ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Η ώρα της αλήθειας πλησιάζει για την Σπαταρτέμιδα... θέλουμε την υπανάπτυκτη ξεφτίλα ή να ζούμε σαν άνθρωποι;



Συνδημότες,

Μετά την χθεσινοβραδινή υποανάπτυκτη πολιτισμική ξεφτίλα…..
Δεσμευόμαστε ότι από αυτό εδώ το μετερίζι στις εκλογές που έρχονται σε 8 μήνες περίπου, θα ζητήσουμε να δεσμευτούν ξεκάθαρα και ενυπόγραφα όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι ότι:
  • όποιο Μπαρ ηχορυπαίνει θα κλείνει άμεσα και οριστικά
  • δεν θα ξαναγίνει σκυλοεκδήλωση ούτε στην παραλία ούτε στο γήπεδο Μπάσκετ, ούτε στο γήπεδο Ποδοσφαίρου
  • όλες οι εκδηλώσεις των πολιτιστικών, εξωραϊστικών, αθλητικών, τοπικιστικών ή ότι άλλο συλλόγων, θα γίνονται στην περιοχή Φαγιά των Σπάτων, εφόσον εξασφαλιστεί ότι δεν ενοχλούνται και οι εκεί περίοικοι
  • άμεση δημιουργία γραφείου ποιότητας ζωής για την εξασφάλιση των ανωτέρω
  • άμεση στελέχωση της πολιτικής προστασίας του δήμου με ικανούς υπαλλήλους για τον έλεγχο της ηχορύπανσης από το αεροδρόμιο αλλά και της τήρησης των υποχρεώσεών του.
  • οι πάσης φύσεως χορηγίες του αεροδρομίου σε πολιτιστικούς, εξωραϊστικούς, αθλητικούς, τοπικιστικούς συλλόγους δεν θα επιτρέπονται παρά μόνον εφόσον το γραφείο ποιότητας ζωής και η υπηρεσία πολιτικής προστασίας του δήμου έχουν εξασφαλίσει όλη την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή (πχ ηχόμετρα, αυτοκίνητα για ελέγχους τα οποία σήμερα έχουν διατεθεί σε εθελοντική ομάδα της πόλης!!!! κ.α.)
Από εσάς ζητούμε να δώσετε δύναμη στο μπλογκ μας που ανιδιοτελώς αγωνίζεται όλα αυτά τα χρόνια για να βγάλει στην επιφάνεια τα πραγματικά προβλήματα του τόπου.

53 σχόλια:

  1. Εσείς ποιοι είστε που ζητάτε αυτές τις προϋποθέσεις?

    Με εκτίμηση
    ένας δημότης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχισαν οι πονηρές ερωτήσεις. Ποιος είσαι συ και τέτοια και εσυ ποιος είσαι που ρωτάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά που λες να τα κάνεις εσύ πρόγραμμα και να κατέβεις στις εκλογές, αντί να λειτουργείς εκβιαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος εκβιασμος μωρε?ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, ΜΙΛΑΜΕ...
      Μιλαει ο βιαστης ,οτι τον εκβιαζει ΤΟ ΘΥΜΑ.....
      Αντε ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ....ΠΟΥ ΜΟΥ ΞΕΜΥΤΙΣΕΣ....ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΣΚΥΛΟ ....
      ΕΣΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑ ΒΑΛΕΙΣ .....
      Να πας να στηθεις στην δημαρχιακη εξεδρα....η να ΞΑΠΛΩΣΕΙΣ σε καμμια παραλιακη ΑΠΛΩΣΤΡΑ...ΜΕΤΑ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ....

      Σας επιασε πονοκοιλος ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ ,και βγηκατε για ανακουφιση.....πρωι πρωι....

      Διαγραφή
  4. Το μπλογκ είναι μπλογκ... ούτε οι διαχειριστές ούτε κανείς από τους συνεργάτες έχει σκοπό να κατέβει για δήμαρχος. Είναι έξυπνη η λογική που πάτε να περάσετε για να στρέψετε τους υποψήφιους δημάρχους εναντίον μας.. για να μας βλέπουν ανταγωνιστικά...
    Δεν υπάρχει στο μυαλό σας η πιθανότητα να υπάρχουν δημότες που θέλουν το καλό του δήμου χωρίς να θέλουν να εκλεγούν δήμαρχοι;;;
    Ε να το βάλετε λοιπόν στο μυαλό σας ότι τέτοιοι είμαστε και εάν δεν υπάρξει καμία αξιόλογη υποψηφιότητα θα αναγκαστούμε να στηρίξουμε τον λιγότερο κακό αλλά αυτή τη φορά ο κόσμος θα ξέρει τι ψηφίζει... όχι όποια μαριονέτα αποφασίσουν τα τζάκια να κατεβάσουν.
    Εδώ θα βγουν όλα στη φόρα. Εκτός και αν βρουν τρόπο να κατεβάσουν το μπλογκ, αλλά έχουμε πάρει τα μέτρα μας.
    Προς το παρόν θέλουμε τους υποψήφιους δημάρχους με τις δηλώσεις τους να μας πείσουν ποιος είναι λιγότερο κακός για τον τόπο... ωραίο ε; για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ8 Σεπτεμβρίου 2013 στις 11:10 π.μ.

    Οσα ανεφερει το αρθρο ειναι σωστα, να κλεινει οποιος προκαλει ηχορυπανση, συμφωνα με την ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του Δημου, εαν εχει τρεις μηνυσεις πρεπει να αφερειτε η αδεια μουσικης, ελα ομως που ο Δημος ενω εχει αποφασεις κλεισιματος, οι μαγαζατορες κατορθωνουν να περνουν ακυρωση αποφασεων, απο το αρμοδιο δικαστηριο επειδη ο Δημος μεχρι λιγες ημερες δεν διεθετε Νομικο εκπροσωπο, να παρισταται, και ετσι οι μαγαζατορες, λειτουργουσαν ξανα με καποιο ελαχιστο προστιμο.
    Τον Μαιο η αρμοδια εισαγγελεας εστειλε εντολη(υπαρχει στα χερια μας), προς τους αρμοδιους φορεις λεγοντας οτι η ηχορυπανση αποτελει το δευτερο μεγαλυτερο προβλημα μετα την ρυπανση του περιβαλλοντος, στην εντολη αυτη λεει οτι σε περιπτωση ηχορυπανση απο τετοιου ειδους μαγαζια πρεπει να οδηγουνται στο αυτοφορο αυτοι που προκαλουν το προβλημα δηλαδη οι d.j και οι υπευθυνοι του καταστηματος, βλεπετε να εχει γινει πραξη αυτη η εισαγγελικη εντολη??
    Στο αρθρο σου λες οτι να δεσμευτουν οι υποψηφιοι δημαρχοι, εαν ζεις στην Αρτεμιδα θα γνωριζεις οτι καποιοι μαγαζατορες ειναι σπονσορες υποψηφιων....
    Οσο για το γηπεδο Μπασκετ, του Αγ. Νικολαου , και τα προβληματα της περιοχης μας, ο συλλογος μας ειναι σε αρκετα προχωρημενο σταδιο με νομικες διαδικασιες που πιστευουμαι οτι πολυ συντομα θα υπαρξει θετικο αποτελεσμα.
    οταν ομως κατα την διαρκεια του καλοκαιριου ειχαμε ανοικτες συνελευσεις των κατοικων με το προβλημα , ηχορυπανσης, καποιοι μεσα απο τα blogs εγραφαν πικροχολα σχολια , αντι να συμπαριστανται σε αυτο το θεμα , που στεναζει οχι μονο ο Αγ. Νικολαος , αλλα ολη η Αρτεμιδα.
    Αντι λοιπον να δεσμευθει καποιος υποψηφιος Δημαρχος, θα προτεινα οσοι θελουν να εκλειψει αυτο το προβλημα , ενωθουν με της φωνες των κατοικων του Αγ. Νικολαου και να γινει επιτροπη κατα της ηχορυπανσης, γιατι εαν περιμενεις απο επιτροπες του Δημου, ξεχνα το...
    Επισης καλο ειναι να μην κρυβεται καποιος πισω απο την ανωνυμια, εφ οσον εχει αποψη γιατι δεν αναφερει ποιος ειναι, η ανωνυμια δινει την δυνατοτητα να λεει πραγματα χωρις κοστος.









    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H (μερική) ανωνυμία στις μέρες μας είναι κατάκτηση γιατί μπορούν να λέγονται πράγματα χωρίς ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ να μπορούν να απειλήσουν παράνομα αυτούς που τα λένε.
    Όποιος θίγεται ή προσβάλεται από δημοσιεύματα μπορεί να ενεργήσει ΝΟΜΙΜΑ και να ζητήσει το δίκιο του.
    Σημασία έχει το περιε΄χομενο ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (ΗΛΙΑΣ ΒΛΑΧΟΣ)8 Σεπτεμβρίου 2013 στις 11:49 π.μ.

    Nα κρυφτουμε λοιπον μηπως και οι παρανομοι απειλησουν τους νομιμους
    η Ελλαδα γιαυτο εφτασε εδω στο πατο, απο τετοιες αντιληψεις.
    οποιος ειναι νομιμος λεει την γνωμη του χωρις να φοβαται, επωνυμα.
    μαλλον εχουμε διαφορετικες αποψεις περι του θεματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ!!ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ[ΜΑΓΑΖΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ] ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΝ ΕΔΩ!!!ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΓΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ!!!!ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ [ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ] ΜΕ ΤΟΝ Κο ΒΛΑΧΟ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!!ΥΓ ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙΤΕ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΜΥΝΗΣΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΕ ΠΕΡΙ ΤΑ 500Ε[ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kυρία μου τα γραφόμενα κρίνονται ,όχι οι γράφοντες.Δεν είναι καλιστεία ,ούτε προεκλογικές δράσεις.

      Διαγραφή
    2. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ (ΗΛΙΑΣ ΒΛΑΧΟΣ)8 Σεπτεμβρίου 2013 στις 4:12 μ.μ.

      ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ (ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ) ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ , ΑΝΩΝΥΜΗ, ΕΠΩΝΥΜΗ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ, ΩΡΑΡΙΟΥ,ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗΣ,ΚΤΛ, ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ , ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.
      ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΠΟΛΙΤΩΝ , ΑΛΛΟ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΟΙ.

      Διαγραφή
  9. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ .......τι επιχειρημματα αναπτυσσονται....ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.....
    Θεωρω εντελως περιττο να γραψω οτι ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 1 13.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ...οτι στο μπλογκ γραφουν και ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΡΕΣ..ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ... ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ......
    Απο ολα εχει ο μπαχτσες,,γιαυτο να διαβαζετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.Το γραψιμο ειναι το ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ του γραφοντος.Της παιδειας του ,του χαρακτηρα του,της φαντασιας του και της ανοησιας του.ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΗ.
    Το ξερεις ποιος ειμαι εγω, εχει απαντηση .Εισαι οτι λεει ο λογος σου, τιποτα παραπανω. Εξ ονυχος τον λεοντα...ΟΘΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να οργανωθούμε ενάντια στο χάλι που ισοπεδώνει τη ζωή μας, όχι μόνο στον Άγιο Νικόλαο αλλά σε όλη την Αρτέμιδα. Νομίζω ότι πρέπει να μαζευτούμε, να συσπειρωθούμε και να μηνύσουμε επώνυμα - ευθύτατα τους υπεύθυνους για αυτήν την κατάσταση. Να μαζευτούμε πολλοί κάτοικοι, να κάνουμε πχ ταυτόχρονα 20-25 μηνύσεις (όσες είναι εφικτό) σε κάθε μαγαζί που παρανομεί, ηχορυπαίνει, καταπατεί και συλλογικά όλοι μαζί να πορευθούμε σε ένα δικαστικό αγώνα που όσο καιρό και να πάρει αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστον θα έχουμε να λέμε ότι κάναμε αυτό που έπρεπε. Φυσικά οι μηνύσεις αυτές πρέπει να στραφούν και προς κάθε υπεύθυνο για το χάλι που βιώνουμε. Που σημαίνει ότι δεν εξαιρούνται πρόσωπα από το δήμο, των τοπικών αρχών, αλλά και όλων αυτών που υποτίθεται ότι έχουν την ευθύνη για αυτό που συμβαίνει στην περιοχή μας. Μηνύσεις πρέπει να πέσουν και σε εκείνους που υποτίθεται ότι καθήκον τους είναι να διασφαλίζουν και να διαφυλάττουν την νομιμότητα και την επιβολή των ποινών στους παρανόμους και όχι να μαγειρεύουν ποινές - χάδια και "παραθυράκια" προς όφελος των συμφερόντων του διεφθαρμένου κατεστημένου... Η παράβαση καθήκοντος είναι εμφανής εδώ σε πολλαπλά επίπεδα και οι ευθύνες τους βαρύτατες. Χρειαζόμαστε απλά μια οργάνωση και μια σχετική μαζικότητα συμπολίτες. Πρέπει να επενδύσουμε με ζήλο προς αυτή την κατεύθυνση της διεκδίκησης με σύννομα και έννομα μέσα του δίκιου μας, το οποίο είναι αδιαπραγμάτευτο δεν υπόκειται σε εκβιασμούς, συμβιβασμούς ή απειλές (αντίθετα τότε πεισμώνουμε ακόμα περισσότερο). Έτσι θα δοθεί λύση στα προβλήματά μας και θα μπορέσουμε να ξαναζήσουμε ανθρώπινα και πολιτισμένα στην περιοχή μας, στα σπίτια μας, όπως δικαιούμαστε. Μην έχετε εμπιστοσύνη στα εκλογικά αποτελέσματα της Λούτσας-Σπάτων, μεγάλος αριθμός των ψηφοφόρων είναι άνθρωποι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου, ευκολόπιστοι με χαμηλή πολιτική κρίση και πάσχουν από το γνωστό χουσούρι του Έλληνα: "...ωχ, βρε αδερφέ, εμένα τι μ' ενδιαφέρει που εσύ υποφέρεις από την ηχορύπανση αφού στο δικό μου το σπίτι δεν ακούγεται τίποτα!" Η διεκδίκηση του δίκιου μας κι η πάταξη της παρανομίας και της αυθαιρεσίας θα έρθει μόνο αν κινηθούμε δυναμικά, επώνυμα, έγκυρα και αποφασιστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ ΣΤΑ ΦΑΓΙΑ. ΡΩΤΗΣΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ. ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΟΥ. ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΚΑΝΑΝΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΚΥΛΟΣΥΝΑΥΛΙΕΣ. ΣΕ ΔΥΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΣΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΣΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΗΤΑΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΟΙ ''ΑΛΛΟΙ''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα "Φαγιά" δεν είναι ιδιοκτησία κανενός συλλόγου, επομένως δε χρειάζεται να ερωτηθεί ο Σύλλογος που κάνει το πανηγύρι Πέτρου και Παύλου και παρακαλώ να μας ενημερώσετε με ποιό νόμο και διάταξη έχει την ευθύνη και τη διαχείριση που ισχυρίζεστε. Δεν πρόκειται για την περιουσία άλλου (!), αλλά όλων μας, όπως όλων μας είναι τα προβλήματα με τις καταπατήσεις στην παραλία μας, στους αρχαιολογικούς μας χώρους, στους προστατευόμενους χώρους περιβαλλοντικής σημασίας εντός του Δήμου μας κλπ.
      Επί τη ευκαιρία, να σας θυμίσουμε ότι "σκυλολαϊκές" βραδυές έχουν οργανωθεί και από σπαταναίϊκους συλλόγους και φορείς και στα "Φαγιά" καί στο Α' Δημοτικό Σπάτων και στο γήπεδο "Δ. Δημητρίου" όλα αυτά τα χρόνια πάααρα πολλές φορές...

      Έχετε απόλυτο δίκιο στο θέμα των "σκυλοσυναυλιών" αλλά και οποιωνδήποτε συναυλιών γενικότερα σε δημόσιο χώρο, που έχουν σαν αποτέλεσμα η παραλία της Λούτσας να απαξιώνεται και να υποβαθμίζεται με την αγαστή συνεργασία συλλόγων και Δημοτικής Αρχής!

      Τα προβλήματα στον ενιαίο Δήμο είναι πλέον κοινά και η ευθύνη της Δημοτικής Αρχής τεράστια.

      Διαγραφή
    2. Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΑ ΦΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΡΩΤΑ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΡΗΤΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΚΥΛΟΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΩ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΩΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΤΑ ΣΠΑΤΑ ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙΝΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ Ο ΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΣΤΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΜΕ.

      Διαγραφή
    3. Καλύτερα να πας σε κανένα κτηματολόγιο πριν αμολήσεις ανακρίβειες. Ο σύλλογος (ο Θεός να τον κάνει - στην ουσία μια επιτροπή είναι για το έθιμο) δεν έχει ιδιοκτησία του το χώρο. Το γεγονός ότι τον επιμελείται δεν του δίνει ιδιοκτησιακά δικαιώματα. Τα ίδια λένε και οι μαγαζάτορες της παραλίας της Λούτσας όταν ...απλώνονται: Εγώ που καθάρισα τον τόπο, που μου κόστισε τόσο κλπ. Να το πάρουμε απόφαση ο Δήμος είναι πάλι ένας. Απορώ που λες εμείς τα Σπάτα από δω και η Λούτσα από κει. Εμείς οι Σπαταναίοι στη Λούτσα έχουμε τα συμφέροντά μας πολύ περισσότερο από ότι στα Σπάτα και πρέπει επιτέλους να αγωνιστούμε να φύγει η γάγγραινα. Όσο για τα σκυλάδικα, μήπως έχεις μετρήσει πόσα σπαταναίϊκα φυντάνια προσκυνάνε τις νύχτες στα ντάπα ντούπα των γηπέδων και των μπαρ της Λούτσας; Η σκυλάδικη κουλτούρα δεν είναι μόνο στη Λούτσα. Και σε μας στα Σπάτα το σκυλάδικο άσμα έχει γίνει κάτι σαν εθνικός ύμνος! Για να ανασκουμπωθούμε λίγο και να φτιάξουμε το δήμο μας και τα Σπάτα και τη Λούτσα αντί να μαντρωνόμαστε στο χωριό και να μη βλέπουμε παραέξω! Η Λούτσα άλλωστε είναι το μέλλον! Άκου λειτουργούσαμε στα Σπάτα! Άμα αρχίσω, θα γράψω βιβλίο.... Τί τοπικισμοί της δεκαετίας του 50 είναι αυτοί, θεέ μου!

      Διαγραφή
    4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΜΑΙΡΗ.Επι τελους μια γυναικα εβαλε το δαχτυλο στον ηλο.
      Παντοτε ελεγα οτι το ισχυρο φιλο ειναι οι γυναικες.ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΕΓΑΤΕ ΜΙΣΟΓΥΝΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΘΕΝ Η ΑΝΔΡΟΘΕΝ....
      Το μυαλο κανει την διαφορα οχι το φυλο και οι γυναικες εχουν πιο πρακτικο μυαλο.Παρτε το αποφαση,ενας δημος εισθε και οι δημαρχαιοι σας ειναι Σπαταναιοι.Ξεχαστε τις φαρες σας και λειτουργηστε σαν ΠΟΛΙΤΕς ΤΟΥ 21 ου ΑΙΩΝΑ.Φροντιστε και προστατευστε ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΚΤΗ,που ανηκει σε ολους μας και αφηστε τις ανοησιες,,περι ξενων,περι καλοκαιρινων κατοικων, περι Ραφηνιωτων,και αλλων .Αν θελετε να ΣΩΘΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ,ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΘΕ ΟΛΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ .ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ,ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ...
      ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΣΑΣ, ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΕΡΑΣ, ΑΝΑΠΝΕΕΤΕ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑς ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.

      Διαγραφή
  12. Βλέπω πολύ φαιά ουσία καίτε για τις δημοτικές σκυλοσυναυλίες στα γήπεδα...

    Για τα σκυλόμπαρα που μας κάνουν το βίο αβίωτο σταθερά και ασταμάτητα εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, με ΑΦΟΡΗΤΗ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ και που δεν έχει κλείσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ μέχρι στιγμής δε βλέπω να σας βασανίζει...

    Το ξέρετε ότι στον Άγιο Νικόλαο κάθε Παρασκευοσαββατοκύριακο δεν κοιμάται κανείς από την ΑΦΟΡΗΤΗ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ;

    Το ξέρετε ότι τα περισσότερα "μπαρ" που κανονικά, στα χαρτιά, θεωρούνται "αναψυκτήρια", αντί αυτού έχουν βάλει τεράστια ηχεία, ντισκ τζόκει και κάνουν κανονικά πρόγραμμα ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ δίπλα στα σπίτια ανθρώπων και οικογενειών που δεν ξέρουν τι να κάνουν από την απόγνωση;

    Το ξέρετε ότι όλοι αυτοί που καταπιέζουν με το έτσι θέλω μια ολόκληρη πόλη, έχουν τέτοια θρασύτητα που διαφημίζουν τις "εκδηλώσεις" τους με αφίσες σε όλη την Αρτέμιδα αλλά και σε κεντρικές λεωφόρους και κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να τους ελέγξει; Κανείς δε βρέθηκε να πει κάτι να προβληματιστεί για αυτήν την τεράστια ΑΥΘΑΙΡΕΣΊΑ;

    Κανείς δε βρέθηκε να πάρει μια από αυτές τις κωλοαφίσσες και να την πάει σε έναν εισαγγελέα να ελέγξει αν το συγκεκριμένο "μαγαζί" έχει την νόμιμη δυνατότητα να λειτουργεί σαν υπαίθριο νυχτερινό κέντρο και να ξεσηκώνει στο πόδι μια ολόκληρη συνοικία;

    Εδώ υπάρχει ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΟΜΙΑ, ΑΥΘΑΙΡΕΣΊΑ, ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ δεν το έχετε καταλάβει;

    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ!

    ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΝΥΧΤΑΜΕ ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΡΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΚΥΛΟΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΣΚΥΛΟΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΑΜΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ, ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΛΛΙΩΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΗΣΕΙ. ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΠΑΡ ΕΙΤΕ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ. ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΥ.

      Διαγραφή
    2. 9.36. Σε καταλαβαίνω που αγανακτείς και μεις υποφέρουμε που είμαστε στο κέντρο. Ο αέρας φέρνει ολη την ηχορύπανση των μπαρ, των γηπέδων αλλά επιπλέον έχουμε τους αχρείους του κέντρου. Σήμερα βαράγανε μέχρι τις 6.30 - 7 το πρωί! Είναι λάθος να λες κοιτάτε τα μπαρ και όχι τους άλλους. Άθελά σου παίζεις το παιγνίδι τω ν αλητών της παραλίας, που λένε μονιμως γιατι κυνηγάτε εμένα και όχι τους τάδε που είναι χειροτεροι και ουτω καθεξής. Να συμμορφωθούν όλοι όσοι μας έχουν τρελλάνει. Όλοι, κανεις δεν εξαιρειται!

      Διαγραφή
  13. Η πολιτικη προστασία είναι για την πρόληψη και αντιμετώπιση φυσικών και τεχνολογικών καταστροφών (σε όλη την Ευρώπη). Η προστασία απο την πολιτισμική καταστροφή είναι καθήκον των τοπικών κοινωνιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το συνταγμα επαφιεται στον πατριωτισμο των ελληνων ,γιαυτο το κανουν κουρελοχαρτο. Μιλαμε για πολιτιστικη αναβαθμιση ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ...ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.....ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΣΙΑ? ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΑ ΜΠΑΛΚΑΝΙΑ ..δεν ειναι παιξε γελασε.Εδω κουμανταρουν φαρες ακομα και ρεμπετ ασκερια διοικουν.ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ?Απο την Μπεζανσον και εσεις?
      ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ετσι που ειναι η πολιτικη προστασια...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.Νομιζω οτι χρειαζεται αναμορφωση και εμπλουτισμο με φορεις.Οχι βεβαια σφραγιδο φορεις τυπου ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΑΡΜΠΙ.....
      ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ....
      Εγω θα ζηταγα εισαγγελεα περιβαλλοντος εποπτη για ελεγχο....
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ,ας αρχισουμε απο το δημοτικο σχολειο,να μαθουμε σωστη γραφη ,σκεψη ,αναλυση ,και ΒΛΕΠΟΥΜΕ....

      Αν υπαρχουν και καποιοι δημοτες με πειρα και γνωση ,εκτος δημοτικης νομενκλατουρας....ας χρησιμοποιηθουν.Η Ραφηνα εκανε ενα πολυ ενδιαφερον πολιτιστικα, καλοκαιρι ,με τους κατοικους καλλιτεχνες και σχετικους με τον πολιτισμο δημοτες, που εθελοντικα πλαισιωσαν τον αρμοδιο οργανισμο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΣΑΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,που συμβουλευε τον δημο.Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΕΜΦΑΝΗΣ ΕΦΕΤΟΣ.Ανοιξτε τις πυλες να μπει ΦΡΕΣΚΟΣ ΑΕΡΑΣ,Ο ΠΑΛΙΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΒΡΩΜΙΣΕ....δεν μπορει να ξεβρωμισει μονος του.

      Διαγραφή
  14. Η αστυνομία τι κάνει, ποιος ο ρόλος της στην όλη κατάσταση με τα κωλόμπαρα και τις σκυλοσυναυλίες; Γνωρίζουμε όλοι ότι τα πρόστιμα είναι πλέον υπολογίσιμα για την ηχορύπανση, γιατί όμως τα σκυλόμπαρα δε παίρνουν χαμπάρι; Πάνε όλα καλά στο ρόλο της αστυνομίας; Και δε μιλάω για το "100" γενικά, μιλάω για το τοπικό ΑΤ που υποτίθεται έχει την περιοχή στην "ευθύνη" του... Γιατί η αστυνομία δεν εξαντλεί την αυστηρότητά της αφού βλέπει την αυθαιρεσία και την ασύδοτη ηχορύπανση, αφού εκείνη εισπράττει πρώτη κάθε νύχτα τις καταγγελίες, την απόγνωση, την αγανάκτηση των δημοτών με τα κωλόμπαρα και τις σκυλοσυναυλίες; Νομίζω ότι αν η αστυνομία, το τοπικό ΑΤ, ασχοληθεί σοβαρά με το πρόβλημα μπορούν να γίνουν θαύματα στην περιοχή. Δε γίνεται να παίζουν τσίτα τη μουσική τα κωλόμπαρα, η αστυνομία να κόβει μηνύσεις, αυτόφωρα, πρόστιμα και αυτοί να μην παίρνουν χαμπάρι και να μην διακόπτουν ούτε καν το πρόγραμμά τους! Κάτι δε μου πάρει καλά στην όλη κατάσταση... Ποιος μαγαζάτορας, ποιο κωλόμπαρο του βεληνεκούς των αρπακολατζίδικων της παραλίας θα άντεχε να πληρώνει χιλιάρικα πρόστιμα κάθε εβδομάδα και να συνεχίζει ακάθεκτο το ίδιο βιολί σα να μη τρέχει τίποτα; Πως μπορεί κανείς να μάθει τελικά τι ποινές και πρόστιμα έχουν επιβληθεί από την αστυνομία προς τα κωλόμπαρα τόσο καιρό, ώστε να έχει μια εικόνα της κατάστασης (εννοείται με νόμιμες διαδικασίες); Πολλά ερωτηματικά έχουν προκύψει, που κατά την άποψή μου δε θα έπρεπε να υπάρχουν... 'Ισως η ίδια η αστυνομία με συγκεκριμένα στοιχεία μπορεί να μας διαφωτίσει... Βοή εν τω κωφώ; Φοβάμαι αυτή είναι η επικρατέστερη εκδοχή συνδημότες, οπότε "μια τρύπα στο νερό"... Η έκκληση και τα "ερωτηματικά" μάλλον παραμένουν ατόφια και γεμάτα υποψίες κι υπονοούμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ,οτι ο Τριτσης καθαρισε την Πλακα ,μπαινοντας μπροστα.
    Στην Γλυφαδα μπηκε μπροστα ο Δημαρχος .Καμμια αστυνομια δεν αρνιεται σε δημαρχο ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ.Αν ο δημος δεν εμφανισθει να ελεγξει ΑΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ,και αφηνει να τον εχουν γραμμενο, ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑΠΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗ.Η εξεδρα στην καφετερια ειναι το κερασακι στην τουρτα.Οι σκυλο εκδηλωσεις ειναι η ΜΠΟΥΖΟΥΡΙΕΡΑ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ... ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ.
    Ομως οι συλλογοι εχουν μελη,εχουν ΔΣ ,ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ.Αυτοι δινουν το αλλοθι, με την παρουσια των μελων τους, σε αυτες τις ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ.
    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΟ, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.Εκδηλωσεις με παρουσια δημοτικων αρχοντων σημαινει ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.Μερικοι μαλιστα οργανισμοι ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ,δηλαδη απο ολους μας ,για να μας βιαζουν. Οσοι τρεχουν σε αυτα τα ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ,ψηφιζουν κιολαςΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ.Γιαυτο θεωρω πολυ σημαντικο ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΙΣΧΥΡΟ ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ,θα συναντησουν μαζικη αντιδραση.
    Να το ξερουν και οι ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ.Σε αυτο το πλαισιο, ο ρολος των φορεων συλλογων κλπ ειναι σημαντικος.Πως θα σας φαινοταν δηλαδη ,ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΦΕΙΓ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΥΛΟΕΚΔΗΛΩΣΗ?Να ενημερωνετε οτι τα γηπεδα ειναι σε υγροβιοτοπο ,ΟΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ,ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΣΤΙΕΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ (ΦΡΕΑΤΙΑ ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ ΓΕΜΑΤΑ ΒΡΩΜΙΕΣ),οτι δεν εχει γινει ραντισμα,οτι οι απλωστρες δεν πλενονται ποτε και οτι βοθροι βγαινουν στην θαλασσα?Ολα αυτα με στοιχεια και φωτογραφιες?ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΟΛΥΜΒΗΣΗκαι ειναι επτασφραγιστο μυστικο.Ο ΔΗΜΟΣ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΑΜΠΕΛΛΕΣ.ΤΟ ΠΑΚΟΕ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ.
    Πως θα σας φαινοταν μια καθιστικη διαμαρτυρια ,ΜΙΑ ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑ ,ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΙΩΠΗΛΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ,εξω απο τα κεντρα, με τηλεοπτικη καλυψη?
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ που μπορειτε να ξεκινησετε, με στοχο την ενημερωση εντος ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ,στοχευοντας στους αφελεις ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΟΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ.Οσο πηγαινει κοσμος ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΘΙ.
    Ο μπλογκιτης που λεει για τις μυνησεις εχει δικιο.Εξαντληστε τα νομιμα μεσα,κατεβαστε εν αναγκη δικο σας ψηφοδελτιο ,ΝΑ ΖΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΤΙ ΧΑΝΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ.Καντε εκστρατεια ρεφενε,δεν θα βγειτε ισως, ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑΡΑΞΕΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΥΝΗΜΑ.Μπητε σε ολα τα τοπικα μπλογκ ,στις τοπικεσ εφημεριδες,καντε θορυβο...να φοβηθουν τα φιδια.ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΣΠΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΛΟΥΤΣΑΣ ΟΥΤΕ ΕΠΩΜΥΜΟΙ ΚΑΤΑ ΑΝΩΝΥΜΩΝ .ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙκαι αυτο ειναι εμφανεστατο στα σχολια ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ.ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι καλοκαιρινοι κατοικοι, που τον χειμωνα ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΑΡΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΦΟΥΣ.ΙΣΑ ΙΣΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΣΑΣ. Δηλαδη κυρια μου ,φευγουν απο την Αθηνα για να ησυχασουν και επιθυμουν να εχουν σκυλαδικα στα αυτια τους?Τι ειναι αυτα που λετε?ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥς ΠΕΙΣΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΤΕΣ,αντι να λετε αυτα τα παραλογα ..εμεις και οι καλοκαιρινοι.Αυτο φταιει για το χαλι σας, η εσεις οι μονιμοι και δημοτες που ψηφισατε οτι ψηφισατε?Αυτο σας μαρανε, η η δικη σας επιλογη?ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΡΙΜΑΞΕΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΤΕ?Για συνελθετε, που σας ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.....που σας χαλανε την ωραια πολη που φτιαξατε.....ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΞΕΝΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΕΚΕΙ.....εχει και ορια η ανοησια και η ξενοφοβια ακομα και μεταξυ ΕΛΛΗΝΩΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ:
    Το άρθρο σας και το σχόλιό σας είναι - το λιγότερο - ανακριβή και παραπλανητικά, αφού:
    Ζητάτε από τους υποψήφιους δημάρχους το γνωστό ευχολόγιο, άμα εκλεγούν να κάνουν τούτο και εκείνο. Μα όλοι μέχρι τώρα οι διατελέσαντες τα έχουν υποσχεθεί και δεν τα έκαναν! Ένας μάλιστα δεν έχει απαντήσει γιατί ήταν παρών στις ΤΡΙΕΤΕΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΟ '11 και άχνα δεν έχει βγάλει!
    Το θέμα δεν είναι να μη γίνει σκυλοεκδήλωση εκεί και εκεί, αλλά να μη γίνεται οποιαδήποτε μουσική εκδήλωση (είτε ...Τερλέγκας είτε Βάγκνερ) οπουδήποτε μέσα ή έξω που να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ, ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ στους περίοικους.
    Σύσταση γραφείου ποιότητας κλπ. δεν βοηθά σε τίποτα. Ήδη έχουμε ανάλογη επιτροπή θεσμοθετημένη, τοπικά συμβούλια κλπ. και επίσης ούτε η πολιτική προστασία είναι αρμόδια γι αυτά που γράφετε.
    Ο Δήμος κανένα δικαίωμα δεν έχει να απαγορεύει χορηγίες σε συλλόγους. Είναι θέμα των μελών του και του Νόμου.
    Το δημότη ποσώς τον ενδιαφέρει αν ο υποψήφιος δήμαρχος είναι από τζάκι ή από στάνη. Του αρκεί να είναι ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ και να είναι δίπλα του (έμπρακτα και όχι με ...ανώδυνες δηλώσεις, που γράφετε) στον αγώνα κατά της κόλασης της ηχορύπανσης.
    Αυτά τα περί του "λιγότερο κακού", και "θα ξέρουμε τί ψηφίζουμε", τί είναι; Για όλους τους διατελέσαντες δημάρχους στα Σπάτα και στην Αρτέμιδα ισχύει μόνο το "αρχή άνδρα δείκνυσι". Μα έχουν δώσει δείγμα γραφής ακόμα και καταδικαστικές αποφάσεις υπήρξαν! Κοντολογής, απέτυχαν οικτρά, μας υποβάθμισαν και διέλυσαν τον τόπο.
    Και τα Σπάτα και η Αρτέμιδα, διαθέτουν αξιόλογο δυναμικό σε άτομα, που είτε πέρασαν από δημοτικά και τοπικά συμβούλια είτε όχι, θα άξιζε να δοκιμαστούν στη θέση του Δημάρχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το μπλογκ ,ελπιζω ,δεν προωθει υποψηφιοτητες.Η δημοσια δεσμευση,ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ CAZUS BELI, αγαπητε. ΟΣΟΙ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΤΗΡΗΣΑΝ ,ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΙΩΠΟΥΝ.Μονος σας το λετε.Αρα αυτο που λετε εσεις, το εχουν αντιληφθει και οι δημοτες.ΚΑΙ ΓΙΟΥΧΑΡΟΥΝ ΠΑΝΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ, οπως θα εχετε αντιληφθει.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ,που διατυπωνει ο διαχειριστης,ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, θα τολμησουν να μπουν στην Εκλογικη διαδικασια ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΚΑΚΩΝ.Δεν αντιλαμβανομαι τι ζητατε απο ενα ΜΠΛΟΓΚ. ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΤΟΜΑ? ΕΕΕΕΕΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΚΗ ΣΑΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΕΤΕ.
    Δυσκολο να βρειτε ΗΡΑΚΛΗ ,να καθαρισει την κοπρο του Αυγειου, που μονος σας παλι λετε, οτι συσσωρευτηκε απο ολους τους πρωην.Το νεο εκλογικο συστημα που συζητιεται, δινει δυνατοτητα να βγουν αξιοι συμβουλοι, ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ,ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.Θα σας χτυπανε εκατερωθεν ,οπως βλεπετε, χτυπανε εμενα, δεξιοαριστεροθεν.
    ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΘΕ..Η ΚΟΜΜΑΤΙΛΑ , Η ΒΑΡΥΤΕΡΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΘΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ,ΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΘΕ ΟΤΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.Δεν την κανουν τα πρακτοριλικια ,οι προβοκατορες, οι εχθροι του λαου ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ .Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ. Γινετε σκεπτικιστες,ρωτηστε ,ενημερωθειτε,απαιτειστε ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, οχι συνθηματα,τα συνθηματα ειναι για τα γηπεδα.ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ ,ΘΑ ΣΑς ΑΠΑΝΤΑΝΕ,Μεχρι τοτε απλως, θα σας φουμαρουν ,οπως κανουν τοσα χρονια.Δεν υποστηριζω ουτε οτι ολοι ιδιοι ειναι, ουτε οτι δεν ψηφιζουμε κανεναν.Απλως λεω οτι κρινουμε τα υπερ και τα κατα και δεν ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ,ΟΛΟΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ,ΟΛΟΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ

    Δεν θα ξαναγινουμε οπως ημασταν ,Δεν μπορεις να περασεις το ιδιο νερο στο ιδιο ποταμι δυο φορες.ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ και δεν εχει διαψευσθει 2 500 χρονια και θα το διαψευσουν οι κομματικουρες....αν ειναι δυνατον.....ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ....ΕΤΣΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν υπάρχει άλλη λύση, ρίχνουμε μαύρο να σωθούμε, ως αντίβαρο.
    Ούτε θα παντρευτούμε τη χρυσή αυγή, ούτε θα γίνουμε νεοναζί, ούτε χάρη θα τους κάνουμε.
    Μας αφανίζει η μαφία των μασόνων πολιτικών αριστερών και δεξιών κλπ, εμείς ας στραφούμε εναλλακτικά να ενισχύσουμε τα άλλα άκρα όπως τα λένε.
    Μπας και ισορροπήσει το πράγμα.
    Κάποια στιγμή θα προκύψει κάτι υγιές στον ορίζοντα.
    Μέχρι τότε λυκοφιλίες.
    Ούτε πυρσούς θα ανάβουμε με μαιάνδρους, ούτε τίποτα τέτοια περίεργα.
    Χαστούκαρο στην πολιτική αλητεία θα ρίξουμε να τρίξει το μαγουλάκι τους.
    Αυτοί πάνε να μας εξοντώσουν σαν να μην είμαστε έθνος με συνείδηση κοινωνίας αλλά κατσαρίδες.

    Χρυσή αυγή μπας και μετριαστεί η κατάσταση είδικά με το μεταναστευτικό που μεγαλώσαμε σε αυτή τη πατρίδα για να γίνουμε μειονοτικές ομάδες σε μια κατάρα πολυπολιτισμών.
    Και ας μας λένε ρατσιστές και ό,τι άλλο θέλουν.
    Ούτε φυλές μισούμε, ούτε χρώματα, ούτε διακρίσεις.
    Την αυτοδιάθεση μας ως λαός πρέπει να προστατέψουμε.
    Ευπρόσδεκτοι οι μετανάστες, αλλά λελογισμένα, όχι να γίνουμε ξένοι στην πατρίδα μας για να ωφελείται το μεγάλο κεφάλαιο με απαξιωμένο εργατικό δυναμικό βλ. τουριστική περίοδος.

    Χρυσή αυγή και ας σκούζουν...Ξέρουν ότι είναι απατεώνες και ψεύτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έξω οι μαυρωποί από τη γαλανόλευκη πατρίδα μας! Αυτοί μας φταίνε! Ράους! Βουρ για το Άουσβιτς!

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΡΕ. ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ ΚΙ ΑΣΚΗΜΟΣ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ.........! ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΑΜΕ ΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΙΔΙΟ ΚΑΣΙΔΙΑΡΙΚΟ

      Διαγραφή
  20. ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ....ΜΕ ΤΑ ΑΠΟ ΒΛΗΤΑ....ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΠΑΣΑΛΕΙΜΜΕΝΟΣ.
    Δεν βλεπει με τι πασαλειφτηκε ....και του μυριζει αρωμα ....ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗΣ...
    ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ....ΜΕ ΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ....ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ.


    ΒΡΕ ΒΡΕ ΤΙ ΣΚΟΥΖΕΙ....ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΧΑΣΤΟΥΚΑΡΟΥΣ....
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ .....ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ..... ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΣ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.....

    Καταρα πολυπολιτισμων
    χαστουκια να τριξει το μαγουλακι τους
    απαξιωμενο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ.

    Αντε το ειπες το ποιημα ΕΓΕΡΘΗΤΟΣ ΤΩΡΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασε που εκανε λαθος την αναρτηση.Αλλου του ειπαν, αλλου εγραψε.
    Δεν ειναι εδω η πολιτικολογια....ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η Αφασια της Σπαταρτεμισιας,ΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ, ΚΑΙ Ο ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ.Ειδε προβολεις και μπηκε ..... τι 25 η Μαρτιου, τι 28 η Οκτωβριου ,ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ.Δεν ειμαστε φασιστες,τυχαια βαζουμε την ζβαστικα τατουαζ,τυχαια υμνουμε την χουντα ,ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ, για να εκδικηθουμε το σαπιο πολιτικο συστημα.Μωριες, μωρων,ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ,COPY PASTE,μηπως εξασφαλισουν κανεναν πελατο ΨΗΦΟ ,για την ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΙΚΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ .
    ΠΟΙΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΒΡΕ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ?
    Τον ξερετε μωρε παιδια
    της γειτονιας τον βλαμη
    τον λενε μαχαλομαγκα
    μυαλο δεν εχει δραμι.
    τον αντρα κανει τον βαρυ
    και την δουλεια βαριεται
    και για το ψυλλου πηδημα
    ευθυς παρεξηγιεται.
    μαχαλο μαχαλομα γκα να ζησεις
    ασε τις παρεξηγησεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το καλυτερο συνεβη με τους Αμερικανους φασιστες....
    Πηγαν οι δικοι μας και ΕΞΑΓΡΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ .Τι θελουν αυτα τα μαυριδερα....μαζι μας, εγραψαν....
    Η εκδικηση της γυφτιας....που θα κατεβασει δημαρχο.....ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΜΕΝΟ, με την σβαστικα στο μπρατσο......ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτονας (αρχ. Αρμόδιος και Αριστογείτων) ήταν ένα ερωτικό ζευγάρι της αρχαίας Αθήνας που σκότωσε το καλοκαίρι[1] του 514 π.Χ. τον Πεισιστρατίδη τύραννο Ίππαρχο, αδελφό του Ιππία κυρίως για λόγους προσωπικής εκδίκησης και ερωτικής αντιζηλίας[2], του πολιτικού κινήτρου μη αποκλειομένου[3]. Στη συνέχεια πάντως, για κοινωνικούς και πολιτικούς[4] λόγους, ο αθηναϊκός λαός τίμησε τους δύο άνδρες ως τυραννοκτόνους, ήρωες της δημοκρατίας, έστησε αγάλματά τους, έβαλε τη μορφή τους σε νομίσματα, συντηρούσε με δημόσιες δαπάνες τους συγγενείς τους, [5] τους προσέφερε θυσίες[6] σαν σε ημίθεους και απαγόρευε σε δούλους να δίνουν αυτά τα δύο ονόματα στα παιδιά τους.

    Του π@ύστη τα λόγια και της πουτ@νας τα εργα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΒΡΕ ΒΡΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αριστογειτων ο ΒΛΑΚΟΚΤΟΝΟΣ13 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:09 π.μ.

    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 10 32 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ

    ΠΡΟΣΤΥΧΟΟΟΟΟΟΟΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ.

    ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ.
    ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο 10 27 ΚΑΙ αυτο με τις βρωμιες ΤΟΥ.
    ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ τους βλεπετε μπλογκιτες τι ειναιΚΑΙ ΤΙ ΗΘΙΚΗ ΕΧΟΥΝ.
    ψηφιστε τους ΟΣΟΙ ΕΙΣΘΕ ΚΟΘΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΟΥΝ.....ΜΕ ΒΡΩΜΕΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΙ.....Α
    ΣΑς ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΓΕΡΘΗΤΟΙ ...ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΤΕ ....ΕΥΝΟΥΧΟΙ...

    Σιγα μην σε πιστεψε κανενας ....φασιστα.....ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΑΤ ΕΣΕ ΠΟΥ.....Η
    Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ? τετοιος θαυμασμος για τον ΠΑΙΔΑΡΟ ,ειναι πολυ υποπτος ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΜΠ0ΛΟΓΚΙΤΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αριστογειτων ο ΒΛΑΚΟΚΤΟΝΟΣ13 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:30 π.μ.

    Ειδατε μπλογιτες μου, ΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ?Αρχιζουν παντοτε με τον ταχαμου αγανακτισμενο ,απο την πολιτικη βρωμια.Εκει σας ψαρευουν.Μετα δηλωνουν οτι δεν ειναι φασιστες ειναι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ.
    ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ.
    ΜΕΤΑ ΑΝ ΞΥΣΕΙΣ ΛΙΓΟ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΒΟΘΡΟΣ.
    Δεν δισταζουν να χρησιμοποιησουν οποιοδηποτε ψεμμα ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ.Ο Γκαιμπελς ελεγε.ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΟΣΟ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΝΕΙ.
    Μονο που οι τοπικοι γκεμπελισκοι ειναι τοσο ΑΝ ΟΗΤΟΙ που νοιμιζουν οτι ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ .ΟΧΙ ΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ .Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΕΙΣΤΕ...οχι οτι δεν το ξεραμε, αλλα να για τους τυφλους οπαδους σας.
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑς ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΥς ΤΟΥς ΒΛΕΠΟΥΜΕ, εσεις κρυβοσαστε και φορατε λεοντη Ηρακλη, ενω ειστε ΠΟΝΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΝΟΜΩΝ.
    Μολις εριξα το τυρακι, ΟΡΜΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΤΕ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΦΑΚΑ.Ειναι η δευτερη φορα που την πατατε δεν μαθαινετε λογω ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑς ΒΛΑΚΕΙΑς που την κανετε εμφανεστατη.Τι νομισες μωρε οτι ολοι ειναι ηλιθιοι εδω μεσα?Οτι θα εγραφες αμεσως μετα τον οχετο ,και Θα υπεγραφες Αριστογειτων και θα σε πιστευε κανεις με οτι γραφεις?

    τεστ μωρε σας κανω ,τεστ βλακειας και προστυχιας και τσιμπατε σαν χαζοποντικοι.
    Αντε στειλε κανεναν πιο εξυπνο ΑΝ ΕΧΕΤΕ.
    Στειλε μου τον ΚΑΙΑΔΑ να διασκεδασουμε με ροκ....

    ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΥΡΕΙ,,ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΑΣΣΙΝΟ ΛΟΦΟ(και εκει χωθηκανε οι παιδαροι)
    ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ....ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΡΩΜΙΑΣ ,ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ .
    Να το στειλετε στον αρχηγο μωρε να δει την βλακεια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΝΗΡΕΨΕΤΕ ΛΙΓΟ.
    Γραφω 10 22 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
    Ακριβως απο πισω ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, 10 27, κατεβαζει το copy paste(το εχει ξαναστειλει αλλα το ξεχασε) ΚΑΙ 10 32
    ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΙΡΜΟ ,ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΩΣ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ.


    ΕΕΕΕΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΤΟΝ ΜΑΧΑΛΟ ΜΑΓΚΑ, ΣΤΟΝ ΛΟΥΤΣΟ Μαχαλα,που τους βγαλατε τριτο κομμα ...λογω ανοησιας....

    ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΑ...ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ.....ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ ΜΑΓΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστογείτων, τί ασχολείσαι με τους κλόουν. Καλά έκανες για το προβοκατόρικο σχόλιο, αλλά όχι περαιτέρω. Οι εγέρθητοι εζήλωσαν τη "δόξα" του Μανιαδάκη με τον ψεύτικο Ριζοσπάστη και νομιζουν ότι σήμερα περνάνε οι ...Γκαίμπελς.

      Διαγραφή
  28. Αριστογειτων ο ΒΛΑΚΟΚΤΟΝΟΣ13 Σεπτεμβρίου 2013 στις 3:10 μ.μ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ..ΔΥΣΤΥΧΕΣΤΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ,Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ.
    Αν δεν υπηρχε τετοια βλακεια, δεν θα φερνανε 20% στην ΛΟΥΤΣΑ.
    ΤΟ ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΒΟΘΡΟΥ ΠΡΙΝ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑς ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥς ΤΑ ΣΚ....ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ,Δεν ειμαι καθολου υπερανω,βλεπω τι ανοησια και ΤΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ.
    Ο ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ,Η ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΝΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΣΩΣΤΗ ΤΟΥ.
    Στην πολιτικη, η γελοιοποιηση ειναι οτι ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
    Κανεις δεν θελει να ταυτιζεται με γελοιους .....φανφαρονους ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΦΩΡΟ και κυκλοφορουν με καμμια δεκαρια ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥς ΣΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ αγαπη του κοσμου....ΣΙΓΑ ΜΩΡΕ ΤΗΝ ΜΑΝΤΟΝΑ ....που θα της την πεσουν οι θαυμαστες... Ο ΣΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εχω και κατι ακομα για την Μαρια. Οταν το σκ.....ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ, δεν λες απα πα δεν ασχολουμαι.Ανασκουμπωνεσαι και πολεμας να μην σου το φερουν μεσα.Εστω και αργα, γιατι ειναι ηδη μεσα ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ,ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ.Το με τι τροπο ,ειναι θεμα χαρακτηρα και επιδεξιοτητων,ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΣΝΟΜΠΑΡΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ.Δεν ειναι κλοουν ,εκει κανεις λαθος.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΟ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, αλλα το τιθασσευουμε.Ο Μανος Χατζηδακης το ειπε ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ.Διαβασε το ειχε αναρτηθει και εδω παλαιοτερα ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕς ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΦΕΡΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Μαρακι ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΣ ΝΩΡΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?Μην τους ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ ΠΛΕΟΝ .ΤΩΡΑ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ .
      Εχθρος μπηκε απο την κερκοπορτα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και χρειαζεται ξωπεταγμα.

      Διαγραφή
  30. Και για την επικαιροποίησή σας από την ξεδιάντροπα υποβαθμισμένη πια περιοχή του Αγίου Νικολάου: Χθες νύχτα, όλη νύχτα μέχρι τις 06:00 ξημερώματα Κυριακής, έφερνε ο αέρας δυνατά κλαψουρίσματα σκυλάδικου, σχεδόν ξεχώριζες τα λογια του θλιβερού τραγουδιάρη!!! Μέχρι τις 06:00 το πρωί επαναλαμβάνω!!! Σήμερα δε, από αργά το μεσημέρι και μετά, "βαράει" ένα από τα σαχλά "νταπαντουπάδικα" στην αμαρτωλή παραλία του Αγίου Νικολάου με μόλις πέντε - δέκα διανοητικά καθυστερημένα κουτσαβάκια μέσα, που "περνιούνται" για πελάτες! Για πέντε - δέκα αποβλακωμένους, ο θλιβερός "μαγαζάτορας" έχει ανοίξει φουλ διαπασών και φυσικά αδιαφορεί παντελώς για οποιονδήποτε κατοικεί γύρω απ' το τσιφλίκι του!! Επίτηδες το κάνουν οι αλήτες! Προκαλούν χυδαία γιατί ξέρουν ότι νόμος στην περιοχή απλά δεν υπάρχει! Τον έχει καταβροχθίσει η διαφθορά, που σε λίγο καιρό θα χύσει και τα βοθρολύματά της στην παρά φύση χιλιοβιασμένη παραλία του Αγίου Νικολάου... Ένα βρωμερό μπ@ρντ@λ@ ο Άγιος Νικόλαος, προς χάριν μιας ντουζίνας σκατόφατσων που έχουν αναλάβει εδώ και χρόνια εργολαβικά το νταβατζηλίκι του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΦΙΛΕ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΒΡΟΧΕΣ ΣΑΣ ΣΩΖΟΥΝ....
    Τωρα βεβαια ξαπλωστρα στο σκ...ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ....ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΔΙΖΕΙ ΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ.
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ,ΤΙ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΠΙΑΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΥΓ προσεξε απο που ειναι το σημερινο copy paste ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΕΝΤΥΠΟ και θα καταλαβεις....ΕΕΕΕΕΕ βλακες δεν εισθε, απλως ετσι ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
    Και αυτο βαλτο στο σταυρολεξο καθετως πανω πανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η τοπικη οργανωση ....δεν πηρε θεση ακομα? ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ .....ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ στην Λουτσα και δινουν δουλεια σε φουσκωτους για αντιμετωπιση της ανεργιας?
    ΝΟΜΙΜΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΝΟΜΙΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΝΟΜΙΜΟ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ,ΝΟΜΙΜΟ ΝΤΑΒΑΝΤΖΙΛΙΚΙ . ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ ,το λενε και οι προοδευτικοι δημαρχαιοι ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ.
    Αν το παρουν στα σοβαρα οι ανακριτες και εισαγγελεις(στον Πειραια ειναι γυναικα οποτε υπαρχει ελπιδα)ΚΑΙ ΚΕΛΑΗΔΗΣΟΥΝ ....θα τριβετε τα ματια σας.Ο ΑΚΗΣ θα ειναι Παναγια ....ΛΙΓΟ ΣΦΙΞΙΜΟ ΘΕΛΟΥΝ οι θρασυδειλοι που πσνε τριαντα τριαντα.... ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΕΟΝ ...Δεν σεβαστηκαν το γεροντακι στον ΜΕΛΙΓΑΛΑ που το τραβολογουσαν.....παρουσια ολων των ΑΡΧΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΝΙΑ, ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ?
    ΔΙΝΑΝΕ ΑΔΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙ ΖΩΝΗ?
    Ειδατε τον Δημαρχο Καβαλλας?ΟΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΛΟΓΑ ΚΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ,ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΛΑ ΓΙΑ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ......
    Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και οχι στην ψηφο σε λαμογια που εμανιζονται αριστερα και εχουν την χρυσαυγιτικη σημαια ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ.Μας εφαγε η προοδευτικουρα του καθε Κ και Μ και Γ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΗ ΜΑΓΑΖΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ,απεναντι απο δημοσια κτιρια ΑΝΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΤΡΙΣΑΥΓΟΥΛΟ.Να πατε και την αστυνομια εκει διπλα να κανουνε παρεα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να ελεγχουν ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΙ .ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΦΤΥΝΩ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.
    Μαγαρισατε την Αγ Μαρινα ,την πλατεια ,την ΑΛΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ , ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ,ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ .
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ.ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, απο ολους τους ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ δεν υπαρχει. Σφυριζουν αδιαφορα ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΛΟΜΩΝΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝΕ COPY PASTE,εφημεριδων ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΤΟ ...ΚΟΥΒΕΝΤΑ ,ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΨΗΦΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ... ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΕΙ ....ΕΕΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΥΡΙΣΕ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΣΕ.Αν εχετε εστω και στοιχειωδη τσιπα βγαλτε ανακοινωση σαν ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ.ΜΕ ΚΟΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΑΣΠΙΖΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ....οι πραγματικοι αριστεροι βγαινουν μπροστα.Καντε αντιρατσιστικο συλλαλλητηριο ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΚΤΗ.Οπως φροντισαμε εφετος να μην εχουμε παρατραγουδα στο πανηγυρι ,γιατι περισυ μας πιασανε κωτσους,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ.Γεμιστε και ΜΙΑ ΦΟΡΑ με αφισσες την λεωφορο για κατι που ειναι ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΙΚΗ .ΚΑΙ ΝΑ ανοιξει.Παλαια, μετα το να ,το θα και το οταν, βαζαμε ητα, ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ, εγινε ει.Σε λιγο θα καταργησουν και τα αι και ε..ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ. Εκει.... παλι μας μαρανε η προδευτικουρα στη γλωσσα....ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.....ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.Αυτο και αν ειναι προοδευτικο,να γραφουμε αλλα ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ......τεως και νυν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
    Δυστυχως ενα ποσοστο των δημοτων ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

    Ελπιζω και ευχομαι να μην κυριαρχησουν τα ζωωδη ενστικτα,αρκετα προβληματα επιβιωσης εχετε στην Σπαταρτεμισια ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΜΟΥ.
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΒΑΛΑΤΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΤΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.Σε εθνικο επιπεδο εμεις ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας