ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Προς κα Ράικου Προϊστάμενη εισαγγελίας Αθηνών: Κα Ράικου, το πρόσφατο συμβάν ήταν η κορυφή του Παγόβουνου. Προς ενημέρωση δική σας και του κοινού, κοινοποιούμε μία σειρά από έγγραφα - άρθρα του αρχείου μας. Επίσης μιας και ασχολείστε με το θέμα παρακαλούμε να δείτε εάν υπάρχουν ευθύνες της ΥΠΑ για την μη τήρηση των κανόνων SID από δεκάδες πτήσεις, καθώς και αν αυτό αυξάνει τον κίνδυνο που διατρέχουν οι περίοικοι.

EUROCAT 2.000
Air Traffic Control (ATC)
Ένα EUROCAT 2.000 ATC κέντρο προσφέρει τις παρακάτω λειτουργίες:
1. Λήψη και επεξεργασία της εισερχόμενης πληροφορίας που λαμβάνεται από διάφορα radar, πρωτεύοντα - δευτερεύοντα ή και συνδυασμένα (combined).
2. Aυτόματη συλλογή και επεξεργασία των σχεδίων πτήσεως (Flight Plans) από το AFTN και από πηγές επαναλαμβανόμενων σχεδίων πτήσεως Repetitive Flight Plans (RPL).
3. Aυτόματη καταχώρηση κωδικών δευτερευόντων radar (Automatic Allocation of Secondary Radar).
4. Παρουσίαση των στόχων του radar και στόχων που έχουν συνδυασθεί με
πληροφορία σχεδίου πτήσεως (Coupling Flight Plans and Tracks)
5. Διαχείριση Ηλεκτρονικών και χάρτινων λωρίδων πτήσεως
6. Ανίχνευση πιθανής σύγκρουσης Α/Φ και μηνύματα κινδύνου για πτήση ελάχιστου ύψους ασφαλείας.
7. Αυτόματη εκπομπή σχεδίων πτήσεων στο AFTN.
8. Διαχείριση εξωτερικών γραμμών (γειτονικά ATC κέντρα, εξωτερικό ρολόι κ.λ.π).
9. Σύστημα εξομοίωσης συνθηκών εναερίου κυκλοφορίας.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ PALLAS SYSTEM 
Το Pallas είναι ένα EUROCAT 2.000 ATC κέντρο
Ο σκοπός του συστήματος συνίσταται στην επεξεργασία των δεδομένων των radar, των δεδομένων σχεδίων πτήσεως προς όφελος του ΚΕΠΑΘ, της προσέγγισης , του πύργου και τεσσάρων άλλων προσεγγίσεων.
Για να επιτύχει αυτό το σκοπό το Pallas συνεργάζεται με άλλα Air traffic control συστήματα όπως :
- Long range Radar, τα οποία βρίσκονται σπαρμένα μέσα στον ελληνικό Εναέριο χώρο για να μας δώσουν ένα συνεχές ίχνος όλων των στόχων μέσα στον ελεγχόμενο χώρο.
- Γειτονικά ATC κέντρα για τη μεταβίβαση των πτήσεων στα γειτονικά Fir's
- Μετεωρολογικό κέντρο Αθηνών για να υπολογίζει τις μετεωρολογικές συνθήκες στον Ελληνικό Εναέριο χώρο.
- Στρατιωτικό κέντρο για τον εύκολο διαχωρισμό των πολιτικών / στρατιωτικών α/φ βασισμένη σε δεδομένα ραντάρ και σχεδίων πτήσεως.
- AFTN message switching System, για να στέλνει και λαμβάνει μηνύματα σχετικά με σχέδια πτήσεων και άλλα ICAO μηνύματα προς και από τον έξω κόσμο μέσω του AFTN.
- Master Clock, για τον συγχρονισμό της ώρας.
HARDWARE STRUCTURE
H Αρχιτεκτονική ενός EUROCAT 2.000 συστήματος είναι κτισμένη γύρω από ένα διπλό (Dual Lan) Ethernet και ένα Service Lan, χρησιμοποιώντας DEC 5000 computers όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα:
ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ:
Radar front Processor : Το σύστημα λαμβάνει εισόδους από 14 radar. Η επεξεργασία των δεδομένων των radar (local tracks) γίνεται στον Radar Front Processor .
Radar Data Function : για multi radar επεξεργασία, προς όφελος του ελέγχου, για να υπάρχει συνεχής κάλυψη του α/φ από μία περιοχή κάλυψης ενός ραντάρ σε περιοχή κάλυψης άλλου ραντάρ και πιθανώς αυτόματο έλεγχο της πτήσης με βάση το σχέδιο πτήσης και τα δεδομένα του ραντάρ.
Flight Plan Function : επεξεργάζεται τα σχέδια πτήσεως κατά τη διάρκεια της πτήσης στον εναέριο χώρο. Αυτή η λειτουργία, επιλέγει από τα σχέδια πτήσης όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να συμμορφώνεται σύμφωνα με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις.
Συνδυάζει τα system tracks με τα Flight Plans που λαμβάνονται από το AFTN ή OLDI Lines ή RPL (repetitive flight plan data base) ή manual inputs.
External Front Processor : o External Front Processor επεξεργάζεται τα δεδομένα που λαμβάνονται από τις εξωτερικές γραμμές.
Recording :εγγραφή των απαραίτητων δεδομένων για να επιτρέπει εκ των υστέρων , τον έλεγχο σε περίπτωση κάποιου συμβάντος, κάνοντας χρήση της
Function play back situation οff line facilities: για να επιτρέπει την προετοιμασία των επιχειρησιακών εν χρήση δεδομένων που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της flight data και radar data επεξεργασίας (δημιουργία βάσης επαναλαμβανόμενων πτήσεων, δημιουργία βάσεων δεδομένων) καθώς επίσης και για την ανάλυση των recording data.
Μan Machine interface: λειτουργία η οποία επιτρέπει την απεικόνιση των δεδομένων ραντάρ και σχεδίων πτήσης στις διάφορες επιχειρησιακές θέσεις και επιτρέπει την είσοδο και ανταλλαγή πληροφοριών με το σύστημα κατά την διάρκεια της πτήσης μέσα στο FΙR.
System control & monitoring : επιτρέπει την παρακολούθηση και τον έλεγχο διαθεσιμότητας του συστήματος.
The Center-Remote Control and Monitoring System : Για τον έλεγχο ολοκλήρου του EUROCAT 2000 συστήματος.



ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ:
Το Pallas έχει την δυνατότητα:
1. Να δεχθεί εισόδους από 14 ραντάρ.
Σήμερα λειτουργεί με τα εξής ραντάρ :
             ATARS
             ΠΗΛΙΟ
             ΥΜΗΤΤΟΣ
             ΛΕΥΚΑΔΑ
             ΚΥΘΗΡΑ
2. Επικοινωνίας με 4 ΑΡΡ.
3. Επικοινωνίας με 6 γειτονικά Fir's

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας