ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ... ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΝ - ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ Ν. ΜΑΡΚΟΥ

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ “ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ”  - ΑΡΤΕΜΙΔΑ 02/10/2011


Στην ανάρτηση με τούς κάδους σκουπιδιών , το πρόβλημά μας δεν είναι μόνο η συσσώρευση αλλά η αιτία που την προκαλεί. Αναφέρομαι στην ρουσφετολογική κατάργηση των δύο θέσεων για κάδους στην πλατεία η οποία έχει ως συνέπεια τις εικόνες που αναρτήσατε.
Επίσης θέλω να τονίσω ότι δύο φορές σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον δήμαρχο αλλά και σε μία κατ’ ιδίαν συνάντηση εισέπραξα ένα «..ναι θα το ρυθμίσω…»
Από τότε πέρασαν 56 ημέρες…

Ανάλογες κατ’ επανάληψη διαμαρτυρίες έκανα και στον Αντιδήμαρχο Αρτέμιδος Π. Πουλάκη, ο οποίος μου υπέδειξε ως αρμόδιο τον αντιδήμαρχο Α. Μαργέτη.
Και αυτός βέβαια μου υποσχέθηκε ότι θα το ρυθμίσει.
Ίσως αυτή είναι η τιμωρία μου για την ανεξαρτητοποίησή μου. Με αυτόν τον τρόπο όμως δεν προκαλούν μόνο εμένα αλλά και αυτούς που τους ψήφησαν.
56 ημέρες… μήπως είναι νωρίς ακόμα; Μήπως βιάζομαι πολύ ή αυτές οι δουλείες θέλουν πρώτα κουβέντιασμα;;;;
Με Εκτίμηση
Ν. Μάρκου
Ανεξάρτητος Τοπικός Σύμβουλος

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ,ΣΤΟΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ!Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Α Χ Ρ Η Σ Τ Ο Ι! ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΠΟΛΗ!!! ΒΡΩΜΑΜΕ !ΟΙ ΔΕ ΚΑΔΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΥΛΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑΣΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας