ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ BLOG ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ - ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!)
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
- ΒΙΒΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΕΛ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ - ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΠΑΛΑΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΜΑ
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ κατά παντός υπευθύνου για την λειτουργία του ΔΑΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ εμπορικό κέντρο-γίγαντα, χωρίς να ενημερώσουν το ΥΠΕΧΩΔΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτόνομο «κράτος» το αεροδρόμιο
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
Σε... αυτόνομη περιοχή φαίνεται ότι έχει ανακηρυχθεί το αεροδρόμιο στα Σπάτα.
Καμπάνα 430.000 ευρώ επιβλήθηκε στην εταιρεία του αεροδρομίου, γιατί δεν επεξεργαζόταν τα απόβλητα ως όφειλε
Η διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος» διαφημίζει από την ηλεκτρονική της διεύθυνση τα σχέδιά της να κατασκευάσει ένα ολόκληρο εμπορικό κέντρο 200.000 τετραγωνικών, στην ουσία κτίρια που είναι 1,5 φορά μεγαλύτερα από τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, χωρίς καν να μπει στον κόπο να ενημερώσει το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, τον φορέα που είναι αρμόδιος για την πολεοδομική ανάπτυξη και τη δόμηση. Αυτή την εποχή χτίζεται το τρίτο μεγαθήριο για να νοικιαστεί σε μεγάλη φίρμα.
Οι αρμόδιοι του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, που εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαίωσαν τις αποκαλύψεις της «Ε», δήλωσαν άγνοια για τα σχέδια, ενώ διαμήνυσαν ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα οι υπηρεσίες του αεροδρομίου υπέβαλαν έγγραφα με αιτήματα που αφορούν την ανάπτυξη των εμπορικών εγκαταστάσεων, αλλά σε πολύ περιορισμένη κλίμακα. Μάλιστα για δύο προγράμματα ζητήθηκαν πρόσθετα στοιχεία, που θα επιτρέψουν στο υπουργείο να σχηματίσει εικόνα και στη συνέχεια να αποφανθεί.
Εγινε όμως γνωστό ότι την περασμένη εβδομάδα επιβλήθηκε πρόστιμο της τάξης των 430.000 ευρώ γιατί έπειτα από ελέγχους διαπιστώθηκε ότι τα απόβλητα που παράγονται στις εγκαταστάσεις του «Ελ. Βενιζέλος» και χαρακτηρίζονται βιομηχανικά λύματα, δεν υφίστανται την προβλεπόμενη επεξεργασία που καθορίζεται από τη μελέτη περιβαλλοντικών όρων του έργου.
Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι δεν υπάρχουν οι προβλεπόμενες δεξαμενές για τη συγκέντρωση των επεξεργασμένων λυμάτων. Προβλήματα εντοπίστηκαν και στη διαχείριση των ομβρίων υδάτων, που συχνά διοχετεύονται στη γύρω περιοχή, ενώ οι προδιαγραφές έκαναν λόγο για διαθεσή τους για κάλυψη αναγκών άρδευσης.
Εντονη δυσφορία υπάρχει σε κατοίκους ορισμένων περιοχών της Αρτέμιδας (Λούτσα) για τα επίπεδα θορύβου από τις προσγειώσεις και απογειώσεις αεροσκαφών. Μάλιστα η δημοτική αρχή έχει ζητήσει την παρέμβαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ώστε να μειωθεί η ηχητική όχληση. Το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο όταν χρησιμοποιείται ο ανατολικός διάδρομος, που βρίσκεται πιο κοντά σε κατοικημένες περιοχές.
Σε πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια έχουν ληφθεί ειδικά μέτρα για την ηχορύπανση. Σε αρκετές πρωτεύουσες σταματά η λειτουργία τους για ορισμένες νυχτερινές ώρες, ενώ ενισχύονται οι κάτοικοι για να θωρακίσουν τα σπίτια τους έναντι του θορύβου, π.χ. τοποθέτηση κουφωμάτων με διπλά τζάμια.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 15/11/2005
wap.enet.gr
ΕΛΛΑΔΑ
με μια ματιά...
Επισκεφθείτε το νέο enet.gr
Συνεχής 24ωρη ενημέρωση
Όλη η ύλη της εφημερίδας
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © 2008 Χ. Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις Α.Ε.
Βενιζέλος»
ΑπάντησηΔιαγραφήΜελέτη έδειξε ότι η χρήση των βορείων αεροδιαδρόμων και η κατεύθυνση των ανέμων έχουν αυξήσει τους ατμοσφαιρικούς ρύπους στους δήμους Αρτέμιδας, Ραφήνας και Πόρτο Ράφτη
Καμπανάκι» κρούουν Ελληνες ερευνητές για τους Δήμους Αρτέμιδος, Ραφήνας και Πόρτο Ράφτη λόγω των αυξημένων ρύπων που παράγονται από τις δραστηριότητες του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος»!
Μελέτη που διεξήγαγε η Ιωάννα Αναστασοπούλου, καθηγήτρια του ΕΜΠ, σε συνεργασία με τον Μιχάλη Θεοφανίδη, μηχανολόγο μηχανικό, καταδεικνύει την αναγκαιότητα να τοποθετηθούν σταθμοί μέτρησης των ατμοσφαιρικών ρύπων στους παραπάνω δήμους, αφού με την κατεύθυνση των ανέμων και τη χρήση των βόρειων αεροδιαδρόμων φαίνεται αύξηση της διασποράς προς την κατεύθυνση αυτή!
«Στη μελέτη αναλύθηκε η περιοχή γύρω από το αεροδρόμιο. Στον υπολογισμό των αερίων ρύπων οι επιστήμονες έλαβαν υπόψη:
τα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους
την παραμονή του στο έδαφος με τη μηχανή σε λειτουργία (στάση λειτουργίας)
την κίνηση στο έδαφος
την απόσταση του αεροσκάφους σε ύψος 1.000 μέτρα από το έδαφος και σε απόσταση 18 χλμ. από το αεροδρόμιο κατά την προσγείωση και απογείωση του αεροσκάφους.
Στον χώρο της πίστας του αεροδρομίου για τη μελέτη λήφθηκαν υπόψη:
οι κινήσεις των αυτοκινήτων εξυπηρέτησης του αεροσκάφους (μεταφορά καυσίμου, ηλεκτρισμού, τα follow me, κ.λπ.)
τα τροχοφόρα μεταφοράς αποσκευών
με την κίνηση ενός αεροσκάφους συνδέεται και η μετακίνηση των επιβατών, που μεταφέρονται στο αεροδρόμιο με αυτοκίνητα.
Τα δεδομένα
Δεν λήφθηκαν υπόψη τα δίτροχα και οποιαδήποτε κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Αττική Οδό και το πέριξ δίκτυο. Η προσομοίωση εστιάστηκε στις εκπομπές που παράχθηκαν από τις δραστηριότητες του αεροδρομίου για το 2006.
Τα δεδομένα λήφθηκαν κυρίως από τις μετρήσεις που δημοσίευσε η υπηρεσία αεροδρομίου στα τεύχη περιβάλλοντος και από άμεσες παρατηρήσεις. Συμπεριλαμβάνονται οι διαδρομές οχημάτων (taxing) στον χώρο της πίστας, οι είσοδοι (gates), τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και η αποτύπωση του τρόπου λειτουργίας των αυτοκινήτων και ταξί.
Η σύγκριση έγινε και με άλλα αεροδρόμια και κυρίως της Ζυρίχης που δέχεται κατά μέσο όρο τον ίδιο στόλο αεροσκαφών με το «Ελ. Βενιζέλος».
Αποδείχθηκε ότι η ρύπανση που προέρχεται από το μονοξείδιο του άνθρακα, οξείδια του αζώτου, όζον, πτητικές οργανικές ενώσεις και αιωρούμενα σωματίδια στο «Ελ. Βενιζέλος» είναι μεγαλύτερη από ό,τι στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης.
Θάλαμος αερίων γίνεται η «νέα Αθήνα»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνθήκες ασφυξίας στην Ανατολική Αττική
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Χάρης Καρανίκας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 22 Ιουνίου 2010
Σε θάλαμο αερίων κινδυνεύουν να μετατραπούν και οι κεντρικές περιοχές της Ανατολικής Αττικής κατά τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω της αυξημένης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και την κίνηση στο αεροδρόμιο, σε συνδυασμό με τις μετεωρολογικές συνθήκες που επικρατούν και καθορίζουν την εξάπλωση των ρύπων.
Oπως επισημαίνεται σε μελέτη του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών που καταγράφει τις συνθήκες «ασφυξίας», η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί αν δεν βελτιωθούν οι υποδομές- με την περαιτέρω οικιστική ανάπτυξη των Μεσογείων.
«Πρόκειται για το ιδεώδες σενάριο ανάπτυξης αστικού ιστού στην περιοχή των Μεσογείων. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει, με τη μόνη διαφορά ότι- όπως πάντα στην Ελλάδα- λείπουν οι υποδομές. Η μη ύπαρξή τους δημιουργεί καταστάσεις κυκλοφοριακού φόρτου, κυρίως στην Αττική Οδό, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ήδη τα πρώτα συμπτώματα κόπωσης, ενώ αυτά θα έπρεπε να παρουσιαστούν το 2015» λέει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος του Εθνικού Αστεροσκοπείου, δρ Μιχάλης Πετράκης, που ανέλαβε πριν από περίπου δύο χρόνια να καταγράψει τα κυριότερα προβλήματα ρύπανσης της ευρύτερης περιοχής έπειτα από αίτημα της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής.
Στο πρώτο μέρος της μελέτης που ήδη έχει ολοκληρωθεί, φαίνεται ότι οι κύριες πηγές ρύπανσης στα Μεσόγεια είναι το αεροδρόμιο, το κυκλοφοριακό- ειδικά στον άξονα της Αττικής Οδού όπου εκπέμπονται μικροσωματίδια, οξείδια του αζώτου, καρκινογόνο βενζόλιο και υδρογονάνθρακες-, η επιφάνεια του λατομείου στο Μαρκόπουλο που παραμένει ενεργή και τα κεντρικά συστήματα θέρμανσης τον χειμώνα. Ιδιαίτερα για την καλοκαιρινή περίοδο, ο δρ Πετράκης προχώρησε στη δημιουργία ενός χάρτη ρύπανσης με τις συγκεντρώσεις των μικροσωματιδίων ΡΜ10, τα οποία συνδέονται με προβλήματα στο αναπνευστικό και το καρδιαγγειακό σύστημα. Λαμβάνοντας υπόψη το σενάριο ενός τυπικού κυριακάτικου απογεύματος.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία η μέση ημερήσια τιμή συγκεντρώσεων ΡΜ10 δεν πρέπει να ξεπερνάει το όριο των 50 μικρογραμμαρίων περισσότερες από 35 ημέρες τον χρόνο. «Το Κορωπί επιβαρύνεται επειδή οι άνεμοι που κυρίως πνέουν από βορειοανατολικές διευθύνσεις μεταφέρουν τα μικροσωματίδια στην ανατολική πλευρά του Υμηττού. Εκεί δεν είναι εύκολο να περάσουν πάνω από την κορυφή και συσσωρεύονται γύρω από το Κορωπί. Γενικά οι περιοχές νότια- νοτιοδυτικά του αεροδρομίου αντιμετωπίζουν πρόβλημα» λέει ο δρ Μιχάλης Πετράκης.
ΥΓ1.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρτε αδελφια τα παραπανω αρθρα
γιατι σας ειδα να πεφτετε-αδικως..-
ΥΓ2.
Ρε γειτονα , μηπως τελικα εχεις κανεις πολλα...
ΥΓ4.
Συνδημοτες δεν νομιζω οτι προκεται για αγωνα βελτιωσης επιπεδου ζωης, μαλλον για αγωνα επιβιωσης προκεται...
Με εκτιμηση
Κ.Π.