Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ Η
ΛΟΓΙΚΗ Η ΠΡΟΟΔΟΣ, Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ
ΜΑΣ. ΚΙ ΟΧΙ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ .
Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας:
Χρονίως πάσχουσα
Κατάσταση: βαριά λόγω μη παρακολουθούμενων επιπλοκών.
Επαναφορά: Δυνατή με επαναληπτική άμεση και εύστοχη παρέμβαση
Για να τη βοηθήσετε: 1) Επαναλάβετε την ενημέρωσή σας. 2) Πιστοποιήστε την και συμπληρώστε την. 3) Δώστε μεγάλο βάρος στις ημερομηνίες. 4) Ενεργήστε επειγόντως.
Κατάσταση: βαριά λόγω μη παρακολουθούμενων επιπλοκών.
Επαναφορά: Δυνατή με επαναληπτική άμεση και εύστοχη παρέμβαση
Για να τη βοηθήσετε: 1) Επαναλάβετε την ενημέρωσή σας. 2) Πιστοποιήστε την και συμπληρώστε την. 3) Δώστε μεγάλο βάρος στις ημερομηνίες. 4) Ενεργήστε επειγόντως.
Το κλείσιμο της δημόσιας
ΠΦΥ (αν όχι και όλων των δημόσιων φορέων υπηρεσιών), αλλά χωρίς τη
νομοθετική τους κατάργηση, χωρίς δηλαδή πολιτικό κόστος και με παραμονή των
χρηματο-δοτήσεών τους ως κρατικές εισροές, αποτελεί παλιό στόχο.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2004 Η σταδιακή ποσοτική και ποιοτική μείωση στη
λειτουργία και απόδοση της ΠΦΥ οδηγούν σε αντιδράσεις. Όσοι επιδιώκουν
αποκατάσταση, διώκονται. http://www.xekinima.org/arthra/view/article/kentro-ygeias-spaton/
ΜΑΪΟΣ 2010: Τό μνημόνιο επιβάλει το κλείσιμο δημόσιων φορέων
(άρα και εκείνων της ΠΦΥ), προς διατήρηση κρατικών δικαιωμάτων χρηματοδότησης,
21/12/2010
κι έτσι αρχίζει να εφαρμόζεται ορατά, σε όλη
την επικράτεια με διοικητικές αποφάσεις κι όχι με νόμο, η μείωση
λειτουργίας δημόσιων φορέων ΠΦΥ. (πχ. μείωση λειτουργίας έως τις 2μμ.
ΚΥΚ
(Κορωπίου) - ΚΥΜ(Μαρκοπούλου)) http://christosloulas.wordpress.com/2010/12/21/%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%A
F%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%BA%C
E%BF%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BF%CF%85/
ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.Η Ελλάδα (όπως από το 1994, έτσι και
για μια ακόμη φορά) συμπεριλαμβάνεται στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό για την
υγεία και ειδικότερα στο σκέλος έγκρισης 446εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη φορέων
ΠΦΥ http://ec.europa.eu/health/programme/docs/prop_prog2014_el.pdf (σελ. 13, κεφ. 5) 18/Ιουνίου/11 και ανακοινώνεται η λειτουργία και του
ΚΥΡ(Ραφήνας) http://www.otyposnews.gr/archives/14793#axzz1wopLh23j
11/9/2011 αλλά με κάλυψη από την περικοπή λειτουργίας
(όπως τότε φημολογείται) των ΚΥΣ (Σπατων) και ΚΥΝΜ (Νέας Μάκρης) http://www.anattiki.gr/archives/3254
2/12/11
Η φήμη επιβεβαιώνεται προφορικά από τη
διοίκηση Σισμανόγλειου (ΣΝΙ) με επίσκεψη της στους δυο φορείς ( ΚΥΣ και ΚΥΝΜ)
στους οποίους παρουσιάζεται ως σκέψη της, αλλά και επικρατέστερη προς εφαρμογή,
μεταξύ πολλών άλλων προτάσεων που μελετώνται
στο ΥΥΚΑ με στόχο την οικονομία.
20/2/12 Η
ορατή, ακόμα μεγαλύτερη της υπάρχουσας υποβάθμιση των φορέων και
έκπτωση υπηρεσιών τους, εγείρει αντιδράσεις - καταγγελίες, τόσο
εργαζόμενων,
στο Συνέδρειο της Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν. (9/2/12) όσο
και πολιτών http://www.inews.gr/116/na-min-kleisei-to-kentro-ygeias.htm
30 ΜΑΡΤΙΟΥ/12 Ν.4052/2012 στο αρ.1: Το ΠΝΑ(Νταού), καταργείται ως δημόσιου χαρακτήρα (νπδδ)
ψυχιατρείο. ΚΥΡ (που ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΣΕ ΚΆΠΟΥ ΕΝΤΌΣ ΤΟΥ πνα)
δια νόμου δεν λειτουργεί, εφόσον η ολοκλήρωση σύστασής
του εκκρεμεί νομοθετικά στην από το 2004 υπουργική του απόφαση έως σήμερα, αλλά ούτε και προκύπτει ότι συμπίπτει με το ΚΥΡ-Π (Ραφήνας – Πικερμίου) που δεν έχει απόφαση σύστασης, αλλά το αναφέρει ο Ν.4052/2012 στο αρ. 3, χωρίς να
διευκρινίζει ότι ΚΥΡ και ΚΥΡ-Π είναι το
ίδιο που αναγγέλλεται στην από 2004 διάταξη, ωστόσο προβλέπει εκεί, τη μεταφορά όλου του τέως προσωπικού ΠΝΑ που αποτελεί
πλέον προσωπικό άλλων φορέων υγείας και
συγκεκριμένα του ΚΥΣ, του ΚΥΝΜ, του ΚΥΡ που δεν έχει ολοκληρωμένο οργανισμό ή
ΚΥΡ-Π που δεν έχει καθόλου οργανισμό,
του ΣΝΙ στο οποίο υπάγονται διοικητικά τα δύο η δύο σε ένα ΚΥΡ και ΚΥΡ-Π
- μελλούμενου ολοκληρωμένου οργανισμού- και άλλων ).
5/ΑΠΡΙΛΙΟΥ/12 Η εφαρμογή σχεδίου κάλυψης του υπό αναμονή
λειτουργίας «δύο σε ένα» ΚΥΡ με περικοπή των 2/3 (από 3μμ και μετά) της 24ωρης
λειτουργίας των ΚΥΣ και ΚΥΝΜ έρχεται κι εδώ ως απόφαση διοίκησης και όχι σαν
νομοθετική διάταξη (κατάργηση μέρους της λειτουργίας τους). Μετά την σχετική ενημέρωση των τοπικών αρχών
και μετά από παρέμβαση τους, η απόφαση - σχέδιο ανακαλείται προσωρινά. http://ygeionomikoi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2349:2012-04-09-10-41-59&catid=104:katygeia&Itemid=296 http://spata-artemis.gr/index.php?module=news&type=user&func=display&id=241
Η
Διοίκηση ΣΝΙ όμως επανέρχεται στην εφαρμογή σχεδίου κλεισίματος πέραν της 3μμ. με άμεση νέα της απόφαση για κάλυψη του
ΚΥΝΜ (που αδυνατεί πλέον με το υπάρχον προσωπικό να καλύπτει καθημερινά την
εφημερία του) με ιατρικό προσωπικό του ΚΥΣ. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έκλεινε
κανένα από τα δυο την εφημερία του. θα λειτουργούσαν καθημερινά, αλλά με
έκπτωση στην ασφαλή κάλυψη τους, εφόσον η ασφάλεια απαιτεί δυο ιατρεία
επειγόντων περιστατικών, ενώ η υπάρχουσα δύναμη δεν επαρκούσε ούτε για ένα
χωρίς υπέρβαση του νόμιμου ορίου εφημεριών για το ιατρικό προσωπικό (6 για κάθε
γιατρό ανά μήνα) και έκδοσης βαρδιών για το νοσηλευτικό και διοικητικό (τήρηση
απαιτούμενων ωρών και ημερών ανάπαυσης, αδειών κτλ).
18/4/12 Η
απόφαση προκαλεί την αντίδραση του προσωπικού ΚΥΣ, τόσο όλου, προφορικά, όσο
και του ιατρικού γραπτά, για τη μείωση εξυπηρέτησης πολιτών που εικονικά του
μεταφέρεται ως ευθύνη, που προκύπτει από την επιβάρυνσή του και να
μετακινείται σε άλλο φορέα (αν και προ
πολλού απλήρωτο προκειμένου να καλύπτει
μόνο το ΚΥΣ) http://www.eina.gr/Law/exodiko_sismanogleio.pdf. Αυτό «μπλόκαρε» την διοικητική
πατέντα ενίσχυσης του ΚΥΝΜ, που παραμένει στη συνέχεια, τις μισές μέρες στη
συνήθη του λειτουργία (κάτω της ασφάλειας με ένα γιατρό) και τις υπόλοιπες,
ακάλυπτο γιατρού μετά τις 3μμ. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο ΚΥΣ λόγω των
συσσωρευμένων πλέον οφειλόμενων δεδουλευμένων και εκεί, όπως σε όλους τους
χώρους υγείας.
Κι επειδή η γλώσσα μας είναι μαγική, μας
θυμίζει ότι είναι άλλο ακάλυπτο γιατρού, άλλο δεν εφημερεύει κι άλλο δεν
λειτουργεί = κλειστό, που έγραφε η σχετική ανακοίνωση, προκαλώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση, μετά την ανάρτησή
της στο ΚΥΣ, ξεκινώντας από πού αλλού; Από τους εργαζόμενους
24/Μαϊου/12
Δημοσιοποίηση του θέματος από εργαζόμενη σε τοπικά ΜΜΕ http://newspata-artemida.blogspot.com/2012/05/blog-post_5020.html#more
28/5/12 Δημοσιοποίηση της από 25/5/12 απόφασης Σωματείου για
συνάντηση εργαζομένων – πολιτών και τοπικών αρχών προκειμένου η Διοίκηση ΣΝΙ να
λάβει ξεκάθαρη θέση ενεργειών και ευθυνών. http://www.ygeionomikoi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2499:2012-05-28-19-32-59&catid=59:synd&Itemid=183
29/5/12 Δημοσιοποίηση της από 25/5/12 απόφασης
Σωματείου στα τοπικά ΜΜΕ και στις τοπικές Δημοτικές αρχές http://spatanews.blogspot.gr/2012/05/blog-post_29.html#more
30/5/12 Απόφαση ενίσχυσης του ΚΥΣ με τη δύναμη του ΚΥΝΜ και
παραμονή του 2ου κλειστού μετά τις 3μμ. http://spata-artemida.blogspot.gr/2012/05/24.html#more
Όπως κάποιοι ανέφεραν, μπροστά στο από 5/4/12 ανακοινωθέν
κλείσιμο της εφημερίας και των δύο ΚΥ (ΚΥΣ και ΚΥΝΜ) που συνιστά και το αρχικό σχέδιο,(από το οποίο
μάλιστα θα εξοικονομείτο και η λειτουργία του... ΚΥΡ;;; -
ΚΥΡ-Π;;;;), η εξέλιξη παραμονής του ενός, από πλευράς Τοπικών Αρχόντων με ανάλογες
απαιτήσεις κάλυψης και των άλλων δυό, είναι κατάκτηση. Από πλευράς Διοίκησης ΣΝΙ όμως μοιάζει με τη
λαϊκή ρήση «απ’ το χυμένο λάδι, (κλείσιμο και των δύο ΚΥ) ότι μαζέψεις, όφελος
είναι (κλείσιμο τουλάχιστον του ενός)».
Και με το ΚΥΡ ή ΚΥΡ-Π που μπορεί να μη λειτουργεί
τυπικά, πλην όμως άτυπα, κάτι σαν ΚΥ λειτουργούσε την τελευταία 7ετία
στο ΠΝΑ εξυπηρετώντας τουλάχιστον τις εξετάσεις του κοσμάκη; Για τη
λειτουργία αυτή πρέπει να απαιτηθεί σκληρά η νομοθετική της ολοκλήρωση, καθώς,
η έλλειψη οργανισμού την κλονίζει σοβαρά, αν σκεφτούμε ότι η έλλειψη μιάς
τυπικής άδειας λειτουργίας, ακύρωσε την άτυπη 30ετή λειτουργία των ακτινολογκών
εργαστηρίων στους οργανισμούς των ΚΥ Σπάτων και Ν. Μακρής και φυσικά άνευ
κυρώσεων. Χωρίς πτώμα (διακοπή λειτουργίας με παραβίαση νομότυπης ισχύος της)
φόνος δεν υπάρχει ( τυπική δηλαδή παραβίαση ισχύουσας λειτουργίας).
Όπως
φαίνεται λοιπόν οι
αντιδράσεις μεμονωμένων εργαζομένων μέσα στους φορείς υγείας και πολιτών μακριά
από αυτούς, μάλλον δεν τυγχάνουν καμιάς διοικητικής σημασίας. Οι αντιδράσεις
όμως των Τοπικών Αρχών τυγχάνουν και
μάλιστα μεγάλης. Η τελευταία ωστόσο
αντίδρασή τους, κατέληξε στο χάϊδεμα των αυτιών τους (αν όχι στον εμπαιγμό
τους) με προφανή στόχο εκείνον και της πρώτης ανάκλησης του σχεδίου «κλείνουν
ΚΥΣ και ΚΥΝΜ, μετά τις 3μμ) : να μην
ξανααντιδράσουν. Γιατί αν «κλωτσήσουν» Αυτές γερά και εύστοχα... πάει το λάδι. Κανείς
δε μπορεί να το μαζέψει. Παρά μόνο οι δικαιούχοι. Το χάϊδεμα αυτιών των τοπικών
αρχών είναι λογικό να καταστείλει τις αντιδράσεις τους. Όταν ο φορέας υγείας
που καλύπτει την ακτίνα των δημοτών ενός Δημάρχου, πιστοποιείται επισήμως ότι
δεν πρόκειται να κλείσει, τότε ο Δήμαρχος δεν ξέρει για τι άλλο θα έπρεπε να
αντιδράσει. Οι εργαζόμενοι όμως στην υγεία είναι σαν εκείνους τους 29
κατασκευαστές πλυντηρίων που συνιστούν skip γιατί... αυτοί ξέρουν. ΓΙ’ ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΎΝ
http://gekollias.blogspot.gr/2012/06/blog-post_02.html συνιστώντας
τις ενδεδειγμένες λύσεις που προκύπτουν από τις νομοθετημένες απαιτήσεις
«χρηματοδότησης πλήρους εξοπλισμού» της ΠΦΥ, αλλά και τις νομοθετημένες παροχές
υγείας έναντι του συνόλου των πολιτών.
http://anatakti.blogspot.gr/2012/06/blog-post_7949.html#axzz1wjizjWPn
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ. ΚΥΡΙΩΣ, ΔΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ 6ΗΣ
/6/12, ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΟ ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ. http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=29858
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η
ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΟΠΟΥ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Η ΛΟΓΙΚΗ Η ΠΡΟΟΔΟΣ, Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ
ΜΑΣ. ΚΙ ΟΧΙ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΨΗ. ΕΣΕΙΣ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου