ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΟΠΟΥ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΚΑΗΜΟΣ ΟΠΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΗΝ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥ

Αγαπητοι διοηκουντες του Ελ βενιζελος,
το 1995 με αποφαση της τοτε πολιτικης ηγεσιας αποφασιζεται το σταδιακο κλεισιμο του ελληνικου και η δημιουργια νεου αεροδρομιου μεγαλυτερης χωριτικοτητας οσο αφορα τη διακινηση επιβατων...
Εγκλημα πρωτο:
H μεγιστη χωριτικοτητα του Ελληνικου ηταν 12 εκατ επιβατες ετησιως. Φτιαξατε ενα αεροδρμιο με δυνατοτητα εξηπυρετησης 25 εκατ επιβατων. Η προσελευση επιβατων κατα τη διαρκεια των ολυμπιακων αγωνων -οπου ειναι και το μαξ κινησης για το ελ βενιζελος- ηταν μετα βιας 16 εκ....
Επομενως σε μια αττικη γεματη αεροδρομια που εκτακτως θα μπορουσαν να εξηπηρετησουν τις ανακες των ολυμπιακων αγωνων βλ παχη.τατοι, καταργησατε ενα αεροδρομιο το οποιο δεν παρουσιαζε προβληματα οσο αφορα τη λειτουργια του. Αλλα επειδη ειμαστε large τυποι σαν λαος ειπαμε και εμεις βρε αδερφε να κανουμε το κομματι μας.Θες με δανεικα με δανεικα, θες να μην εχουμε λεφτα για μισθους και συνταξεις ας μην εχουμε, εχουμε ομως Διεθνη Αερολιμενα...και εκει γινεται το δευτερο εγκλημα...
Εγκλημα δευερο:
Και ενω σε ολες τις πολιτισμενες και οικονομικα ανεπτυγμεενες κοινωνιες συνειδητοποιουν οτι το κοστος λετουργιας ενος αεροδρομιου σε αστικες και ημιαστικες περιοχες ειναι μεγαλυτερο απο το οφελος του, και ενω εχει πεσει προταση για κατασκευη διεθνους αεροδρομιου στη βοιωτια σε εγκαταστασεις του αεροδρομιου Ικαρος, εσεις περνετε τη μεγαλη αποφαση....αεροδρομιο στο Ζαγανι. Ουσιαστικα δλδ μεταφερατε ενα αεροδρομιο απο μια πυκνοκατοικημεν περιοχη σε μια αλλη η οποια θα ηταν ακριβως το ιδιο πυκνοκατοικημενη με τη προηγουμενη μεσα σε δεκα χρονια και το ξερατε...
Ολα αυτα ομως που επρεπε να γινουν δεν εγιναν και το θεμα ειναι τι κανουμε τωρα.
Απο αεροφωτογραφιες μπορει κανεις ευκολα να διαπιστωσει οτι οι εγκαταστεις του δυτικου τμηματος του αεροδρομιου-αυτο που ειναι διπλα στα σπατα- ειναι ιδιες και μεγαλυτερς του ελληνικου. Διαθετει τρεις διαδρομους οι οποιοι μπορουν χροισιμοποιηθουν για ταυτοχρονες απογειωσεις και προσγειωσεις. Με τη μεταφορα των εγκαταστασεων κοντα σα αυτον το διαδρομο -που ουτως η αλλως μεταφερονται, ετσι και αλλιως λυωμενα και τροχοβιλ ειναι- και τη μεταφορα του ανατολικου διαδρομου -αυτος που ειναι διπλα στη αρτεμιδα- δυτικα και νοτια -εκει που ειναι ο πυργος ελεγχου δηλαδη- πετυχαινουμε δυο αποτελεσματα:
Α.Ολες οι απογειωσεις με βορειους ανεμους πραγματοποιουνται απο τον 21L και τους δυο βοηθητικους διαδρομους του χωρις να ενοχλουν απολυτως κανεναν-80% των περιπτωσεων-,
Β. ολες οι απογεωσεις με νοτιους ανεμους θα γινονται απο τον 03 R -αυτον διπλα στην Αρτεμιδα-
Εξαιτιας δε της μετατοπησης του δυτικοτερα και νοτιοτερα- θα παψει να ενοχλει κατα την απογειωση περιοχες οπως το Μαρκοπουλο-20% των περιπτωσεων-
Αυτα συνδημοτες για σημερα
Με εκτιμηση Κ.Π.

ΥΓ. Θερμες ευχαριστιες στον κο Τρεμοπουλο που προσπαθει να αναδειξει το προβλημα μας στα αρμοδια οργανα του Ευρωκονοβουλιου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας