Αναζήτηση τρόπων μείωσης... ντεσιμπέλ
Η κοινοτική νομοθεσία πιέζει για περιορισμό «περιβαλλοντικού θορύβου»
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΑΛΙΟΥ
Οποιος έχει την ατυχία να μένει ή να εργάζεται κοντά σε έναν μεγάλο
οδικό άξονα, σε σιδηροδρομικές γραμμές ή σε αεροδρόμιο γνωρίζει καλά
πόσο μπορεί να επηρεάσει τη ζωή ενός ανθρώπου η καθημερινή έκθεση σε
υψηλό θόρυβο. Ομως ο περιορισμός του θορύβου αυτού δεν είναι εύκολη
υπόθεση, ιδίως για τις πολύβουες λεωφόρους από τις οποίες εξαρτάται η
ζωή μιας πόλης. Κι αυτό γιατί για να μειωθεί έστω κατά λίγα ντεσιμπέλ ο θόρυβος από τη συνεχή κίνηση οχημάτων, η κυκλοφορία στον άξονα θα έπρεπε... να μειωθεί στο μισό! Η Ελλάδα έρχεται -ως είθισται- υπό την πίεση της κοινοτικής νομοθεσίας και με αρκετά χρόνια καθυστέρηση να αναζητήσει τρόπους περιορισμού του αποκαλούμενου «περιβαλλοντικού θορύβου».Οι πρώτες καταγραφές του προβλήματος του «περιβαλλοντικού θορύβου», κυρίως εκείνου που προέρχεται από την κίνηση οχημάτων, ξεκίνησαν στη χώρα μας στα μέσα της δεκαετίας του '80, όταν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις έβλεπαν ήδη ξεκάθαρα τις συνέπειες της αστυφιλίας των προηγούμενων δεκαετιών. Οπως εξηγεί στην «Κ» ο κ. Νίκος Καραμέρος, προϊστάμενος της διεύθυνσης Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Θορύβου (ΕΑΡΘ, πρώην ΠΕΡΠΑ) του υπουργείου Περιβάλλοντος, το 1996 μια μελέτη κατέγραψε τους πιο θορυβώδεις οδικούς άξονες της πόλης, όσους έχουν επίπεδα θορύβου άνω των 78 ντεσιμπέλ: τη λεωφόρο Κηφισού και τμήματα των λεωφόρων Κηφισίας, Συγγρού, Αλεξάνδρας, Πατησίων, Μεσογείων, Πειραιώς, Βασιλίσσης Σοφίας, Βασιλίσσης Αμαλίας και Βασιλίσσης Ολγας. Αν και 15ετής, η καταγραφή αυτή εξακολουθεί να θεωρείται και σήμερα αξιόπιστη, καθότι η μείωση έστω και κατά λίγα ντεσιμπέλ του επιπέδου θορύβου προϋποθέτει δραστική μείωση της κυκλοφορίας, η οποία ακόμα και σε καιρό κρίσης δεν έχει συμβεί.
Υπάρχει λύση για να προστατευθούν όσοι μένουν κοντά σε έναν οδικό άξονα; Το πιο διαδεδομένο μέσο προστασίας από τον θόρυβο είναι η τοποθέτηση ηχοπετασμάτων, η οποία έχει τα δικά της «μυστικά». «Στον Κηφισό, για παράδειγμα, έγινε τοποθέτηση ηχοπετασμάτων χωρίς μελέτες, πριν και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά», λέει στην «Κ» ο κ. Κωνσταντίνος Βογιατζής, επίκουρος καθηγητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. «Το πέτασμα δεν πρέπει απλά να «κόβει» τον θόρυβο. Πρέπει να πληροί προδιαγραφές οδικής ασφάλειας, να είναι ανθεκτικό στον καιρό, να είναι διάφανο ώστε να μην «κλείνει» τις περιοχές όπου τοποθετείται και επιπλέον, να συντηρείται και να ελέγχεται σε όλη τη διάρκεια ζωής ενός άξονα. Κανονικά, σε όσα ηχοπετάσματα βρίσκονται στο επίπεδο του δρόμου, το πρώτο 1,5 μέτρο τους πρέπει να είναι κατασκευασμένο από μπετόν όπως οι νησίδες, για να μην προκαλέσει θάνατο ή τραυματισμό σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος. Στη λεωφόρο Κηφισού, τα πετάσματα φθάνουν στο επίπεδο του δρόμου, με ένα απλό προστατευτικό μπροστά τους...».
Η τοποθέτηση ηχοπετασμάτων, όμως, δεν είναι δυνατή στους οδικούς άξονες μέσα στην πόλη, όπου πρέπει να επιλέγονται άλλα είδη μέτρων. «Η λεωφόρος Μεσογείων έχει κατά μέσο όρο 80-85 ντεσιμπέλ θόρυβο. Για να μειώσεις τον θόρυβο έστω κατά 3 ντεσιμπέλ (διαφορά που δεν «πιάνει» το ανθρώπινο αυτί) πρέπει να μειώσεις τον κυκλοφοριακό φόρτο στο μισό, πράγμα αδύνατο». Ποιες είναι οι άλλες επιλογές; Η τοποθέτηση αντιθορυβικού οδοστρώματος (διαθέτει η Αττική Οδός), η μείωση του ορίου ταχύτητας και οι δεντροφυτεύσεις. Επίσης, ένα από τα μέτρα που μπορούν να εφαρμοστούν σε τοπικό επίπεδο είναι η δημιουργία «ήσυχων περιοχών», με πολύ περιορισμένη κυκλοφορία οχημάτων.
«Κοντά σε μεγάλους δρόμους η κατάσταση είναι απελπιστική αν δεν λαμβάνονται μέτρα», λέει ο κ. Βογιατζής. «Υπάρχουν ενδείξεις ότι οι άνθρωποι που μένουν ή δουλεύουν κοντά σε πηγές θορύβου αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα υγείας εκτός από την απώλεια της ακοής τους. Ιδιαίτερα σημαντική θεωρείται από τους επιστήμονες η επίπτωση στην ψυχολογική υγεία, καθώς ο συνεχής θόρυβος προκαλεί στρες. Από την άλλη πλευρά, οι πόλεις του Νότου είναι κατά κανόνα πολύ πιο θορυβώδεις. Η Αθήνα δεν είναι Κοπεγχάγη, να είναι «νεκρή» στις 6 το απόγευμα. Αρα, λοιπόν, η απόλυτη ησυχία δεν είναι πάντα... το θεμιτό».
Τα νέα ανώτατα όρια θορύβου
Οι όποιες εξελίξεις στην αντιμετώπιση του περιβαλλοντικού θορύβου στη χώρα μας οφείλονται -πού αλλού;- στην πίεση που ασκεί η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Την προηγούμενη εβδομάδα, το υπουργείο Περιβάλλοντος (σε εφαρμογή της οδηγίας 2002/49) διευκρίνισε με μια κοινή υπουργική απόφαση τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια θορύβου από τη λειτουργία αυτοκινητοδρόμων, σιδηροδρόμων και μεγάλων αεροδρομίων. Τα νέα όρια θα χρησιμοποιηθούν στη διαδικασία στρατηγικής χαρτογράφησης θορύβου. «Η οδηγία προσπάθησε για πρώτη φορά να συμμαζέψει τα πράγματα, καθορίζοντας μια ενιαία για όλη την Ε.Ε. μεθοδολογία μέτρησης του περιβαλλοντικού θορύβου», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Κυριάκος Ψύχας, συγκοινωνιολόγος και σύμβουλος του υπουργού ΠΕΚΑ. «Οπως ορίζει η οδηγία, τα κράτη-μέλη πρέπει σε δύο φάσεις (2007 και 2013) να χαρτογραφήσουν τον θόρυβο σε μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα, σε αυτοκινητόδρομους, σιδηροδρομικές γραμμές και μεγάλα αεροδρόμια και να προτείνουν μέτρα περιορισμού του θορύβου. Δυστυχώς, επειδή πρόκειται για μια ιδιαίτερα σύνθετη διαδικασία με πολλές απαιτήσεις καθυστερήσαμε σημαντικά και μόλις τα τελευταία χρόνια αρχίσαμε να παρέχουμε στοιχεία στην Ε.Ε. Μέχρι στιγμής υπάρχουν ολοκληρωμένοι χάρτες θορύβου και μέτρα για την Αττική Οδό, την Εγνατία Οδό και το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το μόνο στη χώρα μας που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της οδηγίας. Επιπλέον έχει ξεκινήσει, έστω με κάποια προβλήματα λόγω προσφυγών, η διαδικασία χαρτογράφησης του θορύβου σε εννέα μεγάλες πόλεις. Ηδη ανατέθηκε η μελέτη για το δίπολο Λάρισας - Βόλου, ενώ θα ακολουθήσουν Αθήνα - Πειραιάς, Θεσσαλονίκη - Σέρρες, Ηράκλειο - Χανιά, Πάτρα, Ιωάννινα, Αγρίνιο, Κέρκυρα και Καβάλα, με συνολικό προϋπολογισμό των μελετών τα 6 εκατ. ευρώ (ΕΣΠΑ). Επειδή καθυστερήσαμε να ετοιμάσουμε τις μεγάλες πόλεις έως το 2007, τώρα θα τις ετοιμάσουμε όλες μαζί έως το 2013, για να είμαστε εμπρόθεσμοι». Οι μελέτες αυτές θα πρέπει να ανανεώνονται κάθε 5 έτη.
Τους δύο πρώτους τους είδαμε τους ΒΙΩΣΑΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η άχρηστη, η Μπάρμπυ που οδηγάει με το σκυλάκι αγκαλιά ΤΙ μπορεί να προσφέρει;
polloi tha ithelan tin barbie kai gi ayto i tosi kakia
Διαγραφήθα ειναι η επομενη δημαρχος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα. Μαζί με το πόπολο στο Κολοκοτρωνίτσι.
ΔιαγραφήΠαντου σε ολα τα ευρωπαικα κρατη και μη (βλ Ουγγαρια)
ΑπάντησηΔιαγραφήη εκαστοτε κυβερνουσα αρχη εστιαζεται επανω στο ατομο απο τη γεννηση εως και το θανατο του...
Για παραδειγμα οφειλει να εξασφαλιζει στο νεογεννητο ενα σωστο συστημα υγειας προκειμενου να γεννηθει σε ενα αξιοπρεπες περιβαλλον.
Στη συνεχει φροντιζει να του εξασφαλιζει μια σωστη εκπαιδευση προκειμενου να ενταχθει ομαλα και να παραγει οσα περισσοτερα (υλικα η αυλα) υλικα για το συμφερον του κοινωνικου συνολου..
Στη συνεχεια τον στηριζει αν υπαρχει αναγκη για βοηθεια εργασιας, συνεχιζει να τον στηριζει υγειονομικα προκειμενου να κανει και αυτος η αυτη οικογενεια, και να μεταφερει τη προσφορα του στην επομενη γενια οπου θα κανει καυτη το ιδιο..
Με αλλα λογια ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ περνει τον ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ χερι χερι και τον καθοδηγει δεδομενου οτι αναγνωριζει οτι για να μπορεσει να προσφερει, χρειαζεται εστω καποιες μινιμουμ προυποθεσεις...
Στο κρατος του Φυρερ για παραδειγμα το κρατος αναλαμβανει να γεννηθεις σε ενα αξιοπρεπες περιβαλλον, να αποκτησεις τη καλυτερη δυνατη εκπαιδευση προκειμενου να εισαι ανταγωνιστικος σε μια σκληρη αγορα, τρεχει να σε βοηθησει με φοροαπαλαγες και βοηθηματα, να σε στηριξει μεχρι να βρεις τα πατηματα σου αν εχεις χασει τη δουλεια σου κοκ. Τωρα το κανει επειδη σε αγαπαει θα ρωτουσε κανεις?
Προφανως και οχι απλα γνωριζει οτι συμαντικοτερος παραγοντας πλουτου και κοινωνικης ευημεριας εισαι εσυ απλε αναγνωστη ΤΟ ΑΤΟΜΟ..
Ενα απο τα μετρα προστασιας του ατομου, ειναι και το μετρο που εχει εφαρμοσθει με νομο απο το 2000 και μετα, που αφορα το περιβαλλοντικο θορυβο συμφωνα με τον οποιο , ο μεσοσταθμικος θορυβος γυρω απο τα Γερμανικα αεεροδρομια δεν μπορει να υπερβαινει τα 60 ντεσιμπελ...
Ολα αυτα συνδημοτες ομως γινονται σε μια χωρα οπου μενουν ανθρωποι...
Γιατι σε μια χωρα που ζουνε χυμπατζηδες (οπως τη χωρα μας δυστηχως) συμβαινουν
τα ακολουθα¨...
Αν εχεις φραγκα να γεννησεις εχει καλως αλλιως γεννας σε σταυλο
Αν εχεις λεφτα για φακελακι παλι εχει καλως αλλιως σε ξεγεννα μαμη
Αν εχεις λεφτα τα σπουδασεις το παιδι σου παλι εχει καλως αλλιως πηγαινεις σε δημοσιο σχολιο οπου εξιδεικευσαι στη καταληψη
Αν εχεις γνωστο βουλευτη να σε βολεψει το δημοσιο και να μη κανεις τιποτα παλι καλως αλλιως δουλευεις για ενα ξεροκοματο και αυτο αν..
Αν ξερεις υποουργο να παρεις καμια μιζα παλι εχει καλως αλλιως παρακαλας τη τραπεζα να σου δωσει λεφτα για να σωσεις την επιχειρηση σου
Αν εχεις γνωστο δημαρχο σε θαβουνε διπλα στη μανα σου αλλιως γινεσαι σταχτη παρουσια του Καμινη κοκ
και κατι πολυ εξειδικευμενο...
Αν εχεις φιλο εργολαβο και σου χει κλισει το ματι εχεις πουλησει ολα σου τακτηματα σε με μεγαλη εταιρεια αεροδρομιων παλι εχει καλως αλλιως παιρνεις ενα σπιτακι διπλα οπου σε ξεκουφαινουν , σε βρομιζουν τα αεροπλανα και παθαινεις εγκεφαλικα και ψυχασθενειες...(το πιασατε το υπονουμενο ετσι?)
Τωρα οσο αφορα το κυριο Βογιατζη και το μπλοκ που προβαλει τις αποψεις του εχει επανηλειμενα τοποθετηθει και θεωρει οτι τα επιπεδα θορυβου γυρω απο το αεροδρομιο αθηνων ειναι αποδεκτα( το ξαναπιασατε το υπονοουμενο ετσι..)
Λαμογια των τραπεζων πεφτεται...
Ηδη οι καλυτεροι σας πελατες , το σαπιο πολιτικο συστημα , παραπαιει..
Ετοιμαστειτε, σε λιγο με τη κρατικοποιηση σας πεφτετεαι και σεις...
ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΜΠΑΡΟΖΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΛΕ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΤΑ 27 ΑΣΤΡΑΚΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΧΥΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
με εκτιμηση
Κ.Π.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ Η ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ?ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ?ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τα απογειώνει αθόρυβα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο Ν. ΜΑΡΚΟΥ Ε; ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ. ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΒΟΛΕΥΕΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ; ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.ΕΥΓΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυρία Ραυτοπούλου εδώ και ένα χρόνο είναι δημοτικός σύμβουλος. Βγήκε με την ψήφο και την προσδοκία των κατοίκων ότι θα έχει κάποια συνέχεια και κάποια συνέποια σε όσα έλεγε. Αντ΄αυτού στα μισά (ίσως και παραπάνω) δημοτικά συμβούλια απουσιάζει. Ενώ με εξαίρεση μία τοποθέτηση, ως εκπρόσωπος??? της ομοσπονδίας.... για την δημιουργία της περιβόητης επιτροπής για το αεροδρόμιο, δεν έχει φέρει ούτε μία φορά θέμα στο δημοτικό συμβούλιο. Ο μόνος δημοτικός σύμβουλος ο οποίος έχει αναφερθεί στο αεροδρόμιο είναι ο Σ. Γιαννάτος. Αυτά για να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο. Όσο για τις βλέψεις της για τον δημαρχειακό θώκο... ας προσπαθήσει το κορίτσι. Δεν θα είναι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος άσχετος που θα το προσπαθήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΟ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ . ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ. Ο ΜΑΡΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ; Τ Ι Π Ο Τ Α .ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ. ΓΙΑΤΙ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήμια σημειωσει ΜΠΛΟΓΚ λεγεται με γ οχι ΜΠΛΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήωραια το εγραψα το σημειωση...
ΑπάντησηΔιαγραφήH κα Ραυτοπουλου και ο καθε
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριος Μαρκου οφειλαν εξαρχης να κανουν δυο πραγματα
Α. να γινουν γνωστες του θεματος. Εχουμε προβαλει απειρες φορες
απο το συγκεκριμενο ιστιοτοπο ποιο ειναι το προβλημα και πως λυνεται.
Το προβλημα ειναι η λαθος κατασκευη του ααεροδρομιου και ειδικοτερα του ανατολικου διαδρομου οπου κοβει την αρτεμιδα στη μεση και προκαλει στη πολη απιστευτα επιπεδα θορυβου.
Β. Αφου γνωρισουν το θεμα να προτεινου λυσεις:
Επιφανης επιστημονες μεταξυ των οποιων και μελη της επιτροπης του αεροδρομιιου πρωην πιλοτοι... εχουν προτεινει την εκτεταμενη χρηση του δυτικου διαδρομου για απογειωσεις , ενω του ανατολικου που προκαλει ηχορυπανση στην αρτεμιδα μονο για προσγειωσεις απο το μαρκοπουλο ετσι ωστε η αρτεμιδα κυριολεκτικα να μην βλεπει αεροπλανο....
Ποιο extreme λυση θεωρειται και η καταργηση του ανατολικου διαδρομου και η κατασκευη νεου προς τον δυτικο.
Γ. αφου προτεινουν λυσεις να παλεψουν για την υλοποιηση τους ειτε πολεμοντας στα δικαστηρια ελληνικα και ευρωπαικα ειτε αφυπνιζοντας το κοσμο ...
αντι αυτων η κα Ραφτοπουλου και η καθε κα Ραφτοπουλου ασχολειται με κορδελες
Τωρα αυτο για αθορυβες απογειωσεις του παραπανω σχολιαστη το παραβλεπω..
με εκτιμηση
Κ.Π.
εισαστε για τα πανυγηρια......................
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρομερη τοποθετηση 01:02 γεματη επιχειρηματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιορισμενος
η κανα τσιρακι του αεροδρομιου εισαι και συ?
Κ.Π.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΗ ΝΑΙΝΑΙΚΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΟΥΤΕ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΙΡΕΤΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΥΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΚΥΛΑΚΙΑ Η ΑΝ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΦΡΑΓΚΑ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΩΜΟΛΥΣΕΣ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ
ΔιαγραφήΚαι επειδη συνδημοτες η γνωση
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι το ημισυ των παντων διαβαστε τον σχολιασμο
μου για το που θα παει το πραγμα εδω μεσα σε αυτο τον ιστιοτοπο
στις 11/08/2011, εξι μηνες πριν δηλαδη...
Οσο για σενα Γιωργο του ΥΠΕΧΩΔΕ καλη η προσπαθεια να επιβαλεις επιτελους
ορια αεροπορικου θορυβου μετα απο 8 χρονια ταλαιπωριας ομως σταθμη 70 db
μεσοσταθμικου θορυβου δεν εχει ουτε το JfK της Νεας Υορκης..
Στα περισσοτερα ευρωπαικα αεροδρομια κιμενεται απο 60-65 db...
Ετσι για να σκασει και εμας λιγο γελακι το χειλακι μας.
με εκτιμηση
Κ.Π.
GIATI TA VAZETE ME TON N.MARKOY?
ΑπάντησηΔιαγραφήO ANTHROPOS PROSPATHISE,ME DIKIGORO TON
A.LIKOYREZO,O OPIOS PLIROSE AKOMA KAI TA
PARAVOLA.
OI IPOLIPOI MINITES POY EINAI SHMERA OCHI
MONO DHMOTIKOI SIMVOYLOI,ANTIDHMARCHI KAI
PROEDROI TIS EPITROPIS AERODROMIOY,TI PROSFERAN
TOTE KAI SHMERA AKOMA TI KANOYN?
DIAVASTE STIN EPIKEFALIDA TOY "BLOG" OLO TO
ISTORIKO TOY DIKASTIKOY AGONA POY EKANAN KAI
ISOS KATALAVETE GIATI CHATHIKE TO DIKASTIRIO,
GIAFTO MI TON LIDORITE LIPON.
ARKETA KAΠIOI,MECHRI KAI SHMERA,TOY EPITITHENTE
FRASTIKA,ANTI NA VOITHISOYN.
KRIMA!
THELO NA PISTEVO OTI AN CHRIASTI THA VOITHISI KAI PALI
O ANTHROPOS KAI MIN ARCHISETE PALI TIN GRINIA,DEN ODIGI
POYTHENA,PARA MONO TO AERODROMIO KAI H YPHRESIA POLITIKIS
AEROPORIAS,THA TRIVOYN TA CHERIATOYS APO CHARA.
AFTA THELO NA PO MONO KAI PISTEVO OTI KAPIOI THA KATALAVOYN.
κανεις δεν τα εβαλε με το κο
ΑπάντησηΔιαγραφήμαρκου. τουλαχιστον αυτος προσπαθησε.
ομως οπως γραφω και παραπανω η γνωση ειναι το ημισυ των παντων.
ειναι αδιανοητο να εχεις ενα λαθος κατασκευασμενο αεροδρομιο και εσυ να επικαλυσε ευθυνες μονο της υπα για λαθος πορειες αεροσκαφων
και συνεχιζω
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω γραψει εδω και εξι μηνες οτι ειναι στα σκαρια εφαρμογη κοινοτικης οδηγιας.
κανενας απο το μπλογκ δεν ασχοληθηκε..
τωρα που επιτελους εφαρμοσθηκε κυριοι της δημοτικης αρχης εκμεταλευτητε το.
70 ντεσιμπελ μεσο θορυβο πανω απο την αρτεμιδα δεν προκεται ο μεγαλος ευεργετης να πιασει ουτε με σφαιρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα υπαρχει σοβαρο υποβαθρο για διαμαχη.
τωρα τα αλλά περι σκυλιων νομιζω δεν μας αφορουν
κ.π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΜΕΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ, ΛΟΥΤΣΑ, ΣΠΑΤΑ, ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ.ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΔΩ ΟΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή