ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ

Η Γενική Συνέλευση της Οργάνωσης Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σπάτων – Αρτέμιδος αποφάσισε με δημοκρατικές διαδικασίες και με ευρεία πλειοψηφία να προτείνει ως επικεφαλή της Δημοτικής Παράταξης που συγκροτείται με πρωτοβουλία του ΣΥΡΙΖΑ τη συντρόφισσα Λία Ντελάκη.

120 σχόλια:

  1. Χάνουμε και την ελπίδα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα γινόταν ΠΑΣΟΚ. Με πιό κριτήριο εγώ ,που είμαι ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ,θα ψηφίσω την κ. Ντελάκη ..Την συνεργάτιδα του δημάρχου. ! Εσείς στον ΣΥΡΙΖΑ πάτε καλά;;;Που την πάτε την κυρία;;Πάτε να διαλύσετε το κόμμα ;Γιατί να συντριβεί ;;Στηρίξτε έναν άξιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιο είναι αυτό το κορίτσι? Πούθε ξεφύτρωσε ωρέ γειτώνοι? Πιο ρέμα την έσυρε στο διάβα μας? Που είναι ο καλός μας αντιδήμαρχος ο Γκινοσάτης να τα "τσούξει" μαζί μας να το γιορτάσουμε? ευτυχώς τώρα που οι δημοτικές εκλογές στον καταραμένο τον τόπο μας θα γίνουν κομματικές ΣΩΘΗΚΑΜΕ ! κατάντια μας μεγάλη.... μεγάλη όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:17 π.μ.

      Η Μεγαλυτερη καταντια ειναι στην Αθηνα.Εχω να παλεψω ΔΥΟ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΣΙΔΙ.
      Ας ειναι καλα το κομμα που Σακελλαριασε...γιαυτο γελαω με τον μπλογκιτη που λεει για τα ΚΕΝΤΡΙΚΑ....ΚΟΥΚΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ.,,,και εχουμε και εθνικες εκλογες.Οτι φουσκωνει ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΙ μαγκες τους ειπα.Ειναι σαν το χρηματιστηριο οταν δεν εχει βαθος μια μετοχη και αποδεικνυεται φουσκα.Ασε γιατι ειμαι γνωστος καντεμης.Τα παλληκαρια απο την βουλη δεν θελουν να λερωθουνε με τα σκουπιδια....εεε λοιπον θα τα φανε στην μουρη.

      ΟΨΟΜΕΘΑ...συντροφοι ες Φιλιππους...Σακελλαροποιηση και στην Λουτσα,μπλογκιτες....δραστε αναλογως.Χαζα κομματοσκυλα δεν υπαρχουν πλεον.Και αν δεν το καταλαβαινουν τα κομματα τοσο το χειροτερο ΓΙΑ ΑΥΤΑ.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:39 π.μ.

      Βρε συντροφια, σκεφθηκατε οτι σε ενα δημο που οι υποδικοι φερανε πανω απο 15%,ειναι πιθανον να κατεβασουν κασσιδια?Σκεφθηκατε ποιος θα ειναι στον β γυρο?
      που διαβολα μαθατε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ?ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΙΑ,τι θα γινει στον β γυρο?
      ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΑΜΕΝΟ ΑΠΟ ΧΕΡΙ και βαλατε τα τσικο στο γηπεδο? Δεν καταλαβαινετε οτι ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ?Πως θα μου ζητατε εκλογες την επομενη?Μας ζητατε να υποστηριξουμε ΤΟΥΣ ΝΥΝ?ΕΕΕΕΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ.Θα την φατε την σφαλιαρα να ΜΑΘΕΤΕ και να προπονηθειτε καλυτερα για τις εθνικες εκλογες.Το παιδι νομιζει οτι ολα τα παιδια ειναι σαν αυτο που πηρε μονο του 8% σε ενα τεραστιο Δημο.ΟΟΟΟΟΟΧΙ...παιδακι μου δεν ειναι σαν εσενα ,ασε που εχουν εκτεθει ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΑ που εσυ ησουν αφθαρτος.Μεχρι και εγω ο καντεμης σε ψηφισα αφου ειχαμε την μαιμου απεναντι.Τωρα ομως δεν ειναι το ιδιο σκηνικο.Τα πηρες πανω σου και τον τριχοτομημενο των 3 κομματων και τον αντισημιτη ,παρε τωρα και την ΚΥΡΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ και πορευσου.Μην μας θεωρεις δεδομενους.Η εποχη του Αντρεα; περασε και ειδες που μας οδηγησε.ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΝΤΡΕΑ.,ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ,ΕΠΗΞΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.Εσενα φαινεται δεν επηξε ακομα.

      Διαγραφή
  3. TI ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ; Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΑΡΚΟΥ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ;ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ; ΜΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΟΥΤΕ 0.1%..ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΚΙΝΟΣΑΤΗ, ΤΟΥ ΚΙΤΣΟΥ,ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΓΝΩΣΤΩΝ"..ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ...ΑΝ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΥΡΕΙΑΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για αυτές τις μπουρδολογίες του δημάρχου ,η κυρία Ντελάκη είναι υπεύθυνη;Και έλεγα κι εγώ ποιός του τα γράφει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλανώνται πλάνην οικτράν, αν νομίζουνε ότι εμείς οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ θα ακολουθήσουμε τη γραμμή του κάθε Γκινοσάτη, που βρήκε την ....προσληφθείσα συνεργάτιδα του Δημάρχου, για επικεφαλής δημοτικής παράταξης ΣΥΡΙΖΑ!

    Στο Δήμο θα ψηφίσουμε όποιους θεωρούμε ότι εξυπηρετούν τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας και μόνο, ασχέτως κομμάτων. Το νέο τρίο που μας προέκυψε, Γκινοσάτης - Τσαντήλας - Δήμαρχος (αν είναι δυνατόν!), είναι απολύτως ακατάλληλο για το Δήμο. Πλήρης αποτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 8.52, Τα ίδια ισχύουν για τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ στα Σπάτα.Ο Σταύρος ο δικός μας συμφωνησε για την Ντελάκη;Τι να σου πώ; Γκρεμίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ πριν προκύψει..Εδώ μιλάμε για διαπλοκή..Ο αντιδήμαρχος Γκινοσάτης, βάζει την συνεργάτιδα του, και νομική σύμβουλο του δημάρχου,υποψήφια δήθεν κατά του νυν δημάρχου.(.;;;;;) Αυτό Κουλοχέρη του ΣΥΡΙΖΑ ,δεν το περιμέναμε από σένα για τα Σπάτα.ΕΣΥ, δεν γνωρίζεις ποιόν θα μπορούσες να προτείνεις, για να είχε ένα ρόλο ο ΣΥΡΙΖΑ;;;Γιατί ξεφτιλίζετε το κόμμα;Γιατί να συνδεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με την λαμογιά ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:13 π.μ.

    H Πολιτικη μου εκτιμηση μπλογιτη ειναι η εξης.
    Ο τσαλαπετεινος εβαλε ΣΦΗΝΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ ,για να μαζεψει κομματικους ψηφους που δεν θΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.Υπολογιζει οτι στον β γυρο αυτα τα κουκια θα πανε στον Δημαρχο.Αρα πρεπει να ΜΑΥΡΙΣΘΟΥΝ με μεθοδευμενη σειρα προτεραιοτητας.
    Πρωτον να μην βγει ουτε συμβουλος απο τον πρωτο γυρο ο τσαλαπετεινος και δευτερον η μπουμπουκα να μην εχει ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ.
    Ετσι εχουμε διπλο καλο.ΚΑΙ ΞΕΦΟΡΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟ ,και δινουμε το μηνυμα στο κομμα ,για τις εθνικες εκλογες.
    Εδω χρειαζεται ΑΝΥΠΑΚΟΗ.ΟΙ ΥΠΑΚΟΥΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ουτε στον εαυτο τους ουτε στα κομματα.Τους δινουν το ελευθερας να κανουν ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.
    Ριχνουμε ΜΟΝΟΚΟΥΚΙ σε νεο συνδιασμοΟΣΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ,για να ξεφορτωθουμε τους νυν.Αυτο προεχει τωρα.Τα αλλα θα τα βρουμε μετα,ομως ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΝ Β ΓΥΡΟ.ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ η δεν παμε καθολου και μαυριζουμε κατευθειαν στην κρισιμη δευτερη ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ και στους πλεον χαζους που παει το πραγμα.Και τα δυο τα εχω κανει και πετυχαν.Αντε καλο βολι,και να εχεις ελευθερη σκεψη μην σε χωνουν στο λουκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα, μπορεί να είμαστε ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν είμαστε αγράμματοι. Άκου, "επικεφαλή"!!! Μου θέλετε και το Δήμο! Αμ δε που θα μας δώσετε και γραμμή, τρομάρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:53 π.μ.

    ΕΝΝΟΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΜΑΣ,μπλογκιτη.Στου κασσιδι το κεφαλι παλι.Οσο πιο ασημαντος ειναι καποιος, τοσο ακολουθει κομματικες επιλογες.Δηλαδη η περι ου μπουμπουκα ,θα σηκωσει κεφαλι στον ΕΡΓΟΔΟΤΗ Η ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ που την ανεσυρε ,απο το πουθενα?Τωρα αρχισατε να αντιλαμβανεσθε πως λειτουργουν τα κομματα?Η νομισατε ΑΦΕΛΕΣΤΑΤΑ οτι ολοι οι κακοι πηγαν απεναντι και ολοι οι καλοι απο εδω?Ουτε στα Γουεστερν δεν συμβαινουν πια αυτα.Αυτα τα ΦΩΝΑΖΟΥΝ τα κομματα και οποιος τσιμπησει..εεεεεεΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΚΧΩΡΟΥΝ την κριση και το μυαλο ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.Τα προβατα τα οδηγουν οι τσοπανηδες και τα χωνουν στα μαντρια,τους σκεπτομενους πολιτες, δεν μπορουν να τους κανουν ζαφτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΤΥΧΩΣ που τα κριτήρια μου για τις δημοτικές εκλογές ΔΕΝ είναι πολιτικά!
    Αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ με ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ , διότι είχα σκοπό να τον ψηφίσω στις εθνικές.
    Τώρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να πάρει την ψήφο μου, αφού τελικά ειναι ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ, μαγειρέματα και ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ!
    Στα κεντρικά άραγε ξέρουν με τι έχουν να κάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:21 π.μ.

    O Συριζα φιλε εχει κανει μια κεντρικη ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ που δεν την βλεπεις μαλλον.Θελει να μετατρεψει τις δημοτικες και ευρωεκλογες ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ.Και σε ρωταω τωρα ,πως θα σου φανει αν υποστηριξει ο Σαμαρας τον Μπουταρη ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΧΑΜΠΑΧΟΥΜΠΑΛΑ?Ποιος θα εχει φερθει πιο εξυπνα?Για εμενα ,με βαση την κεντρικη πολιτικη του Συριζα δεδομενη ,τα ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.Δεν προκαλουν ουτε συσπειρωση ,ουτε ευρυ μετωπο.Στην Αθηνα διευκολυνουν ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗ ,ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ,στην Λουτσα τον τσαλαπετεινο,στην Ραφηνα θα σου πω ΣΥΝΤΟΜΑ,γιατι και εκει .....ασε..του βουρβουρη θα γινει και θα διευκολυνθει ο γιατρος,ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ,γιατι το χρισμα ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ.Αυτο απανταει εν μερει στο ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ.Εκλογοπαιχνιδια κομματικα κανουν,που μαλλον δεν θα τους βγουν σε καλο.Αν θεωρησεις λοιπον οτι το ζητημα ειναι ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,,γιατι εκει ειναι το ΖΟΥΜΙ με τετοια σουσουμια δεν τις βλεπω συντομα.Θα γινουν οταν βολευουν τον Σαμαρα και οχι τον Συριζα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΕΥΣΕΙ ΣΩΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΕΖΟΥΜΕ Ή ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ Ή ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ Ή ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ, ΠΕΣΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ:

    ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΑΤΟΜΟ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.

    ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ + ΕΝΑ "ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ" + ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΛΟΥΤΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ + ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ + ΚΑΙ Ο ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΠΑΠΙΠΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΛΕΙΦΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ, ΚΑΙ

    ΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ, ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ...... ΚΑΛΟ; ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή αληθινό, όμως είναι τρομακτικό, εφιαλτικό....

      Διαγραφή
  13. Δηλαδη, το σύνθημα που όλους τους ενώνει -Μικρό μου Πόνυ, Μικρό μου Πόνυ- είναι, να διασπαστούν σε πολλά μικρά σκατάκια, ώστε την δεύτερη κυριακή να συσπειρωθούν για να βγει ένας παλιός μεγάλος, τιτανομέγιστος κουραδόμαγκας δήμαρχος... μαλιστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:06 μ.μ.

    ΣΩΩΩΩΩΩΠΑ ποσο καιρο τα λεω περι δευτερης Κυριακης?Και η ωραια κοιμωμενη στην ιδια ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΠΑΙΖΕΙ..ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΣΤΟ ΚΕΛΑΔΙΣΜΑ ΤΟΝ ΔΙΝΕΙ Ο ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ.ΑΥΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΥΡΙΣΕΤΕ ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΟ.
    Σας εχω και αλλα ασχημα νεα.
    1 το βαγονι μεγαλωσε περιπου 40 τετραγωνικα
    2 Η καταραμενη καφετερια αφου εφαγε τον φοινικα αρχιζει ΝΕΟ ΕΡΓΟ.
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΣΤΡΟΥΘΙΑ για να σας κελαηδησουν αλλα 4 καλοκαιρια.
    ΑΝ ΣΑΣ ΤΟ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΕΕΕΕΕΕ ειστε αξιοι της τυχης σας.
    Και τωρα για να διασκεδασετε με τον μεγαλο μας δημο .Καθομαστε τρεις φιλοι σημερα στον καφενε στην γνωστη πλατεια επι της Πειραιως,εκει κοντα που βγαζουν τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΓΑΒΡΙΗΛ,απο το εκλογικο καπελλο .Βρε συ λεω στον Σαμαρικο .ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΚΟ ΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ? Γελουσε ο συριζαιος,οποτε ηρθε η δευτερη.Και εσυ βρε φιλε τον αρχαγγελο που θα διωξει το Κασσιδι θα ψηφισεις.?Που καταληξαμε μπλογκιτες?ΚΑΜΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΟΝΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ.Εξ αλλου την εχουμε ξαναπατησει ετσι οταν διωξαμε τον Πριονι .Deza vu μπλογκιτες μου το εργο και εσεις το εχετε δει στον δημο σας.Αντε να ξανακανετε ΤΟΝ ΚΟΜΠΑΡΣΟ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΑ.ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΣΘΕκαι εθισμενοι στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ.
    σιγα την προφητεια ρε Α .Βου και Α βα ,της πολιτικουρας ειναι αυτα,Ειναι δυνατον ΑΚΟΜΑ να ειστε τοσο αφελεις οπαδοι?Σαραντα χρονια φουρναρης ειμαι και αυτο το ψωμι ετσι ψηνεται.Εσεις το θελετε πιο ωμο?Για μαζεψτε τα μυαλα σας και βαλτε χερι για το νεο σχημα, γιατι σας πιασανε στον υπνο ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aπό το 4% στο 50% που χρειάζεται σε συνεπείς δυνάνεις για να γίνει κάτι ΚΑΛΟ διαρκείας μεσολαβεί το 1-3,9%.Η περίπτωση της κας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:31 μ.μ.

    Αυτο να το πεις στον αφελη, που εγραψε χθες οτι δεν βγαινει δημαρχος με 3%.Εγω τα ξερω και σας τα ειπα..Μπορει να εχω αλλα κουσουρια ΑΛΛΑ ΒΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΦΕΛΗΣ.
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ γιατι πατε να τα αποδειξετε και τα δυο.Δυο μηνες εχω που φωναζω για το νεο σχημα και τον β γυρο.ΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΦΑΤΣΑ ΦΟΡΑ ,αλλα στην πολιτικη το timing παιζει τεραστιο ρολο.Το timing και τα λαθη του αντιπαλου.Λαθη εχετε πολλα στον αντιπαλο .ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΑ.ρε γαμ.....ΕΙΝΑΙ Η ...ΕΥΚΑΙΡΙΑ ...πριν τα μασκαρεψουν σε μνημονια σε κελ και οτι αλλο ΜΗΧΑΝΕΥΤΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς την δημοδίαιτη συντρόφισσα. Είχαμε τον κοτσιδάκια, τώρα θα έχουμε και την νομική του σύμβουλο. Πάντως η συντρόφισσα έχει πρόβλημα ασυμβίβαστου ως υπάλληλος - σύμβουλος - μισθοδοτούμενη του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος, οπότε δεν μπορεί να είναι υποψήφια δήμαρχος. Μην τσιμπάτε. Κόλπο είναι ........ Ξυπνήστε ΣΥΡΙΖΑιοι .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην είναι υποψήφια δήμαρχος! Δεν καταλάβατε; Ο Γκινοσάτης το δήλωσε στη συγκέντρωση συριζαα: "Όποιος βγεί αρχηγός δημοτικήςε παραταξης του συριζα δε σημαίνει και υποψήφιος δήμαρχος. Μπορεί να συνεργαστούμε με κάποιο άλλο σχήμα.... Εκεί πάει η δουλεια. Το λέγανε όλοι εκεί.
      Ο σημ. δήμαρχος θα το παίξει άφθαρτος, αφού δεν θα ξαναπάρει τους άλλους δυο αντιδημάρχους και θα παρει Γκινοσάτη μόνο. Μαζί και η αντιπολίτευση του Κασίμη πιθανότατα αφού ήταν εκεί και ο Τσαντηλας που σκιζότανε για τις επιλογές Γκινοσάτη. Όλα τα έχουνε σκεφτεί........... Μιλάμε για μεθόδευση

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:08 μ.μ.

      Εχεις απολυτο δικιο μπλογκιτη .Για τον καταλογισμενο το ξεραμε ηταν φως φαναρι.Για την ωραια κοιμωμενη το ψυλλιαζομουν, αλλα τωρα βεβαιωθηκα.Το θεμα ειναι ΠΟΙΟΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙ ΜΑΣΚΑ Η ΜΠΟΥΖΟΥΡΙΕΡΑ?
      ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.Τρια σε ενα θα μπουνε στον β γυρο.η τεσσερα και ενα ,για να μην φθασω στο πεντε και ενα.ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΑΡΤΕ ΒΑΘΕΙΕΣ ΕΙΣΠΝΟΕΣ...Ακομα το σκεφτεται ο γιατρος και ο ΟΠΑΣ?Δεν βλεπουν τι ερχεται?

      Διαγραφή
    3. Το παιχνιδι προσπαθει να το στησει ο μεγας εκλογομαγειρας των Σπατων. Εκαναν μια πρωτη κινηση να διασπασουν τα Σπατα με τον Γιαννη -καλος ανθρωπος- επειδη δεν τους βγαινει αποφασισαν τα μαγειρεματα στην Αρτεμιδα. Παιζει σημαντικο ρολο στο μαγειρεμα που θα παει τελικα ενας πρωην δημαρχος οχι την 1η Κυριακη αλλα την 2η. Το παραμυθι για την απομακρυνση των βαριδιων αυτη την φορα θα παιξει πιο πολλη και ισως πραγματικα φυγουν ελεγχοντας το παιχνιδι απο το παρασκηνιο. Η μπαρμπη παιζει και αυτη. Οι εκπληξεις ομως ειναι μπροστα και θα ανατραπουν ισορροπιες και μαγειρεματα!

      Διαγραφή
  18. Υπαρχει ενας αριθμος ανθρωπων που στην περιοχη μας στις προηγουμενες εκλογες επελεξαν τον ΣΥΡΙΖΑ θεωροντας οτι αποτελει κατι διαφορετικο στο πολιτικο κατεστημενο. Τελικα παλι εκανα λαθος. Στον τοπικο μικροκοσμο που ζουμε περιμενα με ιδιαιτερο ενδιαφερον την επιλογη του ΣΥΡΙΖΑ καθως γνωριζοντας την τοπικη κοινωνια θα εβλεπα το τροπο σκεψης και λειτουργιας του Τοπικου του μηχανισμου που λογικα ειναι καθ' εικονα και του κεντρικου του σε ενα μεγαλο ποσοστο. Η επιλογη της νομικης συμβουλου του Δημαρχου μας βαζει μπροστα σε ενα εμφανεστατο ''μαγειρεμα'' του 2ου γυρου εμφανες και στον πιο χαζο. Λυπαμαι μονο οπως και ενας προηγουμενος σχολιαστη για του ΣΥΡΙΖΕΟΥΣ που πιστευαν σε κατι καλυτερο για τον Δημο μας. Οι δυο τελευταιες αναρτησεις του blog ειναι χαρακτηριστηκες της τυχης του τοπου μας. Απο την μια ο κοτσιδακιας και απο την αλλη η Μπαρμπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποιός αλήθεια πιστεύει πως ο Σύριζα κομίζει νέα ήθη; Εκλογομαγείρεμα που πάει σύννεφο! Και ποιός πιστεύει πως η βελτίωση θα ρθει από πάνω; Θα μας σώσει ποιος αν όχι ο ίδιος μας ο εαυτός;
    Α, και ανόητος που παραπάνω προτείνει οτι να 'ναι πλην των σημερινών ας το ξανασκεφτεί, πέντε κι όχι τέσσερα χρόνια φαγούρα θα 'ναι τα ρημάδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ12 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:48 μ.μ.

    Απευθυνω διαγγελμα ΠΡΟΣ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ συντροφια.
    Δεν σας εμαθαν μωρε οτι ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ?
    Εξηγουμαι ,γιατι εκτος απο απειρα μπορει να εισθε και ολιγον χαζα.
    Οι οργανωμενοι λοιπον στον συριζα, ειναι πολυ μικρο ποσοστο των ψηφοφορων.Αυτη η ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ,δεν επιτρεπει να περναει η κομματικη γραμμη.Βαλε καπακι οτι τα κομματα αποτελουν για τους περισσοτερους ψηφοφορους ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ ,που πατε ξυπολυτοι να περασετε γραμμη?Αυτα τα εκανε το ΚΚΕ τον καλο καιρο και το Πασοκ το 81.Μετα που επρεπε να γραφτεις για να διορισθεις, το πραγμα κυλουσε μονο του.Ποιος μωρε θα το ριξει με γραμμη ,για να το παρει ο τσαλαπετεινος?Αντε και αν εισθε σε θεση να καταλαβετε ΑΚΟΜΑ ,στηριξτε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΑΠΗΧΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ.Ειναι η μονη σας ελπιδα να ξελασπωσετε ,τωρα που μπηκατε στον λακκο με την λασπη και νομιζετε οτι ειναι ΖΑΧΑΡΗ .Γιατι αν σας βγει ενας τετοιος ΑΠΕΝΑΝΤΙ, θα σας σβυσει και θα ψαχνεσθε μεχρι τις εθνικες εκλογες που οσο αργουν τοσο κερδιζει ο Σαμαρας και ρυθμιζει το παιχνιδι.
    Με τσαλαπετεινους δεν τραβαει το καρο των εκλογων .Θελετε βαρυ ζωο οχι χαμοπουλια.
    Για το καλο σας το λεω αν δεν το καταλαβαινετε ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΑΖΙ.Εγω παντως γραμμη απο ασχετους δεν παιρνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. KAI MONO AYTΗ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ..ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ,ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΗΣ...ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣ ΣΤΟΝ Β΄ ΓΥΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ..!!! ΑΝΤΙ ΓΙΑ Β΄ ΓΥΡΟ ,ΜΗΠΩΣ ΜΙΑ ΠΙΤΑ - ΓΥΡΟ ΑΠ ΟΛΑ;;;ΚΑΤΕΒΑ ΡΕ ΓΙΑΝΝΑΤΟ ,ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝΕ...ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΙΟΣ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΤΟ;;;ΑΜΑΝ ΡΕ ΓΙΑΤΡΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σουπερμάρκετ με προσωπικό επαρχιακού μπακαλικού και φίρμα ΣΥΡΙΖΑ-ΙΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:52 π.μ.

    Παιδες σχολασε ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ.Πηρατε το μαθημα ,αντε να δουμε ΠΟΙΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ και ποιοι για την θεση.Η γνωμη μου ειναι οτι το τελευταιο ξεβρα...ευνοει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μια νεα ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ απεναντι σε ολα τα κομματουπολειμματα και τα ανακυκλωσιμα που εχουν εμφανισθει μεχρι τωρα.Τενεκεδια,χαρτια τουαλετας και μπουκαλια οιισκυ ,ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ στον ιδιο καδο.Οποιος μπορει να σταθει ΟΡΘΙΟΣ, απεναντι τους απο τον τελευταιο μπλογκιτη μεχρι τους συλλογους εκτος ομοσπονδιας,τους Αγιονικολιτες κατοικους,με τον συλλογο τους,το τοπικο Σπατων τον ΟΠΑΣ ,το μετωπο για την Παραλια κλπ κλπ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ.Αυτη θα ειναι η μεγαλυτερη συνεισφορα τους στα κοινα.Αντι να τα βαζουν με τον Ποθουλακη και να ξαναβγει ο τσαλαπετεινος ΑΣ ΣΚΕΦΘΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ οταν θα ανταμειψουν με επανεκλογη ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.Η ευθυνη τους ειναι τεραστια οχι για το ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΝ και αυτο για εμενα ειναι δειλια ,δειλια ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ.ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΡΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ. ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ παιδες ,θα πηδηξουμε η θα μας πηδηξουν παλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΟΙ ΚΟΥΛΟΧΕΡΗΔΕΣ, ΤΣΑΝΤΗΛΕΣ , ΓΚΙΝΟΣΑΤΗΔΕΣ, ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΡΙΖΑΙΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ..!! ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΙΛΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ , ΠΟΣΑ ΑΚΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΛΕΖΟ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΜΕΔΟΥΣΑ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΛΕΖΟ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΟΥΤΕ 300 ΑΤΟΜΑ , ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΔΗΜΟ ..! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΜΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ . ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ. ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:28 μ.μ.

    Κανενας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ,ΟΥΤΕ ΝΕΚΡΟΣ, ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ.
    Αυτο που λες μπλογκιτη ειναι οτι ΟΥΤΕ ΗΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.Πρωην πασοκος μου μυριζεις που ειδε φως και μπηκε αλλα η μυρωδια τον ακολουθει. Ασε τον Γλεζο ησυχο.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΝΕΝΟΣ .ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΚαι με το ΠΑΣΟΚ πηγε αλλα δεν κολλησε εκει με την εξουσια.Ασε λοιπον τα σαπια και κοιτα μεσα σου ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ και δεν το εχεις αντιληφθει.Αντε γιατι μαθανε οτι γα.....και πλακωσαν και οι γυφτοι.Ασε το αλλο ,με την κυρια συμβουλο κατεβαινει και ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ που αποχωρησε απο την ομοσπονδια. Αντε μας πεισατε ...για τους αγωνες σας υπερ του κομματος......ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΠΟΥΜΕ.Μου φαινεται οτι ειχε δικιο ο ΑΡΤΕΜΙΣΙΑΝΟΣ οταν ειπε ,ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΒΡΙΖΟΥΝΕ ΒΡΙΖΟΥΝΕ, ΑΛΛΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ.Αυτος σας ξερει πολυ καλυτερα,τοσα χρονια στο κουρμπετι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειτε το θελετε ειτε οχι παλι αρβανιτης σπατανεος θα σας κυβερνησει

      Διαγραφή
    2. Και τι με νοιαζει ρε εξυπνε απο που κατάγεται ο καθένας. Δεν είμαι ρατσιστης και χρυσαυγιτης σαν εσενα. Με νοιαζει να ειναι αξιος και εντιμος. Ειδαμε και κατι δημαρχους της Αρτεμιδας που ειχαμε, μεχρι καταλογισμους φαγανε και μια ομορφη πολη την καταντησανε στα χαλια της. Να επιλεξουμε τους καλύτερους

      Διαγραφή
  26. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:06 μ.μ.

    O 9 01 χωρις να το καταλαβαινει ,συμπυκνωσε ολη την νοοτροπια του Ελληνα ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.Δυο τινα συμβαινουν, Η ειναι απο το ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΚΑΣΣΙΔΗΔΕΣ για να τιμωρησει ποιον αραγε?Αυτο δεν τον απασχολει.Τυφλη οργη ,τυφλη εκδικηση, προσωπικη βεντεττα και ολα αυτα ΤΑ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΑ, που κανουν το πολιτικο σκηνικο της Ελλαδας τριτοκοσμικο,διοτι τα κομματα ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ και εκει επανω επενδυουν ,η και αυτο ειναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ειναι χρυσαυγητης που παριστανει τον συριζαιο.Γιατι αισθανεται την αναγκη να δηλωσει ΠΕΡΗΦΑΝΑ συριζαιος ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ?
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΣ?Οτι αν σε δυσαρεστησουν αριστερα πας ΤΕΡΜΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ?
    Αυτο δυστυχως, ειναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.Το με τις λαθος επιλογες σου να ριχνεις νερο στον μυλο του φασισμου.Το ιδιο θα συμβει δυστυχως και στον ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΔΗΜΟ που το κοντοφθαλμο μετρημα των κουκιων θα οδηγησει στο ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ.Μετα θα βγουνε οι βολευτες και θα αναρωτιουνται τι ΦΤΑΙΕΙ?ΤΙΣ ΦΤΑΕΙ ΠΟΥ ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΜΑΛΛΩΝΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ....ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ?Αφου λοιπον δεν βλεπει προβλημα τι μας τον στειλατε να λυσει βρε συντροφια?Εεις φταιτε κυριοι κομματικοι και απο τα ΔΥΟ ΤΩΡΙΝΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ..Φταιτε για την ανοδο του φασισμου ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΤΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΗΘΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΤΙ ΠΟ ΤΑ.
    Ντροπη σας και ντροπη μας ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ. Εγω τουλαχιστον αισθανομαι ΝΤΡΟΠΗ,κατι που μαλλον ειναι πλεον εν ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ στην πολιτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σωστο ανοιγμα στα αριστερα
    δειγμα πολιτικης ευφυιας.

    αν και ο αντιπαλος ειναι σχετικα ευκολος.....

    κ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:23 μ.μ.

    παλι εδω εισαι παναθεμα με.Δεν μου φτανουν οι 3 αδελφες (μπηκε και η ΕΠΙΣΙΜΗ στον χορο),δεν μου φτανει που Σακελλαριασα,ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΩ ΤΑ ΚΑΣΣΙΔΙΑ με σφεντονα ΣΤΟ Καμινι .ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΤΣΑΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ με τους τσαλαπετεινους να ΧΑΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ....
    Βιαζομαι αντε κουρευτειτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ουαου...........
    οι τσαλαπετινοι, οι αδερφες, τα κασσιδια, ......

    ΔΕΙΓΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΑΝΔΡΑ....

    μην νομιζετε αδερφια ολοι οσοι δεν συμφωνειτε μαζι του βρωμοκασσιδια, αδερφες και βρωμοσακελλαρια ειστε...

    ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟ


    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΠΑΠΙΔΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΑΓΓΟΥΡΙ ΤΟΥΣ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΛΕΟΝ. ΘΑ ΤΟ ΦΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΩΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εάν θέλετε να πάει ο δήμος και ειδικά η Αρτέμιδα ακόμα πιο πίσω ψηφίστε τους παλιούς που ξέρετε καλά τί σκέφτονται να κάνουν. Έχουν δείξει τα δείγματα γραφής τους και είναι γνωστό σε όλους μας αυτά που έχουν δρομολογήσει να πράξουν. Μην "τσιμπάτε" από ψεύτικες υποσχέσεις και λόγια. Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι για τον τόπο μας.
    Ψηφίστε νέο σχήμα με καινούργιους ανθρώπους που έχουν δώσει δείγματα γραφής ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για την πόλη και όχι για την τσέπη τους. Νέο σχήμα που θα ξεσκεπάσει τις "λαμογιές" των προηγούμενων (δημάρχων και αντιδημάρχων) και θα τους οδηγήσει εκεί που πρέπει. Στην απολογία.
    Θέλουμε επιτέλους να μάθουμε γιατί η πόλη της Αρτέμιδας έχει μείνει τόσα χρόνια σ' αυτό το χάλι. Γιατί όλοι οι άλλοι δήμοι έχουν προοδεύσει με έργα υποδομής και η Αρτέμιδα πάει από το κακό στο χειρότερο.
    Σκεφτείτε καλά πριν ρίξετε την ψήφο σας. Πρέπει η πόλη να αλλάξει. Δεν πάει άλλο. Μακάρι να έβαζε υποψηφιότητα ο Ποθουλάκης, ο οποίος έχει δείξει τί μπορεί να κάνει. Αλλά κι αυτός θα είναι υπό έλεγχο. Είναι ο μόνος που με τη νόμιμη οδό απέτρεψε πολλά από τα σχέδια του δημάρχου και των παρατρεχάμενών του, τα οποία θα ήταν καταστροφικά για την περιοχή.
    Δεν γίνεται ένας δήμος που φιλοξενεί το διεθνές αεροδρόμιο της χώρας, να είναι σ' αυτή την άθλια κατάσταση. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Υπάρχουν τόσοι αξιόλογοι και στα Σπάτα και στην Αρτέμιδα και εσύ το 'φερες από δω το 'φερες από κει και κατέληξες.... εκει που κατέληξες... Για το αξίωμα του Δημάρχου, έ, χρειάζεται κάτι παραπάνω.... Μην τρελλαθούμε δηλαδή...

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:31 π.μ.

      Και δεν μου λες βρε Μαριε ..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ αυτοι οι τοοοοοοσοι αξιολογοι και δεν βγαινουν μπροστα?ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ?Δεν ειχε αλλους αξιολογους το κομμα και εβαλε μπροστα την ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΥ,που ειναι προκληση?Εσυ δεν θελεις παση θυσια να ξηλωθει το ΣΥΣΤΗΜΑ?ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΦΕΡΝΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΑΛΑ, ΤΟΥΣ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.Μην τρελλαθουμε λοιπον οτι τα γραφεις για λογους ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ..ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΓΧΑΣΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ..ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΩ ΚΟΛΛΗΤΗΛΙΚΙ...Και οπως θα εχεις διαπιστωσει αφελης δεν ειμαι να πιστευω οτι καθεσαι και γραφεις για λογους θεωρητικης αξιοκρατιας,Εχεις λογο οπως ολοι οσοι γραφουν εδω μεσα.και ο λογος σου φαινεται.
      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΤΟ ...ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΗΔΗΜΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ.Εσυ το βλεπεις?

      Διαγραφή
    3. Με τίποτα από τη Δημοτική Αρχή και κάτι καταλογισμένους παλιά κλπ. Απλώς αναζητώ τον κατάλληλο για το κατάλληλο πόστο. Φυσικά και υπάρχουν. Μπορεί να μην αυτοπροτείνονται, αλλά είναι ενεργοί πολίτες, μέσα από φορείς και σε διάφορες αιρετές θέσεις. Ας τους ενθαρρύνουμε, ας χτυπήσουμε και καμμιά πόρτα..
      Πώς να το πω... Όπως είναι φυσικό να θέλει κάποιος να ανέβει στην κορυφή της εξουσίας, έτσι είναι φυσικό και μεις να θέλουμε κάτι άλλο με το ανάλογο επίπεδο σε σύγχρονη αντίληψη, μόρφωση, ευφυΐα κλπ.. Βλέπετε, οι επιτελικές θέσεις στην Τ.Α., εκτός από την εντιμότητα και τις γνώσεις λειτουργίας του Δημοσίου, απαιτούν αυτό το επιπλέον.

      Διαγραφή
    4. κ. Μάριε είμαι ένας απλός κάτοικος της Αρτέμιδας, που έφερα τα εκλογικά μου δικαιώματα εδώ, μπας και αλλάξει κάτι απ' αυτό το χάλι που βρίσκεται η πόλη. Δεν το 'φερα από δω και από 'κει, αλλά επειδή παρακολουθώ τα δημοτικά δρώμενα κατάλαβα ότι ο κ. Ποθουλάκης έχει δείξει κάποια δείγματα γραφής για το τι μπορεί να κάνει. Δεν γίνεται ένας άνθρωπος που πολεμάει νομικά τη διαφθορά του δήμου να κάνει τα ίδια. Δεν γίνεται. Γιατί ό,τι κάνει σ' αυτούς, κάλλιστα μπορούμε κι εμείς να κάνουμε σ' αυτόν. Η νομική οδό δεν είναι αστειότητα. Δεν μπορεί κάποιος να παίζει με τη δικαιοσύνη και να κάνει τα ίδια και χειρότερα.
      Γνωρίζω καλά ότι αυτός είναι που μίλησε πρώτος για τα ανείσπρακτα δημοτικά τέλη των επιχειρήσεων (πελατειακές σχέσεις του δημάρχου) και είναι αυτός που κίνησε διαδικασίες για τη σύλληψη του προϊσταμένου της πολεοδομίας του δήμου, ο οποίος βρέθηκε με κάτι εκατομμύρια ευρώ καταθέσεις.
      Θέλουμε ανθρώπους στο δήμο αδιάφθορους και με όρεξη για την ανάπτυξή του. Θέλουμε να πληρώνουμε τα δημοτικά τέλη, όπως πρέπει, αλλά να έχουμε και τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Γνωρίζεις τί πληρώνουμε σαν δημότες στον δήμο? Υπέρογκα δημοτικά τέλη που θα έπρεπε να είχαμε υπηρεσίες Εκάλης. Κι όμως, οι υπηρεσίες που έχουμε είναι Ουγκάντας.
      Τόσα χρόνια που βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι, είδες να αλλάζει κάτι σ' αυτή την πόλη? Όπου και να κοιτάξει το μάτι σου βλέπεις σκουπίδια, βρώμα, αγριόχορτα και χωματόδρομους. Κι όσοι δρόμοι είναι με άσφαλτο είναι σε άθλια κατάσταση. Άσφαλτος η οποία έχει πέσει από το 1982 κι από τότε, τίποτα. Τρύπες και μπαλώματα.
      Σκέψου λοιπόν κι εσύ και όλοι οι δημότες αυτής της πόλης ότι κάτι πρέπει να αλλάξει. Με τους παλιούς δεν γίνεται τίποτα. Το ξέρουμε καλά αυτό. Αυτοί θα ψηφιστούν από κάτι λαμόγια (πελατειακές σχέσεις) που δεν θέλουν να πληρώνουν τα δημοτικά τους τέλη, που θέλουν να είναι στην παρανομία, που θέλουν να τα έχουν καλά με την πολεοδομία κ.λπ.
      Δεν θέλουμε τέτοιους ανθρώπους που υποστηρίζουν την ανομία. Θέλουμε καθαρούς που να ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της πόλης. Έστω και ένας να βγει από τους παλιούς, θα γίνουν τα ίδια και χειρότερα.
      Το έχουμε εμπεδώσει πλέον αυτό. Ιδιαίτερη ευφυϊα και μόρφωση δεν χρειάζεται. Χρειάζεται εντιμότητα, υπευθυνότητα και όρεξη για δουλειά. Χρειάζονται άξιοι συνεργάτες, οι οποίοι θα γίνουν μια ομάδα, ο καθένας από το δικό του πόστο.
      Ένα τέτοιο ψηφοδέλτιο θέλω να υπάρξει, και μπορεί να υπάρξει αν το θελήσουν κάποιοι άξιοι άνθρωποι.

      Διαγραφή
    5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:17 μ.μ.

      Κ.Μαριε.στεκομαι ιδιαιτερα σε αυτο που γραφετε στο τελος.
      Θελουμε κατι ΑΛΛΟ με το αναλογο επιπεδο,σε ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ,ΜΟΡΦΩΣΗ,ΕΥΦΥΙΑ κλπ κλπ Οι επιτελικες θεσεις ,εκτος ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗς ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑς ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ απαιτουν αυτο το ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ.Αναγνωριζετε λοιπον εμμεσα δυο ιδιοτητες στον περι ου ο λογος.Την ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.Δυο λοιπον κατ εσας παντοτε τα κρατουμενα.ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ,κατα τα γραφομενα σας ,η μορφωση ,η συχχρονη αντιληψηκαι η ευφυια.
      Αν μορφωση ,εννοειτε πτυχιο η πτυχια ως ειθισται,τοτε και αυτο το διαθετει ο περι ου.Αν εννοειται ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.πρεπει να προσδιορισετε το ειδος παιδειας,ΠΧ Ενας διευθυντης ορχηστρας με μεγαλη μουσικη παιδεια ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ?
      Οσον αφορα την συγχρονη αντιληψη ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΤΕ? ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΗΛΙΚΙΑΚΑ.πχ εγω σας φαινομαι παλαιας η συγχρονης αντιληψης ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΕΤΣΙ?Μην διστασετε να απαντησετε την αληθεια.,γιατι ετσι θα καταλαβουμε ολοι ,τι θεωρειτε ΕΣΕΙΣ συγχρονο.
      Οσον αφορα το θεμα ευφυια εεεεεε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΟΣ,Αν τον βρισκετε εσεις ,θα σας ημουν ευγνωμων να μου το υποδειξετε και βεβαιως να μου το ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ.
      Ξερετε ,οσο ευκολα ειναι να κανουμε χαρακτηρισμους τοσο ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ και εγω εχω αυτη την ιδιορυθμια ,Να απαιτω αποδειξη ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.

      Διαγραφή
    6. Πώ - πώ, τα έκανε όλα αυτά ένας άνθρωπος; Πολεμάει νομικά! Σοβαρά εκείνος κίνησε τη διαδικασία σύλληψης κλπ.; Τύφλα ναχουν, σύλλογοι και πολίτες που που τρέχουν ολοχρονίς με δικηγόρους και καταθέτουν στις εισαγγελίες! Εδώ αποκαλύπτεται, ότι άλλος τα κίνησε! Πρέπει να είναι και σπουδαίος νομομαθής, ποιος ξέρει! Ή να βάζει δικηγόρους σαϊνια! Οπότε χρειάζονται και λεφτά. Οπότε δίνει και πολύ χρήμα για να βοηθήσει. Αλλά όμως μπορεί και να έρχονται οι σπουδαίοι νομικοί δωρεάν! Πώ - πώ! Τι τυχεροί που είμαστε!!!!!! Πώ - πώ!

      Διαγραφή
    7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:26 μ.μ.

      Aν δεν εκανε τιποτα ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΩΣ?ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΑΧΝΙΔΑΚΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΕΩΝ ..τι ειναι κοινοποιηση?Το παιξαμε αυτο ,παιξαμε και με τα καπαπιδια των δημαρχαιων ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ.ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ.Και δεν πατε να γραφετε ολοι μαζι ,οι σεμνοι και οι κοπτομενοι για τους σεμνους, την αξιοκρατια και διαφορα τετοια ΥΠΟΠΤΑ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΟΝ ,ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ,να δουμε ποσα απιδια πιανει ο δικος του σακκος ,γιατι μεχρι τωρα ΜΟΝΟΝ ΚΑΠΑΠΙΔΙΑ (που γελαει και η παρδαλη προβατινα),Ο ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ (που βλεπει οραματα με εικονες, οταν ειναι ντιρλα), το ΚΟΑΛΑ ,ΑΝΤΕ ΚΑΙ Η ΤΣΑΝΤΗΛΑ...που σας τρωει.....εχει παρουσιαστει.Εμπρος λοιπον, μην μας τον ΚΡΥΒΕΤΕ......ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ .ΑΠΛΩΣΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΡΑΧΑΝΑ.ΤΟΝ ΣΠΑΤΑΝΟΛΟΥΤΣΑΙΙΚΟ.
      ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΜΠΗΧΤΕΣ, ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΖΑ ΝΟΣΤΡΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΠΑΖΑ.ΠΕΣ ΤΕ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΑ .ΠΟΙΟΟΟΟΟΟΟΟΣ ΜΩΡΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ?Ακουσαμε ποιος δεν σας κανει και καταλαβαμε.ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ την μπουμπουκα ,γιατι κωλυεται ΝΟΜΙΚΑ και το ξερει ολη η κοζα νοστρα ,αλλα την βολευει.Εσεις δεν το μαθατε ακομα?Καθυστερημενοι ηρθατε στον ΓΑΜΟ και δεν ειδατε τον γαμπρο ,ολοκληρη κοτσιδα φερει απο ΤΡΙΧΕΣ,

      Διαγραφή
    8. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:32 μ.μ.

      ΣΥΓΧΡΟΝΗ,ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΚΛΠ,

      Διαγραφή
  32. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ13 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:59 μ.μ.

    Ξεχειλισε και ξεχΥλωσε η εφυια των ΔΗΜΑΡΧΑΙΩΝ .Χυλος σκετος,Εστειλαν ΠΑΛΙ δελτιο τυπου, για το νερο αυτη την φορα.......Η ΠΑΝΤΑΧΟΥΣΑ με τις αυξησεις που ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ,ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΑΖΕΜΕΝΗ μετα τις εκλογες.ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΓΑΝΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ,της δραχμουλας ,ετσι λεγανε και στην Κυπρο,ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ γιατι θα σας ερθει σφαλιαρα μετεκλογικη.. Μεχρι τοτε ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΕΡΟΥ .Τετοια ευφυια ...νομιζουν οτι θα μαζεψουν ψηφους ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΛΠΑ.ΑΝΤΕ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡ ΕΥΦΥΕΙΣ.....ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΦΥΙΑ ΚΑΠΑΠΙΔΙΟΥ......
    Εφυια ραδικιου, καρδια μυλωνα ,ΗΘΙΚΗ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ,λαμογια ΑΡΠΑΚΤΙΚΟΥ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ που παρουσιαζεται προς ψηφιση......Σκουπιδια για ανακυκλωση,σε ροζουλι καδο προοδευτικου τυπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχει βουίξει όλος ο δήμος για την λάσπη που έριξαν τα τσιράκια του Γκινοσάτη στους άλλους δυο υποψηφίους, για να προωθήσουν την Ντελακη , κάποια από τα τσιράκια του Γκινοσάτη είναι και μέλη του συντονιστικού της οργάνωσης τρομάρα τους, υπήρξαν τηλεφωνήματα σε μέλη του Σύριζα κάποιοι από αυτούς παραδέχθησαν την βρωμιά που στήθηκε υπέρ της Ντελακη . ένας μάλιστα από τους υποψηφίους μην ανερχόμενος την μπόχα παραιτήθηκε .Όσο μένει ο Γκινοσάτης στον Σύριζα τόσο ο κόσμος απομακρύνετε. Στον Σύριζα δεν βλέπετε ότι σας οδηγεί σε βρώμικα παιχνίδια, ξυπνήστε η και απαλλαγείτε από αυτόν μόνο ζημία κάνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:56 π.μ.

      Σιγα μην ειναι ικανοι αυτοι για λασπη. Μια χαρα ηταν οι αλλοι δυο υποψηφιοι. Ο ενας ανθρωπος ειναι παρων με καθημερινους αγωνες στην πολη μας και ιδιαιτερα στον Αγιο Νικολαο και ο ετερος υποψηφιος ηταν ενα αξιολογο παιδι από το συλλογο μηχανικων με συγχρονες αποψεις για την πολη.
      Εχω διαπιστωσει οτι στα συμβουλια των συλλογων Αγ. Νικολαου και μηχανικων, εχει γινει πολλη δουλεια και δινουν αγωνα οι ανθρωποι. Εχω μιλησει και με μελη του ΔΣ στον Αγιο Νικολαο και συναντησαν καλλιεργημενους και εντιμους εκει. Οπως και στο συλλογο μηχανικων που εχει παρει θεση και για το ΚΕΛ και για την παραλια.
      Βεβαια στο Δημο τους εχουνε στη μπουκα και προσπαθησαν να τους αλωσουν αλλα δεν τα καταφεραν. Στον Αγ. Νικολαο ξαναβγηκαν οι ιδιοι με προεδρο τον Ηλια τον Βλαχο νομιζω και στους μηχανικους ξαναβγηκε για νεα θητεια η Λενα η Γκαμα.
      Αντι να ασχολουμαστε με τις ομοσπονδιες πο το ριξανε σε χορους σε παρανομουντα μαγαζια, καλυτερα να σκεφτουμε να μη λειψουν στη νεα Δημαρχια ατομα τουλαχιστον απο τους δυο αυτους συλλογους δηλαδη του Αγ. Νικολαου και των μηχανικων που εχουν δωσει ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:49 μ.μ.

      Συνφω νω μαζι σου μπλογκιτη αλλα.Θ α το ριξουμε στην μπουμπουκα για να παει στον τσαλαπετεινο?Αν θελουν να βγουν ,αυτοι που λες,ΚΑΙΡΟΣ να φυγουν απο το μαντρωμα στο κομματικο μαντρι και να πανε στο νεο σχημα.ΤΟΥΣ ΕΚΑΨΕ Ο ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΜΕ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕ Η ΛΕΝΑ το κομματτικο καψιμο.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΣΘΕΙ,ας αποφασισουν μονοι τους αν θα καουν εντελως.ΜΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ .

      Διαγραφή
    3. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:07 μ.μ.

      συμφωνω

      Διαγραφή
    4. Πού ακούστηκε ένα συνταγματικό δικαίωμα να θεωρείται ....κάψιμο! Αν είναι δυνατόν! Το να συμμετέχεις σε ένα κόμμα, να παίρνεις μέρος στις διαδικασίες, να βάζεις υποψηφιότητα είναι απολύτως ελεύθερη επιλογή και απόλυτα σεβαστή. Και ευτυχώς που βάλανε υποψηφιότητα στο Συριζα και αυτά τα δύο άτομα δηλαδή και όσοι πήγαμε εκεί, είχαμε τουλάχιστον κάποοια δυνατότητα επιλογής..

      Διαγραφή
    5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:18 μ.μ.

      TΑ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΛΕΞΕΙ ΝΕΟΛΑΙΕ.ΑΛΛΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ,ΑΛΛΗ Η ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ.Επιλογη ειχατε ,αλλα τι διαλεξατε?Αυτην που ειχε ΝΟΜΙΚΟ ΚΩΛΥΜΑ για να διεκδικησει δημαρχια.Αυτο το προβλεπει η νομοθεσια ,μικροσυνταγματολογε.
      Αρα η δεν το ξερατε, οποτε δεν ξερετε τι ψηφιζετε, η ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ και ψηφισατε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ, εν γνωσει της κοροιδιας..ΟΘΕΝ Η ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΩΤΣΟΥΣ Η ΕΙΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΕ ΜΑΙΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ.ΤΡΙΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ .Ολιγον εγγυος δεν γινεται ΚΑΙ Α ΚΑΙ Τ ΚΑΙ Γ ΚΑΙ Ν ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ.Αν σας εξαπατησαν ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ .ΣΑΣ ΕΚΑΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.και εκει δεν μορει να σας σωσει καμμια δικαιολογια.Κανε υπομονη και θα το δεις συντομα.

      Διαγραφή
    6. Δεν κατάλαβες τίποτα.Αρχηγός δημοτικής παράταξης δε σημαίνει και υποψήφιος Δήμαρχος. Όσο για μας, αν δεν υπήρχαν αυτές οι δύο αξιοπρεπείς υποψηφιότητες, θα είχαμε αποχωρήσει, γιατί έτσι κρίναμε ότι έπρεπε να κάνουμε και δικαίωμά μας.
      (Επίσης μπορείς να εκφράσεις τη διαφωνία σου χωρίς υβριστικούς χαρακτηρισμούς και υφάκι μάγκικο).

      Διαγραφή
    7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:58 π.μ.

      Χαιρομαι που το ΜΑΘΑΙΝΩ.ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?ΚΡΥΦΟ ΕΙΝΑ?ποιον θα στηριξετε με την κομματικη ψηφο?Δεν μας ενημερωνετε να μην τρεχουμε στην Κουμουνδουρου?Εμμεσως πλην σαφως και μπραβο σας ,υποννοειτε οτι η ΕΚΛΕΓΕΙΣΑ δεν ηταν αξιοπρεπης επιλογη. Το λετε καθαρα.ΕΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ.
      Αρα που διαφωνουμε?Αυτο που λεω ειναι οτι η οποιαδηποτε κομματικη λοβιτουρα παιρνει αμπαριζα και ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΕΠ ΑΥΤΟΥ?Βγαλτε λοιπον ,τον ΥΠΟΨΗΦΙΟ, Η ,ποιον στηριζετε χωρις να εχετε δικο σας υποψηφιο. ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΕΣΘΕ Μεχρι τοτε ολοι δικαιουνται να υποπτευονται συμμετοχη σε ΕΚΛΟΓΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ πραγμα που το βλεπετε πεντακαθαρα στα σχολια.Μεχρι οι κασσιδηδες βγηκαν και κανουν προπαγανδα ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και αντι να τους απαντησετε ΤΟ ΑΦΗΣΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ.ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΣΗ.Δεν ειναι ο Αριστογειτων ο εχθρος.Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΣΣΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ δημαρχιακο σεραι και αν δεν το καταλαβαινετε θα το καταλαβετε ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ.Εκει που εισθε ημουνα και εκει που ειμαι θα ερθετε προιοντος του χρονου.

      Διαγραφή
    8. Πες αλεύρι, η Ραφήνα σε γυρεύει!15 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:25 π.μ.

      Και ποιός σου είπε ότι αξίζει να ανοίξει κουβέντα ο κάθε άνθρωπος με σένα τρελλογαζία, που προωθείς κάτι τύπους που αυτοαποκαλούνται έντιμοι (τί πρωτοτυπία!) και γνώστες της λειτουργίας του Δημοσίου! Καινούργια επιστήμη είναι αυτή; Πα να πει δηλαδη, ότι ο κάθε υπάλληλος του πρωτο-κόλου,που τα ξέρει απέξω και ανακατωτά, είναι επιστήμων μέγας! Αλλά μπορει και να εννοούνε γνώση της ....λοβιτούρας του Δημοσίου!!!


      Διαγραφή
    9. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:14 μ.μ.

      KΑΙ ΕΣΕΙΣ γιατι καταπιεζετε τους νεγρους?Ο Χρουτσωφ το ειπε στο σχετικο ανεκδοτο.Οταν δεν εχεις απαντηση φταιει Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ,Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ, ΤΑ ΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ που ψηφιζουν ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΥΣ .Να τους χαιροσαστε τους σοφους που στειλατε να υπερασπισθουν ΠΟΙΟΝ ΤΕΛΙΚΑ?Αυτο δεν το απαντησατε ΑΚΟΜΑ.ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΤΣΟΥΞΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ και ο Ποθουλακης και ο Αριστογειτων και βαλατε μπροστα ΤΑ ΤΣΙΚΟ περι αλλα να τυρβαζουν?Αντε στειλτε και τα καπαπιδια του Δημαρχου να γελασει καθε πικραμμενος ψηφοφορος. ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕ ΑΛΕΥΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΥΤΣΟΥΝΕΣ.ΣΑΣ.
      ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ?Αυτο ειναι το ερωτημα και δεν ειναι του Αριστογειτονα ουτε του Ποθουλακη.ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑΛΑ; ΜΥΑΛΟ.
      Εξαιρουνται οι χαζοι και οι θεοχαζοι υποστηρικτες των πτηνων .Του τσαλαπετεινου,του κορακα ,της κισσας κλπ κλπ
      Και τωρα μπλογκιτες μου θα σας πω ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΥΤΣΑΙΙΚΟ ΘΑΥΜΑ.
      Ενας τσαλαπετεινος απο τον υδροβιοτοπο της Β1 ζωνης,πεταξε και καθησε στην στεγη ΕΝΟΣ ΒΑΓΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΞΩΚΕΙΛΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.Και ω ωω του θαυματος ,ΤΟ ΒΑΓΟΝΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΕΓΗ ,ΕΓΙΝΕ ΣΧΕΔΟΝ 300 ΤΜ.Μετα ο θαυματοποιοςτσαλαπετεινος πεταξε ΠΙΟ ΠΕΡΑ. .....ΝΕΟ ΘΑΥΜΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ .
      Αυτη την φορα κομματικο θαυμα.Βαζεις τσαλαπετεινο στην στεγη ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΟΑΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΣΙΑΝΙΚΟ?

      Διαγραφή
    10. ΚΑΘΕ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΘΙΜΟ ΣΤΗ ΛΟΥΤΣΑ ΝΑ ΠΛΑΚΩΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ. ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡΙΒΑΡΗΣΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΚΕΙΝΟ. ΣΟΥ ΛΕΕΙ, ΛΕΓΕ ΛΕΓΕ, ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ, ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ, ΑΣΕ ΠΟΥ TO ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΑΝΑΤΖΑΡΙΣΜΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΩ.......
      ΑΧ! ΔΕ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΟΣΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΦΡΟΥΤΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ...........ΤΙ ΝΑ ΠΩ.........

      Διαγραφή
    11. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:50 μ.μ.

      Βρε μπλογκιτη εχετε εθιμο να ΠΕΤΑΝΕ ΟΙ ΤΣΑΛΑΠΕΤΗΝΟΙ ΣΤΙΣ ΣΤΕΓΕΣ ΤΩΝ ΒΑΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΟΒΟΛΗΣΕΤΕ,να τους στελνετε στο δημαρχειο?Γιατι εγω 20 χρονια ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΘΙΜΑ ΒΛΕΠΩ,ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟΝ.Μια κορακας μια τσαλαπετεινος μια κισσα,μια γαλιαντρα, ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΑΛΑ...
      ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
      Ο τσαλαπετεινος εκανε κατι πηδους νααααααα .Τον βλεπει το κοαλα που ειναι βαρυ ζωο και δεν μπορει να πηδηξει και ρωταει τον τσαλαπετεινο πως το κανει και πηδαει ετσι.
      Στελνει λοιπον ο τσαλαπετεινος μηνυμα στα αλλα πουλια ,και πλακωνουν ,ολα μαζι.Τι να τους πει?Οτι το κοαλα θελει πηδο?Τι τους λεει λοιπον .Θα φερετε απο μια ψηφο ,θα την δωσετε ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ και οταν μαζευτουνε πολλες θα τις μαζεψω εγω και θα σας παω σε πολυ μεγαλη φωλια.ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΗΝ ΛΕΝΕ.ΤΟ ΧΑΦΤΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΧΑΖΟΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΩΛΙΑ βλεπου καθισμενο εκει μεσα, το κοαλα που ανεβαινοντας πανω στις ψηφους τον εκανε ΤΟΝ ΠΗΔΟ και βρεθηκε ΔΗΜΑΡΧΟΣ την ωρα που τα στρουθια η μαζευαν ψηφους η κυνηγουσαν μια κουκουβαγια μπας και τους φαει την ψηφο.

      Διαγραφή
  34. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ14 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:02 π.μ.

    ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΝΙΚΟΛΙΤΗΣ θα τον φαει η μαρμαγκα με αυτα που δεχτηκε....ΚΑΜΜΙΑ 20 αρια ΨΗΦΟΥΣ ΗΔΗ ΣΕ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ σε γνωστους και συγγενεις ΜΟΝΟ , εχω κοψει.Γιατι μαγκες αλλο ειναι να μιλαει ενας ΠΑΛΙΟΣ με ονομα στην δεδομενη πιατσα ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΣΑΛΤΑΔΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΛΑΚΩΘΗΚΑ,γιατι μου την ειπαν ...ΔΥΝΑΜΙΚΗ....ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΤΑ ΣΑΛΤΑ εεε ναι ψηφιστε σαλταδορους τους ειπα και κανεις δεν απηντησε.Ειμαι σιγουρος οτι το σκεπτονται σοβαρα.Σας το ειπα δεν ειμαστε ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ,Ξεκολλατε Τα παλια προβατα ξεχαστε τα.Ξεχαστε τα εισαι προδοτης,εισαι το Σαμαρα εισαι του φουφωτου.ΤΟ 4% ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ 30 μονον με κομματικα προβατα.Μπηκαν και αλλα ζωα και ψηφισαν ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.ουτε καν στις δημοσκοπησεις.Αυτα ευκολα τα πηρες ευκολα τα χανεις.Θα γινει η μετοχη φουσκα αν δεν την στηριξεις με ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:30 μ.μ.

    ΑΑΑΑΑ σημερα μετα το βαγονι θαυμα,ειδα και αλλους Σπαταναιους, αυτη την φορα.Απο εκει μην περιμενετε ΤΙΠΟΤΑ.Οι αγιονικολιτες ...αρχισαν να ψυλλιαζονται οτι ερχεται και αλλη συμφωνια σαν αυτη που εγινε στο παρελθον το περιφημο ...ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΩ.....ΔΙΚΩΝ και δεν εχουν υπομονη.Αν οι εκλογες γινουν Οκτωβριο και συνεχισετε ετσι το καλοκαιρι....την βαψατε.Ευτυχως οι δημοτικες γινονται Μαιο .ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΓΚΟΘΑΜ ΣΙΤΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ .,γιατι παρακολουθειτε το πεταγμα του τσαλαπετεινου, bird watcing το λενε ,ετσι εσεις κοιτατε τον ουρανο και αυτοι χτιζουν παρανομα στην γη .ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΣΚΟΝΤΑΨΕΤΕ.ΣΤΙΣ ΚΡΑΥΓΑΛΕΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ.Και εκει δεν θα σας φταιει ο Αριστογειτονας το μυαλο σας το κλουβιο θα σας φταιει που δεν ξωπετατε τα λαμογια που σας τριγυριζουν.Αντε πιαστε τωρα τα γαζια και τα καρικωματα να ΜΠΑΛΩΣΕΤΕ την ηδη μπαλωμενη πιτα του ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ που θα την βαλετε κορωνα στο ψηφοδελτιο της ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΙΟΥ που εβγαλε το σωβρακο εξω απο το παντελονι για να φανει ΑΛΛΙΩΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:28 μ.μ.

    14και 15 Φεβρ ημερες ΔΥΟ τα σχολια ειναι.
    4 κατα Αριστογειτονα
    4 κατα Ποθουλακη
    1 ΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ.



    ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.
    ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΥ.

    Μπραβο ΠΑΛΙ βρε μπλογκιτες σας πιασανε κωτσους.Γινεται της εκδιδομενης στα εκλογομαγειρεματα ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ Ο .......

    ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΣΑΣ ΓΟΗΤΕΥΣΑΝ....ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ..ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ.

    ΕΕΕΕΕ τιποτα δεν ειναι ττυχαιο...παιρνεις οτι ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.Ευτυχως που το πουλησα το ιγονικον και δεν θα μου ερθει και η ΠΑΝΤΑΧΟΥΣΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ.....
    Στην τελικη εχετε μεγαλη πλακα ..εντελως επαρχιωτικη.ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ που ειπε σωστα το παιδι,αλλα μετα, του πεταξε ο τσαλαπετεινος και γλυτωσε την ξωβεργα.Αντε να δουμε ποτε θα τον ξανα πιασετε τωρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι οι άνθρωποι του δήμου που έχουν καταστρέψει κυριολεκτικά την πόλη της Αρτέμιδας υποστηρίζονται. Είναι όμως βέβαιο ότι αυτοί που τους υποστηρίζουν είναι σίγουρα ανεγκέφαλοι. Γιατί πόσο μυαλό μπορεί να έχει κάποιος, ο οποίος στηρίζει αυτούς τους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν το ΚΕΛ μέσα στην πόλη που ζουν. Πόσο μυαλό μπορεί να έχουν όταν έχει μείνει η πόλη σε άθλια κατάσταση για χρόνια ολόκληρα και συνεχίζουν να τους υποστηρίζουν.
    Εκτός αν έχουν συμφέροντα. Αλλά είναι τόσο ανεγκέφαλοι, που δεν καταλαβαίνουν ότι τα συμφέροντά τους θα είναι περισσότερα αν η πόλη αποκτήσει υποδομές και δρόμους. Και οι άνθρωποι του δήμου είναι εντελώς ακατάλληλοι για να τα κάνουν. Εσκεμμένα έχουν αφήσει την πόλη σ' αυτή την κατάντια. Τί περιμένετε λοιπόν απ' αυτούς?
    Είναι ποτέ δυνατόν τα "πουλάκια" που έχουν φυτρώσει εδώ και τόσα χρόνια στη διοίκηση του δήμου, να ενδιαφερθούν και να αγωνιστούν για το καλό του τόπου? Έχω μάθει ότι έχει πάρει τους δρόμους και "κελαηδάει", μοιράζοντας ψεύτικες υποσχέσεις.
    Υπάρχουν άραγε δημότες που ζουν και βιώνουν καθημερινά την αθλιότητα των υπηρεσιών, να το πιστέψουν? Κι όμως υπάρχουν. Όλοι αυτοί θα μας κάψουν. Γιατί αν ξαναβγεί αυτό το συγκεκριμένο "πουλάκι" έχουμε καεί από χέρι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο Καλλικρατης οριζει αυστηρως οτι ο επικεφαλης δημοτικης παραταξης ειναι και ο Δημαρχος αμα κερδισει η παραταξη του. Αλλος Δημαρχος και αλλος επικεφαλης/αρχηγος δημουικης παραταξης αυτα ειναι κολπα του κοτσιδακια που μαζι με τον κουτσογιωργα τον εκλογομαγειρα ψαχνουν τροπο για να στηριχθει την δευτερη κυριακη ο κοτσαλιρος. Ευτυχως ο κοσμος ξερει κσι δεν ψαρωνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ15 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:39 μ.μ.

      Σιγα μην ασχοληθουν με το τι λεει ο Καλλικρατης και τι λεει ο νομος για τα αυθαιρετα.ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ.Ειναι βλεπεις εξυπνοι...οι σπαταρτεμησιανοι ....Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ,ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ.

      Διαγραφή
  39. ΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ και εβγαζαν αυτους που εβγαζαν..Δυστυχως για τους ιδιους, δεν αντιλαμβανονται οτι βγαζουν τα ματια τους, με τα ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ οταν ψηφιζουν.Ασχολουνται με καφενοβια σχολια ,τους ενδιαφερει περισσοτερο ενας καποιος Αριστογειτονας ,ΠΑΡΑ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟ.Αυτο σημαινει οτι ο ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ,μπορει να τους παρασυρει οπου θελει,Η αποδειξη ειναι ΕΔΩ στα σχολια περι .......Αριστογειτονα.....
    Εφυια ..ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΥ.......που .ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ , ζαλιζοντας τους,.μεταξυ αριστερης και δεξιας τσεπης.Δεν κοροιδευεσαι αν δεν θελεις να κοροιδευτεις και η Σπαταρτε μνησια στην πλειονοτητα της ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.Αυτο ξερουμε αυτο θελουμε.Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, με προοδευτικη ΜΟΥΤΣΟΥΝΑ.
    Και τωρα εν χορω .....φταιει ο Αριστογειτονας ολε ολε...... .
    Τι να σας πω ,ΕΔΩ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΣΑΝ ΚΑΠΕΛΛΟ τον μπουγκα μπουγκα και περιμενουμε κριση απο σπαταρτεμισιανους.?...ΦΟΡΤΣΑ ΛΟΥΤΣΑ.....ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣΠαγκαλοπαιδες, ΤΟΝ ΡΕΝΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΠΕ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:41 π.μ.

    Τριτη ημερα στο ΚΑΤΑ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑ απολυτικιο.Τι εγινε ?Τρεις ημερες και δεν εχετε αποφασισει ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ?Αν δεν ξεφορτωθειτε τους τσαλαπετεινους εγω ΘΑ ΡΩΤΑΩ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ.τι αποφασισε το κομμα?Τι αποφασισε η τοπικη?ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥ ΒΟΥΔΟΥΡΗ Η ΤΟΥ ΠΡΙΟΝΗ το τσιρκο?
    αλλα λογια να αγαπιομαστεεεεεεε?
    ΑΝΤΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ...Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ.....ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ που σας κουτσουλησε κατακεφαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εάν βγει έστω και ένας από τους παλιούς, μην περιμένετε να αλλάξει τίποτα.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ και αναρρωτηθείτε. Τόσα χρόνια που ζείτε στην Αρτέμιδα, είδατε να αλλάζει κάτι προς το καλύτερο? ΟΧΙ. Όλα προς το χειρότερο. Γιατί? Γιατί οι ίδιοι και οι ίδιοι σας πείθουν τελευταία στιγμή να τους ψηφίσετε. Εάν υποκύψετε πάλι θα ζήσουμε ακόμα πιο φρικτές καταστάσεις. Οι άνθρωποι αυτοί είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!!!!
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ και ψηφίστε νέους ανθρώπους με όρεξη για δουλειά και υπευθυνότητα. 4 χρόνια στη διοίκηση του δήμου και δεν έκαναν μία πράξη εφαρμογής. Πότε θα γίνουν οι πράξεις? Μια δουλειά που σε 1 χρόνο μπορούσε να έρθει σε πέρας, την καθυστερούν στο αόριστο.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ και σκεφτείτε πριν ψηφίσετε. Θα το φωνάζω μέχρι τις μέρες των εκλογών. Μην "τσιμπάτε" από τα "πουλάκια". Μας έχουν καταστρέψει. Και θα το συνεχίσουν.
    Τώρα που μας δίνετε η ευκαιρία να τους ξεφορτωθούμε, πρέπει να το κάνουμε. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ17 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:02 μ.μ.

    Εκτος απο το μαυρισμα στον Α γυρο ,πρεπει να σκεφθειτε σοβαρα και ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ Β ΓΥΡΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ να τους φερεις τριτους ,ωστε να ξωπεταχθουν , εκτος αν το νεο σχημα φερει απο την πρωτη Κυριακη ανω του 43% ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ.Οι νυν βολευονται με πολλα μικρα κομματικα ελεγχομενα σχηματα,ΔΥΟ Η ΤΡΙΑ ,πχ η κοιμωμενη ,ο Γιαννης,η Συριζαια,ο καταλογισμενος, γιατι με συμφωνιες κατω απο το τραπεζι θα βγουν στον β γυρο.αν ερθουν δευτεροι .στον πρωτο.Αυτο που πρεπει να ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ για να μην ευοδωθουν οι συμφωνιες.Κακα τα ψεμματα τι διαπραγματευση θα κανεις και τι συμφωνια ΑΝ ΠΑΤΩΣΕΙΣ?ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.
    Προσοχη λοιπον και μαυρισμα και το βλεμα στην β Κυριακη ΠΕΣ ΤΕ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΡΟ ΠΟ δεν θα εξετασετε διαφορες πιθανοτητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:43 π.μ.

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.
    Η ΔΑΠΑΝΗ που θα προκληθει...,....εχει εγκριθει αναλογη πιστωση του υπο καταρτηση προυπολογισμου του ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ οικ.ετους 2012 στον ΚΑ ....


    ΥΨΟΥΣ 70 500 ΕΥΡΩ (ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ)

    ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΑΡΙΦΑ ΤΑ 70 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ?Γιατι και οι αλλη συμβουλος ,αυτη που δεν ηξερε ο Δημαρχος στην Τηλεοραση τοσο περιπου ηταν.Ερωτηση.ΤΑ ΕΒΔΟΜΗΚΟΝΤΑ ειναι για ολη την θητεια?Τοτε γιατι τα ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2012?ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ,σε λιγοτερο απο 2.5 ΧΡΟΝΙΑ θα μας στοιχισει 70 χιλιαρικα,δηλαδη 2 500 τον μηνα.
    Αυτα τα 70 επιμεριζονται στα 2.5 χρονια η κοψατε και αλλα ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ?Γιατι εδω οφειλετε να ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.Διαχειριζεσθε ΞΕΝΑ ΛΕΦΤΑ,ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ .Δεν μπορει να ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ψηφους με τα δικα μας λεφτα.Τωρα που το ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΒΓΑΛΤΕ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΟΣΑ ΔΩΣΑΤΕ.
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ας το κανουν αυτοι που την ψηφισαν,να δουμε ΤΙ ΠΗΡΕ.Ελεος πια με τις συμβουλους ,δεν φτανει που τις διοριζετε με μισθους ΣΤΕΛΕΧΑΡΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ μας την φορατε και καπελλο κομματικο?ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ Η ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ τους πανακριβους συμβουλους, τα πανακριβα ενοικια ,ΚΑΙΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?Αντιθετα βρισκουν ελλειμματα γιατι σας ΖΗΛΕΥΟΥΝ......δεν ειμαστε με τα καλα μας......ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ...θα αρχισουν τα κατα Αριστογειτονα.....Μωρε θα πω στον ΟΠΑΣ να ψαξει ποσα πηρε η στελεχαρα......ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.....ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΡΩΤΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.Δικη σας ειναι η τσεπη που πληρωνει, δεν το εχετε παρει ειδηση ακομα?Ετσι ανετα τα ΜΟΙΡΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Στον καταραμένο αρβανιτότοπο της ρουφιανιάς της και της σαπίλας δεν αξίζει τίποτ άλλο απ αυτά τα αποβράσματα που αναδεικνύουν οι αμόρφωτοι οι συμφεροντολόγοι και οι μικράνθρωποι που νομιμοποιούν στα πρόσωπα των δημάρχων αντιδημάρχων προέδρων δημοτικών συμβουλίων, επιτροπών, οργανισμών κ.λ.π την διαφθορά και την σήψη.
    Μην χαλάτε το μελάνι και το σάλιο σας. Οι σπαταναίοι, άνθρωποι δεν γίνονται γιατί απλά είναι αναξιοπρεπείς και δουλοπρεπείς από την κούνια τους. Έτσι έχουν μεγαλώσει και έτσι μεγαλώνουν και τα παιδιά τους τα οποία αναπαράγονται σε χειρότερη έκδοση από τους γονείς τους.
    Λουτσιώτες, μαζί με τα δικά σας τα λαμόγια (τα ξέρετε τόσα χρόνια πια, εκτός κι αν τα γουστάρετε) διώξτε με τις κλωτσιές τους σπαταναίους απ όπου κι αν προέρχονται και οργωθείτε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ. Σαν Πολίτες Ενεργοί, πραγματικά ακομμάτιστοι με ανθρώπους καθημερινούς γιατί δεν χρειάζονται πτυχία για να κυβερνηθεί ένας Δήμος αλλά η ενεργή συμμετοχή των Πολιτών.
    Το "σπαταναίος" είναι νοοτροπία .......για να μην τα μπερδεύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί αηδίες πάλι. Ξεμύτισε ο γνωστός τύπος που θέλει να το παίξει υποστηρικτής της Αρτέμιδας, άσχετα αν στο παρελθόν έχει πάει βραβείο στη λαμογιά με όσα βούτηξε...
      Μακάρι να είχαμε και εδώ στην πόλη μας ένα τοπικό σαν το σπατανέικο! Οι Σπαταναίοι του τοπικού είναι ελπίδα και για μας. Για ρίξτε μια ματιά στο τοπικό μας, που κατάντησε ντροπή και διέλυσε τη ζωή στην Αρτέμιδα με το να δίνει άδειες σε παράνομα νυχτερινά κέντρα!
      Να διαλέξουμε τους καλύτερους και από τις δυό πόλεις, όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και στοχεύουν να ανεβάσουν κάτι ντόπιους αλήτες ξανά στην εξουσία!

      Διαγραφή
    2. Καμία σχέση φίλε μ αυτόν που αναφέρεσαι. Είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ. Όσο για τον "τοπικό" των Σπάτων δεν είναι σπαταναίος στην νοοτροπία και ίσως είναι ο μόνος που αξίζει γιατί πρώτα απ΄όλα είναι ακέραιος σαν άνθρωπος.

      Διαγραφή
    3. Και όμως το τοπικό των Σπάτων όχι μόνο ο πρόεδρος Γιαννάτος αλλά "μονοκούκι" στηρίζει τα συμφέροντα όλων των δημοτών και καταφέρθηκε σύσσωμο κατά της Δημοτικής Αρχής, γιαυτό το πολεμάνε με λύσσα. Παράδειγμα ο αγώνας κατα του ΚΕΛ και η εκροή στη θάλασσά μας. Μέχρι και σχέδιο ανάπτυξης της παραλίας έχει κάνει και το διαβίβασε στο δικό μας τοπικό, το οποίο δεν ασχολήθηκε βέβαια , γιατι είναι απασχολημένο με τις ....τριετείς άδειες μουσικής στους μαγαζάτορες της νύχτας!
      Ας σταματήσουμε τις ρατσιστικές κορώνες. Στο τέλος δηλαδή θα ζητάμε και εξέταση αίματος από πού καταγεται ο καθένας. Οι χωριάτικης νοοτροπίας Σπαταναίοι, οι Λουτσαίοι κάθε καρυδιάς καρύδι και άλλα φαιδρά, που λέγονται κατά καιρούς.
      Έχω συναντήσει πολύ αξιόλογους και στις δυο πόλεις μας. Μου φαίνεται μάλιστα πως στα Σπάτα μια γενιά έχει λάβει ακόμα καλύτερη κατάρτιση. Να "εκμεταλλευτούμε" όλους αυτούς για το καλό του Δήμου μας.

      Διαγραφή
    4. Και γω νομιζω ότι οσο ζυγωνουν εκλογες ολο και καποια λαμογια θα μας μιλανε σαν να ειμαστε προβατα, ειμαι δικος σας, Λουτσιωτης, ψηφιστε με να σας σωσω, εξω τα Σπατα , εξω οι μορφωμενοι και αλλες σαχλαμαρες. Το ιδιο και στα Σπατα λενε μερικοι στον κοσμο, εξω οι Λουτσιωτες κλπ. Η ρατσιστες εναι η ηλιθιοι η αστοιχείωτοι η ολα αυτα μαζι

      Διαγραφή
    5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:55 μ.μ.

      Παρτε το αποφαση.Ειστε ενας δημος, με ολα τα προβληματα και της πεδινης και της παραλιακης ζωνης.Το μακ ταδε αντι να γινει πολος αναπτυξης και ανακαλυψης των Σπατων ,οδηγησε στον θανατο τους.Αντιθετα η Λουτσα ωθηθηκε σε μια αναπτυξη τυπου ΦΑΛΗΡΑΚΙ για ελληνες . Η λουτσα εγινε ΑΝΤΡΟ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ, που εχουν προσωπικα συμφεροντα απο αυτη την κατασταση.Αυθαιρετα ιδιοκτησιες σε νυχτερινα κεντρα,,ΚΛΠ ΚΛΠ που δεν ΣΥΝΑΔΟΥΝ με δημοτικους αρχοντες.
      ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ,για να μοιραζονται οι ψηφοι και τελικα οι συμφωνιες κατω απο το τραπεζι να γινονται με βαση τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.Ετσι εγινε για πολλα χρονια ετσι επιχειρουν και τωρα.Αντιθεσεις τοπικες, κομματικες, προσωπικες, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΜΠΛΟΦΑ ,που θα τους επιτρεψει να μαζεψουν την μπανκα στον β γυρο
      Μην τσιμπατε.Ολα αυτα ειναι στημενα.ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

      ΝΕΟΝ ΕΡΓΟΝ, ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΨΗΦΟ.
      Μαυρισμα σε ολους τους σεσημασμενους, με οποια μασκα και αν εμφανισθουν.ΦΟΡΕΣΑΝ ΤΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΟΙ ΜΠΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΝΗΣΙΑΣ και νομιζουν οτι το καρναβαλι θα παει μεχρι Μαιο και θα ξεχαστουμε με χορους και πανηγυρια, με δελτια τυπου, με χοροεσπεριδες και ψηφοφοριες κομματικων οργανωσεων .Αυτα ειναι ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΚΟΛΠΑ που τελειωνουν την καθαρα Δευτερα.ΜΕΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ.

      Διαγραφή
  45. 2.37, ΚΑΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ;; ΜΗΠΩΣ ΒΑΣΙΖΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΧΟΡΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κατάλαβες από όλα τα παραπάνω εσύ? Όσο για το "πού το πάω", ύστερα από όλα όσα έχουμε υποστεί από τις μέχρι τώρα πολιτικές και τακτικές.....πάει μόνο του. Ενεργή συμμετοχή των Πολιτών. Συνελεύσεις Πολιτών χωρίς κομματική ή παραταξιακή ταμπέλα,από άτομα που δεν αρκούνται στην ΑΝΑΘΕΣΗ αλλά παίρνουν την τύχη στα χέρια τους.
      Αυτά όμως δεν ξεφυτρώνουν ξαφνικά. Όταν έχουμε μάθει τόσα χρόνια στην παθητικότητα και στην ανάθεση και υποτιμούμε την δύναμη του ατόμου και της συλλογικότητας, είναι δύσκολο να γίνει, πόσο μάλλον τώρα που οι καιροί είναι πονηροί διανύοντας προεκλογική περίοδο με τους όρους που ξέρουμε. Δυστυχώς ο κόσμος που ασχολείται με τα "κοινά του τόπου" έχει εγκλωβιστεί στην καθιερωμένη συνταγή του κόμματος, της παράταξης ή του συλλόγου.
      Οι θεσμοί αυτοί δυστυχώς έχουν προέδρους, αντιπροέδρους, γραμματείς κι εκεί αρχίζει το "παιχνίδι" και δεν τελειώνει ποτέ με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα. Ψηφαλάκια, "δουλίτσες", λαμογιές και τα λοιπά.
      Κάποια άλλη στιγμή θ αναφερθώ σε μια άλλου τύπου οργάνωση της κοινωνίας με οριζόντιες ισότιμες και διαφανείς διαδικασίες όπου οι "εκλεκτοί" μας παράγοντες δεν έχουν καμία θέση και φυσικά είναι αυτό που τρέμουν. Την δύναμη των ενεργών πραγματικά ανεξάρτητων ακομμάτιστων και ανεξέλεγκτων από αυτούς Πολιτών.

      Διαγραφή
  46. @2.37
    Το να είναι ηθικό στοιχείο κάποιος ,σίγουρα δεν έχει να κάνει με την καταγωγή του.
    Το να σε σπρώχνουν στην πολιτική, γνωστοί, συγγενείς, γονείς, και πατεράδες με το ζόρι, δείχνει πως υπάρχουν άλλοι σκοποί από πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζήτημα φίλε/η είναι τί ακριβώς εννοούμε με τον όρο "πολιτική". Πάντως σίγουρα δεν είναι αυτό που έχουμε ζήσει ως τώρα. Πολιτική είναι η συμμετοχή των Πολιτών στα κοινά. Η λήψη των αποφάσεων πρέπει να περνάει από τοπικές, περιφερειακές, δημοτικές Συνελεύσεις με εναλλακτική εκπροσώπηση. Συλλογικός έλεγχος, απολογία, διαφάνεια παντού.

      Διαγραφή
  47. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:15 μ.μ.

    Η καταρα αυτης της χωρας ,ειναι Η ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ.Αυτη εμποδιζει την αναπτυξη αυτονομων πολιτων αυτη πολεμαει καθε νεα ιδεα, αυτη καπελλωνει ,αυτη ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΣΑΝ ΚΑΡΚΙΝΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΟ εις βαρος των υγιων κυτταρων Αυτη εξωθησε τους αγανακτισμενους απο την κομματοκρατια ,οσους δεν ειχαν αρκετο μυαλο,στα χρυσαυγουλα Αυτη η αντιληψη ολων των κομματων πρεπει να σπασει.Δεν ειμαστε παντρεμενοι χωρις διαζυγιο μαζι σας.ΜΕΧΡΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ.Μπορουμε να σκεφθουμε και μονοι μας Εσεις εισθε εκει ,για να ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ,οχι να μας κανετε κομματικο κυρηγμα ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ.Οταν θα το πετυχουμε αυτο, θα εχουμε κανει ενα μεγαλο βημα προς το να γινουμε ΠΟΛΙΤΕΣ και οχι οπαδοι.
    Μεχρι τοτε ας αρχισουμε απο τις δημοτικες την ενηλικιωση και αυτονομηση μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 2.37.NA ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΤΟ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ. ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΣΟΥ. ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΑΤΑ ΚΑΤΑΓΟΤΑΝ Η ΠΕΘΕΡΑ ΤΟΥ . ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΣΠΑΤΩΝ , ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ,. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΙΔΕΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ , ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ. ΑΥΤΑ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ...ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ..! ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΞΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ,ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ "ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ"...! ΕΔΩ ΚΤΥΠΗΣΑΝΕ ΣΕ ΞΕΡΑ.ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΪΚΙ , ΟΧΙ ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ...ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ , ΘΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΘΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΗ - ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΑΣ..ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΗΝ "ΕΞΟΔΟ" ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ; ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΛΑΜΟΓΙΑ" ΚΑΙ ΤΟ "ΠΑΡΕΔΩΣΕ"...ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΔΗΜΟΣ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ακριβώς, δεν έχει ουτε μια ομοιότητα με τους πωλητές γης της ενδοχώρας. Που αφού κατεκλεψαν το δημόσιο ταμείο (αποζημιώσεις μυκηναϊκών και επιχειρηματικου ) αναζητούν νέες διεξόδους για τις μπίζνες της αεργιας. Ουτε βέβαια με το συρφετό των σαράντα συλλόγων της παραθαλάσσιας πόλης. Η ποιότητα των κατοίκων αντικατροπτιζεται στις επιλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης.
    Περαστικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί εννοείς άσχετε, "πωλητές γής"; Δικαίωμα του καθένα να κάνει ό,τι θέλει την ιδιοκτησία του, να την πουλάει να την υποθηκεύει να τη χαρίζει.
      Τί εννοείς κατέκλεψαν το δημόσιο ταμείο; Τις αποζημιώσεις που επιδίκασαν δικαστικές αποφάσεις όλων των βαθμών για ιδιοκτησίες, που έχουν δεσμευτεί εδώ και 25 - 30 χρόνια (στη μυκηναϊκών) και έχουν μέχρι στιγμής ελάχιστοι αποζημιωθεί; Που μάλιστα ορισμένοι ιδιοκτήτες είχαν καταθέσει κόπους μιας ζωής αγοράζοντας οικόπεδο εκεί και που τελικά εγκλωβίστηκαν τόσα χρόνια και καταστράφηκαν οι άνθρωποι εξαιτίας Δήμου και Αρχαιολογικής;
      Από πότε αστοιχείωτε τύπε, το δικαίωμα των κατοίκων της Αρτέμιδας να δημιουργούν όσους νόμιμους φορείς και συλλόγους θέλουνε αποκαλείται "συρφετός''; (Ενοχλεί πολύ η ζωντάνια και η δραστηριοποίηση των ανθρώπων;)
      Από πότε και πώς απέκτησες εσύ το δικαίωμα να αμφιβάλεις για την ποιότητα όλων των κατοίκων μιας περιοχής;
      Η περιοχή δεν αποτελεί πρόβλημα για του λόγου σου. Το πρόβλημα είσαι εσύ καί για μας καί για την περιοχή μας, φθονερέ, συμπλεγματικέ, φασιστάκο.

      Διαγραφή
    2. Απο τοτε που μεθοδεύτηκε η αποζημίωση με τιμές βουλιαγμένης. Απο τοτε που διαχειριστής του δημοσίου ταμείου εσκεμμένα δεν αντέκρουσε το οτι τα σπάτα απέχουν 150 μετρα απο τη θάλασσα. Απο τοτε που ενα αμπέλι εκτιμάται αξία 15 φορες πανω απο την τιμή αγοράς. Ποιος αγόρασε σε αρχαιολογικό στη μυκηναϊκών, εσύ;.
      Όσο αφορά την ποιότητα η κατάντια της Αρτέμιδας μιλά μονη της, εκτός και εαν εκπρόσωποι και δημότες δεν έχουν σχέση εκλέγειν εκλέγεσθαι.
      Φυσικά και η περιοχή δεν αποτελεί πρόβλημα, η περιοχή ηταν πανέμορφη.
      Ποιος κατατεμαχισε και πούλησε τα οικόπεδα στην Αρτέμιδα;
      Ποιος ισοπέδωσε τους αμμόλοφους της Αρτέμιδας και πούλησε την άμμο ως οικοδομικό;
      Ποιος έχτισε γύρω απο το παλιό κεντρο των Σπάτων 5 οροφές πολυκατοικίες.
      Ποιος χτυπά τις πόρτες του αεροδρομίου και ζητα ψιχουλα;
      Ποιος απο τους 40 συλλόγους έκανε μια δημοσια τοποθέτηση που να μη σχετίζεται με εκλογές;
      Ποσά είναι τα περιστατικά ακραίας εγκληματικής συμπεριφορας στην Αρτέμιδα;
      Γιατί η έδρα της ΧΑ είναι στην Αρτέμιδα;
      Σε ποια πόλη της Ελλάδας παρέλασε η ΧΑ και δε διαμαρτυρήθηκε κανένας;
      Ποια ηταν η θέση των υπερδραστηριων συλλόγων και των κατοικων για το κατηχητικό της ΧΑ;
      Σε ποια πόλη της Ελλάδας η αναρχία της παραλίας επιβραβεύεται συστηματικά με ψήφους;
      Το φασιστικό να το πεις δυνατά εκεί που πρεπει, αν τολμάς.

      Διαγραφή
    3. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:34 π.μ.

      ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ.ολοι συμφωνουμε σε καποια πραγματα
      1 το χαλι τηςπαραλιας οφειλεται συις δημοτικεσ αρχες,Τερμα και τελεια.Αν παει κανεις στην Ν Μακρη το καταλαβαινει αμεσως.
      2 τις δημοτικεσ αρχες τις επιλεγουν οι δημοτες.
      3 πρεπει να αλλαξη αυτη η δημοτικη αρχη
      4 για να αλλαει πρεπει ολοι να ψηφισουμε νεο σχημα με νεα κριτηρια.
      5 οι διαφωνιες και το σπασιμο των ψηφων ΕΥΝΟΕΙ αυτη την δημοτικη αρχη γιατι εχουν γινει συμφωνιες μεταυ τους για τον β γυρο

      ΟΘΕΝ ΤΙ ΠΛΑΚΩΝΕΣΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?Εδω κινδυνευουμε να χασουμε το μελλον.
      συνελθετε κοινος εχθρος κοινος αγωνας.ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ...ΠΕΙΘΕΙΣ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ οσο και να βρισεις παπαλα....καπαπιδια θα φερεις...παλι.

      Διαγραφή
    4. Εσύ θα μας πεις τώρα και για δικαστικό κύκλωμα στα Σπάτα! Άμα ήταν έτσι, θα είχαν πάει δεμένοι δεκάδες δικαστές Πρωτοδικείου, Εφετείου και Αρείου Παγου! Πιαστήκατε από ένα τυπικό λάθος σε ΜΙΑ από τις δεκαδες αποφάσεις και το πιπιλάτε ακόμα. Όταν γίνεις δικαστής βγάλε άλλες τιμές εσύ για τις απαλλοτριώσεις εν Ελλάδι!
      Αλλά για τα μικρά οικόπεδα στην Αρτέμιδα, το κακό πολεοδομικό στα Σπάτα, μπράβο που ανακάλυψες τον αίτιο! Μάθε λοιπόν, ότι η κατάτμηση γης έγινε νόμιμα από πέντε μεγαλομεσίτες και οι πρώτοι που ζημιώθηκαν ήταν οι αγρότες που τους την πούλησαν λόγω ανάγκης, ελέω του πελατειακού μεταπολεμικού μας κράτους, άσχετε, που νομίζεις πως ανακάλυψες ποιός κινά τα νήματα σ' αυτό τον τόπο!
      Δεν ξέρω ποιός διαμαρτυρήθηκε για τα χρυσά αυγά. Εσυ μήπως; Μόνος σου; Οργανωμένα; Όταν ένας φορές δεν πράττει σωστά, ή γινόμαστε μέλη του ώστε να αλλάξει πορεία ή κάνουμε κάποιον άλλον. Δεν το παίζουμε τιμητές του γλυκού νερού.
      Φασίστας δεν είναι μόνον αυτός που του αρέσει η Χ.Α. (αυτός μπορεί και να είναι απλώς...κόπανος). Καραμπινάτος φασίστας είναι αυτός που διακρίνει τους ανθρώπους ανάλογα με την καταγωγή, κάνει πως δεν ξέρει τί έφταιξε για το χάλι της χώρας μας και κατηγορεί όλους τους γείτονές του για το πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι!!!!
      Λίγα προβλήματα έχουμε στην περιοχή μας, έχουμε και τον καθένα με τα απωθημένα του που συγγράφει ...δοκίμια πολιτικής σκέψης στα μπλογκ και ανακάλυψε όψιμα τους φταίχτες Σπαταναίους και Λουτσιώτες!
      Τί ξεβράζει η θάλασσα της Λούτσης!

      Διαγραφή
    5. Μια διευκρίνηση: Η απάντησή μου η απευθύνεται στον 19/2/, 7.39 π.μ.

      Διαγραφή
    6. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:53 π.μ.

      ΒΡΕ LIBERO. αφου σωστα λες οτι φασισμος ειναι ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ, με βασει τοπικα ,εθνικα.φυλετικα,θρησκευτικα,χρωματικα (του δερματος) χαρακτηριστικα. Ολες οι ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.Το αν το καταλαβαινει κανεις, η το αν νομιζει οτι μαχεται αυτο που στην ουσια υποστηριζει ,ειναι θεμα και ευφυιας , παιδειας και κομματικης ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑΣ..Τοσοι φασιστες νομιζουν οτι ειναι προοδευτικοι η αριστεροι ,γιατι τους το ειπε το κομμα,Εδω μεχρι και οι συλληφθεντες εγκληματιες της ΧΑ δηλωναν κουκουεδοπασοκ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.ΤΙ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ?Ασε τον καθενα να συνομιλει με την Παναγια και μην πας να συνομιλησεις φιλοσοφικα περι του θειου με ΠΙΣΤΟΥΣ.
      Εδω η ψηφος μας ενδιαφερει .Και η ψηφος ειναι ΠΡΑΞΗ δεν ειναι θεωρια.Και στην πραξη, ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ,μετα την απομακρυνση εκ της Καλπης.Μην συντηρεις λοιπον ανευ λογου και αιτιας εντασεις..Συγκεντρωσου στον στοχο.ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΥΣ δεν χτυπιομαστε μεταξυ μας.Για να διαλεξεις το libero δεν ειναι τυχαιο.Ασε τα ανωνυμα,τις εκτονωσεις του καθε οργισμενου ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΛΟΓΩ ΟΡΓΗΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ, καθε ακραιας κομματικουρας,και χρησιμοποιησε το μυαλο σου να βοηθησεις ΣΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ και οχι στην απαλλαγη απο οιονδηποτε μπλογκιτη . ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΛΟΙΠΟΝ,

      Διαγραφή
    7. Δείξε μία, μόνο μία προκοπή στον τόπο.
      Δείξε έναν που δεν παράτησε τα κτήματα αλλά έκανε κάτι πρωτοπόρο.
      Δείξε μου έναν που σεβάστηκε τις αρχαιότητες.
      Δείξε μου μια πλατεία που ο κόσμος απολαμβάνει και κοινωνικοποιείται.
      Δείξε μου ένα πεζοδρόμιο πλατύτερο από 1,5 μέτρο.
      Δείξε μου μια ανιδιοτελή συλλογική προσπάθεια προς το οτιδήπτε.

      Όσο αφορά τις μεθοδευμένες αποζημιώσεις θα ήταν για γέλια, αλλά δυστυχώς τα πληρώνουμε από την τσέπη μας και είναι για κλάματα (το έργο είναι β' προβολή, η α' ήταν η αποζημίωσης της απαλλοτρίωσης του κωπηλατοδρομίου στο Σχινιά- καρμπόν πατέντα δεν προσήλθε κανείς να διεκδικίσει το δημόσιο συμφέρον). Η δικαιοσύνη είναι τυφλή - αμάν το μάτι μου. Το συμπτωματικό λάθος του συμπτωματικού χαρακτηρισμού αρχαιολογικού χώρου ως κοινόχρηστου που συμπτωματικά προκάλεσε βαρβάτες αποζημιώσεις (ενα στρέμμα λέει από 330.000 έως 450.000€ για κει που το μόνο που επιτρέπεται να φανεί επάνω στη γη είναι ραδίκια). Άσε μας ρε άνθρωπε.

      Και οι άνθρωποι φυσικά δεν κρίνονται από την καταγωγή (αλίμονο) αλλά από τις ατομικές και τις συλλογικές τους πράξεις, αποφάσεις και παραλείψεις, αυτές που μας έφεραν σε αυτό το χάλι.
      Περαστικά σου

      Διαγραφή
    8. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:58 μ.μ.

      Δεν θα; σου εγραφα ανωνυμε 3 40 αν δεν προσεχα την τελευταια σου παραγραφο.Φυσικα δεν κρινονται απο την καταγωγη......
      ΛΟΙΠΟΝ,η Λουτσα και τα Σπατα εχουν διαφορετικης αντιληψης και διαφορετικης κοινωνικοοικονομοπολιτιστικης προελευσης κατοικους.Ξερω καλα την ΛΟΥΤΣΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ και σχεδον το ιδιο καλα και τους Σπαταναιους.Το θεμα για εμενα ειναι η Συγκλιση και οχι η Αποκλιση.ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΘΕΙΣ η αν το θες, τον προσυλητιζεις ,αν ξεκινας με τα αρνητικα του.Αυτη την στιγμη εισθε ενας δημος.Αν πλακωνεσθε μεταξυ σας οι μονοι που ευνοουνται ειναι τα λαμογια και στις δυο πολεις.Η στοιχιση τωρα , λογω εκλογων,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΙΚΗ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ. Σου λεω, οτι ο εμφυλιος μετα τον β παγκοσμιο πολεμο στο Βελγιο, κρατησε 4 ημερες.Μετα τα βρηκαν.Και σημερα τσακωνονται φλαμανδοι και βαλωνοι ,οσο δεν μπορεις να φαντασθεις.Για εναμισυ χρονο δεν ειχαν καν κυβερνηση.Ομως εκεινο τον χρονο προπερσυ ειχαν αναπτυη 3.5 %.Ο ΜΕΣΟΣ ΒΕΛΓΟΣ, ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ και δεν μιλαω μονον σε οικονομικο επιπεδο.Μιλαω σε σεβασμο του πολιτη ,σε παροχες του κρατους, σε ασφαλεια και ποιοτητα ζωης.Τι διαβολο αυτοι ειναι βλακες και εμεις εξυπνοι .Και αφου ειμαστε εξυπνοι γιατι ζουμε πολυ χειροτερα?ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ?Ασε λοιπον τον libero και τους Σπαταναιους και κοιτα τι θα κανεις και ποιους θα επηρεασεις για τις εκλογες.Και προσοχη.Να σκεφτεσαι με βαση τον Β γυρο.Τοτε βγαινει δημαρχος και τοτε βγαινουν αρκετες εδρες.Στον β γυρο.Ας ξεκινησουμε με ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ.ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΣΟΥΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ και χαζοπερηφανειες,εχουμε πολεμο σοβαρο με την λαμογια που μας κατατρωει ολους.

      Διαγραφή
    9. 3.40 ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΧΤΑΡΜΑ, ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕΣ ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΚΕΠΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ! ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!

      ΤΩΡΑ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΣΟΥ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΤΙ, ΑΜΑ ΣΟΥ ΔΕΣΜΕΥΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ. ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ.

      ΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΚΟΛΟΠΕΤΙΝΙΤΣΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΤΗΣ ΛΕΙΠΕΙ.

      ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ Η ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ, ΕΧΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΠΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΚΕΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ!!! ΣΙΓΟΥΡΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ.

      ΗΡΕΜΗΣΕ, ΣΚΟΥΠΗΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΦΡΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΕΥΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΓΕΝΙΚΩΣ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ .

      Διαγραφή
  50. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ18 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:35 μ.μ.

    Με ευχες και διαπιστωσεις δεν προχωραμε.Τωρα το προβλημα ειναι συγκεκριμμενο.Ασχετως προελευσης, ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ πρεπει να φυγει.ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ,Ουτε συμβουλοι να μην βγουνε σχεδον ολοι.Εχουν δωσει απειρα δειγματα γραφης.Νεο σχημα ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟ ΘΕΜΑ.Θελω να ελπιζω, οτι πολλοι εχουν καταλαβει πλεον και δεν ξεγελιουνται ευκολα. Δεν τα πηραν ολοι φιλε ,μονον οι ημετεροι τα πηραν.Δεν ψηφιζουν μονον οι ημετεροι.ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΣΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. το να φυγουν ολοι ειναι γενικο και απολυτο.

    για τον μονο που θα λεγαμε στο κοσμο με σιγουρια να φυγει ειναι μονο για σενα.

    ο κοσμος οφειλει να γνωριζει οτι το συμφερον του ειναι το καλο της πολης μας.

    αν ο κοσμος θεωρει οτι μπορουν να το πετυχουν οι ηρωες του οπας και του τοπικου ειναι δικαιωμα του .

    αποψη μας ειναι οτι αυτη η δημοτικη αρχη ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει ο τοπος μας

    ευχαριστουμε

    κιν. πολιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κ.Π. κάτι σαν κι εσένα έχει ο τόπος μας και έχει μείνει σ' αυτό το χάλι. Η δημοτική αρχή είναι ό,τι καλύτερο έχει η πόλη? Μήπως είσαι αόματος? Γιατί αν βλέπεις, θα ξέρεις ότι χειρότερα δεν υπήρξε ποτέ.
    Σε πείραξε ο Αριστογείτονας και λες να φύγει? Γιατί δεν φεύγεις εσύ να ξεβρωμίσει λίγο ο τόπος από κάτι σαν κι εσένα?
    Για το μόνο που στενοχωριέμαι είναι για το γεγονός, ότι όταν ξεκουμπιστούν οι παλιοί του δήμου και έρθουν νέοι άνθρωποι με εντιμότητα και όρεξη για δουλειά, θα απολαύσεις κι εσύ τους καρπούς των έργων υποδομής που θα γίνουν στην πόλη, ενώ είσαι ανάξιος.
    ΝΤΡΟΠΗ σου γι' αυτά που γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ19 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:09 μ.μ.

    Δεν μας εφτανε το καπαπιδι, εχουμε και νεες αφιξεις σημερα.Ο παλιος που ειναι αλλιως ,εντελως ανορθογραφος και ο ανορθογραφος επισης μπαμπας, που σχολιαζει ,ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ Αριστογειτονα.!!!!!! Καλα σας ελεγα ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΗΣΙΑΣ ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ.Δεν μενει παρα να εμφανισθει αυτοπροσωπως ο βασιλευς ηλιος ο ΚΑΤΣΙΛΙΡΟΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ Ο Α.Αυτος ξερει να γραφει και να διαβαζει? γιατι μαλλον δεν διαβαζει τα δελτια τυπου που του στελνουν και απλως τα υπογραφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΑΥΡΟ σε όλους τους παλιούς. Ήθελα να 'ξερα δεν ντρέπονται να ξαναβάζουν υποψηφιότητα με τέτοια δείγματα γραφής που έχουν δείξει? Οι άνθρωποι είναι θρασύτατοι. Τί έκαναν για τον δήμο? Κακοδιαχείρηση και λαμογιές. Τί να μας πουν στις προεκλογικές τους συγκεντρώσεις? Υποσχέσεις ψεύτικες? Χορτάσαμε απ' αυτές.
    Ένα νέο σχήμα καινούργιων ανθρώπων με όρεξη για δουλειά, εντιμότητα και υπευθυνότητα. Ένα σχήμα που να περιλαμβάνει τον Γιαννάτο. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει μόνο ένας άνθρωπος που έχει πραγματική ψυχή. Αυτόν πρέπει να ενισχύσουμε και να τον πείσουμε να κατέβει στις εκλογές.
    Λέει μια παροιμία ότι ένας κούκος δεν μπορεί να φέρει την άνοιξη. Εγώ πιστεύω ότι μπορεί. Μπορεί να τα βάλει με το κατεστημένο και να νικήσει.
    Είμαστε κοντά του. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά έχω παρακολουθήσει όλες του τις κινήσεις. Είναι κινήσεις έντιμες και υπεύθυνες. Γι' αυτό τον πολεμάνε όλα τα λαμόγια της διοίκησης. Είναι ο μόνος που ψήφισε ΟΧΙ για το ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι. Δεν το χωράει ο νους. Ένας άνθρωπος είχε τα κότσια να ψηφίσει ΟΧΙ. Όλοι οι άλλοι ψήφισαν ΝΑΙ σαν τα πρόβατα.
    Προσπαθήστε να πείσετε τον Γιαννάτο να κατέβει στις εκλογές. Είναι η μόνη μας ελπίδα για να αλλάξει κάτι σ' αυτό το δήμο και ειδικά στην Αρτέμιδα. Κανένας από τους παλιούς δεν πρέπει να βγει. ΚΑΝΕΝΑΣ. Μας έχουν κάψει. Κι αν ξαναβγούν θα μας τσουρουφλήσουν. Να είστε βέβαιοι γι' αυτό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ21 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:31 π.μ.

    ΜΕ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΧΥΔΑΙΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ,καμμια 20 αρια, κοπηκαν ολοι οι υποστηρικτες της ομοσπονδιας.ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΕΣ ,ΕΚΤΕΘΗΚΑΤΕ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ.Το τι πολιτισμενη ,διαστροφη βγηκε στην φορα με τα σχολια,ουτε που το φανταζομουνα μπλογκιτες μου.ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ δεν ειναι εφημεριδα να πληρωνεις και να σου φτιαχνουν το ΜΑΚΙΓΙΑΖ.Εκει αποκαλυπτεσαι.Η εικονα που πηρα ειναι η χειριστη.Ακομα και τα καπαπιδια ωχριουν μπροστα στους πολιτισμενους.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΕΔΩ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ .Τις φυλλαδες που πληρωνετε τις χρησιμοποιουν για αλλες δουλειες τωρα με την κριση και τα δολωματα τα τρωνε μονον οι ποντικοι,Οι γατες δεν τα τρωνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΒΓΑΛΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. T' ακούσαμε κι αυτό...Χτες στον χορό της Βένιας ,ο Γκινοσατης έταζε ένταξη στο σχέδιο και με την βοήθεια του κυρίου Τσαντήλα.....Και για το ΚΕΛ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ ..ΜΟΥΓΚΑ..!!! Πόσο μας κοροίδευουν πια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Στο Γ.Π.Σ. που μπαίνουν 30.000 στρεμματα στο σχέδιο , ο δήμος ΣΠΑΤΑ-ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.!!!! Πως θα τα βάλουν οι κύριοι ΤΣΑΝΤΗΛΟΓΚΙΝΟΣΑΤΗΔΕΣ ;;;;Τι καπαπιδιές λένε κι αυτοί ...σαν του κυρίου Καπαπίδη..!!!! Λες να είναι γνωστοί;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΤΙ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΛΕΝΕ; ΠΡΙΝ ΚΑΜΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, Ο ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ, ΓΙΑ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΛΛΗΤΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΤΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ (!) ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ. ΕΔΩ ΑΠΟΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ!

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:35 π.μ.

      ΖΗΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
      Επειδη ετοιμαζω την εργασια μου για ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ πολυ ψηλα,,και δεν θελω να τηλεφωναω ,να μην εκτεθουμε κιολας ,ΘΕΛΩ ΜΙΑ πληροφορια ΜΕΧΡΙ ΤΙς 7 ΜΜ
      ΠΟΤΕ ΠΗΔΗΞΕ Ο ΤΣΑΠΑΠΕΤΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΗΚΕ εκει που ειναι τωρα?Πριν ποσο καιρο και που ηταν πριν?
      Η πληροφορια θα μου ειναι πολυ χρησιμη.
      Για το καλο μας για να φυσηξει THE WIND OF CHANGE ......

      Διαγραφή
    3. Λίγο πιο σαφής; Εννοείς σε ποιό κόμμα ή πολιτικό χώρο ήταν πριν; Από ποιό δήμο της Αττικής ήρθε; Τί ακριβώς;

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:56 π.μ.

      Σε ποιο πολιτικο χωρο ηταν και ποτε ΚΑΙ ΕΑΝ μετακομισε.ΣΤΟΧΕΥΩ ΣΗΜΕΡΑ στο πολιτικο παρελθον,αλλα ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟ ,ακομα καλυτερα καποιον θα βρω και απο εκει.
      αλλα γρηγορα αργησα να ανακατευτω .

      Διαγραφή
    5. Π.Χ. ένας γνωστός ήταν Ρήγας Φεραίος, μετά ΑΚΟΑ (συνιστώσα ΣΥΡΙΖΑ) και ήρθε από Ηλιούπολη ή εκεί γύρω. Κακό είναι; Άσε που τέτοια στοιχεία τα βρίσκεις και στο ιντερνέτ.

      Διαγραφή
    6. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:46 μ.μ.

      ΤΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ...ΠΩ ΠΩ ΠΛΑΚΑ...........ΗΘΕΛΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ,
      ρε μπας και ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
      ΚΑΘΟΣΟΥΝΑ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΘΡΑΝΙΟ
      ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
      ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ .....ΑΣΤΟ...ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ......ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ....

      Τι σου ειναι η ζωη.....οσο γυριζεις τοσοο βρισκεις......
      Αντε να κανω βουτια στο ΠΑΡΕΛΘΟΝ .
      Σε ευχαριστω για το προαστειον ,εεεκαι Αργυρουπολη και Υμηττο ,και Βυρωνα και Σουρμενα και Νησακι,Καναρια Δαφνη Καλογηρους,μεχρι Ν. Σμυρνη εχω πολλες παλιες ακρες.ΜΕΧΡΙ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΒΑΡΚΙΖΑ.
      Θα το βρω αυτο το βιογραφικο που ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΑ .
      Καταλαβες τωρα γιατι δεν εμπιστευομαι τοσο το ιντερνετ ?
      Εδω βρηκα η λεκτρολογο της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ, που εγραφε οτι ειναι του Μετσοβειου τι μου λες τωρα?

      Διαγραφή
    7. Ο,τι δηλωνεις είσαι!
      Γνωστη αντιδημαρχίδα άλλα δηλώνει, άλλα είναι επαγγελματικα!

      Διαγραφή
  59. δεν ειναι γνωστοι ....

    αν ειναι ετσι οπως τα λες κακως δεν περιλαμβανεται ο δημος σπατων αρτεμιδος....

    ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΚΛΗΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ .....

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ.......


    κιν.πολιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΥΝΗΣΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ , ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΛΙΓΗ ΔΙΑΙΤΑ . ΠΑΧΥΝΕΣ.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:56 π.μ.

      Βρε μπλογκιτη τι ασχολεισαι με loosers?
      Αλλου ειναι το πουλι ΠΟΥ ΚΕΛΑΗΔΑΕΙ ΤΩΡΑ.
      Εκει που γινονται οι ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ με κομματα και αποκκοματα.
      ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΤΟΧΟ.και βοηθηστε με, με πληροφοριες.
      Δεν κινδυνευουμε απο τα καπαπιδια ο κινδυνος ειναι αριστερα μας.
      πεταει στην παραλια,και κουτσουλαει ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ .
      Εκει συγχρονισθειτε ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ μονος του, δεν μπορει να περπατησει,θελει δεκανικια ΔΥΟ.ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ .Καποιος να αναλαβει το δεξι, το αριστερο το παιρνω εγω. ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΩ.
      ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΚΑΜΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ,πρεπει να βοηθησουμε στο χειρουργειο ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΙΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ.
      Αυτα που κοροιδευουμε για τους ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ...ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΝΗΣΙΑΣ δεν θα τα κανουμε και εμεις.ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα καθαρισουμε την κοπρο του Αυγεια.Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΟΘΑΝΕ ,μονοι μας καθαριζουμε.

      Μην χανετε χρονο με ασχετα σχολια Η ΑΛΗΘΕΙΑ ναι ναι αυτη η φυλλαδα,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΥΣ εχει τα στοιχεια.Εμας ΤΩΡΑ μας βολευει αυτος ο πολεμος γιατι βγαζει τα απλυτα στην φορα.ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.Παρτε αεροβολα και στοχευστε σωστα.Εκει ειναι οι περισσοτεροι ψηφοι μαγκες....

      Διαγραφή
  60. Δέν σε πιστεύουμε, κούνημα πολιτών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:51 π.μ.

    ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΣ .....ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ....
    Εκει καταγραφονται ολα ,την ωρα που τα καπαπιδια σας αποπροσανατολιζουν ΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΜΕ .
    ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ?
    ΣΚΟΥΠΑ ΠΗΡΑΝΕ ΣΤΟ ΔΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.να το παραδωσουν ταχαμου καθαρο.στους επομενους,ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ και εσεις ασχολεισθε ακομα με ψοφια ζωυφια....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. THN ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΕΙ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ..ΠΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:03 μ.μ.

    Αντιγραφω εκ του 6σελιδου.
    Ο Κ ..... με την εναντιον μου εντελως αβασιμη και αστηρικτη ΜΗΝΥΣΗ,μου εδωσε την πολυποθητη ευκαιρια να ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ,ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ...ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ


    Και τωωωωωρα το γλωσσικο μας ζητημα...απο συνεντευξη
    Βγαινει απο την συνθετη λεξη α(μη)και θιγω (Με θιγεις)δηλαδη σημαινει μην με θιγεις.....
    ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΙ και βουρλιζομαι.Λοιπον δεν σε θιγω αλλα το α ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ ΑΛΦΑ Οπως λεμε Α ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟΣ, .Α ΝΟΗΤΟΣ Α ΝΙΣΟΡΡΟΠΟΣ Α ΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΝΕΥ ΟΧΙ ΜΗ μεγα γλωσσοπλαστη που μου ΘΙΓΕΙΣ και γλωσσολογικα ΖΗΤΗΜΑΤΑ βουρλο του υδροβιοτοπου.Απο που εινα το βουρλιζομαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ24 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:06 μ.μ.

    Ο κ. Γ........ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Και η τωρινή και οι περασμένες διοικήσεις του δήμου είναι καμμένες. Τώρα όμως θα τσουρουφιστούν. Με τα ίδια τους τα χέρια βγάζουν τα μάτια τους. Το έχω ξαναπεί. Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι. Τόσο επικίνδυνοι, που αν ξαναβγούν θα μας κάψουν κι εμάς χωρίς να φταίμε.
    Έχουν βγει στη γύρα και τάζουν ψεύτικες υποσχέσεις. Αν τους πιστέψετε, τότε κακό του κεφαλιού σας. Αυτό σημαίνει ότι είστε μαζοχιστές. Τα δείγματα γραφής τους τα έχουν δείξει. Τί άλλο περιμένετε από δαύτους? Απλά, από το χάλι που έχουμε σαν πόλη (Αρτέμιδα) θα πάμε στην κατάντια.
    Προσέξτε τί θα ψηφίσετε. Κανένας από τους παλιούς δεν πρέπει να ξαναβγεί. Κανένας. Μέχρι να γίνουν οι εκλογές αυτό θα σας λέω, μέχρι να το εμπεδώσετε.
    Νέα πρόσωπα στη διοίκηση, για να δούμε επιτέλους αυτή την πόλη να ανθίζει. Γιατί μπορεί να ανθίσει. Μπορούμε να ζήσουμε σαν άνθρωποι. Γιατί τώρα δεν ζούμε.
    Πληρώνουμε σαν δημοτικά τέλη αυτά που μας επιβάλλουν χωρίς να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες. Πληρώνουμε τέλη Εκάλης και έχουμε υπηρεσίες Μπαγκλαντές.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ επιτέλους και μην "τσιμπάτε" από ψευτιές και πονηριές. Οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να φύγουν από την διοίκηση και να τιμωρηθούν γι' αυτά που έπραξαν. Η αρχή έχει γίνει με τον υπάλληλο της πολεοδομίας. Τώρα έχει έρθει η σειρά του προϊσταμένου του γνωστού αντιδημάρχου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ25 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:34 π.μ.

    Πανε να εμφανισουν ΕΠΙΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ταχαμου τωρα.....Το γηπεδο,οι ενταξεις οι διορισμοι ΤΩΩΩΩΩΩΡΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΔΣ.Μην σας δουλευουν .Δεν προλαβαινουν να γινουν τωρα οσα σας ταζουν.Σε ελαχιστο χρονο θα ειμαστε σε προεκλογικη περιοδο ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ.Ουτε διορισμοι ουτε ενταξεις.Σας πετανε ΠΑΛΙ δολωμα ωστε να τσιμπησουν οι ποδοσφαιροφιλοι,οι εχοντες αυθαιρετα κτισματα,οι ανεργοι κλπ κλπ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΙΑ?ΔΕΝ προλαβαιναν?ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΛΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ?
    Περιμενετε να βγουν οι υποψηφιοτητες και τοτε θα δειτε ΤΙ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ εχει πεσει και γιατι δεν ειχατε ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.Θα εμφανισουν σαν λαγο την ταχαμου συναινεση για το ΚΑΛΟ ΜΑΣ,και θα σας υποκλεψουν παλι την ψηφο ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.Εν τω μεταξυ θα εχουν μαγειρεψει ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ , με συμφωνιες κατω απο το τραπεζι .ΜΟΝΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ που δεν εχουν μπει στο Σεραι και δεν μπορουν να υπολογισουν απο τωρα την εκλογικη δυναμη τους,μπορουν να κανουν ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΟΝΟ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ .Αφηστε τους μεμονωμενους ,γνωστους ,που δηθεν θα κατεβουν ΑΥΤΟΝΟΜΑ.Αυτοι παιζουν προσωπικο παχνιδι.ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ ΜΕ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ.Η για να βρουν θεση σε συνδιασμο η για να εξασφαλισουν , αν βγουν, ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΣ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΑΚΡΙΒΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΤΕ
    Μην ειστε αφελεις.ΜΠΙΛΙΑΡΔΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΔΥΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ 5 ΙΣΩΣ, Η 4 ΜΠΑΛΕΣ.ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ.
    Υπαρχει βεβαια και η απιθανη κατ εμενα περιπτωση να κριθουν ολα στον α γυρο.ΜΗΝ ΒΑΣΙΖΕΣΤΕ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ .Γιατι στο δωσε ειναι μαθημενοι οι νυν.Τοσα χρονια στο παρε δωσε εχουν το πλεονεκτημα Πρεπει να υπαρχει ΣΧΕΔΙΟ.για Β Κυριακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αυτή τη φορά λέω να ψηφίσουμε συμβούλους , όχι δημάρχους. Ετσι κι αλλιώς την λάντζα αυτοί πρέπει να την κάνουν.Τι με νοιάζουν οι δημαρχαίοι , όταν οι σύμβουλοι είναι ψαρόμυαλοι....Αν οι σύμβουλοι δεν προτείνουν , τι ρόλο θα παίξουν οι επί κεφαλής.; Περιμένουμε λοιπόν συνδυασμούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας