ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Μία πολύ όμορφη εκδήλωση έγινε σήμερα το πρωί στην πλατεία Ξενοφώντος στα Σπάτα. Μία εκδήλωση από τους επαγγελματίες της πόλης για τους κατοίκους. Εύγε!!!

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν οι τοπικοί σύμβουλοι Φράγκου Ελένη, Μαργέτης Βασίλης, Μωραίτη Ιωάννα και οι δημοτικοί σύμβουλοι Τσαντήλας Χρήστος, Στάμου Δημήτρης, Μποτζιολής Δημήτρης. η διοίκηση του δήμου έλαμψε δια της απουσίας της.

Οι κακές γλώσσες έλεγαν ότι μάλλον θα ήταν στην εκδήλωση του εκπτωτικού χωριού.....







57 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας και σας ευχαριστούμε για την δημοσίευση σας. Όντως ήταν μια λαμπερή εκδήλωση στην οποία παραβρέθηκαν κοντά στα 500 άτομα και ειλικρινά χαρήκαμε ιδιαίτερα που δώσαμε ζωή στα Σπάτα… Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μια από τις πρώτες εκδηλώσεις που οργάνωσαν οι καταστηματάρχες , οι έμποροι και οι επαγγελματίες των Σπάτων με δικές τους χορηγίες. Η συγκεκριμένη εκδήλωση θα αποτελέσει την αφετηρία για πολλές ,πολλές τέτοιες ενέργειες.
    Συμπληρωματικά προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα ήθελα να ενημερώσω ότι επιπλέον παραβρέθηκαν ο αντιδήμαρχος Σπάτων Μαργέτης Αθανάσιος, ο πρόεδρος του τοπικού κ.Γιαννάτος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.Δημήτρης Στάμου, κ.Ζήση Μαρία, κ. Κατραμάδος Σταύρος, κ.Αποσπόρης Ευάγγελος, κ.Μπέκας Γιώργος, και επιπλέον από το τοπικό η κ.Τούντα Μαρία. Μέχρι την Πέμπτη θα σας σταλεί και επίσημα το δελτίο τύπου της επιτροπής μας.
    Προσωπικά λυπάμαι βαθύτατα για την απουσία του δημάρχου μας κ. Χρήστου Μάρκου καθώς επίσης και για την απουσία της κ.Προέδρου πολιτισμού Μάρκου Παναγιώτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΚΑΝΤΕΡΕΣ "ΕΥΛΟΓΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ"
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ BLOG !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ? ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΤΑ ΓΕΝΙΑ? ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΥΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ¨ΣΟΒΑΡΑ¨ ΘΕΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!! ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΒΑΡΕΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΡΘΕ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΤΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ,ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ...ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΧΑΤΕ???ΟΧΙ!!!!! ΟΠΟΤΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΔΑΠΕΔΟ)ΤΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ???ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ!!!

      Διαγραφή
  6. ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΜΩΣ ΕΛΑΜΨΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΕ ΩΡΑΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕΣ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΕΙΣΑΙ.ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ,ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ.ΤΡΩΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΑΡΑΜΑ???????????.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΠΑΤΩΝ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ Κ.Λ.Π ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ...ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΣΙΚΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΡΩΤΕ..

      Διαγραφή
    2. Στην εκδήλωση που έγινε το Σαββάτο 16-02-2012 στην αρχή που ξεκίνησε η εκδήλωση 1100 και μέχρι τις 1215 δεν είχε έρθει κανένας από την Δημοτική ύστερα ήρθε η Μαρία Ζήση η οποία έδειχνε πολλή ευχαριστημένη από την εκδήλωση των μαγαζιών ο Θανάσης Μαργέτης ο οποίος τριγύριζε στην πλατεία και ο Βαγγέλης Αποσπόρης ενώ από πιο πριν ήταν ο Δημήτρης Μποζιολής ο Δημήτρης Στάμου ο Χρήστος Τσαντήλας ο Πρόεδρος του τοπικού Σπάτων Σωτήρης Γιαννάτος οι τοπικοί Σπάτων Ελένη Φράγκου, Μαρία Τούντα και Βασίλης Μαργέτης και η τοπική Αρτέμιδος Ιωάννα Μωραίτη. Η πρόεδρος του πολιτιστικού οργανισμού δεν εμφανίστηκε καθόλου αλλά από ότι κατάλαβα το περίμενα όλοι ότι δεν θα ερχόταν συμπολίτευση αντιπολύτευση! Στην προηγούμενη εκδήλωση που έγινε στην πλατεία του Δημαρχείου την Κυριακή 19-02-2012 ήταν η πρόεδρος του πολιτιστικού οργανισμου Γιώτα Μάρκουο Θανάσης Μαργέτης η Μαρία Ζήση ο πρόεδρος του τοπικού Σπάτων Σωτήριος Γιαννάτος ο Βαγγέλης Ασπόρης από την αντιπολίτευση η Ελένη Φράγκου ο Βασίλης Μαργέτης αυτούς είδα εγώ από συμπολίτευση και αντιπολίτευση μπορεί να ήταν και άλλοι αλλά δεν είδα για τι έφυγα! Το πρόβλήμα είναι ότι δεν πατάνε γενικά στις εκδηλώσεις οι Δημοτικοί και Τοπικοί οι οποίοι είναι συνολικά 50 άτομα και όταν πατάνε δεν εμφανίζονται οι περισσότεροι μπροστά αποφεύγουν!!!!!

      Διαγραφή
  7. ka paapaioannou ΛΥΠΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ.ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΣΠΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΟΥ 03.42 ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΕ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΓΙΑΤΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΣΙΚΑ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΤΡΑΓΟΣ ΕΙΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΡΚΟ...

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα σας και πάλι!! Αναφέρεστε στο όνομα μου με ανώνυμα στοιχεία και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συστήνεστε σε εμένα που γράφω επώνυμα.
      Βλέπω ότι έχετε θιγεί προσωπικά για το σχόλιο μου , πράγμα που δεν καταλαβαίνω και να σας εξηγήσω το γιατί. Εγώ είμαι ένα από τα μέλη της επιτροπής καταστηματαρχών του Δήμου μας και φυσικά δεν ανήκω στο πολιτικό κομμάτι καθώς επίσης δεν είμαι και αιρετός του Δήμου μας. Αυτό σημαίνει ότι δεν υποχρεώνομαι να παρίσταμαι στην εκάστοτε εκδήλωση καθώς και δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο. Είναι λοιπόν κατανοητό ότι τα άτομα που δεν ήρθαν στην εκδήλωση και κρατούν τον βαρύ τίτλο «πρόεδρος πολιτισμού» έρχονται σε αντίθεση και γίνονται στόχαστρο όχι μόνο στα μάτια τα δικά μου, αλλά και στο πλήθος κόσμου που βρισκόταν στην συγκεκριμένη εκδήλωση και τους ψήφισε… Εμείς σαν ομάδα δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε πολιτικό έργο και φυσικά οι πολιτικές μας πεποιθήσεις σε βουλευτικές και δημοτικές εκλογές δεν έχουν καμία ταύτιση, με τις οποιεσδήποτε εκδηλώσεις των καταστηματαρχών.
      Ελπίζουμε στις επόμενες εκδηλώσεις να παραστούν και να μην αφήσουν τα οποιαδήποτε μικροπολιτικά παιχνίδια να βλάψουν το έργο μας!!
      Σας ευχαριστώ!!

      (Και για να σας καλύψω επί προσωπικού σας θέματος στο παρελθόν έχω στηρίξει με την παρουσία μου εκδηλώσεις θεάτρου , καρναβάλι στην μέδουσα πέρσι κτλ τόσο της Συμπολίτευσης όσο και της αντιπολίτευσης, ,αν για εσάς είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζετε.)

      Διαγραφή
  8. Η εκδήλωση ήταν πετυχημένη και παράδειγμα για συνέχιση ενεργειών για την βελτίωση της ποιότητας ζωής της περιοχής.Και ασφαλώς και η βοήθεια του Δήμου είναι απαραίτητη και ευπρόσδεκτη και εξυπακούεται.Δεν υπάρχουν περιθώρια για ανταγωνισμούς.Υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για ευγενική άμιλλα για το καλό του τόπου.Και αξίζουν ανάλογες επιβραβεύσεις ανάλογα με την συμβολή σε αυτή την προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σας και πάλι!! Αναφέρεστε στο όνομα μου με ανώνυμα στοιχεία και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συστήνεστε σε εμένα που γράφω επώνυμα.
    Βλέπω ότι έχετε θιγεί προσωπικά για το σχόλιο μου , πράγμα που δεν καταλαβαίνω και να σας εξηγήσω το γιατί. Εγώ είμαι ένα από τα μέλη της επιτροπής καταστηματαρχών του Δήμου μας και φυσικά δεν ανήκω στο πολιτικό κομμάτι καθώς επίσης δεν είμαι και αιρετός του Δήμου μας. Αυτό σημαίνει ότι δεν υποχρεώνομαι να παρίσταμαι στην εκάστοτε εκδήλωση καθώς και δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο. Είναι λοιπόν κατανοητό ότι τα άτομα που δεν ήρθαν στην εκδήλωση και κρατούν τον βαρύ τίτλο «πρόεδρος πολιτισμού» έρχονται σε αντίθεση και γίνονται στόχαστρο όχι μόνο στα μάτια τα δικά μου, αλλά και στο πλήθος κόσμου που βρισκόταν στην συγκεκριμένη εκδήλωση και τους ψήφισε… Εμείς σαν ομάδα δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε πολιτικό έργο και φυσικά οι πολιτικές μας πεποιθήσεις σε βουλευτικές και δημοτικές εκλογές δεν έχουν καμία ταύτιση, με τις οποιεσδήποτε εκδηλώσεις των καταστηματαρχών.
    Ελπίζουμε στις επόμενες εκδηλώσεις να παραστούν και να μην αφήσουν τα οποιαδήποτε μικροπολιτικά παιχνίδια να βλάψουν το έργο μας!!
    Σας ευχαριστώ!!

    (Και για να σας καλύψω επί προσωπικού σας θέματος στο παρελθόν έχω στηρίξει με την παρουσία μου εκδηλώσεις θεάτρου , καρναβάλι στην μέδουσα πέρσι κτλ τόσο της Συμπολίτευσης όσο και της αντιπολίτευσης, ,αν για εσάς είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζετε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το θέμα, νομίζουμε, δεν είναι ποιός παρέστη και ποιός όχι. Όσο για τον Πολιτιστικό Οργανισμό, αν και του έχουν προσάψει πολλά (για ανοίκειες συνεργασίες με παρανομίες νυχτερινών κέντρων στην παραλία, για την άθλια κατάσταση του κληροδοτήματος Μπέκα κ.ά.), όμως οι προσβλητικές προσωπικές αναφορές σχολιαστών στην πρόεδρο του Πολιτιστικού Οργανισμού είναι απαράδεκτες.Επίσης είναι θλιβερό να αποκαλείται η Ποίηση, "ποιηματάκια".
    Το κύριο θέμα είναι, ο μ α ρ α σ μ ό ς τ η ς α γ ο ρ ά ς των Σπάτων και το μέλλον της ίδιας της πόλης. Εκεί πρέπει να εστιάσουμε με σοβαρή μελέτη και όχι να εκτοξεύονται κορόνες π.χ.φταίει αποκλειστικά η μονοδρόμηση ή φταίει μόνο το εκπτωτικό.
    Μάλλον το πρόβλημα είναι σύνθετο, πάντως η πόλη των Σπάτων μάλλον οδεύει χωρίς πυξίδα, ολιγώρησαν και οι κάτοικοι αλλά περισσότερο οι μέχρι σήμερα Δημοτικές Αρχές. Εξυπηρέτησαν κυρίως τα μεγάλα συμφέροντα στις παρυφές της πόλης, που απολαμβάνουν ιδιότυπης ασυλίας, όπως π.χ. ο τάδε χώρος δεξιώσεων, το τάδε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, το θηριώδες Εκπτωτικό Χωριό. Προχώρησαν σε εντάξεις και έργα μόνο για αυτά τα συμφέροντα και οι κάτοικοι περιμένουν ακόμα να προχωρήσουν οι βαλτωμένες π ρ ά ξ ε ι ς ε φ α ρ μ ο γ ή ς και η ανάπτυξη της πόλης , που ποτέ δεν έρχεται....
    Όσο για τα κλειστά μαγαζιά του κεντρικού δρόμου, νομίζουμε, δεν ευθύνεται η μονοδρόμηση και ο εξωραϊσμός, αλλά το γεγονός, ότι οι χώροι στάθμευσης καταλαμβάνονται για πολλή ώρα και δεν εξυπηρετούνται, όσοι θέλουν να ψωνίσουν ή να κάνουν τις λοιπές συναλλαγές. Επομένως, το άμεσο μέτρο θα ήταν συνεχής επέμβαση της δημοτικής αστυνομίας για τις πολύωρες σταθμεύσεις και επίσης (μέχρις ότου κατασκευασθεί ένας μεγάλος χώρος στάθμευσης), η χρήση κοντινών κενών οικοπέδων (που ναί υπάρχουν!) για το σκοπό αυτό, όπως κάνουν πολλές περιοχές σε ΟΛΗ την Ελλάδα, εκτός της δικής μας.
    Είναι αλήθεια, ότι πολλοί έμποροι ζητούν να επανέλθει ο κεντρικός δρόμος, όπως ήταν πριν, όμως αυτός ο δρόμος δεν αφορά μόνο τα καταστήματα, αλλά και την ποιότητα ζωής στην πόλη....
    Ακόμα, το κέντρο των Σπάτων έχασε τελείως το ιστορικό τοπικό χρώμα (παλιά είχε και μικρές ταβέρνες), δεν υπάρχουν καταστήματα τοπικού ενδιαφέροντος, που να το κάνουν πιο ελκυστικό.
    Επίσης, έχει σημασία, το ότι λίγα μαγαζιά ιδιοχρησιμοποιούνται, πράγμα, που πιθανόν να διορθωθεί στο μέλλον, λόγω της κρίσης.
    Σε κάθε περίπτωση πάντως, πρέπει και από τη μεριά όλων μας, όσο μπορούμε να ενισχύουμε την τοπική αγορά, αλλά η κύρια ευθύνη του σχεδιασμού του μέλλοντος της πόλης, ανήκει στο Δήμο. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ, ασχολούμενοι με τα συμφέροντα των μεγαθηρίων που μας ζώνουν, είτε αυτοί λέγονται αεροδρόμιο, είτε Εκπτωτικό, είτε οτιδήποτε. Και κάτι ακόμα: Να πάψουν να εμπαίζουν τους ψηφοφόρους τους με ρουσφετάκια του τύπου συνοδός στα λεωφορεία ενός ιδιωτικού σχολείου ή πωλητές στο Εκπτωτικό με 380 το μήνα... Ο τόπος χρειάζεται κάτι παραπάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ σωσή ανάλυση-υπόδειγμα για άμεσες ενέργειες στη σωστή κατεύθυνση.

      Διαγραφή
    2. Atikanet από τα γραφόμενα σου σε άλλα(στα περισσότερα) έχεις δίκιο αλλά σε άλλα δείχνεις ότι δεν έχεις εικόνα για τα τεκτενόμενα στο χωριό! Το τρόπο σκέψεις των κατοίκων και την λειτουργία αυτών που κάνουν κουμάντο!

      Διαγραφή
  11. Σωστή η ανάλυση και οι πιθανές λύσεις όμως δεν έχετε συμπεριλάβει την παράμετρο που λέγετε "ιδιοκτητες ακινήτων", και οι οποίοι έχουν την εμμονή να εκμισθώνουν χώρους 20 και 30 τμ με το αντίτιμο των 700 και 800 ευρώ.Δηλαδή αναφερόμαστε σε μια αμοιβή της τάξης των 25 ευρώ περίπου ανα τ.μ επί της Βασ.Παύλου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην περιουσία του καθενός; Υπάρχουν οι κανόνες της αγοράς για το ύψος των ενοικίων. Εγώ νομίζω ότι αυτό που ζητούν οι έμποροι, να καταργηθεί η ανάπλαση είναι ότι χειρότερο. Οι κάτοικοι θέλουμε ανθρώπινη πόλη. Οι έμποροι εκτός από πάρκιγκ έχουν ανάγκη να βελτιώσουν τα καταστήματά τους, ίσως να χρειάζεται να αλλάξουν προϊόντα λόγω της κρίσης, όχι όμως να ζητάνε να ξαναγίνει ο δρόμος όπως ήταν πριν, ένα χάλι, ένα κομφούζιο.
      Πρόσεξα ότι ποτέ στο παρελθόν,οι καταστηματάρχες δεν είχαν κάνει κάτι για την πόλη, παρά μόνο τώρα που περνούν κρίση! Και όμως, σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις οι τοπικές διοικήσεις των εμπόρων στις γιορτές αναλαμβάνουν μέχρι και το στολισμό των δρόμων τους, ομάδες περνούν από τα μαγαζιά και κερνούν γλυκά και ποτό τους πελάτες κλπ. Οι δικοί μας από τη μία μας θυμήθηκαν τώρα για α'φορά και από την άλλη ζητούν να καταστρέψουν μιαν ανάπλαση, νομίζοντας ότι αυτό τους φταίει.
      Όσο για τη Λούτσα καλύτερα να μη πω γιατί πρέπει να γράφω όλο το βράδυ. Ούτε εισφορές στο Δήμο πληρώνουν (στα Σπάτα δεν ξέρω), καταπατούν και ρυπαίνουν όποιο κοινόχρηστο χώρο βρούν μπροστά τους, σε τέτοιο σημείο, που και τώρα να πάτε θα δείτε να έχουν στήσει εργοτάξια στις παραλίες!
      Τέτοιο Δήμο έχουμε και είχαμε στις δύο πόλεις μας, οπότε και αποθρασύνονται.... Νισάφι πια! Τί άλλο θα ζητήσουν και τί άλλο θα κάνουν!

      Διαγραφή
    2. H ανάπλαση φυσικά δεν ήταν ανάπλαση αλλά κάτι άλλο ,παρόμοιο με τις πολλαπλές ανακατασκευές των πεζοδρομίων και της πλατείας Ξενοφώντα και για αυτό δεν υπήρξε ποτέ καμμία δημόσια αιτιολογήση και συζήτηση ,ώστε τουλάχιστον να είχαμε ένα τεράστιο υπόγειο πάρκιγκ με επιδότηση στην πλατεία Ξενοφώντα.
      Αλλά όταν ο δρόμος δίπλα στην EUROBANK των Σπάτων έχει τρείς ΜΕΓΆΛΕς ΔΙΕΥΡΥΝΌΜΕΝΕς λακκούβες και δεν ενδιαφέρεται ούδείς αρμόδιος κάθε συζήτηση είναι πολυτέλεια.
      Κανείς δεν έχει δικαίωμα να κατηγορεί ανώνυμα και γενικά τους επαγγελματίες που αγωνιούν για την επιβίωση και έχουν δικαιώματα και φυσικά και υποχρεώσεις και αποτελούν πολύτιμο συντελεστή της πόλης.
      Αντίθετα πρέπει να βοηθηθούν με κάθε τρόπο και με μείωση των επιβαρύνσεων ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν στην κρίση.
      Τα επί μέρους διευθετούνται με καλόπιστο διάλογο ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Φυσικα και δεν κανουμε έλενχο στην περιουσια κανενος μια και οι Σπαταναιοι δεν εχουν ανάγκη όπως ολα δείχνουν.Υπαρχουν κανονες στην αγορα αλλα το παιχνιδι της οικονομίας άλλαξε και όλοι πρεπει να συμμετέχουν σε αυτο. Ανάπλαση πρέπει να γινει με όλες τις παραμετρους και οχι μονοπλευρα. Αναρωτηθήκατε ίσως πόσο έχουν αλλού τα ενοίκια που έχουν μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον???? Υπάρχουν επιχειρηματίες με ιδέες και διαθεση να επενδύσουν αλλά δυστυχώς τα λειτουργικά έξοδα παίζουν σπουδαίο ρόλο.Η απαξιωση των ξενοικιαστων καταστηματων είναι μεγάλη και καλό θα ήταν να το δούμε διαφορετικά.Μια περιουσια που ενοικιάζεται και δεν συντηρήται απαξιώνεται από μονη της.

      Διαγραφή
    4. Σοβαρά έ; Επειδή δεν υπήρξε δημόσια αιτιολόγηση και συζήτηση, να πάμε πίσω πάλι και να ξηλώσουμε την ανάπλαση!
      Εγώ δε διάβασα κατηγορίες, μόνο ΑΛΗΘΕΙΕΣ και ούτε μία απάντηση (εάν πρόκειται για ανακρίβειες).
      Εμείς οι υπόλοιποι που δεν είμαστε καταστηματάρχες, δεν αγωνιούμε για επιβίωση, δεν έχουμε δικαιώματα, δεν αποτελούμε πολύτιμο συντελεστή της πόλης; Επομένως πρέπει ΚΑΙ εμείς να βοηθηθούμε με κάθε τρόπο, με μείωση τελών, φόρων, επιβαρύνσεων, ώστε να επιβιώσουμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ και όχι μόνο οι επαγγελματίες!
      Φαίνεται ότι τελικά σε αυτοί τη πόλη κάποιοι έχουν την απαίτηση, να είναι "πιο ίσοι" από τους άλλους!!! Μπράβο!!! Και εις ανώτερα!!!

      Διαγραφή
    5. Αυτό που ζητούν τα μαγαζιά δηλαδή να χαλάσουν τα έργα στον κεντρικό για χάρη τους, μου θυμίζει τους αγωγιάτες που ζητάγανε να μη γίνουν δρόμοι, προκειμένου να μη χάσουνε το αγώγι!

      Διαγραφή
    6. Ο δρόμος της Βασιλέως Παύλου ήταν ο κεντρικός και εμπορικός δρόμος της πόλης ανέκαθεν για δεκάδες χρόνια! Οι έχοντες παρουσία στον δρόμο αυτό έχουν για δεκάδες χρόνια κερδίσει από την ύπαρξη αυτού του κεντρικού δρόμου. Τα Σπάτα ήταν πριν την συνένωση με την Αρτέμιδα μια αυτοτελή πόλη με Διοίκηση, εμπορικό κέντρο, αυτόνομο οικιστικό ιστό! Το τελευταίο χρόνο τείνουμε να γίνουμε μια απλή γειτονιά από πόλη! Θα καταλήξουμε μια απλή γειτονιά οικισμός όπως λένε στην Αρτέμιδα, 3η γειτονιά, 4η γειτονιά οικισμός τάδε κ.τ.λ. Υπάρχουν άτομα στην πόλη μας που είναι ευτυχισμένα με αυτήν την κατάσταση και το επιδίωξαν ήθελαν τα Σπάτα μια ερημική ήσυχη γειτονιά! Η επίτευξη αυτού του στόχου άρχισε με την μερική εφαρμογή της συγκοινωνιακής μελέτης για τα Σπάτα όπου από μια ολόκληρη μελέτη με δεκάδες προβλέψεις και αλλαγές εφαρμόστηκε μόνο η μονοδρόμηση της Βασιλέως Παύλου τίποτα άλλο ούτε καν η σηματοδότηση ώστε να μπορεί κάποιος που δεν ξέρει πώς να κινηθεί στο χωριό να βγει από αυτό! Η ανάπλαση έγινε μόνο και μόνο για να μην μπορεί να ακυρωθεί η μονοδρόμηση και για να νιώθουν συγκεκριμένα άτομα στα Σπάτα που ζούσαν στο κεντρικό και πλούτισαν από αυτόν και τώρα δεν έχουν ανάγκη πλέον ότι ζουν στο κολωνάκι! Όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι σε περιοχές εκτός Σπάτων καταστηματάρχες έχουμε ταλαιπωρηθεί οι εργαζόμενοι γιατί δεν υπάρχει πλέον συγκοινωνία και χάνουμε χρόνο και χρήμα σε βενζίνη να κάνουμε κύκλους στο χωριό και οι καταστηματάρχες για αυτό πέφτει ο τζίρος! Τώρα για το ιστορικό κέντρο είμαστε για γέλια πιο ιστορικό κέντρο! Έχει ιστορική αξία η Β.Παύλου εμπορική ναι ιστορική αξία όχι η ιστορία των Σπάτων είναι σε άλλα μέρη. Και θα δημιουργήσουμε ένα κέντρο με ταβέρνες και στην λοιπά ανταγωνιστικό στην Αρτέμιδα και στην θάλασσα έχουμε χάσει από χέρι για ταβέρνες σε αστικό κορμό ο Αθηναίος έχει κοντινότερες πιο προσβάσιμες και δοκιμασμένες επιλογές.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμε της Feb 25, 2012 04:37 PM, Επειδή είχα παρευρεθεί στην εκδήλωση της Κυριακής 19/2 στην πλατεία Δημαρχείου,σας πληροφορώ ότι και εκεί παρυερίσκονταν Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκτός από την κ. Γιώτα Μάρκου, είδα τον Αντιδήμαρχο κ. Αθ. Μαργέτη, τον δημ. Σύμβουλο κ. Στάμου, τον Πρόεδρο του Τοπικού Σπάτων κ. Γιαννάτο, την τοπική σύμβουλο κ. Ε. Φράγγου και ίσως ήταν και κάποιοι άλλοι! Αυτό όμως σημαίνει κάτι ουσιαστικό για τον κόσμο, πιστεύετε; Θεωρώ ότι ο κάθε Δημοτικός -Τοπικός Σύμβουλος, εκτιμά ανάλογα με τις υποχρεώσεις του πού θα παρευρεθεί και πού όχι! Ας κοιτάξουμε καλύτερα την ουσία του θέματος και άς αφήσουμε επιτέλους τις ανόητες αυτές κόντρες! Προσωπικά θεωρώ ότι η ουσία βρίσκεται στο κείμενο με την υπογραφή attikanetFeb 26, 2012 10:38 AM και αντιγράφω ακριβώς τα σημεία που επικροτώ απολύτως:
    "Το θέμα, νομίζουμε, δεν είναι ποιός παρέστη και ποιός όχι. Όσο για τον Πολιτιστικό Οργανισμό, αν και του έχουν προσάψει πολλά (για ανοίκειες συνεργασίες με παρανομίες νυχτερινών κέντρων στην παραλία, για την άθλια κατάσταση του κληροδοτήματος Μπέκα κ.ά.), όμως οι προσβλητικές προσωπικές αναφορές σχολιαστών στην πρόεδρο του Πολιτιστικού Οργανισμού είναι απαράδεκτες.Επίσης είναι θλιβερό να αποκαλείται η Ποίηση, "ποιηματάκια".
    Το κύριο θέμα είναι, ο μ α ρ α σ μ ό ς τ η ς α γ ο ρ ά ς των Σπάτων και το μέλλον της ίδιας της πόλης. Εκεί πρέπει να εστιάσουμε με σοβαρή μελέτη και όχι να εκτοξεύονται κορόνες π.χ.φταίει αποκλειστικά η μονοδρόμηση ή φταίει μόνο το εκπτωτικό.
    Μάλλον το πρόβλημα είναι σύνθετο, πάντως η πόλη των Σπάτων μάλλον οδεύει χωρίς πυξίδα, ολιγώρησαν και οι κάτοικοι αλλά περισσότερο οι μέχρι σήμερα Δημοτικές Αρχές. Εξυπηρέτησαν κυρίως τα μεγάλα συμφέροντα στις παρυφές της πόλης, που απολαμβάνουν ιδιότυπης ασυλίας, όπως π.χ. ο τάδε χώρος δεξιώσεων, το τάδε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, το θηριώδες Εκπτωτικό Χωριό. Προχώρησαν σε εντάξεις και έργα μόνο για αυτά τα συμφέροντα και οι κάτοικοι περιμένουν ακόμα να προχωρήσουν οι βαλτωμένες π ρ ά ξ ε ι ς ε φ α ρ μ ο γ ή ς και η ανάπτυξη της πόλης , που ποτέ δεν έρχεται...."

    ".......Σε κάθε περίπτωση πάντως, πρέπει και από τη μεριά όλων μας, όσο μπορούμε να ενισχύουμε την τοπική αγορά, αλλά η κύρια ευθύνη του σχεδιασμού του μέλλοντος της πόλης, ανήκει στο Δήμο. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ, ασχολούμενοι με τα συμφέροντα των μεγαθηρίων που μας ζώνουν, είτε αυτοί λέγονται αεροδρόμιο, είτε Εκπτωτικό, είτε οτιδήποτε. Και κάτι ακόμα: Να πάψουν να εμπαίζουν τους ψηφοφόρους τους με ρουσφετάκια του τύπου συνοδός στα λεωφορεία ενός ιδιωτικού σχολείου ή πωλητές στο Εκπτωτικό με 380 το μήνα... Ο τόπος χρειάζεται κάτι παραπάνω..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ; ΟΙ ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΜΠΑΖΑΡ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ -ΛΕΕΙ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΔΩΣΕ Η ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΥΤΟ, ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ! ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως μέλος της επιτροπής καταστηματαρχών Σπάτων διαψεύδω κατηγορηματικά το παραπάνω σχόλιο που αποτελεί παραπληροφόρηση και δυσφημίζει τις προσπάθειες μας για ανάπτυξη στην περιοχή. Ουδέποτε μέχρι σήμερα δεν έχουμε ζητήσει το πνευματικό κέντρο για μια τέτοια είδους εκδήλωση. Δεν υπάρχει κανένα έγγραφο μας που να έχει κατατεθεί στο Δήμο , ούτε προφορικά δεν έχει γίνει κάποια τέτοια ενέργεια.
      Απλά διαπιστώνω μια γενικότερη κακεντρεχή συμπεριφορά και δεν γνωρίζω ποιοι υποκινούν τέτοια σχόλια και τέτοιες απαντήσεις.

      Διαγραφή
    2. Ποτέ δεν διατυπώθηκε από την επιτροπή αγώνα των καταστημάτων τέτοιο αίτημα! Υπάρχουν διάφορες σκέψεις αλλά ακόμα δεν έχει συζητηθεί καν το επόμενο βήμα!Είναι ακόμα στην αρχή δεν είναι ειδικοί και πάνε σιγά σιγά! Θέλουν την βοήθεια όλων είναι μαζι με το υπάλληλο τον μικροιδιοκτήτη η μεσαία τάξη του χωριου μας που μαζί με αυτή θα καταρεύσουμε όλοι μας! Είμαστε όλοι ένας κύκλος και έχουμε ο΄λοι την ανάγκη ο ένας του άλλου ασ αλληλοστηρικτούμε
      Ένας υππάληλος!!!

      Διαγραφή
    3. Προχωρήστε ήδη κάνατε ένα καλό για την πόλη μας βοηθήσατε έστω για λίγο να ξεχαστούμε! Το χωριό είναι μικρό ξέρουμε ότι δεν έχετε εξαρτήσεις και είσαστε μια ομάδα εναπομεινάντων επαγγελματιών που παλεύετε για να επιβιώσετε! Εάν αυτό είχε γίνει 5 χρόνια πριν τώρα όλα θα ήταν διαφορετικά αλλά ακόμα και τώρα προσπαθήστε και σας ευχαριστούμε για την εκδήλωση!

      Διαγραφή
  14. (συνέχεια του προηγουμένου)
    Για την εικόνα της "αγοράς" του κεντρικού δρόμου των Σπάτων, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συνεργούν: από την οικονομική κρίση, τα υψηλά ενοίκια, την έλλειψη συγκοινωνιακής σύνδεσης, την ανεπάρκεια χώρων στάθμευσης, την απουσία της Δημοτικής Αστυνομίας κ. ά
    Η διαπίστωση από το attikanet "Ακόμα, το κέντρο των Σπάτων έχασε τελείως το ιστορικό τοπικό χρώμα (παλιά είχε και μικρές ταβέρνες), δεν υπάρχουν καταστήματα τοπικού ενδιαφέροντος, που να το κάνουν πιο ελκυστικό", θα μπορούσε να μετατραπεί σε μια πρόταση ώστε να δημιουργηθούνν τέτοιοι "ζεστοί" χώροι, όπου να μπορεί κάποιος να πάει με την οικογένεια ή τους φίλους του, να ζωντανέψει αυτή η "νεκρή πόλη"!
    Ο ρόλος του Δήμου είναι καθοριστικός σ' αυτήν την κατεύθυνση: συνεργασία του κατ'αρχήν με τους ιδιοκτήτες καταστημάτων, τους εμπόρους/επιχειρηματίες και όλους τους φορείς που με τη δράση τους μπορούν να συμβάλλουν στο ζωντάνεμα του κέντρου, ανάληψη πρωτοβουλιών με προγράμματα που υπάρχουν γι΄αυτές της περιπτώσεις (εδώ δυστυχώς δεν ενδιαφέρονται να υποβάλουν έστω την αίτηση για υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων.
    Κανονικά η Δημοτική Αρχή ήταν αυτή που όφειλε να είχε πάρει πρωτοβουλίες για συντονισμό ιδιοκτητών και εμπόρων και όλα τα άλλα απαιτούμενα μέτρα καθώς και να είχε πρωτοστατήσει στην οργάνωση πολλών τέτοιων ανάλογων γιορτών όπως της Κυριακής 19 και του Σαββάτου 25/2 για τις ημέρες της ΑΠΟΚΡΙΑΣ συντονισμένα και σε συνεννόηση με όλους! Αυτά που βλέπουμε να γίνονται σ' όλη την Ελλάδα, γιατί δεν μπορείν να γίνουν εδώ; Είναι άλλο Κράτος εδώ; Όταν η δημοτική αρχή επιτρέπει στην Πρόεδρο του Πολιτιστικού Οργανισμού να κάνει μόνη της ό,τι νομίζει τότε θα έχουμε ..τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου!
    Για την ...ιστορία,παραθέτω την Πρόσκληση της κ. Μάρκου και ρωτάω πολύ απλά:
    "πόσο δελεαστικές είναι για τους νέους ανθρώπους και όχι μόνο, αυτές οι προτάσεις έτσι όπως έχουν χύμα διατυπωθεί"; Πόσο συμβάλλουν στην τόνωση της τοπικής αγοράς που τόσο δοκιμάζεται; Πόσο αξοποιούνται όλοι οι φορείς και οι άνθρωποί τους που γνωρίζουν απ' αυτά; Δεν έχουμε παραδοσιακούς χορούς στα Σπάτα, Θεατρικές Ομάδες, Συλλόγους με εμπειρία που μπορούν να βοηθήσουν; Χρειάζεται να αναθεωρήσει η κ. Πρόεδρος την πρακτική της. Αυτή η λογική που κινείται δεν βοηθάει...δυστυχώς! Το μόνο τελικά που καταφέρνει είναι να απαξιώνει την ίδια και είναι κρίμα αυτό να συμβαίνει! Δεν της αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (συνέχεια των προηγουμένων 5:01 & 5:ο7)

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ημερομηνία : 02- 02-2012
    ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    Ν.Π.Δ.Δ.
    ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ «Ο ΞΕΝΟΦΩΝ»
    Ταχ. Δ/νση : 4η Στάση Λ. Βραυρώνος
    Αρτέμιδα Αττικής Τ.Κ.:19016
    Τηλέφωνο: 22940–45565
    Fax : 22940 – 45565

    Ο Οργανισμός Παιδείας Πολιτισμού και Περιβάλλοντος «Ο Ξενοφών» του Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος σας προσκαλεί στις εορταστικές εκδηλώσεις του
    ‘Απόκριες 2012’
    που θα πραγματοποιηθούν στην πλατεία Δημαρχείου Σπάτων την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα 12:00 έως 15:00
    ‘Θυμόμαστε το χθες, ζούμε το σήμερα’.
    Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν :
    1) Κατασκευή παραδοσιακών ζυμαρικών ‘γκόγκλιες’ συνοδεία αποκριάτικων ακουσμάτων από D.J.
    2) Χορεύουν μαθητές και μαθήτριες των Σχολών Χορού, Ρένας Καμπαλάδου και Άντας Γαλομιτάκου-Παπαχρήστου.
    3) Συμμετέχουν σαν καρναβαλιστές μαθητές των σχολείων των Σπάτων.
    Την Καθαρά Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012 στο πάρκο αναψυχής του Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος (πίσω από παγοδρόμιο Μπλάνος)
    ‘Κούλουμα 2012’
    Ώρα 11:00 έως 15:00 με πέταγμα χαρταετού, σαρακοστιανά, κρασί και πολύ κέφι.
    Σας περιμένουμε.
    Με εκτίμηση.

    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΠ. ΜΑΡΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ...

      Διαγραφή
  16. Αγαπητέ Ανώνυμε Feb 27, 2012 05:02 AM,
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ, ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ, Ή ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ Ή ΤΙΠΟΤΑ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ!
    ΤΟ Π.Κ. ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΑΡΚΟΥ, ΑΛΛΑ Σ' ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ (ΒΛΈΠΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΧΡ. Ι. ΜΠΕΚΑ 4/6/1966 & ΚΥΡΩΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΤΟΥ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ -ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΕΚΑΣ" ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 1270/21-12-1998

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως μέλος της επιτροπής καταστηματαρχών Σπάτων διαψεύδω κατηγορηματικά το παραπάνω σχόλιο που αποτελεί παραπληροφόρηση και δυσφημίζει τις προσπάθειες μας για ανάπτυξη στην περιοχή. Ουδέποτε μέχρι σήμερα δεν έχουμε ζητήσει το πνευματικό κέντρο για μια τέτοια είδους εκδήλωση. Δεν υπάρχει κανένα έγγραφο μας που να έχει κατατεθεί στο Δήμο , ούτε προφορικά δεν έχει γίνει κάποια τέτοια ενέργεια.
      Απλά διαπιστώνω μια γενικότερη κακεντρεχή συμπεριφορά και δεν γνωρίζω ποιοι υποκινούν τέτοια σχόλια και τέτοιες απαντήσεις.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ...

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΝΤΑΣ ΨΕΥΔΕΙΣ ΦΗΜΟΛΟΓΙΕΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ.... ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΙΛΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ!!! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΖΑΡ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ; ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΑΤΕ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ! ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΔΑ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΟΡΓΙΣΘΗΚΑ ΦΥΣΙΚΑ.
    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΙΣ 11/2 ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΩΣ ΕΧΕΙ:

    ΑνώνυμοςFeb 11, 2012 09:49 AM
    Συμφωνώ σπόλυτα και μαζί σας , και από όσο γνωρίζω ζητήσαμε εμείς οι Εμποροι το Πνευματικό κέντρο για να κάνουμε bazaar για τις απόκριες και να βοηθηθούμε οικονομικά αλλά η κ.Παναγίωτα Μάρκου δεν μας το δίνει το κρατάει μόνο για τα δικά της πολιτιστικα. Αν κάνω λάθος την καλώ την Δευτέρα να έρθει από κοντά και να μας διαψεύσει...Ελπίζουμε να φανούμε αρκετά δυνατοί με όλα όσα μας συμβαίνουν!!!!

    ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΑΤΕ ΤΟΤΕ; ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΠΕΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΕΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ Η ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ Π.Κ.ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΡΙΧΤΟ,ΕΜΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ!
    (ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤ. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ, ΌΠΩΣ Η ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν επιτροπή καταστημάτων δεν διαβάσαμε το συγκεκριμένο σχόλιο και σαφώς δεν είχαμε κανένα λόγο να μην διαψεύσουμε κάτι τέτοιο. Δεν έχει κατατεθεί κάποιο έγγραφο δικό μας που να ζητάει το Πνευματικό Κέντρο για μια τέτοια εκδήλωση. Λυπάμαι αν κάποιοι κάνουν σχόλια για αντιδημάρχους κτλ. ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕ ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ.
      Ο δικός μας ρόλος ΔΕΝ είναι πολιτικός και ποτέ δεν θα είναι όσο και αν κάποιοι από έξω προσπαθούν να περάσουν άλλα μηνύματα. Εμείς είμαστε πέρα από πολιτικές και μικροπολιτικές «ενέργειες» και έτσι θα παραμείνουμε.

      Διαγραφή
  19. Ναι,οι δημοτικοί άρχοντες, ο πολιτιστικός οργανισμός και άλλοι από το δήμο, έχουν κάνει λάθη, είναι αλαζονικοί, και άλλα "περίεργα" με εταιρίες για το ΚΕΛ κλπ κλπ.
    Όμως, είναι δυνατόν από τον εμπορικό κόσμο κιόλας, άλλοι να μιλάνε ρατσιστικά(φριχτό) και άλλοι με γελοιότητες του στύλ, καλά να πάθεις, που δε σου πετύχανε τα κούλουμα, θεία δίκη; Αν είναι δυνατόν! Αν πάτε έτσι και υποθέσουμε ότι έχετε κάποιο δίκιο, θα το χάσετε κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάλλον αυτοί που βρέθηκαν στη συγκέντρωση και μερικοί που γράφουν εδώ είναι πάνω σε συννεφάκια ...δε βλέπετε ότι έχουν νεκρώσει όλα ? Ελεος δηλαδή ...από μέσα μετάφοράς που όπως είπαν και ποιο πάνω κάνουμε γύρους για να πάμε κάπου, και με τι όφελος για την πόλη ?
    Ολα κλειστά και αν δεν ήταν τα παιδιά με τους γονείς δεν θα είχε κόσμο στη πλατεία ...μας δουλευετε ? Ολο οι ίδιοι πάνε και ότι κάνετε είναι μεταξύ σας ..και τρώγεστε σαν να μην υπάρχουν άλλα προβλήματα στο τόπο .
    Πόσοι είναι οι επαγγελματίες των Σπάτων ? Βλέπετε να υπάρχουν μαγαζιά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας δεν βρίσκεται σε συννεφάκια και ειλικρινά λυπάμαι που τα έχετε βάλει με εμάς τους καταστηματάρχες που στο κάτω ,κάτω με δικούς μας πόρους διοργανώσαμε την συγκεκριμένη εκδήλωση. Κανείς δεν σας δουλεύει και σας βεβαιώνω ότι έχουν καταγραφεί περίπου στα 100 ενεργά καταστήματα στα Σπάτα αν και στο παρελθόν είναι ακόμα περισσότερα. Κάθε άνθρωπος επαγγελματίας και μη προσπαθεί να επιβιώσει .Η επιβίωση δεν είναι ένα σοβαρό θέμα?? Γιατί λοιπόν προσπαθείτε να υποβιβάσετε την εκδήλωση και τα ενεργά μαγαζιά που παλεύουν για το μεροκάματο?

      Διαγραφή
  21. Θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα μήπως και καταλάβω:

    1. Τα εμπορικά καταστήματα πλήττονται από τη μονοδρόμηση; τότε γιατί στην Αρτέμιδα (και στη Ραφήνα, και στην Παλλήνη και στη Ν.Μάκρη) που δεν έχουν μειωθεί οι χώροι στάθμευσης και δεν έχουν γίνει μονοδρομήσεις πλήττονται επίσης; Πεζοδρόμηση έπρεπε να είχε γίνει αλλά τότε θα είχαμε πόλεμο (Η Ερμού προ κρίσης έχασε ή κέρδισε από την πεζοδρόμηση;). Γιατί πρέπει να σταθμεύουμε έξω από το κατάστημα; Αν είναι φθηνό, ποιοτικό και αξιοπρεπές δεν έχω κανένα πρόβλημα να το προσεγγίσω και πεζός, εσείς; Μάλιστα αν ήταν πεζόδρομος θα στεκόμουν και σε ένα καφέ να χαζέψω, να ξεκουραστώ και να αφήσω ακόμα μερικά ευρώ (όταν είχα...)

    2. Ποιο είναι το επίπεδο των προσφερόμενων προϊόντων και σε τι τιμή συγκρινόμενα με άλλα καταστήματα;

    3. Το Εκπτωτικό χωριό είναι χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα κι όμως εκεί συρρέουν χιλιάδες, γιατί; Λόγω της διαφοροποίησης. Τι διαφορετικό προσφέρει το λιανεμπόριο στα Σπάτα; Τι μπορεί να προσφέρει;

    4. Ποιος κατά τη γνώμη σας είναι ο ανταγωνιστής; Τα υπερκαταστήματα της ευρύτερης περιοχής ή τα καταστήματα της περιφερειακής οδού;

    5. Τι διαφορετικά προϊόντα μπορούν να εισαχθούν προς πώληση; Ακόμα κι εθνική οδός να γίνει η Βασ.Παύλου, οι επιχειρηματίες θα ανταγωνιστούν το Εκπτωτικό και το Αεροδρόμιο; Θα επενδύσουν σε καταστήματα ένδυσης και υπόδησης;

    6. Πόσα από τα άδεια καταστήματα ήταν γραφεία real estate και κατασκευαστικού ενδιαφέροντος;

    7. Υπάρχουν σήμερα βιώσιμα καταστήματα και εάν ναι πως τα καταφέρνουν;

    Και πολλά ακόμα θα μπορούσα να ρωτήσω, θα το κάνω όμως αλλού και πιο οργανωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.Τα καταστήματα των Σπάτων δεν μπορούν να εξισωθούν με την Ερμού και με μια υποτιθέμενη περιοχή με πεζόδρομο ,διότι μιλάμε για συνοικιακή αγορά από την οποία στο παρελθόν επιβίωναν πολλά καταστήματα από το πέρασμα των διερχόμενων προς Αρτέμιδα κτλ. Δυστυχώς το ρυμοτομικό σχέδιο και τα στενά των Σπάτων δεν βοηθούν την διέλευση των αυτοκινήτων μια και αν κάποιος οδηγός ξεφύγει από τον μονόδρομο χάνετε στην «άναρχη» δόμηση που έχει παραμείνει «χωριό» με στενάκια.(Βλέπε Κορωπί που δεν έχει μονοδρόμηση και ούτε ξενοίκιαστα καταστήματα)



      2. Όσα καταστήματα έχουν απομείνει είναι καινούρια και καλοσυντηρημένα και διατηρούνται από επιχειρηματίες που έχουν έρθει στον τόπο να επενδύσουν και να κάνουν ανάπτυξη.

      3 Το κάθε εκπτωτικό χωριό είναι διαφοροποιημένο λόγο της πολιτικής τιμών που ακολουθεί , αφού λειτουργεί με μεγάλες εκπτώσεις. Βέβαια και από εκεί τα μηνύματα δεν είναι καλύτερα μια και αρκετά καταστήματα δεν μπορούν και εκεί να επιβιώσουν και σιγά ,σιγά θα έχουν πτωτική πορεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία POLO που βρίσκεται στο εκπτωτικό χωριό είναι πρώτη σε τζίρο και δεν είναι κάποιου επιχειρηματία αλλά είναι η ίδια μαμά εταιρεία που ήρθε να επενδύσει.
      Σαφώς και μπορεί να έχει μια άλλη ανάπτυξη το λιανεμπόριο στα Σπάτα αρκεί να υπάρξει μια συλλογική δουλειά από ιδιοκτήτες , επιχειρηματίες και τοπικούς φορείς.
      Ένα μεγάλο μειονέκτημα που υπάρχει στην ανάπτυξη είναι ότι δεν είναι τουριστικό θέρετρο όπως η Αρτέμιδα και είναι μακριά από την ακτίνα του κέντρου.

      4. Ανταγωνισμός είναι όλες οι ευρύτερες περιοχές όπως Παλλήνη , Κορωπί ,Πικέρμι ,Ραφήνα ,Αρτέμιδα κτλ

      5. …………

      6. …

      7. Αυτό είναι κάτι που μπορούν να σας το απαντήσουν μόνο οι ίδιοι.

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ...

      Διαγραφή
  23. ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ!!!!! ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!


    http://newspata-artemida.blogspot.com/2012/02/blog-post_27.html#more
    Σε ένα φιάσκο τελικά εξελίχτηκε η αποκριάτικη εκδήλωση που οργάνωσε ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος.Το μόνο θετικό σε όλη την εκδήλωση ήταν το κέφι των καρναβαλιστών που και αυτό τους το χάλασε η όλη διοργάνωση την οποία την είχε πάρει επάνω της η Πρόεδρος του "Ξενοφών".


    Σωρεία λαθών έφεραν ένα αποτέλεσμα που κανείς δεν περίμενε να δει.Θα αναφέρουμε μερικά από αυτά μήπως και του χρόνου δεν επαναληφθούν.
    Να ξεκαθαρίσουμε κατ" αρχήν οτι καρναβάλι σημαίνει χορός και διασκέδαση.
    Τι δουλειά είχε η Φιλαρμονική του Δήμου να παίζει εμβατήρια και ο κόσμος να τους κοιτάει με ανοιχτό το στόμα περιμένοντας να ακούσει τραγούδια από τα μεγάφωνα του Δήμου για να χορέψει;
    Όταν άρχισαν να παίζουν τραγούδια από τα μεγάφωνα του Δήμου πιο τραγούδι ακούσαμε;
    Μπήκε λάθος cd και ακούσαμε τον μικρό τυμπανιστή.Ναι δεν είναι αστείο όσοι ήμασταν εκεί το ακούσαμε!!!
    Μετά έβαλαν το σωστό αλλά ήταν τόσο χαμηλά η μουσική που δεν άκουγε κανεις.
    Όταν στο τέλος έφτασαν οι καρναβάλιστες στη Μέδουσα και είχε ανέβει λίγο το κέφι ακούστηκε μια φώνη από τα μεγάφωνα που έλεγε στον κόσμο να σταματήσει το χορό γιατί έπρεπε να χορέψουν οι σχολές χορού που έπαιρναν μέρος.Εκεί τελείωσαν όλα.Ο κόσμος σταμάτησε να χορεύει,ρώταγε ο ένας τον άλλο "τι κάνουμε τωρα;".Αν ήθελαν να χορέψουν οι σχολές ας τους είχαν μία εξεδρα ώστε να τους βλέπουν όλοι και ο κόσμος από κάτω να διασκεδάζει.
    Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά ακόμα αλλά φοβόμαστε μην παρεξηγηθούμε ότι είμαστε από την μεριά της αντιπολίτευσης.
    Το ΔΣ του "Ξενοφών" θα πρέπει να πάρει σοβαρά αυτή την απουχία και να μην αφήνει μόνη της την Πρόεδρο να κάνει ότι θέλει με αποτέλεσμα να τους παίρνει όλους μαζί στην αποτυχία της.
    Τέλος αν συγκρίνουμε το περσινό καρναβάλι που διοργανώθηκε από τους επαγγελματίες της Αρτέμιδος ήταν η μέρα με τη νύχτα.
    Ας ελπίσουμε να μην ξαναδούμε τέτοια χάλια και όλοι μαζί να βοηθήσουμε στην διοργάνωση ενός πράγματι πετυχημένου καρναβαλιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι μας αντιγραφουν σημαινει ότι κάτι κάνουμε πολύ καλά. Καλοδεχούμενοι και ελπίζουμε να έχετε το κουραγιο και την δυναμη να τα βάλετε και με το αεροδρόμιο...
      ΑΑΑΑ!!! και μπορεί να σας δώσουν και μερικά αυτοκίνητα...που ξέρετε;

      Διαγραφή
  24. ΠΗΡΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ; ΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ; ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ BLOG ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΑΥΡΙΟ ΦΤΙΑΧΝΩ BLOCK ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΓΙΑ NEW ARTEMIDA SPATA???Ε ΡΕ ΓΕΛΙΟ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΟΙΟ ΜΠΛΟΚ ; ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ; ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ LOVE AIRPORT!!! ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ; ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΗΝΘΩ;; ΚΑΙ ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΡΙΜΟΔΩΤΗΣΗ;; ΑΜΑΞΙΑ , ΧΡΗΜΑΤΑ .... ΚΑΜΜΙΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΑΙΖΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ποιοι έχουν πάρει αυτοκίνητα από τον Αερολιμένα αυτά τα χρόνια το ξέρουμε όλοι… Εμείς αυτό που κάναμε από εδώ μέσα είναι να τα βάλουμε με όλους για να ταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά. Δεν αυτοπροβληθήκαμε και δεν παίξαμε το παιχνίδι ούτε του αεροδρομίου, ούτε άλλων συμφερόντων. Αυτοί λοιπόν που πήραν τα αυτοκίνητα του αεροδρομίου, τώρα κάνουν blog, αντίγραφο του δικού μας. Ας είναι . Άξιος ο μισθός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΟΝΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!!!!Α!!!ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΤΟΥΤΟΥ???ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟ ΠΗΓΑΤΕ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΛΛΟΥ ΓΙ ΑΛΛΟΥ ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΤΣΙ ΑΠΙΣΤΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ; ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ; ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΛΑ; ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ BLOG ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ "ΧΑΪΔΕΥΕΙΣ" ΤΑ ΑΥΤΙΑ; ΧΑΧΑΧΑ... ΚΑΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ. ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ, ΜΗ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρωτήστε στο www.newspata-artemida.blogspot.com και δείτε και στο facebook ποιοι το κάνουν share...

      Διαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας