ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ BLOG ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!)
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
- ΒΙΒΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΕΛ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ - ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΠΑΛΑΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΜΑ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ κατά παντός υπευθύνου για την λειτουργία του ΔΑΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η περίπτωση είναι αποστομωτικά ενδεικτική των ημερών που διανύουμε και διαχέεται σε όλο το φάσμα της δημόσιας διοίκησης καταστρέφοντας τη χώρα και τους πολίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΠΟΥ ΛΟΙΔΩΡΕΙ ΤΙΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τι νομιζεις φιλε, οτι θα τυλιξεις το ΤΕΡΑΣ? ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ Η ΜΕ ΤΑ Ο ΚΑΙ Ω, η θα φωναξεις..... το παιδι..... να καθαρισει? Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ,και δεν με νοιαζει μια, ποιος την εγραψε.Με νοιαζει ποιος κανει κατι, μοναχος του.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΕΙ ....ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ...αυτους που κριτικαρουν τα ο και τα ωωωωωωωωωωωωωωωωχχχχχχχχχχχ
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.
ΔιαγραφήΜια μικρή διόρθωση κε ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ προσφυγή έκαμαν πολλοί για το ίδιο θέμα, όχι μόνο ένας κι αυτό βέβαια είναι θετικό. Εκτός κι αν εσείς λέγοντας "μονάχος του" εννοείτε ποιος πρωτοστάτησε.
Α, ΚΑΛΑ... ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ, ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ...ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΌΤΑΝ, ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΣΤΙΣ ΛΟΥΤΣΕΣ! ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΑΓΓΕΙΟ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ!!!
Η αλήθεια σε πονάει κύριε/α 9:19 πμ
ΔιαγραφήΆκου Φίλε 9:19 πμ, αφού δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τα επιχειρήματα του ΟΜΙΛΟΥ το ρίχνεις στη λασπολογία. Έ, βέβαια δεν σε πείραξε που οι δημοτικοί σου "Άρχοντες" σε δουλεύουν, λέγοντάς σου οτι δήθεν ενδιαφέρονται για βιολογικό καθαρισμό, αφού όπως αποδεικνύεται από τα αποκαλυπτόμενα στοιχεία του ΟΠΑΣ (όχι λόγια), από τη μια ο Δήμος έβγαλε ανακοίνωση στις 3.4.2012 με τίτλο "ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ" του αποχετευτικού και από την άλλη σας απέκρυπτε οτι η εν λόγω απόφασή του ήταν μη εκτελεστή (δηλαδή χωρίς καμία αξία ή μάλλον για να δουλέυει όλους εσάς, τα πραγματικά κορόϊδα).
ΔιαγραφήΗ Προσφυγή λοιπόν του ΟΠΑΣ, αν ξέρεις να διαβάζεις, απερίφθει επειδή μια "απόφαση που στερείται εκτελεστότητας" δεν προσβάλλεται παραδεκτώς, αφού δεν έχει καμία αξία.
Παραπέρα, δεν κατάλαβα γιατί τόση χολή και μίσος. Εσένα τι σε κόφτει που ο Όμιλος αποκάλυψε την παρανομία με τις απευθείας αναθέσεις που επιχείρησαν οι διοικούντες τον Δήμο; Ήσουν σε καμία μοιρασιά; Δεν κατάλαβα;
Σιγά μη μου λύσουν τα προβλήματα οι διαδρομιστές των υπουργείων και οι παρατρεχάμενοι των υποψηφίων.
ΔιαγραφήΆσχετο, ο ΟΠΑΣ δεν έχει ούτε παράγοντες, ούτε διαδρομιστές, ούτε παρατρεχάμενους υποψηφίων. Ψάξτε αλλού παιδιά, γνωριζόμαστε και μη ξεχνάτε οτι από όλα αυτά τα "φρούτα" έχει η Δημοτική Αρχή.
ΔιαγραφήΠάντως σας πονάει ο ΟΠΑΣ και με τις επιθέσεις που του κάνετε αρχίζω να τον συμπαθώ. Σκέπτομαι να συναντήσω τον Ποθουλάκη. Έχω και εγώ στοιχεία να του δώσω για διάφορα .....
Απαγγιο, οχι ΑΠΑ ΠΑ ... ΑΓΓΕΙΟ .Αγγειο νυκτος για αλλη ....δουλεια....
ΔιαγραφήΑδειασε τωρα το αγγειο σου ....ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙς ΚΑΙ ....ΔΡΟΜΟ ....
Δεν ειμαι με τον Ποθουλακη, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕΣ...ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΥΡ ΝΙΚΟΣ....Καλα μωρε Λουτσαιοι ,ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ...Ο ΝΤΟΤΟΡΕ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ...ΒΑΤΙΚΑΝΟ ...ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ?Σας ειχα για πιο μαγκες,αλλα δεν σας ακουω ...καλα....με τοσα ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.Προσοχη κα λοπαιδα χωρις Ο .Φιλε,2 μμ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΑΣ.Μπες τε λιγο και στην ιστοσελιδα του δημου ραφηνας,δες τε τους διαγωνισμους....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ..ΤΑ ΛΕΜΕ....ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΛΥΣΣΑΞΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ Αριστογειτονα?Τους βλαπτει ενας παλαβος,που ομως ..εχει πρακτορες....και ΑΛΛΟΥ?
9:19 MHN TA BAZEIΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΕ ΤΟΥΣ 3(ΒΛ.1)ΤΟΥ ΟΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΓΡΑΜΑΤΟ-ΥΣΤΕΡΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΒΑΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΓΛΑΦΥΡΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ Π@Π@ΡΟΛΟΓΙΕΣ!ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ Ο ΚΑΥΣΩΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ!ΑΣΕ ΠΟΥ "ΤΑ ΒΡΗΚΑΝΕ"ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΒΑΡΑΕΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΕΡΙΕΣ!Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ!
Διαγραφήαν πρεπει να διαλεξει κανεις, αναμεσα σε αγραμματο βλακα και εγγραμματο υστερικο ,ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΕ?Ιδου το μεγα διλημμα του ιδιοφυους......
Διαγραφήτοσο απλα ειναι τα πραγματα και δεν χρειαζονται αναλυσεις......
ολη η δημοτικη αρχη θα διαλεγε τον αγραμματο βλακα!το εχει αποδειξει εμπρακτως και εμεις τον(τους) πληρωνουμε αδρα...
ΔιαγραφήΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ (ευτυχως τσαμπα)
ΔιαγραφήΘΟΥ ΚΥΡΙΕ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΙ ΜΟΥ.......
Φίλος του ΟΠΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Όμιλος Προβληματισμού Αρτέμιδος - Σπάτων, από τη διακήρυξή του το 2006 έχει ταχθεί υπέρ της μηδενικής ανοχής στη διαφθορά, εναρμονιζόμενος με τη σχετική επί του θέματος απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εφόσον συνεχίσουν έτσι οι κύριοι της Δημοτικής Αρχής θα καλοπεράσουν.
Ησύχασα τώρα
ΔιαγραφήΚι εγω ανατριχιασα!Αν ο ΟΠΑΣ ξεκινησε αγωνα (και τα 4 μελη του)κατα της διαφθορας μπορουμε ναμαστε ...ησυχοι.Αλλωστε ετσι μας θελει..ησυχους και αποκοιμισμενους!
ΔιαγραφήΑν η Δημοτική Αρχή και το λεγόμενο καλό παιδί (ο Δήμαρχος Χ.Μάρκου) είχαν καλές προθέσεις, γιατί για το τόσο μεγάλο και σοβαρό θέμα της αποχέτευσης δεν συγκρότησαν Διαπαραταξιακή Επιτροπή, ωστε να μην πηγαίνουν μόνοι τους αδιαφανώς στις συναντήσεις και στις διαπραγματεύσεις για να λένε οτι θέλουν μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈστω και τώρα όμως ας δεχθούν την πρόταση του ΟΠΑΣ για διαπαραταξιακή επιτροπή. Τι τους εμποδίζει; Ενοχλούνται οταν δεν είναι μόνοι τους να μεθοδεύουν;
Βρε μάγκες τι τσακώνεστε; Δείτε τα δικά σας συμφέροντα. Εκείνα που σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετούν οι δημοτικοί μας άρχοντες εδώ και χρόνια. Το να σπεύσουν σήμερα 16 δημοτικοί σύμβουλοι να χωροθετήσουν το ΚΕΛ στο πλατύ χωράφι, αντί να διεκδικήσουν Ραφήνα - Σπάτα - Πικέρμι και Αρτέμιδα από κοινού, να πάνε τα απόβλητα στην Ψυτάλλεια, είναι ένα μεγάλο θέμα. Αυτό μάλιστα όταν ενυπόγραφα βεβαιώνει οτι χωράνε όλα τα απόβλητα, το από 1.12.2011 εμπιστευρικό έγγραφο της ΕΥΔΑΠ. Επίσης για να γίνει χωροθέτηση όπως αποφάσισαν στο Πλατύ χωράφι θα έπρεπε να υπάρχουν προμελέτες με δυο τρεις προτεινόμενες εναλλακτικές λύσεις, πράγμα που δεν υπήρχε. Από την άλλη οι απευθείας αναθέσεις είναι ως γνωστό ΣΚΑΝΔΑΛΟ, που κανείς μα κανείς δεν πρέπει να αποσιωπά γιατί μπορεί να σημαίνει αδιαφάνεια - διαφθορά - μίζες (όπως συμβαίνει συνήθως στο Δημόσιο και στους ΟΤΑ). Ας δούμε λοιπόν αυτά τα πραγματικά δεδομένα και εφόσον κάποιοι τα καταγγέλουν τεκμηριωμένα μπράβο τους και μη κολλάμε σε προσωπικές αντιθέσεις. Αυτή που έχει την ευθύνη για ότι γίνεται είναι η Δημοτική Αρχή (Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι), μη το ξεχνάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος με βεβαιωνει εμενα, ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ,δεν εχουν προσωπικη εμπλοκη?ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΕΝΑΣ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ,ΕΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ ΚΑΙ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΟΥΤΑΡΟΥΝ?(ως προς εμενα ,αδικως κουραζεσθε με....ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ....γελασα παλι με τι με εμπλεκουν και τι αφασιες λενε)οσο για τον Ποθουλακη τον κανανε ΤΣΙΠΡΑ....η καλυτερη του(διασημο εννοω μην προσβληθειτε κυριε...)που καθε φορα που μιλαγε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ανεβαινε στις δημοσκοπησεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω εχω εντοπισει ΔΥΟ ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ.Αυτο γιατι εχω αυθεντικα γραπτα τους επωνυμα και συγκρινω ...αποτυπωμα ΓΡΑΦΗΣ.ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ, ΛΕΞΗ, ΛΕΞΗ ,ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΜΑΖΙ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ......ΟΙ ΚΟΛΑΟΥΖΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩ ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ.....ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΟΥΝ.......
Κ 5 28 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ...ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.....και μπορει να ειμαι εξαιρετικα ιδιορυθμος, ΑΛΛΑ ΚΟΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ .Η ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ?
Σε σουτάρανε Γαζία από τα μπλογκς της Ραφήνας και ήρθες εδώ να βγάλεις το άχτι σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ 'ΧΑΡΡΥ ΠΟΤΤΕΡ'ΠΟΛΥΓΡΑΦΩΤΑΤΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΩΤΑΤΗ...ΩΧ!ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΓΓΡΑΨΕΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ,ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ!ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΥΝ -'BLOGITES'!
ΔιαγραφήΚυρια σοφια ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΩΘΕΝ ΜΟΥ.Ο ορθογραφος λειπει ,αφησε τον αλλον στο ποδι του.
Διαγραφήη κυρια Σοφια,βαμμενη ξανθομαλλουσα,προφανως δεν εχει παει σε ελληνικο σχολειο...
ΔιαγραφήΕΠΙΑΣΕ, ΤΣΙΜΠΗΣΕ.... Η ΠΑΓΙΔΑ.....Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΤΑΤΟΣ,ΠΛΕΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΡΑΦΕΥΣ,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ, Ω ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ.ΑΠΟ Α.............αυτος που εχει εμμονες με καποια(γιατι αραγε? τι του χαλασε?τι τον κοφτεικαι την βλεπει παντου?) Περπαταει στους 45 δρομους.....της Ο.....ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ,συναφους αντιληψης λιγο πιο περα..πιο δεξια πιο δεξια..στοπ φθασατε.ΛΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ?Ζητω βοηθεια απο το κοινο...ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ ΑΣΕ... ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΑΛΙ.....αν και συνεμορφωθην ...γραφω ...λακωνικα....αλλα με πυθιακους χρησμους,ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΨΥΛΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ.
TELIOSAN TA GENOSIMA ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαθαίνω έρχεται τσουνάμι από πρωτότυπα, ιδίως από Φθινόπωρο και οι Κίτσοι .... θα τρέχουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Κιτσοι ειναι για μπανια σε γνωστο κυκλαδιτικο νησι,που να τρεχουν τωρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρεσει που ολοι εμεις,που την υπογραφη μας,δεν την βαζουμε πουθενα,κρινουμε και λασπολογουμε κατα,εστω 4/5 ανθρωπων,που καταγγελουν.Που παρα τα ο,ω,ορθογραφικα και αλλες βλακειες που εχουν γραφτει εδω μεσα,απο κολλαουζες παρατρεχαμενες του Κιτσου,καποιοι,ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ για να μην γινει χαβουζα ο τοπος μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβομαι αυτους τους ανθρωπους,και δεχομαι τη λασπη μονο απο αυτους που εχουν βαλει υπογραφη...την εχουν βαλει ομως?ή οσοι τελικα πετανε λασπη,ειναι αυτοι που βαλαν υπογραφη να ξεπουλησουν τον τοπο μας;Ας κρινουν καλυτερα την καμπουρα τους.
Κάνεις λάθος αν νομίζεις, ότι όσοι κριτικάρουν είναι παρακοιμώμενοι σάπιων αντιδημάρχων και και γενικά της ανύπαρκτης δημοτικής αρχής.Δεν τους γνωρίζεις και επομένως είναι γελοίο να γράφεις για την υπογραφή μας και αν αγωνιζόμαστε για τη χαβούζα.
ΔιαγραφήΜάθε, ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο, δηλαδή, δεν αγωνιζόμαστε μόνο για τη διαφθορά αλλά και εναντίον αυτών που προσπαθούν να επωφεληθούν από την αγανάκτηση του κόσμου, όντας ακατάλληλοι και κάτω του μετρίου...
Όσο για τις παρατηρήσεις περί ορθογραφίας, είμαι υπερήφανος, που στον τόπο μας υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται για καλά ελληνικά και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη να το δω αυτό. Αντίθετα, λυπάμαι που κάποιοι το θεωρούν... βλακεία! Μάλλον θέλουν να υποστηρίξουν την κάθε μετριότητα που κομπάζει για ξύπνιος, ικανός κλπ.
2.40 πολυ καλα,δεν εχω λογο να μην σε πιστεψω,αρκει να μου πεις πως εχεις αγωνιστει για τη χαβουζα.
ΔιαγραφήΕχω βαρεθει να ακουω αερολογιες,λοιπον,αν οντως εχεις αγωνιστει,πες μας,πως ακριβως.
οσον αφορα την ορθογραφια,θα ειχε νοημα αν ημασταν σε μπλογκ λογου και φιλολογιας,ας μπουμε στην ουσια...
Ο κάθε ανεπάγγελτος περιφερόμενος, θα απονείμει τώρα και πιστοποιητικά αγωνιστικότητας. Λίγο ακόμα και θα μας ζητήσει και πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων! Έχει πάρει φόρα και για να δικαιολογήσει την αγραμματοσύνη του, μας λέει, πού χρειάζεται η ελληνική γλώσσα και πού δε χρειάζεται. Τί άλλο θα δούμε στις Λούτσες!
ΔιαγραφήΩχ βρε παιδιά μας τρελάνατε με την ορθογραφία και τι βρίκατε να λέτε και να αποπροσανατολίζετε την κουβέντα; Την χρήση της λέξης "Αίολος" και "έωλος", όπου υπάρχουν μεγάλες διαμάχες μεγάλων γλωσσολόγων. Έ, λοιπόν η φράση που εσείς κριτικάρετε ως λάθος είναι σωστή κατά τον Μπαμπινιώτη. Αν διαφωνείτε βρείτε τον κ. Καθηγητή. Το θέμα μας όμως είναι η τεκμηριωμένη ή όχι Προσφυγή του ΟΠΑΣ, που αφορά τα δικά μας συμφέροντα. Σ' αυτό τον ιστοτόπο δημοσιεύθηκε ολόκληρη και εγώ διάβασα μια άριστη δουλειά. Με τεκμηρίωση και για το ασυμβίβαστο (που ψήφισε δημοτικός σύμβουλος που είχε ο ίδιος συμφέρον για την παράνομη χωροθέτηση) και για την παράνομη χωροθέτηση και για τις παράνομες απευθείας αναθέσεις μελετών. Για όσους ξέρουν να διαβάζουν δημόσια έγγραφα, ακόμα και η μη αποδοχή της Προσφυγής από την Αποκεντρωμένη (βλ. Λιακόπουλος) - όπως ανακοινώθηκε - δεν οφείλεται στο ότι αυτή έπασχε στο περιεχόμενό της (που κατ' εμένα ήταν άριστο), αλλά στο ότι η προσβαλλόμενη απόφαση του Δημ. Συμβουλίου κρίθηκε (έστω και εσκεμμένα) για έλλειψη "εκτελεστότητας" (είναι δηλαδή χωρίς διοικητική αξία - ανεφάρμοστη), οπότε ένεκα αυτού δεν προσβάλλεται παραδεκτώς (δηλ. κάτι που δεν έχει αξία δεν προσβάλλεται). Γι' αυτό απορρίφθηκε η Προσφυγή και όχι επί της ουσίας. Γράφτηκε οτι ξανα-προσέφυγαν, οπότε θα δούμε τι αντέταξαν οι του ΟΠΑΣ, σε 2ο βαθμό. Και ένα άλλο. Δεν είδα κανένας να κριτικάρη την Δημοτική Αρχή που μας λέει ψέματα οτι δήθεν ασχολείται και πανηγυρίζει για "απόφαση επιλυσης του αποχετευτικού", ενώ η απόφασή της είναι ανεφάρμοστη, δηλαδή ψεύτικη. Ένα πάντως είναι βέβαιο. Την Προσφυγή του ΟΠΑΣ αποδέχθηκε σχεδόν αυτούσια και ο Δήμος Ραφήνας, που σημαίνει την είδαν και οι δικηγόροι του, η παράταξη του Κασίμη (πλην Τσαντήλα) και το Τοπικό Συμβούλιο Σπάτων. Αυτά είχα να πω προς όλους, με κάθε σεβασμό.
Διαγραφή7.50 τα πιστοποιητικα κοινωνικων φρονηματων,ειναι ασχετα με την κουβεντα...Αμφιβαλλω αν ξερετε και τι ειναι...
ΔιαγραφήΜήπως νομίζεις μόνο την αίολη(sic) απόφαση έχει γράψει; Άμ δε. Έτσι και κοιτάξουμε λίγο τη φυλλάδα του και τις αναρτήσεις, τα μαργαριτάρια δε θα έχουν τελειωμό. Άκου μεγάλες διαμάχες γλωσσολόγων! Για πες μερικές! Άντε και κάνει και ζέστη και ασχολούμαστε με τον κάθε ...κουτουλάκη
Διαγραφήξανθια αγαπημενη...κοιτα τα δικα σου μαργαριταρια και μην ασχολεισαι!!! εχει και ζεστη!!!
ΔιαγραφήΕσυ γιατι την ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ?ΑΠΟ ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ?ΑΠ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΩΤΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ.....ΣΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ...ΑΡΘΡΑ?ΙΣΑ ΙΣΑ ...ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΣΗ......ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ.... ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΟΥ.Απο που την παιρνεις, την συνταξη εννοω....
ΔιαγραφήΑΜ ΔΕ, ΑΜ ΠΩΣ,ΑΜ ΤΟΧΑΣΕ Ο ΚΟΚΟΣ.
ο Κιτσος προτιμα τις ξανθες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙΑ, ΧΥΔΑΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ.
Διαγραφήοπα!γιατι θιχτηκες?μηπως ξερεις για ποια ακριβως μιλαω;για ποιον;οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται...
Διαγραφήμιγα
ΔιαγραφήΜυγα, μυγιαζομαι,μυγοσκοτωστρα ,μας χρειαζεται πλεον, ομηρικον... μυια αμαν πια...μ υγιαγγιχτοι... εκανε και η μυγα κ.....αγανακτησα μεχρι και εγω ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ...αλλα κινδυνευει να γινει ανεκδοτο ,οταν δεν μπορει να ξεχωρισει κανεις, το ΜΕΙΖΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΣΣΟΝ.πισαμε τωρα παλι τον αιολο τον κιτσο και τις μυγες και αφησαμε τους μυες (ποντικους)ελευθερους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε τα απίστευτα χάλια των Δημαρχόντων, έχουμε και τον κάθε κομήτη, που παριστάνει το νομομαθή, τον ειδικό, κυρίως για να τσιμπήσει κανένα πελάτη μιας και το παίζει -τρομάρα του -και μάνατζερ υποψηφίων. Μέχρι τώρα πλεύριζε με μπλα-μπλα κάθε δήμαρχο ανά την επικράτεια, πλασάροντας ότι παίζει στα δάχτυλα τα κόλπα για τα ...ευρωπαϊκά προγράμματα και τώρα μας προέκυψε πάλι, αφού προηγουμένως πάλεψε ανεπιτυχώς για την καλοπληρωμένη θέση του συμπαραστάτη του Δημότη στο Δήμο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετούς ξέμπαρκους έχουμε στην Αρτέμιδα, νισάφι πια..
Πότε θα δούμε επιτέλους κανένα σοβαρό και σύγχρονο άνθρωπο επικεφαλής στο Δήμο μας; Πότε;
Φίλος του ΟΠΑΣ
ΔιαγραφήΠολύ εμπάθεια βγάζεις κ. Δαμιανίδη (αν είναι πραγματικό το όνομα). Εμφανής η εμπάθεια και το μίσος σου ενάντια αν κατάλαβα καλά στον ΟΜΙΛΟ (ΟΠΑΣ) και προσωπικά ιδίως κατά του επικεφαλής του. Όμως το με πραγματικά στοιχεία δράσης και εμπειρίας βιογραφικό του εν λόγω (και για να μιλάμε καθαρά του Χ. Ποθουλάκη), κάθε άλλο παρά σε άνθρωπο "κομήτη" και της εικόνας που εσύ θέλεις να δείξεις ταιριάζει. Απέναντι στους συκοφαντικούς και εμπαθέστατους πράγματι χαρακτηρισμούς σου (κομήτης, "παριστάνει τον νομομαθή, τον ειδικό", εν γένει άσχετος … στα ευρωπαϊκά προγράμματα), όσοι γνωρίζουμε τον Χ.Π., καλοπροαίρετα αντιτάσσουμε τις διακρίσεις του που είναι τεράστιας εμβέλειας. Αλήθεια ποιος δεν ξέρει ότι εκτός των άλλων έχει διακριθεί και τιμηθεί από το Ελληνικό Κράτος τρεις φορές (τα έτη 1990, 1992 και 1994) με το Α' Βραβείο. Μιλάμε για Πανελλήνιους Διαγωνισμούς του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ για τις καινοτομίες στη διοίκηση και τα προγράμματα; (Αμφισβητείτε και λασπολογείτε έναν άνθρωπο που και στους τρεις αυτούς συγκεκριμένους Πανελλήνιους διαγωνισμούς ήλθε πρώτος;)Τα έπαθλα που έχει λάβει αποτελούν απόδειξη και ανταμοιβή για τα δις που εισέρρευσαν τότε στο δημόσιο από τα έργα και τις μελέτες του. Η Πολιτεία του έδωσε 4 ή 6 μισθολογικά κλιμάκια μπροστά, δηλαδή 8 και πάνω χρόνια υπηρεσίας μπροστά. Αυτοί που τον έκριναν, οι Πανεπιστημιακοί που αξιολόγησαν τις μελέτες του και οι χρήστες των εργασιών του δεν ξέρουν τι έκαναν και ξέρετε εσείς κύριε Δαμιανίδη; Μη τρελαθούμε τώρα. Αν θεωρείτε συνηθισμένες αυτές τις πρωτιές ή σαν όλα αυτά που κάνουν οι πολλοί, μάλλον αδικείται τα πράγματα. Όσον αφορά το άκρως συκοφαντικό επιχείρημά σου ότι ο εν λόγω "πάλεψε ανεπιτυχώς για την καλοπληρωμένη θέση του συμπαραστάτη του Δημότη στο Δήμο", όφειλες να γνωρίζεις ότι ο εν λόγω κατά την διαδικασία που τηρήθηκε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, υπέβαλε ως είχε δικαίωμα τη σχετική αίτηση, το πλήρες βιογραφικό του, αντίγραφο του λευκού ποινικού μητρώου του και πλήρη φάκελο πόθεν έσχες συνοδευόμενο από πιστοποιητικό ελέγχου. Εκείνο δε που απογυμνώνει πλήρως την αχαρακτήριστη παρέμβασή σου είναι το γεγονός ότι ο εν λόγω έχει δηλώσει εγγράφως προς τον Δήμο, ότι σε περίπτωση που θα επιλεγόταν ως Συμπαραστάτης του Δημότη δεν θα ελάμβανε καμία αμοιβή (Η δήλωσή του μάλιστα έχει δημοσιευθεί και στον τοπικό τύπο). Άρα για ποια καλοπληρωμένη θέση μιλάτε; Μήπως εσείς σκέπτεσθε έτσι; Ένα πάντως είναι σίγουρο, ο φάκελος υποψηφιότητάς του ήταν πολύ μπροστά, από εκείνους που θα τον αξιολογούσαν. Και ένα τελευταίο. Οι διοικούντες τον Δήμο προτίμησαν, να μην υπάρξει Συμπαραστάτης του Δημότη παρά να εκλέξουν τον Ποθουλάκη. Μήπως τελικά αυτό σε ικανοποίησε; Ως συνεργάτης του ΟΠΑΣ εδώ και χρόνια με συγχωρείς αλλά δεν άντεξα αυτή την άδικη και απολύτως συκοφαντική τοποθέτησή σου. Για όσα δε στοιχεία επικαλούμαι ευχαρίστως θα μπορούσες να λάβεις απευθυνόμενος στα γραφεία του Ομίλου μας
Κύριε Δαμιανίδη, γιατί λες οτι "παριστάνει τον νομομαθή", διαφωνείς πουθενά και σε ποιο σημείο πάσχει η τεκμηρίωση της Προσφυγής του ΟΠΑΣ;
ΔιαγραφήΑφού αυτή δεν απορρίφθηκε λόγω κακής τεκμηρίωσης, αλλά όπως γράφει η απόφαση Λιακόπουλου, επειδή η προσβαλλόμενη απόφαση του Δ.Σ. Σπάτων - Αρτέμιδος για το ΚΕΛ και όχι για την Ψυτάλλεια, στερείται εκτελεστότητας, οπότε σε μια απόφαση που δεν παράγει αποτέλεσμα πως να προσβληθεί;
Υπάρχει άνθρωπος που εμπιστεύεται το φαύλο ελληνικό κομματικό κράτος και υπάρχει περίπτωση να έχουν αξία τα βραβεία που απονέμει; Δημόσιο και ΔΕΚΟ. Αυτές τις λέξεις δεν πρέπει καν να τις αναφέρετε στη σημερινή Ελλάδα, γιατί "στο σπίτι του κρεμασμένου, δε μιλάνε για σχοινί".
ΔιαγραφήΑν δήλωσε, ότι θα προσέφερε υπηρεσίες αμισθί, τότε να τον προτείνουμε στην Ιερά Σύνοδο για αγιοποίηση. Συγγνώμη, αλλά μας περνάτε για ηλίθιους.
Μήπως θα ήταν καλύτερα να είχαμε μερικά απλά πραματάκια, δηλαδή σπουδές, κανονικό επάγγελμα, τυχόν πολιτική σταδιοδρομία, αντί των επάθλων για "καινοτομίες" στη διοίκηση και στις ΔΕΚΟ; Κάτι τέτοια συνέβαιναν και απορούμε μετά για την κατάρρευση..
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗ ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΒΡΊΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΥΒΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΤΗΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΜΩς ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΟ ΟΡΓΙΛΟΝ ΥΦΟΣ ΔΕ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟ. ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΑΔΕ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΡΕΣΘΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ, ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΜΙΛΟΥΝ ΠΕΡΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ, ΟΤΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΝΑΡΤΟΥΝ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΩΣΤΕ; ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ.
ΔιαγραφήΟταν ζητηθηκε απο ολη τη δημοτικη αρχη να αναρτηθουν τα βιογραφικα εκαναν ολοι τουμπεκι ψιλοκομμενο...
ΔιαγραφήΤα εχετε βαλει με καποιον που προσπαθει να μας σωσει απο το χαλι μας.Τι να πω;
Σοβαρος ανθρωπος, δεν θα εμφανισθει, ΟΣΟ ΔΕΝ ΣΟΒΑΡΕΥΕΣΘΕ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ 11 57 ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΑΣ.
ΔιαγραφήΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΕ ΤΗΝ .....ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ , μειγμα μαγκιας, ΚΑΙ λαικουρας,(ΟΧΙ ΛΑΙΚΟΤΗΤΑΣ)βριθει ασυνταξιας. Προτασεις χωρις συνδετικα ρηματα, ΜΕ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΕς,σημεια στιξης ως ετυχε, τρια χρονικα επιρρηματα ( μεχρι τωρα,παλι ,αφου προηγουμενως) σε μια προταση, υποδηλωνουν πληρη συγχιση εννοιων Θα σας κοβανε στην εκθεση ιδεων Γυμνασιου,ουτε καν Λυκειου. Το να γραφετε δεν ειναι οπως το να μιλατε.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ, ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΔΕΝ το εχετε μαθει ,ΟΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ....Γιατι να παρω στα ....σοβαρα ....ΕΝΑΝ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΩΣΤΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ .....ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ...ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΑ...
Ποτε επι τελους,θΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟ ?
Τα περι δηλητηριωδους, λεκτικα εκπεφρασμενης, διαθεσης σας, δεν τα σχολιαζω καν,ΚΑΘΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΑΝΑΞΙΟΝ ΛΟΓΟΥ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ...ΣΥΝΟΥΣΙΑΣ.Ας σας απαντησουν αλλοι.Προσπαθειστε να βελτιωσετε το γραπτο σας και τοτε θα δειτε .....ω...του θαυματος.... θα βελτιωθει και η σκεψη σας.ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΟ ΝΕΑ ΕΚΡΗΞΗ,ΕΚΘΕΣΗ ....ΑΓΝΟΙΑΣ,διευκρινιζοντας σας ,οτι ειμαι επαγγελματιας της κριτικης του λογου,με πολλες κριτικες,ΟΘΕΝ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΤΙ ΚΟΛΥΒΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΞΕΡΩ.....Ο τοπικος τυπος ειναι καταλληλος για σας......αυτον μου θυμιζετε...η κανω ...λαθος.....
Κάποιος που ήταν έμπειρος υπάλληλος μπορεί να ξέρει για τα ευρωπαϊκά προγράμματα, καλό είναι να δώσει τα φώτα του στο Δήμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αντιλέγω, πολύ πιθανόν ο συγκεκριμένος να ξέρει π.χ. για ευρωπαικά προγράμματα. Χρήσιμο είναι να ξέρεις τα κόλπα, δηλαδή τη περίπλοκη διαδικασία του νόμου για να ενταχθείς σε κάποιο πρόγραμμα, ή πως να καθοδηγηθεί ένας υποψήφιος πολιτικός. Όμως αυτά πρέπει να γίνονται είτε από τα εντεταλμένα όργανα είτε από αυτούς που ασκούν το σχετικό επάγγελμα.
ΔιαγραφήΕγώ σαν δημότης, θέλω όποιος εμφανίζεται δημόσια και λέει ότι υπερασπίζεται το καλό της πόλης μου, να μου συστηθεί.
Δηλαδή θέλω να ξέρω με ποια ιδιότητα ασχολείται μ' αυτά. Του πολιτικού; Του επαγγελματία; Ξ-Ε-Κ-Α-Θ-Α-Ρ-Α
Και άμα εσύ δεν τον ξέρεις τον βρίζεις πατόκορφα; Ωραίος είσαι κύριε Δαμιανίδη μας. Βρε αν άκουγες αυτόν τον άνθρωπο σε ομιλία που έκανε στο λιμάνι της Αρτέμιδας θα καταλάβαινες τη διαφιρά από αυτούς που όλοι σας χαϊδεύετε και γλείφετε για τους δικούς σας πάντα λόγους. Νύκτα - ημέρα η διαφορά τους. Γι' αυτό δεν τον θέλουν.
ΔιαγραφήΟντως "Μανο Δαμιανιδη",εσυ δεν τον ξερεις οπως ομολογεις,αλλα βριζεις...Και παραπανω λες οτι ολοι κανουν τους ειδικους...Εσυ κανεις τον ειδικο ψυχολογο,μεντιουμ,τι ακριβως,που δεν τον γνωριζεις μεν,κρινεις δε;
ΔιαγραφήΑν θες να κανεις αυτα τα ερωτηματα,ποιος ειναι τι,τι βιογραφικα εχει,τι ιδιοτητες,τι ευθυνες,κανε τα καλυτερα στη δημοτικη αρχη,που ειναι ολοι αγραμματοι και υπευθυνοι για τα παντα,και ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ και ασε μετα τους υπολοιπους...
Βασικα "Μανο Δαμιανιδη" σας εχουμε πλεον καταλαβει.Οι παρατρεχαμενοι γραφετε τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια,κατανταει βαρετο...
Προς κακόπιστους κυρίους 2:48 πμ και 3:16 πμ
ΔιαγραφήΕίπαμε κύριοι, οι βραβεύσεις του έγιναν στα πλαίσια Πανελλήνιων Διαγωνισμών (όπως για παράδειγμα γίνεται με το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ), διαβλητό κι αυτό; Και οι βαθμολογήσεις από καθηγητές ΑΕΙ (έ δεν υπάρχει ανώτερη βαθμίδα εξεταστών, πώς να το κάνουμε δηλαδή). Και αν προσέξατε τα έτη 1990, 1992 ήταν άλλη Κυβέρνηση (κόμμα) στην εξουσία και το 1994 άλλη Κυβέρνηση (κόμμα) στην εξουσία, άρα ποιο συγκεκριμένο κομματικό κράτος επικαλείστε, που θα είχε ταυτιστεί με ένα πρόσωπο; Φθηνά τα επιχειρήματα, κύριε 2:48.
Τα κονδύλια που ο άνθρωπος αυτός έφερε στο δημόσιο από ΕΕ είναι καταγεγραμμένα (από το ΓΛΚ), εδώ δε μιλάμε για λόγια του αέρα, αλλά για αποτέλεσμα, γι’ αυτό έλαβε και τα έπαθλα.
Μιλάτε για σπουδές, οι 5ετής ανώτατες σπουδές, κλπ, δεν σας φθάνουν, άλλωστε χωρίς αυτές πως θα συμμετείχε σε τέτοιους διαγωνισμούς; Μιλάτε για επάγγελμα, δεν σας φθάνει που είναι άριστος υπάλληλος του Ελληνικού Δημοσίου; Αμφισβητείτε ότι υπάρχουν και τέτοιες εξαιρέσεις; Τυχαία βρέθηκε στον Έβρο και ήταν από τα βασικά στελέχη του έργου "ΑΓΩΓΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ"; Έργο που κάποιοι (πολιτικοί και άλλοι) πούλησαν σε βάρος των Εθνικών συμφερόντων της χώρας.
Κάποιοι διυλίζετε τον κώνωπα και καταπίνετε την κάμηλο. Τι υποκρισία; Ντρέπεστε να πείτε ότι σας ενοχλεί η καθαρή δράση του Ομίλου και του επικεφαλής του και σκαρφίζεστε ότι ποιο απίθανο και αρρωστημένο επιχείρημα. Σε τελευταία ανάλυση δικαίωμα του Ομίλου είναι να ενεργεί σύμφωνα με το νόμο, όπως και σύμφωνα με το πρόγραμμα και τις αρχές που έχει διακηρύξει από το 2006. Πάντως χρήματα δεν σας ζήτησε, ψήφους το ίδιο, οπότε ηρεμίστε. Μόνο τα αυτοδιοικητικά λαμόγια κυνηγάει, αλλά αυτό μάλλον σας ενοχλεί.
ΔιαγραφήΠρος Δαμιανίδηδες ......
ΔιαγραφήΒρε τι κόπτεσθε και ταλαιπωρείστε με προσκόμματα, προσωπικές επιθέσεις σε αγνώστους σας και πολυλογίες, μάλλον για να ξεφεύγετε από την ουσία του θέματος και συγκεκριμένα να πάει η αποχέτευση στην Ψυτάλλεια, αντί να τη φάμε στη μάπα και να καταστραφεί η περιοχή; Υπάρχει πράγματι συμπολίτης που να παρακολουθεί λίγο τα τοπικά πράγματα και να μην έχει καταλάβει ότι ο Ποθουλάκης του ΟΠΑΣ δεν είναι ούτε άσχετος, ούτε λαμόγιο; Το θέμα της σύνδεσης της αποχέτευσής μας είναι κυρίως «υδραυλικό» και ο άνθρωπος ως έχων σπουδάσει Γεωπόνος ξέρει καλά περί υδραυλικής επιστήμης και τεχνικής (Διαβάσατε την Προσφυγή;). Όσο για το ποιος είναι αυτό εύκολα λύνεται. Επικοινωνήστε με τον ΟΠΑΣ, με τον ίδιο ή με ένα φίλο του ενημερωθείτε για το βιογραφικό του (όπως κάνουμε όλοι) και τότε να δούμε τι θα λέτε.
ΒΡΕ ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΓΕΩΠΟΝΕ ΒΑΖΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΛΙΒΑΝΙΖΕΣΑΙ!
ΔιαγραφήΓιατί εμείς οι φίλοι του τι κάνουμε; Είμαστε εδώ για να κολλάμε μπρίκια;
ΔιαγραφήΓνωρίζουμε τα πράγματα. Γνωρίζουμε καλά τον ίδιο και παίρνουμε θέση. Σας πονάει πολύ ο Όμιλος και ο "Χρηστάκης". Και που είσαι ακόμα;
ΧΡΗΣΤΟ ΒΓΑΛΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΥΜΟΤΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΓΡΑΨΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΜΠΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ
ΔιαγραφήΟ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΕΓΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΜΑΝ ΚΑΤΆ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΙΑΝΑΖΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κυριε Ποθουλακη,μην στενοχωριεστε,εχουν τετοιο κομπλεξ,που ολο βιογραφικα ζητανε,αλλα βιογραφικα δεν δινουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχιστε τον αγωνα σας,γιατι αυτο που μετραει ειναι το αποτελεσμα...
Ευχαριστουμε.
ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΟΒΑΡΟ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.Αν αρχισουν να τον επαινους, πρεπει να αρχισει να ανησυχει ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ....ΑΛΛΟ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟΝ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ, ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ,ΓΙΑΤΙ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΝΕΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΚΟΚ ,ΚΟΚ ΚΟΚ συνεχιστε .....αν και βαρεθηκα....χωρις καν φαντασια ,χιουμορ ,ΤΙΠΟΤΑ, ΣΚΕΤΗ ΑΝΟΗΤΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ....
ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΘΙΓΕΙ Ο ΟΠΑΣ.....ΚΑΙ ΞΕΣΑΛΩΣΑΝ.......
ΕΠΑΙΝΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΙ ΟΧΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΒΡΗΚΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙΣ, ΚΙ ΕΣΥ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΕΠΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΕΙΣΑΙ;ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΣΤΑ "EMBΡΙΘΩΣ ΨΑΓΜΕΝΑ"
ΔιαγραφήΑν σας ενοχλει η ηλιθιοτητα,ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΣΑΣ ,ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ...ΠΑΤΕΡΑ.....ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ...ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ.Μην μου πειτε οτι για ολο αυτο τον ορυμαγδο εναντιον του,....... φταιει οτι ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΗΛΙΘΙΟ . Τοτε θα θεωρειτε και μενα ηλιθιο ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ......ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΑΣ, ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ.ΓΙΑ ΣΑΣ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΘΕΙ ΑΚΟΜΑ.Αν ...προσπαθησετε.. ισως βγαλω ακρη,παντως να ξερετε .Η μεγαλυτερη βλακεια ,αυτη που σε παιρνει κατω ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Η ΑΚΟΜΑ.....ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ......ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΣΑ ΕΜΒΡΙΘΕΙΑ περι ....ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΑΙΤΙΟΥ -ΑΙΤΙΑΤΟΥ,(ΔΥΣΚΟΛΟ Ε?? ΤΟ ΑΙΤΙΑΤΟΝ )Τα λαμογια ειναι κοινα αγαπητε και ειναι αφελεια μεγατοννων, ΤΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ.....οτι η οδος Αριωνος, αποτελει οριο διαχωρισμου , λαμογιοσυμφεροντων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΦΕΛΗ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ...αλλα ειπαμε.... μην βγαζουμε γρηγορα συμπερασμα επι μιας περιπτωσεως και ανευ ψευδωνυμου καν ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΙΑ ΕΤΣΙ, ΜΙΑ ΑΛΟΙΩΣ..... ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΒΡΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΤΙ ,ΕΕΕΕΕΕΕ?
Για να σας εχει πιασει τετοια λυσσα με τον Ποθουλακη,ΠΡΟΦΑΝΩΣ φοβαστε...αλλα θα ερθει η ωρα,που καθενας θα πληρωσει αυτο που του αναλογει...
ΑπάντησηΔιαγραφή12.48 Δεν κοιτας τα χαλια σου λεω εγω; Τετοια δημοτικη αρχη η λουτσα δεν βλεπει εδω και πολλα χρονια!Καταρχην ειναι ΟΛΟΙ λεβεντοπαιδα!ολοι!Τους εχετε δει σε φωτογραφιες που ανεβαζουν στο φειςμπουκ;ομορφαντρες ολοι!!! Ο κ.Ρηγας δε,ειναι λεβενταντρας,πρωτος στο χορο,στον συλλογο μας,τον προεδρο δεν τον πιανει κανεις! ο εξοχοτατος κυριος Πουλακης;Τζεντλεμαν!Τον ειχα πιασει για ενα προβλημα που ειχαμε στη γειτονια,λυθηκε στο τσακ μπαμ! Εχετε και παραπονο;τι να σας πω ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλατε να πανυγηρισουμε ολοι μαζι στη γιορτη της εομακ,θα ειναι και το αστερι η Ναντιαααα!!!!ΦΩΝΑΡΑ πολλα γαρυφαλλα στα ποδια της,πολλες σαμπανιες!!!!!!
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΑΣ!ΤΙ ΣΟΥΞΕ!ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΑΠΕΔΩ!!!!ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ
ΔιαγραφήΖηλευετε ειναι ολοφανερο!!!!! Ελατε στο πανυγηρι την παρασκευη,με τη ΦΩΝΑΡΑ ΝΑΝΤΙΑΡΑΑΑΑ μου θεα μουυυυ και αφηστε την κακομοιρια!Χαθηκε να μοιασετε λιγο στη προεδροαρα μας τον Ρηγα μας;Θα βγαλω και φωτογραφιες,να τις βαλουμε στο φειςμπουκ να δειτε για τι λεβενταντρα μιλαμε!ΣΑΜΙΑΜΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
ΔιαγραφήΤωρα εχουμε και το παραληρημα του Πνευματικατου ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΕΛ...ετσι κι αλλιως γνωριζουμε ποιον εξυπηρετειτε...Οταν η δασκαλα μας ελεγε "Η ημiμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας" .....ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως η αναζήτηση στο διαδίκτυο με "Χρήστος Ποθουλάκης" εκτός από μια μυνητήρια αναφορά στη διάρκεια της θητείας του και μια μελέτη-πρόταση για τη δημιουργία φορέα διαχείρισης αεροδρομίου (του την ανέθεσε η ΤΕΔΚ) κανένα άλλο αποτέλεσμα δε δίνει.Όλα τα άλλα είναι τα γνωστά τοπικά.
ΔιαγραφήΜπορεί κάποιος να μας δείξει που θα δούμε το βιογραφικό του?
Και θα το ξαναπώ: το 2006 είχε δημοσιεύσει "βαρυσήμαντο" άρθρο με το οποίο προέβλεπε πως μια φύτευση παραλιακού χώρου στην Αρτέμιδα, θα προκαλούσε ανύψωση της υπόγειας στάθμης του θαλάσσιου ύδατος και θα προκαλούσε υφαλμύρωση της χερσαίας παραλιακής ζώνης λόγω φαινομένου τριχοειδούς και όλη η φύτευση θα γινόταν παστή... Από τότε το έχω για τα πανυγήρια... Δυστυχώς τα γραπτά μένουν.
Το αρθρο που λετε δεν το εχω υποψη μου,αρα,δεν ξερω αν εχετε δικιο εσεις ή ο Ποθουλακης.
ΔιαγραφήΟσον αφορα το βιογραφικο του,γιατι δεν του στελνετε ενα email,να του το ζητησετε,παρα κανετε αναζητησεις "χρηστος ποθουλακης" στο internet,χωρις αποτελεσμα;
Αν δεν σας απαντησει,να μας το πειτε.Καταλαβαινω το μισος σας,αλλα καταλαβετε πλεον,πως ειμαστε σκεπτομενοι ανθρωποι και μας παραξενευει λιγο αυτη η μανια με τον Ποθουλακη...Μηπως ξερει πραγματα που δεν θελετε;
Αυτά τα περί συνομοσιολογίας και μίσους δε προκύπτουν και σας διαβεβαιώνω ότι δεν ισχύουν. Επαναλαμβάνω:
Διαγραφή1. Το πρόσωπο του κ.Ποθουλάκη είναι αναγνωρίσιμο σχεδόν αποκλειστικά για τοπικά θέματα.
2. Επειδή το βιογραφικό του αναφέρεται σε πολλά σχόλια, ρώτησα εάν υπάρχει κάπου ώστε μπορώ να το δω.
3. Το άρθρο είναι 100% αληθές (είπαμε τα γραπτά μένουν - ρωτήσετε τον ίδιο). Εφόσον ένας επιστήμων γεωπόνος που πρέπει να έχει διδαχθεί εδαφολογία, χημεία, βοτανική και ενδεχομένως γεωλογία διατυπώνει τέτοιες κοτσάνες, που τις επικυρώνει και από πάνω με το συνολικό του έργο και βαρύγδουπους ομίλους, μου δίνει ο ίδιος το δικαίωμα να αμφιβάλω συνολικά για την αρτιότητα αλλά και τη σκοπιμότητα της σκέψης του. Εάν ένας γιατρός σας έλεγε πως για την πρόληψη της βροχοπνευμονιας καλό είναι να κυκλοφορείς ημίγυμνος στη βροχή,εσείς τι γνώμη θα είχατε για την επιστημονική (όχι ηθική, ούτε προσωπική) επάρκεια του γιατρού αυτού; Τότε (2005)υπήρχε μια διαμάχη μεταξύ Κασίμη και αντιπολίτευσης για το εάν έπρεπε ο Δήμος να αποδεχθεί τη χρηματοδότηση κατασκευής του πάρκου στην παραλία. Ε, με το να φέρεις ως επιχείρημα το φαινόμενο τριχοειδούς για να αντιπολιτευετείς την πρόταση αυτή, μόνο το πτυχίο σου ξεφτιλίζεις.
Η μανία δεν είναι μανία. Είναι τέλος στην ανοχή σε πρόσωπα και καταστάσεις που ημιγνώσκουν, φανφαρίζουν και στην ουσία υποθάλπτουν την ορθή σκέψη. Το ότι ο κ.Ποθουλάκης κατά καιρούς αυτοπροβάλεται ως παντογνώστης, υπερσύμβουλος και επιδιώκει έμμισθες θέσεις δίπλα σε δημάρχους της Ανατολικής Αττικής είναι γνωστό. Δε επιθυμώ δούρειους ίππους και φωστήρες. Αν όλοι αυτοί που διατυμπανίζουν τι καλά που εργάστηκαν ή εργάζονται, πόσο μόχθησαν για τη βελτίωση της διοίκησης και πόσο αντικειμενικοί και ανιδιοτελείς είναι, τότε πως στα κομμάτια είμαστε εδώ που βρισκόμαστε;
Ο άνθρωπος βέβαια είναι ζώον πολιτικόν...
Ανοησίες ξανθιας (βαμενης)....
Διαγραφή@9.00
ΔιαγραφήΑρμοδιος να σας απαντησει ειναι μονο ο κυριος Ποθουλακης.Οσον αφορα το αρθρο του,το οποιο δεν γνωριζω,μονο ενας γεωπονος θα μπορουσε να δωσει σωστη απαντηση,αν ειναι σωστο ή οχι.Ειστε γεωπονος;Δηλαδη πως ειστε σιγουρη πως δεν ειναι σωστο;
Επιπλεον,το οτι ειναι αναγνωρισιμος σε τοπικα θεματα οπως λετε,δεν καταλαβαινω που ειναι το μεμπτον.
Επιμενω πως βλεπω μανια,διοτι,προσπαθειτε να τον μειωσετε,"φωστηρες,διατυμπανιζουν,παντογνωστης,υπερσυμβουλος,κτλ"...
Τελοσπαντων,μονο ο ιδιος μπορει να σας απαντησει.
Κύριε "ΑΝΩΝΥΜΕ" 3:18 ΜΜ & 9:00 ΠΜ, μπήκα στο google και έγραψα το όνομα "ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ". Τα στοιχεία όμως που βρήκα σε διαψεύδουν παταγωδώς.
ΔιαγραφήΑντέγραψα λοιπόν από το google και σου παραθέτω ορισμένα, που εμφανίζουν τον εν λόγω συμπολίτη μας αναγνωρίσιμο όχι μόνο στα τοπικά θέματα (αποκλειστικά όπως λες), αλλά μάλλον ευρύτερα ως πρόσωπο εγνωσμένου κύρους. Στη Βουλή (βάσει των Πρακτικών) ανακοινώνεται επισήμως η παρουσία του στα έδρανα των ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ (8.3.2010), είναι συγγραφέας από το 2003 (Είδα εξαντλημένες εκδόσεις του), συνεργάτης του Νομάρχη Έβρου σύμφωνα με ανακοίνωση που ήταν ομιλητής (31.7.2009), μελετητής μεγάλων έργων (βλέπετε από 11.8.2009 ανακοινωθείσα μελέτη του για νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου Κρήτης)
Αυτά είδα εγώ φίλε/η μου και άλλα πολλά για τον κύριο αυτό και για να μη μου πείτε οτι ονειρεύομαι σας παραθέτω αποσπάσματα από το google όπως τα αντέγραψα ηλεκτρονικά. Ιδού λοιπόν η αλήθεια:
1) ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
ΙΓ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΘ΄
Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010 …………………………………
Μεταξύ άλλων αναφέρεται στα Πρακτικά αυτά
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Ροδούλα Ζήση): Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, εισερχόμαστε στην ημερήσια διάταξη
«Από τα έδρανα των Ανωτάτων Λειτουργών θα παρακολουθήσουν σήμερα τη συζήτηση της επερώτησης ο πρώην συνάδελφός μας και νυν Νομάρχης Έβρου ο κ. Ζαμπουνίδης, ο Αντιδήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Καβάζης, ο κ. Τουρασής Βασίλης, καθηγητής Πολυτεχνείου και ο κ. Ποθουλάκης Χρήστος επιστημονικός συνεργάτης».
2) Κοντά στους νέους (βιβλίο)
Σύγχρονα θεσμικά προβλήματα νεολαίας Ποθουλάκης, Χρήστος Εκδόσεις Ιδιωτική Έκδοση Σελίδες: 163 Έτος Έκδοσης: 1993
3) Από 31.7.2009 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
• Εισηγητές: Τριαντάφυλλος Διαμαντής – Αρχαιολόγος, Ποθουλάκης Χρήστος – Συνεργάτης του Νομάρχη Έβρου, Ατζανός Παναγιώτης – Αντινομάρχης Έβρου
4) - 11.8.2009 - Ένα φορέα διαχείρισης στα πρότυπα του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης προτείνει ανεξάρτητη μελέτη στους τοπικούς φορείς του Καστελλίου ενόψει της κατασκευής του νέου αεροδρομίου στην περιοχή.
Τη μελέτη εκπόνησε ο κ. Ποθουλάκης για λογαριασμό της ΤΕΔΚ Ηρακλείου, αλλά αφορά κυρίως τους δήμους Καστελλίου-Αρκαλοχωρίου-Θραψανού που πλήττονται από την μελλοντική κατασκευή και λειτουργία του διεθνούς αεροδρομίου.
Ο κ. Χρήστος Ποθουλάκης στην πολυσέλιδη μελέτη που παρέδωσε χθες ξεκαθαρίζει ότι χρειάζεται ένας συντονιστικός φορέας και ένα κοινό διεκδικητικό μέτωπο ενόψει των σκληρών διαβουλεύσεων για το έργο"
Φίλε/η μου "ΑΝΩΝΥΜΕ" από αυτά και μόνο μπορεί να έχει σχέση ο άνθρωπος αυτός με αυτά τα πρόσωπα που έως τώρα γνωρίσαμε στα δημοτικά και τοπικά μας πράγματα; Μπορεί να έχει σχέση και να είναι συγκρίσιμος με Κασίμη, Αλτιπαρμάκη, Χρ. Μάρκου (σημερινό Δήμαρχο), Πουλάκη, Κιτσομάρκο, Γεωργάκη, Ραφαήλ, Σερέτη, Μαργέτη, Ρήγα, Αθανασόπουλο, Κόλτζο, Θ. Τούντα, Α. Τούντα, κλπ, κλπ; Μπορεί;
Μα είναι εξοφρενικό. Μόνο κάποιος που δεν γνωρίζει ή μισεί τον Ποθουλάκη μπορεί να τον συκοφαντεί με τον τρόπο που εκφράζονται ορισμένοι ανώνυμοι.
ΔιαγραφήΕγώ πάντως μπήκα στο Facebook που βγήκε στο όνομα Ποθουλάκης Χ (μέσω google) και στη διεύθυνση : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.448126255210472.103947.100000393031716&type=3, βρήκα μεταξύ άλλων επτά σελίδες βιογραφικό του Ποθουλάκη με στοιχεία που δείχνουν πολύ καλό, έμπειρο και κατηρτισμένο άτομο. Απορώ μετά από αυτά πως κάποιοι τοποθετούνται αρνητικά και με εμφανές μίσος;
ΔιαγραφήΣυγνώμη είμαι ο 1:27 μμ, έκαμα λάθος και αντί Αναγνωστόπουλος, έγραψα Αθανασόπουλος
ΔιαγραφήΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΠΟΥ ....ΗΜΙΓΝΩΣΚΑ ..να δω τι γραφει ο ΗΜΙ ΜΑΘΗΣ ,μπλογκερ 9 πμ.(στον υπνο του εβλεπε ευσεβεις ποθου ΛΑΚΗΔΕΣ)ΚΑΙ ΦΑΝΦΑΡΙΖΑ.....ακουω εναν ΗΜΙΟΝΟ, που του ειχε φυγει το ΗΝΙΟ ,και περιεφερετο ως ΗΜΙΦΩΝΟΝ(κατα τον Αριστοτελη) ΗΜΙΘΑΝΕΣ.Πιθανον εξ ΗΜΙΠΛΗΓΙΑΣ,του ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟΥ εκεινου ,ΕΝΘΑ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ,ΓΚΑΡΙΖΕ..ΜΕ ΦΑΝΦΑΡΕΣ...μεχρι που επεσε ΗΜΙΘΑΝΗΣ..πανω στο φατσοβιβλιο ,ΨΑΧΝΩΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΤΟ ΛΗΜΜΑ του ποθου ....του.Ομως εξ αγνοιας,ορθογραφικης, βρηκε το ΛΥΜΑ ,και θεωρων την λυματολασπη ,συνωνυμον του λημματος που αναζητουσε και οικειον κακον ,ΦΑΝΦΑΡΙΣΕ ,ΕΚ ΧΑΡΑΣ,μεταπιπτων ,λογω κοπωσης, εις ΗΜΙΘΑΝΗ ΛΙΜΕΩΝΑ ,ΛΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ ,ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΠΛΟΓΚ.
ΔιαγραφήΚυρια σοφια ολος δικος σου πλεον ...ο ΑΜΑΘΗΣ ΗΜΙΟΝΟΣ.....
ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΤΕΡΜΑ..... ΜΕ ΚΟΥΦΑΝΕ ....Ο 9 ΠΜ ΠΟΥ Η ΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ...ΜΑΙΝΑΔΑ? Η ΖΩΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΝ?ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΗΜΙΟΝΟΣ ΖΩΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΗΜΙΜΑΘΕΣ....καν ..... Δεν ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΝΕΑ ...ΓΛΩΣΣΑ....ΓΚΑΡΙΖΟΝΤΑΣ...
Το κακο με την γλωσσα ειναι που, κοκκαλα δεν εχει μα κοκκαλα τσακιζει..εκδικουμενη τους βιαστες της..ακου.... ΗΜΙΓΝΩΣΚΩ ΚΑΙ ΦΑΝΦΑΡΙΖΩ.....ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ......Κ.ΓΡΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ.....
Βρε δε βλέπετε; Μπορεί να μην κέρδισε σε πρώτο βαθμό την Ένσταση ο Όμιλος όμως έφερε με την Προσφυγή του στην επιφάνεια οτι η ένστασή του απορρίφθηκε επειδή η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων - Αρτέμιδος στερείται εκτελεστότητας (είναι δηλαδή ανίσχυρη - ανύπαρκτη στην πράξη). Είναι λίγο αυτό. Τους έστειλε αδιάβαστους όλους, γι' αυτό τώρα επιτίθενται στον Ποθουλάκη. Τους χάλασε τη δουλειά (και μιλάμε για εργολαβία ΚΕΛ με πολλά λεφτά) και προωθεί τη λύση για αποχέτευση μέσω Ψυτάλλειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 9:00 πμ εγώ έχω αρχείο εφημερίδων, θα ψάξω (έγραψες για 2006;) και θα βρω το δημοσίευμα, κάτι θυμάμαι, για να δω αν είναι έτσι που γράφεις για το άρθρο Ποθουλάκη σχετικά με το πάρκο που έφτιαξε το αεροδρόμιο
ΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ 9:00...ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ!ΠΟΣΟ ΣΩΣΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΟΘΟΥΛΑΚΙΑΣ ΛΑΜΟΓΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ!ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝ ΠΑΓΙΔΕΥΕΣΤΕ ΣΤΟ ΨΕΥΤΟΜΑΝΑΤΖΕΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΠΟΥ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ,ΩΣ ΣΟΥΠΕΡ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ;ΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΕΙ;ΤΙΠΟΤΑ-ΜΗΔΕΝ...AΡΑ;ΕΛΠΙΖΩ TA ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΔΑΥΤΟΝ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στον 6:00 μμ
ΔιαγραφήΕίμαι ο ανώνυμος 1:27 μμ. Τα στοιχεία αυτά για τον Ποθουλάκη, όπως τα βλέπεις και τα ανάρτησα παραπάνω είναι όλα από το διαδίκτυο (αναζήτηση μέσω google). Σαφώς και δεν κρατάω αρχείο για δαύτον, αλλά προκλήθηκα από προηγούμενο συνομιλητή που μίλησε για αναζήτηση του ΧΠ στο διαδίκτυο. Εκεί εγώ βρήκα αυτά. Όμως δικαίωμά σου να μη γουστάρεις κάποιον, αδικαιολόγητο να τον υβρίζεις όπως εσύ και μάλιστα όταν δεν τεκμηριώνεις όσα λες, αντίθετα τα στοιχεία του διαδικτύου σε διαψεύδουν σε ότι αφορά στον άνθρωπο αυτό.
Και επειδή προκλήθηκα θέλω να πω και κάτι ποιο σημαντικό που βρήκα στο Internet για τον άνθρωπο αυτό.
Λέει, μεταξύ άλλων, ο ανώνυμος 3:18 μμ, ότι σε «αναζήτηση στο διαδίκτυο με "Χρήστος Ποθουλάκης" εκτός από μια μυνητήρια αναφορά στη διάρκεια της θητείας του ….. κανένα άλλο αποτέλεσμα δε δίνει».
Έ, λοιπόν ενημερωθείτε φίλοι /ες μου ότι και εγώ βρήκα την πληροφορία αυτή μέσω google για τον ΧΠ και πραγματικά δεν πρέπει να την ξεπερνάμε έτσι. Ο άνθρωπος ως δημόσιος υπάλληλος (όπως περιγράφουν τα στοιχεία και μια μεγάλη συνεδρίαση της Βουλής στις 6.11.2000, τα Πρακτικά της οποίας είναι ανηρτημένα επίσης), είχε το θάρρος, τη γνώση, τη δύναμη, όπως θέλει ας το πει καθένας – δεν τον ξέρω – να καταγγείλει μεγάλη οικονομική απάτη πολλών δισεκατομμυρίων κατά του Ελληνικού Δημοσίου, όπου είχαν εμπλοκή ισχυρά πολιτικά πρόσωπα. Τα στοιχεία που διάβασα είναι συγκλονιστικά και κάποιοι κατηγορήθηκαν για κακουργήματα. Αναφέρονται και ονόματα (δεν φαίνεται τι απέγινε). Γι’ αυτό λοιπόν εγώ συστήνω λίγη προσοχή όταν μιλάμε γι’ αυτούς τους ανθρώπους, που είχαν σε ανύποπτο χρόνο το θάρρος να σταθούν ως δημόσιοι λειτουργοί στο ύψος τους, απέναντι σε εκείνους που μας έφτασαν εκεί που μας έφτασαν. Και μη ξεχνάτε το ποιο σημαντικό. Ότι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν πράττουν όπως ο Χ.Π., αλλά συνδιαλέγονται και ενδίδουν σε δωροδοκίες συγκαλύπτοντας τους απατεώνες. Αυτά μη τα ξεχνάμε.
Προσοχή λοιπόν όταν λέτε τέτοιους ανθρώπους «λαμόγια»
ΩΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΟΣ.... ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΡΑΒΙΑΤΑ.6 ΜΜ, ΑΝΤΙ..... Ο ΚΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΒΑΤΑ.ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΤΡΥΠΙΟ ΣΩΒΡΑΚΟ... ΑΜΑΝ ΠΙΑ...ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙ ΟΝΟΥΣ..ΠΟΥ ΗΜΙΓΝΩΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΦΑΝΦΑΡΙΖΟΥΝ ΑΣΥΔΟΤΑ.ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΥΠΙΟ ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ Ο ΠΟΘΟΣ..... ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ,ΚΟΙΝΩΣ ΞΕΒΡΑ......ΤΕ ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΕΙΔΗΣΗ ΑΚΟΜΑ? Πες στην κυρια, να σου διορθωνει τα γραπτα πριν.... το ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙ το θαυμα .......Αντε και στο επομενο φιασκο.....ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΜΥΛΩΝΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ...ΜΕ ΤΟΥΣ .....
ΔιαγραφήΣυνεχίζω, είμαι ο ανώνυμος 2:19 μμ και απαντώ στον 3:18 μμ και 9:00 πμ, αφού όπως είχα υποσχεθεί βρήκα στο αρχείο μου το τεύχος της εφημερίδας ΑΛΗΘΕΙΑ (ΗΜΕΡ. 2.9.2006), με το άρθρο του Χ. Ποθουλάκη ως επικεφαλής του ΟΠΑ, με τίτλο: Η ΚΑΚΟΤΕΧΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΣΙΜΗ ΚΑΙ ΤΑ "ΕΡΓΑ" - ΗΜΙΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ (άρθρο σωστά τοποθετημένο και ίσως αυτό σε ενοχλεί)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δούμε λοιπόν ανώνυμε τα πραγματικά στοιχεία, τι αποκρύπτεις και γιατί.
- Εσύ λες για το άρθρο αυτό του Χ.Π. ότι αναφέρει:
(το 2006 είχε δημοσιεύσει "βαρυσήμαντο" άρθρο με το οποίο προέβλεπε πως μια φύτευση παραλιακού χώρου στην Αρτέμιδα, θα προκαλούσε ανύψωση της υπόγειας στάθμης του θαλάσσιου ύδατος και θα προκαλούσε υφαλμύρωση της χερσαίας παραλιακής ζώνης λόγω φαινομένου τριχοειδούς και όλη η φύτευση θα γινόταν παστή... Από τότε το έχω για τα πανηγύρια... Δυστυχώς τα γραπτά μένουν)
- Το γνήσιο, όμως, πραγματικό κείμενο, λέει άλλα, στο επίμαχο σημείο, γι' αυτό και το δημοσιεύω, ώστε κάθε ένας να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Λέει λοιπόν το άρθρο στο σημείο αυτό τα εξής:
[Υπάρχει επιχωμάτωση της άμμου, επί του αιγιαλού (με κοκκινόχωμα κι αυτό έχει σημασία). Πολύ σοβαρό θέμα, αφού το χειμώνα με τις βροχές θα κατακλυστεί με κοκκινόχωμα η άμμος, έως τη θάλασσα. Δεν έχει γίνει κατάλληλη τεχνική προστασία (πρανές, κλπ). Εκτός από το περιβαλλοντικά ασυμβίβαστο και την προχειρότητά της, η ενέργεια αυτή θα έχει επίπτωση στην επιβίωση των μικρών θάμνων, οι οποίοι θα ξηραθούν, αφού δεν έχει γίνει τεχνική μέριμνα παρεμπόδισης της «τριχοειδούς» άντλησης του θαλάσσιου ύδατος, μέσω της άμμου (Έπρεπε να έχει εφαρμοσθεί ειδική τεχνική, που υπάρχει)]
Βέβαια το εν λόγω άρθρο – έκθεση αναφέρεται και σε ειδικότερα ζητήματα όπως για παράδειγμα «Οι αντίξοες συνθήκες εμφύτευσης των νεαρών – ασθενικών θάμνων, στην περιοχή του πάρκου (άγονο έδαφος, ζιζάνια, κλιματολογικές συνθήκες, κλπ), σε συνδυασμό με τα λάθη εμφύτευσης και την κηποτεχνική εγκατάλειψη, έχουν ήδη νεκρώσει (ξεράνει) πολλούς θάμνους (βλέπετε ενδεικτικές φωτογραφίες)». «Τα είδη των φυτών που έχουν επιλεγεί (τουλάχιστον τα περισσότερα), δεν είναι συμβατά με την παραλιακή ζώνη που επιλέχθηκαν (Στη ζώνη αυτή ευδοκιμούν Μυόπορα, Αλμυρίκια, Αλοιμόδενδρο, Αγγελική, Ροδιά, Σχίνος, κλπ.»
- Λέει όμως και κάτι ποιο σημαντικά ο αρθρογράφος που δεν είδαμε να αναφέρεις. Ενδεικτικά αντιγράφω μια χαρακτηριστική παράγραφο που αναφέρει:
(«Τις ημέρες αυτές οι δημότες της Αρτέμιδος βιώνουν μια προσπάθεια της εταιρείας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., να πείσει για τα οφέλη του ¨Σχεδίου Δράσεων Τοπικών Κοινωνιών¨, όπως αυτό εξειδικεύεται και στην πόλη τους με την δημιουργία μικρών ¨έργων¨ - που μπορούν κάλλιστα να χαρακτηρισθούν ημίμετρα. Με τα μέτρα αυτά, που έχουν συμφωνηθεί με την Δημοτική Αρχή (Δήμαρχο Αρτέμιδος, κ. Γ. Κασίμη), οι ιθύνοντες του Αεροδρομίου στοχεύουν να ρίξουν στάχτη στα μάτια των δοκιμαζόμενων από τις δυσμενείς επιπτώσεις κατοίκων της πόλης μας (Μόλυνση, θόρυβος, κλπ). Η αδύναμη παρουσία του Δημάρχου κ. Κασίμη και η ενσωμάτωσή του στην πολιτική του Αεροδρομίου, εγκυμονεί κινδύνους για την αξιοπρεπή παρουσία της Αρτέμιδος στο νέο γεωπολιτικό χάρτη της περιοχής»).
Αλήθεια γιατί αυτά μας τα αποκρύπτεις φίλε ανώνυμε;
Τελικά, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ο αρθρογράφος (ΧΠ) είναι σταθερά και διαχρονικά τοποθετημένος υπέρ των πραγματικών συμφερόντων της Αρτέμιδος. Άρα;
Εκτίθεσαι, την κοτσάνα για τους θάμνους και τα δένδρα που είναι ακατάλληλα τη λησμονούσα. Τα φυτά που μπήκαν (υπάρχουν και σήμερα) και που λες πως είναι ακατάλληλα, είναι αυτά που αμέσως πιο κάτω λες πως έπρεπε να φυτευθούν (μόνο η ροδιά και το αλοιμόδενδρο λείπει από αυτά που αναφέρεις και για τη ροδιά πάνω στο κύμα αμφιβάλω αλλά όχι με βεβαιότητα).
ΔιαγραφήΌλα τα φυτά εκεί κάτω είναι για μεσογειακά άνυδρα παραθαλάσσια οικοσυστήματα... Όπως είσης οι μοσχοιτιές, η χαλέπιος, η ακακία, το κυδωνίαστρο, το δενδρολίβανο, η λεβάντα, το ατρίπλεξ και τα υπόλοιπα. Μόνο το πελαργόνιο (αυτό το έκλεβαν τη νύχτα τα λιγούρια...) και η ματζουράνα είναι για παραθαλάσσιες φυτεύσεις με απαιτήσεις σε νερό και μπήκαν για βοηθήσουν αισθητικά τα πρώτα χρόνια.
Όσο για τις προβλέψεις σου (τότε το 2006) τράβα σήμερα μια βόλτα να τα δεις θηρία. Και μετά εάν δεν παραδεχθείς ότι έπεσες έξω στις προβλέψεις σου και πως οι τότε εκτιμήσεις ήταν εσφαλμένες, σημαίνει πως είτε έχεις εμμονές και πως εκμεταλλεύεσαι την άγνοια και την ημιμάθεια του κοινού για να εντυπωσιάσεις και να προσεταιριστείς είτε πως δεν πέρασες να δεις πριν γράψεις (επειδή είσαι γεωπόνος πιστεύω πως είχες την ικανότητα να αναγνωρίσεις τα είδη που υπήρχαν το καλοκαίρι του 06).
Μπορούσες όμως να αρκεστείς στην πολιτική άποψη θέματος και τις περιβαλλοντικές διενέξεις με την επιχειρηματική φύση του αεροδρομίου και θα ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ σεβαστή. Οοοοοοοχι, έπρεπε να το χρυσώσεις το χάπι με τον τίτλο του γεωπόνου και τη βαρύγδουπη ετυμηγορία: Ακατάλληλο τα είδη, ανίκανοι οι μελετητές, Ακούστε ΜΕ, Εμπιστευτείτε ΜΕ, ΕΓΩ με τα Βραβεία, ΕΓΩ Ξέρω...
Μόνο που έπεσες όξω και πάρκάκι εάν δε το μπουρλωτιάσει κανείς, θα ριζώσει ακόμα πιο βαθιά, θα δροσίζει, θα μετριάζει τον άνεμο, θα ρίχνει την αλατότητα της ατμόσφαιρας εσωτερικά, θα ρυθμίζει τη θερμοκρασία στο εγγύς περιβάλλον, θα εξωραίζει και θα κρύβει τις ασχήμιες των αθρώπων για πολλά πολλά χρόνια. Και το καλύτερο από όλα, τα επιζήσαντα από τα συνολικά 1500 πεύκα που φυτεύθηκαν αρχικά - εκεί ήταν η ουσία της φύτευσης στον πευκώνα, δεν το πρόσεξες;;;;; (τα μισά να θα φθάσουν την ηλικία της ωριμότητας θα είναι υπέροχο! μη με ρωτάς ποια είναι η ωριμότητα στη Χαλέπιο). Μάλιστα μπήκαν πολύ νεαρά πευκάκια για να έχουν μεγάλο χρόνο προσαρμογής στο μικροκλίμα και όχι έτοιμα δένδρα εγκαινίων. Όταν λοιπόν θα έχουμε φύγει από τη ζωή (μέση ηλικία πεύκου 80 έτη άρα έως το 2086 ακόμα και με πιθανή την έντονη κλιματική αλλαγή αυτά θα αναπνέουν - ήλιο και ελαφρύ ασβεστολιθικό έδαφος χρειάζονται) θα στέκουν και θα λένε μια ιστορία για κάποιους ανώνυμους και όχι ενυπόγραφους αρθρογράφους, που αντί για φοίνικες και χαιμαλιά επέμειναν μεσογειακά...
Τώρα το τι λέω εσύ κι εγώ, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Χωρίς μίσος και χωρίς εμπάθεια.
Ένας εργάτης του πεύκου
ΤΩΡΑ ΕΣΥ 8:07 ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΕΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ;
ΔιαγραφήΤΟ ΟΤΙ ΕΠΕΖΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΕΝΔΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΥΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ; ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΘΑ ΕΠΙΖΟΥΣΑΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΛΙΖΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΛΑΔΕΥΟΝΤΑΙ, ΤΑ ΠΝΗΓΟΥΝ ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ; ΕΣΥ ΛΕΣ (τα μισά να θα φθάσουν την ηλικία της ωριμότητας θα είναι υπέροχο). ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΦΥΤΕΥΤΗΚΑΝ ΕΠΕΖΗΣΑΝ. ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ; ΜΗΠΩΣ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΠΛΟΧΕΡΙΑ ΣΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΣΤΟΧΙΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΦΥΤΕΥΣΗ ΤΟΥ; ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ "ΠΟΝΕΣΕ" ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΟ 2006. ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΠΛΕΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ
Επέζησε το 75% του συνόλου των φυτών και περισσότερο από το 90% των πεύκων. Και επέζησαν από ¨καταστηματάρχες", βάνδαλους, αδιάφορους, τεμπέληδες και λοιπούς. Στόχος ήταν ένας βιώσιμος παραλιακός χώρος πρασίνου, ικανός να επιβιώσει σε αντίξοες φυσικές, λειτουργικές και οικονομικές συνθήκες. Απέτυχε?
ΔιαγραφήΤα ζιζάνια είναι όρος της οικονομικής γεωργίας. Αγροστώδη και ποώδη τα λέμε όταν μιλάμε με βοτανικούς όρους. Συμβάλουν στη βιοποικιλότητα αλλά είναι ανεπιθύμητα σε αποστειρωμένους χλοοτάπητες, σε μέγαρα και σε ξενοδοχεία. Πρέπει να καταπολεμούνται τα πρώτα έτη της φύτευσης για να μην ανταγωνίζονται τα νεαρά φυτά. Όταν το πεύκο δημιουργήσει "στέγη" δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί δε φτάνει το φως στο έδαφος που επιλέον είναι στρωμμένο από πευκοβελόνες. Είπαμε ο χώρος σχεδιάστηκε με ορίζοντα (30 ετών και βάλε), μη κοιτάτε μέχρι τη μύτη σας.
Δεν έγιναν όλα καλά: πολλές από τις μοσχοιτιές (οι τζιζτιφιές που λέγαμε παιδιά) νεκρώθηκαν μέσα στα πρώτα 2 χρόνια. Πολλά από τα δενδρολίβανα προσβλήθηκαν από δορυφόρο και υπήρξαν σημαντικές απώλειες.
Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως εκεί κάτω σήμερα υπάρχει φυτικό κεφάλαιο που κάθε χρόνο αυξάνει, κάτι που ο αρθρογράφος Ποθουλάκης προέβλεψε (για πολιτικούς λόγους και με απροδιόριστα επιστημονικά κριτήρια) ότι δε θα γινόταν.
Παρακαλώ τεκμηριώστε την αστοχία αλλά μη συμπεριλάβετε τους βανδαλισμούς (περίφραξη, ηλεκτροφωτισμός και λοιπός εξοπλισμός).
Επαναλαμβάνω: Άλλο η πολιτική αντιπαράθεση με πολιτικά επιχειρήματα και άλλο η επιχειρηματολογία με δήθεν επιστημονικές φανφάρες και προβλέψεις που έπεσαν έξω. Ένα "εκτιμήσαμε λάθος"
ΚΥΡΙΟΙ, ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ. ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΙΓΜΙΑΙΕΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΦΥΤΕΥΣΗ 4.000 ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΖΟΥΝ ΤΑ 1500 ΚΑΙ ΟΥΤΕ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΑΡΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΑΡΕΣΤΌ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ κ. ΚΑΣΙΜΗ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ. ΤΟ ΑΝ ΗΤΑΝ Ή ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΗΣ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ (βλ. ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ & ΔΗΜΑΡΧΟΥ) ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ, ΕΝΩ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ 300.000 ΕΥΡΩ, ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ. ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΚΑΙ Μ' ΑΥΤΑ;
ΔιαγραφήΦυσικά και δε διαφωνώ. Το ζήτημα με το αεροδρόμιο ήταν και παραμένει πολιτικό. Διαφωνώ με τους παντογνώστες και τους ξερόλες. Να κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά και τα άλλα να τα αφήσουν για τους ειδικούς. Αντί να λένε αρλούμπες και να αυτοδιαψεύονται φρόνιμο και συμφέρον για τους ίδιους είναι το να επιχειρηματολογούν για τα ζητήματα που κατέχουν.
ΔιαγραφήΌσο ισχύει ότι το αεροδρόμιο επένδυσε πολιτικά στον Κασίμη μέσω του πάρκου άλλο τόσο ισχύει πως οι πολιτικοί αντίπαλοι του Κασίμη επένδυσαν επίσης πολιτικά σε βοτανικές ανοησίες για την ακαταλληλότητα του έργου. Αυτό επιτρέπει την εξαγωγή αντίστοιχων συμπερασμάτων τόσο για τον Κασίμη όσο και για τον Ποθουλάκη. Το ότι ο Κασίμης οργάνωσε μια φιέστα στα εγκαίνια (πυροτεχνήματα, μουσικές κλπ) επίσης παραμένει αλησμόνητο όσο και το άρθρο-κοτσάνα του Ποθουλάκη.
Εσείς διαφωνείτε;
Δημήτρης Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπέλτης οι 1:27 μμ, 1:37 μμ, 6:35 μμ και 7:08 μμ. Μπράβο παίδες, απογυμνώσατε τα πραγματικά λαμόγια
ΑΝ ΕΧΕΙ ΟΠΑ-ΔΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ...ΠΡΑΜΑ Ε!ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΤΟΝΑΣ,ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΛΗΓΜΕΝΑ...ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ...ΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ;;;; AN YΠΑΡΧΕΙ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡ.ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ!ΤΕΛΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοχθονα ,που τελικως εισαι καταχθονιος και υποχθονιος.ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΕΜΑΘΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?Αν εσυ εχεις οποιοδηποτε ΧΑΡΤΙ, ανωτατης ελληνικο , ΤΟΤΕ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ. Ειμαι σιγουρος οτι εισαι αυτοδιδακτος ,ΤΥΦΛΟΣ, ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΥΣ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ και τωρα αρχιζει να αντιλαμβανεται, παρα το περιορισμενο της διανοιας, οτι ΑΠΗΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ,και αμυνεται λυσσασμενα.ΟΣΟ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ ΤΟΣΟ ΒΥΘΙΖΕΣΑΙ.Το μενος σου εναντιον των ενγραμματων, ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΡΕΖΙΛΕΥΕΣΑΙ.Σε εχει παρει κατω ,ενα ολοκληρο μπλογκ ,οπως σε ειχε παρει και σε αλλα μπλογκ ,ΟΝΟΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ....
ΔιαγραφήΤο χειροτερο για σενα ,και την αμορφωτη κλικα σου, ειναι οτι ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΘΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΜΟΥΘ.ΟΥΤΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ, ΓΙΑΥΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ.Συνεχισε να χτυπιεσαι χεροποδαρα, μεχρι να βουλιαξεις τελειως.Ουτε τρυπα δεν θα αφησεις στον βουρκο που βουλιαζεις....ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΙΧΝΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΛΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΧΩΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ . ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΣΤΗΝ ΧΛΕΥΗ ,ΠΟΥ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΖΗΤΟΚΡΑΥΓΗ......και παψε να νομιζεις οτι μπορεις να συνεχισεις να λυμαινεσαι την ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ............ΠΡΑΜΑ. ΠΟΥΛΑ ΑΛΛΟΥ ΤΗΝ ΠΡΑΜΑ ΤΕΙΑ ΣΟΥ ,ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ..ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ .......Εισαι τοσο ανοητα εμπαθης που εκανες, τον περι ου ο λογος και γνωστο και συμπαθη ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ.Κοινως..... του εστρωσες χαλι, ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΩΔΟΥΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑΣ.
Ε-Γ-ΓΡΑΜΑΤΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ ΗΜΙΜΑΘΗ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑ ΕΣΥ ΑΠ-ΕΙ-ΛΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!ΑΝΤΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ...ΖΗΤΩ- ΚΡΑΥΓΑΣΕ
ΔιαγραφήΜε αποδείξεις μιλάνε οι ΟΠΑ-ΔΟΙ του και εσείς με λόγια του αέρα και συκοφαντίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν πιστεύεις μπες και εσύ και διάβασε στο Internet, περί Χ.Π. Αν θέλετε πάλι συνεχίστε έτσι. Κακό του κεφαλιού σας. Έτσι γίνεστε "ρόμπες"..................
Φίλε/η 1:11 πμ το να κάνεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να επιμένεις στα λάθη σου είναι διαβολικό.
ΔιαγραφήΦΙΛΕ 1 34 ,ΔΙΑΦΩΝΩ.Δεν ειναι διαβολοι ,φτωχοδιαβολοι ανοητοι ,ειναι.Το μονο που μπορουν να μαθουν απο τα λαθη τους ,ειναι το ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ.Αυτο βεβαια βολευει οσους θελουν να τους εκθεσουν ....ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ουχι πραμα,κυριοι,(ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΟΦΙΑ ?)ΠΡΑΜΑ ......ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ......Ποτε θα μαθετε ΕΛΛΗΝΙΚΑ?Το εωλοι του Ποθουλακη ΣΑΣ ΜΑΡΑΝΕ ....Η απιστευτη αγραμματοσυνη,η ανυπαρκτη συνταξη,η Ελληνικουρα,η ανορθογραφια,και αλλα ...κακουργηματα κατα της γλωσσας .....απορια ψαλτου ...βηξ.... απο τους κοπτομενους περι τα γλωσσικα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιδως....ΛΟΥΤΣΑΙΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ...... (ΧΘΩΝ δηλωνει την επιφανεια της γης η οποια περιεχει τον κοσμο ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ και των θεοτητων του ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΥ.Εξ ου χθονιος,χθαμαλος,υποχθονιος κλπ)Αφηστε την ελληνικουρα γιατι γινεσθε ΡΟΜΠΕΣ ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΕΣ.Οι ΛΟΥΤΣΑΙΟΙ δεν ειναι αυτοχθονες ειναι γηγενεις.Το ληγμενο φαρμακο ανοητοι,ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΣΗ....ΟΘΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΕΙ,το ληγμενο μυαλο ,ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΣΧΟΝΤΑ,ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ .ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ,ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ?ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ?ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ?ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ? ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΝ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ...ΒΛΑΚΕΙΑ......
ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ ΗΜΙΜΑΘΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΕ Η ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΕ Η ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΡΤΩΘΗΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ....ΛΕΣ ΚΙ ΕΙΧΑΜΕ ΛΙΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΔιαγραφήΝαι, τώρα σας φταίει ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑΣ. Μετά τις αποκαλυπτικές γκάφες σας, που δείχνουν οτι κάθε άλλο εκτός από τα προβλήματα σας απασχολούν, ψάχνετε ακόμα για ημιμαθείς, κλπ. Σας πήραμε χαμπάρι.
ΔιαγραφήΝαι, το ρίχνουν στις προσωπικές επιθέσεις. Κατασκευάζουν σενάρια σπίλωσης ανθρώπων, συκοφαντούν ασύστολα τον οποιοδήποτε, δείχνοντας το επίπεδό τους. Κι όλα αυτά γιατί κάτι άλλο υπηρετούν. Την μιζέρια, τη διαπλοκή και τη διαφθορά στην τοπική αυτοδιοίκηση και συνολικά. Έ λοιπόν, να γιατί φθάσαμε τόσο χαμηλά ως κοινωνία.
ΔιαγραφήΕΚΑΝΑ ΔΥΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ.Καταφερε και βρηκε ΔΥΟ ΛΑΘΗ ΣΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ,μετα απο δεκαδες σχολια.....Αυτο υπερβαινει και τον Αιολο, ΤΟΥ Κ. Ποθουλακη,ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕ....ΚΟΙΝΩΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΣΕ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ .ΜΠΡΑΒΟ, ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΠΤΥΧΙΟ ...ΚΕΛΙΤΗ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ,ουτε γνωση ουτε μορφωση ,ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΡΟΣ ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΘΟΝΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟΝ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ , ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ.Χαιρομαι που μου δινεις την ευκαιρια ,να πω δυο λογια για αυτο το μπλογκ που γραφαμε 2-3 ανθρωποι της ιδιας αντιληψης ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΜΠΛΕΚΕΙΣ .Δεν περιμενω οτι εισαι σε θεση να ξεχωρισεις τις λεπτες διαφορες γραφης, μεταξυ ομοιδεατων. ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΜΠΟΣ, ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ,εμενα ολες οι τρυπες, ιδιες μου φαιν ονται,ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΜΟΝΟΜΑΝΙΑ, ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ,ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΥΣΕΙ ..ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΦΘΟΝΕΡΟΙ,Τωρα επιασες τον Ποθουλακη ,πιο πριν ειχες αρπαξει την αντιδημαρχο Ραφηνας(ολως τυχαιως επιστημονα που σου απερριψε προμηθεια σκουπιδοσακουλας),ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ ΑΠ ΟΛΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ. .Εχουμε και σκουπιδισακουλες και μαγαζια και εντυπα ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠ ΟΛΑ . Δεν με ενδιαφερεις σαν ατομο ,ΣΕ ΕΧΩ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ.... ΣΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ.....με ενδιαφερει αυτο που εκπροσωπεις,ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ,οπως το γραφει καποιος και μπραβο του. Πλην της εμμονης σου ΜΕ ΤΑ ΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΜΜΑΤΑ, που ειναι πολλα για την γουνα σας,ΞΑΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ,να μαθει ο κοσμος για το εν λογω μπλογκ ,με στοιχεια, που αν μπει εκει και εχει αρκετη υπομονη να γυ ρισει πριν, αλλα και αφου αλλαξε μορφη ,ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ,ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ.Ειναι οπως τα ποθουλακεια στο ιντερνετ που δεν βρισκατε τιποτα.Ειληκρινα βαριεμαι να σε ξεμπροστιασω ...το κανουν αλλοι....Απο τον Φεβρουαριο της αναβαθμισης.....λιγο πριν και λιγο μετα.Εκει ειναι ολα. Αυτο που δεν ειναι εκει, ειναι οτι ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΠΛΟΓΚ .... ΑΓΟΡΑΣΘΗΚΕ ...απο πρωην δημοτικο συμβουλο,γνωστο σας και μη εξαιρετεο που βουλιαξε οτι αγορασε.ΑΝΑΡΤΟΥΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, πριν καν αναρτηθουν στην ΕΠΙΣΗΜΗ ιστοσελιδα της, εχοντας κατευθειαν συνδεση.Πολλες αναρτησεις που εμφανιζονταν, ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΔΗΘΕΝ ,ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΟΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ.Επισης απεδειξε, οτι τα μειλ των σχολιαζοντων ...καταγραφονταν ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΠΛΟΓΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ.Δεν λεω οτι γινεται και εδω, ομως οι μπλογκιτες οφειλουν να ξερουν,οτι ΔΥΝΗΤΙΚΑ ,και αυτο ειναι θεμα του διαχειριστη ,καταγραφονται ΤΑ ΜΕΙΛ ΤΟΥΣ. Και εσυ ησουν γνωστοτατος εκει ,ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΑΙΖΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ, ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΟΛΗ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΚΤΗ.ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΕΝΝΟΩ.Το αποτελεσμα ολων αυτων, ειναι οτι, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΠΙΑ ΕΚΕΙ .Καθε 10 αναρτησεις 1-2 σχολια,του ιδιου ενστολου εκ πικερμιου ,που πηρε ολο το μπλογκ εργολαβια σχολιασμου μονος του..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ,σας εδειρε τοτε με τις σκουπιδοσακουλες και τις αλλες δουλειες, που πηγατε να παρετε απο τον δημο. ΚΟΨΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΠΟΙΟΝ.ΕΦΥΓΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ,πολλοι το γραψανε και επωνυμως αυτο και αναρτηθηκε ,ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΚΟΥΜΑΣΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΗΛΕΙΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.Και αν εκαμα ορθογραφικον, εγω θα παραμεινω εγγραμματος και εσυ αμορφωτο λαμογιο ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ,ΟΣΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ...ΠΟΥ ΣΟΥ ΞΥΡΙΣΕ ΧΩΡΙΣ ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ ......ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ ΣΟΥ ...για δουλειες και δουλιτσες...στους γυρω δημους.
γκεκε ?
Τράβα στα λεξικά σου να δεις τη φωτογραφία που έχει δίπλα στη λέξη "Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή"
ΔιαγραφήΑΠΕΙΛΕΙΣ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΜΕ... ΜΕ ΤΟΝ ..ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ,ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.... ΠΕΡΙ ΠΤΥΧΙΩΝ ...ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠ ΕΥΚΑΙΡΙΑ .....ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΤΥΧΙΑ ΕΧΕΤΕ?ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ.....ΕΝΝΟΩ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΛΑΘΟΣ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ...ΑΝΤΕ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ....
Και μετά από αυτά το ζητούμενο είναι τι θα κάνει ο ΟΜΙΛΟΣ, που πιστεύουμε δεν θα τον επηρεάσουν οι κακοήθειες ορισμένων, ωστε να συνεχίσει ο αγώνας για σύνδεση με την Ψυτάλλεια.
ΑπάντησηΔιαγραφή