ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Στο αυτόφωρο υψηλόβαθμο στέλεχος της πολεοδομίας του Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος




Χρειάστηκαν περίπου επτά μήνες από την  εντολή στους αδιάφθορους της ΕΛ.ΑΣ για τον σχηματισμό δικογραφίας εναντίον όσων εμπλέκονται στην μη καταγραφή πολεοδομικών παραβάσεων και στην μη είσπραξη προστίμων και παράλληλα τον έλεγχο του πόθεν έσχες όσων βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά, για να έρθουν τα πρώτα αποτελέσματα.

Η ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου των ερευνών έδειξε την εμπλοκή υψηλόβαθμου στελέχους  της πολεοδομίας του πρώην Δήμου Σπάτων, για το οποίο φαίνεται να υπάρχουν και μεγάλες καταθέσεις σε τράπεζες του εσωτερικού και του εξωτερικού.
Οι ενδείξεις αυτές ήταν αρκετές για τον εισαγγελέα προκειμένου να ενεργοποιήσει την αυτόφωρη διαδικασία για την σύλληψη του υπαλλήλου.
Στις άμεσες προτεραιότητες του εισαγγελέα μετά την σύλληψη του υπαλλήλου είναι, η ανακριτική διαδικασία που διεξάγεται να ρίξει φως και στην έρευνα της πρόσφατης φωτιάς στα υπόγεια του πνευματικού κέντρου Σπάτων όπου φυλάσσονταν  το αρχείο της πολεοδομίας καθώς όπως όλα δείχνουν οι δύο υποθέσεις συνδέονται.

189 σχόλια:

  1. Αυτό είναι μόνο η αρχή. Αυτά που τους περιμένουν δεν τα έχουν δει ούτε στα πιο τρελλά τους όνειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πρέπει να μάθουμε επιτέλους γιατί επί 20 χρόνια συνέχεια βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι, αλλάζοντας μόνο την "μαριονέτα". Θα δούμε γιατί δεν εισπράχτηκαν τα δημοτικά τέλη από τις επιχειρήσεις, γιατί υπήρχαν υπερκοστολογημένα τιμολόγια, εικονικά τιμολόγια και επίσης τί γινόταν στο τμήμα των αλλοδαπών. Θα δούμε ακόμα γιατί τα μαγαζιά της παραλίας ηχορύπαιναν την πόλη, και οι άδειές τους παραταύτα έβγαιναν κανονικά από το δήμο. Θα δούμε επίσης ποιές ήταν οι πελατειακές σχέσεις της διοίκησης του δήμου και τί "παιζόταν" με το "λάδωμα".
    Τέλος, θα μάθουμε επιτέλους, γιατί η πόλη της Αρτέμιδας έμεινε σ' αυτό το χάλι και τί κυρώσεις θα έχουν αυτοί που την άφησαν σ' αυτό το χάλι.
    Εγώ εύχομαι οι κυρώσεις να είναι ίδιες με αυτές του Παπαγεωργόπουλου της Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ''ΤΟ ΚΑΘΑΡΚΤΙΚΟ Σ.Α.''
    ΠΡΟΣ
    ''ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ''
    ΟΣΟΙ ΒΑΣΙΜΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΑΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΠΟΣΩΝ (ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ) ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ (ΔΗΛ.ΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ) ΔΙΑΙΩΝΙΖΑΤΕ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΥΦΑΡΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΑΤΕ ΠΑΡ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΒΡΩΜΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ''ΟΜΕΡΤΑ'' .
    ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΟΤΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙΣ ΕΚΑΝΕ ΑΣΩΤΗ ΖΩΗ
    ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΚΑΙ ΘΑΜΩΝΑΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΊ΄ΔΩΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ''ΓΚΡΙΖΩΝ'' ΜΑΓΑΖΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ...................
    ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΑΡΓΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ........ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ.........
    ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΙ-ΓΙΑΝΝΙΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:30 μ.μ.

      Ποιος τα εβαλε ΠΡΩΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΕΟΥΣ που μα;ς βομβαρδιζανε με τα αγωνιστικα παιχνιδακια τους?ΕΝΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ?ΠΟΣΟΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ?ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ?ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ?ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΑΠΕΚΑΛΕΣΕ ΜΑΦΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΕΝΕΙ Η ΟΜΕΡΤΑ?
      Φωναζα εγραφα ξεχεριαστηκα ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. Αυτα για να μην ξεχνιομαστε γιατι τωρα ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ παναθεμα με ποτε θα ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ απο εσας μπλογκιτες ψηφοφοροι?Ποιου ΑΙ ΓΙΑΝΝΙΟΥ μπλογκιτη?Τον Αλη μπαμπα με τους σαραντα κλεφτες ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ.
      ΦΤΟΥ ...ΞΕΛΕΦΤΕΡΙΑ.....

      Διαγραφή
  4. Καταγράφεται πλέον έντονη ανησυχία υπηρεσιακών στελεχών του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος, καθώς επίσης και αιρετών (Δημάρχου και Αντιδημάρχων), άλλωστε είναι προφανείς οι ευθύνες τους λόγω πλημμελούς ελέγχου του ως άνω υφισταμένου τους. Έντονη ανησυχία και σε πρώην Δημάρχους, που μαθαίνουμε συσκέπτονται από κοινού με τους νυν, φοβούμενοι και ανησυχώντας μήπως επεκταθεί ο εν λόγω έλεγχος και στα δικά τους πεπραγμένα. Όμως βάσιμες πληροφορίες και εκτιμήσεις με βάση τον πάγιο τρόπο που κινούνται οι εν εξελίξει έλεγχοι του είδους, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι έλεγχοι προφανώς «παγίδευσαν» πρώτα ένα ευρύ φάσμα ελεγχόμενων, πριν οδηγηθούν στα πρώτα συμπεράσματα. Του ελέγχου πάντως επιλαμβάνεται σημαντικό στέλεχος του δημοσίου υπό το μικροσκόπιο του οποίου βρίσκεται πλούσιο υλικό που καίει πολλούς και πολλές επί των δημοτικών υποθέσεων Αρτέμιδος και Σπάτων, αλλά και εμπλεκόμενους ιδιώτες, μεταξύ αυτών και του «δωρητή» αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος. Στο στόχαστρο του ελέγχου θα βρεθούν σύντομα, όχι μόνο υπηρεσιακά και αιρετά στελέχη του νυν Δήμου Σ-Α και των πρώην Αρτέμιδος και Σπάτων, αλλά και σωματεία (και αυτόνομες ή σε συνεργασία με τον Δήμο εκδηλώσεις και αποφάσεις τους για δασικούς αποχαρακτηρισμούς, επιχειρηματικό πάρκο, κ.ά.), επαγγελματίες, μηχανικοί, χορηγοί, καταπατητές και νομικά πρόσωπα του Δήμου που λειτουργούν ή έχουν καταργηθεί με τον Καλλικράτη. Για τον έλεγχο έχει καταστρωθεί εσωτερικό στρατηγικό ελεγκτικό σχέδιο που επικεντρώνεται στην Αρτέμιδα και στα Σπάτα, με τακτικές κινήσεις αποπροσανατολισμού, προστασία μαρτύρων, αξιολόγηση καταγγελιών και έλεγχο συνευθύνης δημόσιων υπηρεσιών, όπως της Κτηματικής Υπηρεσίας Ανατολικής Αττικής, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, της τοπικής αστυνομίας, των τοπικών Συμβουλίων Αρτέμιδος και Σπάτων, κλπ. Χαρακτηριστικές είναι τελευταίες ανακλητικές πράξεις της εταιρείας ακινήτων δημοσίου και της Κτηματικής υπηρεσίας που ακυρώνουν συγκεκριμένα αμαρτωλά έγγραφά τους προς τον Δήμο, για να προστατευθούν όπως - όπως. Ανήσυχοι είναι τέλος, ορισμένοι περιφερειακοί «τύποι» που συναλλάσσονται πελατειακά ως ενδιάμεσοι εδώ και χρόνια με τις δημοτικές αρχές, σε θέματα που βρίσκονται στο «κόκκινο» του ελέγχου. Όσοι και όσες παρακολουθούν συστηματικά τα τοπικά δρώμενα μπορούν να προβλέψουν τι θα γίνει, ιδίως αν το μαχαίρι φθάσει στο κόκαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ''ΟΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΣ''
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΔΗΜΟΥ-ΜΗ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ-ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΑΡΑΧΤΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΝΟ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ''ΕΚΑΝΑΝ'' ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ Ή ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ.........
    ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ Β1 ΖΩΝΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΥΠΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ.
    κ.ΧΡΗΣΤΟ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ
    ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΓΙΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ.
    ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:58 π.μ.

      ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΛΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΕΚΒΙΑΖΑΝ .Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΒΓΗΚΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΣΕΡΑ ΣΑΣ.
      ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.Τρια χρονια μαλλιασε η γλωσσα μας μερικων να φωναζουν.Το μετωπο για την προστασια της παραλιας εκανε δουλεια και ξερει.οΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ του Αγ Νικολαου ,ο συλλογος τους,αυτος που ξεσκεπασε την Ομοσπονδια επισης Ξερουν.ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ.
      ΑΑΑΑΑξεχασα να σας πω ,η ωραια κοιμωμενη εστειλε επιστολη οπου τελειωνει με ΒΟΛΦ ΚΑΝΓΚ ...ΓΚΑΙΤΕ....
      Εγω λοιπον ο βολφ κανγκ Αριστογειτων της απαντω με βολφ κανγκ Αμαντεους Μοτζαρτ
      cosi fan tute Η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ....................

      Διαγραφή
    2. Έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, για το παραλιακό μέτωπο, τα πάντα κινήθηκαν στη Δικαιοσύνη με μηνυτήρια αναφορά και καταγγελίες σε δημόσιες υπηρεσίες συγκεκριμένου συλλόγου και πολιτών της κίνησης για την παραλία. Μάλιστα η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων αυτούς κάλεσε για κατάθεση. Εντάξει;
      Αυτά, διότι αρκετοί πλακώνουν τελευταίως τα δημοσιεύματα - σχόλια, ότι αυτοί δήθεν προκάλεσαν την επέμβαση των αρμοδίων. Ασφαλώς βοηθούν τα δημοσιεύματα, ΑΛΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ...

      Διαγραφή
    3. Ναι βρε φίλε, έχεις δίκιο, αλλά εσύ μιλάς για ένα κομμάτι μόνο της παρέμβασης κατά της διαφθοράς στο Δήμο. Μιλάς για την παραλία μόνο και κυρίως για τη σεβαστή και αναγνωρισμένη δουλειά του Συλλόγου Αγ. Νικολάου. Εγώ δέχομαι αυτά που λες, αλλά διάβασα και την εντολή του γενικευμένου ελέγχου, αλλά συνολικά σε όλα τα μέτωπα (σκούπα που λέμε, όχι μόνο στην παραλία, αλλά και στη διαχείριση και στα μεγάλα σκάνδαλα όπως τα Επ. Πάρκα, τα χρέη, τα ανείσπρακτα, κλπ). Σου θυμίζω και το πρωτοσέλιδο τοπικής εφημερίδας (φύλλο 29.4.2013, σελ. 28-31) που αναρτήθηκε σ’ αυτό το blog (http://spata-artemida.blogspot.gr/2013/04/blog-post_30.html?showComment=1367865688197#c8796797807986332511), με δημοσιευμένη και την εντολή ελέγχου και την καταγγελία και τον καταγγέλλοντα και τον ελεγκτή (σε φωτο, όλα αυτά). Ο καθείς λοιπόν, κατά τα έργα του κι ας μην υποτιμάμε κανέναν. Ας διαβάζουμε τα πραγματικά στοιχεία της κάθε περίπτωσης και ας μη μαλώνουμε σαν μικρά παιδιά. Για παράδειγμα στα πλαίσια αυτού του γενικευμένου ελέγχου, κατόπιν ειδικής ΕΚΘΕΣΗΣ τοπικού φορέα (όχι βέβαια της σαλονάτης Ομοσπονδίας) εκδόθηκε στις 6.12.2013 και έγγραφο της Κτηματικής Υπηρεσίας, σύμφωνα με το οποίο υποχρεώθηκε και ανακαλεί (παίρνει πίσω) συγκεκριμένα παράνομα έγγραφά της προς τον Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος. Ναι, όπως το διαβάζεις. Τα «ανακαλεί». Καταλαβαίνεις λοιπόν τι έγινε και τι θα γίνει ακόμα. Κι ο εν λόγω της πολεοδομίας που συνελήφθη προχθές είχε εμπλοκή σ’ αυτά τα ζητήματα

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:16 π.μ.

      Παιδες ΜΕΤΩΠΟ .Καθενας οπου μπορει και ξερει καλα.ΔΕΝ ΜΑΛΛΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΙΕΣ.
      Ευτυχως ΑΡΧΙΣΕ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ.Ολοι οσοι πιστευουν σε αυτη να στοιχηθουν ΑΠΛΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ.ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΛΠ ΚΛΠ....ΚΟΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΚΟΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.Ρουφιανος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οποιος καταγγελλει την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ.
      Αφηστε τα αυτα ....,που θελετε μουγκα στην στρουγκα και προβατα δημοτες.
      ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΤΕ.

      Διαγραφή
  6. ''Η ΦΑΠΑ''
    ΚΑΣΙΜΗΣ;
    ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΕΠΟΥ;ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΟΛΙΚΑ ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΥΝΑ ΤΟΥ......ΕΝ ΚΑΙΡΩ............ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ..ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ Κυριε/α.!!!!!

      Διαγραφή
  7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:36 μ.μ.

    Σιγα μωρε την αλεπου...Μαδησε ,την εφαγε το πολυ γραψιμο.....ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ ΟΡΝΟΘΟΣΚΑΛΙΖΟΥΝ . ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΙΔΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ.Αφησε την να γευματιζει ΜΕ ΤΟΝ ΛΥΚΟ ,θα τους τσακωσουν μαζι στην ιδια παγιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ .ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΑ.!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ορνιθο σκαλιζουν .ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ...ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΩΖΕΙ ΟΜΩΣ ....ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΗ και τους 40 κλεφτες γιατι ο Αλη ..ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ.Βρηκε παππα να θαψει και κανα δυο ακομα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ''Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ"
    κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
    ΧΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΑΡΓΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΤΣΙΟΥ-ΤΣΙΟΥ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗ.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ.........
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΣΟΥ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝΕ ΟΜΗΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ Σ' ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΣΠΑΝΕ ΤΗ ΨΗΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΗ ΦΟΒΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΣΤΗ ΚΕΦΑΛΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΕ ΑΥΤΟ ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ . ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΩΜΟΡΦΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ.! ! ! ! ! ! ! !

      Διαγραφή
    2. Εσεις οι παλιοι επαγγελματιες καταγγειλτε τις προστασιες και τους εκβιασμουςΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.ΣΥΝΤΟΝΙΣΘΕΙΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΖΙ.ΤΩΡΑ.

      Διαγραφή
  10. Ότι και να γινει το μυνημα το ελαβαν.
    Τι λετε θα σκεφτουν ξανα υποψηφιοτητα για την μασσα;
    Τι ξεφτιλα αντι να ήταν υπηρετες του δημοτη ψηφοφορου αυτοι εστησαν παρεμποριο εντος.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχουν θράσος όμως..Αυτό το ντερέκι ο αντιδήμαρχος, ο πανύψηλος, εκφράστηκε χυδαία για την Γιαπιτζάκη..εχτές Τον ενόχλησε βλέπετε ,η κυρία προσπάθησε να ξυπνήσει τον γυμνό βασιλιά του δήμου, του έδωσε έγγραφα..Τι λες τώρα να ενημερώσουμε τον δήμαρχο;;; α, ρε πουλάκια που έχουν να κελαηδήσουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον άμισθο αντιδήμαρχο λέτε? τον υπεύθυνο προμηθειών?

      Διαγραφή
  12. Ο δήμαρχος για κλάματα όπως πάντα.Τσίχλα στο μυαλο΄.Και είχε και τον δεσμοφύλακα μαζί . Ετσι μόνο του θα τον άφηνε ο Κίτσος;;; Να κάνει καμμιά κακή παρέα, με τα κακά παιδιά του τοπικού;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ΤΟ ΚΟΑΛΑ σαν φυτοφαγο ζωο που ειναι εχει διπλα του για ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ τα σαρκοβορα..
      Εχει κονδορες πτωματοφαγους και κορακια ΠΟΥ ΑΜΟΛΥΘΗΚΑΝ ΣΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΖΩΝΗ.ΚΑΙ ΥΑΙΝΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ.Το κοαλα τρωει μπαμπου και τα αλλα ζωα κρεας.Του λενε εσυ εισαι αρχηγος και το ΚΟΑΛΑ χαιρεται.Η ΠΑΓΙΔΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ.Οταν πεσουν μεσα θα δουμε τι κανουν τα σαρκοβορα και τι κανουν ΤΑ ΦΥΤΟΦΑΓΑ.Εμεις ξερουμε αυτο δεν ξερει .

      Διαγραφή
  13. Με την Αρτέμιδα τι "μέλι" γενέσθαι; ... η μήπως δεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δήμαρχε, πίστεψες ότι θα μπορούσες να τα οικονομήσεις μαζί με τα λαμόγια που βγαίνουν συνέχεια. Ήθελες εξουσία. Η εξουσία όμως έχει και κυρώσεις, αν δεν φερθείς σωστά. Αυτό το ήξερες? Κατασπατάλησες μαζί με τους παρατρεχάμενούς σου το δημόσιο χρήμα και δεν έκανες τίποτα για την πόλη. Όχι μόνο δεν έκανες τίποτα, αλλά ήθελες να την φέρεις ακόμα πιο πίσω, για να ανοίξεις τις εργολαβίες τις γνωστές.
    Κι εσύ και οι όμοιοί σου αργά ή γρήγορα θα πάτε εκεί που σας αξίζει. Η δικαιοσύνη αργεί, αλλά όταν μιλήσει είναι αμείληκτη. Το μόνο που μπορείς να κάνεις τώρα είναι να ζητήσεις ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ από τους δημότες σου, έτσι για να έχεις κάτι να πεις. Στο ποινικό όμως δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιατί ανησυχούν κάποιοι και κάποιες μηχανικοί της Αρτέμιδος και των Σπάτων; Φαίνεται είχαν πάρε δώσε με το στέλεχος της πολεοδομίας Σπάτων - Αρτέμιδος. Ιδιαίτερα μαθαίνουμε για κάποια ωραία .... με φιλοδοξίες. Σαπίλα παντού.... Σαπίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο εν λόγω υπάλληλος της πολεοδομίας είχε υποβάλει ως ο νόμος ορίζει δήλωση "πόθεν έσχες"; Κύριε Δήμαρχε είχε; Αν δεν είχε υποβάλει, τότε ευθύνεται και ο Δήμαρχος που δεν τον έλεγξε. Θα μου πείτε ο Δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι έχουν υποβάλει ως οφείλουν δηλώσεις "πόθεν έσχες"; Πάντως στο διαδίκτυο δεν τα έχουν αναρτήσει (ούτε η συμπολίτευση, ούτε η αντιπολίτευση) και αυτό είναι σοβαρή παράβαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΒΑΘΥ ΛΑΡΥΓΓΙ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ ΜΟΥ ΣΦΥΡΙΞΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΠΑΤΩΝ (ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΣ) ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
    ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ (ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ) ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ''ΜΟΥΦΑ'' ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΠΑΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΛΗΝΗ,ΑΡΤΕΜΙΔΑ,ΡΑΦΗΝΑ ΩΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ........ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οπου επεφταν ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ βεβαιως.Τωρα δεν μπορουν να τον καταγγειλλουν εκειν οι που τον λαδωναν..Αρα τι προκυπτει μπλογκιτες?πρεπει να τους καταγγειλλουν ΟΙ ΓΥΡΩ , πολιτες ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΚΡΗ.ΠΙΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ Β1 ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ...ΜΕΤΡΑΤΕ.Μετα σειρα εχει να βοηθησει η ενωση μηχανικων της περιοχης. Μετα να ψαχθουν ολες οι οικοδομες που εκαναν οι ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ,και ειναι μερικες....ΟΛΟ ΤΟ ΔΣ του δημου μηχανικοι ειναι .ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ.Αν δεν ξεκαθαρισει το ΑΠΟΣΤΗΜΑ θα τα ριξουν μονον σε αυτον,για να γλυτωσουν ανωδυνα.Αυτες οι δουλειες δεν γινονται απο εναν Ακουστε με ξερω εφθασα στην κορυφη του δημου Αθηναιων επι Πριονη.ΟΛΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΦΥΓΕ.ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ...ααααΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙς ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ...Ομως παραπανω ;ΑΚΟΜΑ παιρνουν ψηφο.Αν θελετε να μην τους ξαναδειτε μπροστα σας ψαξτε τους ΤΩΡΑ που ειναι ευκαιρια.Μετα θα ξεχασθει.ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ.Ειδατε ο ξαδερφος του Ακη ?Πηγε σπιτι του.Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΓΛΥΤΩΣΕ.Καμμια φορα γλυτωνει ενας για να μην γλυτωσουνΠΟΛΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ...........
    ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΖΩΝΗ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΑΙΓΙΑΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΑΙΡΕΤΕΩΝ ''ΜΟΝΙΜΩΝ'' ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΨΗΦΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΗΛΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΠΡΕΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΓΙΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣ'ΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.
    ΕΡΩΤΩ ΠΗΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΓΙΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΟΜΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΡΗΘΕΙ ΟΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτο που ρωτησα ΑΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ?ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ?ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΙΚΡΟ ΤΣΟΥΛΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕ?Αυτο που ειναι τιγκα κοσμο λογω θεσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΥ ,ΠΩΣ, ΠΟΣΟ ,ΠΟΙΟ ;;;;ΜΑ ΣΤΟ ΧΡΥΣΟ ΟΔΗΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΑ.
      ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΗ ΑΡΧΗ ΤΣΟΥΛΑΓΕ ΗΤΑΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΚΕΡΑΤΑ ΣΤΗ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΚΤΩΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΗΜΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΚΑΕΚ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.........................ΜΗ ΜΕ ΚΟΛΑΖΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μωρε το αγορασε ο ΤΕΩΣ δικος μας ?Βοηθα να ΚΡΑΞΩ και παρα διπλα ,Οτι δεν τους παιρνει στην Ραφηνα πανε στην ΛΟΥΤΣΑ και ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΟΔΑ? ΒΟΗΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ.ΚΟΛΑΖΩ =ΤΙΜΩΡΩ. Ειπαμε ....ΞΕΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΠΑΝΤΟΥ.Το νομιμοποιησε ο δικος σας ειδικος και το πουλησε?Γιατι ο δικος μας χαζος δεν ειναι αν το αγορασε.να αγοραζει δημοσια εκταση.

      Διαγραφή
  21. Το πουλακι τσιου-τσιου.....κελαιδαει εκει στη γειτονια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κύριε Εισαγγελέα,
    το ΚΑΕΚ 050231401064 έπρεπε να είναι στο όνομα του Ελληνικού Δημοσίου, αλλά δεν είναι. Για ψάξτε το παρακαλώ και αν δεν βρίσκετε άκρη ξέρει ένας αντιδήμαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μηπωσ ρε σεις ο εν λογω αντιδήμαρχος είναι μεταλλαξη μπουφοειδους πτηνου;

      Διαγραφή
  23. Κύριε ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ,
    1) Με το υπ' αριθ. πρωτ: 17093/1.5.2012 ο αρμόδιος αντιδήμαρχος ζήτησε από την Κτηματική Υπηρεσία έγκριση για να προχωρήσει ο Δήμος στην τακτοποίηση του αυθαίρετου γηπέδου Αρτέμιδος
    2) Με το υπ' αριθ. πρωτ: 3548/1430/22.6.2012 έγγραφό της η Κτηματική διαβίβασε το αίτημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΕ, με την επισήμανση ότι "δεν προβάλει αντιρρήσεις στο αίτημα του Δήμου Σ-Α»
    3) Με την απόφαση 178/26.7.2012 του Δ.Σ. Σπάτων - Αρτέμιδος (μειοψήφησε μόνο ο Τσαντήλας) εγκρίθηκαν με επίκληση των ανωτέρω εγγράφων οι ενέργειες νομιμοποίησης του αυθαιρέτου γηπέδου, κλπ
    4) Με βάση την από 9.4.2013 τεχνική έκθεση γνωστού τοπογράφου μηχανικού εκδόθηκε πολεοδομική άδεια για εργασίες στο γήπεδο Αρτέμιδος, με Α.Π. 15470/11.4.2013 από την Πολεοδομία του Δήμου Σ-Α
    5) Με Α.Π. 44840/15.11.2013 που υπογράφει ο προσφάτως συληφθής της ως άνω Πολεοδομίας του Δήμου Σ-Α, εγκρίθηκε η ανανέωση για 6 μήνες της ως άνω πολεοδομικής άδειας
    6) Όμως εν όψει του διενεργούμενου ελέγχου εκδόθηκε το υπ' αριθ. πρωτ: 8291/1806/2013/6.12.2013 πρόσφατο έγγραφο (κολοτούμπα) της Κτηματικής Υπηρεσίας προς αρμόδιο όργανο - φορέα υπεράσπισης του Δημοσίου συμφέροντος, όπου δηλώνεται ότι το υπ' αριθ. πρωτ: 3548/1430/22.6.2012 προηγούμενο έγγραφό της προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΕ, που επεσήμαινε ότι "δεν προβάλει αντιρρήσεις στο αίτημα του Δήμου Σ-Α» για τακτοποίηση του αυθαίρετου γηπέδου Αρτέμιδος, «ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ»
    ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΩΣ ΑΝΩ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:08 μ.μ.

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ....γιατι τρεχουν να μπαλωσουν τα αμπαλωτα ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ?Γιατι περιουσια μας ειναι η παραλιακη ζωνη .Δεν ανηκει ουτε σε σωματεια ουτε σε ομοσπονδιες ουτε σε αθλητικους οργανισμους.ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ.ΤΕΡΜΑ ΩΣ ΕΔΩ.Και η κτηματικη στο κολπο,ΝΑ ΞΗΛΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.Η αντιπολιτευση κοιμοταν τον υπνο του δικαιου? ΒΟΥΙΖΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ και αυτοι μεσα στα ποδια τους ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ?ΕΤΣΙ ΚΡΙΝΕΣΘΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΔΗΜΩΝΟΣ ΣΙΩΠΗΣ ΣΑΣ.ΑΙΔΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΤΕ ΜΕ ΠΑΡΟΛΕΣ.......Αγιονικολιτες βουρρρρρρ τωρα......ολοι μαζι εσεις που εχετε κυριως το προβλημα ΞΕΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ.Ερχεται καλοκαιρι,τοτε χορευουν τα τζιτζικια τα μυρμηγκια δουλευουν ......ολο τον χρονο.Σας δινεται μοναδικη ευκαιρια ΓΙΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ'ΣΑΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ'ΣΑΙ ΚΥΡΙΕ/Α Ανώνυμε 15 Δεκεμβρίου 2013 - 12:00 μ.μ. ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΕΤΣΙ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΑΚΡΗ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ''ΤΑΛΙΜΠΑΝ'' ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ''ΓΚΡΙΖΟΥΣ'' ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ....
    ΑΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΓΥΡΟΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Β1 ΖΩΝΗ(ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΒΟΥΡΒΑ-ΑΛΥΚΗ)-ΕΚΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΚΕΛΑ'Ι'ΔΑΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ-ΤΣΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙ-ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΜΕΝΟ ΛΟΦΙΟ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΚΕΦΑΛΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΣΠΑΣΙΜΟ (ΓΑΜΩ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ-ΑΡΙΣΤΕΡΙΖΟΝΤΕΣ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ)ΤΟ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ (ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ) ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΑΝΩΤΕΡΩ ΖΩΝΗ......ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ..................ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...
    ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΟΝΟ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ-ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΥ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΟΛΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ Ή ΣΥΚΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΙ.
      ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ?????

      Διαγραφή
    2. Μην ανησυχείς 1:27 μμ, έχουνε γνώση οι φύλακες. Και βέβαια έχουν πάει όλα στους αρμοδίους, γι' αυτό και βλέπετε τα αποτελέσματα. Παράδειγμα η πρόσφατη σύληψη και η ανάκληση εγγράφων από Κτηματική Υπηρεσία και άδειασμα στο κενό της Δημοτικής Αρχής Σπάτων - Αρτέμιδος, που προανέφερε ο 12:00, παραπάνω. Όλα βρίσκονται πλέον υπό τον έλεγχο, τις οδηγίες και την παρακολούθηση των ανθρώπων του νόμου. Μην ανησυχείτε ο γενικευμένος έλεγχος έχει διαταχθεί αρμοδίως από 15.4.2013 και τα στοιχεία περί αυτού αναρτήθηκαν από το παρόν blog, στις 29.4.2013. Έτσι για να ξέρετε ότι όλα λειτουργούν και ο κύκλος στενεύει για κάποιους. Μη παραξενβέυεσαι για τα τηλέφωνά τους που δεν απαντούν, ξέρουν ότι πιθανόν τα άκουγαν κι άλλοι και .... τρέμουν.

      Διαγραφή
  27. ολες οι κοτες γραφεται ανωνοιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί που πρέπει οι "κότες" που εσύ λες και προκαλείς μίλησαν επώνυμα και θα συνεχίσουν. Ο έλεγχος ξέρεις αυτού του είδους είναι απόρρητος

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:35 μ.μ.

      ΕΣΥ γραφεσ ΑΙ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.Εμεις απλως σε γραφουΜΕ ΟΡΝΙΘΟ ΣΚΑΛΙ ΣΜΑ.3 19
      ΑΝΩ ΝΥ ΜΑ παναθεμα σε δεν το βλεπεις απο πανω σου?Ουτε αντιγραφη απο τον μπροστινο σου δεν μπορεις να κανεις και εχεις αποψη?Αντε στο κοτετσι σου να ορνιθο σκαλισεις με τις ορνιθες τους πτωματοφαγους κονδορες και τον ΤΣΑΛΑ ΠΕΤΕΙΝΟ.Πολυ καλο μπλογκιτη το υιοθετω.Αριστεροστροφος τσαλαπετεινος της δεξιας τσεπης και τον εχουν ΑΚΟΜΑ....και τον εξελεξαν προσφατα....Τι γινεται βρε τεως συντροφοι?Θα φυγουν και οι υπολοιποι παλιοι ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥΤΑΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ .ΑΦΗΣΑΤΕ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ να μπαινει οτι ναναι?ηΗ πορτα ειναι να μπαινο ΒΓΑΙΝΕΙ κοσμος και να διαλεγεις.
      ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ.

      Διαγραφή
    3. Συντροφε ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ αν δεν τσαλαπατηθουν οι τσαλαπετεινοι πεμπτοφαλαγγιτες της δεξιας τσεπης ΤΟΤΕ αυγατιζουν περνουν τα ΚΡΙΣΙΜΑ ποστα στα κοτέτσια ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και καθοριζουν τις τυχες ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ........

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:18 μ.μ.

      Τσαλαπατηστε τον στις εκλογες να μην εχει τι να πουλησει.Πουλαει τις ψηφους που του δωσατε.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ.

      Διαγραφή
  28. το ιδιο και εσυ Ανώνυμε15 Δεκεμβρίου 2013 - 3:19 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα αποφασιση βλακα η δικαιοσύνη όχι εσυ ο ηλιθειοσ που κρινησ για τον καθενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σου επιστρεφω το ηλιθειοσ και το βλακας μαθε να μη βριζεις όμως σου αναφερω ανωνυμε κυριε/α σφογγοκωλλαριε/α 6 23μμ ότι εμεις δε κρινουμε κανενα ουτε κρεμιομαστε από τα @ρχιδι@ κανενος απλως διαπιστώσεις κανουμε για το πουλακι τσιου-τσιου και για το γεροντα τσαλαπετεινο με το δεμενο λοφιο που κελαί΄δουν μιμουμενοι τα αποδημητικα πτηνα της Β1 ΖΩΝΗΣ και των παρακειμενων της.......................................................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πρέπει οπωσδήποτε το Υπουργείο Δικαιοσύνης να χτίσει νέες φυλακές, γιατί αυτοί που πρόκειται να μπουν μέσα - από Αρτέμιδα και Σπάτα - σίγουρα δεν θα χωρούν. Ο ένας κάλυπτε τον άλλον, για χρόνια. Πού να το περιμένουν αυτό? Τώρα, θα αρχίσουν να ξεσκεπάζονται ο ένας μετά τον άλλον.
    Γνωρίζω ότι η έρευνα γίνεται σε βάθος και ο αρμόδιος Εισαγγελέας που μεθοδεύει τις έρευνες έχει βγει από τα ρούχα του. Σε λίγο καιρό, όλα θα έχουν πάρει τον δρόμο τους και οι συλλήψεις θα συνεχιστούν.
    Σας το είχα γράψει και σε προηγούμενα μπλογκς. Η δικαιοσύνη αργεί, αλλά θαυματουργεί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ego pali re paidia signomi kiolas an de do apotelesma de pisteyo tipota gia ola osa legontai

      Διαγραφή
  32. ''Η ΦΑΠΑ''
    Νικά δ’ ο μείων τον μέγαν δίκαι’ έχων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για τους περισσότερους ανθρώπους, δικαιοσύνη σημαίνει, απλά, ελπίδα για περισσότερες χάρες.
    Λα Ροσφουκώ, 1613-1680, Γάλλος συγγραφέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν απουσιάζει η δικαιοσύνη, τι άλλο είναι πολιτική εξουσία, παρά οργανωμένη ληστεία;
    Ιερός Αυγουστίνος, 354-430, Άγιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Δεκεμβρίου 2013 στις 8:49 μ.μ.

    ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΡΗΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.Εδω εχουμε και το πτωμα ,την παραλιακη ζωνη και το οπλο του εγκληματος που λεγεται ΔΗΜΟΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ?ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ?
    Η ΑΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΟΥΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ?Αυτο ψαχνουμε?ΟΧΙ ,Το μεγεθος της αποκαλυψης ,ποσοι ποιοι και κυριως ΠΟΣΑ ειναι το αιτουμενο για να πεσουν οι αντιστοιχες ποινες.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ..ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΟ.μην φιλοσοφειτε τσαμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AFISTE OLOI OI XAFIEDES TOY BLOG TIS PAROLES KAI TIS KATSAROLES KAI SOBAREFTITE KAI AFISTE TON ATHROPO AYTON STO PONO TOU

      Διαγραφή
    2. Μήπως είσαι ο δικηγόρος του? Μαζί τα "φάγατε" από τα ταμεία του δήμου? Κοίταξε να δεις, αν και ανώνυμος, μπορεί να βρεθείς άμα σε ψάξουν. Γι' αυτό πρόσεχε τι γράφεις....

      Διαγραφή
    3. ENTAKSI AN EKLEPSE KALOS ALLA EXEI TO TEKMIRIO ATHOOTITAS .MI PROTREXETAI GIATI EINAI ADIKO .AYTO ENOOUSA KAI EKEI KOLLAEI TO XAFIEDES POY IPA KAI DEN TO ANAIRO

      Διαγραφή
    4. Για να δοθεί εντολή από τον Εισαγγελέα να τον συλλάβουν, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ σοβαρά στοιχεία εναντίον του. Δεν γνωρίζεις ότι ο δήμος αυτός είναι ο πιο διεφθαρμένος δήμος της Αττικής? Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες και το χώμα που πατάς στην Αρτέμιδα, γιατί μόνο χωματόδρομοι υπάρχουν...... Είναι τυχαίο που η πόλη έμεινε σ' αυτό το χάλι? Για σκέψου λιγάκι.....

      Διαγραφή
    5. PAO PASO 10:29 μ.μ. PREPI NA EXIS DIKIO.TOTE POS THA MATHOUME TIN EKSELIKSI GIA TOUS LOPODITES??

      Διαγραφή
    6. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:31 π.μ.

      ΠΟΙΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΒΡΕ ΦΙΛΕ?
      Να τον αφησουνε στα εκκατομμυριακια του εννοεις που τα ΒΡΗΚΑΝΕ και τα εκλεβε και απο εσενα ανοητε.Απο τον μισθο σου ,την συνταξη σου το χαρατσι που πρεπει να πληρωσεις αστοιχειωτε ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΝ να γραψειες στην γλωσσα σου ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ .Να πας πασο να μαθεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ανθελληνα που ξεμυτισες να υπερασπιστεις ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ,ΑΛΛΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΚΗ.
      ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΙ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΧΑΦΙΕ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΙΡΩ ΕΙΣΑΙ ΧΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.Σαμποταρεις την γλωσσα μου ,σαμποταρεις το περι δικαιου αισθημα και τελικως σαμποταρεις ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ.Σιγα μην σε επιασε ο πονος,κατι σαν εσενα δεν εχουν πονο ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΜ
      Μην μου απαντησεις και ρυπανεις το μπλογκ και αλλο,γιατι ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.Τα ριχνω στον σκουπιδοτενεκε η στην ανακυκλωση μια φορα και δεν τα ξαναβγαζω εξω.

      Διαγραφή
  36. Άραγε, πόσα εκατομμύρια ευρώ χρέωσε τον προϋπολογισμό του 2014 για ανταλλακτικά, καύσιμα, ελαστικά των φορτηγών που διαθέτει ο δήμος? Πέρσι ήταν 1.200.000 ευρώ. Φέτος?
    Ήθελα να ήξερα, πού απευθύνονταν μ' αυτά τα στοιχεία? Σε ανεγκέφαλους? Τα τιμολόγια του 2013 που είναι? Τα είδε αυτά ο Εισαγγελέας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χωρις να ξερετε τρεχεται να κρινετε κοτεεεεεεεεεεεεεες του καναπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρινετ εεεεεεεεεεεεεεεε τρεχετεεεεεεεεεεεεεε

      Διαγραφή
  38. ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ 5 ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΟΓΥΦΤΟΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΓΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΟΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαγγελειειεις.Αυτο θα το μαθεις καλα πρωτο χερι.
      βρε παιδες ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ?
      ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ?
      Σε ποια αναρτηση ειμαι?να ξερουμε...τι διαβαζουμε......

      Διαγραφή
  39. 5 ΓΡΑΦΕΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:47 π.μ.

      ειστεεεεεεε οπως τρεχετεεεεε ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΙ
      Πληθυντικος αριθμος β προσωπο .ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ,. ΓΡΑΦΕΤ ΑΙ ΜΕ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
      Δεν βαριεσαι να συνομιλεις με τον εαυτο σου?Δεν εχει γουστο ετσι.μονος σου να γραφεις μονος σου να απαντας.,ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΤΣΙ
      ΑΠΛΩΣ ΡΕ ΖΙ ΛΕΥΕΣΑΙ.ΜΕ ΑΙ

      Διαγραφή
  40. Παίδες αυτό το blog είχε πιάσει την αρχή των επερχόμενων σημερινών εξελίξεων και των αποκαλύψεων από την ανάρτηση που έκανε στις 30.4.2013. Δείτε την ανάρτηση και θα καταλάβετε: http://spata-artemida.blogspot.gr/2013/04/blog-post_30.html?showComment=1367865688197#c8796797807986332511

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:36 π.μ.

    Και εσυ εισαι ΕΝΑΣ 11 59=11 52 =11 38
    ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ 5 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ,ΣΕ ΦΑΓΑΜΕ
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ........
    Μονο σου σε αφησανε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ψάχνει ΚΑΕΚ ο εισαγγελέας. Ψάχνει και αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων. Ψάχνει ιδιαίτερα έναν νυν Δήμαρχο, έναν πρώην Δήμαρχο, δυο νυν Αντιδημάρχους, μια δημοτική σύμβουλο της πλειοψηφίας και όπως φαίνεται ανησυχούν αρκετοί ιδιώτες μηχανικοί της περιοχής. Οι εισαγγελικές παραγγελίες πάντως τρέχουν και είναι κατεπείγουσες. Έχει πέσει δε τρόμος στα γραφεία του Δήμου Σ-Α. Οι μάγκες σώπασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Απαντήσεις
    1. KALA KYRIOI ANONIMOI NOMIZETAI OTI ME AUTA POU EKSFENTONIZETAI THA KAMPSETAI TO STHENOS TIS DHMOTIKIS MAS ARXIS GIA NA IKANOPOIHSETE TA TIS OREKSIS KAI TA SIMFERONTA SAS(KATALABATE TI ENNOO?)
      MALLON PLANASTHE PLANIN IKTRAN.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 4:46 μ.μ.

      ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΠΑΛΙ? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΚΡΗΚΛΙΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ? Εσεις με Ε το ειπαμε εκατο φορες.
      ΤΙ ΠΛΑΝΑΡΕΙ Ο ΓΥΠΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΤΩΜΑΤΑ ΕΔΩ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.ΚΟΝΔΟΡΑ.

      Διαγραφή
    3. ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ κλπ. ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΝ, ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΤΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ,,,,,,,!!! ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΔΑΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ....

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:15 π.μ.

      Ελευθερο με εγγυηση αναλογα με τα οικονομικα του που ψαχνουν ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ.Αυτο δεν σημαινει τιποτα,Και ο Μακαρος ειχε βγει με εγγυηση.Αθωος ομως ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.Οι εισαγγελεις βρηκαν αδικαιολογητο πλουτισμο.Ας ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ. ..και τοτε θα δουμε.πως πλουτιζουν απλοι υπαλληλοι στην Σπαταρτεμνησια.
      Οθεν μην απειλειτε ...γιατι και η απειλη προκαλει ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ,Εμενα με απηλειτε ΕΥΘΕΩΣ.Να το παιξουμε το παιχνιδακι με τους δικηγορους?ΤΟΟΟΟΟΟΟσοους δικηγορους εχω πληρωσει..τοσους φιλους μεγαλο δικηγορους εχω ΜΙΑ ΠΑΝΩ ΜΙΑ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.Εκτος αν το ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ θα σε κανω να κατουρηθεις δεν ειναι απειλη.ΤΙ ΛΕΤΕ ΠΑΙΖΟΥΜΕ?Και το γκρηκλις απειλη ειναι και η οπισθεν απειλη επισης.Το τυλιγμα σε μια κολλα χαρτι οταν γινονται ερευνες για διαφθορα ΒΟΗΘΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ Αλλο αδικημα αυτο σοβαροτερο ....το σκεφθηκες οτι μπορει να ειμαι μαρτυρας που τον απειλουν ηλεκτρονικα και δημοσια?

      Διαγραφή
    5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:21 π.μ.

      ΛΕΩ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΙ ΛΕΣ?ΟΧΙ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΗ.......Η ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ?
      Θα το σκεφθω και εγω και βλεπουμε.ΕΓΩ ΕΧΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ,ΔΕΝ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.Το κυνηγι ειναι δυσκολο σπορ.Ιδιαιτερα ΑΝ ΚΥΝΗΓΑΣ ΜΕΓΑΛΑ ΖΩΑ,θελει εξασκηση.Στην Λουτσα δεν εχει μεγαλα ζωα.Κατι κορακες εχει ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟΙ ΣΤΟΧΟΙ.

      Διαγραφή
  44. ποιοσ ειναι ο υπαλληλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ. ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΣΑΣΤΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μηπως πρεπει να εξεταστουν και καποιοι "αμισθοι" αντιδήμαρχοι για το πως επιβιωνουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ξερει κανεις τους λογους που συνελλαβαν το μπουμπουκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοντρη μπαζα ΑΥΤΟΦΩΡΟ σκεψου .....κακουργημα σκεψου.....ΤΥΧΑΙΑ ΠΗΓΕ ΣΟΥΜΠΙΤΟΣ?
      Το θεμα ειναι αν θα μιλησει ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ.Απλος υπαλληλακος θα πει,οποτε ΠΟΘΕΝ?

      Διαγραφή
    2. ΑΚΟΥ ΚΟΤΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΙΘΗΣ

      Διαγραφή
  48. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 4:35 μ.μ.

    XA XA XA τα εκατομμυρια τα ΕΒΓΑΛΕ ...εκδιδομενος?Ακου δεν ειναι ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΛΟΓΟΙ....Εμποριο ναρκωτικων εκανε ?ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ?Καθολου δεν βιαζομαστε.ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΚΡΑΖΩ,Εχω τοση υπομονη που καποιον τον τυλιξα στην δε κα ε τι α.Εσυ μαλλον πρεπει να βιαζεσαι να βρεις ΚΟΥΓΙΑ γιατι τον πηρε ο χρυσαυγουλος και η ΑΚΑΙΝΑ,και δεν θα προλαβαινει..ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΘΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ..Δεν εχετε ιδεα τι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ.Του εκοψαν και αυτου τον μισθο τα ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ.Εχει αγριεψει ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ και η δικαιοσυνη και ο μεσος Ελληνας,ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΕΤΕ.Περιμενε στην σειρα γιατι τρεχουν τα χρυσαυγουλα τρεχουν οι μιζες του στρατευματος,τρεχουν και αλλοι δημαρχαιοι ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.Αλλα δεν ξεχνα,ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ .και σε αυτους τα λες αυτα 2 51 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. προφανως αν είναι για υπηρεσιακούς λογους μπορει και να ''δειξει''και αλλους που συμμετειχαν στο φαγοποτι προκειμενου να πεσει λιγο πιο μαλακα η καμπανα,αποκλειω όμως να ηταν μονος του στο παιχνιδι.Αυτος ηταν υπάλληλος ή προισταμενος ξερει κανενας να μας πει;ειχε συμμετοχη αυτος στα πρωτοκολλα κατεδάφισης των αυθαιρετων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:25 μ.μ.

    ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ .ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.Τα εγγραφα περνανε πολλα χερια.πολλα πρωτοκολλα τα βλεπουν πολλοι.Ακομα και ο Πρισταμενος τα περναει απο την διευθυνση.Μην ειστε αφελεις.το κονε σε πολςεοδομια ηταν Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ ,Δεν εβλεπες κανεναν .ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ....ειναι δυνατον να μην εχετε ιδεα?ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ .8 στις 10 αποφασεις ειναι για οσους αφελεις δεν .....και κατεληξαν να τραβιουνται στα δικαστηρια για καμμια δεκαετια.Ετσι με απειλησαν θα πας στα δικαστηρια και θα κανεις 10 χρονια.Εχω 5 και συμβουλιο επικρατειας...αλλα τους ειπα θα τα δωσω σε δικηγορους να σας κυνηγανε να πληρωνετε απο τα κερδη των κοροιδων.Τους ξηλωσαν αλλα και οι επομενοι ......ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΕΙΝΑΙ.Αυτη η υπηρεσια πρεπει να καταργηθει εντελως, οπως και η εφορια και να τους ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,Κατι τετοιο ειναι σε εξελιξη .ΜΕΧΡΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ.
    Μην νομιζετε οτι η τροικα δεν εχει ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ που της προμηθευουν κελεπουρια,Ξερουν καλυτερα τα κολπα γιατι εχουν καλοπληρωμενα και καλοσπουδαγμενα δικα τους παιδια.Γιαυτο δεν μας πιστευουν .Δεν ειναι κουτοι οι κουτοφραγκοι.Εμεις ειμαστε που οπως ολοι οι κουτοι ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ,ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ.Δεν το βλεπετε σε μικρογραφια εδω μεσα ?Οσο πιο βλαξ ειναι καποιος τοσο υποτιμαει την νοημοσυνη των μπλογκιτων .ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ..Διαβαστε προσεκτικα τα σχολια πως ειναι γραμμενα και θα αντιληφθειτε ποιοι σας ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ.Ονοματα δεν λεμε ...γιατι ειστε εξυπνοι.εγω αυτο πιστευω,απλα δεν παει στο μυαλο σας,σε ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑ.και σε τετοιο θρασος,μερικων.ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. EXETE DIKASTH POTE GIA SYKOFANTIKH DISFHMISH TA STIXIA EINAI THEMA XRONOY NA BRETHOYN BAZO STIXIMA THA ERXESE ME THN OPISTHEN PARAKALONTAS...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. εσεις που γραφεται να προσεχεται αυτά που λετε γιατι υπαρχουν οικογενειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:34 π.μ.

    ΓΡΑΦΕΤ Ε ΠΡΟΣΕΧΕΤ Ε ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ?ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ? ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ. ΑΚΟΥ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ....ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΦΑΜΙΛΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ?
    Εσυ για;τι επεσες να υποστηριξεις εναν συλληφθεντα για παρανομο πλουτισμο?τοοοοοοσο καλος σαμαρειτης που προστατευει φαμιλιες δεν μου φαινεσαι.Ασε που εισαι ο ιδιος ενας και ο αυτος ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΒΑΖΟΥΜΕ Ε ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΙ.Αυτη η ανορθογραφια σε ταυτοποιει.9 53=10 00 =10 18
    μονος σου εισαι.....και ΦΑΙΝΕΤΑΙ μονος ανορθογραφος και κουτος ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ?ΝΑ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εσύ που γράφεις για συκοφαντική δυσφήμιση (με απαράδεκτη ανορθογραφία) ξέρεις τί σημαίνει να συγκαλύπτεις ανθρώπους που έχουν κατηγορηθεί για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος? Ρώτησε έναν δικηγόρο να σου πει ακριβώς. Και τα στοιχεία σου βρίσκονται ανά πάσα στιγμή. Γι' αυτό ΠΡΟΣΕΧΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:23 π.μ.

    Μπολγκιτες νομιζω οτι ενας κρικος της αλυσσιδας ειναι εδω μεσα.Να τραβηξουμε την αλυσσιδα να σπασει ?
    ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ που ειναι σοβαρο αδικημα....
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ...ΑΥΤΟΣ....τα εχει ξαναπει τα ιδια περιπου περι αρσης απορρητου αλλα ξεχασε οτι η αρση πιανει και αυτον που απειλει που υβριζει και ,που αποκρυπτει ,στοιχεια.Φωναζει ο κλεφτης να φοβηθει ο νοικοκυρης , Το παιχνιδακι της δυσφημισης ΕΧΕΙ ξαναπαιχθει . Το χασατε.μια φορα τωρα θα ειναι απειλη... απο την αλλη μερια και θα δουμε τι ειναι σοβαροτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΡΟΥΦΙΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 8:39 π.μ.

    Απο την αντιδραση σημαινει οτι επεσα διανα η diana H ΑΡΤΕΜΗΣ.
    Τοσο ποναει η Αχιλλειος πτερνα ΠΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΡΑΥΓΗ ΜΕ 20 ΕΕΕΕ?Παντως αυτα τα ε ειναι σωστα. μπραβο τεκνον της Αρτεςμιδος.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΥΓΗ ΠΟΝΟΥ ΦΙΛΕ.
    Εγω μιλησα για παιχνιδι δικη γορικο.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ που ξερεις μπορει να μου χρειασθουν.......ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΠΕΙ. Το ξενυχτι βλαπτει το μυαλο.Ενω εγω που ειδα Φαλσταφ ειχα εμπνευση ,,για το βελος.Να το δεις καποτε δειχνει πως τυλιγεται ενασ ανοητος φανφαρονος.Ωραια οπερα η ΜΕΤ .ΝΥ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:41 π.μ.

      Θυμιζω οτι Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ξεκινησε απο υπαλληλο του οικονομικου του Δημου.Αυτος καρφωσε οταν ειδε οτι θα του τα ριξουν ολα.Αδυνατον να πιστεψω οτι ενας υπαλληλος του δημου Σπαταρτεμισιας ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΟΜΠΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΔΩΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΝ.Απλως δεν γινεται.ΟΥΤΕ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ f 16 να διαχειριζοταν δεν εβγαιναι τετοια ποσα.Αρα κατι αλλο και κατι αλλοι ειναι απο πισω.Ειδατε οτι τωρα με καθυστερηση 10 χρονων βρηκαν τον αντικαταστατη του Σμπωκου ΣΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ εδωσε εγγυηση 500 εκατομμυρια ναι ναι,Ας δωσει και ο υπαλληλος ολο το αδικαιολογητο ποσον και ας βγει με εγγυηση.Η ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΟΛΟ?Αν δεν βγαινει ας μιλησει.Ο ξαδερφος του Ακη μιλησε και γλυτωσε το κεφαλι του.Αυτα τα γραφω ΜΟΝΟΝ για τους λογικα σκεπτομενους.Δεν αφορουν αυτους που ΠΑΘΙΑΖΟΝΤΑΙ ,ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΑΠΛΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΣΙΑΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ.

      Διαγραφή
  58. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:05 π.μ.

    ΒΡΕ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ πειτε μου εσεις που εχετε μυαλο.Γιατι καποιος αναλαμβανει εργολαβικα να υπερασπιστει εναν που τον χωνουν μεσα ?ΓΙΑΤΙ ΠΑΘΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΛΚΗΣ?Γιατι απηλει?Τι διαβολο αυτοι που δεν εχουν κανει λαμογια δεν ΣΥΓΧΙΖΟΝΤΑΙ για ψυλλου πηδημαγιατι κατι εγραψε καποιος σε ενα μπλογκ. Αυτο το παθος οπως και στα εγκληματα παθους υποδηλωνει ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.Υποδηλωνει ελλειψη ψυχραιμιας.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ?
    Ας κανουμε λοιπον ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ
    Αφου αποφασισαν να κατεβουν στις εκλογες με τον ιδιο επι της κεφαλης τους,πρεπει παση θυσια να βγουν στον δευτερο γυρο.,πραγμα πολυ αμφιβολο.,για να μπορουν να διαπραγματευτουν την επανοδο.Μονοι τους αποκλειεται και το ξερουν.Αρα η μονη λυση ειναι η συν ενωση με μερος της αντιπολιτευσης γιατι βλεπετε αλλαζει και το εκλογικο συστημα.Αρα κοινη καθοδος των δυο και ο τριτος μονος του.ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ μαλλον θα ειναι στον β γυρο.Αν καταφερουν ετσι να ειναι και αυτοι μπορουν να παιξουν παιχνιδι με τον τριτο.Καταλαβατε γιατι ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΣΥΝ ΕΥΡΕΣΗ?
    Αναγκα και θεοι πειθονται.
    Αυτα βεβαια αν δεν εχουμε δικαστικες εξελιξεις.Για εμενα εκει παει το πραγμα.ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ.Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ ....Η ειδε ο γυφτος την γενια του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις ιδέα για πιο πράγμα κατηγορείται ένας απο τους εντιμότερους υπαλλήλους του δήμου. Απλά γελοίος . Αν είσαι τόσο σίγουρος βγες πες τα με το πραγματικό σου όνομα αλλα να είσαι έτοιμος να υποστείς τις συνέπειες για συκοφαντική δυσφήμιση .

      Διαγραφή
  59. Απο που τα βρηκε τοσα χρηματα στισ τραπεζες . ??? ΟΙ ΕΞΟΔΟΥΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΚΟΜΑΓΑΖΑ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΡΗΣΚΕ? -ΑΠΑΝΤΗΣΕ 11.55-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που ξέρεις ότι οι εξόδους στα μπουζουκομάγαζα δεν γίνονταν με κάρτες η με τον μισθό του δημοσίου;

      Διαγραφή
  60. Πάντως στα Σπάτα ανάσανε πολύς κόσμος με το άκουσμα και μόνο ότι ξεκίνησε επιτέλους κάθαρση! Πολύς κόσμος είχε ταλαιπωρηθεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τον έντιμο οικογενειάρχη άρχισε η κάθαρση; Οποίος δυσκολευόταν να ανασάνει επώνυμη καταγγελία με στοιχεία. Και μην ξεχνάτε στην δικαιοσύνη όλοι ειναι αθώοι μέχρι αποδειξεως του εναντίου.

      Διαγραφή
    2. Συμφονω απολιτως 2:21 μ.μ.

      Διαγραφή
    3. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 4:00 μ.μ.

      ΦΩΝΗ ΣΥΝ ΦΩΝΩ.... ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΠΩΣ ΛΥΤΟΣ ΜΩΡΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΛΥΣΑΝ?

      Διαγραφή
  61. ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ 'Ο καθείς εφ' ω ετάχθη' ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΣΦΙΞΑΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο αναμαρτιτος Από Ολους Εσας βρωμιάρηδες ΠΡΏΤΟΣ το ληθω βαλλετο.ΠΑΨΤΕ ΑΝ ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:55 μ.μ.

      ο λιθοβαλετος.....απιστευτο.οοοοοο......
      λοιπον φιλε
      1 ΛΗΘΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΗΣΜΟΝΙΑ
      2 ΛΙΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΤΡΑ
      3 ΛΗΘΩ απλα δεν υπαρχει στα ελληνικα.
      4 βαλλετο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ
      5 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΛΕ ΤΗς ΤΡΑΠΟΥΛΑΣ.
      6 Ειναι προστακτικη του βαλω εξ ου βολη απο οπλο.
      Κοινως εκανες βολη ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΤΗΝ ΛΗΣΜΟΝΙΑ.....αυτα τα αλαμπουρνεζικα γραφεις για οσους ξερουν αναγνωση.Καλα βρε παιδακι μου τοοοοοση αγραμματοσυνη ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ?Βρε μηπως σε τυλιξαν λογω αγνοιας σου πεταξαν ενα κοκκαλακι και τσιμπησες?Ελα μεταξυ μας ειμαστε σκαστο ...εσυ αποκλειεται να το εκανες μονος σουΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ πως αλιως να σου το πω αδερφε?ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΜΑΓΔΑΛΩ ΝΑ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΦ.ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΛΦ.Ειναι εκεινα που μπαινεις μεσα ΕΣΥ ΒΛΕΠΕΙΣ οι αλλοι δεν σε βλεπουν.....

      Διαγραφή
  63. ΕΝΑΣ ΒΟΘΡΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ .

    ΔΕΝ ΓΙΝΑΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ.

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΨΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ Ή ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΨΑΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ - ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ Ή ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ "ΠΑΡΕΑ" ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΜΑΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ.

    ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ............

    ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ (ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΙΣΑΝ & ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ) ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ.

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΛΥΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΑΛΛΟΘΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΚΑΤΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΟΚΚΑΛΙΣΕΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΑ.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ......ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΕΣ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:39 μ.μ.

      Η χειροτερη διαφθορα ειναι αυτη της κοινωνιας ΠΟΥ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝ ΑΓΕΛΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ.ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙς ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.Ειναι εγκληματικης βλακειαςΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΨΗΦΟ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΑ.Εχετε να διαλεξετε.Η ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ Η ΒΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ.
      Περιμενετε να δειτε τις νεες συμμαχιες και τοτε θα καταλαβετε τι λεω.Παντοτε αργειτε να με καταλαβετε.Το μασημενο φαι καταστρεφει τα δοντια.ΟΛΟ ΛΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΑΠΑΔΕΣ ΑΜΑΣΗΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΕ? ΑΚΟΥ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΣ ........που διαβολο τους ειδατε και τους ψηφισατε?Ειχατε ποιητες συγγραφεις,μουσικους ολκης,καθηγητες πανεπιστημιου,φιλοσοφους,και δεν το πηρα ειδηση? ΟΛΟ ΤΟ ΔΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΗΤΑΝ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?Απο ποτε η διανοηση εκφραζεται απο τοπικους ιδιωτες μηχανικους?Σαν να μην μου τα λετε καλα.ΕΧΕΤΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ?
      Αμ ετσι εξηγουνται ολα.....ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ και ζηταμε να ξεχωρισετε προσωπα?ααααααα ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ......και εγω νομιζα οτι παμε για πανελληνιες.......

      Διαγραφή
    2. Ειμαστε περίεργοι να δουμε τι μουτρα θα εχουν στο συμβουλιο τη Πεμπτη οι συμβουλοι πλειοψηφιας μειοψηφιας και αν τα χαμογελα που θα ριχνουν είναι μαυρα και πικρα.Ασε που νομιζω ότι πολλοι που εκλασαν μαντρες δεν θα είναι παρον.

      Διαγραφή
  64. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:23 μ.μ.

    Απο ποτε ειναι συκοφαντια Η ΕΙΔΗΣΗ οτι συνεληφθη για οικονομικα θεματα?Σαν να τα εχετε εμπλεξει.ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙΣ ,μπορουμε να κανουμε οσες υποθεσεις θελουμε ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑ.Αληθεια δεν ειναι το ποσο εντιμος ηταν ,ουτε αν ηταν καλος ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΦΑΜΙΛΙΑ ΤΟΥ.ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΑ ΠΕΙΣ?Γιατι οτι πηγαινε στα μπουζουκια με καρτα εεεεεεεεΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ.Δηλαδη κατ εσενα ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ?Ας πει που τα βρηκε η για τι τον κατηγορουν επωνυμα.Αυτος ειναι κατηγορουμενος και οφειλει να απολογειται .ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.Εσυ εισαι συνηγορος υπερασπισης ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΙΛΕΙΣ?Ετσι υπερασπιζεσαιτην αθωοτητα?Με απειλες?ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΦΙΛΕ.Οποιος ειναι ΑΘΩΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ.....ΤΟ ΚΑΙ ΤΟ.Τα ειναι καλος ανθρωπος κλπ κλπ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΦΙΛΕ.ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ.Αρα μην φωναζεις να καλυψεις την φωνη του χρηματος γιατι ΦΩΝΑΞΑΝ ΠΟΛΛΟΙ αλλα ειναι μεσα με βαρυτατες ποινες.Αντε καλο ξεμπλεγμα και σε σενα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόρρυ αλλά δεν κατάλαβα, πού είναι το θέμα αν δεν είναι στην εντιμότητα? Έχει τελικά λογαριασμούς ή κάνουμε υποθέσεις? Φίλε, μού φαίνεται πως θες το Δήμο και τραβάς τα πράγματα απ' τα μαλλιά...

      Διαγραφή
  65. ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΗΣΗ, ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΟΛΑ.

    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ.

    ΑΪΝΤΕ....ΞΕΡΟΛΑ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Η ΓΙΩΤΑ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΗ??????????? ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΑΑΑΑΑ για αυτην μιλας?Με το μαυρο το δυκτυωτο και το στρας?ααααα ΦΙΛΕ ΜΟΥ η διανοηση δεν εχει σχεση ουτε με δικτυωτα ουτε με πουλιες ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΚΙΑ.ΛΑΘΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΩΡΟ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΘΕΜΑ ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ ΞΕΡΩ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ.Κανει ομως αρκετα καλες παρουσιασεις αρα ΔΙΑΒΑΖΕΙ...ΝΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αριστογείτονα το ειδες αυτό??? εγινε ανέκδοτο!!!!
    EΛΕΓΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΑΣΙΜΗ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ . ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ : '' ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ;; Ο ΚΑΣΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ. ΠΩΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ;;'' ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ :'' ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝΑ ΖΩΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΑ;;;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:31 μ.μ.

    Ειπαμε μπλογκιτη ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΟΦΙΛΟΙ .Δεν ειμαστε ζωα πλεον.ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΡΒΙΝΟ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ.Μερικοι μπορει να μην εξελισσονται τοσο καλα οσο αλλοι.Μπορει να παραμενουν πιο κοντα στους ουρακοταγκους τους πολυ μακρινους συγγενεις μας.ΟΜΩΣ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΙΟΥΜΟΡ εχουν και υψηλη ευφυια και το ανεκδοτο σου ειναι πολυ καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΑΝΕΥΘΗΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:18 μ.μ.

      Αφου δεν εισαι σε θεση να γραψεις την λεξη ΕΥ ΘΥΝΗ τι μας τσαμπουνας?ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? Σε αυτο μπορεις να απαντησεις?ΚΡΙΘΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Η ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΔΙΚΗ?
      Ασε λοιπον τους πανηγυρισμους ανα τριλεπτο και ΑΠΑΝΤΗΣΕ.

      Δεν βαρεθηκατε να παριστανετε τους πολιτες τους πολλους?
      3 54 =3 58=4 12
      μετα ο γνωστος .....4 38 = 4 40
      το 4 12 ποιος απο τους δυο σας ειναι?η εισαι μπαλι μονος σου?

      απαντησε βρε παιδακι μου τοοοοοοοοσοοοοοο δυσκολο ειναι?
      παραπεμπεται ναι η οχι?Αν δεν απαντησεις εεεεεε και θα καταλαβουμε ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ.
      ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ.ΑΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΑΛΧΑ......

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:19 μ.μ.

      ΠΑΛΙ

      Διαγραφή
    3. εσυ ρε ρουφιανε θα μας περασεις στο τεστ.παντος σε βλεπω στα οικιακα περνεις αριστα εσυ. εγω παιδια φοβαμε τη δασκαλα μη με αφηση στην ιδια ταξη.

      Διαγραφή
    4. Εκεί θα μείνει για πάντα σπίτι του. Κι αυτό δεν είναι βέβαια σίγουρα, γιατί από τις προανακρίσεις και τα στοιχεία που θα αποκαλυφθούν, μπορεί να βρεθεί και πουθενά αλλού.... Η δημόσια θέση γι' αυτόν τελείωσε!

      Διαγραφή
    5. Πρωτα πρωτα τελειωσε το καθαρο προσωπο.Σε καθε τετοια ιστορια κρινεται μοιραια και η ζωη καποιου και οι συνηθειες του .Δεν ειναι ιδιωτης ειναι υπαλληλος του Δημου.Εκει αντανακλουν ολα.Στο προσωπο του και στην υπηρεσια του.ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ξεχνανε οτι ο κυριος αυτος ειναι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ.Ολοι οι δημοσιοι λειτουτργοι ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΚΙΣΘΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.Οταν ενας δημοσιος λειτουργος απηλει πολιτες που τον κρινουν η τον κατακρινουν εεεεε δεν ειναι το ιδιο με διαμαχη μεταξυ ιδιωτων.Αυτο να μην μας διαφευγει.Η ΑΣΚΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟς εχει και καποια μειονεκτηματα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ .ι ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ .ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.

      Διαγραφή
  71. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΣΤΕ ΨΕΥΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ.ΜΟΝΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ Κ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥΣ ΓΤ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΣΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. κοτες σας ειπα μην τρεχετε παλιο αδερφες που τρεχατε να κανετε τον εισαγγελεα ελατε τωρα παλι με την οπισθεν γιατι σας αρεσει κοτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες Ζ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΕ

      Διαγραφή
    2. περιμενετε τον εισαγγελεα τωρα κοτες για αυτά όλα που γραψατε που μαθατε για καταθεσεις στο εξωτερικο κιολας προσπαθισατε για 100 ευρω να το δωσετε και στα καναλια αλλα η πρεζα θελει λεφτα κοταααααααα......

      Διαγραφή
  74. που είναι τωρα οι ψευτοεισαγγελεις δεν μιλαει κανεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΡΕ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ
    ΠΟΛΥ ΜΕΛΑΝΙ ΔΕΝ ΕΧΥΣΕΣ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ?
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ μηδέν εις το πηλίκο.
    ΜΑΖΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ.ΣΕ ΤΙ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ?Ή ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΔΕ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΟΣ.
    ΜΗ ΒΡΕΘΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΞΗΣ.ΕΙΣΑΙ ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ.
    ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα σου λεει παλιοαδερφη μουσολινη

      Διαγραφή
    2. Κυριοι το κατηγορητηριο κατερευσε ελευθερος χωρις εγγυηση χωρις καν περιοριστηκους ορους με πολλες καταθεσεις όμως και στο εξωτερικο ετσι λεγατε τρεχατε κοτεεεεεεεεεες.SHKOFANTIKH DHSFIMISH ετοιμαστείτε θεμα χρονου

      Διαγραφή
    3. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:24 μ.μ.

      ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΕΠΙ ΤΗς ΟΥΣΙΑΣ.
      Για να λετε χωρις ΚΑΝ περιοριστΗκους ορους σημαινει ΟΤΙ ΠΑ ΡΑ ΠΕ ΜΠΕ ΤΑΙ.Αν παραπεμπεται ΔΕΝ ΚΑΤΕΡΕΥΣΕ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ.τι λοιπον απο τα ΔΥΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ?
      ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ Η ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ?
      Αν δεν παραπεμπεται ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΘΩΟΣ.Τοτε και μονον δυσφημιστηκε οποτε πρεπει να μυνησει και τον εισαγγελεα που τον διεσυρε κατ εσας ΑΔΙΚΑ.
      Ειναι ειδηση σε ολα τα τοπικα μπλογκ Ξεκινηστε λοιπον να μηνυετε.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΜΜΕΣΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ,χωρις ΚΑΝ περιοριστικους ορους,,,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ.
      Αυτο ομολογειτε εμμεσα ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ πραγμα πιθανο γιατι γραφετε περιοριστΗ κους.... .
      ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ
      ΡΩΤΗΣΩ
      Στα γκρηκλις πωs ξεχωριζετε το η απο το h?

      Διαγραφή
  76. ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ <@>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:42 μ.μ.

    Βρε τι εγινε?απαντηστε.παραπεμπεται η οχι?
    για να απαντατε αρες μαρες, μαλλον παραπεμπεται αλλιως θα θριαμβολογουσατε.
    εδωσε εγγυηση και ποσα?ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ 5 24 =5 51 ΟΥΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΘΕ ΝΑ.
    ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΠΩΣ ΒΓΗΚΑΝ .
    Ακου εβαλες και τον θεο στην μεση....ΟΛΟΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.Λοιπον πως βγηκε αν παραπεμπεται με τι κατηγοριες και με ποια εγγυηση .
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ.ΘΑ ΣΤΑ ΑΜΑΤΗΣΩ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ .
    ΔΙΩΚΕΤΑΙ ?ΠΛΗΡΩΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ Η ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ ΦΥΓΗΣ?Σου θυμιζω οτι και ο Κσσιδιαρης ειναι εξω αλλα ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΚΟΜΑ.
    ΟΘΕΝ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ...ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΨΗΦΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.
    γραψτε οτι θελετε, στο τελος θα σας τα κοψουν και τοτε θα αποδειχθει ποιος δεν απανταει ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.ΑΡΑ,......... ΚΑΤΙ ΚΡΥΒΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. αριστογυφτα μονη σου θα μινης κακομηρα πικραμυγδαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΕΣ. ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΑΡΣΗ ΤΟ BLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:06 μ.μ.

      Οι ηλεκτονικες απειλες ειναι αδικημα ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΜΕ ΑΡΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ Ας την πληρωσει οποιος να ειναι ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ .ΑΠΕΙΛΗΘΗΚΑ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ και δυσφημιστηκα ΚΑΙ ΕΓΩ..Δωστε σε δικηγορο τα σχολια μου ΝΑ ΣΑς ΠΕΙ αν στοιχειοθετειται αδικημα.ΕΓΩ ΤΑ ΕΔΕΙΞΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ.
      ΣΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.Θα πρεπει ομως να αθωωθηκε ο εν λογω οχι απλα να βγηκε εξω,.....ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΟΥΚΙΝΟ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΙΔΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ,ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.Αυτα λεει ο δικος μου δικηγορος ο δικος σας τι λεει ?Ειναι και σε αλλο μπλογκ σχολια Θα μηνυσετε και εκει?ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΑΜΜΕΝΟ ΖΗΛΕΨΑΤΕ?
      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ....Απειλη εναντιον ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ.......

      Διαγραφή
  80. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 8:53 μ.μ.

    βρε συ ΡΩΤΑΩ Αυτο δεν ειναι συκοφαντια ,τα εχεις μπλεξει.Να σου πω πχ.Ο Αλτιπαρμακης δικαστηκε προσφατα μετα απο πολλα χρονια.Ο καταλογισμενος ΔΕΝ ΑΘΩΩΘΗΚΕ.ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΝΟΜΟΣ.Ειχε καθυστερησει και τον επιασε η παραγραφη.Εκεινο που σε ρωταω ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ ειναι απλο.
    παραπεμπεται?Για ποτε πηρε δικασιμο?ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ 17 Δεκεμβριου ωρα 12 15 .Εγραφα λοιπον,ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ.Τι καταλαβες λοιπον,ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ.αυτο υποννοουσα με το ΒΕΒΑΙΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΑΝΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ
    Μεσα πανε κατ ευθειαν και μεχρι το 18 μηνο οσοι ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟΠΤΟΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΔΙΚΗΜΑ.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
    γιατι εχει φυγει απο την υπηρεσια αρα δικαιως δεν τον κρατησαν μεσα.
    Η ΕΓΓΥΗΣΗ επισης δεν ειναι απαραιτητη .Αν ο εισαγγελεας κρινει οτι δεν ειναι ΥΠΟΠΤΟΣ ΦΥΓΗΣ.Αφου εχει ολη του την οικογενεια ,μαλλον δεν ειναι .
    Αρα μπορει και να μην του ζητησουν εγγυηση.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ?
    Μενει το αν ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΚΑΣΙΜΟ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ.
    ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΑΛΤΙΠΑΡΜΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΟ .Αυτοι ξερουν θελει χροοοοονο και πισω εχει η αχλαδα την ουρα.
    ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ,ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ?ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΤΕ ......ΜΟΝΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙΣ.εχεις μεγααααααααλο αγωνα ακομα μην εξαντλεισαι γιατι,θα κουρασθεις.Ασε που θελει και πολλα φραγκα για αναβολες κλπ κ΄λπ- κλπ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ,ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ? ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΕΙΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ,Δεν ειναι ουτε αθωος ουτε ενοχος ΑΚΟΜΑ.
    Κανε υπομονη ........και μαζευε και κανενα φραγκο γιατι θα του χρειασθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΣΟΔΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ...............

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:54 μ.μ.

      ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΛΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ,,,,,ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ?
      Δεν διωκεται η κληρονομικη περιουσια ...ακομα .Φτανει να υπαρχει και να μην αποκτηθηκε παρανομως.πραγμα που απ οτι λετε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΕΕΕΕΕΕ?

      Διαγραφή
  81. <@>
    κ.ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ
    ΨΑΞΤΕ να μάθετε πόσα ακίνητα είχε ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ συλληφθής.Ο κ.ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ όχι μόνο βγήκε από ΤΑ ευρύχωρα ρούχα του ΑΛΛΑ σίγουρα ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ απωλέσει και τις λίγες τρίχες που του έχουν απομείνει στο ΚΕΦΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:38 μ.μ.

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τωρα θα πεσει μηνυση γιατι τον Δυσφημειτε ...ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΚΙΝΗΤΑ.....
    ΤΟΝ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?Αυτο ομολογει εμμεσα ο προστατης των οικογενειων.
    ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ,ΠΟΣΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΕΙ.Απο τους υπερασπιστες του καταλαβα περι τινος προκειται.Δεν ειμαι εισαγγελεας Αυτος θα τα βρει ολα μεχρι την εκδικαση.της υποθεσης.Θυμαμαι την κοινοποιηση της ΑΘΩΩΣΗΣ του καταλογισμενου που δεν ηταν αθωωση ηταν ΠΑΡΑΦΡΑΦΗ.ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.και αντιλαμβανομαι αμεσως τις λεπτες διαφορες των λεξεων Ενα ΚΑΝ κανει την διαφορα ακομα και ενα κομα,,,πχ ΗΞΕΙΣ ΑΦΙΞΕΙΣ ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΕΜΩ ΘΝΗΞΕΙΣ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:39 μ.μ.

    ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Βρε άριστε γείτονα, σα να τα μαζεύεις μου φαίνεται. Εγώ δεν ξέρω αν τον παρέπεμψε για να σου απαντήσω. Ωστόσο θέλω να μάθω αν πράγματι έχει φύγει από την υπηρεσία και με ποιον τρόπο. Επίσης αν κατηγορείται για αδικαιολόγητο πλουτισμό (ειδικότερα για καταθέσεις όπως λες) και για χρηματισμό. Αν δεν κατηγορείται με τέτοιες κατηγορίες, αυτά που λέμε είναι άκυρα. Άσε που εκτός από το ψέμα, δυσφήμηση θεωρείται και η συστηματική διασπορά ειδήσεων με σκοπό την ηθική βλάβη.
    Καλώς θυμηθήκαμε πως είναι αθώος ακόμη (όπως και ο καθένας από μας).
    ΥΓ. Για σένα που το έγραψες, τη δασκάλα -ήρεμη δύναμη- κι εγώ θα τη φοβόμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι, αθώος; Από που κι ως που; Για να ονομαστεί κάποιος αθώος ή ένοχος πρέπει να το πει ο φυσικός δικαστής. Απλά σύμφωνα με το νόμο ο κύριος αυτός είναι κατηγορούμενος για πλημμελήματα, γι' αυτό και αφέθηκε ελεύθερος. Η υπόθεση θα έχει εξέλιξη με προκαταρκτικές και ανακρίσεις έως να πάει στο ακροατήριο. Έως να αποφανθεί οριστικά η δικαιοσύνη δεν είναι ούτε αθώος, ούτε ένοχος, είναι απλά κατηγορούμενος.

      Διαγραφή
    2. Υποθέτω πως έτσι είναι και δεν μπορεί παρά να συμφωνείτε πως είναι αθώος ακόμη ή άλλως δεν είναι ένοχος ακόμη, όπως και ο καθένας από μας δεν είναι ένοχος ακόμη ή είναι αθώος ακόμη (έως ότου τού απαγγελθούν κατηγορίες και δικαστεί). Άρα το "από πού κι ως πού" δε χωρεί. Ας πούμε πως είναι πιο κοντά στην κρίση του από εμάς όλους. Και κακό και καλό, αναλόγως...

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι το ίδιο. Δεν έχει κριθεί ακόμα ως ένοχος ή αθώος, αλλά είναι κατηγορούμενος. Αυτή είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Να είμαστε σαφείς

      Διαγραφή
    4. Εσείς είσθε κατηγορούμενος?

      Διαγραφή
  85. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:18 μ.μ.

    ΕΓΩ ΕΠΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΗΚΕ..ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ .ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΗ.Το για τι, παραπεμφθηκε ειναι δευτερη ερωτηση.Αν δεν απαντηθει η πρωτη εγω δεν προτρεχω ,ΒΑΖΩ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
    ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ.Αυτο το χωρις ΚΑΝ υποννοει οτι παραπεμφθηκε, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΕ ΥΠΟ ΝΟΟΥΜΕΝΑ .ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΛΕΤΕ
    Αν θελεις να μαθεις αν κατηγορειται η απαντηση ειναι απλη,Αν παραπεμφθηκε ΤΟΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ.
    Τοσο δυσκολη ειναι η γλωσσα που χρησιμοποιω η τοσο δεν ξερουμε τι λενε οι λεξεις?ΤΟ ΚΑΝ ΥΠΟΝΝΟΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ..ΕΓΙΝΕ...ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΕΑΝ ΑΠΑΝΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΩΣ με η χωρις περιοριστικους ορους.Αν αυτα τα θεωρειτε ψιλα γραμματα μην μπλεξετε με χαρτια,ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ Η ΚΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΜΠΛΕΞΟΥΝ ΑΣΧΗΜΑ .φυσικα και δεν ειναι μονον το ψεμμα δυσφημ Ι ση.Μηπως μπορειτε να μου πειτε αφου τα γνωριζετε τι ειναι ΑΠΕΙΛΗ?
    Απο το ΥΓ δεν καταλαβα τιποτα.Φαινεται η εγω δεν ειμαι αρκετα εξυπνος η εσεις δεν ειστε αρκετα ΣΑΦΗΣ στην χρηση της γλωσσας.ΕΙΔΑΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
    και ενα καν επισης .ΓΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Παρότι γράφω σωστότερα και δε φωνάζω (με κεφαλαία), εσείς δεν καταλαβαίνετε τι λέω ενώ καταλαβαίνω πολύ καλά τι λέτε εσείς.
    Δεν είναι απαραίτητο να κατανοείτε τα πάντα, μην παίρνετε προσωπικά (σαν απάντηση σε λεγόμενά σας) όλες τις αναρτήσεις. Και ναι, ένα κόμμα αλλάζει το νόημα, γι' αυτό μελετάμε και γράφουμε προσεκτικά. Όμως όλοι γνωρίζουμε κομμάτια από την αλήθεια κι αυτό μάς αφαιρεί τη δυνατότητα να κατανοούμε τα πάντα.
    Δεν έχω υποστεί απειλές, μόνο απεγνωσμένες δυσφημήσεις, λυπάμαι που δεν μπορώ να σας απαντήσω περί απειλών. Ή μήπως ήταν ρητορική η ερώτησή σας; Οι δικές μου δεν ήταν ρητορικές. Αφ' ενός μεν η αποχώρηση από την υπηρεσία (την οποία αποχώρηση εσείς γνωρίζετε ενώ εγώ αγνοώ) την αναφέρατε ως τετελεσμένη, άρα δε σχετίζεται με την όποια παραπομπή, αφ' ετέρου θεωρώ πρέπον να δώσουμε βαρύτητα στο είδος των κατηγοριών και αν αυτές σχετίζονται με χρηματισμό και συνεπώς με κατάχρηση της θέσης ευθύνης που κατέχει ο περί ου ο λόγος.
    Δεν με έχουν εμπλέξει άσχημα, παρότι επί δεκαετίες μάχομαι τη διαφθορά στην πράξη και όχι μόνο με αναρτήσεις, επί δεκαετίες σαν τη μύγα μες το γάλα. Υποθέτω λοιπόν ότι την παραίνεση "ου μπλέξεις" δεν την απευθύνατε με αφορμή δική μου ανάρτηση και ο νοών νοείτω.
    Όσον αφορά την παραπομπή (ή μη παραπομπή), αισθάνομαι πως η απάντηση μάς έχει δοθεί -έστω ασαφώς- και θα ήταν περίεργο να είναι διαφορετική την παρούσα στιγμή. Επαναλαμβάνω ότι για τη συνέχεια της συζήτησης θα ήταν πρέπον να γνωρίζουμε σαφέστερα και τις κατηγορίες και τη βάση τους. Διαφορετικά "κουβέντα να γίνεται".
    Χάρηκα για τη συνομιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουμε όλες τις κατηγορίες που βαρύνουν ένα δημόσιο ή δημοτικό υπάλληλο. Ιδιαιτέρως δε, αυτές που σχετίζονται με τη θέση του στην Υπηρεσία και όχι μόνον ο χρηματισμός! Επίσης όταν συλλαμβάνεται, δεν έχει τόση σημασία αν αφέθηκε ελεύθερος ή όχι. Σημασία έχει αν παραπέμφθηκε να δικαστεί και για ποιά κατηγορία. Γκέγκε;

      Διαγραφή
    2. Εγω θεωρω απειλη το ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΚΑΤ......
      Επισης θεωρω υβρεις τα ΡΟΥΦΙΑΝΕ,ΚΟΤΑ ΑΔΕΛΦΗ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ
      Διαφωνει κανενας?
      Επισης θεωρω, οτι οταν η υπερασπιση καποιου ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ,τοτε κατι βρωμικο συμβαινει.
      Αφου ειναι ολα τοσο ΑΝΩΔΥΝΑ ,γιατι δεν λενε οι υπερασπιστες ΓΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ και τα μασανε?Γιατι δεν παραδεχονται καν οτι τελικως ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ? Και ο τεως ΥΠΟΥΡΓΟΣ πλημελλημα ειναι ,πολλα πλημελληματα δειχνουν το ΗΘΟΣ του ανδρος.Πολλες υποθεσεις ξεκινανε σαν μικρου χαρακτηρα παρανομιες και εξελισσονται σε συμπληρωματικες διωξεις. ΕΜΕΝΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΣΑΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΧΥΔΑΙΟ ΤΡΟΠΟ.Αυτο μου δημιουργει υποψιες για συννενοχη.Οταν κατηγορειται δικος σου ανθρωπος ,ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙς ΧΥΔΑΙΑ.Αυτο μονον κατι κασσιδηδες το κανουν ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ.Εδω εχουμε εναν Δημοτικο υπαλληλο ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΟΣΤΟ ,ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΦΩΡΟ.ΕΕΕΕΕΕδεν ειναι οτι πιο συνηθισμενο ουτε οτι καλυτερο.
      Ακομα και αν προκειται για ΕΝΤΕΛΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ εεεεεε δεν υπερασπιζεσαι καποιοον λεγοντας οτι παει στα μπουζουκια με πιστωτικη καρτα.....ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ
      ΕΞ ΟΝΥΧΟΣ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ.
      Τα νομικα δεν ενδιαφερουν τοσο εμενα ΟΣΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ.
      Και το ηθικο στιγμα του δημοτικου υπαλληλου μεχρι τωρα και κατα ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ειναι εωλο.ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ.....
      Κυριοι ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕς τον καψατε τον δικο σας με αυτα που γραψατε,Τον καψατε ηθικα πραγμα που εσεις δεν αντιλαμβανεσθε αλλα οι δικαστες λαμβανουν παντοτε υπ οψιν.Γιατι οι δικαστες εκτιμουν και την συνολικη ηθικη υποσταση ,τον τροπο ζωης κλπ κλπ των λειτουργων του δημοσιου.ΟΘΕΝ η δικαστικη εξελιξη αγνωστη αλλως τε δεν με ενδιαφερει τοσο ΟΣΟ Η ΗΘΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΗΔΗ.ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗς.Μου αρκει η εικονα που πηρα .Η ΕΙΚΟΝΑ ΗΘΟΥΣ.

      Διαγραφή
    3. ΑΣΤΕ ΝΤΟΥΑ, δεν ισχυρίζομαι το αντίθετο ωστόσο το "γκέγκε" σού χαλάει το profile.
      Θες να κρυφτείς και δε σ' αφήνει.

      Διαγραφή
  87. ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΛΕΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΕ Ή ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝΕ ??ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι είναι λαμογιο ρε πεπονι σου εστειλε προστιμο για αυθεραισια που εκανες κοτα.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:34 μ.μ.

      αυ θαι ρε σια .....Καλα ουτε την λεξη δεν ξερουν?Τι εγγραφο να στειλουν?
      κοτες ορνιθο σκαλιζουσες.....κακαριζουν...

      Διαγραφή
  88. Η πάταξη της διαφθοράς και του παράνομου πλουτισμού είναι καθήκον κάθε πολίτη! Υπάρχει επίσημη διαδικασία για επώνυμες ή ανώνυμες καταγγελίες. Να είστε βέβαιοι ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και η δικαιοσύνη είναι παρόν δίνοντας καθημερινό αγώνα.
    Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ)
    Τηλ Καταγγελιών: 1517, 2103401113
    Email: kataggelies@sdoe.gr

    Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας
    Τηλέφωνο: 210-6476434, 210-6476000
    Γραμμή καταγγελιών: 11012 ή 11012@hellenicpolice.gr
    FAX : 210-6446904, 210-6991869
    E-mail: financialpolice@hellenicpolice.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:37 μ.μ.

      πολυ χρησιμο ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΟΥΟΥΡ ......
      Ρουφιανος και κοροιδο μαζι ειναι οποιος υφισταται την παρανομια και δεν μιλαει.

      Διαγραφή
    2. ΣΩΣΤΟ ΑΛΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΧΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΡΟΥΦΙΑΝΕ

      Διαγραφή
    3. Διορθώστε εκείνο το "παρόν" γιατί και βγάζει μάτι και υποβιβάζει την αξιοπιστία του ποστ.
      Ερώτηση: Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι για τη συγκεκριμένη υπόθεση;

      Διαγραφή
  89. ΤΖΑΜΠΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ μυνησεις που θα πεσουν δε τις χωραει ο λογισμος... ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ρε ΣΤΟΥΚΑΣ ΣΑΣ ΕΚΟΒΑΝ ΚΑΤΑ 50% ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ηταν για το 300% του μισθου σας προ των μειωσεων Σου τι θα εκανεσ ΓΕΙΤΟΝΑ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ ΤΕΜΠΕΛΟγειτονα?ΕΝΤαΞΕΙ δε συμφωνω με τα μπουζούκια αλλα αμα εχεισ οικογενεια και ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΥΒΡΙΖΕΙς ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ????ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΡΕ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:31 μ.μ.

    Αμαρτησε για το παιδι του ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ?Δηλαδη φιλε 1 40 ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ ΑΜΑΡΤΗΣΕ..Ποιος υβριζει ποιον ειναι ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΕΔΩ.Πηγαινε στα σχολια να δεις ποιος δικαιουται να ΜΥΝΗΣΕΙ.
    ΕΠΙΜΕΝΩ.καθε κουβεντα που λετε τον καιτε ακομα περισσοτερο.Ο δικηγορος του δεν σας οδηγει ?
    Εχουμε μονον στουκας,τεμπελογειτονας,..ψιλοπραγματτα δηλαδη για τους ΕΥΣΥΓΚΙΝΗΤΟΥΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΥΣ.Συνεχιστε ετσι ακριβως... μεχρι να συγ κινηθω και εγω ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ γιατι φιλε τα αλλα δεν με πιαν ουν Τσαμπα κλαμα ριχνεις .....ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ .για τον παραπολυ απλο λογο γιατι ΠΡΟΒΛΕΠΩ και δεν ειμαι τζιτζικι.Αφου χορευε,το καλοκαιρι ας κελαηδησει τον χειμωνα .Δεν το λεω εγω .Ο ΑΙΣΩΠΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ που δεν ακουγε τα μισοκακομοιρα..των τζιτζικιων.Παλι καλα ....με τα μπουζουκια που διαφωνεις...εγω περιμενα να πεις ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕΚΛΕΤΙΑ ΕΙΧΕ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΠΗΓΕ ΣΤΑ ΜΠΥΖΟΥΚΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ.Παλι καλα ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δεν ξερω αν είναι γυναικα αλλα περπαταει γυναικια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:46 μ.μ.

    γυναι κΕΙα ....ελεος ..ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΛΕΞΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΕΣΥ ΡΥΠΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΦΑΕΙ ΔΕΝ ΓΥΝΟΝΤΑΙ.ΣΤΗ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΑΣ.ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ Ν.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ20 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:28 π.μ.

      ΡΥΠΑΙΝΕΙΣ, ΦΑΙ, ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
      4 ΛΑΘΗ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ.....

      Διαγραφή
  94. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 4:19 μ.μ.

    Μαγκες ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ.
    Εδω παει για ρεκορ σχολιων ο ΠΕΡΙ ΟΥ , και το προβλημα σας ειναι ΠΑΛΙ ποιος και τι ειναι ο Αριστογειτων ?Σας το επα ειμαι του Αριστοκλεους οχι ο φιλος του Αρμοδιου.ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΟΓΟΟΥΡΑ Η ΟΛΟΥ ΟΙ ΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΙ?
    Για επανελθετε επι του προκειμενου που ειναι σαφες.ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.Αυτο ειναι το γεγονος.Οσο δεν ξεκαθαριζεται για τι ακριβως κατηγορειται και με δεδομενο οτι αυτου του ειδους η υπηρεσια ειναι και δεν το λεω εγω ,ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ,ηδη 60 υπαλληλοι πολεοδομιων παραπεμπονται ,ειναι ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ να υπαρχουν υποθεσεις και υποψιες.,Αυτα δεν ειναι συκοφαντιες ουτε προσωπικα δεδομενα.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΞΕ ΜΕ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΕΝΑΝ ΤΥΧΑΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ?
    Η τρελλαθηκαμε εμεις να υποστηριζουμεΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ?
    Μαζευτειτε λοιπον στο προ κειμενο ΓΕΓΟΝΟΣ και αφηστε τους ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ φιλευσπλαχνους φιλανθρωπους,φιλο δικαιους,ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ,Αν θελουν να κλεισουν τα σχολια εδω να πουνε ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ,γιατι τα σχολια θα κανουν ρεκορ...και οι περισσοτεροι θα ρωτανε το ιδιο με τον Αριστογειτονα,ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΦΥΗΣ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ για ονομα......Τι στην ευχη βλακες θεωρειτε τους μπλογκιτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΟΤΕΣ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΙΚΡΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ΨΕΥΤΟΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ παιξε πιο χαμηλα ντροπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:40 μ.μ.

    Aν θελεις να βγαλεις δερμα δεν ξυνεις.ΓΔΕΡΝΕΙΣ......Τα σληρα δερματα αντεχουν τα πλαστικα σκιζονται..
    Δεν σου αρεσουν τα ωραια σχολια τωνΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ?Βρες μου μια χυδαια βρισια δικη μου,.Γδερνω με το γαντι παντοτε .Τι εννοεις περι εντροπης?ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ?Οι αναρτησιες γιατι δεν κοβουν την χυδαιολογια?Αλλου λοιπον απευθυνεται το σχολιο σου,Στειλε το στον Αρμοδιο.Εγω σκοπευω να συνεχισω .ΚΟΨΤΕ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ......Δεν εχω κανει τιποτα που να μην το εχω ζυγιασει,ΠΟΙΟΝ ΕΥΝΟΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ?Μηπως μπορεις να με δια φωτισεις?ΤΗΝ ΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΚΑΤΟΥ......
    Δεν με αφορα τι χυδαιολογια γραφουν ΑΥΤΟΙ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΙΧΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ,Αν δεν το βλεπεις δεν με πειραζει,η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ με τρομαζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΜΑΚΑΡΙ στις ανακρίσεις ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ο κατηγορούμενος ενδεχομένως, αν μη τι άλλο για να ΞΕκαθαρισει ΤΟ ΤΟΠΙΟ και να σπασει το απόστημα του δημου.Η απληστια εχει παρει μεγαλες διαστασεις ΠΛΕΟΝ ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ .
    ΣΩΤΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:40 μ.μ.

    Ο ΤΗΣ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΒΟΗΘΟΣ , ΔΕΝ ΤΟ ΖΑΛΩΘΗΚΕ.Εδωσε και τον δημαρχο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ20 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:24 π.μ.

    Πει δεν πει,Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ Εχει μαρτυριες ,αποφασεις,περιουσιακα στοιχεια που ειναι ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ.ΤΕΚΜΗΡΙΑ.Εχει επισης τροπο να συνδεει προσωπα και καταστασεις,να υπεισερχεται στην προσωπικη ζωη ,στους συγγενεις,τους φιλους τους συναδελφους τους αμεσα ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ .ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΟΝΟ.Δεν γινονται με μια απλη ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ.ουτε με απλες υποψιες.Ενδειξεις υπαρχουν γιαυτο παραπεμπεται.Αποδειξεις ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ.Δεν φανταζεσθε ποσο σχολαστικοι ειναι οι δικαστικοι.αργουν αλλα το ψαχνουν ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ.Προς το παρον ειναι υποπτος και κατηγορουμενος συμφωνα με τον νομο και την γνωμη τριων δικαστικων.Ενος ανακριτη και δυο εισαγγελεων .Το ακριβες κατηγορητηριο θα φανει μετα το περας της ερευνας.Αρα μην βιαζεσθε ολοι και οπαδοι και αντιπαλοι.Πολλα μπορει να αλλαξουν στην πορεια.Συνηθως αλλαζουν προς το χειροτερο με συμπληρωματικες διωξεις αλλα ....ποιος ξερει ..ΣΠΑΝΙΩΤΑΤΑ συμβαινει και το αντιστροφο.Αυτο γιατι 3 δικαστες που ασχοληθηκαν ηδη ειναι δυσκολο να ομοφωνησαν ανευ λογου και αιτιας στην παραπομπη.Εδωσαν το μυνημα,,,και θα συνεχισουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ , ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΟΡΕΙΑ.
    ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ......
    ΣΩΤΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ22 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:52 π.μ.

    ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝ.
    Αποδειξη?ΣΙΩΠΗΣΑΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΔΥΝΕΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΤΕΚΕΝ ΜΥΝ.
      ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΗΡΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ ΟΣΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ.

      Διαγραφή
    2. Καλα Χριστουγενα σε ολους.............

      Διαγραφή
  103. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ30 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:25 π.μ.

    Επιτρεψτε μου να διαφωνησω μερικως.Μαθαμε οτι ενας δημοσιος υπαλληλος σε κρισιμη θεση παει στα μπουζουκια με την καρτα του και τον μισθο.Επισης μαθαμε οτι εκανε τοσο καλη διαχειριση που απεκτησε πολλα ακινητα.Μα θαμε οτι οι εισαγγελεις ειναι τοσο ανοητοι που στα καλα καθουμενα αρπαζουν και στελνουν στο αυτοφωρο εντιμους υπαλληλεους.Μαθαμε οτι παρ ολη αυτη την αθθαιρεσια των εισαγγελεων οι λαλιστατοι και περι αλλα τυρβαζοντες συνδικα λησταρχοι, εδω τηρουν αιδημονα αγωνιστικη σιωπη.Μαθαμε πως ο Αριστογειτων ειναι ,κοτα, αδελφη,μουσολινι,αριστογυφτος πικραμυγδαλια κλπ κλπ Μαθαμε πως οι υποστηρικτες ειναι απιστευτα ανορθογραφοι,χυδαιολογοι,απειλητικοι,κοινως η σαρα η μαρα και το κακο συναπαντημα ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.Ειναι πες μου τον φιλο σου να σου πω ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.Απο αυτη την αποψη εγω πηρα πολλες πληροφοριες ουσιας.και ευχομαι ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΨΕΙΡΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ3 Ιανουαρίου 2014 στις 7:41 π.μ.

    Αν δεν κανω λαθος η εντιμοτητα του υπαλληλου, μιας εντιμης υπηρεσιας ,ενος εντιμου δημου ΕΣΠΑΣΕ ΡΕΚΟΡ.Σχεδον 2 μηνες στο τοπ φαιβ και παει για 200 σχολια.ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΣΟ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ Η .......ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Αφιερωμενο εξαιρετικα ....1 ΜΗΝΑΣ 184 ΣΧΟΛΙΑ
    Στους ΕΝΤΙΜΟΥΣ του δημου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Ιανουαρίου 2014 στις 3:22 μ.μ.

    ΤΑ ΒΑΖΑΝΕ ΟΙ ΓΙΑΓΙΕΣ ΣΤΟ Ταχυδρομικο ταμιευτηριο ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΣΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.ΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ.Ευτυχως δεν τα χασανε κιολας, οπως πολλοι Κυπριοι.Ασε που ανεβασανε τις τιμες ακινητων στο Λονδινο οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΜΑΤΙΕΣ Τουλαχιστον οι Αραβες ειχαν πετρελαια οι δικοι μας ειχανε ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΦΥΛΑΓΑΝ ΟΙ ΛΥΚΟΙ.Τα προβατα ψηφιζαν λυκους.τετοιος σοφος λαος.
    Αναθεμα τους κουτους εγγλεζους που σε σουταρουν απο βουλευτη για το φαι του σκυλου σου.ΚΟΥΤΟΦΡΑΓΚΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΤΣΙΠΗΔΕΣ... ΕΝΩ Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΞΕΝΟ ΧΡΗΜΑ....... ...ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ......
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ....ΑΡΧΟΝΤΕΣ..ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΕΟΥΣ....που οι κακοι εισαγγελεις τους τσιμπανε καθυστερημενα αλλα...ΣΙΓΟΥΡΑ..Και στα δικα μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Ιανουαρίου 2014 στις 4:32 μ.μ.

    Μπραβο βρε μπλογιτες που το ξαναφερατε.
    ΡΕΚΟΡ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ
    Αυτα τα ρεκορ κανει η εντιμοτητα.
    Ετσι για να βλεπουμε ΠΟΣΟ ΠΟΥΛΑΕΙ ,το καλο υπαλληλικι στους καλους δημους .
    Και στην ψειρου γρηγορα και με παρεα, με ολα τα good fellows.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Ιανουαρίου 2014 στις 4:34 μ.μ.

    ρεκορ ενας μηνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Ιανουαρίου 2014 στις 9:28 π.μ.

    Και ξανα ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ η εντιμοτης.
    Εγω θα γραφω μεχρι να εμφανισθει αλλος εντιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Ιανουαρίου 2014 στις 6:14 μ.μ.

    ΒΡΕ ΠΑΙΔΕΣ 189 σχολια και ουτε ΕΝΑ ΚΑΠΑΠΙΔΙ?ΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ,ΟΤΙ ΕΧΕΙ ......ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΑ ...ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.....ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ?ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.... ΤΟΥΜΠΕΚΙ......ΧΟΝΤΡΟ ΚΟΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΟ ΑΡΜΟΔΙΩΣ.....και δεν εννοω τον Αρμοδιο.Εγω ειμαι ο του Αριστοκλεους,ο Αριστογειτων του Αρμοδιου ειναι αλλος.Παμε για διμηνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας