ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

E-MAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ... ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.

"Απλά επειδή σας παρακολουθώ και τον τελευταίο καιρό αυτά που δημοσιοποιήσατε για το αεροδρόμιο με εκφράζουν σαν πολίτη, αναρωτιέμαι γιατί σταματήσατε;
Είναι ένα θέμα που πονάει όλους μας. Και τώρα τελευταία οι παρανομίες του αεροδρομίου διαδέχονται η μία την άλλη. Ελπίζοντας σε μία απάντηση.
Σας χαιρετώ και όσο αφορά αυτό το θέμα είμαι δίπλα σας." 

Αγαπητέ αναγνώστη-τρια, σας ευχαριστούμε για την στηριξή σας. Δεν προκειτε να σταματήσουμε την προσπάθεια που κάνουμε και κατ'επέκταση την δημοσιοποίηση όσων συγκεντρώνουμε για το αεροδρόμιο. Ο δρόμος μπορεί να είναι δύσκολος... αλλά τον έχουμε επιλέξει!

Φιλικά
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ+ΑΝΑΠΤΥΞΗ

3 σχόλια:

  1. Εχθές το βράδυ συγκεκριμένα 9.20 η ώρα ένα αεροπλάνο της Ολυμπιακής ήταν σχεδόν σταματημένο πάνω από το super market Γεγος, με τα φώτα του να αναμοσβήνουν και ήταν τόσο χαμηλά που νόμιζα ότι θα ακουμπήσει με το φτερό του, το αυτοκίνητό μου.
    Νομίζω πια ότι μας το δείχνουν καθαρά ότι μας περιγελούν και δεν μας υπολογίζουν.
    Σας ευχαριστώ για τον χώρο να εκφραστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε συνδημοτη,
    το παραπανω που υποστηριζεις ειναι απολυτως αληθες. Αυτα για οσους υποστηριζουν οτι εμεις εδω απλα τα παραλεμε...
    Η ιστορια εχει ξεκινηση πολυ παλια απο το 1995 με αρθρα του ριζοσπαστη- 1995,1998,2001-, οπου οι κομμουνιστες κατα τα αλλα και οπισθοδρωμικοι βουλευτες του ΚΚΕ φωναζαν για τον κινδυνο που ελοχευει απο τη δημιουργια μιας νεας Αθηνας χωρις περιβαλλοντικο σχεδιασμο οπου ο νεος γειτονας μας θα υποβαθμισει τρομερα περιοχες σαν την αρτεμιδα τη παλληνη και το μαρκοπουλο.
    Το θεμα ομως πηρε ανεξελεγκτες διαστασεις απο το 2003 και μετα οπου εκει η δημιουργια νεων διαδρομων-ενας απο αυτους πολυ κοντα στην αρτεμιδα - δημιουργησε πληθος αντιδρασεων.
    Αρθρα εφημεριδων οπως της ελευθεροτυπιας- 2003,2005,2009- της καθημερινης -2004,2008-, της αυγης -2009-, του ελευθερου τυπου -2008- ακομα και του εθνους -2010- εκρουαν το κοδωνα του κινδυνου για πολλες περιοχες της αν Αττικης ειδικα για την Αρτεμιδα.
    Και σαν να μην εφτανε αυτο πορισματα του συνηγορου του πολιτη -2003,2008- κρινουν την χωροθετηση του αεροδρομιου λανθασμενη μια και στηριζεται σε Μελετη Περιβαλλοντικων Επιπτωσεων του 1981!
    Κατοικοι και δημος της Αρτεμιδας προσφευγουν στα δικαστηρια και δικαιονονται απο το εφετειο Αθηνων τον Ιουνιο του 2008.
    Την ιδια χρονικη περιοδο το Αστεροσκοπειο Αθηνων μετα απο παραγγελια της Νομαρχιας Αττικης κανουν μετρησης σε περιοχη τησ ανατολικης και βρισκουν υψηλες συγκεντρωσεις βλαβερων σωματιδιων και πολυ υψηλη ηχορυπανση.
    Σε ολα αυτα προσθετουμε και ερωτησεις μετα το 2003 ερωτησεις βουλευτων και ευροβουλευτων για μη εφαρμογη κοινοτικης οδηγιας ως προς τον αεροπρικο θορυβο...
    Τελος να μην ξεχασουμε και τις περιβαλλοντικες οργανωσει που φουντωσαν απο το 2004 και μετα....
    Τωρα για να σου απαντησω στο ερωτημα σου ακριβως για το οτι περασε αεροπανο πολυ χαμηλα απο το Γεγο
    Α. υποψιαζομαι οτι εχουν φτιαξει καινουργιο διαδρομο διπλα στην Αρτεμιδα. Ειμαι κατοικος Νεαπολης και μεχρι πριν τους ολυμπιακους αγωνες δεν ειχα προβλημα απο θεμα θορυβου.Με το που φτιαξανε τον καινουργιο διαδρομο (φαντασου οτι τερματιζει στη γεφυρα μπαινοντας στην Αρτεμιδα, πριν τη μεγαλη κατηφορα για τη παραλια) αρχισαν να πηγαινουν ευθεια με ακτινωτη πορεια. Με αυτον το τροπο ομως τους ακουγε ολη η Λουτσα. Με το που εγινε χαμος απο φωνες αρχισαν να δινουν μεγαλο υψος απογειωμενοι απο αυτον το διαδρομο, να κλεινουν αμεσως δεξια και να πιανουν θαλασσα ετσι ωστε να ενοχλουν λιγοτερο.
    Για αυτον τον λογο ειδες αεροπανο στο Γεγο.Τωρα γιατι το ειδες χαμηλα εινα γιατι απλα καποια παλια αεροπλανα της ολυμπιακης δεν προλαβαινουν να σηκωθουν.....
    Το εγκλημα ομως δεν το κανει η ΥΠΑ ουτε ο συγκεκριμενος πιλοτος- η καραμελα που μας σερβιρουν-. Το εγκλημα γινεται επειδη υπαρχει ενας διαδρομος τοσο κοντα στην Αρτεμιδα.
    Τωρα πως γινεται να μην ξαναδεις αεροπλανο στον Γεγο τοσο χαμηλα?
    Η ελληνικη βουλη εχει ψηφισει το νομο 8385/1995 βαση του οποιου απαγορευται να μειωσει τη χωριτικοτητα του αεροδρομιου με οποιονδηποτε τροπο. Σε αντιθετη περιπτωση καλειται να πληρωσει αποζημιωσεις. Κατι αναλογο με αυτο που γινεται με τους αυτοκινητοδρομους -αυτες τις τρομερες συμφωνιες υπογραφανε οι εθνοπατερες μας και μας φερανε εδω τελος παντων-.
    Επομενως απο νομικης πλευρας μπορεις να κανεις ελαχιστα πραγματα περα απο το να πεισεις την ελληνικη πολιτεια να παρει καποια πυροσβεστικα μετρα και αυτο παντα με τη συγκαταθεση του ΔΑΑ.
    Το μονο που φαινεται να μας σωζει ειναι η ευρωπαικη οδηγια 49εκ/2002 η οποια αναθεωρειτα το 2013 και η οποια θα οριζει αυστηρα ορια θορυβου Lden και Lnight 65db και 55db ειναι η γενικοτερη ταση που επικρατη στην ευρωπη-ταση στην οποια το ελ βενιζελος δεν μπορει να ανταποκριθει-
    Αραγε να ειναι τυχαιο που ο συμμετοχος του ελληνικου δημοσιου στο ελ βενιζελος αρχιζει σιγα σιγα να μαζευει τις βαλιτσες του απο πολλα αεροπορικα αεροδρομια.....?
    Αυτα για αρχη αγαπητε συνδημοτη
    Με εκτιμηση Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Είμαι εγώ που είδα το αεροπλάνο στον ΓΕΓΟ. Και πραγματικά με διαφωτίσατε πολύ με όσα γράψατε. Καλό μας κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας