ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου πέφτει η αυλαία για το ΚΕΛ Β Μεσογείων







Για την ερχόμενη Δευτέρα το απόγευμα στις 20:00 έχει οριστεί η ύστατη προσπάθεια της χειρότερης και πιο αποτυχημένης δημαρχιακής θητείας της τελευταίας τουλάχιστον δεκαετίας, για τα Σπάτα και την Αρτέμιδα.
Η με διαφορά χειρότερη δημαρχιακή θητεία, η οποία την ίδια στιγμή που σπαταλούσε χιλιάδες ευρώ σε αμφίβολες συμβάσεις με κατατμήσεις, με απευθείας αναθέσεις, με καινούργιες ενοικιάσεις  άχρηστων και ακατάλληλων κτιρίων, με χαριστικές αποφάσεις σε νονούς της νύχτας και άλλους…. την ίδια στιγμή που έκανε όλα αυτά, απέτυχε να κάνει έστω μία καινούργια σχολική αίθουσα, απέτυχε να κάνει έστω μία πράξη εφαρμογής, απέτυχε να αντιμετωπίσει έστω και ένα πραγματικό πρόβλημα, να ρίξουν  έστω 10 μέτρα πίσσας!!!
Μας έπνιξαν τα σκουπίδια,  μας κατέστρεψαν τα αυτοκίνητα, μας κατέστρεψαν την υγεία καίγοντας τα σκουπίδια μέσα στο πάρκο του ΟΤΕ, χάρισαν σε τρίτους τα αυτοκίνητα που έκανε δωρεά το αεροδρόμιο, έκαναν ξενυχτάδικο το γήπεδο μπάσκετ του Αγίου Νικολάου, δεν έκαναν ούτε ένα γραπτό διάβημα εναντίον του Αεροδρομίου…
Αυτή η δημαρχιακή θητεία λοιπόν του Χρ. Μάρκου… θα κλίσει με την οριστική ταφόπλακα για τον τόπο, για την περιοχή και για τις περιουσίες μας. Μόνο που τώρα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Για να πάρει αυτή την απόφαση θα πρέπει να πάρει την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου… και εκεί πρέπει να είμαστε όλοι!!! Να δούμε με τα μάτια μας έναν έναν αυτούς που θα έρθουν να μας ζητήσουν ψήφο σε 7 μήνες. Να δούμε με τα μάτια μας το πρόσωπό τους όταν δεν φορούν την μάσκα του καλού παιδιού, του ευγενικού, του φίλου, του συγγενή, του αγωνιστή ή ότι άλλο σκαρφίζονται για να κλέψουν τα ψηφαλάκια.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ (π.χ. ΛΙΑΝΟΣ)
Επίσης θα πρέπει στην συνεδρίαση υποχρεωτικά σύμφωνα με τον Καλλικράτη να παρευρίσκονται με δικαίωμα ψήφου και οι Πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων ή οι νόμιμοι αναπληρωτές τους. Ο Γιαννάτος είμαστε σίγουροι ότι θα είναι.. Ο Μπαλόπιτος;;; και εάν ναι τι θα πεί;;; 

73 σχόλια:

  1. ΑΝ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ θα ειστε πληρως αξιοι της τυχης σας.Εδω βρε η ομοσπονδια εγκατελειψε το πλοιο που βουλιαζει,εδω ο Κ κανει τριπλα με Μαρκοπουλο,για να γλυτωσει,ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ,δευτερο αγωγο στην θαλασσα ,στις δυο ακρες της Λουτσας?Ασε δηλαδη που θα χασουν τις ΟΜΠΡΕΛΛΟ -ΑΠΛΩΣΤΡΕΣ.Ποιος θα παει σε σκυλαδικο η για μπανιο διπλα σε αγωγο?Ακομα και οι Νταλτον ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ .ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΒΕΡΕΛ προσπαθει να τριπλαρει.με κανενα ΠΑΡΩΝ.Δεν εχει ,ουτε λευκα ουτε παρων
    ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΕΞΗΓΗΣΗ.Τα αλλα ειναι τριπλες ανευ αποτελεσματος.Αν περασει απο Σπαταρτεμισια Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΟΤΑΝ ειναι ,εδω ο παππας και εκει τα ρουχα του.Δυο συγκεντρωσεις .Ο Δημαρχος πηγαινει σε ξενοδοχειο ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ,με τους μισους και βαλε δημοτικους συμβουλους της συμπολιτευσης και σχεδον ολη την αντιπολιτευση.,αυτο ειναι σοβαρη διασπαση.Παει ο γιατρος ξεχαστε τον.Βεβαια οι ραφηνιωτες εχουν συνηθισει να πηγαινουν κοντρα στον Δημαρχο.Εχει ξαναγινει στο παρελθον παλι για το ΚΕΛ και νικησαν οι Ραφηνιωτες αλλα τοτε ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΜΑΖΙ.Ελπιζω και ευχομαι να ξαναγινει το ιδιο,ΑΝ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.ΕΣΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ στο παρα πεντε ΣΥΝΑΣΠΙΣΘΕΙΤΕ. .Το ΚΕΛ ειναι στην δικη μας μουρη και στην δικη σας θαλασσα.Ολη η μεθοδευση ΟΠΩΣ γινεται ειναι υποπτη .,ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΗ και τιποτα καλι δεν προμηνυεται με τετοιες μεθοδευσεις.ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ.ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΝΑΛΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ με ψευτοαναθεσεις,Αμερικανικα κολπα,ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑγια να πουν τελικα ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ.....ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑΜΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΛΙΜΝΕΣ ΜΕ ΨΑΡΑΚΙΑ .........ΑΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΑΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΣΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ....ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΥΦΤΟΥΛΑ...


      ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΧΕΣΑΙ ΑΦΟΡΗΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΕΛ
      ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΛΔ

      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Η ΨΥΤΑΛΕΙΑ Η ΤΟ ΚΟΡΩΠΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ
      ΜΑΣ ΑΠΟΒΛΗΤΑ.
      ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΨΥΤΑΛΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΕΛ ...Ε ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

      ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΗΜΑΡΧΕ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΗΔΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΣΣΟ ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΣΑΣ. ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ.

      ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΛ ΚΡΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ- Η ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ.

      ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ Η ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ.

      ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΡΙΠΛΕΣ NA ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΕΙ ΔΗΜΑΡΧΩΝ.ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.

      ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ 9.30 ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΒΡΙΣΙΕΣ
      ΚΑΚΟΗΘΙΕΣ, ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ....

      ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ , ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΥΣ,
      ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ

      ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ, ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

      ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΥΦΤΟΥΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. Καταλογισμένε ακαταλόγιστε, πώς και σου ξέφυγε αυτή τη φορά και δεν μας είπες πάλι για τα νυχτερινά παραλιακά κέντρα πόσο καλά είναι και να πάμε με τα παιδιά μας εκεί;

      Διαγραφή
    3. και βεβαια να πηγαινετε τα παιδακια στις καφετεριες και στις ταβερνες του δημου
      σας για να υποστηριζετε τη τοπικη κοινωνια....

      Οπως επισης οσοι απο αυτους ενοχλουν και ειναι παρανομοι, ηχορυπαινουν η δεν τηρουν
      κανονες υγειηνης να κλεισουν....

      Δεν νομιζουμε οτι λεμε κατι παραλογο

      ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΕ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    4. Για πες ένα νυχτερινό παραλιακό κέντρο νόμιμο! Ένα! Έλα ντέ! Ένα!

      Διαγραφή
    5. ΕΓΩ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΟΥ ΚΕΛ ΘΑ ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ ...ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙΑ!!!

      Διαγραφή
    6. ΤΩ ΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΡΙΠΛΕΣ...ΚΛΠ ΚΛΠ
      Εγραψα ,Ο Κ κανει τριπλα..........ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΚΠ.....
      Ο καραγκιοζης ειναι ξυπνιος δεν την παταει ετσι χοντρα.
      Εμμεση παραδοχη λεγεται δικαστικα στον καταλογισμο ευθυνων .ΕΜΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ..Οσο για το γυφτουλας,ειναι λογω αριστεροσυνης και προοδευτισμου.

      βρε βρε τι ψηφιζετε.......ανθη που λεει καποιος μπλογκιτης

      Διαγραφή
  2. Τελευταία πληροφορία.
    Στα χέρια δραστήριου συμπολίτη μας βρίσκεται έγγραφο φωτιά για το κατάπτυστο ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
    - Θα μιλήσει άραγε και πότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι με δεδομένη την απόρριψη από την Ραφίνα.ΚΕΛ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΡΠΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡ.ΕΝΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα καταψηφιστεί 100% και φυσικά και θα βιντεοσκοπηθεί από την αρχή μέχρι το τέλος για κάθε χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ δε που θα καταψηφιστει φιλε ....

      οι πιεσεις και τα προστιμα ειναι τρελα.

      θα καταψηφιζοταν αν υπηρχε εναλλακτικη .

      ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ ΦΑΓΑΜΕ ΧΟΝΤΡΗ ΠΟΡΤΑ. ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΛΕΕΙ Η ΕΥΔΑΠ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ,
      ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΟΙ ΕΚΕΙ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ ....ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ ΔΛΔ

      ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΕΛ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ . ΑΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΘΕΝΙΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΙ ΜΠΑΝΙΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΚΑΝΕΣ...

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    2. K.Π. Ελπίζω όσοι διαβαζουν το μπλογκ να είναι ενημερωμένοι, γιατι παραπληροφορείς τρελά!!

      Διαγραφή
  5. Oi πιέσεις είναι εκβιασμοί κοινού ποινικού δικαίου και για πιεστές και για πιεζόμενους.
    Τα δήθεν πρόστιμα είναι εκφοβισμοί νηπιαγωγείου.
    Το δήθεν έγγραφο συμφωνίας που δημοσιεύθηκε είναι νομικά ανύπαρκτο και χωρίς διαβιβαστικά και δεν μπορεί να συζητηθεί.
    Φυσικά οι κκ Δημοτικοί Σύμβουλοι δεν μπορείι να είναι ούτε εκβιαζόμενοι ,ούτε συνεργοί σε παρανομίες αλλά και αμν παραπλανημένοι εγκρίνουν κάτι θα είναι άκυρο από την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα πει χωρις διαβοβαστικα?Αυτο που μας λετε ειναι οτι τους φερανε ενα εγγραφο και τους ειπαν υπογραψτε?Στο φαρ ουεστ ειμαστε?Οι δημαρχοι ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΣ.
      Δεν ειναι απολυτοι αρχοντες.Δεν εχουμε δημαρχιακη δημοκρατια.Ελα παναγια μου τι ακουμε..Ακομα και οι πραξεις νομοθετικου περιεχομενου δεν εχουν την υπογραφη ενος, μονον.

      Διαγραφή
    2. διαβιβαστικο

      Διαγραφή
  6. ΑΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑΙ , ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΙΕΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑ?Θα τα εχετε κατεβασει και θα περιμενετε την καλη διαθεση της ΕΥΔΑΠ.?ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΟΧΙ επαναφερει την διαπραγματευση με διαφορα οφελη.Μην το παιξετε Γιωργακης ειδατε τι παθαμε ....ανευ ουδεμιας διαπραγ,ματευσης.Εκβιασμο θελουν ?εκβιασμο χωρις υπογραφη θα παρουν.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΑΥΤΟ ,ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε Κ.Π, πιο καραγκιόζης από εσένα δεν νομίζω να υπάρχει. Ούτε ο Σπαθάρης δεν μπορεί να σε συναγωνιστεί. Τι ύποπτα συμφέροντα έχεις και αντιδράς λυσσαλέα για την Ψυττάλεια και υπερασπίζεσαι το δίκαιο των Πειραιωτών; Αυτοί υπερασπίστηκαν το δίκαιο το δικό σου, αν είσαι κάτοικος της περιοχής, όταν μας φόρτωσαν το αεροδρόμιο; Εσύ τι ρόλο παίζεις όλον αυτόν τον καιρό και έχεις άποψη; Η Ψυττάλεια έχει και μεγάλες δυνατότητες υποδοχής και ασφαλέστατη είναι. Όλοι οι περιφερειακοί βιολογικοί, έχουν συχνές αστοχίες. Αν λοιπόν είσαι κάτοικος της περιοχής , θα φας κι΄εσύ σκατά απ΄το Πλατύ Χωράφι. Γι΄αυτό μην κουράζεσαι να μας πείσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε Κ.Π, πιο καραγκιόζης από εσένα δεν νομίζω να υπάρχει. Ούτε ο Σπαθάρης δεν μπορεί να σε συναγωνιστεί. Τι ύποπτα συμφέροντα έχεις και αντιδράς λυσσαλέα για την Ψυττάλεια και υπερασπίζεσαι το δίκαιο των Πειραιωτών; Αυτοί υπερασπίστηκαν το δίκαιο το δικό σου, αν είσαι κάτοικος της περιοχής, όταν μας φόρτωσαν το αεροδρόμιο; Εσύ τι ρόλο παίζεις όλον αυτόν τον καιρό και έχεις άποψη; Η Ψυττάλεια έχει και μεγάλες δυνατότητες υποδοχής και ασφαλέστατη είναι. Όλοι οι περιφερειακοί βιολογικοί, έχουν συχνές αστοχίες. Αν λοιπόν είσαι κάτοικος της περιοχής , θα φας κι΄εσύ σκατά απ΄το Πλατύ Χωράφι. Γι΄αυτό μην κουράζεσαι να μας πείσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα ν' ακούτε. Έχω λύσεις εγώ καί για τα παραλιακά μπαρ των αλητάμπουρων καί για το ΚΕΛ! Εδώ τα καλά μπαρμπούνια (άσχετο)

      Καταλογισμένος Πρώην

      ή

      Καραβάνα Παλιά

      ή

      Κ.Π.

      Διαγραφή
  9. Αλλος ενας πρωινος...μην βαζεις το κπ στο ψευδωνυμο ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΜΠΛΕΞΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΠ, ΤΟΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ..Εγω νομιζω οτι ειναι καιρος να σταματησουμε πλεον.Ειδαμε το μεγεθος του ανδρος..θα τα πουμε στις εκλογες παμε για τον επομενο..ΔΕΝ ΒΑΡΑΩ ΠΕΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΩ.....ΕΠΕΣΕ Η ΜΑΣΚΑ ,ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ Αριστογείτων, υπάρχουν ακόμα κάποιοι που τον θυμηθήκανε ξανά! Αν ξέρανε τί εστί ...μπαρμπουνιστάν! Ο Θεός να μας φυλάει άμα ξαναδούμε τον χαλασμένο, πάλι υποψήφιο. Καλά κάνουν και βγάζουν στη φόρα τη παλιά καραβάνα κλπ. κλπ. κλπ.

      Διαγραφή
  10. Τα επαμε και τα ξαναειπαμε μπλογιτη.ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΛΟΙ,ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ..
    Αυτο που μου λες, ειναι οτι δεν εχει οριο η βλακεια.Σε αυτο συμφωνει και ο Αινσταιν ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΠΕ.
    Πηγαμε στο γυμνασιο ,περισυ ημασταν στο δημοτικο.Καποιοι εμειναν στον τοπο ,τι να κανουμε να τους παρουμε να ψηφισουν με σταυρωμενο ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ?Οποιος μπορει προχωραει δεν γυρναμε στο δημοτικο.Το βγαλαμε παμε για λυκειο.Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ.Το αν θα βαλει παλι,μικρο το κακο μπροστα στο χρυσαυγουλο.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΨΗΦΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΒΡΩΜΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ,ΓΥΦΤΟΥΛΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟ .....ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστερός δεν ήταν ούτε είναι. Πάει όπου έχει φυσσάει ο άνεμος. Γενικώς δεν έχει Θεό. Ή μάλλον έχει : Το Δήμο. Μόνο εκεί βλέπει διέξοδο. Χρόνια τώρα. Επίσης είναι και πολύ gourmet τύπος: Προτιμάει τα μπαρμπούνια.

      Διαγραφή
    2. ΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΚΟΥΡΜΕ.....σαβουροφαγος ειναι με σαπια ψαρια στο τραπεζι του.

      Διαγραφή
  11. ΠΡΟΣ¨ " ΑΡΙΣΤΩΓΕΙΤΩΝ ".ΤΟ ΕΤΟΣ 1974-75-76-77-78 -79. Η διαμονη σας ηταν ΑΡΤΕΜΙΔΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποτε δεν ειχα μονιμη διαμονη στη Αρτεμιδα.Ειχα και εχω εξοχικο.Η μεταπολιτευση με βρηκε μερα μεσημερι στην Λεωφ.Αλεξανδρας.Ξαφνικα αρχισαν να κορναρουν και να βγαινουν απο τα αυτοκινητα,φωναζοντας εεε ερχεται.
    ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΙΔΕΣ ΡΩΤΗΣΑ ποιος ερχεται?
    ο Καραμανλης μου λενε.
    ΠΑΛΙ ?ρωτησα.
    Τοτε σκεφθηκα .ΕΔΩ ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ.σηκωθηκα και εφυγα εκτος Ελλαδος λιγο αργοτερα.
    οθεν ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ,Αλλα τι σημασια εχει?
    ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ.
    Γιατι τοση περιεργεια,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.Το ονομα ειναι μονο για να το τιμας.και μαλλον το τιμησα.Τωρα το τιμαει ο γιος ,μου που το φερει και ειναι υπερηφανος για μενα και εγω υπερηφανος για αυτον.Δεν εχω τιποτα να κρυψω με το ψευδωνυμο,Απλως αρκετα εχω στοχοποιηθει απο ΦΑΣΙΣΤΕΣ, και δεν θελω να επηρεαστει η οικογενεια μου.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,Σκεφθειτε οτι χρησιμοποιω μειλ αλλου με το οποιο συνδεομαι.ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΟΥΑΤΣΟΝ που θα ελεγε και ο Σερλοκ Χολμς..Ο Γουατσον εβαζε τα εωτηματα,Τις λυσεις τις εδινε ο Σελοκ Χολμς,ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ η να τα αφησω για κοντα στις εκλογες .ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΟΥΑΤΣΟΝ ?ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΑ Η ΒΙΑΣΤΗΚΑ?Να το ξερω για τις επομενες αποκαλυψεις,Παντοτε μετραει η γνωμη του κοινου σε οσους γραφουν σε κοινο,Ακομα και η γνωμη των κριτικων μετραει ΠΟΛΥ γιατι σε βηθαει να βελτιωθεις.Δεν φανταζομαι να ειστε κριτικος λογοτεχνιας......ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΑΝΕΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΥΓ προσεξτε λιγο το ονομα μου ,ΑΡΙΣΤΟ ΓΕΙΤΩΝ Η ΓΕΙΤΟΝΑΣ οπως προτιματε ,αλλα αριστο..ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΚΡΑΤΗΣ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπον θα απαντησουμε μια και καλη στον 3:21 μιας και ειναι ο
    μονος που χροισιμοποιει μονο τη λεξη Καραγκιοζης ενω το υπολοιπο κομματι ειναι οντως
    πολιτικος αντιλογος.

    Και ειναι προφανες επισης οτι δεν θα απαντησουμε σε κοινωνικα κατακαθια 7:04(στον υπνο σου μας εβλεπες ρε ), ουτε βεβαια σε πολιτικα απολιθωματα σαν τον 7:28

    Φιλτατε 3.21 ΠΜ (κατα τα αλλα εμεις ειμαστε οι νονοι της νυκτας-εμεις γραφουμε μερα τουλαχιστον)

    ΑΝ διαβαζες παραπανω τι γραφουμε, θα εβλεπες οτι φωναζουμε στο τωρινο δημαρχο να μην
    υπογραψει για κανενα ΚΕΛ στο ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ

    χαρακτηριστικα λεμε στις 5:03

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΛ ΚΡΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΓΙΑ ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ- Η ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ.

    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ Η ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ....ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ Η
    ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ Η ΑΣΤΕΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ...

    Αν θα ανατρεξεις τη Τριτη 17 Σεπτεμβρη 2013 στις 4.39

    γραφαμε εδω απο το συγκεκριμενο ιστιοτοπο οτι υπαρχει εγγραφο της ευδαπ
    που λεει οτι μπορουμε να δεχθουμε λυματα της ανατ αττικης.
    Χαρακτηριστικα γραψαμε...

    Πιο συγκεκριμένα, το έγγραφο που αποκάλυψε πρώτη η ιστοσελίδα rpn.gr, παρουσιάζει όχι μόνο η υπερεπάρκεια των εγκαταστάσεων της Ψυτάλλειας, αλλά και η υπερεπάρκεια του υφιστάμενου δικτύου που θα παραλάβει τα λύματα της Παλλήνης για πολύ μεγαλύτερες μελλοντικές παροχές.

    ΕΥΔΑΠ 25/4/13
    ΑΡ ΠΡΩΤ 514


    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ....


    Τωρα γιατι κανουμε τη τριπλα που λεει και η πολιτικη μουμια για μαρκοπουλο?

    1) Διοτι ξερουμε οτι υπαρχουν απιστευτες πιεσεις απο τοπικους παραγοντες της Πειραικης , δημαρχους και βουλευτες,
    2) Και δευτερον ο σγουρος περιφερειαρχης και πρωην παλαιστης ( προεδρος αρσης βαρων γαρ) ξερουμε οτι θεωρει το σαρωνικο σπιτι του και πολυ δυσκολα θα θελησει να μεταφερει εκει περισσοτερα λυματα.

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ . ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΩΡΟ.

    Για αυτο και καναμε μια τελευταια προσπαθεια να βρουμε εναλλακτικη.
    Και αυτη η εναλλακτικη ειναι μαρκοπουλο και Κορωπι δευτερευοντως.

    Τη προταση στο μαρκοπουλο μπορεις να τη στηριξεις

    1) εχεις υποβαθμιστει απο το αεροδρομιο
    2) υποβαθμιζεσαι απο λυματα που θα πεσουν σε δικη σου θαλασσα ΚΕΛ ΚΡΩΠΙΑΣ
    3) Το κοστος για το ελληνικο δημοσιο ειναι ελαχιστο


    Αν βλεπεις πουθενα να λεμε για πλατυ χωραφι πεστο μας. Ο λογος που κανουμε αντιπροταση- και οποιος θελει την ακουει- ειναι οτι με το να φωναζουμε μονοι μας ψυταλεια (κανεις ομορος δημος δεν εχει παει εκτος απο τη παλληνη , ολοι κανουν δικα τους ΚΕΛ) φοβουμαστε οτι θα οδηγηθουμε σε βατερλω....

    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΟΝΟΜΑΤΙ ΑΡΙΣΤΑΡΧΙΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ.

    ΜΑΚΑΡΙ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΨΥΤΑΛΕΙΑ ΧΙΛΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ
    ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΧΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΣΑΝ ΜΑΚΑΡΙ....

    Και κατι για δημαρχουκο

    κε δημαρχε ευχαριστουμε που κανετε προσπαθειες ετσι ωστε πολιτικα ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ να ψαχνουν και να ρωτουν υπολοιπους συνδημοτες που πηγαν τα αεροπλανα...- ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ , ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΥς ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΤΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΔΥΤ ΔΙΑΔΡΟΜΟ.

    Κε Δημαρχε ευχαριστουμε που βρεθηκαμε στη καφετερια το Τρολευ σαββατο μεσημερι και η μουσικη ηταν χαμηλα - ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥς ΤΟΥ ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΥΚΤΕΡΙΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.

    Τελος κε Δημαρχε ευχαριστουμε που ακουσατε τους πολιτες της Αρτεμιδας και αποτρεψατε τη δημιουργια ενος ΚΕΛ φαραωνικου τυπου στα σπατα- ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΥΜΙΑ- για ολα τα Μεσογεια - ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ . ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ Η ΜΕ ΚΟΡΩΠΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΗ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΡΥΠΑΝΣΗ.


    ευχαριστουμε Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κουραστείς από το πολύ κόπυ - πέϊστ με τις βαθυστόχαστες αναλύσεις.Τελείως .....καταλογισμένες!!!! Πώ - πώ!!!!

      Διαγραφή
    2. Σρο αεροδρόμιο...δουλεύετε; Tόσο ψαγμένοι πολύμορφοι Κ.Π. και δεν το πιάνετε καθόλου στο στόμα σας; Δεν έχει ΚΕΛ με παράνομο αγωγό στη Χαμολιά; Δεν χρωστάει 50 εκατομμύρια στο Δήμο; O παλαιστής σίγουρος περιφερειάρχης και πάλι από που κι ως πού; Φιλαράκος; To πλαστό έγγραφο της προτεινόμενης σύμβασης ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ υπουργού,περιφερειάρχη και ΕΥΔΑΠ χωρίς διαβιβαστικα και πρωτόκολλα δεν το είδατε;
      δεν τo είδατε;

      Διαγραφή
    3. Kαι αφού ξέρετε για τις πιέσεις από Δημάρχους ,βουλευτές κλπ ,ποιοί είναι ,τι επιχειρηματα έχου και ποιούς πιέζουν με τους οποιούς μιλήσατε και επιβεβαιώσατε τους ισχυρισμούς;
      Και πως ξέρετε και ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΤΙ ΘΕΩΡΕΙ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ ΕΠΙΒΑΡΎΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΑΦΕΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΥΜΜΑΤΑ;
      Αυτά θα πει στον Ευβοικ΄΄ο προεκλογικά ότι το σπίτι του είναι ο Σαρωνικός;

      Διαγραφή
    4. Σε μας μιλας για το αεροδρομιο....?
      Εισαι καλα ανθρωπε μου τεσσερα χρονια το βριζουμε απο δω μεσα .
      Και εχεις δικιο το αεροδρομιο εχει παρανομο αγωγο
      Και χρωστα και του κοσμου τα λεφτα και στο δημο και στο ελληνικο δημοσιο
      Ο παλαιστης θα ειναι περιφερειαρχης μεχρι τις 25 μαιου 2014 , μεχρι τοτε προλαβαινει να σε καψει
      Τωρα για το εγγραφο που λες εμας δεν μας ενδιαφερουν τα διαβιβαστικα εμεις απλα θεωρουμε οτι οι δημοι ραφηνας σπατων δεν πρεπει να υπογραψουν.

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    5. τωρα για αυτο που λες οτι τα λυματα θα ελαφρυνουν τη ψυταλεια ....

      Με μπαλόνια, σφυρίχτρες και πανό είπαν «όχι» στην καύση της λυματολάσπης
      Αψηφώντας το τσουχτερό κρύο και το ψιλόβροχο, δεκάδες πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της υπερνομαρχίας Αθηνών - Πειραιώς, της Νομαρχίας Πειραιά και των άμεσα θιγόμενων δήμων (Αμπελακίων, Δραπετσώνας, Κερατσινίου, Κορυδαλλού, Νίκαιας, Πειραιά, Περάματος, Πόρου, Σαλαμίνας) και συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι στην Ψυττάλεια, διατρανώνοντας πως δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν να προκαλέσει ζημιά στο περιβάλλον και να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία.

      ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 2/03/05

      ΛΕΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ SHOW....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    6. Μετά την εργολαβία για προμοτάρισμα της λουτσιώτικης "νύχτας" ανέλαβε αυτή του ΚΕΛ! Στην αρχή εγραφε τις πρώτες πρωινές ώρες και μόλις τον πήραν είδηση, βρίσκει νορμάλ ώρες. Στην αρχή ήταν πλήρως ανορθόγραφος, μετά έβαλε αυτόματο ορθογράφο. Το μόνο που δεν έχει θεραπεύσει όμως, είναι η σαπίλα του! Βρωμάει από μακρυά!!! (Άσε που βρωμάει και από παλιά!)

      Διαγραφή
    7. ποτε ομως πρωι πρωι..

      Διαγραφή
  15. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΩΩΩΩΩΩΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ........
    ο Νιονιος...Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
    Στην φοιτητριουλα που σε εχει ερωτευτει
    θα σε καταγγεΙλω πονηρε πολιτευτη .
    Χαρα να σε γιαουρτωνα εκειπου ρητορευεις
    εκει που μας χειροκροτας χωρις να το πιστευεις
    παιρνεις την αληθεια μας και τηνε κανεις ψευδη
    σαν τον σοσιαλισμο σου οπως σε βολευει....

    κλπ κλπ
    μεγααααλος ο Νιονιος...ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΠΙΚΑΙΡΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΟΥΦΤΑΛΟ.....

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επι του πιεστηριου.Πριν δυο ωρες ο Δημαρχος Ραφηνας,ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΟΛΥΠΛΗΘΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ Ραφηνιωτων και Σπαταρτεμισιανων οτι ,ΔΕΝ υπογραφει το μημονιο συνεργασιας.Οποτε εσεις τραβατε χαρτι τωρα. Ακομα και αν ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΝΑΙ ,ΘΑ ΦΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ.Εμεις αποφασισαμε ΑΣ μας τα ριξουν αν τολμουν.Σας ειπα ειμαστε δεμενοι μαζι,Θα βουλιαξετε η θα επιπλευσετε μαζι μας.Θα προσφυγουμε στην ΕΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ΕΜΕΙΣπαμε για δημοψηφισμα αν προκανουμε.....ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ.Οσοι δικοι σας μιλησαν ΕΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΑΣ ΑΡΧΗ και δεν ηταν μονον το διδυμο ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ- ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ.Ακομα και υποψηφιοι των δημαρχαιων σας που δεν βγηκαν ,ηταν εναντιον τους για τις λαθος....... επιλογες τους.
    Να σας δω τωρα ΤΙ ΧΑΡΤΙ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΤΕ.,ναι η οχι ?
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.Αντε να σας δω ..μαγκες Αρβανιτες....θΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ΠΑΛΙ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ?
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ που σκεφτεται και δρα αναλογα με τις συνθηκες.Η μεγαλυτερη πιεση θα ασκηθει τωρα,πριν τις δημοτικες.Μετα θα ειναι αργα.Αρχιζει η διαπραγματευση με ενα ηχηρο οχι ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ....Μ Ε ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απο τα σκ@τ@ του ΜακαμποΡιβιέρα που μας γεμίζει η δημαρχάρα μας προτιμώ να ρισκάρω την πιθανότητα του να μη δουλέψει σωστά το ΚΕΛ.
    Η ανίατη ηθική και πνευματική σήψη είναι πολύ χειρότερη απο την πιθανότητα οποιασδήποτε χολέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουστάρω εξυπνάδα. Βέβαια, άμα κανείς ζει όλη του τη ζωή μέσα στον οχετό, δεν του μυρίζει μετά.

      Διαγραφή
  19. Για ολα φταιει ,,το γκαζον.
    ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ

    Εγω φταιω που ενας αρχοντας, κρυβεται σαν τυφλοποντικας στο μπλογκ.
    Εφω φταιω που ειναι ασυλληπτα ανορθογραφος.
    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΡΑΤΣΙΤΙΚΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΕΝΩ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.
    Εγω φταιω που ειναι εντελως αμορφωτος
    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΣΚΥΛΟΤΡΑΓΟΥΔΑ,παντεμμενοι και οι δυο κλπ κλπ
    Εγω φταιω που υπερασπιζεται τα παρανομα σκυλομαγαζα.
    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΣΑΝ ΧΑΜΑΛΗΣ(συγνωμην χαμαληδες,λαικη εκφραση ειναι)
    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ

    εγω τελος φταιω που ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ...ΑΡΧΟΝΤΑΣ.
    Δηλαδη επρεπε να το εχω ανακακυψει και να το κρυψω,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΝΝΕΝΟΧΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΤΑΝ.
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.
    Εσεις μπλογκιτες που ψηφιζετε τετοιους δεν φταιτε
    .Εγω φταιω που ειπα οτι
    ο βασιλιας ειναι θεογυμνος,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΟΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι αρχοντας.....,
      ειναι ανορθογραφος....,
      ειναι ρατσιστης....,
      ειναι χαμαλης....,
      ειναι ανοητος ....,
      ειναι αμορφωτος ....,

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ

      κινημα πολιτων

      Διαγραφή
    2. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΟΙ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΚΙΝΗΜΑ;

      Διαγραφή
    3. καλη η καραμελα φιλε

      ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....?

      Κ.Π.

      Διαγραφή
    4. ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ. ΑΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΙΣΚΥ ΜΗ ΣΟΥ 'ΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΣ.

      Διαγραφή
  20. Τι έιναι ρε παιδιά αυτοί οι Κ.Π. .Παγανά του διαδικτύου; Όλα τα ξέρουν και τίποτα δεν γνωρίζουν.
    Αριστογείτωνα περιέγραψε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Αβερελ ειναι ψηλος.Ρωτα την Σοφια που ειναι ονομα και πραγμα ,ΣΟΦΗ.,Ρωτησε και τον 25 Σεπτ,11 41
    Τον ξερουν καλα
    Εχω μια παρατηρηση για τον 10 42.
    Δεν καταλαβες καλα φιλε., Χωρις Ραφηνα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ.Τα σκλυλομαγαζα εσεις τα αφησατε να γινουν , εσεις μονοι σας θα τα κλεισετε.Η Ραφηνα επελεξε και θα ρισκαρει το προστιμο ....εσεις δεν ρισκαρετε τιποτα.Απλως δεν εχεις επιλογη .προς το παρον.ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΑΙΟΙ ΣΑΣ.Νομιζω χωρις καμμια διαθεση τοπικισμου,ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΑΦΕΣ, οτι σας σριμωξαν αγρια οι ραφηνιωτες.Μπροστα προστιμο ,ΠΙΣΩ ΒΟΘΡΟΣ.TΟ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΟΘΡΟΥΣ ΕΕΕΕΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΥΣΕΙ Η ΡΑΦΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΑ ΜΠΑΡΑΚΙ ΚΑΝΤΙΝΑ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ,ΣΤΙΣ ΜΑΡΙΚΕΣ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ και το εκλεισαν οι περιοικοι γιατι ενοχλουσε το πλησιεστερο σπιτι στα 300 μετρα.Εχει καποια διαφορα αντιμετωπισης ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?
    Γιαυτο λεω ροκ people have the power.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εκτιμώ, σ' εκτιμώ αλλά μιλάς ώρες ώρες υπερβολικά ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ. Για πήγαινε μια βόλτα από Ζούμπερι και τα πέριξ (παραλιακά Ν. Μάκρης), βρίθει από μπαρ, open air, που "βαράνε" όλες τις ώρες και αλίμονο, γύρω γύρω έχει σπίτια! Για ρώτα τους περίοικους αν κοιμούνται, αν ησυχάζουν! Όσο για το Ζούμπερι, στην ταλαίπωρη παραλία του κατοικοεδρεύουν μπαρ με πίστες και τερατώδη ηχεία σαν αυτοκίνητα, που σου φεύγουν τα σφραγίσματα τις νύχτες και τα ξημερώματα όταν κάνουν πρόγραμμα! Και μιλάμε πάντα για ανοιχτά μπαρ, χωρίς σκεπή, χωρίς ίχνος μονώσεων, ατόφιος ο εκκωφαντικός ήχος τρυπάει τ' αυτιά παραθεριστών, περιοίκων, αλλά και ... κατασκηνωτών (έχει πολλές κατασκηνώσεις γύρω γύρω, που τις καλοκαιρινές νύχτες απολαμβάνουν δωρεάν προγράμματα από σκληρό electro και hip hop μέχρι τελειωμένο σκυλάδικο!)! Εδώ και πάνω από δέκα χρόνια αυτή η κατάσταση και τίποτα δεν άλλαξε, παρά την όπως υπαινίσσεσαι διαφορετική "ποιότητα" των κατοίκων... Όσο για τη Ραφήνα και το Μάτι και εκεί κατά καιρούς δραστηριοποιήθηκαν τέτοια μαγαζιά (θυμάσαι την open air disco, που έπαιζε μέχρι τα ξημερώματα στην κεντρική πλατεία στο Μάτι;), αλλά έκλεισαν στη συνέχεια όχι γιατί τους πήρε καμιά άδεια ο δήμος (ανάθεμα αν είχαν και ποτέ νόμιμη άδεια...), αλλά γιατί πλέον ο κόσμος άλλαξε στέκια και δεν ήταν "trendy" η ευρύτερη περιοχή από Ραφήνα έως τα σύνορα με Ζούμπερι... Τα ξέρω καλά γιατί μεγάλωσα στην περιοχή, τη ζω δεκαετίες τώρα και ξέρω πολύ καλά ότι παντού λίγο πολύ ισχύει η ίδια κατάσταση με την ηχορύπανση από τα υπαίθρια μπαρ. Πιστεύω ότι είναι θέμα δημοτικής πολιτικής η ύπαρξη τέτοιων "μαγαζιών" γιατί φέρνουν κόσμο από μακριά, που "ακουμπάει" τα χρήματά του στις περιοχές αυτές, γίνονται συναλλαγές, διακινείται χρήμα κι έτσι κατά κάποιο τρόπος τζιράρεται η τοπική οικονομία που σε άλλη περίπτωση ίσως να ήταν μια νεκρή λουτρόπολη, γεροντόπολη, με συνταξιούχους παραθεριστές που το μόνο που θα άφηναν στις παραλίες θα ήταν καμιά ξεχασμένη πετσέτα μπάνιου... Οι κάτοικοι που λες εσύ ότι διαμαρτύρονται και επιτυγχάνουν αποτελέσματα, απλά ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας, το ίδιο κοιμήσηδες είναι εκεί οι κάτοικοι με αυτούς της Λούτσας που χοροπηδάει και σείεται κάθε ΠΣΚ από τα σκυλάδικα και τα κωλόμπαρα και κανείς δε λέει τίποτα! Από τύχη και μόνο έχει περισωθεί προς το παρόν η παραλία Μαραθώνα έως το Σκοινιά, αλλά ειδικά για την παραλία Μαραθώνα ξέρω πολύ καλά ότι εδώ και καιρό οι πιέσεις για παραχώρηση παραλιακών χώρων για μπαρ είναι ασφυκτική και είναι θέμα χρόνου ο δήμος να ενδώσει , όπως έχει κάνει εδώ και χρόνια η Ν.Μάκρη στην παραλία της (ήδη στην παραλία Μαραθώνος έχουν ξεφυτρώσει από πρόπερσι πέντε - έξη μπαρ - αναψυκτήρια, που προς το παρόν τηρούν χαμηλούς τόνους, λόγω των ξενοδοχείων που βρίσκονται δίπλα τους, αλλά είναι όπως είπα θέμα χρόνου να "το γυρίσουν" σε κέντρα διασκέδασης κανονικότατα, όπως έγινε και στον 'Αγιο Νικόλαο Αρτέμιδος, στην παραλία του)!! Κοιμηθείτε λοιπόν τον ύπνο του δικαίου, όσοι πιστεύετε ότι η ηχορύπανση δε σας αγγίζει λόγω της...αγωνιστικότητας των κατοίκων!!!

      Διαγραφή
    2. ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ27 Σεπτεμβρίου 2013 στις 12:37 μ.μ.

      Δε θα καταφέρετε να μας κάμψετε στον αγώνα κατά των βρωμύλων που σε αγαστή συνεργασία με ντόπιους του Δήμου ασελγούν στην παραλία μας στη - μακράν - καλύτερη παραλία της Αττικής.
      Ούτε μας ενδιαφέρει τί κάνουν αλλού και πόση αλήθεια υπάρχει στο κατεβατό σας.
      Εμείς γνωρίζουμε τί ακριβώς έχει γίνει στην Αρτέμιδα, πόσες δικογραφίες είναι στις Εσωτερικές Υποθέσεις της ΕΛ.ΑΣ, στην Εισαγγελία Περιβάλλοντος και σε ποιούς ακόμη αρμόδιους και πότε θα αρριβάρουν τα υπέρογκα πρόστιμα του νέου νόμου σε συγκεκριμένους μάγκες.
      Ο κόσμος ενημερώνεται όχι μόνο από τον Αριστογείτονα, που σας ενοχλεί γιατί ....μιλάει πολύ, αλλά και από άλλους και με άλλους τρόπους. Ξεχάστε τη Λούτσα που ξέρατε. Ευτυχώς η σύνθεση του πληθυσμού έχει αλλάξει αισθητά και υπάρχει πλέον και εδώ το υπέροχο είδος των ενεργών πολιτών, που εσείς απεχθάνεστε.
      Η φράση σας, ότι χωρίς τα κακόφημα μπαρ της ανομίας θα γίνουμε "νεκρή λουτρόπολη για συνταξιούχους", και ότι "διακινείται χρήμα" σας αποκαλύπτει πλήρως, μα πλήρως!!!
      Λοιπόν, αφού το είπες το ποίημα, άντε τώρα στο κωλόμπαρό σου!

      Διαγραφή
    3. 12:37, μακάρι να ξύπνησε η Αρτέμιδα επιτέλους.! Οταν το τοπικό Σπάτων έπαιρνε αποφάσεις, ΟΧΙ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ , για χίλιους λόγους , ΕΔΏ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ , οι σύλλογοι μας "εγραφαν", γιατί άκουγαν τους ψεύτες και τα παπαγαλάκια του δημάρχου(;;;) ή των αντιδημάρχων....που τους έλεγαν για λιμνούλες, για 12 σημεία, χωρίς αγωγό στην θάλασσα (χαχαχά)...Δυστυχώς το αποτέλεσμα δικαιώνει, αυτά που ψήφισε ενάντια το τοπικό Σπάτων. Ας αγωνιστούμε όλοι μαζί ,εναντίον του εκτρώματος και της καταστροφής που θέλουν για τον τόπο. Πάντως φίλοι, αν και εσείς είχατε Πρόεδρο Τοπικού Αρτέμιδας, κάποιον σαν τον Γιαννάτο , θα ήταν ΟΛΑ διαφορετικά.. Δεν κολλάει ,παιδιά, πουθενά και ξέρει τι λέει. ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΠΑΤΑ-ΑΡΤΕΜΙΔΑ.!!!

      Διαγραφή
    4. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 12.37

      απολυτα σωστος ειδικα οσο αφορα τη συνθεση του πληθυσμου

      ομως οφειλεις να αναγνωρισεις οτι το περασμα απο το ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ-ΣΤΟΥΣ
      ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ απαιτει χρονο.

      Το ιδιο επισης για τους δημαρχηδες. Το περασμα απο τους ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΑΡΠΑΧΤΡΕΣ- ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ απαιτει επισης χρονο.

      Ειναι δυσκολο να πεισεις μια κοινωνια που λειτουργει μεσα στην αυθαιρεσια οτι υπαρχει και αλλος δρομος αυτος της περιβαλλοντικης προστασιας , αυτος της κοινωνικης ευαισθησιας.

      -ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝΑ ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

      -ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟΜΠΑΡΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ ΟΥΤΕ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ. ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.

      ΣΤΗ ΚΥΡΙΑ ΣΟΦΙΑ Ν ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ....

      Κ.Π.

      Διαγραφή
  22. Προς 9 47.ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
    το μονο που εχω να πω ειναι ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΜΑ λογω Ξενοδοχειων......
    η Μπρεξιζα δη΄λαδη ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΟΡΑΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ,ΚΑΙ ΤΟ GOLDEN COAST...ελεγχει πεντε χιλιομετρα παραλια......,οσο για την ΡΑΦΗΝΑ,,,,,ΓΕΜΑΤΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ.....
    Δεν ειναι δικαιολογιες αυτες.....ειναι αφελειες για αφελεις.Μονον το ΖΟΥΜΠΕΡΙ εχει τα χαλια του αλλα την Λουτσα δεν την φτανει κανεις.Και οι ακτες της Ισπανιας απο Μαλαγα και γυρω εχουν τα χαλια τουςΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ. ΙΣΑ ΙΣΑ αυτοι επληγησαν περισσοτερο.Ο Καβος στν Κερκυρα ΠΟΘΑΝΕ το Ακρωτηρι στην Κρητη ΤΟ ΕΣΩΣΑΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΟΙ ΡΩΣΟΙ,το Φαληρακι στην Ροδο αναμορφωνεται.Τελειωσαν αυτες οι εποχες Η αναπτυξη θελει ποιοτητα,και οποιος δεν μπορει ναπαρακολουθησει ΘΑ ΠΟΘΑΝΕΙ.Οθεν αλλαξτε μυαλα και σεβαστειτε το περιβαλλον για να επιβιωσετε ,διαφορετικα θα παθετε οτι τα μαμουθ.Θα εξαφανισθειτε.
    οσο για το αν μιλαω ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ οτι εχει ο καθεις χρησιμοποιει.Εγω εχω τον λογο.Επισης εχω ταξιδεψει μονος μου ΚΟΣΤΑ ΚΟΣΤΑ ολη την Μεσογειο απο Ιταλια ,Γαλλια,Ισπανια.ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ.Το χαλι της η Ισπανια το πληρωνει πολυ ακριβα τωρα.ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΟΥΦΑΡΙΑ ΑΔΕΙΑ ΛΕΝΕ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ.Αντιθετα Ιταλια και νοτιος Γαλλια εκαναν αναπτυξη με σεβασμο και γιαυτο επιβιωνουν.Εχουμε ενα καλο παραδειγμα που οδηγει η αλογιστη και αναρχη εκμεταλευση των ΑΚΤΩΝ.
    ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΙΣΩ?Ακομα και χωρες της Β.Αφρικης πχΜαροκο το καταλαβαν.ΜΟΝΟΝ Η ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΕΡΙ ΑΛΛΑ ΤΥΡΒΑΖΕΙ.Και εκει δεν περιλαμβανω την Τουρκια που εχει καινει και σωστη αλλα και αναρχη εκμεταλευση των ακτων της και μας παιρνει τον τουρισμο με τις μαρινες της.Η Κροατια επισης.ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗ.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΓΕΙΤΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξαναγραφτο

      ξαναγραφτο .....

      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ....

      ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΝΤΟΥ- ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ

      ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΝΤΟΥ- ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ....

      Κ.Π.


      Διαγραφή
  25. Γραπτες φωνασκιες και συνθηματα ειναι για τα γηπεδα και τις διαδηλωσεις.
    Δεν ειναι σχολια.
    Αλλο ειναι σχολιαζω αλλο ΦΩΝΑΣΚΩ.
    ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΟΥΤΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ.ΟΥΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.
    Αν θελετε να το καταντησετε ετσι, αναρωτηθειτε ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ
    ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΣΘΕ ΜΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ..
    Εχει δικιο ο μπλογκιτης που εγραψε σας ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
    ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΜΕΡΟΣ ΗΡΘΑΤΕ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΡΑΦΕΤΕ.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙ ΦΑΝΕΣ.Μην το κουκουλωνετε.Θ α παρθουν αποφασεις την ωρα που εσεις θα ασχολεισθε με με το πιπι ....Ειπαμε....ΓΥΜΝΑΣΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ξεμύτισαν καταλογισμένοι, μπαρμπουνοθρεμμένοι, για γιουρούσι στο Δήμο! Από κοντά και τα χαμένα κορμιά των παραλιακών μπαρ! Και δώστου σοβαροφανείς συμβουλές τάχαμου επιστημονικές (!!), τί περί αεροδρομίου τί περί πτήσεων, τί περί νόμων, τρομάρα τους! Και δώστου απόψεις, πόσο ωφελούν τη Λούτσα τα κωλόμπαρα! Και όλα αυτά διανθισμένα με βρισιές και μαγκιές υπονόμου, μόλις τους προγκήξουν.
    Πόσο χαίρομαι που υπάρχουν καταρτισμένοι αναγνώστες με ήθος και ευφυία σαν τη Σοφία Ν., τον Αριστογείτονα, τους άξιους συμπολίτες της Κίνησης για την παραλία. Τα σχόλιά τους είναι όλα τα λεφτά! Κοντολογής, περιποιούνται καλά τα "λουλούδια" και τους κάθε λογής αποτυχημένους που ψάχνουν να μας φορτωθούν ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΙΛΕ ΕΣΥ ΠΑΣ ΓΙΑ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ..
    Μην ασχολουμαστε με το πιπι μας,μεγαλωσαμε.Το δειξαμε το ΜΕΓΕΘΟΣ τους ,παμε παρακατω,
    Πισω εχει η αχλαδα την ουρα,ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ,ΣΥΝΤΟΝΙΣΘΕΙΤΕ.
    People have the power,Eκει περιλαμβανονται και οι loutsian people
    To μπαρμπουνο θρεμμενοι ειναι ολα τα λεφτα,ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ...ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΨΑΡΕΨΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙ.ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΠΟΥΛΙΩΝ .ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ. Τα Γ ΤΑ Μ ΚΑΙ ΤΑ Ρ ανευ σημασιας γραμματαΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.Μαλλον θα μας αφησουν χρονους.... ΙΔΩΜΕΝ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπας και υπάρχουν περισσότερα ράμματα για τη γούνα τους; Πώς σου φαίνεται η φήμη, ότι κάποιοι χαλασμένοι (πού να ξέρω ονόματα ο καημένος!), διαπραγματεύονται χορηγία για τις εκλογές από ιδιοκτήτες μπαρ; Ότι κάθε φορά εκεί πάνε για οικονομική στήριξη οι λιγδιάρηδες; Πού να ξέρω αν πάνε και τώρα πάλι;
      Πάντως είναι πονόψυχοι, η αλήθεια να λέγεται: Ζητάνε να μην κλείσουν όλα τα παραλιακά μπαρ, (μόνο τα παράνομα να κλείσουν λένε). Σωστοί! Κάποια να μείνουν! (Και λένε από μέσα τους: Άμα και όοοταν κριθεί ποιά ενοχλούν και ποιά παράνομα, γράψε μου!) Εξ' ού και οι καραμέλα: "Να μην κλείσουν όλα"! Γιατί μετά που θα βρούνε λεφτά για τις εκλογές; Και άμα βγούνε (φτου - φτού) από πού θα προσπορίζόνται τα προς το ζειν;
      Μη με ρωτάς πού συμβαίνουν αυτά τα φριχτά πράματα. Απλός άνθρωπος είμαι, στα καφενεία χαζεύω. Διάφοροι άγνωστοι σε μένα, τα λένε. Άσε που μπορεί να είναι και ψέμματα.

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση: η καραμέλα

      Διαγραφή
    3. Οι αγγλοσαξονες λενε follow the money.Mια προεκλογικη εκστρατεια κοστιζει και ειναι ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ.Γιαυτο μιλησα πριν καιρο ...ΓΙΑ ΡΕΦΕΝΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΙΚΤΑ.
      Αναμενομενα ειναι.Δεν θα βρεθει αγιος χρηματοδοτης,γιαυτο βαλτε το χερι στην τσεπη μονοι σας με διαυγεια αλλη ταριφα οι υποψηφιοι αλλη οι απλοι οπαδοι ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ.
      Το κλιμα ευνοει νεα κινηση.ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΕΝΑΙ ΚΑΜΜΕΝΟΙ.ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΡΑΓΕΣ ΠΑΝΩ ΤΑ ΑΚΟΥΣ?

      Τωρα για τα φοβερα επιχειρημματα.περι Ν Μακρης Μαραθωνα,Ουτε μια ομπρελλα ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΕΞΙΖΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΕΣ απο αρχες ΑυγουστουΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΑΠΛΩΘΗΚΑΝ.ΣΤΟΝ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟ το θαυμα κρατησε 3 ημερες.

      ΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΤ ΣΕ ΑΝΑΒΡΑΣΜΟ..Τα γραφεια ειναι θεοκλειστα,ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δεν λειτουργει...αντε να κατεβουν και οι ταμπελες οπως αλλου.στην ΝΕΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ..Που ειναι ο μπλογκιτης που του ελεγα ,,,θυμαμαι την συλληψη του Παττακου ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΖΗΣΩ ΤΟ SHOW.....Αυτο κανει η εμπειρια και η μνημη .....ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ......

      Διαγραφή
  28. Σε απάντηση στην προχθεσινή μας παρέμβαση (Ως OPEN LINE) για το εμφανισθέν δελτίο τύπου της ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΕΛ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ, που αναρτήθηκε στο blog www.spata-artemida.gr, λάβαμε την παρακάτω ηλεκτρονική διευκρίνιση:

    «Καλησπέρα σας,
    είναι η τελευταία φορά που σας απαντάμε γιατί και τώρα ακόμη δεν παρουσιάζεστε. Γιατί άραγε. Σας ενημερώνουμε όμως υπεύθυνα ότι, εμείς ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΔΩΣΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ως ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ για τη συγκέντρωση και δεν γνωρίζουμε ούτε ποιος το εξέδωσε, ούτε που βρέθηκε και υπάρχει το κείμενο αυτό.!!! ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ και είναι ΠΛΑΣΤΟ. Νομίζαμε ότι εσείς το προτείνετε ή το γράψατε (δεν γνωρίζαμε για ποιο λόγο) ή ...... οτιδήποτε άλλο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ !!!!!! Δεν συνηθίζουμε ούτε να λιβανίζουμε, αλλά ούτε να εξαγνίζουμε.
    Η φράση σας “.... Έλεος πια και μη το συνεχίσετε γιατί δεν σας «παίρνει»...” το γνωρίζετε, είναι απαράδεκτη και σας την επιστρέφουμε. Δεν απολογούμαστε για κανένα και καθένας προσωπικά έχει την ευθύνη των πράξεων του».

    Κατόπιν αυτών επανερχόμαστε
    OPEN LINE
    «Ευχαρίστως δεχόμαστε τις εξηγήσεις σας για το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Κατόπιν αυτού ευθέως σας ζητάμε συγνώμη για την αναστάτωση και ευχόμαστε καλή δύναμη στον έντιμο αγώνα σας για το περιβάλλον και το μέλλον της περιοχής
    Η "open line" κατόπιν των εξηγήσεών σας βεβαίως και αποδέχεται ότι η φράση της “.... Έλεος πια και μη το συνεχίσετε γιατί δεν σας «παίρνει»...” είναι απαράδεκτη απέναντί σας και ως τέτοια την αποσύρουμε ζητώντας σας ειλικρινά συγνώμη, αφού από τις διαδικασίες που μας διευκρινίσατε δεν είχατε τελικά σχέση με τις διαφαινόμενες επιδιώξεις τρίτων, που προφανώς ενήργησαν για τους δικούς τους και μόνο σκοπούς (ως συνηθίζουν και το γνωρίζει η τοπική κοινωνία) και όχι για το κοινό όφελος των κατοίκων των πόλεών μας»

    Ειλικρινά
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΚΥΨΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, Ο ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι αποφαση παρθηκε τελικα χθες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΜ ΔΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΘΕΙ ...εγραφε ο σοφος......
    Μην παιζετε προ πο μαζι του, δεν θα πιασετε ουτε δυο.ΣΤΑ 13
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ ?Μαλλον οχι,γιατι πηρε ειδηση τι προγκηγμα θα πεσει εν οψει εκλογων.ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΙΠΑΝ?Τα ναι και οι απουσιες ,,,ποθαναν.Οσοι το πηραν ειδηση νωρις,,,και την εκαναν ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΗΤΑΝΕ. ΤΑ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΛΟΠΗΤΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΖΗΣΗ ΚΡΟΚΟ ΚΑΙ ΛΙΑΝΟ. ΝΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΥΝΙΣΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ ΣΤΟΝ ΚΑΣΙΜΗ....
    ΣΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΕΚΑ. ΟΧΙ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΣΙΜΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ, Ο ΜΠΟΤΖΙΟΛΗΣ, Η ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΡΕΚΑ. ΟΧΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ. ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΑΡΓΕΤΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΛΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. επρεπε να γινει χρονια πριν αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ,ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ "ΔΕΝ ΑΠΟΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΛ .ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ, ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΑΣ ΦΥΓΑΝΕ"..ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕ Ο ΚΑΤΣΑΛΙΡΟΣ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΕΝΟΣ, ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ. ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ "ΞΕΣΚΙΣΕ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΗ? ΜΟΝΟ ΖΗΣΗ .ΚΡΟΚΟΣ ΛΙΑΝΟΣ?Για αναρτηστε τα ΝΑΙ τωρα ,γιατι θα γελασει καθε πικραμενος...και να ξερει τι δεν θα ψηφισει. Πολλη λεκτικη κωλοτουμπα ειχε πεσει πριν ,ΓΙΑ ΡΙΧΤΑ......ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.ΔΗΛΑΔΗ Η ΛΟΥΤΣΑ ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ?
      Και θα ξεμυτισουν μετα στην ΛΟΥΤΣΑ?Δεν το πιστευωωωωωωω Γ.Μ ,Π ΚΑΙ Ρ?
      Οντως οι αλλοι φυγανε,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ..ΜΟΝΑ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
  35. Περιτο να σας πω, οτι ο δικος σας γιατρος,,τα εβαλε και τα εχωσε χοντρα σε συναδελφο του πρωην συμβουλο Ραφηνας.Μαχη ιατρικη εγινε στην Ραφηνα.Ουτε λιγο ουτε πολυ ειπε στον γιατροδημαρχο μας οτι αν πει ΝΑΙ ΤΩΡΑ ,αρνειται ολα οσα ελεγε στις προσφυγες του ,κατα του σπαταρτεμισιανου δημαρχου.
    Ο γιατρος το καταλαβε,τον ειχε περιλαβει και ο Ποθουλακης πριν ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΕ.
    ΟΜΩΣ ΜΠΛΟΓΚΙΤΕΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.Εκει, επιμενω χρειαζεται ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ τεχνικοοικονομικη και γρηγορα μαλιστα Επειδη απο την συμπολιτευση σας, δεν θα γινει τιποτα και επειδη ο δικος μας ,παει καροτσακι,Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ χρειαζονται Φακελλο επι του θεματος, με στοιχεια, που θα κατατεθει πιο πανω,για να πιεσθουν πιο κατω.ΟΛΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΟΠΛΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ.Εχουμε αυτοδιοικητικες εκλογες του χρονου, μην το ξεχναμε γιατι ουτε οι υποψηφιοι το ξεχνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανακοίνωση σχετικά με την παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για το ζήτημα των αστικών λυμάτων

      Η σημερινή εισήγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για νέα παραπομπή της χώρας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δεν εκπλήσσει. Σημειώνουμε ότι δεν αποτελεί καταδικαστική απόφαση αλλά εισήγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για επιβολή χρηματικής ποινής και ημερήσιου προστίμου εξαιτίας της παράτασης των προβλημάτων διαχείρισης αστικών λυμάτων σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας.

      H Ελλάδα καταδικάσθηκε για πρώτη φορά το 2007 για μη συμμόρφωση στις επιταγές της οδηγίας 91/271/ΕΟΚ, δηλαδή για την ανεπαρκή διαχείριση των αστικών λυμάτων σε 23 οικισμούς με πληθυσμό άνω των 15.000 κατοίκων.

      Στη διάρκεια των τελευταίων ετών δημιουργήθηκαν και λειτουργούν οι απαραίτητες περιβαλλοντικές υποδομές για δεκαεπτά (17) από τους είκοσιτρεις (23) οικισμούς της δικαστικής υπόθεσης. Συγκεκριμένα, έχουν κατασκευαστεί και λειτουργούν εγκαταστάσεις επεξεργασίας και δίκτυα αποχέτευσης στις περιοχές της Χρυσούπολης, της Αλεξάνδρειας Ημαθίας, της Έδεσσας, της Θεσσαλονίκης (τουριστική ζώνη), της Κατερίνης, του Λιτόχωρου, της Ηγουμενίτσας, της Ναυπάκτου, της Ζακύνθου, των Μεγάρων, του Πόρου-Γαλατά, της Τρίπολης, της Παροικιάς Πάρου, της Καλύμνου, των Μαλίων Κρήτης, της Νέας Κυδωνιάς Κρήτης και του Ηρακλείου Κρήτης.

      Σήμερα, όσον αφορά τους έξι οικισμούς που αναφέρονται στη σημερινή απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ένας έχει σχεδόν συμμορφωθεί (Λευκίμμη Κέρκυρας, όπου τα έργα υλοποιούνται), ενώ οι πέντε οικισμοί της Ανατολικής Αττικής, έχουν διαφορετική εξέλιξη και συνεπώς χρονοδιάγραμμα συμμόρφωσης. Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δύο οικισμοί έχουν έργα σε εξέλιξη (Μαρκόπουλο, Κορωπί) και ένας τρίτος, η Νέα Μάκρη, διαθέτει ρεαλιστική αλλά σε πρώιμο στάδιο υλοποίησης λύση. Δυστυχώς, στις περιπτώσεις των οικισμών Αρτέμιδας και Ραφήνας δεν υπάρχει καν αφετηρία, λόγω της έλλειψης συναίνεσης των τοπικών αρχών.

      Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, που έχει την αρμοδιότητα για τη διαχείριση των αστικών (στερεών και υγρών) αποβλήτων έχει τη στήριξή μας, με οικονομικούς πόρους, θεσμικά εργαλεία και μηχανισμούς. Επιδιώκουμε τη συνεργασία και τη συναντίληψη και το αποδείξαμε με την πρόοδο των έργων σε όλη τη χώρα. Ειδικά για τις Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων στους τρεις οικισμούς (Μαρκόπουλο, Κορωπί, Νέα Μάκρη) της Ανατολικής Αττικής η Περιφέρεια Αττικής, η ΕΥΔΑΠ και το ΥΠΕΚΑ, έχουν προχωρήσει και υλοποιούν το σχεδιασμό σε συνεργασία με τους τοπικούς Δήμους. Επιπλέον, έχουν υπογράψει σύμφωνο συνεργασίας για το θέμα του εναπομείναντος ΚΕΛ, για την υλοποίηση του οποίου όμως δεν υπάρχει η συναίνεση των δήμων Σπάτων-Αρτέμιδος και Ραφήνας-Πικερμίου.

      Είναι επιτακτική ανάγκη να δημιουργήσουμε σύγχρονες υποδομές διαχείρισης αποβλήτων. Όλοι οι φορείς οφείλουμε να συμβάλλουμε στην ορθή και αντικειμενική ενημέρωση των πολιτών, στην αναζήτηση ορθών και βέλτιστων πρακτικών διαχείρισης αποβλήτων, με τις τοπικές αρχές να αποτελούν μέρος της λύσης και όχι μέρος του προβλήματος. Η δημιουργία δικτύων αποχέτευσης και εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων θα συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής, στην ανάπτυξη και στην ευημερία των κατοίκων. Στόχων δηλαδή που αποτελούν θεμελιώδη αρχή τόσο της εθνικής όσο και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Μέσα από το δρόμο η χώρα θα αποφύγει νέα πρόστιμα και θα αυξήσει την απορρόφηση των κοινοτικών πόρων.

      Το ΥΠΕΚΑ αλλά και η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχουν επισημάνει κατ’ επανάληψη το ενδεχόμενο της σημερινής εξέλιξης στις συγκεκριμένες δημοτικές αρχές και το βάρος της ευθύνης που αναλογεί σε κάθε φορέα. Η Πολιτεία θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να γλιτώσει η χώρα την καταδίκη και το επαπειλούμενο πρόστιμο, αλλά, εφόσον καταδικαστεί εκ νέου για τη συγκεκριμένη υπόθεση, θα εφαρμοσθεί απαρέγκλιτα η εθνική νομοθεσία για τον επιμερισμό των προστίμων.

      Καλομελέτα και έρχεται δηλαδή....

      Διαγραφή

Θερμοκρασία και Άνεμοι στην παραλία της Αρτέμιδας