ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΗΣ 07/09/2011

 


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ....
 

















19 σχόλια:

  1. O ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΓΥΦΤΟΥ



    Αηδιασμενος 2001-2011




    Συνδημοτες ,

    Εχω αναφερθει πολλες φορες απο το συγκεκριμενο ιστιοτοπο
    για τη καταφορη παραβιαση των δικαιωματων της οικιας και της
    ησυχιας-δικαιωματα τα οποια οι υπολοιποι συμπολιτες μας χαιρονται
    χωρις κανεναν απολυτο περιορισμο- απο ενα δυναστη -οπως τελικα φανηκε-
    το μεγαλο και υπερσυγχρονο Αεροδρομιο Σπατων.

    Ολα οσα γραφω εδω και καιρο κινουνται πανω σε δυο βασικους αξονες:


    A Γνωση: O σωστα ενημερωμενος δημοτης εχει δυναμη, ξερει πόλυ απλα οτι
    και οτι και να του πουν πολυ δυσκολα θα τον κοροιδεψουν. Ετσι λοιπον
    και εδω σας περναω κατα καιρους αρθρα και δημοσιευσεις προκειμενου
    να ενημερωθειται περισσοτερο για το τι συμβαινει στον υπολοιπο κοσμο
    και ποια ειναι η λυση στο προβλημα μας. Τετοια αφορουν αρθρα εφημεριδων
    οπως της Καθημερινης του κου Βαφειαδη, της Ελευθεροτυπιας της κα Τζαναβαρα,
    του Εθνους, Του Πρωτου Θεματος, Της Αυγης κοκ.

    Επισης κατα καιρους σας εχω περασει εκθεσεις τα οποια γκρεμιζουν τα οποια
    επιχειρημτατα του αεροδρομιου για τη σωστη του λειτουργια. τετοια αφορουν
    το πορισμα της προστασιας του πολιτη 2003-2006, καθως επισης και την εκθεση
    της ιδιας της Commission για τη μη συμορφωση του Ελ Βενιζελος με το κοινοτικο
    δικαιο.

    Ομοιως, σας εχω δωσει παρα πολλες φορες παραδειγματα στα οποια φαινεται τοπικα
    συμβουλια, υπουργεια αλλα και οι ιδιοι αερολιμενες να αποζημιουνουν -με ελαχιστες
    αποζημιωσεις αυτο ειναι αληθεια- τους θιγομενους αλλα τουλαχιστον αναγνωριζουν το προβλημα.
    Τετοιο παραδειγμα αποτελει η υποθεση Hauton στον Ην Βασιλειο οπου το εκει Heathrow κληθηκε
    να πληρωσει αποζημειωσεις.

    Τελος θελω να σας ενημερωσω οτι τοσο η ΕΕ αλλα και η ελληνικη Πολιτεια, αναγνωριζει
    το συγκεκριμενο προβλημα ως μειζονος σημασιας απλα η επιλυση του εχει υπερβολικα μεγαλο
    βραχυχρονιο κοστος (βραχυχρονια γιατι μακροχρονια το οφελος ειναι πολυ μεγαλυτερο)

    Β Βασικος μας <> δεν ειναι το αεροδρομιο αυτο καθε αυτο το οποιο λειτουργει
    ως μια αμιγως ιδιωτικη κερδοσκοπικη επιχειρηση η οποια ως αντικειμενο σκοπο εχει τη μεγιστοποιηση
    των κερδων της αλλα ΑΝΙΚΑΝΕΣ και ΑΝΑΞΙΕΣ τοπικες και εθνικες κυβερνησεις οι οποιες αρνηθηκαν
    να σκυψουν και να δωσουν λυση σε ενα προβλημα το οποιο δεν προβληματιζει εσενα και μενα μονο
    αλλα ολοκληρη την Ανατολικη Αττικη. Επομενως οποιες προσπαθειες σου απλε πολιτη πρεπει να εστιαστουν
    στη πιεση που θα ασκησεις οργανωμενα και μη τοσο στη ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ οσο και στο ΑΡΜΟΔΙΟ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ το οποιο πρεπει επιτελους να δωσει λυση στο προβλημα μας και να παψει να ταλαιπωρει αλλο
    αθωες ανθρωπινες ψυχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (συνεχεια)

    ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ



    1) Η ΥΠΑ φταιει για αυξημενα επιπεδα θορυβου στη πολη της Αρτεμιδας

    ΛΑΘΟΣ

    Η διαδικασια απγειωσης αεροσκαφων προβλεπει απογειωση απο τον Αν Διαδρομο (αυτον διπλα
    στην Αρτεμιδα) στροφη αμεσως δεξια -εκει που ειναι ο Γεγος- πεταγμα πανω απο τη Λεωφ
    Καραμανλη οσοτου βρει θαλασσα και επιλογη πορειας. Το γεγονος οτι με αυτον το τροπο
    ξεκουφενεται ενα μερος της αρτεμιδας δεν φταει η ΥΠΑ μιας και ειναι η κοντινοτερη διαδρομη
    προς μη κατοικημενη περιοχη-τη θαλασσα-.
    Αλλωστε ποσοι απο μας γνωριζουν οτι το προστατευτικο ωραριο 3-5 (και οχι 3-6 που γραφεται εδω)
    εγινε κατοπιν πρωτοβουλιας της ΥΠΑ και οχι βεβαιως απο καποιον δημαρχο η καποιον πολιτικο του προισταμενο?
    Αποκλισεις οι οποιες συμβαινουν βεβαιως απο τον Δυτ Διαδρομο οντως υπαρχουν αλλα τα αεροσκαφη ως επι το πλειστον εχουν το απαιτουμενο υψος.

    2) Το αεροδρομιο ειναι σωστα χωροθετημενο και εχει κατασκαυαστει ετσι ωστε να προκαλει ελαχιστη
    ηχορυπανση στο δημο Αρτεμιδος και στους γυρω Δημους

    ΛΑΘΟΣ


    Το αεροδρομιο διαθετει δυο βασικους διαδρομους τον 03R διπλα στην Αρτεμιδα και τον 21L διπλα στα Σπατα.
    Επισης διθετει και δυο βοηθητικους τροχοδρομους διπλα στους κυριους διαδρομους οι οποιοι θα μπορουσαν
    και αυτοι να χροισιμοποιουντε για απογειωσεις.
    Η ηχορυπανση προκαλειται γιατι ο 03R ειναι διπλα στην αρτεμιδα και οι εγκαταστασεις του αεροδρομιου
    ειναι κατασκευασμενες ετσι ο κυριος φορτος των εργασιων να γινεται απο εκει.

    3) Ακτινωτες πορειες και οχι στροφη πανω απο την αρτεμιδα θα ανακουφιζαν τη περιοχη


    ΣΩΣΤΟ (εν μερη)

    Ακτινωτες πορειες (προς τη Ραφηνα και οχι με στροφη πανω απο το Γεγο) θα ανακουφιζαν
    το δημο μας σε περιπτωση που χροισιμοποιοντουσαν ολοι οι διαδρομοι (εκτος του 03R οπου εκει
    θα ειχαμε χειροτερο προβλημα) αλλα αυτο θα συνεπαγοταν μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμων για τις αεροπορικες
    εταιρειες. Επομενως ακτινωτες πορειες εως τη Ραφηνα και κλεισιμο του 03 R θα εδινε οριστικη λυση στο προβλημα.


    4) Το αεροδρομιο λειτουργει βαση του Ν2338/1995 συμφωνα με τον οποιο το Ελληνικο δημοσιο καλειται να πληρωσει
    ρητρες σε περιπτωση που αποφασισει να μειωσει την επιχειρησιακη του λειτουργεια (αυτο χροισιμοποιεται
    κυριως ως επιχειρημα απο κυβερνητικους παραγοντες)


    ΛΑΘΟΣ

    Υπαρχει στην υπογραφη του νομου μια μικρη παραγραφος στην οποια αναφερεται ρητα οτι το Ελληνικο δημοσιο
    επιφυλασεται να ελεγξει τη λειτουργια του Ελ Βενιζελος σε περιπτωση που το απαιτει το Κοινοτικο
    δικαιο.Στη προκειμενη περιπτωση το ευρωπαικο δικαιο επιβαλλει την οδηγια 49/2002 περι περιβαλλοντικου θορυβου βαση της οποιας το Ελληνικο δημοσιο μπορει πλεον να ελεγχει το αεροδρομιο Σπατων.

    «Το Ελληνικό Δημόσιο εγγυάται (επιφυλασσομένου του ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ) ότι δεν θα εισάγει σε
    σχέση με το Αεροδρόμιο οποιονδήποτε νόμο, κανόνα, κανονισμό, πρότυπο, συνιστώμενη πρακτική ή
    διαδικασία που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την παρεμπόδιση ή τον περιορισμό της λειτουργίας του
    Αεροδρομίου κατά τις νυκτερινές ώρες η/και την απογείωση και προσγείωση αεροσκαφών στο
    Αεροδρόμιο κατά τις νυκτερινές ώρες>>

    ΠΟΡΙΣΜΑ
    (ΝΟΜΟΣ 3094/2003 “Συνήγορος του Πολίτη και άλλες διατάξεις”, άρθρο 4,
    παράγραφος 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (συνεχεια)

    Ο ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΓΥΦΤΟΥ
    του Κωστή Παλαμά
    Κωστής Παλαμάς, Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου
    απόσπασμα από τον Προφητικό


    <>





    <>.





    <>



    Ο "Δωδεκάλογος του Γύφτου" είναι ένα συνθετικό ποίημα που εκδόθηκε το 1907 και αποτελείται από δώδεκα λόγους. Σ' αυτό ο γύφτος συμβολίζει την ψυχή που δεν υποτάσσεται σε τίποτα, αλλά συνέχεια προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι καινούργιο και στερεό, γκρεμίζοντας ο,τιδήποτε παλιό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μες τις παινεμένες χώρες, Χώρα
    παινεμένη, θα 'ρθει κι η ώρα,
    και θα πέσεις, κι από σέν' απάνου η Φήμη
    το στερνό το σάλπισμά της θα σαλπίσει
    σε βοριά κι ανατολή, νοτιά και δύση.


    Και θα σβήσεις καθώς σβήνουνε λιβάδια
    από μάισσες φυτρωμένα με γητειές•
    πιο αλαφρά του περασμού σου τα σημάδια
    κι από τις δροσοσταλαματιές•
    θα σε κλαιν' τα κλαψοπούλια στ' αχνά βράδια
    και στα μνήματα οι κλωνόγυρτες ιτιές.


    και μην έχοντας πιο κάτου άλλο σκαλί
    να κατρακυλήσεις πιο βαθιά
    στου Κακού τη σκάλα,
    για τ' ανέβασμα ξανά που σε καλεί
    θα αιστανθείς να σου φυτρώσουν, ω χαρά!
    Τα φτερά, τα φτερά τα πρωτινά σου τα μεγάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (συνεχεια)

    Το παρακατω συνδημοτες καρατηστε το
    καθε φορα που ενα αεροσκαφος περνα απο πανω σας και
    σας ξεκουφενει προκειμενου να γεμισουν καποιοι τις τσεπες τους


    - ελα μανα σηκω φευγουμε..

    -που παμε παιδακι μου τετοια ωρα δεν θα πρεπε να εισαι στη δουλεια?

    -Ποια δουλεια ρε μανα με διωξανε, ετσι και αλλιως ανθρωπος δεν παταγε στο μαγαζι.
    Με 23% φπα ποιος θα πατησει. Δεν πειραζει ομως μανα αυτοι που μας κυβερνουν ξερουν...

    -Καλα παιδακι μου που θα παμε?

    -θα παμε Λουτσα Μανα, θα φορτωσω την αμαξαρα εικοσαετιας μιας και οι φοροι για να παρεις
    καινουργιο ειναι περισσοτεροι απο το ιδιο το αμαξι, θα σε βγαλω στην Αττικη οδο, αυτη ξερεις
    που θα πληρωνουμε για 30 χρονια και καποιοι θα κονομανε για 28, θα βαλω και βενζινη Βρου 2,20
    το λιτρο 1.80 φοροι, αυτη ξερεις μετα παραπανω οκτανια και τσουπ Λουτσα, αλλα ειπαμε Μανα αυτοι
    ξερουν...

    -Μα παιδακι μου εσυ μου ελεγες οτι σε λιγο καιρο η θαλασσα εκει θα βρομαει απο ακαθαρσιες
    -Σωπα ρε μανα εχω τις ακρες μου εγω μιλησα με ενα σωρο ανθρωπους μου ειπανε οτι το νερακι
    που θα βγει θα ειναι καθαρο οτι ο βωθρος θα ειναι 6ης γενιας QLXYW. Aντε το πολυ πολυ να ξεβγαλει καμια ζωγραφια. Στο κατω κατω μανα ειπαμε
    αυτοι ξερουν...


    -Μα παιδακι μου εσυ δεν ηθελες να ακουσεις για Λουτσα και ελεγες οτι κατι πρεπει να κανουμε
    για να ζητησουμε αποζημειωσεις απο το ελ βενιζελος οπως κανουν και σε αλλες χωρες.



    <>

    - Ελα ρε μανα προχωρα, τι ξερουν οι παλιο Γιαπωνεζοι αυτοι που μας κυβερνουν ξερουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περίπου 1.700 κάτοικοι μιας στρατιωτικής βάσης η οποια ειχε εγκατασταθεί στην ιαπωνική ύπαιθρο θα λαβουν αποζημίωση των ¥ 817 800 000 (6,2 εκατ. δολάρια) από την κυβέρνηση στο πλαίσιο μιας καταγγελίας για «ηχορύπανση», δήλωσαν οι Ιαπωνικες δικαστικές πηγές.


    Η απόφαση της Τετάρτης χορηγεί αποζημίωση για τους ενάγοντες στο 1729 ανθρώπους που παραπονέθηκαν για το θόρυβο που προκαλείται από τη διέλευση των αεροσκαφών της ιαπωνικής Αυτοάμυνας και απο αεροσκαφη των Δυνάμεων των ΗΠΑ που χρησιμοποιούν τη βάση Komatsu, 300 μίλια βορειοδυτικά Τόκιο, σύμφωνα με μια εκπρόσωπο του δικαστηρίου.

    Η κυβέρνηση είχε υποστηρίξει ότι ο θόρυβος ήταν εντός των ορίων ανοχής, αλλά οι κατοικοι της περιοχής υποστήριξαν ότι μετα απο πολλες απογειώσεις και προσγειώσεις είχαν μειωμένη ικανότητα ακοής ,προβλήματα αρτηριακής πίεσης και ψυχολογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (συνεχεια)



    -Καλα γιε μου εσυ δεν μου ελεγες οτι αλλα αεροδρομια προσεχουν τους περοιοικους και λειτουργουν συγκεκριμενους
    περιβαλλλοντικους κανονες?


    Το Πολιτικό Αεροδρόμιο του Burbank της Καλιφόρνια στις ΗΠΑ συμφώνησε με το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, την επέκταση του αεροδρομίου μόνο με την προϋπόθεση ότι θα γίνουν υποδομές προστασίας της πόλης από το θόρυβο των αεροσκαφών και την κίνηση. Μάλιστα αυτό έγινε εις βάρος άλλων υποδομών του αεροδρομίου! Επίσης, το αεροδρόμιο αναγκάστηκε να τηρεί ωράριο κοινής ησυχίας και να περιορίσει τις αναχωρήσεις από την πλευρά του αεροδρομίου όπου ενοχλούνται οι κάτοικοι.


    -Καλα εσυ δεν μου ελεγες οτι επειδη υπαρχαν αεροδρομια που ενοχλουσαν τα τελευταια υποχρεωθηκαν να ηχομομωσουν
    κοντινα σπιτια?

    Το Πολιτικό Αεροδρόμιο του Fort Worth στο Ντάλας των ΗΠΑ υποχρεώθηκε να ξοδέψει 18 εκ. δολάρια για να μπουν ηχομονώσεις στα σπίτια των οικισμών που βρίσκονται κοντά στο αεροδρόμιο

    -Τι να μας πουν ρε μανα τα Αμερικανακια εδω εμεις εχουμε αεροδρομιαρα, θελουμε και προστασια ? σιγα
    αλλωστε ειπαμε αυτοι που μας κυβερνουν ξερουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (συνεχεια)


    - Σα να μην μου τα λες καλα, εσυ μου ελεγες οτι για τετοια θεματα πολες φορες γινονται μεχρι και δημοψηφισματα
    στα οποια συμμετεχει ολος ο κοσμος και τα οποια προκαλουνται απο τις εκαστοτε δημοτικες αρχες


    1. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ
    Είναι μία καινούργια μορφή δημόσιας συμμετοχής στο Βερολίνο.
    Σε επίπεδο πόλης υπάρχουν 2 παραδείγματα θεμάτων που έφτασαν σε αυτή τη
    μορφή λήψης απόφασης:
    ·
    Το 2008 δημοψήφισμα για να παραμείνει σε λειτουργία το αεροδρόμιο του
    Tempelhof. ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ


    H κλασική μου τρέλα με τα αεροπλάνα με καθοδήγησε στο ιστορικό αεροδρόμιο Tempelholf. To αεροδρόμιο αυτό έκλεισε δυστυχώς πέρυσι λόγο έντονης ηχορύπανσης.
    Posted: Νοεμβρίου 13, 2009 by thanasisu2 in Uncategorized

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. (συνεχεια)


    -Αλλα ακομα και να μην συμετειχε ο κοσμος στα τοπικα συμβουλια ο δημος πιεζε για να βρεθει μια λυση
    και τελικα εβαζε ειτε περιορισμους στον αριθμο των πτησεων ειτε ακομα και κλεισιμο διαδρομων απογειωσης


    ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ αρ θ. 147/98 του Graham MATHER προς την Επ τροπή. Κατανομή διαθέσιμου χρόνου χρήσης στον αερολιμένα του Schiphol στο Άμστερνταμ


    ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ E-0147/98 υποβολή: Graham Mather (PPE) προς την Επιτροπή (2 Φεβρουαρίου 1998)


    Θέμα: Κατανομή διαθέσιμου χρόνου χρήσης στον αερολιμένα του Schiphol στο Άμστερνταμ


    Λόγω καταγγελιών για ηχορύπανση, η Ολλανδική Κυβέρνηση έλαβε πέρυσι, δυνάμει του Κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 95/93 ((EE L 14, 22.01.1993, σελ. 1 )) του Συμβουλίου, την απόφαση να κηρύξει υπό συμφόρηση τον αερολιμένα του Schiphol και να μειώσει κατά 10.000 τον αριθμό των διαθέσιμων χρόνων χρήσης.




    News
    Schiphol runway closure mooted to curb noise
    ENDS Europe
    Tuesday 9 September 1997

    The management of one of Europe's busiest airports, Schiphol in Amsterdam, today confirmed that it is considering shutting down one of four runways during the day as well as night from 1 October in order to ensure compliance with legal noise limits. The airport authority will decide by Thursday when it is due to present the Dutch transport minister Annemarie Jorritsma with a "users' plan" to tackle the noise problem. Four Dutch airlines were reported in today's newspapers as saying that the move could delay journeys for thousands of passengers. Environmental group Friends of the Earth Netherlands last week initiated legal action against the minister, the airport and several airlines over their failure to tackle the noise problem (ENDS Daily 3 September). In an unusual move, the judge presiding over the case said on Friday that he may call for a meeting between all affected parties including the transport and environment ministers, the airlines and airport, environmental groups and local residents to hammer out a new agreement to tackle the noise issue.

    (Ηολλανδικη κυβερνηση αποφασιζει το προσωρινο κλεισιμο ενος απο τους τεσσερις διαδρομους απογειωσης λογω ηχορυπανσης εις τη βαρβαριστη)

    - Ρε μανα τι με ζαλιζεις με ισχυρα τοπικα συμβουλια με δηθεν ισχυρους Γερμανους και Ολλανδους δημαρχους
    εδω εμεις εχουμε δημαρχους, οχι αστεια, το χασαπη το κτηνιατρο και το Μαρακι πλακα μου κανεις, αλλωστε ειπαμε
    αυτοι που μας κυβερνουν ξερουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. (συνεχεια)


    -Και αυτα που μου ελεγες για δικαστικες οδους και μηνυσεις



    Ελληνική Εκπομπή της Deutsche Welle 18.07.02

    Παραβιάζονται οι προδιαγραφές της ΕΕ για την ηχορύπανση από το νέο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος"; Ο διάσημος Γερμανός δικηγόρος Ράινερ Γκόιλεν αναλύει πως αντιμετωπίζονται ανάλογα προβλήματα στη Γερμανία.
    Ενάμισυ χρόνο μετά τη λειτουργία του νέου διεθνούς αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" οι κάτοικοι της Λούτσας, καταγγέλλουν σοβαρές παραλείψεις και παραβιάσεις διεθνών ρυθμίσεων με δυσάρεστες συνέπειες για την περιοχή. Ορισμένες από τις παραβιάσεις αυτές είναι: Τα αεροπλάνα που χρησιμοποιούν τον ανατολικό διάδρομο λόγω της μη ταπείνωσης του νοτίου λόφου πετούν σε ύψος 50 μέχρι το πολύ 200 μέτρα από την οροφή των σπιτιών. Για την περιοχή της Λούτσας δεν υπάρχει καμία εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.Οι πέντε σταθμοί μέτρησης του θορύβου δεν έχουν συνδεθεί με τα ραντάρ και δεν εντοπίζονται έτσι όσα αεροπλάνα παρεκκλίνουν, κυρίως τη νύχτα. Και τέλος ο κινητός σταθμός μέτρησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης έχει εγκατασταθεί σε πευκοδάσος με αποτέλεσμα η καταγραφόμενη ατμοσφαιρική ρύπανση να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το θέμα μάλιστα έχει πάρει κάποιες διαστάσεις αφού ήδη από πέρσι υποβλήθηκαν εξώδικα, έγιναν έγγραφες αναφορές των κατοίκων, ενώ βουλευτές του ΚΚΕ και της ΝΔ υπέβαλαν επερώτηση στην βουλή.

    Για το πως αντιμετωπίζονται ανάλογα προβλήματα στη Γερμανία το Ελληνικό Πρόγραμμα της Ντόιτσε Βέλε αποτάθηκε στον Ράινερ Γκόιλεν, δικηγόρο εξειδικευμένο στο δημόσιο δίκαιο, φόβος και τρόμος των δημοσίων υπηρεσιών σε περιπτώσεις παραβιάσεων που αφορούν το περιβάλλον. Στην ερώτησή μας αν υπάρχουν παρόμοιες παραβιάσεις στη Γερμανία μας είπε ότι υπάρχουν, αλλά όχι τόσο κραυγαλέες όσο εκείνες του αεροδρομίου Αθηνών, όπως φαίνεται τουλάχιστον από τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας, και πρόσθεσε:
    "Πτήσεις σε αυτό το χαμηλό ύψος, που όπως φαίνεται εκτελούνται στην Αθήνα, δηλαδή κάτω των 200 μέτρων σε κατοικημένη περιοχή, είναι εντελώς απαγορευμένες. Σε τέτοιες περιπτώσεις η ηχορύπανση είναι ιδιαίτερα υψηλή, γι’ αυτό στη Γερμανία θα απαγορεύονταν. Επιπλέον το ίδιο ορίζει το ευρωπαϊκό δίκαιο και για τις άλλες χώρες μέλη της ΕΕ".

    Από το 1989 ισχύει ειδική οδηγία της ΕΕ για τον έλεγχο των ορίων ηχορύπανσης στα αεροδρόμια και στην περιοχή που γειτνιάζει με αυτά. Οδηγία που ισχύει για όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ, άρα - διευκρίνισε ο Γερμανός δικηγόρος, μπορούν οι κάτοικοι της Λούτσας να υποβάλουν μηνύσεις στην ελληνική δικαιοσύνη και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να βρουν το δίκιο τους:
    "Απ’ ότι κατάλαβα, στην περίπτωση αυτή δεν εκπονήθηκε μελέτη για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην περιοχή. Εάν είχε εκπονηθεί, τότε ασφαλώς με τέτοια ηχορύπανση δεν θα είχε εγκριθεί το σχέδιο. Δηλαδή η λειτουργία αυτού του αεροδρομίου, αν είναι έτσι όπως περιγράφεται, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το ευρωπαϊκό δίκαιο, το οποίο ασφαλώς και μπορεί να επιβληθεί μέσω της δικαστικής οδού".

    -Σε βλεπω πληρως ενημερωμενη. Αλλα πες μου ειλικρινα συγκρινεις αυτον τον πως τον λενε Γκοιλεν με την
    Ελληνικη Δικαιοσυνη? Παρακαλω πολυ, παρακαλω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. (συνεχεια)


    - Και κατι τελευταιο παιδι μου μηπως τελικα για να λυθει το προβλημα χρειαζεται ΑΠΛΑ βουλευτικο δοντι?


    Τεύχος 2115 - Δευτέρα 04 Σεπτεμβρίου 2000

    ΤΕΕ - Τμήμα Ανατολικής Κρήτης

    O λοξός διάδρομος

    Θεωρούμε ότι η κατασκευή του λοξού διαδρόμου του Α/Δ Ηρακλείου είναι η επιβεβλημένη και άμεση λύση προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα υπαρκτά και άμεσα προβλήματα ασφάλειας, περιβαλλοντικής όχλησης και κορεσμού στη χρήση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του Α/Δ Ηρακλείου.
    Σήμερα 20 χρόνια και πλέον από τη διαπίστωση του προβλήματος και την έναρξη των προσπαθειών για τη δρομολόγηση του έργου, έχουν εξαντληθεί όλα τα στάδια προετοιμασίας μελετών του έργου και δεν υπάρχει πλέον άλλη δικαιολογία για αναβολή λήψης της πολιτικής απόφασης που απαιτείται για την κατασκευή του έργου.
    Το ΤΕΕ/ΤΑΚ θα συνεχίσει, από κοινού με τους άλλους φορείς της περιοχής μας, να πιέζει προς κάθε κατεύθυνση για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος για τη δημοπράτηση του έργου.
    Στα πλαίσια αυτών των προσπαθειών, η Δ.Ε. ΤΕΕ/ΤΑΚ απέστειλε πρόσφατα στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Κ. Λαλιώτη, 2 επιστολές με τις οποίες του ζητά να συναντηθεί μαζί του, αλλά και να συμμετάσχει σε όλες τις Συσκέψεις που θα πραγματοποιηθούν για το θέμα αυτό.
    1 Αποτέλεσμα της επιστολής, η εφαρμογή λύσης για την υλοποίηση του λοξού διαδρόμου να μην υλοποιηθεί στο Ηράκλειο, αλλά στο... αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

    -Σα να χεις δικιο κυρια Ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. (συνεχεια)



    Υγ1 Μανα ξεχασες τη μασελα σου

    Υγ2 Ευχαριστω τον ιστιοτοπο που με βοηθησε να βγαλω απο πανω μου 10 χρονια στεναχωριας,
    απελπισιας και αγανακτησης

    Υγ3 Αφιερωμενο σε ολους εσας λεβεντες που τοσα χρονια μας δουλευετε

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ8 Σεπτεμβρίου 2011 στις 9:25 μ.μ.

    Θα μπορούσατε να μας τα είχατε στείλει με e-mail να το αναρτήσουμε ενιαίο.
    Μόνο 2 παρατηρήσεις:
    α) Η δεξιά στροφή περνάει τα Αεροπλάνα πάνω από το ποιο πυκνοκατοικημένο σημείο της πόλης, ακριβώς πάνω από σχολεία και εκκλησίες. Αφού ασχολήστε τόσο πολύ με της Ευρωπαϊκές οδηγίες θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι σε σχολεία και εκκλησίες επιβάλλονται σημαντικά χαμηλότερα όρια θορύβου.
    β) Έχουμε δημοσιεύσει την διεθνή οδηγία που μιλάει για 15:00 με 18:00 απαγόρευση χρήσης του ανατολικού και όχι 15:00 με 17:00.

    http://spata-artemida.blogspot.com/2011/08/blog-post_2974.html#more

    παρακαλούμε ρίχτε μια ματιά γιατί είναι σημαντικό να μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα

    Επίσης η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας είναι 100% υπεύθυνη για τις παρανομίες καθώς δίνει τις οδηγίες απωγείωσης, αλλά έχει και των έλεγχο των πτήσεων.

    Για τα υπόλοιπα έχετε δίκιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α) Η δεξια στροφη δεν περνα
    επανω απο το ποιο πολυσυχναστο σημειο
    της πολης εκτος αν θεωρειται το Γεγο και τη Λεοφω
    Καραμανλη πολυσυχναστη και οχι τη περιοχη απο τη
    Μεδουσα εως το Αγ Νικολαο η απο το βασιλοπουλο ως τη βαυρωνα
    β)στις εκκλησιες δεν προβλεπονται απο καμια εθνικη η διεθνη οδηγια χαμηλοτερα επιπεδα θορυβου. Τα χαμηλοτερα επιπεδα θορυβου προσδιοριζονται απο το καθε υπουργειο εκουσιως και καλη τη πιστη χωρις την επιβολη κανενος φορεα προς το αρμοδιο υπουργειο.
    γ)ξαναδειχτε μου αν θελετε την οδηγια που μιλαει για απαγορευση πτησεων απο 3-6 και απο 11-7,γιατ εγω ποιο πανω σας αναφερω οτι ουτε οι νυκτερινες απογειωσεις απο τον αν διαδρομο βαση του 2338/95 απαγορευονται
    δ) η Υπα δινει σωστα κατευθυνσεις οσον αφορα τις πτησεις αεροσκαφων αλλα πειτε μου εσεις ενδεικτικες πορειες που θα μπορουσατε να δωσετε προκειμενου απο απογειωσεις απο τον 03R να μην ξεκουφενεται ολη η αρτεμιδα
    Αυτα για να μιλαμε την ιδια γλωσσα

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ9 Σεπτεμβρίου 2011 στις 1:18 π.μ.

    α) Η δεξιά στροφή είναι από τον Γεγο μέχρι τον Αγ. Νικόλαο.
    β) Η οδηγία για την ηχορύπανση που υποχρεώνει την πολιτεία να θεσπίσει όρια θορύβου, μιλάει ξεκάθαρα για ιερούς ναούς και χώρους λατρείας.
    γ) ουδέν σχόλιο... μάλλον κάνετε πλάκα.
    δ) Άρα όλα καλά;
    Η ΥΠΑ δεν δίνει σωστά κατευθύνσεις και το αποδεικνύουμε καθημερινά. Επίσης υπάρχουν πολιτικές μείωσης θορύβου που έχουν να κάνουν με τον τύπο, το βάρος κ.α. τεχνικά χαρακτηριστικά του Αεροπλάνου και του Αεροδρομίου τα υπόλοιπα εν καιρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α) Σωστα. Η κλιση ομως εχει να κανει και με το τυπο
    αλλα και το βαρος του αεροσκαφους.Καποια αεροσκαφη δεν προλαβαινουν
    να στριψουν(λογω βαρους) δεξια με αποτελεσμα να περνανε
    μεσα απο το κεντρο της αρτεμιδας.
    β) η οδηγια μιλαει για θεσπιση οριων και ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ χαμηλοτερα
    ορια αεροπορικου θορυβου γυρω απο εκκλησιες, ναους σχολεια και νοσοκομεια.
    γ)Το Ελληνικό Δημόσιο εγγυάται (επιφυλασσομένου του ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ) ότι δεν θα εισάγει σε
    σχέση με το Αεροδρόμιο οποιονδήποτε νόμο, κανόνα, κανονισμό, πρότυπο, συνιστώμενη πρακτική ή
    διαδικασία που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την παρεμπόδιση ή τον περιορισμό της λειτουργίας του
    Αεροδρομίου κατά τις νυκτερινές ώρες η/και την απογείωση και προσγείωση αεροσκαφών στο
    Αεροδρόμιο κατά τις νυκτερινές ώρες (ν2338/95)
    δ) Η Υπα δεν κανει απολυτως σωστα τη δουλεια της και αυτο εχει να κανει κυριως με πτησεις απο το δυτικο διαδρομο οι οποιες παρανομως κλινουν νωριτερα δεξια απο το προβλεπομενο.

    Αυτα,
    Αν ειναι να κοροιδευομαστε και μεταξυ μας νομιζω χανουμε το προβλημα

    φιλικα
    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ + ΑΝΑΠΤΥΞΗ9 Σεπτεμβρίου 2011 στις 1:06 μ.μ.

    Άρα στο τέλος συμφωνούμε...
    Αυτό είναι θετικό.
    Εμείς δεν κοροϊδεύουμε... θα δείτε σύντομα ενέργειες, γιατί καλή η ενημέρωση αλλά πρέπει να καλύψουμε και το κενό της επιτροπή ποιότητας ζωής, καθώς και αυτής για το Αεροδρόμιο.
    Σας καλούμε να συμμετέχετε, αλλά σας το λέμε από τώρα ότι δεν θα χαϊδέψουμε τα αυτιά της ΥΠΑ, ούτε θεωρούμε βέλτιστη λύση την Δεξιά Στροφή πάνω από το πιο πυκνοκατοικημένο (και εντός σχεδίου) σημείο της πόλης. Εξάλλου αυτές οι διαδικασίες αγνοούν την ύπαρξη της πόλης της Αρτέμιδος. Το θέμα της ασφάλειας λοιπόν θα το δούμε από την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυριοι μαζι σας

    σε οτι πειτε, αλλα ριχνοντας το μπαλακι
    στην ΥΠΑ βλεπετε το δεντρο και οχι το δασος.

    Το προβλημα δεν ειναι η ΥΠΑ , η οποια σαφως
    και δεν κανει τελεια τη δουλεια της,

    ΑΛΛΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ.
    ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ
    ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΟΤΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ, ΜΕ ΑΠAIΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ SID, ΜΕ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΖΩΝΩΝ NEF, ME ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Ο ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ.

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ



    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας