ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

24 Προσλήψεις στον Δήμο Σπάτων - Αρτέμιδος




Για περισσότερες πληροφορίες:

143 σχόλια:

  1. δεν τα γραφεις καλα

    ΟΡΓΙΟ ΣΠΑΤΑΛΗΣ, ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ....
    ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ?

    ετσι θα φωναζες περυσι

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΠΙΕΣΗ!
    Εσύ τόσα χρόνια τι φώναζες δεν έχουμε Μυκηναϊκούς τάφους δεν έχουμε επιχειρηματικά πάρκα τίποτα δεν έβλεπες τίποτα δεν ήξερε και όταν τα ανακάλυψε όλη η περιοχή μας τα ανακάλυψες και εσύ! Τα προηγούμενα χρόνια ΤΊΠΟΤΑ μούγγα τσιμουδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΟΘ Ο ΘΩΤΟΘ?

      ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ.

      ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΟΡΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.....

      ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο Γ.Γ. ΠΗΡΕ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ
      ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΕΛ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ....

      ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΙΕΙΜΕΝΙΚΟ BLOG ΕΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΙΑΜΒΟ
      ΤΟΥ ΘΩΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.....

      ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΡΑΥΓΕΣ.
      ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΙΒΕΙΣ.
      ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΟΥ , ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ
      ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ.

      ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ ΦΩΝΑΞΤΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ
      ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ.

      ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΗΝ ΑΧΓΩΝΕΣΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
      ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ.

      ΕΔΩ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΜΗΤΣΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΟΥΣ....

      Κ.Π.


      Διαγραφή
  3. ΚΑΠΑΠΙΔΙΟΝ = ΙΔΙΟΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ, ΑΤΟΛΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑΣ . ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΕΝΟΝ ΟΝ. ΜΟΝΙΜΩΣ ΝΙΚΗΜΕΝΟ , ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ. ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ , Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΝΕΤΑΙ. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΑ ΠΑΠΠΟΥ ΟΤΙ ΠΕΙΣ....

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΝΕΤΑΙ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΥΠΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ.

    ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ.


    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΓΩ ΚΟΙΜΑΜΑΙ 12 30 ΑΝΟΗΤΕ που δεν μπορεις απο το μεθυσι να ξεχωρισεις τιποτα....
    σωωωωωπα ερχεται η ωρα που θα σε κανουν υπουργοοοοοοο να λυσεις το ΚΕΛ.....
    ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΣΟΥ ΕΙΠΕ.....
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΘΕΤΕΙς ΣΕ ΛΟΙΔΩΡΙΕΣ. θΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ?Γιατι μας περιμενει και πολυ γελιο μαλλον.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοιμησου κοιμησου γλυκα αγορι τρελο.....

    Μονο αυτοι εδω μεσα σε ανεχονται ακομα.

    ανεξ.κιν.πολιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οσο για αυτα που γραφετε για τον κ.π.
    οτι ειναι ο γιαννης, ο τσαντηλας κλπ, κλπ.

    κουνια που σας κουναγε κατακαημενα.

    ανεξ.κιν.πολιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ή σε λένε Κ.Π. ή ανεξ. κιν. πολιτ. έχεις καταντήσει γελοίος μ' αυτά που γράφεις. Ακόμα δεν το πήρες είδηση? Αφού το βλέπεις, όλοι σε "κράζουν". Σταμάτα να γράφεις πια, γιατί όλα είναι ασυναρτησίες.
    Δεν έχω δει ποτέ μία σοβαρή γραφή από σένα.
    Έχεις καταντήσει αηδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ο τσαντηλας,ειναι ο αλογοουρας, ειναι ο χρηστος
      ειναι ο ιδιος, ειναι ο σκυλος ο μαυρος ο ταμ ταμ ταμ.

      α ρε καππαπιδι πως αντεχεις.

      ανεξ.κιν.πολιτ.

      Διαγραφή
    2. δεν ειναι ο αλογοουρας..δεν ειναι ο γιαννης τα υπολοιπα ειναι σωστα....
      αχχχχχχ βρε καπαπιδι .....
      ανεξαρτητο ΚΟΥΝΗΜΑ εχεις..στον εγκεφαλο......

      Διαγραφή
  9. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ μπλογκιτη 11 44 .
    Εχει παθει εμονη ιδεα οτι ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ ΤΟΥ ΓΡΑΦΩ.ΕΠΕΙΔΗ ΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ δυο διαφορετικων μπλογκιτων σχολια νομιζει οτι ειμαι εγω παντου.Εξ ιδιων κρινει τα αλλοτρια.Επειδη ο ιδιος γραφει ως ανωνυμος,κπ,κινημα πολιτων,Γιαννης Αριστογειτων (αλλου)ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ αλλα τον ψηφισαν να τους λυσει τα σοβαρα θεματα του δημου.
    Αυτο εμενα μου λεει πολυ περισσοτερα απο ενα ΑΚΟΜΑ ανοητο και αγραμματο μπλογκιτη.Σκεψου λοιπον ΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΝΑ ψηφιζουν Πουλακες καπαπιδια ,καρφακια (νεο νουμερο) και να κανουν αντιπολιτευση τα γκονζιλοβατραχια.....
    πα ρα κμη .......πολιτικη παρακμη ηθικη παρακμη μορφωτικη ....Δεν ειναι τυχαιο οτι ολα στην Λουτσα συμβαινουν,Οπλα ,νταβατζηλικια ,φουντες,νηπιαγωγεια εθνικοφροσυνης ,και τωρα και απαγωγες.

    ξυπνηστε επι τελους και δες τε ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ Σε αυτο δεν σας φταινε οι αλλοι .ΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΦΤΑΙΤΕ.ουτε η δεξια ουτε η αριστερα φταει για το χαλι της περιοχης.ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιός να λύσει σοβαρά προβλήματα του δήμου ρε Αριστογείτονα? Αυτός δεν μπορεί να ξεχωρίσει δυο γαϊδουριών άχυρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΜΑΓΚΕΣ ?Ψηφιστηκε γιατι ψηφιζουν και πιο ανοητοι απο αυτον .Εκτος αν ψηφιστηκε για να γελατε αλλα αυτο δεν ειναι καθολου σοφο.Μπορουσατε να γελατε αλλιως.οχι ψηφιζοντας πραγμα που ειναι πολυ σοβαρο
    Δες τε τωρα σε μια αναρτηση που μιλαει για θεσεις εγασιας ΤΙ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΤΟ .......ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟ,,,,,,,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός ψηφίστηκε τι ανοησίες λές πάλι? Δημήτρης Μάρκου ψηφίστηκε για δήμαρχος αυτός που ψηφίστηκε έχει υποχρέωση να λύσει τα προβλήματα κάτι που δεν έκανε ο προηγούμενος συνεπώνυμος γι'αυτό καταψηφίστηκε.

      Διαγραφή
  12. Στις ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ υπαρχει και ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΒΛΑΞ που οταν εκτελει σωστα τον ρολο της ειναι εξ ισου ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ με την συμπολιτευση.Κα για να συντηρησουμε το ΠΟΘΑΜΕΝΟ μπλογκ ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ ?Με το γνωστο κουτσαβακικο στυλακι ..ανακαλυψες τα λαχανα παλι.

    ΜΕΓΑΛΕ ΗΓΕΤΗ ΚΙΜ ΙΛ ΣΟΥΓΚ
    Ξεχασες οτι και αυτη την ΠΑΤΑΤΑ εχουμε πει στο παρελθον ?Απο τοτε αρχισα να σκεφτομαι ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ?Χασαμε τα αυγα και τα πασχαλια ?Μετα ηρθε η κ Τσαουσεσκου που ηθελε να γινει επιτιμο μελοςμεγαλης επιστημονικης ενωσης και ειπα ΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ ΩΣ ΕΔΩ .....Αυτα δεν τα λεω για να υποστηριξω τον Σαμαρα βλαξ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ....σαν αυτη της Λαγκαρντ....Βαλαμε το διεθνες γνωστο προσωπο που το ψαχνει η χωρα της για τα δωρακια που επαιρνε ΤΙΜΗΤΗ με καταγγελιες ετσι ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ...του τυπου ακουσα κλπ κλπ κλπ και τελικα ΤΙΠΟΤΑ...Μια ΤΣΑΚΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΗΓΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ δεν βρεθηκε σε τοοοοοοοοσαααααα που αποκαλυπτουν?ΜΙΑ ΜΩΡΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΗ.οχι λογια λογια ....και ΤΣΑΚΩΤΟΣ ....ΚΑΝΕΙΣ....
    Αντε να ταριχευσουμε τον ποθαμενο ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΝ ΓΚΟΝΖΙΛΑ ΝΑ ΒΡΥΧΑΤΑΙ...ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΩΜΑ .που θα τας δεις ΑΡΓΟΤΕΡΑ και τοτε μπορει να ειναι αργαααααα ΘΩΜΑΚΟ .....ακομα και για ξενερωμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα κάποιος ελέγχεται από τη δικαιοσύνη για κάτι παράνομο, σημαντικό ή όχι, σημαίνει, πως ό,τι λέει είναι ψέμα ή λάθος; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
      Άσε που δεν περιμεναμε από τη Λαγκάρντ να μας πει ότι στη χώρα μας κάποιοι μεγάλοι και δη εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους και βουλιάξανε πρώτα και κύρια αυτοί, την οικονομία μας! Τώρα αν την απειλήσανε, αυτό δεν το πιστεύω. Α, πα - πα. Δεν έχουμε μαφίες στη χώρα.

      Διαγραφή
    2. Δεν εχει ΤΗΝ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ Αυτο ειναι και ορος δικαστικος.ΚΑΙ ΟΡΟΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ..
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ LOOK WHO IS TALKING ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΧ.Ειπεςπαλι την ΣΟΦΙΑ ΣΟΥ.Κιμ Ιλ βλαξ ...και εχω λογο που σε λεω ετσι και εσυ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ.Μην κρυβεσαι λοιπον .....
      Ακου ΑΜΑ.... ΟΧΙ ΘΑΜΑ παναθεμα τα ελληνικα σου.....αστοιχειωτε ....Αν ειναι το ακλιτο αμα ειναι αλλο πραγμα..ειναι .ομηρικο και σημαινει τα ταυτοχρονα ..αφραμματε γραμματεα.....μας στραβωσες παλι.Οπως λεμε αμα τη αφιξει του.....ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ?

      Διαγραφή
    3. Επισης ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΜΑΙΜΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.Αρκετα εχεις ρεζιλευτει ,Τα αετοπουλα το καταλαβαν και ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ .Η δικη σας δεν σας μαζευει ?Την δουλευεις και αυτην παριστανοντας τον ασχετο ?Μια φορα να δει κανεις γραπτο σου του μενει ΑΞΕΧΑΣΤΟ.Δεν ξερεις απο ρηματα δεν ξερεις απο ακλιτα ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ της δικης σου ειδικα ΑΓΝΟΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.Εχεις ασυνταξιες ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕς που σε ταυτοποιουν .....ΠΑΝΤΟΤΕ.Εχεις δε και γαιδουρινη επιμονη αδερφε μου....αν δεν ημουν ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ θα σε ειχα παρατησει ομως ειμαι ΚΥΝΗΓΟΣ ΜΑΙΜΟΥΔΩΝ Το τελευταιο σου το λεω αληθινα....... ατιμα ζωα......να περιμενουν να περασεις κατω απο το δεντρο και να σου αρπαξουν το φαι απο το χερι.....Βαλε οπου φαι σχολιο και θα καταλαβεις ....

      Διαγραφή
  13. Μαρια επειδη στην μπαινει ο Χρηστος παριστανοντας τον κριτη ολων θα του θυμισω οτι τι εχει ψηφισει διαχρονικα ΝΑΙ τα οποια μετα ο ιδιος εχει καταγγειλει σαν απατες ή ζημια για τον δημο και τις τσεπες μας. Ζημια εκατομμυριων ευρω. Οπως και οτι πανω απο το 10% των αποφασεων του Δημου ειχαν σχεση με θεματα που ουσιαστικα αφορουν την δουλεια των μηχανικων και τις επιχειρησεις τους και παρολα αυτα οι μηχανικοι ψηφιζαν κατι που θεωρω αντιδεοντολογικο. Τωρα που μας ηρθε ο λογαριασμος απο τις υπερμετρες ενταξεις τι κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ερωτηση τι ψηφισαν για το εκπτωτικο χωριο και ποιοι? Ετσι για αρχη και μετα παμε στα αλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επισης για να μην παραποιουμε την αληθεια δεν προβλεπει ο Καλλικρατης εξοδα παραστασεις κινησεως παρα μονο για δυο τρεις θεσεις. Οι δεν τοπικοι συμβουλοι και μελη ΝΠΔΔ δεν παιρνουν ουτε το ποσο που παιρνουν οι δημοτικοι συμβουλοι σε καθε συναδριαση εαν δεν κανω λαθος περι τα 60 ευρω αν δεν εχει κοπει και μειωθει και αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αφου τα Ξεχναει μολις τα ψηφισει και μετα ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ,,,,
    Να οπως εδω ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ για τον Δημαρχο (οτι αποτελει τιμη που ειναι στο δημοτικο συμβουλιο ΣΑΝ ΑΠΛΟς ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ)και μετα που βγηκε δημαρχος του την σβουριξε...
    Ειναι γελοιο να συζηταμε στα σοβαρα για ΓΕΛΟΙΟΥΣ.ας ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ Μαζι του αυτοι που τον ψηφισαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 9 νοεμβριου ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 24 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ

    20νοεμβριου ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 24 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ


    Α ΡΕ ΣΟΦΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ
    ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΨΑΤΕ......


    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι οι πτοσληψεις μεσω ασεπ για τους παιδικους σταθμους που ειναι απολυτως αναγκαιες γιατι τα μισα παιδακια εχουν μεινει απεξω και οι γονεις δεν ξερουν τι να κανουν. Ειναι οκταμηνες συμβασεις για παιδικους και μερικες διμηνες προσωπικου εργατων που δεν υπαρχουν παρα ελαχιστοι ελαχιστοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΠ τι εγινε παθαμε υστερια και ασχολουμαστε με βλακειες υπομονη 5 χρονια ειναι μονο να ερχεσε στα συμβουλια να γελαμε που καταγγελεις αυτα που ψηφιζε ΝΑΙ πριν χρονια. Κριμα τον ΣΥΡΙΖΑ που εκτεθετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eχουμε υστεριες γιατι εκοψε ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΟΝΖΙΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ και ετσι που θα μαιμουδησουμε......πλεον...Μεχρι και ο γκονζιλας καταλαβε δυο πραγματα.Εδω..αφασια και αρωστεια...
    αφηστε το να εκθετει την παραταξη που το περιμαζεψε....και καλα να παθουν αν δεν ειναι σε θεση να επιλεγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ . ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ? ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ. ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ ΞΕΧΕΙΛΙΣΑΝ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΑΥΜΑ...ΘΑΥΜΑ.
    ΚΑΜΙΑ ΦΩΝΗ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ 23 ΝΟΕΜΒΙΟΥ. ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.
    ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕ 5€ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ?
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ?
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΣΠΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε συμπλογκιτη αν αληθεύει η καταγγελία σου είμαστε καταδικασμενοι για μια ακόμη 4ετια....ΝΤΡΟΠΗ !

      Διαγραφή
  22. 'Αγιος Νικόλαος ώρα μηδέν... Η υποκριτική στάση της νέας δημαρχίας πλέον απροκάλυπτα δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο. Η παραλία του Αγίου Νικολάου, ξυρίστηκε στη κυριολεξία από κάθε ίχνος βλάστησης! Αλμυρίτες δεκαετιών ξεριζώθηκαν και εξαφανίστηκε κάθε ίχνος τους, προκειμένου "να ανοιχτεί" ο παραλιακός χώρος για τις καλοκαιρινές συναυλίες των κωλόμπαρων της παραλίας! Όλα για τα κωλόμπαρα! Παραπέρα, έπεσε ασφαλτόστρωση (νύχτα ή ξημερώματα στοιχηματίζω), δίπλα στην παραλία προκειμένου να γίνει πάρκιν στο παρακείμενο κωλόμπαρο και να προσελκύσει κόσμο το καλοκαίρι. Όλα παράνομα, όλα ενώπιον δήμου κι αστυνομίας που γελοιοποίησαν για μια ακόμα φορά τους ρόλους(;) τους... Αυτή η δημαρχία θα είναι μακράν η χειρότερη που έχει περάσει τα τελευταία χρόνια θυμηθείτε το! 'Ηδη τα πρώτα δείγματα είναι κατάπτυστα! Απροκάλυπτη συγκάλυψη και απύθμενη αναισθησία απέναντι σε τόσο κόσμο που ζει στον Άγιο Νικόλαο και δεν μπορεί να κοιμηθεί μέσα στο ίδιο του το σπίτι από την πρωτόγνωρη ηχορύπανση των κωλόμπαρων που μαστίζει όλη την παραλιακή ζώνη! Η Λούτσα ποτισμένη ως το κόκκαλο στην απόλυτη διαφθορά! Φέτος το καλοκαίρι περιμένουμε μια σκέτη κόλαση! Ήδη η περιοχή έχει αλλάξει πρόσωπο, ξεχάστε την γραφική παραλία του παρελθόντος... Όλα για τα κωλόμπαρα! Αγανάκτηση κι αηδία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο τα πρώτα δείγματα του Δημήτρη είναι πολύ άσχημα αφήστε τον Αριστογείτωνα να λέει για τον φίλο του και αυτός ακόμα εξαφανίστηκε κατάλαβε τι παίζεται.

      Διαγραφή
  23. Μην το παίρνετε στραβά κάτι καλό αρχίζει να γίνεται με τον Δημήτρη οι ιδιοκτήτες των ντάπα ντούπα του Αγίου Νικολάου την κοπανάνε σιγά σιγά απο την Λούτσα και πάνε αλλού να ανοίξουν μαγαζιά για περισσότερες πληροφορίες του χρόνου το καλοκαίρι επειδή χειμώνα λόγω νέκρας δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως το συμπεραίνεις αυτό; Στον Άγιο Νικόλαο οι υπαίτιοι του κακού είναι πολύ συγκεκριμένοι επιχειρηματίες που δυστυχώς είναι και ταυτόχρονα ιδιοκτήτες των αμαρτωλών ακινήτων. Το βρίσκω απίθανο να απομακρυνθούν στο κοντινό μέλλον δεδομένου της κρίσης στην αγορά ακινήτων που διανύουμε... Εκτός αν αντί για "Γραβιέρα" μας "φορέσουν" άλλη ομοειδή "επιχείρηση" που θα παίζει πάλι "νταπαντούπα" και συναυλίες ξημερώματα, αλλά απλά θα έχει διαφορετικό ιδιοκτησιακό καθεστώς! Εγώ ξέρω ότι όταν γίνονται "έργα" και υπάρχει "ύποπτη δραστηριότητα" σε μια περιοχή (όπως πρόσφατα η αποψίλωση της βλάστησης στην παραλία του Αγ.Νικολάου και ο νέος ασφαλτοτάπητας-πάρκιν δίπλα στα κωλόμπαρα) μόνο κακή συνέχεια μπορούν να προμηνύουν... Η περιοχή ζέχνει από διαφθορά και αλητεία σε όλα τα επίπεδα, τα χορτάσαμε τόσα χρόνια. Δεν χωρεί αισιοδοξία.

      Διαγραφή
    2. Δεν έχουν φύγει εντελώς απο την Λούτσα αλλά έχουν μεταφέρει τις βασικές τους δραστηριότητες σε άλλα μέρη αλλά ακόμα και να φύγουν εντελώς κανείς δεν αποκλείει οτι θα έρθουν άλλοι ίδιοι.

      Διαγραφή
  24. ΜΠΟΜ Ο ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ...23 Δεκεμβρίου 2014 στις 10:29 μ.μ.

    τι εγινε με το blog¨???τον πηρε ο υπνος αυτον???ή του'κοψε το γαλα απ' το μαστο ο γαβ-γαβ και μουγγωσε η καραμελλα CANTERELL???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ποιος έφυγε από τον Αγ. Νικόλαο; Κανείς δεν έφυγε! Τα κωλόμπαρα ετοιμάζονται για το καλοκαιρινό ξεσάλωμα! Το "Γραβιέρα" εφτιαξε ηχοφράκτες της κακιάς ώρας γύρω απ' τον υπαίθριο χώρο του μπας και κόψει μερικά ντεσιμπέλ από τις αφόρητες εντάσεις των παράνομων συναυλιών -να μειωθούν οι μηνύσεις,αυτό είναι το ζητούμενο- κι ο άλλος δίπλα του στο "Μακλάνω" ξύρισε σύριζα τους αλμυρίτες για άγνωστο λόγο ή έτσι γούσταρε ή του εμπόδιζαν το άπλωμα των ξαπλωστρών στην παραλία! Παραδίπλα ο "Σάλτα Μαρίκα" το πιο νεόδμητο κωλόμπαρο στο συγκεκριμένο χώρο του Αγ.Νικολάου αφού πέρσι το χειμώνα ξημερώματα έκοψε πεύκο στο δρόμο που έκοβε τη θέα προς το "μαγαζί" δεν έφτανε αυτό, ισοπέδωσε κοινόχρηστο χώρο δίπλα στο μαγαζί το έκανε πάρκιν και φέτος πριν λίγες μέρες έριξε το πρώτο στάδιο ασφαλτοτάπητα! Δίπλα στη θάλασσα ασφαλτοτάπητας! Έτσι γούσταρε δεν του μίλησε κανείς! Αστυνομία και δήμος διακοσμητικά στοιχεία! Αυτή είναι η πραγματικότητα στον Αγ.Νικόλαο και μην ακούω αρλούμπες ότι κάτι άλλαξε! Όσο η αλητεία και η διαφθορά είναι πανταχού παρούσα μην έχετε αυταπάτες.... Ο Αγ.Νικόλαος όπως κι η υπόλοιπη Λουτσα θα είναι και φέτος οι γνωστές χαβούζες παρανομίας, αφόρητης ηχορύπανσης και ασυδοσίας που είναι επί τόσες δεκαετίες. Προετοιμαστείτε για να μην απογοητευτείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ¨ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ?
    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο "ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΗΣ" ΔΗΜΑΡΧΟΣ-ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ-ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ?
    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΕΠΟΙΖΩ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ?
    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΒΑΣΤΑΕΙ ΤΣΙΛΙΕΣ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ?
    ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ...?
    ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΤΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ...
    ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ...
    ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έπεσε άσφαλτος στον Άγιο Νικόλαο πραγματικά αλλά που βλέπετε το κακό δρόμος μεγάλης κυκλοφορίας είναι ειδικά το καλοκαίρι ήταν επιβεβλημένο να γίνει δεν σημαίνει αυτό οτι την έριξαν για να ευνοήσουν τους νταβατζήδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε φίλε η άσφαλτος ορθώς έπεσε στο δρόμο. Όμως στο πάρκιν που παράνομα άνοιξε ο νονός με το κωλόμπαρο στη παραλία τι δουλειά είχε να "προεκταθεί" η άσφαλτος; Στο Αγ.Νικόλαο η κατάσταση με τις αυθαιρεσίες και την αφόρητη ηχορύπανση των κωλόμπαρων είναι πραγματικά πρωτόγνωρη! Τα χειρότερα μας περιμένουν φέτος το καλοκαίρι. Η διαφθορά βαράει κόκκινο στη Λούτσα κι όσο αυτό συμβαίνει δεν υπάρχει καμία ελπίδα να ζήσουμε σαν άνθρωποι ειδικά τα καλοκαίρια!

      Διαγραφή
  28. ΑΡΤΕΜΙΔΑ
    Πόλη φάντασμα, ανύπαρκτη , χωρίς σχεδιασμό. Δίκτυο ΔΕΗ με υποδομες 1974, ατέλειωτες διακοπες ρεύματος μέσα στο κρύο, χωρίς φως έστω για την αλλαγή του χρόνου, χωρίς Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, χωρίς δρόμους.
    Τυχαίο ? Δεν νομίζω.
    Όλα εξυπηρετούν κάποιες καταστάσεις.
    Όσο δεν μιλάμε η κατάσταση αυτή θα συνεχισθεί. Μιλάμε για το αυτονόητο. Δηλαδή να μπορείς να πας στη δουλειά σου με ασφάλεια και το μεσημέρι τα φαγητά στο ψυγείο να μην έχουν χαλάσει από τη διακοπή ρεύματος. Πριν τις εκλογές ήταν όλοι λαλίστατοι. Τώρα μούγκα. Γιατί? Έτσι μας αξίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος2 Ιανουαρίου 2015 - 1:29 π.μ.
    Είστε υπερβολικοί δεν είπαμε να φτάσουμε τις ηλιθιότητες του Αριστογείτωνα υπέρ του Δημήτρη Μάρκου αλλά αν έκανε κάτι καλό γιατί να μην το πούμε, οτι έριξε άσφαλτο σε κάποιον δρόμο με τεράστια κίνηση σίγουρα είναι καλό αν έπεσε λίγη περισσότερη άσφαλτος στο οικόπεδο κάποιου νταβαντζή δεν πείθει ας περιμένουμε το καλοκαίρι και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ανακρίβειές σου είναι ύποπτες και προκλητικές! Η άσφαλτος δεν έπεσε τυχαία στο αυθαίρετο πάρκιν δίπλα στο κωλόμπαρο! Ούτε ο χώρος ανήκει σε κανένα "νταβαντζή", αλλά πρόκειται για ιδιωτικό παραθαλάσσιο οικόπεδο που ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης του κωλόμπαρου σφετερίζεται και πιθανότατα αισιοδοξεί να καταπατήσει ! Η συγκεκριμένη υπόθεση βρωμάει διαφθορά και ρεμούλα, αφού οι νόμιμοι ιδιοκτήτες του χώρου είναι πολλοί και προς το παρόν αδρανείς, βρήκε ευκαιρία ο νονός να ανοίξει ασφαλτοστρωμένο πάρκιν δίπλα στο κωλόμπαρό του! Μη ρωτάτε ποιος συνέβαλε στην ισοπέδωση του χώρου και στην στρώση του πρώτου σταδίου ασφαλτοτάπητα, μαντέψτε! Γιαυτό λέω ότι η διαφθορά καλά κρατεί και το καλοκαίρι θα δείτε το ίδιο τροπάρι ηχορύπανσης και ασυδοσίας που χορτάσαμε επί τόσα χρόνια από τα κωλόμπαρα και τους διεφθαρμένους προστάτες τους!

      Διαγραφή
  30. Αυτά που λές είναι η μια όψη του νομίσματος προς το παρόν πιστεύω οτι η άσφαλτος έπεσε στο συγκεκριμένο χωράφι για να εξυπηρετήσει τους λουόμενους της ευρύτερης περιοχής του Αγίου Νικολάου, αν δεις τελικά να το καταλαμβάνει ο νονός και να το κάνει ιδιωτικό πάρκινγκ για το μαγαζί τότε θα έχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως είσαι ο ... ΚΠ; Διακρίνω μεγάλη εμμονή στην απενοχοποίηση των αλητών που μας κάνουν τη ζωή μαύρη κάθε καλοκαίρι στον Άγιο Νικόλαο! Αλλιώς θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι το συγκεκριμένο "πάρκιν" το ξεκίνησε ο ίδιος ο νονός του κωλόμπαρου ξημερώματα με μπουλτόζα πριν δύο χρόνια! Μάλιστα ξημερώματα έκοψε και μεγάλο πεύκο 50 ετών που βρισκόταν δίπλα στο δρόμο και στην είσοδο του πάρκιν γιατί προφανώς του έκρυβε με τη φυλλωσιά του την ορατότητα προς το μαγαζί! Κανείς δε μίλησε αλλά υπάρχουν μάρτυρες που είδαν τα πριόνια και τους χειριστές τους τα ξημερώματα , φοβούνται όμως να καταθέσουν... Κάνεις ότι δε γνωρίζεις αγαπητέ έχω τη βεβαιότητα ότι είσαι "παλιά καραβάνα" εδώ μέσα και ξέρεις πολύ καλά τη ζοφερή πραγματικότητα...

      Διαγραφή
  31. Δεν το γνώριζα αυτό ούτε είμαι ο ΚΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μηπως εισαι ο κ.π. αγαπητε 1.57?

    χαχα τολμησες και ειπες κατι διαφορετικο απο το κατεστημενο

    ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ

    τα ειπαμε αυτα ο λαικισμος σε ολο του το μεγαλειο.

    - ΟΙ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΗΧΟΡΥΠΑΙΝΟΥΝ
    - ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΥΠΑ
    - Η ΚΩΛΟΠΕΤΕΙΝΙΤΣΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ
    - Ο ΣΩΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΠΟΛΗ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
    ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
    - Ο ΧΡΗΣΤΟΣ , ΠΑΣΟΚΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΓΙΟΥΠΙ
    - Ο ΜΗΤΣΟΣ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ......

    ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ Ο Κ.Π. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο Κ.Π.(ΜΗ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗ) ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ

    - οτι στα παραλιακα κεντρα που ηχορυπαινουν και οχι σε ολα, πρεπει να εφαρμοστει ο νομος
    - οτι το αεροδρομιο ειναι λαθος κατασκευασμενο και η λυση ειναι η χρηση του δυτικου διαδρομου
    - οτι ο μητσος ειναι διορισμενος , πρωην βολεψακιας της κυβερνησης. Ανθρωπος που αν και καλο παιδι δεν θα τα βαλει με τη διαπλοκη.
    - Ο σωτος πρεπει να αλλαξει μασελα
    - Ο χρηστος Π ειναι εκτος τοπου και χρονου
    - Ο Τσαλαπετεινος θελει κελ γιατι ειναι πολιτικος μηχανικος
    - Το τοπικο ειναι γεματο τσιρακια του μητσου....

    Απο το να εισαι ανοητος και λαικιστης καλυτερα φιλε να εισαι ενα απλο καππαπιδι
    τουλαχιστον ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφεις,γράφεις και δε λες τίποτα! Σχολιάζεις για λαικισμό ενώ είσαι ο κυριότερος εκπρόσωπός του. Διαστρευλώνεις και παραποιείς τα λεγόμενα των άλλων για να συναρμολογείς πλαστές επιχειρηματολογίες! Είσαι σοφιστής αγαπητέ με την κυριολεκτική έννοια του όρου! Και σαφέστατα εσύ είσαι το ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ!

      Διαγραφή
    2. καλα αλλαξε μασελα τωρα....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    3. ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ...

      ΠΟΥ ΛΑΙΚΙΖΟΥΜΕ , ΤΙ ΛΕΜΕ ΔΛΔ ΣΤΡΑΒΟ

      -ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ
      ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΙΣΗ ΑΡΤΕΜΙΔΑ?

      - ΠΗΓΑΝ Η ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΚΗ
      ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΛΗΣΤΗ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑ...... ΚΑΙ ΦΑΓΑΝ ΑΚΥΡΟ?

      - Ο ΜΗΤΣΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ?

      - Ο ΣΩΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΥΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ? ΗΤΑΝ Η ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ. ΕΝΑΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΑΚΟΜΑ.

      - ΕΓΙΝΕ Η ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ , ΟΠΟΥ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΠΗΡΕ ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΥ?

      - ΕΧΟΥΝ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗ ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ, ΕΝΩ Ο Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΕΚΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ.

      - Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΒΑΦΤΙΖΕ Η ΔΕ ΒΑΦΤΙΖΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ ΜΕ ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ?

      - Ο ΤΣΑΛΑΠΑΤΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ?

      ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ.

      ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ.

      - ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΔΥΤ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ
      ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟ
      - ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΔΗΜΟ, Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ
      - ΤΑ ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝ ΔΙΑΤΑΞΗ 3/96 ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ.

      ΑΥΤΑ .ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΛΑΙΚΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΑ ΕΣΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
  33. 11:12 π.μ./11:56 π.μ. εντάξει έχεις σε όλα δίκιο ... (στους τρελούς έτσι απαντάνε)
    Πρωτοφανές γεγονός να ρίχνει ο δήμαρχος άσφαλτο σε κακοφτιαγμένο δημόσιο δρόμο και να κατηγορούν τον δήμαρχο οτι υποστηρίζει τα λαμόγια επειδή έριξε την άσφαλτο αυτά μόνο απο Λουτσιώτες μπορείς να τα ακούσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε καπαπιδάκι όσο και να κρύβεσαι στα ψευδώνυμα και στα ανώνυμα σε προδίδει το υφάκι... κάνει...Μπαμ!!

      Διαγραφή
    2. ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΘΑΝΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
      ΤΟΣΟ ΝΤΙΡΛΑ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΑΠΑΠΗΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΕΙΔΗΣΗ ?

      ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΜΑΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΣΣΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ?
      Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΠΟΙΟΝ πας να ξεγελασεις βρε στουρνο ΣΠΑΤΟ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑ που σε στειλανε στην λουτσα στα χαζα που σε ψηφισαν ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΑΛΗΞΕΣ ?

      Διαγραφή
  34. ΑΡΤΕΜΙΔΑ
    Μια πόλη φάντασμα.
    Θα απαντήσει κάποιος αν τα Αστικά Λεωφορεία θα γίνουν Υπεραστικά και το εισιτήριο θα γίνει 5 ευρώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΒΡΕ ΘΕΟΧΑΖΑ
    Καινουργιος χρονος ,εκλογες ,και εσεις ακομα ασχολεισθε με τα ΚΑΠΑΠΗΔΙΑ ΣΑΣ ?
    Ελεος σε ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΓΡΑΦΕΤΕ ?
    ΠΟΘΑΝΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΕΙΔΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ?
    ΤΟ ΚΑΠΑΠΗΔΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΤΟΥ ΓΚΟΝΖΙΛΑ
    Εκει θα το βρειτε αν το πεθυμησατε
    ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ,δεν μπορει να το κοψει οπως δεν μπορει να κοψει το ΠΙΟΤΟ και την μπουρδολογια και ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΞΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ,ΕΙΔΗΜΩΝ ΠΕΡΙ ΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΜΝΗΜΩΝ, που ξεχναει τι ειπε χθες . Οσο βρισκει χαζους που του απαντανε .ΘΑ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΕΙ
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΟΙ ΠΟΘΑΜΕΝΟΙ
    Θεος σχωρεστον τον μακαριτη Σπαταρτεμισιανο περιβαλοντοαναπτυξη ΜΠΛΟΓΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού το ξέρεις εσύ ρε μεγάλε μας παρακολουθείς όλους ακόμα και μέσα απο τους υπολογιστές? Στην CIA δουλεύεις?

      Διαγραφή
    2. Εχω κανει ψυχιατρικη και πιανω το ΠΡΟΒΛΗΜΑ πριν το καταλαβουν οι ασχετοι.
      Η γραφη σου εχει υπογραφη
      ΤΟ ΚΑΠΑΠΗΔΙ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΑΠΗΔΙ ΦΩΝΑΖΕΙ.
      Ακομα και σε ποθαμενα μπλογκ γραφει το αρρωστο μυαλο
      Αυτο γιατι ποτε ο παλαβος δεν ξερει ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΒΟΣ Ο μεθυσμενος οτι ειναι τυφλα και ο χαζος οτι ειναι χαζος
      ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΖΙ
      ΕΕΕΕΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ με τρια στα τρια
      ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ λεγεται στατιστικα.
      Αντε γραφε στα αλλα ποθαμενα ....σε βαριεμαι βαρεμενο

      Διαγραφή
  36. ΑΡΤΕΜΙΔΑ
    ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ
    ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΕΡΩΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
    ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 5 ΕΥΡΩ ΕΦΟΣΟΝ Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ?
    ΟΙ ΑΣΧΕΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι έγινε τελικά και ο Δημήτρης Μάρκου σκάρτος μας βγήκε τελικά? Βλέπω με κατάπληξη οτι ακόμα και ο Αριστογείτων που τόσο πολύ τον υποστήριζε του την λέει με πλάγιο τρόπο δεν έχει το θάρρος να του την πεί στα ίσια όπως έκανε με τον Χρήστο την επόμενη φορά Γερακόπουλο λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΕΓΑΑΑΑΛΟΟΟΟΟ ΘΑΡΡΟΣ ΕΩΣ ΘΡΑΣΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ?ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΟΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
    Αντε χασου ΡΕ ΒΟΥΡΛΟ που εισαι σε θεση να γραψεις για συμερασμα σε ψοφιο πια μπλογκ που γραφουν μονον ψοφο ηλιθιοι.
    Δεν γραφω ρε γραμματα σε πεθαμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε ρε ηλιθιε κομπλεξικε που με ενα ψευδωνυμο νομιζεις οτι εγινες ο εθνικος εισαγγελεας, σκουπιδι της Ραφηνας λες και ειστε καλυτεροι εσεις

      Διαγραφή
    2. ποθαμενε 500.000 ψηφοι
      ολοι φασισταρια δυσκολο.

      Η ανικανοτητα τυπων σα και σενα εκανε το μιχαλολιακο μαγκα.
      Η ανικανοτητα τυπων σα και σενα δεξιοστροφων και πασοκοστροφων οδηγησε το
      κοσμο στην οικονομικη και πολιτικη απελπισια.

      Ασε λοιπον τον 7.19 , απλη αγανακτηση βγαζει και σταματα να λες αηδιες. Πολιτικε γυρολογε.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
  39. Τι σας εγραφα ?
    ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ στατιστικα, οτι τα καπαπηδια γραφουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΜΑΙΜΟΥ μονα τους Το πηρε το σχολιο για τα υπεραστικα ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ,γυρω γυρω τα μπλογκ μπας και τσιμπησει και αλλος ηλιθιος αλλα δεν τσιμπαει κανεις.
    ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΦΑΣΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ...COPY PASTE ΣΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΜΑΙΜΟΥ και συνομιλει μονον με καρφακια .Eιδε ο γυφτος την γενια του και ΑΓΑΛΛΙΑΣΕ μεχρι και ο βατραχος.....

    Τα απολυτα ΝΟΥΜΕΡΑ της λουτσας, .με οτι στατιστικη και να το δεις....ΔΕΝ ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ,ειμι μονον μεταξυ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΓΙΑ ΤΟΝ 1:17 μμ
    ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ Η ΟΧΙ?
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. οχι φιλε ησυχασε
    προς το παρον (αν και πολυ θα το θελαμε, λογω ιδεολογιας) δεν προβλεπεται κατι τετοιο.
    Τα αστικα θα συνεχισουν να λειτουργουν.

    Για μετα τις εκλογες δεν ξερουμε. Αναλογως με το αποτελεσμα των εκλογων.

    Αν επικρατησουμε εμεις φανταζομαστε , οτι καποια στιγμη τα λεωφορεια , τα αεροδρομια, τα λιμανια,
    οι καφετερειες, τα υδροπλανα (χαχαχ α ρε μητσο), πρεπει να εχουν εναν πιο προσεκτικο ρολο σε μια περιοχη ηπιας τουριστικης αναπτυξης σαν την αρτεμιδα μας. Καιρος τα λιμανια και τα βαπορια να αντικατασταθουν απο καθαρους δρομους και πλατειες.


    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΠ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΣΤΟ ΓΔΥΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΤΑΚΤΗΣ ΜΑΙΜΟΥΣ ΑΘΕΛΑ ΣΟΥ ως συνηθως

      ΕΓΙΝΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΜΑΙΜΟΥ
      ΓΟΥΣΤΑΑΡΩΩΩΩ ΕΚΟΨΑΝ ΟΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
      ΟΣΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΟ μονολεκτικο σχολιο ΤΟ ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙ ......ΞΕΡΑΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ
      Εβαλαν ψευδωνυμο ...CHARLIE KAI κοψανε πανω απο 50 σχολια
      Αυτoi ειναι δεν ειναι charlie ειναι ΣΑΧΛΟΙ σαν την je suis TΡΕΛΛΗ .
      ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ALLA LOUTSA
      Γεια σου βρε Θωμα ΧΑΑΑΑΑΝΕΙΣ ΓΕΛΙΟ
      Αν σε ενδιαφερει ηταν η πιο καλη μου γριππη ,κουραστηκα να γδυνω ΞΕΤΣΙΠΩΤΕΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕΣ μαιμουδες θΥματα της ανοησιας τους.
      παω κουμουνδουρου .....για καφε καπαπηδι .εχει ωραια ημερα οπως και ΧΘΕΣ την ημερα που εσφαζαν χαζα κοτοπουλα στα μπλογκς.
      ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ
      ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ γραμμενο ΑΠΕΝΑΝΤΙ βρε βουρλο ΕΚΕΙ ΣΕ ΕΣΤΕΛΝΑ
      Το καλυτερο προχθεσινο
      Ρουβλι και i phone εξι
      και πρωθυπουργο αλεξη

      Μην πεις παλι για Σαμαρα αυτος πηρε την εικονα με την παναγια ..και τρεχει...παειειει ερχονται τα ΡΑΧΗΛΙΑΡΙΚΑ . ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ...ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΛΗΡΩΝΕΙ.

      εδω θα σε μιμηθω .
      χα χα χα χα χα

      Διαγραφή
    2. Το οτι τρεχει ο σαμαρας με τη παναγια παραμασχαλα δε φταιμε εμεις.

      Η απελπισια του κοσμου εκανε τους αριστερους του κολωνακιου πρωτο κομμα.

      Και για αυτο που στεναχωριεμαι τοσο εγω οσο και αλλο συναγωνιστες μου , ειναι
      οτι πραγματικα θα μπορουσαμε να μη μπουμε σε αυτη τη διαδικασια.

      Ο τριτος δρομος θυμιζει λιγο σκατο κατασταση, στην οποια η μεν υψωνουν σημαια περι ψυταλειας (συριζαιοι) και ας ξερουν οτι λενε μαλακιες, και οι δε μιλανε για κελ στη λουτσα (πασοκοι που περιμενενουν με ανοικτες μασελες).

      Παντα ελεγα και ειναι τροπος σκεψης αυτος, οτι η λυση ειναι καπου στη μεση, δηλαδη ουτε λουτσα, ουτε ψυταλεια, αλλα κατι το ενδιαμεσο.
      Ετσι και στη πολιτικη το να προβλεπεις πλεονασματα της ταξης του 4 και του 5 % , σε μια χωρα πεθαμενη ειναι ακραια τοποθετηση να μη πω μαλακισμενη. Και ειναι προφανες οτι μια τετοια προβλεψη θα σου φερει μια αντιθετη αποψη ακραια που θα μιλαει για διαγραφη του χρεους. (νομος δρασης και αντιδρασης.)

      ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ δεν υπηρξαμε ουτε εγω ουτε κανενας απο αυτους που συνομιλω τοσο απο το δημο οσο και απο τη περιφερεια, το λογικο εκφραζουμε και τιποτα αλλο.

      ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ.

      ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ( ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΕΦΑΓΕΣ ΤΟ ΑΚΥΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΕΣ).

      ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΦΕΔΙΑ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ.

      ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    3. Που το θυμηθηκες το κομμουνια ?Ουτε οι φιλορωσοι της Ουκρανιας δεν το θυμουνται πια
      Καλα πιστευω οτι η Λουτσα ζει σε αλλον αιωνα ?
      ΒΡΕ ΑΠΟ ΠΟΤΕ Ο ΜΗΤΣΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΥΡΙΖΑ και φωναζει ΨΙΤΤΤ ?
      Οσο για το λογικο και αυτονοητο ααααασεεεε ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ παραμασχαλα.
      Δεν καταλαβα για ποιο ακυρο μιλας Αλλο λευκο αυτο ,ειναι ΘΕΣΗ αν και διαφωνω ,αλλο ακυρο-αντιθεση σε ολους που και σε αυτο διαφωνω .
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ της ατακτης μαιμους ελαααααα μωρε ..τι περιμενεις απο μαιμουδες ?Τις ΖΟΡΙΣΑ λιγο ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ την λογοκρισια ...σιγα τα ωα που περιμεναμε για να καταλαβουμε τι ρολο βαρανε οι μαιμουδες με τους απικους τους στα σχολια και το feed που δεν καταγραφει.
      Η μεγαλη πλακα ειναι ΑΛΛΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ εσυ ησουν το ΜΕΣΟΝ .Πως λεμε ...ΑΝ θελεις να θαψεις παιρνεις το φτυαρι κλπκλπ
      εεεεεεεΤΟ ΦΤΥΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ για τον σκοπο σου
      Να σου πω την αληθεια και πολυ αντεξαν με κουρασαν λιγο.
      Ασε τωρα τις πλακιτσες Οι εκλογες ειναι σοβαρο θεμα .Εγω πηρα παλι τα μετρα μου.
      ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΣΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ξερει και να φυλαει τα μποσικα .Δεν πηρα ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ουτε αποκκομα και δεν προκειται να αλλαξω Τα καταφερνω και μονος μου ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΣΩΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ Αρκετα ΣΩΣΑΝΕ την χωρα

      Καλα που υπαρχει και το ποθαμενο μπλογκ του Θωμα και συνομιλουν οι ΠΟΘΑΜΕΝΟΙ.
      Εγω δεν υπογραφω πλεον Οι πεθαμενοι με τους πεθαμενους ΚΑΙ ΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ κουφαλες νεκροθαφτες.ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ .Στον καιρο.πολυ british......

      Διαγραφή
    4. Τα χει χαμένα ο άνθρωπος μιλάει για την Κουμουνδούρου μετά αρχίζει με την Λούτσα τι σχέση έχουν αυτά τα δυο μεταξύ τους μόνο ο αρρωστημένος εγκέφαλος του ξέρει

      Διαγραφή
    5. Η Κουμουνδουρου ανοητε ΚΥΡΗΞΕ ΛΥΣΗ ΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ
      ΜΟΝΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΕΙΔΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ?
      Απαντησε ηδη ο Δημητρης εσυ ΧΑΜΠΑΡΙΙΙΙΙΙ ?Δεν σας τα λενε εκει τα σχεδια των εργολαβων ?Δεν μαθαινεις καν τις δημοτικες ανακοινωσεις ?
      Τον χαζο κανεις ?Μεχρι η ατακτη μαιμου το εγραψε εσυ δεν Ξερεις δεν ειδες ?
      ΤΙ ΣΑΣ ΠΟΤΙΖΟΥΝ Η ΣΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ?
      Ακου ο συριζα θελει ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ... ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΒΡΕ ΒΑΡΕΜΕΝΟ ?
      ΠΛΑ ΤΥ ΧΩ ΡΑ ΦΙ ειναι η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ .Βρηκες ηλιθιους να μην το εμαθαν και να μπουρδολογειςΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ κρυβοντας την επισημη θεση ?
      ΜΟΚΟ ΕΕΕΕΕΕΕ ?

      Διαγραφή
    6. ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ειναι ο συντροφος που το ανακοινωσε στον Δημαρχο ΠαλληνηςΥπαρχει και σχετικο βιντεο στην ατακτη μαιμου Υπαρχει και η Απαντηση του Δημητρη ολα υπαρχουν μινον εσυ δεν καταλαβες τιποτα εως την Κυριακη εεεεε ?Παλι κουτοπονηριες λουτσαιικες ταχαμου δεν καταλαβε .....τι σχεση εχει ο Συριζα με την Λουτσα .....
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΟΥΤΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ να τους δουλευετε ετσι .
      Αν χρειασθει να συγκρουσθουμε με τοπικους παραγοντες θα συγκρουσθουμε ειπε κλεινοντας ο συντροφος .
      ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ποιος θα συγκρουσθει με ποιον ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ μην ξεχασεις παλι τι εγραφες .ετσι που κωλοτουμπιαζεις συνεχως Θα ερθει προοδευτικο πλατυ χωραφι αντε και σε νεα προοδευτικα τερτιπια .

      Διαγραφή
    7. Αυτό είναι σαν αυτά που λένε οτι θα μας πάρουν τα λεφτά απο τις τράπεζες κλασσική Σαμαρική προπαγάνδα απο τον οπαδό Αριστογείτωνα.

      Διαγραφή
    8. βρε ΤΟΟΟΟΣΟ ΠΙΑ εθελοτυφλεις?
      το ειπε ο συντροφος ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ.Γκοτσοπουλος.
      υπαρχει βιντεο.ατην Ανατακτη
      Τι Σαμαρας και αηδιες
      ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Δεν το πηρες ουτε αυτο ειδηση
      Αρτσι μπουρτσι και λουλας αριστεροαφασικος ψεμμα στο ψεμμα καιεπιχειρημμα ...ΣΑΜΑΡΑΣ
      Αντε να τσακιστει και αυτος που θα;σας φταιει για ολα που δεν θα κανετε τΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ 42% ΜΑΛΙΣΤΑ

      Διαγραφή
    9. μην μου ταραζεσαι 11.26,

      ο εκπροσωπος του σαμαρα αριστογειτων εχει δικιο.

      Η γενικοτερη πολιτικη αντιληψη των συντροφων ειναι αποκεντρωση.
      ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ σε αεροδρομια , σε λιμανια , αποκεντρωση και στα σκατα.

      Και εχει κατ εμας σοβαρη βαση , με δεδομενο οτι δεν μπορει καποιος 50 χλμ μακρια να σκυλοβρωμα οταν εσυ τραβας καζανακι.....

      ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΤΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ.
      ΤΩΡΑ ΣΚΑΤΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
      ΟΠΩΣ ΜΙΚΡΟ ΚΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ.

      ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΙΔΕΨΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ.

      2. κε διαχειριστα δεν το ξανα ανοιγεις το ρημαδι. Ειπαμε τη δουλεια σου την εκανες, δημαρχο εβγαλες. Αλλα δηθεν κλειστο επειδη ξαφνικα ξενερωσες.......ντροπη.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    10. Έχει δίκιο ο Αριστογείτονας ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι και ο γυαλάκιας ΚΕΛ στην Ψυττάλεια αλλά δεν μας είπε τι έκανε ο γυαλάκιας πόσο προχώρησε την υπόθεση Ψυττάλεια ούτε μισό βήμα.

      Διαγραφή
    11. επαναλαμβανω

      Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ , ΘΕΛΕΙ ΣΚΑΤΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ.

      ΑΦΟΥ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ , ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ , ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ
      ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ.

      Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ .... ΣΓΟΥΡΟΥ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΕΚΟΨΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΚΑΤΟ ΕΠΕΝΔΥΣΗ.

      ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 14.01.15
      Στον αέρα» βρίσκεται η υπόθεση της σύνδεσης των δήμων Παλλήνης και Σαρωνικού με το δίκτυο αποχέτευσης. Για να εκπονηθούν οι τελικές μελέτες για το έργο πρέπει πρώτα να δοθεί το «πράσινο φως» από το ΥΠΕΚΑ, το οποίο φαίνεται διστακτικό εξαιτίας της αντίδρασης πολιτευτών του Πειραιά.

      Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΚΕΛ.

      ΟΥΤΕ ΨΥΤΑΛΕΙΕΣ (ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)
      ΟΥΤΕ ΜΙΚΡΟ ΚΕΛ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ (ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΚΑΤΩΝ)
      ΟΥΤΕ ΚΕΛ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ (ΠΑΛΙΑ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΑΣΕΛΕΣ)

      ΑΥΤΑ

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    12. Μου αρεσει η ιδεολογια του σκατου.
      Δεν υπαρχουν μελετες λογικη οικονομια δεν υπαρχει τιποτα
      ολα ειναι θεμα κομματιλας
      Αυτα μας εφαγαν και αυτα θα συνεχισουν να μας τρωνε τα εντοσθια .
      τα ΟΠΑΔΙΛΙΚΙΑ ..
      ΜΗΝ ΤΟ Ξανανοιξεις βρε Θωμα να ανοιξει μπλογκ η τοπικη να τα λενε μεταξυ τους ηλεκτρονικα
      Εγω τους βαρεθηκα
      ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ σκοτουρα μου ποιο ανεργο κομματοσκυλο (Το 4 ο σε 6 χρονια )παλι θα παιζει τον ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ στους ιθαγενεις. ελληναρες.
      ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ τιποτα απο δαυτους Τεως νυν και επομενους.
      ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ και οι πολλοι χορευουν σε οτι σκοπο τους παιζουν

      Διαγραφή
    13. η τοπικη δε προκεται να ανοιξει δικο της Blog.

      Το νοικοκυρεμα των οικονομικων ειναι επισης βασικη θεση του ΣΥΡΙΖΑ

      Η οποια μορφη ελεγχομενης σπαταλης αφορα μονο αυξησεις σε μισθους και συνταξεις
      προκειμενου να αυξηθει η ζητηση , και μεσω αυτης το παραγομενο προιον.

      Ο ελεγχομενος πληθωρισμος της ταξης του 3% , μεσω αυξησεων σε μισθους ,συνταξεις , και δημοσιες επενδυσεις ειναι βασικη αρχη του Συριζα.
      Στο παραπανω πλαισιο εντασεται και η ελεγχομενη κοπη νομισματος(βασικη αρχη της κευνσιανης θεωριας), η οποια δημιουργει τεχνικη ζητηση και αυξηση της απασχολησης.

      Παρολα αυτα λεφτα για blogs δεν προκεται να υπαρξουν.

      ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ,
      ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟΙ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ,
      ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ BLOGS, ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΦΑΡΔΙΕΣ ΧΩΡΙΣΤΡΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΤΣΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ......

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    14. Στο θέμα του ΚΕΛ στην Λούτσα δεν μπορεί να γίνει με τίποτα επειδή είναι υψηλού βαθμού παραθεριστικό κέντρο απο παλιά στην Ραφήνα όμως θα ήταν αρκετά καλή λύση.

      Διαγραφή
    15. ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΣΑΙ
      ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΓΚΕΣ
      ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛ ΒΕΝ.

      ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ
      ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ

      ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΜΗΤΣΟΣ ΕΚΑΝΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΠΛΑΝΑ.

      ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΘΩΟΣ.

      ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑ Ο ΟΡΟΣ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
      ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ......ΠΡΩΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΣΕΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΤΑΛΕΣ.

      1.ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΛ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ . Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΕΛ ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ.
      ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ 200000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 20 ΚΕΛ.

      2. ΚΑΙ ΟΠΩΣ Η ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
      ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΧΑΒΟΥΖΑ( Η ΑΕΡΟΠΛΑΝΙΚΗ ) ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

      ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ, Η ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ.

      ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΙ.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    16. Αγαπητέ μου το θέμα του αεροδρομίου είναι διαφορετική περίπτωση όπως φαίνεται ενοχλεί σήμερα μόνο τους κατοίκους των Σπάτων όχι της Λούτσας που στην ουσία είναι μια άλλη πόλη άσχετα αν ανήκουν στον ίδιο δήμο αλλά οι μασέλες και οι κουτάλες βρίσκονται στην Λούτσα. Όταν κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο με αυτή την λογική μεταφέρθηκε εκεί την αποκέντρωση για να ενοχλεί μόνο τους λίγους ηλικιωμένους Σπαταναίους αντί για τις άλλες πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως Γλυφάδα, Άλιμο και Ελληνικό αλλά τελικά συμβιβαστήκανε με την μεταφορά ολόκληρου του αεροδρομίου του Ελληνικού εκεί για τους ίδιους λόγους.

      Διαγραφή
    17. ΚΟΨΕ ΧΡΗΜΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ( το πιστεψε το 42% ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΤΟ 30%Τοσοι ακριβως πιστευουν οτι μας ψεκαζουν .
      Ασε το περι ανοιγματος του Ελληνικου ....τι να πρωτοθαυμασεις ΠΙΑ ....
      Ασε τωρα να μην μας σουταρει ο Ντραγκι εν οσω εμεις ονειρευομαστε ψηφιζοντας.

      Διαγραφή
    18. Αγαπητε 7.44
      Αποκεντρωση σημαινει ανοιγω πολλα μικρα αεροδρομια ανα τη περιφερεια και οχι κατασκευαζω ενα τερας 40χιλ μακρια απο τη πλατεια συνταγματος. Αυτο δε λεγεται αποκεντρωση αλλα αρπαχτη η ρεμουλα....

      αγαπητε 8.31 το κοψιμο χρηματος και την αγορα κρατικων ομολογων δεν τη λεει το καπαδι ο τσιπρας και ολοι οι αριστεροι. Το λεει ο ντραγκι με μια μικρη καθυστερηση βεβαια 5ετων και αφου εχει φτωχοποιηθει το 60% των ελληνων.

      ΑΥτα

      Κ.π.

      Διαγραφή
    19. Τι να κοβει χρημα ο Ντραγκι τι η Ραχηλ .....ιδιο πραγμα ειναι ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ .

      Διαγραφή
    20. ΒΡΕ ΣΤΟ ΠΟΘΑΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ βρηκες να κανεις προεκλογικο κυρηγμα ?
      Δεν μας φτανει τοση μπουρδολογια πανταχοθεν ηρθες να μοιρασεις ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗς ?Που τα ειδες μωρε αυτα σε ποια μεγαλουπολη?Μηπως ειδες το Χηθροου και το Γκατγουικ και τα εμπνευστηκες Το χρημα που θα κοψει ο Ντραγκι νομιζεις θα μας το χαρισει ?Τι μπουρδολογεις που αν δεν γινονται δεκτα τα Ελληνικα ομολογα απο μεθαυριο εχουμε παει γ ταχυτητα πισω απο την Λιθουανια παναθεμα τα βιτσια σας με τις εκλογες καθε δυο χρονια και παντα στο παρα πεντε της σφαλιαρας.Αντε στα τσακιδια να βγειτε αλλα να μεινετε 4 χρονια παναθεμα μας ,μπας και καθησουμε ΚΑΠΟΥ .ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Στην α ταχυτητα στην β η στην γ η μονοι μας Αυτο το παλατζαρισμα 6 χρονια με 5 κυβερνησεις σε 6 χρονια μας καταστρεφει .Καθε εκλογες πεφτουν τα κορακια των αγορων και φτου και απο την αρχη.Μας ξεπουπουλιασαν και εμεις ψαχνουμε σωτηρες Κωστακης,Γιωργακης Αντωνακης ,Αλεξακης ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ δεν εχουν δουλεψει μια ημερα .
      Αυτο ειναι ΚΟΜΑΤΙΛΑ δεν ειναι πολιτικο σκηνικο .Σκεψου τωρα παλι διερευνητικες κλπκλπγια να βγαλουμε τελικα τον Αβραμο ..προεδρο ΕΕΕΕΕ δεν μας ...λεω εγω φτανει το δουλεμα Ειναισαν τοΠασοκ που προτεινε τοοοοτε τον Καραμανλη για προεδρο Μια απο τα ιδια σε ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ γιατι ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ .

      Διαγραφή
    21. ΣΤΙς 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1 33 γραφει το καπαπιδι
      οι συριζαιοι λενε ψυτταλεια
      Στις 20 ιανουαριου παλι ο καπαπιδης γραφει οτι λενε ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ
      Ο συντροφος υποψηφιος λεει πλατυ χωραφι
      ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΟΥΣΑΝ
      Απο την πολλη κωλοτουμπα κατεβηκε τα αιμα στο κεφαλι ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ και των ιδιων και των ψηφοφορων
      Σας ψεκασανε μωρε οι κατακαυμενοι ?ΒΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ψαξτε αλλου.για κυβερνηση

      Διαγραφή
    22. 1. χαχα στις 17 ιανουαριου γραφει το καππαπιδι ....οι συριζαιοι λενε ψυταλεια.

      απαντηση : που ειναι το λαθος. Οι συριζαιοι της λουτσας οντως μιλανε για ψυταλεια, προς αγορα ψηφων, και λενε ψεματα.

      Ο καππαπιδης γραφει ΟΜΩΣ οτι η επισημη θεση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ,
      ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΑΤΩΝ , ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ.

      επομενως

      ι) οι συριζαιοι της λουτσας κοροιδευουν (οχι ολοι)
      ιι) ο καππαπιδης σωστα μιλα για αποκεντρωμενες διοικησεις.

      2. Ορθα αναφερεις το χιθροου και το γκαντγουικ. Υπαρχουν πολεις με παραπανω απο
      δυο αεροδρομια οπως το λονδινο. Θες να σου δωσουμε και αλλο παραδειγμα η ΑΘΗΝΑ.
      Η αθηνα εχει οχι ενα αλλα 2 επιπλεον αεροδρομια, που θα μπορουσαν να δεχθουν τους επισκεπτες των ολυμπιακων αγωνων . Υπαρχει ενα στη παχη και ενα στο τατοι, οπου με λιγα χρηματα θα μπορουσαν να αξιοποιηθουν.
      ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΑΛΙ ΣΩΣΤΑ Ο ΚΑΠΠΑΠΙΔΗΣ ΜΙΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΕΣ ΜΑΣΕΛΕΣ.

      3.με το χρημα που θα κοψει ο ντραγκι ουσιαστικα σου χαριζει χρεος. Προκεται για κατι που εκανε η fed προκειμενου να σωσει τις χρεοκοπημενες αμερικανικες τραπεζες. Κοβοντας χρημα αγορασε τις μετοχες των τραπεζων, και στη συνεχεια οταν οι τραπεζες σταθηκαν στα ποδια τους, τις πουλησε σε ιδιωτες. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΚΟΛΟΥΘΗΚΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΜΕΡΚΕΛΙΚΟΣ. Αντι να κοψουν χρημα φορτωσαν τον ευρωπαιο φορολογουμενο με χρεη προς διασωση των τραπεζων και ΔΩΣΤΟΥ ΕΝΦΙΑ.....

      Ο καπαπιδης επομενως εχει παλι δικιο. Ο βαθμος μοχλευσης της FED ( κοπη χρηματος σε σχεση με διαθεσιμο τραπεζων ) ειναι 1/77 και της ΕΚΤ 1/22 δηλ η ΗΠΑ εχουν κοψει τρεις φορες παραπανω χρημα......

      4. Τα ελληνικα ομολογα αν δεν γινουν δεκτα θα ειναι εγκλημα των ευρωπαιων που δεν προχωρησαν εγκαιρα στη συμφωνια του νοεμ 2012 που μιλουσε ΞΕΚΑΘΑΡΑ για 2η αναδιαθρωση του ελληνικου χρεους. Δεν θα ειναι εγκλημα των αριστεριστων που ονειρο τους ειναι απλα να κυβερνησουν μια χρεωκοπημενη χωρα. Αληθεια εχεις δει τον παπαδημουλη με κιτρινη γραβατα και trendy γυαλια χαχαχ.

      5. Εκλογες θα εχουμε καθε 6 μηνες οσο η κυρια μερκελ δεν καταλαβαινει οτι τα ελλειμματα του νοτου ειναι πλεονασματα του βορρα. Η ευρωπαικη ενωση ειναι ΕΝΩΣΗ και σα τετοια πρεπει να αντιμετωπισθει το θεμα του χρεους, τοσο με κοψιμο χρηματος οσο και με την εκδοση ευρωομολογου.

      ανεξ.κιν.πολιτ.

      Διαγραφή
    23. υγ.
      Και να θυμασε το προβλημα σου δεν ειναι το καππαπηδι, ουτε αυτα που λεει.

      Με καππαπηδι η χωρις η υπολοιποι θα συνεχισουμε να εχουμε αεροπλανικη ηχορυπανση,
      μπουζουκομαγαζα, ΕΝΦΙΑ, ΦΜΑΠ , ΦΑΠ , μειωμενες συνταξεις και μισθους και και και και.

      Διαγραφή
    24. ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ,την αμορφωσια και την ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΡΑ.
      Ειναι ΑΝΟΗΣΙΑ να συγκρινεις το ΛΟΝΔΙΝΟ μια διεθνη μητροπολη ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΝ ΠΟΛΗ απο το ελλαδικο κρατος με την τριτοκοσμικη Αθηνα .
      Ειναι ανοησια να θελεις συνεχως εκλογες πιστευοντας ΑΦΕΛΩΣ οτι ειναι θεμα προσωπων
      η κοντρα με τις αγορες.
      Ειναι απολυτη βλάκεια να ασχολεισαι με το ποιος ειναι trendy
      Eιναι ΑΓΝΟΙΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙς ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ των αμερικανικων τραπεζων .Τι συγκρινεις βρε ΒΟΥΡΛΟ ΗΜΙΜΑΘΕΣΤΑΤΟ ?
      Την λουτσα με το Μπεβερλυ Χιλς?
      Η Ιρλανδια; ναι ειχε προβλήμα τραπεζων η Ισπανια επισης Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΞΟΔΕΥΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ Η ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ?
      Ελεος ακομα και το Τσιπρι μιλα; πλεον για ΙΣΟΣΚΕΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ
      ΤΕΛΟΣ ποιοι ειναι οι αριστεριστες βρε λουτσοβουρλο ,μιλας για Παπαδημουλη ?
      ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕς ?
      Φυσικα και δεν ειναι το προβλημα μου τα καπαπιδια Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΕΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑΡΑ Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΚΟΜΜΑΤΙΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ και εσυ τα εχεις ολα πληρως .ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΒΑΡΕΜΕΝΟΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΘΟΛΟΥΡΑΣ και σε αυτο το πλαισιο και μονον ,ασχολουμαι μαζι σου ,Σαν ατομο μου εισαι ΠΛΗΡΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ σαν εκλεγμενο προιον της αριστερας σε θεωρω καταντια της οποιας αριστερης σκεψης και ιδεολογιας, ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ Λουτσα .

      Διαγραφή
    25. κατσε μεγα παντογνωστη πανω στο 19% τωρα γιατι τοσα θα παρεις.

      και ασε τους ημιμαθεις να βγαζουν κυβερνησεις.....

      Αν ηξερες εσυ και οι ομοιοι σου , θα βγαζες τετραετια, εκατσες λιγο παραπανω απο το γιωργακη ανοητε ε ανοητε.

      ανεξ.κιν.πολιτ.

      Διαγραφή
    26. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ
      1 Θεωρει οτι καποιος θα παρει19 % και αυτος θα ειμαι εγω η οποιος υποθετει οτι υποστηριζω εγω
      2 ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ οτι οι ημιμαθεις βγαζουν κυβερνησεις
      Ελεγα ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΝΤΑΡΑ γιατι βγαζουμε ανεργα ημιμαθη κομματοσκυλα,ΤΑ ΚΑΠΑΠΙΔΙΑ επαιρονται για τα ημιμαθη που βγαζουν κυβερνησεις, παραδεχομενα πρωτον την ημιμαθεια τους και δευτερον καμαρωνουν οτι βγαζουν και κυβερνηση ως ημιμαθεις
      3 Αν ημουν εγω εξυπνος ,ο Σαμαρας θα εβγαζε τετραετια Αυτο ειναι το τοπ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΡΑΒΔΟΣ ΕΝ ΓΩΝΙΑ
      ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
      Θελει η ανοησια να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει
      ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΟ ΑΝΟΗΤΕ ΕΕΕΕ ΑΝΟΗΤΕ μας επεισε για του λογου το αληθες
      ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΟΗΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΕΙ και αυτοι οι ανοητοι θα βγαλουν διαφορους ταμηλους μεθαυριο

      Διαγραφή
    27. Αριστογειτωνα ενταξει αφου θελεις εσυ Ψυτταλεια ψηφισε τον γυαλακια που σου υποσχεθηκε Ψυτταλεια και τελικα οχι μονο δεν καταφερε να κανει τιποτα αλλα αφησε ετοιμο το Πλατυ Χωραφι για τους επομενους

      Διαγραφή
  43. Πότε θα γίνουν οι προσλήψεις δεν μας είπατε! 15 Ιανουαρίου και δεκάδες παιδιά είναι εκτος παιδικού σταθμού. Και το χειρότερο από όλα ότι στο δήμο δεν υπάρχει άνθρωπος που να γνωρίζει για το πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να περιμενεις και εσυ
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΧΟΥΜΕ παρε το παιδι και ψηφιζε ..αεναως να σωθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τί έπαθε το μπλογκ; Περίεργο... Θα μπορούσε να ανεβαίνει καμμιά ανάρτηση έστω αραιά και πού. Αυτοί που το έχουν, δεν αισθάνονται την ανάγκη έκφρασης; Πως τους κόπηκε ξαφνικά; Μήπως ποτέ δεν είχαν αυτή την ανάγκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπλογκ υπάρχουν είτε λόγω σκοπιμότητας είτε λόγω ανάγκης να εκφραστούν κάποιοι. Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως μάλλον έχεις δίκιο σε κάτι. Η ανάγκη να εκφράζεσαι δε διακόπτεται έτσι απότομα..........

      Διαγραφή
  46. Ξενερωσε ,το εγραψε ο ανθρωπος
    περιεργο δεν ειναι περιεργοι ειμαστε εμεις που γραφουμε γραμματα σε πεθαμενους εν οψει εκλογων να ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΘΑΜΕΝΑ .ΚΟΛΠΑ. Θυμηθηκαμε και τον ποθαμενο Αριστογειτονα και το ψοφιο καπαπιδι Δεν μου λες βρε μεγαλε Και τι σε νοιαζει αν δεν ειχαν ποτε την αναγκη ?
    Ιστορια θα γραψεις η ψυχαναλυση θα κανεις εκ των υστερων ?Και γ...την διανοηση των μπλογκ.
    Δεν ειναι τυχαιο οτι μολις εκοψε τα σχολια στην μπαρα η ανατακτη (ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ )πλακωσαν οι νεκροφορες στο νεκροταφειο
    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ
    Μην δω διψηφιο σε ΠΟΘΑΜΕΝΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ....βρε λουτσοδημοκρατες του βαλτου με τα βουρλα που ψηφιζετε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Υπάρχουν και ακόμα πιό ανόητοι οι περισσότερο απ'όλους που πιστεύουν οτι αν βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ θα τους πάρει τα λεφτά απο τις τράπεζες επειδή το λέει ο Σαμαράς για να τους τρομοκρατήσει και να τον ξαναψηφίσουν, υπάρχει ακόμα Έλληνας που πιστεύει σε αυτόν τον άνθρωπο που εδώ και 5 χρόνια λέει κάθε μέρα απο 100 ψέματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν φτανει η βλακεια να ψηφιζεις Σαμαρα πρεπει να ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ και ταμηλο .Ετσι εχεις διπλη την ανοησια σου.
    Αυτο λεω ΑΚΡΙΒΩΣ .ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΥΤΣΑΙΟΥΣ οποιος κριτικαρει και αριστερα ειναι ΤΟΥ ΑΑΑΑΛΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΕΡΓΟΥ ΑΝΔΡΟΣ Σαμαρα .
    Ταμηλοι υπαρχουν παντου και εκει στην Λουτσα το ξερετε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ γιατι τους ψηφιζετε
    Παντως η Κομοτινη ΕΣΚΙΣΕ θΑ ΤΥΠΩΘΟΥΝ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΙΝΗ με την φατσα των τοπικων ταμηλων
    Της τρελλης και του βλακα
    ΝON MI TANGERE ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΠΑΡΜΕΝΑ ?
    Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΑ
    ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ
    Και εγω δεν θεωρουμουν βλαξ οπου και αν πηγα .Το θεμα ειναι αν ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ της λογικης και αν αυτο συμβαινει μαζικα ,.πραγμα που θα φανει απο το ποιους θα επιλεξουμε και οχι μονον απο το ποιο κομμα .Τα κομματα εχουν ΑΤΟΜΑ δεν ειναι μονον οι αρχηγοι .Φυσικα αυτο απαιτει να σκεφτεσαι πραγμα που μαλλον το εχουμε ξεχασει και παμε στο γηπεδομε την ομαδαρα.να ψηφισουμε

    αντε πολλα γκοοοολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί κόλλησες σε αυτόν, μια χαρά είναι ο Ταμήλος με άλλους υπάρχει χοντρό πρόβλημα, πες καλύτερα για 'Αδωνη, Ντινόπουλο, Γιακουμάτο, Βορίδη και φυσικά ο χειρότερος με διαφορά ο αρχηγός ο γυαλάκιας.

      Διαγραφή
  49. η βλακεια και η αηδια σου στο ζενιθ.

    Ο ΣΕΡ ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 4.39, (21/01)

    ΣΕ ΟΛΑ ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΝΕ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ,. ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ,
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΟΜΟΛΟΓΑ.

    Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΕΡΟ ΞΕΚΟΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ. ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΕΡΑ . ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΤΥΦΛΟΣ ΜΟΝΕΤΑΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΛΙΓΑΚΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΠΕΡΑ ΤΟΥ ''ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΜΜΟΡΦΩΤΟΙ ΛΟΥΤΣΑΙΟΙ.''

    ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΤΣΙΠΡΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ. ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΑΓΙΑΣΤΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.....

    ΜΠΑΡΜΠΑ Η ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.....ΜΕ ΤΙ ΘΥΣΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι που ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ Η ΣΠΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΧΩΡΑ και δεν μπορει ευκολα να σκυψει για σφαλιαρα.Αντιθετα εμεις εχουμε φαει σφαλιαρα Γιωργακη και ειμαστε ηδη πολυ χαμηλα.
      Το τελειο θυμα για παραδειγματισμο .
      Αν μιλανε για ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ και τα καπαπιδια εεεεε τοτε συμβαινει αυτο που αναγκασε τον Ροτσιλντ να τα ξεφορτωσει για να μην τον πιασει η αμερικανικη κριση .
      ΕΙΠΕ ΤΟ ΣΟΦΟ
      Αν οι λουστροι μιλανε για; χρηματιστηριο βγες ΓΡΗΓΟΡΑ .ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ
      Αντιθετα λοιπον με εσενα ΑΡΙΣΤΕΡΕ εγω αφησα χρηματα και σε ελληνικες τραπεζες ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ .
      Γιατι με νοιαζει Η ΧΩΡΑ και οχι τα σαμαροσκουτια και τα τσιπρια ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΤΟΥ Κ...ΑΛΟΥ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΤΗΣ ΣΟΥ. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ να πατροναρεις πανικους περι καταθεσεων ....και μετα να παιζεις το ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΠΑΠΙΔΙ ΜΑΣ
      Που το αφηνετε μωρε το χαμενο να μιλαει ?Τετοια χαζα θελει και ο Σαμαρας ..ραχηλοκαπαπιδια να του στρωνουν τον δρομο .Αντε μαζεψε το ντε λαλησε ..

      Διαγραφή
    2. τα αριστερα αντιδια και τα αριστερα καπαπιδια να ξερεις οτι
      λενε την αληθεια. Τι θες να πουμε στο κοσμο δλδ οτι ο λαφαζανης ειναι σοσιαλιστης?

      ΕΜΕΙΣ ΦΙΛΕ ΔΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ.

      οι πιο πολλοι που ξερω κανουν το ιδιο με σενα μεγαλε ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

      Τωρα αυτο που μας αποκαλεις για δηθεν αριστερους του κωλου, ξερεις αριστερος ειναι ο κουβελης, αριστερος ειναι ο τρεμοπουλος , αριστερος ειναι και ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ........

      Για αυτο μαζεψου και κοιτα να σοβαρευτεις εστω και τωρα.

      -Ποσοτικη χαλαρωση θα υπαρχει οχι γιατι το λεει ο καπαπιδης αλλα γιατι το λεει ο ντραγκι, γιατι ειναι σωστο.

      -Ευρωομολογο επισης θα υπαρχει , οχι γιατι το λεει το καππαπιδη αλλα γιατι θα αναγκαστει η εκτ να το τυπωσει. Τα γερμανικα αυτοκινητα ο φτωχοψωριαρης ο ελληνας τα αγοραζει. Χωρις αυτον , χωρις το πορτογαλο , χωρις τον ισπανο η ανεργια στη γερμανια δεν θα ηταν 5 αλλα 15. Ετσι πες στο παραλυτο φιλο σου κο σοιμπλε.

      - Η μερκελ και ο σαμαρας πρεπει να φυγουν, οχι γιατι το λεω εγω αλλα
      γιατι η κριση στην αμερικη και στην ευρωπη ειναι αποτελεσμα της αποτυχιας του καπιταλισμου (ετσι οπως εφαρμοστηκε). Ενος καπιταλισμου που μετετρεψε τις τραπεζες απο πιστωτικα ιδρυματα σε τζογαδουρους. Ενος συστηματος που πλουτισε τραπεζιτες και εκανε απλους ανθρωπους να αγωνιουν για το σπιτακι τους. Ενος συστηματος που πλουτισε golden boys που πουλουσαν αερα και ταυτοχρονα εκανε τους συμπολιτες σου να ψαχνουν στα σκουπιδια.

      - και τελος καλυτερα μη γραφεις ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΣ ΜΑΛ@ΚΙΕΣ.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
  50. Βαριεμαι να παρακολουθω το αντικαπιταλιστικο παραληρημμα ΕΝΟΣ ΛΟΥΤΣΟΣΥΜΒΟΥΛΟΥ .Εχει καλυτερους σε αυτο το ειδος .Αν ειναι να ακουω τετοια οντως ο Λαφαζανης ειναι απαιχτος .Σαν να βγηκε απο την εποχη Μρεζνιεφ.Δεν πήρε ακομα ειδηση οτι εχουν Πουτιν στην Ρωσια.Και να φαντασθεις οτι δεν ειναι ο χειροτερος Εχει πιο αλλοπαρμενους ακομα
    Πηγαινε σε καφενειο στην λουτσα να ανεβεις σε τραπεζι να τους εξηγησεις τα κακα του καπιταλισμου ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΣΙΠΟΥΡΑ .
    ΕΓΩ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΒΓΩ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ ΠΡΙΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ .
    Γα ...που δεν μπορω να πιω τσιπουρο-πετρελαιο να λεω ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΚΑ ....
    cheval blanc οxi cheval vert ΚΑΠΑΠΙΔΙ ΜΟΥ Αν δεν το ξερεις ρωτα τον Δημητρη θα το εχει δοκιμασει ες Γαλλιας .
    a votre sante

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πω πω πω ο Σουπερ Μαριο ΧΤΥΠΗΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ.
    Τωρα για εμας?Ασε το παιδι να το σκεφθει. Ειναι το παιδι που δεν εκανε ο Αντρεας το Τσιπρι Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ παιδι του Αντρεα του βγηκε λιγο καθυστερημενο και εκανε παντοτε τις λαθος κινησεις την λαθος στιγμη .
    Ειναι γνησιο ΑΝΤΡΕΑΚΙ το τσιπρι.Εφαγε τον μπαμπα Αλαβανο τον θειο φωτη και θα του ξεφυγει ο παππους ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ?ΕΕΕΕΕΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Θα τα παρουμε τα λεφτα που μοιραζει ο Μαριο με αλλου τυπου ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ μνημονιο
    Με το νεο ΣΥΡΙΖΟΜΝΗΜΟΝΙΟ που ειναι παντοτε το καλυτερο γιατι το εΙπε το ΠΑΙΔΙ.
    ΑΡΙΣΤΕΡΑ σκουπιδια ειπε η γοβα περιφερειαρχης αριστερη συμφωνια με τον Ντραγκι ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ..τι αναγκη εχουμε ?
    Απο αριστερα λυνονται ολα στον κακο καπιταλισμο Βρε μπας και ειμαστε ηδη εκτος καπιταλισμου ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ
    θΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ, ΤΟΤΕ ΚΛΗΡΩΝΕΙ.ΑΡΙΣΤΕΡΟΦΡΑΓΚΑ.
    Μολις ακουσα ομηλια απο τα μεγαφωνα Κλαυθμωνος Και τι ακουω ?

    ΘΑ ΤΟΝ ΥΨΩΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ
    Προσοχη μην τον παραυψωσετε και πουντιασουμε .ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΚΡΑΤΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα να τα πεις στον αρχηγο σου αυτον τον ηλιθιο με τα γυαλια που βαζει τον κοσμο φυλακη επειδη δεν εχει να πληρωσει τον ΕΝΦΙΑ και τωρα προεκλογικα τους βγαζει εξω για να τον ψηφισουν και τους υποσχεται μειωση 7% ενω εχει υπογραψει αυξηση 30% ασχολεισου με τιποτε αλλο φασιστα εσυ εισαι καλοβολεμενος γι'αυτο τα λες αυτα αλλα εισαι απο τους πολυ λιγους

      Διαγραφή
    2. πολιτικο σχολιο ΟΛΚΗΣ απο τον 4 03
      Μου φαινεται οτι εκει στην Λουσα βασιλευουν οι τυφλοι οποτε ηρθε ενας μονοφθαλμος και σας ΕΜΠΛΕΞΕ .Ποθεν βρε τεκμαιρεις οτι εχω ΑΡΧΗΓΟ και οτι ειναι ο Σαμαρας ..ετσι για να πεταξεις την παπαρα ..ΑΣΧΟΛηΣΟΥ ΝΑ ΜΑΘΕΙς ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΩΤΑ πριν μας φωτισεις με κωλοφωτιες ....

      Διαγραφή
  53. ΒΡΕ ΧΑΖΑ υπηρχε περιπτωση,μια στο εκατομμυριο να υποστηριζω Παπαμιμικους?ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΠΙΔΙ ειναι αποδειξη βλακειας
    ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΑΚΗ η γιωργακη ,ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΚΟΡΟΙΔΑ ,γιατι ηξερα τα μεγεθηηηηηη οπως ξερω ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ.απο τοοοοτε που ηταν 3% και τα ξερω απο μεσα .Δεν ειναι κακο να ονειρευεται κανεις .Κακο ειναι ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ .ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΜΟΥΤΖΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ Αυτο ειναι και κακο και βλακωδες μαζι.αν μαλιστα ειναι επαναλαμβανομενο το εργο.Εγω το εχω βαρεθει τοσα χρονια καιδεν το παιζω
    Απο την ζωη παιρνεις αυτο που σου ΑΝΑΛΟΓΕΙ τα αλλα ειναι wishfool KAI wanna be ιδεοληψιες .
    Δεν με πειραζει καθολου να ειμαι στους λιγους.Αντιθετα ανησυχω αν παω με το ρευμα των πολλων και ΤΟ ΞΑΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ με ολες τις παραμετρους της ΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ .Αυτο ακριβως που σιχαινονται οι πολλοι
    δεν εχω ΟΜΑΔΑΡΑ φιλε και δεν την εχω και αναγκη καθολου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τι θα ψηφίσεις ή τι μας προτείνεις να ψηφίσουμε; μια και το παίζεις μέγας πολιτικός αναλυτής εκτός απο Λουτσάρχης πες μας και τι ψήφιζες εσύ όταν οι άλλοι ψήφιζαν Άκη ή Γιωργάκη έτσι για να μάθουμε ποιό είναι το σωστό

      Διαγραφή
    2. TOOOOTE ΨΗΦΙΖΑ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ
      ΕΕΕΕΕαφου το ανακαλυψατε καιρος να την κανω .ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ εγω παω στο αλλο περιπτερο,γιατι μου αρεσουν τα περιπτερα και απεχθανομαι τα σουπερ μαρκετ ιδιαιτερα τα Γερμανικα .
      Δεν παταω ποτε στο lidl πχ

      Διαγραφή
    3. Εγώ πάω στο lidl απλά γιατί πουλάει πολύ φθηνότερα αυτά που πουλάνε τα περίπτερα δεν με ενδιαφέρει αν είναι Γερμανικό δεν μας φταίνε οι Γερμανοί αν ψηφίζουμε ηλίθιους πρωθυπουργούς

      Διαγραφή
    4. Εμενα με ενδιαφερει να ψωνιζω ΕΛΛΗΝΙΚΑ.και οχι σπαραγγι Περου γιατι το Σπαραγγι ειναι μια ακομα καλλιεργεια καταλληλη για Ελλαδα .αντι αλλων ξεπερασμενων και αζητητων στην διεθνη αγορα .ιΦυσικα δεν φταινε οι Γερμανοι ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ Ας κανουμε και εμεις την ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΩΣΤΑ.λες και ειμαστε εμεις οι ΕΞΥΠΝΟΙ που ψηφιζουν ηλιθιους.Πως γινεται παιδες ?Απο πατο σε πατο πανε οι εξυπνοι ?

      Διαγραφή
  54. 6:41 μ.μ./ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ? εισαι παλιος αριστερος δηλαδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να εισαι πρωην αριστερος και να εγινες ειδικα τωρα δεξιος αυτοι ειναι τα μεγαλυτερα λαμογια δες τους κολλητους του Σαμαρα ολοι πρωην αριστεροι ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η αριστερα θελει νιατα ,Κατι γερο αριστεροι ειναι απλα παραγεμισμα Τους βαζεις στον πατο για να εχεις ΕΡΜΑ και να μην μπαταρεις ,δεν τους δινεις το τιμονι . .

    Ο μεγαλος ηθοποιος κρινεται οταν του δωσουν μια γελοια ατακα και δεν ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΕΙ..
    Ο ηγετης κρινεται αντιστοιχα.Οταν λεει απραγματοποιητα και οι αλλοι το πιστευουν
    Με αυτη την εννοια το Τσιπρι ΤΟΧΕΙ ΠΑΙΔΕΣ .Ο Σαμαρας ειναι ΧΑΡΤΙΝΗ ΦΙΓΟΥΡΑ απεναντι σε μεγαλο ΠΑΙΚΤΗ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ
    Εχει ξεπατηκωσει Ανδρεα στα καλυτερα του .
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ και τα δυο τα εχει αποδειξει Τωρα θα ειναι και παντοδυναμος κομματικα.Θα κανει μια Ελληνικου τυπου Σοσιαλδημοκρατια .σφαζοντας οτι τον ενοχλει και σε αυτο εχει αποδειξει οτι ειναι μανουλα. Θα ονοματισει οτι κανει ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ .Και επειδη ΤΟΧΕΙ οπως ειπαμε ,θα τον ακολουθουν .
    Τωρα κατι γεροαριστερους.... αστους μωρε ,,ποιος τους δινει σημασια ?
    Ειμαι σαρανταρης σας γα.....τα πανεπιστημια ....
    Αυτη ειναι η δικη μου εκτιμηση παιδες και τομονο που με νοιαζει οπως σε ολους τους νεους ειναι να βαζουμε και λιγο ΦΡΕΝΟ μην παραπαρουν φορα και γ......τα παντα.
    ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΠΗΔΙ ..ποιος το γ...μωρε το γεροντιρλα .....αντε που θα του δωσουμε απαντηση.....ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕΚΟΣ πανω σε καμμια κωλοτουμπα γιατι δεν εχει συναισθηση ποσο ΑΓΥΜΝΑΣΤΟ ΕΙΝΑΙ.ΠΟΛΙΤΙΚΑ .

    ΥΓ ΤΟ ΛΟΥΤΣΑΡΧΗΣ δεν παιζει Προτιμω το λουτσαρχιδικοφτης καπαπιδικοφτης μαλακιοκοφτης κλπκλπκλπ


    εεεε ερχεται και ειναι και νεοτερος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γ......μω την επιχειρηματολογια.

      ελπιζω το τσιπρι να ψηφιστει και απο σοβαρους.
      χαχαχα

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. Ο ΜΠΟΜΠΟΣ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ ΞΑΝΑ ΕΓΑΛΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,
      Καταλαβε οτι δεν θα ψηφισω Σαμαρα αλλα Τσιπρα σαν μη σοβαρος
      ΕΕΕΕΕδεν παιζεται η βλακεια τοιυ.
      βαλε φρενο θα σε παρει η κατηφορα ..ντιρλα .....

      Διαγραφή
  57. Αντε πάλι τα ίδια Τσιπρί - Ανδρέας και Τσιπρί - Ανδρέας ρε αν ήταν το Τσιπρί Ανδρέας 70% θα έπαιρνε σήμερα ακατέβατα φωνάζει γιατί εκμεταλλεύτηκε την άθλια κατάσταση του κόσμου πές μου οποιονδήποτε άλλον στην θέση του να μην έκανε με τον Σαμαρά πρωθυπουργό τα ίδια και χειρότερα, προσωπικά τον θεωρώ μέτριο και τίμιο πολιτικό θα τον ψηφίσω αλλά απο αγανάκτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ξεπατηκωνω απο το ειμαι ,αντε να καταλαβει λεπτοτερες διαφορες λεξεων οπως επαναδιαπραγματευση, επανατοποθετηση ,επανεξεταση κλπκλπ κλπ
    terra ingognita οι εννοιες ΛΟΓΩ ΑΓΝΟΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
    ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
    ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ Ο ΤΑΜΗΛΟΣ
    ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
    ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ Ο Ο ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
    ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
    Ο ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΧΑΛΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΕΡΙΚΟ ΑΛΟΓΟ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΡΙ
    ΤΑ ΚΑΚΑ ΝΕΑ
    ΒΓΗΚΕ Η JE SUIS ΤΡΕΛΛΗ
    ΒΓΗΚΕ Ο ΠΡΙΟΝΗΣ
    ΤΟ
    ΚΑΚΙΣΤΟ
    ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ
    6% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .τοσοι ηταν και το 1974 οταν επεσε η Χουντα .ΤΟΣΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΓΥΨΟ.Τα αλλα ,κριση κλπκλπ ειναι ανοησιες Τοσοι ηταν τοσοι ειναι.

    ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ
    ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ Αυτο πιστευαν το 30 % των ελληνων .Τωρα το μοιραζεται το 41%
    Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΛΕΤΣΟ και τους νικησε .
    ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ απο τον καυμενο .Παντως η κινηση του παιδιου ειναι ΣΟΦΗ Αν κουνηθει το ψεκασμενο να ριξει κυβερνηση ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΦΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ .Αρα ηταν οι μονοι ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ .Τωρα τα περι μεταναστευτικου κλπκλπ κλπ ασταααααααα δικε μου αυτα θα κοιταμε ?
    Τωρα το θεμα ειναι Ο ΝΤΡΑΓΚΙ και μονον .Εκει ειναι το ΧΡΗΜΑ.Η Ευρωπη αρχιζει να καταλαβαινει οτι η λιτοτητα οδηγει στις ακρες του πολιτικου φασματος Euro horror για τις Βρυξελλες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τα ευχάριστα
    Στον αγύριστο ο τρελοσαμαράς
    Μπήκε ο Καμμένος και έκανε συγκυβέρνηση με ΣΥΡΙΖΑ
    Δέν μπήκε ο Γιωργάκης
    Έφτασε κοντά στο 2% ο Λεβέντης
    Έξω ο Ντινόπουλος
    Έξω η Πιπιλή

    Τα δυσάρεστα
    Βρέθηκε ενα 26% ψεκασμένων που ψήφισε Σαμαρά
    Τρίτη η Χρυσή Αυγή
    Τρίτος ο Άδωνης
    Μπήκε η Βούλτεψη
    Μπήκε ο Βορίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αλλο ενα κακο
    ΣΤΗΝ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΗΣΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ ΕΠΙΑΣΕ ΔΙΨΗΦΙΟ .....ΣΧΕΔΟΝ 10% Παλι καλα ειχατε κανεικαι ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ στις προηγουμενες εκλογες
    Το παιδι τον ελεγχει πληρως τον ψεκασμενο και τον χρησιμοποιει οπου πρεπει.
    Αφηστε τα χαζοιδεολογικα. Η πολιτικη πρακτικη και η διακυβερνηση ειναι διαχειριση καταστασεων .Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ Αλλο το ενα αλλο το αλλο
    Σε επιπεδο συμβολων η σταση Σαμαρα να μην παραδωσει ειναι ΕΛΕΕΙΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τώρα το κατάλαβες η Σπαταρτεμησία είναι στέκι της Χρυσής Αυγής ειδικά η Λούτσα έχει και μεγάλα γραφεία στην πλατεία Αγίας Μαρίνας, τον Σαμαρά δεν τον μάθαμε τώρα πάντα ελεεινός ήταν αλλά να φτάσει σε τέτοιο σημείο ποτέ δεν το περίμενα καθε μέρα ξεπερνάει τον εαυτό του ευτυχώς εκτός δυσάρεστης έκπληξης μάλλον μας τελείωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΤΙ λες μωρε ...ξεχασες το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΣΥΝΗΣ ?
    Ξεχνιουνται αυτα απο Αριστερους?Τι μπουρδα περι δυσαρεστης εκπληξης διαδιδεις ?
    Ημονη εκπληξη θα ειναι ο Κωστακη.
    Για Αβραμο γυρνα 21 Ιανουαριου που σας το εγραψα οτι αυτον θα προτεινουν
    ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΚΛΠΛΗΞΗ
    Δεν εχεις καθολου καλη ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Που ενημερωνεσαι ?
    Εγω ανησυχω γιατι δεν ΦΕΥΓΕΙ στα τσακιδια και ο Αδωνις... ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ? ΑΝΤΕ ΝΤΕΕΕΕΕΕ ΠΑΡΤΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ γιατι και εσενα θα σου ριχνουμε την μισθαρα ...παναθεμα με .και δεν δινεις καν και στο κομμα σου οπως οι συριζαιοι ..μοναχοφαη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κομψηνε και η ατακτηυ μαιμου .
    ΜΟΝΟΝ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΛΕΟΝ
    Εκαναν διαιτα και εχασαν βαρος ?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν προτείνουν γνωστό πολιτικό για πρόεδρο δημοκρατίας θα είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα σε όποιον χώρο και αν ανήκει δεξιός ή αριστερός, εννοείται ισχύει το ίδιο πράγμα για τον ΣΥΡΙΖΑ που ετοιμάζεται να προτείνει Αβραμό όπως και με τον γυαλάκια που πρότεινε τον Δήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. To πολιτικο συστημα ανταμειβει και αφηνει κληρονομια στα τα παιδια του και τα νομιμα και τα νοθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ-ΓΕΡΟΥΝΔΙΟΣ
    ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ
    Δεν ειναι εικονα διεθνους διπλωματιας αυτη που ειδαμε .Μακραν χειριστος ο Γερουνδιος σαν κακομαθημενο κ...λοπαιδο με γκριματσες και ψιλο απειλες με ΑΝΑΓΩΓΟ ΦΕΡΣΙΜΟ και ξινιλες. Οσο για τον ΟΥΑΟΥΟΥΟΥ δεν ηταν συμπεριφορα να γελαει και να κανει χειρονομιες .ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΙΖΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ελπιζω να εχουν προγραμμα και σχεδιο που θα φερει αποτελεσμα στον τομεα να παρουν λεφτα απο ολους αυτους που μεχρι προχθες πλουτιζαν αν τα καταφερουν εχουν πετυχει ειδικα ο ΣΥΡΙΖΑ, το γελοιοτερο θα ηταν να πετανε αναθρες κραυγες στυλ Ψινακη μονο για την φιγουρα χωρις κανενα σχεδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο ουαου ειναι ο μονος ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΛΑΓΟΣ.Ιδανικος για λεκτικες ακρoβασιες και κυβιστησεις με χαρη για κοινο ΟΥΑΟΥ ΟΥΑΟΥ .Τον θαυμασα στο BBC.Eχω ολα τα παλαια του κειμενα με τα οποια μας βομβαρδιζε .επι 4 χρονια .ΜΕΓΑΑΑΑΛΟΟΟΟΣ ηθοποιος .Το παιδι διαλεγει σωστα τους πρωταγωνιστες του θιασου.Γλωσσα σωματος παιρνει 10 με τονο Φτανει να τον δεις διπλα στους κρυοκωλους και θα καταλαβεις τι σημαινει ΣΕΡ ΤΖΩΝ (οχι Γκιλγουντ ο σαιξπηρικος ΜΕΓΑΣ ηθοποιος )αλλα σερ Τζων ΒαρουΦ. Ενδυματολογικος κωδιξ μετα μοντερνος ,γλωσσα σωματος με ΕΥΚΙΝΗΣΙΑ αιλουροειδους ,αγγλικα καλλιεργημενου μελους της κοινοπολιτειας ,εκεινο το ΠΕΡΙ ΛΙΤΟΥ ΒΙΟΥ τι το ηθελε ...ειναι το μονο φαλτσο στο κοσμοπολιτικο image.Μπας και ηταν μονον για την εγχωρια καταναλωση αναρωτιεμαι.......
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΝΤΟΥΕΤΟ ΜΕ ΑΒΡΑΜΟ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ απο χιπστερ μεχρι λορδο.Ομολογω αισθητικα με εντυπωσιαζει το διδυμο.αντε να δουμε και ΠΟΛΙΤΙΚΑ.Αυτο γιατι ο Ζαν Κλωντ δεν πολυ γουσταρει τον αλλο παπα θειουλη ....και αν κολλησει το πραγμα θα ειναι ΕΚΕΙ και οχι στα εσωκομματικα.Αυτα το παιδι και ορθως τα εχει για πασσατεμπο
    Ιδωμεν το εντος ευρωκοινοβουλιου ποκερ πως θα παιχθει.ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ που ειπε και ο ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟς που παει και ερχεται στα τηλεφωνα νυχτιατικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τι συγκρινεις παλι ?ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ?ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ?ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟ ..
    Τα επιχειρημματα δεν ειναι ουτε ο Σαμαρας ουτε η Θατσερ ,ΠΟΟΟΟΟΟΘΑΝΑΝ .ΑΥΤΑ .
    Η νεα κυβερνηση θα κριθει στο δικο της γηπεδο..Νεα συμφωνια για το χρεος ,κρατικοποιησεις,ανεργια κλπκλπκλπ Αυτα θα ειναι ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
    ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ .
    Οι νεοι θελουν ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ και σωστα ΧΡΟΝΟ .
    .
    1 ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ
    2 ΟΧΙ ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
    3 ΟΧΙ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ....ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ .
    Να μην περιλαμανονται στο Χρεος οι Δημοσιες επενδυσεις Να χρηματοδοτουνται χωριστα οι τραπεζες καινα μην μπαινουν και αυτα στο Χρεος. Ολα αποτελουν σωστες θεσεις φτανει να υλοποιηθουν.

    Αυτα ειναι θεματα για τον ουαουουου και ελπιζω να τα πετυχει Τα περι εμφανισης ειναι πλακιτσες ασε που ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ειναι μακρααααααν του στουρναριου..Ελπιζω να ειναι και ικανος εκτος απο ναρκισσευομενος.Εσυ μεινε στα στουρναρια.ες αει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Το ειπε το σωστο το ΜΙΚΡΟ σακκουλακι .Ειναι αγωνας ΑΝΤΟΧΗΣ .
    Σε αυτο τον αγωνα οι καινουργιοι δεν εχουν μεν πειρα αλλα εχουν αντοχη ως πολυ νεοτεροι.
    ΣΥΖΗΤΗΣΑΝ ΗΔΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΔΟΥΣ ΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ και τους ηρεμησαν Παμε για τους Κινεζους......και μετα συζητανε για το Στουρναρι .Αυτο ειναι σε ΚΟΜΒΙΚΗ ΘΕΣΗ που θελει συμφωνια με τους φραγκους για να αντικατασταθει.Αρα μαγκα αστον απεξω γιατι μαλλον θα τον ζαλωθειτε και απο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ απ οτι τον ειχε ο Σαμαρας ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΥΤΟΝ ΑΡΑ ΚΑΝΕ ΚΡΑΤΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΜΑΣ .και προσεχε με τι μπουρδολογεις.Μηπως δεν πηρες ειδηση ακομα , που ειναι ΤΟ ΣΤΟΥΡΝΑΡΙ και ποσο θα μεινει εκει?Μηπως εισαι στους αφελεις που πιστευουν οτι Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ειναι Ελληνικη τραπεζα ?Διεθνες ΣΥΣΤΗΜΑ ειναι λουτσαιε.
    ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ μην εισαι μικρομεγαλος που καβαλλαει καλαμι να ψηλωσει γιατι θα πεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Το μυαλό σου και μια λίρα αν νομίζεις οτι το πρόβλημα μας είναι ο Στουρνάρας ας μείνει όσο θέλει στην Τράπεζα της Ελλάδας δεν κυβερνάει ο διοικητής της Τράπεζας Ελλάδας ο πρωθυπουργός κυβερνάει.
    Σαν υπουργός Εθνικής Οικονομίας σίγουρα είναι ο χειρότερος με πολύ μεγάλη διαφορά απο οποιονδήποτε άλλον αλλά δεν κυβερνούσε ο Στουρνάρας, ο Σαμαράς ήταν πρωθυπουργός εντολές γυαλάκια ακολουθούσε, αντικαταστάθηκε απο τον Χαρδούβελη που ήταν κατα λίγο καλύτερος αλλά πάλι του έβαλε φρένο ο Σαμαράς να ακολουθεί την δική πολιτική αυτή δηλαδή την ίδια με αυτή του Στουρνάρα και το μέιλ του Χαρδούβελη που ήταν σύμφωνος σε οποιοδήποτε νέο μέτρο πάλι μέιλ Σαμαρά ήταν μέσω του αρμόδιου υπουργού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ δεν εχεις ιδεα απο διεθνη πολιτικη και διεθνεις τραπεζιτες Το προβλημα ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ οτι κανει οτι θελει ο πρωθυπουργος της γελαδιτσας Αν δεν το πηρες ειδηση η πρωτη τουμπα εγινε Σαββατο ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ .ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ γιατι πηγαιναμε απο limit down ΣΕ ΝΕΑ limit down .Mε μια τοση δα τουμπιτσα σημερα ανεβηκε το καπιταλιστικο ΔΕΙΓΜΑ, λουτσοβουρλο.Τωρα ΑΝ την εκανε ο γιουρομπανκης η ο εθνομπανκης η και οι δυο μαζι ΘΑ ΦΑΝΕΙ απο τις αντικαταστασεις Εφυγε ο ενας φευγει και ο αλλος ?Εγω οσο Βλεπω τουμπιτσες χαιρομαι ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΡΕΑΛΙΣΜΟ .ΕΑΝ μαλιστΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΣΙΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΒΟΥΡΛΑ, σημαινει οτι ΠΑΜΕ ΣΩΣΤΑ στις διευθετησεις.Διευθετηση Βουρλο ειναι ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ Αυτη ειναι αλλη εννοια .ΔΥΣΚΟΛΑ τα ρημαδια τα ελληνικα αν δεν τα εμαθες ΟΤΑΝ επρεπε και ειναι πολυ αργα να τα μαθεις τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. +14%εφερε σημερα η αλλαγη ΣΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΜΠΑΝΚ .Δραγασακης σε πληρη ετοιμοτητα πηρε τον πυροσβεστηρα το Σαβατοκυριακο πριν ανοιξουν στην Ν Υορκη .και εσβυσε την φωτια που πηγε να αναψει ΑΔΙΚΩΣ .Η πτωση 30 % σε μια ημερα ηταν καπνος που σημαινε ΦΩΤΙΑ.Αυτος ο καπνος δεν φαινεται απο την Λουτσα που ειναι πολυυυυυυ μακρυα.......απο το οικονομικο γιγνεσθαι.και δεν δινει καμμια σημασια σε αυτα τα καπιταλιστικα τερτιπια
    υγ Δεν ειμαι σορτακιας ομως ο πειρασμος ηταν μεγααααλος αλλα αντισταθηκα Κακως τελικα 14% ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟΝ ΓΑΜ..... γιατι ημουν σιγουρος οτι θα γινει η παρεμβαση
    Τοση ωρα στον κομπιουτερ....τσαμπα .....τελικα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αβραμο η οχι ΤΟ ΡΥΘΜΙΖΕΙ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟΥΝΚΕΡ γιατι αλλαζει τις ισορροπιες στους εκλεγμενους επιτροπους απο τα διαφορα κομματα της ευρωπης.Αυτο για να μην νομιζετε οτι ο πρωθυπουργος της γελαδιτσας κανει οτι θελει.Το χρημα απ εξω ,ερχεται απ ευθειας στην Τραπεζα Ελλαδος ,που δεν ειναι Ελληνικη τραπεζα και αυτη το μοιραζει συμφωνα ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ που εχουν γινει.Η ρευστοτητα των ελληνικων τραπεζων ειναι πολυ περιορισμενη και περιμενουν χρημα απ εξω συντομα για να μην γινει της Κυπρου.Προσωπικα πιστευω οτι δεν θα τραβηξουν το σκοινι..και οι μεσα και οι εξω.Ηδη ο Βαρουφ αλλαξε ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ μετα τις δυο συναντησεις.ιδιαιτερα στο Σιτυ ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ
    Μπραβο ΣΕΡ ΤΖΩΝ Στο τελος θα γινω φαν του σερ βαρουφ.αν συνεχισει ετσι.Ειδηση δεν θα παρουν ΕΝΤΟΣ τα αριστεροπαρμενα ......Αυτα ειναι μονον για εξυπνους Ελληνες που ξερουν τις διαφορες των λεξεων και των συνεπαγομενων εξ αυτων ΕΝΝΟΙΩΝ.
    Οι υπολοιποι ....ΓΗΠΕΔΟ.....

    ΒΡΕ ΠΟΙΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ ?Σιγα τα ωα τον Μητροπουλο να δεις.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ οποιος την κανει.
    Η νεα κυερνηση ειναι σχεδον πανεπιστημιακο καμπους τι θελατε να βαλουν ?Τα λουτσοβουρλα να διαπραγματευτουν ?

    ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ ΤΟΝ ΓΙΟΥΝΚΕΡ .ΕΚΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τις κωλοτούμπες δεν τις έκαναν μόνο οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ τις έκαναν και οι ξένοι, καμιά σχέση με αυτά που ζητούσαν πριν ή αυτά που τους έβαζε ο Σαμαράς να ζητήσουν. Αφού ο Σαμαράς ήταν ο μεγάλος yes men γιατί δεν έκλειναν την συμφωνία απο τον Δεκέμβριο ώστε να μείνει ο δικός τους άλλα 2 χρόνια πρωθυπουργός? Γιατί με την στάση τους προκάλεσαν εκλογές για να γίνει πρωθυπουργός ο εχθρός τους? Περίεργη απορία.
    Τον Αβραμόπουλο τον ήθελε για ΠτΔ προκειμένου να αδειάσει η θέση του επιτρόπου και να μπεί στην θέση του ο Παπαδημούλης, αν τον θέλει ο Γιούνκερ να μείνει επίτροπος δεν χάθηκε ο κόσμος σιγά που θα στενοχωρηθούμε τώρα επειδή δεν θα γίνει ΠτΔ ο κύριος τίποτα.
    Αυτές τις αηδίες με τα λουτσόβουρλα να τις πείς αλλού στην Λούτσα είναι δεξιοί και ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. MHN BIAZΕΣΑΙ..ολα αυτα που λεγονται εκατερωθεν ,ειναι για ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ..
    Δες λοιπον πως Βγαινουν τα λεφτα .14% +18% ΜΑς ΚΑΝΕΙ 32%ΣΕ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ οποιος πιστευε στην σοβαροτητα του του Δραγασακη η ειχε πληροφορηση εβγαλε 32% πχ απο την Γιουρομπανκ σε ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ .Περπετσουαλ...αυτο ισχυει παντοτε .Ποιος ειπε οτι τα λουτσοβουρλα ειναι αριστερα η δεξια ?Τα βουρλα Ειναι βουρλα οτι και αν ψηφιζουν.Σιγα μην καταλαβουν τι γινεται τα ΑΡΙΣΤΕΡΟΒΟΥΡΛΑ σαν εσενα.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΡΑΧΟΥ.ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΣΥΝΕΧΩς ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ηθελαν συμφωνια διαρκειας και σιγουριας με τους επομενους.ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΟ αφελης η τοσο ομαδαρα εισαι?Σου το εγραψα ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ οτι εχει φυγει οΣαμαρας .Αμαν αδερφε βου και α μας κανει βα Επισης σου εγραψα οτι το παιδι θα κανει μια ωραια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ της νεας συμφωνιας και αν πεισει οτι ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ (σε αυτο θα τον βοηθησουν απ εξω να το παρουσιασει ετσι) θα ξεκολλησουμε λιγο λιγο .
    24 ιανουαριου 10 24 .......ΠΜ......προ αποτελεσματων
    Οπως και στο Χρηματιστηριο το ΚΛΙΜΑ ..και το πως πασσαρεις το καθε τι,μετραει..
    ΕΙΠΑΜΕ προεκλογων .ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Παικτης το παιδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αληθεια τι εγινε με την ατακτη μαιμου?Ειδε και αυτη το φως το αληθινο ?
    Φοβηθηκε γιατι το ειχε παρακανει ,η αλλαξε χερια η επεσε το ΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ?
    Χασαμε τα βατραχια του βουρκου ,πανε τα καρφωμενα πανε και τα ΞΕΚΑΡΦΩΤΑ ..
    Κατα τα αλλα il sont Sarlie ...
    Βρε τι δουλεμα πεφτει εις τας Λουτσας
    ΣΧΟΛΙΑ ΜΗΔΕΝ
    ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΗΔΕΝ
    ΜΟΝΟΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ασχολιαστα .

    κωλοτουμπες ΛΟΥΤΣΑΙΙΚΕΣ as always
    Παντως οφειλω να ομολογησω οτι βελτιωθηκε και στην θεματολογια της και στα Ελληνικα της αρα αλλος γραφει τιτλους.Παντα τετοια αναρτησιες λιγο παραπανω χιουμορ να ειχατε.......
    Θωμα αν εσυ φερνεις τον Κατρουγκαλο δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΥΠΝΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ πρωινες-μεσημεριανες και βραδυνες και να υπογραμιζεις λεξεις.Αυτο εχει εξαιρετικο ενδιαφερον για το πως και που παμε και κυριως πότε.Πριν τον Μρτιο θωμα,θα εχει χτιστει η Βαρουφακειος γεφυρα και ο θεος βοηθος να αντεξει και να αντεξουμε τα νεα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Λουτσόβουρλο είσαι και φαίνεσαι να σου υπενθυμίσω οτι τα σχόλια είναι ανοιχτά για όλους χωρίς να υπάρχει κανένας περιορισμός αν είναι απο την Λούτσα ή όχι όπως εσύ που δεν είσαι και γράφεις συνέχεια το να μην είναι ο άλλος απο Λούτσα και να τον λές Λουτσαίο είναι σίγουρα χοντρή βρισιά, στα υπόλοιπα περίπου συμφωνώ αν και εξακολουθώ να έχω τεράστιες απορίες γιατί οι ξένοι δεν ήθελαν τον Σαμαρά να μην τον θέλουν οι Έλληνες που τους καταπίεζε τόσο λογικό οι ξένοι όμως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Πολυ απλο Οι κουτοφραγκοι ηξεραν οτι δεν Βγαινει ο Σαμαρας .ΤΟ ΘΕΜΑ .ΗΤΑΝ να κανουν συμφωνια με τους επομενους.Τσαμπα πηγαινοερχονταν ο Μηλιος και ο Σταθακης νομιζεις ?Το λουτσαιος ειναι ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΟ.Αν το θεωρεις βρισια εχεις μεγαλο κομπλεξ ΠΧ εγω θα θεωρησω βρισια το Αθηναιος (δημοτης) η το Ραφηνιωτης (κατοικος )η το Πελοποννησιος πατροθεν ?
    Τι θα πει ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟς ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ?Αλλο λουσοβουρλο πχ ΕΣΥ και αλλο απλος Λουτσαιος
    Για ονομα.... τι ασυντακτη και ασυναρτητη προταση 6 σειρων ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ?
    Για την ατακτη μαιμου δεν εχεις απαντηση ?Την εκανε την κωλοτουμπα που ειχα προειπει προ ΜΗΝΩΝ η οχι ?Εγω λεω ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ.
    Aντιπολιτευση της προκοπης δεν υπαρχει ουτε στην κυβερνηση ουτε στον δημο.ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΙ ΨΟΦΗΜΙΑ που βρωμανε απο μακρια πλεον
    ΠΧ οι πανυβλαξ Καραγκουνης και τοπικα τα καρφακια
    παπαλα ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας