ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Διαβάστε απάντηση στην στήλη"Παραπολιτικά" της εφημερίδας "Αλήθεια"





Προς τον συντάκτη της στήλης «παραπολιτικά» της εφημερίδας «Αλήθεια ».

Σε συνέχεια των σχολίων σας, σας απαντώ τα παρακάτω:

1ον - Άλλοι έκαναν κωλοτούμπες πριν τις εκλογές του 2010. Θυμίζω τον τότε συνδυασμό σας
που ήταν υπό σύσταση και συμμετείχα. Γνωρίζεις γιατί αποχώρησα…..
2ον – Σε καμία επιτροπή δεν συμμετέχω , ούτε και σε αυτήν του Αεροδρομίου. Άλλοι είναι αυτοί που συμμετείχαν ή συμμετέχουν…….!
3ον – Σας καλώ να ανατρέξετε στους λόγους της ανεξαρτητοποίησής μου, στην επιστολή που δημοσιεύτηκε στο τοπικό blog
θα σας λυθούν έτσι όλες οι απορίες.
4ον – Επί δέκα μήνες, ο Πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αρτέμιδος δεν μου επέτρεπε να ψηφίζω τελευταίος, ως ανεξάρτητος, αλλά επέμενε να ψηφίζω 2ος με την σειρά εκλογής μου στον συνδυασμό από τον οποίο είχα αποχωρήσει. Το αποτέλεσμα ήταν να μην ψηφίζω σε τουλάχιστον 15 συνεδριάσεις του τοπικού συμβουλίου. Αποφάσισα λοιπόν να ανακαλέσω την ανεξαρτητοποίηση μου, ώστε να μην με καταστήσουν ανενεργό…….
5ον – Η ανάκληση είχε αυτόν και μόνο τον λόγο. Άλλωστε ο χρόνος θα το δείξει………….!
6ον - Σταματήστε την λάσπη με τον ανεμιστήρα, σε μένα δεν κολάει. Μην ξεχνάτε τους δικαστικούς μου αγώνες, επί 10 (δέκα ) συνεχόμενα χρόνια με το Αεροδρόμιο, καθώς γνωρίζετε και αυτούς που πρόδωσαν τον αγώνα…….!
Τέλος απαιτώ την άμεση αποκατάσταση για όσα έχετε γράψει στην εφημερίδα σας και με αφορούν και απαιτώ να την κοινοποιήσετε και στο παρόν blog που κατά καιρούς φιλοξενεί άρθρα σας.
Σε περίπτωση μη αποκατάστασής μου θα υποβάλω αγωγή και μήνυση κατά του συντάκτη της στήλης «Παραπολιτικά» και της εφημερίδας «Αλήθεια».-

                                                                          Αρτεμιδα  24-10-12

                                                               ΝΙΚ. ΜΑΡΚΟΥ

132 σχόλια:

  1. Τι λέει ο άνθρωπος και εκτίθεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ διάβασα την παραίτηση του κ. Ν. Μάρκου στο http://spata-artemida.blogspot.gr/2011/07/blog-post_8085.html, αλλά δεν μου λύθηκαν οι απορίες. Μάλλον μου γιγαντώθηκαν. Προσοχή στα γραπτά γιατί ………. μένουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μονο Μαρκου εχουν ολα τα ΟΡΓΑΝΑ ,της Σπαταρτεμιδας?Τυχαιο ?Δεν νομιζω,οι τσιφλικαδες ,οι φαρες ,οι κοτζαμπασηδες και οι οικογενειες,κρατουν καλα ακομα....
    Τωρα για το τι λεει και τι κανει ο συγκεκριμμενος.....ασε ...για κατι σοβαροτερο....μην ξοδευουμε και λεξεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κίνδυνο να αναφέρομαι ανοίκεια σε - κατά κάποιο τρόπο προσωπικές πληροφορίες- θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι ο εν λόγω Μάρκου, κάθε άλλο προέρχεται από ...κοτσαμπάσηδες και κάθε άλλο από εύπορη οικογένεια (ούτε αυτό φυσικά αποτελεί αδίκημα και μειονέκτημα, εκτός αν θεωρήσουμε τους αγρότες των Μεσογείων "ντόπια μονοπώλια"!).
      Η κοινή καταγωγή και το κοινό επίθετο δε σημαίνει απαραίτητα συγγένεια, ούτε καν απώτερη, εκτός αν πάμε πριν από κάποιους αιώνες. Στα χωριά της Αττικής λόγω του μέχρι τώρα σχεδόν ομοιογενούς πληθυσμού και των σπάνιων επιγαμιών μέχρι προ τινος, συναντώνται μεν κοινά επώνυμα, αλλά σε κάθε χωριό υπερτερούσαν διαφορετικά από τά άλλα χωριά, απότοκο προφανώς των αρχικών οικογενειακών εγκαταστάσεων (πριν από έξι αιώνες!) Π.χ. Στα Σπάτα: Μπέκας, Μάρκου, Φράγκου, Κουλοχέρης, Τούντας, Μαργέτης, Παπαχρήστου. Στην Παιανία: Δάβαρης και Ντάβαρης (το πιο κοινό - γνωστός και ο ομώνυμος ήρωας του '21), Χούντας, Πρίφτης, Χατζησωτηρίου, Παπακωνσταντίνου. Στο Κορωπί: Γκίκας (πάρα πολλοί), Σουρλατζής, Πιέτρης. Στο Μαρκόπουλο: Παπαγιαννάκος, Στουραϊτης. Στα Καλύβια: Πέτρου, Λιάπης, Φιλίππου. Ομοίως και σε όλα τα άλλα χωριά της ανατολικής, δυτικής και βόρειας Αττικής...Είναι μάλιστα χρακτηριστικό, ότι σε πρώην μικρά χωριά συναντούσες ένα μοναδικό επώνυμο, π.χ στο Χαρβάτι (σήμερα Παλλήνη), μόνο Δέδες, στο Πικέρμι, μόνο Ξηντάρας!
      Η ντόπια λαογραφία είναι πολύ ενδιαφέρουσα και αυτό είναι πλούτος για την περιοχή, που δεν είναι ένα ανώνυμο χωνευτήρι, ούτε θα έπρεπε να αποτελεί αφορμή για οιονεί "ρατσισμούς" ή ειρωνίες. Φαίνεστε πεπαιδευμένος, για να ολισθήσετε σε κάτι τέτοιο. Άλλωστε τα επώνυμα και τα κύρια ονόματα είναι σχεδόν πάντα χαρακτηριστικά, σε κάθε περιοχή της πατρίδας μας.
      Στην ουσία τώρα, σχετικά με την στάση του Νίκου του Μάρκου. Πράγματι παρατηρώ πράγματι μια "θολούρα", όχι τόσο για την ανάκληση της ανεξαρτητοποίησης, αλλά και στις πρόσφατες πολιτικές του θέσεις στο τοπικό για διάφορα θέματα, όπως άδειες των κέντρων κλπ.
      Παρ' όλα αυτά, θεωρώ ότι ίσως έχει κουραστεί ο άνθρωπος. Έχει αγωνιστεί πάρα πολλά χρόνια και με ιδιαίτερη επιμονή, για πολλά θέματα της πόλης, όπως ρύπανση, ηχορύπανση από τα παραλιακά και το αεροδρόμιο. Έχει δηλαδή τη σπάνια ιδιότητα του ενεργού πολίτη και βρίσκω παντελώς άδικο τον τρόπο που τον κριτικάρουν, όπως "απέτυχες εδώ", "φταις που ξεκίνησες για τούτο" κ. ά. Και μάλλον θα ήταν προτιμότερος για πρόεδρος του τοπικού. Άλλωστε αντικειμενικά, πάνω από δύο ίσως τρία άτομα δεν υπάρχουν εκεί μέσα με στοιχειώδη καταλληλότητα για τη θέση.
      Πιστεύω, ότι αν είχαμε στην πόλη μερικούς τέτοιους επίμονους ακόμα, θα είμασταν πολύ καλύτερα. Το κύριο πρόβλημα εδώ, είναι η αδιαφορία των πολλών. Εκεί πατάνε οι λίγοι, οι πολύ λίγοι καιροσκόποι και απατεώνες που δυστυχώς μας καταδυναστεύουν....

      Διαγραφή
    2. Ομολογω οτι ειναι πολυ ενδιαφερουσα και διαφωτιστικη, η αναλυση των ονοματων των Μεσογειων.Ξερω λιγα για τον διασημο Σπατα Μπουα ΟΠΛΑΡΧΗΓΟ.Ολα τα Μεσογεια κατοικηθηκαν απο πολυ παλαια,αμεσως μετα την Φραγκοκρατια,απο μισθοφορους πολεμιστες, που χρησιμοποιησαν οι Φραγκοι,αλλα και Ελληνες ηγεμονες.Αλβανικης η Ιλυρρικης καταγωγης ,αν το θελετε,οι πρωτοι που φορουσαν φουστανελλα ,που εκ των υστερων επεκρατησε σαν Ελληνικη στολη.Πολλοι ηρωες της Ελληνικης επαναστασης μιλουσαν Αλβανικα και ειχαν αντιστοιχη καταγωγη.Πολλοι απο τα δυο ειδων Αλβανικα φυλλα ,το ενα ειναι οι Τσαμηδες,εγκατασταθηκαν στα Μεσογεια και συνεχιζουν ακομα να εχουν τα ιδια ονοματα.Αυτο λοιπον που ηθελα να τονισω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΕΝΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ.Ειναι οτι ,παρα την εγκατασταση νεων κατοικων ,τα ηνια κρατουν οι γηγενεις και αυτο το επιβεβαιωνετε και εσεις.Αυτο σημαινει πολλα για μια κοινωνια πχ ποσο συσπειρωμενη και παραδοσιακη παραμενει.Κοινωνιολογικα λοιπον ,επιμενω, ασχετως αν το εκανα με ιδιοτυπο χιουμορ ,που παρεξηγηθηκε,οτι η τοπικη κοινωνια παραμενει εγκλωβισμενη στα ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑ.Δεν ειναι πλεον μικρο χωριο ειναι μεγαλος δημος, για να λειτουργει με τετοια αντιληψη. Πλουτος ειναι η αναμειξη των κατοικων ,ασχετως εντοπιοτητας και η συμμετοχη ολων στα κοινα.
      ΤΟΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.Απο τα γραπτα του,τις κατα δικες του δηλωσεις και ενεργειες,δεν σχηματισα θετικη γνωμη.ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΘΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ, συγχωρειστε με ,δεν δικαιολογει ουτε το παρον, πολυ δε περισσοτερο το μελλον.Αφου λοιπον κουραστηκε πραγμα κατανοητο και ανθρωπινο ,γιατι δεν παραιτειται οριστικα,και εκτιθεται με ακατανοητες και εν πολλοις αστειες δηλωσεις?Τα στερνα τιμουν τα πρωτα, κυριε μου και τα στερνα που διαβλεπω εγω ,δεν με πειθουν. Τελικως ,πως θα δοκιμαστουνε και νεοτεροι, αν στρογγυλοκαθονται οι κουρασμενοι σαν τον τεως κουρασμενο πρωθυπουργο?ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ,ειναι σοφια που ο κυριος κατα τα λεγομενα σας παντα ...δεν διαθετει.Τελικως αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι ψηφιζετε τα δικα σας παιδια , ανεξαρτητως καταλληλοτητας,μετα αντιλαμβανεσθε την ακαταλληλοτητα,και δοκιμαζετε με το ιδιο σκεπτικο τον επομενο.Το σκεπτικο πασχει κυριε μου τοτε, δεν πασχουν τα προσωπα.Αν κανεις την ιδια λαθος ερωτηση λαθος απαντηση θα παιρνεις,,ες αει.Πως δηλαδη θα βγει ενας νεος κατοικος αν ολα τα ψηφοδελτια που διαμορφωνονται ειναι Μαρκου ,Μπεκα και Γκινοσατη ,ΓΝΩΣΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ με μακρινες η κοντινες συγγενειες?Δεν σας φτανει το μπλεξιμο στους δρομους ,που πρεπει αν δεν εισαι ντοπιος, να ξερεις και τον παππου του αναγραφομενου, για να βρεις ακρη?ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΤΙΜΑΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΤΕ........ειναι σχεδον γραφικο πια .....Νομιζω οτι ξεκαθαρισα επαρκως την θεση μου,προτιμω να σχολιαζω με χιουμορ, εστω και αν κινδυνευει απο παρανοησεις....
      Χιουμοριστικη αδεια,οπως ποιητικη αδεια,κανω πολλες φορες σχολια.Ειναι το γλωσσικο μου αποτυπωμα, προσεχως θα σχολιασω και με ποιημα,δικην δημωδους ποιησης, οπως οι ριμαδοροι της εποχης, του ΣΠΑΤΑ ΜΠΟΥΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΟΣΑ Η ΤΟΥ ΡΕΝΔΗ..(σημερα Ρεντη) ,για να δειτε ποσο πολυ σεβομαι και ασχολουμαι με την παραδοση και την ονοματολογια..των περιοχων ....απο την εποχη ,ΤΩΝ ΔΟΥΚΩΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΝΤΕ ΜΠΡΙΕΡΣ,ΑΝΤΖΑΓΙΟΛΙ ΚΛΠ ...1200 ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ.... που επανειλημμενα εχω ασχοληθει με αυτην.

      Διαγραφή
    3. Με χαρά διαπιστώνω ότι αγαπάτε και σεις την ιστορία. Επιτρέψτε μου κάποιες διορθώσεις:
      Οι ψηφοφόροι του Νίκου του Μάρκου θεωρώ, ότι προέρχονται μόνον από Αρτέμιδα. Μπορεί να έχει κάποια καταγωγή (λόγω πατέρα) από Σπάτα, αλλά ούτε ποτέ έζησε εκεί ή είχε σχέσεις.
      Για τον Γκινοσάτη: Γεννήθηκε στην Ηλιούπολη, ήρθε να δουλέψει εδώ και έμεινε. Κάποιος πρόγονος από τη γενιά του πατέρα του καταγόταν από από τη βόρεια Αττική και έτσι εξηγείται το επώνυμο. Καμμία απολύτως σχέση με Σπάτα.
      Για το αν οι γηγενείς κρατούν τα "ηνία" του τόπου τους, δυστυχώς όχι. Αν τους ρωτήσετε, έχουν πάθει ακριβώς ότι πάθαμε εδώ, με ανίκανους - και όχι μόνο- δημάρχους.
      Τώρα στην Αρτέμιδα, αν και υπάρχει η ανάμειξη, που σωστά λέτε ότι είναι κάτι καλό και παρόλο που εδώ διαθέτουμε ένα αγωνιστικό δυναμικό (εξαιτίας των συνθηκών φυσικά), απείρως ανώτερο των Σπάτων, αναδείξαμε σε θέσεις ακατάλληλα έως του υποκόσμου άτομα. Ακόμα τώρα, προσπαθεί να (ξανα)ανέβει άτομο που με τον πάρα πολύ στενό συγγενή του της "νύχτας", καραδοκεί, καταλαβαίνετε ...
      Τελικά παραδόξως τα Σπάτα έκαναν την υπέρβαση: Παρά τους ισχυρούς μεταξύ τους δεσμούς, ανέδειξαν ένα λαμπρό τοπικό συμβούλιο από φερέλπιδες νέους ανθρώπους κατά το πλείστον, με επικεφαλής ένα μη γηγενή, το γιατρό Σωτήρη Γιαννάτο!
      Έχω διαπιστώσει, ότι στα Σπάτα υπάρχει γερό επιστημονικό δυναμικό. Απ' ότι φαίνεται, λόγω καλής οικονομικής κατάστασης, μια γενιά έχει μορφωθεί πολύ καλά και "σηκώνει κεφάλι", επιτέλους.
      Καλύτερα να αποφεύγουμε τις αντιπαραθέσεις αν θέλουμε να δούμε προκοπή. Μέχρι τώρα στην πόλη μας τα έβαζαν με τους Σπαταναίους, τους αποκαλούσαν "χωριάτες", ότι "δεν άφηναν δρόμους", τους ενδιέφεραν μόνο τα χωράφια τους, "πού τα βρήκαν" κλπ. Για τους Σπαταναίους αντίστοιχα, όποιος ήταν από τη Λούτσα ήταν ..."εξώλης και προώλης", συνεχώς οι νέοι κάτοικοι "απλωνόντουσαν" στα δικά τους χτήματα και άλλα φαιδρά από τις δυο πλευρές.
      Ο ενιαίος Δήμος μπορεί να πάει μπροστά χωρίς στερεότυπα και προκαταλήψεις για επώνυμα, φυλετική καταγωγή ή κοινωνική τάξη, που ηχούν πολύ ρατσιστικά και οπισθοδρομικά. Ο συνδυασμός είναι καλός. Ας αξιοποιήσουμε το δυναμικό και από τις δυό πόλεις!

      Διαγραφή
    4. ....τοσο λαμπρο και γερο επιστημονικο δυναμικο που κινειται δυναμικα να μας φτιαξει ...ΚΕΛ στο Πλατυ χωραφι...αντι της αμεσης συνδεσης με την Ψυταλλεια!μια ζωη προτεραιοτητα τα....ΧΩΡΑΦΑΚΙΑ!Δυο χρονια δε που διοικουν γιατι σκεφτηκαμε ανοιχτομυαλα και υπερβατικα και τους ψηφισαμε... η Αρτεμιδα ΒΟΥΛΙΑΞΕ στα σκουπιδια,χορευουν τα ποντικια,μας εφαγε η μποχα,μας ξενυχταει ο θορυβος,σπασαμε τ'αυτοκινητα μας στις λακκουβες και τα σκοταδια......ΑΛΛΑ χορτασαμε ποιητικες βραδυες!!!!!

      Διαγραφή
    5. ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΖΗΣΗ, ΛΙΑΝΟΣ, ΚΡΟΚΟΣ, ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΣ, ΣΕΡΕΤΗΣ, ΡΗΓΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΣ, ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ; ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ! ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ!

      Διαγραφή
    6. Φίλε 10.57, λησμόνησες τον Κασίμη, που έχει λησμονήσει τελείως τό όργιο της ηχορύπανσης, καταπάτησης καί βρώμας από τα παραλιακά μαγαζιά στην Αρτέμιδα. Μάλλον το αγνοεί ή δέν το έχει πάρει χαμπάρι ακόμα, ποιος ξέρει. Περίεργο. Έχει λόγους; Αν δε μας εξηγήσει ο ίδιος, θα τους βρούμε εμείς τους λόγους ή ΤΟ λόγο....

      Διαγραφή
  4. ΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΜΑΣ ΚΟΥΓΑΝΕ
    Στις 16.6.2011 παραιτήθηκε λέει ΕΓΓΡΑΦΩΣ από την παράταξη του Δημάρχου, αναφέροντας:
    [Αξιότιμε κ. Δήμαρχε, ..................... Αποδέχθηκα πλήρως την εκλογή, στην θέση τον Προέδρου της δημοτικής Κοινότητας τον αξιότιμο κ. Ρήγα και έθεσα τον εαυτό μου στη διάθεσή του, για να μπορέσουμε να προωθήσουμε όσο γίνεται καλύτερα και να επιλύσουμε τα δύσκολα προβλήματα της πόλη; μας, της πολύπαθης Αρτέμιδας.
    Πέρασαν από τότε πέντε μήνες και δυστυχώς διαπιστώνω ότι τίποτα δεν άλλαξε. Το τοπικό συμβούλιο λειτουργεί, κατά την γνώμη μου, ως μία επιτροπή του Δήμου, που μοναδική αρμοδιότητα έχει την προέγκριση αδειών, μέρους και όχι όλων των δραστηριοτήτων, κατά παράβαση του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ»
    Καμία άλλη αρμοδιότητα δεν μας δόθηκε. Μήπως δεν μας εμπιστεύεστε ή μας θεωρείτε ανάξιους, σεις ξέρετε. Καμία παρέμβαση, καμία πρωτοβουλία, καμία πρόταση για την Αρτέμιδα. Ο Πρόεδρος πολλές φορές μάλιστα λειτουργεί αυτόνομα. ωσάν να μην υπάρχει πίσω του ένα τοπικό συμβούλιο που παίρνει ή δεν παίρνει αποφάσεις.
    κ. Δήμαρχε,
    Δεν προτίθεμαι να είμαι ένα πειθήνιο όργανο κανενός. Η μη επιλογή μου, ίσως η μοναδική, σε ΚΑΝΕΝΑ όργανο ή επιτροπή του Δήμου που συστήθηκαν, μου δείχνει σαφώς ότι δεν υπολογίζετε στις γνώσεις, ούτε στην πολυετή εμπειρία μου, άλλωστε όπως προανέφερα προσωπικά δεν σας ζήτησα, αλλά ούτε και ζητάω τίποτα.
    Σας δηλώνω λοιπόν με την παρούσα επιστολή μου ότι για τους λόγους που προανέφερα, και όχι μόνο, ανεξαρτητοποιούμαι από την παράταξή σας με μεγάλη μου πικρία και λύπη.......].

    Στις 6.6.2012 ανακάλεσε ΕΓΓΡΑΦΩΣ την ανωτέρω ανεξαρτοποίησή του αναφέροντας σ' αυτήν:
    [Αξιότιμε Κύριε Δήμαρχε,
    Πριν ένα περίπου χρόνο, στις 16.6.2011 με αρ. πρ. 17898, σας κατέθεσα δήλωση ανεζαρτητοποίησης‚ εκθέτοντας τους λόγους της ενεργείας μου. Επειδή‚ όμως, μέχρι σήμερα, σε όλες σχεδόν τις συνεδριάσεις του Τοπικού Συμβουλίου‚ δημιουργήθηκε αναταραχή και δυσπραγία‚ λόγω της ανεξαρτητοποίησης μου‚ την οποία θεωρώ αιτία αυτής της κατάστασης, σεβόμενος τον εαυτό μου ‚του θεσμούς αλλά και τους πολίτες της Αρτέμιδας, ΑΝΑΚΑΛΩ την ανεξαρτητοποίηση μου αυτή‚ θέλοντας να συμβάλλω στην ομαλή λειτουργία του Τοπικού Συμβουλίου και θέτω τον εαυτό μου ξανά στις υπηρεσίες της παράταξης σας].

    Άντε βρείτε άκρη μετά από αυτά. Μήπως ούτε ο ίδιος έχει καταλάβει τι γράφει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα λαθάκη:
      Αντί για "ΜΑΣ ΚΟΥΓΑΝΕ" δείτε το σωστό "ΜΑΣ ΚΟΥΦΑΝΕ"

      Διαγραφή
    2. ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΣ ΚΟΥΦΑΝΕ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΙΚΡΑΤΗ ΒΓΗΚΕ ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ.ΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΛΟΠΗΤΑΣΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΡΡΗ ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΞΑΝΑΓΥΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ. ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΟ.ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΚΟΥΦΑΝΑ ΕΓΩ .

      Διαγραφή
    3. Κάθε φορά που γράφει, λέει κι άλλα:
      Δείτε:
      Α) 16.6.201 έλεγε: "διαπιστώνω ότι τίποτα δεν άλλαξε. Το τοπικό συμβούλιο λειτουργεί, κατά την γνώμη μου, ως μία επιτροπή του Δήμου, που μοναδική αρμοδιότητα έχει την προέγκριση αδειών, μέρους και όχι όλων των δραστηριοτήτων, κατά παράβαση του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» Καμία άλλη αρμοδιότητα δεν μας δόθηκε. Μήπως δεν μας εμπιστεύεστε ή μας θεωρείτε ανάξιους, σεις ξέρετε. Καμία παρέμβαση, καμία πρωτοβουλία, καμία πρόταση για την Αρτέμιδα. Ο Πρόεδρος πολλές φορές μάλιστα λειτουργεί αυτόνομα. ωσάν να μην υπάρχει πίσω του ένα τοπικό συμβούλιο που παίρνει ή δεν παίρνει αποφάσεις".
      Β) 6.6.2012 λέει ότι στις 16.6.2011 εξέθεσε τους λόγους της ανεξαρτητοποίησής του, αλλά (παρόλα αυτά), «Επειδή‚ (λέει) μέχρι σήμερα, σε όλες σχεδόν τις συνεδριάσεις του Τοπικού Συμβουλίου‚ δημιουργήθηκε αναταραχή και δυσπραγία‚ λόγω της ανεξαρτητοποίησής του‚ την οποία θεωρεί αιτία αυτής της κατάστασης, σεβόμενος τον εαυτό του‚τους θεσμούς αλλά και τους πολίτες της Αρτέμιδας, ΑΝΑΚΑΛΕΙ την ανεξαρτητοποίηση του αυτή‚ θέλοντας να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του Τοπικού Συμβουλίου και θέτει τον εαυτό του ξανά στις υπηρεσίες της παράταξης» (Τώρα πως ταιριάζουν τα δηλωθέντα Α με τα δηλωθέντα Β ένας θεός ξέρει)
      Γ) Σήμερα 24.10.2012 λέει κι άλλα, που δεν είχε πει ως τώρα, ενώ παραμένουν οι λόγοι της Α δήλωσης. Δείτε: «Επί δέκα μήνες, ο Πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αρτέμιδος δεν μου επέτρεπε να ψηφίζω τελευταίος, ως ανεξάρτητος, αλλά επέμενε να ψηφίζω 2ος με την σειρά εκλογής μου στον συνδυασμό από τον οποίο είχα αποχωρήσει. Το αποτέλεσμα ήταν να μην ψηφίζω σε τουλάχιστον 15 συνεδριάσεις του τοπικού συμβουλίου. Αποφάσισα λοιπόν να ανακαλέσω την ανεξαρτητοποίηση μου, ώστε να μην με καταστήσουν ανενεργό…….»
      Πλήρης σύγχυση δηλαδή. Το ζήτημα της ανάκλησης – επιστροφής δηλαδή οφείλεται ότι του επέμεναν να ψηφίζει 2ος με την σειρά εκλογής του, αντί να ψηφίζει ίσως τελευταίος. Αυτό δεν θέλει να πει ο κ. Νίκος; Κατά τα άλλα του ρίχνουν λέει λάσπη. Μήπως αυτολασπώνεται και δεν το καταλαβαίνει;

      Διαγραφή
    4. 12:27 πμ μάλλον είσαι μέσα, αλλά αυτός την πάτησε και βγήκε απέξω γιατί νόμιζε ότι ήταν σε καφενέ και μπορούσε να μπαινοβγαίνει. Τώρα που του τα χώνουν κάνει και τον πονηρό.

      Διαγραφή
    5. 12:27 πμ, τί κάρφωμα είναι αυτό;

      Διαγραφή
    6. Μπορεί να μας πει ο κ. Μάρκου πόσες αποφάσεις έχει πάρει το τοπικό συμβούλιο και σε πόσες από αυτές τις παράνομες έχει ψηφίσει κι ο ίδιος; Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να τις βρει. Ο κατά τ` άλλα έντιμος κ. Μάρκου ΑΛΛΑ που έγλειψε εκεί που έφτυσε γιατί στοχεύει την προεδρία του τοπικού.

      Διαγραφή
  5. Στην προηγούμενη ανάρτηση 24.7.2011 ένας Ανώνυμος, έγγραψε (26 Ιουλίου 2011 10:54 μ.μ):
    «Η διοικούσα παράταξη του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος άρχισε ήδη να πληρώνει τις λάθος επιλογές της. Όχι μόνο ο παραιτηθείς Ν. Μάρκου, αλλά και οι υπόλοιποι του συνδυασμού είναι περισσότερο από ακατάλληλοι για τα κοινά. Κάποιοι μάλιστα δείχνουν ότι κάτι ..... ψάχνουν ή τουλάχιστον να αναδειχθούν
    Ένα με δυο άτομα το πολύ έχει η αντιπολίτευση αλλά στο σύνολό του το τοπικό Δημοτικό Συμβούλιο Αρτέμιδος πάσχει.
    Και με την ευκαιρία για ποιες γνώσεις (σπουδές, προσόντα, κλπ) μιλάει ο πολύξερος κ. Ν. Μάρκου. Ρωτάμε, μήπως τον αδικούμε πολύ τον άνθρωπο, γιατί νομίζαμε ότι είναι ένας από τους πολλούς ειδικούς της Αρτέμιδος που οδήγησαν στην ολέθρια δικαστική ήττα της πόλης έναντι του αεροδρομίου, όταν τελικά αθωώθηκαν όλοι οι υπεύθυνοί του ενδεχομένως από τα αστήρικτα και αεριτζίδικα επιχειρήματα της περιβόητης «μηνυτήριας αναφοράς». Αλήθεια, μετά από αυτά ποιος παράγοντας στήριξε προεκλογικά τον κ. Ν. Μάρκου και έλαβε τους σταυρούς που επικαλείται;
    Βρε που κατάντησε για μια ακόμα φορά η Αρτέμιδα, από αυτούς που την θέλουν …. Σπιναλόγκα !!»
    - Ακούς εκεί ….. Σπιναλόγκα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια τι έχει σπουδάσει ο κ. Ν. Μάρκου, έτσι να ξέρουμε για να είμαστε ενημερωμένοι απέναντι σ' αυτούς που τον κατηγορούν;

      Διαγραφή
    2. Είσαστε με τα καλά σας; Όταν βγαίνει μια δικαστική απόφαση βγάλατε εσείς το συμπέρασμα ποιός φταίει; Αντί να πείτε μπράβο σε όποιον παλεύει, του σέρνετε τα εξ αμάξης! Μπορεί να λαθέψανε οι μυνητές ή οι δικηγόροι ή οι δικαστές ή και όλοι μαζί. Γιαυτό ή υπάρχει β'βαθμός ή έφεση ή και εκ νέου διαδικασία. Αν είναι τα πράγματα οριστικά και τελεσίδικα, τότε η απόφαση είναι δίκαιη, οπότε μόκο και παρατάτε πια τις ....λουτσιώτικες βλακείες!

      Διαγραφή
    3. Δεν ειναι τοσο απλο!ενα δεδικασμενο θα βαρυνει εσαει τον αγωνα της Αρτεμιδας(τα Σπατα παντα θεωρουσαν το αεροδρομιο προσοδοφορο γειτονα και ως δημοτικη αρχη ετσι το αντιμετωπισαν ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑ!!!!)Δεν γνωριζω την μηνυτηρια αναφορα,ελπιζω να ηταν η ενδεδειγμενη ΑΛΛΑ το σχολιο για δικαιη αποφαση μετα απο απλο....λαθεμα των μηνυτων ειναι εντελως ανοητο!

      Διαγραφή
    4. Καλύτερα ρωτήστε κανένα δικηγόρο και μη λέτε ό,τι σας κατεβαίνει. Μιλάτε για δεδικασμένο λες και ξέρετε τί έννοια έχει και που εφαρμόζεται, ποια η διαφορά του στη περίπτωση ποινικών και διοικητικών δικαστηρίων κλπ. Ξέρετε εσείς να κρίνετε τί και αν κάτι έφταιξε και μάλιστα σε δαιδαλώδη νομικά; Μάλλον όλα αυτά είναι αφορμή για να κατηγορουμε τον ένα και τον άλλον για πολιτικό όφελος.
      Άλλο τί ήθελε η δημοτική αρχή και άλλο ο κόσμος στα Σπάτα, μη τα μπερδεύουμε. Κακά τα ψέματα, αν όλοι που μέναμε στην Αθήνα τότε είχαμε βοηθήσει όταν κλείνανε δρόμους και αντιστεκόντουσαν στο αεροδρόμιο, (νομίζω βάλανε και κάποιους φυλακή) ίσως είχαμε άλλη ποιότητα ζωής στο λεκανοπέδιο. Δεν το είχαμε συνειδητοποιήσει τότε, ήταν μακρυά μας...Στην Κερατέα όμως που υπήρξε συμπαράσταση, τα πράγματα εξελίχτηκαν διαφορετικά.

      Διαγραφή
  6. Βρε μάγκες υπάρχουν και οι «ειδικές περιπτώσεις», πώς να το κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΡΚΟΥ,ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Η ΕΡΙΞΕ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ.??????????????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, κι αυτό είναι σημαντικό, η απάντηση που του έδωσε ο Δήμαρχος έπρεπε να έχει δοθεί από τον ίδιο τον κ. Ν. Μάρκου στη δημοσιότητα. Εκτός βέβαια κι αν δεν του απάντησε καθόλου ο Δήμαρχος κ. Χρ.Α. Μάρκου, οπότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο σοβαρά. Φανταστείτε ο Δήμαρχος να μην του απάντησε στην από 16.6.2011 ανεξαρτητοποίησή του, αλλά παρόλα αυτά ο κ. Ν. Μάρκου, να την ανακάλεσε (να την πήρε πίσω αμαχητί) στις 6.6.2012, άραγε με τι πολιτικό σκεπτικό; Μήπως με το τελευταίο «επιχείρημά» του που μας λέει εδώ ότι δήθεν «ο Πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αρτέμιδος δεν μου επέτρεπε να ψηφίζω τελευταίος, ως ανεξάρτητος, αλλά επέμενε να ψηφίζω 2ος με την σειρά εκλογής μου στον συνδυασμό από τον οποίο είχα αποχωρήσει» !!!!!! Δηλαδή κύριε Ν. Μάρκου μας λέτε ότι το πρόβλημα ήταν διαδικαστικό; Της ανεξαρτητοποίησής σας δηλαδή δεν προείχαν οι σοβαρότατοι λόγοι που επικαλεστήκατε στις 16.6.2011; Τέλος πάντων πρέπει να δώσετε εξηγήσεις, γιατί τα επιχειρήματά σας μάλλον μπέρδεψαν τα πράγματα. Εκτός κι αν νομίζετε ότι όλοι γύρω σας τρώνε κουτόχορτο.

      Διαγραφή
    2. Αφήστε τον άνθρωπο. Δεν καταλάβατε τι έγινε. Πήγε για μαλί και βγήκε κουρεμένος !!

      Διαγραφή
    3. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, ο εν λόγω κύριος Ν. Μάρκου, που υποτίθεται είναι στο Τοπικό Συμβούλιο Αρτέμιδος για να λύσει τα προβλήματά μας με τις όποιες αρμοδιότητες έχει το συμβούλιο αυτό, ενήργησε ως εξής:
      1. Ανεξαρτητοποιήθηκε το 2011 επειδή όπως έγραφε στον Δήμαρχο τα πράγματα δεν άλλαξαν και υπήρχε πρόβλημα με τις κουτσουρεμένες αρμοδιότητες του Τοπικού Συμβουλίου Αρτέμιδος (ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΕΩΣ ΕΔΩ)
      2. Πρόσφατα όμως ο ίδιος (και προφανώς χωρίς να έχουν αρθεί οι λόγοι της αρχικής ενέργειάς του) ανακάλεσε την ανεξαρτητοποίησή του με το επιχείρημα ότι «δημιουργήθηκε αναταραχή και δυσπραγία‚ λόγω της ανεξαρτητοποίησής του‚ την οποία θεωρεί αιτία αυτής της κατάστασης, σεβόμενος τον εαυτό του‚ τους θεσμούς αλλά και τους πολίτες της Αρτέμιδας, ΑΝΑΚΑΛΕΙ την ανεξαρτητοποίησή του αυτή‚ θέλοντας να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του Τοπικού Συμβουλίου και θέτει τον εαυτό του ξανά στις υπηρεσίες της παράταξης» (ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΑΝΑΚΑΛΩΝ)
      3. Τώρα, επειδή τοπική εφημερίδα δημοσίευσε το γεγονός και έβγαλε στο φως την υπόθεση, επανήλθε ο κ. Ν. Μάρκου, επιχειρώντας να απαντήσει, αλλά μάλλον επιβάρυνε τη θέση του, αφού εν κατακλείδι κατέληξε ότι αιτία της επιστροφής του στην παράταξη είναι ότι : «ο Πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αρτέμιδος δεν του επέτρεπε να ψηφίζει τελευταίος, ως ανεξάρτητος, αλλά επέμενε να ψηφίζει 2ος με την σειρά εκλογής μου στον συνδυασμό από τον οποίο είχε αποχωρήσει». ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΕ ΜΑΡΚΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΕ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΣΤΟ Τ.Σ. ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ; ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΘΑ ΠΕΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ;

      Διαγραφή
  8. Η ζαλιστηκε απο την κωλοτουμπα....συμβαινει αυτο ,με την παροδο της ηλικιας...ζαλιζεσαι πιο ευκολα απο το στιφογυρισμα και γραφεις...αυτο αντιφασκοντας και εκθετοντας τον εαυτο σου και μονον.Οσο για τους αλλους,που επισης γραφουν στα αναρτηθεντα παρα πολιτικα,ιδιως ο ανω δεξια..πανηγυρι...η για τα πανηγυρια...σπατανολουτσαικο ειναι?Να βαζετε γραπτα τους πιο συχνα.....γελιο γελοιο....καλυτερο απο του Τακη.....και δημοσιευμενο.Καλα δεν το περνανε διορθωτη ,επιτηδες ,οι του ανεξαρτητου τυπου?Ωραια τους την φερνουν,αν ειναι ετσι..συ εγραψας.....και εκτεθηκες ανοητε ...εγω σου φταιω? Ω ΡΑΙ Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πλάκα είναι οτι μετά από αυτά, απειλεί και την εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ που έβγαλε την είδηση. Φαίνεται δεν δειδάχθηκε από αυτό που έπαθε ο κ. Αλτιπαρμάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν είχε "τσίπα" μετά από το ξεγύμνωμα που μόνος του προκάλεσε στον εαυτό του, θα έπρεπε να είχε οριστικά παραιτηθεί από το τοπικό συμβούλιο Αρτέμιδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τι ανθρώπους είχε και έχει η Διοικούσα παράταξη του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έ, όχι το αντίστοιχο Τοπικό Συμβούλιο Σπάτων δεν είναι τόσο χάλια

      Διαγραφή
    2. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΛΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΠΑΤΩΝ. Ο ΝΙΚΟΣ Ο ΜΑΡΚΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΚΟ ΕΔΏ, Η ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ Η ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΤΟΠΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ Η ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΣΙΜΗ (ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ;) Η ΤΑ ΤΟΣΑ "ΑΝΘΗ" ΑΛΛΑ ΒΟΥΒΑ ΑΛΛΑ ΛΑΛΙΣΤΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

      Διαγραφή
    3. Βγήκαν όλα μα όλα με το (ν) και με το (ς) στην εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ που κυκλοφορεί ήδη. Τα διάβασα και είναι όλα δυνατά και αποκαλυπτικά. Και βέβαια το όλο πρόβλημα δεν είναι ο Ν. Μάρκου, αλλά δεν έγινε και τίποτα, άλλωστε καλό ήταν που ενημέρωσε για το θέμα του η εφημερίδα, ας αναλάβει ο ίδιος να απαντήσει για τα εξόφθαλμα λάθη του

      Διαγραφή
  12. Αν δεν παρουσιάσει μια πειστική απάντηση και βέβαια θα πρέπει να παραιτηθεί. Μόνος του έγινε ρεζίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η πλάκα είναι ότι δεν έχει το «γνώθι σαυτόν» και αντί να σταματήσει την αυτολάσπωσή του και τους κούφιους λεονταρισμούς, καλεί τους άλλους και εν προκειμένω την εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ, λέγοντάς της να «Σταματήστε την λάσπη με τον ανεμιστήρα, σε μένα δεν κολλάει». Εκτός πραγματικότητας ο άνθρωπος. Αυτοδιασύρετε και δεν το καταλαβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά , μετά από όσα διαβαζουμε , πολλοί οι σύμβουλοι...Ο εξής ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ - ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ : ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, αλλά μόνος στα συμβούλια. Αν είχε εκλεγεί και ο Ποθουλάκης ίσως θα ήταν δύο.

      Διαγραφή
    2. Και ο Πονηρουλάκης...τρία! Ρε σεις, είμαστε χαϊβάνια αλλά όχι τόσο, με τον κάθε πικραμένο που πασάρεται για όψιμος σωτήρας σώνει και καλά μήπως καταφέρει αυτή τή φορά να βγεί!

      Διαγραφή
    3. εγώ θέλω να ξέρω τα κριτήριά σας για τα "Υποδείγματα-Σωτήρες". Αν έχετε, βέβαια, πείτε και σε μας.... τους αδαείς.

      Διαγραφή
    4. Δεν ξερω για υποδειγματα σωτηρες,εγω δεν εχω, γιατι δεν πιστευω σε σωτηρες.
      Ομως αγαπητε...4 23 , υποδειγματα εμπαθειας ,τυφλα ,χωρις επιχειρηματα,χωρις αποδειξεις, χωρις καν ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΓΡΑΦΗ,με ρε σεις...χαιβανια, λακηδες τ,ακηδες την σαρα και την μαρα εεεεεεεεΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.Ετσι καταλαβαμε ποιοι υποστηριζουν οχι ποιον.......ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.
      Αδιαψευστος κριτης ο γραπτος λογος,σε γδυνει και δεν παιρνεις ειδηση οτι κυκλοφορεις θεογυμνος.......ολοι βλεπουν την γυμνια και εσυ πας να κουμπωσεις το σακκακι.... που νομιζεις οτι φορας......

      Διαγραφή
  15. Δεν μου απαντησατε..ο ανω δεξια ...Σπατανολουτσαιος?Αυτος ο μυστακοφορος....με τον ...μυστακα τσελιγκα....μυστης της πολιτικης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΤΑ, ΣΟΒΑΡΗ ΠΟΛΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ... ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ; ΤΙ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ; "ΠΙΑΤΣΑ", ΛΑΜΟΓΙΑ", "ΦΤΥΝΕΤΕ"....
      Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΛΛΑΔΑ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΑΛΟΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΘΡΑ...

      Διαγραφή
    2. Δεν καταλαβαινω την αντιφαση,του 7 46 ,ο ΟΠΑΣ ειναι τοσο διασημος που διαφημιζει ενα εντυπο ,η το εντυπο διαφημιζει τον ΟΠΑΣ?Αν δεν ειναι τιποτα, τοτε πως εχουν την δυναμη να διαφημισουν?Το εντυπο..ειθισται να διαφημιζει, γιαυτο αλλως τε καταφευγουν εκει οι ενδιαφερομενοι για διαφημιση. Εσεις λετε οτι ο ΟΠΑΣ αποφασισε να διαφημισει ενα εντυπο.Μοιραια λοιπον ερωτω.Γιατι?ΤΙ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ?Δεν μπορει θα το σκεφθηκατε για να το γραφετε ,η δεν το σκεφθηκατε καθολου?Επισης θα σας ημουν υποχρεος αν μου λεγατε ,πως ειναι για σας μια σοβαρη πολιτικη μορφη?Σαν την δημοτικη αρχη?Σαν ποια?ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΘΕΙ,ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΗΔΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ.Φωτηστε μας, οχι με συμπερασματα, αλλα με τεκμηριωμενη αποδειξη.Το μονο που αιτιολογειτε και θα συμφωνησω, ειναι το λεξιλογιΟ, αλλα εχω δει πολυ σοβαρους διανοουμενους ,να χρησιμοποιουν πολυ χειροτερες λεξεις, και σε τιποτα δεν χανει η σκεψη τους.Αρα το μοναδικο σας αιτιολογημενο συμπερασμα, το βρισκω πολυ αδυναμο.Θελω να μαθω κυριε μου,σας παρακαλω φερθειτε σοβαρα και πειστε με, με σκεψη και επιχειρηματα..οχι ΑΣΤΑ ΜΑΝΙΑΝΑ....και εν τω μεταξυ πεταμε οτι ναναι οπως ναναι ....

      Διαγραφή
  16. Επι τέλους και μια εφημερίδα που μας δείχνει τα βαλτόνερα και τα ταράζει...όλες οι άλλες μια από τα ίδια..ξενέρωτες. Μάλλον λόγω αόρατων ιστών αράχνης ,που καλά κρατούν την πλέξη - πλοκή - διαπλοκή εφημερίδων και αντιδημαρχιδών....εεε;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρίζετε που βρίζετε, τουλάχιστον βρίστε ορθογραφημένα!!! Έλεος πια, σας φταίνε τόσοι, η άμοιρη η ελληνική γλώσσα τί σας φταίει και την κακοποιείτε έτσι;
    Και δίκιο να έχετε, με τόσα λάθη, το χάνετε. Πριν στείλετε τα σχόλια, διορθώστε τα. Κάντε μια προσπάθεια! Έτσι που γράφετε, αυτά που θέλετε να πείτε, είναι φυσικό να μην τα παίρνουν στα σοβαρά οι αναγνώστες!
    Είδα ότι κάποιος είχε αντιδράσει λέγοντας, ότι ακόμα και οι αγράμματοι έχουν δικαίωμα να πουν τη γνώμη τους. Βεβαίως έχουν δικαίωμα και θα κριθούν ανάλογα. Έλα όμως, που εδώ δεν πρόκειται περί αγραμμάτων, αλλά περί οκνηρών ημιμαθών που από τη μία αδιαφορούν και δεν κάνουν τον κόπο να βρούν τη σωστή ορθογραφία και το σωστό λεξιλόγιο, αλλά από την άλλη έχουν την απαίτηση να επιβάλουν την άποψή τους ως σοβαρή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στο τοπικό Σπάτων,είναι άλλοι άνθρωποι,καμία σχέση με της Αρτέμιδος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΣΑΡΕΤΕ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΕΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ?? ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΠΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως!μονο που ο συντακτης του αρθρου...και ΟΛΗΣ της φυλλαδας δεν ετοιμαζεται για τις επομενες εκλογες,χροοοονια τωρα το παλευει!Προσεξτε τι του γραφει ο θιγομενος"θυμιζω τον τοτε συνδιασμο σας που τοτε ηταν υπο συσταση και συμμετειχα"Τσακωνονται για τις θεσουλες και τη μοιρασια τα παλληκαρια και ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!

      Διαγραφή
    2. ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ (ΟΠΑΣ)
      Κάνεις λάθος προφανώς όχι από πρόθεση αλλά από άγνοια προσώπων και χαρακτήρων. Ο Ποθουλάκης εκφράζει επίσημα - ΕΠΩΝΥΜΑ, γραπτά και σταθερά τις θέσεις του τόσα χρόνια χωρίς κανένα προσωπικό όφελος, πλην της φανερής προσδοκίας για καλυτέρευση της λειτουργίας του Δήμου, πράγμα που συμφέρει όλους και φυσικά και τον ίδιο αφού είναι δημότης. Ένεκα αυτής της αταλάντευτης στάσης και ενεργειών – καταγγελιών του προς αρμόδιες υπηρεσίες ΕΧΟΥΝ ΘΙΓΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΕΣ, οπότε είναι φυσικό να τον αντιμάχονται διάφοροι και μάλιστα με ιδιαίτερο φθόνο. Για παράδειγμα και μόνο μη ξεχνάμε ότι:
      1) Πρώην Δήμαρχος που καταγγέλθηκε από τον Χ.Π. είναι σήμερα αμετάκλητα καταλογισμένος από το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ για παράνομες διαχειριστικές πράξεις ύψους πάνω από 250.000 ευρώ ! (Στον Δήμο και στην Έκθεση των Ορκωτών Ελεγκτών αναφέρονται τα στοιχεία, αλλά οι αρμόδιοι επιμένουν στη συγκάλυψη)
      2) Έτερος, πρώην Δήμαρχος μήνυσε τον Χ.Π. το 2009 για άρθρο του στην εφημερίδα (ανέφερε παράνομες ενέργειες στον Δήμο), αλλά η Δικαιοσύνη απάλλαξε με Διάταξη του Εισαγγελέα τον Χ.Π., δικαιώνοντάς τον πανηγυρικά το 2010, ενώ αυτόματα άσκησε αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη κατά του μηνυτή πρώην Δημάρχου και όσων είχαν στραφεί παράνομα κατά του Ποθουλάκη (όποιος θέλει τα αποδεικτικά στοιχεία ας επικοινωνήσει με τον ΟΠΑΣ) .
      3) Και τα πρόσφατα σημαντικά για τη ζωή μας που δημοσίευσε στην εφημερίδα ο Χ.Π., ΟΥΔΕΙΣ άλλος εκ των εμπλεκομένων με τα κοινά πλην του ιδίου και του Ομίλου (ΟΠΑΣ) τόλμησε ποτέ (τουλάχιστον τόσο έντονα) να φέρει στο φως (Βλέπετε Μεθοδεύσεις της Δημοτικής Αρχής για αδικαιολόγητο Δάνειο των 5 εκατ. ευρώ, τα τεράστια ανείσπρακτα έσοδα του Δήμου, μεθοδεύσεις για ΚΕΛ, μεθοδεύσεις – αποφάσεις για αποχαρακτηρισμούς κοινόχρηστων χώρων Αρτέμιδος, μεθοδεύσεις συγκάλυψης των παρανομιών στην παραλία και τα μαγαζιά, ολοκληρωμένη πρόταση – μελέτη που έχει για τα προβλήματα με αεροδρόμιο – νομοθέτηση ανταποδοτικών – ελέγχου, κ.ά.).
      Κατόπιν όλων αυτών είναι εύλογο να τοποθετούνται απέναντί του Χ.Π. και του ομίλου που εκπροσωπεί, διάφοροι κατά καιρούς θιγόμενοι, συμφέροντα και πικραμένοι, πρώην και νυν Δήμαρχοι και οι παρατρεχάμενοί τους. Μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια και επειδή οι θιγόμενοι δεν μπορούν ούτε να απαντήσουν, ούτε να διαψεύσουν τον Χ.Π. και τον Όμιλο (ΟΠΑΣ), αρχίζουν την προσπάθεια αποπροσανατολισμού, πλασάροντας διλλήματα του στυλ «ναι αλλά γιατί τα κάνει αυτά ο Χ.Π. και οι άλλοι», το παίζουν «σωτήρες», κλπ, άρα θέλουν να αναλάβουν εξουσίες και Δημαρχιλίκια. Επ’ αυτού θα πω ξεκάθαρα τη γνώμη μου. Ο Χρήστος και ο ΟΠΑΣ θα ήταν καλό για τον τόπο και τους Δημότες να έχουν ρόλο στα δημοτικά πράγματα (Μη ξεχνάμε βέβαια ότι έλαβε 300 ψήφους και άλλοι λιγότερους που σήμερα είναι στο Δ.Σ). Πιστεύω όμως ότι δεν είναι εύκολο να γίνει αυτό, γιατί το δυσκολότερο είναι να συγκροτήσουν ένα καθαρό ψηφοδέλτιο όπως επιδιώκεται από τον ΟΠΑΣ, δεδομένου ότι ελάχιστοι θα ανταποκριθούν και κυρίως γιατί οι αντίπαλοι δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια και σίγουρα υπονομεύουν ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ μια αυτόνομη κάθοδο του ΟΠΑΣ στις οποιεσδήποτε δημοτικές εκλογές. Υπάρχει περίπτωση το κατεστημένο να αφήσει κάτι τέτοιο να γίνει; Θα το πολεμήσει όσο γίνεται και θα εφευρίσκει κάθε φορά ένα «καλό παιδί» τύπου Χ. Μάρκου για να αποπροσανατολίζει και να εγκλωβίζει τους δημότες, διαφυλάττοντας έτσι τα κεκτημένα του. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ. Δεν θέλω να απογοητεύσω τους φίλους μου του ΟΠΑΣ, αλλά εμένα αυτές είναι οι απόψεις μου. Μακάρι να διαψευστώ και μακάρι ο ΟΠΑΣ να μπορέσει να προσφέρει από ουσιαστικότερη θέση στα κοινά, με διατήρηση των όσων καθαρών θέσεων σήμερα υπερασπίζεται υπέρ των δημοτών.
      Ευχαριστώ και συγνώμη για την μακροσκελή αναφορά μου

      Διαγραφή
    3. Ωχ, 9:18 πμ, συμμετείχε και ο Νικ. Μάρκου σε προσπάθεια να κάνουν κάποιοι συνδυασμό το 2010; Τώρα μου λύθηκε η απορία. Μα δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει συνδυασμός με παρουσία αυτού του ανθρώπου. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να ισχυρισθεί ότι μπορεί να συνεννοηθεί μαζί του; Αν υπάρχει να του δώσουμε βραβείο. Αυτός (καλός κι άξιος στα προσωπικά του δεν γνωρίζω, ούτε με ενδιαφέρει), αλλά σ’ αυτά που αφορούν όλους μας δεν υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθείς εύκολα μαζί του, μακριά παιδιά, μακριά ..... αλλού είναι το πρόβλημα (Πολύξερος, παντογνώστης, άσε, άσε, άσε……).

      Διαγραφή
    4. Εσείς κύριε με τη μακροσκελή αναφορά, μήπως είναι καλύτερα να μας λέτε τα ονόματα των πρώην δημάρχων που αναφέρετε αφού πρόκειται πλέον για δημόσια έγγραφα; Γιατί κουνάτε τα χαρτιά μπροστά μας (τους) χωρίς να λέτε ονόματα; Έχετε λόγο; Δεν προσφέρετε έτσι υπηρεσίες στους δημότες, παρά μόνο στον εαυτό σας και ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ στα πολιτικά σας σχέδια...

      Διαγραφή
    5. Πως κάνετε έτσι κυρία μου (Μαρία Φ, 12:42 μμ), καλά δεν διαβάζετε εφημερίδα. Είναι και δημοσιευμένα με κάθε λεπτομέρεια. Και εν πάση περιπτώση όποιος πάει να διαψεύσει υπάρχουν οι γνωρίζοντες και θα τον ταπώσουν και με τα έγγραφα που θες. Ωστόσο, αν τα προσωπικά στοιχεία τα δημοσίευαν κάθε ημέρα θα λάγατε οτι υπάρχει εμπάθεια. Ποιος δεν ξέρει για τον καταλογισμένο πρώην και τον πρώην μηνυτή που η μήνυση γύρισε επάνω του. Πάντως να ξέρεις οτι δεν έχει γίνει η σε βάρος του δίκη για ψευδή καταμήνυση, οπότε περίμενε. Το σίγουρο είναι οτι ο από εκείνον μηνυόμενος απαλλάχτηκε πανηγυρικά γιατί τελικά έλεγε αλήθεια στο δημοσίευμα και υπερασπιζόταν το δημοτικό συμφέρον

      Διαγραφή
    6. αυτοι οι λατρεις του Χ.Π(!!!!!!)και του ΟΠΑΣ,πολυ ενημερωμενοι,με αρχεια,με λεπτομερειες....Χ,Π γραφε παιδι μου τα λατρευτικα σου σχολια ανετα,επωνυμα ...εμεις δεν παρεξηγουμε.....μονο γελαμε!!!

      Διαγραφή
    7. ΓΕΛΑΕΙ ΚΑλυτερα οποιος γελαει τελευταιος...μην το ξεχνατε...και μεχρι τωρα αλλοι κλαινε....ΑΠΟ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.....
      SCRIPTA MANET 5 02 Tα αρχεια ειναι στοιχεια ,εσεις τι εχετε να υποστηριξετε ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ? ΤΟ ΚΟΛΟΒΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΜΕ 9 ΑΥΤΟΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ.......δεν ειναι στοιχειο...ΣΚΕΤΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ.ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕ ΒΑΠΤΙΣΕΤΕ ΧΠ...ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.Δεν βαρεθηκατε να μην δινετε τιποτα σαν στοιχειο υπερασπισης?Τοσα σας σουρνουν με αποδειξεις...ΤΙΠΟΤΑ?Απανηστε τωρα με μια απο τα ιδια για τον .....ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ...Λες και αυτος φταιει που γινεσθε ρεντικολο......Δεν χρειαζεσθε βοηθεια μια χαρα τα πατε μονοι σας.....

      Διαγραφή
    8. Για 4.15: Κύριέ μου, ενισχύετε την άποψή μου, αφού πάλι δεν λέτε τα ονόματα. Γιατί να μη συμπεράνω., ότι αυτό το κάνουμε για να έχουμε ανοιχτή την πόρτα για εκλογικές συμμαχίες ή για πίεση για κάποιο δικό σας σκοπό; Άρα όποιος λειτουργεί έτσι, δεν λειτουργεί προς όφελος των δημοτών και άρα η περίπτωσή του πρέπει να μας προβληματίσει....

      Διαγραφή
    9. Καλα κυρια Μαρια μου ,δεν σας εχει μιλησει ακομα ,κανενας για το τι ντραβαλα μπορει να εχει και το μπλογκ με τα ονοματα?Δηλαδη τι ζητατε?Να τραβολογιουνται καποιοι ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η Κ.ΜΑΡΙΑ?Διαβαστατε ποτε να γραφω ονομα ?Οποιος φυλαει τα ρουχα του εχει τουλαχιστον τα μισα κυρια μου ,εσεις ζητατε να γδυθουν για χαρη σας?Ποια νομιζετε οτι εισθε τελος παντων?ΓΡΑΦΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ,ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ....
      ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
      Για να δουμε ΤΙ θα γραψετε?
      Αναμενω.

      Διαγραφή
    10. Καλά κύριε Αριστογείτων μου και βέβαια ξέρουμε τί γίνεται. Τουλάχιστον σε ποιό δήμαρχο έγινε καταλογισμός είναι πασίγνωστο, αλλά και τα άλλα τα μαθαίνουμε αμέσως.
      Το ζητούμενο δεν είναι αν θα αναφέρουμε εσείς και 'γω ονόματα, αλλά πώς πρέπει να φέρονται οι δημοσιογραφούντες- υποτίθεται- που φιλοδοξούν να μας ανοίξουν τα μάτια.
      Κανένα "ντράβαλο" δεν θα έχει κανένας για αναφορά σε ονόματα, που και έχουν δημοσιευθεί και αφορούν δημόσια έγγραφα και τελεσίδκες αποφάσεις.
      Οι γυρολόγοι της πολιτικής δουλεύουν μόνο για πάρτη τους! Παιγνίδι κάνουν!

      Διαγραφή
    11. Πονηρη.... κυρια Μαρια....αφου δεν υπαρχει προβλημα γιατι δεν γραφετε ονοματα εσεις?Αληθεια ποιοι ειναι οι δημοσιογραφουντες ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ?Ξερετε ονοματα και δεν μας τα λετε κυρια Μαρια μου?ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ,ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΔΑ....Ανοιξτε μας τα ματια ...σας παρακαλω, εσεις που ξερετε...με ονοματα βεβαια....αφου αναλαβατε να παιξετε τον ντεντεκτιβ...εεεεεε ολοκληρωστε ....κατι ξερετε...που δεν ξερω.... η που δεν ειδα και ειδατε εσεις......Πες τε πχ ο ανωνυμος 4 15 .....ειναι ο ταδε.
      Για ποιο λογο να μην υποθεσω οτι και εσεις κανετε παιχνιδι πολιτικης ανωνυμως, οπως κατηγορειτε οτι κανουν οι αλλοι, επισης ανωνυμως?Εγω ξερω οτι δεν ανακατευομαι με την πολιτικη ,εσεις το ξερετε? Δικαιουμαι λοιπον ,να υποθεσω οτι ειστε απο τους αντιπαλους και παιζετε παιχνιδι και εσεις....ΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ οτι εχω αδικο?Τα πραγματα με την ανωνυμια δεν ειναι τοσο ευκολα ,εκ του σχολιου ,διαπιστωνεις το κινητρο.....του γραφοντος,με καποια μικρη, μα μικρη πιθανοτητα ,αν εισαι εμπειρος να κανεις λαθος.Εκεινο το ποιητικο...γυρολογοι ..εμενα μου εκανε κλικ....μπορω να υποθεσω οτι αγαπατε την ποιηση?Παντως δεν συναδει με την παρτη...αρα.....

      Διαγραφή
    12. Αυτά πιστεύω και τα εκφράζω δημόσια. Δικαίωμά σας να μη συμφωνείτε και να υποθέτετε ό,τι θέλετε.
      Όσο για το υβριστικό επίθετο και τις απρεπείς ειρωνίες μόλις αντιληφθήκατε γυναίκα, ουδέν σχόλιον.

      Διαγραφή
    13. Ακούστε κα Μαρία Φ. (26/10/2012 - 5:47 μμ), τα ονόματα ακόμα και των κατηγορουμένων απαγορεύεται να δημοσιεύονται στα ΜΜΕ. Όσον αφορά στα στοιχεία για τους καταλογισμένους επίορκους αιρετούς μας (και πρώην δημάρχους), διάβασε με προσοχή τα αδιάσειστα στοιχεία στη σελίδα 13, § Β. της εφημερίδας ΑΛΗΘΕΙΑ και αν θέλεις και ονοματάκια πήγαινε στον νυν Δήμαρχο και ζήτησέ του την Έκθεση των Ορκωτών Ελεγκτών του Δήμου Σ-Α (έκδοση 2011) και διάβασε στη σελίδα 57 αυτής για να χαίρεσαι αυτούς που ψηφίζεις. Ρώτησε με την ευκαιρία τον νυν Δήμαρχο γιατί δεν εκδίδει το σχετικό ένταλμα είσπραξης του καταλογισθέντος ποσού και τόσων άλλων εσόδων, αλλά ζητά να πάρει δάνειο 5 εκατομμυρίων ευρώ που θα το πληρώσουμε όλοι εμείς. Ζήτησε από τον νυν Δήμαρχο Σ-Α να ανοίξει τον φάκελο σκανδάλων της εταιρείας ΔΕΑΔΑ (πρώην Δήμου Αρτέμιδος) και της αντίστοιχης του πρώην Δήμου Σπάτων για να έλθουν στο φως τα φαγοπότια. Ατελείωτος ο κατάλογος σκανδάλων και συγκαλύψεών τους από το σύστημα εξουσίας, κυρία μου και όχι από εκείνους που το πολεμούν με τόσους κινδύνους, ενώ εσύ κάθεσαι στον καναπέ σου και λοιδορείς ασύστολα.

      Διαγραφή
  20. Ειναι δυσκολο,αλλα οχι ανεφικτο η αυτονομη καθοδος μιας ομαδας δημοτων.Χρειαζεται χρονος ,διαθεσιμοτητα και Χρημα.Σκεφθειτε οτι σε ενα Δημο σαν της Αθηνας,κατεβηκε ο Ποδηλατης νεαρος και βγηκε ,εχοντας απεναντι του εναν ΠΡΙΟΝΗ με τους κοματικους μηχανισμους δυο κοματων.Επαιξε σημαντικο ρολο στον β Γυρο.Επισης εδω διπλα στην Ραφηνα,το Πικερμι ,μια σταλια τοπος ρυθμισε τον β γυρο,με εισοδο μιας ουσιαστικα, παρεας, στο Δημοτικο συμβουλιο .Η αγανακτηση ειναι τετοια, που οισδηποτε εχει την εξωθεν καλη μαρτυρια,με ενα ψηφοδελτιο νεων στην Τοπικη πολιτικη σκηνη ,θα βγαλει συμβουλους και θα ρυθμισει και τον β γυρο.Φετα, φετα κοβεις το σαλαμι της διαπλοκης .Η πολιτικη δεν ειναι να καταλαβουμε με εφοδο το υψωμα.Θελει προσεκτικη και μακροχρονια στοχευση.Αν δεν το κανουν καποιοι ευαισθητοποιημενοι και ενεργοι δημοτες, την αγανακτηση, θα την εισπραξουν αλλοι ,και τοτε να δειτε νυχτερινα κεντρα και νταβατζιλικια.Οι καιροι ειναι πονηροι και οι Δημοτες στην πλειονοτητα τους αφελεις, οπως φανηκε απο τις επιλογες τους μεχρι τωρα αλλα και στις εθνικες εκλογες.Αν δεν δρασει τωρα ο ΟΠΑΣ σαν ομαδα,με καθοδο αυτονομη ,το κενο που υπαρχει, θα το καλυψουν αλλοι. Καλλιον προβλεπειν ....κυριοι του ΟΠΑΣ , παρα να τρεχετε να θεραπευσετε την θανατηφορο νοσο ,που πιθανον θα σας ερθει.Θελει αρετη και τολμη ,τολμηστε λοιπον,πολλοι θα σας ακολουθησουν...και αφηστε να πετροβολανε....σημαινει οτι ζοριζονται....Αν μπορειτε ,καντε και μερικες ΑΤΟΜΙΚΕΣ συμμαχιες...μην μπειτε στο κλουβι με τους αλλους....μονοι σας και καλη επιτυχια....Αν χρειασθειτε κειμενα για εκλογες εεεεεε εεεεεχω γραψει απειρα επιτυχημενα...εκ του αποτελεσματος το λεω. .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα το παλευει...ΑΙΩΝΕΣ τωρα και δεν του καθεται!!!!ποτε υποψηφιος,ποτε μανατζερ,ποτε παρατρεχαμενος...εχει δοκιμασει με οοοολα τα κομματα και συνδυασμους!Νομιζω μανατζαρει και τον δικο σας δημαρχο Ραφηνας.Μονομανης και ιδεοληπτικος ψαχνει παντου σκανδαλα και που τον χανεις που τον βρισκεις ολο με την πολιτικη ασχολειται!Δημοσιος υπαλληλος ειναι η αεργος;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Απο 5 02 μεχρι 5 012 ,10 ολοκληρα λεπτα για να γραψετε πεντε σειρες?Η ψαχνατε στο λεξικο?αεργα?Παλια κολπα......

      Διαγραφή
    3. πολυ παρατηρητικος!!!εδω βεβαια κολλαει το αμερικανικο " GET A LIFE MY FRIEND" ψαχνω σε πολλα λεξικα οπως βλεπεις...10'μελετουσα τα βαθυστοχαστα σχολια σου ,αντε και να συνελθω απ'τα γελια....

      Διαγραφή
    4. ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ......προδιδει......
      Οι υποψιες μου ηταν σωστες....επιβεβαιωση θελανε....
      ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ ......ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ....και οι μπλογκιτες.....
      Ο δημαρχος μας δεν σας καθησε...ξυπνησε μεχρι και αυτος....και δεν ηθελε ουτε ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ουτε σκουπιδισακουλες.....ουτε διαγωνισμους .....ουτε να ταιζει τα αλογα......Τωρα πονταρετε σε αλλο κουτσο Ραφηνιωτικο αλογο....να το χαιρεσθε...λιγο μικροσωμο αλλα..... ΤΟ ΔΙΠΛΑΡΩΣΑΤΕ....ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΛΙ.Εκει ειναι το γελιο οχι το γελοιο.

      Διαγραφή
    5. Άκου 5:12 μμ αφού δεν είναι καταλογισμένος και κλέφτης, ας κάνει οτι θέλει κια ας πιστεύει οποιοσδήποτε ότι θέλει. Εσένα πάντως γιατί σε ενοχλεί αυτός, ό όποιος υπονοείς και δεν σε ενοχλεί για παράδειγμα ο πρώην καταλογισμένος από το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δήμαρχος Αρτέμιδος και ο νυν Σπάτων - Αρτέμιδος που δεν εκδίδει το ένταλμα είσπραξης του καταλογισμού του πρώην συναδέλφου του και νυν δημοτικού συμβούλου;
      Μήπως λοιπόν ο φθόνος σου κρύβει κάτι άλλο; Μήπως είσαι με τα λαμόγια αλλά ντρέπεσαι να το πεις;

      Διαγραφή
    6. Ακομα δεν καταλαβατε ποιος ειναι εδω ,ποτε ως ανωνυμος ,ποτε μακης,λακης ,τακης?Γνωστα πρραγματα....παλαιοθεν...Προσεξτε την γραφη του....θΕΛΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ....ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ....Βεβαιωνομαι καθε ημερα πιο πολυ.Δεν τους καθεται ο ΟΠΑΣ......ΚΑΙ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ......

      Διαγραφή
    7. ΟΠΑΑ! ΟΙ ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΔΕΣ ΒΡΗΚΑΝΕ ΚΑΙ PORTE - PAROLE ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ Ή ΓΑΖΙΑ Ή, Ή....ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΓΕΛΙΟ

      Διαγραφή
  21. Ας τα λέμε ξεκάθαρα.Για να κατέβεις στις εκλογές,θες χρήμα.Συνήθως,όποιος βάζει χρήμα,περιμένει να το πάρει πίσω.Αρα,πλούσιος(που να πετάει το χρήμα και να μην θέλει να του έρθει πίσω),ανιδιοτελής για τα κοινά...Δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποιος.Δυστυχώς,χωρίς φαμφάρα,εκλογές δεν γίνονται...Έχουμε δώσει δείγμα τόσα χρόνια,πως όση μεγαλύτερη είναι η φαμφάρα,τόσο τους ψηφίζουμε.Άρα...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθειες που απογοητεύουν κα Πίτσα (12:21 μμ). Δυστυχώς όλα με χρήμα μετράνε. Κι όποιος το βάλει στις εκλογές, θα θέλει άμα βγει να το πάρει πίσω στο πολλαπλάσιο, δηλαδή να το κλέψει και συγκεκριμένα να κάνει κομπίνες στη διαχείριση του Δήμου για να ρεφάρει, που σημαίνει θα τα πληρώσουμε εμείς οι δημότες με χαράτσια και αύξηση τελών και φόρων. Αλλοίμονό μας. Δεν γλυτώνουμε με τίποτα. Τι να κάνουμε;

      Διαγραφή
    2. Όχι μόνο να είμαστε πολύ αυστηροί στις επιλογές μας, αλλά να συμμετέχουμε και στα κοινά και κυρίως να ενθαρρύνουμε κάθε αξιόλογο άνθρωπο να συμμετέχει.
      Ξέρετε τί γίνεται κάθε εκλογές και ποιοί προσπαθούν να επηρεάσουν τις εξελίξεις; Τα παράνομα νυχτερινά κέντρα που τρελλαίνουν την πόλη, που καταπατούν παραλίες και βρωμίζουν τη θάλασσα. Αν καταφέρουμε να ξεκουμπιστούν αυτοί οι λωποδύτες μέχρι τις επόμενες εκλογές, ήδη θα έχουμε κάνει ένα σοβαρό βήμα κατά τις διαφθοράς, γιατί αυτοί είναι πολύ φυσικό να ενισχύουν συγκεκριμένους για να κάνουν τη δουλειά τους.
      ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ.

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστά όλα αυτά

      Διαγραφή
    4. Ακούστηκε στην πιάτσα για συγκεκριμένη παράταξη ότι είχε επαφές για χρηματοδότηση. Το χωριο μικρό, θα μάθουμε ή θα μάθετε για τις επίμονες φήμες που απ' ότι ακούγεται αφορούν σταθερά μία παράταξη. Μία. Θα μάθουμε.

      Διαγραφή
    5. Αν βρειτε τον χρηματοδοτη βρηκατε το κινητρο του δολοφονου.Κανενας δεν χαριζει χρηματα...κατι ζηταει ....

      Διαγραφή
    6. Χρηματοδότης; Νυχτερινό κέντρο φυσικά.

      Διαγραφή
  22. Σας πληροφορω οτι ο ποδηλατης δεν διεθεσε πολυ χρημα.Υπαρχει και το ρεφενε,με διαυγεια,μεταξυ αλλων ,θελει και φαντσια,,η εξουσια..ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΑΝΤΣΙΑ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΡΧΟΝΤΑΙΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΔΕΤΟΥΝ.Επισης, ο ανεξαρτητος τυπος ζηταει χιλιαρα την ολοσελιδη διαφημιση...κατατσεκαρισμενο.Αρα μετρατε χιλιαρικα και πραξτε αναλογως οταν ψηφιζετε.ΟΣΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΦΑΤΣΕΣ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.Παντως υπαρχουν και αλλοι τροποι προβολης,καντε ιστοσελιδα στο face book,καντε μπλογκ τυπωστε μονοι σας υλικο,ενημερωτικο ,στοιχιζει φθηνα,φυλλαδια επισης φθηνα,πανω φθηνα,προσωπικη εργασια απο φιλους και ομοιδεατες,επιμενω δεν ειναι ανεφικτο,το σφαξε με αγα να αγιασω ,δεν ειναι ρεαλιστικο.ΔΕΝ περιμενουμε σαν προβατα...τον τσοπανη να μας παει στο σφαγειο.....Κινητοποιειστε την νεολαια...οι νεαροι και νεαρες εχουν τροπους επικοινωνιας..καντε τους παρτυ ενημερωσης...βαλτε νεαρους στο ψηφοδελτιο,στο κατω κατω αυτους αφορα πιο πολυ η πολη.Ξεκινηστε μεταδημοτευσεις νεων κατοικων ομαδικα,απο τωρα,αυτοι θα ειναι η δυναμη κρουσης σας ,δεν τους ξερουν ,πλησιαστε τους πρωτοι απο τωρα.ΕΧΕΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΤΕ ΥΠΟΔΟΜΗ.Και κυριως αιφνηδιαστε τους...μην διαδιδετε τι κανετε,στις δημοσκοπησεις τελευταιας στιγμης μην πειτε την αληθεια...,καλυτερα να σας υποτιμουν ,απο πριν..παρα να σας διαβαλλουν.Κρατειστε σφιχτο κυκλο εμπιστων και δοκιμασμενων πολιτων για ενημερωση ,και μοιραστε αρμοδιοτητες ανα ομαδες.ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΣΙΓΟΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΦΤΟΥ, ΕΚΑΝΑ ΔΥΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ.....ΠΑΝΟ,ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΩ....οποιος βιαζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ακούστε κα Μαρία Φ. (26/10/2012 - 5:47 μμ), τα ονόματα ακόμα και των κατηγορουμένων απαγορεύεται να δημοσιεύονται στα ΜΜΕ. Όσον αφορά στα στοιχεία για τους καταλογισμένους επίορκους αιρετούς μας (και πρώην δημάρχους), διάβασε με προσοχή τα αδιάσειστα στοιχεία στη σελίδα 13, § Β. της εφημερίδας ΑΛΗΘΕΙΑ και αν θέλεις και ονοματάκια πήγαινε στον νυν Δήμαρχο και ζήτησέ του την Έκθεση των Ορκωτών Ελεγκτών του Δήμου Σ-Α (έκδοση 2011) και διάβασε στη σελίδα 57 αυτής για να χαίρεσαι αυτούς που ψηφίζεις. Ρώτησε με την ευκαιρία τον νυν Δήμαρχο γιατί δεν εκδίδει το σχετικό ένταλμα είσπραξης του καταλογισθέντος ποσού και τόσων άλλων εσόδων, αλλά ζητά να πάρει δάνειο 5 εκατομμυρίων ευρώ που θα το πληρώσουμε όλοι εμείς. Ζήτησε από τον νυν Δήμαρχο Σ-Α να ανοίξει τον φάκελο σκανδάλων της εταιρείας ΔΕΑΔΑ (πρώην Δήμου Αρτέμιδος) και της αντίστοιχης του πρώην Δήμου Σπάτων για να έλθουν στο φως τα φαγοπότια. Ατελείωτος ο κατάλογος σκανδάλων και συγκαλύψεών τους από το σύστημα εξουσίας, κυρία μου και όχι από εκείνους που το πολεμούν με τόσους κινδύνους, ενώ εσύ κάθεσαι στον καναπέ σου και λοιδορείς ασύστολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθείτε ατυχώς, να διαστρεβλώσετε τις απόψεις κάποιου πολίτη για τη δημοσιογραφία και την πολιτική, με ύβρεις,ανάρμοστο ύφος και πλήθος από ανακρίβειες, όπως τα περί ονομάτων κατηγορουμένων, αφού δεν αναφέρθηκα σε ποινική διαδικασία,αλλά για καταλογισμό σε δήμαρχο, τον οποίο αποφεύγετε να κατονομάσετε...
      Επιτρέψτε μου και μένα μια συμβουλή: Να αποφεύγετε επίσης, αυτοκολακείες, οδηγίες του τί να διαβάσουμε και τις εικασίες για την προσωπικότητα των αναγνωστών που ασκούν κριτική . Κινδυνεύετε να "ξεγυμωθείτε" και καθόλου δε μας απασχολεί φυσικά η προσωπική σας ζημιά, παρά μόνο, ότι πέφτει κατακόρυφα το επίπεδο του δημόσιου διαλόγου.

      Διαγραφή
    2. Μα κυρία μου διάβασες την εφημερίδα και έχεις ακόμα απορία ποιος είναι ο καταλογισμένος Δήμαρχος; Εγώ τη διάβασα χθες και κατάλαβα αμέσως με βάσει τα δημοσιευμένα στοιχεία και τη στοιχειώδη συμμετοχή μου ως δημότης (εγγραφή καταλογισμού στον Προϋπολογισμό 2009 του πρώην Δήμου Αρτέμιδος, ύψος καταλογισμού 233.448,39 €, Έκθεση Ελέγχου), ότι πρόκειται για αυτόν που θήτευσε την περίοδο 2003-06. Μήπως όμως για κάποιο λόγο σε πονάει και το πας αλλού για να αποπροασνατολίσεις;

      Διαγραφή
    3. ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΥΛΛΑΔΑ ΣΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΚΑΣΙΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ; ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ, ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ

      Διαγραφή
  25. Δεν λοιδωρει, εκτιθεται...και πεταει την μπαλα ...στο φεμινιστικο κινημα....λες και το να γραφεις εμπαθως, και χωρις στοιχεια,ειναι ιδιον των γυναικων.ΟΧΙ κυρια Μαρια ,οι γυναικες ειναι πιο εξυπνα οντα, απο τους ανδρες.Υπαρχουν ομως και εξαιρεσεις και μολις διαπιστωσα μια.
    θα το πω προς ολες τις φεμινιστριες ,μια και καλη, για να μην αρπαζονται τσαμπα.ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΌ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟ ΦΥΛΟ.Αυτο δεν σημαινει οτι θα του χαριζομαι,οταν γραφει,ισοτητα θελουμε και οχι επικληση παρανοικων υποθεσεων ,περι μισογυνισμου και αλλες βλακειες...Εσας αφορουν τα ερωτηματα μου κυρια Μαρια οχι το φυλο σας ουτε τον φιλο σας......ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΛΟΥ. Ο 9 25,ΕΠΙΣΗς ΣΑΣ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΤΙ ..... οχι γυναικειο...Απαντηστε επι τελους,την γνωμη σας βαζουμε σε κριση ,δεν σας ειπαμε να μην γραφετε ουτε βεβαιως να μην εκτιθεστε...Αυτο ειναι δικη σας αποφαση.....Η θεωρειτε οτι εισθε υπερανω κρισης ως γυναικα?Να σας ανοιξω την πορτα ναι,αλλα να μην σας φερνω αντιρηση και καυστικα μαλιστα, εεεεε ΟΧΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αντί να απαντήσουν στα σχόλια, ψάχνουν να βρούν ποιός τους βάζει ή ποιός πολιτικός αντίπαλος κρύβεται! Και όταν δεν τους βγαίνει, δείχνουν την ηθική τους ανωτερότητα .... βρίζοντας! (Καλά, άμα τους τύχει και γυναίκα, την έβαψε δε σου λέω τίποτα! Πώς τολμάει δηλαδή ...).
    Έχουνε τέτοια πολιτική ωριμότητα, που στο μυαλό τους, δημότες δεν υπάρχουν, παρά μόνον αντίπαλοι! Άσε που νομίζουν, ότι επειδή έχουμε φαύλους στο Δήμο, ευκαιρία είναι, μη χάσουνε και δε χωθούνε κάπου, μιας και κάθε φορά σπάγανε τα μούτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και με όλα αυτά μη ξεχνάμε την κολοτούμπα του κ. Ν. Μάρκου, που τελικά ενώ ισχύουν οι λόγοι της από το 2011 ανεξαρτητοποίησής του, ανακάλεσε αυτήν πρόσφατα, χωρίς οι λόγοι να έχουν αρθεί επειδή λέει «ο Πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αρτέμιδος δεν μου επέτρεπε να ψηφίζει τελευταίος, ως ανεξάρτητος, αλλά του επέμενε να ψηφίζει 2ος ...». Φοβερός ο άνθρωπος, μας περνάει για τελείως ηλίθιους............ και απειλή και την εφημερίδα, που μπορεί βέβαια να είναι φυλλάδα, αλλά μες στην τρέλα της, η πλέον αποκαλυπτική όλων των υπολοίπων εντύπων της περιοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επι τελους καποιος σοβαρος ξαναφερε το ΘΕΜΑ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η Κ ΜΑΡΙΑ Η Ο ΤΑΚΗΣ....ειναι οι Δημοτικοι αρχοντες.Συμφωνω απολυτως για το θεμα του εντυπου αλλα ολα τα τοπικα,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ,και το χειροτερο κρυβονται και μεσα στα μπλογκς και το παιζουν ανωνυμοι....
      ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΟΙ ΟΙ ΦΥΛΛΑΔΕΣ,μας ενδιαφερει αν ειναι αληθεια στοιχειοθετημενη.Ουτε ο καθε διαπλεκομενος που κρυβει το Μαγαζι του,και τις δουλιτσες του κατω απο σχολια ανωνυμος, η με ψευδωνυμο.
      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΥΑΛΟ.
      ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΑΑΑΑΑΑΜ.
      Στο μπλογκ υπαρχουν πολλοι εξυπνοι και εμπειροι,και βλεπουν τι γραφει ο καθεις,οποτε απο τους οπαδους και τα γραφομενα τους, καταλαβαινεις ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.Δειξε μου τον υποστηρικτη σου να σου πω ΤΙ ΕΙΣΑΙ.

      Διαγραφή
  28. PASXIZI O ANTHROPOS EPI 3 TETTREATIES NA
    GINI DHMARCHOS.
    AFTO DEN GINETE,TI NA KANOYME ?
    TO EXEI SISTIMA ENA XRONO PRIN TIS EKLOGES
    NA KATAFERETE,APO THN EFHMERIDATOY, KATA PANTON XRONIA TORA.
    k."ΣΟΥΣΛΟΦ",ΑΛΙΤΗΙΑ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙΣΟΥ
    GIATI KRIVESE?
    PISTEVIS OTI ME TO NA VRIZIS,NA HRONEVESE KAI
    ALA OSA XIDEA GRAFIS,THA SE ANADIKSOYN DHMARXO ?
    OXI VEVEA !
    TO ESTHITIRIO TON PSIFOFORON ( AGRAMMATON KAI MH ),
    EINAI TOSO ANEPTIGMENO POY GIA AKOMA MIA FORA STIS
    EPERXOMENES EKLOGES,THA SOY DOSOYN THN APANTISI
    VAZONTASE STO XRONONTOYLAPO THS ISTORIAS.
    EKLOGIKI AGONES DEN GINONTE ME LASPH KAI PROSFIGES,
    AN EXIS KATI EPIKODOMITIKO GIA TON DHMO,PROTHNETO
    TORA KAI TOTE NASE SIGOYROS OTI AKOMA KAI OI IPOTITHEMENI
    EXTHRISOY THA STO ANAGNORISOYN.
    KANTO TORA POY EINAI NORIS AKOMA.
    DIAFORETIKA M O N O S T O N E I S A G K E L E A
    KAI LEGETE MHNISI H' MHNITIRIA ANAFORA .

    AFTA TA LIGA PROS TO PARON KAI EFXARISTO
    GIA THN FILOKSENIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκο 2:03 μμ, σε πόνεσαν κάποια δημοσιεύματα, της ΑΛΗΘΕΙΑΣ όπως φαίνεται και λες, αλλά δε μας λες ποια και γιατί να καταλάβουμε κι εμείς το προβληματάκι σου. Αν πράγματι είναι λάσπη και ύβρεις όπως αναφέρεις. Πες μας για να κρίνουμε και να καταλάβουμε ποια συμφέροντα υποστηρίζεις, των πολιτών ή της διαφθοράς;
      Αποκαλυπτικότατο πάντως το μίσος σου κατά από ότι φαίνεται κάποιου (γράφεις και ακαταλαβίστικα) που θεωρείς ή θα είναι (όπως γράφεις) υποψήφιος Δήμαρχος, επειδή εκτιμάς ότι το σκέπτεται ή το μεθοδεύει, ζητώντας του να μην κρύβεται όταν εσύ ο ίδιος γράφεις ως ανώνυμος. Έλεος, έλεος, έλεος …………………….
      Μα φιλαράκο τους δημάρχους τους βγάζει ο λαός, οπότε αν αυτός που εσύ εχθρεύεσαι είναι συκοφάντης, λασπολόγος, όπως λες, ποιος ο λόγος να εξοργίζεσαι όπως τώρα, αφού λόγω αυτών των ελαττωμάτων θα καταψηφιστεί. Προς τι το άκρατο μίσος σου; Άλλωστε αν είναι τέτοιος θα έπρεπε οι θιγόμενοι να έχουν προσφύγει στη δικαιοσύνη και εκείνη να αποφανθεί. Αν όμως δεν το πράττουν σημαίνει ότι δεν λασπολογεί, δεν υβρίζει, αλλά απλά λέει τα πράγματα όπως έχουν και οι θιγόμενοι δεν τολμούν γιατί αν προσφύγουν στη δικαιοσύνη θα αρπάξουν δίωξη για ψευδή καταμήνυση.
      Κατά τα άλλα δεν είμαστε και χαζοί. Μη νομίζεις ότι δεν κατανοούμε τα κίνητρά σου, όπως και άλλων που γράφουν εδώ με τόσο λυσσαλέο μίσος. Επιτίθεσαι με πραγματική λάσπη, για να αποπροσανατολίσεις τη σκέψη του αναγνώστη από τις αποκαλύψεις κατά της Δημοτικής Αρχής Σ-Α, πετώντας το «ξέρετε αυτός ή ο άλλος τα κάνει αυτά γιατί θέλει να γίνει Δήμαρχος».
      Βρε ψάχνεις για χαζούς;
      Ας θέλει όποιος κι αν είναι να γίνει Δήμαρχος. Δημοκρατία έχουμε και όσο πιο πολλοί υποψήφιοι τόσο καλύτερα για το λαό. Αυτό είναι το πρόβλημα του Δήμου, οι υποψήφιοι ή εκείνοι που τόσα χρόνια τον διοικούν λεηλατώντας τον από παντού;
      Ή μήπως νομίζεις δεν γνωρίζουμε κι εμείς οι απέξω τι γίνεται και τι γινόταν;

      Διαγραφή
    2. Όχι και σεις οι απέξω... Μέσα είσασταν μέχρι τα μπούνια....

      Διαγραφή
    3. Οι απομέσα είναι αυτοί που διοικούν το Δήμο, με θεσμικό και συγκεκριμένο ρόλο άσκησης εκτελεστών πράξεων βάσει αρμοδιοτήτων. Να ξέρουμε τι λέμε

      Διαγραφή
  29. ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ; ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΘΟΛΑ, ΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ "ΚΑΤΙ" ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ ΩΣ "ΓΑΖΙΑ" ΣΕ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ, ΤΟΝ ΣΟΥΤΑΡΑΝΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΕΠΛΕΥΣΕ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΣΤΗ ΛΟΥΤΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΜΕΤΑ.....ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΑΤΩΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ.....ΣΤΟ ΑΡΑΦΗΝΙΣΤΑΝ.....
    ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΤΙΠΟΤΑ ..ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ, ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΠΙΑ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΛΛΑ........ΗΡΘΑΝΕ ΟΛΟΙ ΛΟΥΤΣΑ ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ,ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ...ΠΕΘΑΜΕΝΕΣ...ΙΣΤΟΡΙΕΣ....
    ΚΑΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ ,ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ.
    Αλοιμονο να περιμενε κανεις οτι ειναι σε θεση, να βγαλουν ακρη με διαφορες στον λογο....ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ.Ολες οι τρυπες ιδιες ειναι για αυτους,κατα το γνωστο ανεκδοτο με τον μπομπο.......
    Το γιατι ασχολουνται με την συγχωρεμενη..ακομα, 6 μηνες μετα...εεεεεε τα εβαλε με το αγορι με το καλσον....τον ηρωα και τον αλλο τον δολιχοκεφαλο.....
    Επισης τα εβαλε με ΛΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑΚΗΔΕΣ...που εδω αναμεσα μας ,παραμονευουν.Γιαυτο την θυμουνται ακομα...ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ... ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΑΡΑΦΗΝΙΣΤΑΝ (ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ)μας βγαινουν αλλοι και υποστηριζουν με εναρθρο λογο ,τον ΟΠΑΣ ?Βου ου ου ρρρρρρρρρ ΟΛΟΙ Η ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ.Τετοια ιδιοφυια .....ιδια με ΡΑΦΗΝΑ.
    ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ,ΣΚΟΥΠΙΔΟΣΑΚΟΥΛΕΣ ,ΜΑΓΑΖΙΑ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ,ΑΠΟ ΦΥΛΛΑΔΕΣ.ΑΥΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ..χροοοονια τωρα..ημουν νιος και γερασα στην ΛΟΥΤΣΑ,και αυτοι ΕΚΕΙ....παραγοντες της τοπικης ζωης.Οσο χανουν, τοσο σκυλιαζουν,αρα κατι κανει και ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ,για να του την πεφτουν ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, γνωστοι σε ολους σας....κρατηθειτε.........ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ....ΤΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΟ αγαπησαν το μπλογκ της Λουτσας και τους μπλογκιτες....που θελουν να τους σωσουν ...απο εναν τρελλο που γραφει....ΣΩΩΩΩΩΩΩΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Αριστογείτονα, δε φαίνεσαι κακοπροαίρετος, αλλά δε σου περνάει από το μυαλό γιατί αρκετοί εδώ τα βάζουν με φυλλάδες και κάτι ξαναεμφανιζόμενους γραφικούς; Δεν σου περνάει από το μυαλό ότι ο κόσμος τους ξέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ εδώ και χρόνια και γιαυτό δεν τους παίρνει στα σοβαρά;

      Δε σου περνάει από το μυαλό ότι ενώ αποκηρύσσουμε μετά βδελυγμίας τους μέχρι τώρα δημάρχους, άλλους ως αποτυχημένους ανίκανους και άλλους- μην πω- , δεν περιμένουμε από κάτι πασίγνωστους παρατρεχάμενους να μας σώσουν και μάλιστα με το ζόρι; Δεν έχεις πάρει είδηση ότι πρόκειται κατά την επιεικέστερη έκφραση, περί μετριοτάτων έως ασχέτων ευκαιριοκαπήλων;

      Ξέρεις κάτι; Δεν κινδυνευουμε μόνο από τα καθάρματα, ζημιωνόμαστε και οπισθοδρομούμε και απ' αυτούς που στοχεύουν έστω μια ζεστοθεσούλα στο Δήμο , έμμισθη βέβαια...

      Διαγραφή
    2. Πικραμένε «j» επειδή εγώ ξέρω να διαβάζω και επειδή συζητώ και με άλλους που διαβάζουν μεταξύ αυτών και το τελευταίο πρώτο άρθρο της φυλλάδας που εννοείς (που σημειωτέον «σπάει κόκαλα»), σου λέω λοιπόν ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας ότι είναι τεκμηριωμένο με έγγραφα, αποδείξεις και στοιχεία και δεν μας νοιάζει καθόλου ποιος τα γράφει, ούτε βέβαια διάβασα ότι αναλαμβάνουν τη σωτηρία μας, όπως εσύ προφανώς ονειρεύθηκες.
      Να ξέρεις επίσης ότι το επίπεδο γραφής και τεκμηρίωσης εκείνου ή εκείνων που εσύ λοιδορείς χαρακτηρίζοντάς τους ως «μετριότατους έως άσχετους ευκαιριοκάπηλους», σε διαψεύδει παταγωδώς, γιατί οι μετριότατοι και άσχετοι δεν γίνεται να γνωρίζουν τόσα πολλά και ευκαιριοκάπηλοι θα ήταν αν επέλεγαν να πηγαίνουν με το «ρεύμα» της γενικότερης σήψης που επικρατεί και το οποίο εσύ και όμοιοί σου φαίνεται ότι ακολουθείς και παρά τις δήθεν αποστάσεις σου από τους κρατούντες μάλλον συμβαίνει το αντίθετο.
      Τα άλλα περί «έμμισθης ζεστοθεσούλας» στο Δήμο που δήθεν επιδιώκουν αορίστως, αποτελούν δικές σου εικασίες, αφού εκ των πραγμάτων είναι ανύπαρκτη οποιαδήποτε τέτοια διαδικασία που υπάρχει μόνο στη νοσηρή φαντασία σου, άλλωστε εφόσον αναφέρεσαι όπως καταλαβαίνω σε συγκεκριμένα άτομα μάλλον έχουν σταθερές επαγγελματικές θέσεις ή είναι συνταξιούχοι και αν γνώριζες από νόμους και γραφές θα έπρεπε να ξέρεις ότι απαγορεύονται οι διπλοθεσίες και διπλοαμοιβές. Άρα άνθρακες ο θησαυρός της λασπολογίας σου που θέλει να περάσει το μήνυμα ότι ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ, για να συνεχίσετε εσύ και η παρέα σου τα ίδια.
      Και τώρα επί της ουσίας κύριε ή κυρία «j», αφού είναι «επανεμφανιζόμενοι» όπως λες (πάντως εγώ και τόσοι άλλοι τους βλέπουμε και συνέχεια και παρόντες εδώ και χρόνια) και τους χαρακτηρίζεις «μετριότατους έως άσχετους ευκαιριοκάπηλους», γιατί εσύ ο ξύπνιος και ο μάγκας δεν βγαίνεις να τους απαντήσεις ευθέως στα επώνυμα άρθρα τους και να τους συντρίψεις – να τους αποκαλύψεις με συγκεκριμένα στοιχεία, ως συκοφάντες και ευκαιριακούς, μέτριους κλπ ; ΓΙΑΤΙ δεν τολμάς δειλέ λασπολόγε;

      Διαγραφή
    3. Κυριε j ,χαιρομαιπου με λετε καλοπροαιρετο,αλλα στον τοπο μας οι καλοπροαιρετοι συνηθως θεωρουνται βλακες.Ετσι θα πρεπει να με θεωρειτε οταν λετε ...ο κοσμος εδω....και εννοειτε τον τακη την μαρια και τον εαυτο σας.Οσο και αν σας φαινεται περιεργο ,εχω φιλους και συγγενεις στην Λουτσα,και γνωριζω πολυ περισσοτερο κοσμο, απο οσο φανταζεσθε.Ακομα και αν δεν γνωριζα,γνωριζω πολυ καλα και για χρονια,ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΑΧΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΟΠΑΣ. Ξερω τι κουμασια ειναι.Δεν παιζω το παιχνιδι τους,αν το παιζετε εσεις, αν ταυτιζεσθε, η εχετε κοινα συμφεροντα ,μαζι τους, δικαιωμα σας να λετε οτι θελετε.Ομως στοιχεια κυριε ,δεν φερνετε. Με υπονοουμενα με μισολογα ,με Ξερει ο κοσμος κλπ κλπ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ,να σας το πω λαικα να το καταλαβετε,τα ακουω βερεσε και κατατασσω αναλογως οσους γραφουν ετσι.Το δε κλου ΤΩΝ ΦΟΒΕΡΩΝ ΣΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΜΑΤΩΝ ....θελουν να παρουν μια εμμισθη θεσουλα..εμενα δεν με πειθει .Το αντιθετο μαλιστα ,το θεωρω το επιστεγασμα της εμπαθειας.Μα σοβαρα πιστευετε, αφου μου κανετε την τιμη και με διαβαζετε, οτι ειμαι τοοοοοοσο βλακας?Να σας πω και κατι βλακωδες λοιπον?Δεν με νοιαζει μια ,αν πληρωνεται καποιος για υπηρεσιες που προσφερει,φθανει να τις προσφερει και να μην ειναι αργομισθος.πχ Εσεις αν, λεω αν και με πασα επιφυλαξη ,γραφετε εντεταλμενα εναντιον του ΟΠΑΣ, τσαμπα ο μισθος που σας δινουνε.Δεν κανετε αποτελεσματικη δουλεια ,αντιθετως κανετε και ζημια στην υποθεση σας, κανοντας συμπαθη οποιον, χωρις στοιχεια, κατηγορειτε.Αρα ,τσαμπα μισθο σας δινουνε,,,μην θυμωσετε, υποθεση κανω οπως κανετε και εσεις για τους του ΟΠΑΣ.Δηλαδη εσεις εχετε δικαιωμα να υποθετετε ,χωρις στοιχεια και εγω δεν εχω δικαιωμα να υποθετω για σας?Πως το βλεπετε?Μπορει να ειμαι βλαξ κατ εσας αλλα τοοοοοοοσο δεν ειμαι.το ολοι ιδιοι ειναι παλιο και πολυπαιγμενο ,και οι βλακες το καταλαβαινουν πλεον .Τιποτα καινουργι δεν εχετε?Αν εχετε στοιχεια ιδου η Ροδος.....αν δεν εχετε, συνεχιστε με υποθεσεις ...ολοι τα βλεπουν....τα γραπτα σας,το οτι αλλαξατε υφος μικρης σημασιας,ηθος δεν αλλαξατε και θα φανει απο την απαντηση σας ,αν παρ ελπιδα κανω λαθος......

      Διαγραφή
    4. Ανωνυμε οπαδε 6:35 και Αριστογειτων,ο j κατι παραπανω ξερει.....το εχει ξαναδει το "εργο"

      Διαγραφή
    5. Και γιατι δεν μας τα κανει λιανα?Το κραταει μυστικο επτασφραγιστο,γιατι αραγε?Δεν μου λετε κ 12 58,ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΩ?Επειδη το γραφετε?
      Αν δεν μπορειτε η δεν θελετε να το αποδειξετε...ειστε εωλοι με ω,στους ισχυρισμους σας.Αρα για μενα,που δεν ειμαι οπαδος κανενος, γραφετε δεν γραφετε....χειροτερο ειναι που συνεχιζετε...με αλλα λογια ν αγαπιομαστε.....Εχουμε τωρα και προσωπικους οπαδους του καθενος που γραφει οτι και οπως το ηθος του,... του επιβαλλει... Δηλαδη να αρχισω και εγω να παριστανω τον θαυμαστη του Αριστογειτονα...ελεος....τοσο βλακα πια με θεωρειτε και τον εαυτο σας ,αδιαφθορο καλοπιστο υπερασπιστη ,του j? 12 20 ΜΕ 12 58 ΕΙΝΑΙ 38 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΛΕΠΤΑ....ΑΡΓΗΣΑΤΕ....
      Τι ειναι τουτοι?ετσι ψηφιζουνε?ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ?


      ΑΑΑΑΑΑ ΣΤΗΝ Ραφηνα δεν ειχαμε τοοοοοοοσο εξυπνους.....δινανε και καμμια ενδειξη...εδω ....τιποτα,ο λογος τους συμβολαιο.....

      Διαγραφή
  31. Βρε παιδιά παρόλο που δε γουστάρω τον Γκόντζο, πείτε μου που θα βρω να διαβάσω την ΑΛΗΘΕΙΑ; Φαίνεται βγήκε κυκλοφοράει και τους έχει τρελάνει κάποιο ή κάποια δημοσιεύματα. Πείτε μου καφενείο, φούρνος, τάδε να πάω να βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ, σε πιστέψαμε τώρα...

      Διαγραφή
    2. Αυτο το να γραφει μονος του για τον εαυτο του....χειροτερευει!"φαινεται βγηκε κυκλοφοραει και τους εχει τρελανει καποιο καποια δημοσιευματα"Ο κοσμος εχει τα προβληματα του κι ο Χ.Π αυτοθαυμαζεται και ...απορει σε ποιο καφενειο θα βρει τη φυλλαδα!

      Διαγραφή
    3. Βρε 12:59 πμ σε πονάει, σε πονάει ...... το δημοσίευμα, όπως και τον Νικολάκη η αποκάλυψη της πολιτικής του κολοτούμπας. Έτσι να σας τα γράφουν και να σας αποκαλύπτουν και εσείς όσο και η Δημοτική σας Αρχή να μη μπορεί να απαντήσει σε τίποτα. Αυτό λέγεται πολιτική ξεφτίλα

      Διαγραφή
    4. εεεεεεεεεεεεεεεεεε 12 59 ο κοσμος που εχει προβληματα...δεν καθεται ολημερις να κυνηγαει στα μπλογκς..8 17 γραφει καποιος 8 37 απαντηση και μετα τρωμε...και 12 59 παλι και συνεχως στο μπλογκ .
      Εγω δοξα τον θεο, δεν εχω προβληματα ....ακομα...αλλα εσυ τι κανεις για το προβλημα σου,ξημεροβραδιαζεσαι στο κυνηγι του ιδιου ανθρωπου ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΩΣ?Πως θα σηκωθεις το πρωι?Δεν βλεπεις τον 6 40 καιεμενα ?
      πρωι αγαπητε,πρωι δουλευουνε,με καθαρο μυαλο.....

      Διαγραφή
  32. Καλά εσείς οι απίθανοι τύποι είστε υπέρ να μας φορτώσουν 5.000.000 ευρώ δάνειο, χωρίς λόγο; Δεν θέλετε την εύκολη, πιο γρήγορη, πιο οικονομική και περιβαλλοντικά καλύτερη λύση αποχέτευσης μέσω Ψυτάλλειας; Δεν θέλετε να ακούτε και να διαβάζετε για τα σκάνδαλα κακοδιοίκησης στον Δήμο, αλλά θέλετε να σας τα κρύβουν; Μήπως δεν μας τα λέτε καλά φιλαράκια; Νομίζετε ότι δεν καταλαβαίνουμε γιατί επιτίθεστε και γιατί σε συγκεκριμένους ανθρώπους που αποκαλύπτουν τις βρωμιές γύρω μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Άντε και στο επόμενο φύλλο η ΑΛΗΘΕΙΑ θα τρελάνει πολλούς. Έρχετε "τσουνάμι" που θα πνίξει τα λαμόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, άμα "έρχεται" τσουνάμι, να την πάρουμε τη φυλλάδα. Άμα "έρχετε" όμως, ευχαριστούμε, αλλά δε θα πάρουμε!

      Διαγραφή
    2. κατα τη φυλλαδα κι οι αναγνωστες της!

      Διαγραφή
    3. Συγνώμη 8:26 πμ γίνονται τέτοια λάθη από αβλεψία. Το λάθος όμως ήταν δικό μου και όχι της "φυλλάδας", όπως λες. Απλά εγώ μια συζήτηση άκουσα στη Μέδουσα και συμπέρανα κάτι. Πειράζει;

      Διαγραφή
  34. Επιμενω.Το ζητημα δεν ειναι αν ειναι φυλλαδα,ολες εκει περιπου ειναι,ουτε ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.Παντα εχουν τους λογους τους και τα συμφεροντα τους οι maker opinion.Ξαφνικα αγαπησαν την αληθεια...εεεεε οχιιιιιιι.Παζουν το δικο τους παχνιδι με οτι οπλα διατιθενται στην πιατσα.
    Το ζητημα ειναι οτι μεσα απο τα καρφωματα ,εμφανιζεται η πραγματικοτητα.
    Αυτην αναζητουμε,με στοιχεια.Στοιχεια ειναι τα εγγραφα,οι αποφασεις δικαστικες και μη ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΘΕΛΗΜΕΝΩΝ Η ΟΧΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.Το ποιος το γραφει και γιατι,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ,δεν με ενδιαφερει μια.Το να κυκλοφορησει πεντε φυλλα παραπανω...να παρει και καμμια διαφημιση εεεεεεεμποριο ειναι δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα,μια εφημεριδα....Αρα, ας επικεντρωσουμε στο ΤΙ ,ΓΡΑΦΕΙ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.Τα αλλα ειναι εκ του πονηρου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολυ λακωνικη απαντηση του τυπου ....απορια ψαλτου ...βηξ...
    Ανεπιδεκτος μαθησεως ο Αριστογειτων....
    Πως τα δινουνε μωρε τα διδακτορικα...εγω να δεις τι θα επαιρνα αν....ειχα.....ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?
    Παντως απο ορθογραφια, δεν πατε ασχημα αγαπητε j...αρα ενα καλο ,υπαρχει.....
    ουδεν κακον αμειγες καλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΣΧΕΤΟ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΠΟΘΗΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, ΒΡΕ ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΜΕ, ΞΕΡΩ ΤΟΥΤΟ, ΞΕΡΩ ΕΚΕΙΝΟ, ΒΡΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΌ ΜΕΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ, ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΕΙ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΙΑ ΑΙΣΧΗ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΙ ΑΣ ΒΟΟΥΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΚΟΛΠΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΛ, ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ, ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΛΠ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΙΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΓΙΑ΄ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ! ΑΜΕ, ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ, ΧΑΖΟΣ ΕΙΜΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ
      Λασπολόγε της πεντάρας, δικαίωμά του ήταν να θέσει υποψηφιότητα για συμπαραστάτης. Και φάκελο προσόντων είχε, με σπουδές, διακρίσεις σε διαγωνισμούς με βραβεία για καινοτομίες και εμπειρία στη διοίκηση και την αυτοδιοίκηση 30 και πλέον χρόνια. Και ελεγμένο το πόθεν έσχες του και λευκό ποινικό μητρώο κατέθεσε στον Δήμο και σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους που θα τον έκριναν (Δε ρώτησες ποτέ γιατί δεν τα δημοσιεύουν οι νυν αιρετοί, όπως ο νόμος ορίζει). Εγγράφως δήλωσε στον Δήμο και δημοσιεύθηκε ότι εφόσον επιλεγόταν δεν θα ελάμβανε μισθό. Υπάρχει πιο καθαρή διαδικασία και συμπεριφορά κύριε «ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΑΚΙΑ» φίλε των καταλογισμένων πρώην Δημάρχων και των σημερινών ιθυνόντων με τις απευθείας αναθέσεις και τις παράνομες διαδικασίες στην καθαριότητα και αλλού, που σήμερα και πάντα λοιδορείς γιατί σου έθιξε τα «αδελφάκια» σου τους παρανόμους. Δεν λες όμως ότι κανένας από εσάς τους ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΑΚΙΔΕΣ δεν ήθελε Συμπαραστάτη του Δημότη γιατί ποτέ δεν θέλατε να υπάρχει νόμος και έλεγχος υπέρ του δημότη. Αυτό είναι που σας καίει.

      Διαγραφή
    2. Ά ξέχασα, πρέπει να ήσουν αλλού, γιατί από τις αρχές του 2011 ο αντι-ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΑΚΙΑΣ είχε εκδώσει ανακοίνωση με τον ΟΠΑΣ που κατακεραύνωνε για τις μεθοδεύσεις που είχαν γίνει (σε αφορά) και εκείνες που θα γινόταν για το ΚΕΛ. Γεγονός είναι ότι μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2011 δεν υπήρχαν (πλην του ΚΕΛ) και τόσο ιδιαίτερα αμαρτήματα των νυν, απλά φόρτσαραν το 2012 και μάλιστα με την κουτάλα

      Διαγραφή
    3. ΝΑ ΤΑΚΙΜΙΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΔΕ ΛΕΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ (ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑ ΤΗ Β' ΚΥΡΙΑΚΗ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΤΕ!). ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΤΑ, ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΟΜΩΣ! ΤΟ 2011 ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΗΤΑΝ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ. (ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ, ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ). ΓΙΑΥΤΟ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΑΦΑΝΤΟΣ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΕΛ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ, ΑΛΙΜΟΝΟ.

      Διαγραφή
  37. Τα φοβερα στοιχεια ειναι αυτα που λεει ο πραματευτης?Οτι εβαλε υποψηφιοτητα,για θεσμικη θεση?εεεεεεεεεεεεεεεεΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΗ.Την κουταλα σε ρωταω την πηρε?Δικη προθεσεων κανεις?γεγονοτα δικαζονται,οι υποθεσεις και οι προθεσεις λαμβανονται υπ οψιν αφου γινει το εγκλημα.ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, ΦΑΝΕΡΑ ,ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΑ,ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ και συ ασχολεισαι τι θα... εκανε αν... καποιος...Εεεεε ,τωρα πεισθηκα και εγω.Απο εκεινων την παντα εισαι ,ευχαριστω που με βοηθησες να καταλαβω να μην τα βαζω με αλλους,του ανεξαρτητου.....ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ .Αυτο καταφερες...μπραβο.Την εκανες την πατατα,και αν δεν σε μαζεψουν θα κανεις και αλλες,μπουμεραγκ που δεν ξερεις να χειρισθεις σου προεκυψε, γιαυτο συνεχισε τις .....αποκαλυψεις.. να καταλαβουν και οι πιο κουτοι, τι καπνο φουμαρετε....ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ.....Αν ειναι δυνατον, τετοιους πραματευταδες εχουν οι αρχοντες?Σας εκθετουν κυριοι...συμπολιτοαντιπολιτευση ......ανεπανορθωτα.....ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΞΕΒΑΝΗ ,ΑΥΤΟΣ ΦΤΑΙΕΙ....ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΠΑΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ ΚΟΚ ΚΟΚ Για να κανουμε τις αναθεσεις να διοριζουμε συμβουλους να παιρνουμε δανεια,να φτιαχνουμε νυκτερινα κεντρα και να μοιραζουμε κουτοχορτο στα μπλογκ και στον τοπικο τυπο....
    Ολοι σαν εμας ειναι ...ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΟΥΣ?Ε ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ...ΕΥΤΥΧΩΣ......ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΡΑΒΩΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ.Οποιος σας μαχεται ειναι φιλος ,οποιος σας υποστηριζει εμμεσως πλην σαφως,εινα ΑΠΕΝΑΝΤΙ.Τερμα, δεν πατε να γραφετε χρονια..τον λακκο σας σκαβετε για μενα....συνεχιστε το σκαψιμο ακαθεκτοι...να μην κουραζονται οι απεναντι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς...Εδώ ο δήμος παρανομεί,ΣΗΜΕΡΑ και διάφοροι καλοθελητές,ασχολούνται με την ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΗ υποψηφιότητα Ποθουλάκη,(ο οποίος δηλωσε οτι δεν θέλει μισθό).
      Χαίρομαι που γράφετε στο μπλογκ όσοι υποστηρίζετε τη δημοτική αρχή,γιατί βγαίνει στην επιφάνεια ποιοι πραγματικά είστε.
      Κοιτάχτε τις παρανομίες που κάνουν οι φίλοι σας,και αφήστε τις μαντεψιές,αν,όταν,θα,γιατί...Φαιδροί!

      Διαγραφή
    2. Κακώς θεωρείτε εκ προοιμίου, ότι όποιος κριτικάρει, είναι υποστηρικτής του α ή του β. Παράδειγμα, εγώ που σχολιάζω τώρα, θεωρώ λάθος επανέλθει ο Κασίμης,αφού η θητεία του υπήρξε πολιτικά πολύ επιζήμια για την πρόοδο του τόπου.
      Επίσης και η παρούσα δημοτική αρχή απογοήτευσε και εξόργισε τους πάντες μέχρι στιγμής και είναι πια σχεδόν απίθανο να κάνει στροφή 180 μοιρών το υπόλοιπο διάστημα που της απομένει.
      Όμως και περιπτώσεις των μέχρι τώρα ενδιαφερομένων, δε με βρίσκουν σύμφωνο (για επικεφαλής Δήμου εννοώ). Πιστεύω, ότι ο νέος δήμος του Καλλικράτη και με τα προβλήματα που έχει, πρέπει να διοικηθεί από άτομο σύγχρονο και σοβαρών δυνατοτήτων.
      Άλλωστε κανένας αξιόλογος πολιτικός δεν επανεμφανίζεται κάθε φορά όταν κοντοζυγώνουν εκλογές, με καταιγισμούς "αποκαλύψεων" σκανδάλων που όλοι ήδη γνωρίζουμε, με συνεχή αυτοδιαφήμιση σε έντυπα και ιστολόγια, προσόντων, μέσω πιστοποιητικών και "βραβείων", που εκπορεύονται από το αναξιόπιστο ελληνικό δημόσιο κλπ. Δεν είναι κακό το κυνήγι διορισμού σε έμμισθη θέση, αλλά τα περί υπηρεσιών αμισθί (!), που είδα κάπου, καλύτερα να μην ξαναειπωθεί, διότι από το Νόμο, αυτό δεν προβλέπεται και για προφανείς λόγους....
      Αυτά και πολλά άλλα, απάδουν στην άσκηση σύγχρονης πολιτικής, στην αισθητική και φυσικά στη νοημοσύνη του μέσου πολίτη...

      Διαγραφή
    3. Άκου κ. 10:36 πμ, φαίνεται ότι έχετε πρόβλημα με τις αποκαλύψεις ατασθαλιών και αυτό είναι φυσικό να με προβληματίζει ως προς εσάς.
      Συμφωνώ στην παρατήρηση που έχει να κάνει με τους χαμένους που επανεμφανίζονται, αλλά νομίζω όλοι μας καταγράφουμε παρουσίες και ομάδες πολιτών που δρουν συνεχώς εδώ και χρόνια και μάλιστα τεκμηριωμένα, με προτάσεις, ενστάσεις και ανάληψη ευθυνών με καταγγελίες, έτσι ώστε ουδείς έως σήμερα τόλμησε να τους διαψεύσει, οπότε μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
      Σχολιάζετε για «βραβεία, που εκπορεύονται από το αναξιόπιστο ελληνικό δημόσιο», αλλά μην τσουβαλιάζετε τόσο απλά και συλλήβδην τα πάντα ή μάλλον μην τα διαστρεβλώνετε γιατί αφού δείχνετε ότι ξέρετε πολλά θα πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν και βραβεύσεις δημοσίων υπαλλήλων που δίνονται κατόπιν δημόσιων πανελλήνιων διαγωνισμών και στις περιπτώσεις αυτές δεν χωράει η απαξιωτική τοποθέτησή σας για όλους τους βραβευμένους. Εξετάστε λοιπόν περί τίνος πρόκειται πριν απορρίπτεται τους πάντες και τα πάντα.
      Σχολιάσατε προφανώς ότι κάποιος δήλωσε να αναλάβει κάποια θέση αμισθί και είπατε ότι αυτό δεν προβλέπεται από το νόμο. Και βέβαια ο νόμος ορίζει στις έμμισθες θέσεις ότι ο μισθός εμπίπτει στα καθήκοντα, όμως όταν ακούτε ότι κάποιος εγγράφως τον έχει αποποιηθεί να το σέβεστε για τον απλό λόγο ότι ναι μεν ο μισθός εκδίδεται μηνιαίος στο όνομά του, αλλά με δήλωσή του (και σύμφωνα με την εξαρχής δέσμευσή του) καταβάλλεται – εκχωρείται για δημόσιο σκοπό. Άρα κατ’ ουσία δεν λαμβάνει μισθό, χωρίς να είναι παράνομος. Αυτή είναι η αλήθεια και η διαδικασία.
      - Αυτά και πολλά άλλα, συνάδουν στην άσκηση σύγχρονης πολιτικής, στην αισθητική και φυσικά στη νοημοσύνη του μέσου πολίτη...

      Διαγραφή
    4. ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ; ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΚΑΓΚΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ; Ο ΠΙΟ ΥΠΟΠΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΜΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΩ ΌΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΕΤΕ! ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΜΟΛΥΜΕΝΟΣ, ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!

      Διαγραφή
  38. PROS TON Χ.ΣΟΥΣΛΩΦ ή ΑΓΑΖΙΑ ή ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ή
    OPOS ALIOS KIAN LEGESE,PREPI NA VGANIS THN
    MASKA TOY ANONIMOY.
    VGANE THN MASKA KAI TOTE THA MAS PISIS GIA
    TA GRAFOMENASOY.
    PROXORA LOIPON STON EISAGKELEA KAI OXI STHN
    PERIFERIA H’ SE KAPIES EPOPTIKES YPHRESIES……
    H EFHMERIDASOY EXI OS ARXH,EDO KAI XRONIA,
    LIGO PRIN TIS EKLOGES NA VGAZI TA APLITA,KATA
    THN APOPSISOY,TOY EKASTOTE DHMARCHOY AFOY
    PROTA EXEIS ZHTHSI THESOYLA KAI STHN EXOYN
    ARNITHI OLOITOYS…….ETSI DEN EINAI ?
    FILE KANIS MEGALO LATHOS
    AN NOMIZIS OTI ME TA VIOGRAFIKASOY,TIS
    MONADIKES GNOSIS SOY EPI PANTOS EPISTITOY
    TIS OPIES DEN APODEXTIKAN OLES OI DHMOTIKES
    ARXES MEXRI SHMERA (GIATI ARAGE ?),MPORIS
    NA EKVIAZIS H’ NA LASPOLOGHS ASISTOLA ENANTION
    TOYS, DEN SE THMA.
    FISIKA ME AFTON TON TROPO KERDIZIS DYO PRAGMATA.
    PROTON ENA PLHTHOS DIAFIMISEON STHN EFHMERIDASOY
    (AKSIOS O MISTHOSOY) KAI DEFTERON EMFANIZESE
    STO PROSKINIO TOY POLI SINTOMA ANAMENOMENOY
    EKLOGIKOY AGONA,POY OPOS PANTA SE AFINI STO
    PERITHORIO TON 300 STAVRON (PSIFALAKIA).
    FILE MEXRI SHMERA,OS DHMOSIOS YPALLLHLOS EN
    ENERGIA,TI PETYXES KALITERO GIAFTO TO ERIMO
    KRATOS,AFTO SE FORTOSE ME ENA KARO VIOGRAFIKA,
    FOTOGRAFIES ME KYVERNITIKA PROSOPA k.l.p.
    ESI TI ANTAPEDOSES ?
    AKOMA KAI STHN EFHMERIDASOY FERESE OS “X.ΣΟΥΣΛΩΦ”
    GIATI KRIVIS TO ONOMASOY “ΧΡΗΣΤΟ” ?
    AFTA TA OLIGA GIA TORA
    KAI YPOPSIN MONO O EISAGELEAS KAI MONO AFTOS EINAI
    ARMODIOS. KANTO TORA PROXORA “ X. SOYSLOF “ .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερό επίπεδο αντιπαράθεσης. Τρομάρα σου

      Διαγραφή
  39. ζητωωωωωω ...καταφερα να διακρινω και το Αρμοδιος και το Αριστογειτων...και τον Σουσλωφ και Χρηστο...Η ΧΡΙΣΤΟ ?
    Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ...ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ?Ποιος καταλαβε τι λεει , ,πες τε μου και εμενα....οχι οτι εχει καμμια σημασια...ετσι για την πλακα...με ποιον ειναι?που ζει?πως περπαταει με τα τεσσερα?πως πιανει πληκτρολογιο?ΓΗΓΕΝΕΙΣ, ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ?Καπου στην Παταγωνια εμαθα ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ....ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΔΩ,Η ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΥΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ειχα πει οτι τα σχολια θα φθασουν τα 150.Εφθασαν αισιως τα 123.Δυναμικη...το λενε...για οσους καταλαβαινουν απο διαφημιση.Οι υπολοιποι δεν θα καταλαβουν ετσι και αλλιως,ομως θα συνεχισουν να γραφουν ...ασχετως....του τι γραφουν.
    Δεν εχει ορια το συμπαν και η ανθρωπινη ανοησια.....
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ...ΝΕΟΝ ΕΡΓΟΝ..ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Προχθές μέλος της Συντονιστικής του ΟΠΑΣ ανέφερε στην Αρτέμιδα ότι o Όμιλος δικαιώθηκε σε κρίσιμη Προσφυγή του κατά απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος, που αφορούσε μεθόδευση για το ΚΕΛ στο πλατύ χωράφι. Ελπίζουμε να βγει σύντομα μια επίσημη ανακοίνωση για να ενημερωθούν οι δημότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΝ ΕΡΓΟΝ . Μα τι λετε αγαπητε?Αποφασεις προσφυγων?ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ.Καμμια υποθεση κακοπιστη, καμμια υποψια παρανοικη,καμμια λιβελλο,κανενα σουπα μουπες και ξεκατινιασμα εχετε? Τα γεγονοτα δεν εχουν σημασια στο σπαταρμενισταν..των τυφλων οπαδων των λαμογιων .Καμμια δουλιτσα εχετε να προσφερετε με αναθεση?Κατα τα αλλα μας προδωσαν ,τι παθαμε,ατυχοι ειμαστε ,σωτηρα ψαχναμε...στα καφενεια...να διαβασουμε και να γραψουμε τι χρειαζεται?ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΨΗΦΟ ΚΑΙ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΔΑΥΤΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΣΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ?Σε κατι σαν εμας θα γυρισουν ,γιατι ολοι ιδιοι ειναι ,και αν δεν ειναι, θα τους κανουμε ιδιους αφου,θα τους αναγκασουμε να γκαριζουν για να απαντησουν στα μουλαρια με γκαρισμα...του τυπου καταλαβες εεεε? ....(ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΛΑΡΙ... ΝΤΕΕΕΕΕΕΕ)Μετα θα λεμε.... ειδες γκαριξε ...σαν εμενα μουλαρι ειναι.Αυτη ειναι η μεθοδος...και ο πραγματικος κινδυνος με αυτους.ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΡΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΙΔΙΟΣ ΟΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.Φυλαχθειτε και μην τσιμπατε στο επιπεδο που θελουνε, μπλογκιτες,οσο και αν εκνευριζεσθε.Τα εργα μιλανε μονα τους, Η προσφυγη ειναι εργο, δεν ειναι υποθεση ,οτι κινητρο και αν εχει κανεις το αποτελεσμα ειναι που μετραει ,ΟΧΙ ΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.... ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ .ΠΑΡΑΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΕΕΕΕΕΕ?ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΧΡΗΣΤΟ....ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. APOLOGISMOS
    ANARTITHENTA SXOLIA 131
    ELAVON(KALO AFTO E')
    ARISTOGITON 31
    ANONIMOI 100
    DIKAIOMATIKA TO BLOG METONOMAZETE SE
    " A R I S T O G I T O N "..........
    KAI OTI HTHELE PROKIPSI.
    ARE 'AGAZIA' ME TA LIGMENASOY GENOSIMA.
    ALITHIA POSA SOY DINOYN STIN DOYLIASOY ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας