ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Γ. Κασίμης - Nαi, θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος και η απόφασή μου είναι οριστική και αμετάκλητη.

Nαι, θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος και η απόφασή μου είναι οριστική και αμετάκλητη.

Ο λόγος που αποφάσισα να κατέβω και πάλι στην αρένα της τοπικής αυτοδιοίκησης με τεράστιο προσωπικό κόστος ήταν η διαπίστωση ότι μέσα σε μια πολύ άσχημη οικονομική συγκυρία, υπάρχουν ακόμα τεράστιες ευκαιρίες και δυνατότητες για την πόλη μας , αλλά τα υπάρχοντα υποψήφια σχήματα δεν έχουν την επάρκεια για να τις αξιοποιήσουν.

Η υποψηφιότητα μου είναι ακομμάτιστη. Έχω κι εγώ θυμώσει με τον τρόπο που κάποιοι μας κυβερνάνε. Έχω επίσης έναν καημό. Τα παιδιά μας μεγάλωσαν και δεν βρήκαν αυτά για τα οποία τα προετοιμάζαμε από μικρά: μια πιο φιλική πόλη, μια πιο ανθρώπινη πολιτεία, ένα πιο υγιές περιβάλλον, μια κοινωνία αλληλεγγύης . Είμαι όμως κι από εκείνους που πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε ένα μερίδιο ευθύνης για το αποτέλεσμα αυτό και ότι όλοι οφείλουμε να προσφέρουμε το λιθαράκι μας για το κοινό συμφέρον.

Κάνω λοιπόν τον καημό μου όραμα με σκοπό να καταθέσω το μερίδιό μου σε σκέψεις, προτάσεις, σχέδια, προγράμματα, έργα. Με την ελπίδα να βρουν οι γενιές του μέλλοντος αυτά που δεν βρήκαν οι προηγούμενες.
Αποτελεί πίστη μου ότι σε περιόδους κρίσης, η πολιτική δεν μπορεί να διαχειρίζεται τους κανόνες αλλά να τους ανατρέπει! Να τους αλλάζει! Να οδηγεί στο νέο και καινοτόμο. Αυτό θα επιχειρήσω κάνοντας μια ύστατη προσπάθεια.

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας