Με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους διακινείται πλέον ο ένας στους δέκα επιβάτες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΑΑ το ποσοστό των εν λόγω εταιρειών στο σύνολο της επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου διαμορφώνεται στο 10%.
Οι επιβάτες που το 2010 διακινήθηκαν από το «Ελ. Βενιζέλος» μέσω εταιρειών «χαμηλού κόστους» ανήλθαν σε 999.114, ενώ οι αερομεταφορείς «χαμηλού κόστους» εκτέλεσαν συνολικά 7.702 πτήσεις. Οι εταιρείες αυτές αποτελούν πλέον το 19% του συνόλου των ξένων αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία του συνόλου των αεροδρομίων της χώρας, πέρυσι το 31% των επιβατών διακινήθηκε με εταιρείες «χαμηλού κόστους», οι οποίες εκτέλεσαν, αντίστοιχα, το 32% του συνόλου των πτήσεων. Κύκλοι της αεροπορικής αγοράς επισημαίνουν ότι το υψηλό κόστος χρήσης του ΔΑΑ αποθαρρύνει τις εταιρείες χαμηλού κόστους. Από την άλλη, στελέχη του ΔΑΑ έχουν κατά καιρούς επισημάνει ότι δεν πρόκειται να διαμορφώσουν την τιμολογιακή τους πολιτική ανάλογα με τις απαιτήσεις των «χαμηλού κόστους» εταιρειών στις οποίες, όπως τονίζουν, προσφέρουν τα ίδια πακέτα προσφορών με αυτά που παρέχουν στις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες. Ωστόσο το «Ελ. Βενιζέλος» φαίνεται να προσελκύει τα τελευταία χρόνια και εταιρείες χαμηλού κόστους, καθώς σήμερα εξυπηρετούνται 20 προορισμοί από 13 τέτοιες εταιρείες έναντι μόλις μιας που δραστηριοποιούνταν το 2001 (EasyJet).
http://www.kathimerini.gr/
http://www.kathimerini.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου