Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες κλείστηκε συμφωνία μεταξύ Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος και Αεροδρομίου για την κατασκευή - ασφαλτόστρωση οδών.
Μάλιστα οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι έχουν ήδη προταθεί συγκεκριμένοι δρόμοι από τον Δήμο και έχουν ξεκινήσει η τοπογραφικές μελέτες.
Οι πληροφορίες μας όμως μας λένε και....
ότι έχουν προταθεί και δρόμοι σε ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ περιοχές.
Ναι, την ίδια στιγμή που κόσμος έχει παραχωρήσει κομμάτια της περιουσίας του, σε εντός σχεδίου περιοχές, προκειμένου να χτίσει την μάντρα του και να πάρει ρεύμα, χωρίς να έχουν ακόμα γίνει οι δρόμοι,
Την ίδια στιγμή που δρόμοι γύρω από σχολεία είναι χωματόδρομοι,
Την ίδια στιγμή που από την Ανθέων μέχρι την Δημοκρατίας, στην Αρτέμιδα, υπάρχουν μόνον 3 ασφαλτοστρωμένοι κάθετοι οδοί προς το κέντρο.. (περάστε από την Κοσμά Αιτωλού, να δείτε τι γίνεται!!)
Την ίδια στιγμή ό δήμος προτείνει την κατασκευή δρόμων σε εκτός σχεδίου περιοχές.
Το μεγαλύτερο όμως σκάνδαλο είναι ότι οι δρόμοι στις εκτός σχεδίου περιοχές περνούν μπροστά από τα σπίτια αυτών που παλιά δεν θέλανε να φτιαχτεί το "πάρκο της ντροπής" με λεφτά του Αεροδρομίου....
Ρε πως αλλάζουν οι καιροί;;;
Εμείς δεσμευόμαστε ότι μόλις αρχίσει η κατασκευή θα έχουμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό… με οδούς και αρίθμηση…. και λεπτομέρειες με ονόματα για τους τυχερούς κατοίκους!!!
ΤΙ 'ΧΕΣ ΓΙΑΝΝΗ,ΤΙ'ΧΑ ΠΑΝΤΑ!ΚΙ ΕΣΥ Κ.Π,ΚΙ ΕΓΩ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ Α Γ Ω Ν Ε Σ!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ τοτε,
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σηκωθουμε να φυγουμε ολοι
ρε σεις και να τους αφησουμε να
μας πη...ξουνε..
Εγω αδελφια δεν εχω να χασω τιποτα
και θα το παω μεχρι τελους.
Εσεις καθηστε να χαιρετατε πιλοτους
που σας χαμογελουν...
με εκτιμηση Κ.Π.
Επειδη εμενα οι ρουφιανοι του
ΑπάντησηΔιαγραφήαεροδρομιου δεν πρεπει να με πιανουν στο στομα τους παρτε ρε ασχετοι αποσπασματα της ευρωπαικης οδηγιας 49/2002 και δειτε πως σας δουλευουνε
κανονικα
1) Είναι επίσης ανάγκη να καθορισθούν κοινές μέθοδοι αξιο-
λόγησης του «περιβαλλοντικού θορύβου» και να δοθεί ορι-
σμός των «οριακών τιμών» ως εναρμονισμένων δεικτών για
τον καθορισμό των επιπέδων θορύβου. Το συγκεκριμένο
ύψος των οριακών τιμών πρέπει να καθορίζεται από τα
κράτη μέλη, λαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, υπόψη την ανάγκη
της εφαρμογής της αρχής της πρόληψης προκειμένου να
διαφυλάσσονται οι ήσυχες περιοχές πολεοδομικών -
Ντορβαδες του αεροδρομιου που ειναι ρε σεις οι οριακες τιμες?...
2.Τα σχέδια δράσης θα πρέπει να αποσκοπούν στην αντιμετώ-
πιση των προτεραιοτήτων στις εν λόγω περιοχές που παρου-
σιάζουν ενδιαφέρον και θα πρέπει να καταστρώνονται από
τις αρμόδιες αρχές σε συνεννόηση με το κοινό.
Που ειναι ρε ρουφιανοι τα σχεδια δρασης σε συννενοηση με το κοινο?...
3. μέριμνα ώστε να είναι διαθέσιμες στο κοινό πληροφορίες σχετικά
με τον περιβάλλοντα θόρυβο και τις επιδράσεις του·
Που ειναι ρε μεγαλε επενδυτη οι πληροφοριες που
δινεις στο κοινο σε σχεση με το θορυβο?...
Και ολα εσεις εδω τα αρρωστα και απεδευτα τσιρακια να ξερετε ενα πραγμα
στο τελος δεν θα σας περασει.
Με εκτιμηση Κ.Π.
Εμεις στη Σωτηρος περιοχη Μεσοβαρδα, περιμενουμε ποσα χρονια να ασφαλτοστρωθει ο δρομος και ο Δημος θα φτιαξει τους εκτος σχεδιου.ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ασφαλτοστρωθεί η περιοχή που υποψιάζομαι τότε όλοι έχουν την ταρίφα τους που είναι εξαγοράσιμη ασχέτως πολιτικών πεποιθήσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοι συνδημοτες,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 10/08/11 δεχθηκα μια απροκλητη επιθεση
απο το ιδιο το blog οσον αφορα τη πεποιθηση μου
οτι πρεπει να κινηθουμε δικαστικα κατα του αεροδρομιου.
Συνεχιζω να πιστευω οτι πρεπει να συνεχισουμε να
δινουμε μαχες προς αυτη τη κατευθυνση και οχι μονο...
Η συγκεκριμενη αποψη μου τεκμηριωνεται ακολουθως:
A. Το παραπανω βουλευμα αφηνει περιθωρια εφεσης
Β. Το αρχικο κατηγορητηριο ηταν λαθος μιας και δεν επρεπε να στηριχτει στη μη τηρηση των διαδικασιων SID αλλα στα αποδεκτα ορια αεροπορικου θορυβου για κατοικημενες περιοχες οπως αυτα οριζονται στο ΠΔ1180/81.
Γ. Το γεγονος οτι η συγκεκριμενη εισαγγελεας θελησε να θεσει το θεμα στο αρχειο δεν σημαινει οτι ολη η ελληνικη δικαισυνη ειναι κατευθυνομενη..
Θεωρω επομενως οτι οποια κριτικη γινεται σε δικαστικους αγωνες πρεπει να γινεται με ιδιαιτερη προσοχη- ο χαρακτηρισμος ταφοπλακα δεν νομιζω οτι αρμοζει στη προκειμενη περιπτωση και εν παση περιπτωση ας δοκιμαζατε εσεις κυριε που πικροχωλα σχολιαζεται-.
Κ.Π.
Και επειδη δουλεια
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Βlog ειναι να ενημερωνει
τους κατοικους μιας πολης και οχι να τους κατευθυνει προς μια στειρα αντιπολιτευση- ειλικρεινα αγαπητο μου blog δεν εχω δει να κανεις καμια ουσιαστικη προταση, περα απο το να στελνεις δαφνες ανδρειας στο προηγουμενο δημαρχο κο Κασιμη-
διαβαστε και το παρακατω συνδημοτες για να ξερετε που θα παει η δουλεια..
Τελευταία νέα > Παραπομπή της Ελλάδας για την ηχορύπανση στο «Ελ. Βενιζέλος»;
Παραπομπή της Ελλάδας για την ηχορύπανση στο «Ελ. Βενιζέλος»;
Πηγή: TVXS http://tvxs.gr | December 26th, 2010 - 15:29
26. Δεκεμβρίου 2010 - 15:27
Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο λόγω της ηχορύπανση του διεθνή αερολιμένα Αθηνών, καθώς όπως τόνισε ο Επίτροπος Περιβάλλοντος κ. Potočnik, η έκθεση που κατέθεσε η Ελλάδα για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τις Οδηγίας για τον Περιβαλλοντικό Θόρυβο (ΟΠΔ/END)
.
tvxsteam
ευχαριστω ιδιαιτερα
το συγκεκριμενο blog
www.kassimis-aerodromio-megas euergetis.com
για τη φιλοξενια.
με εκτιμηση Κ.Π.
Άς ρίξει μια ματιά ο κ.Δήμαρχος στους δρόμους που δεν είναι ανακατασκευασμένοι με κόκκινους κυβόλιθους !σημάδι ότι εκεί, σ'αυτούς τους καλοφτιαγμένους-καλοφωτισμένους,με φρεάτια δρόμους μένουν οι προύχοντες-δημοτικοί σύμβουλοι,δήμαρχοι παλιοί, αντιδήμαρχοι,ας ρίξει μία ματιά στους υπόλοιπους δρόμους με τις τεράστιες λακκούβες-κρατήρες !, στην Κ.Παλαιολόγου που σπάμε τα αυτοκίνητα στο ύψος της Σολωμού,Ηροδότου , στην Ιπποκράτους, στα ορύγματα καταμησής των δρόμων, ας βγεί πεζός μέρα μεσημέρι και αν δεν λουστεί απο πάνω εως κάτω απο τα νερά στις λακκούβες !!! Όχι άλλα έργα βιτρίνας και ψηφαλάκια !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚέ/α ΚΠ επίθεση από εμάς δεν δεχτήκατε κανενός είδους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν αναφέρεστε στο σχόλιο για τα αντίγραφα δεν ήταν ειρωνικό αλλά πραγματικό, οπότε μάλλον μας παρεξηγήσατε.
Τώρα όλα τα υπόλοιπα εάν το εννοείτε για το blog μας, τότε μάλλον δεν είστε αυτός που λέτε άλλα κάποιο μέλος της EANS και της ΚΑΛΛΙΣΤΗ...
ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ ΔΗΛΑΔΗ.
Εάν είμασταν του Αεροδρομίου δεν θα χαμε λόγο να ανοίξουμε το θέμα και να τα βάλουμε με όλους...
ακόμα και με τον ΚΑΣΙΜΗ για παραλήψεις του.
Αυτά και καλά ξυπνητούρια...
Όσο για τον επίτροπο μακάρι να έρθει από εκεί η λύση....
Ειδικα αυτον το Κασιμη,
ΑπάντησηΔιαγραφήτον εχετε ματωσει στη κριτικη...
Οσο για το αν τα σχολια ηταν γεματα υπονοουμενα
προς εμενα αφηστε να το κρινει ο κοσμος...
Η λεξη παραγκα μακρια απο μενα..
Με εκτιμηση
Κ.Π.
Εάν αυτό είναι το πρόβλημά σας...ειλικρινά δεν υπήρχε κάτι από πίσω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς καλέσατε τον κόσμο μέσα από το blog μας σε ομαδικές αγωγές... και είναι κάτι που μας βρίσκει σύμφωνους.
Και το εννοούμε όταν λέμε πως ότι θέλετε από χαρτιά και από έγγραφα, μπορούμε να σας το παρέχουμε.
fapes-mapes έχει σκεφτεί γιατί ποτέ κανείς στο τεχνικό πρόγραμμα δεν αναφέρει τους δρόμους που θα ασφαλτωστροθούν μέσα στο έτος;
ΑπάντησηΔιαγραφήOh YES ψηφαλάκια
Οκ τοτε
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγνωμη για την παρενοηση παιδια.
Το πηρα λαθος.
με εκτιμηση Κ.Π.
Εμείς συγνώμη...ίσως δεν είμασταν σαφής.
ΑπάντησηΔιαγραφή11/08/10
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοι συνδημοτες
καλημερα σας,
Διαβαστε παρακαλω
το παρακατω αποσπασμα
προκεται για εκθεση του Συνηγορου Του Πολιτη
για το αεροδρομιο Ελ Βενιζελος το 2003
Συνεπώς, ο διαφορετικός σχεδιασμός του αεροδρομίου ή διαφορετικός τρόπος
ανάπτυξης (στάδια κατασκευής) του αεροδρομίου θα οδηγούσε, τουλάχιστον στη
δεύτερη περίπτωση και για το διάστημα πριν την πλήρη ανάπτυξή του, σε μικρότερα
επίπεδα θορύβου στις κατοικημένες περιοχές26
Ανεξάρτητα, όμως, από τον τρόπο χρήσης των διαδρόμων κρίσιμο είναι να τονιστεί
ότι από κανένα στοιχείο δεν προκύπτει ότι λήφθηκε υπόψη τόσο κατά την επέκταση
των σχεδίων πόλης, η προβλεπόμενη κατασκευή του αεροδρομίου, όσο και κατά την
κατασκευή νέων κτιρίων.
σύμφωνα με την Μ.Π.Ε. τμήματα της Αρτέμιδας βρίσκονται σε περιοχές
μεταξύ 25 και 30 NEF όπως και μεταξύ 30 και NEF 35 (σχέδια υπ’ αρ. 6.2.2-5 για
μέση ανάπτυξη 2002, 6.2.2-6 για την μέση ανάπτυξη 2012 και 5.3.9-4, 5.3.9-5, 5.3.9-
6, 6.2.2-7, 6.2.2-8 για την υψηλή ανάπτυξη 2012). Οι παραπάνω, δηλαδή, περιοχές
κατατάσσονται στις περιοχές ΒΙΙ και ΓΙΙ (όπου: «Β. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ νέαι κατασκευαί ή
αστική ανάπτυξις, εξαιρέσει κατά το δυνατόν, εντός των υφισταμένων αστικών
περιοχών.
Από τα παραπάνω, όπως επιβεβαιώνεται και από το σχέδιο υπ’ αρ. 7.4-1 της Μ.Π.Ε.,
οι περιοχές αυτές είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για οικιστική ανάπτυξη30 (στο σχέδιο
χαρακτηρίζεται ως «προβληματική περιοχή Β’ κατοικίας λόγω θορύβου»).
διαβαστε και αυτο ειναι
απο ειναι απο τη Γενικη Διευθυνση Περιβαλλοντος
Του ΥΠΕΧΩΔΕ
2.3/ Αεροπορικός Θόρυβος
Ο θόρυβος που προκαλείται από τα αεροδρόμια της χώρας εξετάζεται στα πλαίσια εφαρμογής της οδηγίας 2002/49/ΕΕ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ επί του παρόντος δεν υπάρχουν!!!
Δ/ΝΣΗ ΕΑΡΘ : ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΘΟΡΥΒΟΥ - ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ
Ερωτημα 1.
Πως καποιοι αποφασησαν με βουλευμα που
δημισιευθηκε στο blog οτι τα επιπεδα θορυβου
προκαλουμενα απο τον διεθνη αερολιμενα ειναι σε
αποδεκτα επιπεδα τη στιγμη που
α. Δεν υπαρχουν καν ορια ποσο μαλλον
αποδεκτα..
β. Ο Συνηγορος του πολιτη αναφερει οτι η χωροθετηση του αεροδρομιου ειναι λαθος, και οτι
με τη κατασκευη του τελευταιου πολλες περιοχες
της αρτεμιδας οσον αφορα το θεμα θορυβου κρινονται απλα ΜΗ ΚΑΤΟΙΚΗΣΙΜΕΣ...
Εχει ομως και συνεχεια...
Παρακατω σας παραθετω τα γενικοτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήορια αεροπορικου θορυβου σε αλλα ευρωπαικα
ετσι οπως τα δημοσιοποιει η commission το 2004.
3.6. Noise Volume Limit over a time period – Summary
AIRPORT & Country Movts Day values Night values
Brussels National -
Zaventem
(Belgium)
No noise limit in practice since July 2002
Theoretically, it is:
55 Leq,day (Location 0)
60 Leq,day (Location 1)
65 Leq,day (Location 2)
Copenhagen - Kastrup
(Denmark)
266 108
Bologna Guglielmo
Marconi
(Italy)
65 dB LVA Residential area
>75 dB LVA Country/Airfield area
*LVA is similar to Ldn with night period 23:00-06:00
Amsterdam - Schiphol
(Netherlands)
63,71 dB(A) Lden and 35 monitoring points with
specific limits in dB(A)
Lden
54,44 dB(A)
Lnight and 25 monitoring points with specific
limits in dB(A) Lnight
Lisbon
Portugal)
55 dB(A) Leq,day - sensitive areas
65 dB(A) Leq,day - mixed areas
Day limits minus 10dB
Las Palmas, Gran
Canaria
(Spain)
65 dB Laeq (07:00-23:00)
55 dB Laeq (23:00-07:00)
Bern - Belp
(Switzerland)
60 dB(A) Lr maximum in residential areas;
65 dB(A) Lr max. in small businesses areas;
55 dB(A) Leq,1h during 22:00-23:00;
50 dB(A) Leq,1h during 23:00-00:00 and 05:00-06:00 in
residential areas
A ban on flights by particularly loud aircraft also applies
between 00:00-05:00.
Zurich - Kloten
(Switzerland)
278 238 See Berne See Berne
European Commission/DGTREN-F3
Final Report (D2)
Ερωτημα 2.
Κυριοι του Ελ βενιζελος
οπως βλεπετε η γενιοκτερη ταση που επικρατει
στα ευρωπαικα αεροδρομια-με εξαιρεση αεροδρομια της και της Μ.Βρετανιας και της Ιταλιας οπου εκει οι κατοικοι τραβαν τα μαλλια τους-. ειναι για μεσες σταθμες θορυβου ημερας στα 65 db την ημερα και στα 55db το βραδυ αντιστοιχα. Προσεξτε οτι η εκθεση ειναι το 2004 και οτι οι τασεις ειναι προς μειωση για ακομα περισσοτερο .
Ερωτασθαι θεωρειται οτι ανταπεξερχεστε σε αυτες
τις τιμες. Η απαντηση ειναι πως ακομα και τα λαθος τοποθετημενα μηχανηματα-για καποιους- σας δινουν τιμες θορυβου πολυ υψηλοτερες απο αυτες στα υπολοιπα αεροδρομια της ευρωπης...
εχει ομως και αλλη συνεχεια...
Αποσπασμα απο το ΠΔ 1180/81
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρθρον 2.
Επιτρεπόμενα Όρια Εκπομπής.
5. Το ανώτατον επιτρεπόμενον όριον θορύβου, εκπεμπόμενον εις το περιβάλλον υπό των εγκαταστάσεων, καθορίζεται ως τούτο αναφέρεται εις τον κατωτέρω παρατιθέμενον πίνακα, μετρούμενον επί του ορίου του ακινήτου επί του οποίου κείται η εγκατάστασις.
ΠΙΝΑΞ 1
Ανωτάτου Επιτρεπομένου Ορίου Θορύβου
α/α
Περιοχή
Ανώτατον όριον θορύβου εις dBA
1.
Νομοθετημένοι Βιομηχανικαί Περιοχαί
70db
2.
Περιοχαί εις ας το επικρατέστερον στοιχείον είναι το βιομηχανικόν
65db
3.
Περιοχαί εις ας επικρατεί εξ ίσου το βιομηχανικόν και αστικόν στοιχείον
55db
4.
Περιοχαί εις ας επικρατεί το ΑΣΤΙΚΟΝ στοιχείον
50db.
Δια τας εγκαταστάσεις τας ευρισκομένας εν επαφή μετά ΚΑΤΟΙΚΟΥΜΕΝΩΝ ΚΤΙΜΑΣΜΑΤΩΝ, το ανώτατον επιτρεπόμενον όριον θορύβου καθορίζεται εις 45 dBA, ανεξαρτήτως της περιοχής εις ήν ευρίσκεται η εγκατάστασις μετρούμενον εντός του κατοικουμένου κτίσματος με ανοικτάς θύρας και παράθυρα.
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑ: Αριθ. 1180/81
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Ερωτημα 3.
Κυριοι του ΥΠΕΧΩΔΕ ερωτασται,
Η περιοχη Αρτεμιδα Αττικης σε ποια απο τις
παραπανω αναφερεται
α)μηπως σε περιοχη που κυριαρχει το
βιομηχανικο στοιχειο?
β)μηπως σε περιοχη με αστικο στοιχειο?
γ) η μηπως στη περιοχη οπου φυγει φυγει
μιας και μας σπασανε τα νευρα απο το θορυβο...
Συνδημοτες αυτα για σημερα επειδη σας
κουρασα.
Οσον αφορα τα συμπερασματα δικα σας...
(η γνωση ειναι η αρχη του παντος)
φιλικα
Κ.Π.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ-ΤΟ-ΑΡΧΕΙΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ!!ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕ!ΤΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ ΕΓΩ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΦΙΛΕ Κ.Π ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή