ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Επέκταση της σύμβασης του Αεροδρομίου "Ελ. Βενιζέλος" με κατασκευή δύο επιπλέον διαδρόμων

Το μέλλον του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος εν ολίγοις θα κριθεί από την επέκταση της σύμβασης με την Γερμανική εταιρεία. Η σύμβαση σήμερα έχει χρονικό ορίζοντα 30 χρόνια εκ των οποίων έχουν περάσει τα πρώτα 10. Με την επέκταση της σύμβασης αυτής ουσιαστικά οι Γερμανοί θα έχουν την κυριαρχία στο αεροδρόμιο της Αθήνας για πολλά ακόμα χρόνια.
Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι και η δημιουργία ενός δεύτερου αεροσταθμού που αποτελεί ούτως ή άλλως μέρος της σύμβασης του Ελληνικού κράτους και του γερμανικού ομίλου. Ο σημερινός αεροσταθμός του αεροδρομίου έχει μαξιμουμ δυνατότητες για 16.000.00 επιβάτες ετησίως. Σε αυτό το νούμερο φτάσαμε το 2008 με αποτέλεσμα να αρχίσει η φημολογία γύρω από αυτή την πιθανότητα.

Με την οικονομική κρίση να αποτυπώνεται σε νούμερα η κίνηση μειώθηκε και σήμερα υπολείπεται σχεδόν κατά 1εκ. επιβάτες για να φτάσει το καθοριστικό νούμερο για την δημιουργία και ενός δεύτερου αεροσταθμού.
Η θέση του δεύτερου αεροσταθμού έχει σχεδιαστεί να γίνει στη βόρεια πλευρά του αεροδρομίου σε σημείο πλησιέστερα στην πόλη των Σπάτων. Η θέση του αεροσταθμού θα είναι τέτοια που θα μπορεί να επεκταθεί και η σιδηροδρομική γραμμή που σήμερα σταματά στο ξενοδοχείο που βρίσκεται απέναντι από τον αεροσταθμό.
Όλα θα κριθούν φυσικά και από την κουβέντα που θα γίνει σχετικά με την επέκταση της σύμβασης η οποία θα επανακαθορίσει αρκετά από τα σημερινά της σημεία. Η επένδυση της Γερμανικής εταιρείας θεωρείται ως το πιο παντρεμένο ταίριασμα δημοσίου-ιδιώτη με το κράτος να ωφελείται τόσο της λειτουργίας όσο και των φόρων και των νέων θέσεων εργασίας που υπολογίζονται σε πολλές χιλιάδες την πρώτη δεκαετία ζωής του αεροδρομίου της Αθήνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας