ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Προς:        Δήμαρχο Σπάτων-Αρτέμιδος κ. Χρ. Μάρκου

Κοινοποίηση: Αντιδήμαρχο Αρτέμιδος κ. Π. Πουλάκη

Αντιδήμαρχο τεχνικών υπηρεσιών και ποιότητας ζωής κ. Γ. Γκινοσάτη

Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων Αρτέμιδος (προς ενημέρωση μελών ΔΣ) κ. Κ. Γκίκα

Πρόεδρο Τοπικού Δημοτικού Συμβουλίου Αρτέμιδος (προς ενημέρωση μελών ΔΣ) κ. Π. Μπαλόπητου

Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Η. Λιακόπουλο  

Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γ. Σγουρό



Σχετικά:      
α) Αστυνομική διάταξη 3/1996, όπως τροποποιήθηκε από την Αστυνομική διάταξη 3Α/ 1998
β) Υπουργική απόφαση Α5/3010 από 14-8-1985 (Υ∆) Α5/3010/85
γ) Υπουργική απόφαση Υ1γ/Γ.Π/οικ.96967 (ΦΕΚ 2718 08.10.2012)

                     18648/11/759405 από 29-7-2011 διαταγή ΓΑΔΑ-ΤΓΑ  

Θέμα:           Η παραβατικότητα στην περιοχή μας, ο Δήμος  και η Δημοτική αρχή

Αφορά:        Ηχορύπανση στον Άγιο Νικόλαο και υδροβιότοπος «Αλυκή»



Κύριε Δήμαρχε

Η περιοχή του Αγίου Νικολάου Αρτέμιδος  μέχρι πριν πολύ λίγα χρόνια ήταν μια ήσυχη λουτρόπολη, με σωστή ρυμοτομία, ωραία παραλία, που δεχόταν κατά κύριο λόγο επισκέπτες επιπέδου οι οποίοι αφού χαίρονταν την  φύση απολάμβαναν τα όμορφα και γραφικά ταβερνάκια της περιοχής.

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η κατάσταση στην περιοχή έχει αλλάξει, αφού  κάποιοι επιτήδειοι, εκμεταλλευόμενοι την μη εφαρμογή νόμων και κανονισμών στη περιοχή μας και την κάθε άλλο παρά  αποτελεσματική λειτουργία, για προφανείς λόγους, της τοπικής μας αυτοδιοίκησης, έχουν μετατρέψει την περιοχή στην «Τρούμπα» της Ανατολικής Αττικής.

Από την πρώτη στιγμή της εκλογής σας έχετε ενημερωθεί τόσο από το Σύλλογο μας και κατοίκους της λουτρόπολής μας όσο και από τα συνεχή δημοσιεύματα στο τοπικό τύπο (έντυπο και ηλεκτρονικό) για την ανυπόφορη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην περιοχή μας από την έκνομη λειτουργία διαφόρων καταστημάτων, τα οποία επισήμως και κατά το Δήμο λειτουργούν ως αναψυκτήρια, καφέ, ζαχαροπλαστεία, εντευκτήρια κλπ  και ουσιαστικά λειτουργούν σαν “open disco-bars” 24ώρου λειτουργίας και κέντρα διασκεδάσεως (κοινώς «μπουζούκια» ή «σκυλάδικα»).
Για τον τρόπο λειτουργίας τους και τις προθέσεις των ιδιοκτητών τους χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε ότι το ένα και μεγαλύτερο εξ αυτών (Riviera) κατά τα εγκαίνια του είχε αναθέσει την «διασκέδαση» των θαμώνων του στην κα «…. topless DJ…», με τις ανάλογες δε αφίσες / φωτογραφίες της εν λόγω κυρίας είχε γεμίσει όλη η περιοχή μας, μέχρι την Ραφήνα και τον Σταυρό.

Όλη τη θερινή περίοδο τα καταστήματα αυτά δεν τηρούν καμία από τις ισχύουσες διατάξεις, κανονισμούς και ρυθμίσεις που αφορούν στην τήρηση της κοινής ησυχίας (ως άνω σχετικά). Αντιθέτως λειτουργούν θηριώδεις συσκευές αναπαραγωγής ήχου στους προαύλιους  χώρους και στην παραλία χωρίς κανένα περιορισμό τόσο στην ένταση όσο και στις ώρες λειτουργίας. Το ίδιο συμβαίνει βέβαια και σε κάποια από αυτά σε Σαββατοκύριακα της χειμερινής περιόδου.

Καθ’ όλη την περίοδο λειτουργίας αυτών των επιχειρήσεων η Ελληνική Αστυνομία υποβάλλει μηνύσεις για διατάραξη της κοινής ησυχίας. Χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε ότι  μόνο στο ως άνω κατάστημα έχουν υποβληθεί περισσότερες από 130 μηνύσεις.

Ενώ είστε ενήμερος τόσο εσείς προσωπικά, όσο και οι υπηρεσίες του Δήμου για την ανυπόφορη κατάσταση στην περιοχή μας, κανένα προληπτικό ή ουσιαστικά κατασταλτικό  μέτρο προστασίας των κατοίκων της περιοχής μας δεν λαμβάνεται, αντιθέτως δε με τις ενέργειές σας ουσιαστικά ενθαρρύνετε τους παρανομούντες και πρακτικά τους προτρέπετε να συνεχίσουν την καταστροφή της περιοχής μας .

Ειδικότερα:

Α) Μετά από τις πολύ έντονες πιέσεις που ασκήθηκαν από τους κατοίκους στη συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου Αρτέμιδος της 9ης Σεπτεμβρίου 2012 με θέμα την αδειοδότηση «μουσικής ?


2.       Γιατί και με ποιο σκεπτικό υπαναχωρήσατε από το κανονιστικό πλαίσιο και αντί των σοβαρών προστίμων που είχαν προταθεί επιλέξατε πρόστιμα-φιλοδωρήματα;


3.       Γιατί και με ποιο σκεπτικό δεν λαμβάνεται υπ’ όψη, κατά τη διαδικασία αδειοδότησης χρήσης μουσικής – μουσικών οργάνων, το σύνολο της συμπεριφοράς του επιχειρηματία, όπως σαφώς αποτυπώνεται από τον συνολικό αριθμό των μηνύσεων εις βάρος του;


4.       Γιατί και για ποιο σκοπό δεν εφαρμόζονται στην περιοχή μας οι νόμοι και οι κανονισμοί περί κοινής ησυχίας που ισχύουν στην υπόλοιπη Ελληνική επικράτεια .


5.       Γιατί και για ποιό σκοπό δεν επιβάλλονται από το Δήμο οι προβλεπόμενες κυρώσεις περί ανάκλησης της άδειας λειτουργίας των παρανομούντων καταστημάτων;


6.       Γιατί και για πιο σκοπό δεν έχει ποτέ επιβληθεί τουλάχιστον η ανάκληση (προσωρινή ή μόνιμη) της άδειας χρήσης μουσικής «κατά τη θερινή περίοδο»;


7.       Γιατί και για ποιο σκοπό ο Δήμος δεν ζητά τη συνδρομή / συνεργασία της ΕΛΑΣ προκειμένου να αποκατασταθεί η νομιμότητα στην περιοχή;


8.       Γιατί και με ποιο σκεπτικό δεν απαιτήσατε να εφαρμόζεται η διαδικασία του αυτόφωρου στις παραβάσεις των ΚΥΕ που αφορούν στη χρήση του ήχου;


9.       Γιατί και για πoιό σκοπό δεν εφαρμόζονται από το Δήμο οι διατάξεις περί προστασίας του υδροβιότοπου της Αλυκής;

10.   Γιατί και για πoιό σκοπό ο Δήμος δεν διακόπτει άμεσα την σύνδεση παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στις παράνομες εγκαταστάσεις της Αλυκής;

11.   Γιατί και με τι σκοπό ο Δήμος δεν ξεκινά άμεσα την αποκατάσταση του υδροβιότοπου, σε συνεργασία με την ΚΥΔ, απομακρύνοντας τόσο τα μπάζα όσο και τις επικίνδυνες  δήθεν αθλητικές εγκαταστάσεις;


12.   Γιατί και με τι σκοπό ο Δήμος διαθέτει, πρακτικά συνδιοργανώνοντας,  το χώρο σε παράνομες εκδηλώσεις οχλαγωγίας ;

Επίσης θα θέλαμε με την παρούσα να σας ενημερώσουμε ότι επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματος μας (ως Σύλλογος και ως μέλη ξεχωριστά ο καθένας), διότι με την συμπεριφορά (πράξεις ή απραξία) των αρμόδιων υπηρεσιακών και αιρετών  παραγόντων του Δήμου υποκείμεθα σε βλάβη:

·         λόγω της διατάραξης της οικιακής μας γαλήνης,

·         της ηθικής βλάβης  λόγω της αναγκαστικής μας συνύπαρξης με τους παρανομούντες

·         της αδυναμίας να εργαστούμε λόγω της αϋπνίας που μας επιβάλλεται

·         των διαταραχών της υγείας μας λόγω της στέρησης ύπνου που μας επιβάλλεται

·         των εξόδων και της ταλαιπωρίας που υποβαλλόμαστε, επειδή αναγκαζόμαστε πολλές φορές να φεύγουμε από τα σπίτια μας προκειμένου να μπορέσουμε να κοιμηθούμε έστω για λίγο.

·         των εξόδων και της ταλαιπωρίας που υποβαλλόμαστε για τις αναγκαίες μετατροπές στις οικίες μας και τον  εξοπλισμό τους προκειμένου να ανταπεξέλθουμε κατ’ ελάχιστο στη βία που με το θόρυβο μας ασκείται διπλά ή τριπλά τζάμια, κλιματιστικά κλπ)

·         της απαξίωσης των περιουσιών μας, οι οποίες, ενώ σύμφωνα με το σχέδιο της περιοχής επιλέξαμε να ευρίσκονται σε περιοχές γενικής ή αμιγούς κατοικίας, με τις επιλογές σας υποβαθμίζονται σαν να βρίσκονται κατ’ ελάχιστο σε περιοχές με βαριά βιομηχανική όχληση.



Κύριε Δήμαρχε

Παρακαλούμε όπως έχουμε το συντομότερο δυνατό τη σχετική σας απάντηση σε όλα τα παραπάνω αναφερόμενα.

To Δ.Σ του Συλλόγου Αγ. Νικολάου

56 σχόλια:

  1. Την αποψη μας περι πασης φυσεως επιχειρηματικης δραστηριοτητας τη ξερετε.
    Θεωρουμε οτι πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι στο κλεισιμο επιχειρησεων διοτι αυτες φερνουν εσοδα στα
    δημοτικα ταμεια, ενω το χρημα παραμενει στη πολη μας.

    Τωρα επειδη εχετε ξαναγραψει για τη συγκεκριμενη επιχειρηση που προκαλει ηχορυπανση , αρα προφανως υπαρχει θεμα και δικαιως διαμαρτυρεστε,
    θεωρουμε οτι ορθως στειλατε επιστολη διαμαρτυριας στις δημοτικες αρχες, ομως μαζι με την επιστολη αυτη θα
    πρεπει να μεταβειτε στο πρωτο οικειο αστυνομικο τμημα και να επικαλεστειτε τα εξης.

    1. To προεδρικο διαταγμα 1180/81 συμφωνα με το οποιο
    οριζονται ανωτατα επιτρεπτα ορια θορυβου σε κατοικημενες περιοχες.


    ΠΡΟΕ∆ΡΙΚΟΝ ∆ΙΑΤΑΓΜΑ: Αριθ. 1180/81

    Το ανώτατον επιτρεπόµενον όριον θορύβου, εκπεµπόµενον εις το περιβάλλον υπό των
    εγκαταστάσεων, καθορίζεται ως τούτο αναφέρεται εις τον κατωτέρω παρατιθέµενον πίνακα,
    µετρούµενον επί του ορίου του ακινήτου επί του οποίου κείται η εγκατάστασις.


    ΠΙΝΑΞ 1
    Ανωτάτου Επιτρεποµένου Ορίου Θορύβου
    α/α Περιοχή Ανώτατον όριον θορύβου εις
    dBA

    1. Νοµοθετηµένοι Βιοµηχανικαί Περιοχαί.... 70 db

    2. Περιοχαί εις ας το επικρατέστερον στοιχείον είναι το
    βιοµηχανικόν.... 65db

    3. Περιοχαί εις ας επικρατεί εξ ίσου το βιοµηχανικόν και
    αστικόν στοιχείον.... 55db

    KAI.....

    4. Περιοχαί εις ας επικρατεί το ΑΣΤΙΚΟΝ στοιχείον ....50db


    κ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2. Την ΚΥΑ Δ10Β της 29/03/13
    που μιλα για ορους λειτουργιας καταστηματων κοντα σε παραλιες, μιας
    και οι πιο πολλοι απο αυτους εχουν αδειες αναψυκτηριων και υπαιθριων τυροπιταδικων....



    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

    ΘΕΜΑ: Τροποποίηση της υπ΄ αριθ. Δ10Β 1053970/1672 ΕΞ 2013/29-3-2013 Κοινής
    Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 801 Β΄) περί «Απευθείας παραχώρησης, με
    αντάλλαγμα, του δικαιώματος απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας, όχθης και
    παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών, στους Οργανισμούς
    Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) Α΄ Βαθμού» και κωδικοποίηση αυτής

    συμφωνα με τη παραπανω λοιπον....

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ η τοποθέτηση ηχητικών συστημάτων στο δημόσιο χώρο. Η
    παραγόμενη στάθμη θορύβου από μουσική ή σχετικές χρήσεις οφείλει να μην ξεπερνάει
    τα 50 ντεσιμπέλ σε οποιοδήποτε σημείο της παραχωρούμενης επιφάνειας



    3. Επισης μπορειτε να επικαλεστειτε την αποφαση του αντιεισαγγελεα του αρειου παγου
    κου δημητρη δασουλα συμφωνα με την οποια....

    Στο αυτόφωρο τα περιβαλλοντικά εγκλήματα, ζητά ο αντεισαγγελέας του ΑΠ

    Αθήνα 05/06/13

    Ανήμερα της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος, ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Δημήτρης Δασούλας ζητάει από τους συναδέλφους του σε όλη τη χώρα την πάταξη των περιβαλλοντικών εγκλημάτων με τη διαδικασία του αυτόφωρου, αλλά και την αφαίρεση αδειών λειτουργίας για τις περιπτώσεις ηχορύπανσης από κέντρα διασκέδασης, μπαρ, κλπ.

    Η τρίτη και τελευταία εγκύκλιος αφορά την ηχορύπανση που προκαλείται από τα κέντρα διασκέδασης, τα μπαρ, κλπ.

    Ο εισαγγελικός λειτουργός στην τρίτη αυτή εγκύκλιο αναφέρει ότι «η ηχορύπανση έχει σοβαρές επιπτώσεις στη γενική κατάσταση της υγείας του ανθρώπου και ιδιαίτερα στο νευρικό σύστημα, κυρίως δε στη σημερινή πολυτάραχη εποχή μας».

    Υπογραμμίζει ακόμη ο κ. Δασούλας, ότι για την ηχορύπανση υπάρχει σχετική υγειονομική διάταξη, η οποία προβλέπει για τους παραβάτες αυτόφωρη διαδικασία με προβλεπόμενες ποινές φυλάκισης έως ένα έτος και χρηματική ποινή τουλάχιστον 5.000 ευρώ.

    Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ


    κ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ
    OΛA AYTA EINAI ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ

    ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ.....


    Την ανοχη της αστυνομιας και του δημου βολου προκειμενου να λειτουργουν τα καφε μπαρ με ανοικτες πορτες και χαμηλη μουσικη ζητησαν χθες οι ιδιοκτητες των καταστηματων....
    Η ανοχη δεν δοθηκε και η αστυνομια που ειναι μονιμως κατηγορουμενη για προβληματικες μετρησεις ηχορυπανσης, ανακοινωσε μεσω του δοιηκητη του αστυνομικου τμηματος κ Μαρκογιαννακη, οτι μετα απο εντολη του εισαγγελεα του αρειου παγου , θα οδηγουνται στο αυτοφωρο οσοι ιδιοκτητες παραβαινουν το νομο.

    Και για υπερβαση ενος ντεσιμπελ με οριο τα 80 οι ιδιοκτητες των καταστηματων θα συλλαμβανονται.

    Σημειωνεται οτι χθες εγινε δεκαημερη ανακληση αδειας μουσικων οργανων σε ενα καφε

    η θεσσαλια on line
    3 ιουλιου 2013


    αυτα και καλη τυχη.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Ιανουαρίου 2014 στις 5:46 μ.μ.

    ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΚΩΠΗΛΑΤΕΣ...ΕΔΟΘΗΣΑΝ
    Εγω συμπληρωνω μονον
    εεεεε οοοοοπ
    εεεεεεοοοοοοοπ
    Δεν χρειαζεται αλλος σχολιασμος....
    ΕΛΥΘΗ ΤΟ ΘΕΜΑ τα ειπε ολα.
    Οπως ακριβως οι ομπρελλο απλωστρες...
    ΕΓΩ ΛΕΩ, οι πομπες στα μανταλακια
    τα μυαλα στα καγκελα..
    και η ψηφος ΜΑΥΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ/ΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ κ. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΑΔΙΚΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ(ΑΡΘΡΟ 259 ΤΟΥ ΠΚ).
    ''ΣΩΤΑΔΗΣ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Ιανουαρίου 2014 στις 9:01 π.μ.

    ΤΟ ΠΟΙΑ αδικηματα συντελουνται Ακριβως, ειναι δουλεια της δικαιοσυνης να τα βρει και να τα ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙ.
    Εκεινο που εγω βλεπω ειναι τα ΗΘΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ.Δεν ειμαι της αρχης οτι το νομιμο ειναι ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ.
    Δεν ειμαι νομικος να κρινω το νομιμο.
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΩ ΤΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΜΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ.Εγκληματικα ΑΝΗΘΙΚΟ.Δεν θεωρω τυχαιο, μια αρχη να ελεγχεται απο ολες τις ελεγκτικες υπηρεσιες του κρατους.Υπαρχει καπνος αρα υπαρχει και φωτια.Το μεγεθος της φωτιας θα το δουμε οταν σβυστει ,δυστυχως απο τα αποτελεσματα της.
    Το μεγεθος ομως της ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ, ειναι εμφανες,ΑΥΤΟ ΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΛΙΤΕΥΩ.Τα υπολοιπα, οι εισαγγελεις,ο ελεγκτης δημοσιας διοικησης οι αδιαφθοροι της αστυνομιας,το ΣΔΟΕ,η Περιφερεια,η Κτηματικη υπηρεσια ολοι αυτοι ασχολουνται με τον Δημο,εμενα περιμενανε?
    ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΝ την κανονιστικη ,οτι προκειται για δημαρχιακο δουλεμα.Υπαρχουν τα σχολια μουκαταγεγραμμενα.Τοτε μου επετεθησαν οτι ειμαι κακοπιστος.Σημερα αντεληφθησαν οτι δυστυχως ειχα δικιο.
    ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΟΙΟΝ ,ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. .Αυτο γιατι οι ενεργειες αλλαζουν και προσαρμοζονται με τις συνθηκες, ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΗ ,ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ.Ειναι γραμμενη με μελανι που δεν φαινεται, παρα μονον αν το εκθεσεις στο φως της αληθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Ιανουαρίου 2014 στις 3:36 μ.μ.

    Το φως αληθειας και της ηθικης .ειναι το φως που κανει ορατη , την σινικη μελανη, με την οποια γραφονται και διακρινονται τα εργα των αρχοντων,στις συνειδησεις των πολιτων.Αν δεν υπαρχει συνειδηση τοτε δεν γραφονται ουτε καταγραφονται ΠΟΥΘΕΝΑ.ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.Και επειδη τα γινομενα ουκ απογινονται, ψαχνουν εκ των αποτελεσματων ΤΩΝ ΓΙΝΟΜΕΝΩΝ τις αιτιες .Η αιτια ειναι μια .Η ηθικη υποσταση των αρχονταιων και των δημοτων που τους ψηφισαν. Και εκει δεν χωρανε λαθη,ουτε δεν ηξερα δεν εβλεπα,δεν γνωριζα,δεν φανταζομουνα.Ειναι δεν ΗΘΕΛΑ να ξερω,γιατι με βολευε.Εκλεινα τα ματια μου γιατι καπου απεβλεπα.Αυτο ειναι το ζητημα και τωρα.Ποσοι και ποιοι ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ να ξανα φερουν παρομοιας ηθικης υποστασης ατομα, να κουμανταρουν την πολη.ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ Η ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.Οι νεες επιλογες θα δειξουν τι ειναι ηθικο και τι ανηθικο για αυτη την κοινωνια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Ιανουαρίου 2014 στις 8:23 π.μ.

    ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΡΙΑ
    Αυτα τα κινηματα ,που ξερουν τους νομους και τις παραγραφους ,τοσο καλα που μας βομβαρδιζουν καθημερινα, τι σοι κινηματα ειναι?ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ..Για ποσους και ποιους κινηθηκαν?Πηγαν στην περιφερεια?Πηγαν στον εισαγγελεα?Πηγαν στο ΣΔΟΕ?Πηγαν στην Κτηματικη υπηρεσια?Πηγαν στην πολεοδομια?Πηγαν στο ΑΤ?
    που στην ευχη πηγαν και μας το κρυβουν?
    Το λοιπον, αφηστε τους νομους και τις παραγραφους, γιατι ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΞΕΡΕΤΕ εγω δεν τις ξερω,ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΙΝΗΜΑ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ,ειστε συνεργοι της αποκρυψης.συννενοχοι και συνεργατες.
    ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΣΑΣ, γιατι το μοιραιο ερωτημα που προκυπτει ειναι .
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ?Εγω ομιλω για ηθικη εσεις μιλατε για ΝΟΜΟΥΣ.Καταπατιουνται ΝΑΙ Η ΟΧΙ οι νομοι που μας μοστραρετε καθε τρεις και λιγο?Και εσεις σαν κινημα τι κανετε?Διαπιστωτικες πραξεις της παρανομιας?Αυτοδεν ειναι συγκαλυψη?Δεν ειναι συνεργεια?Δεν ειναι συν αυτουργια?
    Η λοιπον ολα ειναι νομιμα, οποτε δεν ξερετε τι λετε, η υπαρχει παρανομια και το κινημα την παρακολουθει αδιαφορα.Υπαρχει και μια τριτη εκδοχη.Να ειστε τοοοοοσο ανοητοι που να μην καταλαβαινετε οτι ετσι συνεργειτε.Εγω κλινω υπερ της τριτης αποψης.Η επιβεβαιωση της θεσης μου ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ, ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ, θα ερθει απο το ειδος της απαντησης.ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΧΥΔΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειλικρινα ειναι καποιες φορες που δεν σας καταλαβαινουμε....

      Εχουμε πει απο την αρχη οτι αποτελουμε μια ομαδα πολιτων
      που σκοπο εχουμε να ενημερωνουμε και ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ τους
      συμπολιτες μας για τα δικαιωματα τους.

      Σε αντιθεση με σας θεωρουμε οτι τα λαθη που κανουν οι τοπικοι συμβουλοι ειναι
      κυριως απο ελειψη ενημερωσης και πολιτικης διορατικοτητας. Σε αντιθεση με σας δεν θεωρουμε
      οτι ολοι οι τοπικοι συμβουλοι ειναι διαπλεκομενοι ουτε βεβαια λαμογια.

      Ποιος δημαρχος για παραδειγμα θελει ΚΕΛ στο δημο του , η χαμηλες πτησεις αεροσκαφων.
      Θα ηταν ανοητος και δεν θα ξαναεκλεγοταν ποτε.
      Αλλωστε η ιστορια μας δειχνει οτι πασχουμε απο δημαρχους αδιαβαστους και οχι απο προδοτες....
      Μεχρι και του κασιμη που του χουμε κανει απειρες φορες πολιτικη επιθεση , προδοτη και διαπλεκομενο δεν τον εχουμε πει ποτε.

      ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ...

      Δλδ εσεις και καποιοι αξιολογοι δημοτικοι συμβουλοι, δεν πρεπει να ξερετε οτι το οριο του μεσοσταθμικου θορυβου απο τα αεροσκαφη δεν πρεπει να ειναι πανω απο 70 db

      Δλδ εσεις και καποιοι αξιολογοι δημοτικοι συμβουλοι , δεν πρεπει να ξερετε οτι η ΕΥΔΑΠ εχει
      συνταξει ενα σωρο εκθεσεις με κυριοτερη αυτη του 1997 που μιλα για 8 κεντρα επεξεργασιας λυματων στην αν αττικη.

      Δλδ εσεις και καποιοι αξιολογοι δεν πρεπει να ξερετε οτι η σαρωνιδα και η παλληνη μπηκαν , ενω δεν ηταν στο σχεδιασμο της ευδαπ, προεκλογικα χαρη στη γυναικα του παγκαλου και του βοριδη.

      Δλδ εσεις και καποιοι αξιολογοι δημοτικοι συμβουλοι δεν πρεπει να ξερετε οτι υπαρχει νομος για το θορυβο απο υπαιθρια καταστηματα.

      ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΔΛΔ....

      Τις εκατο μηνυσεις του αλτιπαρμακη προς το αεροδρομιο για απαραδεκτα ορια θορυβου , οταν
      δεν ξεραμε ποια ειναι ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΚΤΑ...

      Τα διαμαντια του Κασιμη περι συνδεση με τη ψυταλεια οταν δεν υπαρχει ουτε ενα εγγραφο της ευδαπ που να το επιβεβαιωνει...

      Η μηπως οι κραυγες ολων αυτων που φωναζουν για τα σκυλομαγαζα , που δεν καταλαβαινουν οτι κραυγαζοντας δεν θα τα κλεισουν αλλα θα φερουν αλλα τοσα....?

      ΑΚΟΥΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ
      ΝΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...

      ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ.

      Αυτο θα ηταν απολυτως λογικο , αν και το εχουμε κανει και αυτο, αν ημασταν μονιμοι κατοικοι
      Αρτεμιδας.

      Τωρα να σηκωθει να φυγει ο συντοπιτης απο το παγκρατι -ειναι αυτος που στα χωνε ασχημα τη προηγουμενη- η εγω απο τη νικαια για να καταθεσουμε μηνυση για τα σκυλαδικα της αρτεμιδας ειναι λιγο προχωρημενο .

      Τωρα αυτα που γραφεις για χυδαιοτητα στην απαντηση μας , σου εχουμε ξαναπει οτι ο κοσμος
      εχει καταλαβει πλεον.

      αυτα

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Ιανουαρίου 2014 στις 10:39 μ.μ.

      Δεν μας καταλαβαινοτυν μπλογκιτες μου ουτε στην Νικαια ουτε στο Παγκρατι.!!!!!
      Εγω που σας γραφω απο την Μπογκοτα γιατι με καταλαβαινετε και σας καταλαβαινω?Γιατι τι Μπογκοτα τι Λουτσα...ιδια γευση.Τα διαμαντια του Κασιμη ΠΕΡΙ ΣΥΝΔΕΣ Η ΜΕ ΨΥΤ ΑΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ........(αντιγραφη απο το πονημα) δεν τα ειδατε?
      Απο την Νικαια της Κυανης ακτης ,θα ερθουν να βαλουν υποψηφιοτητα αν αναγκασθουν ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΤΟΥΣ.Τωρα εξηγηθηκαν ολα .....γαλλικα μιλανε....εμεις δεν τα καταλαβαμε.......ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ.......ΤΗΣ ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΑΣ.ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
      Αυτα και να προσεχετε.....ΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ....στο διαδικτυο....

      Διαγραφή
    3. Α, δεν μένεις στη Λούτσα ΚΠ; Εκ Γαλλίας ορμώμενος είσαι;Ε, πες το ντε, και λέω μα γιατί δεν τον καταλαβαίνω!
      Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα... Α ρε κατακαημένη Λούτσα, όλοι σε σένα ετυχαν!

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Ιανουαρίου 2014 στις 8:55 π.μ.

      Ειδες ωον οτι ολα χρειαζονται?Εκει που δεν εγραφε κανεις, ηρθε το στρουθιον καμηλα, δηλαδη η στρουθοκαμηλος με εγκεφαλο πτηνου και αντοχη καμηλας ,εκρυψε το κεφαλι στην αμμο της Γαλλιας και το σωμα φαινεται μεχρι την Λουτσα....
      Μα καλα .δεν κοιταζει ποτε πισω ,τι εχει γραψει στο παρελθον η τα γραφει ο μιστερ Χαιντ και δεν τα θυμαται ο δρ Τζεκυλ?Η εχουμε τριπλη σχαση?Το τελευταιο ειναι εξαιρετικα σπανιο ,θελει ειδικη αναλυση.πω πω τι περιστατικο..........

      Διαγραφή
    5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Ιανουαρίου 2014 στις 10:27 π.μ.

      Αλοιμονο στον γαιδαρο
      που ανθρωπου θελει γνωση
      και που θαρρει πως εχει την
      και λαθρα θα βιωσει
      για ανθρωπος θε να περνα
      ασχετως αν γκαριζει
      και την μαιμου που ξυνεται
      αυτος την ξεψειριζει
      και πανω στο ξεψειρισμα
      αρχιζει να γκαριζει
      τρομαζει μεχρι και η μαιμου
      και τονε σιχτηριζει,
      εεεειπαμε κυρ Μενιο μου
      την ψειρα να μας βγαλεις
      δεν ειπαμε ρεντικολο
      με γκαρισμα να κανεις.
      Ηχος πλαγιος δευτερος λουτσαιικος......

      Διαγραφή
    6. Επειδή σου αρεσουν τα ποιήματα φιλε Αριστογείτονα εγραψα ενα για σενα:

      Δωρο σου στελνω φιλε μου
      τωρα που φυγε ο χρονος
      πέντε ψ@λες αραπικες
      να γ@μουν συγχρόνως!!

      Διαγραφή
    7. μας ειπες.....

      νυκτομαγαζατορες - ΕΠΕΣΕΣ ΕΞΩ

      μας εΙπες....

      τσιρακια του δημου -ΕΠΕΣΕΣ ΕΞΩ

      μας ειπες....

      αγραμματους - ΕΠΕΣΕΣ ΕΞΩ

      μας ειπες....

      μπαρμουνια και συμβουλους της αντιπ - ΕΠΕΣΕΣ ΕΞΩ

      τωρα αρχιζεις και τα ποιηματα

      ΡΕ ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ

      ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

      Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ

      Κ.Π.


      Διαγραφή
  9. Οι κάτοικοι του Αγίου Νικολάου τόσο καιρό παλεύουν μόνοι τους για την αποκατάσταση της νομιμότητας στην περιοχή τους. Τώρα που είναι προεκλογική περίοδος όλα τα κόμματα, τα αποκόμματα κλπ φορείς της διαφθοράς είναι προφανές ότι θα εμφανιστούν ως σωτήρες για να καπελώσουν και να καπηλευτούν τον αγώνα τους.
    Να δείτε ότι θα αναλάβει δράσεις η επιτροπή περιβάλλοντος και ο δήμαρχος θα κάνει βόλτα να αφουγκραστεί το λαό και τα πουλάκια θα κελαηδούν χαρούμενα.
    Αλλά θα πρέπει επίσης να απαντήσουν στην επιστολή του "Αγίου Νικολάου" γιατί "ο συνήγορος του πολίτη" περιμένει παρέα με την "εισαγγελία" και τότε να δούμε τί θα πούνε
    Ο Μάϊος είναι πολύ κοντά και ας σκεφτούμε λίγο πριν την κάλπη ώστε τον Ιούνιο να μη γεμίσει ο τόπος κοψοχέρηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκτός από άσχετος Κ.Π. είσαι και εντελώς ανημέρωτος και αδιάβαστος. Μάθε λοιπόν ότι, έγγραφα της ΕΥΔΑΠ για την Ψυττάλεια υπάρχουν, ένα του 2012 , του Γεν.Δ/ντου λειτουργίας των εγκαταστάσεων και δικτύων,κ. Στεφ. Γεωργιάδη ,που βεβαιώνει ότι η Ψυττάλεια δύναται και επιβάλλεται να δεχθεί τα λύματα και της Ανατολικής Αττικής και άλλο του 2013, του Γιαν. Πάσσιου Γεν. Δ/του ανάπτυξης και παραγωγής έργων, που αναφέρει ότι, η σύνδεση των δύο δήμων , Σπάτων-Αρτέμιδος και Ραφήνας-Πικερμίου, με την Ψυττάλεια, θα κοστίσει 30 εκατομμύρια ευρώ. Τι μας λες λοιπόν μπούρδες, ότι δεν υπάρχουν έγγραφα; ΄Αντε, κόφτο, ΠΑΠΑΓΑΛΕ .....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παπαγαλοι VS ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ .....

      Οταν μας προκαλουνε γενικα γουσταρουμε......

      αραγε ποιος ειναι το παπαγαλακι εμεις η εσυ...

      Α. αναφερεσαι σε εγγραφο του γεωργιαδη σωστα;;;

      από το εμπιστευτικό έγγραφο του κ. Στέφανου Γεωργιάδη, Γενικού Διευθυντή της Διεύθυνσης Δικτύων και Εγκαταστάσεων της ΕΥΔΑΠ (αρ.πρωτ.1927/01-12-2011), το οποίο εγκρίνεται από το κ. Μπάρδη Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ και διαβιβάζεται στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Βορίδη.

      προκυπτει οτι....

      «Η Ψυτάλλεια καθημερινά διαχειρίζεται με απόλυτη επιτυχία 700.000 m3/ ημέρα λυμάτων και έχει δυνατότητα 1.200.000 m3/ ημέρα .Η Ψυττάλεια μελλοντικά, ούτως ή άλλως, μετά και την κατασκευή του νέου ΚΕΛ Θριασίου, δεν προβλέπεται να αξιοποιηθεί περαιτέρω πλην ίσως της περιπτώσεως ένταξης στο χώρο ευθύνης της νέων περιοχών , αυτών της Ανατολικής Αττικής"

      σωστα;;;;;;

      ΠΑΡΑΤΗΤΡΗΣΗ 1η

      Ποτε εχουμε πει εμεις για προβλημα χωριτηκοτητας του κελψ;;;
      ΠΟΤΕ , αντιθετα λεμε οτι η λυση ψυταλεια μπορει να ειναι μη ηθικη αλλα γενικα ΧΩΡΑΕΙ....

      Παρατηρηση 2η

      Απο το παραπανω εγγραφο βλεπεις κανενα συγκεκριμενο σχεδιασμο της ευδαπ για τ ην αρτεμιδα γιατι
      εμεις δεν βλεπουμε....

      ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....

      αναφερεσαι ως λαγος σε εγγραφο του πασσιου . Το εγγραφο αυτο το χουμε
      και εμεις και το εχουμε διαβασει παραπανω απο μια φορα , ενω εσυ αντιθετα μονο
      μια. Συμφωνα λοιπον με τον πασσιο

      εγγραφο
      3924/22.3.2013 της ΕΥΔΑΠ
      θεμα : εναλλακτικη προταση διοχετευσης των λυμματων των περιοχων ραδηνας πικερμιου αρτεμιδας προς το κελψ

      Συμφωνα με το παραπανω εγγραφο το οποιο εσεις αποκαλειστε ( για αυτο σας λεμε ουτε αντιπολιτευση
      δεν ξερετε να κανετε...)

      1. υφιστανται θεματα ασφαλειας στη λειτουργια της αλυσιδας των αντλιοστασιων λογω του μεγαλου μηκους της και των αριθμων εν σειρα 14 ανλιοτικων συγκροτηματων....

      2. Δεν υπαρχει ωριμοτητα στον εναλλακτικο σχεδιασμο, οποτε δεν υφιστανται χρονικο περιθωριο ωριμανσης και ενταξης των εργων για συγχρηματοδοτηση απο την εε...

      ειναι τοσο υπουλοι δε οι συμβουλατορες σας που αντιστοιχα χαρτια τα
      κρυβουν επιμελως....

      ετσι λοιπον συμφωνα με την

      ευδαπ 397618/21.02.2012

      Την εξεταση του ζητηματος της αποχετευσης των περιοχων του δημου παλληνης καθως και την περιοχη φουρεζι του δημου παιανιας οι κατοικοι των οποιων ειναι δυνατον να εξυπηρετηθουν σε συντομο χρονικο διαστημα......μπλα μπλα μπλα., ουτως ωστε στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ κελ σπατων ραφηνας θα συμπεριληφθουν οι περιοχες των οτα σπατων αρτεμιδας και πικερμιου ραφηνας....

      ο προεδρος του δοιηκ. συμβουλιου της ευδαπ
      θεμιστοκλης λεκκας

      το ποιος ειναι παπαγαλος νομιζουμε οτι οι συνδημοτες καταλαβαν

      κ.π.


      Διαγραφή
    2. TI AΓΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ;;; ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΠΑΤΩΝ -ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΜΙΛΑΣ;; ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ,ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΜΑΙΑ , ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ , ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΑΙΩΝ ;;;; ΤΙ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΠΟΤΕ ,ΓΙΑ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ;;; ΚΥΡΙΕ...
      Κ.Π , ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ..;;;;;;ΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΥΜΑΤΑ ; ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΡΑΣΙΜΟ (ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ) ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ...!!!!
      ΠΟΣΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ "ΓΑΡΓΑΡΑ" , ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΑΓΩΓΟ ΛΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ,(ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, ΚΟΡΩΠΙ ΣΤΗΝ ΧΑΜΟΛΙΑ) ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΟ ΚΟΛΠΟ....ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΚΙ ΑΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΑ ΛΥΜΑΤΑ ,ΓΙΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ, ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ.!!! ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ (ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΑ), ΒΛΕΠΟΥΝ ΛΙΠΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΓΑ ,ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ...ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ....

      Διαγραφή
    3. μαλλον τα μπερδεψατε . Ολα αυτα που γραφουμε κατα της
      λυσης ψυταλειας ειναι ακριβως για να μη παρουμε και τριτο αγωγο- οπως λετε -...

      θεωρουμε οτι η λυση της ψυταλειας ειναι εξαιρετικα αδυναμη και υπαρχει σοβαρος κινδυνος
      αν δεν βρουμε εναλλακτικη να φορτωθουμε ΚΕΛ στα ορια του δημου μας.

      Εχουμε επισημανει οτι μια ορθη εναλλακτικη θα ηταν η συνδεση μας με το κελ μαρκοπουλου.
      Αλλα αυτα δεν τα αποφασιζουμε εμεις αλλα εσεις, που τωρα οπως και στο αεροδρομιο σηκωσατε τη σημαια της επαναστασης κατα του αεροδρομομιου με ενα μεγαλο ΟΧΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΚΑΜΠΟ....

      Τα αποτελεσματα γνωστα... διαδρομος 800 μετρα απο τη νεαπολη ...

      Τωρα αυτα που λετε σε μας για το εθνικο τερατουργημα ,Ελ βενιζελος , πειτε τα σε αλλους
      αρκει να διαβασετε τι γραφουμε παραπανω .

      ευχαριστουμε
      κ.π.

      Διαγραφή
    4. Το ότι είσαι άσχετος σου το επισήμανε παραπάνω άλλος μπλογκίτης. Είσαι όμως και αγράμματος. Σου το έχει επισημάνει κατά καιρούς, έτερος μπλογκίτης. Επομένως, πως μπορείς να διαβάζεις, να ερμηνεύεις και να καταλαβαίνεις την σημασία των εγγράφων, όταν πιο πάνω, απαντώντας στον Δημότη του γράφεις, " Συμφωνα με το παραπανω εγγραφο το οποιο εσεις αποκαλειστε.(......", επικαλείστε είναι το σωστό, αποκαλειστε σημαίνει άλλο πράγμα απ΄αυτό που θέλεις να πεις, άλλ΄αντ΄άλλων δηλαδή και θέλεις να διαφωτίσεις και τους πολίτες ! Πες μας λοιπόν και ποιός είσαι, να σε ψηφίσουμε Δήμαρχο για να μας σώσεις. Γιατί μας κρατάς σε αγωνία ; Σε ότι αφορά δε την Ψυττάλεια, πήγαινε να ρωτήσεις αυτούς που την υποστηρίζουν, σε Ραφήνα και Σπάτα, για να ενημερωθείς. Εγώ τους έχω ακούσει.

      Διαγραφή
    5. ελα απο ολα αυτα που γραψαμε το αποκαλειστε που μας εφυγε σε μαρανε
      κ.π.

      Διαγραφή
  11. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Ιανουαρίου 2014 στις 9:41 π.μ.

    Βρε μπλογκιτες ,δεν ειναι εξαιρετικα περιεργο σε μια καταγγελλια που καταγγελλει τα Σοδομα και τα Γομορρα , να εχουμε μονον σχολια τυπου οδηγιες χρησης?Τι στην ευχη κασετοφωνο αγορασαμε και το μονο που μας λενε ,ειναι πως θα το λειτουργησουμε?Αυτοι που το εστειλαν δεν το υποστηριζουν?Αφησαν το απιδι εξω απο τον σακκο, να χοροπηδαει μονο του?Εγω ξερω οτι το ποσα απιδια πιανει ο σακκος φαινεται απο το μεγεθος και το βαρος του σακκου.Εγω οτι ειχα να πω το ειπα στις 12 Ιανουαριου.
    Εσεις τι λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα
    το πλήρες κείμενο της επιστολής - καταγγελίας είναι αναρτημένο στο blog του συλλόγου "γιος Νικόλαος" στη διεύθυνση
    http://agiosnicolaosartemidos.blogspot.gr/
    Δυστυχώς όπως πάντα κάποιοι προσπαθούν μόνιμα να αποπροσανατολίσουν το διάλογο και να βγάλουν μέσα απο το blog την τρικυμία που βασιλεύει στο κρανίο τους.
    Αγαπητοί συμπλογκίτες ο "Άγιος Νικόλαος" ζήτησε και περιμένει την απάντηση της δημοτικής αρχής.
    Ας ασχοληθούμε με τα προβλήματα του της πόλης μας, τη βρώμα που πνίγει όλες τις γειτονιές, την ανυπαρξία των δημοτικών υπηρεσιών, την ανικανότητα των δημοτικών μας αρχόντων, τη μιζέρια της πόλης μας και ας δώσουμε όλοι, από όπου και όπως μπορούμε, τον αγώνα τον αγαθό για ένα καλύτερο αύριο.
    Φτάνουν οι κραυγές και οι ανοησίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Ιανουαρίου 2014 στις 4:27 μ.μ.

    Ειμαι απο αυτους που ΤΡΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ,ξεχεριαστηκα να γραφω για τον Αγ.Νικολαο.ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΟΥΡΕΙ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ οι λαμογιαρηδες ,και παρ ολο που μενω ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ,εχω ενωσει την φωνη μου για το Γκοθαμ σιτυ της Ανατολικης Αττικης.Το τι εγινε στον Αγ. Νικολαο τα τελευταια 10 χρονια,το βλεπει ο οισδηποτε ειχε περασει παλαιοτερα απο εκει.Το θεμα ειναι οτι οι κατοικοι το επετρεψαν με την μικρη τους αντιδραση, σχετικα με το οργιο της ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ. Δεν αντεδρασαν ουτε ΕΓΚΑΙΡΑ ουτε ΕΝΤΟΝΑ.Αποτελεσμα?ΞΕΣΑΛΩΣΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ.Μπορει και να φοβουνται την τοπικη μαφια που εχει ποδια μακρια ,που φθανουν σε πολιτικα αποκομματα και υπηρεσιες.Ομως φιλοι,αν δεν ρισκαρεις δεν κανεις τιποτα,Συνεχως θα υποχωρεις.Ειναι κατι σαν τον εκβιαστη,Αν δεχτεις μια φορα τον εκβιασμο ,την εκατσες, δεν γλυτωνεις ποτε. Εγιναν συναντησεις αβροφροσυνης με αντιδημαρχαιους,επιτοπιες ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ,διαπραγματευσεις,κανονιστικες κλπ κλπ κλπ και ο καιρος περνουσε.Χρονο κερδιζαν αυτοι και ΧΡΗΜΑ ΧΟΝΤΡΟ ,και αφορολογητο. Δεν εδωσαν αποδειξη στην ξαπλωστρα,δεν πληρωσαν δημοτικα τελη,επεκτεινονταν ασυστολα,ξεκουφαιναν ασυστολα ,εκαναν παρανομες κατασκευες σε ΖΩΝΗ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ....εεεεεεΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ?Δηλαδη βρε φιλοι τι πιστευατε?Οτι θα δωσουν τον λογο τους?Απο τοτε φωναζα και εγραφα ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.Αντι να τους γυρισετε την πλατη ,τους παρακαλουσατε μην μας κανονισετε τελειως .....ελατε να τα βρουμε.Ε λοιπον με τον λυκο δεν τα βρισκεις,Απλως, οταν φαει ολα τα προβατα θα φαει και εσενα.ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ. ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ .Και το χειροτερο δεν ειναι λυκος στα προβατα,.ΕΙΝΑΙ ΛΥΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.Και αν δεν πεσουν και οι γειτονες να βοηθησουν, σας εφαγε ο Λυκος και εχει και αδεια τριετους διαρκειας οποτε σε τρια χρονια σας εχει φαει ολους.Αντε γειτονοι σηκωθειτε να βοηθησετε τον γειτονα σας που απο την δικη του αδιαφορια ,ο λυκος μπηκε ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΕΓΩ ΕΔΩ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ.Και η μαυρομυτα μου δεν κανει πισω,οπως δεν εκανε στην εξεδρα (παει τον κλεισαμε αυτον) αντε και πιο περα.....ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ οτι και να γραψετε οτι και να πειτε μεχρι τις ΕΚΛΟΓΕΣ.Εδω θα ειμαι να σας θυμιζω οτι ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ, παρακολουθώ τα γραπτά σου εδώ και μήνες. Κάποιες φορές συμφωνώ, άλλες τα θεωρώ υπερβολικά και, να με συγχωρείς, λίγο εξυπνακίστικα. Δεν ξέρω πόσο έχεις αναμειχθεί στα κοινά, πέρα από τη συμμετοχή σου στο blog, αλλά σε πληροφορώ ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεκινάς ένα σύλλογο απαξιωμένο από το μηδέν και να καταφέρνεις σε δυόμιση χρόνια να ακούγεται ότι "κάτι κάνουν αυτοί". Ο Σύλλογός μας, αφού εξάντλησε κάθε προσπάθεια απέναντι στη Δημοτική Αρχή ( γιατί δεν το βλέπεις σαν απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε επόμενη ενέργεια, σαν δείγμα αξιοπιστίας από μέρους μας ;) προχώρησε παραπέρα. Οι πρωτοβουλίες του Συλλόγου, με τη στήριξη ΠΙΑ των κατοίκων στην περιοχή μας, δεν έχουν περάσει απαρατήρητες, τουλάχιστον από κείνους που αποφασίζουν για τις τύχες μας και την ποιότητα στη ζωή μας.
    Οι παρατηρήσεις του πρώτου σχολιαστή μας είναι γνωστές, αλλά για να ισχύσουν χρειάζεται να δημιουργήσουμε και τις προϋποθέσεις.
    Όπως και να 'χει όμως θα υπάρχει συνέχεια συντονισμένη από μας. Ελπίζουμε να σε βρούμε κοντά μας στις προσπάθειές μας να ανατραπεί η κατάσταση αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Ιανουαρίου 2014 στις 9:12 π.μ.

      Αν συμφωνουσαμε ΔΕΝ θα ειχαμε και διαφορετικο τροπο προσεγγισης.Εγω στεκομαι σε εκεινο το ΠΙΑ που γραψατε .Αυτο τα λεει ολα.ΑΝΤΕ ΠΙΑ ,αυτο φωναζω τρια χρονια.Αν το καταφερατε ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ μπραβο σας.Εγω δηλωσα επανειλημμενα την θεση μου ,απεναντι στην ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΑΙΩΝ.ΕΣΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ, ΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ.Εγω διεκδικω το ΗΘΙΚΟ και εχει μεγαλη διαφορα.Δεν κανεις πολιτικη με το ηθικο δυστυχως, κανεις με το νομιμο.Εχω μεγαλη πειρα με τα κοινα ετσι που να ξερω αυτες τις διαφορες.Εγω λοιπον υποστηριζω το ηθικο ,το ψαχνω και το αναδεικνυω,Αν αυτο ταυτιζεται με το νομιμο ακομα καλυτερα, αν δεν ταυτιζεται,εγω ειμαι απο την αλλη.Οφειλω να ομολογησω οτι το κειμενο σας,εχει τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ και θελει τολμη να τα διατυπωσετε επωνυμως.Συνεχιστε λοιπον και μην εμπιστευεσθε ατομα χωρις ηθικη υποσταση.

      Διαγραφή
  15. αμ δεν ειναι γνωστες, πως ειναι γνωστες αφου τωρα
    ψηφιστηκαν....

    Τα μονα που ειναι γνωστα ειναι τα κατωθι:

    1. ΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ....

    2. ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΤΟ 100

    3. ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜ ΑΡΧΗΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ....

    χρειαζονται προυποθεσεις ... τι προυποθεσεις χρειαζονται ενα καλο δικηγορο
    θελετε και οσους παρανομουν να τους κλεισετε...

    ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΤΟ ΤΡΕΛΟ

    ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΑΣ

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΩ ΕΣΥ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ. ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ !!!!!

      Διαγραφή
  16. Ρε Κ.Π. παντογνώστη, ειδικέ, τι 14 αντλιοστάσια μας λες ότι χρειάζονται. Διάβασε την μελέτη της ΕΥΔΑΠ για τον Σαρωνικό, να δεις πόσα αντλιοστάσια μεσολαβούν, από Σαρωνικό μέχρι Ψυττάλεια. Μεσολαβούν 45 και ολογράφως για να το καταλάβεις καλά,( σαράντα πέντε ).΄Ολο μπούρδες μας αραδιάζεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπουρδες λες εσυ μαλλον....
      γιατι δεν λες στο κοσμο οτι η μελετη της ευδαπ μιλαγε εξαρχης για κελ στη γερακινα

      μπουρδες λες εσυ μαλλον ...
      γιατι αν και εχει η υπογραφει η συνδεση με τη ψυταλεια , οι πειραιωτες ακομα τους τρεχουν...

      μπουρδες λες εσυ μαλλον...
      Γιατι αν και η ευδαπ πιεζε για κελ στη γερακινα αυτοι ειχαν δημαρχο τη γυναικα του παγκαλου.

      Μηπως εχει παρει καμια τετοια γυναικα ο δημαρχος σου και δεν το ξερουμε...

      κ.π.

      Διαγραφή
  17. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Ιανουαρίου 2014 στις 8:42 π.μ.

    Παιδες μην το κουραζετε.Ηθελε να κανει μπαχαλο και το καταφερε.Γιατι ο ΣΥΝΤΟΠΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ ,(SIC) χωνεται οπου υπαρχει ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΜΑ και πεταει μελανι.Μια λυση υπαρχει.Αγνοηστε τον.Ψαρευει αποψεις.Γιατι νομιζετε οι ανακριτες ρωτανε τα ιδια και τα ιδια συνεχως?Γιατι η αληθεια ειναι μια.Αν λες ψεμματα καπου θα πεσεις σε αντιφασεις.Ποτε θα μενεις εδω ποτε αλλου ,ποτε θα υποστηριζεις αυτο, ποτε το αλλο ,ετσι δικαιολογουνται οι ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ.Τα δεν με καταλαβατε ,τα διευκρινιζω και ολες οι στριφογυριστες κωλοτουμπες,Εκτος και αν εχουμε σχιζοειδη προσωπικοτητα οποτε καθε φορα μιλαει αλλη .Διαλεγετε και παιρνετε .Η ψεμματα συνεχως ,η σχιζοφρενεια.Και στις δυο περιπτωσεις χασιμο χρονου ειναι.Εκτος αν εισαι ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ και θελεις να ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ.Αυτο ομως, ειναι δουλεια αλλουνουκαι ξερει να την κανει, οταν και οποτε χρειασθει.Αν παλι ειναι δουλεια γιατρου, εεεε και αυτος ξερει να βγαλει και διαγνωση και θεραπεια.
    Εμεις καταλαβαμε ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ θελει αλλες ειδικοτητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ , ΠΟΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΤΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ;;;ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ..ΑΛΛΑΛΟΥΜ ΓΕΝΙΚΩΣ... ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΛΑΧΕΙ;;;;ΑΡΚΕΙ ΟΙ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ..; ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ (ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ) ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ ....

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Ιανουαρίου 2014 στις 9:32 μ.μ.

      ΒΡΕ ΜΛΟΓΚΙΤΗ ,οτι ειναι ανοητο, το εχουμε καταλαβει.Αλλα χαθηκε να βαλει αλλο προαστειο?Αν εχει σχεση, η ειναι εντελως βλαξ, η ως κουτοπονηρο, παει να κρεμασει αλλον.Το εχει ξανα κανει, να αφησει να εννοηθει, η και να γραψει ο ιδιος,ως ανωνυμος, ωστε να τα ριξει σε αλλον.ΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ τι την ηθελε?Η μεγαλη μου απορια ειναι ποτε θα το σκασει για την ψηφο.Γιατι δεν ψηφιζεις ανωνυμους.ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ.....ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ.....ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.αρα περιμενω .Τωρα φτιαχνει θεσεις, κανει λοιπον ατυπη δημοσκοπηση.στο μπλογκ.ΒΕΒΑΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΑΓΡΙΟ ΠΡΟΓΚΗΓΜΑ .....εξ ου οι κωλοτουμπες.

      Διαγραφή
  18. Ο ΚΠ εκτός από αγράμματος, άσχετος και με σοβαρό πρόβλημα καταννόησης, καταντάει επικύνδινος για την κοινωνία των Σπάτων και της Λούτσας, γιατί παραπληροφορεί τον κόσμο με ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ. ΚΠ είσαι για ζουρλομανδύα, φαντάζομαι αν δεν σε πάρει κανείς στις επομενες εκλογές πως θα απογίνεις. Δεν σε λυπάμαι ιδιαίτερα, γιατί μυρίστηκες και εσύ λίπος... Αλλά δεν θα σου περάσει, όσο υπάρχουν δυναμικά άτομα στο δήμο, θα τρως μόνο χώμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. *κατανόηση
    *μα την τσαντηλα μου! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η τσατσα του τρελου...χαχαχα

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. KΠ, δεν θα πέσω στο θλιβερό σου επίπεδο να σου απαντήσω σε αυτο. ασε τον τρελό στην τρέλα του....

      Διαγραφή
  20. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Ιανουαρίου 2014 στις 5:58 μ.μ.

    Mην τσαντιζεσαι ωον και μην νομιζεις οτι δεν ξερουμε οτι ξερεις ορθογραφια.Λαθη ορθογραφικα κανουμε ολοι.ΟΜΩΣ ΔΟΜΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΒΑΘΥΤΑΤΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗΣ,κανουν λιγοι εδω μεσα.Ειναι δε τοσο αγραμματοι που δεν ειναι σε θεση να διακρινουν το εκ παραδρομης λαθος, απο την αγνοια των γλωσσικων μηχανισμων.Θ α σου πω κατι παραφραζοντας τον Τολστοι.Ολοι οσοι ξερουν την γλωσσα μοιαζουν μεταξυ τους γιατι την χρησιμοποιουν με εναν τροπο,ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ.Ετσι τους ταυτοποιεις.Αλλος δεν ξερει τα ε και τα αι των ρηματων αλλος τα η και τα οι των ουσιαστικων.Στατιστικα ειναι απιθανο δυο αγραμματοι να κανουν τα ιδια λαθη.Ετσι τους ανακαλυπτω οταν γραφουν ως ανωνυμος.Επισης αλλος τροπος.Τα σημεια στιξης,σημα κατατεθεν που και ποσα βαζει καποιος.Πολλες φορες σε προδιδει το χερι σου, στα θαυμαστικα ας πουμε....Αλλος βαζει ενα αλλος τεσσερα.Επισης στο αν ειναι αρρεν η θηλυ ,του ξεφευγει καπου μια καταληξη και τον τσιμπας.ΠΧ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ Ο ΚΠ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΗΤΑ?Αυτα ειναι λιγα απο τα κολπα της φωτογραφιας.Εχει παρα πολλα ακομα.Βλεπεις λοιπον οτι δεν ειναι ευκολο να εξαπατας, ΕΙΜΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.Οτι ακριβως ,κανει η στρουθοκαμηλος.Κρυβει μονον το κεφαλι και νομιζει οτι κρυφτηκε.ΕΝΤΕΛΩΣ ΧΑΖΟ ΣΤΡΟΥΘΙΟ.ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΤΟΥ ΑΝ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΒΛΕΠΕΙΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Η ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΦΥΛΑΧΘΕΙΣ.Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με τους χαζους ανθρωπους.Η ΒΛΑΚΕΙΑ ειναι εξαιρετικα επικινδυνη, ΚΑΘΟΤΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ.
    ΤΟ ΠΕΡΙ ΟΥ ΣΤΡΟΥΘΙΟ ,ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΕΚΧΥΛΙΖΟΥΣΑΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΖΙ. ΜΕΙΓΜΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Αριστογείτωνα, αλλά σήμερα το πρωί μου την έδωσε η επιμονή του, κοινώς τον βαρέθηκα!! Για την ορθογραφία, είμαι της παλιάς σχολής με μολύβι, και στυλό, στο κομπιούτερ κάνω πολλά λάθη, που γραπτώς δεν κάνω! Χαχα! Επίσης μου είναι αδύνατον να διαβάσω ηλεκτρονικό βιβλίο, έχω μάθει στα χάρτινα!

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Ιανουαρίου 2014 στις 9:15 μ.μ.

      Εγω να δεις.....τρια χρονια τα βαζει μαζι μου.Η αληθεια ειναι οτι και εγω δεν τον αφηνω,σε χλωρο κλαρι, ομως το παρατσουκλι μου ηταν ελεφαντας.ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?Οσο για το πληκτρολογιο εεεεεε εμεις δεν γεννηθηκαμε με το χερι πληκτρολογιο, οπως τα σημερινα παιδια.Εχει εξαφανισθει για κανενα 15 νθημερο maximum ,μετα ομως ερχεται η κυκλικοτητα της παθησης και τσουπ παλι εδω.....Δεν ειναι απιστευτο ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ?Ο ΤΑΜΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.Ασε που ειναι και προδευτικο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.Αντε παμε παρακατω,εδωσε θεμα ,γιατι απο πιτα σε πιτα πανε οι αναρτησεις.

      Διαγραφή
  21. χε χε εχετε μεγαλη πλακα φιλοι μπλογκερς...

    αλλα οχι απλα δε πτοουμαστε αλλα χαιρομαστε διπλα

    ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ....

    Α. σε οτι λετε αυτοδιαψευδεσθε..

    - μας αποκαλειτε τσαντηλα , δεν πατε να ρωτησετε το τσαντηλα αν μας ξερει...
    Σας εχουμε προκαλεσει να δωσετε τα mail και τις διευθυνσεις μας αλλα κανετε τις κοτες....

    - Μας αποκαλειτε αγραμματους. Αλλα θα θελαμε να ξεραμε ποσοι αγραματοι θα σας κατεβαζαν
    ολοκληρα κατεβατα με νομους και την σχετικη επεξηγηση τους...?.

    - Μας αποκαλειτε μπραβους της νυκτας αλλα ποσοι αραγε απο αυτους τους μπραβους θα παρουσιαζαν νομοθεσιες για το περιορισμο της ηχορυπανσης απο παραλιακα κεντρα.. ?

    - Μας εχετε αποκαλεσει και τσιρακια του δημαρχου. Αλλα θυμιστε μας ποσα τσιρακια του δημαρχου
    θα τον αποκαλουσαν συμβολο της μετριοτητας ..?

    - Μας εχετε αποκαλεσει μεχρι και εργολαβους. Αλλα πειτε μας ποιος μεγαλοεργολαβος θα επεμενε
    τοσο πολυ για τη μεταφορα των λυματων σε κελ που ειναι ηδη κατασκευασμενο (μαρκοπουλο)...?

    ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ
    ΟΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΕΙΛΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ

    Β. ΔΙΠΛΟΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ.....

    - εχουμε λυσσαξει να λεμε τρια χρονια οτι το αεροδρομιο ειναι λαθος κατασκευασμενο,
    και οτι η αρτεμιδα βιαζεται καθημερινα απο ανεπιτρεπτα επιπεδα θορυβου.

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - ΕΥΘΕΙΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ (ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ) ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ. ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ

    - Γραφαμε και ξανα γραφαμε για νομους που σχετιζονται με τις ξαπλωστρες και τα τραπεζακια

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Οι ξαπλωστρες μαζευτηκαν για τρεις ημερες. Λιγες δεν λεμε αλλα οταν εχεις να κανεις με παραλιακες καφετεριες ειναι ενα πρωτο βημα...


    - παρουσιαζουμε κατα καιρους αρθρα για την ηχορυπανση των παραλιακων κεντρων.

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

    εχεις σαφως βελτιωθει η κατασταση. Να γινει ακομα καλυτερη θελει χρονο.

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΝ
    ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ...

    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΛΥΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΘΕ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ
    ΣΤΟΧΑΣΤΗ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑ - IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ- ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΚΕΙ , ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Ιανουαρίου 2014 στις 5:35 μ.μ.

      Το προβλημα ειναι οτι σας διαβαζουμε,τροπος του λεγειν αν διαβαζονται αυτα τα γραπτα ,και οσοι δεν εχουν καμμια σχεση με συμβουλους.Αυτοι τι φταινε?Πες τα παιδακι μου εκει μεσα, να εκτονωθεις.και ασε μας εμας τα ραδικια.Τι ασχολεισαι με ησσονος σημασιας πραγματα?Εσυ εισαι πλασμενος για μεγαλα τι ξοδευεσαι αδικα ?ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΡΑ.,ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΚΟΙΝΟ ,τι χανεσαι εδω?Πηγαινε στο Παγκρατι εκει που εμενε ο Χατζηδακης να τους φωτισεις.Αντε πηγαινε και στην Νικαια ,ο Λαγος μπηκε μεσα,ΕΜΕΙΝΕ ΚΕΝΗ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗ. Αντε στην ευχη και μην μας γραφεις, γιατι θα σε γραψουμε ολοι μαζι και θα στεναχωρηθεις και εσυ και οι αναρτησιες.Οντως δεν εχουμε να δωσουμε τιποτα.ΔΩΚΑΜΕΝ ΔΩΚΑΜΕΝ.Αντε να σου δωσουν αλλου.Ειδες τι ευγενικα και τι πατρικα σου γραφω? Μην ξοδευεσαι,ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ.μονος σου το ειπες,οτι δεν εισαι για εδω.Καντο πραξη. να σε φωτισει ο μεγαλοδυναμος να αναδειχτεις ΑΛΛΟΥ.

      Διαγραφή
    2. Βρε ΚΠ, δεν μας παρατάς; Στην αρχή έγραφες ανορθόγραφα της φρίκης, μετά έβαλες τον ορθογράφο για να μη γίνεσαι ρεζίλι, αλλά σου ξεφεύγουν πάλι κάτι απίστευτα. Στην αρχή μας έλεγες να συχνάζουμε οικογενειακώς(!!!) στα νυχτερινά ...μπουζουκοσκυλάδικα για να ξεδίνουμε, μετά το γύρισες και μας λες τα ίδια που λένε και οι αλήτες που κερδοσκοπούν στην παραλία, δηλαδή την καραμέλα, "'όποιος παρανομεί να κλείσει" και γενικώς κάθε τόσο μας αμολάς κάτι τέτοιες εξυπνάδες.
      Άσε μας χριστιανέ μου. Ούτε μόρφωση ανάλογη έχεις, ούτε δυνατότητες ...γενικώς. Έχεις φάει ένα κόλλημα με το "εγώ έχω λύσεις για όλα" εδώ και χρόνια και μας κατσικώθηκες άνευ λόγου και αιτίας.
      Τώρα όμως οι δήμοι είναι δύο, μπήκε και άλλος κόσμος στον ενιαίο δήμο, υπάρχει το διαδίκτυο και όπως καταλαβαίνεις, δε μπορείς να παρλάρεις όπως πριν για να μαζεύεις ψηφαλάκια. Επειδή σε βρήκαν και αναδουλειές, πρέπει σώνει και καλά να το ρίξεις πάλι στα γνωστά ...ασυνάρτητα κατεβατά; Όπως βλέπεις, όποτε σκας μύτη, σε παίρνουν πρέφα, οπότε.....

      Διαγραφή
  22. EYTYXΩΣ ,ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΩΖΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ....ΜΕΓΑΛΕ, ΘΕΕ, !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μην ασχολείστε με καπαπίδια, θα σκάσουν από το κακό τους..αφού είναι ανύπαρκτοι, αόρατοι,παρά τον όγκο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Ιανουαρίου 2014 στις 10:17 π.μ.

    Eιδατε μπλογκιτες πως ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ τα σοβαρα θεματα ?Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ ,που αφορουν την δημοτικη αρχη και εμεις ψαχνουμε τις πολιτικες ψειρες στα ΑΧΥΡΑ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΑΙΩΝ.Φερω και εγω ευθυνη για αυτο .Λοιπον τερμα το ΚΡΥΦΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ.Η ουσια ειναι οτι χρειαζεται καθολικη αντιδραση για το φαινομενο παραλια.Αν καποιοι νομιζουν οτι επειδη δεν ενοχλουνται αμεσα ,δεν τους αφορα ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΥΔΡΟΒΙΟΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Ειναι το κοινο μας σπιτι,η περιουσια μας η προικα των παιδιων μας.Μια σωστα ανεπτυγμενη παραλια ξεκουραζει, διασκεδαζει,φερνει πραγματικη αναπτυξη.Εδω διπλα μας ,στον Μαραθωνα ΠΗΡΑΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ σαν ο δημος με την καλυτερη εξυπηρετηση ειδικων ομαδων ατομων.ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ,που τους βλεπω με τα ματακια μου,ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ. ΝΕΩΝ τρωνε και ψωνιζουν στην Ν.ΜακρηΟλες οι μεγαλες φιρμες ανοιγουν υποκαταστηματα εκει.Αυτους δεν τους επληξε ο ΜΑΚ ΤΑΔΕ?.Απλως ανασκουμπωθηκαν και εφτιαξαν ολη την παραλια.Με ανεσεις με ντους με αποδυτηρια χωρις κτισματα με μονον δυο καντινες.Εμεινε το λιμανι για τα φαγαδικα που δεν βρισκεις τραπεζι,χωρισαν τις δραστηριοτητες,εκαναν παραλιακο παρκο για βολτα και αθλοπαιδιες,που σφυζει απο ζωη.και ζωνη για μπανιο.Ετσι μπορει να εχει κανεις τα παντα .Αυτος ο ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΣ Λουτσοαχταρμας κατεστρεψε την παραγωγικη ζωη της πολης.Εδιωξε τα υγιει στοιχεια του εμποριου και αφησε την παραλια ερμαιο των κολλητων της δημαρχιακης εξεδρας στην αμμο ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΣΑΝΙΔΙΑ ΦΟΙΝΙΚΑ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ και τελικως χωρις ιχνος πελατη.Αυτο το μαγαζι αποδεικνυει και αναδεικνυει καθαρα ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ.ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ Η ΚΡΙΣΗ.Το μυαλο του και τα δημαρχιακα μυαλα του φταινε,που τον πριμοδοτουσαν να παρανομει.Γιαυτο ανταμειφθηκε και θα ανταμειφθουν αναλογως και οι πατρονες.
    Σαμποταζ λοιπον σε καθε παρανομια.Peaple have the power.Aκομα να φανει κανενας ροκερ στην Λουτσα?Οι μουσικες προτιμησεις δεν ειναι κατι απλο σαν την κολοκυθοπιττα.Εχουν απο πισω την παιδεια του καθενος ,τον κοσμοπολιτισμο του,το ποσο ανοιχτος ειναι σε ιδεες και δρασεις.Πειορισμενη μουσικη αντιληψη σε ενα ειδος ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ,σημαινει περιορισμο της περιοχης Μπροκά του εγκεφαλου εκει ακριβως που εδραζεται και το κεντρο του ΛΟΓΟΥ.Αν ακους παντρεμμενοι και οι δυο ....εεεε δεν εισαι και ογκος σκεψης.Δεν τα λεω εγω αυτα.Οι νευροψυχιατροι και τα λενε και τα γραφουν στα βΙβλια.Αλλα αν ακους αυτη την μουσικη, θα διαβασεις γλωσσολογια για συνοδευτικο βιβλιο?Εδω κατατιθενται ολα μπλογκιτες μου Γιατι ο λογος ,αποκαλυπτειΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.οχι τα λογια Ο ΛΟΓΟΣ.Εχει τεραστια εννοιολογικη διαφορα ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ.ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ...Ο Αριστοκλης ασχοληθηκε με τον λογο ειναι ο πρωτος γλωσσολογος στην Ιστορια των ανθρωπων και των πολιτισμων.Ακομα διαβαζεται ,διδασκεται ,ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ και τον ξερετε ολοι, μονο που τον ξερετε με το παρατσουκλι του.Οπως ξερετε και εμενα με ψευδωνυμο ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Η ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ πλην της ψυχολογικης ερμηνειας της επιλογης του.Ο ΛΟΓΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προσωπικά, εφαρμόζω αυτό που λες, δεν πάω σε μαγαζιά που ξέρω τι παίζεται! Δεν έχω πάει ποτέ σε συγκεκριμένα μαγαζιά της παραλίας, προτιμώ τα πιο παλιά. Μόνο έτσι νομίζω ότι μπορούμε να αντιδράσουμε. Αν ξέρουμε κάποια πράγματα για κάποιους και κάνουμε πως δεν τα βλέπουμε για να περνάμε καλά, δεν θα αλλάξει τίποτα. Δεν πράττω μόνο εγώ έτσι αλλά και αρκετοί γνωστοί μου. Αλλοι βέβαια δεν νοιάζονται και τους φταίει κατα τ'άλλα ο κόσμος όλος για τα χάλια μας.. ε, όπου μπορείς κάνε κάτι και εσύ στον μικρόκοσμό σου και τότε ίσως κάτι αρχίσει να αλλάζει... Ρομαντισμός; Ισως, αλλά δεν αντέχω άλλο το "δε βαριέσαι" ...βαρέθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Ιανουαρίου 2014 στις 5:18 μ.μ.

    Ο απολυτος ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ειναι δεν βαριεμαι για ΤΙΠΟΤΑ οσο και αν φαινεται ασημαντο.ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΙ ΑΠΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ..γιατι την ωρα που εσυ βαριεσαι ,καποιος ποντικος σου τρωει τις προμηθειες σου και οταν ξεβαρεθεις ισως ειναι αργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λοιπόν, ΚΠ, τέρμα η πλάκα. Πάρε όλους τους πολίτες του κινήματος (δεν θα είστε και 10.000;) και κατέβα για δήμαρχος! Εμ, τι, μην είμαστε οι μόνοι που σε ακούμε , εσύ είσαι φωστήρας, μην περιορίζεις αυτό το ταλέντο στους 6 τοίχους αυτού του μπλογκ. Εσύ μια μέρα πρέπει να δημαρχεύσεις! ΤΕΡΜΑ! ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Ιανουαρίου 2014 στις 8:30 μ.μ.

    Kαι γιατι να μην βαλει στο Παγκρατι?Αφου εκει μενει ,η στην ΝΙκαια,που και εκει μενει?ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ γιατι να μεινουν στην Λουτσα?Τους αδικεις βρε ωον.Αφησε τον να ανοιξει τα φτερα του και να πεταξει μακρια. Στο Παγκρατι και ακομα μακρυτερα στην Νικαια ,αντε με την ευχη μας και ταχεια αναρρωση.Εδω θα σε πειραξει η υγρασια της Λουτσαςκαι τα Σπατα ειναι κοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Ιανουαρίου 2014 στις 10:09 μ.μ.

    Ειδατε οταν μιλουσα για κυκλικοτητα της νοσου,τι εννοουσα?Τωρα, αν η κυκλικοτητα ειναι ημερες,εβδομαδες, σεληνιακοι η ηλιακοι μηνες,εξαρταται απο το ερεθισμα.Κοινως τι του την δινει και ξανα κυλαει.Για να δουμε το πειραμα.....να εντοπισουμε το αιτιο,ωστε να το ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ.Αυτο διοτι υπαρχει και νεα παραμετρος.Το θανατηφορο οπλο της γελοιοποιησης.Αυτο οσοι δεν το εχουν ξεπερασει ακομα ,εχουν ελπιδες να συνελθουν καπως.Αν το ξεπερασεις και αυτο εχεις σαλταρει ανεπιστρεπτι.Αν συνειδητοποιεις οτι δεν μπορει ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ,και να ισχυριζεσαι οτι προκειται για συνομωσια , κατα ΑΝΩΝΥΜΟΥ,εεεεεεε την εχεις βαψει οριστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ21 Ιανουαρίου 2014 στις 9:34 π.μ.

    Εχασε οριστικα την ευκαιρια.....δεν τον πιανει ουτε η γελοιοποιηση......ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΗΛΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑΣ......και εχουμε αλλους 5 μηνες....για εκλογες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τουλάχιστον αναγνωρίστηκε το πρόβλημα που υπάρχει στον Άγιο Νικόλαο! Όλοι πλέον ξέρουν ότι εκεί στην παραλία, τα κωλόμπαρα το ένα δίπλα στο άλλο συναγωνίζονται ποιο ηχορυπαίνει περισσότερο!! Ξεσαλώνουν εν γνώση δήμου και αστυνομίας, που δεν έχουν κάτι τίποτα ουσιαστικό όλα αυτά τα χρόνια για την εφαρμογή του νόμου... Τι λέμε τώρα και ξαναλέμε, αφού το ψάρι απ' το κεφάλι βρωμάει... Η δικαιολογία ότι τα "μαγαζιά" τέτοιου τύπου φέρνουν λεφτά στο δήμο και γιαυτό δεν τα αγγίζουμε είναι τουλάχιστον γελοία να μη πω χυδαία υποκριτική... Η αλήθεια είναι ότι τέτοιου τύπου σκυλομάγαζα φέρνουν φράγκα οπουδήποτε αλλού εκτός από το δήμο και ο νοών νοεί τω... Χρόνια τώρα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να καταγγέλλουμε, να φωνάζουμε, να γράφουμε... Δεν ακούνε εκεί στο δήμο, δε θέλουν να ακούσουν... Αν δείτε απάντηση και στη συγκεκριμένη επιστολή από το δήμαρχο εγώ δε θα ξαναεμφανιστώ στο μπλογκ!! Μας κοροιδεύουν χωρίς καμιά πρόφαση συντοπίτες, έτσι απροκάλυπτα, γιατί δεν τους ενδιαφέρει ούτε στο ελάχιστο ο Άγιος Νικόλαος, η Λούτσα και ο δήμος, μόνο το τομάρι τους κοιτάνε κι αυτό θα κάνουν για όσο ακόμα διάστημα είναι στην εξουσία! 'Οσοι ψηφίζετε Αρτέμιδα, αυτή τη φορά ΔΕ μπορεί να κάνετε λάθος, το πράμα μιλάει από μόνο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ27 Ιανουαρίου 2014 στις 8:59 π.μ.

    Βρε μπλογκιτη 9 51 μηπως το σχολιο σου πρεπει να το βαλεις εκει που διαφωνουν οι υπαλληλεοι αν η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ειναι απαντηση, η κοινοποιηση?Αυτο τους απασχολει.Πεντε σχολια για να μας μαθουν την διαφορα κοινοποιησης -απαντησης.
    ΣΚΟΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.Εισαγγελεας να ερχεται στο σεραι σας συχνα πυκνα ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ Η Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ Η ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ.
    Σημασια εχει οτι τον εφεραν ΠΟΛΙΤΕΣ.Οχι η αντιπολιτευση ,οχι οι υπαλληλεοι ,οχι η ομοσπονδια,.
    Αυτοι σιωπουνΜΟΝΟΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ειτε μεμονωμενα ειτε με τους συλλογους , ΕΚΤΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας