ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ «ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ»



Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ «ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ»
(Μια ακόμα απάντησή μας σε φίλους της Ραφήνας)  
 
Στην υπόθεση C-167/14  η Ευρ. Επιτροπή, στην ουσία δικάζει τις Ελληνικές Κυβερνήσεις και τα συγκεκριμένα αρμόδια στελέχη (πολιτικά και υπηρεσιακά) του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ - νυν ΥΠΕΚΑ, της ΕΥΔΑΠ, κλπ, που με αποκλειστικές ευθύνες, ολιγωρίες και εκκρεμότητές τους έως και σήμερα, δεν μπόρεσε να γίνει η κατά νόμο σχεδίαση, ωρίμανση και κατασκευή των έργων αποχέτευσης των πόλεών μας (Από το 2000, οι αρμόδιοι κρατικοί λειτουργοί, εάν εφάρμοζαν το νόμο περί έργων επεξεργασίας λυμάτων, σε 33,5 μήνες θα είχαμε ωρίμανση των 4 σταδίων και συνολικά σε 66 περίπου μήνες θα είχε παραδοθεί το έργο – 5ο Στάδιο ολοκλήρωσης).
  Σήμερα, με βάση τα έγγραφα και τις αποφάσεις του ΥΠΕΚΑ και του Υπ. Υποδομών Αν. Αντ. Μεταφορών & Δικτύων (βλ. την από 7.2.2014 απάντηση του ΟΠΑΣ στον Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Ι. Σγουρό και την από 28.11.2013 μηνυτήρια αναφορά μας, αμφότερες αναρτημένες στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: http://spata-artemida.blogspot.gr/2014/02/blog-post_9271.html, http://anatakti.blogspot.gr/2014/05/2-12.html#axzz338uSGI1D, http://spata-artemida.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html, http://newspata-artemida.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1899.html), αποδεικνύεται ότι το αρμόδιο κράτος προφανώς δεν έχει ανταποκριθεί ούτε στις διαδικασίες του νόμου, ούτε στις απαιτήσεις της απόφασης του ΣτΕ (αριθ. 3743/2008), ούτε στις απαιτήσεις της Γνωμοδότησης του ΣτΕ (206/2013), οπότε η από αυτό (και μέσω της ΕΥΔΑΠ ΑΕ) προτεινόμενη ως «λύση» [ΚΕΛ Πλατύ Χωράφι] δεν μπορεί πλέον να πραγματοποιηθεί, με αποτέλεσμα αποκλειστικά υπεύθυνοι στο αστικό μέρος (βλάβη του δημοσίου από τα πρόστιμα της Ε.Ε), όσο και στο ποινικό μέρος (παράβαση καθήκοντος εκ παραλείψεως οφειλόμενων ενεργειών από το 2000 έως σήμερα), κατόπιν και της μηνυτήριας αναφοράς του ΟΠΑΣ (ολοκληρώθηκε ήδη η προκαταρκτική εξέταση), προφανώς θα πρέπει να είναι οι έχοντες την αρμοδιότητα βάσει ΦΕΚ (όπως αναζητά ο κ. Εισαγγελέας) και σε καμία περίπτωση οι έως και σήμερα αναρμόδιοι Δήμοι μας, όπως αβάσιμα και εκβιαστικά αναφέρει στα έγγραφά του το ΥΠΕΚΑ.
  Ο νυν – απερχόμενος Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου, κ. Γ. Χριστόπουλος, με το υπ’ αριθ. πρωτ: 12273/16.12.2013 ΕΠΕΙΓΟΝ έγγραφό του προς το ΥΠΕΚΑ και την Ε.Ε. είχε απολύτως συμφωνήσει μαζί μας (ακολουθώντας τις επίσημες αποφάσεις του Δ.Σ. Ραφήνας – Πικερμίου, υπέρ της λύσης για Ψυττάλεια), έχοντας με το ανωτέρω έγγραφό του αυτό απαντήσει και καταρρίψει όλα τα αντίθετα επιχειρήματα, όπως μεταξύ άλλων και τους εκβιασμούς για τα πρόστιμα, καταδεικνύοντας και τις ευθύνες του αποκλειστικά αρμόδιου Ελληνικού Κράτους (με τα διαχρονικώς αρμόδια πολιτικά και υπηρεσιακά του πρόσωπα), το δε ως άνω τεκμηριωμένο έγγραφο του Δημάρχου Ρ-Π, έχουμε καταθέσει και στον αρμόδιο Εισαγγελέα (βλέπετε περιεχόμενο του εν λόγω εγγράφου του Δημάρχου Ραφήνας – Πικερμίου, στην ανάρτηση: http://anatakti.blogspot.gr/2013/12/blog-post_3677.html#axzz33CDJRLFK).
  Κατόπιν των ανωτέρω η οποιαδήποτε μετέπειτα, αδικαιολόγητη, δια αντιφάσεων, προεκλογική αλλαγή στάσης του νυν – απερχόμενου Δημάρχου Ρ-Π (την οποία σήμερα ο ίδιος επικαλείται και ατυχώς επιχαίρει, βλ.  http://www.rpn.gr/?p=46498), αλλά και εν συνεχεία, οι εκτός των πραγματικών δεδομένων, δηλώσεις τοπικών στελεχών του, περί (δήθεν) «αλήθειας (του νυν – απερχόμενου Δημάρχου Γ.Χ.) προς τους Δημότες, … (που) …. δεν εκτιμήθηκε στην εκδήλωση της ψήφου» !! (όπως επίσης ατυχώς αναφέρει ο αξιότιμος, κ. Γεράσιμος Βουδούρης, υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο του νυν - απερχόμενου Δημάρχου Ραφήνας - Πικερμίου, βλ. http://www.networkedblogs.com/XilBx), προφανώς στερούνται βασιμότητας, νομιμοποιητικής βάσης και εχέγγυων του ορθώς νοείν, επί του εν λόγω θέματος. Παραλείπει δε ο κ. Βουδούρης, στη σημερινή του δήλωση, να παρατηρήσει ότι η αρνητική «εκδήλωση της ψήφου» των δημοτών προς τον κ. Χριστόπουλο, προφανώς έχει συνάφεια με την παραβίαση της αρχής της σταθερότητας και συνέπειας θέσεων, που δυστυχώς ο κ. Χριστόπουλος βεβαίως και δικαίως απώλεσε στα μάτια των συμπολιτών του, συγκρινόμενου του υπ’ αριθ. πρωτ: 12273/16.12.2013 εγγράφου του (προς ΥΠΕΚΑ, Ε.Ε., κλπ), με την μετέπειτα ανακόλουθη προεκλογική στροφή του, την οποία μάλιστα ουδέποτε αιτιολόγησε συγκεκριμένα, γεγονός που δεν έμεινε απαρατήρητο από τους ψηφοφόρους.
  Ο ΟΠΑΣ σταθερός στις δεσμεύσεις του, συνεχίζει τεκμηριωμένα, την προσπάθεια που έχει αναλάβει στο αποχετευτικό πρόβλημα, μακριά από  μικροπολιτικές συμπεριφορές, (απέναντι στην εξουσιαστική αντίληψη της Κυβερνητικής θέσης), με κύρια κατεύθυνση την άμεση, εφικτή και επιλέξιμη λύση μέσω σύνδεσης του αποχετευτικού μας δικτύου με τις Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων Ψυττάλειας (της ΕΥΔΑΠ), σύμφωνα και με τις επιβεβαιωμένες δυνατότητες των υπ’ αριθ. πρωτ: 1927/1.12.2011 (Εμπιστευτικό) και 514/25.4.2013 εγγράφων της αρμόδιας επιχειρησιακής μονάδας της ΕΥΔΑΠ ΑΕ και δεδομένου ότι σε κάθε περίπτωση η αποχετευτική σύνδεση από το σημείο συγκέντρωσης των λυμάτων, βάσει της Κυβερνητικής πρότασης (δηλ. από «Πλατύ χωράφι»), έως την ήδη προγραμματισμένη κατάληξη, βάσει του έργου αποχέτευσης του Δήμου Παλλήνης προς την Ψυττάλεια (φθάνει μέχρι τη θέση: Αγ. Γεράσιμο, δηλαδή πλησίον στο «Πλατύ Χωράφι»), οπότε θα απαιτηθεί κατά τις εκφρασθείσες εκτιμήσεις μία μόνο ενδιάμεση αντλία απορρόφησης – προώθησης, εκ των έτσι κι αλλιώς αναγκαίων (για Σπάτα – Αρτέμιδα).
  Στην κατεύθυνση αυτή και με βάση τη δημοσιευθείσα πρότασή μας (βλ. περίληψη προμελέτης μας στην εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ, 10.10.2013), θα συνεργασθούμε για το κοινό καλό, με τις νέες Δημοτικές Αρχές που εκλέχθηκαν στις 25.5.2014 στους Δήμους Ραφήνας – Πικερμίου (με Δήμαρχο τον κ. Β. Πιστικίδη) και Σπάτων – Αρτέμιδος (με Δήμαρχο τον κ. Δημήτρη Μάρκου), παρεμβαίνοντας για λόγους δημοσίου συμφέροντος και προς αντιμετώπιση του κινδύνου καταλογισμού της χώρας μας με υπέρογκα πρόστιμα της Ε.Ε, ζητώντας την αντιμετώπιση της διαφαινόμενης αυτής απειλής με την άμεση λύση σύνδεσης του αποχετευτικού μας δικτύου με τις ΕΕΛ Ψυττάλειας, όπως αυτό είναι εφικτό και επιλέξιμο, δεδομένων των προδιαγραφών αναβάθμισης των εγκαταστάσεων αυτών από Εθνικούς και Κοινοτικούς πόρους (ΚΠΣ και ΕΣΠΑ), για αποχετευτική κάλυψη ισοδύναμου πληθυσμού 5.600.000 κατοίκων.

Συνημμένα φύλλα 5
Υπ’ αριθ. πρωτ: 12273/16.12.2013 έγγραφο
του κ. Χριστόπουλου προς το ΥΠΕΚΑ,
την Ε.Ε., κλπ
    
Αρτέμιδα, 30.5.2014
ΟΠΑΣ

6 σχόλια:

  1. Τα παράνομα κυκλώματα των εργολάβων του ΚΕΛ, τα πολιτικά αφεντικά τους και οι ντόπιοι εκπρόσωποί τους (κρυφοί και φανεροί), καθώς επίσης η ΟΜΕΡΤΑ της παραλίας, έβαλαν φρένο στον Ποθουλάκη και δεν εκλέχθηκε δημ. σύμβουλος. Ίσως θα έπρεπε να έχει χαμηλώσει τους τόνους και να τους την κάνει ….. μετά. Όμως σε κάθε περίπτωση οι δημότες έχουν την ευθύνη τους, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Δείτε ποιους εξέλεξαν στο νέο δ.σ. από την παράταξη του νέου δημάρχου και κρίνεται ……. Αλήθεια με ποιους θα διοικήσει ο κ. Δημ. Μάρκου; Μήπως τελικά και ο ίδιος δεν ήθελε τον Ποθουλάκη στα πόδια του; Ο καιρός θα δείξει ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι πια κοινό μυστικό...

      Διαγραφή
    2. Άντε πάλι οι πικραμένοι.. Οι εκλογές τελείωσαν. Σεβαστείτε τη λαϊκή βούληση.

      Διαγραφή
  2. Τελικά την πλειοψηφία μάλλον δεν την αφορά ούτε το ΚΕΛ στο πλατύ χωράφι, ούτε η εκβολή του στη θάλασσα της Αρτέμιδος. Επιφανειακά είναι όλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διευκρίνηση από Χ. Ποθουλάκη, προς κ. Μαυρουδή:
    Το άρθρο 44 του Ν. 4042/2012 που επικαλείστε κ. Μαυρουδή (για πρόστιμα, που δεν συνδέονται με ανταποδοτικά) αναφέρεται στους αρμόδιους (βάσει νομικών διατάξεων) για τα έργα αποχέτευσης και οι αρμοδιότητες αυτές προκύπτουν από το νόμο. Ουδέποτε όμως οι συγκεκριμένοι Δήμοι μας, είχαν, ούτε έχουν αρμοδιότητα σχεδίασης, ωρίμανσης και κατασκευής έργων αποχέτευσης (Κατά τον ισχύοντα από το 2000 «Οδηγό Διαδικασιών Ωρίμανσης έργων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων», που συντάχθηκε από την ΜΟΔ ΑΕ και την ΕΕΤΑΑ ΑΕ).
    Η αρμοδιότητα αυτή (για τα έργα ΚΕΛ-αποχέτευσης) ισχύει για δήμους εκτός περιφέρειας Αττικής, οπότε είναι φανερό ότι η διάταξη του άρθρου 44 αφορά την περίπτωση για : « …. τα απόβλητα και την επεξεργασία των αστικών λυμάτων … που απορρέουν από πράξεις ή παραλείψεις φυσικών ή νομικών προσώπων, των ΟΤΑ ….», που σημαίνει όπως οφείλετε να γνωρίζετε, με βάση τα πραγματικά γεγονότα, τις νομικές διατάξεις και τα στοιχεία, ότι τόσο ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου, όσο και ο πρώην Δήμος Ραφήνας, αλλά και η πρώην Κοινότητα Πικερμίου, ουδόλως μπορούν να κατηγορηθούν για «πράξεις ή παραλείψεις» που δεν έχουν αρμοδιότητα και συγκεκριμένα για αντικείμενα και έργα αποχέτευσης, που ανέκαθεν ήταν και παραμένουν έως σήμερα στην πλήρη αρμοδιότητα του Κράτους (βλ. ΥΠΕΧΩΔΕ, νυν ΥΠΕΚΑ) και της εξ αυτού εποπτευόμενης ΕΥΔΑΠ ΑΕ.
    Κάθε άλλη ερμηνεία είναι σαφώς παραπλανητική και ουσιαστικά αποτελεί πράξη συγκάλυψης, «παρότρυνσης και ανοχής» ουσιαστικών παραβάσεων (κατ’ άρθρο 261, κλπ, του Ποινικού Κώδικα), που (προφανώς) εκπορεύεται από τους ελεγχόμενους ήδη εκ της Ποινικής Δικαιοσύνης αρμοδίους του ΥΠΕΚΑ (πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ), κλπ, που για τους δικούς τους λόγους επιχειρούν να μετακυλίσουν ευθύνες με διαδικασίες τύπου παράνομων «Συμφώνων Συνεργασίας», όπως έχουμε αρμοδίως τεκμηριώσει.
    Οφείλουμε δε να σας ενημερώσουμε ότι η Ελλάδα έχει ήδη καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την εν λόγω υπόθεση, από 25.10.2007, όμως η Πολιτεία εμμένει στις επιδιώξεις της, χωρίς να συμμορφώνεται από το 2007 στις διαδικασίες του νόμου και τις απαιτήσεις του ΣτΕ (απόφαση: 3743/2008).
    Ακόμα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι στην από 19.2.2014 απάντηση που λάβαμε ως ΟΠΑΣ από το ΥΠΕΚΑ ουδόλως αποτολμήθηκε μνεία (όπως παραδόξος και απροκάλυπτα αναφέρθηκε σε προγενέστερες επιστολές του ΥΠΕΚΑ προς τους Δημάρχους Σ-Α και Ραφήνας – Πικερμίου, στις 31.10.2013 και 3.12.2013), για απειλή με πρόστιμα που (δήθεν) θα μετακυλίσουν στους Δήμους μας, ένεκα της αρνητικής έκβασης της υπόθεσης στο Ευρ. Δικαστήριο. Αυτό ας το λάβουμε σοβαρά υπόψη, ρυθμίζοντας σθεναρά αυτοδιοικητικά βήματα διαβούλευσης με την Πολιτεία. Η συνεχιζόμενη υποχωρητικότητα, ενώ έχουμε απόλυτο δίκιο, βλάπτει σοβαρά τα συμφέροντα των πόλεών μας, αλλά και το γενικότερο δημόσιο συμφέρον.
    Σε κάθε περίπτωση πάντως οι ενδιαφερόμενοι Δήμοι, θα πρέπει από τώρα να πάρουν συγκεκριμένα ασφαλιστικά μέτρα προστασίας (ένδικα βοηθήματα) απέναντι σε τυχόν αυθαίρετες μεθοδεύσεις της Κεντρικής Διοίκησης, προκειμένου να μεταφέρει τις ευθύνες της. Όμως επί του παρόντος ας μην πέφτουμε στο λάθος να γινόμαστε άκριτοι και εύκολοι συμπαραστάτες των αποδεδειγμένων παραλείψεων οφειλόμενων ενεργειών των από το 2003 αρμοδίων κρατικών υπευθύνων.
    Αρτέμιδα, 6.6.2014 Χ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας