ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΡΑΥΡΩΝΙΩΝ 2014


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ  ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΩΝ  ΚΑΙ                            
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ   ΣΥΛΛΟΓΩΝ                                          ΑΡΤΕΜΙΔΑ 10/06/2014                                           ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

                   Λ. Αρτέμιδος  - ΑΡΤΕΜΙΔΑ                                                     ΠΡΟΣ                                                              
           Τηλ   6972872148                                                         
           fax    22940 80293                                                                                         
                   e-mail   mcharalampidou@aol.com      
                   ΑΠ 271


                                                          ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Ομοσπονδία Εξωραϊστικών και  Εκπολιτιστικών Συλλόγων Αρτέμιδος -Σπάτων με χαρά σας προσκαλεί για μια ακόμα χρονιά στις εκδηλώσεις " ΒΡΑΥΡΩΝΙΑ 2014 ", όπως φαίνονται στο παρακάτω πρόγραμμα :


Σάββατο 5 Ιουλίου :   Αφή φλόγας (Ναός Ταυροπόλου), λαμπαδηδρομία και θεατρικό δρώμενο στον Ερασίνο ποταμό.

Κυριακή 6 Ιουλίου :  Μουσικοχορευτικό αντάμωμα στο γήπεδο Αλυκής.

Δευτέρα - Πέμπτη 7-10 Ιουλίου :  Θεατρικές παραστάσεις στο γηπεδάκι Βραυρώνας.

Παρασκευή 11 Ιουλίου : Μουσική Βραδιά - Πανσέληνος Ιουλίου -, Λόφος Αγίου Ιωάννου.

Σάββατο 12 Ιουλίου  : - Κυνήγι Θησαυρού
                                               - 4ος Ποιητικός Διαγωνισμός ενηλίκων στο  ξενοδοχείο MARE NOSRTUM
                                               -Τελετή λήξης

                                                           ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

       Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ α/α


ΠΙΤΣΙΓΑΥΔΑΚΗ Ειρήνη                                                             ΛΕΜΟΝΗΣ Νικόλαος

74 σχόλια:

  1. Αυτό το "μουσικοχορευτικό αντάμωμα στο γήπεδο Αλυκής", πάλι η πόλη θα το πληρώσει; Δεν το καταλαβαίνετε ότι αυτά τα ντάπα - ντούπα στα γήπεδα και μάλιστα κάθε λίγο και λιγάκι, διαλύουν τη ζωή των κατοίκων; Κάθε καλοκαίρι πρέπει να μην έχουμε ζωή;

    Ωραίο είναι να γίνονται εκδηλώσεις από τους φορείς, όμως με σεβασμό στους συνανθρώπους μας! Δίπλα μας, κάποιος είναι ασθενής, κάποιος μελετάει για να δώσει εξετάσεις ή για να δώσει συνέντευξη για δουλειά, κάποιος έχει καλέσει τους φίλους του, κάποιος πενθεί, ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΝΩ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.

    Αν δεν μπορείτε να αλλάξετε το χώρο, φροντίστε τουλάχιστον για φέτος να μην παραταθεί μετά τις 11 μ.μ.

    Υπάρχουν άλλα σημεία στον ενιαίο Δήμο που δεν ενοχλούν καθόλου, πιστεύουμε.
    Τα "Φαγιά" στα Σπάτα είναι ότι πρέπει χώρος. Άνετα προσβάσιμος, με χώρους υγιεινής και κουζίνας και κυρίως εκτός του ιστού της πόλης. Μην ακούτε ότι αντιδρά ο σύλλογος - επιτροπή που είναι υπεύθυνος για το χώρο. Οι άνθρωποι αντιδρούν μόνο και μόνο διότι ανησυχούν για τυχόν ζημιές, ρύπανση κλπ. Τα "Φαγιά" δεν είναι ιδιοκτησία κανενός συλλόγου, αλλά δημοτικός χώρος και φυσικά πρέπει επιτέλους να παραχωρείται και σε άλλους φορείς.

    Είμαστε σίγουροι, ότι για εκδηλώσεις υπάρχουν και άλλοι χώροι σε όλη την περιφέρεια του ενιαίου Δήμου. Μπορούμε να τους βρούμε αν το θελήσουμε. Επομένως, ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ διασκεδάζοντας, χωρίς όχληση των περιοίκων και χωρίς να πηγαινοέρχονται τα εκατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο χωρος ΦΑΓΙΑ οπου γινεται το πατροπαραδοτο εθιμο του στιφαδου ειναι ιδιοκτησια του Λαογραφικου Συλλογου Πέτρου και Παυλου και κανενος Δημου,δες κτηματολογια , συμβοαια κλπ....μην λετε οτι σας κατεβει.

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ προσέξτε λίγο τη φρασεολογία σας. Αν είναι ανακριβές αυτό που ισχυρίζομαι, καλά κάνετε και με διορθώνετε. Φυσικά θα φροντίσω να δω το ΚΑΕΚ κλπ.
      Σε κάθε περίπτωση, όπως βλέπετε, προσπαθούμε να βρούμε μια λύση για να μην υποβαθμίζεται άλλο η Αρτέμιδα, εφόσον είμαστε πια ένας Δήμος. Η υποβάθμιση της Αρτέμιδας αφορά και τους Σπαταναίους, που έχουν πολύ σοβαρά περιουσιακά στοιχεία στην πόλη μας. Θα μπορούσα να πω κιόλας, πως ίσως σας αφορά περισσότερο και από μας...

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ απόλυτα, ως Σπαταναίος. Η Λούτσα και η θάλασσά της είναι το μέλλον του Δήμου! και πρέπει να προσεχτεί. Σήμερα έχει υποβαθμιστεί πάρα πολύ λόγω της αισχρής κατάστασης στην παραλία και κυρίως με την καταπάτηση και την ηχορύπανση.
      Ο Δήμος διαθέτει αρκετούς χώρους για εκδηλώσεις,δεν είναι ανάγκη να διοργανώνονται σε κατοικημένες περιοχές. Η νέα Δημοτική Αρχή (για την παλιά είναι ανώφελο να συζητάμε, η χειρότερη που πέρασε), πρέπει να είναι φειδωλή και προσεκτική στις άδειες.

      Διαγραφή
  2. Η ομοσπονδία πρέπει να πάρει πρωτοβουλία, ώστε οι σύλλογοι :
    1) Να μην ενοχλούν με τους χορούς και ιδιαίτερα σε ανοιχτούς χώρους και
    2) Να μην κάνουν εκδηλώσεις σε μαγαζιά των καταπατητών παρανομούντων της παραλίας. Μαθαίνω ότι την τελευταία φορά η ομοσπονδία έκανε χορό σε μαγαζί που έχει κλείσει στην παραλία πενταπλάσια έκταση (!), μέχρι και βόθρο έχει μέσα στην αμμουδιά! . Αν αληθεύουν αυτά, ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κυρία Πιτσιγαυδάκη διαμαρτυρείτε για τον παράνομο θόρυβο των αεροπλάνων, αλλά η ίδια μας δημιουργεί προβλήματα θορύβου στο παράνομο γήπεδο, κλπ. Μας προκαλεί όπως και η προκάτοχός της, η κα Ραφτοπούλου, έχοντας αγκαλιάσει όλα τα παράνομα μαγαζιά. Κυρίες μου για να απαιτείτε νομιμότητα από το αεροδρόμιο, πρέπει πρώτα εσείς να συμπλέετε απόλυτα με το νόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακώς δεν παίρνουμε μέτρα ως γείτονες. Να μην τολμήσει κανένας να οργιάσει στο γήπεδο χωρίς να λογαριάσει τίποτα. Τί θα λέγατε να κανουμε μηνύσεις σε όλους, από τραγουδιστές, οργανοπαίχτες, μέχρι τους διοργανωτές; Να κάνουμε πάρτυ δίπλα με τα μικρόφωνά μας με τα στερεοφωνικά μας και όποιος αντέξει να ακούει ο ένας τον άλλο; Θα μαζευτούνε επιτέλους οι σύλλογοι καμμιά φορά;

      Διαγραφή
  4. ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ειναι σαρξ εκ της σαρκος σας.Αν δεν σεβεσθε ο ενας τον αλλο ,ποιος περιμενετε να σας σεβασθει?ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ που τους δινετε δικαιολογιες ....εδω στο γηπεδο ξενυχτουν .....και σας πειραξαν τα μαγαζια?ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ,θα εχετε παρανομα νταβαντουρια σε παρανομα γημεδα και ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΥΜΕΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΕΛΩΝΕΣ ..που δεν εκπολιτιζονται απο τους εκ πολιτιστικους σας συλλογους φυτωρια ψηφοθηριας.ηχορυπανσης και αποδοχης της παρανομιας.ως συνηθους πρακτικης.Μια οι αθλουμενοι ,μια οι εκπολιτιστες μια η αναπτυξη των καψουρομαγαζων την κανατε λαμογιο βιοτοπο την Αλυκη ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρίσκω πολύ σωστό να μεταφερθούν όλες ηχορυπαίνουσες εκδηλωσεις στα φαγιά Σπάτων ή αλλού. Γιατί επιμένουν να τις κάνουν σε παραλιακά γήπεδα που είναι και άθλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μποϊκοτάζ. Να κάνουμε μποϊκοτάζ σε κάθε παράνομη εκδήλωση του Δήμου ή των συλλόγων που μας εμπαίζουν εδώ και χρόνια. Να μην πηγαίνουμε στις εκδηλώσεις τους και να μην αγοράζουμε τα εισιτήριά τους. Να ζητάμε επίσης τα αρμόδια όργανα να τους ελέγχουν και να τους καταλογίζουν παραβάσεις, ακόμα και η εφορία, γιατί φοροδιαφεύγουν ασύστολα σε βάρος όλων μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 9Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 2013 28 Μαρτίου 2013
    ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ Σελίδα 1 από 28
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
    ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
    Από τα πρακτικά της 9ης Τακτικής Συνεδρίασης της 28ης Μαρτίου 2013
    ΑΡΙΘΜ. ΑΠΟΦ. 098/2013
    Π Ε Ρ Ι Λ Η Ψ Η
    Λήψη κανονιστικής απόφασης για χορήγηση αδειών μουσικής μουσικών οργάνων σε
    καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (αρ.απόφ.Ε.ΠΟΙ.ΖΩ.38/2013).
    Στα Σπάτα σήμερα 28 του μηνός Μαρτίου, του έτους 2013, ημέρα Πέμπτη και ώρα 08:00 το βράδυ
    το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος συνήλθε σε Τακτική Δημόσια Συνεδρίαση
    στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος ύστερα από την με
    αριθμό πρωτ.12669/22-03-2013 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου κ. Γκίκα Κωνσταντίνου του
    Δημητρίου, η οποία επιδόθηκε και δημοσιεύθηκε νόμιμα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67
    του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α' 87).
    Παρόντος και του Δημάρχου κ. Χρήστου Μάρκου του Αντωνίου, διαπιστώθηκε από τον Πρόεδρο
    του Δ.Σ., πως υπήρχε νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο 27 μελών παραβρέθηκαν παρόντα
    αρχικά τα 21 μέλη και ονομαστικά οι:
    ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ
    1. Μαργέτης Αθανάσιος του Δημητρίου 1. Μπέκας Γεώργιος του Σπυρίδων
    2. Σερέτης Χρήστος του Γεωργίου 2. Μάρκου Παναγιώτα του Σπυρίδωνα
    3. Μάρκου Χρίστος του Γεωργίου 3. Γεωργάκης Αντώνιος του Ιωάννη
    4. Πουλάκης Πέτρος του Ιωάννη 4. Λιανός Κωνσταντίνος του Θεοδώρου
    5. Κουλοχέρης Γεώργιος του Νικολάου 5. Ραφαήλ Νικόλαος του Άγγελου
    6. Γκινοσάτης Γεώργιος του Βασιλείου 6. Κατραμάδος Σταύρος του Ιωάννη
    7. Γκίκας Κωνσταντίνος του Δημητρίου
    8. Αποσπόρης Ευάγγελος του Μιχαήλ
    9. Μαργέτη Αφροδίτη του Ιωάννη
    10. Κρόκος Νικόλαος του Δημητρίου
    11. Σωτηρόπουλος Αλκιβιάδης του Γεωργίου
    12. Ζήση Μαρία του Ανδρέα
    13. Κασίμης Γεώργιος του Αθανασίου
    14. Ντουρντουρέκα Καλομοίρα (Έμμυ) του Δημητρίου
    15. Μποτζιολής Δημήτριος του Σπυρίδωνα
    16. Τσαντήλας Χρήστος του Δημητρίου
    17. Μάρκου Δημήτριος του Σπυρίδωνα
    18. Τούντας Αντώνιος του Κωνσταντίνου
    19. Ραφτοπούλου Άννα του Ιωάννη
    20. Στάμου Δημήτριος του Γεωργίου
    21. Δανέζης Ευάγγελος του Κωνσταντίνου
    Άρθρο 4
    Υπόχρεοι εφοδιασμού με Δημοτική – Διοικητική Αδεία
    για την Λειτουργία Μουσικής – μουσικών οργάνων


    Υπόχρεοι να λαμβάνουν από το Δήμο και να εφοδιάζονται με Δημοτική – Διοικητική άδεια για την
    Λειτουργία της Μουσικής εντός των χώρων δραστηριότητας και λειτουργίας των καταστημάτων και των
    επιχειρήσεών τους, σύμφωνα με το άρθρο 73 παρ.1 Α’ περ. iii, του Ν.3852/2010 και τις διατάξεις των
    άρθρων 75 παρ. II, περ.13, 15 , 16 και 18 και άρθρου 80 παρ. 4 του Ν.3463/2006 (Κ.Δ.Κ.), είναι:
    α) όλοι ανεξαιρέτως οι επιχειρηματίες που έχουν στο όνομά τους (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) στην ευθύνη
    και στην εκμετάλλευσή τους τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν στα διοικητικά
    όρια του Δήμου, όπως και,
    β) όλοι οι επιχειρηματίες (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) εκείνοι των οποίων οι επιχειρήσεις ανήκουν στην
    αρμοδιότητα του Δήμου και λειτουργούν στα Διοικητικά όρια αυτού,
    γ) όλοι εκείνοι που χρησιμοποιούν – εκτελούν και παρουσιάζουν δημόσια τα μουσικά έργα – την μουσική –
    (Ελληνικά ή και Ξένα), με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο (π.χ. με ζωντανό, τεχνικό, μηχανικό, τεχνολογικό ή με
    οποιοδήποτε οπτικοακουστικό ή νέο μέσο), στους χώρους δραστηριότητας και λειτουργίας αυτών. **
    **περιλαμβανομένου του ιδίου του Δήμου και των Νομικών Προσώπων αυτού, εφ’ όσον είναι διοργανωτές
    εκδηλώσεων που συνοδεύονται με τη χρήση και εκτέλεση μουσικής, σύμφωνα με το άρθρο 83 του
    ν.3852/2010 σε συνδυασμό με το άρθρο 75 ΙΙ περ. 16 του ν.3463/2006 [Κ.Δ.Κ.].

    ΑΔΑ: ΒΕΑΗΩ1Χ-Λ29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Δημος δινει τις αδειες ο Δημος παραχωρει τα γηπεδα τα παραπονα στον ΑΠΟΧΩΡΟΥΝΤΑ ΔΗΜΑΡΧΟ που ειναι υπευθυνος μεχρι τον Σεπτεμβριο. Οι συλλογοι εκαναν προτασεις, η απλα ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗΣ, Σε παρανομα γηπεδα σε ζωνη β1 απολυτου προστασιας?Δεν θα επρεπε να εκ πολιτιζονται οι ιδιοι ΠΡΙΝ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ?Θεωρω οτι ολα αυτα τα παρανομα και παρατυπα νταβαντουρια ,πρεπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΔΗΜΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα " ΒΡΑΥΡΩΝΙΑ 2014 " τα διοργανώνει φέτος ο Δήμος Σπάτων Αρτέμιδος παρεμβαίνοντας σε μια διένεξη που υπάρχει μεταξύ της Ομοσπονδία Αρτέμιδος και πρώην συλλόγων της που αποχώρησαν κατηγορώντας την ως παράνομη.
    Η Ομοσπονδία δεν νομιμοποιείται να αποστέλλει πρόγραμμα εκδηλώσεων. Το ορθό πρόγραμμα θα αναρτηθεί από τον Δήμο Σπάτων Αρτέμιδος. Δεν μπορεί να βάζουμε τον κόσμο με μη ελεγμένες αναρτήσεις σε διαδικασία εντάσεως και διαλόγων. Τα " ΒΡΑΥΡΩΝΙΑ 2014 " διοργανώνονται από τον Δήμο Σπάτων Αρτέμιδος με την βοήθεια συμπαράσταση διαφόρων φορέων. Το να προσπαθούν κάποιοι να οικειοποιηθούν την εκδήλωση είναι λάθος σε λίγο κάθε ένα από τους 10 φορείς που βοηθούν θα βγάλει δικό του πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριοι του Δήμου, μιας και είσαστε λαλίστατοι περί του ποίος ....δικαιούται δια να ομιλεί, μήπως να μας λέγατε αν πράγματι θα κάνετε εκδηλώσεις σε Β1 περιοχή και αν θα κάνετε πάλι κόλαση τη ζωή μας με την ηχορύπανση; Μήπως;

      Διαγραφή
    2. Προβλέπω συλλήψεις. Είδατε τι έγινε χθες. Γέμισε το Αστυνομικό Τμήμα Αρτέμιδος από προσαγωγές παράνομων καταστηματαρχών, στα πλαίσια αυτόφωρης διαδικασίας. Όσοι δεν κατάλαβαν ότι οι προστάτες τους τελείωσαν και ότι η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ έχει στρατοπεδεύσει στην περιοχή, θα πάθουν σοκ, αν συνεχίσουν με τα ίδια μυαλά. Για την ώρα ασχολούνται τρεις Εισαγγελείς έχοντας στα χέρια τους τρεις αντίστοιχες δικογραφίες. Δήμος, μαγαζάτορες, αστυνομία, Κτηματική Υπηρεσία, Λιμενικό, ΟΛΟΙ στο κόλπο. Να δούμε θα πάει το μαχαίρι στο κόκκαλο;

      Διαγραφή
  10. ΑΡΑ ΟΡΘΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ
    Τα παραπονα σας στον ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.που απλα ,κανει τον διαιτητη σε ΕΝΔΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ,,,,,ΔΙΑΜΑΧΕΣ......
    ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΥΘΥΝΗ .....ευτυχως το μαθαμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με εξαίρεση το 6 Ιουλίου-μουσικοχορευτικό ανταμωμα(που ελπίζω να είναι παραδοσιακό και αξιοπρεπές)όλα τα υπόλοιπα είναι αρκετά καλοβαλμενα και ήπιας όχλησης....Μήπως έχουμε πάρει φορα και "φυσά με και το γιαούρτι";;;;;ασφαλώς και τα χρόνια ταλαιπωρίας μας έχουν κάνει προσεκτικους και δικαιολογημένα καχυποπτους ΑΛΛΑ ας διαβάζουμε τις αναρτήσεις κι όχι μονο τον τίτλο,πριν πάρουμε "τα όπλα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 15 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ 250 ΧΟΡΕΥΤΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ Α.Ο ΑΡΤΕΜΙΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΟΧΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΟΚΟΛΑΟ.ΑΠΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΕ Η κα ΜΑΡΚΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ

      Διαγραφή
    2. Αυτά τα περί: "ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ" ξεχάστε τα. Εσείς το χαβά σας. Κάνετε ακόμα ότι δεν ξέρετε ότι δεν υφίσταται πλέον ΟΥΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΟΥΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ. Αμφότερα είναι αυθαίρετα και κατεδαφιστέα, από Δεκέμβριο 2013 με τη "βούλα" της Κτηματικής Υπηρεσίας (δηλ. Υπουργείο Οικονομικών) και από 31.10.2013 με τη "βούλα" του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδος. Για ποια ΑΙΓΙΔΑ του Δήμου μας μιλάτε και κουραφέξαλα. Σας περιμένει αυτόφωρο από το Α.Τ. και κατευθείαν εισαγγελέας. Μη μας δουλεύετε άλλο. Οι κάτοικοι της περιοχής και του Αγ. Νικολάου δεν αντέχουν άλλη κοροϊδία. Δεν ανέχονται άλλο τους ψευτοπαράγοντες – διοργανωτές

      Διαγραφή
  12. Κύριοι, ότι λέει ο νόμος. Εφαρμογή σε όλα για όλους. Οι εκπτώσεις φέρνουν γενικεύσεις και τελικά συνολική ανομία. Δηλαδή θα ισχύσει άλλος νόμος για το θόρυβο του "παραδοσιακού ανταμώματος" και άλλος για το θόρυβο των μαγαζιών; Τελικά τα ανταμώματα των συλλογων και της Ομοσπονδίας μήπως είναι δημιουργήματα των παράνομων καταστημάτων για να δημιουργούν άλλωθι; Κανείς παράνομος στην παραλία μας. Η αστυνομία έχει την ευθύνη, αλλιώς ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ .....

    ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΧΡΟΟΟΟΟΝΙΑ ΤΩΡΑ....

    ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΓΙΑ ΑΝΤΕ ΡΩΤΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ
    ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ

    ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.........

    ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΙΠΕΣ ΦΙΛΕ , ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάλι ο ΚΟΠΑΝΟΣ ΚαΠαπίδης, ελάλησεν....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΛΑΛΗΣΕΝ ΚΑΛΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ....

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ

    ΚΙΤΣΟΣ ΚΙΤΣΟΣ ΚΙΤΣΟΣ.....

    Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    ΜΗΤΣΟΣ ΜΗΤΣΟΣ ΜΗΤΣΟΣ

    ΑΥΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΧΑΧΑΧΑ

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ντε λαλησε φιλε το φιδακι ο καπαπης..Παντως εχει δικιο .ΑΥΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΤΕ, ΑΥΤΟΝ ΕΧΕΤΕ .
    Βεβαια αν δεν εβγαινε αυτος ,ηταν απο πισω ο τσαλαπετεινος οποτε ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ.
    Τωρα εκεινα τα χα χα ειναι την ωρα που χαφτει μυιγες ,μην σε ανησυχει ο ηχος.Τα περι νομ ου τα ανακαλυψε οταν ντε λαλησε....οταν ηταν στο καταλογισμενο στρατοπεδο δεν ακουγε τα νυχτομαγαζα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΙΔΕΣ ΒΡΕ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ

    ΑΥΤΟΝ ΨΟΦΗΣΑΤΕ ΑΥΤΟΝ ΕΧΕΤΕ......

    ΑΝ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΗΤΑΝ Ο ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΛ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟ........

    ΤΑ ΠΕΡΙ ΝΟΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΦΟΡΤΕ ΜΑΣ, ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΓΑ ΑΣΕ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    (γιαννακη απο το περισ, και συ κωστη χαθηκατε , που ειστε?)

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι περισσότεροι εδώ μέσα για το καρφί χάνετε το πέταλο! Τα κλαρίνα στα γήπεδα σας μάραναν! Άθλια σα διοργάνωση και άκρως ηχορυπαντικά συμφωνώ, αλλά ΠΟΣΟ ΠΙΑ διαρκούν αυτά τα "κλαρίνα";;;; Ένα δύο Σαββατόβραδα, σας λέω το πολύ... Το πραγματικό ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι ΤΑ ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ το ξέρετε καλά αυτό αλλά σκόπιμα υποκρίνεστε!!! Πια κλαρίνα βρε αστείοι; Πέρσι με το που τέλειωσαν τα κλαρίνα στις 11-12 τη νύχτα μετά καπάκι ξεκίνησαν τα κωλόμπαρα με εκκωφαντικά προγράμματα που σειόταν ο τόπος ως το πρωί το ξέρετε αυτό;;; Τα κλαρίνα δυο τρεις ώρες διαρκούν και φεύγουν, τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ είναι εκεί και παίζουν στο φουλ, μεσημέρια ως τα ξημερώματα γελοιοποιώντας νόμους, δήμο, γειτονιά, οικογένειες κτλ κτλ. ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ!!! "Ρεβέρες", "Μακλάμπα", "Κάλτα", "Γουέτια", "Σαλταμαρουλίες" είναι όλα εκεί το ένα δίπλα στο άλλο η απόλυτη καταστροφή της παραλίας και της περιοχής μας, το απόλυτο όργιο ανομίας και ατιμωρησίας... Ασχοληθείτε εσείς με τα σαχλοκλαρίνα και τους ανεγκέφαλους κοιλαράδες "κυρ Μήτσους" που λικνίζονται πίνοντας ούζα στα σολαρίσματά τους, όταν όλη η περιοχή υποφέρει ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ από πέντε-δέκα αληταράδες-εκβιαστές που έχουν κάνει τσιφλίκι τους όλη την παραλία και ΤΙΠΟΤΑ δεν τους έχει αγγίξει ως τώρα!!! Χα,χα,χα!! Άκου λέει τους ενοχλούν τα κλαρίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ15 Ιουνίου 2014 στις 1:06 π.μ.

      Ο Νόμος είναι για όλους. Και για τα μαγαζιά και για τους συλλόγους που μας τρελλαίνουν όλο το καλοκαίρι.
      Είσαι πολύ θρασύς που ζητάς να υπομείνουμε "ένα δύο Σαββατόβραδα, το πολύ..."! Κανέναν παράνομο δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχτούμε, αχρείοι!
      Κατάντησαν και οι λουτσιώτικοι σύλλογοι σαν τους αλήτες της παραλίας, που όταν τους λες γιατί ενοχλείτε, σου λένε σου φταίω εγώ και δε σου φταίνε οι τάδε, ή το αεροδρόμιο κλπ.
      Σα δε ντρέπεσαι, που απαιτείς από τους άλλους υποχρεωτική ακρόαση!

      Διαγραφή
  19. Αφού λοιπόν επιμένετε ετοιμαστείτε για κλαρινάτα αυτόφωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο φασισμός είναι δίπλα μας! Διαβάστε τί λέει ο 14/6, 11.57 μ.μ. Να υποχρωθούν οι συνάνθρωποί του να ακούν στη διαπασών ό,τι μουσική θέλει αυτός και ο κάθε σύλλογος!! Ζητάει να τους ανεχτούμε ντε και καλά, αφού δεν κλείνουν τα κέντρα που βαράνε δίπλα. Φανταστείτε να λέει κάποιος, εγώ έκλεψα πέντε φορές και δεν πέπει να τιμωρηθώ, διότι κάποιοι που έκλεψαν πενήντα φορές είναι ασύλληπτοι! Η αλητολούτσα σε όλο το μεγαλείο! Ο Νόμος; Στα παλιά τους τα παπούτσια! Φ-α-σ-ί-σ-τ-ε-ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειναι εντελως αστειο, οι συλλογοι να επικαλουνται τα μαγαζια ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ.Φοβαμαι οτι αυτη ειναι η οψη ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ.Παρανομια ,ομερτα,οχι εγω ο αλλος.ΜΟΝΟΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ μπορουν με την συμμετοχη των δημοτικων αρχων να αντιμετωπισουν την παραλιακη μαφια.ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ Η ΝΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΥΠΕΘΑΛΨΕ.Θυμιζω το επιχειρηθεν BEACH VOLLEY ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, την δημαρχιακη εξεδρα τις αμμοληψιες κλπ κλπ κλπ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ πρεπει να κινητοποιησει τους δημοτες, τους συλλογους προστασιας ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, και ομαδικα να αντιμετωπισουν το θεμα παραλια ΛΟΥΤΣΑΣ .
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ για το παραλιακο και θαλασσιο περιβαλλον.ΕΔΕΙΞΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ οτι ειναι αποφασισμενοι.να συγκρουσθουν με την ομερτα.
    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΛΑΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.Αν δεν προυπαρχει αυτος ο σεβασμος ΑΠΛΑ ΧΟΡΟΠΗΔΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΑΛΑΖΟΥΝ.Δεν χορευουν ουτε ακουνε μουσικη.η οποια ΕΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ....
    ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥΓΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ?ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ?Δεν ειχαν και δεν εχουν συλλογο ?ποιον περιμενουν να νοιαστει για αυτους?Ο ΠΟΥΛΑΚΑΣ ΜΕΤΗΝ 800 ΑΡΑ Η ΤΟ ΦΙΔΑΚΙ Ο ΚΑΠΑΠΗΣ?Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΜΑΥΡΙΣΤΗΚΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ....ΠΑΑΑΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑγιατι μιλουν τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ μαγκες και οι αριθμοι.
    και οι αριθμοι λενε οτι οι περισσοτεροι το γουσταρετε το νταβαντουρι με τον α η β τροπο ΜΕ ΚΛΑΡΙΝΟ Η ΜΕ ΝΤΡΑΜΣ ,ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα γι' αυτό έχει δίκιο τώρα ο Ποθουλάκης με τον ΟΠΑΣ να τους αλλάξει τελείως τα .... φώτα. Τώρα χρειάζεται .... ανένδοτος ... αγώνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΟΠΑΣ θα εμφανιστει παλι παραμονες των επομενων εκλογων,οπως παντα.

      Διαγραφή
    2. Έ, όχι και παραμονές εκλογών, φίλε/η 3:43 μμ, γιατί και εμείς σ' αυτή την πόλη ζούμε και ενημερωνόμαστε και διαβάζουμε και στην ηλεκτρονική του διεύθυνση μπαίνουμε. Άλλοι είναι αυτοί που εμφανίστηκαν στις εκλογές και όχι ο ΟΠΑΣ από τον οποίο εγώ τουλάχιστον ενημερώνομαι από το 2006 για πάρα πολλά και για τη δράση του. Για τα τελευταία διαβάζω από το 2012 και προχθές ενημέρωνε τους φίλους του για τα αποτελέσματα και το ότι είχε κληθεί στην υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων για κατάθεση σχετικά με τις σε βάρος του απειλές, τις αναφορές του για παραλία, κλπ. Μάλλον δεν είσαι καθόλου ενημερωμένος, γιατί δεν θα ήθελα να πιστέψω οτι είσαι κακόβουλος.

      Διαγραφή
    3. E,οχι στο site του ΟΠΑΣ δεν μπαινω,συγνωμη φιλε,κινητοποιησεις οταν δω θα αλλαξω αποψη

      Διαγραφή
  23. Λυσσάτε για τα "κλαρίνα" και για το δέντρο χάνετε το δάσος! Είπαμε τα κλαρίνα είναι παράνομα, ηχορυπαίνουν και κακώς γίνεται η εκδήλωση αυτή - της κακιάς ώρας - στα γήπεδα, τι δεν καταλαβαίνετε επιτέλους; Αλλά επιμένετε να χαλάτε φαιά ουσία για το "πλημμέλημα", ενώ μπροστά στα μάτια σας εκτελείται το "κακούργημα"! Ξέρετε καλά τι εννοώ! Τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ και πάλι τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ!!!! Αν δεν φιμωθούν οριστικά τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ της παραλίας ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ η άκρως υποβαθμισμένη ποιότητα ζωής που βιώνουν οι περίοικοι .... ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΥΣΑ αλλά χαμπάρι δε παίρνουν ορισμένοι και παίζουν το βιολί τους... κλαρινάτο!!! Ξέρετε γιατί το κάνουν; Υποκρίνονται για να παραπλανήσουν τον κόσμο ότι τάχα το πρόβλημα της ηχορύπανσης έρχεται από τα γήπεδα τα δυο τρία Σάββατα που σκούζουν τα κλαρίνα και οι κλαρινογαμπροί κι όχι η αισχρή κατάντια της παραλίας με τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ που το 'χουν γυρίσει ΟΛΑ σε ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ - ΚΛΑΜΠ - ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ και μας τρελαίνουν απ' τις 11 το πρωί ως τις 5 τα ξημερώματα, από Παρασκευή μεσημέρι ως Δευτέρα ξημερώματα ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ , ΑΝΕΓΓΙΧΤΟΙ από νόμους, αστυνομίες, δήμους, με τα πρόστυχα, παράνομα και κακήν κακώς βγαλμένα κωλόχαρτα των ΑΔΕΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ που πλέον κατέχουν αβανταρισμένα από μια ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ τοπική αρχή... Αντιλαμβάνεστε τι αγώνα έχουμε μπροστά μας ή κοιμάστε όρθιοι;;; Να επιβληθεί ο νόμος και η τάξη για τα ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ και το αληταριό που είναι από πίσω τους και θα δείτε τα κλαρίνα και τους κλαρινογαμπρούς τους να φεύγουν να πηγαίνουν στον αγύριστο σε χρόνο μηδέν, σαν τον πιο γλυκό επίλογο στον ΕΦΙΑΛΤΗ της ανυπόφορης ηχορύπανσης που βιώνουν οι κάτοικοι της παραλιακής Αρτέμιδας δεκαετίες τώρα... Φύγετε απ' τη μέση υποκριτές που έχετε το θράσος να μιλάτε και για ... φασισμό!!! Σιγά μη δούμε προκοπή με τέτοιες νοοτροπίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό το κόλπο αλλά δεν μασάμε. Ο Νόμος για όλα! Επειδή δηλαδή υπάρχει ένα βουνό σκουπίδια, να πάμε να ρίξουμε ακόμα μερικά! Ωραίος!
      Βλέπω πολύ λύσσα για τους χορούς πάντως. Ως γνωστόν πολλοί χοροί είναι και καλή μπίζνα για κάτι συμβούλια. Και τί μας ενδιαφέρει άμα διαλύουμε τη ζωή των συνανθρώπων μας; Το χαβά μας εμείς. Δε πα να ναι παράνομος χώρος; Δε πα να σείεται η πόλη; Δε πα να υπάρχουν κατοικίες δίπλα; Σκοτιστήκαμε για το σεβασμό της ζωής των άλλων.
      Θα φάτε αυτόφωρα για τα αδικήματα του μισού Ποινικού Κώδικα.

      Διαγραφή
  24. H ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ Η ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΊΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΦΑΣΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστα!η ηχορυπανση ειναι υποβαθμιση.+-

      Διαγραφή
  25. Εν κατακλειδι λοιπον ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΤΕΛΟΣ!!Υπαρχει σχετικη νομοθεσια αρα και ο Δημος και η Αστυνομια ΔΕΝ εχουν πλεον καμμια δικαιολογια.Βεβαια και οι δυο εχουν ''επινοησει '' καθε ειδους ανοησια ως απαντηση ...παραθετω μερικες που εχω ακουσει εγω:μηπως προκειται για γαμο;μηπως ειναι εκδηλωση συλλογου;μηπως, (το κορυφαιο απο αστυνομια) μπορειτε να πατε να δειτε απο ποιο ακριβως κεντρο προερχεται ο θορυβος;και δφρ αλλα του τυπου:τωρα δεν εχουμε περιπολικο,το περιπολικο δεν εχει βενζινη,εχουμε βγει για ενα αλλο περιστατικο.....ΟΤΙ μπορει να βαλει ο νους σας.....Ας ελπισουμε οτι αυτο που εγραψαν καποιοι περι αυτοφωρης διαδικασιας να ισχυει και να κινηθει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτος ο συλλογος του Αγ.Νικολαου πριν γελιοποιηθει ΕΝΤΕΛΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη, αλλά όλοι πρέπει να κινητοποιηθούμε. Μην τα περιμένουμε όλα από ένα σύλλογο! Και αυτό το "ελπίζω να ισχύει το αυτόφωρο", τί είναι; Και σεις και γω και ο κάθε θιγόμενος, να πληροφορηθούμε και να ξεκουνηθούμε! Ο Σύλλογος του Αγίου Νικολάου πολλά κάνει. Εμείς στο κέντρο δεν έχουμε καν σύλλογο! Στη Βραυρώνα το ίδιο. Τουλάχιστον να πλαισιώσουμε όσους αγωνίζονται και είναι λάθος να τους ειρωνευόμαστε και από πάνω!

      Διαγραφή
    2. ο εν λογω συλλογος ειναι ο κατ 'εξοχην θιγομενος αρα ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να πρωτοστατησει.....κι ολοι οι υπολοιποι να βοηθησουμε φυσικα .Σε παρακαλω αναφερε αυτα τα ''πολλα'' που κανει ο συλλογος....ευχαριστω για την απαντηση

      Διαγραφή
    3. Εγώ κύριε δεν είμαι μέλος του και δεν έχω δικαίωμα να τον ελέγξωή να αναλύσω τα πεπραγμένα του. Είναι πάντως ο μοναδικός που έχει κινηθεί παντοιοτρόπως και δε θα ήθελα να πω πού και πώς, γιατί μπορεί να βλάψω τις ενέργειές τους. Και εσείς μπορείτε να τον ελέγξετε μόνο μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες αν είστε μέλος του και όχι να εκδώσετε ημερήσια διαταγή τί να κάνει και τί υποχρεούται! Αν δε συμφωνείτε και δεν καταφέρετε να περάσετε την άποψή σας, ιδρύστε άλλον. Έτσι λειτουργούν οι σύλλογοι, με διαδικασίες.
      Όσο για το αν είναι ο κατ' εξοχήν θιγόμενος κάνετε λάθος! Όλο το κέντρο είναι σε χειρότερη κατάσταση εξαιτίας των μαγαζιών, με καταπάτηση, βρώμα σε θάλασσα και αφόρητη ηχορύπανση. Ακούμε και τα μαγαζιά του Αγ. Νικολάου και τους δικούς μας αλήτες. Τώρα σας γράφω έχοντας κλείσει παράθυρα και τζάμια λόγω ενός καφέ στο κέντρο, που βαράει από το μεσημέρι!

      Διαγραφή
  26. Η αστυνομία της Αρτέμιδος φαίνεται δεν ανήκει στην Αρτέμιδα... Κάπου αλλού ίσως... Ο νοών νοεί τω... Πέρσι το καλοκαίρι άπειρες οι καταγγελίες για διατάραξη κοινής ησυχίας σχετικά με τα παραλιακά "μαγαζιά" του Αγ.Νικολάου. Σε ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ περίπτωση δε σταμάτησε η ηχορύπανση παρά τις αλλεπάλληλες κλήσεις στο κέντρο... Καλούσες αγανακτισμένος και ξενυχτησμένος στις 02:30 το πρωι, ενώ σειόταν ο τόπος από τα ντεσιμπέλ και το "ντάπα-ντούπα" των νυχτομάγαζων, σου έλεγε το κέντρο στέλνω περιπολικό και περίμενες μάταια να γίνει κάτι, έστω να χαμηλώσει λίγο η ένταση του ήχου μπας και κοιμηθείς... ΜΑΤΑΙΑ, ΜΑΤΑΙΑ,ΜΑΤΑΙΑ!!! Ειλικρινά δε καταβαίνω το ρόλο μιας ΤΕΤΟΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, όταν δεν θέλει να επεμβαίνει, όταν ΔΕΝ επιβάλλει το νόμο και την κοινή ησυχία! Ξέρω ότι η αστυνομία ΜΠΟΡΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ;;;;;;;;;;;;;;; Απάντηση φυσικά δε θα λάβουμε, πιθανότατα ούτε και φέτος, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει επιτέλους να μπει το μαχαίρι βαθιά ως το κόκκαλο και στην αστυνομία Αρτέμιδος (ΕΔΕ-διαθεσιμότητες-μεταθέσεις-να ενημερωθούν τα κεντρικά της ασφάλειας Αττικής για την κατάσταση στο τοπικό-να επέμβει εισαγγελέας κτλ) για να έχει ο τόπος μας επιτέλους μια πραγματική αστυνομία, μια αστυνομία που να απευθύνεται ο πολίτης και να του λύνει τα προβλήματα όχι να απλά να καλεί σε ένα τηλεφωνικό κέντρο που θυμίζει το ανέκδοτο: "...στου κουφού την πόρτα..."! Τελικά το αίσχος της τοπικής αυτοδιοικητικής σκηνής των τελευταίων ετών στην Σπατόλουτσα, ουδόλως έχει αφήσει ανεπηρέαστη την (υποτίθεται!) αστυνομία, ξυπνήστε επιτέλους όσοι κοιμάστε βαθιά να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας ως πολίτες και την σωστή και αδέκαστη αστυνόμευση που απαιτείται για να ζούμε σαν άνθρωποι σε αυτή την πόλη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα, αυτή τη στιγμή βαράει ακόμα από το μεσημέρι συνέχεια το καφέ πάνω στο κέντρο της πόλης στην Αρτέμιδος, στη διαπασών, από τις τρεις το μεσημέρι! Τόγραφε και στις αφίσες! Ακούγεται σε όλα τα τετράγωνα τριγύρω! Αυτή η πόλη ούτε για ζώα δεν είναι. Αποκλείεται να επιβίωναν εδώ..... Δυστυχώς έχω κινητικά προβλήματα, μόνο κάποια τηλέφωνα πήρα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά; Έχω διπλά τζάμια και ακούγεται στην Αγία Μαρίνα, που μένω!

      Διαγραφή
  27. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ??????
    ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΩΡΑ.....

    ΣΤΗ ΚΟΛΟΜΒΙΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ? ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ.....

    ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΝΕΑ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ

    Εννέα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, μεταξύ των οποίων πολύ γνωστά κλαμπ, βάζουν λουκέτο από τις αρμόδιες αρχές στη Μύκονο αύριο Τρίτη, ενώ ακολουθούν ακόμη 80 καταστήματα τις επόμενες ημέρες.

    Οι αρχές της αστυνομίας της Μυκόνου πήραν εντολή να κλείσουν τα καταστήματα, για διάφορες κατηγορίες όπως παράβαση ωραρίου και ηχορύπανση με μουσική...

    1. ΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
    2. ΚΑΙ ΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΚΟ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ....ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΖΕΙ.

    ΛΥΣΗ

    ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΤΕ.

    «Φρένο» στα περιβαλλοντικά εγκλήματα εν όψει θέρους
    Βασιλική Κόκκαλη 05/06/201318:51 PROTOTHEMA

    Πέπλο προστασίας στο περιβάλλον, ενόψει (και) της θερινής περιόδου, απλώνει με τρεις εγκυκλίους του ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Δ. Δασούλας

    Στην τρίτη εγκύκλιό του, ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου αναφέρεται στην ηχορύπανση και υπενθυμίζει ότι για τους παραβάτες υπάρχει σχετική υγειονομική διάταξη, η οποία προβλέπει αυτόφωρη διαδικασία με προβλεπόμενες ποινές φυλάκισης έως ένα έτος και χρηματική ποινή τουλάχιστον 5.000 ευρώ.

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ


    Ο έλεγχος της λειτουργίας της µουσικής και των µουσικών οργάνων στα καταστήµατα
    υγειονοµικού ενδιαφέροντος θεσπίστηκε µε την υπ’ αρ. Υ∆ Α5/3010/ 85 (Έγγραφο
    ΥΠΕΣ∆Α Αριθ. 28993/20-6-2007) για την προστασία της δηµόσιας υγείας από
    θορύβους µουσικής των κέντρων διασκεδάσεως και των λοιπών καταστηµάτων.


    Έτσι λοιπόν στη παραπάνω διάταξη τέθηκε:.

    α. το όριο των 35 db στο υπνοδωµάτιο της κατοικίας ,

    β. η έννοια της ηχοµόνωσης (D 65 db) σε περίπτωση επαφής κέντρων διασκεδάσεως µε κατοικίες ,
    γ. η έννοια του ανωτάτου επιτρεπτού θορύβου λειτουργίας εντός αίθουσας του κέντρου διασκεδάσεως
    στα 100 db για προστασία της ακοής των θαµώνων ,

    δ .η έννοια του ανώτατου επιτρεπτού θορύβου λειτουργίας εντός της αίθουσας των λοιπών
    καταστηµάτων µε µουσική για δηµιουργία ευχάριστης ατµόσφαιρας στα 80 db .

    Σε περίπτωση τροποποίησης των όρων λειτουργίας όπως: α) η χρησιµοποίηση ενισχυτών
    µεγάλης ισχύος , ζωντανής µουσικής µε µικροφωνικές εγκαταστάσεις σε λοιπά καταστήµατα, β) η
    λειτουργία λοιπών καταστηµάτων ως κέντρων διασκεδάσεως σε περιοχές όπου από τις χρήσεις
    γης απαγορεύεται η ίδρυση και λειτουργία αυτών και φυσικά υπόκεινται στους περιορισµούς
    των ωρών ησυχίας......

    διενεργείται έλεγχος
    από την Υγειονοµική Υπηρεσία η οποία και εισηγείται για την προσωρινή ή την οριστική
    ανάκληση της άδειας (άρθρο 17 της Υ1γ/96967/8-10-2012 Υ.∆.) και ο ∆ήµος προβαίνει στις
    ανάλογες ενέργειες .

    ΕΠΙΣΗΣ

    Περί των Αστυνοµικών ∆ιατάξεων περί των Ωρών λειτουργίας της µουσικής των
    Παρατάσεων του Ωραρίου και Κοινής Ησυχίας

    1. Η εκάστοτε «∆ ηµοτική άδεια µουσικής – µουσικών οργάνων» που χορηγείται τελεί , επίσης
    , υπό τον όρο της λειτουργίας της µουσικής στα πλαίσια των επιτρεπτών ωρών και ωραρίων χρήσης και
    λειτουργίας αυτής , σύµφωνα µε τις διατάξεις της υπ’ αρ. 3/ 1996 Αστυνοµικής ∆ιάταξης , που
    καθορίζει µεταξύ όλων των άλλων και

    α) για µεν την χειµερινή περίοδο, δηλαδή από 1ης
    Οκτωβρίου µέχρι 31ης
    Μαρτίου, την λειτουργία της µουσικής µέχρι την 22:00 ώρα και

    β) για δε την θερινή
    περίοδο , δηλαδή από 1η
    Απριλίου µέχρι την 30ηΣεπτεµβρίου, την λειτουργία µέχρι την 23:00 ώρα , µε παύση των µέσων µετάδοσης ή αναµετάδοσης της µουσικής από την 15:00 έως την 17:00 ώρα .

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟ ΔΕ ΘΑΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΕΙ

    ΤΥΠΩΣΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ 3/96
    ΚΑΙ
    ΤΗΝ ΥΠΕΣΔΑ 29993 ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΣΗ

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΡΥΦΤΟ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ.ΠΧ Αν ο δημαρχος η ο αρμοδιος αντι δημαρχος τηλεφωνησει θα ερθει?Αν μαζευτουν απ εξω απο το κεντρο καμμια διακοσαρια πολιτες δεν θα ερθει η αστυνομια?Αν οι συλλογοι φωναξουν τους πολιτες για υποστηριξη,και στρατοπεδευσουν χαραματα εκει , ποια αστυνομια θα αρνηθει να παει?Κατω απο 50 καθαριστριες κανουν μηνες τωρα αναστατη την Αθηνα και μαλλον θα πετυχουν τον στοχο τους γιατι απεδειξαν οτι ειναι ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ,και ολοκληρη συνοικια δεν μπορει να μαζεψει 50 ανθρωπους?ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΨΑΧΘΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ .Τι κανετε και τι δεν κανετε .Παντως σωστα δεν ψηφιζετε.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΙΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΩΣΑΤΕ 700ΑΡΑ.....Μπορει να μην αρεσει η πραγματικοτητα αλλα δουλεψτε να την αλλαξετε.Αυτο βεβαιως το ξερει και η αστυνομια και σας εχει και αυτη γραμμενους οπως και οι συμβουλεοι σας.ααααα ξεχασα και το καπαπιδιον εκει το βγαλατε να σας σωσει......απευθυνθειτε εκει ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΜ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΣΣΣΣΣ ΕΤΣΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΨΗΦΟ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ.....
    ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΟΥΓΚΑ ,ΕΚΛΟΓΗ ΠΟΥΛΑΚΩΝ ΚΑΙ Καπαπιδιων και μετα τι θα κανουμε?
    ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΑΤΕ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΟΡΘΙΟΙ.....ΚΑΙ ΑΓΡΥΠΝΟΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΟΓΕΡΕ

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΠΑΜΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΟΦΕΛΕΙΤΕ Ο ΔΗΜΟΣ ......ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ.....................

    ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΔΕΝ ΓΡΑΦΜΕ ΤΟΣΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ , ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ....?

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αποκαλύπτει ποιός είσαι ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ και το παραδέχεσαι, αποκαλυπτόμενος . Τώρα έχουμε καταλάβει όλοι ποιός είσαι .

      Διαγραφή
  30. Έχω ένα ερώτημα: Μπορεί ο Ποθουλάκης να μας πει δημόσια με λεπτομέρειες τις εξελίξεις, μετά την κλήση που είχε από την υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων και αν θα γίνει τίποτα από όσα ξέρει για τα παραλιακά και παράνομα; Έτσι για να μάθουμε τι γίνεται, ή δεν επιτρέπεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΙ ΠΗΡΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΣΑΜΠΑ.
    ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΥΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ......ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?
    ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ...ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ........
    ΓΙΑΥΤΟ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ .....
    ΤΙ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΦΙΔΑΚΙ Ο ΚΑΠΑΠΗΣ ....αλλα μεγαλυτερη πλακα εχουν οσοι το ψηφισαν να τους στελνει copy paste τι να κανουν οταν ξεκουφαινονται....Να αυτοκτονησετε μωρε λεω εγω το ιδιο κανατε αλλα με ψηφο....στον λαιμο σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ο αλλος με τοοοοσους εκλεγμενους θυμηθηκε να ρωτησει τον ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟ.....Οταν λεω δεν παιζεσθε εεεεεεε δεν παιζεσθε σιγουρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο Ποθουλακης σιγουρα θα αξιοποιηθει απο τον νεο Δημαρχο. Εχει γνωσεις και ειναι τεχνοκρατης. Οι Δημοτικοι συμβουλοι του στυλ ''εγω ειμαι εδω'' και ''μην φοβασε ειμαι εδω'' και ''εγω θα καθαρισω για την λαμπα'' καλοι ειναι μονο για να φερουν ψηφους απο κει και περα σε ενα Δημο που καταρρεει μεσα στην διαφθορα και την διαλυση κοινωνικη και οικονομικη απαιτουνται οι ανθρωποι που μπορουν να σταθουν σε ενα Υπουργειο σε μια συναντηση που να ξερουν και να γνωριζουν την κρατικη λειτουργια. Τον Ποθουλακη τον ρωταμε γιατι ξερουμε οτι ξερει και ηταν ο εφιαλτης της απερχομενης διοικησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είναι το θέμαααααα! "Α ξ ι ο π ο ι ή σ τ ε" με.........! Ξέρετε τί εγκυκλοπαιδικές γνώσεις έχω εγώ; Από τεχνογνωσία; Ουάου! Με έχεις δει εμένα να στέκομαι μπροστά σε υπουργείο; Θα τρελαθείς! Σε συνάντηση; Δεν παίζομαι με τίποτα! Από κρατική λειτουργία, άλλο τίποτα. Αφού ήμουνα του πρωτο κόλου!
      Μια θέση στα γρήγορα παρακαλώ! Είπα! Θέση!. Ακούτε;
      Δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο Ποθολακης, αλλά θέλω να αξιοποιηθώ και γω! Δε μπορεί, θα με αξιοποιήσουν και μενα.

      Διαγραφή
    2. Αφού δεν ξέρεις ποιος είναι ο Ποθουλάκης, τράβα μάθε και ξανα έλα. Πήξαμε στους πανίβλακες εδώ μέσα...

      Διαγραφή
    3. Άει από κει, που λυσσάξατε να "αξιοποιηθείτε"! Σε τσούξανε και βρίζεις. Άλλη στενοχώρια δεν είχαμε τώρα να ασχολούμεθα με τον καθένα που προκειμένου να εξυπηρετήσει εαυτόν, πετάγεται ανάμεσα στα σχόλια σαν πο.δή!

      Διαγραφή
    4. Δεν μου λετε βρε μαγκες,που σας φταιει ο Ποθουλακης .
      ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ που θα ειχε παει το δανειο των 5 εκατομμυριων ευρωπουλων που ζητουσε ο κατσαλιρος και ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ?ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ που μαζευτηκαν εδω ,ΝΑΙ Η ΟΥ ΠΑΙΔΕΣ?Αντε λοιπον εξυπνακηδες να ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ ΦΟΡΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ εγω δεν πληρωνω τις βλακειες σας..ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΣ .......ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΣΑΛΤΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ και μου περιμενετε αλλαγες και καθαρση τρομαρα μας.........Δεν εισαστε με τα καλα σας.....και το δειξατε ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ.Μεχρι το καπαπιδιο βγαλατε σοφοι μου ψηφοφοροι......σκεψου κριση.....και ψηφο.....

      Διαγραφή
    5. Απαράδεκτο! Άκου να μην ξέρω τον Κουτουλάκη και τον Ποπολάκη! Είναι σαν να μην έχω ακουστά τον Γκαίτε! Πω - πώ! Πω - πώ! Δεν αξίζει να αξιοποιηθώ! Με τίποτα! Έχετε δίκιο κύριε ΤΣΟΛΙ!

      Διαγραφή
  34. Δύσκολο το βλέπω. Και δεν το λέω αυθαίρετα. Διαβάζω απλά και μια πρόσφατη γραπτή δήλωση του ΟΠΑΣ που έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://anatakti.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4850.html#more, στις 24.5.2014, όπου στην § 4 λέει:
    «Τα στελέχη του ΟΠΑΣ, συμπεριλαμβανομένου και του κ. Ποθουλάκη, ουδέποτε έχουν ζητήσει θέση (έμμισθη στο Δήμο), όπως κακόβουλα και αποπροσανατολιστικά σχολιάζουν για προφανείς λόγους ανώνυμοι κύκλοι». Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΠΑΣ θα συνεχίζει τη δράση του όπως κάνει έως σήμερα, αλλά όχι από έμμισθη θέση στο Δήμο. Δηλαδή σε κάθε περίπτωση τόσο ο εν λόγω Χ. Ποθουλάκης, όσο και οποιοδήποτε άλλο μέλος (από τα λίγα άλλωστε που φαίνεται να είναι), δεν θα λάβουν χρήματα από το Δήμο. Αυτά έχουν δηλώσει προκαταβολικά από 24.5.2014, κατά τα άλλα που θα συμμετέχουν είναι άλλο θέμα, άλλωστε ο ΟΠΑΣ δρα μέσα από τη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ από το 2010


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ΄ν τούτο βρε.... Τώρα παρατήσαμε τα χίλια μύρια προβλήματα, ακόμα δεν έχουμε συνέλθει από το ολοήμερο νταβαντούρι του καφέ στην Αρτέμιδος και ασχολούμεθα ποιός θέλει θέση και ποιός δε θέλει! Αυτή τη στενοχώρια είχαμε!

      Διαγραφή
    2. Αυτό που βλέπω εδώ στην Αρτέμιδα δεν το έχω δει πουθενά. Κάμποσοι απ' αυτούς που βγήκανε και απ' αυτούς που δε βγήκανε στις εκλογές, έχουν απλώσει το χέρι στο νέο Δήμαρχο για θεσούλα! Και στα Σπάτα υπάρχουν θέματα σε αρκετούς, όπως ένα κλίμα συντηρητίλας, ακινησίας, προκατάληψης κλπ., αλλά οι Λουτσιώτες δεν παίζονται. Πεινασμένο μάτι! Τουλάχιστον οι Αρβανίτες μια περηφάνια την έχουν. Όσες ανάγκες και να έχουν, με το χέρι απλωμένο δε τριγυρνάνε πάντως!
      Συγγνώμη δε γενικολογώ, υπάρχουν πάρα πολλοί αξιόλογοι και σοβαροί άνθρωποι σε όλο το Δήμο, αλλά αυτοί οι λίγοι έχουν δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα κωμικοτραγική! Άντε να γίνει το νέο δημοτικό σχήμα για να ησυχάσουνε!

      Διαγραφή
    3. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ......
      Να βγαζεις συμβουλους, που γελαει και η παλαβη προβατινα μαζι τους τυφλα να εχει ο ταμηλος και να το ονομαζεις και προοδευτικο το ρεζιλικι, ομολογω ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ. ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ουτε ψυλλος στον κορφο του Δημητρη....Για τους αρβανιτες την γνωμη μου την εχω ξανα πει ,ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ παντοτε ειναι αρχοντες.Βγηκε και η ανατακτη να μας πει οτι δεν εχει τα οικονομικα μεσα να κανει ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ?ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ.......ΣΙΓΑ ΜΩΡΕ ΤΟ ΙΡΑΚ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΕΣ.......
      ΕΕΕΕΕΕ δεν παιζονται και αυτοι......παιρνουν θεση ?ΚΑΛΑ ΛΕΩ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΠΡΟΜΗΝΥΕΤΑΙ....ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΕ Ο ΒΟΘΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΗΡΕ Η ΜΥΡΩΔΙΑ.....αντε να κατακαθησει το ΙΖΗΜΑ.

      Διαγραφή
  35. Εγω δικαιουμαι να ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ.Γιατι καποιος που απετυχε δυο φορες να εκλεγει δημοτικος συμβουλος ,πολεμιεται τοσο και ασχολουνται τοοοοοοοσοοοοο μαζι του.ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΞΟΥΝ.Ειναι σαν να προσπαθεις να κλεισεις το στομα του Αριστογειτονα .ΕΕΕΕΕΕ δεν γινεται παιδες....Δεν ασχολεισαι με καποιον που θεωρεις ακινδυνο. Μαυρισμενος μπορει να ειναι, ακινδυνος δεν ειναι.Εδω ενας ανωνυμος μπλογκιτης σαν εμενα και την ΖΗΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ και θα με πεισετε οτι καποιος που εχει ταραξει ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ θα σταματησει για δυο σχολιακια σε ενα μπλογκ ? ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΛΕΩ ΕΓΩ.ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΒΛΕΠΩ,Δεν χρειαζεσαι ψηφο για να κανεις οτι νομιζεις σωστο, σιγα την ψηφο δηλαδηηηηηηη ΤΗΝ ΔΩΣΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΟΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΠΙΔΙΟΝ.ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΣΟΦΗ ΕΠΙΛΟΓΗ .ΚΑΝΑΤΕ .ΑΑΑΑΑ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΠΟΔΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗς ΨΗΦΙΣΑΤΕ.
    Ειχα αποφασισει να σταματησω να γραφω αφου ο στοχος μου που ηταν ο κατσαλιροτσαλαπετεινος επετευχθη.Ομως, οταν ειδα τι βγαλατε σαν συμβουλους στην νεα δημοτικη αρχη καταλαβα ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ .Ισα ισα τωρα αρχιζει.....το β ημιχρονο.Δεν βιαζομαι ομως .....οι μεγαλοι αγωνες κρατανε ΠΟΛΥ.Δεν πας Γουιιμπλετον αν δεν εχεις αντοχες....για μεγαλης διαρκειας παιχνιδι.
    ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΑΚΙ ΤΟΝ ΚΑΠΑΠΗ για διασκεδαση στα διαλειμματα κατι σαν τσηρληντερ ψηφισμενο ομως.....και βοηθεια σας.... ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΤΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΚΩΧΕΡΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΝΑΣΣΑ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣ, ΝΤΕ ΛΑΛΗΣΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΠΙΔΙΑ το γελιο και των γονεων......ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ SHOW?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σωστό. Τώρα είναι που θα τους αλλάξει τα "φώτα" ο Χ.Π. Άκου θα ενσωματωθεί σε έμμισθη θέση. Θα το θέλανε κάποιοι για να καγχάζουν. Αμ δε ...... Καλά πρόλαβε η από 24.5.2014 ανακοίνωση του ΟΠΑΣ και τα ξεκαθαρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν θα κουρασθω να λεω οτι πρςπει να κανουν σωστη ΠΑΡΑΛΑΒΗ.ΤΟ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΕ ΤΥΛΙΓΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙ ΤΟΕΡΕΙ ΚΑΛΑ.
    ΠΧ γινεται να φυγεις απο το Δημαρχειο?εεεεεε οχι μαγκες δεν γινεται εχεις υπογραψει για 12 χρονια.Γινεται να κανονισεις με την Ευδαπ το νερο ?εεεε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ εχεις υπογραψει .Αυτο που γινεται ειναι να ψαξεις τι αλλα παλουκια θα σου βγουν μπροστα σου. Αν δεν τα ξερεις θα καθησεις πανω τουςΤωρα ΤΟ πως οι τεως της συμπολιτευσης και νυν ΠΑΛΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ θα ελεγξουν τα πεπραγμενα τους ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΑΤΕ ΠΑΛΙ ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ.
    ΜΟΝΟΝ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ
    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ.
    Ελεγα για ομαδα εσεις αλλαξατε μονον προπονητη παικτες και νοοτροπια παικτων ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΤΕ.
    Επιμενω οτι τιποτα δεν ειναι τυχαιο θεριζεις οτι σπερνεις.ΠΑΕΙ Η ΒΡΩΜΗ ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΝΑΜΕΙΚΤΟ ΣΠΟΡΟ ΠΟΥ ΣΠΕΙΡΑΤΕ ΤΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τα μάθατε; Την παραλαβή του Δήμου θα την κάνει ο νέος Δήμαρχος Δημήτρης Μάρκου, με την παρουσία των δυο Αντ-ΟΝΕΙΔΩΝ της εκλεγείσας παράταξης. Ο λόγος για τον Αντώνη Νομικό που θα παραλάβει το κομμάτι της Αρτέμιδος και για τον Αντώνη Τούντα που θα παραλάβει το κομμάτι των Σπάτων. Αυτοί οι δυο κάνουν κουμάντο ήδη στην Αρτέμιδα και στα Σπάτα, αντίστοιχα, με τον δεύτερο να είναι χρισμένος για αντ' αυτού. Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα. Είχαν στήσει το παιχνίδι από την αρχή στα μέτρα τους και τους βγήκε έτσι. Τώρα Δημαρχεύουν οι Αντώνηδες. Ανάλογα με την περίπτωση δίπλα στον ψηλό Δήμαρχο θα βλέπετε τον ψηλό ή τον κοντό Αντώνη του συνδυασμού. Γι' αυτό προχθές στο Αστυνομικό Τμήμα Αρτέμιδος ο Δημ. Μάρκου, πήγε και συμπαραστάθηκε στους 10 συλληφθέντες με αυτόφορη διαδικασία παράνομους παραλιακούς καταστηματάρχες συνοδευόμενος με τον νέο τοπάρχη Αντώνη Νομικό. Έτσι για να καταλάβετε τι γίνετε. Μετά τον Πουλάκη, αναλαμβάνει ο Αντωνάκης. Καλά να πάθουμε ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί δεν ψηφίστηκαν. Υπερψηφίστηκαν. Εκεί είναι το θέμα.

      Όσο για τους παραλιακούς αλήτες, έτσι θα πάμε. Μπορούμε αύριο, για όλα τα χάλια, τα ντεσιμπέλ, τη βρώμα στη θάλασσα, την αηδιαστική παραλία και όλα αυτά, ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ 500 - 1000 ΑΝΘΡΩΠΟΙ; Να απαιτήσουμε το τέλος της ανομίας; Αν το κάναμε, κανένας Αντώνης και Αντωνάκης δεν επρόκειτο να φτουρήσει. Μπορούμε; Φαίνεται πως όχι.

      Επομένως, θα ζήσετε με τα μπαρ να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, τα παιδιά σας θα κάνουν μπάνιο μέσα στα σκατά, η παραλία θα είναι φέουδο του κάθε καταπατητή μαγαζάτορα να την κάνει ό,τι θέλει, προσωπική και οικογενειακή ζωή δεν θα έχετε, να καλείτε φίλους θα ντρέπεστε.

      Εσείς, όχι εγώ. Εγώ δρομολογώ μετακόμιση, διότι ανήκω στους τυχερούς που έχουν αυτή τη δυνατότητα. Δε νομίζω ότι μπορώ να συννενοηθώ μαζί σας και μόνος μου δεν μπορώ να κινηθώ δραστικά, όταν άλλοι κάθονται στους καναπέδες και θεωρούν ότι φτάνουν τα υπομνήματα και τα παράπονα στα μπλογκ για να λυθούν τα θέματα.

      Γειά σας.

      Διαγραφή
    2. Σου εύχομαι εκεί που θα πας να είναι εκτός Ελλάδας... Γιατί αν είναι εντός, τότε πρόσεξε γιατί κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή στο μέλλον να σου κάτσει πάλι ένα "περίεργος'' γείτονας, μια ταβέρνα συνοικιακή, ένα πριβέ μπαράκι που θα σου μαυρίσει τις νύχτες και πολλές άλλες εστίες όχλησης πέρα από την φαντασία σου που πανεύκολα θα κάνουν το νέο σου παράδεισο νέα κόλαση τρισχειρότερη!! Αν ζεις στην Ελλάδα να ξέρεις ότι αυτή η ράτσα που την κατοικεί είναι άτιμη-απρόβλεπτη! Μακάρι να ήταν το πρόβλημα τοπικό του Αγ.Νικολάου, της Βραυρώνας ή του κέντρου της Λούτσας... Πανελλαδικό είναι το πρόβλημα κατάλαβέ το, όπου υπάρχει παραθεριστική και τουριστική γωνιά στην Ελλάδα είναι υποψήφια για ηχορύπανση από το ίδιο αληταριό που καταστρέφει την Αρτέμιδα! Άσε τους αφορισμούς και κοίτα μπας και βγάλουμε καμιά άκρη εμείς οι λίγοι που έχουμε τα κότσια να πάμε κόντρα στο ρεύμα... Να το παλέψουμε. Είπαμε οι υπόλοιποι είναι παλιοράτσα, αν δεν του κάτσει του άλλου πρόβλημα στο σπίτι του δεν ξεκουνιέται ούτε για το γείτονά του, ούτε πολύ περισσότερο για συνοικιακή περιοχή, δε τον αγγίζει το πρόβλημα, δε συμμετέχει, αδιαφορεί πλήρως!
      Μη παρατάτε τον αγώνα, θέλει κόπο και χρόνο, αν μη τι άλλο να τα έχουμε εντάξει με τη συνείδησή μας ότι κάτι κάναμε, ότι δε γυρίσαμε την πλάτη και όπου φύγει φύγει!

      Διαγραφή
    3. Αν δεν κάνουμε κινητοποίηση σοβαρή, ματαιοπονούμε. Τον καταλαβαίνω τον "αγανακτισμένο". Αυτό που διάβασα, αν είναι αλήθεια, ότι ο νέος Δήμαρχος με τον συμβουλο Αντ. Νομικό πήγαν να συμπαρασταθούν στους μαγαζάτορες στην Αστυνομία, όταν τους πηγαίνανε για αυτόφωρο, με ανησύχησε πάρα πολύ. Επαναλαμβάνω, αν είναι αλήθεια... Άσε τον Κικίλια που υποσχέθηκε στη νύχτα της Μυκόνου, να μην σφραγίζονται τα μαγαζιά το καλοκαίρι! Αυτά φίλε δε παλεύονται με αιτήσεις και μηνυσούλες. Θέλει γερή δουλειά. Απ’ τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ’ ευχές η παρακάλια. (Κ.Βάρναλης).

      Διαγραφή
    4. Άκου φίλε μου 4:47 μμ, αν θες να μάθεις την αλήθεια (αν θες) και δεν την φοβάσαι, τα πράγματα είναι απλά. Πάρα πολύ απλά. Για το πρώτο, δηλαδή αν πήγε ο νέος Δήμαρχος ή όχι με τον (ταχυδρόμο) στο Αστυνομικό Τμήμα να συμπαρασταθεί στους παρανόμους, δεν έχεις παρά να ρωτήσεις (με τρόπο βέβαια) έναν από τους 10 συλληφθέντες. Όσο για τη δουλειά και το στρίμωγμα που έχει γίνει στους παρανόμους και εδώ μην υποβαθμίζεις τα πράγματα, μπορείς να μάθεις, αλλά και πάλι αν πραγματικά σε ενδιαφέρει η αλήθεια. Ξέρεις, μηνυσούλα από μηνυσούλα έχει διαφορά και υπογραφή από υπογραφή επίσης. Η δουλειά που έχει γίνει είναι και γερή και σοβαρή, όσο ποτέ, απλά μην την υπονομεύσουμε πάλι οι ίδιοι και ιδίως η νέα διοίκηση του δήμου.

      Διαγραφή
    5. Δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω τη γερή και σοβαρή δουλειά, αλλά κατά την άποψή μου δεν αρκεί . Το πρόβλημα ήδη έχει διογκωθεί! Απαιτείται πολύπλευρη αντιμετώπιση και προ πάντων ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. Έτσι να υποδεχτούμε το νέο Δήμαρχο. Εξ' αρχής και ξηγημένοι. Και εδώ που τα λέμε, ο νέος Δήμαρχος και βούληση να έχει, χρειάζεται αποφασισμένους δημότες. Αλλιώς τίποτα.

      Διαγραφή
    6. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ 6 59.
      Δηλαδη εγω ο δημοτης θα παω να ψαρεψω το λαμογιο?Και ΑΝ λεω αν εγω ο δημοτης δεν εχω ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΓΝΩΡΗΜΙΕΣ ΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ?Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΡΥΦΑ ?Δεν ειμαστε με τα καλα μας,ακουστε τι λεει ο ανθρωπος....να συγχρωτιζομαστε με αυτοφωρακηδες για να μαθαινουμε τι κανει ο δημαρχος...ΜΩΡΕ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΨΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟ....γιατι με αυτα που λες τον εθαψες ηδη...ακου αν πραγματικα σε ενδιαφερει η αληθεια....
      Ακου να δεις κυριε εκπροσωπε μας ενδιαφερει η διαφανεια και οχι να γινουμε ντεντεκτιβ της συμφορας συναλασομενοι με παρανομους.Αν εσυ εχεις συνηθισει τετοιες παρεες να τις ΧΑΙΡΕΣΑΙ αλλα οχι και να τις προτεινεισ σε δημοτες....Αντε μαζεψου λοιπον...αν δεν σε μαζεψουν ως ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ που μαλλον δεν σε εξουσιοδοτησε να λες ανοησιες.....ακου φρασεολογια μηνυσουλα...οχι βρε ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑ θα μας πεις στο τελος....ααααααα δεν θα παμε καθολου καλα με κατι υποστηρικτες.......του κ....και αυτο το λεω .με τροπο βεβαια ......ΙΝΑ ΜΗ ΕΙΠΩ .....ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ.....ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΖΕΨΑΝΕ....

      Διαγραφή
  39. χαιρομαι που ερχεσθε στα λογια μου.Απο περισυ φωναζω οτι χωρις κινητοποιηση και φοβερη ΠΙΕΣΗ δεν κανετε τιποτα.Ο νεος δημαρχος ηταν ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΕΙ ΤΟ ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ακολουθησει την ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ με αυτους που εκλεξατε και μην το ξεχναμε ,κανενας δεν μπαινει στο παραβαν με παρεα ,ουτε ο οφις τον ηπατησε ,ΦΟΒΑΜΑΙ πως θα την ακολουθησει αφου ανταμειβεται αυτη η πρακτικη.Αυτο ακριβως εγραφα, περι ανταμοιβης και τιμωριας των ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΩΝ προεκλογικα.ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΙΒΙΑ ΛΕΜΒΟ ΣΑΛΤΑΡΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΝΤΙΚΟΙ ΚΑΙ λιγοι κωπηλατες.Αν σταματησουν και αυτοι οι λιγοι να κωπηλατουν την ΞΑΝΑ ΚΑΤΣΑΤΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΗΣΙΑ.Αν αληθευει το περι ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ....ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ,Πρεπει να τους παρετε με τις ομπρελλες τους τις παρανομες στο κυνηγι ολους ΜΑΖΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ .... ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΤΕ ΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΠΑΣ
    ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ (εκ μέρους του ΟΠΑΣ)
    Σε συνέχεια των σημερινών ανακοινώσεων του κ. Δημ. Μάρκου (νέου δημάρχου μας)
    Διαβάστε στη Διεύθυνση:
    https://word.office.live.com/wv/WordView.aspx?FBsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdownload%2Ffile_preview.php%3Fid%3D250243755164691%26time%3D1403168931%26metadata&access_token=100000393031716%3AAVJb7ecYfHb3X8iAMlr9pT8aYA83Jk5wwDgnCANdnVJcLQ&title=%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A3+%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%93%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%95%CE%A3+%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3.doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΟΠΑΣ
    ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ (εκ μέρους του ΟΠΑΣ)
    Σε συνέχεια των σημερινών ανακοινώσεων του κ. Δημ. Μάρκου (νέου δημάρχου μας)
    Διαβάστε στη Διεύθυνση:
    https://www.facebook.com/groups/opartemidospaton/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας