Φίλε,ανώνυμε Feb 28, 2012 10:35 AM
Επειδή θεωρώ ότι το ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ της Δημοτικής Παράταξης στην οποία συμμετέχω αποτελεί για μένα ένα ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΗΘΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΙΜΗΣ με αυτούς που με τιμούν με την ψήφο τους, επενδύοντας τις ελπίδες τους για μια καλλίτερη ποιότητα ζωής, ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΚΡΙΝΩ, ΕΛΕΓΧΩ και ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ αν χρειάζεται, τη δράση της Δημοτικής Αρχής, απ΄ τη θέση που με έχει τοποθετήσει το εκλογικό σώμα!!!
Επειδή θεωρώ ότι το ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ της Δημοτικής Παράταξης στην οποία συμμετέχω αποτελεί για μένα ένα ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΗΘΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΙΜΗΣ με αυτούς που με τιμούν με την ψήφο τους, επενδύοντας τις ελπίδες τους για μια καλλίτερη ποιότητα ζωής, ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΚΡΙΝΩ, ΕΛΕΓΧΩ και ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ αν χρειάζεται, τη δράση της Δημοτικής Αρχής, απ΄ τη θέση που με έχει τοποθετήσει το εκλογικό σώμα!!!
Και αυτό το κάνω με δεκάδες Προτάσεις, Εισηγήσεις, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ, Ερωτήσεις, Αναφορές, Παρεμβάσεις, Τοποθετήσεις, Αρθογραφίες, Καταγγελίες, κ.λ.π.
Πράγματι λοιπόν, αυτή την Τακτική ακολουθούσα από παλιά, ακολουθώ τώρα και θα ακολουθήσω μέχρι το τέλος αυτής της Δημαρχιακής θητείας!!!
Και αυτή την Αυτοδιοικητική μου δουλειά, ανεξάρτητα απ΄ τα πιθανά λάθη, πιθανές παραλήψεις, ασάφειες ή υπερβολές που μπορεί να εμπεριέχει, με πολύ συνέπεια, την καταθέτω στα όργανα του Δήμου που συμμετέχω, ενημερώνοντας γραπτά τους συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους, στον τοπικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν κρίνω ότι κάτι απ’ αυτά θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάποιους συνδημότες μου και πρέπει να ενημερωθούν!!
Αν λοιπόν κατά την άποψή σου, αυτή η τακτική που ακολουθώ, δεν έχει κανένα νόημα και σκορπίζει φρούδες ελπίδες, δεν μπορώ να σε πείσω για κάτι άλλο!! Καλά κάνεις και την έχεις αυτή την άποψη!!
Θα μου επιτρέψεις όμως να σου καταθέσω μια παρατήρηση!
Όταν, αντί να επαινείς τον οποιοδήποτε ΣΥΝΕΠΗ και ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ Δημοτικό Σύμβουλο, τον ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ,
τότε χωρίς να το θέλεις, επικροτείς και ΄΄ ρίχνεις σωσίβιο σωτηρίας ΄΄ στους αδιάφορους ή και άσχετους!!
Σε όλους αυτούς, που εκλέχθηκαν στα Διοικητικά Όργανα του Δήμου,
όχι επειδή κατέθεσαν στις Τοπικές Κοινωνίες τις θέσεις, τις απόψεις τους, τα οράματα και τους αγώνες τους,
αλλά επειδή κατέθεσαν τα μεγάλα σόγια, τα κεράσματα στα καφενεία, τις παρουσίες τους σε γάμους και βαφτίσια, στις εκδρομές με ηλικιωμένους στα μοναστήρια, στα μικρορουσφέτια και τον εμπαιγμό του πόνου και της αγωνίας κάθε Δημότη με άπειρες και ανέξοδες υποσχέσεις!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Αγαπητέ ΑΝΩΝΥΜΕ συνδημότη, κάτοικε της Αγίας Κυριακής, Feb 28, 2012 06:04 AM
Επειδή θεωρώ ότι το σχόλιό σου είναι αυθαίρετο και στα όρια της κακοήθειας, προσπερνώ όλους τους υπαινιγμούς για το πρόσωπό μου και την επαγγελματική μου ιδιότητα και σε καλώ να προσέξεις τα παρακάτω που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ότι «δεν λέω ανακρίβειες, ούτε παραπληροφορώ τον κόσμο» όπως ανέφερες χωρίς τεκμηρίωση στο σχόλιό σου, το οποίο μάλιστα τοποθέτησες στο κείμενο που αναφερόταν για άλλο οικισμό (Νεάπολη) και όχι αυτόν στον οποίο δηλώνεις ότι διαμένεις!
Αν διαβάσεις την Σύμβαση του Αεροδρομίου με προσοχή, μεταξύ άλλων θα δεις ότι,
Στο Άρθρο 7, παράγρ. 7.3.1, λέει : « Για λόγους περιβαλλοντικούς και ασφάλειας, για να αποφευχθούν συγκρουόμενες χρήσεις γης και για να εξασφαλιστεί η αρμόζουσα ισορροπία στη χρήση γης, το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση, επιφυλασσομένων των όσων προβλέπονται στην παρούσα Σύμβαση, … για όσο χρόνο διαρκεί η Συμβατική Περίοδος, να εξασφαλίσει ότι α) ουδέν τμήμα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης θα περιληφθεί σε οποιοδήποτε Σχέδιο Πόλεως και β) ουδεμία συγκατάθεση ή άδεια θα χορηγηθεί για την χρήση, ανέγερση ή κατασκευή οποιουδήποτε κτιρίου, κατασκευάσματος ή άλλης εγκατάστασης στην Ζ.Π.Α….»
Επομένως, ως προς την χρησιμότητα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης, για την Εταιρία του Αεροδρομίου, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής :
Η ΑΠΟΛΥΤΗ αλήθεια και η πραγματικότητα βρίσκεται στην ερμηνεία της φράσης «για να αποφευχθούν συγκρουόμενες χρήσεις γης και για να εξασφαλιστεί η αρμόζουσα ισορροπία στη χρήση γης»
Εν ολίγοις,
Το αεροδρόμιο, θέλει μια τεράστια έκταση ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ γύρω απ΄ το ακίνητό του, στην οποία όποτε θέλει και όπου θέλει θα απαλλοτριώνει γη,
είτε να απομακρύνει τις αντιεμπορικές λειτουργίες (π.χ. Αποθήκες, Συνεργεία, Καύσιμα, κ.λ.π.),
είτε να επεκτείνει την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, εφ΄ όσον αυτή αναπτύσσεται ραγδαία!
Και πέραν αυτού, διασφαλίζει απόλυτα την περίπτωση να ΜΗΝ αναπτυχθούν Δραστηριότητες ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ των Δραστηριοτήτων της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ του ακινήτου του!!!
Γι’ αυτό εξ άλλου ονομάστηκε Ζώνη ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ Ανάπτυξης!!!
Όμως η Χρήση ΄΄Αμιγούς Κατοικίας΄΄ δεν αντιβαίνει στις επιδιώξεις Ανάπτυξης του Αεροδρομίου!!
Γι΄ αυτό και τα Ο.Τ. που ανέφερα στην εισήγησή μου, δεν τα ΄΄έβγαλε ΄΄ η ΖΠΑ απ΄ το σχέδιο Πόλης, αλλά τα ΄΄άφησε΄΄ ως έχουν!
Και γεννάται το ερώτημα,
Μπορεί να τροποποιηθεί η Σύμβαση;
Το Αρθρο 4, παράγ. 4.3, λέει : «Οι διατάξεις του παρόντος Άρθρου 4 (Συμβατική Περίοδος) δύνανται να τροποποιηθούν, συμπληρωθούν ή μεταβληθούν μόνο κατόπιν συμφωνίας της Εταιρίας Αεροδρομίου και του Ελληνικού Δημοσίου αντιπροσωπευόμενου από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας κυρούμενης με Νόμο»
Άρα φίλε,
μπορεί να τροποποιηθεί η Σύμβαση με την πολιτική συμφωνία του Αεροδρομίου και των Υπουργών!!!
Ξέρεις τι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να τροποποιηθεί;
Η παντελής έλλειψη στοιχειώδους αγωνιστικής και διεκδικητικής ΠΑΙΔΕΙΑΣ αυτών των Αιρετών που κάθε φορά καλούνται να διαχειριστούν ΚΟΡΥΦΑΙΑ Δημοτικά Συμφέροντα!!
Η σαφέστατη άγνοια στοιχειωδών Αυτοδιοικητικών κανόνων και συμπεριφορών, που οδηγεί σε πλήρη στέρηση εκτελεστικής ικανότητας!
Η μικροπολιτική του προσωπικού μικρορουσφετιού, της μικροεξυπηρέτησης, του μικροπαραγοντισμού και της ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ Προεκλογικών Γραμματίων
Αυτά είναι, που δεν μπορούν με τίποτα να τροποποιηθούν σε αγωνιστική πολιτική διεκδίκησης των συμφερόντων, της προκοπής και της ανάπτυξης του Δήμου και των Δημοτών μας!!!
Όλοι αυτοί, εδώ και χρόνια, έχουν καταντήσει τόσο τους πρώην Δήμους, όσο και τον νυν, σε Δήμο ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ σε όλα και σε όλους!!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Επειδή θεωρώ ότι το σχόλιό σου είναι αυθαίρετο και στα όρια της κακοήθειας, προσπερνώ όλους τους υπαινιγμούς για το πρόσωπό μου και την επαγγελματική μου ιδιότητα και σε καλώ να προσέξεις τα παρακάτω που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ότι «δεν λέω ανακρίβειες, ούτε παραπληροφορώ τον κόσμο» όπως ανέφερες χωρίς τεκμηρίωση στο σχόλιό σου, το οποίο μάλιστα τοποθέτησες στο κείμενο που αναφερόταν για άλλο οικισμό (Νεάπολη) και όχι αυτόν στον οποίο δηλώνεις ότι διαμένεις!
Αν διαβάσεις την Σύμβαση του Αεροδρομίου με προσοχή, μεταξύ άλλων θα δεις ότι,
Στο Άρθρο 7, παράγρ. 7.3.1, λέει : « Για λόγους περιβαλλοντικούς και ασφάλειας, για να αποφευχθούν συγκρουόμενες χρήσεις γης και για να εξασφαλιστεί η αρμόζουσα ισορροπία στη χρήση γης, το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση, επιφυλασσομένων των όσων προβλέπονται στην παρούσα Σύμβαση, … για όσο χρόνο διαρκεί η Συμβατική Περίοδος, να εξασφαλίσει ότι α) ουδέν τμήμα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης θα περιληφθεί σε οποιοδήποτε Σχέδιο Πόλεως και β) ουδεμία συγκατάθεση ή άδεια θα χορηγηθεί για την χρήση, ανέγερση ή κατασκευή οποιουδήποτε κτιρίου, κατασκευάσματος ή άλλης εγκατάστασης στην Ζ.Π.Α….»
Επομένως, ως προς την χρησιμότητα της Ζώνης Περιορισμένης Ανάπτυξης, για την Εταιρία του Αεροδρομίου, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής :
Η ΑΠΟΛΥΤΗ αλήθεια και η πραγματικότητα βρίσκεται στην ερμηνεία της φράσης «για να αποφευχθούν συγκρουόμενες χρήσεις γης και για να εξασφαλιστεί η αρμόζουσα ισορροπία στη χρήση γης»
Εν ολίγοις,
Το αεροδρόμιο, θέλει μια τεράστια έκταση ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ γύρω απ΄ το ακίνητό του, στην οποία όποτε θέλει και όπου θέλει θα απαλλοτριώνει γη,
είτε να απομακρύνει τις αντιεμπορικές λειτουργίες (π.χ. Αποθήκες, Συνεργεία, Καύσιμα, κ.λ.π.),
είτε να επεκτείνει την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, εφ΄ όσον αυτή αναπτύσσεται ραγδαία!
Και πέραν αυτού, διασφαλίζει απόλυτα την περίπτωση να ΜΗΝ αναπτυχθούν Δραστηριότητες ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ των Δραστηριοτήτων της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ του ακινήτου του!!!
Γι’ αυτό εξ άλλου ονομάστηκε Ζώνη ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ Ανάπτυξης!!!
Όμως η Χρήση ΄΄Αμιγούς Κατοικίας΄΄ δεν αντιβαίνει στις επιδιώξεις Ανάπτυξης του Αεροδρομίου!!
Γι΄ αυτό και τα Ο.Τ. που ανέφερα στην εισήγησή μου, δεν τα ΄΄έβγαλε ΄΄ η ΖΠΑ απ΄ το σχέδιο Πόλης, αλλά τα ΄΄άφησε΄΄ ως έχουν!
Και γεννάται το ερώτημα,
Μπορεί να τροποποιηθεί η Σύμβαση;
Το Αρθρο 4, παράγ. 4.3, λέει : «Οι διατάξεις του παρόντος Άρθρου 4 (Συμβατική Περίοδος) δύνανται να τροποποιηθούν, συμπληρωθούν ή μεταβληθούν μόνο κατόπιν συμφωνίας της Εταιρίας Αεροδρομίου και του Ελληνικού Δημοσίου αντιπροσωπευόμενου από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας κυρούμενης με Νόμο»
Άρα φίλε,
μπορεί να τροποποιηθεί η Σύμβαση με την πολιτική συμφωνία του Αεροδρομίου και των Υπουργών!!!
Ξέρεις τι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να τροποποιηθεί;
Η παντελής έλλειψη στοιχειώδους αγωνιστικής και διεκδικητικής ΠΑΙΔΕΙΑΣ αυτών των Αιρετών που κάθε φορά καλούνται να διαχειριστούν ΚΟΡΥΦΑΙΑ Δημοτικά Συμφέροντα!!
Η σαφέστατη άγνοια στοιχειωδών Αυτοδιοικητικών κανόνων και συμπεριφορών, που οδηγεί σε πλήρη στέρηση εκτελεστικής ικανότητας!
Η μικροπολιτική του προσωπικού μικρορουσφετιού, της μικροεξυπηρέτησης, του μικροπαραγοντισμού και της ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ Προεκλογικών Γραμματίων
Αυτά είναι, που δεν μπορούν με τίποτα να τροποποιηθούν σε αγωνιστική πολιτική διεκδίκησης των συμφερόντων, της προκοπής και της ανάπτυξης του Δήμου και των Δημοτών μας!!!
Όλοι αυτοί, εδώ και χρόνια, έχουν καταντήσει τόσο τους πρώην Δήμους, όσο και τον νυν, σε Δήμο ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ σε όλα και σε όλους!!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Αγαπητέ Ανώνυμε, Feb 28, 2012 04:50 AM
Σαφώς και έχεις δίκιο όταν λες «τα θέματα Πολεοδόμησης και προοπτικής μιας περιοχής χρειάζονται ειδικές επιστημονικές γνώσεις»!
Επικροτώ την εκτίμησή σου αυτή και πάντα στηρίζομαι στις επιστημονικές μελέτες για όσα λέω και γράφω επωνύμως!
Ωστόσο, επίτρεψέ μου να σου επισημάνω
1. ότι το συγκεκριμένο κείμενο, είναι καθαρά πολιτικό–Αυτοδιοικητικό με ελάχιστες επιστημονικές ορολογίες!
Σ’ αυτό περιγράφεται ο τρόπος, ο χρόνος και τα κόστη που απαιτούνται για να ενταχθεί μια περιοχή στο Σχέδιο Πόλης!
Είναι ένα κείμενο ΄΄παρουσίασης΄΄ θέσεων στους Συλλόγους που με κάλεσαν ως δημοτικό σύμβουλο, για να εκφράσω τις προσωπικές μου απόψεις σχετικά με την προοπτική ένταξής τους στο Σχέδιο Πόλης.
Μια τέτοια παρουσίαση θέσεων, όσο περιληπτική και αν είναι, δεν μπορεί να είναι λιγότερη από 10 σελίδες!!
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν ΄΄γράφω για να γράφω΄΄, ΄΄σελίδες επί σελίδων΄΄!!!.
Εξάλλου, όποιος θέλει, τις διαβάζει και ενημερώνεται! Όποιος δεν θέλει τις προσπερνάει!!
Είναι όμως ΑΔΟΚΙΜΟ, ΑΔΙΚΟ και ΑΓΕΝΕΣ, να ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ μια δουλειά για την οποία κάποιος αιρετός αφιέρωσε χρόνο για να ενημερώσει ως οφείλει, τους συμπολίτες του, όταν καλείται!!
2. Σχετικά με τις ΄΄ειδικές επιστημονικές γνώσεις΄΄ που αφορούν τις προοπτικές Πολεοδόμησης και Ανάπτυξης του Δήμου μας, αυτές ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! Υπάρχουν στις αποθήκες του τ. Δήμου Σπάτων!!!
Και είναι πάρα πολλές και ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω :
Η ΄΄Μελέτη Λουκάκη΄΄ που ολοκληρώθηκε το 1998 και προβλέπει τη Χωροταξική και Οικονομική Ανάπτυξη των Δήμων των Μεσογείων, μέχρι το 2040!
Αντιγραφή αυτής της Μελέτης είναι οι ΄΄Χρήσεις Γης΄΄ του 2003, επί Υπουργίας στο ΥΠΕΧΩΔΕ της κας Βάσω Παπανδρέου!!
Η ΄΄Μελέτη Νικολινάκου΄΄ το έτος 1997 (κόστους 7.500.000 δρχ.), όπου ο καθηγητής κ. Νικολινάκος προτείνει τρόπο ΄΄ Ακτινικής Ανάπτυξης ΄΄ του Δήμου Σπάτων σε συνάρτηση με το Αεροδρόμιο, μέχρι το 2040!
Η ΄΄Μελέτη Τσέτση΄΄ το έτος 2000 (κόστους 20.000.000 δρχ.) όπου ο Μελετητής κ. Σταύρος Τσέτσης πρότεινε την Χωροταξική Ανάπτυξη του Δήμου Σπάτων σε συνάρτηση με τον Δήμο Αρτέμιδας και το Αεροδρόμιο, μέχρι το έτος 2050!
Η Γεωτεχνική ΄΄Μελέτη Κασιού΄΄ το έτος 2001 (κόστους 25.000 €) όπου ο καθηγητής κ. Κασιός έδινε λύση για τα Δασικά Θέματα μέχρι το έτος 2050!!
Υπάρχουν και άλλες μελέτες (2 Επιχειρησιακά Προγράμματα, 1 του Γ.Π.Σ., κλπ)!
Αυτές και άλλες πολλές μελέτες ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
Δύο πράγματα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ :
Στοιχειώδες φιλότιμο και λίγο μεράκι απ΄ τους εκάστοτε Αιρετούς που διαχειρίζονται τις τύχες του Δήμου!!!
Εν ολίγοις φίλε, αφού διαβάσεις, αναλύσεις, ρωτήσεις, κατανοήσεις όλα τα παραπάνω για να οδηγηθείς σε συμπεράσματα και αξιόλογες θέσεις και απόψεις, απαιτείται κοινή λογική!!!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Σαφώς και έχεις δίκιο όταν λες «τα θέματα Πολεοδόμησης και προοπτικής μιας περιοχής χρειάζονται ειδικές επιστημονικές γνώσεις»!
Επικροτώ την εκτίμησή σου αυτή και πάντα στηρίζομαι στις επιστημονικές μελέτες για όσα λέω και γράφω επωνύμως!
Ωστόσο, επίτρεψέ μου να σου επισημάνω
1. ότι το συγκεκριμένο κείμενο, είναι καθαρά πολιτικό–Αυτοδιοικητικό με ελάχιστες επιστημονικές ορολογίες!
Σ’ αυτό περιγράφεται ο τρόπος, ο χρόνος και τα κόστη που απαιτούνται για να ενταχθεί μια περιοχή στο Σχέδιο Πόλης!
Είναι ένα κείμενο ΄΄παρουσίασης΄΄ θέσεων στους Συλλόγους που με κάλεσαν ως δημοτικό σύμβουλο, για να εκφράσω τις προσωπικές μου απόψεις σχετικά με την προοπτική ένταξής τους στο Σχέδιο Πόλης.
Μια τέτοια παρουσίαση θέσεων, όσο περιληπτική και αν είναι, δεν μπορεί να είναι λιγότερη από 10 σελίδες!!
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν ΄΄γράφω για να γράφω΄΄, ΄΄σελίδες επί σελίδων΄΄!!!.
Εξάλλου, όποιος θέλει, τις διαβάζει και ενημερώνεται! Όποιος δεν θέλει τις προσπερνάει!!
Είναι όμως ΑΔΟΚΙΜΟ, ΑΔΙΚΟ και ΑΓΕΝΕΣ, να ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ μια δουλειά για την οποία κάποιος αιρετός αφιέρωσε χρόνο για να ενημερώσει ως οφείλει, τους συμπολίτες του, όταν καλείται!!
2. Σχετικά με τις ΄΄ειδικές επιστημονικές γνώσεις΄΄ που αφορούν τις προοπτικές Πολεοδόμησης και Ανάπτυξης του Δήμου μας, αυτές ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! Υπάρχουν στις αποθήκες του τ. Δήμου Σπάτων!!!
Και είναι πάρα πολλές και ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω :
Η ΄΄Μελέτη Λουκάκη΄΄ που ολοκληρώθηκε το 1998 και προβλέπει τη Χωροταξική και Οικονομική Ανάπτυξη των Δήμων των Μεσογείων, μέχρι το 2040!
Αντιγραφή αυτής της Μελέτης είναι οι ΄΄Χρήσεις Γης΄΄ του 2003, επί Υπουργίας στο ΥΠΕΧΩΔΕ της κας Βάσω Παπανδρέου!!
Η ΄΄Μελέτη Νικολινάκου΄΄ το έτος 1997 (κόστους 7.500.000 δρχ.), όπου ο καθηγητής κ. Νικολινάκος προτείνει τρόπο ΄΄ Ακτινικής Ανάπτυξης ΄΄ του Δήμου Σπάτων σε συνάρτηση με το Αεροδρόμιο, μέχρι το 2040!
Η ΄΄Μελέτη Τσέτση΄΄ το έτος 2000 (κόστους 20.000.000 δρχ.) όπου ο Μελετητής κ. Σταύρος Τσέτσης πρότεινε την Χωροταξική Ανάπτυξη του Δήμου Σπάτων σε συνάρτηση με τον Δήμο Αρτέμιδας και το Αεροδρόμιο, μέχρι το έτος 2050!
Η Γεωτεχνική ΄΄Μελέτη Κασιού΄΄ το έτος 2001 (κόστους 25.000 €) όπου ο καθηγητής κ. Κασιός έδινε λύση για τα Δασικά Θέματα μέχρι το έτος 2050!!
Υπάρχουν και άλλες μελέτες (2 Επιχειρησιακά Προγράμματα, 1 του Γ.Π.Σ., κλπ)!
Αυτές και άλλες πολλές μελέτες ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
Δύο πράγματα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ :
Στοιχειώδες φιλότιμο και λίγο μεράκι απ΄ τους εκάστοτε Αιρετούς που διαχειρίζονται τις τύχες του Δήμου!!!
Εν ολίγοις φίλε, αφού διαβάσεις, αναλύσεις, ρωτήσεις, κατανοήσεις όλα τα παραπάνω για να οδηγηθείς σε συμπεράσματα και αξιόλογες θέσεις και απόψεις, απαιτείται κοινή λογική!!!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Ανώνυμε, Feb 24, 2012 11:50 PM
Παρότι καλύπτεσαι πίσω απ’ την ανωνυμία σου, προκειμένου να έχει κάθε αναγνώστης τη δυνατότητα να κρίνει και να βγάλει τα συμπεράσματά του, έχω να καταθέσω στο διάλογο, τα παρακάτω:
- Το άρθρο 66 του Ν. 3852 / 2010 (Καλλικράτης), περί ΄΄Δημοτικών Παρατάξεων΄΄ αφού ξεκαθαρίζει σαφέστατα στην παράγραφο 1) ότι «Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση», στην παράγραφο 2) ορίζει ότι «Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης είναι ο σύμβουλος που ήταν υποψήφιος δήμαρχος..»!
Δεν αναφέρει πουθενά ούτε για ΄΄αρχηγούς΄΄, ούτε για ΄΄υπαρχηγούς΄΄!!
Οι έννοιες αυτές βρίσκονται στα μυαλά είτε των οπαδών ποδοσφαιρικών ομάδων, είτε των προβάτων ενός κοπαδιού!! Η ΄΄προβατοποίηση΄΄ και η ΄΄ρουφιανοφοβία΄΄που σε διακατέχουν ως κοινωνική αντίληψη, σε οδήγησε να βγάλεις λάθος συμπεράσματα:
1. Βλέπεις ΄΄ύποπτη΄΄ (βάζεις ερωτηματικό) την απουσία του συνάδελφου Κασίμη απ΄ το Δημοτικό Συμβούλιο και ΄΄σκοτεινή΄΄ την ανάθεση στο συγκεκριμένο δικηγορικό γραφείο!!!
Ωστόσο, η καχυποψία σου αυτή, σε εκθέτει, δεδομένου ότι δεν πέρασε ποτέ απ΄ το μυαλό σου η σκέψη ότι,
Μέσα σε πλαίσια απόλυτης ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑΣ, είναι λογικό ότι συνεδριάζουμε οι 8 Αιρετοί της Δημοτικής μας Παράταξης πριν από κάθε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (προσυμβούλιο) και στο μέτρο του εφικτού προσπαθούμε να έχουμε ΕΝΙΑΙΑ έκφραση στα θέματα του Συμβουλίου!!
Ούτε ότι ο επικεφαλής της Παράταξής μας, κ. Κασίμης απ΄ την προηγούμενη της Συνεδρίασης και για τις επόμενες τρεις μέρες, ήταν κλινήρης και με υψηλό πυρετό από γρίπη
Ούτε βέβαια ότι η απόφαση της ανάθεσης θα περάσει από 5 ελέγχους κρατικών οργάνων και από 2 ακόμη συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου, πριν υλοποιηθεί!! Όλοι για σένα είναι ΄΄σκοτεινοί΄΄ και ΄΄ύποπτοι΄΄!!
2. Ο κ. Δημήτρης Μάρκου, σαν νέος στα Δημοτικά Πράγματα, είναι κατά την γνώμη μου, απ΄ τις πιο καλές παρουσίες του Δημοτικού Συμβουλίου!!
Σεμνός και ηπίων τόνων, δημοκρατικότατος και αξιοπρεπέστατος Επικεφαλής της Δημοτικής του Παράταξης, ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΟΣ, πληροφορημένος και τεκμηριωμένος στις τοποθετήσεις του (ποτέ δεν έδειξε ότι ΄΄ντρέπεται΄΄ για τις θέσεις του), χωρίς ΕΜΜΟΝΕΣ και ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ με πρόσωπα και ομάδες και κυρίως χωρίς ΒΕΒΑΡΗΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!!!
Έναν τέτοιον εξαιρετικό Δημοτικό Σύμβουλο, είναι αδόκιμο να τον αποκαλείς δημόσια ΄΄Δημητράκη΄΄! Άλλο η πολιτική αντιπαράθεση με τον άλλο πάνω σε θέσεις και άλλο αυτή η απαράδεκτη ισοπεδωτική συμπεριφορά που δεν σου επιτρέπει να βλέπεις τι γίνεται γύρω σου και πού βρίσκεται το πρόβλημα κάθε φορά!
"Φίλε" δεν είμαστε έτσι, επειδή έτσι μας θέλεις!!!
Τον κόσμο δεν πρέπει να τον βλέπουμε ανάλογα με το χρώμα των γυαλιών που φοράμε!!!
Βγάζουμε τα γυαλιά, βλέπουμε πώς είναι πραγματικά ο κόσμος και μετά ανοίγουμε το στόμα μας!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
Παρότι καλύπτεσαι πίσω απ’ την ανωνυμία σου, προκειμένου να έχει κάθε αναγνώστης τη δυνατότητα να κρίνει και να βγάλει τα συμπεράσματά του, έχω να καταθέσω στο διάλογο, τα παρακάτω:
- Το άρθρο 66 του Ν. 3852 / 2010 (Καλλικράτης), περί ΄΄Δημοτικών Παρατάξεων΄΄ αφού ξεκαθαρίζει σαφέστατα στην παράγραφο 1) ότι «Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση», στην παράγραφο 2) ορίζει ότι «Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης είναι ο σύμβουλος που ήταν υποψήφιος δήμαρχος..»!
Δεν αναφέρει πουθενά ούτε για ΄΄αρχηγούς΄΄, ούτε για ΄΄υπαρχηγούς΄΄!!
Οι έννοιες αυτές βρίσκονται στα μυαλά είτε των οπαδών ποδοσφαιρικών ομάδων, είτε των προβάτων ενός κοπαδιού!! Η ΄΄προβατοποίηση΄΄ και η ΄΄ρουφιανοφοβία΄΄που σε διακατέχουν ως κοινωνική αντίληψη, σε οδήγησε να βγάλεις λάθος συμπεράσματα:
1. Βλέπεις ΄΄ύποπτη΄΄ (βάζεις ερωτηματικό) την απουσία του συνάδελφου Κασίμη απ΄ το Δημοτικό Συμβούλιο και ΄΄σκοτεινή΄΄ την ανάθεση στο συγκεκριμένο δικηγορικό γραφείο!!!
Ωστόσο, η καχυποψία σου αυτή, σε εκθέτει, δεδομένου ότι δεν πέρασε ποτέ απ΄ το μυαλό σου η σκέψη ότι,
Μέσα σε πλαίσια απόλυτης ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑΣ, είναι λογικό ότι συνεδριάζουμε οι 8 Αιρετοί της Δημοτικής μας Παράταξης πριν από κάθε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (προσυμβούλιο) και στο μέτρο του εφικτού προσπαθούμε να έχουμε ΕΝΙΑΙΑ έκφραση στα θέματα του Συμβουλίου!!
Ούτε ότι ο επικεφαλής της Παράταξής μας, κ. Κασίμης απ΄ την προηγούμενη της Συνεδρίασης και για τις επόμενες τρεις μέρες, ήταν κλινήρης και με υψηλό πυρετό από γρίπη
Ούτε βέβαια ότι η απόφαση της ανάθεσης θα περάσει από 5 ελέγχους κρατικών οργάνων και από 2 ακόμη συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου, πριν υλοποιηθεί!! Όλοι για σένα είναι ΄΄σκοτεινοί΄΄ και ΄΄ύποπτοι΄΄!!
2. Ο κ. Δημήτρης Μάρκου, σαν νέος στα Δημοτικά Πράγματα, είναι κατά την γνώμη μου, απ΄ τις πιο καλές παρουσίες του Δημοτικού Συμβουλίου!!
Σεμνός και ηπίων τόνων, δημοκρατικότατος και αξιοπρεπέστατος Επικεφαλής της Δημοτικής του Παράταξης, ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΟΣ, πληροφορημένος και τεκμηριωμένος στις τοποθετήσεις του (ποτέ δεν έδειξε ότι ΄΄ντρέπεται΄΄ για τις θέσεις του), χωρίς ΕΜΜΟΝΕΣ και ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ με πρόσωπα και ομάδες και κυρίως χωρίς ΒΕΒΑΡΗΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!!!
Έναν τέτοιον εξαιρετικό Δημοτικό Σύμβουλο, είναι αδόκιμο να τον αποκαλείς δημόσια ΄΄Δημητράκη΄΄! Άλλο η πολιτική αντιπαράθεση με τον άλλο πάνω σε θέσεις και άλλο αυτή η απαράδεκτη ισοπεδωτική συμπεριφορά που δεν σου επιτρέπει να βλέπεις τι γίνεται γύρω σου και πού βρίσκεται το πρόβλημα κάθε φορά!
"Φίλε" δεν είμαστε έτσι, επειδή έτσι μας θέλεις!!!
Τον κόσμο δεν πρέπει να τον βλέπουμε ανάλογα με το χρώμα των γυαλιών που φοράμε!!!
Βγάζουμε τα γυαλιά, βλέπουμε πώς είναι πραγματικά ο κόσμος και μετά ανοίγουμε το στόμα μας!!!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
++++ σε όλα και χρειάζεται μεγάλη συμπαράταξη άμεσα για τη σωτηρία από το ξεπούλημα και την σωστή απαραίτητη και σύμφωνη με τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξη του ενιαίου δήμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνωτικές πρωτοβουλίες από χθες.
Ο Τσαντήλας έχει δίκιο υπάρχουν σύμβουλοι Δημοτικοί και Τοπικοί που δεν έχουν ασχοληθεί με τίποτα απολύτως! Και καλά να είναι της αντιπολίτευσης που δεν έχουν εξουσία υπάρχουν σύμβουλοι της συμπολίτευσης που πραγματικά το μόνο έργο τους είναι οι φωτογραφήσεις και οι κοπές πίτας. Έλεος όχι άλλες φωτογραφίες και video ο τόπος χρειάζεται προτάσεις εισηγήσεις παρεμβάσεις προγράμματα λύσεις όχι άλλες φωτογραφίες με σκούπες με φτυάρια με αδιάβροχα! Είναι τόσες πολλές που χάνουν και τον όποιο συμβολισμό τους! Φωτογραφίες πολλές έργο τίποτα βέβαια υπάρχουν και κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις!
ΔιαγραφήΕγώ κ. Τσαντήλα αυτά που λες και απαντάς στους συμπολίτες σου τα βλέπω περίεργα, τα ακούω βερεσέ και δεν μας πολυαπασχολεί η προσωπική σου ευαισθησία επί των διαδικασιών και μόνο, για να ξεφεύγεις από την ουσία. Σημασία έχει ότι στους πρώην Δήμους Αρτέμιδος και Σπάτων τα προηγούμενα χρόνια έχει γίνει εκτός από κακοδιοίκηση και οικονομική ΛΕΗΛΑΣΙΑ, μεγαλύτερης έκτασης, οργάνωσης στα Σπάτα, αλλά συγκαλυμμένα από όλους σας, με τον ένα ή άλλο τρόπο. Τέτοια κατάσταση δεν έχει συμβεί παρά σε ελάχιστους δήμους της χώρας. Ευθύνη έχετε όλοι, ανάλογα με τη θέση σας στα πράγματα. Ευθύνη έχουν και οι πολίτες. Και η συμπολίτευση και η αντιπολίτευση της κάθε πόλης. Αυτή η κατάσταση φαίνεται καθαρά ότι επιχειρείται να συνεχιστεί με προκάλυψη αυτή τη φορά το καλό αλλά "άσχετο" παιδί - νυν Δήμαρχο, που όλοι χρησιμοποιούν ως πλυντήριο για την πολιτική τους επιβίωση στα πράγματα. Στο ίδιο καζάνι βράζει στο μεγαλύτερο ποσοστό της και η δημοτική αντιπολίτευση στην οποία ανήκετε, αφού σε γενικό επίπεδο για κανένα δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε μια στάση "μηδενικής ανοχής στη διαφθορά". Έ, όσον αφορά τον κ. Κασίμη, εκτίθεσθε, αφού είναι γνωστό ότι κυκλοφορούσε και μάλιστα είχε και μια σημαντική, τοπική, αυτοδιοικητική συνάντηση …………, εκείνες τις ημέρες για κρίσιμο θέμα – έργο, όπου είχε «κρυφά» συζητηθεί, για ζήτημα που ούτε στο δημοτικό συμβούλιο έχει αναφερθεί. Μην παίρνεις θέση λοιπόν τόσο εύκολα και ιδίως για τον Κασίμη. Εκτίθεσαι τουλάχιστον πολιτικά. Κόρακας κοράκου δεν βγάζει μάτι, λέει ο λαός. Ο ένας καταγγέλλει τον άλλο και στην πίσω πόρτα όλοι μαζί. Έτσι τελικά ούτε ο Κασίμης κινδύνευσε από τον Αλτιπαρμάκη, ούτε οι προηγούμενοι από τους νυν διοικούντες τον νέο Καλλικρατικό Δήμο. Ο Κασίμης έχει στην πλάτη τους καταλογισμούς από το Ε.Σ. το γράφουν οι Ορκωτοί στην Έκθεσή τους, επιτίθεται δήθεν για τα κακώς κείμενα των νυν, αυτοί κατόπιν εορτής (βλέπετε Μυκηναϊκούς) κάνουν δήθεν ΕΔΕ και διαβιβάζουν μερικές σελίδες «παραλείψεις» στον Επιθεωρητή και έτσι όλοι ικανοποιούνται με μεταξύ τους εικονικές αψιμαχίες και οι Δημότες θα κληθούν σε λίγο να πληρώνουν νέο δάνειο του δήμου για να καλυφθούν οι αρπαχτές. Αυτή είναι η κατάσταση κ. Τσαντήλα και μην υπερασπίζεστε αυτό το σύστημα, ότι δήθεν ψηφίσατε και το νέο – τελευταίο σκάνδαλο της ανάθεσης έως 2.100.000 ευρώ στη γνωστή …… Δικηγορική Εταιρεία, καλυπτόμενος πίσω από το δήθεν υπαρκτό έλεγχο που θα ακολουθήσει, όταν είναι γνωστό οι πανίσχυρες κομματικές κλπ, άκρες του συστήματος και ότι από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ουδείς έλεγχος υφίσταται αυτή τη στιγμή, ούτε φυσικά έχει λειτουργήσει ο προβλεπόμενος Ελεγκτής Νομιμότητας του Καλλικράτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές είναι οι Αλήθειες και μην επικαλείστε νομιμότητα όταν ρητά με βάση τις Κοινοτικές Οδηγίες έχει από το 2007 καταργηθεί κάθε ανάθεση υπηρεσιών ή έργων ή προμηθειών και σύναψη συμβάσεων από το δημόσιο και τους ΟΤΑ, χωρίς διαγωνισμό και διαφάνεια, εκτός των μικροποσά έως 15.000. ευρώ. Είστε αδικαιολόγητοι και τραγικοί γι’ αυτά που ψηφίζετε και ταυτόχρονα θέλετε να θολώσετε τα πράγματα για να μη σας πουν ανέντιμους. Έ, όχι. Κύριοι, δεν σας παίρνει !!!! σε δυο βάρκες.
Ανώνυμε 11.32. Πόσο διαστρευλωτης της πραγματικόττας μπορει να είσαι. εκει ήσουν και μάλιστα σε ακούσαμε όλοι! ακούσαμε όλοι και εσένα να προσπαθείς να μας ενημερώσεις για αποφάσεις που ποτέ δεν καταλάβαμε τι αφορούσαν ..αλλά και την γενική γραμματέα η οποία ξεκάθαρα είπε πως έχουν το δικαίωμα η δηοτική αρχή να το άναθέσει. Ο τσαντήλας και ο Κασίμης που έλειπε κιόλας φταίνε? που ο ίδιος ο αντιδήμαρχος του ξέφυγε πως πράγματι μετά από τοποθέτηση του Τσαντήλα και κασίμη στο πρώτο συμβούλιο που άστραψαν και βρόντιξαν για την αμοιβή του γραφείου που ζήταγε 24 εκατ. ευρώ το πήραν πίσω και τώρα μιλάνε για 2. ο ίδιος ο κασίμης και όλη η παράταξή του και μάλιστα και την τελευταία φορά που έλειπέ η Ντουρντουρέκα είπε πως κακώς δεν λαμβάνουν υπόψην τον Γιαννάκη ο οποίος είπε πως αφιλοκερδώς θα το κάνει. Για πες όμως την άποψψη σου και για την υπόλοιπη αντιπολίτευση. και για άλλα θέματα πές μας.. εσύ άλλωστε παρακολουθείς τα πάντα.όμως ο εγωκεντρισμός σου και το μίσος σου για τον Κασίμη που έλειπε κιόλας(!) δε σε αφήνει να ερμηνεύσεις κάν τι είπαν και τη διαφονία σου να την τοποθετήσεις σε ουσιαστική βάση! μα καλα, ακόμα σε ενοχλεί που δε βγήκες? και μη ξεχνάς που ήσουν το βράδυ αμέσως μετά την πρώτη κυριακή των εκλογών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου "ανώνυμε" 02:38 με τα ακαταλαβίστικα σχόλια και υπαινιγμούς σου που ειλικρινά με μπερδεύουν ("ανώνυμος" 11:32) και δεν ξέρω ούτε με ενδιαφέρει ποιος είσαι, σε τι αναφέρεσαι, ποια τα πάθη και οι φαντασιώσεις σου και σε ποιους τις απευθύνεις, που προφανώς ουδόλως με αφορούν. Επί της ουσίας, τα πράγματα είναι απλά – ξεκάθαρα και θεσμικά απολύτως θεσμοθετημένα. Μη ξεφεύγεις λοιπόν.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Είσαι ή δεν είσαι κατά της διαφθοράς;
2. Αν ναι, όπως διατείνεσαι (και εγώ να το δεχθώ), εξήγησε πως μπορείς να τεκμηριώσεις ένα, έστω ένα μόνο λόγο (νομικό στήριγμα – με νομική βάση) για το πως, με ποια σύννομη διαδικασία, επελέγη κανονικά και νόμιμα η γνωστή δικηγορική εταιρεία για την παροχή των υπηρεσιών που της αναθέσατε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ, με μεγάλη έτσι κι αλλιώς αμοιβή; ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΤΑ ΝΠΔΔ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΤΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15.000 ΕΥΡΩ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ.
3. Πως μπήκατε στη διαδικασία (ως Δημοτικό Συμβούλιο Σ-Α) του καθορισμού δικηγορικής αμοιβής, έχοντας (παραδόξως) από την πρώτη στιγμή, προκαταβολικά και διαδικαστικά αυθαίρετα, ονομάσει και επιλέξει το ανάδοχο δικηγορικό γραφείο, βάσει της αυτόκλητης αυτοδιαφήμισης - προσφοράς του (εξωϋπηρεσιακά), χωρίς διαγωνιστική διαδικασία, όπως οι νόμοι και οι Οδηγίες ορίζουν στην δημόσια διαχείριση;
4. Υπάρχει νομική βάση (βλέπε εισήγηση που ψηφίσατε) στο επιχείρημα ότι προχωράτε στη διαδικασία της ανάθεσης στη δικηγορική εταιρεία, επειδή έτσι αποφάσισαν (απευθείας) και οι 3 άλλοι Δήμοι, σε σύνολο 5;
5. Αναφέρεις ότι «η γενική γραμματέας (προφανώς εννοείς του Δήμου – Δημάρχου) ξεκάθαρα είπε πως έχει το δικαίωμα η δημοτική αρχή να αναθέσει». Και βέβαια το είπε, μόνο που δεν είπε σε ποια νομοθεσία βασίζει τη θέση της αυτή; (Εγώ προηγουμένως σου την επισήμανα και ισχύει χωρίς εξαίρεση η νομοθεσία αυτή για όλες τις δημόσιες συμβάσεις από το 2007). Από την άλλη ξεχνάς ότι η κυρία αυτή είναι διορισμένη από τον Δήμαρχο – μετακλητή – άρα υποχρεωμένη να καλύπτει τις επιλογές της δημοτικής αρχής. Διαφορετικά δεν μπορεί να παραμείνει στη θέση αυτή. Η κυρία αυτή δεν αποφασίζει, δεν εγκρίνει, δεν είναι υπόλογος, δεν είναι οικονομικός διατάκτης του Δήμου, άρα δεν έχει καμία ευθύνη στο μέλλον. Εσείς αποφασίζετε. Έτσι για να λέμε τα πράγματα όπως είναι.
Και κάτι ακόμα δεν μισώ κανένα, απλά καταδικάζω αυτούς που οδήγησαν το δήμο στην κατάσταση αυτή και συνεχίζουν να τον λεηλατούν.
Όσο για την αντιπολίτευση (υπόλοιπη), ευχαρίστως να μιλήσουμε και για τους ανύπαρκτους, αλλά ….. καλά παιδιά. Θες και για τον Δανέζη να σου πω πόσο προβληματικός είναι ή αν έχει καταλάβει που βρίσκεται; Σε πείραξε η αναφορά μου στον Τσαντήλα; Έμ, εμείς στα Σπάτα ξέρουμε, μας έχει τρελάνει στην κολοτούμπα και στο πολύ μπλα – μπλά. Για ποιους άλλους να σου πω, μήπως για τον εισαγγελάτο Ποθουλάκη, της Αρτέμιδας, που έρχεται παίρνει το λόγο και βγαίνει και μιλάει χωρίς να ξέρει σε ποιους, αραδιάζοντας νόμους, ακαταλαβίστικα και χωρίς να μιλάει για τα στραβά της σημερινής δημοτικής αρχής. Τυχαίο άραγε ;
Αυτά και εμμένω στα 1, 2, 3, 4 και 5
Το αστείο είναι ότι καθορίζουν αμοιβές που αντιστοιχούν σε όφελος 100 δις και για το ίδιο το θέμα δεν υπάρχει καμμία παρακολούθηση κα ενημέρωση με αποκορύφωμα να μην παραστεί ουδείς πλην ενος αυτοδιοικητικός στη συνεδρίαση της Περιφέρειας που συζητήθηκε το τόσο σπουδαίο αυτό θέμα.Τόσο ενδιαφέρον και τόση ενημέρωση.
ΔιαγραφήΓιατί, το να αναφέρω, ότι ο δημ. σύμβουλος είναι ένας απόφοιτος των ΚΑΤΕ που κάνει τοπογραφικά, είναι υπαινιγμός στο πρόσωπο κάποιου και κακοήθειες; Αν είναι λάθος, ας με διορθώσει. Δεν πρέπει να ξέρουμε τα προσόντα όσων μας αραδιάζουν σελίδες απόψεων, προγραμμάτων και όχι μόνο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρθηκε ενδεικτικά και μία από τις πολλές ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, αλλά και χρήση άσχετων επιστημονικών όρων. Επ' αυτών φυσικά, ουδεμία απάντηση....
Μας δουλεύουν όλοι. Τα ίδια συμφέροντα που διοικούσαν τους πρώην Δήμους Σπάτων και Αρτέμιδος, έχουν εγκατασταθεί με τους ίδιους ανθρώπους στο μεγαλύτερο ποσοστό στο Δημ. Συμβούλιο του νέου Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος. Κανένας μα κανένας δεν θέλει να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Ούτε από τη συμπολίτευση, ούτε από την αντιπολίτευση , γιατί όλοι με τον ένα ή άλλο τρόπο έχουν λερωμένη τη φωλιά τους. Μήπως είναι καιρός να μπουκάρουμε κι εμείς σε κανένα δημοτικό συμβούλιο να τους δώσουμε κανένα μάθημα; Μήπως πρέπει να αρχίσουμε από την 25 Μαρτίου και να τους κράξουμε δημοσίως για να καταλάβουν οτι δεν τρώμε κουτόχορτο; Καιρός δεν είναι; Να στείλουμε το μήνυμα της αντίθεσής μας για τη χρεοκοπία που προκάλεσαν στο Δήμο, για όλες αυτές τις δολοπλοκίες που ψηφίζουν όπως την απευθείας ανάθεση στο ημέτερο δικηγορικό γραφείο, κλπ, κλπ, κλπ. Έτσι θα δείτε πως θα λουφάξει ο κάθε δημαρχάκος, ο κάθε αντιδημαρχάκος, ο κάθε εξυπνάκιας τύπου Τσαντήλα, ο κάθε πονηρός που επωφελείται παράνομα από τον Δήμο, ο κάθε οφειλέτης που δεν πληρώνει, κλπ, κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς αναζητήσουμε επιτέλους ανθρώπους σοβαρούς πιο χαμηλών τόνων, γιατί υπάρχουν. Πήξαμε στους παλαιοκομματικούς με λαϊκισμούς, ατέλειωτα κατεβατά επί παντός επιστητού, με μοναδικό στόχο την άγρα ψήφων....Πέρα από τη φρικτή δημοτική αρχή,ΠΟΥ ΠΕΡΙ ΑΛΛΩΝ ΤΥΡΒΑΖΕΙ, εξαγγέλονται από μέλη της αντιπολίτευσης, κάτι απίστευτοι "αχταρμάδες" με χύμα απόψεις, ανακρίβειες, λάθη κλπ. Όπως π.χ. από τον εν λόγω δημοτικό σύμβουλο, που .....πολεοδομεί, όπου νομίζει, χωρίς να διαθέτει τα προσόντα (ούτε καν ένα πτυχίο ανωτάτης σχολής!), μέχρι μια τοπική σύμβουλο-διακοσμήτρια στο επάγγελμα- που πρόσφατα άπλωνε μπροστά μας σε ....συνέχειες μάλιστα, ατελείωτα προγράμματα τεραστίου εύρους ανάπτυξης της περιοχής (ως άλλη... πανεπιστήμων), νομίζοντας όλοι τους, ότι έτσι θα εντυπωσιάσουν και θα δείξουν πολιτική ετοιμότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μαζευτούν λιγάκι, γιατί έρχεται σε λίγο η ώρα του λογαριασμού και δεν τους παίρνει να συνεχίσουν έτσι. Η μεν συμπολίτευση ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ, όσοι δε από την αντιπολίτευση, λειτουργούν πρόχειρα, επιπόλαια και λαϊκίστικα δεν πρόκειται να καταφέρουν τίποτα. Να μην ξεχνούν, ότι δεν είναι όλες οι εποχές ίδιες.
Γενικά στα δημοτικά πράγματα δεν εμπλέκονται άτομα με κάποια ειδική εκπαίδευση και εμπειρία γιατί αυτοί οι άνθρωποι έχουν πολλή φορτωμένο επαγγελματικό πρόγραμμα και δεν υπάρχει χρόνος για να ασχοληθούν. Ο Δήμος μας είναι έτσι δομημένος που για ένα χαρτί ένας αιρετός πρέπει να περιμένει και ένα μήνα και να χάσει και τουλάχιστον ένα με δύο πρωινά(άμα το πάρει γιατί σε πολλά ούτε και απαντάνε)! Θέλει πολλή ελεύθερο χρόνο και να μην εργάζεσαι για να μπορέσεις να παράγεις έργο κάποιου επιπέδου! Το τοπικό σύστημα εξουσίας δεν κατασκεύασε έτσι τυχαία τον μηχανισμό του Δήμου! Ιδιαίτερα του καινούργιους Δημοτικούς και τα τοπικά συμβούλια τα έχουν γραμμένα! Κουμάντο κάνουν 5-6 άτομα όπως παλιά. Όλοι οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι ‘βιολάρουν’ είτε κατά επιλογή είτε γιατί δεν τους θέλει το σύστημα. Τώρα σχετικά με την ανώτατη εκπαίδευση και τα διπλώματα και τις τεχνοκρατικές γνώσεις τα είδαμε και αυτά πως κατάντησαν την Ελλάδα τα λαμόγια. Πλέον αρχικό και απαραίτητο στοιχείο και μετά βλέπουμε πρέπει να είναι η τιμιότητα και εάν υπάρχει και ειδική εκπαίδευση-πτυχία και εμπειρία ακόμα καλύτερα. Δεν το βλέπω όμως και μην ξεχνάμε κανένας από αυτούς δεν ανέβηκε με το ζόρι πάνω τους επέλεξαν με μεγάλο ποσοστό!
Διαγραφή"Πρέπει να ασχολούμεθα με τα κοινά, διότι διαφορετικά είμαστε καταδικασμένοι να μας κυβερνούν κατώτεροί μας", λέει μια φράση. Δεν είναι θέμα ελεύθερου χρόνου, μόνο θέμα βούλησης και προγραμματισμού. Πραγματικά αξιόλογα,έμπειρα άτομα, όταν μετέχουν έστω περιορισμένα, προσδίδουν με την παρουσία τους κύρος, σοβαρότητα και κυρίως είναι χρήσιμοι εκφέροντας τις θέσεις τους...
ΔιαγραφήΣε καμμία περίπτωση δε θα μπορούσαν 5-6 να κάνουν κουμάντο, αν υπήρχαν κάποιοι -έστω καινούργιοι- όχι μόνο με όρεξη, αλλά με γνώσεις επιπέδου.
Όσο για το μορφωτικό "backround", πράγματι δεν είναι απαραίτητο να είναι όλοι πτυχιούχοι. Καλό είναι να υπάρχει αντιπροσώπευση από όλες τις τάξεις, τα επαγγέλματα κλπ.
Όμως έχετε πάρει είδηση τί συμβαίνει με τους ντόπιους πολιτευόμενους (ίσως και σε όλη την επικράτεια!); Εν είδει απάτης παρουσιάζονται στους ψηφοφόρους με ψευδείς ιδιότητες ή αποφεύγουν έντεχνα να δηλώνουν ευθαρσώς τα τυπικά τους προσόντα, ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ! Έχουμε δει: Νεαρό 25 ετών που δεν κατάφερε να αποφοιτήσει, να δηλώνει κάτοχος τριών πτυχίων, διακοσμητή να καμώνεται τον αρχιτέκτονα, απόφοιτο ΤΕΙ να προβάλλεται ως απόφοιτος Πολυτεχνείου, δικαστικό υπάλληλο να αναγράφεται και να συστήνεται ως δικαστικός (δηλ. δικαστής) και τόσα άλλα... (Φυσικά οι περισσότεροι σαρώνουν σε ψήφους)
Και εν πάσει περιπτώσει, δεν είναι τίμιο να είναι κάποιος άσχετος με το αντικείμενο και να παραπληροφορεί. Αλλού θα ήταν αδίκημα, εδώ αλωνίζουν ακόμα.
Με αρέσει πολύ ο τροπος που γραφετε εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία. Προσωπικά δεν σέβομαι την αποψη , ποσο μαλλον να την σχολιάσω κιολας όταν ντρέπεστε να πειτε κι ο-η ίδιος-α το όνομα του-της. Είστε εξαιρετικό θέατρο του παραλόγου γιατι αυτούς που καρφώνετε στα σχόλια σας τους αγκαλιάζετε στα συμβούλια. Μάθετε να λέτε και αυτών το όνομα τους και μην ντρέπεστε πια να βγείτε πια στο φως. Εκτος κι αν είστε βαμπίρ δηλαδή και έχετε φωτοφοβία. (ΕΙστε και της μόδας δεν λεω) Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αιρετοί με τις ανώνυμες ψήφους μας εξελέγησαν. Γιατί ενοχλούν τόσο πολύ οι κριτικές; Αν κάτι δεν αληθεύει ας το διαψεύσουν ή ας το διορθώσουν.
ΔιαγραφήΛοιπόν, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;
Ο ψηφοφόρος είναι ανώνυμος, ο λαός είναι ανώνυμος! Το μεγαλύτερο λαμόγιο, που το γνωρίζουν όλοι, να βγεις να καταγγείλεις επώνυμα, κατευθείαν θα σου κάνει μήνυση. Θα βάλει τους καλύτερους δικηγόρους, που θα τους πληρώσει από τα κλεμμένα θα βρεις το μπελά σου και θα βγει λάδι! Το είδα και με συνάδελφο μου, που κατάγγειλε επώνυμα ένα λαμόγιο και το τρέχει ακόμα στα δικαστήρια και δεν έχει ο άνθρωπός, ούτε για δικηγόρους και αυτός είχε βάλει τρεις. Τέτοια είχαμε και σε τοπικό επίπεδο, στα δημοτικά που σύμβουλοι που βγήκαν να καταγγείλουν, είτε μηνύθηκαν, είτε το σύστημα τους τιμώρησε με άλλους τρόπους. Η ανωνυμία των blog είναι ο εχθρός του συστήματος, μην ξεχνάμε ότι σε εποχές δύσκολες κατοχή, χούντα, οι αντιστασιακοί τύπωναν και διένειμαν στις γειτονιές ανώνυμα ή με παρατσούκλια! Το σύστημα είχε βάλει ολόκληρα δίκτυα για να τους αποκαλύψει. Και για να μην το παίζει άνετη κατάγγειλε επώνυμα πρώτα κάποια λαμογία και μετά κρίνε τους άλλους γιατί δεν το κάνουν!
ΔιαγραφήΕΔΩ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΝ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΟΜΩΣ....ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΤΩΣ. ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ "ΣΩΤΗΡΕΣ", ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑΝ ΝΟΣΟΝ....
ΑπάντησηΔιαγραφή