ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Προσφυγή που κατατέθηκε με αριθ. πρωτ: 42735/37943/20.9.2012 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, κατά της υπ αριθ. 206/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων Αρτέμιδος, που έχει θέμα : «Λήψη απόφασης για τη σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος και ΕΜΠ για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου».



Προς
την Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (Γεν. Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας – Δ/νση Διοίκησης, Τμήμα Τοπ. Αυτ/σης & ΝΠΔΔ) Κατεχάκη 56, Τ.Κ. 115 25, Αθήνα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1.        Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας
       Διοίκησης, κ. Λ. Ρακιντζή
2.        Αρμόδιο Εισαγγελέα
3.        Ελεγκτικό Συνέδριο
4.        Υπουργείο Εσωτερικών (Δ/νση
        Οικονομικών ΟΤΑ)
ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
  Κατά της υπ’ αριθ: 206/10.9.2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος, περί «Λήψη απόφασης για τη σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και ΕΜΠ για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου»

Σχετ:
1.    Άρθρα 225 και 227 § 1 του Ν. 3852/2010 [Εμπρόθεσμη υποβολή της παρούσας αφού η προσβαλλόμενη απόφαση ελήφθη στις 10.9.2012]
2.    Άρθρο 100 του Ν. 3852/2010 «Καλλικράτης» (περί Προγραμματικών Συμβάσεων)
3.    Άρθρο 225 του Ν. 3463/2006 ΚΔΚ (περί Προγραμματικών Συμβάσεων)
4.    Υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533/16419/15182/20.6.2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, σύμφωνα με την οποία απερρίφθη η από 25.4.2012 Προσφυγή μας κατά της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος, επειδή δεν την προσβάλλαμε παραδεκτώς, για το λόγο ότι αυτή «η συγκεκριμένη απόφαση (αριθ. 87/2012) στερείται εκτελεστότητας» (βλ. πρώτη παράγραφο στη δεύτερη σελίδα της υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533/16419/15182 /20.6.2012 απόφασης του Γ.Γ.)
5.     Νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, περί Προγραμματικών Συμβάσεων (βλ. υπ’ αριθ: 1/2008, 355/2006, 117/2009, 46/2005 και 59/2005 Πράξεις του VII Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κλπ)
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  Ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος με την από 2.4.2012 εισήγηση του Αντιδημάρχου κ. Χρήστου Γ. Μάρκου και την εν συνεχεία, βάσει αυτής, λήψη της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, καταστρατήγησε με ιδιαίτερα προκλητικό τρόπο τους κανόνες διαφάνειας, χρηστής διοίκησης και διαχείρισης, με εμφανή πρόθεσή του να ευνοηθεί συγκεκριμένος ανάδοχος (η εταιρεία Μ2RENEWABLES, σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιδημάρχου), παρεμβαίνοντας άμεσα και απροκάλυπτα σε αρμοδιότητες και διαδικασίες αναθέσεων μελετών άλλης αρμόδιας Αρχής, με το πρόσχημα της δήθεν καλύτερης επίλυσης του προβλήματος της αποχέτευσης, γι’ αυτό και είχαμε προσφύγει (από 25.4.2012) στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, κατά των μη σύννομων ενεργειών που αυτή η προσβαλλόμενη απόφαση προβλέπει.
  Προφανώς ο Δήμος Σπάτων Αρτέμιδος με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να πείσει ότι με παράνομες πράξεις μπορεί να παράγει θετικό έργο (!) για τους δημότες και αυτό όπως φαίνεται είναι μια μόνιμη – πλην όμως «επικίνδυνη» θεωρία και πρακτική της Δημοτικής Αρχής, αν κρίνουμε από όμοιες επαναλαμβανόμενες ενέργειές της σε παρεμφερή θέματα και υποθέσεις δημόσιας διαχείρισης (βλ. Δάνειο και αναθέσεις για καθαριότητα το 2011 και 2012 κατά παράβαση του άρθρου 61 του Ν. 3979/2011). 
  Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το αποδεικτικό υλικό που παρουσιάσαμε στην από 25.4.2012 Προσφυγή μας (κατατέθηκε με αριθ. πρωτ: 18049/16547/25.4.2012 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής), στραφήκαμε :   
Ι. Κατά της εσπευσμένης παράνομης χωροθέτησης του έργου της επεξεργασίας των λυμάτων (ΚΕΛ), από το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάτων - Αρτέμιδος, στο «πλατύ χωράφι», που έγινε χωρίς την τήρηση των κείμενων διατάξεων (ν. 1650/1986, ΚΥΑ 69269/5387/1990, οδηγία 85/337ΕΚ, ν. 3010/2002), δεδομένου ότι εκτός των άλλων δεν είναι δυνατόν να προηγείται η επιλογή του χώρου και μετά να εκπονηθούν οι μελέτες προέγκρισης χωροθέτησης και περιβαλλοντικών επιπτώσεων του προτεινόμενου ΚΕΛ, οπότε και για το λόγο αυτό προσβάλλαμε την απόφαση: 87/2012 του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων - Αρτέμιδος  – (Βλέπετε ανάλυση περίπτωσης, στην από 25.4.2012 υποβληθείσα Προσφυγή μας)
ΙΙ. Κατά της απευθείας ανάθεσης στην εταιρεία Μ2RENEWABLES, της σύνταξης πέντε (5) προμελετών του έργου της επεξεργασίας των λυμάτων (ΚΕΛ), όπως αναρμοδίως και αυθαιρέτως (προφανώς αδιαφανώς), απεφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάτων – Αρτέμιδος (απόφαση: 87/2012), με το πρόσχηματέχνασμα της συμφωνηθείσας «δωρεάν» παροχής, «χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος» (αποφεύγοντας όμως όπως επιβάλλεται και στην περίπτωση αυτή η τήρηση των κανόνων δημοσιότητας, κατά το άρθρο 29 (παρ. 1) του Ν. 4014/11 και το άρθρο 48 του Ν. 4030/11), που σημαίνει  κατάφορη παραβίαση της νομοθεσίας περί δημοσίων έργων, δημοσίων συμβάσεων – Π.Δ. 60/2007 -, διαφάνειας, κλπ. – (Βλέπετε ανάλυση περίπτωσης, στην από 25.4.2012 υποβληθείσα Προσφυγή μας).
  Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής με την υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533 /16419/15182/20.6.2012 απόφαση του (πρώην) Γενικού Γραμματέα (κ. Ηλ. Λιακόπουλου), έκρινε ότι «η προσβαλλόμενη απόφαση (87/2012) της ανάθεσης πέντε προμελετών στην εταιρεία Μ2RENEWABLES, αποτελεί ενδιάμεσο στάδιο μιας σύνθετης διοικητικής διαδικασίας, αποτέλεσμα της οποίας είναι η πράξη της αρμόδιας κατά περίπτωση αρχής, η οποία είναι η μόνη εκτελεστή. Ως εκ τούτου η συγκεκριμένη απόφαση (87/2012) στερείται εκτελεστότητας και δεν προσβάλλεται παραδεκτώς», οπότε για το λόγο αυτό και όχι γιατί η Προσφυγή μας έπασχε αλήθειας και τεκμηρίωσης, δεν έγιναν δεκτές οι δικές μας αιτιάσεις.
  Υπενθυμίζουμε λοιπόν ότι η υπ’ αριθ. 87/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος (άρα και η απολύτως όμοια με αυτήν εισήγηση επί του θέματος), χαρακτηρίσθηκε αρμοδίως από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής ως μη εκτελεστή (άνευ αξίας δηλαδή) και αφορούσε, εκτός των άλλων, αυθαίρετη χωροθέτηση του ΚΕΛ στο «Πλατύ χωράφι» χωρίς προμελέτες και προτεινόμενες εναλλακτικές λύσεις, όπως ο νόμος ορίζει  και απευθείας – παράνομες και αδιαφανείς αναθέσεις πέντε προμελετών σε συγκεκριμένη εταιρεία.
  Παραθέτουμε προς υπενθύμιση το σχετικό απόσπασμα της αναφερόμενης απόφασης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.      

  Θέση μας πάντως είναι ότι η από 25.4.2012 Προσφυγή μας κατά της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος έπρεπε να θεωρηθεί παραδεκτή και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής να έχει μπει στην ουσία της προσφυγής μας, ακυρώνοντας την προσβαλλόμενη απόφαση και τις με αυτήν προωθούμενες παράνομες πράξεις της Δημοτικής Αρχής Σ-Α, διασφαλίζοντας έτσι κανόνες διαφανούς και χρηστής δημόσιας διαχείρισης, αντί να ενθαρρύνονται και να επανέρχονται πράξεις συνεχιζόμενης αυθαιρεσίας, όπως η προσβαλλόμενη με την παρούσα, νέα απόφαση 206/2012 του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος, σε συνέχεια και σε επίκληση της μη εκτελεστής υπ’ αριθ. 87/2012.


  Β. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ

  Με τη νέα υπ’ αριθ. 206/2012 προσβαλλόμενη με την παρούσα προσφυγή μας απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος, αποφασίσθηκε η «Σύναψη προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου».
  Η προτεινόμενη όμως και εγκριθείσα στις 10.9.2012 από το Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος, προσβαλλόμενη με την παρούσα προσφυγή μας, προγραμματική σύμβαση για παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης (απόφ. 206/2012), αναφέρει ρητά στο άρθρο 2 (Φάση 1) τις επίμαχες προμελέτες, με οριζόμενο αντικείμενο εργασίας την «Παρακολούθηση και αξιολόγηση των Προμελετών του έργου», ο δε εισηγητής Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Γ. Μάρκου, υπενθυμίζουμε (και αναφέρεται στα Πρακτικά) ότι προσδιόρισε επακριβώς ότι οι προμελέτες αυτές «ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη» (!!) [1].

  Όμως εκ των πραγμάτων, η ως άνω προσβαλλόμενη νέα απόφαση 206/12012 του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος, αντίκειται και προκλητικά δεν πειθαρχεί στην υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533/16419/15182/20.6.2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, βάσει της οποίας έχει κριθεί ότι «η προσβαλλόμενη απόφαση (αριθ. 87/2012, την οποία μάλιστα επικαλείται και αναγνωρίζει η νέα προσβαλλόμενη απόφ. 206/12) της ανάθεσης πέντε προμελετών στην εταιρεία Μ2RENEWABLES, αποτελεί ενδιάμεσο στάδιο μιας σύνθετης διοικητικής διαδικασίας, αποτέλεσμα της οποίας είναι η πράξη της αρμόδιας κατά περίπτωση αρχής, η οποία είναι η μόνη εκτελεστή. Ως εκ τούτου η συγκεκριμένη απόφαση (87/2012) στερείται εκτελεστότητας.»
  Ουσιαστικά δηλαδή το Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος με την υπ’ αριθ. 206/2012 προσβαλλόμενη απόφασή του αναθέτει απευθείας στο ΕΜΠ (μέσω του Ειδικού Λογαριασμού Έρευνας) και με το πρόσχημα δήθεν «Προγραμματικής Σύμβασης» (Δείτε παρακάτω στοιχεία, στις § 1, 2 και 3), την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου, επικαλούμενο προηγούμενη εισήγηση και απόφασή του (αριθ. 87/2012, για την ανάθεση των προμελετών στην εταιρεία Μ2RENEWABLES), για την οποία όμως απεφάνθη η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, ότι στερείται εκτελεστότητας.      

  Κατόπιν των ανωτέρω διαφαίνεται πλέον ξεκάθαρα η επιμονή της Δημοτικής Αρχής Σπάτων – Αρτέμιδος να στηρίξει με αδιαφάνεια, με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο, την αρχική της επιλογή για να ευνοηθεί συγκεκριμένος ανάδοχος (η εταιρεία Μ2RENEWABLES, σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιδημάρχου και την απόφαση 87/2012 του Δ.Σ), παρεμβαίνοντας άμεσα και απροκάλυπτα σε αρμοδιότητες και διαδικασίες αναθέσεων μελετών άλλης αρμόδιας Αρχής, με το πρόσχημα της δήθεν καλύτερης επίλυσης του προβλήματος της αποχέτευσης, γι’ αυτό και είχαμε προσφύγει (από 25.4.2012) στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, κατά των μη σύννομων αυτών ενεργειών της εν λόγω  απόφασης.

  Εκτός όμως του γεγονότος ότι η υπ’ αριθ. 206/2012 προσβαλλόμενη με την παρούσα προσφυγή μας απόφαση του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος, αντίκειται (σύμφωνα με όσα υπενθυμίσαμε ανωτέρω) στην υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533 /16419/15182/20.6.2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, στερείται νομιμότητας.  

Αυτό γιατί η εγκριθείσα από το Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος, με την υπ’ αριθ. 206/12 προσβαλλόμενη απόφαση, Προγραμματική Σύμβαση με το ΕΜΠ (μέσω του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του ΕΜΠ, που την υπογράφει ως αντισυμβαλλόμενος), δεν είναι νόμιμη, καθόσον:

1.    Στο άρθρο 3 δεν αναφέρει συγκεκριμένο – καθορισμένο χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της σύμβασης όπως απαιτείται από τον νόμο (βλ. § 2α του άρθρου 100 του Ν. 3852/2012), αλλά κάνει γενική και αφηρημένη αναφορά περί του ότι «βλ. § 1: η διάρκεια του έργου συμβούλου θα εξαρτηθεί από την διάρκεια εκπόνησης των μελετών», «βλ. § 3: Η διάρκεια του έργου συμβούλου για την Φάση 4 του έργου θα εξαρτηθεί από την διάρκεια κατασκευής του έργου» και «βλ. § 4: Η διάρκεια του έργου συμβούλου για την Φάση 6 του έργου θα ορισθεί μετά το τέλος της Φάσης 5 και από τα δύο μέρη».

2.    Δεν περιέχει λοιπά, αναγκαία για το κύρος της στοιχεία, κατά το άρθρο 100 του Ν. 3852 και τη σχετική νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου (βλ. υπ’ αριθ. 5 ανωτέρω σχετικά), αφού:
α) Το αντικείμενο αυτής περιγράφεται κατά τρόπο γενικό (βλ. § 1, άρθρου 1, που λέει: «Ο Ανάδοχος (Σύμβουλος) αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για την μελέτη και υλοποίηση του έργου που αφορά στην νέα Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων του Δήμου», χωρίς καμία περαιτέρω ανάλυση αντικειμένου). Από την άλλη και πάλι σε γενικό επίπεδο αναφέρεται στο άρθρο 2 περί: «Παρακολούθησης και αξιολόγησης των Προμελετών του έργου», όταν μάλιστα από τη νομοθεσία περί δημοσίων έργων αυτό ορίζεται στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της αναθέτουσας αρχής (που στην περίπτωσή αυτή δεν είναι ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος) και εν πάση περιπτώσει εν προκειμένω έχει αρμοδίως τεθεί θέμα «μη εκτελεστότητας» τέτοιων αντικειμένων της σύμβασης, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533/16419/15182/20.6.2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής (Όπως και για τους λόγους που προαναφέρθηκαν στη σελ. 4 της παρούσας).
β) Δεν προσδιορίζονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών, όπως επιβάλλεται σύμφωνα με το νόμο στις Προγραμματικές Συμβάσεις, αντίθετα, δίδεται η εντύπωση ότι πρόκειται για μια κοινή σύμβαση απευθείας ανάθεσης έργου από τον εργοδότη (Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος) στον ανάδοχο (ΕΜΠ/Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας - ΕΛΚΕ).
γ) Δεν καθορίζονται οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθούν οι αναλαμβανόμενες οικονομικές υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών της Προγραμματικής Σύμβασης, αλλά και στην περίπτωση αυτή (βλ. άρθρο 4 περί αμοιβής), δίδεται η εντύπωση ότι πρόκειται για μια κοινή σύμβαση απευθείας ανάθεσης έργου από τον εργοδότη (Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος) στον ανάδοχο (ΕΜΠ/Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας - ΕΛΚΕ).  
   - Επιπλέον όμως είναι ασυμβίβαστο για την εγκυρότητα της Προγραμματικής αυτής Σύμβασης η απουσία προσδιορισμού της συνολικής δαπάνης (αμοιβής), με τις αναφερόμενες υπεκφυγές που λένε ότι «βλ. § 3 άρθρου 4: Αναφορικά με την αμοιβή για τις Φάσεις 3, 4 και 5, αυτή θα συμφωνηθεί και από τα δύο μέρη σε επόμενο στάδιο», «βλ. § 4 άρθρου 4: Αναφορικά με την αμοιβή για την Φάση 6, αυτή θα συμφωνηθεί και από τα δύο μέρη σε επόμενο στάδιο, και θα είναι ανάλογη με τον αριθμό των ελέγχων που θα πραγματοποιηθούν».
  Επισημαίνεται εδώ ότι ο καθορισμός των πόρων και των δαπανών της Προγραμματικής Σύμβασης είναι αναγκαίος, δεδομένου ότι συνδέεται με τα ζητήματα του Προσυμβατικού Ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η δε αποφυγή προσδιορισμού τους εύλογα δημιουργεί την υπόνοια περί εσκεμμένης ενέργειας από τη μεριά του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος, προκειμένου να αποφευχθεί ο έλεγχος, κατά το άρθρο 278 του Ν. 3852/2010.
δ) Δεν προβλέπονται ρήτρες για την περίπτωση παραβίασης από τα συμβαλλόμενα μέρη των υποχρεώσεών τους από την Προγραμματική Σύμβαση (Σύμφωνα με την § 2α του άρθρου 100 του Ν. 3852/2010). Αντί αυτού γίνεται μια γενικόλογη αναφορά στο άρθρο 6 της Προγραμματικής Σύμβασης, που λέει ότι «Οι συμβαλλόμενοι θα παρέχουν αμοιβαία κάθε δυνατή διευκόλυνση ή πληροφορία για την έγκαιρη και καλή εκτέλεση του έργου» 
ε) Δεν ορίζεται το όργανο παρακολούθησης (Επιτροπή Παρακολούθησης) της εφαρμογής της Προγραμματικής Σύμβασης, αντίθετα στο άρθρο 5 αναφέρεται μονομερώς σε εκθέσεις από τη μεριά του αναδόχου (ΕΜΠ/Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας - ΕΛΚΕ), δείχνοντας έτσι ότι πρόκειται για μια κοινή σύμβαση απευθείας ανάθεσης έργου από τον εργοδότη (Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος) στον ανάδοχο (ΕΜΠ/Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας). Στα πλαίσια μιας κατά νόμο κανονικής Προγραμματικής Σύμβασης, στο άρθρο 5 θα έπρεπε να ορίζονται εκπρόσωποι των αντισυμβαλλόμενων μερών για τη συγκρότηση Οργάνου (Επιτροπής) Παρακολούθησης της εκτέλεσης του έργου της σύμβασης, όπως ορίζει ο νόμος και η νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου. 
Τα αναφερόμενα στις ανωτέρω § 1, 2α, 2β, 2γ, 2δ και 2ε επιβεβαιώνονται και από την υφιστάμενη και ισχύουσα νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου όσον αφορά στις Προγραμματικές Συμβάσεις, όπως για παράδειγμα εντοπίζεται στην υπ’ αριθ. 117/2009 Πράξη του VII Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που επί όμοιας υπόθεσης (Προγραμματικής Σύμβασης Δήμου με το Πολυτεχνείο), διαπιστώνοντας τις ίδιες ως άνω ελλείψεις στην προσβαλλόμενη από εμάς περίπτωση, κρίνει μη νόμιμη την Προγραμματική Σύμβαση, αναφέροντας συγκεκριμένα:
«Περαιτέρω όμως, η προαναφερθείσα προγραμματική σύμβαση δεν είναι νόμιμη, καθόσον, με εξαίρεση το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσής της, το οποίο προκύπτει επαρκώς από το άρθρο 3 αυτής, δεν περιέχει λοιπά, αναγκαία για το κύρος της στοιχεία, αφού α) το αντικείμενο αυτής περιγράφεται κατά τρόπο γενικό, β) δεν προσδιορίζονται τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών, γ) δεν καθορίζονται οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθούν οι αναλαμβανόμενες οικονομικές υποχρεώσεις, δ) δεν προβλέπονται ρήτρες για την περίπτωση»             
3.    Με δεδομένο ότι η υπ’ αριθ. 206/2012 προσβαλλόμενη με την παρούσα Προσφυγή μας απόφαση του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος, δεν τεκμηριώνει χαρακτηριστικά και αναγκαία στοιχεία για το κύρος μιας Προγραμματικής Σύμβασης (όπως απεδείχθη στις ανωτέρω § 1 και 2 της παρούσας), αλλά περιγράφει ουσιαστικά, με ελλείψεις και στην περίπτωση αυτή, μια κοινή σύμβαση απευθείας ανάθεσης έργου (υπηρεσίας) από τον εργοδότη (Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος) στον ανάδοχο (ΕΜΠ/Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας - ΕΛΚΕ), προκύπτει και στην περίπτωση αυτή ζήτημα νομιμότητας. Αυτό δεδομένου ότι και στην περίπτωση αυτή, η απευθείας ανάθεση στο ΕΜΠ (ΕΜΠ/Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας - ΕΛΚΕ), είναι μη σύννομη, καθόσον η ως άνω εργασία (υπηρεσία συμβούλου) δεν εμπίπτει στην έννοια του ερευνητικού προγράμματος, όπως αυτό ορίζεται στο θεσμικό πλαίσιο του ΕΛΚΕ και στο άρθρο 2 εδ. α’ του Ν. 1514/1985 (όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), αφού δεν χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της πρωτοτυπίας, αλλά πρόκειται για σύνολο εκθέσεων – συμβουλών αξιολόγησης μελετών, τρίτων για το ΚΕΛ του Δήμου Σ-Α, για την ανάθεση των οποίων τυγχάνουν εφαρμογής οι διατάξεις του Ν. 3316/2005 (ΦΕΚ: 42/Α/05) και του Ν. 3669/2008 (περί νομοθεσίας κατασκευής δημόσιων έργων) - ΦΕΚ 116/Α'/18.6.2008, κλπ.
- Τα αναφερόμενα στην ανωτέρω § 3 επιβεβαιώνονται επακριβώς και από την υφιστάμενη και ισχύουσα νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Παράδειγμα, η υπ’ αριθ. 1/2008 Πράξη του VII Τμήματος του Ε.Σ.)

Γ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

  Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής επιβάλλεται να λάβει σοβαρά υπόψη της ότι ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος επιμένει να στηρίζει αποφάσεις και πράξεις αδιαφάνειας, με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο και ειδικότερα την αρχική του επιλογή για να ευνοηθεί συγκεκριμένος ανάδοχος (η εταιρεία Μ2RENEWABLES, σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιδημάρχου και την απόφαση 87/2012 του Δ.Σ), παρεμβαίνοντας άμεσα και απροκάλυπτα σε αρμοδιότητες και διαδικασίες αναθέσεων μελετών άλλης αρμόδιας Αρχής, με το πρόσχημα της δήθεν καλύτερης επίλυσης του προβλήματος της αποχέτευσης, γι’ αυτό και είχαμε προσφύγει (από 25.4.2012) στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, κατά των μη σύννομων αυτών ενεργειών της εν λόγω  απόφασης.
  Επιβεβαίωση των παραπάνω αποτελεί η ψήφιση από το Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος της νεότερης υπ’ αριθ. 206/2012 προσβαλλόμενης με την παρούσα προσφυγή μας απόφασης, παρά το γεγονός ότι αυτή αντίκειται (σύμφωνα με όσα υπενθυμίσαμε ανωτέρω) στην υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533/16419/15182/20.6.2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, την οποία όμως δημόσια αμφισβήτησε ο εισηγητής Αντιδήμαρχος, κ. Χ.Γ. Μάρκου, κατά τη συνεδρίαση της 10ης Σεπτεμβρίου 2012, αναφέροντας ότι «Καταρχήν δεν θεωρώ ότι η απόφαση 87/2012 είναι μη εκτελεστή» (βλέπετε σελ. 16 στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ που ακολουθεί), παροτρύνοντας με τον τρόπο αυτό τα μέλη του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος να υπερψηφίσουν τη νέα πρότασή του που ουσιαστικά ήταν στη βάση της απόκρυψης και αποσιώπησης του γεγονότος της έλλειψης  εκτελεστότητας της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης, σε αντίθεση δηλαδή με την επίσημη θέση της Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής.
  Η εξέλιξη αυτή δεν αποτελεί ούτε απλή, ούτε τυχαία διαδικασία.
  Οπωσδήποτε οφείλεται και στην έλλειψη σθεναρής και αποφασιστικής στάσης των ελεγκτικών οργάνων, συμπεριλαμβανομένης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής που επιλαμβάνεται τα θέματα νομιμότητας.
  Απόδειξη αυτού είναι και το γεγονός ότι στην προκειμένη περίπτωση ο συγκεκριμένος εισηγητής – αντιδήμαρχος, έχει πλέον συνηθίσει να παρουσιάζει κατ’ εξακολούθηση, στο σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος, εντελώς παράνομες προτάσεις και αναληθή γεγονότα ως δήθεν αληθή (π.χ. εισήγηση για παράνομη χωροθέτηση του ΚΕΛ, παράνομη ανάθεση προμελετών, κλπ), μένοντας όμως ανεξέλεγκτος από τις υπερκείμενες Αρχές, αν και η στάση του μπορούσε να θεωρηθεί και ως «παρότρυνση» κατά τις διατάξεις του άρθρου 261 του Π.Κ., που στην περίπτωση αυτή οι υπερκείμενες υπηρεσίες θα πρέπει να βαρύνονται για «ανοχή».  
  Κατόπιν όλων των ανωτέρω πραγματικών γεγονότων, στοιχείων και περιστατικών και ειδικότερα αυτών που περιγράφονται και τεκμηριώνονται στην § Β (σελ. 3 έως 7) της παρούσας, που δείχνουν την έλλειψη νομιμότητας της εγκριθείσας με την υπ’ αριθ. 206/12 απόφαση Προγραμματικής Σύμβασης
Ζ Η Τ Α Μ Ε
να δεχθείτε την Προσφυγή μας, ακυρώνοντας κατά νόμο την υπ’ αριθ. 206/2012  απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων - Αρτέμιδος και κάθε άλλη σχετιζόμενη με αυτήν προηγούμενη ή επόμενη απόφαση ή επακόλουθη πράξη, διασφαλίζοντας έτσι το δημόσιο και δημοτικό συμφέρον, τη νομιμότητα και τις διαφαινόμενες πολλαπλές δυσμενείς παρενέργειες που θα υπάρξουν, σε οικονομικό κυρίως επίπεδο, σε περίπτωση μη παρέμβασής σας κατά νόμο.
  Περιμένουμε τις άμεσες ενέργειες και ενημέρωσή σας

Με τιμή
ΟΙ  ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΝΤΕΣ (ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ Ο.Π.Α.Σ), ΚΑΤΟΙΚΟΙ – ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ

Χρήστος Ποθουλάκης                                               Περικλής Χάμψας

Σταμάτης Κασιμάτης
Συνημμένα φύλλα 16
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ   
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΕΙΣΗΓΗΣΗ (Αντιδημάρχου Χ.Γ. Μάρκου – 10.9.2012)
ΘΕΜΑ: Σύναψη προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αρ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αρ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία επικαιροποιεί την υπ’ αρ. 13/2011 απόφαση του σώματος για την αντιμετώπιση του αποχετευτικού ζητήματος του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος αποφασίσθηκε η συνεργασία του Δήμου με την ΜΟΝΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ της ΣΧΟΛΗΣ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, συνεργασία που αφορά την παροχή, εκ μέρους του ΕΜΠ προς τον Δήμο, υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για την πληρέστερη διασφάλιση του Δήμου και των Δημοτών σ’ όσα ζητήματα προκύπτουν σε τεχνικό και επιστημονικό επίπεδο από τη διαδικασία της κατασκευής και λειτουργίας των έργων που αφορούν την λύση του αποχετευτικού ζητήματος της περιοχής.
Ειδικότερα το αντικείμενο των υπηρεσιών συμβούλου του Ε.Μ.Π. προς τον Δήμο περιλαμβάνει :
-          Την παρακολούθηση και αξιολόγηση των προμελετών των επι μέρους έργων για την αντιμετώπιση του ζητήματος της αποχέτευσης.
-          Την παρακολούθηση και αξιολόγηση των τευχών Δημοπράτησης.
-          Την ανάλυση των προσφορών μελέτης και την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων σχεδιασμού.
-          Την παρακολούθηση και τον έλεγχο των αναδόχων κατά τη διαδικασία κατασκευής των έργων.
-          Την παρακολούθηση και τον έλεγχο της λειτουργίας των έργων ώστε να τηρούνται οι προδιαγραφές της κείμενης νομοθεσίας.
Το πλήρες προτεινόμενο προς έγκριση σχέδιο της σύμβασης έχει ως ακολούθως :
ΣΥΜΒΑΣΗ (ΣΧΕΔΙΟ)
μεταξύ
Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος
και
του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου
(ΕΜΠ)

Σήμερα την……. , ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος πρώτος συμβαλλόμενος, στο εξής καλούμενος Εργοδότης, που εδρεύει στ.. ……….., οδός …….. ΤΚ., με ΑΦΜ………………..,  ΔΟΥ ……………..….    , και εκπροσωπείται νόμιμα από τον …………………………………..  (ιδιότητα του εκπροσώπου πχ. Δήμαρχος) σύμφωνα με ……………………..
                                                                                                αφ’ ενός
και
το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ)/Eιδικός Λογαριασμός Αξιοποίησης Κονδυλίων Έρευνας ΕΜΠ ή για συντομία ΕΜΠ, δεύτερο συμβαλλόμενο, στο εξής καλούμενο Σύμβουλος ή Ανάδοχος που εδρεύει στην οδό Πατησίων 42, Αθήνα ΤΚ 106 82 με ΑΦΜ 099793475, ΔΟΥ ΙΑ’ Αθηνών, και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Αντιπρύτανη, καθηγητή Iωάννη Ν. Αβαριτσιώτη σύμφωνα με την αριθμ. Φ.120.61/56/Β2/66001/24-8-2010 Υπουργική Απόφαση  και την απόφαση Αρ.: 25547 περί αρμοδιοτήτων των αντιπρυτάνεων (ΦΕΚ 1546-17.09.2010)                                     αφ’ ετέρου
έχοντας υπ’ όψη την ανάγκη εκτέλεσης του υπό ανάθεση έργου
ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
Αρθρο  1
Αντικείμενο της σύμβασης - Επιστημονικός Υπεύθυνος
1.    Ο Ανάδοχος (Σύμβουλος) αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για την μελέτη και υλοποίηση του έργου που αφορά στην νέα Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων του Δήμου. Το έργο θα εκπονηθεί σε 5 Φάσεις και συνίσταται ειδικότερα όπως αναφέρεται στο Άρθρο 2 της παρούσης.
2.    Για την εκτέλεση του έργου αυτού ορίζεται Επιστημονικός Υπεύθυνος η κ. Μαρία Λοϊζίδου, Καθηγήτρια του Τομέα Χημικών Επιστημών (Ι), Σχολή Χημικών Μηχανικών η οποία θα ορίσει ειδικότερα τα μέλη της ερευνητικής ομάδας[2], θα συντονίσει και θα διεκπεραιώσει τις εργασίες της και εν γένει θα επιμεληθεί την εκτέλεση του έργου σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Φ1/232/Β1/404/25.08.2000. Σύμφωνα με το Κεφάλαιο Δ, Άρθρο 8, Παρ.1.4 Προϋποθέσεις και Υποχρεώσεις του ΦΕΚ 1098/05.09.2000 Εσωτερικός Κανονισμός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Ερευνητικού Προγράμματος είναι υπεύθυνος προς το ίδρυμα, τόσο ως προς τις συμβατικές υποχρεώσεις με το χρηματοδότη, όσο και για την άρτια επιστημονική ποιότητα του εκτελούμενου έργου.
3.   Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος αναλαμβάνει τη γενική ευθύνη για την υποβολή όλων των εγγράφων (εκθέσεων προόδου, κλπ.) εκ μέρους του αναδόχου προς τον εργοδότη και για τη γενικότερη σύνδεση μεταξύ των δύο συμβαλλομένων μερών. Σε περίπτωση προσωρινής απουσίας ή κωλύματος, ο Επιστημονικός Υπεύθυνος αναπληρώνεται από μέλος του Τομέα που υποδεικνύεται από τον ίδιο και ορίζεται από το Ε.Μ.Π.
Άρθρο  2
Στάδια εκτέλεσης του έργου
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για την μελέτη και υλοποίηση του έργου που αφορά στην νέα Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) του Δήμου.
Το αντικείμενο των υπηρεσιών περιλαμβάνει:
         Φάση 1: Παρακολούθηση και αξιολόγηση της Προμελέτης του έργου, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη[3].
         Φάση 2: Παρακολούθηση και αξιολόγηση των τεχνικών μελετών του έργου, που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη[4].
         Φάση 3: Παρακολούθηση και αξιολόγηση των Τευχών Δημοπράτησης του έργου, που θα συνταχθούν από τρίτους.
         Φάση 4: Συμμετοχή στην ανάλυση των προσφορών και στην αξιολόγησή των κατά περίπτωση εναλλακτικών προτάσεων σχεδιασμού. Επιπλέον ο Σύμβουλος θα μπορεί να διευκολύνει την αρμόδια υπηρεσία και στις απαντήσεις των ερωτημάτων που ενδέχεται να θέσουν οι διαγωνιζόμενοι.

         Φάση 5: Παρακολούθηση και έλεγχο του αναδόχου κατά στην κατασκευή του Έργου, έτσι ώστε να τηρούνται όλες οι προδιαγραφές που θα έχουν τεθεί στη Τεύχη Δημοπράτησης.
         Φάση 6: Παρακολούθηση και έλεγχο της λειτουργίας της ΕΕΛ, έτσι ώστε να τηρούνται όλες οι προδιαγραφές που τίθενται από την κείμενη νομοθεσία.
Άρθρο  3
Διάρκεια - Παράταση
1.   Αναφορικά με τις Φάσεις 1, 2 και 3 του έργου όπως αυτές αναφέρονται στο Άρθρο 2 της παρούσης:
Οι μελέτες του έργου εκπονούνται από τρίτους, και ως εκ τούτου η διάρκεια του έργου συμβούλου θα εξαρτηθεί από την διάρκεια εκπόνησης των μελετών. Γενικότερα όμως αναφέρεται ότι ο Σύμβουλος είναι υποχρεωμένος να ολοκληρώνει τον έλεγχο κάθε μελέτης σε διάστημα ενός (1) μήνα από την επίσημη παράδοσή της μελέτης στο Σύμβουλο.
2.   Αναφορικά με την Φάση 4 του έργου όπως αυτή αναφέρεται στο Άρθρο 2 της παρούσης:
Ο Σύμβουλος είναι υποχρεωμένος να απαντάει γραπτώς σε κάθε ερώτημα της αρμόδιας αρχής εντός πέντε (5) ημερών.
3.   Αναφορικά με την Φάση 5 του έργου όπως αυτή αναφέρεται στο Άρθρο 2 της παρούσης:
Η διάρκεια του έργου συμβούλου για την Φάση 4 του έργου θα εξαρτηθεί από την διάρκεια κατασκευής του έργου.
4.   Αναφορικά με την Φάση 6 του έργου όπως αυτή αναφέρεται στο Άρθρο 2 της παρούσης:
Η διάρκεια του έργου συμβούλου για την Φάση 6 του έργου θα ορισθεί μετά το τέλος της Φάσης 5 και από τα δύο μέρη.
5.   Παράταση της διάρκειας που αναφέρεται άνωθεν στην παράγραφο 1 (ενός μήνα) μπορεί να χορηγηθεί από τον εργοδότη  μετά  από αίτηση που υποβάλλεται από τον Σύμβουλο μέσα σε διάστημα 10 ημερών πριν από τη λήξη της άνωθεν προθεσμίας.  Η αίτηση συνοδεύεται από έκθεση για το έργο που έχει εκτελεστεί μέχρι την υποβολή της αίτησης και να αιτιολογεί την αιτούμενη παράταση.
6.   Γενικά, κάθε καθυστέρηση στην εκτέλεση ανακοινώνεται εγκαίρως στον εργοδότη.  Οι συμβαλλόμενοι μπορούν να προβούν σε καταγγελία της σύμβασης με προειδοποιητική προθεσμία 30 ημερών, η οποία κοινοποιείται γραπτά με απόδειξη παραλαβής ή συστημένη επιστολή προς εκάτερο των συμβαλλομένων στις περιπτώσεις που κρίνουν ότι δεν εξυπηρετείται κανένας περαιτέρω σκοπός με τη συνέχιση του έργου, ιδίως για τεχνικούς λόγους ή για λόγους μεταβολής των συνθηκών.
Άρθρο  4
Αμοιβή
1.     Για την εκτέλεση των Φάσεων 1 και 2 του συμφωνημένου έργου θα καταβληθεί αμοιβή συνολικού ύψους τριάντα χιλιάδων Ευρώ (€ 30.000) πλέον ΦΠΑ.
2.   Η αμοιβή θα καταβάλλεται τμηματικά. Ειδικότερα συμφωνείται ότι προκαταβολή 20% θα δοθεί με την υπογραφή της σύμβασης, το 30% με τη συμπλήρωση της Φάσης 1 και το υπόλοιπο 50% με τη λήξη της Φάσεις 2.              
3.     Αναφορικά με την αμοιβή για τις Φάσεις 3,4 και 5, αυτή θα συμφωνηθεί και από τα δύο μέρη σε επόμενο στάδιο.              
4.   Αναφορικά με την αμοιβή για την Φάση 6, αυτή θα συμφωνηθεί και από τα δύο μέρη σε επόμενο στάδιο, και θα είναι ανάλογη με τον αριθμό των ελέγχων που θα πραγματοποιηθούν.              
5.   Οι ως άνω καταβολές θα γίνονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό 080/545098-59 της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, Σταδίου 38, Αθήνα 105 64 για τον Ειδικό Λογαριασμό Ε.Μ.Π. και να σημειώνεται το όνομα του επιστημονικού υπεύθυνου (Μαρίας Λοϊζίδου).
Άρθρο  5
Παρακολούθηση του έργου
(Εκθέσεις)
1.   Σε διάστημα 1 μήνα από την ολοκλήρωση της Φάσης 2 του έργου, ο ανάδοχος θα υποβάλλει στον εργοδότη έκθεση με τα πορίσματα και τις εισηγήσεις του.
2.   Οι εκθέσεις κατά τις Φάσεις 3, 4, 5 και 6, θα υποβάλλονται σε διαστήματα που θα συμφωνηθούν και από τα δύο μέρη σε επόμενο στάδιο.
3.   Εφ’ όσον δεν υποβληθούν αιτιάσεις από τον εργοδότη κατά των εκθέσεων του ανάδοχου μέσα σε διάστημα 1 μήνα από την υποβολή τους, οι εκθέσεις θεωρούνται αποδεκτές από τον εργοδότη.
Άρθρο  6
Υποχρεώσεις των συμβαλλομένων
Οι συμβαλλόμενοι θα παρέχουν αμοιβαία κάθε δυνατή διευκόλυνση ή πληροφορία για την έγκαιρη και καλή εκτέλεση του έργου.
Άρθρο  7
Τροποποιήσεις - Συμπληρώσεις
Οι διατάξεις της παρούσας σύμβασης μπορούν να τροποποιηθούν ή να συμπληρωθούν μετά από γραπτή συμφωνία δεόντως υπογεγραμμένη από τα συμβαλλόμενα μέρη.
Άρθρο  8
Έναρξη ισχύος συμβάσεως
Η παρούσα σύμβαση με τα συνημμένα παραρτήματά της συντάσσεται σε τρία (3)  αντίγραφα, δύο (2) για τον εργοδότη και ένα (1) για τον ανάδοχο, και αρχίζει να  ισχύει μετά την υπογραφή των συμβαλλομένων μερών.
Οι διοικητικές υπηρεσίες του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου βρίσκονται στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου 9, Ζωγράφου 157 80.
                                                        
                Για τον εργοδότη                                                    Για το Ε.Μ.Π.
 Δήμαρχος                                                        Καθ. Iωάννης Αβαριτσώτης
Αντιπρύτανης
                                               






































Απόσπασμα Πρακτικών Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος 10.9.2012

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ



ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


        ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
                                                                                    2011 - 2014





ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ
           ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ



ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 23η              10.9.2012







ΜΑΚΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
ΤΗΛ.: 2102932362
 FAX : 211-7409896

ΘΕΜΑ 2ο
Λήψη απόφασης για “Σύναψη προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αρ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου”.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Λήψη απόφασης για “Σύναψη προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αρ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου”.
Ο κύριος Μάρκου έχει τον λόγο.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Κύριοι συνάδελφοι σε εφαρμογή της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου προτάθηκε και ψηφίστηκε η συνεργασία του Δήμου με το Ε.Μ.Π., έρχεται η σημερινή εισήγηση προκειμένου να υλοποιηθεί η απόφαση αυτή. Αφορά την παροχή εξειδικευμένων συμβουλών από ένα ανεξάρτητο επιστημονικό ίδρυμα, το μεγαλύτερο που έχει η χώρα, προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της αποχέτευσης με τους καλύτερους δυνατούς όρους για την κοινωνία και τα συμφέροντα του Δήμου.
Το κόστος των δυο φάσεων είναι τριάντα χιλιάδες ευρώ, το οποίο κόστος θα έρθει με ένα πακέτο εξειδικευμένων γνωμοδοτήσεων να διαφυλάξει τα συμφέροντα του Δήμου, όπως κατά κόρον ειπώθηκε στην περιβόητη εκείνη συζήτηση, ότι εν πάση περιπτώσει απαιτείται μια επιστημονική εξειδικευμένη συμβολή προκειμένου ο Δήμος να προχωρήσει στην επίλυση του ζητήματος.
Έχετε την εισήγηση, έχετε το σχέδιο της σύμβασης, δεν θέλω να μακρηγορήσω. Παρακαλώ για την ψήφιση της σχετικής εισήγησης, προκειμένου να προχωρήσει η σύναψη της προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος και Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης, σύμφωνα με την εισήγηση που προανέφερα.
Ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Κασίμης.
ΚΑΣΙΜΗΣ: Κύριε Πρόεδρε καταρχάς θέλω να διευκρινίσει ο εισηγητής, η απόφαση 87/2012, μετά από εκείνο το περιβόητο θέμα με τις προσφυγές κτλ, αναφέρει η Περιφέρεια ότι είναι μη εκτελεστή. Έτσι γράφει το αποφαντικό και αυτή είναι η αιτιολογία που απέρριψε την προσφυγή που είχαμε κάνει σαν Δημοτικοί Σύμβουλοι και έγραφε πως η συγκεκριμένη απόφαση είναι μη εκτελεστή και για τον λόγο αυτό απορρίπτουμε την προσφυγή.
Σήμερα φέρνετε ένα θέμα, που θα ήμουν  από τους τελευταίους που θα έλεγα όχι στον συγκεκριμένο φορέα να παρακολουθήσει και να συμβουλέψει τον Δήμο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πού. Έχουμε μια απόφαση που πάρθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, την 87/2012, η Περιφέρεια λέει ήταν μη εκτελεστή. Ο Σύμβουλος θα μας συμβουλέψει σε κάτι που δεν μπορεί να εκτελεστεί;
Και μάλιστα χαρακτηριστικά αναφέρει το σκεπτικό της Περιφέρειας, επειδή είναι άλλων φορέων τα διάφορα στάδια που θα γίνουν, όχι από τον Δήμο, θεωρείται η συγκεκριμένη απόφαση μη εκτελεστή και απορώ πως θα πάρουμε τον σύμβουλο σε μια απόφαση που δεν μπορεί να εκτελεστεί και θα δώσουμε τριάντα χιλιάρικα. Είναι μια απορία.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Καταρχήν δεν θεωρώ ότι η απόφαση 87/2012 είναι μη εκτελεστή, αλλά ας υποθέσουμε ότι έχετε δίκιο. Όπου το λέω και καταγράφεται στα πρακτικά ότι δεν έχετε δίκιο. Όμως αν υποθέσουμε ότι έχετε δίκιο, η εισήγηση η σημερινή δεν λέει σύμφωνα με την απόφαση 87/2012, αλλά σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αριθ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Δηλαδή, αν ενθυμείστε, η εισήγηση γράφει: «Να ψηφιστεί η εισήγηση ως έχει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου να απευθυνθεί στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για τη συμβουλή του σε όλη την διαδικασία της μελέτης και της κατασκευής του βιολογικού καθαρισμού, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουμε θέσει». Αυτά τα λέω εγώ μετά την τοποθέτηση που έκανε ο συνάδελφος της αντιπολίτευσης, ο κύριος Τούντας, οπού έκανε την συγκεκριμένη πρόταση. 
Ανεξαρτήτως λοιπόν αν η απόφαση αυτή είναι εκτελεστή ή μη υπάρχει ένα πραγματικό γεγονός, υπάρχει το πρόβλημα της επίλυσης του αποχετευτικού ζητήματος. Είτε με την μια διαδικασία, είτε με την άλλη διαδικασία, απαιτείται ένας επιστημονικός σύμβουλος. Αυτό αποφασίζουμε σήμερα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Κασίμης να δευτερολογήσει.
ΚΑΣΙΜΗΣ: Δεν είναι δευτερολογία. Είχα μια απορία. Μετά την τοποθέτηση του κυρίου Μάρκου, του Αντιδημάρχου, αλλάζει όλο το σκεπτικό και το δικό μου και όλη η φιλοσοφία του συγκεκριμένου θέματος.
 Αυτό που είπε ο κύριος Μάρκου τώρα δεν έχει καμία σχέση με την εισήγηση. Ο κύριος Μάρκου λέει θέλουμε επιστημονικό σύμβουλο τον οποίο να τον έχουμε ανά πάσα στιγμή, για οποιαδήποτε μορφή επίλυσης του αποχετευτικού αποφασίσουμε και προχωρήσει. Δηλαδή είτε πούμε Ψυτάλλεια, είτε πούμε βιολογικό καθαρισμό με την μέθοδο Μ2R, είτε πούμε με οποιαδήποτε μέθοδο, είτε στο Πλατύ Χωράφι, είτε στο Πλατύ Γιαλό, για οποιαδήποτε διαδικασία επίλυσης του αποχετευτικού θα τον έχουμε εκεί αυτόν τον επιστημονικό σύμβουλο να μας δίνει συμβουλές. Δεν έχει να κάνει με την 87 απόφαση.
Άρα λοιπόν τροποποιείστε την εισήγηση «Σύναψη προγραμματική σύμβαση συνεργασίας Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης του Δήμου μας». Έτσι θα το ψηφίσω.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Το θέμα είναι: «Σύναψη προγραμματικής σύμβασης συνεργασίας Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος και Ε.Μ.Π. για την παροχή υπηρεσιών επιστημονικού συμβούλου για το θέμα της αποχέτευσης σύμφωνα με την εισήγηση της υπ’ αρ. 87/2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου».
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Μάρκου.
ΜΑΡΚΟΥ Δ.: Μια παρατήρηση ήθελα να κάνω. Ο κύριος Τούντας το είχε προτείνει, παρ’ όλα αυτά όμως δεν είμαι σε θέση και δεν γνωρίζω και ήθελα να ρωτήσω και σας αν το έχετε διασταυρώσει, γιατί έχω μια πληροφορία ότι υπάρχει νομολογία η οποία λέει ότι δεν είναι δυνατόν να κορταριστεί σύμβαση μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όπως στην περίπτωση του Ε.Μ.Π., για συμβουλευτικό ρόλο. Υπάρχει δυνατότητα λέει κατάρτισης σύμβασης μόνο για ερευνητικά προγράμματα.
Δεν την έχω στα χέρια μου την συγκεκριμένη νομολογία, αλλά θα ήθελα πριν προβούμε στην ψήφιση του θέματος να ρωτήσω αν το έχετε διασταυρώσει εσείς. Διαφορετικά αυτή η δαπάνη δεν θα εγκριθεί και μπορεί αν εγκριθεί να καταλογιστεί. Γι’ αυτό λέω να το αναβάλουμε και να το επανεξετάσουμε το θέμα, εκτός αν είστε βέβαιοι και η νομική υπηρεσία το έχει ελέγξει αυτό.
ΛΙΑΝΟΣ: Ποια νομική υπηρεσία;
ΜΑΡΚΟΥ Δ.: Η όποια νομική υπηρεσία. Ή η πρώην Γενική Γραμματέας μπορεί να το έχει ήδη ελέγξει.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Γκινοσάτης.
ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ: Θα ήθελα κύριε Πρόεδρε σε σχέση με αυτά που άκουσα να κάνω δυο προτάσεις στον εισηγητή, που ίσως βοηθήσουν ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ευρεία η πλειοψηφία που θα το αποδεχτούμε αυτό, γιατί πράγματι το βρίσκω μια πάρα πολύ καλή λύση.
Εκεί που λέμε στο άρθρο 2 φάση 1, γιατί σήμερα μιλάμε για την φάση 1 και φάση 2: «Παρακολούθηση και αξιολόγηση της προμελέτης του έργου, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη», η φράση «που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη» να απαληφθεί και να γίνει: «Παρακολούθηση και αξιολόγηση των προμελετών του έργου». Ομοίως στην φάση 2: «Παρακολούθηση και αξιολόγηση των τεχνικών μελετών του έργου»  να φύγει πάλι το «που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη».
       Και μια τρίτη παρατήρηση, επειδή δεν προσδιορίζεται σαφώς ότι θα έχουμε το εύρος της υποστήριξης που θα καλύπτει όλες τις σχολές και τα τμήματα του Ε.Μ.Π. στο άρθρο 1, στην παρ. 2, εκεί που λέει ότι το αναλαμβάνει η κυρία Λοϊζίδου, η οποία θα ορίσει ειδικότερα τα μέλη της ερευνητικής ομάδος, θα ήθελα να προστεθεί: «τα οποία θα καλύπτουν όλες τις απαιτούμενες ειδικότητες και από άλλα τμήματα και σχολές του Ε.Μ.Π. για θέματα αποχέτευσης τεχνικών λυμάτων». Ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κύριε εισηγητά έχετε τον λόγο.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Κάνω και τις τρεις προτάσεις αποδεκτές.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Έχουμε ένα δεδομένο, ότι ο εισηγητής τις προτάσεις του κυρίου Γκινοσάτη τις έκανε αποδεκτές. Ο κύριος Τσαντήλας έχει τον λόγο.
ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ: Οι προτάσεις του συναδέλφου και αντιδημάρχου κυρίου Γκινοσάτη αλλάζουν τελείως την εισήγηση. Μην τρελαθούμε. Ένα λεπτό. Γιατί είμαι σε αυτούς που στηρίζω τις επιλογές της Δημοτικής Αρχής και τις στηρίζω ανιδιοτελώς, παρ’ όλα όσα μου σούρουν.
Η ερμηνεία που δίνω εγώ στην απόφαση της Περιφέρεια, το μη εκτελεστή αφορά την ανάθεση σε ιδιωτική εταιρία αμισθί. Διαβάστε καλά την απόφαση, γιατί είναι έλλειμμα του Προεδρείου που δεν δίνει όλες αυτές τις προσφυγές και τις απαντήσεις στους Δημοτικούς Συμβούλους, να έχουμε πλήρη εικόνα και ψάχνουμε από εδώ και από εκεί και μέσα από τα μπλοκ να τα βρούμε.
       Πάμε στο γιατί αλλάζει όλο το σκεπτικό. Είναι συγκεκριμένο, λέει «Προμελέτη του έργου, που ήδη είναι σε εξέλιξη». Ποιος την κάνει; Αν δεν την κάνει ο Δήμος την κάνει η ΕΥΔΑΠ. Αλλιώς δεν ξέρει τι λέει ο εισηγητής και πάμε αλλού μετά. «Αξιολόγηση των τεχνικών μελετών του έργου, που ήδη είναι σε εξέλιξη» Και επιπλέον, το πιο σοβαρό από όλα, την πληροφορία, που είναι καθαρή φωτογραφία: «Τευχών δημοπράτησης του έργου που θα συνταχτούν από τρίτους». Τί είναι αυτοί οι τρίτοι; Και γι’ αυτό θα πάρει 37.000€. Δεν το καταλαβαίνω βέβαια τι δουλειά είναι αυτή που πρέπει να πληρωθεί 37.000€. Μπορεί να το καταλαβαίνεις εσύ, γιατί δεν είμαι ειδικός.
Υπάρχουν σε εξέλιξη προμελέτες και τεχνικές μελέτες συγκεκριμένα για το Πλατύ Χωράφι και το ξανακρύβουμε πάλι. Αν δεν είναι Πλατύ Χωράφι πείτε το ρε παιδιά να τελειώνουμε, να υιοθετήσουμε και να βάλουμε δεκαέξι σημεία αγωνιστικά, αυτό που λέει ο Κασίμης, και να πάμε στην ΕΥΔΑΠ και να μη ξεφτιλιζόμαστε μεταξύ μας. Αν δεν είναι Πλατύ Χωράφι γιατί δεν το λέτε και αλλάζετε την εισήγηση; Τί εισήγηση είναι αυτή, να πληρώσουμε 37.000€ γενικά, για κάποια μελέτη που γίνεται; Λέει ψέματα εδώ, δεν υπάρχει μελέτη και προμελέτη σε εξέλιξη; Λέει ψέματα ότι δεν υπάρχουν έτοιμα τεύχη δημοπράτησης για να τα ελέγξουμε; Αν λέει ψέματα τι εισήγηση είναι αυτή;
Συγγνώμη για το ύφος μου, αλλά έλεος.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μια παρατήρηση θα κάνω εγώ. Είναι ψέματα ότι μια ζωή σε αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο από όταν συζητιέται το αποχετευτικό ακούγεται μια φωνή: «Πάρτε έναν Σύμβουλο να μας πει και εμάς κάτι»;
       Ο κύριος Μάρκου.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, δεν είναι μια η μελέτη και μια η πρόταση. Υπάρχει η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η 87/2012, η οποία αφορούσε έναν συγκεκριμένο τύπο τεχνολογίας, υπάρχει ο σχεδιασμός της ΕΥΔΑΠ ο αρχικός, υπάρχει ένας άλλος σχεδιασμός από την Περιφέρεια. Όλα αυτά λοιπόν είναι σκέψεις, σχέδια, προμελέτες σε εξέλιξη. Τίποτα δεν είναι σε εξέλιξη. Υπάρχει βέβαια η ολοκληρωμένη η μελέτη η παλιά.
Όλα αυτά αυτός ο σύμβουλος οφείλει να τα δει και να προτείνει για να κρίνει το Δημοτικό Συμβούλιο. Εδώ δεν παίρνουμε έναν σύμβουλο συγκεκριμένα μόνο και μόνο για ένα συγκεκριμένο έργο.
ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ: Είσαι συγκεκριμένος τώρα και το αφαιρείς μετά.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Τι αφαιρώ;
ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ: Με αυτά που λες. Όταν λες βγάλε το «ήδη σε εξέλιξη» και το «σύνταξη από τρίτους», το αφαιρείς.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Θα πρέπει να έχουμε μια άποψη για όλες τις προτάσεις. Δεν είναι κακό αυτό.
ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ: Σας παρακαλώ, μια διευκρίνιση, γιατί εγώ κύριε Τσαντήλα εγώ την έκανα αυτή την πρόταση ακριβώς με το σκεπτικό που είπε ο κύρος Αντιδήμαρχος ότι την κάνει αποδεκτή. Ότι αν πεις «Παρακολούθηση και αξιολόγηση της προμελέτης του έργου, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη» είναι μονοσήμαντα ορισμένη, σαν να είναι μια και να είναι σε εξέλιξη. Αυτή την στιγμή υπάρχουν διάφορα εναλλακτικά σενάρια στην φάση των προμελετών, γιατί έχει αλλάξει ο αρχικός σχεδιασμός σε επίπεδο ΕΥΔΑΠ τουλάχιστον, που μιλάει για το γιγάντιο ΚΕΛ. Η χωροθέτηση είναι ένα θέμα των όλων προμελετών.
Γι’ αυτό εγώ είπα πως όταν λέμε αξιολόγηση προμελέτης του έργου, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, την κάνουμε μονοσήμαντη. Αν πούμε παρακολούθηση και αξιολόγηση των προμελετών του έργου, λαμβάνουμε υπόψη όλους τους σχεδιασμούς που βρίσκονται αυτή την στιγμή σε εξέλιξη. Γι’ αυτό ακριβώς τον λόγο το είπα.
ΚΑΣΙΜΗΣ: Συμφωνώ με τον κύριο Γκινοσάτη, αλλά πρέπει να βγει και η απόφαση 87.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Μα η απόφαση 87/2012 μας έφερε εδώ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Γιαννάτος.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Η πρόταση σε έναν μελετητή είναι μια ενδιάμεση διαδικασία που πρέπει να γίνει από την Υπηρεσία που χρηματοδοτεί το έργο. Ο Δήμος το χρηματοδοτεί το έργο; Άρα λοιπόν πως ανέθεσε ο Δήμος στην MR2 να κάνει τις προμελέτες; Αφού δεν χρηματοδοτεί το έργο. Και η Περιφέρεια λέει ότι είναι δουλειά της υπηρεσίας που χρηματοδοτεί το έργο και γι’ αυτό τον λόγο λέει η απόφαση 87/2012 του Δημοτικού Συμβούλου είναι μη εκτελεστή. Άρα είναι άκυρη η απόφαση. Τι να ψηφίσουμε τώρα για την απόφαση αυτή που είναι άκυρη;
       Δεύτερον, είπατε ότι υπάρχουν προμελέτες παλιές, της ΕΥΔΑΠ κτλ. Αυτές οι μελέτες αναφέρονται στο μεγάλο το ΚΕΛ και αυτό το μεγάλο ΚΕΛ είναι δευτέρου βαθμού, τι μας λέτε για τρίτου βαθμού; Μας λέτε τρίτου βαθμού σε μικρό ΚΕΛ και δεν γίνεται αυτό. Εσείς μας λέτε ότι θα κάνετε μικρό ΚΕΛ και τώρα μας λέτε τις μελέτες του μεγάλου ΚΕΛ;
Και κάτι ακόμα, προχθές που έγινε η διαμαρτυρία των Δήμων στην Πλατεία Κλαυθμόνος, συναντήθηκα με τον Δήμαρχο της Ραφήνας και συνεννοηθήκαμε να πάμε όλοι να πιέσουμε για την Ψυτάλλεια. Δεν έγινε κύριε Δήμαρχε.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Εδώ διαστρεβλώνεις τα πράγματα.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Έγινε;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Δεν έγινε. Συναντηθήκαμε και με τον Περιφερειάρχη, τον κύριο Σγουρό…
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Είπατε θα με καλέσετε και μένα, με καλέσατε;
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Πήγαμε;
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Συναντηθήκατε είπατε.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Συναντηθήκαμε με την ιδιαιτέρα του.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Δεν έγινε δηλαδή μέχρι σήμερα τίποτα. Θα γίνει επομένως.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Θα γίνει.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Και με τον Δήμαρχο της Ραφήνας να πάμε για Ψυτάλλεια, να πιέσουμε.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Επί του θέματος.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Επί του θέματος, βάσει της απόφασης της Περιφέρειας η 87/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου είναι μη εκτελεστέα. Επομένως δεν νομίζω ότι πρέπει να συζητάμε. Πρέπει να διευκρινιστεί αυτό το θέμα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Να μη πάρουμε σύμβουλο είναι η άποψη σας;
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Να πάρουμε σύμβουλο για τί πράγμα; Αφού δεν ορίζουμε εμείς τον μελετητή, άλλοι θα πρέπει να τον ορίσουν. Και οι άλλοι που ξέρουμε εμείς ότι θα ορίσουν την MR2. Μπορεί να ορίσουν μια άλλη εταιρία. Μπλέκει το πράγμα.
Ευχαριστώ πολύ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Τούντας.
ΤΟΥΝΤΑΣ: Ευχαριστώ Πρόεδρε. Καταρχήν να ηρεμήσουμε λίγο, δεν υπάρχει λόγο να στενοχωριόμαστε.
Πρόεδρε του Τοπικού Συμβουλίου, επίτρεψε μου αν έχεις την καλοσύνη να πω πως το σκεπτικό στην συγκεκριμένη απόφαση, την 87/2012, τότε που συζητήθηκε ότι κάποια εταιρία αφιλοκερδώς θα κάνει τις προμελέτες κτλ, ήταν πρόταση δική μου,  ένας ανεξάρτητος φορέας να είναι σύμβουλος του Δήμου και συμφωνήσαμε να είναι το Ε.Μ.Π.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ
ΤΟΥΝΤΑΣ: Αφήστε με, θα σας καλύψω πιστεύω. Έγινε λοιπόν η πρόταση από μένα και έγινε δεκτό από τον εισηγητή και ψηφίστηκε να μπει σύμβουλος το Ε.Μ.Π. σε ό,τι αφορά το αποχετευτικό γενικώς. Δεν μπήκαμε σε επιμέρους καταστάσεις κτλ.
       Εγώ εκτιμώ ότι πρέπει να παρθεί η απόφαση όσο πιο γενική γίνεται, για να μην ειδικεύεται, όπως είπε και ο Αντιδήμαρχος, ο κύριος Γκινοσάτης. Ας το δει ο εισηγητής, να είναι όσο πιο γενικό, οπότε να καλύπτει τα πάντα. Να είναι σύμβουλος δηλαδή το Ε.Μ.Π., έστω και γι’ αυτό που είπε ο κύριος Γιαννάτος, για όλα, για ό,τι και να προκύπτει με το θέμα του αποχετευτικού της πόλης.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ανοίγετε θύρες κύριε Τούντα.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΩΝ
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Τον μελετητή που θα ελέγχει το πολυτεχνείο ποιος θα τον προτείνει;
ΤΟΥΝΤΑΣ: Όχι το Πολυτεχνείο.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μην κάνουμε διάλογο.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Η απόφαση 87/2012 του Δημοτικού Συμβουλίου είναι άκυρη λέει η Περιφέρεια. Έτσι λέει η Περιφέρεια, τί να κάνουμε;
ΤΟΥΝΤΑΣ: Εγώ προτείνω να είναι γενικό εν πάση περιπτώσει.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Με τις παρατηρήσεις του κυρίου Γκινοσάτη, προτείνω την ψήφιση της εισήγησης.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ο κύριος Δανέζης.
ΔΑΝΕΖΗΣ: Συνάδελφοι επειδή μας έχει απασχολήσει αυτό το σοβαρό θέμα της αποχέτευσης κατ’ επανάληψη, θα πρέπει να σας θυμισω ότι οι βασικοί όροι που πρέπει να ελέγξουμε σαν Δημοτικό Συμβούλιο και έχουμε ευθύνη απέναντι στον Δήμο είναι:
·    Να υπάρξει ολοκληρωμένη χρηματοδότηση σχεδιασμού, κατασκευής και λειτουργίας του έργου.
·    Να υπάρξει συγκεκριμένη χωροθέτηση εκτός οικισμών.
·    Να υπάρξει αποκλεισμός ιδιωτών που θα λειτουργήσουν το έργο με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Θα πρέπει να αποκλειστούν οι ιδιώτες.
·    Και επίσης θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα με συγκεκριμένες εγκαταστάσεις με αξιοποίηση των υγρών και στερεών προϊόντων.
       Αυτά τα έχουμε συζητήσει, έχουμε πει ο καθένας τις απόψεις μας και ερχόμαστε σήμερα εδώ, χωρίς να έχουν ξεκαθαρίσει πολλά πράγματα και συζητάμε για κάποιον σύμβουλο, που συγκεκριμένα θα είναι το ΕΜΠ, του οποίου του υποβαθμίζουμε το κοινωνικό και επιστημονικό ρόλο, αναθέτοντάς του να ελέγξει προειλημμένες αποφάσεις και προμελέτες. Απλό έλεγχο να κάνει, όχι να κάνει σχεδίαση και μελέτη. Να ελέγξει. Δηλαδή θέλουμε το Πολυτεχνείο να δώσει μια επιστημονικοφανή αντικειμενικότητα στις προειλημμένες αποφάσεις και θα το τεκμηριώσω αυτό. Σας είχα ξεκαθαρίσει  ότι δεν είναι δυνατόν να διασφαλιστούν οι τέσσερις βασικοί όροι της χρηματοδότησης, της χωροθέτησης, του αποκλεισμού των ιδιωτών και της αξιοποίησης των στερεών και υγρών προϊόντων στα πλαίσια του Δήμου. Μόνο η Περιφέρεια έχει αυτή την δυνατότητα και την ευθύνη.
Εσείς επιμένετε στην λογική της Κυβέρνησης που λέει ότι ο Δήμος είναι υπεύθυνος για τα δικά του σκουπίδια, για τα δικά του λύματα και κόφτε τον λαιμό σας. Μα αυτό είναι αντιεπιστημονικό. Δηλαδή δεχόμαστε την λογική της ζούγκλας που επιβάλει η Κυβέρνηση, σε μια αδιέξοδη κατεύθυνση, να κατασκευάσουμε ένα έργο το οποίο θα είναι αναποτελεσματικό, θα έχει αστοχίες, θα επιβαρύνει το περιβάλλον, αντί να πιέσουμε στην κατεύθυνση περιφερειακού σχεδιασμού και ολοκληρωμένης χρηματοδότησης.
Και έρχεστε τώρα εδώ να επισημοποιήσετε αυτή την λογική σας για την κατασκευή δημοτικού έργου με επιστημονικοφανή θεμελίωση. Αυτό κάνετε. Δηλαδή θέλετε το Πολυτεχνείο να δώσει μια αντικειμενικότητα στις αποφάσεις που είναι αδιέξοδες.
       Αν δεν απαιτήσουμε από την Κυβέρνηση να μας εγγυηθεί τις τέσσερις προϋποθέσεις, δεν μπορούμε να συζητάμε αυτό το θέμα. Και δεν μας τις εγγυάται η Κυβέρνηση. Εδώ έδωσε διακόσια δις στους τραπεζίτες μέχρι τώρα και δεν μας λέει ότι αυτό το έργο όσο και να κοστίσει θα αναλάβει το κόστος. Θα έρθουν με ένα χρηματοδοτικό εργαλείο τύπου Jessica, Jeremy, δεν ξέρω τι, να μας επιβάλουν τον εργολάβο, ο οποίος θα πάρει και το έργο για τριάντα, σαράντα χρόνια και θα έχουμε και τα γνωστά αδιέξοδα που παρατηρούμε σε όλα τα μέχρι σήμερα κατασκευασθέντα κέντρα εξεργασίας λυμάτων.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Από την τρίτη σελίδα της εισήγησης στην φάση 1 φεύγει το «που ήδη σε βρίσκεται σε εξέλιξη», ομοίως και στην φάση 2 φεύγει το «που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη».
ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ: Και γίνεται πληθυντικός στην φάση 1: «Παρακολούθηση και αξιολόγηση των προμελετών του έργου». Και στη φάση 2: «Παρακολούθηση και αξιολόγηση των τεχνικών μελετών του έργου». Και στην σελίδα 1 στο άρθρο 1 στην παρ. 2 στην τρίτη σειρά «η οποία θα ορίσει ειδικότερα τα μέλη της ερευνητικής ομάδος», προσθέτουμε «τα οποία θα καλύπτουν όλες τις απαιτούμενες ειδικότητες και από άλλα τμήματα και σχολές του Ε.Μ.Π. για θέματα αποχέτευσης αστικών λυμάτων».
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αυτή είναι η εισήγηση που ψηφίζουμε.
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Το μελετήσατε; Θα βασιστούμε σε μια άκυρη απόφαση και θα κληθούμε να ψηφίσουμε σε μια άκυρη απόφαση;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πάμε στην ψηφοφορία.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κάντε προσφυγή στην απόφαση που θα πάρουμε, κατά τον γνωστό σας τρόπο και θα το ξεδιαλύνουν άλλοι.
Ψηφίζουμε. Μαργέτης Αθανάσιος.
ΜΑΡΓΕΤΗΣ:  Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σερέτης Χρήστος.
ΣΕΡΕΤΗΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μάρκου Χρήστος.
ΜΑΡΚΟΥ ΧΡ.: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Πουλάκης Πέτρος.
ΠΟΥΛΑΚΗΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κουλοχέρης Γεώργιος.
ΚΟΥΛΟΧΕΡΗΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γκινοσάτης Γεώργιος.
ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μπέκας Γεώργιος.
ΜΠΕΚΑΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μάρκου Παναγιώτα.
ΜΑΡΚΟΥ Π.: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αποσπόρης Ευάγγελος.
ΑΠΟΣΠΟΡΗΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γεωργάκης Αντώνιος.
ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μαργέτη Αφροδίτη.
ΜΑΡΓΕΤΗ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κρόκος Νικόλαος.
ΚΡΟΚΟΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Λιανός Κωνσταντίνος.
ΛΙΑΝΟΣ: Ναι. 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σωτηρόπουλος Αλκιβιάδης.
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ζήση Μαρία.
ΖΗΣΗ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κασίμης Γεώργιος.
ΚΑΣΙΜΗΣ: Κύριε Πρόεδρε επειδή και στην καινούρια εισήγηση του Αντιδημάρχου, όπως τροποποιήθηκε, δεν ξεκαθαρίζεται σωστά και σαφέστατα η απόφαση, πάρα τις παρεμβάσεις του κυρίου Γκινοσάτη και παραμένει όλη η εισήγηση να αναφέρεται στην 87/2012 απόφαση και όχι σε κάτι άλλο, γι’ αυτό λοιπόν δεν μπορώ να την ψηφίσω αυτή την απόφαση. Θέλω οπωσδήποτε επιστημονικό συνεργάτη του Δήμου, όχι όμως κάτω από αυτές τις διαδικασίες, με αυτή την τροποποίηση και γι’ αυτό ψηφίζω παρών.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ντουρντουρέκα Καλομοίρα.
ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΡΕΚΑ: Παρούσα. 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μποτζιολής Δημήτριος.
ΜΠΟΤΖΙΟΛΗΣ: Παρών. Ο κύριος Ραφαήλ αποχώρησε.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τσαντήλας Χρήστος; Μάρκου Δημήτριος.
ΜΑΡΚΟΥ Δ.: Κύριε Πρόεδρε επειδή κι εγώ δεν είμαι σίγουρος ως προς την νομιμότητα, γι’ αυτό ζήτησα και αναβολή, για  να εξεταστεί αν όντως είναι δυνατόν να καταρτιστεί μια τέτοια σύμβαση, θα ψηφίσω κι εγώ παρών.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τούντας Αντώνιος.
ΤΟΥΝΤΑΣ: Ναι, δεδομένου ότι ο Δήμαρχος έτσι κι αλλιώς εκτιμώ ότι πριν την υπογραφή της σύμβασης θα ελέγξει το θέμα της νομιμότητας.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ραφτοπούλου Άννα.
ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Στάμου Δημήτριος;
ΣΤΑΜΟΥ: Ναι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατραμάδος Σταύρος.
ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ: Παρών.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δανέζης Ευάγγελος.
ΔΑΝΕΖΗΣ: Όχι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γιαννάτος Σωτήριος;
ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ: Όχι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το θέμα γίνεται δεκτό κατά πλειοψηφία. Η παρούσα απόφαση έλαβε αριθμό 206/2012. Ο Δήμαρχος θέλει να πει κάτι.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Θέλω να διευκρινίσω κι εγώ ότι προτού υπογραφτεί η σύμβαση θα εξεταστεί η νομιμότητα της σύμβασης.




[1] Διαδικασία που η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει, σε σχέση με την επί του θέματος υπ’ αριθ. πρωτ: 27187/24533/16419/15182/20.6.2012 προηγούμενη επί του ιδίου θέματος απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, δεδομένης της διαφαινόμενης θετικής ζημιάς που επιχειρούν να προκαλέσουν οι ιθύνοντες του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος, ακολουθώντας ειδικά τεχνάσματα, όπως συγκεκριμένα πλέον αποδεικνύεται και με την υπ’ αριθ. 206/2012 προσβαλλόμενη από εμάς νέα απόφασή τους, οπότε υπέχουν ευθύνη κατά το άρθρο 141 του Ν. 3463/06 και μπορούν να εγκαλούνται αρμοδίως, πειθαρχικώς, κατά το άρθρο 142 του ιδίου νόμου. 
[2] Κατά τη συνεδρίαση 10.9.2012 αποφασίσθηκε στο σημείο αυτό η προσθήκη: «τα οποία θα καλύπτουν όλες τις απαιτούμενες ειδικότητες και από άλλα τμήματα και σχολές του Ε.Μ.Π. για θέματα αποχέτευσης τεχνικών λυμάτων»
[3] Κατά τη συνεδρίαση 10.9.2012 αποφασίσθηκε να διαγραφή η φράση «που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη» και η διατύπωση παρέμεινε ως εξής: «Φάση 1: Παρακολούθηση και αξιολόγηση των Προμελετών του έργου»
[4] Κατά τη συνεδρίαση 10.9.2012 αποφασίσθηκε να διαγραφή η φράση «που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη» και η διατύπωση παρέμεινε ως εξής: «Φάση 1: Παρακολούθηση και αξιολόγηση των τεχνικών μελετών του έργου»

101 σχόλια:

  1. ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ...παιρνουν τεχνικο συμβουλο ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.Η συμβαση που πηγαινε για ψηφιση, ελεγε για το ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ .Στην πορεια πηγανε να το μπουρδουκλωσουν ΑΛΛΑ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Επι πλεον δεν θελουν ΤΟΝ ΝΤΟΤΟΡΕ στα ποδια τους.θΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ,με επιστημονικοφανη τροπο.Αυτη την φορα το ρεζιλικι θα ειναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αν το παρουν τα καναλια....ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ....ΔΙΚΟΛΑΒΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΠΕΡΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΤΗΤΑΣ....σιγα τον συμβουλο ..επικρατειας ΣΠΑΤΩΝ...ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΙΑ...μιλανε τα ρουχα μιλανε και τα κουμπια,για να μην πω το αλλο ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν σοβαρότατες ευθύνες και οι σύμβουλοί που ΔΕΝ ΚΑΤΑΨΉΦΙΣΑΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

      Διαγραφή
    2. Μας δουλεύουν όλοι. Τώρα πια έπεσαν οι "μάσκες". Διαβάσατε στα πρακτικά που έχει συνημμένα της η Προσφυγή, ότι ακόμα και η δημοτική σύμβουλος κυρία Ραφτοπούλου, της Ομοσπονδίας ψήφισε ΝΑΙ. Ο Αντωνάκης ο Τούντας Ψήφισε ΝΑΙ, ο κ. Στάμου Ψήφισε ΝΑΙ. Αλλά ακόμα και οι κ.κ. Κασίμης, Μποτζιολής, Ντουρντουρέκα, Μάρκου Δημήτρης, Κατραμάδος, δεν είναι καλυμένοι που ψήφισαν παρών. Τι θα πει "παρών" κύριοι, μήπως δεν είχατε καταλάβει τι στήνουν και με αυτήν την απόφαση για το ΚΕΛ; Φηφίσατε "παρών" έτσι για την τιμή των όπλων, γιατί απλά ντρεπόσαστε να ψηφίσετε απευθείας ΝΑΙ. Όσο για τον λαλίστατο κ. Τσαντήλα, είδατε από τα Πρακτικά οτι ο πονηρός την ...... έκανε και εέχε αποχωρήσει λίγο πριν την ψηφοφορία !! Τελικά μόνος σταθερός ο Γιαννάτος, ο δε Ρήγας άφαντος. Αυτοί είναι καμαρώστε τους. ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ.

      Διαγραφή
    3. πρέπει να ψήσετε πολλά καρβέλια ακόμα για να μάθετε! Μη βιάζεστε να κρίνετε. Τα φαινόμενα απατούν.
      Δεν είδαμε να σας απασχολεί η στάση του κ. Μαργέτη- Μάρκου-Πουλάκη (αντιδημάρχων) αυτοί λάδι! είναι αθώες περιστερές.
      Αλλά, γιατί βρέ παιδί μου αυτός ο Τσαντήλας δεν ψήφισε! είδες! Θα καταγράφαμε ακόμα μια φορά την άποψή του! Εκεί είναι το θέμα για μερικούς. Και προπαντων μη θίξει κανεις τον κ. Γιαννάτο. Γιατί ο Δήμαρχος έκανε συνάντηση και δεν τον κάλεσε; Κακώς! Αφου δικός του Πρόεδρος είναι. Με την παράταξή του βγήκε!

      Διαγραφή
    4. Αν ο απο πανω μου δεν ειναι ΘΙΓΟΜΕΝΟΣ, που προσπαθει να πει γιατι εμενα....και οχι και αλλους,ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.Αν εχω δικιο θα γινω Καλχας ΑΝ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΘΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΩ ΣΕ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ.ΠΙΟ ΚΟΜΨΑ ΑΓΑΠΗΤΕ, φαινονται τα χαρτια σου,αν συνεχισεις θα βρουμε και το ονομα.

      Διαγραφή
  2. Έχει γίνει υπέρβαση στα όρια της αυθαίρετης λειτουργίας του Δήμου και στις παράνομες και επιζήμιες αποφάσεις ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.Αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν διαβάσει κανείς τους διαλόγους θα καταλάβει ότι πρόκειται περί σχιζοφρενών. Οι άνθρωποι ή πρέπει να είναι σχιζοφρενείς ή να πουλάνε τρέλλα. Ψήφισαν όλοι μαζί μία απόφαση που έχει κριθεί ως μη εκτελεστή από την Περιφέρεια για να μας δείξουν τί? Ότι μπορούν να την εκτελέσουν αυθαίρετα? Γιατί τόση επιμονή για το ΚΕΛ στο "Πλατύ Χωράφι"? Γιατί απευθείας αναθέσεις? Ο δήμος έχει τόσα πολλά χρήματα για προμελέτες και μελέτες? Ο δήμαρχος κλαίγεται ότι δεν έχει λεφτά. Τί παίζεται στο δήμο σε βάρος των δημοτών? Πού θα βρει 40.000 ευρώ για την προμελέτη ενός έργου που έχει κριθεί ως μη εκτελεστό? Με το "έτσι θέλω" να δώσουν σε τεχνικό να κάνει μελέτη σε κάτι που είναι άκυρο?
    Αν δοθούν αυτοί οι διάλογοι σε κανάλι, θα γελάνε μέχρι και οι κάμερες. Δεν του έφτασε το ρεζιλίκι του δημάρχου με την ειδική συνεργάτιδα, θέλει κι άλλο? Θα το έχει. Το τραβάει ο οργανισμός του φαίνεται. Αλλά αυτή τη φορά δεν θα πάει μόνο στα κανάλια, θα πάει και στον Εισαγγελέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιζουν τον τρελλο ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ θα αποτρελλαινονται...ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝΕ....ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝΕ....Μετα θα πανε σαν τους προηγουμενους σε ΜΥΚΗΝΑΙΚΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ....

      Διαγραφή
  4. Δεν βλεπω πουθενα καμια συνομωσιολογια ,
    το να ζητα ο δημος περιβαλλοντικη μελετη για ενα εργο
    που τουλαχιατον στα χαρτια , ενας δημος ειναι υποχρεωμενος να υλοποιησει οπως και αλλοι ομοροι δημοι.

    Το τελευταιο δε οτι και οι υπολοιποι γειτονικοι δημοι ειναι υποχρεωμενοι
    να οριοθετησουν συγκεκριμενες εκτασεις για επεξεργασια λυματων αποκρυπτεται
    συστηματικα απο τον συγκεκριμενο ιστιοτοπο.

    Εν παση περιπτωσει αφου ο κοσμος διαφωνει με τη λυση στο πλατυ χωρφαφι και με δεδομενο οτι υπαρχει η λυση της Ψυταλειας η οποια ειναι και η οικονομικοτερη, δεν καταλαβαινω κε Δημαρχε την επιμονη σας για ΚΕΛ στα ορια του δημου μας .


    με εκτιμηση

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θελει πολυ ανοησια για να ονομασεις την ΑΝΑΘΕΣΗ..... ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.Καλα να μην ξερεις να γραψεις ,αλλα Ο λειτουργικος (κονωνικο ψυχιατρικος ορος)αναλφαβητισμος...ΧΡΗΖΕΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΑ ,ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ,οπως εξ αλλου και για τον μαζοχισμο.Τα ΕΠΙΘΕΤΑ συνοδευουν το ουσιαστικο ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΓΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΠΤΩΣΗ,ΑΥΤΟ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.Αν δεν μπορεις να μαθεις τοσο απλα πραγματα,(δεν μιλαμε για τα διπλα δια συναιρεσεως συμφωνα)ΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΕΓΓΡΑΦΑ? ΕΤΣΙ ΓΕΝΙΚΩΣ....ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΩΣ.....ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΒΑΡΔΙΑ.....
    ΕARLY TOY BED, EARLY TOY RISE, MAKES A MAN HEALTHY WEALTHY AND....WISE.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    Ο κ. ΡΗΓΑΣ , ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

    ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ , ΠΑΛΙ ΑΠΩΝ …… !

    κ. ΡΗΓΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ? ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ

    ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ?

    ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε παιδιά για προσφυγή γράφετε, αλλά ποιος την έκανε δεν μας ενημερώσατε. Μήπως είναι μαϊμού προσφυγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά δεν διαβάζεις; Η Προσφυγή υπογράφεται από τους ανθρώπους του ΟΜΙΛΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ - ΣΠΑΤΩΝ. Αμέσως να πείτε τον κακό λόγο, για "μαϊμού" προσφυγή, κλπ.

      Διαγραφή
    2. Ναι φίλε 8:34 πμ, διάβασε καλά την προσφυγή υπογράφει η συντονιστική επιτροπή του Ομίλου ΟΠΑΣ, Ποθουλάκης, Χάμψας και Κασιμάτης. Μη βιάζεσαι να τους λες και "μαϊμού".

      Διαγραφή
  8. Μα τι συμβούλιο ήταν αυτό; Ο πρόεδρος Γκίκας με ποιο δικαίωμα σχολιάζει την άποψη του Γιαννάτου λέγοντας : " κάντε την προσφυγή σας κατά τον τρόπο που εσείς γνωρίζετε"...Ο Γιαννάτος γιατί δεν το διευκρίνισε; Τι εννοεί; Γκίκα είσαι εκεί να βάζεις παρουσίες - απουσίες . Τα σχόλια τέτοιου είδους και πειθαρχικό παράπτωμα είναι...και εκτίθεστε , από τον φόβο σας μπας και δεν μπούνε οι εργολάβοι....ΓΙΑΤΙ;;; Πες μας και μας τον τρόπο του Γιαννάτου...σας χαλάει την συνταγή της καταστροφής για άλλη μια φορά;;;Γιατί όλοι παλιοί είστε ,και με πρώην δημάρχους , και με τους επόμενους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους πονάνε οι προσφυγές του Γιαννάκου όταν μάλιστα συμπορεύονται με αυτές του Ομίλου (ΟΠΑΣ), δηλαδή του Ποθουλάκη, κλπ, που δεν αστειεύονται. Αυτό είναι και όπως φαίνεται και εδώ ο ΟΠΑΣ τους πρόλαβε, ενώ όπως φαίνεται συμπολίτευση και αντιπολίτευση τα είχαν βρει σ' αυτήν την απόφαση για το ΚΕΛ. Αυτοί που ψήφισαν "παρών" είναι πιο εκτεθιμένοι.

      Διαγραφή
  9. ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΣΑΝΤΗΛΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ.!ΑΝ Ο ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ ΕΙΧΕ ΑΛΛΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΡΓΟ. ΤΙ ΕΝΝΟΩ; ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν χάσουμε την περίπτωση Γιαννάτου, την κάτσαμε άλλη μια φορά. Να τον στηρίξουμε .Πιο καθαρό λόγο με επιχειρήματα και γνώσεις δεν ξανάδαμε. Απο όσα ξέρω και σαν άνθρωπος δεν παιζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 8.43 ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΦΙΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΝΤΙΝΟΥΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η κορυφαία ερώτηση Γιαννάτου :ΓΙΑ ΤΙ ΚΕΛ ΜΙΛΑΜΕ ; ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΡΑΩΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ 3ου ΒΑΘΜΟΥ ΜΕ ΕΚΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ; Ή ΜΙΚΡΟ , ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ,ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ 2ου ΒΑΘΜΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟ ;;;ΓΙΑΤΙ ΜΙΚΡΟ Δ Ε Ν ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ.!!!! ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ κ.κ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ,ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο κ.ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΚΙΚΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΕΙ ΚΑΛΑ.ΕΝΩΠΙΟΣ ΕΝΩΠΙΩ ,ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ. ΟΧΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γκικας ειναι μονο για καμια προβατινα και για κανα ταβλι στα καφενεια,να θαψει τους "φιλους" του.Μεχρι εκει.

      Διαγραφή
    2. Και ψέμματα όσα θέλετε...

      Διαγραφή
  13. Μικρό ΚΕΛ 3ου βαθμού, είναι ξεκάθαρο, ότι δεν χρηματοδοτείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΚΑΜ "ΝΑΙ";;; ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΚΡΙΜΑ! ΓΙΑΤΙ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι ο 8:34 πμ, θέλω να ζητήσω συγνώμη για το χαρακτηρισμό, αλλά δεν είδα μέσα στα ψηλά γράμματα ποιοι έχουν υποβάλλει αυτή την προσφυγή κατά της νέας αυτής απόφασης του Δήμου για το ΚΕΛ. Πράγματι ισχύει η υπόδειξη που μου έγινε από φίλους παραπάνω οτι την προσφυγή υπέβαλαν οι εκπρόσωποι του Ομίλου ΟΠΑΣ (Ποθουλάκης, Χάμψας, Κασιμάτης). Όμως ο υπεύθυνος του μπλόκ θα έπρεπε να γράφει τους προσφεύγοντες στον τίτλο του θέματος για να μη μας μπερδεύει.
    Και πάλι συγνώμη για τον χαρακτηρισμό που έδωσα στην προσφυγή, το πέρνω πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΡΙΣΤΗ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ - ΣΠΑΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΜΕΙΝΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟΣ. ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ .................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο στον όμιλο!!! Μην τα παρατήσετε !Ειστε οι μόνοι που πετάτε πέτρα στην λίμνη.! ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πέτρα κοτρώνες τους έχουν ρίξει. Μαθαίνουμε τους έχουν πλακώσει για καλά στις "φάπες" και δεν προλαβαίνουν να απαντούν από το Δήμο στα κελεύσματα από τις κεντρικές κρατικές και άλλες υπηρεσίες που καθημερινά ζητούν εξηγήσεις για τα έργα και τις ημέρες του Δημάρχου και των αντιδημάρχων του. Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν ήταν οι άνθρωποι του ΟΠΑΣ μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων - Αρτέμιδος; Εκτός κι αν τους χάλαγε και αυτούς η εξουσία

      Διαγραφή
    2. Άντε πάλι...Αφού κάνατε προσφυγές και πολύ καλά κάνατε, αρχίζετε καπάκι προεκλογική εκστρατεία του τύπου: Κοίτα τί καλά πράγματα που κάνουμε, ψήφισέ μας στις εκλογές, εντάξει; Τί να πώ, τουλάχισον μην μας υποτιμάτε και μη μας "παίρνετε από το χεράκι" να μας πάτε στην κάλπη...
      Τη αξία του καθενός, αφήστε να κρίνουμε εμείς. Άλλωστε οι υπογράφοντες την προσφυγή είναι γνωστοί και είτε έχουν διατελέσει σύμβουλοι (ο ένας και αντιδήμαρχος επί Κασίμη παρακαλώ!) είτε έχουν αποπειραθεί να εκλεγούν, οπότε κάτι γνωρίζουμε...

      Διαγραφή
    3. Σιγά ¨Βραυρώνιε" μη σου ζήτησαν και ψήφο. Άλλα σε απασχολούν και σε ενοχλούν και το γυρίζεις στη συκοφαντία. Ξεχνάς φαίνεται ότι αυτοί που βαράνε τα συμφέροντα με αυτόν τον τρόπο δεν επιζητούν (προφανώς ούτε από εσένα) ούτε παίρνουν ψήφους, γιατί τα συμφέροντα στρέφονται πάντα ενάντιά τους και αποπροσανατολίζουν τους πολίτες (όπως εσένα για παράδειγμα) με αποτέλεσμα αυτοί να ψηφίζουν πάντα νέα συγκεκαλυμμένα λαμόγια. Έτσι εκλέγετε και επανεκλέγετε την όμορφη, τους καταλογισμένους, αυτούς που κατάντησαν έτσι τις πόλεις μας, αυτούς που τώρα λένε όχι στη λύση Ψυτάλλεια και ΝΑΙ ή ΠΑΡΩΝ για ΚΕΛ στο πλατύ χωράφι, αυτούς που έκαμαν το σκάνδαλο των Μυκηναϊκών τάφων, κλπ, κλπ. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά εσένα το πρόβλημά σου είναι μην αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα οι καθαρές θέσεις του Ομίλου. Αυτό λες. Βρε ξεκόλλησε λίγο το μυαλό σου από τη μιζέρια και από αυτούς που σε παίρνουν πραγματικά από το χεράκι κι άσε τον Όμιλο και τους ανθρώπους του ήσυχους, που τάχα σε υποτιμάνε κιόλας ή σου ζήτησαν να τους αξιολογήσεις οι άνθρωποι. Αλήθεια πότε σου ζήτησαν κάτι τέτοιο; Τις θέσεις τους λένε σταθερά τόσα χρόνια, ψήφους πολλούς πήραν χωρίς να κάνουν ρουσφέτια, χωρίς να εξαγοράζουν με χρήμα (περισσότερους ψήφους από κάποιους που βρίσκονται στο Δ.Σ. σήμερα). Όμως σε κάθε περίπτωση δεν παρακάλεσαν κανένα και έχουν το δικαίωμα να ανακοινώνουν τις θέσεις και τις ενέργειές τους πάνω στα κοινά θέματα. Έτσι έκριναν ότι πρέπει να ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους γι' αυτό που κάνουν και εσύ έχεις πρόβλημα όχι γιατί αυτό είναι κακό, αλλά γιατί ενδεχομένως επηρεαστούν κάποιοι θετικά υπέρ τους, οπότε αυτό λειτουργεί υπέρ των "άλλων" - υπέρ της αντίθετης όχθης που προφανώς εσύ υποστηρίζεις και ανήκεις. Αυτή είναι η αλήθεια, γιατί ντρέπεσαι να την πεις;

      Διαγραφή
    4. Καλά τι έκαμαν οι άνθρωποι; Μήπως πρέπει να τους λοιδορούμε που υπέβαλαν προσφυγή κατά παράνομης απόφασης; Μήπως θα έπρεπε να υποβάλλουν "ανωνύμως" την προσφυγή τους; Αυτό όμως δεν γίνεται. Καλό θα είναι να μπει φρένο στις παράλογες κριτικές

      Διαγραφή
    5. ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ,Ο ΦΘΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ?Δεν κανει κριτικη ο κυριος....φθονο βγαζει γιατι του χαλανε κατι....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ,και φαινεται απο δεκα μιλια.

      Διαγραφή
    6. Έχουμε και Τσαουσέσκου στη σελίδα; Τί εννοείς 1.56 "να μπεί φρένο στις παράλογες κριτικές" ? Η ελευθερία του λόγου μας βοηθάει. Εγώ παραδείγματος χάριν δεν ήξερα το who is who του συλλόγου, ότι κάποιος ήταν αντιδήμαρχος στην εξίσου αποτυχημένη δημαρχία Κασίμη και άλλα. Συμφωνώ, βεβαίως καλή η προσφυγή, αλλά δεν είναι κακό να να μαθαίνουμε ποιός είναι έκαστος αφού αποφεύγουν μαλλον να το πουν.

      Διαγραφή
    7. Προσπαθήστε να αποπροσανατολήσετε κι άλλο από το πρόβλημα με μικρότητες..Τύποι σαν εσάς που κοιτάτε το δάχτυλο και χάνετε το δάσος μας κατάντησαν όπως μας κατάντησαν.Τα βάζετε με τον όμιλο,γιατι ΠΡΟΦΑΝΩΣ θίγει τα συμφέροντά σας.Μιλάτε για τον όμιλο,λες και ειναι εγκληματιή οργάνωση και ψάχνετε φαντάσματα.Σαν δημότης σας λέω ότι,οποιος και να κάνει καταγγελία για παρανομίες του δήμου,εγώ θα τον ακούσω.Δεν καταλαβαίνω το μένος μερικών για τον ομιλο.!

      Διαγραφή
    8. Για τον9.03. Εσύ φίλε ,το who is who των τωρινών αντιδημάρχων ,το γνωρίζεις; Ναιαιαί...!Και πολλών δημοτικών συμβούλων και προέδρων,που σαν επαγγελματίες στον δήμο είναι με πρώην ,με επόμενους, όπου συμφέρει.!Και από επιτυχία δεν σου λέω τίποτα.Καταντήσαμε ο χειρότερος δήμος.Ανικανότητα, ασχετοσύνη, διαπλοκή, καταστροφή για τον τόπο..!!

      Διαγραφή
    9. Βεβαίως θα ακούσουμε οποιονδήποτε καταγγέλλει. Τα χάλια των δημαρχευόντων τα ξέρουμε πάρα πολύ καλά (γιαυτό ούτε τους ψηφίσαμε και αγωνιζόμαστε να μην ξαναβγούν).

      Τί σας πειράζει να ξέρουμε και ποιοί κάνουν προσφυγή, την ιδιότητά τους και την πορεία τουςμ, ακόμα και την ηλικία τους; Γιατί λυσσάτε έτσι, δε συζητήσαμε τα προσωπικά τους.

      Δεν είμαστε μόνο να ζητωκραυγάζουμε και να ψηφίζουμε. Τόσο φοβερό είναι να μαθευτεί ότι κάποιος είχε κάνει αντιδήμαρχος επί Κασίμη, άλλος ήταν σύμβουλος ή υποψήφιος σύμβουλος με τον τάδε, έχει αυτή τη μόρφωση και αυτό το επάγγελμα;

      Καλά λέει ένας συναναγνώστης για ...φαινόμενα Τσαουσέσκου. Διαφάνεια λοιπόν και όχι επιλεκτική...

      Διαγραφή
    10. Προσωπικά δεν διαφωνώ να ξέρουμε ποιός είναι τι,αλλά,μερικοί πάνε στο άλλο άκρο,και αφήνουν υπονοούμενα.Για μένα που είμαι απλός δημότης,μπορεί οποιοσδήποτε να καταγγείλει,πρώην δήμαρχος,αντιδήμαρχος,πρώην φυλακισμένος,πρώην μοντέλο.ΔΕΝ με νοιάζει τι πρώην είναι,αυτό που με νοιάζει είναι οτι ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ παρανομίες!

      Διαγραφή
    11. Πάντως μη τρωγόμαστε μεταξύ μας και μη λοιδορούμε απλούς πολίτες, που δεν διοίκησαν έως τώρα δημοτικές υποθέσεις, άρα δεν μπορούμε να τους χρεώσουμε ευθύνες για αμαρτίες άλλων κατά το παρελθόν. Άλλωστε και τα απλά στελέχη διάφορων δημοτικών παρατάξεων δεν θα πρέπει να τα χρεώνουμε για αμαρτίες της ηγεσίας και του εκάστοτε Δημάρχου, ο οποίος όπως ξέρουμε δεν δίνει και λογαριασμό το τι κάνει τουλάχιστον τις περισσότερες φορές. Επιπλέον θα πρέπει να κρίνουμε τους προσφεύγοντες του Ομίλου αυτού με βάση αυτά που κάνουν κάποια χρόνια τώρα και το τι γράφουν στις Προσφυγές τους. Εγώ προσωπικά έχω ακούσει αλλά δεν γνωρίζω αυτούς που έκαμαν την νέα αυτή Προσφυγή. Καμιά φορά είναι καλύτερα έτσι γιατί με τον τρόπο αυτό στεκόμαστε με μεγαλύτερη αντικειμενικότητα στα δημοτικά θέματα που μας απασχολούν

      Διαγραφή
    12. Νομίζω κανένας δε λοιδορήθηκε και είναι πολιτικά άριστη ενέργεια κάθε καταγγελία για παρανομίες της εξουσίας.

      Επίσης, ορισμένοι διοίκησαν! Το αν χρεώνονται αμαρτίες, στελέχη, σύμβουλοι, αντιδήμαρχοι, θα το κρίνουμε και θα το συνεκτιμήσουμε ελεύθερα σε σχέση με την τωρινή τους στάση, εμείς οι πολίτες.

      Παρακαλώ μη μας συστήνετε, πώς θα κρίνουμε αντικειμενικά μια ενέργεια, επειδή εσείς προσωπικά θεωρείτε μη απαραίτητο να γνωρίζετε π.χ. τους προσφεύγοντες.

      Στοιχειώδης υποχρέωση κάθε πολιτευόμενου είναι, να παραθέτει τη μέχρι τώρα πορεία του, να μην την αποσιωπά και κυρίως να μην οργίζεται όταν βγαίνει στην επιφάνεια οτιδήποτε αληθές γεγονός τον αφορά, ως δημόσιο πρόσωπο πάντα.



      Διαγραφή
    13. ΚΑΝΤΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΝΤΕ ΟΜΙΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΓΙΕΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ, ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΘΕΙΤΕ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΥΓΙΕΣ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ.

      Διαγραφή
  18. Ο ΜΠΕΚΑΣ ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ !!! ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ !!!ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλοι μου αγαπημένοι οι καθαροί είναι πάντα καθαροί κι αν κάμουν κανένα λάθος το διορθώνουν ή ζητούν συγνώμη

      Διαγραφή
    2. περιμενουμε να το διορθωσει,ειναι καλος ανθρωπος ο Μπεκαμ

      Διαγραφή
  19. Θα κλείνω ένα ρήμα (και λόγω ιδιότητος),και "ο νοών νοείτω". ΚΡΑΤΩ ,ΚΡΑΤΑΣ, ΚΡΑΤΑ.ΚΡΑΤΑΜΕ, ΚΡΑΤΑΤΕ, ΚΡΑΤΟΥΝ...!Ή ΚΡΑΤΑΝΕ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ΚΡΑΤΑΝΕ πολύ τον ένα της μείζονος με 230.000 € και τον άλλο πρώην της ελάσσονος με καμιά 40αριά χιλιάδες και να πως πεφτουν τα ΝΑΙ και τα ΠΑΡΩΝ στο δημοτικό συμβούλιο. Καταλάβατε ή θα περάσουν και οι άλλες εκλογές και θα ψηφίζετε τους ίδιους και τους ίδιους καθ την .... όμορφη.

      Διαγραφή
  20. ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΜΗΝ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ ΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΧΕΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ , ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι μεγαλη η αλητεία,καταρχην ο προεδρος Κωστακης Γκίκας,ΑΙΣΧΡΟΣ και ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.
    Οι αλλοι ΟΛΟΙ οπου φυσάει ο ανεμος,συμπολιτευση,αντιπολίτευση κτλ...παρων,δεν καταλαβα,δεν ακουσα,ολοι τα ιδια ΣΚΑΤΑ,ιδια με του ΚΕΛ.
    ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΙΣΧΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ,τέτοια αλητεια ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΕΓΙΝΕ.
    ολοι,εκτος ΦΥΣΙΚΑ απο το τοπικο σπατων,να διευκρινιζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ η Αννούλα Ραφτοπούλου, η δημοτική σύμβουλος και γραμματέας της εξαφανισμένης ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ, ψήφισε και αυτή ΝΑΙ. Προφανώς έτσι της είπε ο Μπαμπάς.

      Διαγραφή
    2. Παλιοζηλιάρηδες προσέχτε μη δείτε την Κ.Ραφτοπούλου πρωθυπουργό και τρίβετε τα μάτια σας από τη ζήλεια!!

      Διαγραφή
    3. Με τι προσόντα ρε παιδιά; Και εκεί που εκλέχτηκε (στο ΔΣ) την βλέπουμε. Άντε μη πούμε καμιά κακιά κουβέντα.

      Διαγραφή
  22. ο δημαρχουλης,ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ το ΚΑΛΟ αυτο ΠΑΙΔΙ????δε μας χεζεις ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλη και αυτή η προσπάθεια του Ομίλου, όπως πάντα μιλάει με ακρίβεια και συνέια, όσο λίγοι. Θα πρέπει να μας ενημερώσει όμως και για τις ενέργειες ενάντια στο μνημονιακό δάνειο των 5.000.000 ευρώ που αγωνίζεται να πάρει ο Δήμαρχος και το συνάφη του για να καλύψει τους ημετέρους και να χρεώσει εμάς τους Δημότες.
    Κάποιος από τον όμιλο, ο Χάμψας ή ο Ποθουλάκης, δεν ξέρω ποιος άλλος αν μπορεί να μας πει που φθάνει αυτό το ζήτημα και φυσικά ότι νεότερο για τον αγώνα να συνδεθούμε με την Ψυτάλλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ. ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙΠΟΤΑ; ΟΜΩΣ ΑΝΝΟΥΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΛΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο πιθανό είναι να μην κατάλαβε τίποτα. Απορίες που έχετε ....

      Διαγραφή
  25. Συμμαθήτρια των δημαρχευόντων.2 Οκτωβρίου 2012 στις 2:30 μ.μ.

    Μπράβο Κωστάκη !! Στον ΣΩΤΉΡΗ μίλησες έτσι; Δεν μας τα είχες πει αυτά.!Ο λόγος; Επειδή ζητά εξηγήσεις; Επειδή είναι ξεκάθαρος; Επειδή τιμά τον λόγο ,που υπάρχει στο τοπικό; Επειδη μας ενημερώνει; Αυτό δεν το θέλετε με τίποτα.Ομως είναι ο ΣΩΤΉΡΗΣ ΜΑΣ και έγινες ο μικρός, ο Κωστάκης μας....Τόσο μικρούλης ...αυτό κατάφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αννα της καταδικασμενης Λουτσας ,για τι πραγμα ψηφισες ναι οεοοο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κορίτσι έχει τις υποχρεώσεις και τις προτεραιότητές του. Και μη πάει το μυαλό σας στο κακό, εννοείται επαγγελματικές. Πάντως και η Ομοσπονδία Αρτέμιδος (άλλη σφραγίδα κι αυτή), βλέπετε ότι ούτε μιλάει, ούτε προσφεύγει, τίποτα απολύτως. Βρε μήπως όλοι αυτοί είναι με την εταιρεία του ΚΕΛ (την Μ2RENEWABLES) και το Αεροδρόμιο και όλα αυτά τα χρόνια με έπαιζαν τον παπά; Μήπως;

      Διαγραφή
    2. Θέλω να ενημερώσω, ότι Επιτροπή κατά του ΚΕΛ, δεν ήταν μόνο η Ομοσπονδία. Υπάρχουμε και ανασυντασσόμαστε, ας το ξέρουν αυτό προς πάσαν κατεύθυνσιν.
      Στην αρχή αποχώρησε μια ομάδα "κασιμικών", μάλλον για να δραστηριοποιηθούν μόνοι τους και δικαίωμά τους. Νομίζω, ότι πράγματι η Ομοσπονδία έχει ατονήσει στο θέμα(μακάρι να διαψευσθώ), όμως εμείς προχωράμε, κάνουμε τις επαφές μας και μη φανταστείτε ούτε κατά διάνοιαν ότι τα έχουμε παρατήσει...Μπορεί να μην ενημερώνουμε συνεχώς για τις κινήσεις μας, άλλωστε δεν πολιτευόμαστε, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ....

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Συγγνώμη,αν η γραμματέας της /και καλα/ ομοσπονδιας,δεν ψηφιζει ΟΧΙ στο παράνομο κελ,αλλα παρων...τι εχει ατονίσει μας λετε;υπάρχουν ΜΙΚΡΟσυμφέροντα!ξεκάθαρα πράγματα.

      Διαγραφή
    4. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ. Η κα ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΘΑΡΟ "ΝΑΙ" (ΟΧΙ ΠΑΡΩΝ) ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ 206/2012 ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ, ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΥ ΕΜΠ, ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΕΦΙΚΤΗ ΛΥΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

      Διαγραφή
    5. ψήφισε ΝΑΙ στο ΚΕΛ πλατύ χωράφι;;;;
      Και γιατί το παιζει αγωνιστρια;;;

      Διαγραφή
  27. Ελα μωρέ συμμαθήτρια ,μια βόλτα του κωστάκη στην αγορά,θα τα τακτοποιήσει τα θέματα τους..ξέρει αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Αυτή που δεν φτάνετε στο νυχάκι της...

      Διαγραφή
    2. Έλα βρε, το φυτό του Δ.Σ.

      Διαγραφή
    3. Βρε δεν είπαμε για το νυχάκι της, για τη "γλάστρα" που κουβαλάει λέμε.

      Διαγραφή
  29. Οπου παίζει ο γιατρός ...γίνεται χαμός...!Οσο για τον 2.38 ,η Αννα του μπαμπά της,ποιά άλλη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. "Κάντε προσφυγή στην απόφαση που θα πάρουμε, κατά τον γνωστό σας τρόπο και θα το ξεδιαλύνουν άλλοι."

    Ρε Κωτσογκικα,εισαι ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΕΛΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΗΜΑΡΧΟΣ: Θέλω να διευκρινίσω κι εγώ ότι προτού υπογραφτεί η σύμβαση θα εξεταστεί η νομιμότητα της σύμβασης.

    αυτή η φράση τα λεει ΟΛΑ

    Οχι βεβαια οτι οι αλλες αγαπημενες παναγιες ψηφισαν οχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω μαζι σας...

      Προσεξτε ομως κε δημαρχε μην σας χρυσωσουνε το χαπι

      Προσεξτε μην σας κοροιδεψουν οπως κατι προηγουμενους καλοπροεραιτους
      για να κανουν τη δουλεια τους..

      Προσεξτε και μην εφυσηχαζετε σε ωριμες μελετες γιατι σε αυτη τη χωρα
      τετοιες μελετες ειναι συνηθως για γελια...

      Προσεξτε γιατι και για αλλα εργα παρομοιες μελετες μας εριξαν στο βουρκο...βλ Ελ Βενιζελος

      Προσεξτε γιατι αν κατι δεν παει καλα μετα ειναι να φευγετε ολοι μαζι...

      Με ιδιαιτερη εκτιμηση

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. Πώς γράφετε χωρίς τόνους, με τόσα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και με ανύπαρκτη στίξη!!

      Είναι ντροπή να περιφρονείτε τόσο την ελληνική γλώσσα!

      Κάντε μια προσπάθεια να τη μάθετε, έστω σιγά - σιγά. Δεν το καταλαβαίνετε, ότι ακόμα κι αν έχετε μια σωστή άποψη, δε μπορεί να ληφθεί υπ' όψιν;

      Διαγραφή
    3. YΓ.

      Και επειδη αναγνωριζω και τις αγνες αλλα και
      τις καλες σας προθεσεις για την επιλυση ενος σημαντικοτατου
      προβληματος οπως του αποχετευτικου διαβαστε αν εχετε τη καλοσυνη
      το παρακατω.

      Εφημεριδα Εθνος 28/01/2008


      SOS από τη διασπορά ρύπων του «Ελ. Βενιζέλος»

      Μελέτη έδειξε ότι η χρήση των βορείων αεροδιαδρόμων και η κατεύθυνση των ανέμων έχουν αυξήσει τους ατμοσφαιρικούς ρύπους στους δήμους Αρτέμιδας, Ραφήνας και Πόρτο Ράφτη.


      Μελέτη που διεξήγαγε η Ιωάννα Αναστασοπούλου, καθηγήτρια του ΕΜΠ, σε συνεργασία με τον Μιχάλη Θεοφανίδη, μηχανολόγο μηχανικό, καταδεικνύει την αναγκαιότητα να τοποθετηθούν σταθμοί μέτρησης των ατμοσφαιρικών ρύπων στους παραπάνω δήμους, αφού με την κατεύθυνση των ανέμων και τη χρήση των βόρειων αεροδιαδρόμων φαίνεται αύξηση της διασποράς προς την κατεύθυνση αυτή!

      Αποδείχθηκε ότι η ρύπανση που προέρχεται από το μονοξείδιο του άνθρακα, οξείδια του αζώτου, όζον, πτητικές οργανικές ενώσεις και αιωρούμενα σωματίδια στο «Ελ. Βενιζέλος» είναι μεγαλύτερη από ό,τι στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης.

      Αύξηση της θνησιμότητας από τα τοξικά αέρια

      «Τα αποτελέσματα επιδημιολογικών ερευνών μπορούν να συσχετισθούν στατιστικά με την ποιότητα του αέρα και να γίνει προσέγγιση στο μέγεθος της επίδρασης των ρύπων στην υγεία.

      Ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας (The World Health Organisation, WHO) καταχώρισε τα φαινόμενα θνησιμότητας και ασθενειών για έναν αριθμό ρύπων (WHO, 1997).

      Για παράδειγμα, σε κατοικημένες περιοχές της Αγγλίας (COMEAP, Committee on the Medical Effects of Air Pollutants) υπολόγισαν ότι τα ΡΜ10 σχετίζονται με 8.100 καταμετρημένους θανάτους και με 10.500 επείγουσες μεταφορές σε νοσοκομεία για αναπνευστικά προβλήματα.

      Η επίδραση
      Για το οξείδιο του θείου (SO2 ) καταγράφηκαν 3.500 θάνατοι και 3.500 προληπτικές μεταφορές στα επείγοντα των νοσοκομείων.

      Η επίδραση του όζοντος ανέρχεται σε 700 θανάτους και 500 εισαγωγές σε νοσοκομείο, αλλά σε συγκέντρωση κάτω των 50ppb, και για 12.500 μέχρι 9.900 δεν υπάρχει κατώτατο όριο.

      Σύμφωνα με τις μελέτες μας, αποδείχθηκε ότι υψηλές συγκεντρώσεις τοξικών αερίων στην ατμόσφαιρα συνδέονται με αύξηση της θνησιμότητας», καταλήγει η ερευνήτρια.

      ΜΑΡΙΝΑ ΖΙΩΖΙΟΥ

      ΕΜΕΙΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ Ε.Μ.Π.

      αλλα επειδη αναφερεστε στη νομιμοτητα και στην περιβαλλοντικη μελετη του εργου που προωθειτε να σας θυμισω και

      ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006

      << Απο το 1992 και επειτα που ενταχθηκε το αεροδρομιο της Αθηνας εγκριθηκαν οχι μια που λετε εσεις αλλα πεντε πολεοδομικες μελετες που αφορουσαν τροποποιησεις σε τμηματα των πολεοδομικων ενοτητων 7,12,14 της Αρτεμιδας>>. ΣΤΠ σελ 10

      <>
      << Κατα την επιλογη της θεσης του τερματικου σταθμου και του κυριου διαδρομου δεν ληφθηκε υποψη η διασπορα της επιβαρυνσης στο θορυβο , μεταξυ των δυο διαδρομων στις κατοικοιμενες περιοχες!>> ΣΤΠ σελ25

      Καλη η νομιμοτητα κε Δημαρχε καλες και οι ΜΠΕ ομως δεν ειναι
      Ευαγγελιο και χρειαζονται ιδιαιτερης προσοχης.

      με εκτιμηση
      Κ.Π.

      Διαγραφή
    4. Μπράβο παιδιά δώστε στοιχεία μπας και ξυπνήσει ο κόσμος στην περιοχή μας

      Διαγραφή
  32. ψηφιστε μωρε τωρα παρανομα ναι,ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ αν ειναι νομιμη η συμβαση...
    ΔΗΜΑΡΧΕ χρηζεις βοηθειας,δεν ξερω τι ειδους να σου πρωτοπροτινω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απο τη στιγμη που σε ΠΑΡΑΝΟΜΗ αποφαση οι μονοι που ψηφισαν ΟΧΙ ήταν Γιαννάτος και Δανέζης,μπαινουν στο ιδιο ΛΑΜΟΓΙΟΣΑΚΟ ολοι οι υπολοιποι,με την αντιπολιτευση μεσα. (εκτος αυτων που εκπροσωπει ο Γιαννάτος στο τοπικο φυσικα)και οι ναι και οι δηθεν παρων...ο Μαρκου ο μητσακης, δεν ξερει το θεμα?Παρων ρε Δημητρακη;ο Τουντακος;Kασιμάκο;Κατραμαδακο;α ρε ρεζιλια στο χωριο....ολοι στην πυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ενώ πολλαπλασιάζονται οι πληροφορίες και οι ενδείξεις ότι η Κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ ετοιμάζονται να πουλήσουν την ΕΥΔΑΠ σε τιμή γύρω στα σημερινά εξευτελιστικά επίπεδα της χρηματιστηριακής αποτίμησής της (200.000.000- 250.000.000 ευρώ), από απάντηση της Κομισιόν στον Ν. Χουντή προκύπτει ότι μόνο τα έργα των βιολογικών καθαρισμών της Ψυττάλειας και του Θριασίου πεδίου (έργο που μόλις ολοκληρώθηκε), έχουν στοιχίσει πολύ περισσότερο και μάλιστα σε τιμές ευρώ που ανάγονται στη δεκαετία του 90!!
    Αυτά προκύπτουν, από την απάντηση του Επιτρόπου για την Περιφερειακή πολιτική κ. Hahn, σε ερώτηση του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή.
    Πιο συγκεκριμένα, ο Ν. Χουντής είχε καταθέσει ερώτηση στην Επιτροπή ζητώντας να πληροφορηθεί σχετικά με την καθυστέρηση παραλαβής του έργου Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (Κ.Ε.Λ.) του Θριασίου Πεδίου το οποίο βρισκόταν σε φάση ολοκλήρωσης από το 2010, αλλά και το κόστος κατασκευής των έργων βιολογικών καθαρισμών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Αθήνα (ΚΕΛ Ψυττάλειας και Θριασίου).
    Από την απάντηση του κ. Hahn προκύπτει ότι το κόστος κατασκευής των δύο έργων ανέρχεται στο ποσό των 320.000.000 ευρώ, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι τα έργα ξεκίνησαν την δεκαετία του 90.
    Με αφορμή τα παραπάνω ο Ν. Χουντής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
    «Η ΕΥΔΑΠ προμηθεύει νερό σε περίπου 4.500.000.000 κατοίκους της Αττικής, έχει 2.000.000.000 συνδέσεις, έχει περίπου 10.000 χιλιόμετρα δικτύου ύδρευσης και τεράστιες εγκαταστάσεις επεξεργασίας νερού, με ικανότητα επεξεργασίας 1.7000.000 κ.μ. νερού την ημέρα. Επιπλέον, για τη διαχείριση λυμάτων, η ΕΥΔΑΠ εξυπηρετεί 3.500.000 κατοίκους, διαθέτει 5.800 χιλιόμετρα δικτύου αποχέτευσης και τρεις τεράστιες εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων, έχει δε εξασφαλιστεί η επέκταση του δικτύου της ΕΥΔΑΠ στην ανατολική Αττική. Η αξία όλων αυτών υπολογίζεται σε περίπου 6,5 δις ευρώ! Η ΕΥΔΑΠ είναι μια εταιρία που όχι μόνο έχει κέρδη, αλλά το Δημόσιο και οι Δήμοι, της χρωστάνε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από .....ανεξόφλητους λογαριασμούς και άλλου είδους συμβατικές υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει απέναντι στην εταιρία.
    Η απάντηση του Επιτρόπου που δείχνει ότι και μόνο το κόστος των βιολογικών καθαρισμών που κατέχει σήμερα η εταιρία, είναι μεγαλύτερο από την τιμή που ετοιμάζονται να ξεπουλήσουν όλη την ΕΥΔΑΠ, δηλαδή όχι μόνο πωλούν το δικαίωμά μας στο νερό, την πηγή της ζωής, αλλά ετοιμάζονται να το ξεπουλήσουν χωρίς κανένα λόγο και όφελος!! Γνωρίζουμε ότι όπου στον κόσμο έγινε ιδιωτικοποίηση σε εταιρείες ύδρευσης, υπήρξε αύξηση των τιμολογίων, δεν βελτιώθηκε η ποιότητα των νερών, υπήρξαν οικονομικά σκάνδαλα, επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία, τα φαινόμενα αυτά οδήγησαν σε αρκετές περιπτώσεις σε επανακρατικοποιήσεις. Είναι απόλυτη ανάγκη ο λαός να αποτρέψει την πώληση της ΕΥΔΑΠ».
    Εξάλλου ο Ν. Χουντής, με νέα ερώτησή του προς την Κομισιόν επιχειρεί να πληροφορηθεί το ύψος των χρεών του κράτους προς την εταιρία και ζητά την εφαρμογή της οδηγίας 2000/35 και της αναδιατυπωμένης οδηγίας 2011/7 για την «καταπολέμηση των καθυστερήσεων πληρωμών στις εμπορικές συναλλαγές».
    Ακολουθούν η ερώτηση και η απάντηση του Επιτρόπου
    Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης E-007143/2012
    προς την Επιτροπή
    Άρθρο 117 του Κανονισμού
    Nikolaos Chountis (GUE/NGL)
    ....Επιπλέον, για τη διαχείριση λυμάτων, η ΕΥΔΑΠ εξυπηρετεί 3.500.000 κατοίκους, διαθέτει 5.800 χιλιόμετρα δικτύου αποχέτευσης και τρεις τεράστιες εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων, έχει δε εξασφαλιστεί η επέκταση του δικτύου της ΕΥΔΑΠ στην ανατολική Αττική...........Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΤΑΛΕΙΑ.....έχει εξασφαλιστεί η επέκταση του δικτύου αποχέτευσης στην Ανατολική Αττική!!!!!

    ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΣΥΜ(ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ) ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΞΟΡΙΕΣ.

    ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΠΟΥ ΠΑΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΓΙΑ ΑΓΝΟΙΑ; ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  35. ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!!!!

    Ευγε ρε φιλε , επειχειρημα τεκμηριωμενο επιτελους


    1)Λυσε το αποχετευτικο σωστα κε Δημαρχε

    2)Βαλε περιορισμους στους τραμπουκους του ελ Βενιζελος

    3)Κλεισε και κανα δυο μεγαλοκαρχαριες της νυκτερινης ζωης που δεν συμμορφωνονται

    Και ο κοσμος θα σας στησει αγαλμα

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΩΡΑ, ΠΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ!! ΚΑΛΕ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΙ; ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕΣ Κ.Π., Η ΑΛΛΑΞΕΣ ΡΟΤΑ;
      (ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ, ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΟΥ, ΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ, ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ.)

      Διαγραφή
    2. εχω δει τρολ και τρολ στο ιντερνετ,αλλα σαν τον Κ.Π....μεγαλη τρολια..Και καλα,θελει λυσεις,θελει ομως και αγαλμα για το καλο παιδι,θελει να νυχτερινα μαγαζια για να δουλεευει η φτωχη σερβιτορα..Ρε Κ.Π.,επειδή σε βλέπω λίγο μπερδεμενο,να σου βάλω ένα γύρο απ'όλα,να σου πάνε τα φαρμακια κάτω?Αντε ΚΑΛΟ MOY ΠΑΙΔΙ...

      Διαγραφή
    3. ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΥΝΤΖΟ...ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ..ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΓΚΙΚΑ ,ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ,ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ,ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ,ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ...

      Διαγραφή
    4. Αγαπητε 9:25 παλι δεν καταλαβες

      Αρχιζω και καταλαβαινω σιγα σιγα γιατι αυτη η
      περιοχη ειχε δημαρχους κτηνιατρους και χασπηδες ολα αυτα
      τα χρονια...Προφανως γιατι μαλλον ειχαν ψηφοφορους σα και σενα.

      Ποτε δεν ειπα οτι τα νυκτομαγαζα πρεπει να λειτουργουν αυθεραιτα,
      αλλα παντα με σεβασμο στο πολιτη.

      Ομως αυτο εχει μεγαλη διαφορα αγαπητε απο το κλειστε ολα τα σκυλομαγαζα τωρα, βρηκα μια πεταμενη ταυλα στη παραλια αρα τι μαλακιες λετε οτι καθαρισσε ο δημος, ο δημος γκρεμισε μια παραγκα στη λεοφωρο καραμαλη μιας και μονο εκει τον παιρνει.

      Τα προβληματα δεν λυνονται ουτε με κραυγες ουτε με μαζικα ΟΧΙ ,αλλα
      με σωστα επιχειρηματα και σωστη κριτικη οπου αυτη χρειαζεται. Αλλωστε κανενας δημαρχος δεν ειναι μονιμος -ακουτε κε Δημαρχε ετσι δεν ειναι..-

      Αυτα παω να σερβιρω κανα ουισκι τωρα γιατι αυτα σας εμαθαν να λετε
      και κοιταχτε τα κοματα και τις τελειες αν ειναι σωστα.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    5. Καταρχήν,αν νομιζεις οτι η ιατρική των ζώων ειναι ίδια με το χασάπικο σα μόρφωση,είσαι πραγματικά,αγράμματος.
      άρα δεν εχει και νόημα να απαντάμε στις τρολιές σου.

      Διαγραφή
    6. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΟΧΙ. ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ. Κ-Α-Τ-Α-Λ-Α-Β-Ε-Σ;

      Διαγραφή
    7. Ετσι εκτονωσου και φωναξε
      για να καταλαβει ο κοσμος την
      ανυπαρκτη λογικη σου, τα ανυπαρκτα επιχειρηματα σου

      ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΙ

      νονε της ημερας...

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    8. Κύριε Κάπα Πιπί, τί ανησυχείς εσύ για ανορθογραφίες, για ασύντακτες εκφράσεις, για χρήση άσχετων λέξεων, για έλλειψη σημείων στίξης και τόνων και γενικώς για τα ελληνικά σου, αφού...............έχεις δύο μεταπτυχιακά!!!!

      Διαγραφή
    9. Ελεος μπλογκιτες...ΤΟΥΣ ΠΤΩΧΟΥΣ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ,δεν τους βαρανε.Αφηστε τους να κερδισουν την βασιλεια των ουρανων ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΤΟΧΟ. Ουδολως με ενδιαφερει ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ,αλλα αν εχει δικιο,απο τα στοιχεια που παραθετει.Ο ΟΠΑΣ μεχρι τωρα εχει τεκμηριωσει, για μενα ,επαρκως τα καταγγελομενα.Οσο μεγαλυτερη ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ,ΤΟΣΟ ΒΕΒΑΙΩΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.Μονον οι κουτοι δεν καταλαβαινουν οτι με χολη, με υπονοουμενα και παρανοιες,ΦΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ.ΟΘΕΝ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΜΑΡΑ ΝΑ ...ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΖΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ...ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.Δειξε μου τον οπαδο σου, ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.Νυκτοβιοι, αμορφωτοι ,κουτοι,πεισμονες,χυδαιολογοι..ΟΠΑΔΟΙ προκαλουν ,μην τσιμπατε....

      Διαγραφή
    10. Αγαπητε οσον αφορα τα
      δυο μεταπτυχιακα εσυ κοιτα μην παρεις ΤΡΙΑ
      και ξερεις ποια.

      Τωρα οσον αφορα τον παντογνωστη Αριστογειτονα, το χουφταλο
      και γεροξεκουτη, μελος και αυτος της συμμοριας του Πολυτεχνειου
      που καθεται στην αναπαυτικη καρεκλα του και απλα σχολιαζει τα συντακτικα του καθενος, καλο θα ηταν να ανοιξει καμια εφημεριδα και
      να ενημερωθει για τα προβληματα του τοπου και πως λυνονται.
      Αλλωστε δεν ειναι η δικια μου γενια ΜΕΓΑ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ που μας εφεραν εδω αλλα καποιες υπερβολικα μορφωμενες με διδακτορικα του 1984...

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    11. Αφού Κάπα Πιπί δύο έχεις μόνο, το ομολόγησες! Άσε που κανένας δεν ενδιαφέρεται για σένα, αφού δεν έχεις μία γιατί βαράτε μύγες τη νύχτα, άσε που είσαι κοντή, άσχημη και ανορθόγραφη.

      Διαγραφή
    12. χεχε
      εχεις μεγαλη πλακα τελικα

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    13. ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΚΟΥΤΟΙ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ.....ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ.....ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ...... ΤΑΧΑΜΟΥ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.Τοση ανορθογραφια μονο μια ιδεολογια την εχει.Η κουτρα φταιει.Τι περιμενει δηλαδη, να αποκατασταθει ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1982, ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ....ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ?Φαντασθειτε να γραφει σε ξενη γλωσσα....καταλληλος μονον για πλυσιμο πιατων.Και μιας και δεν μπορουν να κανουν κατι,ΠΕΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ χρυσομυγες να σωθουν....ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.ΠΧ Γιατι δηλαδη να μην γινω και εγω βολευτης? Οι αλλοι δεν πηγανε καν λυκειο....ενω με δυο μεταπτυχιακα....ποιος με πιανει...οι αλλοι 20 ειναι καλυτεροι? Ονειρα θερινης μεταμεσονυχτιας ΟΝΕΙΡΩΞΗΣ..... ΜΕΤΑ.... Η ΑΝΕΥ?....

      Διαγραφή
    14. Αν η ονειρωξη ειναι μεταμεσονυχτια
      κατι παει και ερχερται.

      Να δεις οπως στη περιπτωση σου τι γινεται
      αν ειναι πρωινη ....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    15. ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΗΣΟΥΝ ΓΛΕΙΦΟΝΤΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΕΛΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ....
      (ΕΙΔΑΤΕ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ;)

      Διαγραφή
    16. εγω κομπλεξικος
      ενω εσυ και ο τρελος απο πανω επιπεδο ε...

      Α ρε αν ησασταν σοβαροι αυτους θα ψηφιζατε τοσα χρονια...

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    17. ΕΝΩ ΤΩΡΑ ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΤΡΑΓΟΣ (ψευδωνυμο του ΑΡΧΗΓΟΥ)ΜΕ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΑΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥΓΚΑΝΙΖΟΥΝ ...ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ....ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ...ΓΛΩΣΣΑ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΡΝΟΝΤΑΣ.....
      Προς Κοχιμπα. Καθε ζωο θελει αλλο δολωμα για να πεσει στην παγιδα.Τα ζωα δεν ειναι σε θεση να στησουν παγιδες ,μον ον να πεσουν μεσα μπορουν.Τα αφηνουμε να πανε κατα εκει ,με κανενα σφυριγμα, τσιγκλισμα ...που και που, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ. ....ε οχι και να απανταμε στα γρυλισματα....

      Διαγραφή
  36. Τυχαιο ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ (ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ)στην χρηματιστηριακη αξια, ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΤΩΣΕ?Παρτε δανεικα,καντε φουσκες,ΜΠΗΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ,ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ.Μια απο το χρηματιστηριο ,μια απο τους τοκους και ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΦΤΗΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.
    ολα τυχαια εγιναν,.....και κανεις δεν το προεβλεψε,ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ.Κριση περασαν και αλλα ευρωπαικα κρατη στο παρελθον πχΣουηδια ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στην ανωτέρω προσφυγή του Ομίλου - ΟΠΑΣ - αναφέρονται και τα εξής:

    "Προφανώς ο Δήμος Σπάτων Αρτέμιδος με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να πείσει ότι με παράνομες πράξεις μπορεί να παράγει θετικό έργο (!) για τους δημότες και αυτό όπως φαίνεται είναι μια μόνιμη – πλην όμως «επικίνδυνη» θεωρία και πρακτική της Δημοτικής Αρχής, αν κρίνουμε από όμοιες επαναλαμβανόμενες ενέργειές της σε παρεμφερή θέματα και υποθέσεις δημόσιας διαχείρισης (βλ. Δάνειο και αναθέσεις για καθαριότητα το 2011 και 2012 κατά παράβαση του άρθρου 61 του Ν. 3979/2011)".

    Θα παρακαλούσα τους υπεύθυνους αυτού του Ομίλου, να δώσουν στη δημοσιότητα και τα στοιχεία αυτά για τα δάνεια του Δήμου και ποιοι τα ψήφισαν στο Δ.Σ., τις αναθέσεις και πιθανές ενέργειες που έγιναν ή πρόκειται να γίνουν.
    Υπάρχει κανένα εμπόδιο γι' αυτό που ζητώ; Ας μας απαντήσουν παρακαλώ, όχι ότι είναι υποχρεωμένοι αλλά επειδή από μόνοι τους έχουν λάβει πρωτοβουλίες, ας δουν τι και πως μπορούν να ενημερωθούμε αφού ο Δήμαρχος δεν φαίνεται να έχει τέτοια διάθεση, αν και είναι καθήκον του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αν όλα αυτά τα στοιχεία προσκομιστούν σε έναν Εισαγγελέα, τότε είναι βέβαιο ότι θα αποδοθούν ποινικές ευθύνες κατά του δημάρχου και των αντιδημάρχων. Εδώ μιλάμε για κατάχρηση εξουσίας σε προσωπικό όφελος. Δεν γίνεται να έχει κριθεί άκυρη η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για Κ.Ε.Λ. στο "Πλατύ Χωράφι" και ο δήμαρχος να κάνει απανωτά δημοτικά συμβούλια για το ίδιο θέμα. Γιατί το θέμα συζήτησης είναι πάντα το Κ.Ε.Λ. και δεν είναι θέματα για την αναβάθμιση της πόλης? Πως είναι δυνατόν να δηλώνει 8.000.000 ευρώ στον προϋπολογισμό για μισθοδοσία και να δίνει με απευθείας αναθέσεις τον καθαρισμό της πόλης σε ιδιώτες εργολάβους ενώ έχει προσωπικό γι' αυτές τις δουλειές? Ποιός του δίνει το δικαίωμα να δίνει χιλιάδες ευρώ σε προμελέτες και μελέτες που δεν έχουν αντίκρυσμα? Ποιός του δίνει το δικαίωμα να δίνει άδειες σε νυχτερινά μαγαζιά να παίζουν μουσική στη διαπασών μέχρι το πρωί και να κάνει συμβούλια για να τις ανανεώσει? Τί έχει κάνει τόσες μηνύσεις που έχουν γίνει από την αστυνομία για όλη την καλοκαιρινή περίοδο, που ανενόχλητα οι μαγαζάτορες παρανομούσαν σε καθημερινή βάση?
    Όλα αυτά και πολλά άλλα, είναι σοβαρά θέματα που πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τωρα θα προσθεσουν και μνημονια με ΜΗΚΥΟ, για την ψυχικη μας υγεια ,λεει το νο 8 ΘΕΜΑ του ΔΣ .Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΗΚΥΟ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ.
    Αξιολογηση νοημοσυνης
    αξιολογηση προσωπικοτητας
    θεραπεια συμπεριφορας.
    κλπ κλπ νευροαναδραση και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.
    Λετε να καταλαβαν το προβλημα και να θελουν να βελτιωσουν τους ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ?
    να πανε να πανε ολο το ΔΣ συμπολιτευση και αντιπολιτευση ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ? Εμεις θα πληρωνουμε την θεραπεια Η ΒΡΗΚΑΝ ΑΛΛΟΥ ΚΟΝΔΥΛΙΑ?ΕΡΩΤΩ και σιγα μην ερθει απαντηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΙ ΕΓΙΝΕ?ΕΧΕΙ ΔΣ για βελτιωση των εγκεφαλων .....ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ?ΘΕΜΑ ΔΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 8.Καλα δεν ξερουν ,δεν ρωτανε,δεν κοιτανε στο ιντερνετ,ΜΟΝΟ ΑΝΑΤΑΣΗ ΧΕΡΙΩΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ?Η νευροαναδραση,δεν αφορα τα χερια ,ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΦΟΡΑ.
    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ.....απο τον καταλληλο εγκεφαλο.Μπλογκ τραβα βιντεο...ενα πουλακι μου λεει οτι θα εχει ΓΕΛΙΟ.....ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας