ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΠΑΤΩΝ

Μετά την ανάρτηση του βίντεο, του www.notioanatolika.gr, από συνέντευξη του περιφερειάρχη κ. Σγουρού, θεωρώ απόλυτα εναρμονισμένες, στις απόψεις του κ. Σγουρού, τις αποφάσεις του Τοπικού Συμβουλίου των Σπάτων, για την απόρριψη της δημιουργίας ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι του Δήμου μας.

Ο κ. Σγουρός αναφέρει, ότι στις πολιτισμένες πόλεις της Ευρώπης, κάθε 100 έως 200 χιλιόμετρα δημιουργείται ΚΕΛ. Συμφωνούμε απόλυτα κι΄εμείς. Οι αποστάσεις για νέο ΚΕΛ ( σύμφωνα και με τον κ. Σγουρό ), θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 100 - 200 χιλιόμετρα από την Ψυττάλεια, το Κορωπί, το Μαρκόπουλο !
Εκτίθεται όμως ο κ. Σγουρός, γιατί δεν γνωρίζει, ότι τα ΚΕΛ, αεροδρομίου, Κορωπίου, Μαρκοπούλου, απέχουν μεταξύ τους, λιγότερο από 10 χιλιόμετρα και " οραματίζεται " νέο ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι. Όλα δε αυτά τα ΚΕΛ, έχουν αποδέκτη την κολυμβητική θάλασσα της Αρτέμιδας. Φανερώνει δε, η τοποθέτηση του κ. Σγουρού, ότι δεν ασχολήθηκε με το ΚΕΛ , ούτε καν "γεωγραφικά" !
Ας ενημερωθεί η Δημοτική αρχή και όσοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ψήφισαν υπέρ του ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι και όχι σύνδεση με την Ψυττάλεια, ότι ο Περιφερειάρχης μας κ. Σγουρός, προτείνει ΚΕΛ, κάθε 100 έως 200 χιλιόμετρα.
Αυτή η τοποθέτηση - "ομολογία", του κ. Σγουρού, είναι η απόλυτη δικαίωση των αποφάσεων του Τοπικού Συμβουλίου Σπάτων.
Ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Σπάτων
Σωτήρης Γιαννάτος

107 σχόλια:

  1. Μήπως ο Σγουρός πρέπει να απαντήσει; Μήπως να μας πουν και οι δημαρχαίοι τι συζητούσαν εκεί που συζητούσαν;;;; Το τοπικό να καλέσει τον Σγουρό να του δείξει την περιοχή ,ρε παιδιά..Οι αρμόδιοι δημαρχαίοι έχουν άλλες δουλειές ..ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΟΥΝ !!!!! ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.!!! Το Τοπικό τους "φτύνει" και αυτοι νομίζουν ότι βρέχει...Το Τοπικό σας γκρέμισε.. βρείτε άλλες δουλειές να κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ. ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΚΟΥΜΠΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........

      Διαγραφή
  2. ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ. ΜΗΝ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΞΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΨΑΧΝΕΣΑΙ. ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ. ΑΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝΕ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ. ΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙΣ ΟΜΩΣ; ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ; ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΣΓΟΥΡΟΥ ΗΤΑΝ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΚΑΦΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ (ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΕ), ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΓΡΑΦΙΚΟ...ΤΩΡΑ;;;ΣΑΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΑΝ Ε;;;;;;ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΡΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΣΥ ΜΙΧΑΛΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΕΛ ΤΟ ΑΝΑΨΕΣ?????.....

    ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ.

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ
    ΜΕ ΤΗ ΨΥΤΑΛΕΙΑ...????ΒΛΕΠΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...

    ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ.

    ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ5 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:24 π.μ.

    Tι ακουω μπλογκιτες?Να παει ο Δημαρχος στον χειρουργο?Δεν ειστε με τα καλα σας.Το νυστερι θελει να γλυτωσει και ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ .Για ονομα..τετοιος παπαγαλος δεν υπαρχει αλλος.
    Ποιος κανει ΠΡΟΤΑΣΗ σε ολους? Κανενας απο τους σεσημασμενους.παει και τελειωσε.Δεν εχετε μωρε 40 εντιμους να διαλεξετε ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΑΠΟΛΕΙΦΑΔΙΑ?

    ΚΑ ΝΕ ΝΑΣ ,ειδαν οτι δεν τους παιρνει και αρχισαν τα παλια κολπα.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΙΣΗ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ.
    Επιβιωση ζητανε τα ποντικια τωρα που βουλιαζει το πλοιο.Θελουν να σαλταρουν στην βαρκα με τον καλο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ.Καπετανιε ΡΙΞΤΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΙΟΥΣ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΥΣ ΡΕ ΓΕΛΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥ

    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ.

    ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΣΟΥ.....

    ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ.

    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΟΝΟ ΨΕΥΤΟΗΡΩΕΣ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΡΑΒΗ ΚΑΙ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΕΛ
    ΣΤΟ ΔΗΜΟ , ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΑΓΕ, ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΤΟΤΕ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ5 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:48 π.μ.

    Ενας απο τους ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΥΣ εισαι ΚΑΙ ΕΣΥ.ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΟΥΝΑ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ 9 40 ΑΛΛΑ ΑΝΕΛΑΒΕΣ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
    Σας το ελεγα πριν λιγο ,ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ.Εντελως ηλιθιο πτηνο.Επειδη μπορει να μιμηθει ανθρωπινη γλωσσα, νομιζει οτι θα τον περασουν για ανθρωπο.
    Μονος σου θα μεινεις , να παπαγαλιζεις και να στελνεις copy paste που ειναι η εγγραφη μορφη παπαγαλιας.
    Αφου δεν ξερεις να γραψεις τι διαβολο το βασανιζεις?
    ΣΕ ΠΡΟΓΚΑΝΕ ΕΝ ΧΟΡΩ,σε εγκαταλειπουν τα προβατα πας να φας προβατινα με παρεα, και ξαφνικα ΕΙΔΕΣ ΦΩΣ και μπηκες αλλου? ΕΣΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΒΑΤΙΝΕΣ,δεν εισαι για παραπερα....εχεις εφυια προβατου και ψ υχοσυνθεση λυκου.Μεταλλαγμενο ειδος ΣΠΑΤΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥΣ ΠΛΑΚΟΥΤΣΟΚΕΦΑΛΟΥΣ. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ
    ΒΑΘΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΩΜΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΣ.....

    ΣΟΥ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΒΡΩΜΕΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ
    ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ.

    ΑΣΧΕΤΟΣ ,ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΣ.

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΣ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ5 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:06 μ.μ.

    Μονος σου ταλαιπωρεισαι, μονος σου γραφεις ως ανωνυμος, μονος σου κανεις κινηματα,
    ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ .ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ Το μυαλο σου, αυτο το λιγο σου φταιει,ΚΑΙ Ο ΒΡΩ ΜΟΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, φυσιολογικο επακολουθο της ελλειψης μυαλου και παιδειας.
    ΑΥΤΑ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙΣ .
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ .ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.
    Δεν χρειαζονται εμενα, για να σε καταλαβουν.Χαζοι δεν ειναι οι μπλογκιτες ΧΑΖΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ και τον εαυτο του εξυπνο.
    Αντε και πολυ ασχοληθηκα μαζι σου ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟ .WHO IS TALKING AGAIN.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

    ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΕΣ.....

    κιν. πολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΧΑΛΑΣ ΤΗ ΜΑΓΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ
    ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.....

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΥΡΑ ....

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ .

    ΕΜΑΣ ΒΡΩΜΟΕΓΚΑΘΕΤΕ ΤΟΥΜΠΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙΣ, ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Γιάννη, που είναι το κίνημα πολιτών που μας έλεγες ; Mόνος σου αποτελείς κίνημα ; Μας δούλευες τόσον καιρό ;

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ5 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:37 μ.μ.

      Ειχε δυο Γιαννηδες, του εφυγε ο ενας,,,που κατεβαζει ολοσελιδη διαφημιση μονος του,ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ. Οι αλλοι εχουν λακισει προ πολου.Τωρα θα εχουμε προτασεις ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ..που θα βρουνε συνβουλους τοοοοοσοιοιοι ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΔΕ.ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
      Εν τω μεταξυ τα νεα λενε οτι εκει που κουρευονται συριζα ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΛΕΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ.Ωχ τι μας περιμενει....Σας ειπα την δευτερη Κυριακη θα γινει της επορνευομενης.Ασε να μετρησουν τα κουκια στην πρωτη ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ και μετα θα δεις κωλοτουμπα.....Γιαυτο το ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ ΜΕ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙΟΥΣ (αυτο που δαιμονιζει τον ακαταλογιστο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΙΞΟΥΝ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟ για να εχει το πανω χερι στις διαπραγματευσεις.ΑΚΟΥΤΕ? ΠΡΩΤΟ ουτε καν δευτερο,για να ορισει το παιχνιδι.ΑΛΙΩΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ ΘΑ ΚΑΤΣΙΚΩΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.Για να βριζει ετσι, παει εχασε τους 44 Γιαννηδες;...
      Βρε τινος ειμαι εγκαθε τος?ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΙΜΑΙ.ΚΑΝΕΝΑΝ απο τους παλιους γνωστους και ΜΗ ΕΞΑΙΡΕΤΕΟΥΣ Εσυ τι κοπτεσαι για τους παλιους?εσυ εισαι ΝΕΟΣ ετσι μας ελεγες..Σφιξανε τα πραγματα για τα ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ,ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΑ ,ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ.και τους φταιει ,ως συνηθως, η ο Ποθουλακης η ο Αριστογειτονας....ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ να χυσουν μελανι οι σουπιες.Απλως ολο για ηρωες μιλανε και απειλουν με ΚΕΛ μεσα στα Σπατα.Αν παρεις ψηφο με αυτα που λες σφυρα μας.Ουτε Λουτσαιος ουτε Σπαταναιος ΔΕΝ ΤΗΝ ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ.

      Διαγραφή
    3. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ5 Φεβρουαρίου 2014 στις 4:39 μ.μ.

      Συμβουλους

      Διαγραφή
  12. Το τοπικό Σπάτων δεν παιζεται, απλά.
    Σγουρέ βασιλικέ μου, του τουρίστα εδώ δεν θα του περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κ.Π ..ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ,ΟΤΑΝ ΖΗΤΑΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ; ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ . ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ , Ή ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΡΕΠΕΙ... ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ. ΑΠΕΥΘΥΝΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΕΙ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΤΑΣ ΣΕ ΔΥΟ ΒΑΡΚΕΣ..ΘΑ ΤΟΥΜΠΑΡΕΙΣ ..ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΕΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα απαντησουμε μονο στο συμβουλο που αν και κατα καιρους μας εχει
      βρισει, τουλαχιστον δεν μας ταυτιζει με υποτιθεμενους γιαννηδες και νικοληδες.

      Για το εγκαθετο πολιτικο μιασμα 4.39 αφηστε το καλυτερα.

      Μαθε λοιπον αγαπητε μας συμβουλε οτι υπηρξε συναντηση τον ιουλιο του 12 μεταξυ δημαρχου
      (αυτον που βριζετε) του δημαρχου ραφηνας και του καλαφατη με θεμα μια εναλλακτικη προταση στο θεμα του αποχετευτικου. Η προταση που επεσε και απο το δημαρχο μας και απο το γιατρο της ραφηνας ηταν το μαρκοπουλο. Ο καλαφατης μετα απο λιγες ωρες δεχθηκε και αντιπροσωπεια απο το τοπικο....Για αυτο σας λεμε σας δουλευουν ολοι ψιλο γαζι....

      Θεμα υποδομων δεν υπαρχει και το ολο θεμα κολησε στο μεθενιτη δημαρχο μαρκοπουλου.

      ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ.....

      1) ο σγουρος θελει να λυθει το αποχετευτικο για να μην πληρωνει η χωρα μας προστιμα.
      Το που θα πανε τα λυματα αν αυτα πανε στη ψυταλεια , στη χαλκιδικη , η μεσα στην εκκλησια
      του αγιου νικολαου ελαχιστα τον ενδιαφερει.

      2) Οι τυποι τυπου ποθουλακη κοροιδευουν το κοσμο που λενε οτι δεν υπαρχουν αντιδρασεις του κοσμου της πειραικης για τα λυματα της ανατ αττικης ( σε ολα τα αλλα εχουν δικιο). Αν δεν θελει ο μεθενιτης τα λυματα που ειναι διπλα μια φορα , αυτοι της ψυταλειας δεν τα θελουν δεκα και καλα κανουν...

      3) Ο δημαρχος που μιλαει για προβληματα συνδεσης με το κελ μαρκοπουλου η με το κελ κρωπιας λεει και αυτος ψεμματα μιας και ο πραγματικος λογος δεν ειναι οι εγκαταστασεις αλλα η αρνηση του εκει δημαρχου.

      ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ....

      το τωρινο δημοτικο συμβουλιο ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η πολη μας εδω και χρονια. Τοσο απο πλευρας συμπολιτευσης οσο και αντιπολιτευσης. Το να φυγει ο μαρκου και να ερθει ο κασιμης εμας δεν μας λεει τιποτα. Και ο κασιμης να προσπαθησει να παει ψυταλεια θα φαει και αυτος ακυρο. Κανενας περιφερειαρχης δεν θα υπογραψει τετοιο πραγμα γιατι θα φαει πετρες απο τους δημαρχους νικαιας , κερατσινιου και δραπετσωνας.

      Ο δημαρχος και το δημοτικο συμβουλιο οφειλουν ολοι μαζι να πιεσουν για τη συνδεση μας με το γειτονικο δημο μαρκοπουλου. Τωρα για τη ραφηνα βλεπουμε , υπαρχει και αλλο πεπ 2012-2020. Ειναι πολυ πιο ευκολο να μπει καταρχην ο δημος σπατων παρα και οι δυο δημοι μαζι.

      αυτα γιατι σας κουρασαμε....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. υγ.

      Η πιεση δημαρχε ειναι στην αλλη πλευρα στη περιφερεια...

      Για αυτο μη πελαγωνεις εχεις επιχειρηματα ενα σωρο - εχεις κελ ,αεροδρομια, υποβαθμισμενο δημο κτλπ , κτλπ.-

      Ηδη εχουν αρχισει και το συζητανε , επανω τους και στο τελος θα κερδισουμε....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    3. K.Π. ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ..!!! ΔΕΝ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΝΤΑΙ..ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑΝ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ "ΠΟΛΛΟΙ" ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΕΛ...!!!! ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΣ "ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΕΛ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ" ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΓΟΥΡΟΥ...ΓΙΑΤΙ ;;;;ΠΩΣ ΘΑ ΠΙΕΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ;;;;;;ΑΥΤΟ ΤΟ "ΚΑΛΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ" ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ;;;ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΕΡΗΜΩΣΗΣ...Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ . Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΤΙ;;;;;;;

      Διαγραφή
    4. αγαπητε συμβουλε ,

      Α. Κανενας δημαρχος δεν θελει κελ , ουτε ο μαρκου ουτε ο κασιμης ....θα ηταν ηλιθιοι
      αν θελανε κατι τετοιο παρτο και λογικα.

      Το να φερεις μια προταση προς ψηφιση σημαινει οτι ξερεις οτι αυτο που θα ψηφισεις θα σε βγαλει καπου. Αντε και το φεραμε, αντε και το ψηφισαμε , απο τη στιγμη που ο Σωτος απεναντι (δημαρχος μαρκοπουλου) η ο τζανης της δραπετσωνας λενε ΟΧΙ δεν πα να ψηφιζεις εσυ .....

      Β. Τωρα αυτα που λες για τη χιλιομετρικη αποσταση ειναι σωστα. Γραφουμε παραπανω οτι ο σγουρος λεει αηδιες. Για αυτο αλλωστε και ειπαμε απο τη πρωτη στιγμη οτι δεν μπορουμε να εχουμε 100 κελ στην ανατολικη αττικη. Αντιθετα λεγαμε οτι η πιεση μας προς τη ψυταλεια ειναι αδυναμη λογω των αντιδρασεων των δημαρχων της πειραικης και αν δεν βρουμε εναλλακτικη υπαρχει κινδυνος να φορτωθουμε και αλλο κελ στα σπατα.

      Γ. Τωρα αυτα που μας λες για το οτι η παρουσα δημοτικη αρχη δεν προσεφερε τιποτα περα απο την ενοικιαση του νεου κτιριου του δημαρχειου , αυτο δεν θα το κρινουμε ουτε εμεις ουτε εσυ αλλα οι συνδημοτες μας στις επομενες εκλογες.

      σε ευχαριστουμε

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    5. K.Π. ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ , ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΕΛ ΑΣΤΟ....! ΑΛΛΑ ΘΙΓΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ .! ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ; ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ.. (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΡΙΦΤΗΚΑΝ),ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ..ΑΥΤΑ ΜΕΝΟΥΝ..ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ...

      Διαγραφή
    6. αυτο που λετε για την υιοθετηση προτασης ισως να εχετε και δικιο...

      Ο δημαρχος οφειλε να κοινοποιησει την οποια εναλλακτικη προταση.

      Αυτο ηταν λαθος του, αλλα σας λεμε και παλι δεν θα ειχε αντικρισμα. Και παλι ομως συμφωνουμε ηταν λαθος του. Τοσο το δημοτικο συμβουλιο οσο και οι πολιτες της Αρτεμιδας οφειλουν να ξερουν ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...

      Τωρα αυτα που λετε για το ποιος θελει κελ στα σπατα , παντα θα στους 100 θα υπαρχουν και δεκα λαμογια που θα θελουν και τη κονομα τους. Αυτο συνηθως δεν αφορα τους πρωτους -δημαρχους η αρχηγους της αντιπολιτευσης- αλλα καποιους λιγους κολακες τριγυρω τους. Ειμαστε σχεδον βεβαιοι οτι αυτοι ειναι ελαχιστοι στη παρουσα δημοτικη συνθεση.

      ευχαριστουμε.

      κιν.πολιτ.

      Διαγραφή
    7. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ6 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:52 μ.μ.

      Ασε τις μουφες.Πριν τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ ,ο γιατρος της Ραφηνας ειχε συναντηθει με τον Μεθενιτη.Αυτα τα ειπε σε ΔΣ της ΡΑΦΗΝΑΣ και ειναι καταγεγραμμενα στα πρακτικα του Δημοτικου συμβουλιου Ραφηνας.Να πας να τα ζητησεις και να δημοσιοποιησεις τι ειπε ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.Μην δουλευεις κοσμο με τον Δημαρχο σαςΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ που καθε ημερα λεει αλλα?Να σου θυμισω τι ελεγες για τα παραλιακα?Να σου θυμισω οτι γραφεις σαν ανωνυμος για να πεταξεις μελανι?Να σου θυμισω τι εγραφες για πλατυ χωραφι το 2012?Ν α σου θυμισω τα copy paste που εστελνες στον τοπικο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΤΥΠΟ?Να σου θυμισω οτι στελνεις μαιμου σχολια σαν Αριστογειτων που κανουν μπαμ οτι δεν ειναι δικα μου?.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ?Εκτος αν νομιζεις οτι θα πιστεψει κανεις,οτι ο Ραφηνιωτης Δημαρχος λεει ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ και ο Κοαλας λεει αληθειες στον κακα πιπι ....οπως ελεγε και στην ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ που εσυ κρυφτηκες και δεν ηρθες...εεεεεε αντε και.....πηγαινε να δωσεις συνεντευξη Και εσυ......Το θεμα ειναι θα σε μαζεψουν , μαζι με τα κοαλα η οχι?Αυτο να απαντησεις....γιατι οι ιστοριες στον δημο οπως θα ειδες πανε ,,,,πολυ πισω....χρονικα.....και εσυ που ησουνα?Στους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ που παραδεχεσαι στο σχολιο σου?Μου αρεσει ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ Η ........ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.... .Εγραψες παλι λογω βλακειας.....

      Διαγραφή
    8. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ6 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:19 μ.μ.

      TΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ .....αυτη η μεγαλη μορφη.....καταλογισμου......που γραφεις.....Καλα που ζεις?
      τοσο ηλιθιους μας περνας?Τελευταιος θα ερθει αν καταφερει να φτιαξει ψηφοδελτιο..δικο του.....μωρε πολιτικη εκτιμηση....που θελει να κρυφτει ....και η χαρα ....δεν την αφηνει....
      ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ...ΚΑΡΤΕΡΕΙ..
      ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ.

      Διαγραφή
  14. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ5 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:30 μ.μ.

    Και τωρα για να ξεραθειτε στο γελιο ,σας αντιγραφω επι λεξη απο τον τοπικο τυπο

    ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
    Β Θρησκεια -ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
    Ορθοδοξος-Ανθρωπιστης με σεβασμο σε οποια ΜΗ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΘΕΩΡΙΑ...
    Εχει και α και γ και δ .ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.
    Βρε που διαβολο τους βρισκετε?Πληρωνουν που πληρωνουν την ΟΛΟΣΕΛΙΔΗ ,ειναι αναγκη και να γραφουν να γινονται εντελως ρεζιλι?
    τι επιμονη ειναι αυτη ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΟΛΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ?
    Ψωνισατε παλι απο σβερκο ΝΕΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ γελουσα μονος μου και με κοιταζαν οι διπλανοι,μετα τους εδειξα φωτογραφια και καταλαβαν....Βρε ωον πανε οι 43 γιαννηδες...οι δυο λαληξαν...οριστικα .Ειδες τι γραφουν τα διαβασες στον τοπικο ανεξαρτητο της χιλιαρας ?.Βρε δεν χρειαζεσθε γενικο χειρουργο.Εγκεφαλοχειρουργο χρειαζεσθε με γ knife να σας αλλαξει τον εγκεφαλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε Νικόλα, Κ.Π. μετά και τη δήλωση του Σγουρού, τόχασες κι΄εσύ το παιχνίδι. Σταμάτα πια, δεν σε παίρνει άλλο...... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό που συμβαίνει τρία χρόνια με το τοπικό είναι μοναδικό.Τέτοιους χρειαζόμαστε.Είναι πάντα εδώ γι αυτό τον εξαφανισμένο τόπο.Απαντάνε χωρίς κόμπλεξ με αποδείξεις.Το μόνο καλό στον δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ αγγελουδάκι το παίζει ο Κ.Π....Τι μας λες..όταν το τοπικό ζητούσε με ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του εναλακτικές, ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΑΝΕ ΤΟΥΣ "ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ" (εε κ. πρόεδρε;;;) Τώρα που ο καθένας θα φορτωθεί τα λάθη , τις παραλήψεις τους, τις ευθύνες του, πας να τους ρίξεις στα μαλακά ;;;;Οχι φίλε αν εσύ όπου βλέπεις φως μπαίνεις, δεν ισχύει για όλους. Μας βγάλατε το λάδι με το νάχαμε ναλέγαμε, μια και ζυγώνει Πάσχα ήρθε η ώρα του σουβλίσματος και πρόσεχε..... με σιγανή φωτιά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Μάρκου ο δήμαρχος , που δεν τα έκανε με την θέληση του όσα έκανε, πρέπει να πάει στον συνδυασμό του Γιαννάτου , και μαζί θα σκίσουνε.Και θα πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και θα πάει λέει ο άλλος...
      Τον Γιαννάτο τον ρώτησατε ; Αλλη όρεξη δεν είχε να μαζεύει απολειφάδια!
      Μόνοι σας τα λέτε, μόνοι σας χαιρόσαστε! χαχααχαχα!

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ6 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:56 μ.μ.

      αχ το χρυσο μου το ΑΝΗΛΙΚΟ.....ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ.τα πουλια τον εξαπατησαν οι τσαλαπετηνοι και οι κορακες.......ΑΝΤΕ ΚΟΤΕΣ..... ΦΑΤΕ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ

      Διαγραφή
    3. Ρε παιδιά ποιός τα γράφει αυτά για δήμαρχο και Γιαννάτο; Ξέρω ότι ο Γιαννάτος φοράει παντελόνια και όχι στριγκάκια. Εχει ακούσει πολλά και στα παιγνιδάκια τους δεν μπαίνει.Αν του γίνει τέτοια πρόταση θα τους πάρουν και θα τους σηκώσουν άνεμοι.Αντε ρε που είσαστε σαν πλέϊ μομπίλ. Μαριονέτες του συστήματος των παλαιών συμβούλων, παίξτε με τις κουκλίτσες σας.! Ρίχνετε ιδέες γιατί σας έλλιωσε ο γιατρός. Ψαχνόσαστε εεεεεεεέ;;;;

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ7 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:10 π.μ.

      Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευεται 11 41.
      Δεν ψαχνονται ,πανε οι ποντικοι να σαλταρουν στην σωσιβια λεμβο .ΡΙΧΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΠΙ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ.

      Διαγραφή
  19. Κ.Π. Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να απευθυνθώ ώστε να γίνω μέλος του Κινήματός σας . Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θέλω κι εγώ να γίνω μέλος.Ποιός είναι αρμόδιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ6 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:37 μ.μ.

    Βρε τι παθατε?Συνομιλειτε στα σοβαρα με κακα πιπι ?Το χασατε και εσεις?Δεν εχετε καταλαβει ακομα ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?ΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ?Ζωοφιλο ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ ΚΟΑΛΑ ,ΤΗΝ ΚΑΓΚΟΥΡΩ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΑΚΑ για να ανοιξει ζωολογικο κηπο?Αυτος γραφει, ποτε σας ανωνυμος, ποτε σαν κακαπιπι ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΣΑ.Αντε σοβαρευτειτε ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ,δεν παιζουμε και δεν ειναι ουτε Γιαννης ουτε Νικος.Το ονομα του ειναι Δημοσιευμενο ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ .ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ οτι δεν πανε παραπερα ετσι και πανε ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΟΛΗΣΕΩΣ.Οσο για αυτον που θελει να γινει μελος να παει στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.Α ντε πολυ τον χαζο,μου κανετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α, Αριστογείτωνα, δεν είναι ο παχουλός αγωνιστής ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ6 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:08 μ.μ.

      Τι λες μωρε?DIANA ειναι η Αρτεμις.Οχι η ταυροπολος εκει που εισαι ΕΣΥ.ΠΑΨΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ.Κατσε στα κακα πιπι ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ και παψε.Σε πηραν ειδηση και οι σκυλοι....τουλαχιστον ο δικος μου, που ειναι πολυ εξυπνο σκυλι και μυριζει ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ αυτοι που πας να κοροιδεψεις ανωνυμως..........

      Διαγραφή
  24. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ6 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:44 μ.μ.

    Πηγαινε στην πιτα.Δες ποιος γραφει μαιμου σχολια Ως ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΙΤΩΝ,μετα κοιτα τι γραφει ο Αυθεντικος Αριστογειτονας,ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΘΙΓΕΙ ,μετα κανε συγκριση του μαιμ ου σχολιου,,δες και τα γκρο πλαν εεεεεεε ΠΟΛΥ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ.ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ,,ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ .ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΥΙΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ.Ο ΠΕΡΙ ΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ......Το Γιανης ειναι αλλος.....μαλλον εφυγε και αυτος μαζι με αλλους και δημοσιευει ανορθογραφο βιογραφικο με την ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ,στον ανεξαρτητο τυπο της χιλιαρας η ολοσελιδη.Που διαβολο τα βρισκουν και τα σκανε?Εκει μπορεις να με βοηθησεις να μαθω που τα βρισκουν οι Γιαννηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κ.Π. Είσαι ψεύτης και παραπληροφορείς σκόπιμα τους δημότες, με όλα όσα κατά καιρούς γράφεις. Είσαι βαλτός. Είπες πιο πάνω ότι, στη συνάντηση των δημάρχων Ραφήνας και Σπάτων με τον Καλαφάτη, ( Αναπλ. Υπουργ. ΥΠΕΚΑ ), τον Ιούλιο του 12, " ο καλαφατης μετα απο λιγες ωρες δεχθηκε αντιπροσωπεια και απο το τοπικο....". Ψεύδεσαι ασυστόλως διότι, ΟΥΔΕΠΟΤΕ το Τοπικό Συμβούλιο Σπάτων έχει επισκεφτεί τον Καλαφάτη.΄Οσο δε για τους Πειραιώτες που κόπτεσαι, όλοι υπέγραψαν την αναβάθμιση της Ψυττάλειας, για ολόκληρη την Αττική. Ιδε και δηλώσεις Σγουρού πιο πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμεις αγαπητε συμβουλε δεν λεμε ψεμματα .

      Για ψεμματα σε αυτους που σας διαφεντευουν.....

      Αλλα αφου λεμε ψεμματα ο κοσμος οφειλει να ξερει οτι εχετε περασει ολοι
      απο το υπεκα και εχετε φαει ολοι ακυρο......

      ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ

      1) Τη Τρίτη 12-11-2013, ο Υπουργός Αναπληρωτής Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Καλαφάτης, δέχθηκε αντιπροσωπεία της Διαδημοτικής-Διαπαραταξιακής Επιτροπής Δήμων Σ-Α και Ρ-Π. Την αποτελούσαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ Ρ-Π κ. Στέφος, η αντιδήμαρχος Ρ-Π κυρία Χρήστου, ο υποψήφιος Δήμαρχος Σ-Α και νυν Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κασίμης, ο υποψήφιος Δήμαρχος Σ-Α και νυν Δημοτικός Σύμβουλος κ. Μάρκου, ο υποψήφιος Δήμαρχος Ρ-Π και νυν Δημοτικός Σύμβουλος Ρ-Π κ. Πιστικίδης, ο υποψήφιος Δήμαρχος Ρ-Π και νυν Δημοτικός Σύμβουλος κ. Μαγκαφώσης, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ρ-Π κ. Βλαχάκης, κ. Μπατάλης, κυρία Τόκα, ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Σπάτων κ. Γιαννάτος, ο κ. Ποθουλάκης εκπρόσωπος του Ομίλου Προβληματισμού Σ-Α, ο κ. Μοσχόπουλος εκπρόσωπος της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα. Παραβρέθηκαν ο Ειδικός Γραμματέας Υδάτων κ. Τριάντης και υπηρεσιακοί παράγοντες.

      μαλλον εμεις παλι λεμε αληθειες.....


      2) ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ
      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.....(ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΚΑΤΑ ΕΣΑΣ.....)


      Αθήνα, 5 Ιουλίου 2013

      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
      ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΛΥΜΑΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΡΑΦΗΝΑΣ

      Στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής σήμερα 5 Ιουλίου 2013 είχε προγραμματισθεί σειρά συσκέψεων με τη συμμετοχή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων, της Περιφέρειας Αττικής, της ΕΥΔΑΠ και των Δήμων Σπάτων-Αρτέμιδας και Ραφήνας-Πικερμίου και θέμα την εξέλιξη της υπόθεσης καταγγελίας για την ανεπαρκή διαχείριση των αστικών λυμάτων των οικισμών Αρτέμιδας και Ραφήνας στην Ανατολική Αττική. Η σύσκεψη με το Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου δεν πραγματοποιήθηκε διότι δεν παρέστη εκπρόσωπός του.



      Κατά τη σύσκεψη με το Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδας, επισημάνθηκε από τον εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο άμεσος κίνδυνος της εκ νέου κατάθεσης προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, με εισήγηση για επιβολή χρηματικής ποινής και ημερήσιου προστίμου λόγω της συνεχιζόμενης αδυναμίας αντιμετώπισης του προβλήματος της διαχείρισης των αστικών λυμάτων στους οικισμούς της Ανατολικής Αττικής. Σημειώθηκε μάλιστα ότι οι εν λόγω χρηματικές κυρώσεις θα πρέπει να καταλογιστούν αναλογικά στους Δήμους, οι πράξεις και οι παραλείψεις των οποίων οδήγησαν στην εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με την κείμενη εθνική νομοθεσία.


      Στη συνάντηση τέθηκε πάλι από τον Ειδικό Γραμματέα ότι, δεν έχουμε προσκομίσει μελέτη για εναλλακτική πρόταση.



      Κινηση πολιτων κατα του κελ βορειων μεσογειων

      κιν.πολιτ.

      Διαγραφή
    2. 3) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ
      ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ...ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ.

      ΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ Η ΕΜΕΙΣ.

      Σχετ.: Το με αρ. πρωτ. 1082/Β/283/6-3-2013 έγγραΦό σας (Αρ. Πρωτ. Ε.Γ.Υ. 150293/6-3-13)




      Σε απάντηση της με αρ.πρωτ. 7961 Ερώτησης που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων από τον Βουλευτή κ. Κ. Μητσοτάκη και όσον αι))ορά στα θέματα αρμοδιότητας της Υπηρεσίας μας, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα



      Α) ΑΡΤΕΜίΔΑ - ΡΑΦΗΝΑ |ΔΗΜΟί ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜίΔΑΣ και ραφηνας πικερμιου



      ΣύμΦωνα με το συνολικό σχεδιασμό που έχει καταθέσει με έγγραΦο της η Ε.Υ.Δ.Α.Π., έχει προωθηθεί η επικαιροποιημένη έκθεση για τη χωροθέτηση της Ε.Ε.Α. Βορείων Μεσογείων που πρόκειται να εξυπηρετήσει τους οικισμούς Αρτέμιδα, ΡαΦήνα, Σπάτα, Πικέρμι. Η χωροθέτηση συναρτάται υποχρεωτικά από την οριοθέτηση του ρέματος που βρίσκεται στην περιοχή της



      Μετά την επικαιροποίηση των στοιχείων του έργου από την Ε.Υ.Δ.Α.Π. σημειώθηκε καθυστέρηση στην προώθηση των απαιτούμενων έργων, κυρίως λόγω της μη μέχρι τώρα συναίνεσης των δύο Δήμων με τον υΦιστάμενο σχεδιασμό, δηλαδή μίας κοινής Ε.Ε.Α. στην συγκεκριμένη θέση με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δοθεί προβλεπόμενη ημερομηνία συμμόρΦωσης των οικισμών με την Οδηγία 91/271.



      ΣύμΦωνα με την Ειδική 'Εκθεση Ενημέρωσης της Ε.ΥΔΑ.Π. και της ΠεριΦέρειας Αττικής(Μάρτιος 2013), με δεδομένα α) τον επικαιροποιημένο σχεδιασμό της Ε.Υ.Δ.Α.Π. και β) την οριοθέτηση του ρέματος ΡαΦήνας, προκειμένου να οριστικοποιηθεί η αδειοδότηση της χωροθέτησης του ΚΕΑ Βορείων Μεσογείων, οι μελέτες του συνολικού 'Εργου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν μέσα σε 1,5 χρόνο. Σε συνέχεια οι διαδικασίες διαγωνισμού και η κατασκευή των έργων μπορούν να ολοκληρωθούν εντός 3 ετών


      ΕΛΛΗΝίκΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤ|Α


      καποιοι φαινεται κατ εσας οτι ειναι ποιο ηρωες απο εμας.



      ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΑΣ ΑΚΟΥΤΕ . ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.

      παω να φυγω τωρα γιατι σειρα εχει ο τρελος συντοπιτης μας για το αεροδρομιο....


      κιν.πολιτ.

      Διαγραφή
    3. Μάλλον έχεις μπερδευτεί τον Νοέμβριο του 2013 πήγε επιτροπή από την διαδημοτική επιτροπή Ραφήνας Σπάτων στον Καλαφάτη και όχι λίγες ώρες μετά(Ιούλιο 2012) όπως αναφέρεις. Δεν έχει πάει ποτέ επιτροπή του Τοπικού Σπάτων στον Καλαφάτη λίγο μετά τον Δήμαρχο τον Ιούλιο του 2012. Πήγε ενάμιση χρόνο μετά ως πρόεδρος του Τοπικού Σπάτων ως μέλος της διαδημοτικής επιτροπής Ραφήνας Σπάτων και καλά έκανε!

      Διαγραφή
    4. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ8 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:22 μ.μ.

      Mου αρεσει που εισαι ευγενης 7 59.Δεν εχει μπερδευτει.
      Τρικυμμια εν κρανιω εχει ,δες το ντιρλα σχολιο του ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΙΣ 2 ΤΟ ΠΡΩΙ και θα καταλαβεις οτι αλλο πραγμα ΤΟΝ ΟΔΗΓΕΙ.
      ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΞΕΡΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΗΛΑΞΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.
      ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, γιατι και ο γιατρος Ραφηνας και ο γιατρος Σπατων και η επιτροπη ενημερωνουν.Μονο οι εργολαβοδημαρχαιοι τα κανουν ολα μεταξυ τους.και βαζουν τα καπαπιδια τους να λενε μπουρδες και να δινουν συνεντευξεις ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ,ΝΑ ΠΑΝΕ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ.

      Αυτο το ΜΕΓΑ ΕΡΓΟ ΠΕΤΥΧΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΚΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ.
      Το αλλο μεγαλο εργο, προσεχως, θα ανεβει σε δικαστικη αιθουσα.

      Διαγραφή
  26. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ7 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:05 π.μ.

    Μα καλα βρε συμβουλε ,νομιζεις οτι υπαρχει κανεις εδω μεσα, που να τον πιστευει?ΜΟΝΟΝ ΤΙΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ,ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥεχει καταλαβει τι επιδιωκει.Παει να αποφυγει το ΜΑΥΡΙΣΜΑ με πηδους το καγκουρω ,να παρει απαλλαγη για το κοαλα ,ωστε να συνεχισει να ειναι ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ μετα τις εκλογες.Εκει στοχευε απο την αρχη πριν 3 χρονια.ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ .Αυτος ξεκινησε νωρις, σας το ειπα πριν μηνες.Θα ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ εγραψε...Κατ απαιτηση των μπλογκιτων για να ΤΟΝ ΜΑΥΡΙΣΟΥΝ ΔΕΟΝΤΩΣ.ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ.Τσαμπα κοπο κανουμε,εξ αλλου γραφει ποτε ως ανωνυμος,ποτε γκρηκλις και ποτε ως Αριστογειτων .Αυτοι ειναι πηδοι,δεν σας φτανουν να καταλαβετε το ανηθικο του ....ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ?Γιατι περι πραγματος προκειται.Δεν προκειται περι ανθρωπου.Φερει, οπως τα αψυχα ,δεν ΑΓΕΙ οπως τα εμψυχα, το ανυπαρκτο κινημα του. Αλλο το ΑΓΕΙΝ και αλλο το ΦΕΡΕΙΝ τοση ετυμολογια σας κατεβασα τσαμπα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΤΗΣ
    ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. K.Π. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΟΥ : "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΒΑΛΛΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ;" ΑΦΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ,ΟΤΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΕΤΕΘΗ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ;;;; ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ;;;ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;ΕΓΩ ΞΕΡΩ ..ΕΣΥΥΥΥ;;;;ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ;;;;;ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΤΑΥΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ MEGAΕΡΓΟΛΑΒΟΥ;;;;ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ "ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ";;;;ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΣ ΤΑ "ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ" ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ

    1) ΑΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΑΡΑΩΝΙΚΟΥ ΚΕΛ ΣΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ
    ΜΙΑ ΧΑΒΟΥΖΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ.....

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ

    2) ΠΙΕΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ

    3) ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ. ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ
    Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΛ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΕΝΩ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΜΙΛΑΓΑΝ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΕΣ.

    ΟΜΩΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ
    ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ,ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΕΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ

    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ- ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ- ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. To φαραωνικό ΚΕΛ , ΔΕΝ το απέτρεψε..... τους φύγανε οι δήμοι !!!! Τι να σου πρωτοαπαντήσω ;Φαίνεσαι καλοπροαίρετος , γιατί βασανίζεσαι; Δεν πείθεσαι από τον περιφερειάρχη σου , που λέει ότι στις πολιτισμένες πόλεις κάθε 100 έως 200 χιλιόμετρα γίνεται ΚΕΛ ; Πώς τα πέτυχε αυτά που λες με αγώνες;;;;;; Μήπως θυμάσαι τις φωτογραφίες με τον Παπακωνσταντίνου ,τον διωκόμενο για λαμογιές;;;;;ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ; ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΠΟΥ ΑΠΕΚΡΥΒΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΗΝ ΜΑΝΕΣΤΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ;;;ΟΤΙ ΚΟΥΒΑΛΑΓΕ ,Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Α ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΓΩΓΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ;.... ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ,ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟ ΚΕΛ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ 2013 ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;;;ΟΤΙ ΔΙΟΙΚΕΙ ΜΕ ΨΕΥΤΟΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ..ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ..ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ...ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΧΑΝΤΑΚΩΣΑΝ;;;ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΛΛΑ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ7 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:20 μ.μ.

      ΞΕΧΑΣΑΝΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ,επιτροπη και συμβουλοι ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΝΤΟΥ?ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ.Απροσκλητοι πηγαν ,ο Δημαρχος Ραφηνας δεν πηγε καν ,Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΗΓΕ, δεν σας τα ειπε ομως καλα ,ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ ΠΗΓΑΝ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ.Οι αλλοι ηταν απροσκλητοι ,κανανε ντου και βρηκαν τον δικο σας να συζηταει Βγαινει τωρα το βαρεμενο και καταχερισμενο απο τους μπλογκιτες να πει ΤΗΝ ΨΕΜΜΑΤΑΡΑ ΤΟΥ,οτι καλεσαν το τοπικο Σπατων.ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΚΑΛΑ ,παλι σε δουλεψαν ,μονον ο Γιαννατος ηρθε μονος του.Σε βρηκαν ΧΑΖΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΟΟΟΟΣΟ ΚΑΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΟΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΝΤΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ? Περιμενες επισημη προσκληση απο το κοαλα να σε παρει μαζι?Μονο στην προβατινα στο τραπεζι σε φωναζει ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΕΙΔΗΣΗ ΑΚΟΜΑ?Σε δουλευει και κοιταει να σωθει και εσυ του κρατας τα μποσικα μπας και εχεις τραβηγματα με τους ελεγχους. Καλα σου εγραψε καποιος εδω , σε θελουν μονον για να κοβεις την Σπαταναιικη φετα ζαβομυαλο.Ο συμβουλος μπορει να σε λυπηθηκε εγω δεν σε λυπαμαι,φιδι κολοβο.Μαθε και καμμια βρισια ακομα.ΚΟΛΗΣΕΣ ΣΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΕ.Τιμη μου και καμαρι μου να ρουφιανευω τα λαμογια ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ.Εσυ να τα υπερασπιζεσαι και να σκυβεις να αποφυγεις τις σφαλιαρες που ερχονται η μια πισω απο την αλλη, μεχρι να ζαβλακωσεις πιο πολυ απο οτι ηδη δειχνεις με αυτα που γραφεις.
      τωρα καταλαβα πως τους δουλευει το κοαλα.....ψεμμα στο ψεμμα....και οι ορνιθοτροφοι κανουν οτι το πιστευουν....το ΑΘΩΟ ΖΩΑΚΙ......γιατι ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ.Θα σε παω τσουλωντας εξω απο την αναρτηση γιατι ξερω και αλλα πολλα....

      Διαγραφή
  31. ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ....

    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ....

    ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ

    1) ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΕΛ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ

    ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ

    2) ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ
    ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΞΕΚΟΥΦΑΙΝΕΤΑΙ

    ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ

    3) ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΤΩΝ ΣΚΥΛΟΜΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΟΙ ΜΙΣΟΙ
    ΣΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ...

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΔΩ.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ7 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:08 μ.μ.

      Τινος ειναι ρε απολειφαδι,οι συμβουλοι?Τι ειναι βρε λειψομυαλο η αντιπολιτευση?
      που πονεσες τον κοσμακη ,βλαχοδημαρχορεταλι?
      Τουλαχιστον εγω φτιαχνω και πεντε πρωτοτυπες βρισιες ουτε ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ .Ολο τα ιδια και τα ιδια κολλησε η βελονα ζαβομυαλο.Ολο φευγεις και ολο εδω εισαι.Αντε να κανεις τον ΦΙΛΟΖΩΟ στο δημαρχειο εκει εχει τα ΖΩΑ .ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ.Ειπαμε σε πηραν ειδηση και οι σκυλοι αντε στις κοτες.

      Διαγραφή
    2. καλως το υποκαταστημα στο λιμανι

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    3. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ8 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:04 π.μ.

      Αυτα ειναι ΤΑ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΑ.και σου εμπλουτιζω το λεξιλογιο μιας και κοφτεσαι για το Πορτο Λεονε.Που να ξερεις εσυ απο την Κοκκινια (ετσι δεν μας εγραφες,η το Παγκρατι) απο Πειραιωτακια.......ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ σε ποιον μπουκαλι βρισκεσαι?

      Διαγραφή
    4. Κ.Π. μάλλον έχεις εκτεθεί! Οι περισσότεροι εδά μέσα γνωρίζουμε καλά τα τεκτενόμενα με το ΚΕΛ και την στάση του Δημάρχου! Ευτυχώς που αντέδρασε τότε το Τοπικό Σπάτων στο Αμερικάνικο ΚΕΛ με την λιμνούλα και οι τρεις σύμβουλοί του στην ψηφοφορία για το σύμφωνο ντροπής. Καταλαβαίνω την προεκλογική ανάγκη στήριξη του αλλά μην λες ανακρίβειες και χάνεις την αξιοπιστία σου! Καλά αυτά που λές για τα καφενεία αλλά εδώ μέσα οι περισσότεροι γνωρίζουμε και χάνεις τον χρόνο σου! Πραγματικά δεν βρίσκω κάποιον άξιο από τους μνηστήρες για να ψηφίσω στις επόμενες εκλογές αυτό με δυσαρεστεί όσο και να μου λένε ανακρίβειες και να μου κάνουν προβοκάτσια κάθε ΚΠ.

      Διαγραφή
  32. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ7 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:53 μ.μ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΙΜΟΥ ,δεν συζητας.Της πετας πετρα να την ξαποστειλεις απο εκει που ηρθε.Κατευθειαν απο το Δημαρχιακο Σεραι. Αν σταυρωσει ψηφο απο τον gagsters paradise,..εκει μεσα ,αν βρει εστω και πεντε να κανει ψηφοδελτιο δικο του,σφυρατε μου.Αστον να ονειρευεται ξεσκεπαστος συμμαχιες,και β γυρους,μπορει να μην του βγει καν υποψηφιοτητα.Θελει πανω απο 40 ατομα να κατεβασει χωριστο ψηφοδελτιο.Το θεμα ειναι αν δεν του βγει ,θα μας αφησει ησυχους,η παλι εδω κολλημενο θα τον εχουμε?Αν δεν του βγει θα φταιει Ο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ, Ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ.Οσο φανταζεται συμμαχιες ,δεν το βουλωνει και φυλαγεται απο το χειρουργειο.Η εισαγγελικη ερευνα παει και προς τα πισωΤην πηδας μια, δευτερη δεν την πηδας απο εισαγγελικα ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ που ουτε τον ξερω ουτε με ξερει.Γουσταρω πολιτικη εκτιμηση....
    ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ του πλοιου που βουλιαζει, επι τελους, και τρεχουν να χωθουν σε σωσιβιες λεμβους.Τρια χρονια τους παλευω εδω μεσα, θα τα παρατησω για 3 μηνες?Δεν φανταζεσθε με τι ΕΠΙΜΟΝΟ εχετε μπλεξει.Εγω δεν εχω να χασω ΤΙΠΟΤΑ .ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.ΤΟ ΞΕΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.ΟΘΕΝ ΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ?
    Εχω και αλλα χομπυ και η πολιτικη ,δεν ειναι ουτε δουλεια μου ουτε χομ πυ μου.ΑΡΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ,ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΙΑ.Εσεις ζητατε ψηφο και εγω ζηταω μαυρισμα.Για την Λουτσα ρε ΓΑΜ.......
    Ασε που διασκεδαζω με το μεγεθος της αμορφωσιας σας ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ απο τα λιγα που συμφωνω πληρως με το ΠΑΙΔΙ.Αν ομωςπερασει το ΚΑΡΑ ΑΠΙΔΙ ,θα τον περιλαβω ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΤΣΑΛΑΠΕΤΕΙΝΟΣ.,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΩΡΕ?ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΠΑΛΙ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΡΑΑΠΙΔΙΑ?Θελετε να γινει της Λουτσας μετα το της Μακεδονιας και του τριχοτομημενου σε 3 κομματα βαβουρη?Σας ξεφυγε το καπαπιδι, αντε καιρος να το παρετε και αυτο,ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΔΗΛΩΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ7 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:56 μ.μ.

    Για τους ανυπαρκτους ροκερς τα αγγλικα ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.Σημαινει ο παραδεισος των γκαγκστερ και ειναι ΡΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΙΠΑΜΕ
    ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρε Κ.Πιδι, τι μας κάνεις τον πολύξερο, άσχετε..! Αυτά που γράφεις δήθεν ότι εσύ γνωρίζεις τα πάντα, τα ξέρουμε όλοι. Τα έχουν ανακοινώσει κατά καιρούς η διαδημοτική επιτροπή κατά του ΚΕΛ Βορείων Μεσογείων και ο ΟΠΑΣ. ΄Εχουν ανακοινώσει όλες τις ενέργειες και τις συναντήσεις που έχουν γίνει. Οι δικοί σου αποκρύπτουν τα πάντα και κάνουν μυστικές συναντήσεις, ύποπτες......! ΄Εχεις την εντύπωση ότι σε πιστεύει κανείς μ΄αυτά που λες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. δεν βλεπεις ειδικα αυτος ο γιανατοθ σας τα λεει ολα...

    Εχει και κουνα τα εγραφα της ευδαπ, τις υπογραφες των 20 δημαρχαιων και των
    40 βουλευετευων της πειραικης τις κανει γαργαρα....

    κιν.πολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ8 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:55 π.μ.

    ν τιρλα πρεπει να ειναι...παει..τοχασε εντελως....ΞΑΝΑ ΚΥΛΗΣΕ.....
    Σας το ειπα, εχει κυκλικοτητα το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.Χανει και τις συλλαβες,αρα Β σταδιο.....ο γιατροθ θα το καταλαβει αμεσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. θα απαντησουμε περιληπτικα οσο μπορουμε
    στους 6.32 και 7.26..., που δειχνουν καποιο ενδιαφερον και οχι σε πολιτικες νυφιτσες
    τυπου 7.55 που μιλανε για ντιρλες και μας προκαλουν εμ@το.....

    Εμεις δεν θελουμε να γραφτει κανενας σε εμας - για να δειτε τη ψεμματα λεει ο παραπανω συκοφαντης-,
    ουτε σκοπευουμε να κατεβουμε σε εκλογες. Αν και πολυ φοβομαστε οτι με αυτα που γραφουμε θα μας ψηφιζε και η συμπολιτευση και η αντιπολιτευση μαζι....

    ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΨΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΟΥΝ.
    ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΣΤΗΝΕΤΕ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥΣ ΑΔΑΗΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΣΑΣ....

    ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΑΣ.

    για παραδειγμα.

    1) Οταν ο ποθουλακης και ο γιαννατος σας κουνανε τα εγγραφα της ευδαπ και σας λενε η ψυταλεια
    ειναι μια εφικτη λυση ....εσεις να απαντατε

    ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΕ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ

    ....Την αντίθεσή τους εκφράζουν και βουλευτές των δύο εκλογικών περιφερειών του Πειραιά και βέβαια πλήθος φορέων.

    Όσοι αντιδρούν αρνούνται να γίνουν δεκτά λύματα από τον Δήμος Παλλήνης – Γέρακα – Ανθούσα, από το Φούρεσι του Δήμου Παιανίας αλλά και από τον Δήμο Σαρωνικού!

    Αξίζει να σημειωθεί τέλος οι αντιδράσεις κορυφώθηκαν κατά τη διάρκεια ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Στέφανου Χρήστου.
    Οι συμμετέχοντες (βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, της ΔΗΜΑΡ, των ΑΝΕΛ, του ΚΚΕ, περιφερειακοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι δήμων και επιμελητηρίων της περιοχής) διατύπωσαν με εμφατικό τρόπο τις αντιρρήσεις τους!........

    2) οταν σας λενε οι ειδημονες της επιτροπης κατα του αεροδρομιου για παρανομες πτησεις αεροσκαφων και για ευθυνες της υπα ...



    ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ

    α)ότι «μετά από πρωτοβουλία της Υ.Π.Α. οι απογειώσεις στο διάστημα 15:00 έως 17:00 γινονται απο το δυτ διαδρομο

    β)Από τις μετρήσεις θορύβου τoυ σταθμού 3 διαπιστώνεται ότι οι στάθμες θορύβουκυμαίνονται από 70.1 έως 90.3 dB. Οι διακυμάνσεις αυτές φαίνεται να είναι αρκετάμεγάλες. Επομενως με βαση τη κυα ΚΥΑ13586/724/ΦΕΚ που οριζει ανωτατη σταθμη θορυβου τα 70 db οι πτησεις απο τον αν διαδρομο ειναι παρανομες....

    γ)Η Μ.Π.Ε. στηρίχθηκε στην προμελέτη του αεροδρομίου του 1981. Αρα το αεροδρομιο δεν εχει λαβει υποψη του
    πιθανες επεκτασεις της πολης μας....αρα οτι και να κανει η υπα πανω απο τα κεφαλια μας θα ειναι αυτοι.....

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΨΑΓΜΕΝΟΙ
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΥΡΟΤΣΟΥΚΑΛΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΣΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΡ ΚΑΙ
    ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΟΔΟ ΣΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ

    ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΟΜΩΣ

    συμφωνα με τους νομους που εσεις ψηφιζετε σαν τον ΚΥΑ Δ10Β1053970/1672ΕΞ2013-29-3-2013 οριζεται ρητως πως

    α) η ηχορυπανση απο τετοια ειδους μπαρ δεν μπορει σε εξ χωρους να υπερβαινει τα 80 db
    b) οριζονται ρητως οι προυποθεσεις και ο χωρος που αυτοι οι μεγαλομαγαζατορες μπορουν να εχουν
    προς εκμεταλευση.

    αυτα

    σας ευχαριστουμε

    Κιν. πολιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Aρες μάρες κουκουνάρες.Εχουν δίκιο όσοι λένε ότι δεν υπαρχεις.Πόσο με "τσαντίζεις" όταν παίζεις καθυστερήσεις..Εκεί που μας λες για έγγραφα, θα μας πεις μήπως γιατί έγινε επενδυση τέτοιου μεγέθους από την Ευρώπη ΣΤΗΝ ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ;;; Σαν τεχνικός απάντησε μας..Θα χρηματοδοτηθειί για δεύτερη φορά έργο για τον ίδιο σκοπό ;;;;Για ρώτα να μάθεις από αυτους που κρατάνε τα χαρτιά της ΕΥΔΑΠ ;;;;Τι δουλευεις τον κόσμο και λες τα ίδια και τα ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 1.το γεγονος οτι σας τσαντιζουμε καλο μας ακουγεται
    2. προφανως δεν μας παρακολουθειτε. Εχουμε πει εξαρχης οτι θεμα χωριτικοτητας στο κρλψ δεν τιθεται και οτι το προβλημα ειναι πολιτικο
    3. Αυτα που λετε περι χρηματοδοτησης ειναι και αυτα λαθος. Στα πεπ 2007-2013 και 2013-2017 προβλεπονται η κατασκευη
    i κελ κορωπιου
    ii κελ μεσογειων στη θεση πλατυ χωραφι
    iii αναβαθμιση κελ μαρκοπουλου
    iv κατασκευη κελ νεας μακρης

    αν δεν εχετε ουτε αυτα ευχαριστως να δας τα δωσουμε.....

    4.τωρα αυτα που λετε οτι εμεις κοροιδευουμε το κοσμο...δεν βλεπετε οι σωληνες της ευδαπ εξω απο τη πορτα σας ειναι..

    κιν.πολιτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλά, δεν καταλαβαίνεις γιατί τα λέει αυτά; Διότι νομίζει, πως άμα γίνει ΚΕΛ εδώ κοντά, θα πάρει τα τοπογραφικά. Ανορθόγραφος δε, όπως ήταν και στο σχολείο. Μου έχει κάνει δε εντύπωση, πως τελευταία είναι κάπως ορθογράφος. Αλλά είναι δυνατόν σε λίγους μήνες η εβδομάδες να έμαθε γραμματική και συντακτικό; Μάλλον επειδή του μπαίνει για τα καλά και στο θέμα της ορθογραφίας ο ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ, έχει βάλει την αυτόματη διόρθωση στα γραπτά του και κάπως έχει βελτιωθεί τελευταία. Επίσης γιατί τον ρωτάτε, αν θα κάνει κόμμα κι αν θα κατέβει στις εκλογές. Απ΄ότι μου λένε, στα καφενεία, δεν τον θέλει κανείς, από τους υποψηφίους δημάρχους, ούτε για σύμβουλο, γιατί είναι μεγάλος ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ, το έχει αποδείξει, αν και ΠΟΛΑΑΑ.... ΒΑΡΥΣ..... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ9 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:05 μ.μ.

      Aυτο που δεν σου διορθωνει ο διορθωτης ειναι και το θεμα ενικος πληθυντικος.Πχ στο πον ημα Ο ΑΔΑΗΣ ΦΑΝΗΚΕ .Εγραψε ΟΙ ΑΔΑΗΣ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΟΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ δεν το πιανω πλεον,,ειναι πεντακαθαρο.ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΘΕΜΑ πρωτος το ΕΠΙΑΣΑ και τελευταιος θα ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΩ.
      Παραληρημα ΜΑΙΜΟΥΣ που οσο επιμενει ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΧΕΡΙΖΕΤΑΙ.Το αν αυτο το κανει με ξενυχτι με ποτο ,με τσιγαρο ,με γυναικες η ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ καμμια σημασια δεν εχει.Πολλω δεν μαλλον αν εχει και σχεδον ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ. Κανενας δεν μπορει να σωσει καποιον που σαλταρε.Ειναι θεμα χρονο αν θα πηδηξει στο κενο η θα τον πηδ...ουν.ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.....

      Διαγραφή
    2. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ10 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:51 π.μ.

      Λοιπον Σπαταναιε για να μαθαινεις.5 οοο οοο ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ θα δοθουν μεσα στους επομενους 9 μηνες για ΜΕΛΕΤΕΣ των δικτυων.Υδραυλικες ,τοπογραφικες κλπ κλπ κλπ
      ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ?ΚΟΙΝΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΤΑ ΛΥΜΜΑΤΑ? ΕΕΕΕΕ εκει που θα καταληξουν και τα χρηματα μπλογκιτη.Γιαυτο βιαζονται.Το θεμα ειναι να μην προκανουν.Ζγουρος και σια γιατι εχουμε ΕΚΛΟΓΕΣ .

      Διαγραφή
  42. KΠ,επειδή πραγματικά με ενδιαφέρει το θέμα ΚΕΛ, θα ήθελα να μου πεις ΥΠΕΥΘΥΝΑ που μπορώ να απευθυνθώ, ποιο είναι το Κινημά σας, ώστε να έχω τα χαρτιά που λες ότι μπορείς να μας δώσεις.
    Αν δεν απαντήσεις στο αίτημά μου, είναι σαφές ότι είσαι μέρος του συστήματος και θέλεις απλά να παραπληροφορήσεις.
    Ο Ποθουλάκης μέσω ΟΠΑΣ και το τοπικό συμβούλιο Σπάτων, είναι ανα πάσα στιγμή διαθέσιμοι να μας δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία.
    Εσείς που είστε Κίνημα Πολιτών και έχετε αντίθετη άποψη από τους παραπάνω, θα ήθελα να μου πείτε ΠΟΥ και σε ΠΟΙΟΝ μπορούμε να απευθυνθουμε. Αλλιώς δεν είστε αξιόπιστοι και ψεύδεστε όταν λέτε ότι μπορείτε να μας δώσετε τα χαρτιά! Ευχαριστώ, Λ. Χανδρής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτός ο Κ.Π.έλυσε τα προβλήματα στην Λούτσα και τώρα θέλει να συμπαρασταθεί στους Πειραιώτες...οι οποίοι στην ουσία έθεσαν θέμα αντισταθμιστικών..Εχεις να μας απαντήσεις και στα ψέμματα που ανάλογα με την περίσταση μας έλεγε ο δήμαρχός (σου;;;;): 1)"Δεν μπορούμε τεχνικά να πάμε Ψυττάλεια",,τώρα μπορούμε!..2) "Δεν χωράει"..τώρα χωράει! Και δεν σας έμεινε τιποτα άλλο από μπουρδολογία περί δημάρχων Πειραιώς.!!! Γιατί δεν έκανε ο δήμαρχός σου ημερίδα που μας έλεγε ..τι φοβάται; τις αποκαλύψεις; ή ότι έμεινε μόνος του και με τους κωλοτούμπες του;;;;;;Για το χάλι του δήμου που τόσα χρόνια ασχολείσαι έχεις να πεις κάτι; Δεν μπορείς και δεν θέλεις ..κάτσε σπίτι σου ..δεν μας κάνεις.! ΤΏΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΓΕΝΝΙΩΝΤΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Ο,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ9 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:13 μ.μ.

      Ειπαμε μπλογκιτη,αλλο το ΑΓΕΙΝ εξ ου ηγετης,και αλλο το ΦΕΡΕΙΝ εξ ου φερεφωνο.Τυχαια νομιζεις γραφω περι ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑΣ?Δεν ειναι ΕΤΟΙΜΟΛΟΓΙΑ οπως θα το εγραφε ενας ανορθογραφος ΑΔΑΗΣ .Η ορθογραφια διαφοροποιει ενοιες.ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ δεν ξερεις να εκφρασεις ουτε ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ενοιες. Ζωντανα παραδειγματα,ΕΧΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.Τοσοι μπλογκιτες ,ορθογραφοι με σωστη συνταξη, θετουν ερωτηματα.Καποιοι απαντανε και καποιοι ΜΑΙΜΟΥΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΓΚΡΙΜΑΤΣΕΣ ΧΜ ...Μ....ΧΑ ΧΑ ...ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ

      Διαγραφή
  44. Το έχω ξαναπεί. Τί κάθεστε να αναλώνετε το χρόνο σας με κάθε καπαπί και καπαπιπί; Μιας και έχει αναδουλειές και δεν έχει τί να κάνει, ανακάλυψε εσχάτως και το ίντερνετ, μας απλώνει τα άσχετα, άλλα αντί άλλων κατεβατά του επί παντός επιστητού και σε δουλειά να βρίσκεται. Ο άνθρωπος, ούτε κανένας επιστήμονας είναι (και ας τον παριστάνει) ούτε άλλες δυνατότητες έχει ως προσωπικότητα, για να το πω κάπως ευγενικά..
    Παρ' όλα αυτά αμολάει απόψεις πολιτικού ..ινστρούχτορα, επιστημοσύνης και ..οραμάτων, έχει κολλήσει και δίπλα σε κάτι χαμένους στο Δήμο και δώστου υπέρ του ΚΕΛ και των μπουζουκοσκυλάδικων της παραλίας. Πώς να ξεχάσουμε που μας προέτρεπε να συχνάζουμε εκεί οικογενειακώς με τα παιδιά μας!!!!!
    Όσο ήταν χωριστοί οι δύο δήμοι μας, όλο και του πέρναγε η μπογιά με τα χαζο- μπλα - μπλα στον κάθε απλό άνθρωπο και κατάφερνε έτσι να υπάρχει, που λένε.
    Τώρα έχω την εντύπωση, ότι συνομιλώντας με τέτοιες "περιπτώσεις", μάλλον χάνουμε το χρόνο μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ9 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:23 π.μ.

    Το θεμα κακα πιπι εκλεισε οριστικα.Το εκλεισε ο κ.Χανδρης και μπραβο του και ο επομενος μπλογκιτης.
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΟΛΤΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ.ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΘΑΝΕ.
    Το αν δεν το καταλαβαιν ουν οι ΔΡΑΚΟΥΛΕΣ,θα το καταλαβουν στο φερετρο, που θα καρφωθει με ΣΤΑΥΡΟΥΣ..Αντε μπλογκιτες ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΑΜΕ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ.
    Τους Δρακουλες, τους καρφωνεις ,ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ,για να απαλλαγεις οριστικα.
    Ειδατε ομως και αυτο ειναι ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ,ποσο επιμονοι ειναι,ποσες μεταλλαξεις παρουσιαζουν ,το τι ακουσαμε ..τι Παγκρατι,τι Νικαια,τι κινηματα,ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΗΘΙΚΑ ΜΕΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝ.


    ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ......
    ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΘΑΜΕΝΟΥΣ .
    Οι ζωνανοι με τους ζωντανους μπλογκιτες και εμεις
    Ειμαστε ακομα ζωντανοι
    στην σκηνη
    σαν ροκ συγκροτημα
    και αν μας αντεξει
    το σκοινι
    θα φανει
    ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ
    χειροκροτω σας και μπραβο.
    παμε για αλλ,.....ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ξερετε κατι ειλικρινα μας κουραζετε....

    δλδ ρε αδερφια δεν μπορει να εχετε φαει τετοιο μπολιασμα ειλικρινα σας μιλαμε.....

    δεν μπορειτε να μας λετε αν εχουμε τις εκθεσεις τις ευδαπ .... και ποιος τις εχει δηλαδη εσεις....

    δεν μπορειτε να μας λετε οτι οι δημοι της πειραικης θελουν τα λυματα ,απλα εχουν προβλημα με τα αντισταθμιστικα , τη στιγμη που δεν εχουν παρει ουτε τα προηγουμενα.... Αν οι δημοι της πειραικης δεν εχουν προβλημα τοτε το παρακατω τι ειναι.

    1.Δεν θέλουν στην Ψυττάλεια άλλα λύματα......


    «Ανάχωμα» στα σχέδια της ΕΥΔΑΠ για μεταφορά λυμάτων από περιοχές της βόρειας και της νότιας Αττικής στην Ψυττάλεια, θέτει ομόφωνο καταδικαστικό ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου Κερατσινίου - Δραπετσώνας, προαναγγέλλοντας δυναμικές κινητοποιήσεις.

    Α.Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, πρόκειται να κατασκευαστούν αγωγοί μεταφοράς ακαθάρτων μήκους πολλών χιλιομέτρων, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο Γέρακας, η Ανθούσα, η Παλλήνη και η περιοχή Φούρεσι του Δήμου Παιανίας. Σε ένα δεύτερο υποέργο προβλέπεται η κατασκευή μεγάλου μήκους υποθαλάσσιων αγωγών οι οποίοι θα συλλέγουν λύματα από οικισμούς της νότιας ακτής Σαρωνικού και συγκεκριμένα το Θυμάρι, την Παλαιά Φώκαια, την Ανάβυσσο, τη Σαρωνίδα, το Λαγονήσι, τον Αγ. Δημήτριο και την Αγ. Μαρίνα Δήμου Κρωπίας, ενώ προτείνεται και η απορροή λυμάτων βορειότερων συνοικισμών. - ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΩΛΑΝΕ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ, ΜΗΝ ΤΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ.....


    Β.Αυτή τη στιγμή, η μέση ημερήσια εισερχόμενη παροχή στο Κέντρο της Ψυττάλειας είναι 725 χιλιάδες κυβικά μέτρα, ενώ η πρόσθετη επιβάρυνση υπολογίζεται σε 34 χιλιάδες κ.μ. Ενδεχόμενο που οδηγεί υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ) να αναρωτιούνται τι θα γίνει σε περιόδους αιχμής ή έντονων βροχοπτώσεων, οπότε οι αγωγοί δέχονται μεγάλο φόρτο λυμάτων. ΝΑ ΤΗ ΚΑΙ Η ΧΩΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΑΝΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΩ.....


    Γ.Κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής,έχουν καταγγείλει σε αρμόδιες υπηρεσίες ότι ειδικώς έπειτα από βροχοπτώσεις εμφανίζεται στη θαλάσσια περιοχή της Δραπετσώνας, πλησίον του λιμενοβραχίονα των εγκαταστάσεων της ΑΓΕΤ, μεγάλη λωρίδα από αφρώδες υλικό. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΟΛΟΓΙΑΣ Η ΨΥΤΑΛΕΙΑ......

    Δ.Για το λόγο αυτό προσφεύγουμε στα ευρωπαϊκά δικαστήρια», δηλώνει στην «Ε» ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Λουκάς Τζανής. ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ.....


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 10.02.14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 2.ΠΑΜΕ ΛΟΠΟΙΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΥΔΑΠ -ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ- ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟ 2009.....(απαντουμε εμμεσα στο κο χανδρη)

    ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΥΔΑΠ ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2009

    Η ΕΥΔΑΠ ΑΕ σε συνεργασία μετα αρμόδια Υπουργεία και την Περιφέρεια Αττική ςεπανασχεδιάζει τα έργα ώστε

    Να χωροθετηθεί το Κ.Ε.Λ. σε μεγαλύτερο χώρο στη θέση «Πλατύ Χωράφι» του τ. Δ.Σπάτων, νέα Εκταση περί τα 137στρέμματα όπου τα 80 στρέμματα είναι ελεύθεροι χώροι - ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΑ.....

    Να γίνεται τριτοβάθμια επεξεργασίατων λυμάτων- ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΤΡΟΒΑΘΜΙΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ...


    Να προωθηθεί σε σύντομο χρόνο η έγκριση του σχεδιασμού, η έναρξη και υλοποίηση των έργων με τη συγχρηματοδότησήτους από την Ε.Ε- ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΞΑΝΑΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ


    Τροποποιείται η αρχική χωροθέτηση των έργων λαμβάνοντας υποψην την ζωνη οριοθέτησης του ρεματος Ραφήνας- ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ.....


    Ο αγωγός διάθεσης εχει μήκος 2000μ. στη θαλασα (αποσταση από την ακτή) κα ι εκβάλλει σε βάθος περί τα 50μ. αποτελείται από 2 σωλήνες των 1000χλστ- ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΩΛΗΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κε δημαρχε ζητουμε....

    1.την εκτεταμενη χρηση του δυτικου διαδρομου για απογειωσεις....
    2.τη τοποθετηση ηχομετρων που να μετρανε το θορυβο των αεροσκαφων σε πραγματικο χρονο
    προκειμενου να εφαρμοσθει η ελληνικη νομοθεσια που μιλαει για 70 db μεσοσταθμικο θορυβο
    3.Εναλακτικη μελετη του αποχετευτικου μας δικτυου και συνδεση με γειτονικο δημο...

    Τωρα οι υπολοιποι ακουτε αριστογειτωνα.....

    ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΜΕ 2 ΚΕΛ ΚΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣ,..... ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ.....

    κιν.πολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε πάλι. Επειδή δηλαδή δεν έχεις με τί να ασχοληθείς, (δουλειά γιοκ, βλέπεις) πάλι εμείς θα σε λουστούμε; Ποιος διαβάζει χριστιανέ μου τις βλακείες που μας τσαμπουνάς ίσα - ίσα για να πιάνεις χωρο στο μπλογκ;

      Διαγραφή
  49. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ10 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:16 μ.μ.

    ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΚΑι παρατα μας
    Σε βαρεθηκα ...Σιγα μην καθησω να διαβασω τα αρχεια σου η τα αρχι...που μας στελνεις.
    ΓΡΑΦΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΒΑΛΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ, ποσα καπαπιδια πιανει ο σακκος σου.Εχεις γραψει καπου 500 σειρες ΑΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΙΚΕΣ και θελεις και αναγνωστες?Ο Σπαταναιος τα επε ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. TO OTI MΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑ ΑΡΧ...
    ΑΡΧΗΓΟΠΟΥΛΟ ΣΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΧΑΛΑΜΕ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπλαμπλαμπλα....οι ίδιοι παπαγάλοι..τους φέρνεις έγγραφα της ευρώπης για δευτεροβαθμιο και αυτοι σου λένε για τριτοβάθμιο..τι πανικός είναι αυτός για το συγκεκριμένο ΚΕΛ.!!!! Α ρε να αρχίσουν οι εκλογές πόσα θα ακούσετε.! Αχρηστοι μας ρημάξανε.Αντε ρε να φτιάξετε τα ντουλαπάκια τώρα που μετακομίσατε, μόνο να προσέξετε που θα βάλετε τα καλσόν..μη τα σκίσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κύριε/Κυρία Κ.Π.
    η ερώτησή μου ήταν σαφής.

    Εγραψα
    "KΠ,επειδή πραγματικά με ενδιαφέρει το θέμα ΚΕΛ, θα ήθελα να μου πεις ΥΠΕΥΘΥΝΑ που μπορώ να απευθυνθώ, ποιο είναι το Κινημά σας, ώστε να έχω τα χαρτιά που λες ότι μπορείς να μας δώσεις.
    Αν δεν απαντήσεις στο αίτημά μου, είναι σαφές ότι είσαι μέρος του συστήματος και θέλεις απλά να παραπληροφορήσεις.
    Ο Ποθουλάκης μέσω ΟΠΑΣ και το τοπικό συμβούλιο Σπάτων, είναι ανα πάσα στιγμή διαθέσιμοι να μας δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία.
    Εσείς που είστε Κίνημα Πολιτών και έχετε αντίθετη άποψη από τους παραπάνω, θα ήθελα να μου πείτε ΠΟΥ και σε ΠΟΙΟΝ μπορούμε να απευθυνθουμε. Αλλιώς δεν είστε αξιόπιστοι και ψεύδεστε όταν λέτε ότι μπορείτε να μας δώσετε τα χαρτιά! Ευχαριστώ, Λ. Χανδρής."

    Δεν μπορείτε κύριε να επικαλείσθε ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ χωρίς να εξηγείτε ποιοι είστε και πόσοι. Πως θα καταλάβουμε αν έχετε ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ αν δεν ξέρουμε τι είδους κίνημα είστε; Σας ξαναλέω ότι με ενδιαφέρει η ενημέρωση, πού μπορώ να απευθυνθώ; Διότι το μόνο που κάνετε , είναι Copy- Paste στις απαντήσεις που δίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:24 π.μ.

      Κυριε Χανδρη μου.Κυβερνηση ειναι το κινημα ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ και στελνει ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ να τους ρεζιλευει.?Δεν διαβαστε εδω ,οτι αλλοι κινηματιες ειναι απο το Παγκρατι και αλλοι απο την Κοκκινια ,ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ.?Για ονομα...εχουμε να κανουμε με ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...ανιατο το νοσημα ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΖΗΤΑΤΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ?Εδω στο μπλογκ ,εγινε ασυλληπτη πλακα προ μηνος....με τα κουφα τα κουλα,και τους κουλοχερηδες ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ.Ετσι εγραψε και γελασε και η παλαβη προβατινα ,σαν αυτες που ντερλικωνουν και μετα τα κοπανανε και γραφουν ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ .Και επειδη με την ηλικια, η ΠΑΡΕΛΘΟΥΣΑ ΜΝΗΜΗ ΟΞΥΝΕΤΑΙ και η προσφατη μνημη ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ, το γυρισαν στο παρελθον,Το τι 1999 το τι 2002 ασχοληθηκαν, τωρα προχωρησαν εφθασαν στο 2009 ....εεεε μεχρι τις εκλογες..μπορει να φθασουν και στο χθες.

      Ανιατον το νοσημα, προδιαγεγραμμενη η εξελιξη του,Μην ανησυχειτε απο αυτους που ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.Τους κρυφοδηθεν να φοβαστε ,,ετσι τον ζαλωθηκαμε τον σοφο Δημαρχο.

      Διαγραφή
  53. Κ.ΧΑΝΔΡΗ , Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΙΣΗ..ΝΟΗΤΙΚΗ. ΣΥΓΧΙΣΗ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ...ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ..ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ..ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ..ΤΑ ΙΔΙΑ ΨΕΜΑΤΑ,,ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ..ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ..ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΣΕΠΑΡΕΣ ΔΕΞΙΕΣ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το πόσο γελοίος είναι τον θυμάμαι και από το σχολείο.΄Ετσι μπουμπούνας ! Θέλω να μας πεί, που κάνει τον ξερόλα, που πηγαίνουν μέχρι σήμερα τα λύματα της περιοχής μας; Αν δεν το ξέρει να του το πω εγώ. Πηγαίνουν στην Ψυττάλεια, με τα βυτία, μέσω του ΚΕΛ της Μεταμόρφωσης. ΄Αρα τι μας λέει ότι οι Πειραιώτες δεν θέλουν άλλα λύματα, αφού ήδη τα παίρνουν, μόνο που θα τα παίρνουν με δικούς μας αγωγούς και όχι μέσω της Μεταμόρφωσης. Η άλλη βλακεία που επικαλείται είναι ο "ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΥΔΑΠ ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2009", που αναφέρει 137 στρέμματα και τριτοβάθμιο καθαρισμό. Τότε ρε BIG παπαγάλε το ΚΕΛ ήταν για 11 δήμους και δεν υπήρχε η περίπτωση της Ψυττάλειας που μας απεκάλυψε η ΑΠΟΡΡΗΤΗ έκθεση του Γεωργιάδη της ΕΥΔΑΠ. Σήμερα ποιός θα σου κάνει ΚΕΛ για έναν δήμο όπως λες, σε 137 στρέμματα και τριτοβάθμιο καθαρισμό, αφού η COMISSION το αποκλείει με πρόσφατο έγγραφό της. Τι μας γυρίζεις πίσω στο 2009, οπισθοδρομικέ...! Δεν έχει πια Τοπογραφικά...! Δεν σε πιστεύει κανείς και ξέρουν ποιός είσαι και γιατί τα λες αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:41 π.μ.

    Βρε παιδες, ειπαμε τελειωσε η σκ...συζητηση.Εχουμε σοβαρα θεματα.ΕΚΛΟΓΕΣ.Το ποιος θα διαχειρισθει το θεμα ΚΕΛ ,απο πλευρας δημαρχων των δυο καθυστερημενων δημων και περιφερειαρχη ειναι ΤΩΡΑ το αιτουμενο.Το τι εκαναν μεχρι τωρα ,το ειδαμε.Βοα ο τοπος, βοα η παραλια,η Β1 ζωνη ,βοουν οι αναθεσεις,οι ενοικιασεις,οι προυπολογισμοι και οι ισολογισμοι.Βογγουν πανω στο πτωμα ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ.Εισαγγελεις,ελεγκτης δημοσιας διοικησης ,κτηματικη υπηρεσια του δημοσιου,οι αδιαφθοροι της αστυνομιας,συλλαμβανονται υπαλληλοι παραπεμπονται πρωην δημαρχοι και ολα αυτα γινονται ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ.Και μονο αυτο να διαβασεις.ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ, φτανει για να αντιληφθεις τι συμβαινει..Δεν θυμαστε πως πεσανε να υπερασπισουν τον ΥΠΑΛΛΗΛΟ?Οι τελευταιοι σπασμοι και ασπασμοι ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ειναι αυτοι και ειναι ΘΛΙΒΕΡΟ ο μονος που τους υπερασπιζεται, να ειναι και αμορφωτος και χυδαιος και ψευτης κατ εικονα και καθ ομοιωση αυτων που υπερασπιζεται.
    Αυτο που πρεπει να σας απασχολει ειναι, ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.Σε συμπολιτευση και μουγγη αντιπολιτευση.Γιατι ολα αυτα εγιναν με την ανοχη της αντιπολιτευσης και στις ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΙΔΙΩΤΕΣ.Αυτο μην το ξεχνατε.ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΛΑ ΚΑΛΩΣ ΚΑΜΩΜΕΝΑ και το καινουργιο δημαρχειο καλλιστα και ο προυπολογισμος του 2014 αριστος.
    ΟΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ.
    Το οτι καποιος αρρωστος και πολλες φορες πιωμενος ,σε απιθανες ωρες, τα χαραματα ,ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ειναι ανευ σημασιας πλεον.Οτι ηταν να φανει, ΦΑΝΗΚΕ .Το να κλωτσας τον αδειο σακκο δεν εχει πλεον ουτε γουστο,ουτε νοημα.Εχουμε να δουμε τετοια μεχρι τις εκλογες......
    Στοχευουμε λοιπον .ΣΤΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΛΤΑΡΟΥΝ.Γιατι θα δειτε κωλοτουμπες που θα τριβετε τα ματια σας στον Β γυρο.Εκει στοχευουμε απο τωρα,Στις πιθανοτητες του Β γυρου,ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΕΚΕΙ.Φετα φετα κοβεις το σαλαμι,τροχιστε λοιπον τα μαχαιρια σας.Το μηνυμα το πηρανε και συζητανε απο τωρα για τις συμμαχιες.Αυτος με τον οποιο ασχοληθηκαμε ειναι ηδη στους ποθαμενους,ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΡΟΣΟΧΗ.! Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ.ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Κ. ΝΤΕΛΑΚΗ..!!!ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ...ΟΙ ΕΚΛΟΓΟΜΑΓΕΙΡΕΣ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ! ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:45 μ.μ.

      πρωτον η κυρια ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.Σου θυμ9ιζω οτι και τοΚΑΡΑ ΑΠΙΔΙ προταθηκε απο τοπικη αλλα σουταριστηκε.Σου θυμιζω οτι ο κολοτουμπας των τριων κομματων απορριφθηκε απο 3 τοπικες αλλα δεν τρεχει τιποτα.Αρα μην βιαζεσαι.Το οτι στον β γυρο θα; στοιχηθουν σας το εχω πει δεκαδες φορες.Γιαυτο δεν πρεπει να ειναι στον β γυρο.
      ΜΑΛΛΙΑΣΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥΝΑ ΤΟ ΛΕΩ.Μην κοιτατε κομματα.ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ .Η εν λογω κυρια, δεν ειδε τιποτα περιεργο και αυττη στον δημο?Ποσα χρονια ειναι εκει? ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ.Δες τε την κεντρικη πολιτικη σκηνη και θα καταλαβετε ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ.Μην πορωνεσθε μαζι τους.Κριτικη και ΑΠΟΣΤΑΣΗ.ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ ΨΗΦΟΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. Οι επιλογες τους ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ και τιμωρουνται αναλογως.

      Διαγραφή
  57. Το ποιο γελοιο της υποθεσεως ειναι η υπαρξη ενος ανωνυμου κινηματος πολιτων ΚΠ οπως αναφερεται. Εγω ξερω οτι τα κινηματα, παραταξεις, κινησεις πολιτων, συλλογοι, σωματεια ολες οι φορεις εχουν υπαρχτα προσωπα που εχουν την ιστορια τους την πορεια τους. Η ατομικη ανωνυμια του καθενος μας στα blog ειναι δικαιωμα κι κατακτηση. Το να εμφανιζονται ανωνυμα κινηματα και φορεις που να θελουν να διατυπωσουν προτασεις ειναι γελιο. Ακου ανωνυμο κινημα πολιτων αυτοπροσβαλεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. AΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ....ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:27 μ.μ.

      ΕΙΠΑΜΕ..ΗΡΕΜΑ....ελπιδα στην κριση σου να εχεις.Στα ματακια σου και το μυαλουδακι σου.Ν α μην ΞΕΧΝΑΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΛΟΓΙΑ και να μην θεωρεις ντε και καλα προοδευτικο οποιο λαμογιο σαλταρει οπου φυσσαει ο ανεμος.ΜΑΥΡΟ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ,ΜΠΛΟΓΚΙΤΗ. Αν το καταλαβει η κομματιλα, ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Τον τσαλαπετεινο που θα τον χωσουν?Στην αριστερη τσεπη του Δημαρχου?Στην δεξια θα μπει ο κορακας?

      Διαγραφή
  59. ΡΕ ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΛΕΤΕ, ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ
    ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ , ΔΕ ΠΑ ΝΑΣΑΣΤΕ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΙ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΙ ,ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
    ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ. ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΜΑΣ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΤΟ ΑΜΗΝ....
    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΥΕΙ

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ
    ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑΖΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΗΣΥΧΑ, ΕΝΩ ΜΕ ΤΟΝ
    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΟ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟ LAS VEGAS ΤΗΣ ΑΝ ΑΤΤΙΚΗΣ..

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ-ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ...- ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΠΛΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙΑ

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ-ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΑΠΑΜΕ- ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΟΤΑΝ ΘΕΤΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΧΩΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΨΥΤΑΛΕΙΑΣ

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΘΕΤΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΛΛΕΚΤΗ.

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο ΟΠΑΣ ΠΕΡΙ ΕΦΙΚΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΟΘΟΛΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΜΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΛΕΕΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

    ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΣΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΣΧΕΤΟ( ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ)

    ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΧΥΜΑ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ , ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΙ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ. ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ,ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΛ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΟ, ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΜΗ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.....

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΤΗ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΣΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΠΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΝ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις βλακείες που λες παίρνεις μπάλλα και την οικογενειά σου, διότι θα γελοιοποιηθείς τελείως με τα ασυνάρτητα κατεβατά και που κανένας δε διαβάζει. Μήπως πρώτη φορά σε βλέπουμε; Από το σχολείο δε σε είχαμε τίποτα παραπάνω από ένα χαζοβιόλη για πλακίτσες. Δε σού έφτανε να παριστάνεις τον μορφωμένο κλπ., τώρα πλάκωσες και το ίντερνετ. Το ιντερνέτ το ρώτησες;

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΩΤΗΣΕΣ ΕΣΥ....?

      ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
      ΑΝ ΜΑΣ ΞΕΡΕΙ..

      Κ.Π.

      Διαγραφή
  60. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:20 μ.μ.

    ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΜΟΥ.....Ειμαστε στην σφηκοφωλια του ΟΠΑΣ και θα μας σωσει ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ.......Καλα, για τον αλλο ακατονομαστο, δεν συζητω καν.Αυτος ποθανε .Αλλα ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ της λαμογιας...σωτηρας του εαυτου του......εεεεεε ΑΥΤΟ ΜΕ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ.Αυτο ειναι συμπερασμα μετα το τριτο μπουκαλι νωρις νωρις...ντιρλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΕΜΕΤΟ ΜΑΣΕΛΟΦΟΝΙΑ
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.....

    ΚΑΤΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑΤΥΧΗΣΕΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΓΕΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ.

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ

    ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑ....


    ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ11 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:40 μ.μ.

    ωπα...η ντιρλα τον πειραξε η Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΣ?....παει θα πιει και αλλο μπουκαλι και θα εμφανισθει μεταμεσονυκτιως ο .....νεαρος ....ε αυτο πια....ειναι το καλυτερο.ΤΟ ΠΙΟ ..ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΙΠΑΜΕ ΕΣΥ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ
    ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΥΚΑΛΙ....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τι ασχολείσαι με ανύπαρκτους βρε Αριστογείτονα;;;;Με το κίνημα του ενός;;χαχαχαχαχά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. XAXAXA ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΗ, ΣΤΟ ΚΟΑΛΑ,

    ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΑΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΝΤΑ

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ

    ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΟ ΤΣΑΝΤΗΛΑ

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΑΝΤΗΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΡΒΟΥΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ....

    ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΟΥΤ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ....ΧΑΧΑΧΑ

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΠ, η ερώτησή μου ήταν πολύ πιο απλή από όσο νομίζεις. Ζητώ να μου πεις ποιοι είστε, αφού λες ότι είστε ΚΙΝΗΜΑ. Δεν έχει υπάρξει στην ελληνική ιστορία κρυφό κίνημα του ενός ατόμου, το οποίο αντιπροσωπεί ένας, που κοκο-ρεύεται ότι το οδηγεί!!
    Το κίνημά σου φτάνει στο όριο της γελοιότητος δεν μπορείς να το καταλάβεις;
    Επαναλαμβάνεσαι ΧΑΖΑ χωρίς να απαντάς. Οντως θυμίζεις συγκεκριμένο σύμβουλο με εμμονές και ξευτοαγώνες... Τώρα κατάλαβα τι εννοούν οι παραπάνω. Λ. Χανδρής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΦΙΛΕ 8.06 ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ
    ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ...ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΣΚΥΛΟΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ. ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ.

    ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ
    Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΠΛΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ.... ,ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ...

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εκτιμω οτι δεν πρεπει να ασχολουμαστε με τον ΚΠ. Υπαρχουν σοβαροτερα θεματα. Προσπερναμε τα σχολια του που ειναι συνεχεια τα ιδια. Τρεχουν σοβαρα θεματα και ασχολουμαστε με τα κατεβατα του ΚΠ. Παντως και εμενα ο ασυναρτητος τροπο γραφης μου θυμιζει τον χοντρο αγωνιστη του κανσπε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε δίκιο και πολύ καλά καταλάβατε! Μπορεί μετά τις ανορθογραφίες που βγάζανε μάτι, να έβαλε αυτόματο ορθογράφο, όμως από τις ασυναρτησίες εξαιτίας του λιγοστού μυαλού, πώς να κρυφτεί;

      Διαγραφή
  69. Γιάννη σε πήραν είδηση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ16 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:06 π.μ.

    Λοιπον μπλογκιτη ,ο Γιαννης παρελαβε σκυταλη απο το τεως αφεντικο .Αυτο εγραφε στην αρχη και ηταν ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ.η ΣΚΥΤΑΛΗ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ τοτε που του εδωσα συγχαρητηρια γιατι εμαθε ορθογραφια.Δυο σε ενα ηταν.Τα copy paste ηταν τα κοινα χαρτια, που τα εβγαζαν απο εδω και απο εκει,ποτε ο ενας ποτε ο αλλος.Μου φαινεται τρομερα γελοιο δυο ΨΗΦΟΣΥΛΛΕΚΤΕΣ να κανουν σκατζα βαρδια για την ΑΦΕΝΤΟΜΟΥΤΣΟΥΝΑΡΑ ΜΟΥ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΤΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ, ΠΟΥ ΑΡΝΙΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΗΤΑΝ ΔΥΟ. Μεχρι που το δευτερο ,το εντελως χαζο,το ομολογησε εμμεσα χωρις να το καταλαβει. Οι αποδειξεις?Παρα πολλες αλλα ανευ σημασιας.Οταν ειδα το δημοσιευθεν ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ εκει με τα παγανιστικα κλπ κλπ πραγματικα ξεραθηκα στο γελιο με το μεγεθος της ανοησιας.Ομως ειχαμε να κανουμε με δυο ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ,και γιαυτο επεμενα ,να ξεσκεπαστουν.Δεν συνηθιζω να συνομιλω με πολιτικαντηδες της δεκαρας,ομως επρεπε να σας δειξω ΤΙ ΨΗΦΙΖΑΤΕ.
    Τωρα που το καταλαβατε ολοι ,πλην των ιδιων .ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Ειστε ευκολοπιστοι ,εως αφελειας και γιαυτο σας κοροιδευουν τοσα χρονια.Διαβαζετε κατι ΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ας πουμε και δεν το βαζετε κατω στην βασανο της λογικης.Αν ισχυει αυτο ,,,τοτε συνεπαγεται ..αυτο.Διοτι καθε λεξη και καθε προταση καταγεγραμμενη, εχει και ενα ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ μπλογκιτες μου.Οπως και καθε βιβλιο.Αν δεν βρεις το δια ταυτα ,δεν πας να διαβαζεις τομους επι τομων παπαγαλος θα βγεις.ΓΕΜΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ.Αν δεν μπορειτε να τους διακρινετε, παλι λαθος θα ψηφισετε.Αντε αυτη την φορα να μην ειναι παπαγαλος να ειναι τσαλαπετεινος η κισσα.ΠΑΛΙ ΣΤΡΟΥΘΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΟΥΘΙΟ ΚΑΜΗΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΤΗΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ,που κρυβει το κεφαλι και νομιζει οτι κρυφτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας