ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

Το Booker η Ελληνική συμμετοχή στο Παγκόσμιο ORCi

(Μέλη του 10μελούς πληρώματος είναι και οι αθλητές του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Ανοικτής Θάλασσας Αρτέμιδας, οι Αγγελόπουλος Κυριάκος και Σιαράβας Γιώργος.)
Η Αγκόνα στο τέλος Ιουνίου συνήθως έχει ιδανικές συνθήκες για αγώνες, με ζεστό καιρό και αέρα βόρειων-βορειοανατολικών διευθύνσεων έντασης 10-15 κόμβους που θα κάνει τις μάχες των σκαφών ακόμα πιο κοντινές και έντονες. Επίσης το θαλάσσιο ρεύμα είναι σχεδόν ανύπαρκτο στην περιοχή και αυτό θα είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα για τους υπεύθυνους τακτικής των ομάδων ώστε να επικεντρωθούν στους αντιπάλους τους.Με 115 επιβεβαιωμένες συμμετοχές και μερικές ακόμα σε λίστα αναμονής το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ORCi του 2013 αναμένεται να είναι το μεγαλύτερο και ανταγωνιστικότερο όλων των εποχών. 
Στην Αγκόνα της Ιταλίας από τις 21-29 Ιουνίου θα λάβει χώρα το σημαντικότερο γεγονός του ORC για φέτος και εκτός από τις εκδηλώσεις του Παγκοσμίου το Ιταλικό λιμάνι θα γιορτάζει και τα 2400 χρόνια από την ίδρυση του. 
Ο Alberto Rossi, Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής και νικητής του Παγκοσμίου ORCi 2011-12, είπε: "Αναμένουμε έναν σπουδαίο πρωτάθλημα και έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να ικανοποιήσουμε όλους τους συμμετέχοντες."
Από πλευράς ανταγωνισμού η λίστα με τις συμμετοχές αποδεικνύει το μεγάλο ανταγωνισμό. Ο στόλος έχει χωριστεί σε δυο κατηγορίες, ως συνήθως, στην Α με 59 σκάφη και στην Β με 56 συμμετοχές.
Όπως ήταν αναμενόμενο οι Ιταλικές συμμετοχές έχουν την μερίδα του λέοντος, αλλά υπάρχουν και πολλά σκάφη από την υπόλοιπη Ευρώπη καθώς και μια δυο συμμετοχές από την Αμερική. 
Η διασπορά του στόλου σε GPH είναι μεγάλη καθώς το γρηγορότερο σκάφος στο Γκρουπ Α είναι το TP52 του Alberto Rossi, το Enfant Terrible με GPH 450,1 και το αργότερο σκάφος στο ίδιο γκρουπ έχει GPH 601,9 και είναι ένα First 40.7. 
Στο γκρουπ Β οι διαφορές είναι λιγότερο έντονες μιας και το ταχύτερο σκάφος, τουλάχιστον στα χαρτιά, είναι το Three Sisters, First 40.7, από την Τσεχία με GPH 605 και το αργότερο είναι ένα Dufour 34MOD με GPH 667,8. 
Στο γκρουπ Α θα συμμετάσχει και το Booker, GS42R, που σταθερά τα τελευταία χρόνια δίνει το παρόν σε μια μεγάλη διεθνή διοργάνωση. Έτσι και φέτος η ομάδα του κ. Σινούρη με κυβερνήτη τον Σίμο Καμπουρίδη και υπεύθυνο τακτικής τον Δημήτρη Δεληγιάννη θα είναι παρούσα σε μια μεγάλη διοργάνωση. Μέλη του 10μελούς πληρώματος είναι και οι αθλητές του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Ανοικτής Θάλασσας Αρτέμιδας, οι Αγγελόπουλος Κυριάκος και Σιαράβας Γιώργος.
Ο Σίμος Καμπουρίδης σε μια σύντομη κουβέντα μετά την επιστροφή του από το ταξίδι της μεταφοράς του σκάφους στην Ιταλία, μας είπε ότι: 
"Από την αρχή του ORC δεν έχει γίνει πιο δύσκολο πρωτάθλημα. Φέτος τόσο ο αριθμός των συμμετοχών όσο και το επίπεδο των συμμετεχόντων είναι ανεβασμένο. 4! TP52, Cookson 50, 8 ή 9 Farr 40, GP42, μάλλον 4 GS42R, αρκετά Χ41, αλλά και πολλά ακόμα δυνατά σκάφη θα κάνουν τον αγώνα τουλάχιστον εντυπωσιακό. 
Το προβάδισμα κατά τη γνώμη μου θα το έχουν τα μεγάλα σκάφη και ειδικά τα TP52, που θα μπορούν να καθαρίζουν το αέρα τους από την αρχή και να ταξιδεύουν απρόσκοπτα μεγαλύτερο διάστημα, επίσης σημαντικό πλεονέκτημα θα έχουν και στα καβατζαρίσματα μιας και θα έχουν να αντιμετωπίσουν μικρότερο μποτιλιάρισμα... από ότι τα υπόλοιπα σκάφη. 
Φέτος πάμε για μια ακόμα φορά σε έναν διεθνή αγώνα και αυτό κυρίως οφείλεται στην αρωγή του κ. Σινούρη, του ιδιοκτήτη της ομάδας, που είχε την διάθεση να επενδύσει τόσο στον αγώνα, αλλά και στην εξέλιξη του σκάφους καθώς έχουμε νέα πανιά 3Di της North Sails.
Για εμάς η παρουσία μας στην Ιταλία θα κριθεί επιτυχημένη αν καταφέρουμε να έχουμε μια αξιοπρεπή παρουσία δεδομένου του ανταγωνισμού. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος μια παραπλήσια θέση με την περσινή μας που ήμασταν 1οι στο Ευρωπαϊκό Corithians για φέτος θα είναι ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.
Θα ήταν ωραίο να είχαμε περισσότερες συμμετοχές από την Ελλάδα να αποδείξουμε αυτό που εμείς ξέρουμε, ότι το επίπεδο στην χώρα μας είναι υψηλό και ότι μπορούμε στα ίσια να ανταγωνιστούμε τις καλύτερες ομάδες του εξωτερικού."

Το πρόγραμμα των αγώνων:
  • Friday June 21st Registration and Measurements
  • Saturday June 22nd Measurements
  • Sunday June 23rd Measurements / Practice Starts/ Windward/Leeward race
  • Monday June 24th Windward/Leeward race/s
  • Tuesday 25th Offshore race
  • Wednesday 26th Offshore race arrival
  • Thursday 27th Windward/Leeward race/s
  • Friday 28th Windward/Leeward race/s
  • Saturday 29th Windward/Leeward race/


Πηγή istioselida.com

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για μια ακόμα όμορφη ανάρτηση που μας δείχνει το τι σημαίνει ποιότητα, τί είδους στόχους πρέπει να έχουμε και να ξεφεύγουμε από τη μιζέρια της Σπαταρτεμησίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σας επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να αναφέρουμε ότι ο κος Καμπουρίδης Σίμος είναι μόνιμος κάτοικος Σπάτων και ξεκίνησε την ιστιοπλοΐα στον Ναυτικό Όμιλο Λούτσας ως παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια παιδιά. Καλη επιτυχία. Τρια Παιδιά των Σπατων και της Αρτέμιδας (Σίμος Καμπουριδης, Γιωργος Σιαράβας και Κυριάκος Αγγελόπουλος μας κάνουν περίφανους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ιστιοπλοϊας ανοικτής θάλασσας. Ο Σιμος Καμπουριδης καταφερε να γίνει κυβερνήτης του σκάφους και άριστος γνώστης του αθλήματος, ο Γιωργος πρόεδρος του ΙΟΑΘΑ και μέλος του πληρώματος και ο Κυριάκος Αγγελοπουλος μέλος του ΙΟΑΘΑ και επίσης πλήρωμα του σκάφους. Μπραβο σας.... Ας τα βλέπουν αυτά οι ιθύνοντες της πόλης μας, ας δωσουν λίγο προσοχη στον αθλητισμό γιατί μόνο με τέτοιες ενέργειες προωθείται η καλή εικόνα της πόλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας