ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ... ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

 Δείτε περισσότερα....




















22 σχόλια:

  1. να το πειτε στη κυρια Πιτσι, Ζήση & σια να τους βαλουν φυλακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΖΗΤΩ Η ΑΡΤΕΜΙΔΑΡΑ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΜΑΣ

    ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΤΗΣ ΛΙΜΑΝΙΑ
    ΜΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ
    ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ 3 ΒΑΘΜΟΥ

    ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ
    ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ


    ΡΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΡΑ ΓΚΙΝΟΣΑΤΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ?

    ΤΙ ΛΟΥΤΣΑ ΤΙ ΜΟΝΑΚΟ ΣΥΜΔΗΜΟΤΕΣ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΚΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ....


    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ

    1)ΧΡΗΣΗ ΔΥΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙΣ (ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΝΕΟ ΚΑΘΕΤΟ)

    2) ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ (ΕΜΕΙΣ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΥΣΑΕΥΡΙΟ ΑΠΟ ΕΝΑΕΡΙΟΥΣ ΧΑΡΟΥΣ- ΑΣ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΛΙΓΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ-ΤΙ ΨΥΧΗ ΕΧΟΥΝΕ ΜΩΡΕ 20000 ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ-

    3) ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΡΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ , Ο ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ 21 ΑΠΡΙΛΗ)

    4) ΤΑΡΙΦΑ 20 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΟΜΠΡΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ CULT ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

    5) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 304 ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΙΛΥΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ.

    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ

    -ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΤΙΚΩΝ
    ΑΚΙΝΗΤΩΝ (ΔΕΝ ΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΛΟΥΤΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ)

    - ΥΨΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΣΗ.

    - ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ

    - ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΛΕΙΠΕΙ


    ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΑΥΤΑ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΝΑΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ 2 ΓΕΝΙΕΣ....

    ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν φερουν οι θιγομενοι αδειες οικοδομης πριν το 1980 που αρχισε η κατασκευη του αεροδρομιου τοτε εχουν λογο να μιλανε και να διεκδικουνε. οσοι εχτισαν παρανομα μετα , ενω ηξεραν οτι το αεροδρομιο κατασκευαζεται τοτε επαιξαν και εχασαν. ειναι και παρανομοι και θελουν ως ανταμοιβη της παρανομιας τους να σταματησουν και το αεροδρομιο. ρε παμε καλα ε???????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι βλαμενος άνθρωπε μου;οι παρανομίες του αεροδρομίου ΔΕΝ έχουν απολύτως καμμιά δικαιολογία!μαλλον εκει δουλεύεις και "γλυφεις"

      Διαγραφή
    2. Το Αεροδρόμιο Σπάτων η κατασκευή του είχε προγραμματιστεί από το απριλιανό καθεστώς 9/7/1970 (έρευνα χώρου από ειδικούς, μελέτες, απαλλοτριώσεις κλπ).

      Το κυβερνητικό συμβούλιο 9/6/1970 αποφάσισε την κατασκευή αεροδρομίου για την Αθήνα, οι απαιτούμενες πιστώσεις δόθηκαν από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (υπ αριθμ 292/10-5-71)..

      .Στις 12/5/1971 με βάση τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων αποφασίστηκε η θέση των Σπάτων και συγκεκριμένα η περιοχή Σαγκάνι (έγγραφο υπ αριθμ ΕΠ 292/10-5-71)
      Η Απριλιανή μελέτη προέβλεπε χρόνο ολοκλήρωσης σε δύο χρόνους
      Α φάση μέχρι τέλους 1978
      Β φάση μέχρι τέλους 1984

      χαχα που μιλας ρε συ ξερεις...?

      και εν παση περιπτωσει φταινε οι γονεις σου για τις μ@λ@κιες που λες εσυ 30-40 χρονια μετα????

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    3. ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 70 ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 80

      ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ 6.39 ΣΤΗ ΛΟΥΤΣΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 70 ...ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΟΧΟΒΙΛ ΙΣΩΣ...

      Διαγραφή
  5. ETSI GIA NA ...SKASETE APO ....ZILIA .

    O DHMARXOS EDOSE GRAFTI ENTOLI STOYS PROEDROYS
    TON TOPIKON SPATON KAI ARTEMIDAS,NA ....EREBNISOYN
    ( TI ? ) GIA THN IDRISI ( KATASKEBH ) " MARINAS " STHN
    ARTEMIDA.
    ORISTE ...ERGA .....LISSA KAKIA, TOYS FAGATE TOYS ANTHROPOYS !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνω απο το πάρκινγκ σκαφών που ήδη άνοιξε στα Σπατα!(γρήγορα αντανακλαστικά ο υμετερος)το στησανε ήδη το εργακι -αυτο μας μαρανε

      Διαγραφή
  6. εδω η Πιτσι απαιτει να αναλαβει τα εξοδα ηχομονωσης στις παρανομες κατοικιες...θα συμφωνησω μαζι σου 6.25. οι παρανομοι να μην εχτιζαν εκει αφου ηξεραν οτι θα γινει αεροδρομιο. εχτισαν παρανομα και απαιτουν και κατασκευη αεροδιαδρομου. ρε πανε καλα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε τρελαθεί εντελώς!δηλαδη εμείς που χτισαμε με άδεια δίπλα στα αυθαίρετα και βασανιζομαστε απο τους παράνομους αλήτες της Χόκτιφ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;είσαστε τόσο ραγιάδες τελικα;

      Διαγραφή
  7. ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ 6.14 ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΙΛΕ 9:58 ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ . ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΕΧΤΙΖΕΣ ΑΛΛΟΥ. ΝΟΜΙΣΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΧΤΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ???? ΟΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑΓΚΝΑΜΑΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος σου είπε ότι τα αεροδρόμια εκτός απο τα τριτοκοσμικά ,καταστρέφουν κατα βούληση και χάριν κερδοσκοπίας τις περιοχές με τις οποίες συνορεύουν;;;;τελικα ρε παιδια πολυ ραγιαδισμος έχει πέσει γι αυτο πάμε κατα διαόλου...άντε φέρτε και το ΚΕΛ να πλακωσουν κι οι ...κοπρολαγνοι!

      Διαγραφή
    2. Α!να μην το ξεχασω,και ποιος είναι ο Μακναμαρα που τόσο θαυμαζεις;;;

      Διαγραφή
  9. ΜΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΟΥ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ? ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΑ ΤΖΑΜΙΑ, ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΕ ΕΛΛΕΝΙΤ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ? ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ...Ε ΡΕ ΧΑΛΙΑ . ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΠΙΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΩΝΑ ΣΠΙΤΙΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΡΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕ; ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.
      Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80.
      ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΠΙΤΣΟΜΠΑΡΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΚΑΛΗ ΛΟΓΙΚΗ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ. ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΕΙΝΩ ΛΙΓΟ;
      ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ. ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ. ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  10. Αγαπητέ μου ελληναρα-ραγια,μάθε ότι είναι υποχρέωση του αεροδρομίου να μην ενοχλεί τις πόλεις γύρω του και να μην μολύνει το περιβαλλον.Εδω συμβαίνουν και τα δυο γιατι κατι τύποι σαν εσένα προσκυνούν το χρήμα και ξεπουλάνε τα πάντα.Ευχομαιι να μένεις σε περιοχή που γεμίζει κηροζινη και να κολυμπάσ σε σημείο που εκβαλουν τα λύματα του αεροδρομιου αλλά να μην έχεις οικογένεια ,τα τρία παιδια με λευχαιμία που πρόσφερε ήδη η πόλη μας στον σύγχρονο Μινωταυρο είναι υπέρ αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριθμ. Δ3/Β/14268/3609 (2) Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 2 Αερολιμενικής
    Διάταξης.

    Άρθρο μόνο
    Εγκρίνουμε την τροποποίηση του άρθρου 12 της υπ’ αριθμ. ΥΠΑ/Δ3/Β/47159/9521/7−11−2001 (ΦΕΚ Β΄ 1532/2001) Αερολιμενικής Διάταξης 2 με την προσθήκη νέας πα− ραγράφου 22 ως ακολούθως:
    «22 α. Θεσπίζονται τα παρακάτω μέτρα και διαδικασίες μείωσης θορύβου, για τα αεροσκάφη που δραστηριο− ποιούνται ή επιχειρούν στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
    «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπως αυτά δημοσιεύονται στο Εγχειρίδιο Αεροναυτικών Πληροφοριών Ελλάδας (AIP GREECE) και ειδικότερα στο κεφάλαιο περί Διαδικασιών Περιορισμού Θορύβου:
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ LGAV−ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΘΟΡΥΒΟΥ
    1. Εφαρμογή και Σκοπός
    1.1 Όλες οι δραστηριότητες των αεροσκαφών στο έδα− φος και στον αέρα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ υπόκεινται στις προβλέψεις που περιγράφο− νται παρακάτω, εκτός εάν δηλώνεται διαφορετικά.
    1.2 Σκοπός αυτού του Κανονισμού είναι η ελαχιστο− ποίηση της έκθεσης σε θόρυβο στις κοινότητες που βρίσκονται στη γειτνίαση του αεροδρομίου χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια των πτήσεων.

    2. Ορισμοί
    2.1 Οι κατοικημένες περιοχές περιλαμβάνουν την Αρ− τέμιδα, τη Ραφήνα, το Μαρκόπουλο, το Κορωπί και τα Σπάτα.
    2.2 Αναφορικά με τις διαδικασίες μείωσης θορύβου,
    ο όρος «ημέρα» καλύπτει τη χρονική περίοδο μεταξύ
    0700−2300 τοπική ώρα και ο όρος «νύχτα» τη χρονική περίοδο μεταξύ 2300−0700 τοπική ώρα.
    Γενικά
    Αναφορικά με τις διαδικασίες μείωσης θορύβου, ένα μόνιμο σύστημα παρακολούθησης θορύβου έχει εγκα− τασταθεί στις κατοικημένες περιοχές στη γειτνίαση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙ− ΖΕΛΟΣ.
    Απότομες αλλαγές στην ισχύ των κινητήρων θα πρέ− πει να αποφεύγονται, εκτός εάν λόγοι ασφαλείας της πτήσης τις καθιστούν επιτακτικές.
    3. Ώρες λειτουργίας
    Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών λειτουργεί σε 24ωρη βάση (24/7). Παρόλα αυτά εφαρμόζονται οι ακόλουθοι περιορισμοί κατά τη διάρκεια της νύχτας:
    3.1 Κατά τη διάρκεια της νύχτας για όλες τις έκτακτες πτήσεις απαιτείται προηγούμενη έγκριση του Διευθυντή Λειτουργίας Υπηρεσιών Αεροδρομίου.
    3.2 Κατά τη διάρκεια της νύχτας για την εκτέλεση τοπικών εκπαιδευτικών πτήσεων απαιτείται έγκριση του Διευθυντή Λειτουργίας Υπηρεσιών Αεροδρομίου.
    3.3 Οι περιορισμοί που ισχύουν για νυχτερινές πτή− σεις δεν εφαρμόζονται σε ταχυδρομικές, κυβερνητικές, νοσοκομειακές πτήσεις, σε πτήσεις ελικοπτέρων της αστυνομίας καθώς και σε άλλες πτήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας και πτήσεις που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης.
    4. ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
    4.1 Ο διάδρομος 21L δεν θα χρησιμοποιείται για προ−
    σγειώσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας.
    4.2 Ο διάδρομος 03R δεν θα χρησιμοποιείται για απο−

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γειώσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας.
    4.3 Αεροσκάφη κατηγορίας Κεφαλαίου 2, στα οποία επιτρέπεται, κατ’ εξαίρεση, να χρησιμοποιούν το Διε− θνή Αερολιμένα Αθηνών ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, δεν επιτρέ− πεται να χρησιμοποιούν τον διάδρομο 03R για απο− γειώσεις όλο το 24ωρο. Οι πιλότοι των αεροσκαφών της παραπάνω κατηγορίας θα ενημερώνουν τη μονάδα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας για την κατηγορία του αερ/φους τους, ταυτόχρονα με το αίτημα εκκίνησης κινητήρων.
    4.4 Οι ακόλουθοι τύποι αεροσκαφών δεν θα απογειώ− νονται από το διάδρομο 03R ή δεν θα προσγειώνονται στο 21L όλο το 24ωρο.
    ȡ ȝ Ȓ ȡ Ȗ ȡ



    4.5 Όλα τα στρατιωτικά αεροσκάφη δεν θα αναχωρούν από το διάδρομο 03R ή δεν θα προσγειώνονται στο δι− άδρομο 21L, κατά τη διάρκεια του 24ώρου. Στρατιωτικά αεροσκάφη των οποίων οι τύποι είναι αντίστοιχοι τύπων πολιτικών αεροσκαφών, που δεν περιλαμβάνονται στον παραπάνω πίνακα της παραγράφου 4.4, δεν υπόκεινται στον περιορισμό αυτό.
    4.6 Εξαιρέσεις από όλα τα παραπάνω μπορεί να επι− τραπούν για λόγους ασφαλείας, σε περιπτώσεις ακραί− ων καιρικών συνθηκών, όταν η ζήτηση χωρητικότητας το απαιτεί ή όταν υπάρχουν επιχειρησιακοί περιορισμοί ή επιχειρησιακές ανάγκες.
    5. Χρήση αναστροφής ώσης
    Να χρησιμοποιείται η ελάχιστη αναστροφή ώσης, που είναι συμβατή με τη διαδικασία ασφαλούς λειτουργί− ας.
    6. Περιορισμοί στις δοκιμές κινητήρων α/φών
    Δοκιμές συντήρησης κινητήρων α/φών πάνω από τα όρια βραδείας λειτουργίας επιτρέπεται να εκτελούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας και σε καθορισμένες πε− ριοχές, σύμφωνα με το Εγχειρίδιο Αεροναυτικών Πλη− ροφοριών Ελλάδας−ΑGA2−3−22 παρ. 10−Συντήρηση.
    7. Χρήση μονάδων βοηθητικής ισχύος
    Κατά τη στάθμευση α/φους σε θέση, η οποία εξυπηρε− τείται από επίγεια μονάδα ισχύος, η οποία παρέχει και κλιματιζόμενο αέρα, η χρήση της βοηθητικής μονάδας ισχύος του αεροσκάφους θα αποφεύγεται και δεν θα υπερβαίνει τα 15 λεπτά μετά την άφιξη ή τα 15 λεπτά πριν την αναχώρηση προς/από τη θέση στάθμευσης.
    8. Διαδικασίες άφιξης
    8.1 Οι τυποποιημένες διαδικασίες άφιξης είναι σχεδια− σμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις αποφυγής θορύβου και πρέπει να ακολουθούνται χωρίς παρεκκλίσεις.
    8.2 Η καθυστερημένη επέκταση του συστήματος προ− σγείωσης και των πηδαλίων καμπυλότητας και διαμόρ− φωση χαμηλής σχέσης ισχύος προς την οπισθέλκουσα, μπορεί να χρησιμοποιείται εφόσον είναι συμβατή με την διαδικασία ασφαλούς λειτουργίας του α/φους.
    8.3 Πτήσεις εξ΄όψεως που προσεγγίζουν για προσγεί− ωση απαιτείται να κάνουν ρυθμίσεις για κλειστή προ− σέγγιση, εκτός εάν εξουσιοδοτηθούν διαφορετικά από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας.
    9. Διαδικασίες αναχώρησης
    9.1 Επιβράδυνση − Επιτάχυνση της ισχύος, διάδρομοι
    03L και 03R.
    Εκτός αν λόγοι ασφαλείας επιβάλλουν διαφορετικά, όλα τα στροβιλοελικοφόρα α/φη και τα στροβιλοκινη− τήρια/ αεριωθούμενα α/φη, δεν θα μειώνουν την ισχύ απογείωσης, μέχρι να ανέλθουν στο ελάχιστο ύψος των

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1800 ποδών από τη μέση στάθμη θαλάσσης και δεν θα επιταχύνουν πάνω από την αρχική ταχύτητα ανόδου (V2+10) ή δεν θα αλλάζουν τη διαμόρφωση των πηδα− λίων καμπυλότητας της πτέρυγας, μέχρι να επιτευχθεί άνοδος στο ελάχιστο ύψος των 3300 ποδών από τη μέση στάθμη θαλάσσης.

    10. Περιορισμοί ύψους
    10.1 Όλα τα αεροσκάφη που αναχωρούν ή προσεγ− γίζουν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» πρέπει να αποφεύγουν την υπέρπτηση πάνω από κατοι− κημένες περιοχές. Εάν τούτο δεν είναι εφικτό, θα πρέπει να υπερίπτανται αυτών των περιοχών στον ελάχιστο απαιτούμενο χρόνο, διατηρώντας το ελάχιστο ύψος ασφαλείας.
    10.2 Αεροσκάφη που πετούν εντός της τερματικής περιοχής Αθηνών και δεν πρόκειται να προσγειωθούν στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» είναι προτιμητέο να μην υπερίπτανται κατοικημένων περιο− χών κάτω από 3000 πόδια.
    11. Ελικόπτερα
    Οι διαδρομές των ελικοπτέρων πρέπει να σχεδιά− ζονται έτσι ώστε να αποφεύγονται οι κατοικημένες περιoχές.
    22 β. Η μη τήρηση των μέτρων και διαδικασιών μείω− σης θορύβου, που έχουν καθιερωθεί για τα αεροσκάφη που δραστηριοποιούνται ή επιχειρούν στον Διεθνή Αε− ρολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπως δημο− σιεύονται στο Εγχειρίδιο Αεροναυτικών Πληροφοριών Ελλάδας (AIP GREECE) και ειδικότερα στο κεφάλαιο περί Διαδικασιών Περιορισμού Θορύβου, αποτελεί πα− ράβαση και επιφέρει τον καταλογισμό προστίμου στους παραβάτες (αεροπορικές εταιρείες, ιδιοκτήτες ιδιωτικών αεροσκαφών ή εκμεταλλευόμενους αεροσκάφη με εξαί− ρεση τα στρατιωτικά αεροσκάφη), σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΥΠΑ/Δ3/Β/23530/5741/22.6.2006 (ΦΕΚ Β΄ 912/2006) απόφαση ΥΠΜΕ, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, περί καθορισμού του ύψους του προστίμου επί παραβάσεων Αερολιμενικών Διατάξεων.
    Η διαπίστωση της παράβασης πραγματοποιείται από την Αεροπορική Αρχή του Αερολιμένα, η οποία ενημε− ρώνεται εγγράφως, αναλόγως της παράβασης, από τις υπηρεσίες του Πύργου Ελέγχου ή την αρμόδια Διεύ− θυνση του Αερολιμένα. Η ανάλυση και αξιολόγηση των καταγραφών του Radar, που σχετίζονται με τα στοιχεία των παραβάσεων, σε συνδυασμό με τις καταγραφές των εγκατεστημένων συστημάτων καταγραφής θορύβου, πραγματοποιείται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της ΥΠΑ. Το πόρισμα της ανάλυσης−αξιολόγησης διαβιβά− ζεται στην Αεροπορική Αρχή του Αερολιμένα και εν συνεχεία εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα στο Άρθρο
    18 του παρόντος περί διαδικασιών ελέγχου των παρα−
    βάσεων.»
    Η ισχύς της παρούσας ισχύει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
    Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
    Κυβερνήσεως.

    Αθήνα, 4 Μαΐου 2012

    Η Διοικητής
    ΦΩΦΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααααααααααααΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΦΩΦΗ ΑΠΟ ΤΟ 2012....
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΦΩΦΗΣ ΤΗΣ ...ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΑΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ........
    Και μια και το πηγαμε στην Βουγιουκλω.....ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ...ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ.....και το τρωνε και οσοι φταινε και οσοι δεν φταινε.....ετσι ειναι η παρανομια, τους δερνει ολους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας