ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΣΙΜΗ - ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ!

Ανατρέψαμε τα σχέδια του Δημάρχου Χρ. Μάρκου

Στις 30 Σεπτεμβρίου η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας σταμάτησε τα σχέδια του Δημάρχου Χρ. Μάρκου να μετατρέψει την παραλία του Αγίου Νικολάου σε ΧΑΒΟΥΖΑ
Ανατρέψαμε μέσα από μία ιστορική απόφαση τα διεστραμμένα σχέδια της ΕΥΔΑΠ να εγκαταστήσει ένα νέο Κέντρο Επεξεργασίας λυμάτων στην θέση ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ
Αποκαλύψαμε τα αποτρόπαια σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ και την εξαπάτηση του λαού των Σπάτων και της Αρτέμιδος από τον εκλεγμένο εκπρόσωπό τους…. τον ίδιο τον Δήμαρχο! Τον Χρήστο Μάρκου.
Ακυρώσαμε το «σύμφωνο συνεργασίας» που ετοίμαζαν για να θάψουν την Αρτέμιδα κάτω από τα απόβλητα της Ανατολικής Αττικής.
Αυτοί θέλουν να υπογράψουμε άλλο ένα ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ταφόπλακα για τα Σπάτα και την Αρτέμιδα:
1, Μαργέτης Θανάσης        8. Πουλάκης Πέτρος
2. Μάρκου Χρήστος           9.Γκινοσάτης Γιώργος
3. Σερέτης Χρήστος          10. Μεργέτη Αφροδίτη
4.Μάρκου Παναγιώτα       11. Γεωργάκης Αντώνιος
5. Αποσπόρης Ευάγγελος 12. Κουλοχέρης Γεώργιος
6. Τσαντήλας Χρήστος     13. Μπαλόπητος Παναγιώτης
7.Γκίκας Κων/νος             14. Σωτηρόπουλος Αλκιβιάδης
 
ΑΥΤΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΧΑΒΟΥΖΑ
 
Τους σταματήσαμε!

Εμείς ψηφίζουμε ΝΑΙ σε λύσεις Βιώσιμες και εφικτές


«Δεσμεύομαι προσωπικά μαζί με τους συνεργάτες μου, και την συντριπτική πλειοψηφία των δημοτών μας ότι θα διεκδικήσουμε συγκροτημένα και συντεταγμένα τη μοναδική εφικτή λύση του αποχετευτικού προβλήματος του Δήμου μας, που είναι η σύνδεση με την ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ. Είναι άλλωστε αποδεδειγμένη η ύπαρξη υποδομής της ΨΥΤΤΑΛΕΙΑΣ να δεχθεί τα λύματα ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ»

Αρτέμιδα 3-10-2013
Γιώργος Κασίμης

67 σχόλια:

  1. Αριστογειτων ο ΒΛΑΚΟΚΤΟΝΟΣ6 Οκτωβρίου 2013 στις 5:49 μ.μ.

    Λαθος ΧΑ ΧΑ ΓΡΑ;ΦΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ..
    Δηλαδη αναρτηθηκε 5 26 και ο Κ Π ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ 5 30.ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ .....
    Σε τα μας βρε ΚΠ ?ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ?
    τουλαχιστον εγω εκανα ενα τεταρτο, Να υπογραψω ως κπ η σκετο κ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τους συνεργάτες που απέμειναν γιατί ήφισαν υπέρ της καταστροφής μερικοί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ο Τσαντηλας σε στηριξε Κασιμακο??? ποιοι εσεις??? εσυ φταις για ολα τα κακα της Αρτεμιδας . Την καταστρεψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γιατί είναι κακό να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα; Ο Κασίμης παίρνει για δεύτερη φορά ξεκάθαρη και ανοιχτή θέση. Αποχέτευση του δήμου στην Ψυτάλλεια. Όποιος συμφωνεί στηρίζει... όποιος όχι, πρόβλημα του. Γιατί να πρέπει να απολογηθεί ο Κασίμης;
    Τα γκεμπελίστικα κολπάκια σας τα ξέρουμε χρόνια τώρα. Μπορεί το μπλογκ να μην απαντά σε όλες τις κακοήθειες που κατά καιρούς έχετε γράψει όσοι φοβάστε μην ξαναβρείτε τον Κασίμη μπροστά σας.
    Όμως το έχουμε ξαναπεί και θα το ξαναπούμε... όσοι φωνάζουν 8 χρόνια τώρα (τόσα πάνε που δεν είναι δήμαρχος και ακόμα αυτός σας φταίει) εναντίον του Κασίμη με τα ψέματά τους έγιναν δημοτικοί σύμβουλοι, αντιδήμαρχοι κ.λ.π κ.λπ. και τι έκαναν αυτά τα 8 χρόνια ας μας πει κάποιος ένα… έστω ένα μεγάλο έργο που έγινε από το 2006 μέχρι σήμερα στην Αρτέμιδα... ένα σχολείο... μία πράξη εφαρμογής... μία λύση για το αεροδρόμιο... τα μακαμποριβιέρα πότε άνοιξαν;;; το σκυλάδικο του μπάσκετ στον Άγιο Νικόλα ποιός το έφτιαξε;;;... ένα δρόμο της προκοπής ρε παιδάκι μου... κάτι στο λιμάνι;;; μία ανάπλαση στην παραλία;;; ένα κάτι … οτιδήποτε …έτσι για να συμφωνήσουμε μαζί σας ότι πάλι καλά που δεν ήταν δήμαρχος ο Κασίμης αυτά τα 8 χρόνια... περιμένουμε με αγωνία να μας το βρείτε.
    Κασίμη προχώρα… και εάν καταφέρεις να πάμε Ψυτάλλεια να δούμε που θα κρυφτούν όλοι αυτοί οι νεόκοποι αγωνιστές… αγωνιστές μόνο εναντίον σου.. αυτός είναι ο αγώνας τους τόσα χρόνια… γιατί για τους πολίτες χέστ..καν και ψάχνουν για ΚΕΛ να τους ξεβρομίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
    Θα ελεγα οτι ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ και καλως ηρθε η διευκρινηση ,ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ για το παρελθον και το παρον τους..Το να μην υποστηριζει κανεις τον δεδομενο υποψηφιο ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΥΝ.ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ,αν δεν εισαι δικος μου ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΥΣ..Αναρωτιεμαι τι ειναι αυτο που σας κανει να τοποθετειστε τοσο ανοιχτα ΥΠΕΡ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, που μαλιστα εξ οσων εχω αντιληφθει ,δεν χαιρει της αποδοχης των περισσοτερων μπλογκιτων.Δικαιωμα σας ειναι να υποστηριζετε οιονδηποτε υποψηφιο, αλλα και δικαιωμα των μπλογκιτων ειναι να κρινουν την σταση σας.Παντως θελω να διευκρινισω οτι εγω δεν πιστευω οτι η μονη ελπιδα της Σπαταρτεμισιας ειναι ο υποφαινομενος.Υπαρχουν και πιθανον να υπαρξουν και αλλοι ΑΞΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ,και να μην περιμενουμε τα ποδοσφαιρικα συνθηματα ΚΑΣΙΜΗ ΠΡΟΧΩΡΑ...και η συνεχεια . αν καταφερεις να παμε ψυτταλεια,ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΚΕΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΩΤΗΣΩ.Για εσας ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ? Η ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΣΣΟΝΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ? .Πιστευω οτι δεν εκφραζετε ειμι μονον αυτους που κατα την ωραια εκφραση σας ΧΕΣΤ ,,,για την ουσια και την ευπρεπεια του λογου τους.Συγχαρητηρια ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΣΑΣ ΣΤΙΓΜΑ.Θα το λαβουμε υπ οψιν εγω τουλαχιστον σιγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστογείτονα,
      Δεν θα μπούμε σε αντιπαράθεση... μας έχεις στηρίξει και εμείς σου έχουμε δώσει βήμα. Ναι έχεις δίκιο δεν θα το πετύχει μόνος του εάν γίνει... κανείς δεν μπορεί να θέλει να είναι ο πατέρας μιας τέτοιας επιτυχίας… αυτό θέλει πανστρατιά όλων των δυνάμεων της Αρτέμιδας και των Σπάτων…
      Όμως θεσμικά και ως μείζον αντιπολίτευση έχει βαρύνουσα σημασία να το ξεκαθαρίζει σε υψηλούς τόνους… το σύνθημα πλέον δεν είναι όχι πλατύ χωράφι όχι ΚΕΛ β Μεσογείων… το σύνθημα πλέον είναι Αποχέτευση τώρα σύνδεση με Ψυτάλλεια τώρα….
      Όσο για το χέστ..καν.. εσύ ως Ραφηνιώτης δεν συμφωνείς ότι 8 χρόνια είναι πολλά;;;
      …χωρίς ούτε ένα έργο.. ούτε ένα μέτρο νέο δρόμο… ούτε ένα σχολείο… ούτε μία παιδική χαρά ούτε μισή πλατεία… .μόνο καταστροφή!!! μόνο πραγματικά σκάνδαλα με απευθείας αναθέσεις, με κατατμήσεις διαγωνισμών, με αποχαρακτηρίσεις δημοσίων χώρων, με ολική παράδοση της παραλίας στους νονούς στα απίστευτα ντεσιμπέλ και πόσα άλλα;;; πόσα άλλα;;; Από ανθρώπους που στήριξαν την πολιτική τους καριέρα σε αγώνες εναντίον του Κασίμη
      Δεν νομίζεις Αριστογείτονα ότι πρέπει πια να τους κόψουμε αυτήν την πιπίλα… και ναι εάν υπάρχει κάποιος νέος που δεν τον πατρονάρουν τα γνωστά πολιτικά τζάκια… ναι εάν υπάρχει… εμείς εδώ είμαστε… για να δούμε όμως

      Διαγραφή
  6. ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΕΙΟ, ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΝ..ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΛΟΥΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ?ΠΟΙΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ?ΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΙΠΙΛΑ ,ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΠΡΟΠΕΡΣΙ.αρα σε αλλους απευθυνθειτε.......ΑΡΜΟΔΙΩΣ Η ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΓΙΑ ΟΜΟΦΩΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΛΑ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ.,ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΛΕΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΤΡΟΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AXRHSTOI OI NYN, ALLA OXI NA MAS EPIBALOUN KAI TON KATALOGISMENO APO TO PARELTHON !!!!! KAI GIA AYTO NA PAREMBAINEI KAI TO BLOG

      Διαγραφή
    2. AXRHSTOI OI NYN, ALLA OXI NA MAS EPIBALOUN KAI TON KATALOGISMENO APO TO PARELTHON !!!!! KAI GIA AYTO NA PAREMBAINEI KAI TO BLOG

      Διαγραφή
    3. AXRHSTOI OI NYN, ALLA OXI NA MAS EPIBALOUN KAI TON KATALOGISMENO APO TO PARELTHON !!!!! KAI GIA AYTO NA PAREMBAINEI KAI TO BLOG

      Διαγραφή
    4. Αν εσενα μπορουν να σου επιβαλλουν τι θα ψηφισεις, επειδη τον ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ειναι επειδη δεν ξερεις ελληνικα και καιρος ειναι να μαθεις να γραφεις στην γλωσσα σου..Η ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΡΙΠΛΑ?ΑΠΑ ΠΑ ΝΤΡΟΠΗ. ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ

      Διαγραφή
  7. Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ , ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΑΧΑ ΤΟ 14,15 ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΟ, ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΝΙΚΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ ΣΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕ, ΑΣ ΦΑΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΦΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΛΘΕΙ , ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
    ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΕΣΜΕΝΗ , ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΤΗΤΑ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ,ΚΙΟΥΡΚΑ,ΑΓ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΤΛ ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΚΑΝΗ ΤΗΣ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΚ....ΤΑ
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΤΛ , ΟΤΑΝ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΟΘΡΟΥΣ ΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΦΩΣΗ , ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ, ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΟΓΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ , ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΔΕΘΟΥΜΕ ΜΕ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΠΡΟΣ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΟΡΩΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΛΟΓΟ ΚΟΡΕΣΜΟΥ.
    ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΕΡΨΗΦΙΖΑΝ ΤΟ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΑΝ ΤΟ ΚΕΛ ΠΑΙΑΝΙΑΣ-ΚΟΡΩΠΙΟΥ , ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΑΠΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟ ΕΩΣ ΤΗΝ ΧΑΜΟΛΙΑ
    1. ΕΝΑΣ ΑΓΩΓΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟ
    2 ΕΝΑ ΕΡΓΑΣΤΑΣΙΟ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ
    3 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
    4 ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
    4 ΕΚΒΟΛΗ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΡΑΣΙΝΟ
    5 ΑΓΩΓΟΣ ΣΤΗΝ ΧΑΜΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΛ ΠΑΙΑΝΙΑΣ
    Η ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ , ΑΛΛΑ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ)
    ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΝΑ ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΤΟ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ
    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριοι, ανάμεσα στα συνθήματα:
    1. "Αυτοί θέλουν να υπογράψουμε ......... Ταφόπλακα για τα Σπάτα και την Αρτέμιδα" του κ. Γ. Κασίμη και
    2. "Τώρα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (χωρίς νικητές και ηττημένους) πάμε μπροστά, τεκμηριώνοντας και διεκδικώντας αποφασιστικά (στα πλαίσια των διαδικασιών του νόμου) τη λύση του αποχετευτικού μέσω Ψυττάλειας" του ΟΠΑΣ (κ. Ποθουλάκη),
    κάθε σώφρον, πολιτισμένος, νηφάλιος και αυτοδιοικητικός πολίτης νομίζω διαλέγει το δεύτερο. Αδέλφια, όχι άλλα ποδοσφαιρικά συνθήματα στη ζωή μας. Όχι άλλους άγονους φανατισμούς. Εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα και όχι εμάς των πολιτών.
    Καλή βδομάδα σε όλους. Πάμε για δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριοι, ανάμεσα στα συνθήματα:
    1. "Αυτοί θέλουν να υπογράψουμε ......... Ταφόπλακα για τα Σπάτα και την Αρτέμιδα" του κ. Γ. Κασίμη και
    2. "Τώρα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (χωρίς νικητές και ηττημένους) πάμε μπροστά, τεκμηριώνοντας και διεκδικώντας αποφασιστικά (στα πλαίσια των διαδικασιών του νόμου) τη λύση του αποχετευτικού μέσω Ψυττάλειας" του ΟΠΑΣ (κ. Ποθουλάκη),
    κάθε σώφρον, πολιτισμένος, νηφάλιος και αυτοδιοικητικός πολίτης νομίζω διαλέγει το δεύτερο. Αδέλφια, όχι άλλα ποδοσφαιρικά συνθήματα στη ζωή μας. Όχι άλλους άγονους φανατισμούς. Εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα και όχι εμάς των πολιτών.
    Καλή βδομάδα σε όλους. Πάμε για δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριοι, ανάμεσα στα συνθήματα:
    1. "Αυτοί θέλουν να υπογράψουμε ......... Ταφόπλακα για τα Σπάτα και την Αρτέμιδα" του κ. Γ. Κασίμη και
    2. "Τώρα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (χωρίς νικητές και ηττημένους) πάμε μπροστά, τεκμηριώνοντας και διεκδικώντας αποφασιστικά (στα πλαίσια των διαδικασιών του νόμου) τη λύση του αποχετευτικού μέσω Ψυττάλειας" του ΟΠΑΣ (κ. Ποθουλάκη),
    κάθε σώφρον, πολιτισμένος, νηφάλιος και αυτοδιοικητικός πολίτης νομίζω διαλέγει το δεύτερο. Αδέλφια, όχι άλλα ποδοσφαιρικά συνθήματα στη ζωή μας. Όχι άλλους άγονους φανατισμούς. Εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα και όχι εμάς των πολιτών.
    Καλή βδομάδα σε όλους. Πάμε για δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τεκμηριωμένη αποκάλυψη των δόλιων σχεδίων διαβάσαμε στην ανακοίνωση του ΟΠΑΣ. Αυτή είναι η αλήθεια. Με νόμους, αριθμούς και έγγραφες αποδείξεις ότι ποτέ έως σήμερα, κανένας δήμαρχος έως σήμερα, δεν ξεκίνησε καν διαδικασία για βιολογικό καθαρισμό. Αυτό λέει πολλά. Πάρα πολλά. Και μια διόρθωση. Μιλάμε πλέον για ΥΠΕΚΑ και όχι για ΥΠΕΧΩΔΕ, γιατί κάποιοι έμειναν τελικά στο 2006

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τεκμηριωμένη αποκάλυψη των δόλιων σχεδίων διαβάσαμε στην ανακοίνωση του ΟΠΑΣ. Αυτή είναι η αλήθεια. Με νόμους, αριθμούς και έγγραφες αποδείξεις ότι ποτέ έως σήμερα, κανένας δήμαρχος έως σήμερα, δεν ξεκίνησε καν διαδικασία για βιολογικό καθαρισμό. Αυτό λέει πολλά. Πάρα πολλά. Και μια διόρθωση. Μιλάμε πλέον για ΥΠΕΚΑ και όχι για ΥΠΕΧΩΔΕ, γιατί κάποιοι έμειναν τελικά στο 2006

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ7 Οκτωβρίου 2013 στις 7:22 π.μ.

    ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ, ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΚΟΥ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓ. ΔΑΝΕΖΗ. ΟΧΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α', καλά. Να μας πείτε τι αποφάσισε ο επαναστάτης Κασίμης το 2006 για το ΚΕΛ. Τότε θα πέσει πολύ γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α', καλά. Να μας πείτε τι αποφάσισε ο επαναστάτης Κασίμης το 2006 για το ΚΕΛ. Τότε θα πέσει πολύ γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α', καλά. Να μας πείτε τι αποφάσισε ο επαναστάτης Κασίμης το 2006 για το ΚΕΛ. Τότε θα πέσει πολύ γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩ ΤΗΣΩ γιατι γραφετε δυο και τρεις φορες το ιδιο?Ετσι ταυτοποιεισθε.Παντως ειστε εξαιρετικα πρωινοι τυποι. ΠΟΛΛΟΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ.Και δεν μιλαμε για το 2006.Μιλαμε για ολες τις ομοφωνες αποφασεις της τριετιας της δημοτικης αρχης.Ειμαι απο αυτους που δεν εχω αμνησια και δεν δινω αμνηστια σε κανεναν.Η ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ.Τα συνθηματα προσδιοριζουν την ποιοτητα αυτων που τα υιοθετουν.ΤΟ SPLITING ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΑΦΕΛΩΝ.Το β και α βα της κοινωνιολογιας της ψυχιατρικης και της θεωριας του οχλου.Εγω πιστευω οτι για τους σκεπτομενους πολιτες ειναι παραδειγμα αποφυγης.Πιστευω και με αποδειξεις,οτι εδω συχναζουν και πολλοι σκεπτομενοι.Το ειδος του δημοσιου λογου που εκφερει κανεις,δειχνει και ποιος ειναι και σε ποιους απευθυνεται. Δεν χρειαζονται οι επισημανσεις σας.ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ.ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ.
    Τα στοιχεια ειναι υπερ επαρκη για την ποιοτητα ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.ΤΟ ΠΑΤΡΟΝΑΡΙΣΜΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΜΦΑΝΕΣΤο αποτελεσμα θα γινει εμφανες αργοτερα.Οτι σπορο σπερνεις θεριζεις.Κακος σπορος κακη σοδεια.,ΑΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.Σε αυτες τις εκλογες Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ βγαινει απο ψηφοδελτιο μονον ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ .ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.Τωρα θα φανει ποσα απιδια πιανει ο προσωπικος σακκος του καθενος,Επισης πολυ καλο θεωρω το γεγονος οτι μπορει και να μην εχει την πλειοψηφια στο ΔΣ.Αρα αναμενομεν μεγαλες αλλαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α)Ξεχασαν τουσ αγωγουσ αποβλητων του Θ.Α.Α ΚΑΙ ΤΟΥ Θ.Α.Λ,Α ΣΤΟ ΖΟΥΜΠΕΡΙ και καποια αλλα που δεν τα ξερουμαι εμεισ οι απλοι πολιτεσ. -ΘΕΛΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ -που πεφτουν στην νερα τησ θαλασασ μασ- Β)Για πρωτη φορα συμφονω με τα γραφωμενα στισ 9.11 του ΑΡΙΣΤΩΓΕΙΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το εγραφες και σωστα ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.Με τετοια ελληνικα δεν συμφωνω.Το εχω κανει σαφες,Η ψηφος ειναι ιση, ολα τα αλλα δεν ειναι ισα, οσο και αν δεν σου αρεσει.

      Διαγραφή
  19. προσ κ.ηλια βλαχο .το κελ στο πλατυ χωραφι θα γυνοταν 3τοβαθμιασ επεξεγασειασ .οκ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμαθε ενας που δεν ξερει να γραψει δυο προτασεις ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΛΥΜΜΑΤΩΝ,ΟΤΙ ΘΥΜΑΤΑΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ και επιμενει να εκθετει την αγνοια του .Τι τους κανει να νομιζουν οτι θα επηρεασουν, οταν απλως εκθετουν την πληρη αγραμματοσυνη τους..μυστηριον.....
      Αν δεν ξερεις να γραψεις δεν ξερεις και να σκεφθεις.Τερμα και τελειωσε Ανθρωπος αγραμματος ξυλο απελεκητο.Δεν ειναι επαρση ειναι λαικη σοφια που τα εχει πει ολα.
      Δεν ειναι αγενεια ειναι αισθηση της πραγματικοτητας.Αυτα τα ταχαμου ευγενικα ειναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ,και γλειψιμο πολιτικαντικου τυπου.Αυτο γιατι Μονον η ψηφος του αγραμματου μετραει το ιδιο με του νομπελιστα.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΛΩΝ. ΤΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΡΙΧΝΕΙ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΕΕΕΕΕΕ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ.Στους αγραμματους που τον επεισαν με τις κλωτσιες και τα χαστουκια. ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΟΠΤΙΚΗ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟΙΚΗ ΣΚΕΨΗ .ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΣΑΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.για να μην ξεχωριζουν οι Ταμηλοι που μας φορεσαν με την σοφια τους.Αυτο γιατι και τον Ταμηλο ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕ Η ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.....ουτε ολους τους ταμηλους τους ψηφισαν οι ΣΟΦΟΙ λαικοι ανθρωποι, που υπαρχουν, αλλα ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.

      Διαγραφή
    2. Εαν επιμενεις οτι θα γινοταν 3βαθμιος, σε προηγουμενη μου αναρτηση εξηγησα ποτε γινετε χρηματοδοτηση απο Ε.Ε , να μην επαναλαμβανω τα ιδια, εαν ομως επιμενεις δες τι βαθμο επεξεργασιας εχει το ΚΕΛ Παιανιας Κορωπιου κτλ, Γιατι λοιπον σε εμας θα γινοταν κατι διαφορετικο, Εαν ομως υπηρχε στο Συμφωνο συνεργασιας M.O.U που θα δεσμευε τους παντες , θα μπορουσαμε να το δουμε, ενα Συμφωνο συνεργασιας , που αναφερει μονο Μελετες, τοτε και ενα λακκο να εφτιαχναν θα ηταν στα ορια της μελετης, ενα σοβαρο και αξιοπιστο συμφωνο συνεργασιας αναφερει ακριβως τι προκειτε να γινει, αρα το οτι καποιος λεει 3βαθμιο, δεν ισχυει , παρα μονο οταν αναφερετε στην συμβαση, εαν υπαρχει, που δεν νομιζω να υπαρχει , τοτε κανω λαθος, μηπως μπορεις να μου πεις εαν ειδες πουθενα την λεξη ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, (στην προηγουμενη μου αναρτηση) υπαρχει αναφορα. παντως εαν εχεις στοιχεια που αποδεικνουν τα λεγομενα σου μπορεις να μας τα στειλεις να ενημερωθουμε ολοι

      Διαγραφή
  20. γιατι δεν αποτρεπουμε και το αγωγο στην χαμολια???κ. ΚΑΣΙΜΗ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η Χαμολιά ανήκει σε άλλο δήμο....στον δήμο Μαρκοπούλου..! Αντε γειά.. Σκίζεις από αντίληψη τζίνι μου...

      Διαγραφή
  21. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΣΤΗΝ ΧΑΜΟΛΙΑ Κ.ΑΡΙΣΤΩΓΕΙΤΟΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η Χαμολιά ανήκει στον δήμο Μαρκοπούλου ...ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΙΑΝΕΙΣ.! Θέλεις να διαχειριστείς και ΚΕΛ...!

      Διαγραφή
  22. Να ρωτησετε τους πολιτικους που ψηφιζατε ΤΙ ΡΩΤΑΤΕ ΕΜΕΝΑ?Πολιτικος δεν ειμαι ,γνωμη λεω ,ουτε επανασταση ΚΥΡΗΞΑ ,Σαν να τα εχετε μπλεξει μου φαινεται.ΔΕΝ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΩ.ΔΕΝ ΚΥΡΗΣΣΩ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ.
    Τοσο δυσκολο πια ειναι να το καταλαβετε?Πολιτης ειμαι ,απλος πολιτης οχι βεβαια ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ....μου γραφεις μαζι με τον πολιτικο...ΙΔΙΟΥΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΣ? Αυτον τον ψηφισατε η το ξεχασες?Αν σου ζητησω την ψηφο σου ,θα σου δωσω απαντηση.Μεχρι τοτε, δεν δινω θαρρος στον χωριατη .....καταλαβες η στο δικο σου χωριο δεν ξεχωριζετε ακομα τους ανθρωπους απο οτι πτηνο ι φωνασκει με ανθρωπινη φωνη ? ΨΙΤΤΑΚΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΘΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.

    12 56 ,12 59 ,1, 00 1,01 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΕΤΡΑΠΤΥΧΟ? ΣΕ ΟΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΣΑΝ το αλλο πουλι, την στρουθο καμηλο.... ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΟΥ ΑΠ΄ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΑΙ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΕΛΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΣΙΡΚΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΛΤΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΧΤΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΑΜΑΤΑ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΠΛΟΓΚΙΤΗ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ?ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΒΕΣ ΑΚΟΜΑ.Προεκλογικη εκστρατεια λεγεται η προβα.Καποιοι εκλεισαν ηδη θεσεις για την παρασταση.και πουλανε εισητηρια.
    Παλαιο τσιρκο εχει ξανα ερθει,..μεγαλη επιτυχια τοτε ,Η νεα παρασταση εχει τιτλο ΟΠΑ ΤΗΣ ΑΛΑ ΤΗΣ ΠΑΜ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ.....Επι μερους νουμερα ειναι ΝΟΜΙΜΟΤΗΣ ΣΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ,νομιμοτης στης ομπρελλοξαπλωστρες,νομιμοτης στη προστασια.Ασε δηλαδη που μπορει να νομιμοποιηθουν τα ναρκωτικα και τοτε ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕΙ .ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ειναι το φιναλε της παραστασης. Για τα γραφεια της ΧΑ μονον δεν ξερω αν θα ειναι νομιμα....αλλα ποιος νοιαζεται μωρε για τετοια μικροπραγματα...εξ αλλου ψηφιζουν και αυτοι ...και νομιμοποιουν με την ψηφο τους οποιον τηνπαρει οποτε...καλον ειναι να μην τους ερεθιζουμε....Παω απο τωρα στοιχημα οτι κανενας υποψηφιος δεν θα θεσει τετοιο θεμα....
    ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΣ....αυτο ειναι το διαχρονικο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ.
    Ε αλλου το νομιμο δεν εχει καμμια σχεση με το ηθικο ,.αλλο το ενα ,αλλο το αλλο .και αυτο το εμπεδωσαμε .....βοηθεια μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. o -ktiniatros - polla psegtika logia einai. -eidamai ti ekane 8 xronia stin artemida, agnoristi tin ekane!!!!!!!!!!!!-otan exei notia ta apoblhta tis xamolias 8a erxonte sto limani tis artemidas. -otan exei boria erxοnte ta apoblhta toy ΘΑΛΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΑ.apo zoymperi. se liga xronia 8a mas erxonte kai apo ta styra kai to marmari. ωραια ε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. το ΚΑΣΙΜΕΙΟΝ πλέον μπλόγκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν βρίζουμε τον Κασίμηόπως θα θελες είμαστε μπλογκ του;;;
      Και γιατί να μην είμαστε του Ποθουλάκη;;;
      Και εσύ τι είσαι;;; του Πουλάκι, του Γκινοσάτη, του Κιτσομάρκου ή του Κατσαλίρου..;;; Επειδή έρχονται εκλογές δεν θα σταματήσουμε να κάνουμε αυτό που κάναμε και αν μετά τις εκλογές ο όποιος καινούργιος (.. και ο Κασίμης) κάνει γκέλες... μια χαρά θα τον λούζουμε...
      Τέλος όπως θα έχεις καταλάβει τον τελευταίο καιρό έχουν βγει άλλα 4-5 μπλογκ... άρα όσοι μας διαβάζουν θα καταλάβουν αν είμαστε κάποιου ή όχι... απλή σύγκριση είναι αγαπητοί μας αναγνώστες...

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΣΙΜΗ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΞΥΜΝΗΤΕ!! ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΚΑΣΙΜΗ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΧΗ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΣΚΟΠΙΜΑ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

      Διαγραφή
  27. AN Θ ΥΜΩΝ ΓΟΥΛΙΜΗΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανθ' ημών Γουλιμής

      Διαγραφή
    2. κοιταξε ακριβω απο κατω ..και θα δεις για το υμων ,ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙΣ.....και μπορει να τραυματισθεις....

      Διαγραφή
  28. Το υ αφορα εσας μπλογκιτες μου τους εξυπνους και ενημερωμενους,Εγω δεν μετεχω σε προεκλογικα τερτιπια οποτε ....παω εξεδρα..ΚΑΙ ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΓΚΟΛ.Γκολ δεν εχει μπει ακομα.ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΤΕ.,Δυο χρονια που σας ξερω πολλα ειδατε εδω μεσα και περισσοτερα καταλαβατε.Τωρα εχετε εξετασεις για το λυκειο.Εκλογες τις λενε .
    ωδυνεν ορος ετεκε μυν ..ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΩ ΜΥΕΣ.εσεις θα τους βρητε και θα τους τακτοποιησετε αναλογως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ε οχι ρε παιδια και να πλεκετε το εγκωμιο αυτου που καταστρεψε την πολη μας δεν πληρωσε μια στην ΕΥΔΑΠ και μας εβαλε ταφοπλακα απο τα χρεη???????ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΝΤΡΟΠΗ!!!!Θες να αναστησεις τον πεθαμενο????
    http://www.youtube.com/watch?v=_zyJ1nXButA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν υπαρχει μονον η ανασταση του Λαζαρου που ηπιε το αθανατο νερο της Ψυτταλειας μπλογκιτη ,

    Υπαρχουν και οι δρακουλες που βγαινουν ΜΟΝΟΝ ΝΥΧΤΑ.Με σταυρο και καρφωμα στην καρδια αντιμετωπιζονται οι δρακουλες.ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΑ ΟΙ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ, η τα πεθαινουν οι μπλογκιτες παλι.Εεεεεε δεν εχουν το.... ακαταλογιστο,ουτε οι αναρτησιες ουτε οι μπλογκιτες.

    ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ......και εδω και στην καλπη.Παντως, εγω δεν ειδα ουτε μια θετικη γνωμη μπλογκιτη εδω μεσα .Που στην ευχη παει με τετοια κατακραυγη ....μυστηριον...Μπορει να ισχυει το ευαγγελικο ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ.Μωραινει και τα Κ και τα Π ΚΑΙ ΤΑ Μ.....
    Οθεν ,περιμενε μπλογκιτη μην βιαζεσαι,οι αργοστροφοι παντοτε αργουν να καταλαβουν τι συμβαινει.ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ.Εχουμε εναμισυ χρονο ακομα.....ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΥΓΧΙΖΕΣΑΙ..Σκεψου μονον ενα μηνα πριν ,τι συνεβαινε με το χρυσαυγουλο.....Εξαφανιστηκαν ολοι οι θαυμαστες...του Κασσιδιαρη .ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΣΩΖΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚ.....Τωρα θα τους σωσει ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ.....που πολλοι ηλιθιοι συντοπιτες την πιστευουν ακομα.Κανε συγκριση και καταλαβε .ποσους ηλιθιους εχουμε ακομα.και αυτοι ψηφιζουν μπλογκιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς δεν γνωρίζουμε ποιοι θα είναι υποψήφιοι; Ο φόβος σας όμως για το αν θα κατέβει ο Κασίμης ή όχι είναι τουλάχιστον ύποπτος… δηλαδή εάν όσα λέτε είναι αλήθεια τι φοβάστε;
      Πείτε μας επίσης και ποιον θέλετε να προβάλουμε από το μπλογκ για να μπορούμε να συνεννοηθούμε τέλος πάντων.
      Τέλος, σήμερα το πρωί μετά τις 07:00 αναρτήσαμε ένα βίντεο όπου ένας δημοτικός σύμβουλος μιλάει για χορήγηση παράνομων αδειών. Αντί όσοι πλήττονται από την ηχορύπανση των παράνομων νταπατουπάδικων να το πάρουν και να το πάνε στον εισαγγελέα, κάθεστε και γράφετε τι θα κάνει ο Κασίμης… και γιατί δεν ρωτάτε τι Θα κάνει ο Γκινοσάτης, ο Μαργέτης και οι Μαρκαίοι;;; Αριστογείτονα αυτή τη φορά έβαλες αυτογκολ.

      Διαγραφή
    2. Βιαστηκατε παλι ,οπως τοτε που βιαστηκατε μας ενημερωσατε ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ Σ ΤΟ ΤΗΣ ΧΑ..Το αν μπηκε γκολ θα φανει οταν θα μετρησουν τους ψηφους.
      Επ ευκαιρια,εσεις αναλαβατε να προστατεψετε τον κ Υποψηφιο?Αν δεν θελει σχολια ΚΑΛΑ Η ΚΑΚΑ γιατι αναρτατε ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ?Μπορειτε να γραψετε ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΦΗΝΙΩΤΙΚΟ αυτο που εκλεισε, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ.Αλλος υποψηφιος δημαρχος στη Ραφηνα το εγραψε,ΜΟΝΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.Εσεις ειστε αντ αυτου?Δεν σας καταλαβαινω διολου.Τους αλλους που γραφετε συγχωρεστε μου την εκφραση ,τους εχω και τους εχουν ξεσκισει ΕΔΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΓΚ.Δηλαδη εσταξε η ουρα του γαιδαρου αν σχολιασουμε εναν υποψηφιο που μαλιστα εχει δωσει δειγματα γραφης στο παρελθον?Πως το βλεπετε τελος παντων?Εσεις γραψατε οτι ειστε ανεξαρτητοι δεν γραψατε ανεξαρτητοι εκτος του κ ταδε..που δεν τον σχολιαζουμε....Αν αλλαξατε γνωμη ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ.ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ ΕΓΩ?Αν τα λετε στην νυφη να τα ακουσει η πεθερα,να τα πειτε στην πεθερα απ ευθειας.ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΚΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ στο δικο μου κοτετσι δεν λαλουν οι κοτες της ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΣΙΑΣ ,ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ......ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ,Αυτο δεν ειναι αντι παραθεση ειναι ξεκαθαρισμα προσωπικης αποψης,Προσωπικα μου απευθυνθηκατε προσωπικα σας απαντω,

      Διαγραφή
  31. Συμφωνω απολυτα φιλε Αριστογειτονα, εχεις δικιο που βρισκει το κουραγιο και το θρασος να διεκδικει ειναι αξιοπεριεργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. H ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ, χειροτερη απο την μαστουρα.Σις τρεις λεξεις η μια ειναι πολιτικη ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΚΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αριστογειτων ο ΒΛΑΚΟΚΤΟΝΟΣ10 Οκτωβρίου 2013 στις 3:11 μ.μ.

    Κοιταξε τον τιτλο και πες μου.ΟΛΗ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΡΑΦΗΝΟΠΙΚΕΡΜΙΑ?
    Παλι χτυπησε το ΜΠΟΖΩΝΙΟ οχι του Χιγκς,,το μποζωνιο της Σπαταρτεμισιας......ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ και δεν χρειασθηκε αναθεωρηση γιατι ειναι πιασαρικο....Λιγο δες και πολυ καταλαβε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 8 XRONIA PESMAS K.KASIMI TH EKANES STHN ARTEMIDA? TIPOTA!!! A XEHASA EBALES ENA MEGALO XREOS STIN Ε.Υ.Δ.Α.Π .POY TO PLIROMOYME EMEIS TORA .OXI ESY!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτε θα μαθεις να γραφεις Ελληνικα βρε χριστιανε μου.Ακομα και δικιο να εχεις το χανεις .Τα Λατινικα που χρησιμοποιεις ακομα και αυτα λαθος τα κανεις.

      Διαγραφή
    2. Nα το ξεκαθαρισουμε μια και καλη,Οταν δεν ξερεις να γραψεις,το πιο πιθανο ειναι οτι δεν ξερεις και να διαβασεις.Και δεν μιλαω για ΑΝΑΓΝΩΣΗ μιλαω για αντιληψη του τι διαβαζεις,Δηλαδη τι ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.Ειναι κατι σαν την κωφαλαλια.Δεν ακους αρα δεν εχεις αποτυπωση ηχων, αρα δεν μπορεις να τους αναπαραγεις και γινεσαι μουγγος.Κατι παρομοιο συμβαινει με την ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ- ΑΝΑΓΝΩΣΗ- ΓΡΑΦΗ Ηδιαπιστωση αυτου του προβληματος δεν ειναι βρισια,οπως δεν ειναι βρισια η διαπιστωση καθε αναπηριας.Ομως εδω ειναι αναπηρια οχι εκ γενετης ειναι περιβαντολογικη αναπηρια και ειναι ΘΕΡΑΠΕΥΣΙΜΗ.ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙΣ δειχνει αδιαφορια ,τεμπελια,εγωισμο και ολα αυτα που ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ.Αδιαφορει παντελως για τους αλλους και θελει σαν μωρο να προσπαθησουν οι αλλοι να καταλαβουν τα μωρουδιακα ΑΓΚΟΥ ΑΓΚΟΥ ΤΩΝ ΒΡΕΦΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΩΝ ΝΗΠΙΩΝ.Και εκει ειναι το προβλημα,δεν ειναι στην κακη του μοιρα που δεν τον αφησε να μαθει, ειναι στον κακο του χαρακτηρα που δεν τον αφηνει να προοδευσει.Αυτο στηλιτευω την αδιαφορια να βελτιωθεις,να επικοινωνησεις ,να μαθεις,και ολα αυτα που εφ οσον σου λειπουν, δεν σε θεωρω ισοτιμο πολιτη.Λυπαμαι, μον ον η ψηφος σου ειναι ιση με την δικη μου γιατι ετσι ειναι στην καθολικη δημοκρατια ,Την γνωμη σου ακομα και αν ειναι σωστη ,δεν την θεωρω ισης αξιας ουτε ισης σημασιας.Μπορει να ειναι μεχρι τυχαιο γεγονος το οτι εχεις δικιο.
      ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ....γιατι φυσικα σε κανεναν νορμαλ ανθρωπο πολιτη δεν αρεσει να υποτιμα την γραφη ,χρησιμοποιωντας την για χυδαιολογια.Οσοι το κανουν ειναι αγραμματοι ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.Περισσεψε η ανορθογραφη χυδαιολογια ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ.Στην κοινη θεα εκτιθεται αλλα φυσικα οπως ειναι αναμενομενο, απο οσα προειπα ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.Το συνδρομο αυτο ειναι γνωστο στην ψυχιατρικη και ειναι αρκετα συχνο οπως εξ αλλου και η δισλεξια ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΠΑΘΗΣΗ .
      Αλλη φορα θα μιλησουμε για δισλεξια, που και αυτη εχει σχεση με την γραφη. Η πολιτεια αναγνωριζοντας οτι η δυσλεξια ειναι παθηση, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ, επιτρεπει σε αυτα τα παιδια να εξεταζονται προφορικα.Για τα γκρηκλις δεν εχει ρολο η πολιτεια που ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ.Εχουμε προβλημα εμεις οι υπολοιποι με την καινουργια μειονοτητα των γκρικλησιανων ΕΑΝ ΤΗΝ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ.

      Διαγραφή
  35. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ!!
    ΕΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ :"ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΣΙΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ..."
    ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ "ΤΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΕ Ο ΚΑΣΙΜΗΣ? Ο ΚΑΣΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ!!"
    ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ "ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝΑ ΖΩΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΑ??"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οταν στην πολιτικη γινεσαι ανεκδοτο ,κατι κανεις λαθος.Αν δεν το αντιλαμβανεσαι κανεις και δευτερο λαθος.
    Δεν μενει παρα το τριτο το φαρμακερο που θα φανει στην καλπη.
    Οψομεθα ες Φιλιππους.
    Οι ψηφοι του χρυσαυγουλου ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ,ειναι ευπροσδεκτοι.Σκεφθειτε οτι τριγυριζει στα παραθυρα ο μεγαλοκωλοτουμπας να τσιμπολογησει παλι.....απο το τυμπανιαιο πτωμα ...και θα κολωσουν οι τοπικοι ,με τετοια ποσοστα που δωσατε στο τρισαλοιμονο?ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΡΕΣ,ΤΙΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΡΕΣ για ενα μεγα ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΜΑ.


    ΟΠΕΡ ΕΔΕΙ ΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΒΗΞΕ......ΤΟΠΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οι κ.κ.Κασίμης και Μάρκου θα μας πουν πότε , με 9 υπογραφές , θα φέρουν στο δημοτικό συμβούλιο προς ψήφιση την απόφαση για Ψυττάλεια..;;;Πότε θα σταματήσουν με τις μεταγραφές των "τσικό" κυριών και κυρίων...Να γνωρίζουν ότι το βαρύ πυροβολικό κερδίζει τον πόλεμο, ενώ αυτοί παλεύουν με σφεντόνες....Βαρύ οπλισμό δεν διαθέτουν προς το παρόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αρχισε η μεταγγραφικη περιοδος μπλογκιτη?Που βρισκονται οι τιμες?Παντως στο παζαρι στο οινοποιειο οι τιμες ηταν πολυ καλες,ΝΑ ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΜΑΡΚΟΥ,Αντε να το κανετε μεγαλυτερο και καλυτερο.Επισης μια αγορα μεταχειρισμενων ειδων θα ηταν ευπροσδεκτη.Ολη η επαρχια της Αγγλιας ετσι δουλευει τα Σαββατοκυριακα με βροχη και κρυο.Γιατι οχι στα ξεχασμενα Σπατα?ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΡΩ ΟΡΗ αν τα συνδιασετε .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Με εκπλήσσεις....δεν γνωρίζεις τις προσπάθειες του Τοπικού και κυρίως του Γιαννάτου, να φέρουν παλαιοπωλεία στα κλειστά μαγαζιά των Σπάτων, ώστε να ανοίξουν και ουζερί, ταβερνάκια,κ.λ.π.Και σε συνδυασμό με την επισκεψιμότητα του εκπτωτικού, να υπήρχε και αυτή η επίσκεψη στα Σπάτα. Δυστυχώς οι συμπατριώτες μου δεν συνεργάζονται..Είμαστε άξιοι της τύχης μας. Αυτη ήταν ίσως η τελευταία ευκαιρία μας, αλλά κι αυτό τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εδω εμεις συζητουσαμε να το κανουμε στους λιγνιτορυχους στην διασταυρωση ,που δεν ειναι τυπικο μεσογειτικο χωριο και εσεις που εχετε ακομα πεντε δρομακια τυπικα δεν το θελετε?ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΡΑΦΗΝΑ εκει πισω απο το νεο ΚΥ Ραφηνας και εσεις να ψαχνοσαστε.....ακομα.....ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΙΜΗ ΓΗ εχετε καποια τοπικα προιοντα,για ονομα ....αξιοποιηστε τα.Εχετε μυλο,πατητηρια οινοποιεια....αρχαια,,,τι αλλο θελετε?Μυαλο μου φαινεται δεν εχετε και δεν βαζετε.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΩΡΕ ΤΟ ΠΙΚΕΡΜΙ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙ....βεβαια το Πικερμι εχει και Βλαχους εκτος απο Αρβανιτες,λες αυτο να κανει την διαφορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα ,όσα λες... Προτιμάμε τα παιδιά μας να δουλεύουν στο εμπορικό , αφού πρώτα περάσουμε από τους "κουμπάρους αντιδημάρχους" να μεσολαβήσουν με τα γνωστά ανταλλάγματα. Τα Σπάτα πραγματικά τα έχουν "ψεκάσει". ! Δεν εξηγείται τόση αδράνεια..Εξηγούνται όμως οι επιλογές των εκάστοτε δήμαρχων, και οι επί τριάντα χρόνια ίδιοι αντιδήμαρχοι...

      Διαγραφή
    2. Να προσθέσω πως κατά τα λεγόμενα γνωστού αντιδημάρχου, (30 χρόνια φουρναρης, έχω ψήσει... ), τα Σπάτα ΔΕΝ έχουν τοπικά προιόντα... Εκεί στο ΚΑΠΗ κεράστε τον κανένα τοπικό προιόν, έτσι για να μην αμολάει αρλούμπες...

      Διαγραφή
  41. Kαι αν ακομα δεν εχουν ,που δεν το πιστευω,καιρος ειναι να φτιαξουν.Αγνοηστε τους ηλιθιους,φτιαξανε οι ΠΟΛΩΝΟΙ ,την χωρα τους,και πουλανε πολωνικα παπουτσια,πολωνικα κοσμηματα κλπ κλπ ΠΟΥ ΕΠΙ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΟΥΤΕ ΓΑΛΟΤΣΑ,ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ και γινανε Ευρωπαιοι ,σε 20 χρονια,και εμεις που εχουμε το know how στα παπουτσια και τα κοσμηματα ..ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.....τελειωσε το δημοσιουπαλληλικι,ξεχαστε το .πχ ο δικος σας εκει στους μυκηναικους ταφους κανει εξαιρετικη φετα.ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΕ που το τρωνε και οι Γαλλοι που και αν δεν εχουν τυρια.....εγω την εστειλα σε φιλους στο Βελγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Η πυρκαγια στο Πνευματικο κεντρο εχει τερασια σημασια.Πυρκαγια σε ΤΥΧΟΝΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ,εχει διπλη σημασια.Πολιτιστικη ,και ,πολιτικη Οταν εκλεγμενοι συμβουλοι εκφραζουν υποψιες, τοτε ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΕΛΕΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.
    Υπαρχουν ευθυνες ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ.Αυτα δεν ειναι επεα πτεροεντα ,ειναι ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ και δεν πρεπει να περασουν στα ΜΟΥΛΩΧΤΑ.Εκλεισε το τριημερο πενθος,καιρος να ανοιξει το μεγα θεμα,Τι ηταν αποθηκευμενο εκει και καηκε?Ο ΔΗΜΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ για να μαθουν οι δημο τες που τους ΑΝΗΚΟΥΝ , ΤΙ ΕΧΑΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ. ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ .ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.Οι νοικαρηδες ειναι προσωρινοι το σπιτι ειναι μονιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Eπισης εκεινο το ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ,στα Σπατα τι ρολο παιζει?Οπλα.φυτειες,πυρκαγιες,προστασιες,νηπιαγωγεια,ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΠΑΤΑΡΤΕ ΜΝΗΣΙΑ ,τυχαια ειναι?
    ΟΣΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΒΥΘΙΖΕΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ στην παρανομια και τα επακολουθα της.ΟΣΑ ΒΙΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ.ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΗΜΑΤΟΣ .ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...Βρωμαει φιλοι, βρωμουσε και βρωμαει απο μακρυα.Σας τα ελεγα σε ανυποπτο χρονο για τις καφετεριες....που δινουν δουλεια...σε γυναικες αλλοδαπες.και ντοπιους προστατες .....Αυτη ειναι η αναπτυξη, που φερανε,αυτο ξερουν αυτο κανουν.Εσεις οι υπολοιποι τι κανετε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μιας και το ξαναφερατε ,θελω να εκφρασω μια απορια.Πως γινεται μπλογκιτες μου, να θεωρειτε καποιους απο το γραψιμο τους και τις εκφρασεις που χρησιμοποιουν ,,χρυσαυγιτες και ανθρωπους της νυχτας και να μην απορει κανεις ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΘΟΣ......Πως τοσοι εδω μεσα ειναι χαζοι ,και κανουν τοσο λαθος υποθεσεις?Επειδη λοιπον πιστευω οτι χαζοι υπαρχουν μεν ,αλλα υπαρχουν και αυτοι οι χαζοι που θεωρουν τους αλλους χαζους και τον εαυτο τους εξυπνο,απευθυνομαι στους δευτερους χαζους,για να διευκρινισω οτι ΕΓΩ ΧΑΖΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΩΡΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ.Οπραγματικα ευφυης ανθρωπος ,ειναι αυτος που δεν υποτιμα ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.Ειναι αυτος που εγκαιρα και με λιγα δεδομενα, μπορει να αποκαλυψει ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ,μπλογκιτες μου και δεν εννοω να σου γραφουν λογους,ουτε συνθηματα ,ουτε ουτε σχολια ασχολιαστα...του τυπου αν ...στην Λουτσα θα εμενες? στο τοπικο θα ησουν κλπ κλπ κλπ
    Η Λουτσα .ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ γιατι επετρεψαν οι πολλοι ΝΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ,ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ..και αυτο θελει πολυ καιρο να αλλαξει.Τωρα πια μαθατε τι συμβαινει τι φιδια τρεφατε στον κορφο σας.Καψιμο στις φωλιες θελει, να καουν και τα αυγα των φιδιων.και να μην τα τρεφετε με ψηφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας