ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Ποδήλατα δημόσιας χρήσης!

Σύστημα αυτόματης διάθεσης ποδηλάτων ετοιμάζεται να υιοθετήσει ο δήμος Κορδελιού - Ευόσμου, με το οποίο θα γίνει ο πρώτος δήμος της περιφέρειας Θεσσαλονίκης που προχωρά σε μια τέτοια πρωτοβουλία. Ακολουθώντας το παράδειγμα πόλεων του εξωτερικού, ο δήμος σχεδιάζει ένα σύστημα ενοικίασης κοινόχρηστων ποδηλάτων για τους δημότες του, στα πρότυπα των αντίστοιχων συστημάτων.
Σε πρώτη φάση θα δημιουργηθούν δύο σταθμοί ενοικίασης - στάθμευσης: ο ένας παραπλεύρως του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής στην οδό Αντώνη Τρίτση και ο άλλος στη συμβολή των οδών Εριφύλης και Ευφροσύνης. Στους σταθμούς θα τοποθετηθούν κλειδωμένα με ηλεκτρονικό τρόπο αρχικά 32 ποδήλατα αστικής μετακίνησης και 10 mountain bikes, που θα κατανέμονται στους σταθμούς ενοικίασης.
Ηλεκτρονική κάρτα
Οι χρήστες θα πρέπει να εκδώσουν ειδική ηλεκτρονική κάρτα από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου, μετά την καταγραφή των στοιχείων τους. Με τη βοήθεια της κάρτας θα ξεκλειδώνουν το ποδήλατο για να το χρησιμοποιήσουν και το σύστημα αυτόματα θα ενημερώνεται για το ποιος το έχει ενοικιάσει. Δεν θα υπάρχει χρονικός περιορισμός για τη χρήση αλλά ούτε και γεωγραφικός, επομένως οι ποδηλάτες θα μπορούν να βγαίνουν από τα όρια του δήμου. Για την επιστροφή του ποδηλάτου σε οποιονδήποτε από τους χώρους στάθμευσης, θα απαιτούνται και πάλι η χρήση της ειδικής κάρτας και το κλείδωμα του ποδηλάτου.

«Με το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ποδηλάτων ο δήμος φιλοδοξεί να προσφέρει στους πολίτες του ένα οικολογικό μέσο μεταφοράς, το οποίο θα συμβάλει στη μείωση των ρύπων και του θορύβου, στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και στη βελτίωση της
υγείας των πολιτών», τονίζει ο δήμαρχος Κορδελιού - Ευόσμου Στάθης Λαφαζανίδης.

Ο σχεδιασμός προβλέπει, αρχικά, τη διάθεση των κοινόχρηστων ποδηλάτων χωρίς την καταβολή αντιτίμου, ωστόσο, μελλοντικά θα υπάρξει συμβολικό αντίτιμο για τα λειτουργικά έξοδα του συστήματος, τα έξοδα συντήρησης αλλά και την επέκτασή του.

Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται στα 137.465,00 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μακεδονία - Θράκη 2007-2013» του ΕΣΠΑ.

Ο δήμος Κορδελιού - Ευόσμου διαθέτει δίκτυο ποδηλατόδρομων από το 2005, προτού ακόμα αποκτήσει δίκτυο ο δήμος Θεσσαλονίκης. Αν και αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες στη συντήρηση των ποδηλατόδρομων, ευελπιστεί ότι με το σύστημα αυτόματης διάθεσης θα δώσει ξανά «ζωή» στο δίκτυο και θα το επεκτείνει περιφερειακά. Αλλωστε, όπως διευκρινίζει ο Δημήτρης Δημητριάδης, account manager της εταιρείας Brainbox, η οποία υλοποιεί το σύστημα μίσθωσης EasyBike, «τα ίδια τα συστήματα μίσθωσης είναι αυτά που τονώνουν το ενδιαφέρον του κοινού για το ποδήλατο και τη χρήση του, δημιουργώντας την απαραίτητη πίεση για την ανάπτυξη υποδομών ποδηλατόδρομων, πεζοδρομήσεων, πλατειών κ.λπ.».

Η προοπτική της ύπαρξης ενός τέτοιου συστήματος φαίνεται να έχει θετική ανταπόκριση από την τοπική ποδηλατική κοινότητα. «Βρίσκω πολύ έξυπνο ένα τέτοιο σύστημα και θα το χρησιμοποιήσω, αν και έχω το δικό μου ποδήλατο. Αλλωστε, το αυτοκίνητο έχει πλέον βγει εντελώς από τη ζωή μου, κυρίως για οικονομικούς λόγους. Σημασία έχει να γίνονται κινήσεις ουσίας σχετικά με το ποδήλατο κι εμείς οι ποδηλάτες θα ακολουθήσουμε. Φοβάμαι, όμως, ότι θα λειτουργήσει για λίγο καιρό και μετά θα βρεθεί κάποια δικαιολογία για να εγκαταλειφθεί», λέει η Κατερίνα Τσαμποδήμου, 29 χρόνων, που ζει στον Εύοσμο και είναι άνεργη.

Ευρωπαϊκά παραδείγματα

Στην υπόλοιπη Ευρώπη, το σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων είναι ένας ευρέως διαδεδομένος και δημοφιλής τρόπος μετακίνησης μέσα στις πόλεις. Ενα από τα μεγαλύτερα σύστημα στον κόσμο είναι αυτό του Παρισιού, το Vélib, που σήμερα λειτουργεί με 1.800 χώρους στάθμευσης ανά 300 μέτρα και με περισσότερα από 20.000 ποδήλατα. Λειτουργεί με μεγάλης αλλά και μικρής διάρκειας συνδρομές, που είναι ιδανικές για τους τουρίστες. Αν και τα τελευταία χρόνια παρατηρούνται σοβαρά φαινόμενα βανδαλισμού και κλοπής των ποδηλάτων, η επιτυχία του συστήματος και η ανταπόκριση του κόσμου είναι αδιαμφισβήτητες. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρεία που διαχειρίζεται το σύστημα, περισσότεροι από 42.000.000 χρήστες -από περιστασιακούς πελάτες, έως σταθερούς συνδρομητές- έχουν εξυπηρετηθεί από την αρχή της λειτουργίας του συστήματος, το 2007. Το καλοκαίρι του 2011 εγκαταστάθηκε και στη Λευκωσία το σύστημα μίσθωσης EasyBike, με 350 ποδήλατα και 27 σταθμούς ενοικίασης. Τα
αποτελέσματα είναι ήδη εντυπωσιακά, καθώς καθημερινά πραγματοποιούνται περισσότερες από 1.000 μετακινήσεις και η ανταπόκριση των Κυπρίων είναι ενθουσιώδης.

real.gr

90 σχόλια:

  1. Έχω δει αυτό το σύστημα στην Βαρκελώνη. Είναι πραγματικά πολύ καλό. Στην Αρτέμιδα που το 70% είναι flat θα μπορούσε να δουλέψει πολύ. Στην βαρκελώνη έχει αν θυμάμαι σωστά η ετήσια κάρτα 30 ευρώ και με το barcode της κάρτας απελευθερώνεις το ποδήλατο από τα ειδικά συστήματα, στα οποία πρέπει να το επιστρέψεις αφού τελειώσεις την βόλτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει αρκετό καιρό η σκέψη από αρκετούς στην πόλη μας (και που δυστυχώς παραμένει σκέψη προς το παρών) να ξεκινήσουμε ΠΟΔΗΛΑΤΟΒΟΛΤΕΣ στην περιοχή μας. Λίγο οργανωμένα, λίγο παρεϊστικα,κάτι χαλαρό για να αρχίσουμε να κινούμαστε. και να φαινόμαστε ως ποδηλάτες (ερασιτέχνες) Δεν ξέρω πως θα μπορούσε να ξεκινήσει αλλά αντίστοιχα δεν θα ήθελα να το δω να οργανώνεται κάτω από χορηγίες, λόγους, πολιτικές διαφημίσεις κτλ κτλ. Το σίγουρο είναι ότι θα μπορούσε να οργανωθεί από έναν μικρό πυρήνα που θα ξεκίναγε με την παρέα του για μια βραδινή ποδηλατοβόλτα! Όποιος επιθυμεί να ξεκινήσουμε ας στείλει ένα mail στο avoso@in.gr και το πιθανότερο είναι μέχρι και την επόμενη Τρίτη να έχουμε οργανώσει την πρώτη άτυπη ποδηλατοβόλτα στην Αρτέμιδα ή και στα Σπάτα (κοντά είναι άμα υπαρχει παρέα). καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ18 Απριλίου 2012 στις 8:01 π.μ.

      ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/4/2012 ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 21:15 ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΑΣ.
      ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΤΑ ΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΑΣ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΛΕΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
      ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΗΛΙΚΑ.
      https://www.facebook.com/groups/335478916506039/

      Διαγραφή
  3. πάμε για ποδηλατάδα την επόμενη εβδομάδα! στέλνω pm στο mail του 11:16. έτσι κι αλλιώς η ποδηλατάδα του Δημου πέτυχε από συμμετοχή και πολύ τα ¨ειπαμε¨και μεταξυ μας κατα την διαρκεια της βολτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να γίνουν ποδηλατοβόλτες θα πρέπει πρώτα να φτιαχτούν οι υποδομές της πόλης. Με αφώτιστους χωματόδρομους δεν γίνονται ποδηλατόβολτες. Με τέτοιον προϋπολογισμό που δηλώνει ο δήμος και τέτοια υπέρογκα δημοτικά τέλη, θα μπορούσε αυτή η όμορφη πόλη να ήταν παράδεισος. Κάποιοι λοιπόν τρώνε τα χρήματα και μένει η περιοχή σε τριτοκοσμική κατάσταση. Είναι ολοφάνερο πλέον τί συμβαίνει σ' αυτόν τον δήμο. Πως είναι δυνατόν ο δήμος να λέει ότι ξοδεύει 14.000.000 ευρώ για καθαριότητα και φωτισμό και να υπάρχει τέτοια βρώμα και σκοτάδια στους δρόμους? Μας περνάει για ηλίθιους? Κάτι πρέπει να γίνει....... και θα γίνει.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε 1:47 δεν ειναι ολα πολιτικη στην ζωη... και δεν θα περιμενω κανεναν ανικανο πολιτικο, τοπικο παραγοντα, να μου φτιαξει ποδηλατοδρομο, φωτα και λοιπες εγκαταστασεις για να κανω ποδηλατο... οπως δεν περιμενω να μου φτιαξει βιολογικο για να χεσω ή δεν περιμενω να μου φτιαξει σχολεια για να μαθω γραμματα ή να μου φτιαξει κλειστο γυμναστηριο για να παιξω μπασκετ. πολυ απλα απαιτω όλα τα παραπανω αλλα δεν θα μεινω και στην μιζερια σας... στα ΠΑΠΑΡΙΑ μου και συνεχιζω να κανω οτι καλυτερο μπορω χωρις να περιμενω τους αλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας καταλαβαίνουμε, όμως τα κάνετε όλα ίσωμα και δυστυχώς δεν έχετε απόλυτο δίκιο.
      Αν δεν απαιτούμε δυναμικά, σε λίγο, ακόμα και μια μια ποδηλατάδα δε θα είναι ασφαλής, σε σημείο να γίνει απαγορευτική...
      Να μη ξεχνάμε, ότι μια απλή βόλτα στη παραλία ή λίγο κολύμπι,ήδη είναι σε μεγάλο βαθμό σχεδόν απαγορευτικά, γιατί "αφήσαμε στην ησυχία τους", απαξάπαντες τους μέχρι σήμερα δημοτικούς άρχοντες. Οι κάθε λογής μαγαζάτορες και καταπατητές ειδικά τα καλοκαίρια ηχορυπαίνουν και βρωμίζουν παραλία και θάλασσα.
      Ναι, είναι σωστό να απολαμβάνουμε κάποια πράγματα στη ζωή μας, αλλά παράλληλα να μην ανεχόμαστε τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της πόλης μας...

      Διαγραφή
    2. Στάχτη στα μάτια είναι οι πρωτοβουλίες για βόλτες και όλα αυτα, ίσα-ίσα να βοηθηθούν στις εκλογές . την παραλία μας ούτε που τους ενδιαφέρει, που περπατάμε εκεί και καλύτερα να μη σας πω τι βλέπουμε... Ντροπή σε όλους τους ντοπιους πολιτικούς που αδιαφορούνε, αλλά ντροπή και σε μας που τους πιστεύουμε και δεν τους κυνηγάμε όπου τους βρούμε, τουλάχιστον να μας απολογηθούνε γιατι κατάντησαν ετσι αυτο τον ευλογημένο τοπο

      Διαγραφή
  6. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ18 Απριλίου 2012 στις 8:02 π.μ.

    ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/4/2012 ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 21:15 ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΑΣ.
    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΤΑ ΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΑΣ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΛΕΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
    ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΗΛΙΚΑ.
    https://www.facebook.com/groups/335478916506039/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη βασικό θέμα για να συνποδηλατησουμε είναι να μην μας "ζαλισεται τον έρωτα" με ΔΗΜΟΥΣ, ΕΟΜΑΚ, ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΑ, ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ, χορούς και πανηγηρια... επειδή έγραψα το post για την ποδηλατοβολτα να εισαι σιγουρος οτι οσοι θελουμε να βολταρουμε με τα ποδηλατα μας "ψιλοοργανωμενα" αλλά χωρίς ΑΡΧΗΓΟΥΣ δεν θα μας άρεσε να δούμε "πολιτικούς" να μας σέρνουν προς επίδειξη με ορθοπεταλιά.Πιστεψε με παρότι γράφω ανώνυμα είμαί θεωρητικά από τους "επωνυμους" και γνωριζόμαστε αρκετα... εάν όντως επιθυμείς να πετύχει το εγχύρημα πάρε παραδείγματα απο freedays και freerides που γίνονται σε πολλες άλλες πόλεις και δες τι παίζει... μην βάλεις μπροστα κανένα τριαξονικο της ΕΟΜΑΚ να μας σέρνει ούτε χρειάζονται ασθενοφορα και γιατροσοφια για να βγαλουμε την ανηφορα...και αντιστοιχα μην βαζεις κανονες... ο καθε σωστος ποδηλάτης ξέρει από μόνος του τι να προσεξει και ποτε να αναψει τα φωτακια του ή να χτυπήσει το κουδουνακι του... καιεπίσης δεν μπορείς να αποφύγεις την ευθύνη του να καταστεψεις μια ιδεα απο την στιγμη που επωνυμα αναλαμβανεις την οργανωση της βολτας... ουτε μπορεις να προβεις σε ελεγχο ταυτοτητων και πιστοποιησης ηλικιας στον καθενα... γι αυτο και το ξεκινησα ανωνυμα το post χωρις προσωπικη διαφημιση... για να υπαρχει η ελευθερια που σου προσφερουν δυο πεταλια και δυο ροδες...
      Φιλικα...και θα τα πουμε απο κοντα ελπιζω χωρις φανφαρες και τυμπανοκρουσιες, χορους και πανηγηρια, χορηγους και "προστατες"...

      Διαγραφή
    2. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ18 Απριλίου 2012 στις 6:15 μ.μ.

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ.ΑΛΛΟ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΒΟΛΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΡΕΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΡΜΑ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ.Η ΙΔΕΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ FB ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΑ,ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ.ΟΥΤΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΠΑΡΕΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΠΛΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΥ ΓΥΡΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΙΑΣ ΒΟΛΤΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΠΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 9 ΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ.

      Διαγραφή
    3. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ18 Απριλίου 2012 στις 6:20 μ.μ.

      ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΝΩΝΥΜΑ(ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ)ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΝΑΣ ΘΑ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ κύριε, δεν είστε απλά ο Παναγιώτης Λάμπρου, είστε ο Παναγιώτης Λάμπρου της ΕΟΜΑΚ και κυρίως είστε ο Παναγιώτης Λάμπρου, τοπικός σύμβουλος συγκεκριμένης παράταξης.
      Δυσκολεύομαι να εμπιστευτώ πρωτοβουλίες πολιτικών, που ψηφίζουν ΝΑΙ, σε ό,τι αφορά τις άδειες λειτουργίας νυχτερινών μαγαζιών, που υποβαθμίζουν την Αρτέμιδα, καταπατούν την παραλία μας, ρυπαίνουν και ηχορυπαίνουν.
      Πολιτικούς, που δε θέλουν να βλέπουν, που οδηγεί η ψήφος τους...

      Διαγραφή
    5. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΪΤΗΣ23 Απριλίου 2012 στις 12:50 μ.μ.

      ΩΡΑΙΑ! ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΥ ΜΕΤΕΧΕΙΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΙ, ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΩΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η.....ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!
      ΦΙΛΕ, ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΕΣ. ΔΕ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ....

      Διαγραφή
    6. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥ23 Απριλίου 2012 στις 2:59 μ.μ.

      ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Η ΑΔΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΑ.ΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΕΛΕΓΧΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ.ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ,Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΛΠ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΕΜΑΣ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΒΟΛΤΑΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΡΚΕΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΟΧΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙ.
      ΑΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ Η ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΜΠΑΡ;

      Διαγραφή
    7. Όταν ένας πολιτευόμενος παίρνει επωνύμως πρωτοβουλίες, του τύπου, ας μαζευτούμε να κάνουμε αυτό ή εκείνο, να συναντηθούμε για π.χ. αθώες ποδηλατάδες, νομίζω σημαίνει ότι "ελάτε να τα πούμε, να γνωριστούμε γιατί θα έρθουν εκλογές" .
      Συμφωνώ και εγώ με αυτά που έγραψαν κάποιοι αναγνώστες εδώ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, αντί να αναλώνονται σε ανώδυνες -γι αυτούς- και χρήσιμες - επίσης κυρίως γι αυτούς- βολτίτσες.

      Διαγραφή
    8. ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΡΙΚΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ... ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΤΕ...ΚΑΛΑ ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ; ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΨΗΦΗΣΑΤΕ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;

      Διαγραφή
    9. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΪΤΗΣ24 Απριλίου 2012 στις 12:17 π.μ.

      ΓΙΑ ΤΟΝ κ. Π. ΛΑΜΠΡΟΥ, ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ "ΝΕΑ ΠΝΟΗ" :
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ. ΕΙΣΑΙ ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.
      ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΙΚΟ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΤΗ ΧΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΝΑ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ Ο-Υ-Σ-Ι-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Α ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ.
      ΚΑΝΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΔΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΝ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΓΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΘΗΡΙΩΔΗ ΗΧΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ; ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ;
      ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ; ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΛΕΓΗΚΑΤΕ;
      Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ, ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Η ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΣΦΑΛΗΣ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΡ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ - ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΤΕΣ ΧΑΡΤΙΩΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΣΥΔΟΤΑ .
      ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ (ΜΑ ΠΟΤΕ!) ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΑΣ, ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΚΟΛΑΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΜΑΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΕΣ!

      Διαγραφή
    10. Φυσικα και δεν αποτελουν ΕΛΕΓΧΤΙΚΟ(SIC)μηχανισμο οι κυριοι συμβουλοι ποδηλατοδρομοι.Δεν μπορω να μην αναρωτηθω.Αν δεν ξερεις να το γραψεις καν το περι ελεγχου ,ξερεις ΠΩΣ, να το προσπαθησεις?ΕΛΕΓΧΤΕΙΤΕ πρωτα στο τι γραφετε ,γιατι αυτα ειναι απιστευτα λαθη,που υποδηλωνουν , βαρυτατη αγνοια της γλωσσας ,δεν μιλαω καν για ορθογραφια,ουτε για συνταξη και μετα σωζετε και αλλους, αφου σωσετε την γλωσσα σας πρωτα.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΣ ,ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ.
      Λανθασμενες ,αφελεις αν τις πιστευετε,ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΕΣ για να εκπροσωπειτε και αλλους.Μην γραφετε ..εκτιθεστε στο κοινο...που ξερει να γραφει ελληνικα.Αυτη ειναι η νεα πνοη της Σπαταρτεμιδας?ΚΑΝΤΕ ΜΟΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ , ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΙΔΑ....ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ ΜΟΝΟΝ.Εκει δεν φαινεται η αγνοια ,ιδιετερα με τοσα αγροτικα με ντουντουκες που κυκλοφορουν απο καρπουζια μεχρι ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ.

      Διαγραφή
  7. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 1:51,ΠΟΣΟ ΣΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ!ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ!ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛ-ΑΡΧΟΙ....ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΟΜΑΚ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ!ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΖΟΥΜΕ ΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παναγιώτη δεν είναι κακό να είσαι ανώνυμος όταν προσφέρεις ή όταν συμμετέχεις... το να γράψω το όνομα μου σε ένα σχόλιο που έχει να κάνει με μια απλή ποδηλατοβόλτα που πιθανά θα κάνει τους κατοίκους της πόλης μας να συμμετέχουν σε κάτι κοινωνικό και αθλητικό δεν θα προσφέρει σε τίποτα... και αντίστοιχα δεν θέλω να αυτοδιαφημιστώ ούτε να επιδείξω "επώνυμο" κοινωνικό έργο. Από την θέση που κατέχω προσπαθώ να προσφέρω και να συνδράμω με τις δυνάμεις μου για κάτι καλύτερο στην πόλη που ζω, χωρίς να προσδοκώ προσωπικό όφελος ή προβολή του ονόματος μου... Άρα έχουμε διαφορετική άποψη όσο αφορά το γεγονός το πως έχει μάθει ο καθένας μας να "γράφει"...
    Φιλικά και ανώνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή ορισμένοι κάτοικοι εδώ στην Αρτέμιδα δεν τους ενδιαφέρει η αναβάθμιση στην ποιότητα της ζωής τους και μένουν στην μιζέρια τους, δεν σημαίνει ότι ισχύει για όλους. Με τα μυαλά αυτά έμεινε η πόλη σ' αυτό το χάλι. Αν σκεφτόμασταν όλοι όπως σκέφτονται οι παραπάνω ανώνυμοι, οι οποίοι αποδίδουν σε γκρίνια όσα έγραψα για την κατάντια που έχουν αφήσει την πόλη οι διοικούντες, τότε αλοίμονό μας. Θα μείνουμε στο ίδιο χάλι για χρόνια.
    Αφού απαιτείς κι εσύ να γίνουν έργα στην πόλη, τότε γιατί δεν το ψάχνεις κι εσύ? Έχεις πάρει χαμπάρι ότι στο δήμο πέφτει μεγάλο φαγοπότι? Γιατί μένεις στην μιζέρια σου και δεν διεκδικείς? Γιατί βολεύεσαι στην μιζέρια σου και περιμένεις τους άλλους να κινηθούν, για να ωφεληθείς κι εσύ. Είσαι λοιπόν άξιος της μοίρας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί δεν μας εξηγείς που βρίσκεις το άτοπο? Θέλει κότσια να διεκδικήσεις αυτό που σου αξίζει πραγματικά. Αν νομίζεις έσύ ότι δεν σου αξίζει, κάτσε εκεί που κάθεσαι. Έχεις πάρει χαμπάρι τί σου χρεώνει ο δήμος στα δημοτικά τέλη και τί υπηρεσίες σου παρέχει? Γράψε κάτι σχετικά μ' αυτά και θα σε παραδεχτώ. Όχι φιλολογίες, τοποθέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Είναι λυπηρό τη διεκδίκηση να τη βαφτίζουν γκρίνια! Όλοι μέχρι τώρα, ασελγούν σε μια πολύ όμορφη πόλη, σε σημείο που ακόμα να έχει κακό όνομα. Η Αρτέμιδα δεν είναι φιλική στους πολίτες της και καθόλου ασφαλής ούτε καν για για τα σπορ.
      Όσους διοικούν, να μη τους αφήνουμε σε χλωρό κλαρί.

      Διαγραφή
  11. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑ ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΗΚΕ, ΣΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ. Η ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... στα 18 σου οι κίνδυνοι δεν είναι η ποδηλατάδα...

      Διαγραφή
    2. ....μόνο που οι ίδιοι που προωθούν την ποδηλατάδα, προωθούν συγχρόνως, με την ψήφο τους παρακαλώ, τους άλλους κινδύνους...

      Διαγραφή
    3. πόσο λάθος είσαι 3:58 όταν τα βάζεις όλα στο ίδιο καζάνι... έλα που μόλις γύρισα από την βόλτα και ούτε κινδυνέψαμε ούτε "μοιραστήκαμε" ψηφοδέλτια... και είμασταν απλά 16 μη "πολιτικοί"... κολλήμενοι!

      Διαγραφή
  12. Να αφήσουν οι τοπικοί σύμβουλοι τις διάφορες βόλτες για δημόσιες σχέσεις και να ασχοληθούν λίγο με τη λειτουργία του οργάνου που συμμετέχουν, που είναι ένα σκάνδαλο. Να ενημερωθούν για τις συνέπειες της ψήφου τους, δε τρελλάθηκαν οι κάτοικοι και το περασμένο καλοκαίρι τους στέλνανε χαρτιά για δικαστήρια. Αυτή ειναι δουλειά τους, πως θα ξεφυτρώνουν συνέχεια νυχτερινά κέντρα πάνω στην αμμουδιά που ανήκει στους πολίτες; Τι πολιτικό θράσος! Να μας καλούν για βόλτες σε μια πόλη που βουλιάζει από τις ανομίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι έλεγχος στα οικονομικά του δήμου. Υπάρχουν αρμόδια όργανα που μπορούν να το κάνουν αυτό, φτάνει να στείλουμε όλοι εμείς που κατοικούμε εδώ τις καταγγελίες μας για την κατασπατάληση του χρήματος που πληρώνουμε. Ξέρετε ότι ο δήμος χρεώνει στα δημοτικά τέλη, που εισπράττει μέσω της ΔΕΗ, συντελεστές τριπλάσιους απ' αυτούς που χρεώνονται σε άλλες περιοχές με υποδομές, δρόμους, φωτισμό και καθαριότητα? Μ' αυτά τα δημοτικά τέλη που πληρώνουμε θα έπρεπε να είχαμε υπηρεσίες Ψυχικού και Εκάλης. Στην πόλη αυτή το σκουπίδι και η βρωμιά μας έχει πνίξει. Όσο για τον φωτισμό, ελλιπής. Από δρόμους, καλύτερα να μην πω τίποτα. Πως κολλάνε λοιπόν τέτοιες χρεώσεις με τέτοιες υπηρεσίες? Πού πάνε τα χρήματα? Έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Αυτοί που θέλουν να μείνει η πόλη σ' αυτό το χάλι, για τα δικά τους συμφέροντα, έχουν γελαστεί. Κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή, για να συμμορφωθούν οι υπόλοιποι. Και γι' αυτό να είστε σίγουροι, ότι θα γίνει πολύ σύντομα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ως κάποια που έχει κάνει ποδήλατο στο Παρίσι, στο Άμστερνταμ και στη Βαρκελώνη (ως τουρίστρια), μπορώ να πω οτι προφανώς η Αρτέμιδα (αλλά και η Ελλάδα γενικότερα) υστερούν σε αυτό το κομμάτι..
    Βέβαια όλες οι παραπάνω πόλεις, έχουν: α/. σχετικά επίπεδη γεωγραφία, β/. φαρδύτερους δρόμους και πεζοδρόμια γ/. υπεύθυνουν πολίτες που σέβονται και τους πεζούς και τους ποδηλάτες και τα μηχανάκια...
    Σαφώς και μια ποδηλατάδα στην Αρτέμιδα παρουσιάζει κινδύνους... όπως άλλωστε και η καθημερινή οδήγηση αυτοκινήτου με όλους τους "χάρους" που κυκλοφορούν ανενόχλητοι..!
    Ασφαλώς και η Αρτέμιδα έχει ένα σωρό προβλήματα σε τομείς όπως καθαριότητα, φωτισμό, άθληση, ασφαλτόστρωση κοκ, αλλά η διοργάνωση ή όχι μιας ποδηλατάδας δεν μπορεί να λύσει αυτά τα θέματα..!
    Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι οτι πρέπει να γίνονται ενέργειες που διαφημίζουν/προωθούν την πόλη μας (και κατά συνέπεια τονίζουν και όλα τα παραπάνω προβλήματα.. άρα "πιέζουν" και τους εκάστοτε πολιτικούς αρχηγούς να δράσουν)..
    Το εαν ο πρώτος στη σειρά ποδηλάτης είναι πολιτικός ή σύμβουλος ή πρόεδρος ή οτιδήποτε άλλο δεν θα πρέπει να μας απασχολεί για ένα και μόνο λόγο:
    Όποιος πείθεται απο τέτοιες κινήσεις για να ψηφίσει κάποια παράταξη (και ειδικά 2 εβδομάδες πριν τις εκλογές) είναι τουλάχιστον ηλίθιος και άρα άξιος της μοίρας του!!
    Όλοι υπόλοιποι θα πάμε να απολαύσουμε τη βόλτα μας, χωρίς κομματικές προεκτάσεις..
    (έτσι κι αλλιώς κάναμε βόλτες και πριν, απλά είναι πιο ωραία (και ασφαλέστερα) εαν έχεις και μεγαλύτερη παρέα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητή κυρία είστε πράγματι καλοπροαίρετη. Όμως τα σχόλια των αναγνωστών θίγουν θέματα. Δε μπορείτε να φανταστείτε, τί βιώνουμε εδώ από τους πολιτικούς. Δεν μπορείτε να φανταστείτε, τί ψηφίζει το τοπικό συμβούλιο της πόλης. Ας εστιάσω σε ένα: Αναγνώστης με το όνομα Κατσαϊτης κατάγγειλε στις 23/4 με δύο σχόλια, κάποια πράγματα. Απάντηση εδώ και 5 μέρες δεν είδαμε από τον πολιτικό.
    Φυσικά να προωθηθεί το ποδήλατο στην πόλη, αλλά αυτό να μην είναι ένα ακόμα προπέτασμα καπνού για τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση για πολλά και κυρίως για ό,τι σπουδαιότερο διαθέτει η πόλη μας: Την παραλία και τη θάλασσα. Είδατε πως σιωπούν;
    Ναι, γιατί όχι, να επωφεληθούμε τη βόλτα με ποδήλατο και παρέα. Στάχτη στα μάτια όμως, δε δεχόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΑΜΜΟΛΟΦΟ ΣΕ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΓΟ ΜΕ ΛΥΜΑΤΑ Ο ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΛΙΑ!!!!
      ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΚΗΞΟΥΜΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΣΕ ΑΘΩΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣ! ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΟΤΑΡΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ
      ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ;

      Διαγραφή
  16. ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΝΗ ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ...ΑΣ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ; ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ....ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΟΟΟΟΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΕ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και τί κοτα, τρελλή κότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΦΟΒΑΣΑΙ ... ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΨΕΜΜΑΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αρα γνωρίζεις για τί πράμα γράφω. άρα; Επιβεβαιώνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΙΛΟΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμείς οι κάτοικοι θέλουμε ξεκάθαρα πράγματα. Ένας αναγνώστης έβαλε σοβαρά ερωτήματα στον κ. τοπικό σύμβουλο για τις αποφάσεις του συμβουλίου που έχουν σχέση με τις ανομίες και καταπατήσεις των μπαρ. Υποφέρουμε από αυτά. Μέχρι στιγμή, καμμία απάντηση΄ομως. Εδώ είναι το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ά-χ-ν-α ο τοπικός! Φαίνεται θα κάνει ορθοπεταλιές!

      Διαγραφή
  24. τελικά ξεκίνησα μια απλή συζήτηση για μια απλή ποδηλατοβόλτα... και την καταντήσατε ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ... όπως και η κοινωνία που έχετε διαμορφώσει με τις απόψεις σας... και λογικά κανείς σας δεν ήταν στην παρέα των 16 που κάναμε την βόλτα μας χωρίς καμμία παπαρολογία για παρατάξεις, κόμματα, δημοτικά κουτσομπολιά και κακαρίσματα... είσαστε για λύπηση... κάθεστε μπροστά σε μια οθόνη και γράφετε λακαμίες γιατί δεν έχετε κάτι καλύτερο εκτός από το να ξεκατινιάζεστε... και επειδή έχω την πολυτέλεια να είμαι αυτός που ξεκίνησα το post έχω και την πολυτέλεια να σταματήσω και το postaρισμα γιατί είσαστε για κλάματα...
    καλή συνέχεια στην μιζέρια σας που ευτυχώς δεν ακόλουθούμε αυτοί που απλά αποφασίσαμε να κάνουμε βραδινή βόλτα με τα πετάλια μας... TRAGIKKKKK...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιορ μάι τσεκ μασινς ...πολλά λάικ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Για λύπηση είναι, όποιος αδιαφορεί για την τριτοκοσμική κατάσταση γύρω του και βρίζει χυδαία όσους διαμαρτύρονται.

      Για λύπηση είναι, όποιος δεν είναι πολίτης.

      Διαγραφή
  25. Η λειτουργία του τοπικού συμβουλίου είναι ένα συνεχές σκάνδαλο και έχει να κάνει με τη ραγδαία υποβάθμιση της πόλης και κυρίως της παραλίας και της θάλασσας, αλλά και γενικά των κοινοχρήστων χώρων.
    Προφανώς, όσοι σύμβουλοι ψηφίζουν "ναι σε όλα", είναι είτε άσχετοι και αδιάφοροι, είτε διαπλεκόμενοι, είτε και τα δύο!
    Εμείς απλώς, ασκήσαμε το δικαίωμα της κριτικής σε έναν πολιτικό, που δεν κάνει τη δουλειά του, που αρνείται να απαντήσει (όπως έχει ιερή υποχρέωση) και προτιμάει να προβάλλει τις βόλτες σε ΜΙΑ ΠΟΛΗ, ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ ΑΔΙΑΚΟΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πρόβλημα του "μπουρδέλου" ( της κοινωνίας ) που διαμορφώσαμε είναι ότι πρώτα αφήνουμε να μας "πηδήξει" ο πελάτης-πολιτικός και μετά του κάνουμε κριτική για το εάν μας άρεσε... πρώτα διαλέγεις σωστά τον πελάτη και μετά του "κάθεσαι"... η κριτική μετά το sex είναι απλά για το κουτσομπολιό! και στην τελική γιατί πρέπει ο Έλληνας να θέλει τον πολιτικό του για να κάνει ορθοπεταλιά και δεν τον γράφει στα "πετάλια" του;

      Διαγραφή
    2. ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ, Ε, ΚΑΙ; ΜΗ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙΣ! ΑΜ, ΔΕ! ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ! ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

      Διαγραφή
    3. Μας παραμυθιάζουν με ποδηλατάδες, με πολιτιστικά της πλάκας και άλλα εύπεπτα light και εν τω μεταξύ, ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. Μετά έχουν το ακατονόμαστο θράσος να μας λένε, άκουσον-άκουσον, τέρμα αφού μπορεί και να τους ψηφίσατε, μη μιλάτε γιατί είστε κουτσομπόληδες!!! Ελάτε στα αθλητικά και πολιτιστικά που σας προτείνουμε και σκάστε!!!
      Από τη μία, η πόλη μας έχει βουλιάξει στην παρανομία της ρύπανσης, της ηχορύπανσης της καταπάτησης, της βρώμας κυριολεκτικώς και μεταφορικώς και όποιος θέλει ασελγεί ανενόχλητος και από την άλλη, ένας αιρετός διοργανώνει βόλτες, άλλος ποιητικές βραδυές κ.ο.κ.
      Ας μάθουν λοιπόν, ότι στη Αρτέμιδα ειδικά, είμαστε απολύτως ενημερωμένοι για το τί ψηφίζει κάθε σύμβουλος και δεν ανεχόμαστε κοροϊδίες με....ποδηλατάδες και άλλα παρόμοια.

      Διαγραφή
  26. Για τις άδειες των νυχτερινών κέντρων από το τοπικό Αρτέμιδος, είναι το ερώτημα ενός συναναγνώστη εδώ και μεταφέρω το απόσπασμα:

    "......ΚΑΝΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΔΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΠΡΟΤΟΥ ΚΑΝ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ, ΜΕ ΑΓΩΓΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΘΗΡΙΩΔΗ ΗΧΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ; ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ; ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΛΕΓΗΚΑΤΕ;
    ......ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΡ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ - ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΤΕΣ ΧΑΡΤΙΩΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΣΥΔΟΤΑ".

    Πράγματι, οι σύμβουλοι δεν εκλέγονται για ποδηλατοβόλτες, ούτε για να κλείνουν τα μάτια στην παρανομία.

    Δυστυχώς (για μας τους κατοίκους, αλλά και για το σύμβουλο), καμμία απάντηση και πλέον, εξάγουμε τα συμπεράσματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ! ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ, ΡΥΠΑΙΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΗΧΟΡΥΠΑΙΝΟΝΤΕΣ!
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ. ΕΙΤΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ, ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑΝ, ΦΤΑΙΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως πρέπει να σε κοιτάξει κανείς γιατρός;

      Διαγραφή
    2. Δεν πρέπει να επιτρέπουμε σε όποιον παρανομεί σε βάρος της πόλης, να εξαγνίζεται με χορηγίες. Είτε πρόκειται για αεροδρόμιο, είτε για νυχτερινά κέντρα, είτε για οποιονδήποτε άλλο. Π. χ. θα δεχόμασταν χορηγίες από κάποιον μαγαζάτορα, που καταπατά δημόσια παραλία, που βγάζει οχετό στη θάλασσα, που θορυβεί ασύστολα και κάνει κόλαση τη ζωή των συνανθρώπων μας; Η απάντηση είναι αυτονόητη.

      Διαγραφή
    3. ΚΥΡΙΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΚΑΤΙ: ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΟΣΑΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΟΜΙΕΣ ΚΙΟΛΑΣ

      Διαγραφή
    4. ΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ1 Μαΐου 2012 στις 6:35 μ.μ.

      Επικροτώ απόλυτα αυτό που λέτε. Αυτή είναι και η αποστολή κάθε αιρετού.

      Διαγραφή
  28. Εσύ που λες ότι ξεκίνησες την ποδηλατόβολτα το βράδυ κι ότι όλοι εμείς την καταντήσαμε ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ όπως γράφεις, πρέπει να είσαι μεγάλος καραγκιόζης. Το ότι θέλεις θα κάνεις βόλτα σε αφώτιστους δρόμους κινδυνεύοντας να πέσεις σε λακκούβες και δίπλα στη βρωμιά που υπάρχει στους δρόμους είναι δικαίωμά σου. Μπορεί να τη "βρίσκεις" με τη βρώμα και τα σκοτάδια. Άσε λοιπόν όλους τους υπόλοιπους που δεν την "βρίσκουν" μ' αυτά να προσπαθούν να αναβαθμίσουν την πόλη μ' όποιον τρόπο μπορούν. Κάτσε στην μιζέρια σου, γιατί μόνο μιζέρια βγάζεις μ' αυτά που γράφεις, και κάνε την ποδηλατόβολτα μόνος σου. Σου εύχομαι να μην πέσεις σε καμιά λακκούβα και γκρεμοστακιστείς από το ποδήλατο και σε τρέχουνε στο ΚΑΤ. Με κάτι μυαλά σαν τα δικά σου έμεινε η πόλη σ' αυτό το χάλι. Εκτός αν είσαι αόματος και δεν βλέπεις τί γίνεται δίπλα σου.
    Για ποιά πολυτέλεια μιλάς βρε κακομοίρη? Τη βρώμα και το σκουπίδι που έχεις γύρω σου την θεωρείς πολυτέλεια? Πρέπει να είσαι εκτός τόπου και χρόνου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεί να είμαι καραγκιόζης, μπορεί να την "βρίσκω" με σκουπίδια και λακκούβες... μπορεί να είμαι και "μίζερος" όπως γράφεις... αλλά μπορεί να είμαι και αυτός που ξέρει να ξεχωρίζει στην ζωή του και στην γραφή και τον λόγο του, μπορεί να είμαι και αυτός που σε αντίθεση με ΕΣΕΝΑ δεν κατηγορεί ΜΟΝΟ τον κάθε μαλάκα και ανίκανο πολιτικάντη που προσπαθεί να το παίξει παράγοντας της δημόσιας διοίκησης για ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΓΥΡΩ ΤΟΥ και που στα οποία συμμετέχει, κρίνει ή αντιδρά μόνο στην οθόνη του υπολογιστή... Πριν κακολογήσεις, βρίσεις, κράξεις ή το παίξεις ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ του διαδικτύου αναλογίσου και αξιολόγησε τις δίκες σου πράξεις, ζύγισε τα "πετάλια" σου και μετά μου απονέμεις όποιον προσδιορισμό θέλεις... Μακάρι να ήσουν και εσύ καραγκιόζης... θα είχες αξία στην ζωή σου... ενώ τώρα κάνεις παρέα στην βρώμα, τις λάσπες και τα σκουπίδια που συναντώ στην νυχτερινή μου ποδηλατοβόλτα... κλείνοντας σου το μάτι, χαμογελώντας περιπαιχτικά για το κατάντημα σου, για αυτή την μοναδική ικανότητα που έχεις να ξεχωρίζεις εδώ μέσα απλά βρίζοντας κάποιον που δεν ξέρεις, που δεν γνωρίζεις, που δεν είχες την δυνατότητα να του απευθύνεις τον λόγο... που μπορεί αυτή την στιγμή να σε τσαντίζει χωρίς να σε βρίζει και να σε κάνει να φαίνεσαι περισσότερο τιποτένιος από το τίποτα που είσαι και που εκπροσωπείς... καλή συνέχεια να έχεις στην κακομοιριά σου και άσε εμάς τους "καραγκιόζηδες" να ποδηλατοβολτάρουμε και να σε "γράφουμε" στα παλιά μας τα ελαστικά... Με κάθε διάθεση, καλή συνέχεια στο έργο σου, τραμπούκε και τσαμπουκά του "Μ"ώλου !!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς είναι ο ΛΟΥΤΣΙΩΤΗΣ, αυτό ακριβώς! Βρισιές, μαγκιές του αέρα, αυτοαναιρούμενος στα ίδια του τα λεγόμενα, βρίθει ανακριβειών, και ελλείψει επιχειρημάτων καταφεύγει στις χυδαίες βωμολοχίες, για ποιούς; Για όσους εκφράζουν αγανάκτηση και διαμαρτυρία για την παρατημένη πόλη......
      Προσέξτε όμως, μη τον υποτιμάτε το ΛΟΥΤΣΙΩΤΗ! Επιμελώς, αποφεύγει να αναφερθεί στις καταγγελίες. Για τα σημαντικά, σιωπή:
      Για το πώς ασκεί το ρόλο του ο κάθε...αρχιποδηλάτης στο τοπικό συμβούλιο.
      Για τις καταγγελίες περί χορηγιών από αισχρούς κερδοσκόπους και παρανομούντες, σε βάρος της ζωής των πολιτών(Είτε λέγεται μαγαζάτορας της ντροπής, είτε λέγεται αεροδρόμιο, είτε οτιδήποτε).
      Για τη βρώμα και τα σκουπίδια (κυριολεκτικώς και μεταφορικώς), ο ΛΟΥΤΣΙΩΤΗΣ δεν ενοχλείται. Του αρκεί ότι "έχει άκρες" στην κάθε εξουσία! Νομίζει.

      Διαγραφή
    3. ΕΛΕΝΗ ΤΑ 'ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ'!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ...ΛΟΥΤΣΙΩΤΗΣ!Ο ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ,Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ....ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ,Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ,ΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ...Η ΕΛΠΙΔΑ!

      Διαγραφή
    4. ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ....ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ,ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΞΥ-ΜΩΡΟ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΕΣ ΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ -ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ,ΓΕΜΑΤΟΥΣ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΙΣΜΟ.....ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ!ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑΔΑ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ ΠΟΥ Η ΔΙΑΙΩΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ 'ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ'....

      Διαγραφή
  29. Υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να αποφεύγουμε τις ύβρεις και τις απειλές... ευχαριστούμε για την κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόσμια - σε γενικές γραμμές- εκφράζονται οι αγανακτούντες για την κατάσταση στη πόλη. Άλλοι "ξέφυγαν" με βωμολοχίες (απειλές δεν είδαμε ακόμα, αλλά πού θα πάει!), δηλαδή, οι πέριξ των πολιτικών .....ποδηλατούντες!

      Διαγραφή
  30. Νομίζω την απάντηση την πήρες από τα σχόλια των προηγουμένων ομιλητών. Φαίνεται καθαρά απ' αυτά που γράφεις, ποιό είναι το επίπεδό σου. Βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί λίγο (όσο έχεις) γι' αυτά που έγραψαν οι προλαλήσαντες, οι οποίοι σου έδωσαν πολύ εύστοχες απαντήσεις. Το μόνο που έχω να σου πω και τελειώνω είναι ότι είσαι για λύπηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλά που τα λες! και τι όμορφα που τελειώνεις!
      αστείο ανθρωπάκι!

      Διαγραφή
  31. Αν συστρατευτούμε όλοι και στείλουμε τις καταγγελίες μας εκεί που πρέπει για όλα τα παράνομα που συμβαίνουν στην πόλη μας, νομίζω ότι θα έχουμε αποτέλεσμα. Να δούμε ποιός υπογράφει τις άδειες των μαγαζιών να ηχορυπαίνουν την περιοχή και ποιοί είναι αυτοί που αποφασίζουν ό,τι τους κατέβει στο δημοτικό συμβούλιο και το κάνουν νόμο στην πόλη? Ποιός αποφασίζει για τα δημοτικά τέλη που είναι τρεις φορές μεγαλύτερα απ' όσο κοστίζει το ρεύμα που χαλάει ένας καταναλωτής στο σπίτι του?
    Εγώ έχω στείλει τις δικές μου καταγγελίες εκεί που πρέπει και περιμένω εξελίξεις. Κάντε το κι εσείς. Μας αξίζει να ζούμε σε μια πόλη ανθρώπινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το τοπικό συμβούλιο δίνει άδειες στους παράνομους, δηλαδή κάνει πως δε βλέπει ότι αυτοί που ζητάνε άδεια, ήδη έχουν παρανομήσει με όλόκληρα εξωτερικά ηχητικά και καταπατήσεις, λύματα στη θάλασσα κλπ.. Αυτά κάνει πως δεν τα βλέπει.
    Σε άλλους δήμους στην Ελλάδα, οι επιτροπές ποιότητας ζωής που είναι αρμόδιες για ανάκληση αδειών, μόλις μπεί ένα ηχείο εξωτερικά ΑΜΕΣΩΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ στο μαγαζί. Γιατί εδώ δεν πράττουν το ίδιο;
    Εδώ οι τοπικοί σύμβουλοι τόχουν ρίξει στις ποδηλατοβόλτες: Αυτό δεν το βλέπουν; Τί θα κάνουν για αυτή την αηδιαστική κατάσταση; Απλά δείτε το:

    http://newspata-artemida.blogspot.com/2012/05/blog-post_2518.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συστήνω και γω σε όλους, να δουν τον τεράστιο αγωγό λυμάτων που μολύνει. Απίστευτο!
      Οι πολιτικοί μας ο Δήμος, ο κ. τοπικός σύμβουλος, εφόσον έχει ευαισθησίες και είναι στο ΕΟΜΑΚ κλπ δε πρεπει να παρουν θέση; το ξαναγράφω (προσοχή είναι αηδιαστικο και μπορεί να σας προκαλεσει πρόβλημα)

      http://newspata-artemida.blogspot.com/2012/05/blog-post_2518.html

      Διαγραφή
    2. Ο ΑΓΩΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΜΙΑ 10ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΟΜΒΡΥΑ ΥΔΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΡΙΧΝΑΝ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΒΟΘΡΟΝΕΡΑ... ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΜΕ ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!

      Διαγραφή
    3. So what? Επειδή είναι 10 χρόνια, επειδή θεωρητικά είναι όμβρια, επειδή τότε έγιναν καταγγελίες, πρέπει να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση;
      Δεν πρέπει να ερευνηθεί, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΥΜΑΤΑ; ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΙΣΧΟΣ! ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥΝΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ;

      Διαγραφή
  33. Είναι ολοφάνερο ότι ο δήμος αυθαιρετεί σε πολλά επίπεδα. Ποιός του δίνει αυτό το δικαίωμα δεν ξέρω. Προφανώς το παίρνει από μόνος του. Η αστυνομία απ' ότι ξέρετε δεν κάνει τίποτα. Κανονικά θα έπρεπε να αφαιρεί την άδεια αυτών των καταστημάτων και να επιβάλει αυστηρά πρόστιμα, όπως ορίζει ο νόμος. Γιατί δεν το κάνει όμως? Κάτι συμβαίνει λοιπόν. Αυτό πρέπει να ψαχτεί και να αποδοθούν ευθύνες. Η ηχορύπανση σε κατοικημένη περιοχή απαγορεύεται ρητά από το νόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νομιζω φιλοι μου οτι αυτη η αναρτηση συγκεντρωσε πολλα κι ενδιαφεροντα σχολια πολιτων, εξαιρετικα καλογραμμενα και με ειλικρινη αγωνια για την πολη μας.Αγαπητο ,φιλοξενο blog το σχολιο σου επρεπε να το απευθεινεις στον κο συμβουλο-ποδηλατη που ηταν ο ΜΟΝΟΣ που κατεφυγε σε βωμολοχιες με επιθετικο υφος προς τους ΔΙΚΑΙΑ αγανακτισμενους πολιτες,αποφευγοντας παραλληλα να απαντησει στις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ!Τα συμπερασματα ΔΙΚΑ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" ΚΑΙ ΤΑ "ΔΗΜΟΤΙΚΑ" ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ, ΤΟ "ΚΑΨΑΜΕ" ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, ΛΑΚΟΥΒΕΣ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΑΣΧΕΤΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ... ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΄Η ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε;
      Δεν εκλέξαμε τους συμβούλους για να παριστάνουν τους αρχιποδηλάτες και να προωθούν παρανομούντα καταστήματα, αποδεχόμενοι χορηγίες σε ποδηλατικούς γύρους! Ντροπή!
      Δεν εκλέξαμε τους συμβούλους για να δίνουν άδειες λειτουργίας και μουσικής σε καταστήματα που κάνουν τη ζωή μας κόλαση, καταπαντώντας την αμμουδιά, ρυπαίνοντας τη θάλασσα όλων μας με τα λύματά τους οι άθλιοι και ηχορυπαίνοντας βάναυσα!
      Όχι, δεν τους εκλέξαμε για ορθοπεταλιές!

      Διαγραφή
    2. αγαπητε 6.56 αυτο ακριβως μ'εκανε να γραψω το εγκωμιαστικο σχολιο για ολους οσους ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ πολυ καλα "ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ"και απεδειξαν ΕΤΣΙ ,οτι οι πολιτες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αντιλαμβανονται οτι τα ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ και το μονο που "καηκε" ειναι οι πολιτικοι που δεν το εχουν αντιληφθει ακομα!!!!

      Διαγραφή
  36. Μην κουράζετε τη σκέψη σας για να βάλετε μυαλό σε κάποιον που δεν έχει. Ο σχολιαστής του 6΄΄56 είναι στον κόσμο του. Το μόνο που με στενοχωρεί είναι ότι αν τελικά καταφέρουμε όλοι εμείς να αναβαθμίσουμε έστω και λίγο αυτή την ωραία πόλη, θα ωφεληθεί κι αυτός, ενώ δεν του αξίζει. Θα κάνει την ποδηλατόβολτά του σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους, φωτισμένους, καθαρούς και ακόμα δεν θα έχει καταλάβει αυτά που γράφουμε. Μην ασχολείστε μαζί του γιατί του δίνουμε και αξία.
    Όσοι από σας έχετε να καταγγείλετε κάτι, να το γράφετε αναλυτικά κι εγώ μπορώ να το αξιοποιήσω. Ήδη οι πιο σοβαρές καταγγελίες, έχουν πάει εκεί που πρέπει, και αναμένονται εξελίξεις. Κάντε λίγο υπομονή και τα πράγματα θα φτιάξουν. Γίνεται πολύ σοβαρή έρευνα. Ο δήμαρχος και οι παρατρεχάμενοί του δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν. Μέχρι το Φθινόπωρο το τοπίο θα έχει ξεκαθαρίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! είναι σημαντικό να κατηγορείς αυτούς που δεν γνωρίζεις και να κρίνεις αυτούς που δεν ξέρεις. Δείχνεις ακριβώς το πόσο ικανός και έξυπνος είσαι, το πόσο κέρδος έχει η κοινωνία από μέλη όπως εσύ. Μπορείς να στενοχωριέσαι για εμένα όσο θες, δυστυχώς όμως για σένα που έχεις αυτήν την μοναδική ικανότητα να κρίνεις και να "βρίζεις" δεν θα στενοχωρηθούν πολλοί... Θα ήταν μεγάλη μου χαρά και τιμή να κάνω ποδήλατο σε ασφαλτοστρωμένους και φωτισμένους ποδηλατόδρομους, να πηγαίνω σχολείο σε ιδανικά κτήρια με ιδανικούς και άξιους εκπαιδευτικούς, να εργάζομαι με ιδανικές απολαβές.... να να να... μέχρι να γίνουν όλα αυτά με συμβουλεύεις να κάτσω σπίτι, να κράζω στο laptop μου και να μην κάνω τίποτα άλλο στην ζωή μου εκτός από το να ασχολούμε με την "πολιτική" ή την "αντιπολίτευση"... ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ; ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΣΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΕΙΣ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ; κοίτα να βελτιώσεις ότι μπορείς για όσους μπορείς και μην κατηγορείς μόνο και μόνο για να έχεις κάτι να κάνεις... και ειλικρινά μην ασχολείσε μαζί μου γιατί όντως παίρνω αξία που δεν την χρειάζομαι... ειδικά τέτοια αξία του κουτσομπολιού...

      Διαγραφή
    2. ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ!!!

      Διαγραφή
    3. 11:48 ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ! ΨΙΛΟΦΑΣΙΣΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ!ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΗΝ "ΛΟΥΤΣΑ" ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΡΤΣΑ.

      Διαγραφή
    4. Θα θέλαμε κάνουμε κάποιες καταγγελίες, μήπως και μπορέσει ο συναναγνώστης της 5/5 01.48, να τις αξιοποιήσει και τον ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον του..
      Πρόκειται για όσα έχουν υποπέσει στην αντίληψή μας, στην περιοχή της παραλίας από το "Φάρο" κοντά στην πλατεία Βενιζέλου, μέχρι τον Άγιο Νικόλαο.

      ΑΠΟ ΤΟ "ΦΑΡΟ" ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ (ΚΟΠΕΛΑΚΗ):

      Μπροστά στην πλατεία Βενιζέλου κατά μήκος της παραλίας στέκουν κουφάρια - παράγκες, αυθαίρετες καταλήψεις των μαγαζιών. Μόλις νοικιάζονται, βάζουν και εξωτερικά μεγάφωνα και χαλάνε κόσμο μέρα-νύχτα. Έχει ήδη επιληφθεί η Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου, αλλά και ο Δήμος έχει αποφασίσει να γκρεμιστούν οι προσθήκες των ιδιωτών, γιατί αρχικά υποτίθεται ότι τα αρχικά υπόστεγα είχαν κατασκευαστεί από το Δήμο (παρανόμως φυσικά...). Πλήρης απραξία προς το παρόν.
      Από την οδό Σαλαμίνος μέχρι πλατεία Κοπελάκη, μια τριτοκοσμική κατάσταση!
      Ιδιώτες έχουν προεκτάσεις αυλών πάνω στην αμμουδιά και αδειάζουν εκεί και απόνερα.
      Μαγαζιά έχουν στήσει κοντάρια για αυθαίρετα γήπεδα, άλλα δύο έχουν αυθαίρετα κτίσματα (ναι!) πάνω στην αμμουδιά και ένας έχει εκεί και βόθρο!
      Ακόμη, τρέχει αγωγός μέχρι τη θάλασσα, υποτίθεται ομβρίων, αλλά η δυσοσμία αφόρητη!

      ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ (ΚΟΠΕΛΑΚΗ) ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ:

      Εδώ γίνεται το "σώσε" με τα λεγόμενου υγειονομικού ενδιαφέροντος καταστήματα! Αυθαίρετες κατασκευές πάνω σε αμμόλοφους, ή σε αρχαιολογικούς χώρους ή μέχρι το κύμα, αγωγοί λυμάτων στη θάλασσα και κυρίως εγκατάσταση ωρισμένων από τα καταστήματα σε ζώνες, που απαγορεύεται η χρήση αυτή και πάνω απ' όλα, μια τεράστια ηχορύπανση με θηριώδεις ηχητικές εγκαταστάσεις σε εξωτερικό χώρο, που έχει διαλύσει τη ζωή της πόλης!!!!

      ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

      Ειδικά για τα μαγαζιά η λύση δεν είναι τόσο δύσκολη. Καταγράφουμε προς πάσαν χρήσιν και απόψεις ειδικών περί τα θέματα, με τους οποίους είχαμε συζητήσει κατά καιρούς, για τους τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων αυτών:

      Πάραυτα ο Δήμος να καλέσει το ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ για τη ρύπανση της παραλίας και της θάλασσας από αγωγούς.

      Ειδικά για τη θάλασσα και καταγγελία στο ΛΙΜΕΝΙΚΟ.

      Για τα αυθαίρετα κτισματα και πάσης φύσεως κατασκευές , να απλά να επέμβει η τοπική ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ (του Δήμου δηλαδή) και συγχρόνως καταγγελία στην ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ Υπηρεσία Δημοσίου.

      Και το κυριώτερο όπλο:

      Όλα αυτα που κανουν τα μαγαζιά αποτελούν τροποποίηση της άδειας λειτουργίας. Επομένως ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ.

      Φυσικά και ο Δήμος πρέπει να καταγγελθεί για τα διαφυγόντα κέρδη, αφού δεν λογοδοτεί, που εισπράττει ελαχιστότατα τέλη χρήσης, έως καθόλου! Γιατί άραγε;

      (Δεν συζητάμε βέβαια για την αισθητική και εδώ ο Δήμος απών: Παράνομα αυτοσχέδια γήπεδα, πολύχρωμα διαφημιστικά φλάμπουρα στην άμμο, κατάληψη υπερδιπλάσιου εξωτερικού χώρου παραλίας με ξαπλώστρες (ούτε που ελέγχεται αν κατέχουν τα νόμιμα τ.μ. του εξωτερικού χώρου, που πληρώνουν για χρήση (αν πληρώνουν) και φυσικά πλήρεις εξωτερικές εγκαταστάσεις για μουσικές κλπ)

      Γι αυτά εκλέξαμε τους κάθε λογής συμβούλους του Δήμου μας και πρώτα με αυτά να ασχολούνται. Δεν τους εκλέξαμε για διοργάνωση περιπάτων σε ένα τόπο απαξιωμένο, πρωτίστως εξαιτίας της δικής τους αδιαφορίας.
      Επιτέλους,να πάψουν να μας υποτιμούν.

      Διαγραφή
  37. Η δυνατή μουσική σε κατοικημένη περιοχή απαγορεύεται ρητά από το νόμο. Σε περίπτωση που καλείται η αστυνομία και δεν κάνει τίποτα, αυτό σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει ανάμεσα στους μαγαζάτορες και την αστυνομία. Αν γίνει κάτι τέτοιο, κάντε αναφορά στο blog αμέσως και θα αναλάβει η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της Αστυνομίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δυστυχώς, ας το πάρουμε απόφαση, λύση του προβλήματος με την αστυνομία δεν υπάρχει, αφού:
    Οι μαγαζάτορες χαμηλώνουν μόλις πλησιάζει περιπολικό και οι αστυνομικοί δεν κάνουν μήνυση.Αν επιμείνεις, η Αστυνομία λέει, έλα επωνύμως να καταθέσεις, οπότε αν το κάνεις γίνεσαι στόχος του αλητάμπουρα της νύχτας, εκτός αν το κάνει αυτό ένας σύλλογος ή άλλος μαζικός φορέας.
    Μέχρι πρότινος η όχληση με μουσική ήταν πταίσμα και δεν πήγαινε αυτόφωρο, τώρα είναι πάλι πλημμέλημμα, αλλά τα μαγαζιά διαθέτουν και "αυτοφωράκηδες".
    Νομίζω, η λύση είναι μία: Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΔΗΜΟΣ: Κύριε μαγαζάτορα, δεν έχεις άδεια για μουσική σε εξωτερικό χώρο, πέρασε η δημ. αστυνομία, είδε εγκαταστάσεις μεγάφωνα κλπ.. Τέλος! Ή συμμορφώνεσαι ή ανακαλείται οριστικά η άδεια ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ από τήν Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
    Θα μου πείτε υπάρχουν και αυτοί που βάζουν στη διαπασών μουσική μέσα στο μαγαζί. Ε, εδώ θέλει και μια συνεργασία Δήμου και Αστυνομίας (ας κάνουν και κάποιες συναντήσεις για το θέμα), ώστε:
    α) να γίνονται μηνύσεις άμεσα και ν' αφήσουν τις δικαιολογίες τα όργανα, "δεν ήταν δυνατά", "δεν ακούσαμε τίποτα" (λες και τρελλάθηκε ο κόσμος να τηλεφωνεί μέσα στη νύχτα!)
    β) οι μηνύσεις να διεκπεραιώνονται ΠΑΡΑΥΤΑ και μάλιστα πριν την αποστολή του επισήμου εγγράφου, να προηγείται mail ή fax αυτοστιγμεί!
    γ)και φυσικά η πολύξερη και λαλίστατη επί των θεμάτων αυτών υπηρεσία του Δήμου μας να προχωράει τα νόμιμα αμέσως και όχι "κατα σύμπτωση" εκτός σαιζόν....
    δ) Επίσης είναι καιρός η επι των μαγαζιών υπηρεσία του Δήμου, να στελεχωθεί έτι περαιτέρω και να είναι on line με την νομική υπηρεσία αφενός και αφετέρου είναι σοφό να μην παραμένουν τα ίδια άτομα χρόονια και ζαμάνια.....
    Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!
    Διαφορετικά, ας κινητοποιηθούμε παντοιοτρόπως εναντίον των δημοτικών αρχόντων, το Σύνταγμα και οι Νόμοι έχουν λύσεις.
    παντοιοτρόπως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΗΜΟΣ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ "ΣΤΡΑΒΑ" ΜΑΤΙΑ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ. ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΙΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ, ΚΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΡΕΥΝΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ, ΑΠ' ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ. ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους γκρέμισαν τα παραλιακά παραπήγματα των μπαρ στο Φάρο! Τα καλά νέα της ημέρας! Οι καταγγελίες των κατοίκων εδώ και ένα χρόνο έφεραν αποτέλεσμα.
      Για να είμαστε δίκαιοι, παλαιότερα είχε γίνει κάποια καταγγελία από τον Αλτιπαρμάκη και επίσης είναι θετικό ότι ο Δήμος πέρα από τις αποφάσεις του Δ.Σ. προχώρησε και βρήκε το κονδύλι για το γκρέμισμα.
      Όμως οι πέριξ κάτοικοι δαπάνησαν χρόνο και χρήμα και εκκρεμούσαν καταγγελίες παντού, Πολεοδομία, Λιμεναρχείο, Κτηματική, Εισαγγελία! Συγχρόνως ενοχλούσαν και το Δήμο. Και ιδού: Η ΑΡΧΗ ΕΓΙΝΕ!! Άντε με το καλό και στην υπόλοιπη παραλία!

      Διαγραφή
    2. Το νησι ειναι ακομα εκει?Μεγαλωσε ?Εχω παρει εμβαδον για παρακολουθηση ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ.

      Διαγραφή
  40. ολα καλα με τα ποδηλατα παιδια αλλα ενα πραγμα θελω να τονισω οτι στον δημο ελευθεριο κορδελιο και ευοσμου οτι δεν υπαρχει ο καταλληλος φωτισμος για μια ασφαλης εξοδος απο το το σπιτι του καθενος με το ποδηλατο το βραδυ.πιστευω να συμφωνειτε γιατι οπως εχουν γινει τα πραγματα αυτο το πραγμα με τον φωτισμο στους δρομους εναι ανεπιτρεπτο .πρεπει λοιπον να εισιγηθουμε και να παραπονεθουμε για την καλη λειτουργια της νυχτας στην γειτονια μας.ελπιζω καποιος να ενδιαφερεται και να ενημερωσει τους αρμοδιους για μια ασφαλης εξοδος με ποδηλατο,η με τα ποδια .αγανακτω πραγματικα και θα ηθελα καποιος να ενδιαφερθει για το σωστο φωτισμο της πολης μας σε αυτες τις δυσκολες νυχτες που περναμε.Η εγκληματικοτητα εχει φτασει στα υψη, ευχομαι να γινει κατι και να μην σπαταλαμε τα χρηματα σε ανουσιους σκοπους.ευχαριστω και ελπιζω ο δημος να φωτιζει τις νυχτες μας κανοντας την βολτα μας με το ποδηλατο μας περισοτερο ασφαλη !!!!!!ελπιζωωωωωωωω!!!!! .Να ειστε ολοι καλα και δυνατοι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας