ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Σχολιάστε τις εξελίξεις στην κούρσα των Δημοτικών Εκλογών

Πριν λίγο καιρό είχαμε κάνει μία συνοπτική παρουσίαση των υποψηφίων... τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα;;; Τα σχόλια δικά σας:

185 σχόλια:

  1. Και φτάσαμε 20 μέρες πριν την οριστικοποίηση των ψηφοδελτίων... Ο Δ. Μάρκου έχει στελεχώσει με δεύτερο μπορεί και τρίτο κλασάτα ονόματα το ψηφοδέλτιο του στην Αρτέμιδα.
    Το γεγονός αυτό σε καμία περίπτωση δεν τον κάνει να νιώθει ασφάλεια ότι θα βρεθεί στην δεύτερη Κυριακή... πολύ περισσότερο όταν η άλλοτε σύμμαχος Α. Ραφτοπούλου βρίσκεται σε ανοδική πορεία, έχοντας και αυτή τεράστια προβλήματα στελέχωσης του ψηφοδελτίου της τόσο στην Αρτέμιδα όσο και στα Σπάτα.
    Ο Γ. Κασίμης εμφανός προβληματισμένος από την δολιοφθορά που γίνεται στα Σπάτα εναντίον του, όπου όσοι συζητάνε για να στελεχώσουν το ψηφοδέλτιό του απειλούνται ανοιχτά... μέχρι καταγγελία για απόλυση υπάρχει... (και μετά λένε για διαχασμό στην Αρτέμιδα;;;). Η υπεροπλία όμως που έχει στην Αρτέμιδα και το ενδιαφέρον που έχουν δείξει να στελεχώσουν το ψηφοδέλτιό του, αναγνωρίσιμα μέλη της τοπικής κοινωνίας της Αρτέμιδας, του δείνουν σεβαστές ελπίδες να βρεθεί στην Δεύτερη Κυριακή, με ένα αμιγώς "Λουτσιώτικο" ψηφοδέλτιο ακόμα και στα Σπάτα.
    Τέλος, καλά καταλάβατε, σε κάθε σενάριο στην Δεύτερη Κυριακή θα είναι ο Δήμαρχος Χ. Μάρκου, καθώς έχει εξασφαλίσει την στήριξη της ομάδας του Αλτιπαρμάκη στην Αρτέμιδα, ενώ στα Σπάτα φήμες λένε ότι η πολιτική τρίπλα να χαρακτηρίσει τις εκλογές δημοψήφισμα για το ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι τον φέρνει αυτή τη στιγμή στην Πρώτη!!! θέση.... περαστικά μας.... και ας τα πουλάμε να φεύγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ti έκπληξη , ένας πρώην δήμαρχος , ποιό έργο επικαλούμενος ,επανέρχεται στο προσκήνιο; Ποιός τον καθοδηγεί στην ενέργεια του , αφού κατά τον αναλυτή του μπλογκ, δήμαρχος θα βγει ο Κατσαλίρος; ΜΗΠΩΣ Ο ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣ ;;;;;ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΙΝΤΡΙΓΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....Ασε τα κόλπα περί Σπαταναίων .Η ΛΟΥΤΣΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΑΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν έκανες αναρτήσεις μια βδομάδα τώρα για να μας πεις να σχολιάσουμε τις εξελίξεις ή για να βρεις πως κόβονται τα σχόλια από αυτές???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι είναι αυτό που χαρακτηριζει κάποιον δευτεροκλασσάτο ή τριτοκλασσάτο? Πως γίνεται η Ραφτοπούλου να βρίσκεται σε ανοδική πορεία ενώ εχει πρόβλημα στελέχωσης ψηφοδελτίου?Για τον Κασίμη που σε παίζει δεν ρωτάω τίποτε.Για πιο δημοψηφισμα μιλας να κάνει ο δημαρχος?αφου τα ειχε βρει για Πλατυ Χωράφι και σκάλωσε στην ψηφοφορια..Π'οσο αστείος εισαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tόσο πολιτικό αποπροσανατολισμό μέσα από το μπλόγκ, δεν έχω ξαναδεί...Αφού όλα πάνε καλά στον Κατσαλίρο, στα Σπάτα , θα τον βοηθήσει και ο Κασίμης από Λούτσα σύμφωνα με την συμφωνία...Τι ρόλο παίζουν οι σύμβουλοι Κασίμη ; Κομπάρσοι σε ένα θέατρο του παραλόγου , στις όμορφες παραλίες της Λούτσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ..ΠΡΩΤΟΣ. Το συντομοτερο ανεκδοτο.......Τι θα κανει ο Κασσιμης την β Κυριακη αν ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ειναι πρωτος και ο Δημητρης δευτερος?Αυτο να μας πει και οχι οτι θα ειναι πρωτο δευτερος Ο ΙΔΙΟΣ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΓΩ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΥ .σιγα τον Αλτιπαρμακη....και τους Σπαταναιους που θελουν το ΚΕΛ ......ΑΡΓΗΣΕΣ ΒΡΕ ΘΩΜΑ αλλα την ειπες .....Και γιατι δεν δεχεται σχολια ο μεγας υποψηφιος?ΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΛΟΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ?Αυτο και μονον δειχνει οτι ΦΟΒΑΤΑΙ.Γιατι του εφυγαν ολοι οι τεως δικοι του?
    ΜΕ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.Θελει μαχη σωμα με σωμα .... ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ οπως την απεφευγε σαν αντιπολιτευση.Αυτο θα πληρωσει τωρα κατα την γνωμη μου,μαζι με τον Κατσαλιρο.Η πρωτη θεση ειναι αγκαζε Θωμα ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΥ.Δεν συσπειρωνεις σε Λουτσαιικο ψηφοδελτιο με υποννουμενα δια ΔΕΥΤΕΡΟΚΛΑΣΣΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ.Αυτο το παραμυθι παει παλιωσε.....ΒΡΕΣ ΤΕ ΑΛΛΟ.Δεν τσιμπανε πλεον οι Λουτσαιοι...το βλεπεις και εδω και στην Αν ακτη..και στο δρομο, στην Λαικη ,στις καφετεριες.Κανε δημοσκοπηση στο μπλογκ να το δεις φανερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΥΦΕ ΜΟΥ Ο ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΘΗΛΥΚΟ ΜΠΟΥΦΟ [ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΚΤΗ] ??

      Διαγραφή
    2. ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΠΟΥΦΟ!!!!
      ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΜΠΟΥΦΟ!!

      Διαγραφή
    3. ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
      Ο ΜΠΟΥΦΟΣ ΤΡΩΕΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ ΤΙ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ?Δεν ξερεις που ειναι οι αρουραιοι?ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΕΣΥ...ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ που θα ασχοληθω μαζι σου.ΠΕΝΤΕ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥ ΠΑΕΙ......που κατεβαζεις copy paste απο παιδικα βιβλια.Ο μπαμπας μου μου ειπε........αντι Ο ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ........

      Διαγραφή
  7. Toν Μπέκα και τον Γιαννάτο γιατί επιμείνατε να ελθουν μαζί σας ,αφού όλα είναι καλά στον Κασίμη; Μήπως λέει το πονηρό μυαλό μου για να χαλάσετε την πρωτιά του Δημήτρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασες και τη Ζήση με τη Μαργέτη ανώνυμε,αλλά αυτό Θωμά μπορεί να μην το έμαθες.Είσαι και στην απ'έξω καμιά φορά. Οι λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι πουλημένος (στις 27/4) και υποχείριο

      Διαγραφή
  8. Το παιχνιδι εχει αποκαλυφθει πλεον.Περιμεναν να κανει ανακοινωση ο γιατρος,και την επομενη ακριβως ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ...ΧΩΡΙΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.
    Ασε που δεν υπαρχει αναρτηση καν για το μηδαμινο γεγονος οτι ο γιατρος και το τοπικο Σπατων πανε με τον Δημητρη...
    ΤΟ ΜΕΓΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ..Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ Κασσιμη με τα ονειρα του....Το εχουν συνηθειο εκει στην Λουτσα να εκινανε με ονειρα,Κλειστε τα ματια και ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙΤΕ ,ετσι αρχισε η κοιμωμενη .Τωρα εχουμε παλι ονειρα.....
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ σοβαροτατα,και μην το ριχνετε στο συναισθηματικο ...Αυτου του ειδους η προσεγγιση μας τελειωσε και θα σας τελειωσει.
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ,ΤΟ ΚΕΛ ,ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΥΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ.Αν θα ψαξετε τα οικονομικα που θα παραλαβετε και τοοοοοοσα αλλα.Σκοτουρα μας τα ονειρα σας,,,κρατηστε τα για το σπιτι σα;ς.ΕΔΩ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙ, ΠΩΣ, ΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ. Μουγκα για προγραμμαμουγκα για τα τεραστια προβληματα μουγκα ως αντιπολιτευση Γιατι να σας ξανα ψηφισουν εεεεε? ΓΙΑΤΙ ΑΣΚΗΣΑΤΕ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Η ΕΜΠΟΔΙΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ?ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛ ΠΟΥ ΘΑ....ΚΑΝΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ 9 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Κασίμης που άρχισε τα διαγγέλματα του τύπου "εγώ μπορώ και μέσα στην οικονομική κρίση να κάνω πράγματα για την Αρτέμιδα" δεν μας πείθει. Γιατί όταν ήταν δήμαρχος, που δεν είχαμε και οικονομική κρίση, δεν έκανε απολύτως τίποτα για την πόλη? Τώρα το θυμήθηκε? Όχι μόνο δεν έκανε τίποτα για την Αρτέμιδα, αλλά "έπεσε" και σε παραπτώματα για τα οποία καταλογίστηκε. Και όταν του ζητήθηκε η ψήφος του για το ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι, ψήφισε ΠΑΡΟΝ. Τί να περιμένουμε λοιπόν από έναν τέτοιον άνθρωπο που έχει δείξει τα δείγματα γραφής του? Απολύτως τίποτα.
    Όσο για την Ραφτοπούλου, κανένα σχόλιο....... στον κόσμο της.......
    Ο Χ. Μάρκου απέτυχε παταγωδώς. Τα "βαρίδια" που είχε και έχει δίπλα του τον κάψανε. Και θα τον ξανακάψουνε.
    Η μόνη δυνατή συμμετοχή είναι αυτή του Δημήτρη Μάρκου. Κι αν όπως λέγεται πάρει στο ψηφοδέλτιό του τον Σ. Γιαννάτο, τότε τον βλέπω πρώτο από την πρώτη Κυριακή. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά έχω μάθει ότι είναι ένας έντιμος άνθρωπος που μπορεί να κάνει πολλά για τον δήμο. Τα δευτεροκλασσάτα και τριτοκλασσάτα στελέχη δεν τα ξέρω. Και δεν ξέρω τί εννοεί το μπλογκ μ' αυτά τα επίθετα.
    Μακάρι να βγει δήμαρχος και να ξεβρωμίσει επιτέλους η διοίκηση από τη σαπίλα τόσων ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμενοντας τον σπατανεο να μας να μας σωσει οπως ΄[περιμενοντας τους βαρβαρους] α ρε κουηια που σας κουναγε.Δεν ξαναγινεται δημαρχος σπατανεος ξυπνηστε.

      Διαγραφή
  10. Εγραφα μια ωρα επεσε η γραμμη internet και τα εχασα ολα. Περιληψη πρωτον μη τα βαζουμε με αυτο το blog ηταν παρων και στον αγωνα του ΚΕΛ και του ΔΑΑ και σε πολλα αλλα. Οποιο και να υποστηριζουμε δεν χρειαζεται να κτυπαμε το blog. Μας δινεται και απο εδω η ευκαιρια να πουμε οτι θελουμε χωρις υβρεις. Δεν συμφωνω με την εκτιμηση του blog καθως τα πρωτα αξιολογα συμπερασματα που θα οδηγησουν σε μια ασφαλη εκτιμηση θα βγουν μετα την καταθεση των συνδιασμων. Ποιος θα ειναι πρωτος την Α'Κυριακη ειναι ηδη γνωστο. Η μαχη θα δωθει για την Β θεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ότι το μπλογκ ήταν παρόν σε διάφορους αγωνες και άλλες καταστάσεις δεν το καθιστά ικανό να μιλά με αερολογιες.ούτε να μεροληπτει

      Διαγραφή
  11. Πριν λιγο δηλωσε και ο Π.Λαμπρου οτι παει στον Δημητρη Μαρκου. Επομενως ας περιμενουμε ειναι νωρις με τοσες αλλαγες για εκτιμησεις. Επισης στα Σπατα οσο και να το δουλευει ο εκλογομαγειρας Κιτσος ο Κοτσαλιρος πληρωνει τα λαθη του και την αφανεια του τον εγκαταλειπουν ολοι στο τελος θα ειναι μονο με τον Κιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΕΙΔΗΣΗ! ΛΑΜΠΡΟΥ - ΕΟΜΑΚ - ΠΟΔΗΛΑΤΟ - ΠΑΛΟΥΚΟΣΕΛΟ

      Διαγραφή
  12. Γιαννάτος, Ποθουλάκης, Κρόκος, μαζί και οι τρεις πάνε με τον Δημήτρη Μάρκου. Ακολουθούν και άλλοι αρκετοί από τον χώρο του Κασίμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννατος συνταξιουχος για τα ΚΑΠΗ.Ποθουλακης μονο κακο εκανε στην Αρτεμιδα κανενας δεν τον θελει.Κροκος ενας πολιτικος γυρολογος. Ε Λ Ε Ο Σ με αυτους θα παμε?

      Διαγραφή
    2. Εσύ μπορείς να μας πεις τί κακό έκανε κακό στην Αρτέμιδα? Το να απευθύνεσαι στον Εισαγγελέα για παρανομίες και λαμογιές είναι κακό?

      Διαγραφή
    3. Ο Ποθουλακης εκανε ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ γιατι εδειξε οτι και ενας μονος του μπορει να τα βαλει με την μαφια.Εδειξε οτι Η ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ εχει πολλα κεφαλια.
      Αποκαλυψε ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝ ΕΝΟΧΗ.
      Εσεις που κανετε ΤΟΥΜΠΕΚΙ χοντροκομμενο μαλιστα ,ανωνυμως ΤΙ ΑΠΟΔΕΙΞΑΤΕ?
      Οτι ειστε στο κολπο?εεεεεαυτο το ξεραμε τιποτα καινουργιο εχετε?Ποσες τριχες εχει στο κεφαλι του ο Δημητρης,ποσων χρονων ειναι ο Γιαννατος,ποιος ειναι ο Αριστογειτονας,και ποσα λαμογια πηρε ο Δημητρης που ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΛΟΥΔΟΒΙΚΟ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΙ και μολις ετρεξαν να σωθουν εγιναν λαμογια.Φυσικο ειναι να γινει ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ οταν βουλιαξε το πλοιο ΠΑΣΟΚ τι μου τσαμπουνατε?Αν ο κοσμος τους θελει, θα τους ψηφισει ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΤΕ.Το στιγμα δηλαδη του ψηφοδελτιου το δινει ο κροκος του αυγου Η ΤΟ ΝΥΣΤΕΡΙ? Αντε λοιπον να βρειτε καμμια αλλη δικαιολογια γιατι αυτα που γραφετε σας κανουν ΠΙΟ ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ ΑΚΟΜΑ.Ουτε δευτερους δεν σας βλεπω αν δεν ηταν το γερακι θα σας περνουσαν και οι κοιμισμενοι ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ με καπελλακια ,μπλουζακια ,και οτι αλλη γελοιοτητα τους πασσαρουν οι ΠΙΑΡΗΔΕΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΟΡΑΣ.
      Ομως το ξερετε οτι θα χασετε αλλα ελπιζετε ακομα στην β Κυριακη .....εκει ομως οι συμφωνιες αν δεν ειστε στον β γυρο ΑΛΛΑΖΟΥΝ .....και τοτε να δω πως θα πεταξουν οι τσαλαπετηνοι ,οι κορακες,τα γερακια η ΚΙΣΣΑ και οι γερανοι..ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ.Αυτο για τους χαζους.......που τα θελουν νιανια.....

      Διαγραφή
    4. ειπα να το παιξω ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ .....ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΟΟ αστειοι ειστε....που νομιζετε οτι κρυβετε το κουφιοκεφαλο σας στην αμμο την λουτσαιικη.Παει η αμμος, πανε και οι αμμολοφοι Πισσα ριχνατε Μ.Σαββατο στην παραλια .για καλοκαιρινα νεα μαγαζια......ΠΙΣΣΑ ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ. ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ..

      Διαγραφή
  13. Και ο Λιανός μαζί τους θα είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΛΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥ! ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΠΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΑΠΩΝ Ο ΚΟΝΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. O Κασίμης δεν ήταν που μας έβαλε να πληρώσουμε τα πεζοδρόμια και ακόμα χρωστάμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με την εκβολη του αγωγου λυματων στην χαμολια δεν θα εχει προβλημα η αρτεμιδα ?????????? ΜΕΓΑΛΟ . αλλα ολοι μουγκα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. O Ποθουλακης ειναι η δευτεροκλασσατη υποψηφιοτητα?ΕΕΕΕΕΕδεν παιζεσθε Λουτσαιοι....Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΦΙΑ ειναι δευτεροκλασσατος.ενω η μαφια αυτοπροσωπως ειναι πρωτης ταξεως......
    ΚΑΛΑ ΕΙΠΕ Ο ΡΟΥΣΒΕΛΤ.
    Αν οΑλ Καπονε εβαζε υποψηφιοτηα θα εβγαινε αυτο δεν σημαινει οτι δεν ηταν μαφιοζος.....
    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ.
    ΜΟΝ ΟΝ ΤΑ ΤΡΙΣΑΥΓΟΥΛΑ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ.
    ξεχνατε ηθελημενα την παραμετρο τρισαυγουλο.Σε μια περιοχη που ειχαν φερει σχεδον 2ο% λετε να εξαφανιστηκαν?Που θα πανε την β Κυριακη?Αυτη η υποκρισια θα μας φαει.Απο την μια η μαφια απο την αλλη το τρισαλοιμονο και πεεεεεεερα βρεχει ,,,για τους υποψηφιους γιατι οι ψηφοι ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ.Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΡΑ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ....και επι της ουσιας κουβεντα ...για τιποτα....
    Μονον ονειρευτηκα,εχω εναν καημο κλπ κλπ ...ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ ΣΑΣΠΩΣ ΘΑΓΙΝΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ.Ενω για αλλους ειναι δεν θελω να γινω δημαρχοσ θελω να βοηθησω εναν δημαρχο οπως μπορω,Αυτο κανει την διαφορα ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΗΘΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.Γιαυτο εγω ψηφιζω ΗΘΙΚΟΥΣ.Αυτο μου φτανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «ηθική σημαίνει να τραβάς κάπου μια γραμμή» και κάποιοι φαίνεται δεν ξέρουν να την τραβούν. Πρόκειται για αυτούς που το μόνο που τους απασχολεί είναι να γίνουν ή να ξαναγίνουν δήμαρχοι. Ο Χρ. Μάρκου που δεν έκανε απολύτως τίποτε ! Μόνο με δυο πράγματα ασχολήθηκε ,το κελ που εχει τη γερή μπάζα και το δημαρχείο,άλλη μπάζα κι απο εκεί..Ο κασίμης που νομιζει πως μονο αυτος ειναι και κανενας άλλος.Που θα τους κάψει όλους για να βοηθησει εμμέσως ποιον????Ή η ακατονομαστη οικογενεια της μπουκλας που εκτός του οτι δεν έχει δηλώσει τους λόγους παραιτησης της -ηθικά και τυπικά και μόνο-προσέγγισε όλους τους συμβουλους του Δημ Μάρκου ?Και όταν λέω όλους εννοώ όλους.Ποια είναι τα βαρίδια τελικά?οι δευτεροκλασσάτοι και οι τριτοκλασσάτοι? Τότε οι καταλογισμενοι τι είναι?τα παλιοθήλυκα τι είναι?Βρώμα και δυσωδία Θωμά στα προγνωστικά σου.

      Διαγραφή
  18. Μην ακουσω Ξανα για μνημονιακα και αντι μηνημονιακα ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ.
    ΟΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΙ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ .ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΗΘΙΚΟΥΣ.ΤΕΡΜΑ .
    ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ?Μικρος τοπος ολοι Ξερουν ολους οθεν ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΘΕ ΜΕ ΤΑ ....ΜΕΓΑΛΑ ΔΙΕΘΝΗ.....για Λουτσα και Σπατα μιλαμε οχι για Γερμανια -Αγγλια....αντε μου θελετε ΕΚΤΙΜΗΣΕΙς ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΛΟΥΤΣΑΙΙΚΟΥΣ.......
    Εδω ειναι ΜΠΑΛΚΑΝΙΑ δεν ειναι παιξε γελασε μαγκες.....ακομα σκοτωνονται στα Μπαλκανια διαλυοντας τις χωρες τους.Δεν μαθαινετε?ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΘΩΜΑ ,γουστο σου και δικαιωμα σου, να υποστηριζεις οποιον νομιζεις ομως ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΗΔΗ .ΟΤΙ ΧΑΖΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ....Πολλοι χαζοι υπαρχουν, αλλα υπαρχουν και ΕΞΥΠΝΟΙ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ. Εξακολουθω να σου προτεινω δημοσκοπηση.Οχι οτι τις πιστευω αλλα ετσι για να παιζουμε.....και να εχετε και μια εικονα.....
    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΘΩΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΣΤΑΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ιδιαιτερα της κοιμωμενης με τα νεα ΗΘΗ ,αλλα δικαιουται και αυτος να κανει ΛΑΘΗ.ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙ?Εδω δεν ειδατε οι αλλοι νεοι υποψηφιοι τι ΝΕΑ ΗΘΗ ΕΦΕΡΑΝ?Κατεβασαν τις βεντεττες να μας δειξουν τα αμπελοχωραφα μας.ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ.ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.
    Εχω και εγω εναν καημο.Ν α δω τα λαμογια να ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ .ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΙΣ?Και αυτο οχι για εκδικηση αλλα για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ και των υπολοιπων.
    Αλλο τα ΛΑΘΗ και αλλο ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ.ΤΕΡΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΡΟΥΚΕΤΕΣ ΑΝΕΥ ΓΟΜΩΣΗΣ.....γιατι κανουν παφ......και ξεφουσκωνουν δεν γκρεμιζουν.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aν αξίζει να διαβάζεις το μπλογκ , είναι η αιχμηρές σκέψεις του Αριστογείτονα... Λέει τόσες αλήθειες , που τσούζουν. Δεν θέλω να ξερω ποιός είναι , θέλω μόνο να διαβάζω όσα γράφει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα να σε ευχαριστησω μπλογκιτη 8 39 και να σου πω οτι μπορει να με εχεις διαβασει πληρωνοντας μαλιστα για αυτο ,και να μην το ξερεις γιατι προτιμω να χανω και εγω ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ.
      Δεν συνηθιζω να διαφημιζω τα εργα μου.Τα αφηνω να μιλανε μονα τους.Αυτη ειναι η μαγεια στην συγγραφη.....να ακους τι λενε οι αναγνωστες που δεν σε ξερουν ωστε να επηρεασθουν απο το ονομα η την φυσικη παρουσια.
      Μετα τις εκλογες και εφ οσον εχουμε απαλλαγη ,θα στειλω ενα ωραιο και ανεκδοτο διηγημα σαν δωρο.Τιτλοφορειται Ο ΤΖΟΥΛΟΣ και ειναι η αρσενικη εκδοχη της Τζουλιας της γνωστης...Σε βεβαιω οσοι στον στενο μου κυκλο το διαβασαν τσακιζει κοκκαλα ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Η ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΣΑΚΙΖΕΙ.
      Καλη σου ημερα....και κυριως παραγωγικη...

      Διαγραφή
    2. Ενας κουκουλοφορος ειναι.Αν εχει[Το θαρος της γνωμης ας βγαλει την κουκουλα.

      Διαγραφή
    3. Ονομαζομαι Αποστολος Αποστολιαδης...
      Τωρα εχω κουκουλα ΑΝΟΗΤΕ?Το ονομα κανει τον λογο ,η ο λογος φτιαχνει Η ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ?Τι το περασες ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΔΑ με τρεις φαρες ολες και ολες?Μαρκομπεκοτουντεικο?Μπορει να ξεχασα και καμμια,,,,,

      Διαγραφή
    4. Aσε τα παραμυθια ρε.Και εγω ΑΒΡΑΜ ΠΑΠΠΑΣ

      Διαγραφή
    5. ΜΕΓΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ...
      Ουτε λεξεις με δυο α δεν μπορεις να γραψεις σωστα και μου θελεις να κουτσουλησεις ..παλι ,ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ......
      ΑΒΡΑΑΜ παναθεμα με κολασες....
      Μην πας ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΝ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ....εκει που εσαι χωμενο .....κακομοιρο πτηνο......

      Διαγραφή
    6. ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
      Αλλου σου εγραψα 3 56 ,,,,αλλου απαντησες......

      Διαγραφή
  20. Aν θέλεις την ανατροπή ,ενώνεις την δύναμή σου με αυτόν που θεωρείς ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το δημοτικό σκηνικό. Αν και εγώ θεωρούσα ότι ο Γιαννάτος είχε όλα τα δικαιώματα να ηγηθεί ψηφοδελτίου , και θα πήγαινε πολύ καλά ,μη σου πω θα σάρωνε τα λαμόγια , εκτίμησα την στάση του γιατί δεν τον απασχολούν τα αρχηγιλίκια , αλλά τα αποτελέσματα για την πόλη. Τα λαμόγια έλεγαν ότι αντιδρούσε τόσο ηχηρά , γιατί ήθελε να γίνει δήμαρχος.Τώρα τι θα λένε ; Είναι ό, τι καλύτερο έχει προκύψει για την Αρτέμιδα. Είναι εκτός από γιατρός , θαλασσινός, και είναι πολύ καλός σαν άνθρωπος. Τον γνωρίζω από τότε που η κόρη του έπαιζε με τα παιδιά μου στην Πλατεία της Αγ. Μαρίνας στην Λούτσα.Οταν είχε γιατρείο εκεί. Είχε εγκατασταθεί εκεί προ Κασίμη..Για να μη ξεχνιόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλοιμονο αν στηριζομαστε σε εναν παπου.Για τα ΚΑΠΗ ειναι ο ανθρωπος γιαυτο του δωσανε συνταξη

      Διαγραφή
  21. Η αληθεια μπλογκιτη δεν αρκει να λαμπει πρεπει και να ΚΟΒΕΙ .
    Ο Ρενος Αποστολιδης το ειπε .Τωρα αν δεν τον ξερουν και τον περασουν για τον Ρεμο τι να κανουμε..ου παντος πλειν ες Κορινθον.Η Λαις απο την μια και η κοιμωμενη απο την αλλη.Καθε τοπος εχει τους αρχοντες που επιλεγει..κουταλια απο την σουπα που ψηφιζει....
    Οι τλαμαντινες(σοφοι στο αρχαιο Μεχικο).ΔΕΝ ΕΣΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ Αζτεκους ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟΥ ΚΟΡΤΕΣ ,που ο λαουτζικος τον περασε για τον Μεξικανο Προμηθεα ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΣΟ ΑΛΟΓΟ ΜΙΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟς.
    ΚΕΤΣΑΚΟΑΛΤ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ.....
    Λεω να διαλεξω νεο ψευδωνυμο
    oxelot στα ναουταλ.Αυτος που παταει ΓΕΡΑ στην γη Τι λες να το αλλαξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ
    Κατεβαίνει λέει ο Κασίμης !!!!!!!, όπως λέει "με σκοπό να καταθέσει το μερίδιό του σε σκέψεις, προτάσεις, σχέδια, προγράμματα, έργα" !!!!!. Μα καλά, όταν ήταν Δήμαρχος, δεν είχε αυτή την ευκαιρία; Κατ' αρχήν είναι σημαντικό να παρατηρήσουμε ότι το κείμενο δεν είναι δικό του. Δεν είναι "Κασιμικόν". Δεύτερον, να παρατηρήσουμε ότι η κάθοδός του αν και με δυσκολία ψηφοδελτίου, εξυπηρετεί κάτι. Σπάει ψήφους της Αρτέμιδος από τον Δημήτρη Μάρκου, όπως και η Ραφτοπούλου. Η απάντηση λοιπόν για το που το πάει ο Κασίμης, βρίσκεται στο ποιος βοηθιέται από την κίνηση της αυτόνομης καθόδου του στις εκλογές. Έ, λοιπόν η κάθοδός του αυτή δεν εξυπηρετεί κανέναν άλλον από τον νυν Δήμαρχο, κ. Χρήστο Α. Μάρκου, με καμουφλαρισμένο τρόπο, αφού τελικά με τη μεθόδευση αυτή, επιτυγχάνεται έτσι ώστε και παλαιότερη αντίπαλοι, όπως (Κασίμης – Αλτιπαρμάκης) να συντείνουν τελικά στην πράξη υπέρ του ίδιου υποψήφιου Δημάρχου και συνδυασμού. Έτσι και οι άνθρωποι του κ. Αλτιπαρμάκη στον συνδυασμό του κ. Χ.Α. Μάρκου και ο κ. Κασίμης με την αυτοτελή κάθοδό του στηρίζουν κατ’ ουσία τον ίδιο συνδυασμό (του νυν Δημάρχου), είτε από την πρώτη Κυριακή (οι πρώτοι), είτε από τη δεύτερη Κυριακή (όπως ο συνδυασμός Κασίμη), καθώς και η Ραφτοπούλου, άπαντες των οποίων κατ’ ουσία είναι κοινοί αντίπαλοι του συνδυασμού του Δ. Μάρκου. Θυμηθείτε με γιατί το σενάριο αυτό θα αποκαλυφθεί πλήρως τη δεύτερη Κυριακή και μη πείτε ξανά ότι δεν καταλάβατε !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Ωραια λοιπον,κ α τ α λ α β α μ ε! να σαμποταρουμε Κασιμη και Ραφτοπουλου για να μην τυχον και στηριξουν τον ''νυν'' την β'Κυριακη....τον Δημητρη Μαρκου ΟΜΩΣ ,ΓΙΑΤΙ να τον προτιμησουμε;;;;;;υπηρξε ανυπαρκτη αντιπολιτευση,μας κρατησε μακρυα κι ανενημερωτους για ολα τα σοβαρα ζητηματα προφανως γιατι δεν ειχε ποτε ξεκαθαρες θεσεις και εχει μαζεψει καθε πικραμενο,χολωμενο,αποτυχημενο,ξεπουλημενο,εκδιωγμενο......γιατι ειλικρινα ΔΕΝ καταλαβαινω γιατι διαφερει οταν ''μαζευουν''πρωην κι αποστατες οι ''αλλοι κι οχι ο κατα ταλλα συμπαθης πλην ανυπαρκτος κος Δ.Μαρκου.Επι του πρακτεου τωρα,ο καθενας να πραξει κατα συνειδηση γιατι ΔΕΝ ειμαστε προβατα για ....σαλαγισμα!Ο οποιος προτερος βιος των πρωην ειναι γνωστος,τα προβληματα ειναι καθημερινα μπροστα μας κι η ευκαιρια να ΚΡΙΝΟΥΜΕ,ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ,ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΟΥΜΕ....Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Η!!!!!Προτεινω λοιπον ολοι εσεις με την εμπεριστατωμενη γνωση και τις πληροφοριες να μας τις παραθεσετε -τεκμηριωμενες-και μετα να μας αφησετε να ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ για το ιερο δικαιωμα του ''ψηφιζειν ΕΛΕΥΘΕΡΩΣ''ειναι κατακτημενο με αιμα κι αγωνες κι εξασφαλιζει ,αν μη τι αλλο,την δυνατοτητα σε περιπτωση αποτυχημενης επιλογης να υποστουμε στωικα τις συνεπειες....στωικα κι αξιοπρεπως...

      Διαγραφή
    2. Θα ψηφίσω Δ. Μάρκου, αν έχει μαζί του τον Ποθουλάκη, την Προδρόμου και τον Κρόκο και έχω αιτιολογία για την επιλογή μου

      Διαγραφή
    3. .....η οποια ειναι.......;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  23. Ιδου ενας λαικος Αζτεκος η Μεχικας Ο 9 03 ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ......
    Τι σας ελεγα περι Φερδινανδου Κορτες?Τους περασε μαχαιρι ολους τους αφελεις Μεχιτας..ΕΔΩ ΕΙΣ ΤΑΣ ΛΟΥΤΣΑΣ τους περνας αλλεως...τρισαυγουλικα ....εντελως......τα επιχειρημματα......Και γα....την ντοπια διανοηση....αντε να παμε Ραφηνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. o 9 20 με υπερ καλυψε...Μπραβο μπλογκιτη με εβγαλες απο τον κοπο να εξηγω τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.που δεν ειναι ετσι για πολλους ιθαγενεις....Ευτυχως υπαρχουν εξυπνοι.....που δεν τους περνανε ΑΛΛΕΩΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. E,καλά τώρα τον Κασίμη τον κινεί ο Κίτσος σαν πιόνι πότε εδώ και πότε εκεί. Είναι σκέτη θλίψη, μέχρι και με την Ζήση τον ξεφτίλησαν να παίξει, την ανύπαρκτη...Στο κάτω κάτω ήταν πρώην δήμαρχος.. γιατί τους ανέχεται; Δεν τον άφησαν να κουνηθεί ούτε σαν αξιωματική αντιπολίτευση.Συρόταν πάντα πίσω από τον Γιαννάτο , αναγκαστικά. Ξύπνα Κασίμη, οι Ηπειρώτες έχουν κι ένα Ζάλογγο για την ελευθερία τους.Σου καλλιεργούν την ιδέα να κατεβάσεις μισό ψηφοδέλτιο προκειμένου να σωθεί ο Κίτσος.Αυτό κι αν είναι ντροπή και ασέβεια για όσους κάποτε σε ψήφισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κρατάνε με τον καταλογισμό, δεν είναι απλό.

      Διαγραφή
  26. Αυτοί οι μουγκοί που χρησιμοποιούν μανιωδώς στάνταρ λέξεις με ανύπαρκτο λεξιλόγιο , δημοτικό έχουν πάει; Μήπως γνωρίζουν για τον μπούφο επειδή ανήκουν σε αυτή την συνομοταξία ; Τα λευκά μπλουζάκια της άνασσας (βασίλισσας) τους μάραναν...Τους είχαν στήσει σαν tableaux vivant στο troley bar εχτές στον ποδηλατικό, ίσα που ανέπνεαν.! Δεν κουνιόντουσαν στημένοι από το πρωί μη τους πιάσει κανείς το θεωρείο.!! Αυτοί οι υποψήφιοι σύμβουλοι δεν ντρέπονται αυτή την γελοιοποίηση; Τώρα γνωρίζουμε ποιοί είναι οι μπούφοι, έχουμε ζωντανά παραδείγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΟΥΦΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ.
      ΟΜΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑς.

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΦΟΥΣ
      Στο μιουζικ μπαρ ΜΠΟΥΦΟΣ, ερχεται ο Βασκος Τονινο Καροτονε .στο Γκαζαρτε η καταπληκτικη ελληνιδα Κ.Πολεμη,(αποφοιτος Μπερκλευ παρακαλω )ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΓΓΛΙΑ και στο Ωνασειο (οχι το Νοσοκομειο το πολιτιστικο κεντρο)εχει φοβερους τζαζιστες.
      ΑΥΤΑ ΘΑ ΔΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΠΟΥΦΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΔΕΥΤΕΡΟ..
      Στην Λουτσα ....
      ΛΙΤΣΑ ΓΙΑΓΚΟΥΣΗ LIVE.......
      Ολοι οι καψουρηδες ΞΥΠΝΙΟΙ στην Λουτσα...στο νεο ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ..........
      ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΤΕ ΠΑΑΑΑΑΑΑΛΙΙΙΙΙ

      Διαγραφή
  27. Πάω για ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙΑ!!! Βαρέθηκα τα μπλογκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ανάρτηση Θωμά στο φατσοβιβλίο του Κασίμη:

    " ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕ!!!!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑΡΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.... "

    τι σκατά μυαλό κουβαλάμε σε αυτόν τον δήμο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... που είναι το κακό; Τι ακριβώς δεν σου άρεσε; Τα πολλά Ε, η Λουτσάρα ή το Γαμώτο; Αυτό μπήκε επώνυμα και ο κόσμος μπορεί να κρίνει αυτόν που το λέει. Ναι, αν πρέπει κάτι να γίνει σημαία σε αυτές τις εκλογές είναι αυτό: οι ανάγκες τις Αρτέμιδας είναι πολλές και τα πράγματα είναι σε τόσο οριακά επίπεδα που δεν μπορούν να περιμένουν ούτε μέρα. Θέλουμε Δήμαρχο με όραμα και σχέδιο για την Αρτέμιδα... Η Αρτέμιδα έχει πολλαπλάσια προβλήματα. Οι νέοι που είχαν έρθει να εγκατασταθούν στην πόλη... φέυγουν γυρνάνε στο κέντρο. Η έλλειψη υποδομών είναι τραγική... και βέβαια η αποχέτευση δεν είναι το μείζον. Για την Αρτέμιδα το πρόβλημα είναι η ίδια η ποιότητα ζωής για την οποία τελευταίο συστατικό είναι η αποχέτευση. Ας γίνουν σχολεία, πάρκα, πλατείες, πεζοδρόμια, πράξεις εφαρμογής δρόμοι, δίκτυα, ρύθμιση της αναρχίας στην παραλία, χώροι άθλησης και πολιτισμού, ηχορύπανση από το Αεροδρόμιο και τα ξενυχτάδικα και μετά θα μας απασχολήσουν και οι βόθροι. Ναι και πάλι ναι... βαρέθηκα να μου λένε ότι η Αρτέμιδα διχάζει τον δήμο. Η Αρτέμιδα αποτελείται από ανοιχτόμυαλους ανθρώπους που δεν φοβούνται να πάνε πίσω από Σπαταναίο υποψήφιο. Άλλοι κάνουν πόλεμο να μην κατέβει κανένας υποψήφιος της πόλης τους σε ψηφοδέλτιο υποψηφίου από την Αρτέμιδα. Εάν σας διχάζει ότι η Αρτέμιδα πρέπει να έχει το 80% του βάρους της επόμενης δημαρχίας, τότε ναι είμαι διχαστικός. Αλλά θα το λέω μέχρι το τέλος αυτών των εκλογών... ότι και να γίνει. Είμαι δεν είμαι υποψήφιος. ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕ!!!!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑΡΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....

      Διαγραφή
    2. Γιατι δεν με εκπλησσει αυτο το ΠΑΜΕ ΓΙΑ......
      Ετσι λεει συνεχως η μπαλωμανη πιτα
      ΠΑΜΕ ΓΙΑ ...ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
      ΕΕΕΕΕ ΟΟΟΟΟΠ ΕΕΕΕΕΕ ΟΟΟΟΠ
      Αυτο ειναι για να κρατανε ρυθμο οι κωπηλατες.....
      ΚΩΠΗΛΑΤΕΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ
      ΕΕΕΕΕ ΟΟΟΟΟΠ
      ΕΓΩ ΠΑΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΟΟΟΟΟΟΟΠ ΚΑΙ ΑΑΑΑΑΑΑΠ......Η .....UP........
      ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΚΩΠΗΛΑΤΩ .Οι ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΩΠΗΛΑΤΕΣ.ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΠΕΖΙΚΑΡΙΟΙ Η ΕΦΙΠΠΟΙ ΙΠΠΕΙΣ.
      Αυτοι νικησαν οδηγωντας τις τριηρεις με τιυς κωπηλατες ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΔΙΝΟΝΤΑς ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ...ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑ.
      Και τωρα το παραγγελμα ειναι καθαριζουμε απο τον πρωτο γυρο.

      Διαγραφή
    3. Λουτσώτη δήμαρχο, μπαρμπουνιασμένο, καταλογισμένο. Ζήτω! Έρμη Αρτέμιδα. Βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας.

      Διαγραφή
    4. Και γιατί δεν βγαίνουν οι υποψήφιοι να πουν ότι η αποχέτευση δεν είναι το μείζον για τον Δήμο αλλά τα τόσα άλλα προβλήματα που ταλαιπωρούν την καθημερινότητα του δημότη της Αρτέμιδας; Ότι για την Αρτέμιδα είναι αναγκαίο να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα; Φοβούνται το κατεστημένο των Σπάτων;

      Διαγραφή
    5. Τρία χρόνια ρωτάνε τον Κασίμη, αλλά απάντηση καμμία. Γιατί πήγε το καλοκαίρι του '11 στο τοπικό όταν έδωσαν ΤΡΙΕΤΕΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ σε γνωστούς ηχορυπαίνοντες άθλια την πόλη; Τί θέση πήρε; Θα απαντήσει ή θα βγάλουμε τα πρακτικά; Τρία χρόνια τον ρωτάνε αλλά τσιμουδιά! Και τώρα βγήκε να μιλήσει. Ότι θέλει να ξαναγίνει δήμαρχος!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Κασίμης + Ραφτοπούλου = Β' Κυριακή - Κατσαρίρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγω παω για ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑΥΡΟΠΟΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.....Εσεις πηγαινετε για Λουτσαρα.....
    ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΙ ΚΑΗΜΟΙ ΜΑΣ......καθε ειδος εχει τους δικους του ΚΑΗΜΟΥΣ....ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ.Αυτα κατατιθενται εδω, για οσους μπορουν να διαβασουν πισω απο τις λεξεις [που δεν ειναι ερχεται ο Αλεξης..).....ΑΛΛΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ .....ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ. Αυτό πρέπει να είναι το σύνθημα των πολιτών στις ερχόμενες δημοτικές και ευρωπαϊκές εκλογές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρε έχετε τρελαθεί με την Αρτέμιδα και τα Σπάτα; Ποιός λέει ότι η Αρτέμιδα δεν έχει τα περισσότερα προβλήματα ; Σημασία έχει αν ο Δήμαρχος θα είναι από τα Σπάτα η την Αρτέμιδα ; η ποιός είναι ο πιό κατάλληλος ; Τούς περισσότερους τους έχουμε δοκιμάσει και στην Αρτέμιδα και στα Σπάτα και απέτυχαν παταγωδώς. Θέλουμε καινούργιους και ΟΧΙ μεταννοούσες Μαγδαληνές !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 2.28 Να σου υπενθυμήσω ότι ο Δημήτρης Μάρκου ήταν ελάσσων αντιπολίτευση. Αξιωματική αντιπολίτευση ήταν ο έμπειρος Κασίμης με την Ντουρντουρέκα και τον Τσαντήλα δίπλα του και θα έπρεπε να είχε τρέξει τελείως διαφορετικά την αντιπολίτευση , όμως μάλλον ο Κίτσος είχε τον έλεγχο.Η Ντουρντουρέκα πιο σιωπηλή από χρυσόψαρο , ο Τσαντήλας αλλού.Ο Δημήτρης Μάρκου , ανέτρεψε , ουσιαστικά την αμοιβή του δικηγορικού γραφείου που έβαλαν οι δημαρχαίοι στο 1/3 από τα 25.000.000 ευρώ στα 7.000.000 , η διαφορά ,αν είχε περάσει ,σε ποιών την τσέπη θα πήγαινε ;;;;;;Και με το πριόνι Άννα δίπλα του.Για να μην ξεχνιόμαστε ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΣΙΜΗΣ ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδω 2:28, : ηταν ''ελασσων΄''γνκς...ΔΥΣΤΥΧΩΣ!αγαπητε φιλε οταν ψαχνουμε στις λεπτομερειες να βρουμε δικαιολογιες....κατι ΔΕΝ παει καλα....επρεπε να ειχε ''τρεξει''ΟΛΑ τα θεματα..(.κι ευγε για τη μειωση της αμοιβης) ΜΗΝ παγιδευεσαι στο πολιτικο παιχνιδι τους με ονομαστικες καταγγελιες,λες και μονο αυτοι οι 3-4 μειονεκτουν....δια της εις ατοπον απαγωγης δεν θα βρουμε τον..... ''μη χειρων'' ΑΛΛΑ τον ΒΕΛΤΙΣΤΟ....συγνωμη για τον νεολογισμο....και ''καλη ψηφο'' φιλε μου

      Διαγραφή
    2. Δυστυχως 2 28 η πολιτικη ειναι η τεχνη του ΕΦΙΚΤΟΥ.Αρα ψηφιζεις απο αυτους που εχεις,,,οχι απο αυτους που ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ γιατι αυτοι που θα ηθελες εσυ ,πολυ πιθανον ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΩΣ ΔΗΜΟΤΗ.....
      Καταλαβες τωρα που ειναι το ζητημα?Ο βελτιστος ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΓΕΤΗΣ ΣΕ ΚΑΚΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΦΙΛΕ?Αν δεν εχεις το καταλληλο στρατευμα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟ.Κανεις συμφωνιες ,συμμαχιες κλπ κλπ κοινως ελισσεσαι αναλογα.Οι ιερολοχιτες επεσαν μεχρις ενος αλλα δεν ειναι παραδειγμα προς μιμηση μια αχρηστη θυσια. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΙΕΡΟΛΟΧΙΤΕΣ ...ειμαι με λιγοτερους ηρωισμους, αλλα με αποτελεσμα.Και δεν πιστευω στην ενος ανδρος αρχη. Πιστευω στο ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ.Δηλαδη νομιζεις οτι ο Κατσαλιρος εκανε μονος του ολο αυτο το χαλι η οι ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΤΟΥ?Αρα καλο το σκεπτικο σου αλλα για εμενα πασχει απο ΡΕΑΛΙΣΜΟ.
      Φυσικα και δεν σου υποδεικνυει κανεις ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ.Αναρωτιεμαι γιατι θιχτηκες.Εδω εμφανιζεται το ΟΡΓΙΟ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΡΑΣ και εσυ ψαχνεις ψυλλους στα αχυρα?Εντιμος θεωρειται?τοσο απλα.Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ .Εκτος αν εχεις δειγματα λαμογιας οποτε οφειλεις να τα εκθεσεις.Εγω εχω για την νυν αρχη.ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΜΕ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΧ ΕΛΥΣΑ ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ αυτο προπερσυ.Περισυ εκανε ΔΙΚΤΥΑ 300 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ συμφωνα με αλλο δελτιο τυπου
      ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ
      Αναθεση -ενοικιαση -αδεια νυτκτερινου κεντρου ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΚΑΝ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ και οι εισαγγελεις ψαχνουν κατα ΛΑΘΟΣ ..ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ....
      Αναρωτιεμαι που ζεις φιλε τοσο καιρο ..τι βλεπεις ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ.

      Διαγραφή
  34. Δεν εχουν τρελλαθει.ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ.πολωση το λενε πολωση ναναι με οτι ναναι.Η ΜΟΝΗ ΠΟΛΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ που την ειπε ο 2 42.
    Απο την μια τα λαμογια και οι λαμογιες και απο την αλλη οι τιμιοι.
    ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ .
    Τα αλλα ειναι εκ του πονηρου,και αυτη ειναι η απαντηση μου στο ποιον θα διαλεξει κανεις.
    Για εμενα ειναι απλο.
    ΤΟΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟ.Αυτον που δεν εχει παρει μερος στα τσιμπουσια ,αυτον που τους κυνηγαει ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΕΡΓΩ.Τοσο απλα και ξεκαθαρα,
    Ο ΑΤΙΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ.ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ.Δεν καταλαβαινω πως τα εμπλεκετε αυτα τα δυο την ατιμια και την υποσχεσιολογια για ΕΡΓΟ......Αν δεν μπορειτε να Ξεχωρισετε κατι τοοοοοοοοσο απλο την παρτη καποιου απο την παρτη των πολλων ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ?
    Δηλαδη θελουμε παρανομο γηπεδο?εεεεεε ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΜΑΓΑΖΙ.Δεν το καταλαβαινετε πια ?Τι σας εχουν κανει τοσα χρονια?Βγαζετε ιδιοκτητες νυκτερινων κεντρων να πολεμησουν τα παραλιακα παρανομα μαγαζια?Μηχανικους αυθαιρετων να πολεμησουν την αυθαιρεσια?ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ ΜΑΓΚΕΣ.....ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ...Κι μυαλο δεν βαζετε.....
    Αντε τωρα να ψηφισετε τον ξαδερφο της νυφης του γειτονα που θα σας διορισει......εεεεεδεν παιζεσθε πλεον.Αν την ξανα κανετε ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ........γιατι το συνηθισατε.....οποτε γυριστε να βολευτουν καλυτερα.....ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1.49 Αν θέλεις όραμα και σχέδιο για την Αρτέμιδα διάβασε τις αποφάσεις του Τοπικού Σπάτων...Ευτυχώς που προηγήθηκαν και όλα τα άλλα θα είναι φτηνιάρικες αντιγραφές..Οταν ζητησαν τουριστικές και ναυταθλητικές εγκαταστάσεις στην Αρτέμιδα και συνεδριακά κέντρα αντιμετώπισαν ειρωνικά σχόλια από τον Κασίμη ...ΔΕΝ είχαν σκεφτεί ποτέ, από που θα μπορούσε να έρθει η ανάπτυξη...Κι αν ο αγωγός του ΚΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ ΜΑΣ ,ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΠΑΤΩΝ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ; Κόψε λοιπόν τα περί Λουτσάρας γιατί σε εκθέτουν...Με τους συνομιλητές του Κασίμη και τα στηρίγματα του ασχολήσου. Καλά την πλεκτάνη του Κίτσου δεν την αντιλαμβάνεσαι;;;;;Εχεις αμφιβολίες για την προσπάθεια Γιαννάτου ; Αν η Αρτέμιδα είναι μονόφθαλμη ,τα Σπάτα είναι τυφλά.Είναι τα πρόσωπα φίλε,εξ άλλου μέχρι τώρα είχε ποτέ η Αρτέμιδα δήμαρχο από τα Σπάτα ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας φτιαχτουν πρωτα ΣΧΟΛΕΙΑ,ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ,πλατειες,δρομοι,παρκιγκ....και μετα ας ερθουν κι οι.......συνεδροι!!!σταματηστε να ονειρευεστε και να τσακωνεστε....οι ζωες μας ΔΕΝ ειναι ντερμπυ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... αρκετοί υποψήφιοι και ο νυν Δήμαρχος, θέλουν την Λούτσα τους προτεκτοράτο των Σπάτων, από το οποίο θα κονομάνε κάνοντας τις δουλειές τους στις πλάτες του κάθε κορόιδου που ονειρευόταν σπίτι κοντά στην Θάλασσα. Έτσι θα μας κάνουν Μαρίνες και συνεδριακό τουρισμό... χωρίς δρόμους... χωρίς πλατείες...χωρίς πεζοδρόμια... χωρίς πράξεις εφαρμογής... Εμείς θέλουμε την Λούτσα μας Αρτέμιδα... μία πόλη που τα παιδιά μας θα πηγαίνουν σχολείο εδώ και όχι στα Σπάτα και την Ραφήνα... Συνεδριακό - Εκθεσιακό Κέντρο έχει και το Αεροδρόμιο.. ε και;;;;

      Διαγραφή
    3. Το πώς θα διαμορφωθεί μια σύγχρονη πόλη και με ποιό πλάνο, ας το κρίνουν οι ειδικοί, οι πολεοδόμοι, οι αρχιτέκτονες, οι χωροτάκτες. Ο κάθε ένας δεν μπορεί να λέει ό, τι του κατεβαίνει...
      Εδώ, σε Αρτέμιδα και Σπάτα φλομώσαμε με απόψεις επί παντός επιστητού από τον κάθε άσχετο, περιλαμβανομένου και του Κασίμη που έχει πολύ βεβαρημένο παρελθόν ως δήμαρχος. Γιαυτό άλλωστε μαυρίστηκε και δύο φορές.

      Διαγραφή
  36. 3.49 Tι να καταλάβει για μαρίνες ο Κασίμης ; Που να δει μαρίνες στα Τζουμέρκα ;Του λες μαρίνα και νομίζει την κυρία Μαρίνα την διπλανή του....Γι αυτό ειρωνευόταν, μετά άνοιξε εγκυκλοπαίδεια και κατάλαβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι Μαρινες μας ...μαρανανε!Ας βγει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενας δημαρχος που να μαζευει τα σκουπιδια,να καθαριζει τα οικοπεδα ,να αλλαζει τις λαμπες,να κυνηγησει τις παρανομιες...να...να ....τα απειρα προβληματα μας και μετα ας ερθει και η γκλαμουροαναπτυξη....

      Διαγραφή
    2. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... αρκετοί υποψήφιοι και ο νυν Δήμαρχος, θέλουν την Λούτσα τους προτεκτοράτο των Σπάτων, από το οποίο θα κονομάνε κάνοντας τις δουλειές τους στις πλάτες του κάθε κορόιδου που ονειρευόταν σπίτι κοντά στην Θάλασσα. Έτσι θα μας κάνουν Μαρίνες και συνεδριακό τουρισμό... χωρίς δρόμους... χωρίς πλατείες...χωρίς πεζοδρόμια... χωρίς πράξεις εφαρμογής... Εμείς θέλουμε την Λούτσα μας Αρτέμιδα... μία πόλη που τα παιδιά μας θα πηγαίνουν σχολείο εδώ και όχι στα Σπάτα και την Ραφήνα... Συνεδριακό - Εκθεσιακό Κέντρο έχει και το Αεροδρόμιο.. ε και;;;;

      Διαγραφή
    3. Απαραίτητα πρώτα τα σχολεία βεβαίως,αλλά συγχρόνως και ανάπτυξη να βρούν δουλιές οι κάτοικοι της περιοχής γιατί δεν είναι Κηφισσιώτες και Κολωνακιώτες. Εσύ θέλεις δρόμους για να πηγαίνεις εσύ και το παιδί σου να τρώτε στα συσσίτια του Τσαλαπετεινού ! Ακου δεν τον ενδιαφέρει η αποχέτευση ! Αν ο αγωγός έρθει στην Αρτέμιδα, θα ερημώσει χειρότερα από τα Σπάτα, γιατί δεν θα ξαναπατήσει άνθρωπος εδώ. Μ΄αυτό το μυαλό κατεβαίνετε στις εκλογές Θωμά με τον Κασίμη ; Χαιρέτα μας στον πλάτανο και Δήμαρχο καρτέρει, Θωμά....

      Διαγραφή
  37. Mωρέ τι λέει αυτός ο Θωμάς ; Δεν μας νοιάζει η αποχέτευση και είναι θέμα Σπάτων ;;; Νέος Ευρωπαϊκός Προσανατολισμός!!!!!!!Αλήθεια γιατί ο Κασίμης σου, δεν κατέθεσε στον ανακριτή μαζί με Δ. Μάρκου , Ποθουλάκη και Γιαννάτο ; Από άλλους περιμένει να βγάλουν τα κάστανα από την ΦΩΤΙΑ ; Πόσο λίγοι είστε μωρέ ,και θέλετε να σας ξαναψηφίσουμε..μας καταστρέψατε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχω ότι έχουν και στα Σπάτα θα σου ζητήσω αποχέτευση... τώρα ζητάω αυτά που με καίνε... εσύ ζήτα αποχέτευση... δεν σε έκρινα για αυτό... δικαίωμά σου. Εγώ θα αρχίσω να σκάω για την αποχέτευση όταν θα έχω όλα τα άλλα... Ο Δήμαρχος λέει ότι οι εκλογές είναι δημοψήφισμα για το ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι...
      Θα έπρεπε να ντρέπεται σε μία πόλη που τα παιδιά μαθαίνουν γράμματα στα κοντέινερ... που μας γέμισε πολιτιστικές σκυλοεκδηλώσεις... που δεν έστρωσε 10 μέτρα δρόμους, παρά μόνον αυτούς που πλήρωσε το Αεροδρόμιο!!!!
      Εγώ λέω να κάνουμε δημοψήφισμα και για την Καρέτα - Καρέτα που τελικά τα αυγά της ποτέ δεν τα είδαμε... τόσο άσχετο είναι αυτό που μας λέει...
      Καθόλου ντροπή πια;;;
      Όσο για το Κασίμης μου... αν αυτό είναι επιχείρημα... τι να πω; Κασίμης μου τότε και με έσβησες... άσε που εσύ αποκλείεται να με έχεις ψηφίσει ποτέ.

      Διαγραφή
    2. Τί μας τσαμπουνάς, τα Σπάτα είναι σε χειρότερη κατάσταση από την Αρτέμιδα. Τί σόι πολιτική κάνετε, του στυλ εμείς από δω και σεις από κεί!! Αυτοί που κατάστρεψαν την Αρτέμιδα είναι πρώτα τα δικά της παιδιά. Δικά της τρόπος του λέγειν, αφού κατέβηκαν άλλος από τη Λαμία, άλλος από τα Τζουμέρκα, άλλος από τη Κοζάνη και δε συμμαζεύεται.. Τί θα ακούσουμε ακόμα στις Λούτσες

      Διαγραφή
  38. ΒΡΕ ΘΩΜΑ μηπως ειναι θεμα οι καταπστησεις στην παραλια?Λεω μηπως...περπατανε τα βαγονια και γινονται τρενα ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ?Το νεο καθε Σαββατο μπουζουκια live.στην παραλια ειναι ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ HAPPENING?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Tι έχουν τα Σπάτα ρε παιδιά ; Την ερημιά και εγκατάλειψη; Πέρνα νύχτα στον κεντρικό . Τι μίσος είναι αυτό ; Τον έκαψες τον Κασίμη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 3.49 σχολεία - αθλητισμός είναι τα αυτονόητα και πρωτεύοντα σε κάθε κοινωνία και σε κάθε πρόγραμμα παράταξης αιώνες τώρα. .Αυτά τα προβλήματα επί Κασίμη δεν υπήρχαν; Τι έκανε; Δεν βλέπω ευαισθησίες για τις παρανομίες που σε άλλη πόλη δεν υπάρχουν. Τα προβλήματα υπάρχουν και είναι κοινά , οι λύσεις είναι διαφορετικές ανάλογα με το πόσο ανοικτό ορίζοντα έχεις. Αυτό θα επιλέξουμε λοιπόν , κύριε επί των δημοσίων σχέσεων Κασίμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Την Αρτεμιδα την κατεστρεψαν οι δικοι της ανθρωποι πρωην και νυν Δημαρχοι. Στα Σπατα εγινε και εκει μεγαλη ''μπραχαλα'' αλλα φτιαξαν και καποια πραγματα. Για την καταντια της Αρτεμιδας φταιμε αποκλειστικα οι ιδιοι. Απο την δεκαετια του 1990 μεγαλο το χαλι. Για τις παραγκες, για τα σκουπιδια, για τους χωματοδρομους φταιμε οι ιδιοι. Σιγουρα δεν φταιει οτι δεν μιλαμε καθε γειτονια και ενας συλλογος καθε δρομος και ενας παραγοντας. Οι περισσοτεροι απο την Αρτεμιδα υποψηφιοι δεν συμπληρωνουν καν ψηφοδελτιο, βριζονται μεταξυ τους τα στελεχη με τον χειροτερο τροπο. Η δημιουργια συνθηκων αναπτυξης θα φερουν και την αναβαθμιση της ποιοτητας ζωης της πολης. Αυτο που ειδα την Κυριακη μονο στην πολη μου θα το εβλεπα. Ειδα κατι νεαρους και νεαρες με ασπρα μπουζακια και καπελακια και πιστεψα οτι ειναι απο το προσωπικο που βοηθαει στην διοργανωση των αγωνων οταν εφτασα κοντα ειδα οτι τα μπουζακια ηταν διαφημηστικα απο δημοτικη παραταξη. Λεω και εγω οτι θα ειναι παιδια που μοιραζουν εκλογικα φυλλαδια. Φανταζεσται την εκπληξη μου οταν εμαθα οτι αυτοι με τα καπελακια και τα μπουζακια ειναι υποψηφιοι δημοτικοι συμβουλοι που προβαλαν τον συνδιασμο. Ποιος μας φταιει τελικα ποιος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 4.45 με το μυαλό σου έχεις ονειρευτεί έναν δήμαρχο ,πρόεδρο καθαριότητος.Τα θέματα που θίγεις τα κάνουν οι υπηρεσίες του δήμου , οι οποίες ελέγχονται από τον δήμαρχο να κάνουν σωστά την δουλειά τους .Γι αυτό σου λέω ότι δεν ξέρεις τι προσόντα χρειάζονται για τον δήμαρχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το αντιθετο,αγαπητε !αλλωστε,το ειπες και μονος σου:ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ εκτελουν μεν , αλλα εντελονται και ελεγχονται απο τον δημαρχο...αρα δυο βασικα προσοντα μεχρι εδω,οργανωση κι ελεγχος πεπραγμενων που μεχρι σημερα ΟΛΟΙ οι δημαρχοι ΔΕΝ τα διεθεταν!Ας βρουμε λοιπον εστω τα βασικα πριν περασουμε στα ...οραματα και στα μεγαλεια....

      Διαγραφή
    2. Οι υποψηφιοι ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΟΡΕΤΤΕΣ .Αυτο ακριβως ισχυριζομουν και εγω, οτι ειναι.
      Βρεθηκαν εβδομηκοντα μαζορεττες στην Λουτσα η εκαναν και εισαγωγη ?
      Κουκλοσπιτα με ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ,να παιζουν τα κοριτσακια....ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΒΑΓΟΝΑΚΙΑ.ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ ΤΡΑΙΝΑΚΙΑ......

      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ και καθε ημερα που περναει, το ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ.

      Διαγραφή
    3. Ρε μπλογκίτες γιατί δεν γυρίζουμε στην εποχή που είχαμε και παιδονόμους που ήλεγχαν τα παιδιά ; ΄Ελεος !!! με τις ιδέες του μπάρμπα ΘΩΜΑ που είναι και νέος.......

      Διαγραφή
  43. Τώρα είναι νέα γραμμή αυτη, "Σχολεια χτίστε" ως άλλος Παλαμας...
    Αν κοιτάζατε λίγο παραπέρα, θα βλέπατε, πως όπου υπάρχει ανάπτυξη, υπάρχουν δουλειες, δομές, οι πιο όμορφες μαρίνες είναι πεντακάθαρες, ανεβαίνει το επίπεδο ζωής, ανεβαίνει το επίπεδο των σχολείων, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ. Αυτοί οι λαικισμοι, λες και είμαστε το '80... Δεν αντέχω!! Κύριε Θωμά, νέος άνθρωπος είστε, κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "Λουτσάρα" , όπως της Ποπάρας ,αντίληψη για το δήμο Αρτέμιδας από τον εκπρόσωπο του Κασίμη...Πόσα χρόνια οπισθοδρόμηση είπατε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ......τι συζητατε?Ποιες Μαρινες,ποια αναπτυξη.Χθες ειδα φιλο κατοικο Φιλοθεης απο γεννησημιου του, αρα οχι νεοπλουτο , που φερνει τα παιδια του για σερφινγκ και μου διαμαρτυρηθηκε για τα εξης.Θελω να παω καπου να φαω με τα παιδια και βλεπω την βρωμα και φευγω.Ασε το καλοκαιρι που εκτος απο την βρωμα εχει και τα σκυλοτραγουδσα μεσημεριατικα σε ωρες κοινης ησυχιας.Τι γινεται εκει?Νομος δεν υπαρχει?Ο εν λογω ειναι δικηγορος παρ Αρειω Παγω ..νεοτατος.Φευγω λοιπον και παω Νεα Μακρη....με την οικογενεια μου.....τελειωσε.Και εσεις μου λετε για μαρινες,,,εδω δεν ερχεται να καθησει για φαγητο καποιος, ο οποιος ειναι και σκαφατος παρεπιπτοντως και θα ερθει κοσμος να αφησει χρηματα αν δεν σταματησει η απιστευτη ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.?Αντε μαζευτειτε στα απλα κατ αρχην.ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ οχι βοθροι στην θαλασσα ,οχι σκυλοτραγουδα επι 24 ωρου βασεως.Αρχιστε απο εκει και μετα αν τα λυσετε ,προχωρατε σε ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
    Χρειαζεσθε πρωτα ενα νοικοκυρεμα ,στο σπιτι σας και μετα προσκαλειτε και λορδους της βουλης των λορδων της Βρεττανιας.ΕΧΕΤΕ ΚΑΙΡΟ ..ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ 3 ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σε όλα τα πολιτισμένα Κράτη πρώτα χαράζουν τους δρόμους , τις πλατείες , τις υποδομές [ χώροι για σχολεία, παιδικές χαρές κ.λ.π.] και κατόπιν χτίζουν τα ακίνητα [οικίες ,καταστήματα].Εδώ στην Αρτέμιδα έγινε το αντίθετο και κανείς ιδιοκτήτης δεν θέλει να χάσει ούτε ένα τετραγωνικό . Ο Κατσαλίρος τι μπορούσε να κάνει πάνω σε αυτό το θέμα μεσα σε τρία χρόνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Kατσαλίρος έχτισε και νομιμοποίησε όλο αυτό το έκτρωμα με τον συνεταίρο του τον Γκινοσάτη .

      Διαγραφή
    2. Σε 3,5 χρονια δεν προλαβαινεις να κανεις πολλα πραγματα ειναι αληθεια. Ο Δημαρχος κατηγορειται ομως οτι δεν εκανε τιποτα το απολυτο μηδεν. Αμα εφευγαν τελειως απο το Δημο και ηταν μονο οι εργαζομενοι αυτοι θα ειχαν κανει κατι. Υπηρχε δεν υπηρχε στον Δημο το ιδιο ηταν. Ανθρωποθ που τον στηριξαν το λενε και το ξαναλενε δεν περιμεναν τετοια εξελιξη.

      Διαγραφή
    3. ΑΝΑΘΕΣΗ- ΕΝΟΙΚΙΙΑΣΗ -ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
      Αυτα προλαβε αυτα εκανε.ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟΝ 3.5 ΧΡΟΝΙα

      Διαγραφή
  47. Η ποιο καταλληλη ερωτηση ειναι ποιο βλεπεται 2ο την Α' Κυριακη. Ο πρωτος ειναι γνωστος η μαχη θα γινει για το 2ο. Ολα μετα ειναι θεμα συμμαχιων. Η πολωση Αρτεμιδα Σπατα το ξερουν οτι δεν περναει. Δεν μπορεις να πεισεις ευκολα οτι για τα χαλια της καθε πολης δεν φταινε οι Δημαρχοι της καθε πολης και την Αρτεμιδα την κυβερνησαν οπως και τα Σπατα ντοποιοι δικοιτους ανθρωποι. Η επιστολη και η αναλυση φανερωνουν μια ηττοπαθεια. Παμε για να παμε που δεν ειναι σωστο.Το τριπτυχο στην Αρτεμιδα ειναι οχι στο ΚΕΛ, υποδομες, αναπτυξη. Η συμμαχια με τον Κοτσαλιρο την Β' Κυριακη αν βγει δευτερος ειναι δυσκολη για τον καθε υποψηφιο λογω οτι ειναι σα να φερνουμε το ΚΕΛ στην Αρτεμιδα την επομενη. Πρωτοκλασατα στελεχη, δευτεροκλασατα δεν υπαρχουν πλεον ευκολα στα μυαλα του κοσμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μα ποιος είναι αυτός ο δημαρχος που δεν υπόσχεται οτι θα τα κάνει ΚΑΙ αυτα;Απλα, με την αναπτυξη ενος μέρους, και τα σκουπίδια μαζεύονται, και οι δρόμοι φτιάχνονται, και και και... το ένα φέρνει το αλλο. Η Λουτσα θέλει ανάπτυξη, τελος. Αλλιώς θα συνεχίζουν να την λυμαίνονται οι γνωστοι άγνωστοι. Τωρα, δρομοι, σκουπιδια, οκ το ξερουμε χρόοοοονια ότι ειναι πρόβλημα. Ελπίζω ο καινουριος δήμαρχος, να το λύσει το θεμα... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. πως συμφωνο σε αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κατέθεσαν στον ανακριτή μαζί Δ. Μάρκου , Ποθουλάκης και Γιαννάτος.Να ο δρόμος της αυτοδιοίκησης και οι γενναίοι που οδηγούν.Ας ακολουθήσουμε και ας βοηθήσουμε για το καλό του τόπου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θωμα μιας και αρχισαμε την κουβεντα,ποιος επελεξε εδω να μην γινονται δεκτα σχολια, απ ευθειας στην αναρτηση -διαγγελμα και στην Αν Ακτη ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ? Το πηρες επανω σου και αυτο ειναι λαθος για δυο λογους.
    1 Εμφανιζεται ο υποψηφιος να μην τολμαει να αντιμετωπισει αμεσα σχολια
    2 Εμφαν ιζεσαι εσυ αντ αυτου να φας ολη την μπορα.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΥΣΟΥΜΙΑ να στελνεις αγγελο εξαγγελο τα κανανε στο Αρχαιο Ελληνικο δραμα για να ΠΡΟΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΚΤΑ απο την ταυτιση με το κοινο γιατι ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΑΝΩ.ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.Τον Οιδιποδα παιζετε και βγηκες εσυ να εισαγαγεις σαν προδρομος την πλοκη και να παρουσιασεις τον βασιλεα ?Τυφλωθηκε στο τελος ο Οιδιποδας Θωμα και δεν του εφταιξε ο αγγελιαφορος που απλως εισηγαγε το ΚΟΙΝΟ ,στα παθηματα.Του εφταιξε η ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΤΟΥ,και για αυτην τιμωρηθηκε.Το θεατρο ειχε παιδευτικο σκοπο στην αρχαιοτητα.Δεν ηταν ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.Ηταν μαθημα για τους πολιτες.Μαθημα ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
    ΟΤΙ Η ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ..ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ.
    Παναθεμα με αυτα δεν σας τα μαθανε στα σχολεια?
    Δεν εχει απο μηχανης θεο πλεον Θωμα.Ο ΕΥΡΥΠΙΔΗΣ πεθανε και ο Σοφοκλης ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΝΕ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΛΑΘΗ
    Κριμα τα νιατα σας μωρε.....χαιρομαι που δεν ειμαι τετοιος νεος...και δεν εννοω μονον εσενα εννοω ολους τους νεαρους που εμφανιστηκαν πλην ενος ..αυτος ξερει ποιος ειναι ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΗΝΤΗΣΕ ΜΕ ΡΩΜΑΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.ΧΑΙΡΕ ΥΠΟΨΗΦΙΕ ΤΟΥ Δημητρη που αν και νεος ξερεις την σοφια του παρελθοντος.Ελιζω να την χρησιμοποιησεις επ αγαθω ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΑΓΑΘΙΑΡΗΔΩΝ.Αυτοι δεν ξερουν ουτε το καλο τους ,ουτε τον κακο τους τον καιρο οι περισσοτεροι ........
    ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ .Οσοι ξερουν να γραφουν και να διαβαζουν το νοημα των λεξεων.ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ Θωμα ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΑΑΑΑΑΜΜΜΜΜΜ.
    Αντε νεος εισαι, αν δεν ΠΑΘΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το νέος για εμένα δεν είναι επιχείρημα... δεν θα βγω ποτέ να πω οτι είμαι νέος και άφθαρτος... αυτό για μένα σημαίνει ότι σε λίγο παίζει να γίνω γέρος και διεφθαρμένος... για μένα μετράνε αυτά που πιστεύω. Τα πιστεύω μου όσοι με ξέρουν τα ξέρουν... είμαι τρελός... είμαι τρελός με την νομιμότητα και τρελός... με αυτά που πρέπει να κάνω για να μην γυρίσει ο γιος μου μετά από μερικά χρόνια να μου πει... καλά ρε πατέρα και εσύ τι έκανες;;; Τώρα για τον Κασίμη... δεν είμαι ούτε έχω υπάρξει κωλοτούμπας. Ο Γιώργος ήταν ο μόνος δήμαρχος που έκανε 5 πράγματα στην Αρτέμιδα. Είναι αυτός που τον βρίζουν οι διαπλεκόμενοι εδώ και χρόνια γιατί τους πέταξε έξω όταν διοικούσε... Δεν είμαι ούτε εκπρόσωπος τύπου, ούτε διαπλεκόμενος και δεν θα γίνω και δικηγόρος του Κασίμη. Μιλάω πάντα με αυτά που αντιλαμβάνομαι... Εάν έχεις άλλη άποψη δεκτή αλλά σεβάσου και εσύ την δική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σέβομαι τις απόψεις των νομικών, των δικαστών, των δικαστηρίων, των καταλογισμών !
      σέβομαι τις αποφάσεις για τους Βιρλή, Αποστολάκη, θυμάσαι κύριε Κασίμη και κύριε Μπερτόλη;
      για να μαθαίνουν οι "νέοι" και να θυμούνται οι "παλαιοί"!

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι θέμα απόψεων, αλλά ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ! Καταλογισμοί, Μπαρμπούνηδες, άνθιση των παράνομων κέντρων της παραλίας και πάρα πολλά άλλα. Απίστευτο να θέλει να ξαναγίνει δήμαρχος! Δυο φορές τον μαύρισαν!
      Επίσης, θα απαντήσει καμμιά φορά στους δημότες που τον ρωτούν τί έκανε στο τοπικό το καλοκαίρι του 2011, όταν έδιναν τις τριετείς μουσικές άδειες; Τί θέση πήρε; Τρία χρόνια τον ρωτάνε και απάντηση τίποτα!

      Διαγραφή
  52. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΓΡΑΨΕΙ .
    Ομως επιτρεψε μου και εσυ να ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΜΕ ΚΟΣΜΙΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΡΟΠΟ αυτα που εγω θεωρω λαθη σου..Δεν ξερω ποσο εμπειρος εισαι, ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.αυτο μαλλον φαινεται στα σχολια μου ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΝΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ παρολο που το απεχθανομαι,μια συμβουλη ως μεγαλυτερος.Πεταξε την ομως ΠΑΤΑΟΝ ΜΕΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΔΕ.Αυτος που το ειπε κερδισε την ναυμαχια της Σαλαμινας ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΑΜΙΤΙΚΑ.την αρχαια Περσικη γλωσσα . Αυτο εγω το ασπαζομαι απολυτα,και ακουω καλα τι μου λενε .......οι αλλοι.Μονον τις βωμολοχιες δεν ακουω ,γιατι δειχνουν ελλειψη επιχειρημματων και ελειψη ΗΘΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 12.19 Eγώ που δεν γνωρίζω για Βιρλή ,Αποστολάκη κ.λ.π πώς θα μάθω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ρώτησε τον Θωμά! αυτός οφείλει να ξέρει τι έπραξαν οι διοικούντες σε "διάφορες" θέσεις κατά την "Κασίμια περίοδο" της Αρτέμιδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΄Ωστε υπάρχουν και άλλα πολλά που δεν τα ξέρουμε όλοι ; Γιατί δεν μας τα λέτε και τα κρύβετε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αγαπητή-έ 1:40, στην εποχή μας τίποτα δεν μένει κρυφό. από την στιγμή που έχεις πρόσβαση για να blogάρεις όπως λέγεται στην καθομιλουμένη, άρα έχεις και πρόσβαση σε αρχεία, σε καταδίκες, σε diavgeia.gr κτλ κτλ κτλ... στο πιάτο σου σερβίρει καθημερινά το mega και ο skai αυτά που θέλουν! όπως και ο Θωμάς! εσύ εάν θες μπορείς να ψάξεις και να μάθεις, μπορείς να συναναστραφείς και να τους "μάθεις", μπορείς να ασχοληθείς με τα "κοινά" και να τους ανακαλύψεις! Ο Αριστογείτων διαφωνεί για αυτά αλλά δεν πειράζει, σεβαστές οι απόψεις όλων μας! και στο κάτω κάτω πως λες ότι δεν ξέρεις; διαβάζεις συνέχεια για καταλογισμούς! τι σημαίνει αυτό;
    πάντως σωτηρία δεν υπάρχει ούτε και σε αυτές τις εκλογές! Ο "σοβαρός" κόσμος δεν ασχολείται τελικά! το σύστημα τα έχει καταφέρει να παραμένει αλώβητο! Ο Δημήτρης υπήρχε αλλά και αυτός για να κερδίσει τον Λουδοβίκο έχει αγκαλιάσει τους "πάντες"! κρίμα!
    κρίμα Θωμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολυ θα ηθελα να δω ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.Να ακουσω για αυτους τους παντες για το ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ .
    Εγω γνωριζω τον λογο και τα εργα του τοπικου Σπατων,Τον Γιαννατο,τον Ποθουλάκη ,και εναν νεο,που ξερει ιστορια,ουτε που θυμαμαι το ονομα του αυτη την στιγμη.Αυτοι εμενα, καμμια δεκαρια ΕΙΝΑΙ μου κανουν και ενδεχομενα μου φτανουν. Εσεις θα ψηφισετε.ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ?ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΕΤΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ.
    Αρα μην ριχνετε σε αλλους την ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ.Για να δω πουλακια μου, ποιον ΘΑ ΣΤΑΥΡΩΣΕΤΕ?ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ?ΛΙΣΤΑ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ και αποφασιζει ποιον θα ψηφισετε?Αφηστε λοιπον τα σαπια..οποιος βγει ειναι δικη σας ευθυνη Επιλογη εχετε.Αν δεν την χρησιμοποιειτε δεν σας φταιει ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ .Αυτον μονο διαλεγετε με το ψηφοδελτιο .ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.
    ΑΝΤΕ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΕΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΤΩΡΑ...Οσο ηταν στον Κατσαλιρο ηταν καλοι, και τωρα που τρεχουν να γλυτωσουν τον εαυτο τους πρωτα πρωτα ,.σας κακοφαινονται?
    εεεεε μην τους ψηφισετε μαγκες κανεις δεν σας τους φορεσε με το ζορι.Απ ολα εχει ο μπαχτσες αν εσεις διαλεξετε τα σαπια ,δεν σας φταιει ο ιδιοκτητης του περιβολιου,
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ....ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΝΝΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ.....ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ στο κοινο.Δηλαδη ο Γιαννατος δεν ειναι σοβαρος κατ εσενα? ΟΙ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΕΣ Η ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ? Αν μου πεις γιατι να ασχοληθουν να σε σωσουν εεεεεε τοτε θα πεσει το μαννα και θα χορτασεις.....Ισοπεδωση των παντων ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ σοβαροτητας μας προεκυψαν ......Να ερθουν να κανουν happening ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟ...Δεν της εφτανε η φωλια .....ηθελε και κρεμασταρια....ΣΑΣ ΞΥΝΙΖΕΙ ....Η ΜΥΖΗΘΡΑ.....και τρωγατε κομενο γαλα....τοσο καιρο.....ΑΝΤΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ....ΤΕΡΜΑ ....
    ΕΣΕΙΣ ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ.ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ Εσεις σταυρωσατε τα πουλια και τα κορακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον κο Γιαννάτο τον γνωρίζεις ή απλά τον έχεις "διαβάσει";

      Διαγραφή
    2. Αριστο καραφλοπαιδο,πολλα τα λεφτα αριστο,λεω και εγω τον πηρε ο πονος,εισαι παιχτουρα αλλα εχεις βαρεσει ταβανι αριστο,πηγενε να αρμεξεις κανα τζιτζικι,η κανε καμια συνεδρια με τους ανωνυμους. Και που ξερεις μπορει να γινεις και επικεφαλης της συνεδριας,ψυχοπονιαρη αριστο

      Διαγραφή
    3. Η ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΞΑΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕ....
      ΟΜΩΣ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ...
      Αυτος εχει αλλα οραματα....απλα ....ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ......στον δημαρχιδα τον χρεωνω?
      Μας ελειψε το καπαπιδιον και ηρθαν αλλοι αρρωστοι?
      πω πω τι ψηφιζει ...εκει στην Σπαταρτεμησια ....

      Διαγραφή
    4. Προς τον 2 05 Επανερχομαι να σου θυμησω οτι το sky (ουρανος) γραφεται με αυτο που οι Γαλοφωνοι λενε υ γκρεκ ΔΗΛΑΔΗ Υ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ αν δεν την κατεχεις.ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΗΝΤΗΣΕΣ ΑΚΟΜΑ το εχεις Ξανακανει να ριχνεις μελανι και να μην απαντας,Εγω σε ψυλλιαζομαι ως μπουφος που ειμαι ,εσυ που δεν βρισκεις κανεναν ανταξιο του σε σοβαροτητα να τον ψηφισεις,και τα ισοπεδωνεις ολα ΜΗΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΕΝΤΥΠΑ? Μπορει να ειναι απλη συμτωση αλλα το κουσουρι της γραφης ειναι το ιδιο ακριβως.....ΜΕ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ στα αμερικανικα .....
      ΥΓ Μην βαζεις θαυμαστικα οταν ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

      Διαγραφή
  58. Τον εχω συναντησει μια φορα;.Ξερω ομως οτι δεν γινεσαι διευθυντης χειρουργος ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ.Ξερω παρα, μα παρα πολλους χειρουργους ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΙΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ.εχω μαλιστα συνεργασθει μαζι τους επαγγελματικα ,αρα ξερω να Ξεχωριζω καποια πραγματα.Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ,ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣΩ.Εχω εκπαιδευσει κοσμο και κοσμακη,και αυτο που ηταν σαν εκπαιδευομενοι, αυτο παρεμειναν και στην επαγγελματικη τους ζωη.Ομως κανες ενα επισης μεγαλο λαθος.ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ .Εσυ βεβαια μπορει να μην εισαι σε θεση να το δεις ,ομως θα μπορουσα να σου τον περιγραψω με ακριβεια, απο οτι εχει στειλει και εχω διαβασει.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ.....να δουμε τι συμπερασματα βγαζεις απο τα γραπτα καποιου.ΠΧ ΕΝΑΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΠΟΥΦΟΣ.Σου σου φαινομαι για ΜΠΟΥΦΟΣ ?.
    Ιδου ενα ωραιο τεστ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ εσυ εχεις για εμενα τοοοοοοοοσααααααα γραπτα.αποδειξε μου οτι ξερεις να βλεπεις.χωρις να χρειαζεσαι την ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
    Ειμαι μπουφος ?Απο την απαντηση σου θα καταλαβω πολυ περισσοτερα για εσενα απο οτι φανταζεσαι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Απ' τη στιγμή που πήγε ο Γιαννάτος και ο Ποθουλάκης με τον Δημήτρη Μάρκου, τον βλέπω ΠΡΩΤΟ από την πρώτη Κυριακή. Εκτός κι αν υπάρχουν ανεγκέφαλοι και ψηφίσουν τη σαπίλα της διοίκησης. Ή αν υπάρχουν μαγειρέματα με τον Κασίμη.
    Αν γίνουν όλα αυτά, τότε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτε πηγε ο Ποθουλακης?
      Αν εγινε και αυτο τοτε εχουμε και νυστερι και τυλιγμα σε μια κολλα χαρτι.
      Και αν μου πει κανεις οτι ο Δημητρης τον οποιο οι αντιπαλοι κατηγορουν ως ανυπαρκτο θα βαλει χερι στον χειρουργο και στον καθαριζω εστω και μονος μου ,εεεεεεε το μονο που μενει να πειτε ειναι οτι ο Αριστογειτων ειναι οπαδος του κατσαλιρου.....τοσο αστειο.
      Θυμιζω οτι πριν 3 χρονια εδω σε αυτο το μπλογκ τα λαμογια με καθε τροπο προσπαθουσαν να τους απαξιωσουν,
      Το διαμαντι δεν χαρασσεται μαγκες ειμι μονον με σκονη απο διαμαντι.Δεν κοβεις διαμαντι με ΤΕΝΕΚΕ.αυτο φανηκε σε αυτα τα 3 χρονια.

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΙΠΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2010. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΚΟΥ. ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ ΘΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ", ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ. ΑΥΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΩΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΟΠΑΣ, ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 24ΩΡΑ

      Διαγραφή
    3. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ πρεπει να καθαρισει απο την πρωτη Κυριακη το ζητημα.Εκει ριξτε ολο το βαρος ολοι .Η ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ.Εκει καλουνται να στοιχηθουν ολοι.ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ειναι μαζεμενοι ολοι οι διαπλεκομενοι.ΕΚΕΙ ΧΤΥΠΑΤΕ ΔΥΝΑΤΑ.

      Διαγραφή
    4. να ειμαστε λογικοι!Με τοσες υποψηφιοτητες ,αποκλειεται εκλογη απο την πρωτη κυριακη.Αρα θα γινουν μαγειρεματα!Αρα κι αυτη η διοικηση θα παει κατα διαολου.....Ηδη το βλεπουμε με τις επιλογες στα ψηφοδελτια....κυκλοφορει πολυ παλιατζουρα και σαββουρα.....

      Διαγραφή
    5. Ο Σουσλώφ ξέρει και από μαγειρέματα, μείνετε ήσυχοι. Ενδεχομένως και έως τη δευτέρα να υπάρξουν νέα δεδομένα σε όλα τα μέτωπα

      Διαγραφή
    6. Εεεεε σας βολευει να κανει μαγειρεματα μονον ο τσαλαπετεινος?Δεν πας με τον σταυρο στο χερι να νικησεις την μαφια.Χρειαζεσαι συμμαχιες.Σιγα που σας ετσουξε...τι θα μαγειρεψει ο Σουσλωφ.για λογους ΑΡΧΩΝ .Μην σας κοψει την σουπα που ετοιμαζε ο τσαλαπετεινος για να μας την σερβιρει σας νοιαζει.
      Ειδατε την παλιατζουρα του Δημητρη ενω ο κατσαλιρος που του φευγουν οι δικοι του ειναι φρεσκαδουρα....και ανανεωση.....Τοτε γιατι τους ειχε?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΦΥΓΟΥΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΘΟΥΝ? Αυτο το να φανουμε..λογικοι ...εμενα αλλο μου μυριζει....Με 2% και 3% υποψηφιους θελεις πολλα ψωμια να ταισεις και μπορει να σου φυγουν και μερικα...η να πλακωθουν μεταξυ τους και να πανε απεναντι.....εξ ου η ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ.....ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ.ΜΗΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑΤΖΟΥΡΑ.δεν ειναι σε λιστα που αποφασιζει ο Δημητρης ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ...Πολυ δουλεμα μας ριχνετε,,,,εγω ετσι το εισπρατω.

      Διαγραφή
    7. Τι το ηθελες βρε 2 01 εκεινο το ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ?Ειδες πως ΑΝΗΣΥΧΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΑΜΟΛΗΣΟΥΝ ΜΕΛΑΝΙ ?Δεν τα λενε αυτα τα κανουν.Πονηρεψτε..εχουμε να κανουμε με παμπονηρους ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΤΖΟΥΡΑΣ.....
      Επειδη δεν τολμαει κανεις να υπερασπιστει τον Λουδοβικο και επειδη το χαζο εφυγε προσωρινα, πιστεψατε οτι δεν υπαρχουν πονηροι εδω μεσα?Ξερουν οτι αν βγουν σαν υποστηρικτες, θα πεσει προγκηγμα και βαλθηκαν να ανακαλυψουν οτι, οσοι μεχρι χθες ηταν καλοι για τον κατσαλιρο εγιναν κακοι γιατι τον παρατησαν.ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ .ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΟΥΣ,ΤΟΣΟΥ, ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.Μπορειτε να τους τιμωρησετε ΑΝΩΔΥΝΑ για εσας και επωδυνα για τους ιδιους και τον κατσαλιρο.Δεν καταλαβαινω πως νομιζουν οτι θα πνιγουμε σε μια κουταλια νερο για τους τεως του κατσαλιρου....ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΧΕΤΕ?

      Διαγραφή
    8. Κοψε βρε παιδακι μου τα τσαμπα ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ....ΣΕ ΜΑΡΤΥΡΑΝΕ ....μαζι με αλλα μυστικα της γραφης..Σου ειπα ΕΙΜΑΙ ΑΤΑΚΤΟΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΗΣ, .... Ο Κατσαλιρος θα τα μαλωσει και τα αλλα κακα παιδια που του χαλανε τις συνεντευξεις τυπου,μην ανησυχεις τοοοοοσο.για αυτον.

      Διαγραφή
    9. αν αναφερεσαι σε μενα,αδικα ανησυχεις....ουτε κρυβομαι πισω απο λεξεις και θαυμαστικα και κυριως ΟΥΤΕ ανηκω σε καμμια παραταξη ...Αντιθετα απο εσενα δε,δεν γνωριζω ουτε οσους αναφερεις στα σχολια σου, ουτε τοσες λεπτομερειες,ουτε παρατσουκλια....και φυσικα τα σχολια μου ειναι η γνωμη μου,ανεπηρεαστη και απαλλαγμενη απο ''εξαρτησεις''

      Διαγραφή
  60. Δεν υπαρχει λογικη στην πολωση. Η εκφραση στο πρωτο σχολιο του blog ''Λουτσιωτικο ψηφοδελτιο ακομα και στα Σπατα'' δειχνει απωλεια μετρου και πολιτικης σκεψης. Μπορεις να πας σε τοπικο επιπεδο σε μια πολη να παρεις ψηφους χωρις συμβουλους? Του λες οτι τους εχεις ''γραμμενους'' σαν δημοτες εξ αρχης. Η κατασταση στην Αρτεμιδα ειναι ασχημη καλυτερα μαλλον να την πω χαλια. Το οτι δεν εχει σχολεια σας φταινε τα Σπατα, για τους χωματοδρομους τα Σπατα, για τις πραξεις εφαρμογης τα Σπατα. Μηπως δεν περασαν λεφτα μονο τα λεφτα απο την μη καταβολη του νερου στην ΕΥΔΑΠ μιλαμε για πολλα εκατομμυρια ευρω. Υπαλληλοι στον Δημο εκατονταδες. Συλλογοι δεκαδες παρεμβασεις δεκαδες εργο ομως μηδεν. Η Αρτεμιδα αυτοκαταστρεφεται χρονια τωρα απο δικους της ανθρωπους δικα τους λαθη και αντιστοιχως και τα Σπατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΞΕΧΑΣΕΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΗ οτι ακομα εχουν δυο σωματεια εργαζομενων ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΗΜΟ.Εχουν μια ομοσπονδια συλλογων ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ και αυτη τους βγηκε παρανομη.Εχουν τα γραφεια απο τα ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ που χτιζουν στην β1 ζωνη με υπευθυνες δηλωσεις,εχουν τον κορακα της παραλιακης γεννημα θρεμα της Λουτσας.Γιαυτα φταινε οι Σπαταναιοι βρε μαγκες?Δυο υποψφιοτητες εχετε και μας φλομωσαν η μια στα hapenning σε αυθαιρετα κτισματα και ο αλλος καταλογισμενος απο την δικαιοσυνη.Απορριψατε σαν συμβουλο τον Ποθουλακη στις προηγουμενες εκλογες γιατι τα εβαλε με τις τοπικες μαφιες.Τι θελετε τωρα?Να περασετε τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΛΑΘΗ ΣΤΟΥΣ ΣΠΑΤΑΝΑΙΟΥΣ?Αυτοι εχουν τα δικα τους λαθη .ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ
    Η ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ .Εκει πασχετε και εκει πα;σχουν και οι Σπαταναιοι με τα μακ ταδε τους μυκηναικους κλπ κλπ
    ΟΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΒΑΖΕΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ Η ΑΘΕΛΗΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ που ξερουν οτι μονον μεσα απο σφηνες και παραπληροφορησεις θα ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΑΣ.,ΦΩΝΑΤΕ ΜΩΡΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΞΥΣΤΗΤΕ ,ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ. ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ μπορειτε να πεταξετε εξω ολα τα λαμογια ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΟΛΕΙς ΣΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. καλα τα λες Αριστε-γειτονα,μα για πες μας και με ποιους εχει συνεργαστει στο παρελθον ο κατ'εσε''ασπιλος κι αμολυντος''-αδιαφθορος ....κατσε να θυμηθω πως του αρεσει να αυτοαποκαλειται.....α!ναι!Σουσλωφ-Ποθουλακης;Αστο να παει....παντου ''τριγυριζε'' και ''εβοσκε''...μελος στο Πασοκ,φλερταρε με Ν.Δημοκρατες.....τη μια αποκαλυπτει σκανδαλα,την αλλη το ''γυριζει'' με πρωτοσελιδα αρθρα δοξαστικα....φευγει,ξαναγυριζει,ξαναφευγει,ξαναμανα γυριζει.....αστο σου λεω....βρωμαει!πανταχου παρων κι απο παντου ....πληρων'.......σ'ολα ταλλα που λες μαζι σου!πραγματι πληρωνουμε λαθη κι ηλιθιοτητες δικες μας,κανενας δεν μας φταιει !καιρος να βαλουμε μυαλο και να κοιταξουμε μπροστα!ενωμενοι κι απελευθερωμενοι απο το παρελθον και τα λαθη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσένα τι σε πονάει .... που τον ονόμασαν Σουσλώφ; (Το παρατσούκλι αυτό του το φόρτωσαν κάποτε στους "Ενεργούς Πολίτες", δεν αυτοαποκαλείται λοιπόν όπως λες, τον ονόμασε έτσι ένας ηλικιωμένος που τώρα έχει πεθάνει - έτσι για να μαθαίνεις την ιστορία). Από την άλλη, το να έχει ο εν λόγω συνεργαστεί προεκλογικά με κάποιους (όπως πολλοί από εμάς) ψάχνοντας όπως όλοι μας να βοηθήσουμε κατά καιρούς εκείνους που μας έδιναν υποσχέσεις για το καλύτερο (Κασίμης το 2002, Αλτιπαρμάκης το 2006, αλλά στη συνέχεια το άλλαξαν, οπότε καλώς και εμείς και ο εν λόγω «Σουσλώφ» αντιταχθήκαμε σ’ αυτούς), δεν είναι κάτι κακό για να φθάνεις να κακολογείς έτσι και να τον θεωρείς μη "άσπιλο κι αμόλυντο - αδιάφθορο". Οικονομικές πάντως δοσοληψίες ούτε δανεικά δίνει, ούτε παίρνει αυτός ο άνθρωπος και τον καφέ του ακόμα – που λέει ο λόγος - τον πληρώνει ο ίδιος, ως περήφανος που είναι. Τώρα το τι ήταν πολιτικά και ιδεολογικά σημασία έχει ότι στα τοπικά θέματα δεν έβαζε και δεν βάζει ταμπέλες (που το κακό;), από την άλλη σημασία έχει ότι σταθερά υπερασπίζεται το νόμο και τη δημοκρατία, σε πειράζει μήπως κι αυτό; Στις θέσεις, στα άρθρα του (όχι της εφημερίδας, μιλάμε για τα δικά του ως αρθρογράφος, γι' αυτά έχει ευθύνη), αποδεικνύεται απολύτως σταθερός, διαχρονικά και το αναρτημένο στο διαδίκτυο βιογραφικό του συνοδεύεται από αποδεικτικά στοιχεία για κάθε τι που το συνοδεύει. Αυτά φίλε ή φίλη 6:36 μμ, γιατί και εγώ είμαι ένας συμπολίτης που οι καταστάσεις με έχουν κάνει να είμαι ψαγμένος για όλα, όσα έχω ζήσει και ζω γύρω μου. Και μόνο η συγκρότηση και η σοβαρότητα των όσων λέει και γράφει δημόσια ο εν λόγω Σουσλώφ και ουδείς έως σήμερα μπόρεσε ούτε καν να αντιπαρατεθεί, λέει πολλά. Το να λες λοιπόν για έναν άνθρωπο έτσι ξεκάρφωτα και ιδίως ανώνυμα, ότι ...."......βρωμάει" δεν είναι καλό για εσένα, δεν ποιεί τιμή για εσένα και μάλλον δείχνει αφόρητο μίσος, προφανώς ενός θιγμένου για λόγους προσωπικού συμφέροντος. Αλλιώς δεν εξηγείται

      Διαγραφή
    2. ...μισος;;;γιατι;απλα ειμαι παρατηρητικος και εχω μαθει στη ζωη μου να μετραω τις κωλοτουμπες των πολιτικων.Οποιος πολιτευεται ,κρινεται και απολογειται.Το εντυπωσιακο ειναι οτι απολογεισαι αντ'αυτου!Αλλο εντυπωσιακο ειναι το ποσα πολλα γνωριζεις!Ειλικρινα πιστευα οτι εισαι καινουργιος στο χωρο ετσι ομως εξηγειται η ανοχη σου σε πολλα και πολλους κι η αποδοχη της λογικης ''παμε για μια απο τα ιδια'' κριμα....

      Διαγραφή
  63. Δεν με ενδιαφερει Μια η πολιτικη του τοποθετηση.Με ενδιαφερει και πολυ οτι τα εβαλε με τα λαμογια μονος τουΗ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ?Τα αλλα που λες, μαλλον εσυ μου τα γυριζεις με θολουρες .τριγυριζε ,εβοσκε,φλερταρε ,λες .Αυτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΙΝΑΙ.Αρα αν με εχεις καταλαβει, στο ελαχιστο ,αυτα που λες εγω τα ακουω εντελως ΒΕΡΕΣΕ.....ΕΓΩ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΜΕΡΤΑ.και μην μου πεις οτι δεν υπαρχει,γιατι θα καγχασω.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μόνο με την τοπική ΟΜΕΡΤΑ, Αριστογείτονα, γιατί δεν τα έβαλε μόνος του ο εν λόγω με την Κυβέρνηση ή μάλλον με τις Κυβερνήσεις από το 2000 έως σήμερα, μηνύοντάς τις για το αποχετευτικό; !!! Είναι λίγο αυτό; Να υπογράφεις ενώπιον του Εισαγγελέα, κατά τόσων Υπουργών, Υφυπουργών, Γενικών Γραμματέων, Δ/ντών του ΥΠΕΧΩΔΕ – νυν ΥΠΕΚΑ, Διοικητών της ΕΥΔΑΠ, κλπ, και χωρίς να ζητιανεύεις τη στήριξη κανενός; Είναι απλό αυτό; Το 2000 ο εν λόγω έγινε γνωστός στο Πανελλήνιο για όσα έφερε στο φως για καταχραστές του δημοσίου, το ξέρετε αυτό; Αν όχι ρωτήστε και μάθετε περισσότερα για το βιογραφικό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κωλοτούμπες κάνουν όσοι ανακατεύονται στα δημοτικά ζητήματα εξυπηρετώντας ιδιωτικά συμφέροντα ανεξάρτητα από πολιτικές ή κοινωνικές πεποιθήσεις.Όσοι αγωνίζονται με θέσεις και τις υποστηρίζουν με επιχειρήματα και νόμιμα μέσα είναι αξιέπαινοι και γενναίοι .Γιατί οι φαύλοι βυσσοδομούν εναντίον τους.Ο κ.Ποθουλάκης ανήκει αντικειμενικά στους γενναίους Δημότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Συμφωνώ και υπογράφω 12:43 πμ. Παρακολουθώ χρόνια τώρα και συγκεντρώνω όσα συγκεκριμένα έχει πει και έχει γράψει για: 1) το Αεροδρόμιο (με πρόταση μελέτης του παρακαλώ για πληρωμή στο δήμο μας περιβαλλοντικού ανταποδοτικού 1,5 % επί του τσίρου του αεροδρομίου, όπως δηλαδή αυτήν που ως επαγγελματίας μελετητής έκαμε με επιτυχία για άλλα αεροδρόμια, πράγμα που διάβασα στο διαδίκτυο το 2009), 2) για το αποχετευτικό (δημοσίευσε ήδη προμελέτη για Ψυττάλεια και έκανε μήνυση μόνος), 3) για το δημοτικό δίκτυο ύδρευσης - που η ΕΥΔΑΠ θέλει να το πάρει χωρίς αντάλλαγμα (δημοσίευσε αποκαλυπτικότατο άρθρο με πρόταση διασφάλισης των συμφερόντων του δήμου και των δημοτών), 4) για την παραλία και τη ζώνη Β.1 απολύτου προστασίας (εκεί του βγάζω το καπέλο – έχει προτείνει συγκεκριμένα πράγματα από το 2003 και βγήκε πολύ δυνατά απέναντι στα λαμόγια της παραλίας και στις υπηρεσίες που τα καλύπτουν και πήγε την υπόθεση στον εισαγγελέα), 5) για τους αποχαρακτηρισμούς των κοινόχρηστων χώρων της Αρτέμιδος από την νυν δημοτική αρχή (μοναδική η αντίδραση και προσφυγή του για να μη γίνει μελλοντικά η Αρτέμιδα όπως η «Κυψέλη» στην Αθήνα), 6) για τα σκάνδαλα των "μυκηναϊκών τάφων" και των "Επιχειρηματικών Πάρκων" αντέδρασε με προσφυγές και αποκαλύψεις για 5 τουλάχιστον πρώην και νυν δημ. συμβούλους, κλπ, 7) για τις αθλητικές εγκαταστάσεις Αρτέμιδος έχει προτείνει λύση και ουσιαστικό διάλογο για προώθηση νόμιμων έργων αθλητικών εγκαταστάσεων και όχι αυθαίρετων γηπέδων στην Β.1 ζώνη της Αλυκής, όπως γίνεται τελευταία για ψηφοθηρικούς λόγους από τον Δήμο και τους Ραφτοπουλέους .....(ΑΟ ΑΡΤΕΜΙΣ, κ.ά.), 8) για το απαράδεκτο χρέος του Δήμου στην ΕΥΔΑΠ που εξαιτίας του επιβαρυνθήκαμε ήδη ως δημότες με 20.000.000 εκατομ. ευρώ περίπου - έκανε μοναδικές αποκαλύψεις και προώθησε την υπόθεση στον εισαγγελέα, 9) το 2012 παρεμπόδισε αδικαιολόγητο (όπως απεδείχθη) δάνειο 5 εκατομ. ευρώ του δήμου Σ-Α και 10) για όλα αυτά λοιδορήθηκε και το 2009 μηνύθηκε από τον τότε αποτυχημένο επίσης Δήμαρχο και συνολικά 12 δημοτικούς συμβούλους αλλά τους αντιμετώπισε όρθιος χωρίς συμβιβασμούς και απαλλάχθηκε με διάταξη του αρμόδιου εισαγγελέα ως αθώος. Εγώ αυτά τα 10 σημεία – στοιχεία παραθέτω για τη δράση αυτού του ανθρώπου, που τον παρακολουθώ και διδάσκομαι πολλά από το 2001 που ήμασταν μαζί στη δημοτική κίνηση των «ενεργών πολιτών» Αρτέμιδος. Του αναγνωρίζω τα παραπάνω δέκα (10) μπράβο και νομίζω ότι πρέπει να ψηφιστεί και να μπει στο νέο δημοτικό συμβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τοσο φανατικους ΟΠΑ-δους....τους γνωστους ...δυο!τι να φοβηθει κανεις!τον τρεμουν οι εισαγγελεις,ανατριχιαζουν οι πονηροι αρχοντες,ριγουν τα επουρανια..κι ο Ολυμπος κι ο Κισσαβος τα δυο βουνα σκιαχτικαν....αυτος εν τω μεταξυ τρεχει -με την μπερτα στους ωμους και το ξιφος του εκδικητη - 13 χρονια και.....ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝ!!!αντε με πεισατε να τον ψηφισω να του φυγει ο καυμος.....που ειναι μεγαααλος ...μπας και ησυχασουμε.Μια παρακληση ομως...να υπογραφει τους απολογισμους και τα πεπραγμενα του ευθαρσως για να μην κοροιδευομαστε......εκλογες ειναι θα περασουν και θα αποσυρθουν ολοι οι επιδοξοι-λοξοι σωτηρες μας και θα ξαναβουτηχτουμε στα προβληματα.....λειπει κι ο Κ.Π καπως επρεπε να καλυφθει το τεραστιο κενο....

      Διαγραφή
    2. Τους τριακόσιους (300) που τον ψήφισαν το 2010, εσύ τους βλέπεις και τους μετράς δύο (2), οπαδούς; Βρε σε καλό σου ...!!! Εδώ είχαμε εκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους με πολύ λιγότερους οπαδούς και ψηφοφόρους, τι είναι αυτά που λες; Τι κόμπλεξ και τι κακίες είναι αυτές που έχεις για τον Ποθουλάκη; Μήπως σε έχει «τσαλακώσει» στα πλαίσια της δράσης του; Τελικά πες μας και μια αλήθεια. Δεν μας λες εσύ, που λες τόσα πολλά, πόσους ψήφους πήρες (αν κατέβηκες στις εκλογές); Αν δεν κατέβηκες, κατέβα να δούμε τι κουκιά πιάνεις. Αυτός πήρε 300, κόντρα στα τοπικά λαμόγια, χωρίς να έχει σόι και συγγένειες, χωρίς οικονομικές δυνατότητες αλλά ούτε διάθεση για ρουσφέτια και εξαγορά ψήφων, χωρίς επαγγελματική σχέση στην περιοχή, χωρίς παρακάλια αλλά με κόντρες, κλπ, κλπ, μόνος του με άλλον έναν, όπως εσύ λες. Μπράβο του, λοιπόν. Μόνος του παίρνει 300 καθαρούς ψήφους !!!. Αυτό μας λες, που προφανώς τον τιμά, αν δεν το κατάλαβες. Φαίνεσαι πάντως πολύ ΧΟΝΤΡΟΣ υποκριτής.

      Διαγραφή
    3. Ο 4 06 ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΠΙΔΙΟΝ?Επι τελους ....θα δουμε ...ορθογραφια ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ,γιατι το σχολιο σου αγαπητε ιδιως ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΡΤΑ.....ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ.....
      Α σε Ο ΟΛΥΜΠΟς ΚΑΙ Ο ΚΙΣΣΑΒΟΣ ......εντελως παρελθοντων ετων χιουμορ...
      Σε κοβω για πολυ παρελθουσης αντιληψης .ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΕΣΥ και μην σε νοιαζει ,η ψηφος δεν μυριζει....ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ γιατι εισαι ορθογραφος. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ.Αν εισαι εντιμος οφειλεις να το πεις....Τωρα τι σου ζηταω θα μου πεις...και θα εχεις δικιο....αλλα επειδη μιλας για ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ....μονος σου.....εεεεε παραδεξου οτ την κρατας την μαυρομυτα....Εγω το παραδεχτηκα οτι την κραταω και γραφω ,οχι ευτυχως σε τοπικο εντυπο που να φτυσω στον κορφο μου ...απα πα πα.....

      Διαγραφή
  67. Τον Ποθουλακη δεν τον γνωριζω.Εχω μαθει ομως να σεβομαι το θαρρος.Ειναι Ο ΜΟΝΟΣ που τα εβαλε με την τοπικη ομερτα.Γιαυτο απειληθηκε και εφτασε να ζητησει προστασια απο την αστυνομια....
    Αυτα ειναι ΓΕΓΟΝΟΤΑ τα περι βρωμαει κλπ κλπ ειναι επεα των γνωστων διαπλεκομενων ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ αμολανε μελανι και οτι πιασει....Κατ εσας δεν αλλαζει κανεις κομμα?Πως αλλαζουν οι κυβερνησεις αν οι πολιτες δεν αλλαξουν προτιμηση?Και μονον τα ΡΗΜΑΤΑ που χρησιμοποιειτε ,τριγυριζε ,εβοσκε ..κλπ κλπ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ να του καταμαρτυρησετε.Οτα μπηκα στο μπλογκ αυτο, εγραφαν μεχρι τοτε ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ (κατα το καπαπιδιον παντα) και με την παρουσια μου ...(παλι κατα το καπαπιδιον)εφυγαν γιατι ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ !!!(εδω χρειαζονται τα θαυμαστικα).Τοτε του ειχαν επιτεθει γιατι νομιζετε ? Δεκα σχολια γιατι εγραψε λαθος το αιωλος......ΤΕΤΟΙΑ ΦΟΒΕΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΜΑΤΑ. Αιολιζετε ΜΑΓΚΕΣ ΤΣΑΜΠΑ και το αιολΙζω ειναι με ομικρον.Οσο προσπαθειτε να μειωσετε την προσπαθεια που κανει μονος του, ΤΟΣΟ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αληθεια ειναι οτι γραφω γλαφυρα...επισης επειδη εχω προσωπικη ζωη,οικογενεια ,εργασια, φιλους ΔΕΝ κρατω αρχεια με τα πεπραγμενα των παρατρεχαμενων λαμογιων της πολης ,αλλα κι εσυ φιλε Αριστογειτονα ξαφνικα εχασες το χιουμορ σου και την αφηγηματικοτητα σου...μεχρι και την αυστηροτητα για την γραμματικη....Α!και βρες μου ενα ονομα να υπογραφω να μην παιδευεσαι να ανιχνευεις ιχνη στα κειμενα...μουχεις ''χρεωσει''πολλα ασχετα...

      Διαγραφή
    2. Αν αυτός που λέμε είναι "παρατρεχάμενο λαμόγιο" φίλε 4:13 μμ, τότε χάσαμε το μέτρο, ποια είναι τελικά τα λαμόγια;

      Διαγραφή
    3. ΕΛΑΤΕ 8:13 ΠΜ ΚΑΙ 4:34 ΜΜ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΞΥΛΟ. ΤΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΤΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΗ. ΕΣΥ Ο ΠΡΩΤΟΣ, ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ ΑΠΛΑ ΛΟΙΔΟΡΕΙ

      Διαγραφή
  68. ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.Απλα ,με μερικα πραγματα δεν κανω χιουμορ .Αν θελεις ενα ψευδωνυμο βαλε ο ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΟΣ γιατι εμεις ολοι εδω ειμαστε αργοσχολοι ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ και ετσι τα προλαβαινουμε.Το τελευταιο δεν ειναι χιουμορ ειναι ειρωνεια ,που και σε αυτο επιδιδομαι,θα το εχεις διαπιστωσει αλλως τε..Πιθανοτατα εκανα λσθη γραμματολογικης φυσεως, αλλα τι να κανουμε...ουδεις ΑΣΦΑΛΤΟΣ.....Η ανιχνευση γινεται αυτοματα οταν η δουλεια σου ειναι η γραφη.Αρα δεν κουραζομαι ..μην ανησυχεις ....λαθη ανιχνευσης μπορει να κανω ,λαθη ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ τωρα πια κανω σπανια,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.και αυτη ειναι η περιπτωση μας.Αν εχεις στοιχεια που ανατρεπουν την εκτιμηση μου ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ οχι υποκειμενικες αποψεις ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΓΝΩΜΗ.Μονον τα τουβλα δεν σκεπτονται να αλλαξουν γνωμη, οι εξυπνοι ανθτρωποι, αλλαζουν και προσαρμοζονται παντοτε, στα νεα δεδομενα.Θεωρω οτι δεν ειμαι τουβλο ,αν και μερικοι με θεωρουν μπουφο.Μου ειναι παγερα ΑΔΙΑΦΟΡΗ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ.Με ενδιαφερει μονον η γνωμη οσων εκτιμω την κριση τους.Που ξερεις?Μπορει να μου ανοιξεις τα ματια αλλα ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που δεν με έχεις ξεχάσει, το παρατσούκλι σου πάντως βλέπω δεν το ξεχνάς. Το ΜΠΟΥΦΟΣ είναι ότι καλύτερο μπορούσα να βρω Αριστογείτων, σου ταιριάζει απόλυτα.

      Διαγραφή
    2. Δεν ξεχνω σχεδον τιποτα.Ειναι απαραιτητο στην δουλεια που κανω.Δεν ξεχνω αλλα απλα δεν δεν με επηρεαζει σε ΤΙΠΟΤΑ.Αρα οτι και να πεις......αδιαφορο.....Μου αρεσει να κανω πλακα με τις αφελειες.....εδω περασα με το καπαπιδιον καλα.....και διασκεδασα.....

      Διαγραφή
  69. Πάντως, απλή λογική χρειάζεται. Αν ο εν λόγω Χ.Π. έπασχε ηθικής και εντιμότητας και είχε στην πλάτη του τις όποιες παραβάσεις δικαίου και νόμου, με τόσα και τόσα που δημόσια έχει μόνος γράψει και αποκαλύψει θα τον είχαν ξεσκίσει οι αντίπαλοι, κυριολεκτικά. Δεν θα απειλούσαν με ανώνυμα τηλεφωνήματα, πέφτοντας τελικά στη «φάκα» της υπηρεσίας εσωτερικών υποθέσεων, χωρίς να το καταλάβουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Οι σουπιες οταν αμολανε το μελανι ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ.Λειτουργουν αντανακλαστικα.Αλοιμονο να περιμεναμε λογικη απο τα ασπονδυλα ειδη.....Παντως για τους διαθετοντες λογικη ισχυει αυτο που λες.
    Αυτοι λοιπον ξερουν και δεν θα ειναι μονον 300 .ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΩ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΑΝΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΚΑΠΠΑΠΙΔΙΟΝ ΗΣΥΧΟ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....?

    ΔΕ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ.

    ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ , Η ΜΑΛΛΟΝ, ΔΕ ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΙΚΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΡΙΞΕΙ.

    ΔΕΝ ΗΡΕΜΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΛΔ.

    ΤΟΣΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ , ΤΟΣΟΙ ΝΟΜΟΙ , ΤΟΣΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ......

    ΕΜΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ , ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ.

    ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΦΙΛΕ , ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΟΥΤΣΑΣ ΕΣΥ ΕΠΙΝΕΣ ΚΑΦΕΔΑΚΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ.

    Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

    Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ,
    ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
    ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΣΧΕΤΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.

    1.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ
    ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΗΦΙΣΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ .....ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ...

    2.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
    ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ....
    ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΠΙΣΗΣ.......

    3.ΠΟΙΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΠΟΥ ΗΧΟΡΥΠΑΙΝΟΥΝ.....
    ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΟΡΑΤΗ ΟΜΕΡΤΑ..... ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗ......ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΩΣ....
    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ......ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.......

    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ

    1. ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟΥ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΗΧΟΜΕΤΡΑ.
    2. ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΧΕΤΥΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΔΗΜΟ
    3 ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΑ ΗΧΟΡΥΠΑΙΝΟΥΝ , ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΑΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΣΑΣ
    ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΣΧΕΤΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ.

    ΑΚΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΟ ΜΗ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΣΑΣ

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΄Αντε, πάλι ξύπνησε το κύτος ....Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εικόνα διαλυσης της παράταξης του Δημάρχου, κ. Χρ. Α. Μάρκου, στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. Ακόμα και ο συνεργάτης του κ. Γκινοσάτης, τον αποχαιρέτησε δημόσια, γιατί λέει η Ντελάκη είναι ικανότερη !!!!!! Η παράταξη του Δημάρχου έχασε τελικά τους, κ.κ. Ν. Κρόκο, Γ. Μπέκα, Μ. Ζήση, Α. Μαργέτη, Γ. Γκινοσάτη, Σ. Γιαννάτο, ενώ δεν θα είναι λέει υποψήφιοι οι κ.κ. Αθαν. Μαργέτης, Κ. Γκίκας, Αποσπόρης, κλπ. Πλήρης διάλυση δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Eύστοχη η παρατήρηση Κασίμη, για κινήσεις Γκινοσάτη με την Ντελάκη. Η Ζήση ξαναγύρισε στην θέση της..σημαίνει κάτι ; Ωραία η ανακοίνωση Γιαννάτου, γράφτηκε στα πρακτικά, ενώ αυτοί δεν το ήθελαν έτσι.Ο Μαργέτης δεν φεύγει , βάζει τον ανηψιό του ώστε να κινεί τις μαρινέτες από τα παρασκήνια, αφού έτσι ξέρει , πίσω από το φως.Νομίζω ότι ήρθε η ώρα που άρχισε η κατάρρευση των γνωστών αντιδημάρχων.Ο Κατσαλίρος άξιος της τύχης του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δηλαδή στην θέση του Γιαννάτου θα πάει η ανηψιά του ; Ρε Γιαννάτο τι τους έκανες πάλι ; Αφού δεν ήθελαν να σε διαγράψουν. Αυτοί ήθελαν να λένε ότι σε έχουν στην παράταξη.Είναι κουφό να διώχνουν Ζήση Μαργέτη, και για Γιαννάτο μούγκα την στρούγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Για να καταλαβω και εγω Ο τσαλαπετεινος θα παει στον τελαλη ?Θελει να βαλει σταυρο στην ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ του Συριζα?ο κορακας εμεινε στον Κατσαλιρο?Οταν ελεγα περισυ να φυγουν να ΣΩΘΟΥΝ ,δεν με ακουγε κανεις.ΜΟΝΟΝ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ σηκωσε κεφαλι ,οι αλλοι ΑΡΓΗΣΑΝ ..
    IT IS TOO LATE BOYS.........DO NOT PRAY FOR YOU.Θα σας παρουν οι πιτσιλιες απο τις κουτσουλιες ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ .Προσεξτε ποιον ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ μπλογκιτες....Τα εχουμε πει στο παρελθον αυτα, να μην τα ξαναλεμε και ξυπνησει παλι το κοιμωμενο ....και στειλει κατεβατα....
    enough is enough.....
    TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΩ.
    Ενα μαθημα ειναι για ολους ΠΩΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.Σας το ελεγα θελει προγραμματισμο και ΑΝΤΟΧΗ.ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΕΡΝΑΙΑΣ ΥΔΡΑΣ ΔΕΝ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΟΝΟΜΙΑΣ.Εχουμε μελλον ακομα....
    Επιμενω ομως οτι η σιγουρια ειναι ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μαγειρεύονται εξελίξεις στην κατευθυνση σωτηρίας όλων των υπολόγων για τα δεινά μας στο δήμο Σπάτων - Αρτέμιδος. Ο Κασίμης (ο σύζυγος της κας Ντουρντουρέκα, Μποτζιολής Δ., κλπ), οι άνθρωποι του Αλτιπαρμάκη (Πελεκάνος, Τουτσίδης, Μπαλόπητος, κ.ά) και οι παλιοί (Ραφαήλ, Αναγνωστόπουλος, κ.ά), πάνε μαζί να σώσουν τον νυν Δήμαρχο, κ. Χρ. Α. Μάρκου και το τοπικό σύστημα εξουσίας,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δεν πάνε μόνο γι' αυτό. Πάνε όλοι αυτοί μαζί για να περάσουν το ΚΕΛ στο Πλατύ χωράφι και τον αγωγό λυμάτων στη θάλασσα της Αρτέμιδος. Αυτό είναι το ζήτημα και θα δείτε που θα τους ψηφίσουν τα κορόϊδα της Αρτέμιδος, οπότε θα σκεπάσουν ο ένας τις απαρτίες του άλλου (όπως τους καταλογισμούς, κλπ, κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. εεεεεε αν παει και ο καταλογισμενος....και ο προηγουμενος καταδικασθεις ......ΣΩΘΗΚΑΝ.....
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΥΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΠΙΔΙΟΝ.Θα μπαλωνουν απο την μια και θα Ξηλωνεται απο την αλλη Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ...ΠΟΤΕ......
    Δεν μου απηντησε κανεις ο τσαλαπετεινος και ο κορακας ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ θα κανουν παραταξη?
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΛΟΥΤΣΑΙΟΙ
    things have changed .Oι Λουτσαιοι πια , δεν ακουν μονο Τερλεγκα οπως ν ομιζετε.Ακουνε και Μπομπ Ντυλαν οπως το ασμα που γραφω,και που οσοι το ξερουν ξερουν και τον φοβερο του στιχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΡΧΙΣΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ .........

    ΥΠΟΜΟΝΗ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Το κύτος...Κ.Π. ξύπνησε.....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Για τον αγωγο στην ΧΑΜΟΛΙΑ ............. ΤΙΠΟΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Θωμα αληθευουν αυτα ου γραγουν Η ΕΙΝΑΙ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ?Καιρος να αλλαξεις αναρτηση.Η Κυριακη του Θωμα πλησιαζει.Κλεινουν τα ψηφοδελτια.Πεφτει τοσο ζυμωμα ....Αλλος πλαθει κουλουρακια,αλλος τσουρεκια,αλλος ψηνει,,γεμισε μυρωδιες Θωμα ....Ξ.ΥΠΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ....ΚΗΤΗ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κύτος, Κ.Π. που έγραψα με Υ και ξύπνησε, εννοούσα το άδειο, το κουφάρι,τώρα αν είναι και κήτος, ζώον θηλαστικό, ακόμη χειρότερα...

      Διαγραφή
  85. Αντε αλλαξε αναρτηση, ηρθαν τα στρουθια και γεμισαμε ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΣ....παλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η είδηση είναι μια. Οι εξελίξεις για συγκρότηση ψηφοδελτίου από τον Κατσαλίρο (νυν δήμαρχο) με στόχο τη νίκη και την εν συνεχεία εξυπηρέτηση των προϋποθέσεων για άνετη ψήφιση του ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ από το νέο αυτό δημοτικό συμβούλιο Σπάτων - Αρτέμιδος, έτσι ώστε να περάσουν τα σχέδια της Κυβέρνησης, του ΣΥΡΙΖΑ, της ΕΥΔΑΠ και της Περιφέρειας για ΚΕΛ στο Πλατύ χωράφι και αγωγό στη θάλασσα της Αρτέμιδος. Για να το πετύχουν αυτό και να γλυτώσουν και από τη σχετική έρευνα της δικαιοσύνης, πάνε να κάνουν πανστρατιά λαμογιών και να μαζέψουν στο ψηφοδέλτιο του Χρήστου Α. Μάρκου (και του Ριχάρδου, μην τον ξεχνάτε αυτόν), όλους τους άστεγους και αμαρτωλούς του παρόντος και του παρελθόντος, όπως: Κασίμη, Μπερτολάκο, Αναγνωστόπουλο, Ραφαήλ (οι δυο αυτοί με δωράκια, όπως πάντα), Αλτιπαρμάκη, Τουτσίδη, Μπαλόπιτο, Πελεκάνο, κ.ά. Αυτή η προσπάθεια βρίσκεται σε εξέλιξη και καλά θα κάνουν οι «ξύπνοι» της Αρτέμιδος να βάλουν μυαλό, γιατί σε λίγο θα είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Πανστρατια λαμογιων ......τεως, νυν ,και μελλοντες......Θωμα αν υλοποιηθει τι θα κανεις?Οι περισσοτεροι ειναι loutsaio verro.......mafia vera ....Sicilia verissima.....

    porca miseria....εις τας Λουτσας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΑΜΠΕΛΟΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ.

    ΥΠΟΜΟΝΗ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ενεργειες για τον αγωγο στην ΧΑΜΟΛΙΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΛΔ?
    ΗΔΗ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΕ....

    ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Η ΜΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.ΕΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΑΜΟΓΙΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Η ΜΑΦΙΑ , ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ...ΜΑΣ ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ...

    ΕΙΠΑΜΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΑΜΠΕΛΟΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ...........

    ΥΠΟΜΟΝΗ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αν δεν σε ξέραμε από χθες ΚαΠαπίδιον, σε μαθαίνουμε τώρα από τα γραφόμενά σου, τι ρόλο παίζεις............!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΜΟΛΙΑ ΤΟ ΚΑΠΑΠΙΔΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Στον καλύτερο Δήμαρχό του να τα φορτώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ αν παμε στο Μαρκοπουλειο ΚΕΛ, οπως θελει το κητος,παλι στην χαμολια δεν θα πηγαινουν?Τα Ξενα σκ...μας πειραζουν και τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ?

      Ειναι ο Πειραιας κολυμβητικη θαλασσα ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΥΤΣΑ ,για μια πολυ μεγαλη περιοχη του εσωτερικου του λεκανοπεδιου?
      ΒΟΗΘΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ με τα κητεια επιχειρημματα,απο το αδειο κυτος του εγκεφαλου που μας κατσικωθηκε εδω μεσα και κουτσουλαει αβερτα κουβερτα....

      Διαγραφή
  96. 4 34 =4 51
    Δεν βαρεθηκες το κρυφτο.?Παιξε λιγο κυνηγητο .ΤΟΟΟΟΟΣΟΙΟΙΟΙΟΙ σε κυνηγανε...
    run baby run....ο κατσαλιρος.ψαχνει υποψηφιους...και εσυ χαζευεις?.
    Το κυτος σας ΜΠΑΖΕΙ ΝΕΡΑ μωρε και εσυ ασχολεισαι με εμενα?Εγω σας σας φταιω η τα απολειφαδια που μαζεψατε,τα αποβλητα της Σπαταρτεμησιας και το τριπτυχο
    ΑΝΑΘΕΣΗ- ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ- ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ?
    ΑΑΑΑΑκαι η δημαρχιακη εξεδρα ,το παρκο της αχρηστιας το νερο του μακ ταδε,η αμμοληψιες,και οι ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ μαιμουδες ΠΟΥ ΑΝΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ να χανει η μανα το παιδι και η Αρτεμις τον Ξενοφωντα....
    ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ και ξερο ψωμι μεχρι να σκασεις ..και Ποθουλακης καπακι ,ασε που μπορει να ξαναβρεις στους μπαχτσεδες το καταλογισμενο να ξανα κανετε παρεα ...και ο τσαλαπετεινος απεναντι να σας κανει τον ντελαλη..
    ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ
    ΑΣΩΜΑΤΟΣ Η ΚΕΦΑΛΗ
    ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ
    ΤΗΝ ΒΡΗΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ.... ( Μουσικη Γ.Μαρκοπουλος,το καφενειον η Ελλας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. πεντε κουτσουλιες μαζι 8 35, 8 44 κλπ κλπ αναξιο απαντησης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΕΓΩ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ..τωρα πιυ αραιωσε το μελανι που αμολανε οι σουπιες,αν εχει κανεις στοιχεια ....για τον Ποθουλακη γιατι πολυ μελανι χυθηκε και πααααααεεεεεεε αραιωσε και καθαριζουν τα νερα.Σιωπη..και κουτσουλιες απομειναν στο μπλογκ.
    Και η ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ,απαντηση ειναι,πιο ευγλωττη μαλιστα.....
    Πεφτει ενας βομβαρδισμος...ΜΕ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΣ .και μετα ......ΤΖΙΦΟΣ....οποιος λερωθηκε λερωθηκε.Κατηγορειτε κατηγορειτε παντα κατι μενει....βασικη αρχη ,,,των απανταχουν ...αντε να μην το πω ...Ο Γκαιμπελς παντως το ειπε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ που ήσουν χθές δεν σε βλέπω να σχολιάζεις, ήσουν στην συγκέντρωση του Δημήτράκη εεε .Μάλιστα.Ξέρουμε ποιά ποιος είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ακουγα τζαζ μαγκα ,αλλα μαπα το καρπουζι,ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ν ΣΜΥΡΝΗ...στο ιδρυμα.....
    Σιγα μην στερηθω την διασκεδαση μου για τα τοπικα events.....
    ΤΟ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΑ ..δηλαδη την οποία παναθεμα με ....με τους Σερλοκ Χολμς ....Σημερα αν σου λειψω θα ειμαι στο gazarte.....οποτε μην ανησυχησεις ουτε να βγαλεις ψοφια λαυρακια.....παλι.....ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ?ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΣ?Ζητα απο εκει σχετικη αναρτηση .

    dont worry i will be fine ΩΡΑΙΟ ΡΟΚ ΤΡΑΓΟΥΔΙ......ΣΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ....Να βγαινεις απο την ΤΡΥΠΑ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΗΣΙΑ ..θα ξελαμπικαρεις και δεν θα παριστανεις τον Κλουζω ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σπάτα, 09/04/2014
    ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Αρ. Πρωτ.11703/08-04-2014
    ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
    ΤΜΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
    Ταχ. Δ/νση : Βασ. Παύλου & Δημ. Χρ. Μπέκα,
    Σπάτα Αττικής
    Τ.Κ. : 190 04
    Πληροφορίες : Κ. Παγώνης
    Τηλ. : 210- 66.32.200
    Fax : 210- 66.33.311
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘ : 118
    Ο Δήμαρχος Σπάτων – Αρτέμιδος
    έχοντας υπόψη :
    1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Νέα αρχιτεκτονική της
    Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»
    (ΦΕΚ 87/Α΄/07-06-2010) περί αρμοδιοτήτων Δημάρχου.
    2. Τις διατάξεις του άρθρου 163 του Ν.3584/2007 «Κώδικας Κατάστασης
    Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων» (ΦΕΚ 143/Α΄/28-06-2007) αναφορικά με
    τους Ειδικούς Συμβούλους – Επιστημονικούς Συνεργάτες – Ειδικούς Συνεργάτες
    των ΟΤΑ.
    3. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας, ο οποίος δημοσιεύτηκε
    στο ΦΕΚ 2314/Β΄/17-10-2011.
    4. Την αριθ. πρωτ. 20121/20-06-2012 Ειδική Σύμβαση Εργασίας Ορισμένου Χρόνου
    με την οποία προσλήφθηκε η κα Ντελάκη Ευαγγελία του Νικήτα ως Ειδική
    Συνεργάτης του Δήμου μας για συμβουλευτική υποστήριξη και διατύπωση
    (γραπτή ή προφορική) εξειδικευμένης γνώμης επί θεμάτων που αφορούν τη
    Δημοτική Περιουσία του Δήμου μας και οτιδήποτε άλλο της ανατεθεί συναφές με
    το αντικείμενό της.
    5. Την αριθ.100/2012 απόφαση Δημάρχου Σπάτων – Αρτέμιδος με την οποία
    διορίστηκε στη θέση της Ειδικής Συνεργάτη του Δήμου μας η ΝΤΕΛΑΚΗ
    Ευαγγελία του Νικήτα, κατηγορίας ΠΕ, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου
    ορισμένου χρόνου.
    6. Την αριθ.11703/08-04-2014 αίτηση - παραίτησης της κας Ντελάκη Ευαγγελίας
    του Νικήτα, με την οποία ζητά να παραιτηθεί από τη θέση του Ειδικού
    Συνεργάτη του Δήμου μας προκειμένου να θέσει υποψηφιότητα στις
    επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές.
    7. Την αριθ.5516411014/09-04-2014 βεβαίωση αποχώρησης με την οποία
    διαγράφηκε η ανωτέρω από το Μητρώο Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου.
    Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
    Την αποδοχή της παραίτησης της Ειδικής Συνεργάτη του Δήμου μας για
    συμβουλευτική υποστήριξη και διατύπωση (γραπτή ή προφορική) εξειδικευμένης
    γνώμης επί θεμάτων που αφορούν τη Δημοτική Περιουσία του Δήμου μας και
    οτιδήποτε άλλο της ανατεθεί συναφές με το αντικείμενό της, κας Ντελάκη
    ΑΔΑ: ΒΙΗ5Ω1Χ-Χ4Π
    Ευαγγελίας του Νικήτα για τους λόγους που αναφέρονται στο σκέλος (6) του
    εισηγητικού μέρους της παρούσας.
    Περίληψη της απόφασης θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΤ. ΜΑΡΚΟΥ
    Κοινοποίηση:
    1.Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής
    2. κα. Ντελάκη Ευαγγελία (με αποδεικτικό επίδοσης)
    Εσωτ. Διανομή :
    1.Δ/νση Οικονομικών Δήμου
    Τμήμα Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου
     Γραφείο Μισθοδοσίας
    2. Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών Δήμου
    Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού
     Φ. Αποφάσεων
     Φ. Ειδικού Συνεργάτη
    ΑΔΑ: ΒΙΗ5Ω1Χ-Χ4Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΘΕΜΑ: Ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο «Αποξήλωση-συντήρηση και επανατοποθέτηση
    κλιματιστικών μονάδων του Δήμου ».
    ΑΠΟΦΑΣΗ 121
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    1) Έχοντας υπόψη:
    2) Τις διατάξεις του άρθρου 209 παρ. 4 και παρ. 9 του Ν. 3463/2006 (Κ.Δ.Κ), όπως προστέθηκε με την
    παρ.13 του αρ.20 του Ν.3731/08 (ΦΕΚ 263Ά/23.12.08).
    3) Τις διατάξεις του άρθρου 83 του Ν. 2362/1995, όσον αφορά τα επιτρεπτά χρηματικά όρια.
    4) Τις διατάξεις του άρθρου 273 του Ν.3463/2006 (Κ.Δ.Κ)
    5) Τις διατάξεις του Π.Δ. 28/1980.
    6) Την αριθμ. 35130/739/10 (ΦΕΚ 1291/Β΄/11-8-2010) Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και
    Οικονομικών.
    7) Την υπ’ αριθ. 120/2014 (ΑΔΑ ΒΙΞΠΩ1Χ-950) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής με την οποία
    αποφασίστηκε η διάθεση πίστωσης ποσού 8.837,55 ΕΥΡΩ σε βάρος του Κ.Α. 10-6162.002 με
    τίτλο«Αποξήλωση-συντήρηση και επανατοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων του Δήμου»
    8) Τη προβλεπόμενη Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης ύψους 8.837,55 ευρώ, η οποία εγκρίθηκε από τη
    Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών και καταχωρήθηκε με α/α Β-168/28-2-2014 στο Μητρώο Δεσμεύσεων,
    σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 113/2010 και την εγκύκλιο 30/19664/20-4-2011 περί εφαρμογής
    των διατάξεων του Π.Δ. 113/10 στους Δήμους και τα δημοτικά ΝΠΔΔ, που εκδόθηκε από κοινού από
    το ΥΠ.ΕΣ.Α.Η.Δ. & το Υπ. Οικονομικών.
    1
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΠΑΤΑ ………….…………
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΡ.ΠΡΩΤ ………………….
    ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
    ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
    ΤΜΗΜΑ Π-Ρ--Ο--ΜΗΘΕΙΩΝ
    Ταχ. Δ/νση: Βασιλ. Παύλου & Δημ.Χρήστου
    Μπέκα γωνία
    Ταχ. Κώδικας: 190 04 – ΣΠΑΤΑ
    Εισηγητής: Αλούπη Αικατερίνη
    Τηλέφωνα: 213-2007396
    Αριθ. Fax: 210 – 6630163
    Σπάτα 14/4/2014
    Αριθμ. Πρωτ. 12342
    ΑΔΑ: ΒΙΗ5Ω1Χ-ΥΝ7
    9) Τον προϋπολογισμό του Δήμου έτους 2014, στον Κ.Α. 10-6162.002, όπου υπάρχει εγγεγραμμένη
    πίστωση ύψους 8.837,55 ευρώ
    10) Την 80/2013 Μελέτη της Δ/νσης τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου, προϋπολογισμού 7.185,00 ευρώ
    χωρίς ΦΠΑ.
    11) Την υπ’ αριθ. 100/2014 απόφαση Δημάρχου, με την οποία αποφασίσθηκε η διενέργεια της υπηρεσίας
    με τίτλο «Αποξήλωση-συντήρηση και επανατοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων του Δήμου» και
    εγκρίθηκαν οι τεχνικές προδιαγραφές της 80/2013 Μελέτης της Δ/νσης Τεχνικών υπηρεσιών,
    προϋπολογισμού 7.185,00 χωρίς ΦΠΑ.
    12) Το από 3/4/2014 πρακτικό της επιτροπής αξιολόγησης προσφορών , που ορίστηκε με την υπ΄ αριθμ.
    27/2013 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής και με το οποίο προτείνεται η ανάθεση της εν λόγω
    υπηρεσίας στον «Μαυροματόπουλο Ιωάννη» Αθαν.Διάκου 10, ΚΟΡΩΠΙ ΤΚ 19400 ΑΦΜ 035456200
    Δ.Ο.Υ ΚΟΡΩΠΙΟΥ και ο οποίος προσέφερε συνολική προσφορά ποσού 5.860,95 ευρώ με ΦΠΑ.
    ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
    Αναθέτουμε στον «Μαυροματόπουλο Ιωάννη» Αθαν.Διάκου 10, ΚΟΡΩΠΙ ΤΚ 19400 ΑΦΜ 035456200
    Δ.Ο.Υ ΚΟΡΩΠΙΟΥ και ο οποίος προσέφερε συνολική προσφορά ποσού 5.860,95 ευρώ με ΦΠΑ ως
    κατωτέρω:
    Α/Α ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Μ.Μ. ΠΟΣΟΤΗΣ
    ΤΙΜΗ
    ΜΟΝΑΔ
    ΟΣ ΣΥΝΟΛΟ
    1 Αποξήλωση κλιματιστικής μονάδας τύπου split ΤΕΜ 21 30,00 630,00
    2 Αποξήλωση κλιματιστικής μονάδας τύπου
    ΄΄ντουλάπας΄΄ ΤΕΜ 2 40,00 80,00
    3 Αποξήλωση κλιματιστικής μονάδας καναλάτης ΤΕΜ 2 100,00 200,00
    4 Συντήρηση κλιματιστικής μονάδας τύπου split ΤΕΜ 21 20,00 420,00
    5 Συντήρηση κλιματιστικής μονάδας τύπου
    ΄΄ντουλάπας΄΄ ΤΕΜ 2 30,00 60,00
    6 Συντήρηση κλιματιστικής μονάδας καναλάτης ΤΕΜ 2 40,00 80,00
    7 Τοποθέτηση κλιματιστικής μονάδας τύπου split ΤΕΜ 21 70,00 1470,00
    8 Τοποθέτηση κλιματιστικής μονάδας τύπου
    ΄΄ντουλάπας΄΄ ΤΕΜ 2 100,00 200,00
    9 Τοποθέτηση κλιματιστικής μονάδας καναλάτης ΤΕΜ 2 150,00 300,00
    10 Προμήθεια & τοποθέτηση επιπλέον σωληνώσεων σε
    κλιματιστική μονάδα τύπου split μ.μ. 25 15,00 375,00
    11 Προμήθεια & τοποθέτηση επιπλέον σωληνώσεων σε
    κλιματιστική μονάδα τύπου ΄΄ντουλάπας΄΄ μ.μ. 10 20,00 200,00
    2
    ΑΔΑ: ΒΙΗ5Ω1Χ-ΥΝ7
    12 Προμήθεια & τοποθέτηση επιπλέον σωληνώσεων σε
    κλιματιστική μονάδα καναλάτη μ.μ. 10 25,00 250,00
    13 Πλήρωση με ψυκτικό υγρό kg 20 25,00 500,00
    ΣΥΝΟΛΟ 4.765,00
    ΦΠΑ 23% 1.095,95
    ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ 5.860,95
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΤ.ΜΑΡΚΟΥ
    3
    ΑΔΑ: ΒΙΗ5Ω1Χ-ΥΝ7


    ..Businness as usual......Πρώτη φορά η συντήρηση περιλαμβάνει αποξήλωση ...και επανατοποθέτηση.....Που άραγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αν αγόραζαν καινούργια πόσο θα κόστιζε;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ειπαμε ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ.....
    Εκεινο το ωραιο της δημαρχογραμματεως....ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ....ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ.....
    Χαιρετισματα κ γραμματευς ..η ειδικη συνεργατης, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΠΡΟ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ,για να μην εχει κωλυμμα,,,,Δηλαδη τι παραιτηθηκε ενα μηνα πριν την ληξη της θητειας της, που ληγει μαζι με του κατσαλιρου....πολυ δουλεμα....τα ληγμενα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Μιας και ειναι επικαιρο,μηπως ξερει κανεις τι αδεια εχει ο παιδοτοπος που παμε τα παιδια μας??Αδεια κυλικειου!!!!!Χωρις να εχει σχετικη αδεια,εξοδο κινδυνου.....Ποιος φορεας εχει κανει ελεγχο?Ποιος φορεας ελεγχει εαν πληρουν τις προυποθεσεις τα παιχνιδια και αν ο χωρος ειναι ο προβλεπομενος?Ο δημος?Η αστυνομια?Η πυροσβεστικη?Η νομαρχια?ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας