ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡ. ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ - ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «Στην ιστορία της αντιπολίτευσης οι διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες…»της 23ης Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΣ SPATA NEWS
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ της κ. Κ. Παπαϊωάννου
«Στην ιστορία της αντιπολίτευσης οι διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες…»
της 23ης  Σεπτεμβρίου 2011


Αγαπητή Κατερίνα,
Ως φίλη της Δημοτικής Παράταξης της ΄΄Νέας Εποχής΄΄ αναφερόμενη στο συνάδελφο κ. Δημήτρη Μάρκου γράφεις μεταξύ άλλων «… Αντιστάθηκε έντονα και υπερασπίστηκε με ανιδιοτέλεια το συγκεκριμένο θέμα…» και πιο κάτω: «σας παραθέτουμε το συγκεκριμένο ιστορικό….» και ξεκινάς την παράθεση από τα Πρακτικά του Δημ. Συμβ. της 14ης  Μαρτίου 2011.
Θα ήθελα  να δούμε μαζί την αλήθεια όπως βγαίνει απ’ την ακριβή περιγραφή των γεγονότων.
Α. Ας ξεκινήσουμε απ΄ το Ιστορικό της Υπόθεσης :
Λες : « … Το θέμα ήρθε ως κεραμίδα προ ημερήσιας διάταξης και αφορούσε το ποσοστό του 10 % που δικαιούμαστε από την αξιοποίηση του Ελληνικού..».
Θα ήθελα να αναφερθούμε πολύ περιληπτικά στην Ιστορία του 10 % του ΄΄Ελληνικού΄΄ :
1ον  : Τι είναι αυτό το 10 % ;
Στην Κτηματική Περιφέρεια του τέως Δήμου Σπάτων (και μόνο), νυν Δημοτικής Ενότητας του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδας, ανήκει το 70 % της έκτασης του Ακινήτου του Αεροδρομίου και το 65 % της έκτασης της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης!
Επομένως ο Δήμος μας δικαιούται το 7 % απ΄ το σύνολο του 10 % του ΄΄Ελληνικού΄΄ σε σχέση με τους άλλους Δήμους!!!

2ον :Έχει ξανασυζητηθεί αυτό το θέμα στους πρώην Δήμους των Σπάτων και της Αρτέμιδας;
 Όσο αφορά τον γράφοντα (Χρ. Τσαντήλα) :
Προσωπικά, εκφράζοντας τόσο τον εαυτό μου όσο (και κυρίως) τις Δημοτικές Παρατάξεις που είχα την τιμή να συμμετέχω (Δ.Π. ΄΄Σπάτα – Πορεία στο Μέλλον΄΄ όπου επικεφαλής ήμουν ο ίδιος, 2002 – 2006 και ΄΄Νέα Πνοή΄΄ όπου επικεφαλής ήταν ο Αντώνης Τούντας, 2007 – 2010), είχα φέρει το θέμα,
-                  Σε κάθε συζήτηση του Προϋπολογισμού, θεωρώντας ως περιουσιακό στοιχείο του Δήμου το 7 % του ΄΄Ελληνικού΄΄,
-                  4 φορές εκτός Ημερησίας Διατάξεως και
-                  1 φορά ως κανονικό θέμα
-                  Και πάντα υπήρχε στα εκλογικά προγράμματα τόσο της ΄΄Πορείας στο μέλλον΄΄, όσο και της ΄΄Νέας Πνοής΄΄
Άρα απ΄ το 2002 έως το 2010, το θέμα έχει συζητηθεί τουλάχιστον 13 φορές (!!!) στο Δημοτικό Συμβούλιο του τέως Δήμου Σπάτων!

Όσο αφορά τον κ. Κασίμη :
Στη σελίδα 17 των πρακτικών λέει : « ΚΑΣΙΜΗΣ : … Τολμώ να πω ότι αισθάνομαι δικαιωμένος, γιατί είναι ένα πράγμα το οποίο είχα ξεκινήσει από το 2005, … αλλά δεν μπορούσα να συντονίσω την όλη διαδικασία, γιατί δεν ήταν Η Αρτέμιδα η υπεύθυνη»!
Άρα, σύμφωνα με την δήλωση του κ. Κασίμη, θα πρέπει να έχει συζητηθεί το θέμα και στον τέως Δήμο Αρτέμιδας αρκετές φορές!

Επομένως το θέμα δεν ήρθε ΚΑΘΟΛΟΥ σαν ΄΄κεραμίδα΄΄!
Ήταν απολύτως αναμενόμενο!!!
Και ήταν απολύτως αναμενόμενο και για ένα ακόμη γεγονός:
Τον Μάρτιο του 2011, συζητήθηκε έντονα η ΕΚΠΟΙΗΣΗ του ΄΄Ελληνικού΄΄ στην τιμή των 5.000.000.000 € (5 δις)!!!!
Τα χρήματα που αναλογούν στον Δήμο από μια τέτοια εκποίηση είναι 350.000.000 € !!! Δηλαδή 17 φορές (!!!) περισσότερα από τους χρονιάτικους υλοποιημένους Προϋπολογισμούς και των δύο Δήμων μαζί!!!
Γέμισε η ατμόσφαιρα με την ΄΄μυρωδιά του χρήματος΄΄!!!

Β. Έτσι, έγινε το πρώτο βήμα για την πιθανή διεκδίκηση αυτού του τεράστιου ποσού!!
 Ο Αντιδήμαρχος κ. Χ. Μάρκου, στην Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 14ης, προ ημερησίας διατάξεως ΄΄έφερε΄΄ το θέμα του 10 % του ΄΄Ελληνικού΄΄ για λήψη απόφασης και με αφορμή το άρθρο 42 κάποιου υπό συζήτηση Νομοσχεδίου που μας αφαιρούσε την συνιδιοκτησία αυτή!!
Αφού πρότεινε ένα ΄΄πακέτο΄΄ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ κινητοποιήσεων που θα έκανε η Δημοτική  Αρχή, στο τέλος (σελ. 16) λέει : «… Τέλος, προτείνουμε την υπεράσπιση του έργου της νομικής υπεράσπισης, σε ένα γραφείο νομικών συμβούλων, εξειδικευμένων σε ζητήματα δημοσίου δικαίου….. Το γραφείο που προτείνεται, μετά από έρευνα (σ.σ. !!!!) που έκανε η Δημοτική Αρχή, ονομάζεται…..  Η αμοιβή που ζητάει το γραφείο ανέρχεται στο ύψος του 7 % του συνολικού οικονομικού οφέλους που θα προκύψει μετά την δικαστική διαδικασία…»!
Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ, μας είπε ότι τα χρήματα που θα πάρει το δικηγορικό γραφείο αν κερδίσει την υπόθεση, θα είναι (350.000.000 € Χ 7 % = ) 24.500.000 € !!!!!
Όσο ολόκληρος ο χρονιάτικος υλοποιημένος προϋπολογισμός του Νέου Δήμου!!! ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσό!!!
ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, Κατερίνα!!!

Γ. Αντιδράσεις και τοποθετήσεις Δημοτικών Συμβούλων :
Πάμε να δούμε ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΕΙΡΑ τις τοποθετήσεις και τις αντιδράσεις των Δημοτικών Συμβούλων της Αντιπολίτευσης, όπως αυτή καταγράφεται στα πρακτικά :
-                  ΠΡΟΕΔΡΟΣ : «Ευχαριστούμε τον κ. Μάρκου. Ο κύριος Κασίμης και οι άλλοι αρχηγοί των παρατάξεων μετά. Κύριε Κασίμη»
-                  ΚΑΣΙΜΗΣ : « …. Καλό είναι να μην γυρίζουμε στο παρελθόν. Να πάμε στην σημερινή κατάσταση, την επικροτώ, την ψηφίζω, δεν θα μπω καν στην διαδικασία να συζητήσω τα οικονομικά του & % ή του 5 %. Αυτό που ενδιαφέρει αυτή την στιγμή είναι ταχύτατες διαδικασίες,…»
-                  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΚΟΥ : « …Γενικά στην πρόταση είμαστε σύμφωνοι και εμείς. Φυσικά έχουμε μια μικρή ένσταση όσον αφορά το 7 % και θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις. Αν για παράδειγμα παίρνουμε κάθε χρόνο, το 7 % θα συνεχίσει να είναι ετήσιο αυτό το πράγμα; Αυτό πρέπει να διευκρινιστεί, γιατί νομίζω είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι…. Και θα πρέπει να πάρουμε, δεν ξέρω, απ΄ ότι γνωρίζω υπάρχουν και άλλα γραφεία που ασχολούνται με διοικητικό δίκαιο και με τεράστιες επιτυχίες. Μήπως πρέπει να γίνει μια έρευνα αγοράς; Δεν ξέρω κ. Αντιδήμαρχε αν έχετε κάνει, αν έχετε πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς, αλλά όσον αφορά τους όρους ειδικά, κυρίως οι όροι, όχι τόσο το ποσοστό, όσο οι όροι, γιατί το ποσοστό αυτό μπορεί να μην σημαίνει τίποτα, αν είναι μια φορά και άλλο να είναι για πενήντα χρόνια..»
Συνεχίζεται ο διάλογος μεταξύ του κ. Δημήτρη Μάρκου, του κ. Κασίμη και του Δημάρχου αν το 7 % του Δικηγορικού Γραφείου, θα είναι μόνιμο ή εφάπαξ!
-                  ΔΑΝΕΖΗΣ : « … Τώρα πιο εξειδικευμένα για το ζήτημα αυτό, εγώ βλέπω ότι έτσι όπως συζητείται το θέμα δημιουργείται ένας αποπροσανατολισμός και μια υπεκφυγή….. και ερχόμαστε σαν Δημοτικό Συμβούλιο να διεκδικήσουμε μέσα από δικαστική διαδικασία και είναι και λίγο πρωτάκουστο μέσα από δικαστικές διαδικασίες να προσπαθείς να επιβάλεις πολιτική βούληση στην Κυβέρνηση για κάτι το οποίο δεν έχει συγκεκριμενοποιηθεί καν….»
-                  ΤΟΥΝΤΑΣ : « …Τώρα όσο αφορά για το 7 % και τελειώνω, είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να ξεκαθαριστεί τι; Σήμερα το πώς θα αξιοποιηθεί το Ελληνικό δεν είναι σίγουρο. Δεν είναι ξεκαθαρισμένο. Υποθέτουμε. …. Άρα το 7 %, είτε θα είναι 5 %, είτε δεν ξέρω πόσο μπορεί να είναι, θα πρέπει να είναι πολύ συγκεκριμένο. …. Και πολύ σωστά είπε ο κ. Δήμαρχος ότι όταν είναι να υπογραφεί σύμβαση με το αρμόδιο γραφείο, αυτά θα διευκρινιστούν….. Γιατί είναι πολύ αόριστο έτσι….. Δηλαδή το 7% να είναι πολύ μικρό, αλλά μπορεί να είναι και πολύ μεγάλο…»
-                  ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ : « … Έχω πρόβλημα με αυτά τα γραφεία. Σοβαρό πρόβλημα. Γιατί η αμοιβή τους στο 7 % στα 300 έως 500 εκατομμύρια €, είναι δυσθεώρητη. Να μας δώσουν κοστολόγιο και αν μπορεί, πρόταση κάνω κύριοι συνάδελφοι, αν μπορεί ο Δήμος να αναλάβει τα έξοδα…. Θέλει όμως επανεξέταση … του κοστολογίου και της σύμβασης. Μην πάμε έτσι. Παίζουμε με χρήματα των Δημοτών μας…»
Στη συνέχεια ο Χρ. Τσαντήλας, αναφέρει ένα παράδειγμα που συνέβη το 2010 στον Δήμο Σπάτων, όπου ένα αντίστοιχο Δικηγορικό Γραφείο έκλεισε συμφωνία αμοιβής, ΙΣΗΣ ΜΕ ΕΞΙ (6) ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ αν κέρδιζε τα Δημοτικά Τέλη απ΄ το Αεροδρόμιο!!!!
Μετά την τοποθέτηση του Χρ. Τσαντήλα, αναπτύχθηκε ένας ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΟΣ διάλογος ως προς την αμοιβή του δικηγορικού γραφείου με συνέπεια να καταλήξει το θέμα ως εξής :
-                  ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΥ : « ..Κύριε Πρόεδρε, επειδή ήμουν ο εισηγητής, αποσύρω από την πρόταση, το ύψος της αμοιβής του γραφείου. Εντελώς…..»
-                  ΠΡΟΕΔΡΟΣ : «… Ως εκ τούτου αποσύρεται λοιπόν, το λέω για να γραφτεί στα πρακτικά, αποσύρεται λοιπόν η παράγραφος που λέει για το 7 % της αμοιβής του δικηγορικού γραφείου και επομένως το θέμα περνάει κατά πλειοψηφία, αν κατάλαβα καλά, πλην του κ. Δανέζη. Τελείωσε η ψηφοφορία.»

Αγαπητή Κατερίνα,

Έτσι ακριβώς και με αυτή τη σειρά διαδραματίστηκαν τα γεγονότα!!
Αν λοιπόν, διαβάζουμε οι δυο μας τα ίδια πρακτικά (που σημειωτέον αποτελούν ΄΄Δημόσιο Έγγραφο΄΄), και αντιλαμβανόμαστε το ίδιο καλά την ανάγνωση και την ελληνική γλώσσα, θα πρέπει να συμφωνήσεις ότι με την ΣΕΙΡΑ των γεγονότων έχουμε :
-                  Ο Αντιδήμαρχος κ. Χρ. Μάρκου στην εισήγησή του μεταξύ άλλων πρότεινε μια δικηγορική εταιρία με αμοιβή 7 % επί των 350 έως 500 εκ. € απ΄ αυτά που θα πάρει ο Δήμος αν πωληθεί το ΄΄Ελληνικό΄΄.
-                  Τον κ. Γιώργο Κασίμη δεν τον ενδιέφερε η αμοιβή του δικηγορικού γραφείου, αλλά τον ενδιέφερε η γρήγορη και ταχύτατη επίσπευση των διαδικασιών,
-                  Τον κ. Δημήτρη Μάρκου, παρ΄ όλο που είχε κάποιες αντιρρήσεις ως προς την αμοιβή, τον ενδιέφεραν κυρίως οι όροι της Σύμβασης με το Δικηγορικό Γραφείο,
-                  Τον κ. Βαγγέλη Δανέζη δεν τον ενδιέφερε ΤΙΠΟΤΑ απ΄ όλα αυτά,
-                  Τον κ. Αντώνη Τούντα τον ενδιέφεραν ακριβώς τα ίδια που ενδιέφεραν τον κ. Δημήτρη Μάρκου, και
-                  Αυτός που ήταν απόλυτα ΚΑΘΕΤΟΣ και ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με την ΄΄δυσθεώρητη΄΄ αμοιβή (και μάλιστα πρότεινε να αναλάβει ο Δήμος την υπόθεση), ήταν ο Χρήστος Τσαντήλας!!
Μετά δε, την τοποθέτησή μου άλλαξε εντελώς το ΄΄σκηνικό΄΄ της συζήτησης!!
Σε τέτοιο βαθμό, που ανάγκασε τον Εισηγητή Αντιδήμαρχο κ. Χρ. Μάρκου να αποσύρει απ΄ την εισήγησή του, την πρότασή του περί αμοιβής του δικηγορικού γραφείου!!!
Φαίνεται λοιπόν καθαρά, απ΄ την εξέλιξη της συζήτησης (η οποία επαναλαμβάνω, είναι καταγραμμένη στα πρακτικά), ποιος ήταν αυτός που στην ουσία προκάλεσε απόφαση που εξαιρούσε την αμοιβή του δικηγορικού γραφείου!!!

Βέβαια, εσύ στο κείμενό σου, αναφέρεσαι και σε επόμενες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου (25/3/11, 28/7/11 & 22/7/11), όπου πράγματι ο εξαιρετικός συνάδελφος κ. Δημ. Μάρκου, ΄΄έφερνε΄΄ το θέμα ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ Διάταξης και ΜΠΡΑΒΟ του!!!!
Όμως θα πρέπει να γνωρίζεις ότι, οι ερωτήσεις και τα θέματα που ΄΄φέρνουν΄΄ οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης, ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ Διατάξεως, γίνονται κατά 70 % για επικοινωνιακούς λόγους και κατά 30 % για την ουσία!!!
Γι΄ αυτό έχουν και ελάχιστες πιθανότητες να προκαλέσουν σοβαρές και ουσιώδεις αποφάσεις και να επιφέρουν πραγματικές λύσεις!!!!


Αγαπητή Κατερίνα,
Μετά απ΄ αυτή την λεπτομερή παρουσίαση και ανάλυση των γεγονότων, επίτρεψέ μου,
  • Να σου κάνω μια πρόβλεψη (για να μην έχεις αγωνίες):
Δυστυχώς για όλους μας, απ΄ την στιγμή που ΄΄βγήκε΄΄ ο παράγοντας «παχυλότατη αμοιβή συγκεκριμένου δικηγορικού γραφείου» από την απόφαση, ταυτόχρονα ΄΄κάηκε΄΄ και η υπόθεση της Διεκδίκησης του 10 % του ΄΄Ελληνικού΄΄
  • Να σου δώσω μια πληροφορία,
Αυτή η συζήτηση και ειδικότερα αυτή η απόφαση, είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ που έχει παρθεί μέχρι σήμερα απ΄ το Δημοτικό Συμβούλιο γι΄ αυτό το θέμα!!!!!
Και
  • Να σου καταθέσω μια άποψη,
Όταν για κάποιον Δημοτικό Σύμβουλο, τον οποίο αγαπάμε, εκτιμάμε και  θαυμάζουμε απεριόριστα, προβάλουμε τη δουλειά του με ΑΚΡΑΤΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ, τότε στην καλύτερη περίπτωση, δημιουργούμε λανθασμένη εικόνα  γι΄ αυτόν!!
Όταν δε, μέσα στα πλαίσια αυτής της υπερβολής, υποτιμάμε τη στάση και τη δράση των άλλων Δημοτικών Συμβούλων, τότε δημιουργούμε εντονότατο Πολιτικό Πρόβλημα, απ΄ το πουθενά!!!

Εκτιμώ, ότι ο συνάδελφος κ. Δημήτρης Μάρκου, ΔΕΝ το αξίζει αυτό!!
Μέχρι τώρα έχει δώσει άριστα δείγματα Συγκροτημένης και Δημιουργικής Αντιπολιτευτικής Τακτικής!!!

ευχαριστώ

Χρήστος Τσαντήλας
Δημοτικός Σύμβουλος Σπάτων-Αρτέμιδας


Υ.Γ. : Ευελπιστώ ότι θα κάνεις τον κόπο να αναγνώσεις με προσοχή το κείμενό μου!

18 σχόλια:

  1. ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΘΑ ΤΣΕΠΩΣΟΥΝΕ ΤΑ Ε Κ Α Τ Ο Μ Υ Ρ Ι Α Κ Ι Α ΜΑΣ,ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ Χ.ΤΣΑΝΤΗΛΑ..ΣΤΟ ΧΕΡΙ!ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ,ΕΠΩΔΥΝΟ!ΑΦΟΥ Ο ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ,ΤΑ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ 'ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ' !!!ΑΡΑ ΕΣΦΑΛΛΕ Ο Δ.ΜΑΡΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΝΕ, ΤΟ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΟ (ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ)ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ... ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ Ο ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!ΣΗΜ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΟΡΘΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ, ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΘΕΙ -ΑΦΟΥ- ΛΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ....Υ.Γ ΑΝ ΠΑΡΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΟΥΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ,ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΕΦΥΓΕ...ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Ο Υ Σ Ι Α ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ!!!ΠΡΙΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θέμα είναι.
    1)Έγινε προσφυγή από ποιόν που,για τι που είναι τα σχετικά έγγραφα.
    2)Παρακολουθεί κανείς την υπόθεση από εκλεγμένους;
    Όλος ο ζήλος μας εξαντλήθηκε στην αμοιβή που και αυτή πρέπει να επιμερισθεί στους δήμους που συμμετείχαν στην προσφυγή αλλά θα είναι ΜΗΔΕΝ εάν το αποτέλεσμα είναι μηδέν.
    3)Άσχετο ο κ.Ζαχαριάδης βρέθηκε για να γλυτώσουμε κάτι από τα 500 χιλιάρικα του Ζάγανι ή πληρώνουμε από αυτά που δεν έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κ.Τσαντήλα,
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια που βέβαια τα κρίνω λίγο ανάρμοστα μια και η επίθεση που κάνετε δείχνει αδικαιολόγητη σε ένα άτομο σαν και εμένα…
    Διακρίνω ότι σας πείραξε έντονα το άρθρο μου όχι τόσο στο θέμα ουσίας όσο στο θέμα προβολής του κ.Δημήτρη Μάρκου η μήπως κάνω λάθος???
    Συγκεκριμένα λοιπόν με ωθείτε να σας απαντήσω στα παρακάτω πράγματα έτσι για να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση και να μην υπάρχουν μπερδέματα και λάθος εντυπώσεις:
    1. Στα δημοκρατικά πολιτεύματα οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να εκφράζουν τις απόψεις τους τα θέλω τους και να υποστηρίζουν ακράδαντα αυτούς με τους οποίους ταυτίζονται μαζί τους ως απόψεις και θέσεις.
    2. Αρθρογραφώ από χόμπι και γράφω πάντα για τον Δημ.Μάρκου με απόλυτη ανιδιοτέλεια και φυσικά είμαι αυτόνομη και δεν είμαι ούτε υπάλληλος του ούτε υπεύθυνη τύπου της Παράταξης και διατηρώ κάθε δικαίωμα να γράφω με τον τρόπο που επιθυμώ εγώ και από αυτά που παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα.
    3. Δεν είμαι υποχρεωμένη να έχω παρακολουθήσει όλα τα συμβούλια του Δήμου τα περασμένα χρόνια , όπως κάνετε εσείς που είστε ενεργό μέλος στα κοινά στην τοπική αυτοδιοίκηση και στην εκάστοτε παράταξη που ανήκετε και που κάθε φορά είναι διαφορετική ανάλογα με το όπως σας εκφράζει.
    4. Δεν είχατε κανένα λόγο προσωπικής επίθεσης στο πρόσωπο μου, και αν πράγματι το κάνατε αυτό τότε θα πρέπει να σας ενοχλούν όλα τα δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο που δεν εκφράζουν την παράταξη σας..
    5. Σαφώς δεν έχω σκοπό να κάνω κανένα κακό στο έργο του κ.Δημ. Μάρκου και άλλωστε εγώ είμαι τόσο «μικρή» για να μπορέσω να κάνω κακό σε έναν τόσο έμπειρο και μορφωμένο επικεφαλή που ξέρει καλά που βαδίζει.
    6. Διατηρώ κάθε δικαίωμα να μεταφέρω τις απόψεις και τις θέσεις όπως γίνονται και όχι όπως με βολεύουν και πιστεύω αυτό το ξέρετε καλά μα πάρα πολύ καλά και ειλικρινά εντυπωσιάζομαι με τις αιχμές που αφήνετε και αιωρούνται απέναντι στο πρόσωπο μου.

    Τελειώνοντας θα ήθελα να σας επισημάνω ότι κάτι τέτοιες ενέργειες που γίνονται απέναντι στο πρόσωπο μου με ωθούν ακόμα περισσότερο να γράφω με πάθος και να υποστηρίζω τα όσα πιστεύω με απόλυτο σεβασμό απέναντι στον επικεφαλή κ.Δημ Μάρκου που σέβομαι απεριόριστα και εκτιμώ.
    Επειδή σεβάστηκα την επιθυμία σας και διάβασα με προσοχή τα όσα γράφεται θα σας συμβούλευα να κοιτάξετε την δουλειά σας, την παράταξη σας και να ασχοληθείτε περισσότερο με το να είστε ένας «εξαιρετικός» Δημοτικός Σύμβουλος στα μάτια αυτών που σας επέλεξαν… Εμένα αφήστε με στην άκρη να κάνω το χόμπι μου όπως επιθυμώ μια και μέχρι σήμερα δεν έχω βρίζει και δεν έχω θίξει κανένα σας και δεν σκοπεύω ποτέ να κάτσω στο τραπέζι του Δημοτικού Συμβουλίου όπως εσείς….

    Επίσης να είστε βέβαιος ότι θα υπογράφω πάντα τα όσα θα ορθογραφώ γιατί έχω το θάρρος πάντα να υποστηρίζω τις απόψεις μου με απόλυτη ανιδιοτέλεια.

    Να είστε καλά και καλή δύναμη στο έργο σας.!!!!!
    Κατερίνα Παπαιωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητη κ. Παπαιωαννου,διαφωνω κι εγω με τις θεσεις του κ.Τσαντηλα,οπως αυτες εκφραστηκαν στην εναντιον των αποψεων σας επιστολη του.Επιτρεψτε μου ωστοσο να επισημανω οτι οι απολυτα σεβαστες προτιμησεις σας καταντουν φαιδρες, οταν αγγιζουν πλεον τα ορια της υπερβολης ,οταν αρχιζουν να θυμιζουν εκδηλωσεις οπαδων ποδοσφαιρικης ομαδας που κινδυνευει να υποβιβαστει...Ειστε νεος ανθρωπος,προστατευτειτε απο τον φανατισμο,ειναι στειρος κανει κακο σ'εσας και στον κ.Μαρκου που δεν φαινεται να τον εχει αναγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κ. Ανώνυμε,
    Δυστυχώς για εσάς εγώ δεν γράφω με τις ανάγκες που έχει ο κ. Μαρκου. Εγώ γράφω με αυτά που ανακαλύπτω εγώ…. Άλλο πάθος άλλο φανατισμός….Αν ήταν στείρος ο «φανατισμός μου» και έκανε κακό στον οποιονδήποτε σαφώς θα το κατανοούσαμε, όταν κανείς δεν θα ασχολιόταν μαζί μου…Για να ασχολείστε μαζί μου καλός ή κακώς σημαίνει ότι είμαι πολύ μπροστά σε αυτά που βλέπω αντιλαμβάνομαι και γράφω….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητη κ.Παπαιωαννου,υποκλινομαι ταπεινα στην αυτογνωσια και τα ...παθη σας!Ευχομαι, για να συνεχισετε να υπηρετειτε με συνεπεια το σκοπο σας να βρητε χρονο να διορθωσετε τα λαθη σας..αυτα της τακτικης κι αυτα της...γραμματικης!Οσο για τον φανατισμο, ειναι ΠΑΝΤΑ στειρος και ΠΑΝΤΑ επικινδυνος!Ευχομαι ειλικρινα να το αντιληφθειτε με τον πλεον ανωδυνο τροπο γιατι ΔΕΝ ειμαι εχθρος σας.Απλα ετυχε να διαφωνω με τις αποψεις σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς 4,58 Σας ευχαριστω για την γραμματικη μια και ειστε αριστος μαθητης...( βρητε = Βρειτε) όσον αφορά τα υπολοιπα γνωρίζω πολυ καλα και ταπεινά ότι δίπλα μου εχω τον εχθρο μου και απέναντι μου τον αντιπαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ "ΧΑΙΡΟΜΑΙ" ΔΙΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ, ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΑΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ Κ.Λ.Π.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για το σχόλιο των 10.12:

    Δε συμφωνώ με την άποψή σας, ότι η επισήμανση των λαθών στην ελληνική γλώσσα είναι ήσσονος σημασίας, αντίθετα, τα ορθογραφικά λάθη λόγω μη καλής γνώσης της γλώσσας έχουν -κατά κανόνα πάντα- πολλαπλή σημασία.
    Κάποιοι πρέπει να βάλουν σε προτεραιότητα την εκπαίδευσή τους, προτού εκπονήσουν βαρύγδουπα προγράμματα, αναλύσεις, μακρόσυρτα άρθρα κλπ.

    Για τον αναγνώστη ή την αναγνώστρια με το όνομα Κατερίνα Παπαϊωάννου :

    Η γραφή "βρήτε" είναι εξίσου σωστή με τη γραφή "βρείτε".
    Επίσης η λέξη "επικεφαλή" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στην ελληνική γλώσσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να καταλάβουμε και κάποιοι άλλοι Δημότες,

    A). Kύριε Ανώνυμε, των 10:08
    1. Θεωρείτε ότι δεν πρέπει να μαθαίνουμε από τους Δημοτικούς συμβούλους τα γεγονότα «ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΘΑ ΤΣΕΠΩΣΟΥΝΕ» τα λεφτά μας εν μέσω οικονομικής κρίσης μάλιστα;
    2. Αν πιστεύετε ότι κι ο ίδιος ανήκετε στους Δημότες που «ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΘΑ ΤΣΕΠΩΣΟΥΝΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΚΙΑ ΜΑΣ», πώς αντιλαμβάνεστε την ΟΥΣΙΑ αυτή ο ίδιος; Ή μήπως δεν την αντιλαμβάνεστε, απλά λέτε τα δικά σας ΠΕΡΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ και άλλα ανόητα τέτοιου τύπου! Δηλαδή κύριε, τι άλλο πρέπει να σας πει ο άνθρωπος για να καταλάβετε; Το ότι μιλάει επωνύμως και «ο νοών νοήτω», αυτό τουλάχιστον το αντιλαμβάνεστε; Εσείς κύριε ανώνυμε, έχετε επιχειρήσει ποτέ να διατυπώσετε επωνύμως τις απόψεις σας; Να η ευκαιρία σας!«Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»!
    3. Τι πάει να πει «ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ Χ. ΤΣΑΝΤΗΛΑ…..ΣΤΟ ΧΕΡΙ!» Τι είναι αυτό που λέτε, κύριε ανώνυμε! Δηλαδή σας πείραξε η ακριβής περιγραφή των γεγονότων; Σας πειράζει να γνωρίζετε, κύριε, τι συνέβη; Οι δημοτικοί σύμβουλοι τοποθετούνται και κρίνονται για τις θέσεις και τη στάση τους. Πώς θα κρίνετε αν δεν ξέρετε; Μήπως έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλα τα δημοτικά Συμβούλια και να ασχολείστε με όλα τα θέματα;
    4. Εγώ, αλλιώς αντιλήφθηκα την πρόβλεψη του κ. Τσαντήλα προς την κ. Παπαϊωάννου: ΄΄Δυστυχώς για όλους μας, απ΄ την στιγμή που ΄΄βγήκε΄΄ ο παράγοντας «παχυλότατη αμοιβή συγκεκριμένου δικηγορικού γραφείου» από την απόφαση, ταυτόχρονα ΄΄κάηκε΄΄ και η υπόθεση της Διεκδίκησης του 10 % του ΄΄Ελληνικού΄΄ και έβγαλα τα συμπεράσματά μου!
    Εσείς, αυτό το αντιληφθήκατε ως αφορμή να βγάλετε την κακία σας προς ένα πρόσωπο (που φαίνεται ότι κάνει τη δουλειά για την οποία εκλέχτηκε, δηλαδή να ανταποκρίνεται στο ρόλο του ως δημοτικού συμβούλου), με απαράδεκτες εκφράσεις «…..ΑΦΟΥ Ο ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΡΑΓΜΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ, ΤΑ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ 'ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ'!!! ΑΡΑ ΕΣΦΑΛΛΕ Ο Δ. ΜΑΡΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΝΕ, ΤΟ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΟ (ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ) ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ... ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ Ο ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ!!!!!!!!!!!!! ΣΗΜ. ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΟΡΘΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ, ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΘΕΙ -ΑΦΟΥ- ΛΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ....» Είναι σοβαρή η τοποθέτησή σας αυτή, νομίζετε;
    Β). Κυρία Παπαϊωάννου,
    Δεν βλέπω «ανάρμοστα λόγια» στο σχολιασμό του κειμένου σας από τον Δημοτικό Σύμβουλο, αλλά αντίθετα, φιλική διάθεση απέναντί σας. Εγώ εισέπραξα ότι γνωρίζετε εξ ίσου καλά τον κ. Τσαντήλα, όσο και τον κ. Δ. Μάρκου.
    Γιατί αυτές οι αιχμές; Δηλαδή δεν υπάρχουν Δημοτικοί Σύμβουλοι που προσπαθούν; Όλοι είναι άχρηστοι; Έχετε μια έπαρση, ή μου φάνηκε; Εσείς γιατί αποκλείετε να κάτσετε στο τραπέζι του Δημοτικού συμβουλίου; Ποιοι πρέπει να κάθονται δηλαδή; Αυτά «περί πάθους και φανατισμού» δεν νομίζετε ότι είναι λίγο υπερβολικά; Και μια και διαβάζω ότι είστε νέος άνθρωπος, θα σας έλεγα κι εγώ να μην κάνετε εχθρό σας όποιον έχει μια διαφωνία μαζί σας, αλλά προσπαθήστε να βρείτε άλλο δίαυλο επικοινωνίας για έχει νόημα και να είναι αποτελεσματική ……η αρθρογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 1:05π.μ,ΑΝ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ Ν'ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ..ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΜΕ ΕΣΑΣ!ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ 'ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ' ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ!Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ Ο Κ.ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΥ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΑΦΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΟΤΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΗΚΕ!!ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΓΑΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΟΙ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΨΙΜΑΧΙΕΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΟΜΟΙΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρακαλούμε πολύ, μην δημοσιεύετε στα σχόλιά σας κατηγορίες για "πακέτα" είναι λάθος... εκτός και αν κάποιος θέλει να το κάνει επώνυμα.
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κα παπαιωαννου,η μεθοδος:oταν δεχθω κριτικη, αντεπιτιθεμαι με μανια ψαχνοντας τα σημεια που τυχον υστερει αυτος που ΤΟΛΜΗΣΕ να με κρινει.... πιθανον να 'προαγει' τον πολεμο με ΤΙΠΟΤΑ ομως τον ΔΙΑΛΟΓΟ!Απαντω,απολογουμαι(τοκανε κι Σωκρατης)ΔΕΝ σημαινει 'ηττωμαι'και δειχνει το πραγματικο παθος ενος ανθρωπου για τις θεσεις του....Ανωνυμε 12:17 δεν αναφερομουν στα μικρα ορθογραφικα λαθακια,τα οποια ολοι καποια στιγμη μπορει να κανουμε,αλλα στη αρχικη,δυσνοητη δημοσιευση οπου π.χ τα χρηματα διακυβερνωνται(!) αντι να διακυβευονται...Ανωνυμε 10:12 ασφαλως και το ζητουμενο ειναι η ευημερια του τοπου μας,οχι ομως η 'ευειμαιρεια' η',η ευμαρεια καποιων...απλα για να μην δημιουργουνται παρεξηγησεις.......για ν'ακριβολογουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κύριε Ανώνυμε των 2:47,
    Πιστεύω ότι δεν κοιτάτε με κατανόηση, μέσα απ' την παράθεση των γεγονότων ότι οι άνθρωποι που έχουν εκλεγεί από τους εντολείς τους, ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ για να αποκαλύπτουν (επωνύμως) όσα παραπάνω μπορούν κάθε φορά,ώστε να φρενάρουν καταστάσεις σαν κι αυτές που μας περιγράφουν η κ. Παπαϊωάννου στο άρθρο της και ο κ. Τσαντήλας στο σχολιασμό του που πιστεύω συμπληρώνει το παζλ)! Δεν αντιλήφθηκα καμία αψιμαχία απ' τη μεριά των 2 συμβούλων! Μάλλον η αρθρογράφος με την απάντησή της στα λεγόμενα του σχολιασμού του συμβούλου Χ.Τ. αποπροσανατόλησε το θέμα από την ουσία και τα γεγονότα, σε άλλα επουσιώδη θέματα που έχουν να κάνουν με δικές της επιλογές (ότι δεν επιθυμεί να είναι ποτέ η ίδια σ' αυτήν την καρέκλα κ.ά) Εξακολουθείτε να υποτιμάτε τη σημασία της περιγραφής των γεγονότων! Προσωπικά ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που θέλω να ξέρω τα ακριβή γεγονότα και προσπαθώ να κοιτάζω αυτά και να διαβάζω πίσω απ' αυτά τι έχει "παιχτεί" στις πλάτες μας! Εσείς ακόμη δεν αντιλαμβάνεστε ή δεν θέλετε να καταλάβετε, τί σημαίνει η έκφραση "η υπόθεση πλέον κάηκε"! Εμμένετε στο να ρίχνετε προσωπική ευθύνη σ' αυτούς που απ' ότι φαίνεται με τους χειρισμούς τους προσπαθούν να αποτρέψουν τα κακώς κείμενα και έτσι αφήνετε στο απυρόβλητο τους άλλους, τους επιτήδειους!! Σίγουρα, οι κύριοι Δ. Μάρκου και Χ. Τσαντήλας, απ' ό,τι φαίνεται, ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ Σ' ΑΥΤΟΥΣ κι ευτυχώς! για να υπάρχει και ελπίδα σ' αυτόν τον τόπο, ένα φως στο τούνελ!!
    ΥΓ. Όσο για την ανωνυμία μας, πιστεύω ότι είναι ορθό να υπάρχει στο blog, εφόσον όμως επιθυμείτε μπορούμε δια ζώσης να ανταλλάξουμε όσες απόψεις θέλετε! Το επωνύμως, αφορά στους συμβούλους και την αρθρογράφο, οι οποιοι έχουν κάνει την επιλογή της επωνυμίας. Μ' αυτό το σκεπτικό έχει νόημα η τοποθέτηση και οι αιχμές που υπαινίσεστε. Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 10:57 ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΟΙΤΩ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ! ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ,ΝΑ ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΙΣ ΑΒΛΕΨΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ.ΑΠΛΑ,ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ!ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ,ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ!Η ΕΚΦΡΑΣΗ "Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΗΚΕ" ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ,ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ Κ. ΜΑΡΚΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.ΤΣΑΝΤΗΛΑ ΩΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΚΒΑΣΗ.ΑΥΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑ 'ΑΨΙΜΑΧΙΑ'.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΚΒΑΣΗ,ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ,ΤΙΣ Λ Υ Σ Ε Ι Σ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ!!!ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ,ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΥΣΤΗΡΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ.ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Α Π Α Ι Τ Ω ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ! ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΓΝΩΜΗ,ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ:KAI ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ,ΑΝΤΙ ΥΠΕΥΘΟΙ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωστόσο και με όλες τις παρεμβολές το κύριο και ουσιαστικό θέμα που είναι η υπόθεση του 10% βρίσκεται σε μαύρα σκοτάδια και όχι μόνο στον δήμο Σπάτων-Αρτέμιδας αλλά και σε όλους τους άλλους θιγόμενους δήμους.
    Αστραπές και βροντές αλλά ούτε ψιχάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ...ΑΝ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας