ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

Θα μιλήσει κανείς στις φετινές εκλογές για το αεροδρόμιο ή για έναν ψεύτικο τάπητα στο παράνομο γήπεδο (διάρκειας ζωής 1- 2 ετών, μπορεί και λιγότερο λόγω θάλασσας και άμμου) τα ξεχνάμε όλα; Τι έχουν να πουν οι υποψήφιοι;



Από την πορεία... παραμονές δημοτικών εκλογών 2010
Διαβάστε λίγο τα ιστορικά στοιχεία... και θα καταλάβετε για ποιον λόγο δεν πρέπει να σταματήσουμε να έχουμε ψηλά το θέμα της ηχορύπανσης και της επικινδυνότητας.

Η μόνη λύση είναι η άμεση μετατροπή του δυτικού διαδρόμου σε πρωτεύον!!! εδώ και τώρα!!! Περιμένουμε τους υποψήφιους, να μας πουν την θέση τους.


Τα πρώτα σχέδια μεταφοράς του αεροδρομίου από το Ελληνικό σε κάποια άλλη τοποθεσία άρχισαν ήδη επί Δικτατορίας, όταν η Αθήνα άρχισε να επεκτείνεται, με αποτέλεσμα το παλιό αεροδρόμιο να περικυκλωθεί εντελώς.
Η ιδέα διατηρήθηκε και μετά τη Μεταπολίτευση και μάλιστα το 1976 παρουσιάσθηκε μελέτη στην Ελληνική Κυβέρνηση που υποδείκνυε ως ιδανική θέση για ένα νέο αεροδρόμιο τα Σπάτα. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 οι μελέτες ολοκληρώθηκαν και άρχισαν οι πρώτες προκαταρκτικές εργασίες, αλλά το 1979, λόγω της τότε παγκόσμιας πετρελαϊκής κρίσης προσωρινά αναβλήθηκε και το Δεκέμβριο του 1981 ακυρώθηκε οριστικά.
Αυτό συνέβη διότι η τότε κυβέρνηση, από την πρώτη στιγμή που ανέβηκε στην εξουσία (Οκτώβριος 1981) εφάρμοσε τη λύση «τέλος η Αθήνα, από δω και πέρα μόνο η επαρχία» και ακύρωσε όλα τα προγραμματισθέντα μεγάλα έργα (Μετρό Αθήνας, Νέο Αεροδρόμιο, νέοι αυτοκινητόδρομοι, ανισόπεδοι κόμβοι κλπ.) με τον ισχυρισμό ότι έτσι θα πετύχαινε να ξαναγυρίσει ο κόσμος στις επαρχίες (αναστροφή αστυφιλίας).
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ήταν πλέον προφανές ότι το Ελληνικό δε θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις αυξημένες επιβατικές ανάγκες του μέλλοντος - εκτός αν επεκτεινόταν. Καθώς αυτό ήταν πλέον αδύνατο, και με τις φωνές διαμαρτυρίας για ηχορύπανση και υψηλή επικινδυνότητα να πληθαίνουν, η Ελληνική Κυβέρνηση πήρε την απόφαση της μεταφοράς του αεροδρομίου σε περιοχή έξω από την πόλη. Η τοποθεσία παρέμεινε η ίδια και στις 31 Ιουλίου 1995, μετά από διεθνή διαγωνισμό, επελέγη η γερμανική εταιρία Hochtief (Χόχτιφ) (39,97%) για την κατασκευή του και την μετέπειτα συνιδιοκτησία του με το ελληνικό Δημόσιο(55%)[1].
Σύμφωνα με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ ο κωδικός του είναι ΑΤΗ (ίδιος με αυτόν του Ελληνικού) και σύμφωνα με αυτά του ICAO είναι LGAV. Η πρόσβαση στο αεροδρόμιο γίνεται οδικώς μέσω της Αττικής Οδού και σιδηροδρομικώς (προαστιακός σιδηρόδρομος, γραμμή 3 του Μετρό Αθήνας). Επίσης υπάρχουν γραμμές express του Ο.Α.Σ.Α. από διάφορα σημεία της πόλης για το αεροδρόμιο και ταξί.
Το αεροδρόμιο ήταν ο ενδιάμεσος προορισμός για την πτήση Helios 522, η οποία συνετρίβη στο όρος Γραμματικό, βόρεια του αεροδρομίου, στις 14 Αυγούστου 2005, και παραμένει το μόνο σοβαρό ατύχημα που έχει σχέση με αυτό το αεροδρόμιο έως το 2010 (πλην όμως εντελώς άσχετο με τα μέτρα ασφαλείας του Αεροδρομίου).
To αεροδρόμιο απέσπασε το 2008 τη διάκριση του «Χρυσού Μαξιλαριού» από την εφημερίδα «The Age» της Μελβούρνης[2] και την ίδια χρονιά τιμήθηκε με περιβαλλοντικό βραβείο[3]από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με το βραβείο «Πράσινου Κτιρίου», καθώς πέτυχε να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας παρά την αύξηση της επιβατικής κίνησης.
Η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας έφτασε το 2008 τα 16,47 εκατομμύρια επιβάτες, παρουσιάζοντας μια ανεπαίσθητη και οριακή μείωση κατά 0,4%[4].

13 σχόλια:

  1. Δημότες Σ-Α μαυρίστε με την ψήφο σας όλους τους αιρετούς που από την έναρξη λειτουργίας του Ελ. Βενιζέλου, υπόσχονται προεκλογικά και εντελώς περίεργα σιωπούν όλοι τους εδώ και χρόνια, αμέσως μετά τις δημοτικές εκλογές. Δήμαρχοι (πρώην Κασίμης, Αλτιπαρμάκης και νυν Χ.Α. Μάρκου), αρμόδιοι αντιδήμαρχοι (π.χ. Γκινοσάτης), δημοτική Επιτροπή του Αεροδρομίου (Ζήση, Πιστιγαυδάκη, Ραφτοπούλου, κλπ), έπαιξαν και παίζουν συνειδητά το παιχνίδι του κ. Ζαχαριάδη και του αεροδρομίου και πάντα προεκλογικά διακηρύττουν για την τιμή των όπλων.
    Δείτε πόσο αποκαλύφθηκαν τελευταία όλοι αυτοί όταν ομόφωνα ψήφισαν ή στήριξαν να τους κάνει με ψίχουλα πλαστικό χλοοτάπητα στο γήπεδο το αεροδρόμιο !!!!
    Να ποιοι πουλούν την υπόθεση του αεροδρομίου (έχουν πλέον ονοματεπώνυμα) και θάβουν τα προβλήματα που αυτό δημιουργεί ιδίως σε βάρος της Αρτέμιδος, χωρίς να πληρώνει για οτιδήποτε, σε αντίθεση με άλλα αεροδρόμια, ακόμα και της Ελλάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά ,έτσι πρέπει να ψηφίσουμε φίλε-η.!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δημότες Σ-Α μαυρίστε με την ψήφο σας όλους τους αιρετούς που από την έναρξη λειτουργίας του Ελ. Βενιζέλου, υπόσχονται προεκλογικά και εντελώς περίεργα σιωπούν όλοι τους εδώ και χρόνια, αμέσως μετά τις δημοτικές εκλογές. Δήμαρχοι (πρώην Κασίμης, Αλτιπαρμάκης και νυν Χ.Α. Μάρκου), αρμόδιοι αντιδήμαρχοι (π.χ. Γκινοσάτης), δημοτική Επιτροπή του Αεροδρομίου (Ζήση, Πιστιγαυδάκη, Ραφτοπούλου, κλπ), έπαιξαν και παίζουν συνειδητά το παιχνίδι του κ. Ζαχαριάδη και του αεροδρομίου και πάντα προεκλογικά διακηρύττουν για την τιμή των όπλων.
    Δείτε πόσο αποκαλύφθηκαν τελευταία όλοι αυτοί όταν ομόφωνα ψήφισαν ή στήριξαν να τους κάνει με ψίχουλα πλαστικό χλοοτάπητα στο γήπεδο το αεροδρόμιο !!!!
    Να ποιοι πουλούν την υπόθεση του αεροδρομίου (έχουν πλέον ονοματεπώνυμα) και θάβουν τα προβλήματα που αυτό δημιουργεί ιδίως σε βάρος της Αρτέμιδος, χωρίς να πληρώνει για οτιδήποτε, σε αντίθεση με άλλα αεροδρόμια, ακόμα και της Ελλάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστογείτονα. Έχεις την θέση των υποψηφίων για το Αεροδρόμιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει κανείς τα ποσά που χρωστάει το αεροδρόμιο και οι εταιρείες του; Ποια είναι η θέση και οι ενέργειες για την αποδέσμευση της περιοχής γύρω από το αεροδρόμιο που έπρεπε ήδη να είχε παύσει να ισχύει;Τι νόημα έχουν οι ψευτοδωρεές όταν χρωστάει δεκάδες εκατομμύρια.Γιατί η Παιανία είσέπραξε αρκετά εκατομμύρια και διεκδικεί δικαστικά και άλλα ενώ επηρεάζεται πολύ λιγώτερο από τα Σπάτα.Αυτά έιναι ζητήματα των εκλογών και όχι οι φωτογραφίες και ανούσιες διαφημιστικές διακηρύξεις τύπου ποταμιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η Παιανία και κάθε Παιανία έχουν Δημάρχους και όχι ''Μαριονέτες'' κατάλαβες.!!!!

      Διαγραφή
  5. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ16 Μαρτίου 2014 - 9:46 μ.μ.

    Κατ αρχην θεωρω επιεικως προσβλητικο το θεμα της ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ, του χλοοταπητα σε παρανομο γηπεδο. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΟΙΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όσοι έδειξαν τα δείγματα γραφής τους για το τι ρόλο παίζουν στο δήμο θα πρέπει να μαυριστούν. Και είναι πολλοί. Υπόσχονται διάφορα προεκλογικά, και όταν βγουν τα ξεχνάνε όλα. Αυτό σημαίνει δείγμα γραφής. Τί υπόσχομαι να κάνω και τι κάνω στο τέλος. Τα άτομα λοιπόν αυτά είναι ακατάλληλα για τη διοίκηση του δήμου και δεν πρέπει να ξαναβγούν.
    Η Ραφτοπούλου που ήταν και στην δημοτική Επιτροπή του Αεροδρομίου τί έκανε για το συμφέρον του δήμου? Απολύτως τίποτα. Και έχει αξιώσεις να γίνει και δήμαρχος. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
    Η Ντελάκη που ήταν η ακριβοπληρωμένη νομική σύμβουλος του δημάρχου τί έκανε για να δοθούν τα ανταποδοτικά του αεροδρομίου στον δήμο? Απολύτως τίποτα. Μας πήραν πίσω και την προκαταβολή που μας είχαν δώσει.
    Όσο για την διοίκηση του Χ. Μάρκου αυτή την τετραετία θα την χαρακτήριζα επιεικώς ΑΧΡΗΣΤΗ. Όχι μόνο άχρηστη, αλλά και επικίνδυνη για το μέλλον του δήμου και των δημοτών. Και έχουν και την αξίωση κάτι Πουλάκηδες, Γκινοσάτηδες, Μαργέτηδες κ.λπ. να ξαναβγούν. Λίγη ντροπή δεν έχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ17 Μαρτίου 2014 - 6:32 μ.μ.

    Έτσι και πληροφορηθεί το Αεροδρόμιο το ύψος των ντεσιμπέλ από τα σκυλομάγαζα και τους κλαρινοχορούς στην παραλία, αλίμονό μας!

    Η ηχορύπανση από το χάλι αυτό είναι πολύ χειρότερη από αυτή του Αεροδρομίου και όχι μόνο σε ντεσιμπέλ, αλλά και διότι πλήττει πολύ μεγαλύτερο αριθμό κατοικιών, σέρνει μαζί της καταστροφική ρύπανση θάλασσας και αμμουδιάς, την ανομία και παραβατικότητα της νύχτας και τη διαφθορά της τοπικής εξουσίας.

    Πάντα να παλεύουμε (και θα παλεύουμε σίγουρα, για χρόνια!) για τις συνέπειες του Αεροδρομίου. Όμως κακώς το προβάλλετε σαν πρώτιστο. Είναι μεγάλο θέμα αλλά πάγιο. Δυστυχώς.

    Αυτή τη στιγμή η καταστροφή του παραλιακού μετώπου από ΚΕΛ και καταπατητές μαγαζάτορες, είναι επί θύραις. Σε αυτά να πάρουν θέση οι υποψήφιοι δήμαρχοι. Με σαφήνεια και εμπράκτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ! ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΕΚΑΡΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΙΠΟΤΑ! ΩΡΑΙΟ ΚΟΛΠΟ.

      Διαγραφή
  8. ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ17 Μαρτίου 2014 - 6:42 μ.μ.

    Το να μην μπορεις να ξεχωρισεις το ΜΕΙΖΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΣΣΟΝ ειναι δειγμα ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑΣ δημαρχιακου τυπου η εκλογικου τυπου ...διαλεγετε και παιρνετε ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.
    Για το μειζον που ειναι η ΔΙΑΦΘΟΡΑ και διαπλοκη ,δεν ακουμε λεξη.Μονον οι γνωστοι που το πολεμανε μιλανε ...οι αλλοι ΜΟΚΟ. .....
    Ειναι και αυτο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ,του πως γινεται η προεκλογικη εκστρατεια κατα ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ.
    Εμεις ομως εχουμε το μεγα οπλο ΤΗΝ ΨΗΦΟ και την χρησιμοποιουμε οπως δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η παραλία και η θάλασσα είναι το παν για την Αρτέμιδα, αλλά και το παν για την τσέπη των διεφθαρμένων! Ο δρόμος για την εξουσία του Δήμου περνάει από κει είτε σας αρέσει είτε όχι. Όσοι λερώθηκαν ή αδιαφόρησαν για το θέμα, ψήφο δεν βλέπουν. Ήρθε η ώρα και αφήστε τα μεγάλα λόγια για δήθεν αγώνες κατά του αεροδρομίου, ώστε να αποφύγετε τα φλέγοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βάζουν μπροστά το θέμα του αεροδρομίου για να ξεμπερδεύουν με όλα τα άλλα. Ειδικά για την παραλία, μερικοί ούτε που το αγγίζουν και μας κάνουν να υποψιαζόμαστε.... Δε θα τους περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας