ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Από τα πρακτικά του τοπικού συμβουλίου Αρτέμιδος - 23/07/2012


ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Τελειώσατε;

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Όχι, δεν τελείωσα. Είναι παρατηρήσεις.
Όπως επίσης και της κυρίας Κωνσταντινίδου, πέρα στον Άγιο Νικόλαο, ακόμα περιμένουμε την έκθεση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η τακτική. Ή τα έχετε παρατήσει και είστε ανίκανος να τα διεκπεραιώσετε ή δεν ξέρω τι. Ή παίρνετε εντολές.


ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Ανίκανος δεν είμαι εγώ κύριε Κατσούλη.

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Παίρνετε εντολές.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Σας παρακαλώ μην λέτε στο Προεδρείο τέτοια πράγματα.

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Παίρνετε εντολές να ενεργείτε έτσι. Το καταλάβατε; Μας φέρατε λοιπόν και είναι εδώ και ο κύριος Κόλτζος, τα έχει εναντίον μου γιατί δεν πέρασε και την έχει καταθέσει από τον Μάιο. Γιατί;

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Εγώ την έχω;

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Ποιος την έχει; Εγώ;

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Η Υπηρεσία.

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Εσείς την έχετε. Εσείς την έχετε και επιπλέον…

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Σας παρακαλώ. Σας αφαιρώ τον λόγο. Είστε ψεύτης και σας αφαιρώ τον λόγο.
ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Με ποιο δικαίωμα μου αφαιρείς τον λόγο; Με ποιο δικαίωμα μου αφαιρείς τον λόγο ρε καραγκιόζη; Θα μου πεις έμενα θα μου αφαιρέσεις τον λόγο; Δεν ξέρεις τι σου γίνεται και παίρνεις εντολές να…

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Δεν ντρέπεσαι λίγο, θα με πεις έμενα ανίκανο και αυτό; Να πας να φας κάνα ξύλο κι άλλο, βλάκα.

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Θα με πεις έμενα βλάκα; Καραγκιόζη, ε καραγκιόζη. Θα μου πεις έμενα έφαγα ξύλο; Χαμένε και εσύ και ο συνέταιρος σου μαζί. Καραγκιόζη. Θα μου πεις έφαγα ξύλο. Γελοίοι. Γελοίοι και εσύ και ο άλλος μαζί.

ΣΑΡΡΗ: Να ηρεμίσουμε λίγο, γιατί εμείς δεν χρωστάμε τίποτα.

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ: Ανίκανος είσαι. Άχρηστος είσαι τελείως. Και βάζεις έμενα να τσακωθώ με αυτόν. Γιατί να τσακωθώ με αυτόν ρε, που τον ξέρω από μικρό παιδί; Ε; Με τις μαλακίες που κανείς.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Κύριε Κόλτζο κάνατε κάποια αίτηση στην Υπηρεσία για άδεια μουσικής. Είναι έτσι; Η μουσική λοιπόν δεν είναι στο δεκαπενθήμερο. Δεν έχει σχέση…
Κύριε Κόλτζο με ακούτε λίγο; Γιατί κάποιος προσπαθεί να πουλήσει εκδούλευση εδώ. Προσέξτε. Έμενα μου ήρθε προχθές η εισήγηση να την περάσω στο Συμβούλιο και όταν μου έρχεται από την Υπηρεσία εισήγηση έρχεται στο Συμβούλιο. Αν δεν έρθουν τα χαρτιά σωστά φτιαγμένα δεν έρχονται καθόλου σε μένα. Και τα υπογράφει ο Δήμαρχος, όχι εγώ. Εγώ απλώς υπογράφω την πρόσκληση και συγκαλώ το Τοπικό Συμβούλιο.
Το καταλάβατε κύριε Κόλτζο; Για να μην σας πουλάνε εκδούλευση κάποιοι επιτήδειοι και πονηροί.
Άλλος κύριος έχει να πει κάτι;
ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Ντροπή σου. Έφαγες, ναι. Να τον φέρω και τον άνθρωπο εδώ να το πει.

ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ

ΣΑΡΡΗ: Δεν χρωστάμε κάτι. Δεν είναι κατάσταση αυτή.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΚΡΟΦΩΝΩΝ

1 σχόλιο:

  1. Μαυρογυαλούροι εν δράσει!

    Μπορώ να κατοχυρώσω τα πνευματικά δικαιώματα του διαλόγου; και να θες δε γίνεται να πιάσεις τέτοια αυθεντικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας