ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ BLOG ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!)
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
- ΒΙΒΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΕΛ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ - ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΠΑΛΑΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΜΑ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ κατά παντός υπευθύνου για την λειτουργία του ΔΑΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Καλημέρα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην μας πιάνει πανικός άδικα..κάπου μπερδευτήκατε..σαν κάτοικος της πόλης μας κι εγώ πολλές φορές υποστηρίζω αυτα που γράφετε για τη παλαιότητα των αεροσκαφών που πηγαινοέρχονται στο ΕΛΒΕ όπως και για τα θέματα ρύπανσης αλλά σε αυτή τη περίπτωση έχετε κάνει λάθος..
η Air Transat όπως και πολλές εταιρείες όταν αποσύρουν ή νοικιάζουν ή πουλάνε "ηλικιωμένο" αεροσκάφος ΔΕΝ αποσύρουν τον αριθμό καταχώρησης του αεροσκάφους..τον κρατάνε στο αρχείο και από τη στιγμή που είναι διαθέσιμος τον μεταφέρουν σε άλλο αεροσκάφος , νεώτερο..
παρατηρήστε παρακαλώ τις εικόνες που αναρτήσατε και ειδικότερα τη 1η που είναι ο χάρτης και σας λέει ξεκάθαρα τη πτήση 695 της Air Transat (κάθε δευτέρα και τετάρτη) και τον τύπο αεροσκάφους που είναι Airbus A330. Επίσης δείτε τα στοιχεία που αντλείτε από τη βάση δεδομένων στη 4η εικόνα.. η Air Transat ΔΕΝ έχει πλέον Tristar αεροπλάνα..Δεν ήρθε ποτέ λοιπόν το Lockheed L1011 εδώ..ήρθε το Α330-200 κατασκευής 2008 το οποίο πήρε τον αριθμό καταχώρησης του Lockheed το οποίο ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ από την Air Transat το 2005 και έχει πάει σε κάποια άλλη εταιρεία με αριθμό καταχώρησης πλέον OD-HEO !
και επειδή έχει τύχει κάποιες φορές να δω τη συγκεκριμένη πτήση να απογειώνεται είναι όντως Α330 το αεροσκάφος..και επειδή ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την αεροπορία σας προτείνω και αυτή τη σελίδα , www.flightradar24.com , από όπου μπορείτε να αντλείτε live απεικόνιση πτήσεων σε όλο το κόσμο..αν δε κάνετε επιλέξετε κάποια πτήση σας δείχνει ότι πληροφορία θέλετε..
Με εκτίμηση,
ΚΦ
Δεν νομιζω αγαπητε 1:10
ΑπάντησηΔιαγραφήοτι εχει μεγαλη διαφορα αν ειναι airbus, tupolev η οτιδηποτε αλλο.
Το θεμα ειναι οτι καινουργια η παλια αεροπλανα, περνανε
απο πολυ χαμηλο υψος πανω απο κατοικημενες περιοχες προκαλωντας
θορυβο ανω των 100 decibel.
Μπραβο στο Blog που τους ξεβρακωνει μπας και βρεθει καποια
λυση στο θεμα του θορυβου.
Και πιστεψτε μας κυριοι του ελ βενιζελος λυσεις υπαρχουν. Βρειτε τις
γιατι αλλιως θα σας τις επιβαλλουν.
Κ.Π.
Καλημέρα ! προς τον κύριο 6:39..
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θα διαφωνήσω για το θέμα του θορύβου και σαφώς για το συγκεκριμένο κομμάτι που αναφέρεστε συμφωνώ..
όμως !! το άρθρο έχει σχολιασμό "ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 1975 ... ΠΕΤΑΞΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ... "..επομένως ξεκάθαρα αναφέρεται στο έτος κατασκευής του αεροπλάνου..σε αυτή τη περίπτωση από τη μεριά μου , ευγενικά και με τα στοιχεία που ο ίδιος ο αρθρογράφος παρέθεσε , εξήγησα ότι έχει κάνει λάθος εκ παραδρομής..δεν έχω σκοπό ούτε να μειώσω τον αρθρογράφο , που ανθρωποι είμαστε και καμιά φορά κάνουμε λάθη , ούτε να αντιπαρατεθώ , που στη τελική με πολλά θέματα συμφωνώ απόλυτα..
ξαναλέω όμως για το θέμα του θορύβου που είναι άλλο κεφάλαιο , ναι έχετε δίκιο..κι εγώ που μένω στο κέντρο των Σπάτων τα αεροσκάφη ακούγονται κάτι παραπανω από καθαρά και έντονα..σαφώς δεν είναι συγκρίσιμο με το επιπεδο θορύβου που ακούει ο κάτοικος της λούτσας αλλά πιστέψτε με είν<ι το ίδιο ενοχλητικό..
Με εκτίμηση,
ΚΦ
ok Κ.Φ. εισαι
ΑπάντησηΔιαγραφήσωστος
Κ.Π.