ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ BLOG ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!)
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
- ΒΙΒΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΕΛ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ - ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΠΑΛΑΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΜΑ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ κατά παντός υπευθύνου για την λειτουργία του ΔΑΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αγαπητοι μου
ΑπάντησηΔιαγραφήbloggers καλημερα
Μια και μονο παρατηρηση στα παραπανω
αναγραφομενα...
Εχετε απολυτο δικιο να φωναζεται για νωριτερα
των προβλεπομενων δεξιες πτησεις αεροσκαφων οταν
αυτα απογειωνονται απο τον δυτικο διαδρομο και τουτο γινεται βεβαιως με απολυτη ευθυνη της ΥΠΑ.
Μια παρατηρηση μονο. Οπως φαινεται και στο παραπανω video η δεξια κλιση γινεται σε υψος 4000 ποδιων τουλαχιστον με αποτελεσμα ο θορυβος που παραγεται να ειναι οντως ενοχλητικος αλλα οχι σε βαθμο οπου τριζουν τζαμια, η οδηγουμεστε σε ψυχονευροτικες καταστασεις κατοικων που διαμενουν σε κοντινες περιοχες.
Αντιθετως αεροσκαφη απογειωμενα απο τον ανατολικο διαδρομο πετουν σε υψος 1500 ποδιων οπου σε αυτη τη περιπτωση και τζαμια τριζουν και ψυχονευρωτικες καταστασεις δημιουργουνται και θεμα ασφαλειας πτησεων τιθεται.
Να εστιασουμε λοιπον στο κυριως προβλημα οπου ειναι η χρηση του ανατολικου διαδρομου καθολη τη διαρκεια της ημερας...
Παρακαλω το blog να εστιασει στο παραπανω για να μη γραφουμε απλα για να γραφουμε...
ευχαριστω
με εκτιμηση Κ.Π.