ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
του  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΥ ΤΣΑΝΤΗΛΑ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 5-10-2011
ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ



Α. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ :
Α1. ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ  ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ:
1.            Πόσο διαρκεί η Σύμβαση;
‘Αρθρο 4, παράγ. 4.1 « Η Συμβατική Περίοδος θα είναι διάρκειας 30 ετών από την Ημερομηνία Έναρξης…»

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
Δηλαδή η Σύμβαση του Αεροδρομίου με το Ελληνικό Δημόσιο, λήγει το έτος 2025!

2.            Μπορεί να πάρει παράταση η Συμβατική Περίοδος;
‘Αρθρο 4, παράγ. 4.2 «Εντός 10 τουλάχιστον ετών προ της λήξεως της Συμβατικής Περιόδου των 30 ετών … το Ελληνικό Δημόσιο και η Εταιρία Αεροδρομίου θα αρχίσουν διαπραγματεύσεις, αλλά χωρίς τούτο να δεσμεύει εκάτερον εξ αυτών….»

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
Δηλαδή το έτος 2015, αρχίζουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ οι διαπραγματεύσεις για την πιθανή τροποποίηση της Συμβατικής Περιόδου!

3.            Μπορεί να τροποποιηθεί η Σύμβαση;
‘Αρθρο 4, παράγ. 4.3, «Οι διατάξεις του παρόντος Άρθρου 4 (Συμβατική Περίοδος) δύνανται να τροποποιηθούν, συμπληρωθούν ή μεταβληθούν μόνο κατόπιν συμφωνίας της Εταιρίας Αεροδρομίου και του Ελληνικού Δημοσίου αντιπροσωπευόμενου από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας κυρουμένης με Νόμο»

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
Δηλαδή οι διαπραγματεύσεις μπορούν να αρχίσουν και ΑΥΡΙΟ!!

4.            Είναι ΙΣΧΥΡΟΣ ο Νόμος της Σύμβασης;
Άρθρο 5, παράγρ. 5.1, « … η παρούσα Σύμβαση, … θα υπερισχύει παντός Ελληνικού Νόμου, γενικής ή ειδικής φύσεως,….εκτός… του Κοινοτικού Δικαίου ή οποιασδήποτε υποχρέωσης που πηγάζει από διεθνή συνθήκη.»

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
Δηλαδή, αν δεν συμφωνήσει η Εταιρία του Αεροδρομίου, ο Νόμος που αφορά την Σύμβαση του Αεροδρομίου, δεν μπορεί να παραβιαστεί από κανέναν και από τίποτα μέχρι το έτος 2025!!
Σ.σ. : Γι΄ αυτούς τους λόγους,
- Ο Νόμος για τις Χρήσεις Γης των Μεσογείων (ΦΕΚ 199 Δ΄ / 6-3-2003) ΔΕΝ ΄΄ΑΓΓΙΞΕ΄΄ τη Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης η οποία περιλαμβάνεται στην Σύμβαση!
- Η Πρόταση Αναθεώρησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του Δήμου Σπάτων το έτος 2006 ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ, διότι είχε περιλάβει και την Ζ.Π.Α., προτείνοντας διάφορες χρήσεις!!!

Α2. ΖΩΝΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ( Ζ. Π. Α. ) :

1.    Τι είναι η Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης :
Η Ζ.Π.Α. είναι μια έκταση γης 17.000 στρεμμάτων περίπου, που περιβάλει το Αεροδρόμιο (Και δεν ανήκει στο Ακίνητο του Αεροδρομίου),
- Βόρεια, σε μήκος 3.000 μ. από την περίφραξη του Αεροδρομίου (από ΄΄Νεάπολη΄΄ - ΄΄Πηγάδι Βελανιδέζας΄΄
                - ΄΄Άγιο Βασίλη΄΄ - αρχή ρέματος ΄΄Πετρέζας΄΄) 
 - Νότια, σε μήκος 1.100 μ. από την περίφραξη του Αεροδρομίου (μέχρι την ΄΄Αττική Οδό΄΄ στο Μαρκόπουλο) και
- Δυτικά, σε μήκος 1.200 μ. από την περίφραξη του Αεροδρομίου (μέχρι την διασταύρωση της Λ. Σπάτων – Αρτέμιδας με τον δρόμο του ΄΄Αγίου Πέτρου και μέχρι την διασταύρωση της Λ. Μαρκοπούλου με την εσωτερική οδό Σπάτων – Κορωπίου).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ :
Στην Κτηματική Περιφέρεια του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδας, ανήκουν τα 10.000 στρέμματα περίπου.

2.    Τι λέει ο Νόμος της Σύμβασης για την Ζ.Π.Α. και ποια η χρησιμότητά της για την Εταιρία του Αεροδρομίου;
α. Άρθρο 7, παράγρ. 7.1.3, «… εάν η Εταιρία Αεροδρομίου είναι σε θέση να αποδείξει στο Ελληνικό Δημόσιο ότι οποιοδήποτε … κτίριο, κατασκευή ή εγκατάσταση είναι ευλόγως αναγκαία για το Έργο και δεν δύναται να κατασκευαστεί επί του Ακινήτου, τότε θα το κατασκευάζει σε τμήμα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης που συνορεύει με το Ακίνητο, εκτός εάν η Εταιρία Αεροδρομίου δύναται να αποδείξει ότι δεν θα έπρεπε να συνορεύει και ότι οι προϋποθέσεις του Άρθρου 7.1.4 θα πληρωθούν…»
Παρακάτω,
β.  Άρθρο 7, παράγρ. 7.1.4, «… Εάν η Εταιρία Αεροδρομίου επιθυμεί την απαλλοτρίωση τμήματος της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης σύμφωνα με το Άρθρο 7.1.3 που δεν συνορεύει με το Ακίνητο, … θα συμπεριλάβει στο αίτημα για απαλλοτρίωση, κατάλληλο και πρόσφορο δικαίωμα ελεύθερης πρόσβασης επί του τμήματος ή των τμημάτων της Ζ.Π.Α. μεταξύ του τμήματος ή των τμημάτων της Ζ.Π.Α. …»,
Και πιο κάτω,
γ. Άρθρο 7, παράγρ. 7.3.1, «Για λόγους περιβαλλοντικούς και ασφάλειας, για να αποφευχθούν συγκρουόμενες χρήσεις γης και για να εξασφαλιστεί η αρμόζουσα ισορροπία στη χρήση γης, το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση, επιφυλασσομένων των όσων προβλέπονται στην παρούσα Σύμβαση, … για όσο χρόνο διαρκεί η Συμβατική Περίοδος, να εξασφαλίσει ότι α) ουδέν τμήμα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης θα περιληφθεί σε οποιοδήποτε Σχέδιο Πόλεως και β) ουδεμία συγκατάθεση ή άδεια θα χορηγηθεί για την χρήση, ανέγερση ή κατασκευή οποιουδήποτε κτιρίου, κατασκευάσματος ή άλλης εγκατάστασης στην Ζ.Π.Α….»   

Α3. ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ( Ζ. Π. Α. ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ:
Ως προς την χρησιμότητα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης, για την Εταιρία του Αεροδρομίου, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής :

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η  :
Η Εταιρία Αεροδρομίου έχει το δικαίωμα να κατασκευάζει οποιαδήποτε κτήρια θέλει, σε οποιοδήποτε σημείο των 17.000 στρ. της Ζ.Π.Α. θέλει, ανεξάρτητα απ΄ την θέληση των ιδιοκτητών της συγκεκριμένης Γης!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η  :
Η Εταιρία Αεροδρομίου, πέρα απ΄ τις κατασκευές, έχει το δικαίωμα να κατασκευάζει προσβάσεις (δρόμους, διόδους, κ.λ.π.) για να συνδέει τα κτήρια, πάλι ερήμην των ιδιοκτητών της Γης!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η  :
Μιλάει η Σύμβαση για την περιφρούρηση του περιβάλλοντος, απ΄ τον μεγαλύτερο ΡΥΠΑΝΤΗ της Ανατολικής Αττικής,
όχι βέβαια του δικού του (εντός των 13.000 στρ. που είναι το ακίνητό του), όπου επικρατούν ένα ΜΟΝΙΜΟ Νέφος διοξειδίου του άνθρακα, τοξικών Αερίων και Βαρέων Μετάλλων, μέσα σε ένα ΄΄σκηνικό΄΄ απίστευτου θορύβου (3 – 4 φορές μεγαλύτερου απ΄ την ανθρώπινη αντοχή),
αλλά για το ευρύτερο περιβάλλον, έξω απ΄ το ακίνητό του!!!
Προπάντων μας προσέχει!!! Φροντίζει για την υγεία μας!!!!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 4η  :
Μιλάει η Σύμβαση για Ασφάλεια εκτός του ακινήτου του Αεροδρομίου και σε μια περιοχή 17.000 στρεμμάτων , όταν ΜΕΣΑ στο ακίνητό του, ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ στους διαδρόμους απογείωσης και προσγείωσης των αεροπλάνων, έχει δημιουργηθεί μια ολόκληρη ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ !!!
Τελευταία, έκανε και μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ επένδυση σε φωτοβολταϊκό Πάρκο, το οποίο το ανέπτυξε και αυτό, ακριβώς δίπλα στους διαδρόμους!!!!
Και μια ερώτηση :   
Αν υποθέσουμε ότι ΙΣΩΣ να υπάρχει κάποιο δίκιο όσο αφορά την κατεύθυνση προσγείωσης και απογείωσης των αεροπλάνων, δηλαδή Βοριά – Νοτιά, δυτικά και σε πλάτος 900 μ. από το όριο του ακινήτου του, τι είδους ασφάλεια παρέχει;   

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 5η  :
Η πραγματικότητα βρίσκεται στην ερμηνεία της φράσης «για να αποφευχθούν συγκρουόμενες χρήσεις γης και για να εξασφαλιστεί η αρμόζουσα ισορροπία στη χρήση γης»
Εν ολίγοις, θέλει μια τεράστια έκταση ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ γύρω απ΄ το ακίνητό του, στην οποία όποτε θέλει και όπου θέλει θα απαλλοτριώνει γη,
Ø  είτε να απομακρύνει τις αντιεμπορικές λειτουργίες (π.χ. Αποθήκες, Συνεργεία, Καύσιμα, κ.λ.π.),
Ø  είτε να επεκτείνει την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, εφ΄ όσον αυτή αναπτύσσεται ραγδαία!
Και πέραν αυτού, διασφαλίζει απόλυτα την περίπτωση να ΜΗΝ αναπτυχθούν Δραστηριότητες ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ των Δραστηριοτήτων της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ του ακινήτου του!!!
Γι αυτό εξ άλλου ονομάστηκε Ζώνη ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ Ανάπτυξης!!!
Θεωρητικά, πέραν αυτής της Ζώνης θα επιτρεπόταν κάθε είδους Ανάπτυξη!!!!
Και βέβαια,
αυτή τη γη εξυπακούεται ότι θα την απαλλοτριώσει ΄΄αντί πινακίου φακής΄΄, δηλαδή ΤΖΑΜΠΑ!!!
Διότι αν σκεφτούμε ότι,
Απ΄ την μια,  η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ της γης ανά μ², μέσα στο Ακίνητο του Αεροδρομίου είναι 5 φορές μεγαλύτερη απ΄ την μεγαλύτερη αντικειμενική αξία της Ελλάδος (πχ στην οδό ΄΄Ηρώδου του Αττικού΄΄), και
Απ΄ την άλλη, η Αντικειμενική Αξία της γης ανά μ² στην Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης είναι 12 – 17 € / μ²,
τότε εύκολα διαπιστώνουμε ότι το Αεροδρόμιο θα απαλλοτριώσει (όταν χρειαστεί) με τιμή 1.500 φορές χαμηλότερη απ΄ την τιμή του Ακινήτου του!!!!!

Μία ακόμη ερώτηση :
Αν αυτό δεν είναι ένα καταθλιπτικό και απαράδεκτο δείγμα ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ Σύμβασης, τύπου ΄΄Κεντρικής Αφρικής΄΄, τότε τι είναι;;;;

Β. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΣΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ :

Με βάση το ‘Αρθρο 4, παράγ. 4.3, «Οι διατάξεις του παρόντος Άρθρου 4 (Συμβατική Περίοδος) δύνανται να τροποποιηθούν, συμπληρωθούν ή μεταβληθούν μόνο κατόπιν συμφωνίας της Εταιρίας Αεροδρομίου και του Ελληνικού Δημοσίου αντιπροσωπευόμενου από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας κυρούμενης με Νόμο»,
ΟΛΑ εξαρτώνται απ΄ την διάθεση για ΣΥΜΦΩΝΙΑ της Εταιρίας του Αεροδρομίου!!
Επομένως, είναι καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΜΑ η Τροποποίηση της Σύμβασης στο σκέλος της Ζ.Π.Α.!!!!!  

Β1. ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΑ :
1.    ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ :
Επιβάλλεται να απαλλοτριωθούν ΑΜΕΣΑ 6.000 στρ. απ΄ την Ζ.Π.Α., που Χωροταξικά θα προσδιορίζονται :
-       Δυτικά απ΄ το όριο του Ακινήτου (΄΄σύρμα΄΄) 900 μ.
-       Βόρεια, μέχρι την Λεωφόρο Σπάτων – Αρτέμιδας, και
-       Νότια, μέχρι την ΄΄Αττική Οδό΄΄.
Μετά τη συντελεσθείσα Απαλλοτρίωση θα πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα της Εταιρίας του Αεροδρομίου να μπορεί να απαλλοτριώνει όπου θέλει και όπως θέλει!!

2.    ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΗΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ :
1η  Ενέργεια : Σε κάθε οικόπεδο που είναι ήδη ενταγμένο στο Σχέδιο Πόλης στις Περιοχές,
-       Επιχειρηματικά Πάρκα Ι & ΙΙ
-       Νέες Εντάξεις των Π.Ε. 6,7,1 των Σπάτων
-       Στην Π.Ε. 1,4 ΄΄Μυκηναϊκών Τάφων΄΄
-       Στις Π.Ε. 1,2,12,13,14 της Αρτέμιδας
Να μπορούν να αυξήσουν τον Συντελεστή Δόμησης κατά 0,2!

2η  Ενέργεια : Σε κάθε Αγροτεμάχιο στην Ζ.Π.Α. να παρέχεται η δυνατότητα Συντελεστού Δόμησης 0,05 (5%) ανά στρέμμα!
Αυτήν την δυνατότητα δόμησης να μπορεί να τη ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ στις προαναφερόμενες Π.Ε.
Με ΜΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ :   
Για να μπορέσει να εκμεταλλευτεί αυτόν τον Συντελεστή Δόμησης, θα πρέπει πρώτα να μεταβιβάσει το Αγροτεμάχιο στον Δημοτικό Φορέα Διαχείρισης Γης!

3η  Ενέργεια : Ο Δημοτικός Φορέας Διαχείρισης Γης, το Αγροτεμάχιο που ιδιοποιείται, αμέσως θα το ΦΥΤΕΥΕΙ, ή θα το ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ με πρότυπες καλλιέργειες ή θα αναπτύσσει Φωτοβολταϊκά Πάρκα!!

3.    ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΄΄ΑΜΙΓΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ΄΄ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ
Η Περίπτωση των Οικοδομικών Τετραγώνων Γ 804, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 926, 827, 828, 829, και 830 της Π.Ε. 7, της περιοχής ΄΄Μπόσκιζας΄΄ - ΄΄ Προγαϊδούρι΄΄, που ανήκουν στην ευρύτερη περιοχή του Οικισμού της ΄΄Νεαπόλεως΄΄.
Αυτά τα Οικοδομικά Τετράγωνα εντάχθηκαν στο Σχέδιο Πόλης το έτος 1989, με χρήση ΑΜΙΓΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.
Το έτος 1995, με την υπογραφή της Σύμβασης του Αεροδρομίου, αυτά εντάχθηκαν στην Ζώνη Περιορισμένης Ανάπτυξης, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΘΕΙ το Σχέδιο Πόλης στην συγκεκριμένη περιοχή!!
Άρα, το γεγονός αυτό,
Αποτελεί ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ στην ερμηνεία της φράσης ΄΄Περιορισμένη Ανάπτυξη΄΄!
Δηλαδή η  ΄΄ Αμιγής Κατοικία ΄΄ θεωρείται ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!
Επομένως, ο Οικισμός της ΄΄ Νεάπολης ΄΄ (απ΄ το ΄΄ Πηγάδι Αποσπόρη΄΄ μέχρι το ΄΄ Πηγάδι Βελανιδέζας΄΄ ) ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ στο Σχέδιο Πόλης με την ΗΠΙΑ Χρήση της ΄΄ Αμιγούς Κατοικίας ΄΄, η οποία αποτελεί από μόνη της ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!!!!


4.    ΑΡΣΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΙΩΝ ΤΟΥ ΄΄ΖΑΓΑΝΙ΄΄
Τα ακίνητα και τα σπίτια που βρίσκονται Βόρια του λόφου ΄΄ Ζάγανι΄΄,  απαλλοτριώθηκαν για να ΄΄ υποβαθμιστεί ΄΄ ο λόφος λόγω της Ασφάλειας των πτήσεων των Αεροπλάνων!
Αυτό πραγματοποιήθηκε μέχρι το σημείο που είναι σήμερα!!
Άρα τα ακίνητα (οικόπεδα) και τα σπίτια που βρίσκονται ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ αυτής της ΄΄ υποβάθμισης ΄΄, δεν αποτελούν εμπόδιο στην ασφάλεια των πτήσεων!!!
Επομένως,
Με βάση τη Νομολογία, αλλά και τη Δημοκρατική Δεοντολογία, «Όταν δεν συντρέχει ο λόγος της Απαλλοτρίωσης τότε, σύμφωνα με την Νομολογία, καταργείται η Απαλλοτρίωση και έρχεται η περιοχή στην προτεραία κατάσταση» !!!
Έτσι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ , να επιστραφούν απ΄ την Εταιρία του Αεροδρομίου τόσο τα Ακίνητα, όσο και τα Σπίτια, στους δικαιούχους τους, εφ΄ όσον αυτοί το επιθυμούν!!!

Β2. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ :
1.    ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ :
Η Εταιρία του Αεροδρομίου έχει στην ιδιοκτησία της 2.000 στρέμματα περίπου, τα οποία βρίσκονται στους ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΛΟΥΣ λόφους ‘’ Μπόσκιζα ΄΄, ΄΄ Κιάφα΄΄,  ΄΄ Χωραφι Ζαβού΄΄, ΄΄ Σοχώρια ΄΄, ΄΄Γκουριλάχι΄΄, και ΄΄ Μπουουρίμα΄΄.
Η ΧΡΗΣΗ αυτής της ιδιοκτησίας θα μπορούσε να παραχωρηθεί στον Δήμο, ο οποίος θα μπορούσε να την ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ με,    
-       Δασοπολιτιστική Ανάπτυξη
Ήδη υπάρχει ΕΤΟΙΜΗ Δασοτεχνική Μελέτη του Μελετητή κ. Κασιού στον Δήμο, η οποία μπορεί άμεσα να εφαρμοστεί (Κατασκευή Αίθριων, μικρών αναψυκτηρίων, κ.λ.π.)!!!
-       Ανάπτυξη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (΄΄Μότο-κρός΄΄, κ.λ.π.), στο Δυτικό μέρος αυτής της ιδιοκτησίας!!

2.    ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΧΡΗΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ :
-       Φωτοβολταϊκά Πάρκα
-       Πρότυπες Καλλιέργειες (Θερμοκηπιακές Υδατοκαλλιέργειες, κ.λ.π.)
-       Πρόγραμμα ΄΄Συν – εργάζομαι΄΄

Σπάτα, Οκτώβριος 2011 

3 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη.
    Η όλη υπόθεση αεροδρόμιο,δηλαδή ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΈΙΑΣ που αύριο μπορεί να ανήκει και σε κινέζους ,θέλει υπεύθυνη νομική παρακoλούθηση σε συνεργασία με την δημορική επιτροπή και με ανοιχτές διαδικασίες.
    Άλλο το καθεστώς για απαλλοτριώσεις σε δημόσια ετιρεία και άλλο σε ιδιωτική.
    Τι γίνεται με τη διεκδίκηση του 10% και το κατεπείγον της ξεχασμένης υπόθεσης;
    Δεν έπρεπε να υπάρχει συνεχής ενημέρωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΑΜΠΡΑ!ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΥΠΑΝΤΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ;Ε Π Ε Ι Γ Ο Ν Τ Ω Σ ΠΡΑΣΙΝΗ ΖΩΝΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρουσες όπως φαίνεται οι εργασίες που παρουσίασαν τα μέλη της Επιτροπής Αεροδρομίου, κ.κ. Τσαντήλας και Ποθουλάκης, σε πρόσφατη συνεδρίαση. Οι άνθρωποι βάζουν όπως φαίνεται τα πράγματα σε νέες βάσεις. Παράκληση στον Πρόεδρο κ. Γκινοσάτη να ανακοινώνει τις επικείμενες συνεδριάσεις ώστε και εμείς οι δημότες να μπορούμε να παρακολουθήσουμε τις συζητήσεις, ιδίως όταν θα παρουσιασθούν ολοκληρωμένες οι δυο μελέτες που ανακοινώθηκε η επεξεργασία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας