ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ






































6 σχόλια:

  1. με ποιό τρόπο μπαίνουν οι φωτό; γιατί έχω και εγώ κάτι καλές απο τον δεκέμβρη του 2007
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σας,
    εαν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε στο e-mail μας για να τις αναρτήσουμε
    dynamikienergeia@yahoo.gr
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ayte i fwto exoyn profanos megali istoria..k xronia pisw,den katalabainw ti rolo paizoyn twra,k giati den exoyn mpei xronia prhn,k mpeikan twra isos skopima..i mipws thelete na blapsete thn kainoyrgia dhmotiki arxi,giati den nwmizw oti ta skoypidia i kadi i xalasmeni k ta aytokinita ta efere i kaidoyrgia dhmotiki arxi..leipame pragmatika,anti na boithisoyme oloi mazi gia to kalo ths polys mas, k ton politwn.prospatheite na balete empodia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Κύριε ή Κυρία, το blog μας είναι εδώ για να αναδεικνύει τα κακώς κείμενα στον δήμο μας.
    Οι φωτογραφίες στάλθηκαν στο blog μας για να αναρτηθούν όπως και άλλες παλιότερες δείτε σε άλλο άρθρο… Mακάρι να αλλάξουν τα πάντα στην πόλη της Αρτέμιδας και πάνω από όλα η νοοτροπία «έλα μωρέ εδώ είναι Λούτσα και ποιος ασχολείται».
    Αντί να γίνονται λοιπόν τέτοια έργα όπου κάποιοι θα τσεπώσουν τα λεφτάκια από μερικά κυβικά μπετού τα οποία θα πάνε στα λοιπά έξοδα, καλό θα ήταν να χτίζαμε κανένα Σχολείο και ας είναι παράνομο…λέμε τώρα. Εμείς θα είμαστε εδώ και θα δημοσιεύσουμε φωτογραφίες και του χρόνου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. an me ta xrhmata poy afhsan h prigoymenei dhmotiki arxontes,ftanoyn na xtysoyme ena sxoleio anti na ftiaxti h rampa,gia na katharisti i polh mas,alla apo oti katalabainw me osa akoyw den thelete mia kathari polh,lypwn afiste ta sxolia,gia dithes xrhmata poy tha ftiaxan ena sxoleio..k san oikologos poy hste tha prepe esys protos na phte mia lhsei gia ta skoypidia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέγεται πως ο Αρχίλοχος (7ος αι. π.Χ.), ποιητής, πολεμιστής, εραστής και διάσημος ρίψασπις, χολωμένος επειδή διαλύθηκε ο αρραβώνας του με τη Νεοβούλη, εξαιτίας του μελλοντικού πεθερού του Λυκάμβη, έγραψε και δημοσιοποίησε, προφανώς, τόσο φαρμακερούς στίχους εναντίον όσων τον πλήγωσαν ώστε ο πατέρας και οι κόρες του δεν άντεξαν και αυτοκτόνησαν. Το περιστατικό (αληθινό ή όχι) δηλώνει δύο πράγματα: πρώτον, η λογοτεχνία, η γραφή γενικότερα, διαθέτει τεράστια δύναμη (τα γραπτά μένουν!) και, δεύτερον, εκείνος που θέλει να ψέξει ή ακόμη και να δυσφημήσει κάποιον με τη γραφίδα του, ηλεκτρονική ή μη, δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από την ανωνυμία. Η χειρότερη δυσφήμηση, το απρεπέστερο υβρεολόγιο, «νομιμοποιείται» ηθικά όταν γίνεται με το πρόσωπο ακάλυπτο. Αντίθετα, κάθε «ηθικής τάξεως» καταγγελία που γίνεται με το πρόσωπο κρυμμένο είναι ανήθικη. Μπορεί το ΣΔΟΕ ή η Ασφάλεια να χαίρονται με αυτή την τακτική, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική ηθική. Ανώνυμες «ανήθικες» καταγγελίες δεν κυκλοφορούν πάντοτε στο Διαδίκτυο.

    Ως και τον περασμένο Φεβρουάριο είχαν καταμετρηθεί παγκοσμίως 156 εκατομμύρια δημόσια ιστολόγια και είναι βέβαιον ότι όλοι οι χρήστες έχουν κάποιον λόγο να βρίσκονται εκεί. Δεν είναι λίγα επίσης τα μανιφέστα των ιστολογίων (μερικά θυμίζουν τα υπερρεαλιστικά μανιφέστα της δεκαετίας του 1920) και οι ανάλογοι κώδικες προτεινόμενης συμπεριφοράς. Θα αναφέρω ένα άρθρο από τον «Κώδικα συμπεριφοράς ενός blogger» που δημοσιεύθηκε το 2007 από το ΒΒC: «Μη γράψεις τίποτε στο ιστολόγιο που δεν θα μπορούσες να το πεις αυτοπροσώπως». Κατάμουτρα, δηλαδή, κατά την τακτική του Αρχίλοχου. Πιστεύω πως όλα τα ιστολόγια χρειάζονται επειδή ακόμη και από τα πιο βλακώδη ή ρυπαρά μαθαίνεις κάτι. Η πληροφορία είναι ιερή υπό την προϋπόθεση ότι δείχνει το πρόσωπό της. Το πρόσωπο δίνει τη δυ νατότητα να διακρίνουμε τις προθέσεις. Αποκάλυψη ή λασπολογία; Επιθετική παρρησία και βλάσφημη οίηση ή καθύβριση εκ του ασφαλούς; Ο καθένας μας επιλέγει την τακτική του και αυτή ακριβώς η τακτική ορίζει και τις προθέσεις μας. Η πρόθεση με τη σειρά της ορίζει το ηθικό και το νόμιμο. Το μεγάλο έλλειμμα της δημοκρατίας μας, ειδικότερα το μεγάλο έλλειμμα των κυβερνήσεών μας τα τελευταία χρόνια, ήταν και εξακολουθεί να είναι η απόκρυψη των προθέσεών τους. Καλύτερα: ο στρεβλός λόγος τους. Αυτή η πολιτικάντικη τακτική είναι που μας έχει οδηγήσει στα πολλαπλά ελλείμματα των ημερών.

    Λογοκρισία λοιπόν στο απύλωτο στόμα του οποιουδήποτε blogger Αρχίλοχου; Οχι βέβαια. Η λογοκρισία είναι το ίδιο ανήθικη- και αναποτελεσματική, τελικά- όσο και το ανώνυμο υβριστικό ιστολόγιο. Με τη διαφορά, θα πει κάποιος, ότι η λογοκρισία «προστατεύει», ενώ μια ανώνυμη υβριστική δημοσίευση σπιλώνει υπολήψεις και τραυματίζει. Από την άλλη, γιατί να εμπιστευθούμε την «ηθική» μιας κρατικής ενημέρωσης, γεμάτης ευπρέπεια; Η αλήθεια των δελτίων ειδήσεων βαθμολογείται από το γεγονός ότι βλέπουμε τα πρόσωπα των ομιλητών; Ποσώς. Και γιατί; Επειδή απλούστατα όσα λέγονται εκεί είναι όσα μπορούν ή πρέπει, για κάποιον λόγο, να λεχθούν. Εκ των πραγμάτων, έχουν υποστεί «λογοκρισία». Τα ιστολόγια, από την άλλη, υποτίθεται πως λένε (αν αφαιρέσουμε τις υπερβολές και τις ανακρίβειες) όσα δεν ακούμε στα δελτία ειδήσεων. Με κουκούλα στο πρόσωπο; Γίνεται; Πώς λοιπόν λύνεται το πρόβλημα; Με τη μέθοδο του blogger Αρχίλοχου. Λέμε αυτά που θέλουμε και αυτά που πρέπει να πούμε, ακόμη κι αν πληγώνουν, αρκεί να δείχνουμε καθαρά το πρόσωπό μας. Με φανερό το πρόσωπο της δημοκρατίας όλα μπορούν να γίνουν καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας