Μπορεί κάποιοι συνδημότες μας να έχασαν τα δικαστήρια γιατί πάλευαν
μόνοι τους αφού ακόμα και ο πρώην δήμαρχος (Αλτιπαρμάκης) και νομάρχης
(Κουρής), με τα ειδικά τους επιτελεία πρότειναν αντί του διεθνώς κατοχυρωμένου
ωραρίου 23:00 με 07:00 να απογειώνονται τα αεροσκάφη από τον δυτικό διάδρομο
(03L) στο ωράριο 23:00
με 05:00!!!
Όσο για τα πρόστιμα που πρέπει να επιβάλλονται αυτά είναι
νομοθετημένα δικά μας. Του δήμου μας και συγκεκριμένα των περιοχών που πλήττονται
περισσότερο από την λειτουργία του Αεροδρομίου, δηλαδή από τον ΓΕΓΟ μέχρι το
κέντρο. Αυτά τα χρήματα έπρεπε να απαιτούνται από τον δήμο και να πηγαίνουν
στην σημαντική τους πλειοψηφία στις περιοχές αυτές. Να πάνε στις πράξεις
εφαρμογής και στις υποδομές αυτών των περιοχών. Για ποιον δήμο όμως μιλάμε;;;
Χάθηκαν και οι παλιοί συναγωνιστές του δικαστικού αγώνα. Κανείς τους δεν μιλάει
πια.
Το blog μας είναι η μόνη ζωντανή φωνή σε αυτόν τον αγώνα… και
τολμούν να προσπαθούν να μας απαξιώσουν… δεν βολεύουν όσα με στοιχεία και
αποδείξεις βγάζουμε καθημερινά. Μας είπαν «… μα τι σας έχει πιάσει με τα
σαράβαλα..»
Τι μας έχει πιάσει;
Αυτό πετούσε πάνω από τα κεφάλια μας μέχρι πριν λίγο καιρό:
Μα καλά και τι πρόβλημα είχε αυτό το Αεροπλάνο;;;;
Διαβάστε:
Καταγγελίες για αεροπλάνο της Hellas Jet
Ο
πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Νίκος
Σηφουνάκης, σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν σε ενοικιαζόμενα
από την Ολυμπιακή αεροσκάφη και την ασφάλεια των πτήσεων, έκανε την ακόλουθη
δήλωση:
"Έχουμε θέσει από καιρό το σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει με ενοικιαζόμενα από την Ολυμπιακή αεροσκάφη, που είναι αποτέλεσμα της συστηματικής αποδιοργάνωσης και διάλυσης του εθνικού αερομεταφορέα.
"Έχουμε θέσει από καιρό το σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει με ενοικιαζόμενα από την Ολυμπιακή αεροσκάφη, που είναι αποτέλεσμα της συστηματικής αποδιοργάνωσης και διάλυσης του εθνικού αερομεταφορέα.
Έχουμε
στη διάθεσή μας αλλεπάλληλα επίσημα έγγραφα - σήματα της …που έχουν αποσταλεί
σε όλες τις αρμόδιες αρχές (Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας της Ευρώπης,
συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής Υ.Π.Α.), αλλά και στα ευρωπαϊκά
αεροδρόμια, μέσω της διαδικασίας…, που είναι ο διαχειριστής της βάσης δεδομένων
για αεροσκάφη και αεροπορικές εταιρείες.
Συνοπτικά, αυτά τα σήματα με την ένδειξη «Alarm» ειδοποιούν τις αρμόδιες αρχές, εντός και εκτός Ελλάδας, ότι αεροσκάφος με κωδικούς πτήσεις της Ολυμπιακής, παρουσιάζει προβλήματα ως προς την ασφάλεια πτήσεων και πρέπει να ελεγχθεί.
Όπως προκύπτει από αυτά τα έγγραφα - ντοκουμέντα, πρόκειται για νοικιασμένο αεροσκάφος, το οποίο χρησιμοποιεί η Ολυμπιακή για πτήσεις και εσωτερικού και εξωτερικού και με το οποίο διακινήθηκαν ή και διακινούνται καθημερινά δεκάδες επιβάτες, με προορισμούς εντός ή εκτός Ελλάδας.
Συνοπτικά, αυτά τα σήματα με την ένδειξη «Alarm» ειδοποιούν τις αρμόδιες αρχές, εντός και εκτός Ελλάδας, ότι αεροσκάφος με κωδικούς πτήσεις της Ολυμπιακής, παρουσιάζει προβλήματα ως προς την ασφάλεια πτήσεων και πρέπει να ελεγχθεί.
Όπως προκύπτει από αυτά τα έγγραφα - ντοκουμέντα, πρόκειται για νοικιασμένο αεροσκάφος, το οποίο χρησιμοποιεί η Ολυμπιακή για πτήσεις και εσωτερικού και εξωτερικού και με το οποίο διακινήθηκαν ή και διακινούνται καθημερινά δεκάδες επιβάτες, με προορισμούς εντός ή εκτός Ελλάδας.
Μόνο
σε διάστημα 15 ημερών και, συγκεκριμένα από τις 16 Μαρτίου μέχρι και την 1η
Απριλίου, η…, μέσω του συστήματος …, έχει αποστείλει περί τα 30 επείγοντα
σήματα, με την ένδειξη «Alarm Information», προς τις αρμόδιες αρχές (Υπηρεσίες
Πολιτικής Αεροπορίας) εντός και εκτός Ελλάδας, σε όλα δηλαδή τα αεροδρόμια από
και προς τα οποία εκτελούσε πτήσεις το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Με άλλα λόγια, δηλαδή, το αεροσκάφος αυτό ήταν και είναι υπό στενή και διαρκή παρακολούθηση από την ……, η οποία με διαρκή σήματά της παρότρυνε την Υ.Π.Α, αλλά και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, να προχωρούν σε ελέγχους στο συγκεκριμένο αεροσκάφος, στο οποίο είχαν εντοπιστεί ελλείψεις ή προβλήματα αναφορικά με την ασφάλεια των πτήσεων, και είχαν αξιολογηθεί ως τέτοια από την ….
Προβληματίζει έντονα και αποτελεί ταυτόχρονα μείζον θέμα, ότι το αεροσκάφος αυτό, παρόλο τον συναγερμό που υπήρχε από την …, συνέχιζε να πραγματοποιεί πτήσεις και, μάλιστα, με κωδικούς της Ολυμπιακής, που διεθνώς έχει αναγνωριστεί το υψηλό επίπεδο ασφαλείας των πτήσεών της. Πρόκειται για αεροσκάφος τύπου Α-320 και με κωδικό εγγραφής όπως προκύπτει από τα επίσημα έγγραφα «SX-BVL», που ανήκει σε Ελληνική ιδιωτική εταιρεία, τη οποία αναφέρουν όλα τα σήματα.
Επίσης, προβληματισμό στην όλη υπόθεση προκαλεί και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη εταιρεία - από την οποία η Ολυμπιακή ενοικιάζει το αεροσκάφος - βρίσκεται στην 8η θέση στη λίστα, που έχει συντάξει η …. και αφορά ελλείψεις που πιθανόν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ασφάλεια πτήσεων.
Όπως δε προκύπτει πάντα από τα έγγραφα - σήματα, ο συναγερμός για το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει σημάνει από τις 31/7/2008.
Προβληματίζει σοβαρά το γεγονός, ότι όλο αυτό το διάστημα και τουλάχιστον με τα χαρτιά που διαθέτουμε για τα σήματα της …, η Ολυμπιακή συνέχισε να κάνει συμβάσεις ενοικίασης του συγκεκριμένου αεροσκάφους. Παρά το ότι, από τα μέσα Μαρτίου, τα σήματα έφταναν το ένα μετά το άλλο, η σύμβαση ανανεωνόταν κανονικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι, μετά από 10 απανωτά σήματα της …, το διάστημα 16 έως 25 Μαρτίου, η σύμβαση και πάλι ανανεώθηκε για 4 μέρες (σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι ολιγοήμερες οι συμβάσεις). Όμως, και παρ’ όλο τον νέο καταιγισμό σημάτων, όπως και πάλι προκύπτει, η σύμβαση ανανεώθηκε και πάλι μέχρι τις πρώτες μέρες του Απριλίου.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, φαίνεται, με βάση πληροφορίες που υπάρχουν, ότι παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα την Πέμπτη 2 Απριλίου και καθηλώθηκε για λίγες μέρες στο έδαφος. Επίσης, συγκεκριμένο αεροσκάφος χρησιμοποιήθηκε ή και χρησιμοποιείται για VIP πτήσεις, δηλαδή για υπηρεσιακού χαρακτήρα μετακινήσεις μελών της κυβέρνησης, όταν δεν είναι δυνατόν να μετακινηθούν με το Empraer,και ζητούν ειδική πτήση από την Ολυμπιακή, οπότε το όλο θέμα έχει και πρόσθετες διαστάσεις.
Ζητούμε άμεσες και σαφείς εξηγήσεις για το όλο θέμα, πρωτίστως από τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών.
Ζητούμε από την αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που ήταν αποδέκτης των σημάτων, άμεσα και χωρίς καθυστέρηση, να αποσαφηνίσει αν έχουν πραγματοποιηθεί έλεγχοι στο αεροσκάφος, σε ποιο σημείο βρίσκονται, πότε θα ολοκληρωθούν και αν το αεροσκάφος μπορεί να πετά με πλήρη ασφάλεια και με τις προδιαγραφές υψηλής ασφαλείας.
Επίσης, ζητούμε από την ΥΠΑ να διευκρινίσει αν μπορεί να πιστοποιήσει η ίδια την αποκατάσταση των προβλημάτων που έχουν επισημανθεί, και αν μπορεί να διαβεβαιώσει την …, ότι τακτοποιήθηκαν τα προβλήματα με το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Ζητούμε από την Διοίκηση της Ολυμπιακής, να αποσαφηνίσει αμέσως τι ελέγχους έκανε η ίδια σε ένα αεροσκάφος που μετέφερε επιβάτες για λογαριασμό της. Μέχρι πότε έχει μισθώσει το συγκεκριμένο αεροσκάφος και αν προτίθεται να ανανεώσει την μίσθωσή του".
(Σύμφωνα με τα στοιχεία του …, πρόκειται για το Airbus A320-211 με αρ. κατασκευής 087, ηλικίας 19 ετών, με πρώτη πτήση καταγεγραμμένη την 08-11-1989, από την Royal Jordanian. Μετά πέρασε στα χέρια της Wells Fargo Bank Northwest, μετά στην LTE International Airways, μετά στην lsf Jordair Bail και από τις 14 Αυγούστου 2008 ανήκει στην Hellas Jet).
Με άλλα λόγια, δηλαδή, το αεροσκάφος αυτό ήταν και είναι υπό στενή και διαρκή παρακολούθηση από την ……, η οποία με διαρκή σήματά της παρότρυνε την Υ.Π.Α, αλλά και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, να προχωρούν σε ελέγχους στο συγκεκριμένο αεροσκάφος, στο οποίο είχαν εντοπιστεί ελλείψεις ή προβλήματα αναφορικά με την ασφάλεια των πτήσεων, και είχαν αξιολογηθεί ως τέτοια από την ….
Προβληματίζει έντονα και αποτελεί ταυτόχρονα μείζον θέμα, ότι το αεροσκάφος αυτό, παρόλο τον συναγερμό που υπήρχε από την …, συνέχιζε να πραγματοποιεί πτήσεις και, μάλιστα, με κωδικούς της Ολυμπιακής, που διεθνώς έχει αναγνωριστεί το υψηλό επίπεδο ασφαλείας των πτήσεών της. Πρόκειται για αεροσκάφος τύπου Α-320 και με κωδικό εγγραφής όπως προκύπτει από τα επίσημα έγγραφα «SX-BVL», που ανήκει σε Ελληνική ιδιωτική εταιρεία, τη οποία αναφέρουν όλα τα σήματα.
Επίσης, προβληματισμό στην όλη υπόθεση προκαλεί και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη εταιρεία - από την οποία η Ολυμπιακή ενοικιάζει το αεροσκάφος - βρίσκεται στην 8η θέση στη λίστα, που έχει συντάξει η …. και αφορά ελλείψεις που πιθανόν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ασφάλεια πτήσεων.
Όπως δε προκύπτει πάντα από τα έγγραφα - σήματα, ο συναγερμός για το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει σημάνει από τις 31/7/2008.
Προβληματίζει σοβαρά το γεγονός, ότι όλο αυτό το διάστημα και τουλάχιστον με τα χαρτιά που διαθέτουμε για τα σήματα της …, η Ολυμπιακή συνέχισε να κάνει συμβάσεις ενοικίασης του συγκεκριμένου αεροσκάφους. Παρά το ότι, από τα μέσα Μαρτίου, τα σήματα έφταναν το ένα μετά το άλλο, η σύμβαση ανανεωνόταν κανονικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι, μετά από 10 απανωτά σήματα της …, το διάστημα 16 έως 25 Μαρτίου, η σύμβαση και πάλι ανανεώθηκε για 4 μέρες (σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι ολιγοήμερες οι συμβάσεις). Όμως, και παρ’ όλο τον νέο καταιγισμό σημάτων, όπως και πάλι προκύπτει, η σύμβαση ανανεώθηκε και πάλι μέχρι τις πρώτες μέρες του Απριλίου.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, φαίνεται, με βάση πληροφορίες που υπάρχουν, ότι παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στον κινητήρα την Πέμπτη 2 Απριλίου και καθηλώθηκε για λίγες μέρες στο έδαφος. Επίσης, συγκεκριμένο αεροσκάφος χρησιμοποιήθηκε ή και χρησιμοποιείται για VIP πτήσεις, δηλαδή για υπηρεσιακού χαρακτήρα μετακινήσεις μελών της κυβέρνησης, όταν δεν είναι δυνατόν να μετακινηθούν με το Empraer,και ζητούν ειδική πτήση από την Ολυμπιακή, οπότε το όλο θέμα έχει και πρόσθετες διαστάσεις.
Ζητούμε άμεσες και σαφείς εξηγήσεις για το όλο θέμα, πρωτίστως από τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών.
Ζητούμε από την αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που ήταν αποδέκτης των σημάτων, άμεσα και χωρίς καθυστέρηση, να αποσαφηνίσει αν έχουν πραγματοποιηθεί έλεγχοι στο αεροσκάφος, σε ποιο σημείο βρίσκονται, πότε θα ολοκληρωθούν και αν το αεροσκάφος μπορεί να πετά με πλήρη ασφάλεια και με τις προδιαγραφές υψηλής ασφαλείας.
Επίσης, ζητούμε από την ΥΠΑ να διευκρινίσει αν μπορεί να πιστοποιήσει η ίδια την αποκατάσταση των προβλημάτων που έχουν επισημανθεί, και αν μπορεί να διαβεβαιώσει την …, ότι τακτοποιήθηκαν τα προβλήματα με το συγκεκριμένο αεροσκάφος.
Ζητούμε από την Διοίκηση της Ολυμπιακής, να αποσαφηνίσει αμέσως τι ελέγχους έκανε η ίδια σε ένα αεροσκάφος που μετέφερε επιβάτες για λογαριασμό της. Μέχρι πότε έχει μισθώσει το συγκεκριμένο αεροσκάφος και αν προτίθεται να ανανεώσει την μίσθωσή του".
(Σύμφωνα με τα στοιχεία του …, πρόκειται για το Airbus A320-211 με αρ. κατασκευής 087, ηλικίας 19 ετών, με πρώτη πτήση καταγεγραμμένη την 08-11-1989, από την Royal Jordanian. Μετά πέρασε στα χέρια της Wells Fargo Bank Northwest, μετά στην LTE International Airways, μετά στην lsf Jordair Bail και από τις 14 Αυγούστου 2008 ανήκει στην Hellas Jet).
και πιστεύετε ότι ήταν το μόνο;;;;;;
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα κοιμοαστε νωρις.
οπως λεει μια εγγλεζικη παροιμια
νωρις να πας στο κρεββατι νωρις να σηκωθεις
σε κανει υγιη πλουσιο και .....ΣΟΦΟ.
ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΟΠΩΣ ΠΧ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ.
ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΗΡΩΕΣ....ΜΑΚΑΡΟΥΣ ΟΥΤΕ ΜΑΚΑΡΙΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ.
Εψες νωρις το μεσημερι..κατα τις 12 δηλαδη
ΑπάντησηΔιαγραφήξεκινησα να δω καποιο φιλικο μου προσωπο στην περιφανη
Αρτεμιδα μου
Ειχα καιρο να παω να δω συγγενεις και φιλους μιας και το
σημαδι στη πορτα απο την τελευταια κουτουλια μου στις 6:45
το πρωι , πριν απο μερικα χρονια ακομα περισευει.
Ηταν Σαββατο πρωι οταν καποιο παλιο αεροπλανακι περασε με επισημο
θορυβο (φαναταστειτε ο ανεπισημος) κοντα στα 90 db ...
Ηταν ενα τετοιο αεροπλανακι της Ολυμπιακης 20 ετιας που η εταιρεια
και η δοιηκηση του Αεροδρομιου θελησε να το στειλει επανω απο 15000 ταλαιπωρημενες ψυχες προκειμενου να γλιτωσουν 10 λεπτα παραπανω πτηση...
Εκτοτε απογοητευτηκα πηγαινω αραια και που περισσοτερο για να χαζεψω τις ομορφες παραλιες μας...
Ετσι λοιπον και ενω τρωγαμε σε οικογενειακο σπιτι παρατηρουσα οτι οχι απλα τιποτα δεν εχει αλλαξει αλλα ισως και τα πραγματα εινα ακομη ποιο δυσκολα...
Ηταν 3 η ωρα το μεσηρι οταν απογειωμενα απο τον ανατολικο διαδρομο αεροσκαφη
σηκωνονται καθε τρια λεπτα απο το γεγο κοβαν τερμα δεξια και διασχιζαν την Αρτεμιδα απο τη δεξια πλευρα της Αρτεμιδας (πισω απο το ΓΕΓΟ) καθετα!!!
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΘΕΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟ!!!
΅Επομενως απο τι καταλαβετε ακολουθηθηκε για αλλη μια φορα η προτεινομενη
διαδικασια απογειωσεως απο τον 03 R , οπου προβλεπετι δεξια κλιση προς τη θαλασσα
επιλογη πορειας...μπλα μπλα...
Καποιες Παρατηρησεις μονο
1.
Διαβαζω και ξαναδιαβαζω απο το Blog οτι τα αεροσκαφη κεφαλαιου 2 πρεπει
να πετουν απο τον δυτικο διαδρομο..
Μα σε ενα αεροδρομιο οπου 98 % των αεροσκαφων χροισιμοποιουν τον ανατολικο διαδρομο για απογειωσεις .., οι υπαλληλοι της Υπα λετε να βαλουν Χιλιομετρητη στα αεροσκαφη για να δουν χιλιομετρα, η μα ζητησουν πιστοποιητικο γεννησεως για την ημ/νια κατασκευης του αεροσκαφους η μηπως αυτου που τα κατασκευασε?
ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΑΠΛΑ
Και επιπλεον ο συγκεκριμενος ιστιοτοπος γιατι δεν αναφερεται στα υπολοιπα νομοτυπα αεροσκαφη που πετουσαν πανω απο τον ουρανο της Αρτεμιδας καθολη τη δειαρκεια της ημερας...?
2.
Κουφ@λες του αεροδρομιου κατι μετρητες της ΕΑΝS που ειχαμε και βλεπαμε τις οποιες μετρησεις παλι τους καταργησατε ... Τα κατσαβιδια σας κρεμονται ακομα επανω τους...
3.
Κε Δημαρχε δεν προσπαθεις που δεν προσπαθεις να μεταφερθει το κυριως πτητικο
εργο στο δυτικο διαδρομο προκειμενου να ανακουφιστει η Αρτεμιδα , δεν παμε για
κανα ταβλι γιατι για ολα τα μου φαινετα πως δεν δεν δεν το εχεις..
με εκτιμηση
Κ.Π.
ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙ ΦΙΛΕ Κ.Π.ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΑΝΟΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
ΔιαγραφήΕδω αγαπητε, φαινεται οτι δεν μπορει ο Καισαρ να ρυθμισει τα του Καισαρος,και του ζητατε να ρευθμισει τα του ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ? Ας αρχισει απο την γη και την παραλια ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ...ΓΙΑΤΙ Η ΓΗ ...ΟΖΕΙ ΠΑΝΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μιας και αυτοι
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν καταλαβαινουν απο λογια ....
Και επειδη το κακο το γειτονα
ανθρωπο δεν τον κανεις....
Και επειδη σε αυτον τον τοπο η
δικαιοσυνη ειναι αυστηρη μονο για τον Τσοχατζοπουλο...
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ...
Συνδημοτες που κατοικειται κοντα στο Γεγο και σε ακτινα ενος
χιλιομετρου απο τον τελευταιο καλειστε...
ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΠΤΗΝΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΟΙΚΟΥΝ
Α. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΒΟΥΤΕΣ)
ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑ ΥΨΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΚΤΙΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 3000 ΠΟΔΩΝ..
Β. ΧΗΝΕΣ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΕΣ)
ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΙΓΜΟΥ...
Γ. ΜΠΑΛΟΝΙΑ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΜΕ ΗΛΙΟ) ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ
Δ. ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΡΟΠΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΟΙ ΠΟΛΥΠΕΙΡΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΝΤΑΙ...
Δοιηκουντες του ελ Βενιζελος και υπευθυνοι της δημοτικης Αρχης σοβαρευτειται
πριν ειναι πολυ αργα...
Κ.Π.